Battlefield Vietnam deel II

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.410 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:04
Weet iemand wanneer er een patch uitkomt, ongeveer dan?
Hoop dat het een beetje snel wordt want de balance van wapens is echt om te huilen :'( (USA/VC)

[ Voor 6% gewijzigd door blix op 25-03-2004 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Als iemand dat weet vertelt diegene dat echt wel, het is een beetje dom om nou allemaal schattingen te maken van wanneer die vervloekte patch uitkomt. Als hij er is merk je het wel, waarschijnlijk op een vrijdag. Meer informatie is er niet, dus het is zinloos om hier over door te gaan.

Ja, het is een beetje ongebalanceerd, ja, de performance is niet geweldig te noemen. EA heeft al gezegt performance-issues te fixen, maar heeft geen deadline gegeven. Dus hou er nu maar over op :).

Gister heb ik m'n nieuwe pinpas door de brievenbus gekregen en vandaag het spel gekocht, ge - wel - dig :) Ik ben helemaal verslaafd aan Ia Drang Valley en die andere close-combat map die een beetje op Berlin lijkt :). Geweldige maps.

Met de komende patches is dit zeker een succesvol spel, kan niet wachten op betere speelervaringen, want nu heb je (understatement) nogal last van begin smacktardin' :P :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Ik heb zojuist de 4.3 Catalyst drivers geinstalleerd voor mijn 9800 pro, en de lag leek minder en de performance hoger. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen close combat levels heb geprobeerd, maar het is het proberen waard :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Arfman schreef op 25 maart 2004 @ 23:25:
Ik heb zojuist de 4.3 Catalyst drivers geinstalleerd voor mijn 9800 pro, en de lag leek minder en de performance hoger. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen close combat levels heb geprobeerd, maar het is het proberen waard :)
Heb ik ook gedaan en het draait allemaal net ff wat lekkerder. Zeker nog niet optimaal, maar goed....

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

greatgonzo schreef op 25 maart 2004 @ 18:31:
het valt me op dat je bijna geen geluid hoort, tenzij je echt enkele meters van de actie zit, en je hoort dan ook alleen kogels, inslagen enz. geen achtergrond geluid.

Is er iets mis in mijn systeem, of klopt dit gewoon?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:55

smallboy

N/A

Ik heb (nou ja: had, want ik heb um geruild voor ut2004) hetzelfde probleem. Ik weet ook niet waar het aan lag, maar alleen als ik naast iemand stond hoor ik hem schieten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Misschien moet je eens met de verschillende geluidsinstellingen spelen. Ik maak namelijk niet uit je post op dat je dat al gedaan hebt. :)

Is het iemand trouwens al opgevallen dat de 'enemy' er soms vanaf een grote afstand uitziet als een bewegend kruis? Ik zal kijken of ik er een screenshot van kan maken.

[ Voor 25% gewijzigd door jagermeister op 26-03-2004 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
jagermeister1 schreef op 26 maart 2004 @ 11:31:
[...]

Is het iemand trouwens al opgevallen dat de 'enemy' er soms vanaf een grote afstand uitziet als een bewegend kruis? Ik zal kijken of ik er een screenshot van kan maken.
Ja, dat klopt. Als je vanuit een heli naar beneden kijkt, dan lijkt het of elke speler met een RPG op z'n schouder loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ja ik dacht eerst dat het RPG soldiers waren, maar bij nader inzien blijkt het gewoon een bug te zijn.

Ik mis trouwens wel een functie om te rollen als je in prone positie ligt. Dit miste ik al in '42, en had wel verwacht dat ze zoiets zouden implementeren. Als je ligt en je raakt in vuurgevecht met iemand, dan heb je niet veel kans het te overleven. Als je weg kunt rollen, dan zou dat je overlevingskans redelijk vergroten neem ik aan. Het moet dan natuurlijk wel een beperking hebben, dus niet dat iedereen rollend door de maps heen gaat natuurlijk. 3 keer kort achterelkaar rollen the max ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Je hebt zeker een hond? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

smallboy schreef op 26 maart 2004 @ 11:09:
[...]

Ik heb (nou ja: had, want ik heb um geruild voor ut2004) hetzelfde probleem. Ik weet ook niet waar het aan lag, maar alleen als ik naast iemand stond hoor ik hem schieten enzo.
Haha en zeker je cd key gehouden he. Zodat je fijn met je copy lekker op h et internet kunt spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Stronkie schreef op 26 maart 2004 @ 12:52:
[...]

