Toon posts:

Battlefield Vietnam deel II

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.427 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 18:10
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 09:54:
[...]

mja die komt volgende week pas (gcshop.nl LIJERS!!!)

Maareh die reactie helpt nog niet echt met het voertuigen optillen. Misschien kun je het iets beter onderbouwen? :)
Als je je kabel hebt laten zakken moet vlak boven het voertuig dat je wilt oppikken vliegen. En als ik zeg vlak erboven, dan bedoel ik er bijna tegenaan.
Heel langzaam er langs gaan en je hoort een klik en ziet een groen lampje rechtsonder. Dan moet je recht omhoog met je heli en er hangt een voertuig aan!
Pas op dat je ermee niet tegen gebouwen of bomen vliegt dan valt ie namelijk naar beneden. Je kan het voertuig weer laten vallen door op dezelfde knop als voor de kabel te laten zakken te drukken.
Veel succes ermee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:27

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik vind het wel leuk, al die mensen die zitten te zeuren op gcshop.nl, en ze hebben daar alleen maar besteld omdat hij daar het goedkoopste zou zijn, nou Media Markt is toch duidelijk de goedkoopste met €39, en dan kun je hem meteen meenemen.

En de Media Markt zit nu overal wel ergens in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Er is niks mis met gcshop, ik had m namelijk afgelopen donderdag binnen :)
En hij was trouwens 37,50 + 2euro verzendkosten. Voor 50 cent hoef je de deur dus niet uit :)

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 19:23

smallboy

N/A

greatgonzo schreef op 21 maart 2004 @ 14:11:
Ik vind het wel leuk, al die mensen die zitten te zeuren op gcshop.nl, en ze hebben daar alleen maar besteld omdat hij daar het goedkoopste zou zijn, nou Media Markt is toch duidelijk de goedkoopste met €39, en dan kun je hem meteen meenemen.

En de Media Markt zit nu overal wel ergens in de buurt.
Dat verschilt dus ook per Media Markt, want gisteren lag ie in Rijswijk (zh) voor 44,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:27

greatgonzo

schit-te-rend!

Viper7 schreef op 21 maart 2004 @ 14:12:
Er is niks mis met gcshop, ik had m namelijk afgelopen donderdag binnen :)
En hij was trouwens 37,50 + 2euro verzendkosten. Voor 50 cent hoef je de deur dus niet uit :)
ja, maar op de site staat nu dat hij pas weer over enkele dagen binnenkomt, ik vind het gewoon vervelend dat als er een nieuw spel is, dat je dan weer afhankelijk bent of het spel op voorraad is. Tuurlijk kan hij bij media markt ook opraken, maar die kopen ze toch vaak iets grootschaliger in. Is hij er niet, dan ga je naar een andere winkel en betaald iets meer, of je wacht nog even. Bij online winkels moet je vaak van tevoren betalen, en zit je er dus min of meer aan vast. Ik kan me al heel wat mensen voorstellen die bijvoorbeeld het spel al gepreorderd hebben en betaald, ervan uitgaande dat ze het dan super goedkoop zouden hebben. Kom je dan in de winkel, en zie je dat het bijna niets scheelt, dan kun je je wel voor je kop slaan.

Maar we gaan een beetje off topic nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:19
DeSSie! schreef op 21 maart 2004 @ 13:56:
Ehm ik denk dat het wel leuk zou zijn dat de users hier wat meer screenshots plaatsen van hun acties ingame. _/-\o_

Dan kunnen we ook ff mee kwijlen tot wij het spel zelf ook hebben, velen hebben hem namelijk nog niet... :'(

Of is dat niet de bedoeling van dit topic?, een plaatje zegt meer dan duizend woorden toch? >:)
Whehehehehe. :p
Afbeeldingslocatie: http://homepage.ntlworld.com/matt.healey/Images/duck.JPG

Mooi zo'n vliegtuig niet? :p
Afbeeldingslocatie: http://www.tarty69.btinternet.co.uk/Nonweb/fin2.jpg

Het blijft leuk tijdens een luchtgevecht onder die brug door vliegen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Oke nu ik op verschillende servers heb gespeeld, heb ik hier wat plus en minpunten. En wat vragen en punten die ik nog niet echt begrijp.

- vele lag op verschillende servers :?

Hoe komt nou deze lag? ik heb nu op verschillende servers gespeeld met vaak veelal lag tis speelbaar maar toch hinderlijk. Wat mij vaak opviel was dat dit vaker voorkwam in maps met veel gebouwen (Heu) en mensen op een kluitje.

- komt dit door een slechte pc is mijn vraag nu?

Als ik op verschillende fora's rondkijk zijn de meningen verdeeld, de 1 lult stoer ik heb een power pc en heb nergens last van, lag bestaat bij mij niet. (is dit geloofwaardig).

- heeft performance invloed op lag?

Oke ik heb dus op verschillende servers ook stelselmatig last van lag niet hevig maar tis ook nie fijn. Naja dan ga je toch twijfelen aan je pc spec's (zie sig) als ik sommige posts moet geloven. Singleplayer draait alles vlekkeloos nix aan de hand, als ik tijdens een multiplayer game mijn fps aanzet heb ik nog een super goeie fps. Dit verschilt natuurlijk per map maar gemiddeld haal ik dus een fps van 80/90 met uitschieters naar de 140 en in het slechte geval (lees drukte) een fps van 50. Iedergeval netjes zal je denken.

- een middagje spelen op de Jolt server (Jolt.co.uk)

Na een reactie in dit topic ging ik maar eens op de server van Jolt spelen met 32 man. Conclusie na een half uur spelen geen lag :) totaal niet, in vergelijking met een server van EAUK ook 32man dikke lag. Zelfs op server met 20/24 man heb je soms irritante lag.

Waar zou dit dus aan kunnen liggen :?

- brakke serverconfiguraties (slecht ingesteld)
- eventueel de sound instellingen op de client (kijk terug naar Battlefield 1942)
- de slechte netcode van Battlefield Vietnam (sommige beweren van niet)
- de nog niet optimaal draaiende Battlefield Vietnam engine
- het ligt wel aan je pc (kortom koop een P4 3.4 Extreme Edition met 2048DDR)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:35
leuk vuurgevecht met lege wapens :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
Albinoraptor schreef op 21 maart 2004 @ 14:21:
[...]

Whehehehehe. :p
[afbeelding]

Mooi zo'n vliegtuig niet? :p
[afbeelding]

Het blijft leuk tijdens een luchtgevecht onder die brug door vliegen. :p
Met welke resolutie en instellingen speel jij?

