Ikzelf had de game ook bij GCshop besteld.
Helaas was ik bij een van de ongelukkigen die hem niet ontvangen hadden.
Ik vind dat GCshop dit zeer netjes heeft opgelost, en dat de verwerking van mijn annulering (tja, ik kon er niet NOG een week op wachten, als ik al die gave verhalen hier hoor) erg goed is gegaan.
Ondanks dit vervelende voorval zal ik zeker nog bij GCshop bestellen
----------
Mijn mening over de game:
De sfeer is erg lekker, ik vind de sfeer beter als bij bf 1942
• De m60/LAW combo is zoals gezegd gewoon veelste sterk. Zeker tov de Vietnamese tegenhanger van de m60 is dit laatste wapen erg overpowered. Het vuurt veel sneller en veel precieser als de Vietnamese variant. Wat vooral op middle range een wapenfeit al snel beslecht in het voordeel van de m60. Mocht er dan alsnog een voor infantery gevaarlijke APC om de hoek komen, dan zijn 2 LAW salvo's al voldoende om een gemiddelde van 3 frags op je ratio bij te schrijven.
- note -
Ik heb nu wel de waarde van de CAR-15/M16/AK ontdekt. Vooral op middlerange zijn deze wapens erg accuraat tov het andere geschut. Daarnaast loop je ook nog eens harder, wat het verplaatsen een stuk aantrekkelijker maakt.
• Iemand die goed is met de mortair kan de game een stuk onaantrekkelijker maken. Als de tegenpartij nog maar één vlag overheeft --> continue salvo's op spawn, en succes verzekerd. Dit geld trouwens voor alle verschillende manieren van spawnkilling. Op een of andere manier moet hier iets op verzonnen worden, wan het is niet cool om eerst 30 sec te wachten totdat je kan spawnen, en daarna meteen in de rug geschoten worden door een lamer met m60
• Heli's vliegen te makkelijk, DC-feeling was beter. Al is het liften daarintegen wel een lastig klusje
• Graphics zijn zeker wel verbeterd als je kijkt naar de eerdere game. Veel meer foilage, wat de game een stuk tactischer maakt, en erg goeie explosies (geen sprites)
• Goede balans voertuigen/infanterie
• Muziek is leuk, maar het moet ook leuk blijven. Zou cool zijn als je als passagier de muziekfunctie van de bestuurder zou kunnen overrulen
• Laatste kritische noot is dat het nut van sommige wapens (met name de single shot rifles) me soms een beetje ontgaat. Je hebt soms als Vietnamees 3 verschillende rifles die alledrie dezelfde uitwerking hebben. Hadden ze beter een submachinegun voor in de plaats kunnen zetten.