- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Absoluut, ik heb me rot gezocht!jagermeister1 schreef op 31 maart 2004 @ 00:29:
Ik mis best dat je niet meer om een medic en/of engineer kan roepen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik heb idd ook regelmatig dat er met een ping van 30 (dat zegt ie iig) gewoon niet meer te spelen valt. Terwijl ik wel gewoon netjes tussen de 30/40 fps haal.Arfman schreef op 31 maart 2004 @ 00:28:
Hm. Vanavond was het niet echt wat, kostte echt veel tijd om er een beetje in te komen. Eerste potje werden we (NVA) echt gigantisch geowned door de USA. 12 man met M60's die je basis op komen stormen .. dat red je niet. Had soms ok het idee dat ik packetloss ofzo had, heb regelmatig 1 on 1 duels verloren terwijl ik een M60 had (en dat is normaal gesproken vrijwel onmogelijk).
Weet iemand of je een soort netgraph a la Counterstrike op je scherm kunt krijgen ?
Dit lijkt vooral te gebeuren als ik al een tijdje zit te spelen, dus ik vraag me af of het aan de netcode ligt of dat er tegen die tijd gewoon ergens een buffer is volgelopen ofzo.
DAT valt prima te doen toch? gewoon een beetje verstoppen tussen bomen, in een raam of achter een muurtje en in bursts blijven schieten. Echt wel dat ie neer gaat hoor. (Of hem iig smeert op zoek naar een makkelijker doelDeSSie! schreef op 30 maart 2004 @ 18:35:
Maar waar halen jullie die vliegtuigen dan mee uit de lucht?
Ik schiet soms met een M60 met alle geweld op een heli, maar de heli blijft maar vliegen.
[ Voor 22% gewijzigd door Charly op 31-03-2004 12:17 ]
Dat kan toch? Moet je de oude voice commands instellen.jagermeister1 schreef op 31 maart 2004 @ 00:29:
Ik mis best dat je niet meer om een medic en/of engineer kan roepen.
Zeg dan alsjeblieft gewoon niks.Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 00:12:
Probeer eens wat lijm te smeren op je beeldscherm bij je crosshair.
Tijdje laten drogen en dan nog eens kijken

[ Voor 36% gewijzigd door Viper7 op 31-03-2004 12:21 ]
Of jij moet gewoon geen domme vragen stellen, domme vragen --> domme antwoordenViper7 schreef op 31 maart 2004 @ 12:20:
[...]
Dat kan toch? Moet je de oude voice commands instellen.
[...]
Zeg dan alsjeblieft gewoon niks.
Tuurlijk gaat die crosshair uit elkaar als je schiet, je recoil wordt toch steeds meer als je automatisch schiet, tis geen doom ofzo
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 13:17 . Reden: typo ]
Vind jij misschien leuk, maar het mannetje waar je tegen speelt niet.Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 13:16:
Op wat voor soort mappen spelen jullie goed of vinden jullie fijn om te spelen. Ik vooral de bichtbegroeide bos mappen kan ik lekker sneaky doen en iedereen neerschieten en hun zich helemaal suf zoeken naar mij echt lachen alleen vervelend als iemand dan in een tank springt. Vaak lopen die US mannetjes ook gewoon langs me wat ook wel grappiig is zien ze me niet zitten en ren ik achter ze aan.
Bah wat heb ik daar een scheit hekel aan als er zo'n snipertje in the middle of nowhere ligt te campen en je steeds killed/baseraped
buhbuhbuh

Wat is jouw idee dan van een sniper? Moet hij in zijn eigen basis gaan liggen ofzo en zijn basis verdedigen?blix schreef op 31 maart 2004 @ 13:19:
[...]
Vind jij misschien leuk, maar het mannetje waar je tegen speelt niet.
Bah wat heb ik daar een scheit hekel aan als er zo'n snipertje in the middle of nowhere ligt te campen en je steeds killed/baseraped
buhbuhbuh
Ik vind het heerlijk om in een wachttoren te klimmen in de vijandelijke basis om vervolgens eens wat lood te verspreiden, en de tegenparty maar zoeken waar ik zit
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Toen ik beginneling was heb ik dit ook eens één keer (per ongeluk) gedaan. Dit wordt je niet in dank afgenomen. Je krijgt gelijk reacties en hopelijk wordt je gekickt. Je verziekt het gewoon voor iedereen. Als je zo bovenaan wilt komen , kun je beter met jezelf gaan spelen als SinglePlayer. Het snipen in een basecamp en het opwachten naast een spawnpoint is ziekelijk.vacuumcleaner schreef op 31 maart 2004 @ 13:24:
[...]
Wat is jouw idee dan van een sniper? Moet hij in zijn eigen basis gaan liggen ofzo en zijn basis verdedigen?
Ik vind het heerlijk om in een wachttoren te klimmen in de vijandelijke basis om vervolgens eens wat lood te verspreiden, en de tegenparty maar zoeken waar ik zit