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 19:19
Viper7 schreef op 21 maart 2004 @ 14:46:
[...]

Met welke resolutie en instellingen speel jij?
1152x786 en alles medium omdat ik gewoon FPS rond de 100 wil. Is een tick van me. :p

Met high zit wel alles rond de 40-50 (dus speelbaar) maar ik kan het niet hebben als je soms effe onder de 30 komt, en met 100 fps draai je wat lekkerder dan met 40-50. :)

Onderste is geen screenshot van mij. Ik ben degene in het vliegtuig. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Albinoraptor op 21-03-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 13:34

Jag

Ik denk dat je onderscheid moet maken tussen de framerate en lag. Lag komt door het asynchroom lopen van de games bij verschillende clients. Hoe snel je spel loopt en of je lag hebt heeft in principe niets met elkaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Oke dus stel je hebt een server 32man en elke client heeft dezelfde internetverbinding en een indentieke pc configuratie. Dan zou je in theorie geen lag moeten krijgen.
Jag schreef op 21 maart 2004 @ 15:03:
[...]
Ik denk dat je onderscheid moet maken tussen de framerate en lag. Lag komt door het asynchroom lopen van de games bij verschillende clients. Hoe snel je spel loopt en of je lag hebt heeft in principe niets met elkaar te maken.
Ik bedoelde hiermee aan te geven dat mijn pc en ik denk van vele andere hier op het forum gewoon jah goed is.

[ Voor 58% gewijzigd door CycloneX op 21-03-2004 15:39 ]

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 02-10 13:34

Jag

Oke dus stel je hebt een server 32man en elke client heeft dezelfde internetverbinding en een indentieke pc configuratie. Dan zou je in theorie geen lag moeten krijgen.
Ik weet niet of je het zo simpel kan stellen, maar in principe denk ik idd dat als iedere pc in dezelfde omstandigheden zou zitten dat je geen lag zou krijgen. Maar ben ook geen expert :).
Ik bedoelde hiermee aan te geven dat mijn pc en ik denk van vele andere hier op het forum gewoon jah goed is.
Uitspraken over de snelheid van je pc kan je alleen maar relateren aan de framerate, niet aan of je wel of geen lag hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Netwerk code is gewoon slecht, dr staat niet voor niets een community update waar je met je problemen naar EA kunt mailen...

Bij een goede ping en toch lag:

1. eerst naar je eigen specs kijken, veelal zijn het cry baby's die niet weten hoe hun systeem goed geconfigureerd moeten worden. (maar dit geldt veelal bij bf1942 spelers, vietnam heeft meer last van 2)
2. bij Vietnam ligt de lag meestal aan de hardware van de server, de ping en de connectie kunnen nog zo goed zijn maar als de RAM en CPU niet voldoende zijn krijg je lag.

3. netwerkcode, maar dat ligt aan dice en ea die er geld in moet steken...

Ik zou zeggen: bij een normaal functionerende pc met minimaal 512 MB ram, minimaal een gf4TI videokaart en minimaal 1.5 ghz cpu zou je het spel toch redelijk moeten kunnen spelen (medium details ongeveer) zonder dat de lag aan jou kant ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Je kan het ook zo bekijken:

Als het spel goed loopt in Singleplayer dan ligt het niet aan jouw pc :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_UnAnimouS schreef op 21 maart 2004 @ 16:26:
Je kan het ook zo bekijken:

Als het spel goed loopt in Singleplayer dan ligt het niet aan jouw pc :).
Mja...SP met 64 bots, dan heb ik de eerst 10 sec een paar happeringen, maar daarna draait het gewoon ongelovelijk soepel, ookal zijn er 30 bots in beeld. Ja, mn framerate ligt uiteraard wel een stuk lager, maar onder de 35~40 kom ik zelden.
Echter, in MP heb ik meestal een FPS van 80~120, maar lagt het al de tering, ookal heb een ping van 30. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-10 13:47
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 16:31:
[...]

Mja...SP met 64 bots, dan heb ik de eerst 10 sec een paar happeringen, maar daarna draait het gewoon ongelovelijk soepel, ookal zijn er 30 bots in beeld. Ja, mn framerate ligt uiteraard wel een stuk lager, maar onder de 35~40 kom ik zelden.
Echter, in MP heb ik meestal een FPS van 80~120, maar lagt het al de tering, ookal heb een ping van 30. :{
Hier nog 1. SP met 60 bots geen enkel probleem op 1024x768 (alles medium). Maar als ik een MP coop start met 60 bots en er logt een maat van me in is de spel vreugde gelijk weg en "lagged" het zelfs op 800x600 als een gek.

Het gekke is dat als mijn maat een zelfde game host ik met 1024x768 bij hem geen lag heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach people, Wat deed bf1942 toen het net uit was, juist ja brak lopen.

Dus wacht nu maar op een patch ,het komt allemaal wel goed.

Met onderstaande specs ,en alles op high 1154x768@32bit ,kom ik op een stabiele 55fps

Vergelijk dat maar met je eigen setje, punt! B)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-09 08:29
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 09:54:
[...]

mja die komt volgende week pas (gcshop.nl LIJERS!!!)

Maareh die reactie helpt nog niet echt met het voertuigen optillen. Misschien kun je het iets beter onderbouwen? :)
Sorry hoor, ik werk dus bij GCshop en dit soort reacties vind ik nogal demotiverend. Omdat wij nu een hoop mensen teleur moeten stellen, lijkt het net alsof wij helemaal niets hebben gehad en iedereen die hem bij ons heeft besteld moet wachten. Ik kan je verzekeren dat er een heleboel mensen zijn die hem WEL hebben gehad. Wij kopen immers veel meer in dan de gemiddelde MediaMarkt, Bart Smit, Dynabyte of wat dan ook. Als je van mening bent dat wij hier ook maar *iets* aan hadden kunnen doen, dan zou ik je vriendelijk willen vragen om zelf maar even naar Electronic Arts te bellen en vragen of ze inderdaad een tekort hebben gemaakt van Battlefield: Vietnam, want dat is gewoon het verhaal.