Haha en zeker je cd key gehouden he. Zodat je fijn met je copy lekker op h et internet kunt spelen ;)
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ja denkt het ook Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis wel een beetje de wat grotere maps, zoals we die gewend zijn uit BF1942.

Is er misschien al iemand die een eigen map in elkaar heeft geknutseld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

je kunt al zat grote maps downloaden:

http://www.planetbattlefield.com/bfv/tweakin/maps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
Wat is eigenlijk een "radio tower peak" ? kan je er iets mee doen ofzo? of is het een gewone toren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
ADMK schreef op 26 maart 2004 @ 16:20:
Wat is eigenlijk een "radio tower peak" ? kan je er iets mee doen ofzo? of is het een gewone toren?
De tegenstander kan deze met de "torch" kapot maken en dan spawnen er geen vliegtuigen meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een PIII733@770 (140x5,5), 256 mb pc 133, Sapphire 9700.

Maar ik kan niet hoger gaan dan 800x600x16, anders schokt de hele boel.
Terwijl ik BF1942 alles op max kan hebben met 1280x960x32 enz.

Aan mijn verbinding kan het niet liggen, ik heb 2048/384. (Planet comfort)

Wie weet waardoor het spel sneller kan lopen bij mij?

En sound heb ik alles op low gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 08:02
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 17:01:
Ik heb een PIII733@770 (140x5,5), 256 mb pc 133, Sapphire 9700.

Maar ik kan niet hoger gaan dan 800x600x16, anders schokt de hele boel.
Terwijl ik BF1942 alles op max kan hebben met 1280x960x32 enz.

Aan mijn verbinding kan het niet liggen, ik heb 2048/384. (Planet comfort)

Wie weet waardoor het spel sneller kan lopen bij mij?

En sound heb ik alles op low gezet.
ja, door een nieuwe processor te kopen....
de minimum eis is een p3 900, recommended een 1,9Ghz

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
DaDude schreef op 26 maart 2004 @ 16:31:
[...]

De tegenstander kan deze met de "torch" kapot maken en dan spawnen er geen vliegtuigen meer...
op welke map is dit en hoe ziet dat ding dat je kapot kunt maken er dan uit?

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
2 dingetjes waar ik net achter ben en die sommige misschien ook neit wisten

- de crate van de US is óók een mobile spawnpoint
- als je in een voertuig zit en er komt een homing missle op je af ga op passagiersstoeltje zitten en dan geeft de auto geen "hitte" meer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
MuSeLive schreef op 26 maart 2004 @ 17:16:
2 dingetjes waar ik net achter ben en die sommige misschien ook neit wisten

- als je in een voertuig zit en er komt een homing missle op je af ga op passagiersstoeltje zitten en dan geeft de auto geen "hitte" meer af.
Thx, handigen tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 26 maart 2004 @ 00:04:
[...]

Heb ik ook gedaan en het draait allemaal net ff wat lekkerder. Zeker nog niet optimaal, maar goed....
wat zijn het toch rukkers bij EA, ik had ditzelfde probleem dus ook (zie eerder topic) en vind het echt bagger dat je met een 9800pro nog slechte performance hebt in close combat :r .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blix schreef op 26 maart 2004 @ 17:18:
[...]

Thx, handigen tip :)
nice systeempie btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Bedankt, moet alleen nog een 9800PRO'tje :9

En nu weer ontopic! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 12-09 11:33
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 21:14:
[...]

waar heb je dit gelezen, omdat er nu al meerdere dingen zijn gezegd die niet waar bleken te zijn.
Ik had het in deel 1 gelezen, officieel gezegd door Dice dacht ik op de BFV site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Het ging om dit bericht!!!!

Dear all,

As I am sure many of you are aware, there have been a number of issues with the DICE/EA full release version of Battlefieldietnam.

We are currently undertaking final testing on a patch for the product, which will be released this Friday (3-26), and will include the following fixes that have been suggested by the community :

* Implementation of a GUI voting system similar to that included in the 1.6 patch for Battlefield:1942

* The M60 (US) machine gun will only be useable while the player is prone.

* It has been noted that "vehicle camping" is a problem within the online community for Battlefieldietnam. Therefore, in our first patch for the product, players inactive in movement for longer than 15 seconds, within a vehicle spawn radius, will suffer the same health penalty as if leaving the combat zone.

* Fixes to the ATI graphics cards that have suffered problems. Similar graphical fixes shall be given to users of MX/Ti range NVidia graphics cards. Hopefully this will remove the various problems users of these cards have had while playing the product.