Ik zeg ook niet dat ik elke map elke ronde een beetje zit te snipen. Als ik dat doe dan ben ik VC omdat die zowiezo leidt aan:BugsBunny1942 schreef op 31 maart 2004 @ 13:51:
[...]
Toen ik beginneling was heb ik dit ook eens één keer (per ongeluk) gedaan. Dit wordt je niet in dank afgenomen. Je krijgt gelijk reacties en hopelijk wordt je gekickt. Je verziekt het gewoon voor iedereen. Als je zo bovenaan wilt komen , kun je beter met jezelf gaan spelen als SinglePlayer. Het snipen in een basecamp en het opwachten naast een spawnpoint is ziekelijk.
- mindere wapens
- minder animo kwa spelers
- slechtere voertuigen
Ik ben van mening dat dat een beetje balans brengt in het spel
Als de US met 15 man speelt en de VC met 10 man vind ik het rechtvaardig om te snipen op wat makkelijkere plaatsen.
Welke domme vraag? Ik heb nergens een vraag gesteld hoor?vacuumcleaner schreef op 31 maart 2004 @ 12:42:
[...]
Of jij moet gewoon geen domme vragen stellen, domme vragen --> domme antwoorden
Tuurlijk gaat die crosshair uit elkaar als je schiet, je recoil wordt toch steeds meer als je automatisch schiet, tis geen doom ofzo
een quote danViper7 schreef op 31 maart 2004 @ 13:58:
[...]
Welke domme vraag? Ik heb nergens een vraag gesteld hoor?
Waarop je toch lijkt mij een antwoord wilt, anders plaats je je tekst nietViper7 schreef op 30 maart 2004 @ 23:39:
Die croshair (of hoe dat ook heten mag)slaat eigk ook nergens op. Ik heb een puntje in het midden. En hoe langer je schiet, hoe verder die streepjes uit elkaar gaan
Verwijderd
Wist niet dat ik erbij had gezegd dat ik aan baserape deeblix schreef op 31 maart 2004 @ 13:19:
[...]
Vind jij misschien leuk, maar het mannetje waar je tegen speelt niet.
buhbuhbuh