Het feit dat andere winkels hem nog wel hebben is omdat zij gewoon niet meteen al hun exemplaren de eerste dag de deur uit doen. Wij zelf vinden dit ook erg vervelend, want je moest eens weten hoeveel mensen hem nu toch maar liever bij een andere winkel kopen (ja, ik zou het zelf ook doen hoor, daar niet van). Het is gewoon helemaal een kwestie van overmacht. Breng dus in het vervolg alsjeblieft even wat meer begrip op voordat je ons gaat uit lopen schelden voor lijers, want zoals ik al zei, hier kunnen wij helaas niets tegen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
kom op mensen #bfvietnam op irc.tweakers.net

gezellig praten over BFV :) (of "dates" om te gamen met elkaar :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/offtopic
Kan ik persoonlijk wel waarderen zo'n persoonlijke toelichting, bedankt Thijs en ik kan me je boosheid over onze opmerkingen ook voorstellen. Als het zo is als jij het zegt, is het wat mij betreft sorry daarvoor.
Even een vraag, puur uit nieuwsgierigheid: Hoeveel exemplaren hebben jullie eigenlijk al verkocht van BFV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH*T quote ipv edit.. :(

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 02-10 01:59
Thijs schreef op 21 maart 2004 @ 16:53:
[...]

Sorry hoor, ik werk dus bij GCshop en dit soort reacties vind ik nogal demotiverend. Omdat wij nu een hoop mensen teleur moeten stellen, lijkt het net alsof wij helemaal niets hebben gehad en iedereen die hem bij ons heeft besteld moet wachten. Ik kan je verzekeren dat er een heleboel mensen zijn die hem WEL hebben gehad. Wij kopen immers veel meer in dan de gemiddelde MediaMarkt, Bart Smit, Dynabyte of wat dan ook. Als je van mening bent dat wij hier ook maar *iets* aan hadden kunnen doen, dan zou ik je vriendelijk willen vragen om zelf maar even naar Electronic Arts te bellen en vragen of ze inderdaad een tekort hebben gemaakt van Battlefield: Vietnam, want dat is gewoon het verhaal.

Het feit dat andere winkels hem nog wel hebben is omdat zij gewoon niet meteen al hun exemplaren de eerste dag de deur uit doen. Wij zelf vinden dit ook erg vervelend, want je moest eens weten hoeveel mensen hem nu toch maar liever bij een andere winkel kopen (ja, ik zou het zelf ook doen hoor, daar niet van). Het is gewoon helemaal een kwestie van overmacht. Breng dus in het vervolg alsjeblieft even wat meer begrip op voordat je ons gaat uit lopen schelden voor lijers, want zoals ik al zei, hier kunnen wij helaas niets tegen doen.
Ff kort op reageren.
Mensen bestellen toch een spel zodat jullie weten hoeveel exemplaren jullie in moeten slaan? Worden er 200 spellen besteld, dan kopen jullie er toch *minstens* 200?
Verbeter me als ik dit fout zie.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op 21 maart 2004 @ 16:53:
[...]

ik was 1 van de gelukkigen die hem wel met de release van jullie binnen heeft gekregen en daarvoor bedankt.

En even over bf zelf hoe kan ik als vc zo'n mobile spawnpoint doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Laatst online: 30-09 16:30
maar als EA er niet meer kan geven.... dan houdt het op he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23:43

Arfman

Drome!

Arfman ownage :D :

Afbeeldingslocatie: http://www.drome.nl/misc/Arfman/bfvietnam.jpg

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 18:00:
[...]

En even over bf zelf hoe kan ik als vc zo'n mobile spawnpoint doen
Als VC dat ''wapenpakket'' nemen met die schep, en dan de mobile spawnpoint met G oppakken, en dan ergens anders neergooien door de schep te selecteren en te graven :)

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik had net 30-27-2 als VC, nu moet ik er wel bij vermelden dat ik een M60 had gepakt. :P Die M60 + L.A.W. is echt een rare combinatie, ik snap niet dat betatesters dat niet begrijpen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
CorteX schreef op 21 maart 2004 @ 18:15:
[...]
Ik had net 30-27-2 als VC, nu moet ik er wel bij vermelden dat ik een M60 had gepakt. :P Die M60 + L.A.W. is echt een rare combinatie, ik snap niet dat betatesters dat niet begrijpen..?
Die hebben alleenmaar die combinatie gebruikt :P

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zo zien de eindscores er op dit moment vrijwel altijd uit. De meeste spelers pakken geen tot weinig vlaggen en lopen / rijden over de wegen, muziek hard aan en "verklappen" via de sayall functie hun locatie (terwijl men denkt dat alleen het eigen team dat kan lezen).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-09 08:29
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 17:50:
[...]

/offtopic
Kan ik persoonlijk wel waarderen zo'n persoonlijke toelichting, bedankt Thijs en ik kan me je boosheid over onze opmerkingen ook voorstellen. Als het zo is als jij het zegt, is het wat mij betreft sorry daarvoor.
Even een vraag, puur uit nieuwsgierigheid: Hoeveel exemplaren hebben jullie eigenlijk al verkocht van BFV?
Geen probleem. Hoeveel er zijn verkocht mag ik helaas niet zeggen van de andere vennoten, maar het zijn er behoorlijk veel (voor een PC game that is).
vacuumcleaner schreef op 21 maart 2004 @ 17:54:
[...]

Ff kort op reageren.
Mensen bestellen toch een spel zodat jullie weten hoeveel exemplaren jullie in moeten slaan? Worden er 200 spellen besteld, dan kopen jullie er toch *minstens* 200?
Verbeter me als ik dit fout zie.
Ja, maar dat is nou juist het hele punt. Ik bestel X games, ik krijg er X * 0,6. Puur omdat er niet genoeg waren. Bovendien kopen wij altijd meer in dan nodig bij grote titels, want de ervaring leert gewoon dat veel mensen de game pas na de release kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23:43

Arfman

Drome!

Bor_de_Wollef schreef op 21 maart 2004 @ 18:47:
[...]
Zo zien de eindscores er op dit moment vrijwel altijd uit. De meeste spelers pakken geen tot weinig vlaggen en lopen / rijden over de wegen, muziek hard aan en "verklappen" via de sayall functie hun locatie (terwijl men denkt dat alleen het eigen team dat kan lezen).
Inderdaad. Ik ben dan wel zo'n teamplayer, maar dat wordt meestal teniet gedaan doordat er in het USA team veel meer mensen zitten en dat inderdaad bij NVA vaak sjonnies zitten die niets anders doen dan rondrijden in een jeep met Ride of the Valkyrie erop. Dan presteren ze het ook nog om via sayall "attack north base now !!!1" te roepen :/

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
idd, ik word gek van die muziek. Spring ik bij iemand in de auto om een flag te capturen, en hij was zo slim om sneaky om te rijden, maar dan zet ie wel de muziek aan. Dan denk ik: rijdt dan meteen door de hoofdingang die basis binnen.

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Je moet het spel ook een beetje als ontspanning zien met die muziek :) niet alleen maar tactics spelen dat moet je dan maar met je clan doen... :D

Ik zelf vind het heerlijk om met harde muziek in me helicopter over de enemy's heen te scheren en wat raketten te schieten want ik ben toch zo weer weg. Met tanks ben ik het met je eens dan vind ik muziek irri maar ach have phun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00b server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:22

Infinchible

Woef!

