Verwijderd
kan er nix over vinden, heb je een bronvermelding?Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 13:57:
Gelukkig vrijdag al een patch.. want soms is het echt niet leuk om te spelen, die m60 is veel te goed! Als NVA heb je dan gewoon geen kans..
Volgens mij was 19 maart de release datum. Dan had je hem misschien 18 maart in huis kunnen hebben. Het is vandaag 24 maart. Sinds wanneer zijn 6 dagen (lees 4 werkdagen) bijna twee weken?Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 13:35:
[...]
Ik had het spel inmiddels al bijna 2 weken in huis kunnen hebben als ik mijn bestelling had kunnen cancellen.
Omdat het spel nu nog steeds niet wordt geleverd. En ik heb net een mailtje gehad waarin staat dat GCSHOP het spel de 31ste weer krijgt en dat ik hem daarom op 1 april thuis kan verwachten. 1 april is dus ongeveer 2 weken na de releasedate van 18 maartBaN5Hee schreef op 24 maart 2004 @ 15:01:
[...]
Volgens mij was 19 maart de release datum. Dan had je hem misschien 18 maart in huis kunnen hebben. Het is vandaag 24 maart. Sinds wanneer zijn 6 dagen (lees 4 werkdagen) bijna twee weken?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb inmiddels mijn rooter gereset en vietnam opnieuw geinstallleerd, maar het probleem blijft, ik kan gewoon niet meer multiplayer spelen omdat hij elke keer zegt de volgende melding geeft: "failed to connect"'.Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 17:13:
Heeft 1 van jullie het volgende wel eens gehad: je update de lijst van servers, vervolgens klik je er 1 aan, maar dan krijg je de melding dat je niet met die server kan connecten. Niks aan de hand, maar dan is me lijst weg van servers. Update ik opnieuw komt er niks! Pas na 10 minuten komt er weer een lijst, die vervolgens weer weggaat na het aanklikken van een server. Ik heb punkbuster aan (mocht het uitmaken). het rare is dat het het wel eerst deed, alleen nu ineens niet. herkennen jullie dit, of hebben jullie oplossingen?
bron?Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 13:57:
Gelukkig vrijdag al een patch.. want soms is het echt niet leuk om te spelen, die m60 is veel te goed! Als NVA heb je dan gewoon geen kans..
Verwijderd

Iemand die hier antwoord op weet? Ik wil weer graag online namelijkBor_de_Wollef schreef op 24 maart 2004 @ 12:12:
Misschien een vreemde vraag, maar die poorten die je open moet zetten, zijn die lokaal of remote ?
Dus bv:
van 14567 -> any
of
van any > 14567 van mijn pc?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

[ Voor 88% gewijzigd door Switch op 24-03-2004 16:33 ]
van internIP:15567 naar any:15567Bor_de_Wollef schreef op 24 maart 2004 @ 16:27:
[...]
Iemand die hier antwoord op weet? Ik wil weer graag online namelijk
bvb inside IP 10.0.0.150:15567 outside IP 0.0.0.0:15567
Verwijderd
http://www.bfnation.net/Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 14:21:
[...]
kan er nix over vinden, heb je een bronvermelding?
Verwijderd

Napalm Dawn en hun forum, de sign ups ziujn nog niet geopend, maar dit gaat denk ik het beste tournament van de twee worden. Ze hebben nu al hele goede servers voor TeamSpeak en een Gameserver up.

Vietnam Combat en hun forum, dit tournament gebruikt op dit moment nog EoD en is al van start gegaan daarmee, ze gaan spoedig over op BF:V.
Als je BF:V met teamsplay en organisatie wil spelen kan je het beste zo'n tournament joinen.
Verwijderd
Bron: http://www.bfnation.net/HOAX!!!
EDIT:
Jammer genoeg zijn de meeste dromen bedrog, dus ook deze changelog was niet echt...
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 16:50 ]
Maargoed, laten we positief blijven
ze geven als bron een post op het EA BF:V forum.
ben daar net geweest, staan nog geen berichten van admins op.....
meer een wishlist van iemand
Verwijderd
Ik draai catal 4.3.
Iemand anders nog met deze problemen??
BF1942 draait wel gewoon goed.
Dacht ik op rozen te zitten , kan ik nog niet spelen.
Jou PC Modem /ADSL/Whatever INTERNETBor_de_Wollef schreef op 24 maart 2004 @ 12:12:
Misschien een vreemde vraag, maar die poorten die je open moet zetten, zijn die lokaal of remote ?
Dus bv:
van 14567 -> any
of
van any > 14567 van mijn pc?
maakt niet uit ******------} 14567 14567
dus bv
link intern (PC) poort 1974 aan outside 14567
zou moeten werlem
Verwijderd
Hmmm bagger, begon al bijna vertrouwen in DICE te krijgen... Zal mn post ff editten.RocketKoen schreef op 24 maart 2004 @ 16:46:
Hoax sauron.
ze geven als bron een post op het EA BF:V forum.
ben daar net geweest, staan nog geen berichten van admins op.....
meer een wishlist van iemand
spuit 11
[ Voor 17% gewijzigd door biobak op 24-03-2004 16:50 ]
probeer de nieuwste omega drivers eens, schijnt een hoop te schelen met ati kaartenVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 16:48:
ik heb een p4 3.0 en een 9800Xtvan ati , maar ik heb corrupt beeld als ik ergens langs loop. Mijn eigen handen verdwijnen en mijn wapen ook. Voorts zijn ook niet alle berichten in het scherm te lezen.
Ik draai catal 4.3.
* Fixes to the ATI graphics cards that have suffered problems. Similar graphical fixes shall be given to users of MX/Ti range NVidia graphics cards. Hopefully this will remove the various problems users of these cards have had while playing the product.
eindelijk de fps drop weg?
en woei @ anti camp

