Hoe langer ik speel hoe meer ik me gaan ergeren aan de M60. Je hoeft nauwelijks te herladen, hij schiet te snel, hij is te nauwkeurig en met 3 kogels ofzo ben je morsdood. En de Vietcong heeft sowieso al allemaal kut wapens, alleen dat zware machinegeweer is nog wat maar die is op de helft van de mappen niet eens te kiezen. Valt ook op dat je als je als US beschoten wordt je alleen maar hoeft te gaan liggen met de M60 en 2 seconden de vuurknop hoeft in te drukken in de richting van de vijand, gegarandeerd een kill erbij.
De Type-43 ofzo van de Vietcong is ook totaal waardeloos, schiet onnauwkeurig, schiet traag en heeft in tegenstelling tot de M60 ook maar 47 kogels en maar 2 extra clips. Dit terwijl de M60 ook 2 extra clips heeft, die heeft dus gewoon meer dan 2x zoveel kogels

Over de AKMS hoef ik niet eens te beginnen, wat een kutding zeg.
Maar blijkbaar vond Dice het nog niet belachelijk genoeg en kun je ook nog eens de LAW meeslepen. Zie je het voor je, een soldaat die door de jungle rent (en zwemt) met een machinegeweer van 30 kilo, 200 extra kogels en een bazooka (40 kilo?) met 5 raketten

Gaat echt helemaal nergens over, als Vietcong krijg je zo'n lullig jachtgeweertje oid bij een bazooka.
Nja niet dat iedereen dit nog niet wist ofzo maar ik moet het toch nog ff kwijt. Hoezo public betatest
[
Voor 4% gewijzigd door
Twist op 27-03-2004 22:08
]