[BF:Vietnam] Lameproof Server

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Zoals ik al in Battlefield Vietnam deel II opperde, zit ik er aan te denken om een gameserver in te richten waarvoor je moet registreren om er op te kunnen spelen.

De voordelen hiervan:
- Controle op wie er in je server komt
- Meer teamwork door een vaste(re) groep spelers die allemaal om dezelfde reden spelen: een goed potje BF:V met teamwork en natuurlijk een hoop lol
- Admins die aanwezig zijn om het spelverloop in de gaten te houden
- Geen cheaters/TK'ers/etc, aangezien voor hun de 'drempel' te hoog ligt om eerst te registreren en dan te gaan lopen klooien. Mocht dit toch voorkomen, dan kunnen ze worden gebanned op username, email, ip en cd-key hash.

Ok, klinkt allemaal mooi en aardig, hoe ga je dat voor elkaar krijgen?
Er komt een simpele site met een registratie formulier waar je je username, password en email opgeeft. Vervolgens kun je na je registratie een heel simpel programmaatje downloaden wat niets anders doet dan met jouw login gegevens (die je gewoon in het programma kunt opslaan, denk aan automatisch aanmelden bij MSN) verbinding maken met de webserver, vervolgens het wachtwoord van de dag ophaalt en daarmee verbinding maakt met de gameserver.
Dit werkt dus in feite op dezelfde manier als dat ASE werkt, hier kun je ook wachtwoorden voor servers in op slaan en meteen kunt doorstarten.

Ok, werkt mooi, in theorie, maar in de praktijk?
Op dit moment is het nog allemaal een idee, ik heb dit idee hier gepost om te kijken of er interesse voor was, en dat was er gelukkig. Mijn belangrijkste punten op dit moment zijn:
- Het uitwerken van de haalbaarheid van het registratiesysteem/software
- Hoe ik aan de server ga komen/waar ik deze ga hosten

Het eerste zal (denk ik) nog best meevallen, een simpel MySQL databeestje en wat VB moet in principe te doen zijn. En anders zijn er vast slimme twiekerts die mij een handje kunnen helpen. ;)

De server, dat is een heel ander verhaal. Het ding moet toch minimaal 32 spelers aan kunnen (om mee te beginnen). Nou is het zo dat ik over 2 maanden pas het geld zou hebben om een fatsoenlijke server (1U, 2.8GHz, 1GB RAM, Raptor schijfje, etc) te kunnen bouwen. Laten we er even vanuit gaan dat we allemaal dat geduld kunnen opbrengen en ik dat ding dan idd kan bouwen.

Dan de hosting. Aangezien ik maar een arm studentje van 17 ben, heb ik geen ruime financiën tot mijn beschikking om ergens even een fors colocatingpakketje te nemen. Het zal dus of sponsoring (waar op zich een redelijke kans op is, gezien de bekendheid die zo'n server kan krijgen) of toch zelf iets zoeken.

Toekomstmuziek
Uiteraard is alleen een gameserver niet voldoende. Als je echt als team wilt gaan spelen, zul je teamspeak nodig hebben. Nu is dit denk ik eenvoudig op te lossen door bijv. bij een twiekert thuis een simpel servertje in te richten, aangezien TS servers niet echt veel vragen.

Dus, dit is zo'n beetje mijn idee, stel gerust vragen, gooi er ideeën tegen aan, alles mag, niets hoeft. Laat je horen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klinkt heel erg stoer... als er meer interesse naar is zal het ook niet zo'n probleem zijn een sponsor te vinden :)

maar reggen voor je speelt is idd wel een erg goed id, hechte community krijg je er iig wel door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Dit zal denk ik, als het te realiseren is een zeer gewilde game server worden!
Puik idee iig!
Ik ben in afwachting...

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Leuk idee iig, maar wel alleen leuk als er veel mensen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is ie altijd vol :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Wanneer je een eigen server wilt kun je beter gewoon 1 huren... Heb je ook geen gezeik met upgraden oid. En wanneer je het een private server laat zijn kun je voor een 40 euro per maand een leuke server krijgen.