Ik ben het met je eens dat de verhouding VC versus US niet altijd gelijk is. Eigenlijk zou dit eerlijk verdeeld moeten worden. Zelf ga ik altijd naar de kleinste club. Snipen vlak buiten de basis is wat eerlijker en realistischer. Zelf ben ik vaak VC en probeer de Yanks te pakken. Met luchtdoelgeschut en bazooka's kun je mooi heli's neerhalen.vacuumcleaner schreef op 31 maart 2004 @ 13:56:
[...]
Ik zeg ook niet dat ik elke map elke ronde een beetje zit te snipen. Als ik dat doe dan ben ik VC omdat die zowiezo leidt aan:
- mindere wapens
- minder animo kwa spelers
- slechtere voertuigen
Ik ben van mening dat dat een beetje balans brengt in het spel
Als de US met 15 man speelt en de VC met 10 man vind ik het rechtvaardig om te snipen op wat makkelijkere plaatsen.
Nee nog geheel nie duidelijkVerwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 14:09:
[...]
Wist niet dat ik erbij had gezegd dat ik aan baserape dee. Ik snipe dus niet zo. Meestal als ik bij een vijandelijke base lig te sdnipen is het als support voor me team die hun base innemen en als er niemand komt ga ik zelf op de base af om de vlag te pakken. maar meestal zit ik gewoon rond te lopen en zie ik iemand anders die ik dan neersnipe want ik haat campers en haat zelf om te campen wat dat duurt mij te lang.
. Hoop dat het wat duidelijker is nu.
Ik schiet ze dan meestal ook niet gelijk aan gort . een waarschuwingsschot bvind ik des te leuker
Verwijderd
Alleen is dat snipergeweer niet echt geweldig van de VC.
Ik ga dan net buiten een US Airbase op een verhoginkje liggen en dan de helikoptercampers neerknallen, zo help ik het spel verbeteren, want er wordt veel geklaagd over mensen die wachten op een heli.
En ik lekker knallen
Ook leuk is om een AK47 te nemen en dan een beetje lopen om het hek van een airbase, even hoog gaan staan, paar vuurstoten, en weer verder lopen.
[ Voor 3% gewijzigd door blix op 31-03-2004 15:04 ]
Verwijderd
Alleen vraag ik me nu iets af.
Ik heb hier twee monitoren staan, allebei Phillips 107s en die zitten beide achter mijn 9800pro.
Maar het viel mij op dat bf vietnam naar beide monitoren beeld stuurt zeg maar.
Op mijn tweede monitor hebbik normaal mirc enzo draaien als ik game.
Maar net kreeg ik ineens ook gewoon ingame beelden op deze monitor
Normaal zou ik het wel leuk vinden alleen miste deze beelden nogal wat objecten die je op de andere monitor wel ziet.
Nou is zijn vragen:
Is dit een bug?
Kan dit aan mijn drivers liggen?
En kan hierdoor mijn fps inzakken ?
( als dit al eerder gemeld is sorry, maar ik had niet zoveel zin om alles door te lezen )
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 19:37 ]
Had ik al ingesteld staan, maar heb het nog niet kunnen ontdekken.Viper7 schreef op 31 maart 2004 @ 12:20:
[...]
Dat kan toch? Moet je de oude voice commands instellen.
Zijn er overigens al mensen bezig met Battlecraft Vietnam? Ik heb ff zitten klooien en begin het redelijk door te krijgen. Het enige dat niet wil lukken is spawnpoints te voorschijn toveren. Ik kan ze wel bouwen enzo, maar helaas komen ze niet te voorschijn als ik de map binnen BF Vietnam test. Kan dus geen spawnpunt kiezen want ik zie ze niet op de kaart. Helaas kan ik dan ook het resultaat van mijn brouwsel niet ingame bekijken
Tips?
Aaargh! Vanmorgen kon ik met de objectmapper, objecten neerzetten en later met de terrainmapper de grond verhogen of verlagen terwijl de objecten zichtbaar bleven. Nu krijg ik dit ineens niet meer voorelkaar
Verwijderd
Als je dat ziet weet je weer wat voor waanzin oorlog is

Gelukkig blijft het voor veel mensen bij een spelletje spelen.
Genoeg gel*ld voor vandaag.
Vanavond post ik weer screenshots.
the horrorVerwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 19:04:
Ik heb vanmiddag de film We were soldiers gekeken om een beetje in de Vietnam sfeer te komen.
Als je dat ziet weet je weer wat voor waanzin oorlog is![]()
Gelukkig blijft het voor veel mensen bij een spelletje spelen.
Genoeg gel*ld voor vandaag.
Vanavond post ik weer screenshots.
Verwijderd
horror dat hij weer screens gaat posten, of over die film
maar ik heb een raar probleempje, als ik engineer ben bij US of dat bovenste snipergeweer heb(naam kwijt

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 20:45 ]
iddjagermeister1 schreef op 31 maart 2004 @ 20:30:
Toch wel erg moeilijk om een mooi terrain e.d met Battlecraft te maken. Ik dacht dat doe ik ffIk snap er nog maar weinig van...
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 187% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 18:54 ]
Dan kies ik voor optie 4 - boring. Dit zijn gewoon standaard in game screenshots. Post alleen iets als er ook echt iets te zien is ipv het topic vol te spammen. Dus geen screenshots van standaard acties maar van speciale dingen!Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 00:22:
Ik hoop dat deze meer actie bevatten dan de vorige.
En deze keer doe ik geen poll; als ik er wel een deed dan was het:
Wat vindt je van m'n screenshots?
1 Geweldig
2 Fantastish
3 The best
En dat willen we niet he
http://www.boomtown.net/en_uk/articles/art.view.php?id=4691