* It has become apparent that several of the sound (gunfire/explosions) effects are not to many people's likings. Work has been done on upgrading these sounds and, upon the release of the v1.1 patch, the in game sounds shall be more authentic than at present.

A number of other minor fixes will also be implemented, and we will be releasing another patch in the not too distant future should you inspire us with your ideas.

Keep them coming please, and we can make this game the top game of 2004.

Yours kindly,
BFVmoderator
AKA EAJim

Dit bericht is dus een hoax en is niet waar

Dus mensen verwacht vanavond of komende week geen patch. Als er een patch komt dan zal het heus wel op de site van EA staan.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Is het normaal dat ik met m'n Telenet verbinding zelfs een dom servertje voor 3 man niet zonder extreme ping kan starten? Voor 2 man (ik met een maat) gaat het schitterend, maar vanaf er een derde bijkomt krijgen zij super veel lag. En ja, ik weet dat Telenet maar +/- 15KB/s upload heeft, dat je dan geen levels voor 10 man moet hosten dat weet ik, maar voor 3 man moet dat toch gaan dacht ik? Misschien wat minder bots instellen of zo? Ze zijn nu met z'n 29'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ranzy schreef op 26 maart 2004 @ 19:17:
Is het normaal dat ik met m'n Telenet verbinding zelfs een dom servertje voor 3 man niet zonder extreme ping kan starten? Voor 2 man (ik met een maat) gaat het schitterend, maar vanaf er een derde bijkomt krijgen zij super veel lag. En ja, ik weet dat Telenet maar +/- 15KB/s upload heeft, dat je dan geen levels voor 10 man moet hosten dat weet ik, maar voor 3 man moet dat toch gaan dacht ik? Misschien wat minder bots instellen of zo? Ze zijn nu met z'n 29'en.
Upload van BF1942 was altijd 8KB/s de man als je een server hebt... Voor BF:V zal dat niet minder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 19:41:
[...]

Upload van BF1942 was altijd 8KB/s de man als je een server hebt... Voor BF:V zal dat niet minder zijn.
Dat is jammer...
[flamemode]Pokke Teleslet met z'n f*cking lage upload![/flamemode]
Dat kan opluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:55

smallboy

N/A

Stronkie schreef op 26 maart 2004 @ 12:52:
[...]

Nope. Ik vond het niet de moeite van het opschrijven waard. Ik zou het toch nooit spelen, en het is behoorlijk lullig voor de volgende sukkel die het koopt bij de frs.

Het was toch niet echt het soort spel waar ik van hou. Misschien had ik toch eerst wat reviews moeten lezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmm Had het eerst draaien met
XP3200+
512 MB
Geforce FX5600 256 mb
alles op 800x600x15 en alles low ongeveer 40 fsp
vandaag 512 mb erbij in geprikt en radeon 9600XT er in en het is nu
1280x768x32 en alles op HIGH en stabiele 70 FPS..
denk dat geheugen en vid grote rol spelen ipv processor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaURoN schreef op 27 maart 2004 @ 01:08:
Hmm Had het eerst draaien met
XP3200+
512 MB
Geforce FX5600 256 mb
alles op 800x600x15 en alles low ongeveer 40 fsp
vandaag 512 mb erbij in geprikt en radeon 9600XT er in en het is nu
1280x768x32 en alles op HIGH en stabiele 70 FPS..
denk dat geheugen en vid grote rol spelen ipv processor
Is ook zo, al doet het geheugen meer baadt aan de laadtijden en de videokaart aan de FPS. De CPU speelt niet echt een hele grote rol, behalve als het een extreme underdog is... 733MHz en 9700Pro bijvoorbeeld heeft weinig nut,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 09:49:
[...]

Is ook zo, al doet het geheugen meer baadt aan de laadtijden en de videokaart aan de FPS. De CPU speelt niet echt een hele grote rol, behalve als het een extreme underdog is... 733MHz en 9700Pro bijvoorbeeld heeft weinig nut,
Dank voor deze post's, ik zat er namelijk over te denken om ofwel mijn cpu up te graden (van 2100+ naar 3000+) of 512 mb ddr erbij te prikken (1024 dan totaal)

Ik denk dat het dan een geheugenupgrade wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Check je mail *

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2004 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanbarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:43

johanbarten

Fallout fanatic

wen maar aan de bots ;)
aan cracks word hier niet gedaan

[ Voor 6% gewijzigd door johanbarten op 27-03-2004 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
kopen zal zin hebben, zou je niet denken ? :X

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2004 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt van mij de crack, als jij even een scan maakt vam je aankoopbewijs van BF:Vietnam B)

Maar ff ontopic, mn performance is zooooo brak.
Ik kan echt niet hoger dan 800x600x16 :(
Een PIII770 is toch echt te weinig merk ik :r
En 256 mb geheugen ook.