Verwijderd
Is dat UDP of TCP? Dan weet ik welke poorten ik vast open kan zetten op mn NAT.Stronkie schreef op 24 maart 2004 @ 16:49:
[...]
Jou PC Modem /ADSL/Whatever INTERNET
maakt niet uit ******------} 14567 14567
dus bv
link intern (PC) poort 1974 aan outside 14567
zou moeten werlem

VS

M60

Vietcong
Battlefield Vietnam
M16

Vietcong
Battlefield Vietnam
Ak-47

Ak-47
Battlefield Vietnam
En verder stond 'a long time ago' een message op het official EA bf1942 forum van eacommike (oid) dat ze nooit statements zullen maken op dat forum.
Verder is het onlogisch dat ze vrijdag al een patch uitbrengen, de laatste community update was van 19 maart met de vraag om problemen in te zenden via mail, en de ervaring leert dat 'als' er een fout in een patch oid ontdekt wordt dat het minimaal 1 week duurt voordat ie uitgegeven gaat worden ivm nieuwe tests die moeten gebeuren. En dat zijn alleen nog maar 'minor' foutjes dus...
kan geen user EAJim vinden op bf:v forum... en zelf ook nog nooit gehoord van een ene jim die EA vertegenwoordigd...
//edit: orginele message: http://boards.ea.com/mess...ba4a2!ticket=0&decode=999
http://boards.ea.com/mess...bbFn.0@1df4f202@.2cdba4a2 zijn username met sig, heb net getest, iedereen kan dat in zijn sig zetten, slaat nergens op dus...
ow ja had ik al verteld dat die ea boards niet tot nauwelijks gemod worden maar gewoon eens in de zoveel tijd gewoon gedelete worden vanwege de onzin
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 17:51 ]
Verwijderd
Effe een vraagje:
Nou ik weet dat het waard is om vietnam te kopen, maar ik denk dat me computer niet aan kan. Dit zijn me spefic : P3 800mhz nu 856
Sounblaster Live
512 geheugen
Radeon 9500 pro 315 cpu het geheugen 310
(tip) mensen met niet zo'n een top systeem als ik draai het op windows 98SE en niet XP, want als ik onder xp speel kan ik niet eens normaal met 22 mensen online spelen!
met met 98SE met 32 met de higest stettings 1600x1200 en alles hige behalve schaduwen uit en soms lightmaps aan. Mijn fps ligt rond 25-30 fps met veel mensen soms 20 maar ook 60-80 fps.Hier speel ik ook Desert combat mee de fps. Zou ik Vietnam nou toch redelijk kunnen spelen met de settings normaal. want BF Vietnam is niet veel zwaarder geworden kwa systeem eisen
Verwijderd
Grappig, ze klinken echt toaal verschillend
Verwijderd
Ed sounds in BF op zich zijn niet verkeerd, maar het klinkt zo dof, ik weet niet precies hou ik het uit moet leggen. Als ik CoD speel, heb ik echt het gevoel naar strakke gunfights te luisteren, dat alleen al maakt de sfeer beter. Ik dacht dat ze bij BF:1942 de geluiden ook steeds veranderden, op een gegeven moment vond ik het redelijk goed, maar in 1.6 vond ik het nergens meer naar klinken. Zal wel een verschil in smaak zijn of zo.
Welke klinken nu 'origineel'? Ik bedoel, welke geluiden zijn nu historisch gezien de 'echte'?
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 17:55 ]
Ik zelf vind die van Vietcon veel beter dan BF:V.Jag schreef op 24 maart 2004 @ 17:16:
Voor de gein net ff sampletjes gemaakt van belangrijke VC/NVA en US wapens in zowel Bf:V als Vietcong.
[afbeelding]
VS
[afbeelding]
M60
[afbeelding]
Vietcong
Battlefield Vietnam
M16
[afbeelding]
Vietcong
Battlefield Vietnam
Ak-47
[afbeelding]
Ak-47
Battlefield Vietnam
Maar dat vind ik ook van het spel.
Want Vietcong is gewoon erg goed.
Maar BF:V dat is ook meer op Multylpay gericht.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Iedere keer tijdens de game hebbik in gevechten en andere situaties waarbij er flink aan de videokaart getrokken moeten worden last van haperingen. Het beeld gaat schokken enz. Nu hebbik al van alles geprobeert maar nix werkt, constant weer.
specs:
a7n8x-x mobo
athlon xp1700+
512 ddr-ram pc3200
club3d 9800pro
help
Ik zou Win98SE vervangen door Win2K, framerate ed zal ongeveer gelijk zijn als in W98SE, alleen het is een 10 keer betere OSVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 17:48:(tip) mensen met niet zo'n een top systeem als ik draai het op windows 98SE en niet XP, want als ik onder xp speel kan ik niet eens normaal met 22 mensen online spelen!
Dank je voor de heads up, fixed. Ze klinken idd verschillend, maar heb je er verder geen mening over?Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 17:51:
[...]
Grappig, ze klinken echt toaal verschillend. Trouwens je M60 van Vietcong is naar de M16 gelinkt, fixt dat nog ff
.