Verdict:
Graphics:
A good deal of graphical splendour that can easily bring even the best computer to its knees. -> 8
Durability:
As long as you play with other humans this game will offer plenty of entertainment for a long time to come. -> 8
Sound:
Cool sound track and nice effects. -> 8
Gameplay:
Not a lot of new stuff, but it works and why fix it if it isn’t broken? -> 7
Overall: -> 8
[ Voor 52% gewijzigd door Bor op 01-04-2004 08:36 ]
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 00:22:
Jaja hier zijn de nieuwe screenshots! En geen scores![]()
56K BEWARE![]()
Ik hoop dat deze meer actie bevatten dan de vorige.
En deze keer doe ik geen poll; als ik er wel een deed dan was het:
Wat vindt je van m'n screenshots?
1 Geweldig
2 Fantastish
3 The best
En dat willen we niet he![]()
Komen ze, met commentaar bij elk screenshot.

idd niet echt spectaculair.... en laten we het maar niet hebben over de graphics qualiteit... opsom: ziet er gewoon niet uit
Boerenlater, zou je ons een plezier doen en voortaan 1 link plaatsen voor alle plaatjes naar een lokatie waar deze te vinden zijn?Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 00:22:
Jaja hier zijn de nieuwe screenshots! En geen scores![]()
56K BEWARE![]()
Een hele hoop plaatjes
Dit zijn namelijk een beetje standaard pics en om dit topic schoon hebben we liever hier alleen spectaculaire pics, bvd.
Hier een screenshot van wat ik tot nu toe heb weten te brouwen

[ Voor 22% gewijzigd door jagermeister op 01-04-2004 12:49 ]
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 19:39 ]
zal eens ff kijken of ik wat mooi screens kan maken...Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 13:48:
Oke mensen, de boodschap is duidelijk.
Ik zal nu echt m'n best doen voor een paar spectaculaire screenshots.
En als dat niet lukt dan maar een scorelijstje![]()
En iedereen zit wel te zeiken dat ze niet goed zijn enzo, maar laat maar zien dat je het beter kan! Ja jij! Ik heb het tegen jou!![]()
En sorry voor de grafische kwaliteit, m'n Ati 9700 wil niet hoger dan 800x600x16
9700 niet hoger dan 800x600 ?
Probeer eens dit: SileX in "Battlefield Vietnam deel II"
Ik draai nu 1152x864x32 met AF op4x Werkt toppie !
Verwijderd
Wat hier stond is plotseling verdwenen

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 19:35 ]
Verwijderd
- Poelepats -
Ik hoop dat dit iets voor je is..........
Ik heb het maar snel verzonnen maar leek me wel een aardig idee.
Voertuigen enzo kan je natuurlijk zelf wel een plekkie geven.
http://www.ystart.net/upload/20040401/1080820938.jpg
Verwijderd
Verwijderd

Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 19:40 ]