Maar voor de rest is het een vet gaaf spel.
En de gameplay vind ik geweldig, de helis zijn ook goed te besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
ja, die kan je krijgen bij de Media Market, anders check je ff de FRS

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2004 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
greatgonzo schreef op 27 maart 2004 @ 10:24:
[...]

Dank voor deze post's, ik zat er namelijk over te denken om ofwel mijn cpu up te graden (van 2100+ naar 3000+) of 512 mb ddr erbij te prikken (1024 dan totaal)

Ik denk dat het dan een geheugenupgrade wordt
zou idd geheugen doen dan :)
ik ben iig blij dat het nu goed draait :P
pretpook vliegen lukt nu ook goed met heli ^:^ was ff goed wennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

vind de grafische kwaliteit wel wat beter geworden maar heb hem hoofdzakelijk gekocht om mijn collectie compleet te houden :)

ben trouwens wel benieuwd op welke resolutie jullie draaien en de specs er bij ik heb hier zelf een p4 2.4 @ 2.7 met een gf 4200 ti non tweak en wanneer ik de resolutie pak 1280*960*32 word die rete traag en 1024*768*32 gaat nog net zijn de specs van deze game zo hoog?? :'(

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Edwin van Cleef schreef op 27 maart 2004 @ 18:56:
vind de grafische kwaliteit wel wat beter geworden maar heb hem hoofdzakelijk gekocht om mijn collectie compleet te houden :)

ben trouwens wel benieuwd op welke resolutie jullie draaien en de specs er bij ik heb hier zelf een p4 2.4 @ 2.7 met een gf 4200 ti non tweak en wanneer ik de resolutie pak 1280*960*32 word die rete traag en 1024*768*32 gaat nog net zijn de specs van deze game zo hoog?? :'(
Op je laatste resolutie moet er toch makkelijk een PFS van 60 uit te poepen zijn, iig wel bij mij.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28
Edwin van Cleef schreef op 27 maart 2004 @ 18:56:

Denk dat met name je GF 4200 ti de bottleneck vormt, want die p4 is volgens mij ruim voldoende.. Kheb zelf een XP 2000+ en een Radeon 9700pro en dat draait 'redelijk' in 1280x960*32.. Maar dan niet alle instellingen op high..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

wilde eingelijk nog wachten op de nieuwe ontwikkelingen op computergebied alvorens ik een andere videokaart ga kopen heb de voorkeur voor een 64bit athlon met alles op pci express om weer even vooruit te kunnen maar idd ik heb alles op high staan op middel gaat het alweer wat beter heb trouwens 512mb geheugen in mijn bakkie zitten zo zie je maar weer dat ook een videokaart een bottleneck kan vormen terwijl het niet eens een echt gedateerd systeem is :'(

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat hier stond is plotseling verdwenen :?

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
Heb problemen met me muis in bf vietnam, lijkt alsof er een soort vertraging op zit, als ik met me muis beweegt duurt het even voordat het op me beeld ook beweegt
Ik gebruik een logitech cordless wheelmouse, geen optische dus.
In andere games zoals bf 1942 heb ik er totaal geen last van
Weet iemand misschien wat het probleem kan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 20:08:
[afbeelding]
Tadaa! Eeerste _/-\o_
Ik heb een paar uur achter elkaar gespeeld en ik kan wel zeggen dat ik goed begin te worden 8)
De server was boomtown.

Alleen om met de helikopter een airlift te geven....... dat wil nog niet lukken.
He! Leuk voor je. Kan je ook zeggen _hoe_ je het gedaan heb? Heb je, zoals je naam doet vermoeden, alleen liggen snipen? Of heb je artillerie gebruikt? Met een M16 in de bosjes gelegen? Niets bijzonders? Veel bijzonder? Strategie?

Sorry, ik draaf een beetje door 8)7. Maar ik ben wel benieuwd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
[afbeelding]
Tadaa! Eeerste _/-\o_
Ik heb een paar uur achter elkaar gespeeld en ik kan wel zeggen dat ik goed begin te worden 8)
De server was boomtown.