Haha, iemand al eens een salto geprobeerd met de helicopter?
Ik wel, en dat lukte ook nog.
Map, operation irving, en dan de gevechtscopter.
Lekker hoog gaan vliegen, en draaien maar... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:04
Finch85 schreef op 21 maart 2004 @ 21:04:
Haha, iemand al eens een salto geprobeerd met de helicopter?
Ik wel, en dat lukte ook nog.
[..]
Ja ik per-ongeluk in een Mil Mi-8, achterstevoren zelfs :+
onder de brug doorvliegen met een heli is ook niet al te moeilijk.

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
Ik HAAT het als mensen in de chinook stappen en niet eens kunnen vliegen...
gebeurde net tot 3 keer toe.... daar ging mn score :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen ze t ook leren hé...Het gaat om een team niet allen ''jouw'' score.
maar goed....wat is deze game toch heerlijk!
nu ff een aantal dagen gespeeld te hebben, gaat de game steeds lekkerder aanvoelen, en gaan de graphics gewoon ''voldoen''. Als nu nog de servers wat stabieler zijn en er een patch komt dan is t allemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 22:52:
Kunnen ze t ook leren hé...Het gaat om een team niet allen ''jouw'' score.
maar goed....
Dat is niet helemaal waar. De rating #1 is voor degene met de beste score, niet voor het team met de beste score. Je kunt verliezen maar toch #1 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:15
ya rite... als die cheats werken...
die gast kan wel hexediten, maar van HTML snapt ie niks?

voor de rest werken aimbot en wallhack niet echt in BF

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dan alleen maar mooi. Laten we snel al die ellende achter ons laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:50

sealy

bastards...

Ikzelf had de game ook bij GCshop besteld.
Helaas was ik bij een van de ongelukkigen die hem niet ontvangen hadden.

Ik vind dat GCshop dit zeer netjes heeft opgelost, en dat de verwerking van mijn annulering (tja, ik kon er niet NOG een week op wachten, als ik al die gave verhalen hier hoor) erg goed is gegaan.

Ondanks dit vervelende voorval zal ik zeker nog bij GCshop bestellen

----------

Mijn mening over de game:

De sfeer is erg lekker, ik vind de sfeer beter als bij bf 1942

• De m60/LAW combo is zoals gezegd gewoon veelste sterk. Zeker tov de Vietnamese tegenhanger van de m60 is dit laatste wapen erg overpowered. Het vuurt veel sneller en veel precieser als de Vietnamese variant. Wat vooral op middle range een wapenfeit al snel beslecht in het voordeel van de m60. Mocht er dan alsnog een voor infantery gevaarlijke APC om de hoek komen, dan zijn 2 LAW salvo's al voldoende om een gemiddelde van 3 frags op je ratio bij te schrijven.

- note -
Ik heb nu wel de waarde van de CAR-15/M16/AK ontdekt. Vooral op middlerange zijn deze wapens erg accuraat tov het andere geschut. Daarnaast loop je ook nog eens harder, wat het verplaatsen een stuk aantrekkelijker maakt.

• Iemand die goed is met de mortair kan de game een stuk onaantrekkelijker maken. Als de tegenpartij nog maar één vlag overheeft --> continue salvo's op spawn, en succes verzekerd. Dit geld trouwens voor alle verschillende manieren van spawnkilling. Op een of andere manier moet hier iets op verzonnen worden, wan het is niet cool om eerst 30 sec te wachten totdat je kan spawnen, en daarna meteen in de rug geschoten worden door een lamer met m60

• Heli's vliegen te makkelijk, DC-feeling was beter. Al is het liften daarintegen wel een lastig klusje

• Graphics zijn zeker wel verbeterd als je kijkt naar de eerdere game. Veel meer foilage, wat de game een stuk tactischer maakt, en erg goeie explosies (geen sprites)

• Goede balans voertuigen/infanterie

• Muziek is leuk, maar het moet ook leuk blijven. Zou cool zijn als je als passagier de muziekfunctie van de bestuurder zou kunnen overrulen 8)

• Laatste kritische noot is dat het nut van sommige wapens (met name de single shot rifles) me soms een beetje ontgaat. Je hebt soms als Vietnamees 3 verschillende rifles die alledrie dezelfde uitwerking hebben. Hadden ze beter een submachinegun voor in de plaats kunnen zetten.

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Laatst online: 13-09 21:09
Raar maar waar. op 1024x768x32 heb ik betere prestaties (FPS) dan 800x600x16..... raar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:00
Jack Flushell schreef op 22 maart 2004 @ 01:08:
Raar maar waar. op 1024x768x32 heb ik betere prestaties (FPS) dan 800x600x16..... raar 8)7
Dit had ik ook met bf1942, denk dat het spel echt geoptimaliseerd is voor 32bit kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yoow jack, dat ligt er ook aan wat voor grafische kaart je gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand anders van die rare performance problemen?

Ik draaide ttt BF1942 met een XP2200 en hij wou dan af en toe nog wel eens schokken. (ik draaide die met een R9700 Pro) Toen ik eenmaal een 3,0 ghz cpu had, kon ie eigenlijk niet beter meer lopen. Gewoon alles op max.

Nu heb ik weer hetzelfde bij BF:V, zelfs op resoluties van 1024x768 loopt ie gewoon niet lekker. Moet ik nu dus een nog betere cpu gaan aanschaffen? Aangezien het qua fps vrijwel niet uit lijkt te maken of ik hem bijvoorbeeld op 1024 of op 1280 of zelfs 1600 zet. Daar draait ie over het algemeen wel goed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Vorige week woensdag middag ff opgepikt bij de FRS in Breda (meteen m'n Apocolypse Now Redux DVD erbij geclaimed, gratis!). Geïnstalleerd, en het laatste wat ik me herinner is het intro filmpje.... WOW! De gameplay, de humor, die muziek, topspel. Er heerst echt een Hollywood Vietnam sfeertje. Top!

Nou, ff de clanserver voorzien van BF:V, lekker zitten gamen, komt het eerste tuig langzaam binnendruipen, eikels die met een Cobra boven een basis gaan hangen en vervolgens al reloaded (boven helipad) hun wapens leegknallen, knuppels die met hun vliegtuigen de eerste de beste boom raken... Zucht.