PS die leveleditor ziet er niet zo moeilijk uit. Ik heb in het verleden wel 's quakelevels gemaakt daar werd ik pas gek van.. Textures aan alle kanten van het object plakken en overal 20x omheen draaien om te kijken of alles wel goed was. Heel erg gedetailleerd allemaal, dit lijkt wat simpeler, maar het zal vast niet meevallen
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Cheers!Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 14:05:
@jagermeister1
- Poelepats -
Ik hoop dat dit iets voor je is..........
Ik heb het maar snel verzonnen maar leek me wel een aardig idee.
Voertuigen enzo kan je natuurlijk zelf wel een plekkie geven.
http://www.ystart.net/upload/20040401/1080820938.jpg
Verwijderd
Hoeveel levels zitten er in dit spel? Want ik kan alleen maar Instante Base (of zoiets) en dan krijg ik +/- 13 levels te zien die ik kan spelen.
Kan je ook kiezen tussen NVA en US? Want bij mij ben ik altijd de US.
Waarom denk je dat niemand iets posts wbt screenshots? Er is gewoon niet zo veel te posten op dat vlak omdat er nog niet zo veel nieuwe dingen zijn als mods / patches etc. Hou er nou gewoon over op svp en stop met klagen en spammen.Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 15:19:
Wel allemaal zeiken maar zelf iets bijzonders posten? Ho maar
Verwijderd
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 19:41 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Fuelke op 01-04-2004 16:18 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 19:43 ]
Verwijderd
Precies ik sluit me hierbij aan , denk na voordat je iets post.Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 17:07:
omg boerenlater, dat is de tweede keer al dat je je excuses aanbiedt, wat getuigt van stommiteit, omdat je niet leert van je misdragingen. Je denkt zeker dat je door je excuses aan te bieden je weer kan misdragen door of spam te plaatsen of doormensen belachelijk te maken? Mooi niet, tip: ik denk dat je even moet oppassen wat je vervolgens hier post, want meerdere mensen irriteren zich aan je....
PS edit al die berichtjes van jou en verwijder die onodige screen schots.
Plaats daar maar
"stond een nutteloze screen"
Kunnen gelijk de mensen die niet zo snelle verbinding hebben deze topic ook goed lezen.
Keep On Gaming
Niets personelijk hoor
Ook dit heb ik bemerkt, tevens moet je ook die punkbuster uit doen, voldoet toch niet echt lekkergreatgonzo schreef op 01 april 2004 @ 17:32:
ik moet trouwens zeggen dat de performance een stuk opknapt als je geheugen bij plaatst, heb nu 1024 en kan nu fatsoenlijk spelen in de hoogste resolutie!
Ook hier heb ik nog niets over gehoord. Farcry heeft by the way al wel de eerste patch.Bor_de_Wollef schreef op 01 april 2004 @ 17:20:
Zullen we terug ontopic? Is er al nieuws over de patch of nog steeds niet?
Ik denk dat ze bij EA toch zoiets denken , als we een patch uitbrengen laten we het dan maar goed doen
effe off topic, hoelang duurde het voordat bf een patch had??
Nou ja Mzzls
Mazzels
Mazzels
[ Voor 36% gewijzigd door Stronkie op 01-04-2004 17:41 ]
Die was er al voor de release d8 ikStronkie schreef op 01 april 2004 @ 17:37:
[...]
effe off topic, hoelang duurde het voordat bf een patch had??
Nou ja Mzzls
Mazzels
Mazzels
Verwijderd

Helaas is er nog geen community update dat wordt weer een week en een dag wachten voor die patch
Oja BFV.
Ik heb een klere bug ontdekt,
als je operation irving met co op speelt komt het vaak voor dat de computer gewoon hoog stilhangt met zijn straaljager. alleen door hem zelf neer te schieten vliegt ie weer verder
LOL
Heb ik idd ook al gemerkt! Dus ik er naartoe, en juist toen ik in de buurt kwam begon hij terug te bewegen, zo heel traagjes crashte hij dan in zee.Stronkie schreef op 01 april 2004 @ 17:58:
wat was de topic eigenlijk
Oja BFV.
Ik heb een klere bug ontdekt,
als je operation irving met co op speelt komt het vaak voor dat de computer gewoon hoog stilhangt met zijn straaljager. alleen door hem zelf neer te schieten vliegt ie weer verder
LOL
Ik hoop overigens dat in patch 1.1 die lag verholpen wordt, want ik heb vrijwel overal last van lag

Verwijderd
En vooral in die mappen heb ik het meeste last van lag.
En als je niet van stadsmappen houdt, kan je pech hebben met een server die 2x dezelfde stadsmap doet achter elkaar en dan de andere stad:X
Dat had ik vanmiddag dus.
Dat is iets minder.
Op zo'n moment verlang je echt naar de jungle.
Khe-San vind ik juis zwaar slecht. Echt een overkill aan vliegtuigen. Komt de gameplay niet ten goede imho. Er is nog zo'n map welke is volgepropt met allerlei vliegspul (map lagged ook nog eens als de neten). Echt minder die maps.Ranzy schreef op 01 april 2004 @ 19:12:
Ik speel ze ook niet, ik speel eigenlijk enkel "operation"-maps, als er maar choppers en jets zijn (dus ook Siege of Khe-San en Ia Drang Valley en zo).
Verwijderd
Die map met dat grote stukkie water ertussen.
Je had eerst 512 MB?? Ik heb nu namelijk ook 512 MB PC2100, de laadtijden van de maps zijn op zich nog wel te doen, maar als ik bijvoorbeeld uit de game naar het menu switch worden er tig schermen geladen wat errug lang duurt... Ook bij een mapswitch gaat hij allerlei dingen laden, en het duurt echt lang voordat daadwerkelijk de volgende map geladen wordtgreatgonzo schreef op 01 april 2004 @ 17:32:
ik moet trouwens zeggen dat de performance een stuk opknapt als je geheugen bij plaatst, heb nu 1024 en kan nu fatsoenlijk spelen in de hoogste resolutie!