Alleen om met de helikopter een airlift te geven....... dat wil nog niet lukken.
Ja kom we gaan allemaal in game screenshots neerzetten van onze scores, dat lijkt me echt top!

ps. NEE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Kommop mensen, we willen meer actie zien, geen scores!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

[afbeelding]
Tadaa! Eeerste _/-\o_
Lees ook even de modbreak een stukje eerder in dit topic. Alleen scores posten heeft helemaal niemand iets aan en is niet echt interessant voor de rest.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 27-03-2004 21:33 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Hoe langer ik speel hoe meer ik me gaan ergeren aan de M60. Je hoeft nauwelijks te herladen, hij schiet te snel, hij is te nauwkeurig en met 3 kogels ofzo ben je morsdood. En de Vietcong heeft sowieso al allemaal kut wapens, alleen dat zware machinegeweer is nog wat maar die is op de helft van de mappen niet eens te kiezen. Valt ook op dat je als je als US beschoten wordt je alleen maar hoeft te gaan liggen met de M60 en 2 seconden de vuurknop hoeft in te drukken in de richting van de vijand, gegarandeerd een kill erbij.

De Type-43 ofzo van de Vietcong is ook totaal waardeloos, schiet onnauwkeurig, schiet traag en heeft in tegenstelling tot de M60 ook maar 47 kogels en maar 2 extra clips. Dit terwijl de M60 ook 2 extra clips heeft, die heeft dus gewoon meer dan 2x zoveel kogels :X Over de AKMS hoef ik niet eens te beginnen, wat een kutding zeg.

Maar blijkbaar vond Dice het nog niet belachelijk genoeg en kun je ook nog eens de LAW meeslepen. Zie je het voor je, een soldaat die door de jungle rent (en zwemt) met een machinegeweer van 30 kilo, 200 extra kogels en een bazooka (40 kilo?) met 5 raketten :X Gaat echt helemaal nergens over, als Vietcong krijg je zo'n lullig jachtgeweertje oid bij een bazooka.

Nja niet dat iedereen dit nog niet wist ofzo maar ik moet het toch nog ff kwijt. Hoezo public betatest |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Twist op 27-03-2004 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Ja vind ik ook, die m60 is echt unbalanced.
USA heeft gewoon 3 echt sterke guns, en wat heeft de vietcong?
Inverlijking hebben ze niks, hopelijk wordt dat echt snel gepatcht want vaak heeft USA echt een dik voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Zeur niet? Ik kan primas overweg met m'n AK hoor :) Makkelijk even 5 ventjes neermaaien, en niet echt op een noobserver ofzo. En als het wapen je niet bevalt kan je altijd nog andere wapens kiezen, of je juist concentreren op vehicles. Of gewoon een rocketlauncher op de schouder nemen :Y). Er zijn imho genoeg opties, je teammates helpen of er in je eentje op uit gaan, het kan allemaal.

Maargoed, het is wel vreselijk unbalanced ja. Die M60 is inderdaad erg sterk, maar het is niks ernstig. Niks wat niet te fixen valt in ieder geval :). Ben er zeker van dat DICE dit wel even fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Lekkeren bijdrage, is gewoon een feit dat die wapens van USA beter zijn, of je het leuk vindt of niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Het gaat er meer om hoe je de wapens gebruikt. Als je met de wapens recht op een ventje afrent om hem aan flarden te schieten zal je waarschijnlijk jammerlijk falen. Maar doe je het sneaky en loop je om een groepje heen kan je ze heel makkelijk neermaaien hoor, minstens twee.

Als de wapens sterker/sterk zouden zijn zou je weer commentaar krijgen dat het niet reeel is omdat Vc minder acurate wapens had dan de USA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
De tanks van de Vietcong waren ook veel slapper dan die van de US in het echt maar in het spel zijn ze ook even sterk gemaakt.
Dat hadden ze beter ook bij de wapens kunnen doen, ik ben al op zat servers geweest waar je gewoon gekickt wordt voor het gebruiken van de M60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Switch schreef op 27 maart 2004 @ 22:26:
Het gaat er meer om hoe je de wapens gebruikt. Als je met de wapens recht op een ventje afrent om hem aan flarden te schieten zal je waarschijnlijk jammerlijk falen. Maar doe je het sneaky en loop je om een groepje heen kan je ze heel makkelijk neermaaien hoor, minstens twee.