Maar goed, nieuw spel, iedereen is nog een beetje aan't klooien, dus laat ze maar lekker. Totdat... de eerste cheater binnen kwam. Die gozer liep in Quantri (zo'n infantry map in een kapotgeschoten stad) met een RPD rond, 32 kills, zelf niet doodgeweest, wist altijd waar je was, etc. Dus ik voordat ik die lambal met kop en kont de server uitschop, ff gegoogled, kwam op een site terrecht over multiplayer cheats, en ja hoor, daar stonden ze al. En de beschrijvingen voldeden precies aan het gedrag van deze eikel. FF screenshotje proberen te maken met PB, krijg ik alleen maar corrupte bestanden terug. Weg met die eikel! :(

Nu loop ik zelf al een tijdje met het idee om een gamecommunity op te zetten waarbij je je moet registreren om op een gameserver te kunnen komen dmv van wachtwoord dat iedere dag verandert/stukkie software dat dat via jouw account dan ophaald en verbinding maakt met de server. Misschien toch maar eens gaan uitwerken... Als iemand hier misschien ideeën voor heeft, spam me maar: kinglouie[at]totallyl33t.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Louie: jouw oplossing http://www.napalmdawn.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Nee, ik bedoel geen tournament of iets dergelijks, gewoon een server waar je ff lekker in kunt gaan knallen zonder cheaters/overig klootjesvolk. Die registratie/wachtwoordbeveiliging is er alleen voor de gecontroleerde omgeving. Op die manier kun je makkelijker controleren wie er allemaal op je server komt. Denk aan IP/CD Hash registratie, etc.

En natuurlijk admins die aanwezig zijn om het verloop van het spel in die smiezen te houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaak hebben de tournaments een eigen public server, waar bijna altijd admins op zijn. Smacktards/cheaters/tk-ers/scheldende ventjes worden gekicked of krijgen een ban. Ook is de teamplay op die servers vaak veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
King_Louie schreef op 22 maart 2004 @ 12:05:
Vorige week woensdag middag ff opgepikt bij de FRS in Breda (meteen m'n Apocolypse Now Redux DVD erbij geclaimed, gratis!). Geïnstalleerd, en het laatste wat ik me herinner is het intro filmpje.... WOW! De gameplay, de humor, die muziek, topspel. Er heerst echt een Hollywood Vietnam sfeertje. Top!

Nou, ff de clanserver voorzien van BF:V, lekker zitten gamen, komt het eerste tuig langzaam binnendruipen, eikels die met een Cobra boven een basis gaan hangen en vervolgens al reloaded (boven helipad) hun wapens leegknallen, knuppels die met hun vliegtuigen de eerste de beste boom raken... Zucht.

Maar goed, nieuw spel, iedereen is nog een beetje aan't klooien, dus laat ze maar lekker. Totdat... de eerste cheater binnen kwam. Die gozer liep in Quantri (zo'n infantry map in een kapotgeschoten stad) met een RPD rond, 32 kills, zelf niet doodgeweest, wist altijd waar je was, etc. Dus ik voordat ik die lambal met kop en kont de server uitschop, ff gegoogled, kwam op een site terrecht over multiplayer cheats, en ja hoor, daar stonden ze al. En de beschrijvingen voldeden precies aan het gedrag van deze eikel. FF screenshotje proberen te maken met PB, krijg ik alleen maar corrupte bestanden terug. Weg met die eikel! :(

Nu loop ik zelf al een tijdje met het idee om een gamecommunity op te zetten waarbij je je moet registreren om op een gameserver te kunnen komen dmv van wachtwoord dat iedere dag verandert/stukkie software dat dat via jouw account dan ophaald en verbinding maakt met de server. Misschien toch maar eens gaan uitwerken... Als iemand hier misschien ideeën voor heeft, spam me maar: kinglouie[at]totallyl33t.net
Wat is de naam of ip van je server? Kom ik ff langs met mijn scooter showen met ingebouwde radio ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Het gaat mij met name om de registratie/wachtwoordbeveiliging. Nl. die drempel om in de server te komen. Iemand die echt op zoek is naar een leuk potje BF, neemt de moeite van de registratie wel, aangezien ie daarna verzekerd is van een cheat/klojovrije server.

Een public met een admin is niets nieuws, maar het duurt altijd ff voor een klojo in kwestie gekicked wordt. En naar mijn mening is iedere TK, iedere kill dmv een cheat, er 1 te veel.

Naam van m'n clanserver: =TPF= Tooting Popular Front

[ Voor 6% gewijzigd door Victor op 22-03-2004 12:42 . Reden: Naam van server toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 10:25:
yoow jack, dat ligt er ook aan wat voor grafische kaart je gebruikt...
Een GeForce FX 5600.... echt raar dat 32 bit lekkerder loopt dan 16 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King_Louie schreef op 22 maart 2004 @ 12:40:
Een public met een admin is niets nieuws, maar het duurt altijd ff voor een klojo in kwestie gekicked wordt. En naar mijn mening is iedere TK, iedere kill dmv een cheat, er 1 te veel.
Dan ben je snel iedereen kwijt, als je iedere TK als 1 teveel beschouwd. TK's gebeuren nu eenmaal.... Wordt pas hinderlijk als mensen het opzettelijk en herhaaldelijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 13:12:
[...]

Dan ben je snel iedereen kwijt, als je iedere TK als 1 teveel beschouwd. TK's gebeuren nu eenmaal.... Wordt pas hinderlijk als mensen het opzettelijk en herhaaldelijk doen.
Hij bedoelt 1 TK met opzet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

King_Louie schreef op 22 maart 2004 @ 12:40:
Het gaat mij met name om de registratie/wachtwoordbeveiliging. Nl. die drempel om in de server te komen. Iemand die echt op zoek is naar een leuk potje BF, neemt de moeite van de registratie wel, aangezien ie daarna verzekerd is van een cheat/klojovrije server.
Daar ben ik het niet mee eens. Mensen zijn niet bereid om te registeren voor een game als er 1000-en andere servers zonder password zijn. Ik in ieder geval ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook niet. De teamplay wordt toch nooit zo goed als je geen Teamspeak o.i.d. gebruikt. En als je dat niet gebruikt zit je waarschijnlijk niet in een clan, en dus speel je alleen op publieke servers en zolang het een publieke server is houd je de TK's en het gebrek aan teamplay toch, of je nu op een server met een password speelt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Idd, een TK met opzet. Als ik in m'n rug word neergeschoten door een ^#$%^@#% die zonodig dat vliegtuig wil hebben, dan verziekt dat mijn spel. En dat ie dan gekicked wordt maakt me dan weinig meer uit, aangezien de volgende eikel al aant connecten is.