Ja, leuke vraag. Eigenlijk kan je die niet beantwoorden tenzij je ze in het echt hebt gehoord (als in: er zelf mee geschoten, een geweer klinkt natuurlijk totaal anders als je er zelf mee schiet dan wanneer je er iemand anders mee hoort schieten). Niemand dus eigenlijk. Mijn referentie is dan ook met name films. En als ik daar op af ga vind ik de Vietcong geluiden echt veel meer overeen komen met wat ik denk dat het zou moeten klinken.Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 17:51:
Ligt het nou aan mij of zo? Bij het verschil BF:1942 en CoD heb ik ook al zoiets van 'zo klinken echt guns nu'. CoD heeft zowieso de beste gunsounds die ik ooit in een game gehoord heb!
Ed sounds in BF op zich zijn niet verkeerd, maar het klinkt zo dof, ik weet niet precies hou ik het uit moet leggen. Als ik CoD speel, heb ik echt het gevoel naar strakke gunfights te luisteren, dat alleen al maakt de sfeer beter. Ik dacht dat ze bij BF:1942 de geluiden ook steeds veranderden, op een gegeven moment vond ik het redelijk goed, maar in 1.6 vond ik het nergens meer naar klinken. Zal wel een verschil in smaak zijn of zo.
Welke klinken nu 'origineel'? Ik bedoel, welke geluiden zijn nu historisch gezien de 'echte'?
En idd: in Bf1942 hebben ze de geluiden volgens mij meerdere keren veranderd, niet altijd ten goede. Maar over het algemeen vond ik de wapen geluid toch iets beter in Bf1942.
In Bf:V vind ik eigenlijk alleen de RPD goed. De drie wapens waar ik samples van heb genomen vind ik eigenlijk stuk voor stuk slecht, met name de Ak47. Het grappige is dat er een map is met een verhaaltje over de Ak47 en dat ie een distinctive geluid heeft. Nou daar is ingame weinig van te merken
Sja, Vietcong is een wat realistischere shooter, maar ook veel beperkter qua gameplay. Bf:V is gewoon veel leuker vind ik en biedt veel meer mogelijkheden.Blackhole schreef op 24 maart 2004 @ 17:53:
[...]
Ik zelf vind die van Vietcon veel beter dan BF:V.
Maar dat vind ik ook van het spel.
Want Vietcong is gewoon erg goed.
Maar BF:V dat is ook meer op Multylpay gericht.
Het geluid van Vietcong vind ik ook een stuk beter. Niet alleen de wapengeluiden, maar zoiezo de hele SFX. Maar ook de muziek is goed (stuk betere kwaliteit dan die lage bitrate mp3's in Bf:V) en is ook erg goed geïntegreerd in het spel. Heel professioneel gedaan allemaal.
Verwijderd
Graag gedaanJag schreef op 24 maart 2004 @ 18:05:
Dank je voor de heads up, fixed. Ze klinken idd verschillend, maar heb je er verder geen mening over?
Sluit ik me bij aan =]Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 18:29:
vietcong is echt een rukspel.
Verwijderd
[...]
Ik zou Win98SE vervangen door Win2K, framerate ed zal ongeveer gelijk zijn als in W98SE, alleen het is een 10 keer betere OS
[...]
Nou ja er is 1 manier er om achter te komen hoe hij loopt om me systeempje
(Kopen die hap)
wat zou het worden de R420 of de N40! Who knows
Verwijderd
En hoelang moet zo'n MX muis dan opladen en hoelang kan je hem gebruiken?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 20:14 ]
Punt 1. zou je dit wat duidelijker willen formuleren, leestekens mogen, spelfouten mogen ook, maar wel in iets beperktere mate.Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 19:53:
Het hoor meschien niet zo bij het topic thuis, maar he als ik Bf1942 speel en ik zal zeker ook in vietnam last van krijgen! zit me muis vast zo dat dit ik soms hel irreetante beperking krijg, en het is vooral vervelend met een 180 graden draai, nu wil dus een optise muis kopen een MX 500 en keyboord maar nu is mijn de vraag moet je een specaile kaart voor hebben of zo iets!
Punt 2. Ik denk dat je dit wilt vragen:
Hier heb je geen extra kaart voor nodig, dit kan je gewoon aansluiten op je computer. Als alleen een muis wilt kopen zou ik je die MX500 wel aanraden (heb hem zelf ook) is een mooi beestje.In Battlefield 1942 heb ik last van mijn muis op momenten dat ik me om wil draaien en dergelijke. Ik ga ervan uit dat ik dit ook bij Battlefield:Vietnam zal hebben. Nou wilde ik, om dit op te lossen een nieuwe muis kopen. Mijn gedachten gaan uit naar een Logitech MX500 en evetueel een toetsenbord erbij. Heb ik nog een speciale kaart (?) nodig om dit aan te kunnen sluiten?
Wil je zowel toetsenbord als muis kopen, dan zou ik je een Logitech Cordless Desktop MX aanrdan, deze is erg duur maar het geld volledig waard. De muis in dit setje is een MX700, de draadloze variant van de MX500.