Als de wapens sterker/sterk zouden zijn zou je weer commentaar krijgen dat het niet reeel is omdat Vc minder acurate wapens had dan de USA ;)
Juist niet, lekker met 2 of 3 man die allemaal een m60 hebben een vlag rushen al schietend >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Klinkt miscchien raar, maar ik zit graag bij de NVA vanwege de wapens.. Ik vind de Chicom SKS 56 en de RPD gewoon erg fijne wapens. Ook omdat ze een ''mooi'' (mooier dan US wapens iig) geluid hebben en een mooie reload. De Chicom SKS 56 schiet ook best precies. En als ik bij de US zit, vermijd ik zo mogelijk de m60 (soms heb ik de LAW nodig). Simpelweg omdat ik dat ''sportief'' genoeg vind: de vijand moet het met mindere wapens doen.

Waar ik me meer aan erger is dat de servers steeds van map wisselen. Als ik ga MPen dan zoek ik de map die ik wil, en niet de server. Ik moet dus steeds switchen, en dat laden en connecten e.d. duurt ook weer een tijdje, terwijl de game zelf soms maar 5 minuten duurt. Erg irritant dus. |:(

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Viper7 schreef op 27 maart 2004 @ 23:02:
Klinkt miscchien raar, maar ik zit graag bij de NVA vanwege de wapens.. Ik vind de Chicom SKS 56 en de RPD gewoon erg fijne wapens. Ook omdat ze een ''mooi'' (mooier dan US wapens iig) geluid hebben en een mooie reload. De Chicom SKS 56 schiet ook best precies. En als ik bij de US zit, vermijd ik zo mogelijk de m60 (soms heb ik de LAW nodig). Simpelweg omdat ik dat ''sportief'' genoeg vind: de vijand moet het met mindere wapens doen.

Waar ik me meer aan erger is dat de servers steeds van map wisselen. Als ik ga MPen dan zoek ik de map die ik wil, en niet de server. Ik moet dus steeds switchen, en dat laden en connecten e.d. duurt ook weer een tijdje, terwijl de game zelf soms maar 5 minuten duurt. Erg irritant dus. |:(
ik dus ook :r |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Imperium op 28-03-2004 03:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:45

BioHazard

*\o/*

Idd, word er ooit ziek van. Ook al door de damn lange laadtijden. Heb ik eerst een uur gewacht op de ene map te laden switchen we weer naar de andere :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt nu eigenlijk wel nieuwsgierig naar de laadtijden, het lijkt zo erg bij sommige.

Daarom een poll

Poll: Hoe lang duurt het laden bij jou??
<15 sec
15 - 30 sec
30 - 45 sec
45 - 60 sec
1 - 2 min
2- 5 min
>5 min
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=8022&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2004 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:35

Bjk

Heb maar meteen de eerste stem uitgebracht. Vorige week had ik nog 512DDR toen duurde het laden soms 5 minuten. Nu ben ik vandeweek geupgrade naar 1024DDR (333mhz) en nu duurt het laden zon 45 tot 60 sec. Een enorme verbetering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bjk schreef op 28 maart 2004 @ 11:45:
Heb maar meteen de eerste stem uitgebracht. Vorige week had ik nog 512DDR toen duurde het laden soms 5 minuten. Nu ben ik vandeweek geupgrade naar 1024DDR (333mhz) en nu duurt het laden zon 45 tot 60 sec. Een enorme verbetering!
Het maakt heel wat uit hoe je de textures hebt ingesteld, low-detail textures laden natuurlijk veel sneller. Ik heb ze op medium staan en doe er met 512DDR ongeveer 40 seconden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:15
Beetje raar heb hier gewoon 512MB DDR en doet er (heb het effe geklokt) tussen de 30-45 sec en dan meer richting 30. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verschilt, als ik al in de server zit dan duurt het laden totaal denk ongeveer 50-60 sec maar als ik nieuw op server kom dan duurt het maar 30-40 sec. Ook ligt het eraan welke map er geladen moet worden HUE laadt binnen 15 sec.

Ik gebruik trouwens een image, scheelt ook wel tientallen seconden, ipv vanaf cdrom. En ik heb verder 2x512 ddr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

wanneer kunnen we een patch verwachten?
En dat programma wat op de cd staat het heet iets met ACE d8 ik moet je dat geinstald hebben om te kunnen patchen? of gaan ze een .exe uit brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:45

BioHazard

*\o/*

Is nog niks over bekend. Over wanneer we een patch mogen verwachten. Maar ik hoop snel zat :r
AceGain crap vind ik maar dom btw, release het gewoon via site enz :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 19:41:
Flex... Ik ga het ff proberen. Ik laat wel ff weten wat de uitkomst is.