Om dit alles te bekostigen zou je mensen die willen reggen bijv. 10 euro inleggeld kunnen laten betalen. Dan kan het snel uit.

Kijk anders even op:

http://www.gameserver.nl/
http://www.gameservers.nl/

Staan goede voorbeelden op en al vanaf +/- 20 euro p/m :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:11

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

kixor schreef op 22 maart 2004 @ 21:39:
Wanneer je een eigen server wilt kun je beter gewoon 1 huren... Heb je ook geen gezeik met upgraden oid. En wanneer je het een private server laat zijn kun je voor een 40 euro per maand een leuke server krijgen.

Om dit alles te bekostigen zou je mensen die willen reggen bijv. 10 euro inleggeld kunnen laten betalen. Dan kan het snel uit.

Kijk anders even op:

http://www.gameserver.nl/
http://www.gameservers.nl/

Staan goede voorbeelden op en al vanaf +/- 20 euro p/m :)
private server wordt mee bedoeld alleen voor jouw clan, en aangezien je dit niet private kan noemen omdat iedereen aan het wachtwoord kan komen betwijfel ik of Gameservers dit toelaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil zowiezo wel meedoen, meebetalen is geen probleem. Maar ik wil eerst nog even aankloten met Vietnam , wel kijken of ik het leuk vind, bevalt het spel me , dan zal ik graag meedoen. tenzij jullie natuurlijk ook Battlefield rookies toelaten, heb namelijk bijna nooit Battlefield 1942 gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
lijkt me allemaal een erg goed idee mits ik bfv een fatsoenlijk krijg te draaien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik trouwens de enige die een nieuw spel , nooit onder zijn echte Nickname speelt, maar een ander gebruikt, totdat ik de levels goed ken en geen echt n00b meer ben. of doen andere dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Even over meebetalen, uiteraard vind ik alleen het aanbod al getuigen van een echt 'communitygevoel', maar ik wil in principe het voor de gamers gratis houden. Waarom? Omdat cheat/TK/smacktard vrij gamen geen extra prijs zou moeten hebben, het zou vanzelfsprekend moeten zijn!

Over een complete server ergens huren:
Dit is hoewel er een password op zit, toch een public. Gamehosts maken nl. dit onderscheid op basis van bandbreedte gebruik. Een private zal minder dataverkeer genereren dan een public, hoewel als ik deze reacties lees, hier toch flink wat gamers op mag verwachten! Dus dat gaat (helaas) niet op.

Verder, als ik ergens een server huur, betaal ik voor een 32 slots al gauw zo'n 120 euro per maand. Als ik 'm ergens colocate 50 tot 80 euro p/maand. Dat scheelt nogal wat. De kosten van de server zelf maken mij niets uit, die 1000 euro die ik er voor vrij maak waren anders toch in mijn gameplezier gestoken, dan deel ik dat liever met anderen. (Beetje hippiegevoel, maar toch is het zo :))

Het belangrijkste is ook dat ik (in de hele verre toekomst) dit eventueel uit zou willen breiden naar andere games, omdat ik merk er gewoon teveel eikels online zijn die het spel voor anderen verpesten. I have a dream...

Voorlopig, ga ik eerst eens mijn plannen uitgebreid op papier zetten, en eens wat bandbreedteboeren lastigvallen. Het mooiste is natuurlijk als de colocating via een sponsor kan. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig idee! Echt :'( !
Het idee om een cheater/lamer proof server te hebben, waar je altijd met een select groepje spelers kan gamen, vind ik echt fantastisch!
Het realiseren ervan zal wel heel wat inspanning gaan kosten, maar dan heb je ook wat :)

Hippie! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

dit spreekt mij dus zeer zeker wel aan! echt een puik plan :)
ik denk dat hier zelfs héél veel animo voor is en het met 1 server misschien wel krap aan word :/