Die muis zal een paar dagen meegan, maar als je hem niet gebruikt zet je hem op de oplader (bijgeleverd), dus lege batterijen zijn geen probleem!
[ Voor 5% gewijzigd door Painxiom op 24-03-2004 20:17 ]
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
ik heb een audigy 2 ZS
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
daar kan je dingen mee kapot 'lassen'Painxiom schreef op 24 maart 2004 @ 21:29:
Wat kan je eigenlijk met dat lasding als je mechanic bent bij de VS? zij hebben ook al een bout/sleutel om te repareren, kan je dat ook doen met dat lasding?
1
2
3
| FPS: 20.0 25.0 (20.7 41.7 596.6%) MSF: 167.039.9 (167.0 24.0 596.6%) Skipped sim frames: 48 |
Wat is nu mijn FPS? en gemiddelde FPS? Wat betekende deze getallen allemaal?[/
[ Voor 5% gewijzigd door Jack Flushell op 24-03-2004 22:02 ]
Thanks!RocketKoen schreef op 24 maart 2004 @ 16:38:
[...]
van internIP:15567 naar any:15567
bvb inside IP 10.0.0.150:15567 outside IP 0.0.0.0:15567
20 FPS en je gemiddelde is 41.7Jack Flushell schreef op 24 maart 2004 @ 22:01:
het ping scherm... kan iemand me vertellen wat de getallen zeggen?
code:
1 2 3 FPS: 20.0 25.0 (20.7 41.7 596.6%) MSF: 167.039.9 (167.0 24.0 596.6%) Skipped sim frames: 48
Wat is nu mijn FPS? en gemiddelde FPS? Wat betekende deze getallen allemaal?[/
Mij ook hoor. Maar toch voegt goed geluid echt een hoop toe. In Vietcong zijn firefights qua geluid echt intensief en coolVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 18:24:
[...]
Graag gedaan. Nou om eerlijk te zijn klinkt Vietcong gewoon beter en ook realistischer. Tja, ik vind Vietcong toch echt niet lekker spelen hoor, sounds of niet, geef me toch maar BF:V.
Nou, da's wel een beetje kort door de bochtVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 18:29:
vietcong is echt een rukspel.
Verwijderd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 00:38 ]
In een echte helicopter ben je idd ook de heletijd aan het trappen om dat ding in de lucht te houdenVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 00:37:
Ik vind het een matig spel, maar die helicopter besturing zuigt werkelijk zo hard. Wie heeft er Desert Combat 0.3 nog gespeeld? Dan weet je tenminste wat realisme isAls je hier geen toets aan raakt hangt dat ding nog in de lucht...jonge jonge
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
http://www.fraps.com/downloads.htm
- Added 64-bit benchmarking and screen capture support (AMD64)
- Able to launch Fraps on Athlon XP's with SSE disabled in BIOS
- Fixed counter not showing in some games (Battlefield Vietnam, Midnight Club 2)
- Fixed hotkeys not operating properly in some games (Mafia)
- General: Added Always On Top option for the Fraps window
- General: GUI corruption has been fixed when large DPI is enabled in Display Properties
- FPS: Readded option to only update overlay once a second
- FPS: Added option to stop benchmark automatically after x seconds
- FPS: Added option for detailed benchmark statistics (CSV files saved to the benchmarks directory)
- FPS: Benchmark details automatically saved if program is exited prematurely
- Video: Faster DirectX9 capture speeds when anti aliasing (multisampling) enabled
- Video: Fixed slow capture issue on ATI cards with some DirectX8 games (Deus Ex 2, C&C Generals)
- Video: Recording screens with odd dimensions no longer results in corruption
- Video: Demo version properly crops when resolution is above maximum (no horizontal lines)
- Video: Fixed bug with YUV modes capturing incorrectly
- Video: Smoother video output on high end machines
- Video: Fixed widescreen modes being forced to half size capture
- Video: Audio input is only switched when sound recording is taking place
- Codec: Fixed playback bug causing black or repeated screens when frames are dropped
- Installer: Check to make sure codec installs correctly (Administrator account)
Download: http://www2.fraps.com/FRAPS210DEMO.EXE
Verder vind ik de wapens wat te accuraat. Met een m16 iemand op 150 meter afstand met gemak omleggen gaat mij iets te ver.
Ook de maps waar de vliegtuigen en helis overheersen vind ik slecht. Geen ruk aan om maar cru te zeggen. Iedereen vliegt maar wat en echte goede battles kom je in deze maps zelden tegen.
Ook zie je de rotorbladen van de heli's vanaf een afstand helemaal niet. Vaag om een Chinook zonder rotoren te zien vliegen. Komt ie dichterbij, dan zijn ze er ineens wel..