/edit : HET WERKT!

Ik heb middels CloneCD een image gemaakt. Kies bij het type img voor SPELCD.
Vervolgens laden met bijv Daemontools. Let er wel ff op dat je bij Daemontools de emulatie op SAFEDISK zet.
Weet je zo nog hoe lang het maken van een image duurde? Bij mij staat hij nu al 3 minuten op 0% Kan dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik heb nu BF:Vietnam gekocht, is het mogelijk de cdkey te veranderen in het register? of moet ik dan perse opnieuw installeren.]
edit: Hmm, dat uninstallen gaat niet zo lekker, lees: helemaal niet.

[ Voor 22% gewijzigd door unfor op 28-03-2004 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ben je niet de enige die dat doet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Laatst online: 05-03-2024
Ik snap het voice command menu niet, er staan nu maar een paar commands. In bf1942 kon je als je op één van de F knoppen drukte de onderliggende ook zien.

B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Laatst online: 21-07 20:15
Je kunt de oude instellen in het profile menu. Nu is het bijvoorbeeld twee keer F2 drukken voor een pickup, 3x F2 voor een airlift, enz.

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Laatst online: 05-03-2024
Jaaa prima dit is veel beter zo, bedankt!
En ik maar zoeken bij controls ect... :X

Ik hoor niet veel mensen over de intro en de game muziek in het menu, en tussen de levels/mappen door natuurlijk. Wel goed voor de sfeer. :9~

Prachtig spel zeker de moeite waard om te kopen ook al heb je Bf1942. ik speel het beide nog vaak met veel plezier.

Ik ben al heel voorzichtig aan het nadenken over waar 'Battlefield : 3e deel' over zal gaan... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand een complete soundtrack lijst van bf vietnam regelen?
er zitten namelijk best lekkere nummers bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Tadaa! Eeerste _/-\o_
De server was boomtown.

Offtopic:hahaah boerenlater ben jij aaa dutch sniper die de bf 1942 demo nonstop speelde? Gheheeh , ik speel nu ook vietnam, alleen niet meer als smoking shell, maar als cep pinball :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

hoe kun je de resolutie aanpassen zodat hij ook 1280x1024 weergeeft? ik ben in de map van battlefield nergens een bestandje tegengekomen waar ik wat in kan editten..

edit:
:X staat gewoon in ......Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\settings\Profiles\

[ Voor 22% gewijzigd door Fietsbel op 28-03-2004 15:57 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh het schijnt dat je een medkit bij je draagt, maar ik kon die toch echt niet vinden...... :| weet iemand onder welke knop dit zit (stond niet bij controls)? 8)7 en heeft elke klasse deze wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al een tijdje een hoop lol met de *kuch*illegale*kuck* bf v.
Maar ik zit er over te denken om hem te kopen.
Waar kan ik m cheap krijgen ? ;)
was een tijdje terug iemand die hem had gekocht voor 34,95 ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV
  • Laatst online: 14:17

MJV

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 15:54:
euh het schijnt dat je een medkit bij je draagt, maar ik kon die toch echt niet vinden...... :| weet iemand onder welke knop dit zit (stond niet bij controls)? 8)7 en heeft elke klasse deze wel?
Verschilt per map, als je 'm hebt zit ie bij je wapens(scrollwieltje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij nu vertellen hoe ik van de originele CD's een zekerheids/opstart image kan maken? Ik wil niet steeds die CD er in laten zitten en met cloneCD heb ik een througput van 14Kb/s :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 17:47:
Ja Cep Pinball ik ben dezelfde :)

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik heb beloofd wat ingamescreenshots te maken dus dat doe ik ook.

Die met die jungle is de Ho Chi Min route, leuke map hoor.
Ik heb daar inmiddels al leuke afslachtplekjes ontdekt })
Ik werd trouwens eerste.