En Bor, ik denk dat dat iets persoonlijks is. Ik heb hier een hele tijd op T.net rond gehangen, en alleen maar posts/nieuws zitten lezen. En als je dan iets meer wilt (lees: zelf ook posten) is een registratie zo gepiept en niet echt veel moeite.
Zo denk ik dat het hierbij ook is, je rammelt op een site ff een gebruikersnaam, wachtwoord en emailadres in, je download het bijbehorende stukkie software, en je kunt voortaan van een ongestoord potje BF genieten.

Maar goed, ik wil dus weten of hier animo voor is, dus twiekerts, laat je horen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
@Raffuhl
Uiteraard kan er bij zoiets ook TS, het moet dus een community worden voor mensen die ongestoord willen spelen. Dus niet als clan op Clanbase oid, maar gewoon weten dat als ze op die server spelen dat ze niet TK'd worden, niet tegen cheaters spelen, etc.

En het is geen public als er een wachtwoord op zit. Zoals ik al zei, de drempel voor deze server(s) zou dan te hoog liggen voor de gemiddelde 'smacktard' om er rotzooi te gaan schoppen, aangezien ze dus eerst moeten registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

King_Louie schreef op 22 maart 2004 @ 13:35:

En Bor, ik denk dat dat iets persoonlijks is. Ik heb hier een hele tijd op T.net rond gehangen, en alleen maar posts/nieuws zitten lezen. En als je dan iets meer wilt (lees: zelf ook posten) is een registratie zo gepiept en niet echt veel moeite.
Zo denk ik dat het hierbij ook is, je rammelt op een site ff een gebruikersnaam, wachtwoord en emailadres in, je download het bijbehorende stukkie software, en je kunt voortaan van een ongestoord potje BF genieten.
Je kunt een site als tweakers niet vergelijken met toegang tot een game server. Er zijn trouwens al servers waarvoor je je moet registeren. Meestal hebben deze bar weinig users. Tweakers "post" toegang is een heel ander iets dan toegang tot een van de 1000-en game servers voor BF. De meeste mensen registreren zich op tweakers omdat ze een vraag hebben en deze willen stellen / iemand anders willen helpen. Voor een potje BF zijn er gewoon te veel andere servers / alternatieven.

Poll: Zou jij je willen registreren voor toegang tot een BF server
Ja absoluut
Nee, geen denken aan
Misschien, hangt er vanaf....
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=7877&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 22-03-2004 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Uiteraard begrijp ik het verschil, het gaat mij om het principe van registreren voor een bepaalde functionaliteit.

edit:
Eerst maar ff uitslag poll afwachten

Nog ff een edit: zouden mensen die stemmen voor hangt er van af ook willen posten waar het vanaf hangt? ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Victor op 22-03-2004 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Voor de mensen die op "ja absoluut" hebben gevote -> waarom doen jullie dit nu al niet? Ik zie met ASE zo 4 servers waarvoor je eerst moet registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Ik vraag me iets af over vliegen:

Straaljagers: Ik gebruik de joystick voor omhoog/laag links/rechts en de knop bij de pink op de joystick voor ' gas'. Irritant dat je de hele tijd die knop in moet houden trouwens, ik vergeet het wel eens en dan kom ik er te laat achter, heb te weinig vaart en vlieg weer een berg in ofzo. Pitch up/down/left/right heb ik op w,s,a,d staan.

Is dit makkelijk? Verder prim en sec fire op de andere knoppen van mijn stick.

En heli's... das klote zeg! Hoe doe je dat? pitch op toetsenbord en andere op muis, of andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Jack Flushell schreef op 22 maart 2004 @ 14:10:
En heli's... das klote zeg! Hoe doe je dat? pitch op toetsenbord en andere op muis, of andersom?
Collective: W/S
Cyclic: Pijltjestoetsen
Pedalen: A/D

Zo doe ik dat. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Bor_de_Wollef schreef op 22 maart 2004 @ 14:02:
Voor de mensen die op "ja absoluut" hebben gevote -> waarom doen jullie dit nu al niet? Ik zie met ASE zo 4 servers waarvoor je eerst moet registreren.
Als ik een goede server krijg aangeboden van mensen die ik via tweakers ken zou ik mij wel willen registreren. Ik word strontziek van die mensen die het op servers verknallen voor een ander.

Bijvoorbeeld, ik zit in een AA tank (anti-aircraft) en zit op de schutters stoel, op een gegeven moment stapt er een kerel in die de tank het water inrijd. :(, vervolgens begint hij te lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 02-10 18:14

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik krijg een vage memory error als ik hem start specs van mijn systeem

2000+
Geforce 4 ti 4600 met det 56.64

vorige battefield heb ook nooit gewerkt deze ook niet format c: alles al gedaan ten einderaad battefield heb gewoon een probleem met mijn pc ? alle andere spellen draaien wel halo q3 sof II f1 99-02 ect ut2k4

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Als je een memory error krijgt, waarom post je dan niet ff wat info over je RAM en HDD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou me wel registreren als ik zou weten dat het een dergelijke server zou zijn. Maar als je ergens een locked server ziet staan met erbij: registreer op de website bla bla. Dan valt zeker 90% van de mensen af. Zoals ik al zei, als je dus zou weten dat het wel een kwaliteits server zou zijn, zou ik me wel registreren. Want het merendeel van de servers waar je op terecht kunt is toch bagger.

Over de heli controls, die zijn bij mij heel raar.

X45 joystick doet het pitchen en rollen
Rudder is de mouse stick op de throttle
Throttle is rotary 1 (want de throttle zelf krijg ik niet aan de praat)
Firebutton A = Primary weapon
Firebutton B = secondary.

Inderdaad, heel vaag, maar het werkt wel :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Bor_de_Wollef schreef op 22 maart 2004 @ 14:02:
ik vertrouw meer op mensen van tweakers dan zomaar een url die ik op ASE toevallig zie :)

[ Voor 4% gewijzigd door Schuey op 22-03-2004 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 14:29:
ik zou me wel registreren als ik zou weten dat het een dergelijke server zou zijn. Maar als je ergens een locked server ziet staan met erbij: registreer op de website bla bla. Dan valt zeker 90% van de mensen af. Zoals ik al zei, als je dus zou weten dat het wel een kwaliteits server zou zijn, zou ik me wel registreren.
Ik denk dat dat inderdaad het belangrijkste is. Men moet zeker weten dat het een goede server is. Dat kan bv door er hier over te praten maar vreemden zullen er minder in geinteresseerd zijn. Op zich zou ik mij voor een tweakers server wel willen registreren maar zou ik dit absoluut geen optie vinden voor een public "like' server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Laatst online: 25-09 10:38
Het hangt af van :

* Hoe omslachtig het is - hoe lang het duurt om te reggen maar vooral hoe snel kun je daarna inloggen om te gamen
* Wat je er voor krijgt, maw. is de server ook echt lamer vrij
* wat gebeurt er met mijn gegevens, als het een commerciële server is zal ik het denk ik niet snel doen. Maar als het gewoon als hobby projectje door tweakers opgezet word wil ik er nog wel een poging aan wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Het zou dus idd van een twiekert (moi) voor twiekerts zijn. De registratie zou snel, safe en simpel zijn. Gebruikersnaam, wachtwoord, emailadres. Meer hoef en ik wil ;) ik niet van je weten.