Na installatie van catalyst 4.3 loopt het allemaal net ff wat lekkerder. Gelukkig, want met 3.7 liep het bij mij vrij ruk.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Nou ben ik geen helicopter piloot en veel ervaring met DC heb ik ook niet, maar volgens mij is het normaal dat een helicopter blijft hangen als je er niets aan doetVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 00:37:
Ik vind het een matig spel, maar die helicopter besturing zuigt werkelijk zo hard. Wie heeft er Desert Combat 0.3 nog gespeeld? Dan weet je tenminste wat realisme isAls je hier geen toets aan raakt hangt dat ding nog in de lucht...jonge jonge
Nou, een m16 is een assault rifle, die zijn gewoon vrij accurate in semi automatic mode. OFP gespeeld? Daarin leg je nog wel op grotere afstanden mensen omjagermeister1 schreef op 25 maart 2004 @ 01:02:Verder vind ik de wapens wat te accuraat. Met een m16 iemand op 150 meter afstand met gemak omleggen gaat mij iets te ver.
Ben het wel met je eens als je zegt dat de volledig automatische wapens zoals de M60 te accurate is. Volgens mij heeft ie ook een te hoge rate of fire. En bovendien heb ik het idee dat je er ook naast kan schieten en dat je dan toch raakt. Iig is iemand neerschieten op een grote afstand erg makkelijk om de een of andere reden.
Psies...dat bedoel ik. Overall zijn de wapens gewoon te accuraat.Jag schreef op 25 maart 2004 @ 01:20:
[...]
Nou ben ik geen helicopter piloot en veel ervaring met DC heb ik ook niet, maar volgens mij is het normaal dat een helicopter blijft hangen als je er niets aan doet.
[...]
Nou, een m16 is een assault rifle, die zijn gewoon vrij accurate in semi automatic mode. OFP gespeeld? Daarin leg je nog wel op grotere afstanden mensen om.
Ben het wel met je eens als je zegt dat de volledig automatische wapens zoals de M60 te accurate is. Volgens mij heeft ie ook een te hoge rate of fire. En bovendien heb ik het idee dat je er ook naast kan schieten en dat je dan toch raakt. Iig is iemand neerschieten op een grote afstand erg makkelijk om de een of andere reden.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Dat komt door de springende konijnen, ze creëren alleen maar een groter schietvlakJag schreef op 25 maart 2004 @ 01:20:
[...]
Nou ben ik geen helicopter piloot en veel ervaring met DC heb ik ook niet, maar volgens mij is het normaal dat een helicopter blijft hangen als je er niets aan doet.
[...]
Nou, een m16 is een assault rifle, die zijn gewoon vrij accurate in semi automatic mode. OFP gespeeld? Daarin leg je nog wel op grotere afstanden mensen om.
Vooral met bf 1942 heb je dat als je in een tank zit, kan ik iemand 'net niet' raken met mijn sec. fire, gaat die kl**thommel springen en dan schiet ik hem zo neer
ik heb altijd al gezegd, in geluksspellen zoals UT heeft jumpen zin maar in de refractor engine is het zinloos imo...
Ben ook geen helicopter piloot, maar volgens mij ga je meteen down wanneer je je stick loslaat in een heli...Jag schreef op 25 maart 2004 @ 01:20:
[...]
[...]
Verwijderd
Zo heb ik het altijd begrepen...
nm was al gepostVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 16:48:
ik heb een p4 3.0 en een 9800Xtvan ati , maar ik heb corrupt beeld als ik ergens langs loop. Mijn eigen handen verdwijnen en mijn wapen ook. Voorts zijn ook niet alle berichten in het scherm te lezen.
Ik draai catal 4.3.
Groetjes
[ Voor 16% gewijzigd door Falcon Heavy op 25-03-2004 09:46 ]
Verwijderd
Even nog een extra plaatje ervan:

Bron:
http://battlefield-1942.nl/forum/viewtopic.php?t=1818
Tja, persoonlijk houdt ik het toch bij Engels, maar voor de jongere Nederlandse spelers (indien het Engels nog een probleem is... Zoals je kleine neefje
Is het online gebeuren van BF vietnam ook 'backwards compatible'?
Dus als ik binnenkort Vietnam in huis haal, kan ik dan nog steeds op mn oude DC en EOD server's komen? (om te spelen met mensen die niet vietnam hebben?)
Verwijderd
BF:V is geen addon van BF1942, het is een compleet nieuw spel dat er helemaal lost van staan, dus maak je geen zorgen het heeft niks te maken met DC, EoD of enige andere BF1942 mod.Insano schreef op 25 maart 2004 @ 10:54:
Even een vraagje, aangezien ik het (volgens mij) nog niet duidelijk langs heb zie komen.
Is het online gebeuren van BF vietnam ook 'backwards compatible'?
Dus als ik binnenkort Vietnam in huis haal, kan ik dan nog steeds op mn oude DC en EOD server's komen? (om te spelen met mensen die niet vietnam hebben?)
Verwijderd
Daar hebben ze speciale spellen voor, ook wel "simulators" genoemd. Populair genoemd heten deze "flight-sims". Dat zijn spellen waar je eerst een paar weken kan oefenen voordat je echt kan vliegen.Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 00:37:
Battlefield is een reeks spellen die is gemaakt voor de fun en niet om het degene achter de toetsen zo moeilijk mogelijk te maken. Ik heb bijvoorbeeld geen zin om eerst 3 weken te oefenen voordat ik pas weet hoe ik een FPS kan gaan spelen.
Verwijderd
Zijn die geluiden niet te rippen/downloaden en weer te intergreren in BV:F??? Ik weet dat je (vroeger iig.) voor veel spellen soundpacks kon krijgen waardoor alles weer een stuk beter klonk..Jag schreef op 24 maart 2004 @ 23:21:
[...]
Mij ook hoor. Maar toch voegt goed geluid echt een hoop toe. In Vietcong zijn firefights qua geluid echt intensief en cool.
[...]
Nou, da's wel een beetje kort door de bocht. Ik vind Bf:V wel lekkerder spelen, veel uitgebreidere gameplay met betere team play en vooral de fun factor ligt hoger
.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 11:04 ]
Alleen als je er een mod van maakt, of je moet servers gaan vinden met content check uit...Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 11:03:
[...]
Zijn die geluiden niet te rippen/downloaden en weer te intergreren in BV:F??? Ik weet dat je (vroeger iig.) voor veel spellen soundpacks kon krijgen waardoor alles weer een stuk beter klonk..
dat kan, noemen ze een mod tegenwoordig....Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 11:03:
[...]
Zijn die geluiden niet te rippen/downloaden en weer te intergreren in BV:F??? Ik weet dat je (vroeger iig.) voor veel spellen soundpacks kon krijgen waardoor alles weer een stuk beter klonk..
Nou de meeste poorten in het lijstje zijn UDP poorten.Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 17:10:
[...]
Is dat UDP of TCP? Dan weet ik welke poorten ik vast open kan zetten op mn NAT.
15567 UDP for the Game & Punkbuster
22000, 23000 UDP for Gamespy (LAN, Internet)
4711 TCP for the Remote Console
27243-27245 (UDP/TCP) for All Seeing Eye
Met de eerste 15567 UDP open te gooien lukte het mij al een game te hosten met een dedicated server.
Probeer maar.
Verwijderd
Verwijderd
Jaaa? En? Gaan dan!!! Trouwens een mod is een compleet andere setting van een game met enige overeenkomst dezelfde engine.. Dat gaat een beetje ver als je alleen de sounds wilt veranderen..
Maar als iedereen die sound zo slecht vind, waarom doet er dan niemand iets aan?
Ah.. Natuurlijk daar zit hem het probleem.. Dan wordt dat lastig inderdaad. Wel jammer.Alleen als je er een mod van maakt, of je moet servers gaan vinden met content check uit...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 13:04 ]
Verwijderd
Als ik poort wil open gooien zodat ik even goed met mijn router kan werken als ik aan het spelen ben (want router zorgt voor problemen als ik vietnam speel) moet ik dan 15567 UDp open gooien? OF geldt deze alleen vooor als je een server wil runnen?Stronkie schreef op 25 maart 2004 @ 12:25:
[...]
Nou de meeste poorten in het lijstje zijn UDP poorten.
15567 UDP for the Game & Punkbuster
22000, 23000 UDP for Gamespy (LAN, Internet)
4711 TCP for the Remote Console
27243-27245 (UDP/TCP) for All Seeing Eye
Met de eerste 15567 UDP open te gooien lukte het mij al een game te hosten met een dedicated server.
Probeer maar.
Je mag het pas vanaf je 16e spelenVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 09:46:
BF:V is naar het Nederlands vertaald door iemand:
[...]
Even nog een extra plaatje ervan:
[afbeelding]
Bron:
http://battlefield-1942.nl/forum/viewtopic.php?t=1818
Tja, persoonlijk houdt ik het toch bij Engels, maar voor de jongere Nederlandse spelers (indien het Engels nog een probleem is... Zoals je kleine neefje) is het best een verbetering denk ik.