Ik weet niet meer welke die andere map was.
Ik vind het echt goed van je dat je steeds eerste wordt man! En ook leuk dat je dat steeds verteld. Ik zit echt te genieten hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Ik mis inderdaad het screentje van je score, stiekem zitten we daar namelijk allemaal op te wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

[Edit} Vanwege nieuwe Poll een nieuwe Topic gemaakt [/edit]

[ Voor 147% gewijzigd door Stronkie op 29-03-2004 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Thanks voor de maps, die ga ik eens uitprinten 8)

edit
Oh wacht, ze zijn in uberklein formaat, laat maar :( Heeft iemand grotere versies?

edit2
Ja dus, gewoon even 'sm' uit de bestanden halen. Ik ben niet echt wakker vandaag

[ Voor 74% gewijzigd door Switch op 28-03-2004 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy

Ranzy

Live &#039;till You Die

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 18:35:
Damn meen je dat of zit je me nou te fokken. :?
Maar als je hem echt wil, vooruit dan maar.

Voor de mensen voor wie het niet hoeft.....niet op de link klikken.

http://www.ystart.net/upload/20040328/1080491669.jpg
Sarcasme is jou volledig vreemd zeker? Anyway, het is echt niet zo uitzonderlijk dat je eerste of tweede bent hoor, ik sta zelf ook veel eerst en veel andere mensen op dit forum ook, maar zie je ons er hier over komen opscheppen? Nobody cares man.

Edit/ En on-topic:
Ik vind dat ze bij sommige maps de "combat zone" wel wat groter hadden mogen maken, dan had je tenminste wat ademruimte gehad met de jets, nu moet je echt constant rondcirkelen om niet in die "fog of war" te komen.

[ Voor 18% gewijzigd door Ranzy op 28-03-2004 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Ranzy schreef op 28 maart 2004 @ 19:13:
[...]

Sarcasme is jou volledig vreemd zeker? Anyway, het is echt niet zo uitzonderlijk dat je eerste of tweede bent hoor, ik sta zelf ook veel eerst en veel andere mensen op dit forum ook, maar zie je ons er hier over komen opscheppen? Nobody cares man.

Edit/ En on-topic:
Ik vind dat ze bij sommige maps de "combat zone" wel wat groter hadden mogen maken, dan had je tenminste wat ademruimte gehad met de jets, nu moet je echt constant rondcirkelen om niet in die "fog of war" te komen.
Een vergrote fog of war voor vliegtuigen is misschien een optie...

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik de enigste die het water in bf v imens lelijk vond, of ...
is dit een fout bij mij? ( is dus gewoon een effen vlak met een soort van stroming er in )

misschien dat ik enigins verwend ben met farcry maar dit is toch wel heel erge lelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic: hahaahh dutch sniper je bent wel veranderd, in demo was je noobje , haha en nu probeer je dat goed te maken met je screenies waar je zowaar eerste ben geworden, ik zou zeggen: spring een gat in de lucht......hmm dan blijven de andere spelers constant springen denk ik zo ....... want niet alleen jij kan eerste worden:*) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

unfor schreef op 28 maart 2004 @ 14:09:
Ik heb nu BF:Vietnam gekocht, is het mogelijk de cdkey te veranderen in het register? of moet ik dan perse opnieuw installeren.]
edit: Hmm, dat uninstallen gaat niet zo lekker, lees: helemaal niet.
nee niet opnieuw installeren gewoon het tooltje gebruiken dat op cd 1 staat

in de dir eReg staat een leuk proggie Battlefield Vietnam_code.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 20:10:
ben ik de enigste die het water in bf v imens lelijk vond, of ...
is dit een fout bij mij? ( is dus gewoon een effen vlak met een soort van stroming er in )

misschien dat ik enigins verwend ben met farcry maar dit is toch wel heel erge lelijk....
Ik heb far cry nu ook enkele dagen gespeeld. Vanavond weer een potje BV-Vietnam.. Als je dat doet, is het toch wel even een behoorlijke stap terug qua graphics.. Wat een verschil inderdaad. Het is dat de gameplay beter is, anders had ik behoorlijk spijt gehad van mijn aankoop van BF...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Kijk dat heb ik nou ook... de gameplay is toch wel vet in de jungle en het loopt net ff iets soepeler voor mijn gevoel en dus blijft het een leuk spel ook omdat je zo lekker vrij bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop een spel voor de funlevel...niet voor de gfx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind wel dat je in bf42 egt kon zien aan de score of het noobjes waren in bfv is dat een beetje weg gevallen ([hoest] boerenlater [/hoest] :P ) Maar daar is iedereen al agter gekomen.

Nog wat ik krijg wel verlangen naar bf42 als ik bfv te lang speel en andersom. Het vreemde is heb nooit verlangen naar een ander spel. Die 100 euro voor die 2 spellen waren het cker wel waard. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 18:51 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.