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Ik doe iig ook mee, eventueel meebetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
tsja, qua colo zit je op ongeveer 50 cent per GB traffic in NL (uitgaande van inkoop van pakketten onder de 150GB)
een BF server doet 16KB/s traffic per speler.
reken uit je winst.

btw, onze public BF1942 server (24 slots) doet 50-80 GB/maand.
uitschieters naar boven als we een populaire mod draaien (en dus veel vol zitten)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Ik vind het een erg tof idee, en ik doe wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:49

Hu9o

Schokkend

Dit idee wat jij nou bedenkt is niet nieuw trouwens. Het bestaat al bij CS. De server had een naam van "visit www.blabla to register" Daar kon je je registreren en kreeg je het wachtwoord te zien.

Via de mailing list krijgt iedereen iedere maand een nieuw passwd.

Maar toch vind ik het initiatief van je goed :Y)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je dat vb-scriptjes of wat het ook is niet rechtstreeks rippen van de makers ervan, ben je daar vast vanaf :)

Ik vind het een goed idee en wil er zeker wel gebruik van maken als ie een beetje lekker draait die server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:54
Kan je dat ding niet bij een studiegenootje / ander vriendje die in een studentenflat met 100mbit woont parkeren? Zo lang het non-profit is mag dat gewoon toch? Staat wel stoer ook, zon rack unit onder je bed :P

[ Voor 14% gewijzigd door Charly op 23-03-2004 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King_Louie,

Ik heb je een mail gestuurd hierover, het lijkt mij een tof plan, misschien dat we samen eens de mogelijkheden kunnen bespreken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Ut idee dat cheatvrije spelen op zo'n manier geregeld kan worden lijkt me wel ok.

Vooral omdat men zelf zegt 'ik cheat gewoon niet'.....weet je wat je aan elkaar hebt....

En natuurlijk bij fout gedrag word je hier op GOT door de knokploeg even bezocht..heheh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
Mij lijkt het echt heel leuk... beetje spelers die willen samenwerken... lijkt me echt heel leuk om te spelen :D ik betaal als het moet ook wel mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:41
Lijkt mij idd ook erg vet :D
Met z'n allen op teamspeak of ventrilo en lekker knallen maar

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hu9o schreef op 23 maart 2004 @ 09:57:
Dit idee wat jij nou bedenkt is niet nieuw trouwens. Het bestaat al bij CS. De server had een naam van "visit www.blabla to register" Daar kon je je registreren en kreeg je het wachtwoord te zien.

Via de mailing list krijgt iedereen iedere maand een nieuw passwd.

Maar toch vind ik het initiatief van je goed :Y)
Dat heb je bij BF-Vietnam ook al hoor. Ik hoor dan graag ook wat TS voor extra's wil bieden (bv teamspeak etc).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
ja maar dan is 't toch leuk.. voor diegene die in de server zit dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 08:20
klinkt goed, ik zal me zeker inschrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook een gegadigde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:03
Ik ga zeer zeker mee spelen.. meebetalen alleen als het 1. vrijblijvend is (niet verplicht per maand ofzo..) en 2. als het idee een beetje aanslaat (ja dus :P) en 3. als het systeem werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
Er is in elk geval genoeg animo zo te zien... het geld is dan ook zo bij elkaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:19
Goed idee iig, alleen hoopik dat et niet verschrikkelijk druk wordt.

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
In ieder geval al bedankt voor alle reacties! Zoveel interesse maakt het voor mij misschien ook handiger een eventuele sponsor te vinden!

Ik zie ook dat veel mensen het over betalen hebben. Laat ik nogmaals benadrukken dat ik het zo wil regelen dat er in principe geen vaste bijdragen nodig zijn van de gamers. Dit, omdat ik vind dat cheat/TK vrij gamen geen extra kosten zou moeten hebben. Af en toe een kleine donatie is natuurlijk nooit weg. :9

Verder merk ik ook dat er vooral vraag is naar een Teamspeak server, ik had hier aanvankelijk nog geen rekening meegehouden, maar ik zal dat dus zeker gaan doen.