Zou een upgrade naar 1024 MB ram dit verhelpen
Ik kies geen server uit waar een stad map op draait. Komt er een tevoorschijn dan speel ik of die (max 1 stad map achter elkaar) of ga op zoek naar een andere server onder het spelen.Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 19:46:
Ik vind de Hue en Quang Trin niet echt geweldig.
En vooral in die mappen heb ik het meeste last van lag.
En als je niet van stadsmappen houdt, kan je pech hebben met een server die 2x dezelfde stadsmap doet achter elkaar en dan de andere stad:X
Dat had ik vanmiddag dus.
Dat is iets minder.
Op zo'n moment verlang je echt naar de jungle.
De maps hadden van mij wel wat groter gemogen btw. Je zit echt zo buiten de map, helemaal in een vliegtuig of chopper maar ook lopend op sommige maps.
[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 01-04-2004 20:40 ]
Yep, die bedoel ik. Een k.u.t. map wat mij betreft.Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 19:51:
Je bedoelt operation Flaming Dart waar een stuk of 6 planes en heli's in zitten?
Die map met dat grote stukkie water ertussen.
Het scheelt wel iets, maar de hele performance wordt een stuk beter en geheugen is niet echt duur meer, 512 heb je nieuw al voor €66: pricewatch: 512MB PC2100 DDR (Merkloos)jelleeee schreef op 01 april 2004 @ 20:26:
[...]
Je had eerst 512 MB?? Ik heb nu namelijk ook 512 MB PC2100, de laadtijden van de maps zijn op zich nog wel te doen, maar als ik bijvoorbeeld uit de game naar het menu switch worden er tig schermen geladen wat errug lang duurt... Ook bij een mapswitch gaat hij allerlei dingen laden, en het duurt echt lang voordat daadwerkelijk de volgende map geladen wordt![]()
Zou een upgrade naar 1024 MB ram dit verhelpen
[ Voor 6% gewijzigd door greatgonzo op 01-04-2004 22:03 ]
Precies en dat is nou hetgeen ik irritant vind. Bovendien staan de meeste lui te campen bij de heliplatforms of hangar. De nadruk ligt te veel op de vliegtuigen waardoor je waardeloze gevechten op de grond krijgt. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.Bor_de_Wollef schreef op 01 april 2004 @ 20:49:
Flaming dart speel ik regelmatig. Daar is echt niet mis mee hoor tenzij je niet kan vliegen natuurlijk. Vaak letten de piloten niet op wat er op de grond gebeurt omdat ze hun handen vol hebben aan de vijandelijke vliegtuigen en choppers.
Verwijderd
http://www.pownetwork.org/bios/m/m034.htm
http://members.aol.com/warlib/chron/v1965.htm
Hier staat toch wel dat er veel vliegtuigen aan te pas kwamen dus ik vind de map Operation Flaming Dart historisch wel coorecht.
Qua gameplay is het toch iets anders:
namelijk het grootste gedeelte van de strijd speelt zich puur in de lucht af.
De grond wordt gewoon vergeten.
Van vlaggen capturen is nauwelijks sprake.
Om eerlijk te zijn doe ik bij die map ook niet aan de vlaggen.
Het gaat me dan puur om de lol van het vliegen
m'n lompe screenshots en berichten zijn weg
Vraagje voor de mappers: Mijn omgeving is erg heuvel-/bergachtig. Is dit een lagfactor of valt dat wel mee? Waar moet ik ondermeer op letten?
[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 02-04-2004 00:41 ]
Hmmm dacht het niet, het zijn vooral TE veel vehicles. Ook teveel gebouwen waarin je 'in' kunt kunnen lag veroorzaken.jagermeister1 schreef op 02 april 2004 @ 00:41:
Still fucking around with Battlecraft
Vraagje voor de mappers: Mijn omgeving is erg heuvel-/bergachtig. Is dit een lagfactor of valt dat wel mee? Waar moet ik ondermeer op letten?
En verder moet je denken om 'hardware lag' aan user side. Dus een beetje op de fps letten.
En nog weer verder zal je map waarschijnlijk weinig tot nooit gespeelt worden
Bedankt voor de tipsVerwijderd schreef op 02 april 2004 @ 01:20:
[...]
Hmmm dacht het niet, het zijn vooral TE veel vehicles. Ook teveel gebouwen waarin je 'in' kunt kunnen lag veroorzaken.
En verder moet je denken om 'hardware lag' aan user side. Dus een beetje op de fps letten.
En nog weer verder zal je map waarschijnlijk weinig tot nooit gespeelt wordenjoin een mod team als je wilt dat je werk gespeelt wordt.
In eerste instantie doe ik het voor de lol. Verder zou het leuk zijn als ik ooit een map maak die ook door mensen gespeeld wordt, maar daar doe ik het niet voor. Slechte ervaring mee overigens? Al is mijn map klaar en hij is goed speelbaar, dan kan ik hem toch wel kwijt bij 1 of andere BF communitie? Wellicht dat, als ze hem goed vinden, op hun site knallen. Of zie ik dat verkeerd?
Edit: Lighteye, weet jij trouwens hoe je een map goed kan testen. Ik krijg namelijk mijn spawnpunt niet te zien indien ik BF opstart om de map te testen. Kan dus niet spawnen om rond te lopen.
[ Voor 12% gewijzigd door jagermeister op 02-04-2004 01:41 ]