Verwijderd
een compleet andere setting van een game met de enige overeenkomst dezelfde engine = total conversion , een mod kan ook een soundmod zijn.Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 13:03:
[...]
Jaaa? En? Gaan dan!!! Trouwens een mod is een compleet andere setting van een game met enige overeenkomst dezelfde engine.. Dat gaat een beetje ver als je alleen de sounds wilt veranderen..
Maar als iedereen die sound zo slecht vind, waarom doet er dan niemand iets aan?
[...]
Ah.. Natuurlijk daar zit hem het probleem.. Dan wordt dat lastig inderdaad. Wel jammer.
als je de geluiden vervangt krijg je problemen met punkbuster
Ik denk niet dat punkbuster controleerd bij battlefield of je updated .rfa's in je dir hebt staan, dit omdat die content check bestaat, dr zijn ook servers die willen wel met PB spelen maar zonder content check...Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 15:49:
[...]
een compleet andere setting van een game met de enige overeenkomst dezelfde engine = total conversion , een mod kan ook een soundmod zijn.
als je de geluiden vervangt krijg je problemen met punkbuster, daarbij, als je weet hoe het hele geluidssysteem van de battlefield engine in elkaar zit.... tis vrij lastig om goeie geluiden te produceren namelijk
in bf:v heb je niet eens de optie om semi automatisch te schieten dus die vlieger gaat ook niet opJag schreef op 25 maart 2004 @ 01:20:
[...]
[...]
[ Voor 22% gewijzigd door Schuey op 25-03-2004 16:25 ]
Verwijderd
Iedere keer tijdens de game hebbik in gevechten en andere situaties waarbij er flink aan de videokaart getrokken moeten worden last van haperingen. Het beeld gaat schokken enz. Nu hebbik al van alles geprobeert maar nix werkt, constant weer.
specs:
a7n8x-x mobo
athlon xp1700+
512 ddr-ram pc3200
club3d 9800pro
help
wat heb je zelf dan al geprobeerd???Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 16:47:
vanwege het feit dat er na een tig aantal berichten nog niet is gereageerd nogmaal:![]()
specs:
a7n8x-x mobo
athlon xp1700+
512 ddr-ram pc3200
club3d 9800pro
help
Maar goed ik noem eens wat:
-Schone windows installatie.
-Nieuwe (omega) cataclyst drivers geïnstalleerd?
-Je geluidsinstelling lager zetten?
Je vergeet een hele belangrijke.Painxiom schreef op 25 maart 2004 @ 16:58:
[...]
wat heb je zelf dan al geprobeerd???
Maar goed ik noem eens wat:
-Schone windows installatie.
-Nieuwe (omega) cataclyst drivers geïnstalleerd?
-Je geluidsinstelling lager zetten?
- Wachten op de patch
lol da's ook een essentiële bij EA ja.richy t schreef op 25 maart 2004 @ 17:13:
[...]
Je vergeet een hele belangrijke.
- Wachten op de patch
Maar ff serieus het lipe bij mij ook ruk, toen heb ik ff een schone windhoos installatie gedaan en nieuwe drivers erop en nu loop het goed!
De grote horror van elke tank commander, infantry te dicht bij je tank zodat je ze niet kan raken (en zij zichzelf en jou vervolgens Harakiri style opblazenVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 01:27:Vooral met bf 1942 heb je dat als je in een tank zit, kan ik iemand 'net niet' raken met mijn sec. fire, gaat die kl**thommel springen en dan schiet ik hem zo neer![]()
Die torque wordt idd opgeheven door de tail rotor (een helicopter kan ook sneller de ene kant dan de andere kant op draaien), maar als je je controls neutraal houdt neem ik aan dat je dan niet gaat ronddraaien, lijkt me niet erg handigVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 09:16:
je hebt volgens mij last van torque zoals dat heet in een heli. Als je geen staartrotor zou hebben, zou de heli rondjes draaien (daarom klopt het ook niet met die rotoren van de Chinook, wat iemand al opmerkte) en onbestuurbaar worden. Je moet dus inderdaad ook wel de roerpedalen en de knuppel in de gaten houden. Maar dit is vooral van toepassing als je meer collective (throttle) gebruikt. En in mindere mate als je hoovert.
Zo heb ik het altijd begrepen...
De controle van de choppers in Bf:V zal ongetwijfeld mega versimpeld zijn, maar ik denk dat controles neutraal op zich wel gewoon stil hangen betekent (als je al geen snelheid had).
Ik heb het even opgezocht, voor de A2 versie van de M16 wordt een effective range van 550 meter voor een point target opgegeven. Dat zal voor de A1 niet heel veel minder zijn, iig meer dan 150 meter.Schuey schreef op 25 maart 2004 @ 16:17:
[...]
in bf:v heb je niet eens de optie om semi automatisch te schieten dus die vlieger gaat ook niet opPlus, het wapen schiet maar 150 meter maximaal zuiver (daar istie dus ook voor ontworpen), vanaf daar wordt het verschrikkelijk moeilijk om mensen nog om te leggen
De kogel ligt weliswaar pas na een meter of 500 a 600 op de grond, maar vanaf 150 meter wordt het zowieso moeilijk. Vanaf die afstand ingeveer, is de 'korrel' bijna net zo groot als je doelwit, dus je denkt bijv dat je op de torso richt, maar je zit er een halve milimeter naast. Dan is dat over een paar honderd meter enkele centimeters. Als het doel al stilzit that is, een bewegend doel is al onbegonnen werk.
Ik ben al lang blij dat er uberhaupt een patch uitkomt. Microsoft bijvoorbeeld patcht zijn spellen nooit (iig deden ze dat vroeger niet), al zijn de bugs nog zo obvious en irritantPainxiom schreef op 25 maart 2004 @ 17:49:
[...]
lol da's ook een essentiële bij EA ja.
Maar ff serieus het lipe bij mij ook ruk, toen heb ik ff een schone windhoos installatie gedaan en nieuwe drivers erop en nu loop het goed!