Mocht ik weinig reageren deze week, dat kan kloppen. Ik houd ivm met zere polsen, last van m'n arm (14 uur PC gebruik per dag gemiddeld) deze week even rust en kan dus niet echt veel doen, ik zal in ieder geval een plan van aanpak op papier zetten.

Ik houd jullie op de hoogte! En blijf reageren, hoe meer reacties, hoe beter. Op die manier kan ik mogelijke sponsors laten zien dat er een duidelijke doelgroep is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Maarre, dan gaan cheaters toch ook reggen en komen ze erop? Hoe ga je dat tegenhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Hidde schreef op 23 maart 2004 @ 20:52:
Maarre, dan gaan cheaters toch ook reggen en komen ze erop? Hoe ga je dat tegenhouden?
Als ie 1 keer gepakt wordt kan je hem bannen op userid, mail adres, cd-key, ....
Laatste keer dat je hem dan op die server ziet dan :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:08

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb er nog eens even goed over nagedacht en vind het bij nader inzien (en naar meer info van de kant van ts) toch een goed idee waar ik zeker aan mee wil doen. Vooral teamspeak kan het geheel veel interessanter maken denk ik. Als er een strenge admin nodig is, I'm your man :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is echt een geweldig idee, ik hoop dat het snel gaat zodra je die 1000 euro hebt :P

wordt het dus tóch een server he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
@GuitarVader
Ach ja, ik en servers... It was meant to be! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

OK count me in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf met soortgelijk idee bezig. Alleen wordt mijn (onze, doe het met meer mensen) public gewoon.

We hebben al sponsering en dergelijke (we krijgen hardware tegen absolute inkoopprijzen).

Zelf kwamen we ook bij Iracks uit door hun prijzen. Alleen is bij nog steeds de vraag of ze betrouwbaar zijn. Hier op Tweakers kan ik nergens gebruikerservaring vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg leuk idee alleen helaas voor de grotere publics niet aantrekkelijk omdat je dan toch 80% van je gamers buitensluit. dit is meer een idee om als community op te zetten zoals voorheen Xanadu met haar cs-servers deed :)

kinglouie, bedankt voor je berichtje maar ik kan de xs4all servers helaas niet gaan limiteren aan registratie omdat dan het hele 'public' idee weg is.

eventuele sponsoring kun je aankaarten met YoMama zijn contactgegevens vind je net als die van mij onder: http://games.xs4all.nl/contact

ik blijf dit topic toch zeker wel even volgen want het idee is erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Ik snap dat bestaande servers niet voor zoiets ingezet kunnen worden, ik hoopte alleen op eventuele hosting. Da's zo schreeuwend duur dat het voor mijzelf niet te doen is. :/

Ik zal in ieder geval contact opnemen met YoMama. Bedankt voor de reactie! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

//offtopic
MuSeLive schreef op 22 maart 2004 @ 22:38:
lijkt me allemaal een erg goed idee mits ik bfv een fatsoenlijk krijg te draaien :(
Idd, BF-Vietnam draait slecht... (Op een AMD 2400+ met 512MB & Geforge 4).
Mijn verwachtingen waren mischien iets te hoog, aangezien ik Battlefield 1942 "kappot" heb gespeeld, man wat vermakelijk.. Erg uitgekeken naar Vietnam.. maar het draait gewoon voor geen meter bij mij. Uiteraard laatste drivers enzo... maar de textures zijn helemaal rot, zeker wanneer ik shadows aanzet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Voor performance tips e.d. kijk ff in Battlefield Vietnam deel II ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Misschien is ook wel een aardig idee om op de website waar je op moet registreren bijv. de site god te vullen met bijv. tips en trucs betreft het spelen van het BF: Vietnam en nog meer van dat soort dingen. Dit om bijv. zwakke spelers beter te maken voor het spel en zo ook kunnen meedraaien op je server. Zo wordt de doelgroep nog groter en gewaagder.
Zet er natuurlijk geen cheats op, want die wilde je niet. Zet er ook de info van officele site op. Eventueel nog wat progjes voor wat betreft multiplaying. En je hebt de een hele goeie gameserver.

offtopic:
Hey victor, hoe gaat het? :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Klinkt allemaal leuk, maar toch een paar vragen.