Na registratie download je een simpel programmaatje dat niets anders doet dan met die logingegevens het wachtwoord van de dag van de site afplukken en rechtstreeks verbinding te maken met de gameserver (zodat je dus het wachtwoord niet krijgt te zien of hoeft in te vullen).

Of het 100% lamer vrij is? Dat kan ik natuurlijk nooit garanderen, er zijn natuurlijk altijd eikels die tot het uiterste gaan om anderen hun plezier te vergallen. Zo'n persoon wordt dan gebanned op username, emailadres, ip en cd hash.

Aangezien ik er geen commerciele bedoelingen mee heb, zal ik dus wel vrijwilligers (lees:admins) nodig hebben. Vandaar dat ik nu dus ook wil weten hoe veel interesse er voor zo'n project zou zijn. Als blijkt dat er echt belangstelling voor is, wil ik best een server opduikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jesus man bijna elke keer als ik een server probeer te joinen via gamespy of via BFV zelf krijg ik de volgende melding. Failed to connect to server. Wat is dat voor gezanik. met geen enkel ander spel krijg ik zulke meldingen. Wat kan ik er aan doen?
please help ik wil gewoon gamen.

[ Voor 9% gewijzigd door Fiddle op 22-03-2004 15:52 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
nouw king louie ik denk dat hier zeker interesse voor is mits de server een beetje lag en lamervrij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Het ziet er naar uit ja :)

Dat wordt dan maar mijn PC upgrade budget en studiefinanciering voor een ander doel inzetten >:)

Uiteraard hoop ik dan wel dat er ook daadwerkelijk interesse is, en niet iedereen die 'Ja' link zo mooi vond :o

Ik zal er eens werk van gaan maken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Een paar ideeen voor patches:

- Door ruiten van vliegtuigen en helicopters kunnen schieten. Dit kan niet en is erg frustrerend voor de sniper ;)

- Een lock-on geluid in de cockpit van een toestel dat achterna wordt gezeten door een heat-seeking missle. Dat is realistisch en je hebt nog de mogelijkheid iets te doen, BAIL OUT, of een fijne uitwijk actie.

- Wisselen van wapens tijds reloads, spreekt voor zich, ook erg irri dat dat niet kan.

Als ik tijdens het schieten van wapen wil wisselen dmv mijn mousewheel pakt hij niet meteen de opvolgende uit je wapenmenu (bij mij althans) Bijv: ik wil van M60 --> LAW maar wat er gebeurt is M60 --> Verrekijker. 8)7

Owja, druk ook ff op Q tijdens het spelen, verminderd FF en Tk's

[ Voor 9% gewijzigd door vacuumcleaner op 22-03-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Ìk zie dat er al wat meer op hangt er vanaf wordt gestemd, voordat ik hieraan begin wil ik wel weten waarvanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk van de omslachtigheid van het programma. Hoe wou je dat eigenlijk gaan doen, toch niet via de source van BF:V lijkt mij? Kun je vanaf een externe link een server laden in BF:V soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
King_Louie schreef op 22 maart 2004 @ 16:26:
Ìk zie dat er al wat meer op hangt er vanaf wordt gestemd, voordat ik hieraan begin wil ik wel weten waarvanaf?
huh ik begrijp je zin niet ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij bedoelt het volgende:

Ìk zie dat er al wat meer op 'hangt er vanaf' wordt gestemd, voordat ik hieraan begin wil ik wel weten WAAR vanaf?

Ik moest ook ff denke

:) ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
King_Louie, het lijkt me een geweldig idee van je!
Als je nu op die servers zit is het enige wat je krijgt een TK omdat ze zelf de straaljager willen arg...
Mocht ik je op een manier kunnen helpen dan hoor ik het wel!

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Laatst online: 04-10 10:15
Mocht er zo'n server komen dan zou ik het verplichten om ventilo of teamspeak oid te gebruiken dit verhoogt de teamplay ENORM!

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 16:56:
Hij bedoelt het volgende:

Ìk zie dat er al wat meer op 'hangt er vanaf' wordt gestemd, voordat ik hieraan begin wil ik wel weten WAAR vanaf?

Ik moest ook ff denke

:) ;)
\

ow had niet door dat het over die poll ging, thanx ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
Hmm, een lamervrije server...

klinkt onrealistisch maar aantrekkelijk :P Ik zou me wel willen registeren maar dat hangt af van of het niet te veel werk is (elke keer connecten voor de pass e.d.) en of het wel goed werkt en het zich ook loont, want ik heb eigenlijk niet zoveel last van die lamers, en cheaters kom ik ook niet zo vaak (lees: vrijwel nooit) tegen.

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
Maar het is natuurlijk hartstikke leuk om met mensen te spelen die ook daadwerkelijk WILLEN samenwerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
DaDude schreef op 22 maart 2004 @ 17:29:
Maar het is natuurlijk hartstikke leuk om met mensen te spelen die ook daadwerkelijk WILLEN samenwerken...
dan is het spel het allervetst imo, prachtig is dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Laatst online: 21:04
Zo'n registered server lijkt me wel wat, vooral als er alleen maar sportieve tweakert-teamplayers zitten. :)
Anders moet je ff speciaal topicje openen, is wat duidelijker.

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
DaDude schreef op 22 maart 2004 @ 17:29:
inderdaad dan worden de voertuigen ed ook veel aantrekkelijker.
Ik speelde net op een server in noorwegen, daar was een kerel die geweldig met zijn heli om kon gaan, het maakte hem niet uit of ie 1e zou worden of lager.
Die kerel luisterde ook gewoon naar een "requesting a pickup" kwam ie je halen en dropte ie je waar je maar wilde. Zo vet dankzij hem heeft het team waar ik in zat gewonnen, (en ik zelf 1e :P).
Zo is het gewoon leuk te spelen, met zijn drieën in een jeep etc.
Met zijn allen een front vormen om een basis in te nemen, en elkaars hachje te redden!
Dat is de bedoeling van Battlefield en zo woord het gespeeld te worden.