Verder viel de overgang van BF1942 naar BF:V me vies tegen wat betreft moeilijkheidsgraad. De AI stond op 75% maar je wordt echt vaak uit het niets gesniped. Misschien dat het me beter af gaat met een vloeiendere framerate.
Ga meteen uitkijken naar CPU en memory upgrades want dat lijkt me voor dit spel belangrijker dan een nieuwe GFX-kaart..
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
Dunno heb nog net serieus een map gemaakt voor Vietnam. Maar je zult wel iets hebben vergeten een .con bestand die met de vlaggen hebben te maken, of een fout...jagermeister1 schreef op 02 april 2004 @ 01:26:
[...]
Bedankt voor de tips
In eerste instantie doe ik het voor de lol. Verder zou het leuk zijn als ik ooit een map maak die ook door mensen gespeeld wordt, maar daar doe ik het niet voor. Slechte ervaring mee overigens? Al is mijn map klaar en hij is goed speelbaar, dan kan ik hem toch wel kwijt bij 1 of andere BF communitie? Wellicht dat, als ze hem goed vinden, op hun site knallen. Of zie ik dat verkeerd?
Edit: Lighteye, weet jij trouwens hoe je een map goed kan testen. Ik krijg namelijk mijn spawnpunt niet te zien indien ik BF opstart om de map te testen. Kan dus niet spawnen om rond te lopen.
Testen deed ik altijd met +restart 1 +hostserver 1 (moet wel je map al een keer zijn opgestart omdat die hostserver ervoor zorgt dat ie de laatste map pakt die gedraait is).
En om een map final te testen run ik dan meestal de win 32 dedicated server (moet je wel downloaden dan als je die nog niet hebt) met de map en join dan die server, is wel wat traag als je geen snel systeem hebt maar dat is dan een extra check of het e.e.a. het wel doet.
En als laatste het liefste met een groepje mensen testen. Je moet sowieso proberen met sowieso 2 mensen over LAN of internet te spelen.
en als het uiteindelijk klaar is kan je het ebste een email sturen of submit news naar www.planetbattlefield.com en/of www.bf-v.com (PBF post meestal nieuwe maps als nieuws).
Spelers/fans/whatever gaan direct al beoordelen op graphics en de 'netheid/verzorgheid' van je map. Vooral de groundtexture is best belangrijk, en het is verdomt moeilijk om met BattleCraft een mooie groundtexture te maken als het uberhaupt al kan