Hoe 'public' is zo'n server, of wordt het een clan waarbij je echt actief moet zijn om er op toegelaten te wordem? Dat het niet zo wordt als bv ArmyofGot waarbij er wars worden uitgevochten enzo?

En is dit alleen voor BF: V of ook voor Battlefield 1942?

[ Voor 15% gewijzigd door Gunner op 31-03-2004 10:58 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
@rakker zero:
Ik heb het al druk genoeg, ik kom zelfs niet eens aan m'n eigen site toe. Het wordt dus beperkt tot een registratiesysteem en misschien wat nieuws met betrekking tot de server, maar that's it.

@Gunner:
Het wordt absoluut geen clan, dus geen matches, etc. Dit om een grotere doelgroep te bereiken (want niet iedereen wil vast zitten aan een clan). Gewoon gezellig BF'en als jij daar zin in hebt met mede GoT'ers. (Niet GoT'ers mogen ook ;))

Of het alleen BF:V of ook BF:1942 wordt hangt af van de sponsor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

King_Louie schreef op 31 maart 2004 @ 12:01:
@rakker zero:
Ik heb het al druk genoeg, ik kom zelfs niet eens aan m'n eigen site toe. Het wordt dus beperkt tot een registratiesysteem en misschien wat nieuws met betrekking tot de server, maar that's it.
Mocht je ooit nog eens tijd overhebben, dan...

offtopic:
Ik ben touwens Rob. Je kent me van school

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

King_Louie schreef op 31 maart 2004 @ 12:01:
@Gunner:
Het wordt absoluut geen clan, dus geen matches, etc. Dit om een grotere doelgroep te bereiken (want niet iedereen wil vast zitten aan een clan). Gewoon gezellig BF'en als jij daar zin in hebt met mede GoT'ers. (Niet GoT'ers mogen ook ;))

Of het alleen BF:V of ook BF:1942 wordt hangt af van de sponsor.
Precies mijn punt ! Clans zijn verplichtingen waar niet iedereen de tijd voor kan hebben. Maar gewoom gezellig BF'en is natuurlijk wel tof !!

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:10

Stewie!

Keen must die!

Ik wil anders wel een deel van de colocation sponsoren ;)
40 GB en 1u kost bij mij 20 euro, daar doe ik dan 60 GB/maand gratis bij :)

Email me even als je interesse hebt. Vind dat spel namelijk zelf ook rulen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Count me in ! Een BF:V server met echte teamplay e.d., dat zie ik wel zitten :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
@rakker zero:
Ik ben wel dom maar niet slim, ik had al door wie je was

@DaMorpheus:
Ik ben op dit moment nog op zoek naar sponsors die of een gratis dedicated server of gratis colocating kunnen aanbieden. Mocht mij dit niet lukken dan laat ik het zeker even weten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:10

Stewie!

Keen must die!

King, kijk anders een op m'n site voor m'n normale prijzen :)
Die colocated aanbieding is toch goedkoop? voor 20 euro sponsor ik nog 60GB erbij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
King_Louie schreef op 31 maart 2004 @ 12:59:
@DaMorpheus:
Ik ben op dit moment nog op zoek naar sponsors die of een gratis dedicated server of gratis colocating kunnen aanbieden. Mocht mij dit niet lukken dan laat ik het zeker even weten. ;)
Gratis is goedkoper dan 20 euro in de maand. En zoals ik al zei, mocht ik geen sponsor kunnen vinden, dan laat ik het je weten.
Pagina: 1