AMEN

(8> _/-\o_ :9

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Laatst online: 04-10 10:15
Painxiom schreef op 22 maart 2004 @ 17:42:
[...]

inderdaad dan worden de voertuigen ed ook veel aantrekkelijker.
Ik speelde net op een server in noorwegen, daar was een kerel die geweldig met zijn heli om kon gaan, het maakte hem niet uit of ie 1e zou worden of lager.
Die kerel luisterde ook gewoon naar een "requesting a pickup" kwam ie je halen en dropte ie je waar je maar wilde. Zo vet dankzij hem heeft het team waar ik in zat gewonnen, (en ik zelf 1e :P).
Zo is het gewoon leuk te spelen, met zijn drieën in een jeep etc.
Met zijn allen een front vormen om een basis in te nemen, en elkaars hachje te redden!
Dat is de bedoeling van Battlefield en zo woord het gespeeld te worden.

AMEN

(8> _/-\o_ :9
Het valt mij op dat vooral noorse servers erg goede teamplay hebben, iedereen probeert elkaar te helpen. daarom speel ik zowel met BFV als met DC altijd op noorse/sweedse/finse servers :)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik wel jammer vind, is dat je niet als 'team' taktieken kan bespreken. Kan wel via chat, maar voordat je alles ingetiept hebt, ben je alweer 3x dood. Soms loop je in een groepje goed op te letten, maar niemand weet nu eigenlijk wie achter wie aanloopt. Er is niet iemand die "benoemd" vooraan loopt. Dat vind ik nogal eens lastig, vaak vallen goed werkende groepjes dan uit elkaar omdat 1 ineens voor zichzelf een goed idee heeft en zomaar de andere kant uitloopt.

Een soort tactiek achtige functie, waarbij iedereen eerst een scherm krijgt met de te volgend tactieken zou misschien wel een goeie optie zijn. Daar kan een bepaalde periode gestemd worden voor een tactiek, welke dan leidend is.

En zijn er al ervaringen met teamspeak of dat soort proggies onder BVF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kjk dat is tenminste lekker spelen als het om de fun gaat, en niet alleen om de punten. soms sta ik eerste en soms sta ik vrij laag omdat ik wil vliegen enzo, en dat is nou net het leuke, je kan spelen hoe je wil. Als je team maar wint, bij mij gaat fun boven punten!
Wat ik overigens ook achtelijk vindt is dat als ik met een tank op een mannetje schiet, het mannetje meestal gewoon door loopt?! Dit spel heeft een patch nodig!
Ik heb vandaag ff 6uur achter mekaar gespeeld, en ik moet zeggen: :9 _/-\o_
WAT EEN SPEL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 18:03:
Wat ik wel jammer vind, is dat je niet als 'team' taktieken kan bespreken. Kan wel via chat, maar voordat je alles ingetiept hebt, ben je alweer 3x dood. Soms loop je in een groepje goed op te letten, maar niemand weet nu eigenlijk wie achter wie aanloopt. Er is niet iemand die "benoemd" vooraan loopt. Dat vind ik nogal eens lastig, vaak vallen goed werkende groepjes dan uit elkaar omdat 1 ineens voor zichzelf een goed idee heeft en zomaar de andere kant uitloopt.

Een soort tactiek achtige functie, waarbij iedereen eerst een scherm krijgt met de te volgend tactieken zou misschien wel een goeie optie zijn. Daar kan een bepaalde periode gestemd worden voor een tactiek, welke dan leidend is.

En zijn er al ervaringen met teamspeak of dat soort proggies onder BVF?
Zoals je zelf al zei TS is daarvoor een goede optie, alhoewel ikzelf hinder van TS ondervind aangezien ik me daar teveel op moet concentreren om alles te horen, dan ben ik dus alweer dood :'(
Voor de rest TS werk onafhankelijk van de game, dus ik zou niet weten waarom dat niet zou werken....
Ik heb vandaag ff 6uur achter mekaar gespeeld, en ik moet zeggen:
WAT EEN SPEL!
6 UUR?!?!?!!? Verslaafde.... Nerd..... Tweakert :X >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Painxiom op 22-03-2004 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
ALS, die lamevrije server er komt, dan teamspeak of ventrilo gebruiken en dan wordt het 10x leuker... :D ik verheug me er nu al op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
DaDude schreef op 22 maart 2004 @ 18:42:
ALS, die lamevrije server er komt, dan teamspeak of ventrilo gebruiken en dan wordt het 10x leuker... :D ik verheug me er nu al op..
Is ventrilo eenzelfde idee als TS? of is het beter?

EDIT: POST _/-\o_ !!450!! _/-\o_

Happy posting day to you, happy posting day to you, happy pohosting day to you Painxiom, happy posting day tooooo youuuuuuu! Clap Clap! :7

[ Voor 28% gewijzigd door Painxiom op 22-03-2004 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em net ook ff 'geprobeerd' ( niet online uiteraard) , en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik em ga kopen :D

mm moet veel spelle kopen deze week.. far cry, bfvietnam, :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Painxiom schreef op 22 maart 2004 @ 19:06:
[...]

Happy posting day to you, happy posting day to you, happy pohosting day to you Painxiom, happy posting day tooooo youuuuuuu! Clap Clap! :7
Uhm :? Vier jij ook altijd zo je verjaardag, in je eentje? Lijkt wel een beetje mr. bean achtige actie dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wie is degene die moet kappen met spammen? Juist ja..

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 19:23:
Ik heb em net ook ff 'geprobeerd' ( niet online uiteraard) , en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik em ga kopen :D

mm moet veel spelle kopen deze week.. far cry, bfvietnam, :D
Hmm heb hem ook net geprobeerd.. ik vind hem best meevallen gezien de negatieve reacties zo nu en dan. Weet nog niet of ik hem ga kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Painxiom schreef op 22 maart 2004 @ 19:06:
[...]

ventrilo is zelfde principe maar véél betere kwaliteit

en zon got servertje lijkt me echt geweldig, zal misschien niet altijd flink vol zitten maar dan kan het ook eens leuk zijn om met 2 of 3 man beetje te stunten :+

ik zit nog steeds met die lag :(
soulseek imehs enzo staat uit
pentieum 4 2258 mhz
geforce 4 ti4600
512 mb (maar bij easy info staat total memory 510 en free memory 302 mb, heeft dit er iets mee te maken?)
kheb nieuwste drivers installed...

ik weet gewoon niet meer wat ik ertegen kan doen :X

[ Voor 38% gewijzigd door MuSeLive op 22-03-2004 20:25 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.