Voor bf1942 gebruik ik zoveel mogelijk editor 42 http://bfed.3dmax.org/ deze kun je ook wel voor bf vietnam maps gebruiken maar let er op dat het officieel er niet voor bedoeld is, dus backup je map goed !!!!! Voor groundtexture's kun je van editor 42 uitstekend gebruik maken voor BF:V maps.
//edit: http://www.planetbattlefi...es/news/bfvcmap040204.jpg dit soort screens zijn voor mij al een reden om een custom map niet te downloaden, check die bergen achterin op de screen, onrealistisch en niet mooi... ook geen schaduwen gerenderd en geen ligthmaps, slordig afgewerkt dus...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2004 11:49 ]
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 11:45:
[...]
Dunno heb nog net serieus een map gemaakt voor Vietnam. Maar je zult wel iets hebben vergeten een .con bestand die met de vlaggen hebben te maken, of een fout...Zou kunnen, maar ook de default maps kan ik niet testen als ik "Test level" vanuit BC kies. Heel vaag, de map laad gewoon en op het moment dat je ready kiest om te spelen komt de map zonder spawnpunten tevoorschijn.
Testen deed ik altijd met +restart 1 +hostserver 1 (moet wel je map al een keer zijn opgestart omdat die hostserver ervoor zorgt dat ie de laatste map pakt die gedraait is).waar gaf je dat commando in dan? In BC? Ik kan volgens mij alleen "Test level" kiezen. Commando's kun je nergens invoeren.
En om een map final te testen run ik dan meestal de win 32 dedicated server (moet je wel downloaden dan als je die nog niet hebt) met de map en join dan die server, is wel wat traag als je geen snel systeem hebt maar dat is dan een extra check of het e.e.a. het wel doet.Heb hier 2 redelijke systemen, dus dat moet niet zo'n probleem zijn
En als laatste het liefste met een groepje mensen testen. Je moet sowieso proberen met sowieso 2 mensen over LAN of internet te spelen. Misschien zijn hier mensen wel bereid om mijn map ter zijner tijd te testen
en als het uiteindelijk klaar is kan je het ebste een email sturen of submit news naar www.planetbattlefield.com en/of www.bf-v.com (PBF post meestal nieuwe maps als nieuws). Bedankt... I keep this in mind
Spelers/fans/whatever gaan direct al beoordelen op graphics en de 'netheid/verzorgheid' van je map. Vooral de groundtexture is best belangrijk, en het is verdomt moeilijk om met BattleCraft een mooie groundtexture te maken als het uberhaupt al kanDat kan wel degelijk, maar je moet veel geduld hebben
Voor bf1942 gebruik ik zoveel mogelijk editor 42 http://bfed.3dmax.org/ deze kun je ook wel voor bf vietnam maps gebruiken maar let er op dat het officieel er niet voor bedoeld is, dus backup je map goed !!!!! Voor groundtexture's kun je van editor 42 uitstekend gebruik maken voor BF:V maps. Voorlopig hou ik het wel bij Battlecraft
//edit: http://www.planetbattlefi...es/news/bfvcmap040204.jpg dit soort screens zijn voor mij al een reden om een custom map niet te downloaden, check die bergen achterin op de screen, onrealistisch en niet mooi... ook geen schaduwen gerenderd en geen ligthmaps, slordig afgewerkt dus...Mee eens. Ziet er niet uit. Bij mij ziet het er nu al beter uit, maar er is nog een hoop te doen
Gewoon de control tower opblazen.Bor_de_Wollef schreef op 02 april 2004 @ 11:51:
Ik hoorde dat je op sommige maps er voor kan zorgen dat er geen vliegtuigen / choppers meer worden gespawned. Is dit een feature in het spel , en zo ja, hoe werkt het? Ik kon er in de manual niets over vinden.
Waarmee dan? Ik heb er tig l.a.w.'s op afgevuurd maar niets...
klopt, dat duurt ook wat langer. Met de vliegtuigen die van die bommen droppen (ik weet geen namen) werkt het beste.Bor_de_Wollef schreef op 02 april 2004 @ 14:13:
[...]
Verwijderd
mail naar coen @ keversite.com
Dan krijg je wel feedback
Je moet de radio in de control tower opblazen. Beste is naar boven klimmen en de M60 gebruiken of anders de LAW met als risico dat je jezelf ook opblaast.Bor_de_Wollef schreef op 02 april 2004 @ 14:13:
[...]
Wat ik tot nu toe heb is wat basic, lijkt veel op de huidige kwa inhoud dan
Verwijderd
Nee maar je zou de klassen in het kort kunnen beschrijven, evenals de mappen en voertuigen.
En als er een patch uitgekomen link ernaar zetten
Is daar die blow torch niet voor?Bor_de_Wollef schreef op 02 april 2004 @ 14:13:
[...]
Dit topic is gesloten.