Game toen je weg was ging ook wel ok:

Ik snap het echt niet... In BF1942 eindigde ik vaak in het midden van de scorelist, maar met Vietnam, alsik een beetje oplet/m'n best doe vrijwel altijd bovenaan...
Er zal echt iets met die M60 moeten gebeuren, dat ding is übermachtig...
klopt, ik had het ook nog opgezocht ja. Maar de vraag is, hoe hebben zij het getest, als ze het met een wapenklem hebben gedaan zullen de resultaten beter dan wanneer ze iemand voor een doel hebben neergezet. En dan krijg je de rest van mijn eerder gepostte verhaalJag schreef op 25 maart 2004 @ 18:03:
[...]
Ik heb het even opgezocht, voor de A2 versie van de M16 wordt een effective range van 550 meter voor een point target opgegeven. Dat zal voor de A1 niet heel veel minder zijn, iig meer dan 150 meter.
[...]
Ik ben al lang blij dat er uberhaupt een patch uitkomt. Microsoft bijvoorbeeld patcht zijn spellen nooit (iig deden ze dat vroeger niet), al zijn de bugs nog zo obvious en irritant.
[ Voor 19% gewijzigd door Schuey op 25-03-2004 18:11 ]
Is er iets mis in mijn systeem, of klopt dit gewoon?

Wat ik trouwens weer wel goed vind, is het sniper gebeuren. De snipers schieten nu veel beter, want in BF42 mocht het nog wel eens gebeuren dat er een ''glazen wand'' tussen mij en mijn kill stond
[ Voor 4% gewijzigd door Viper7 op 25-03-2004 18:36 ]
Heb ik ook gedaan en had zelfs het idee dat de maps sneller laden.. Aanradertje dus!Albinoraptor schreef op 25 maart 2004 @ 18:00:
Ik heb gewoon disk gedefragmenteert en toen liep het ook meteen stuk beter.
Wees consequent, maar niet altijd
(Pizzahut server, echt topping)
[ Voor 9% gewijzigd door Hidde op 25-03-2004 19:13 ]
Verwijderd
Ja leuke server, ennuh Hidde, ff op Q drukken kan handig zijnHidde schreef op 25 maart 2004 @ 19:09:
Jo Dutchblood, ik ownde HARD dat potje was echt vet, M60 is inderdaad machtig echt handig met die rocketlauncher.
[afbeelding]
Huh? Q? Ik volg je nietVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 19:12:
[...]
Ja leuke server, ennuh Hidde, ff op Q drukken kan handig zijn
Tsja M60, hopelijk patchen ze die snel.Hidde schreef op 25 maart 2004 @ 19:09:
Jo Dutchblood, ik ownde HARD dat potje was echt vet, M60 is inderdaad machtig echt handig met die rocketlauncher.
[afbeelding]
Tevens vind ik het weinig nut hebben om te gaan slowchatten over een gespeelde LAN game en hoe goed je wel niet was... ook dat is niet de bedoeling van een topic. Discusseer en hou het interessant... dank u
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Clans hebben idd meestal als ze toch een server hebben, ook TS server.
Als EA slim is geven ze morgen een patch uit die ons even zoet houdt, tot volgende week hopelijk een grote patch komt. Een kleine patch die de M60 minder accuraat maakt zou al voldoende zijn, maar EA kennende kunnen we daar nog wel eventjes op wachten.Bor_de_Wollef schreef op 25 maart 2004 @ 20:32:
Het is wachten op de patch begrijp ik zodat ik mijn headsetje weer nuttig kan gebruiken. Is er al iets bekend wanneer een patch verwacht is dan?
Ik speel trouwens vooral Siege of Khe Sahn, Landing Zone Albany en Operation Irving (niet dat dat per se goede maps zijn, hoewel Siege of Khe Sahn zeker wel een echt leuke map is). Gelukkig kom ik die urban maps bijna nooit tegen, die zijn echt slecht (qua performance en vaak ook qua gameplay).
Verwijderd
waar heb je dit gelezen, omdat er nu al meerdere dingen zijn gezegd die niet waar bleken te zijn.Hidde schreef op 25 maart 2004 @ 20:25:
In de patch komt microphone support, dus zoals CS dat je met elkaar kan pratenDas wel erg tof... Sommige servers zetten in hun naam ip van een TS, maar niet veel mensen zitten daar meestal.
Clans hebben idd meestal als ze toch een server hebben, ook TS server.
Dit topic is gesloten.