Battlefield Vietnam deel II

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.409 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

white_rabbit schreef op 20 maart 2004 @ 00:18:
Ben ik de enige of zijn er meer mensen die spijt hebben van het kopen van BFV? BF1942 en Desert Combat speelde ik met veel plezier maar BFV loopt niet lekker, graphics lijken wel van 3 jaar geleden en al met al valt het me vies tegen van DICE / EA. IK had er veel van verwacht maar dit spel doet me denken aan de Delta Force games. Geen enkel verbetering t.o.v. BF1942. Ik ga maar weer Desert Combat spelen.

Aan mijn systeem kan het niet liggen denk ik zo. AMD XP2000, 1 gig ram (PC2700) en een GF4 ti 4400.
Tja toch zijn de graphics een stuk beter , probeer een nieuwe PC :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Zo me net toch echt zitten vermaken op private servertje.
Altijd leuk met wat drank en 3 achterlijke britten lekker zitten kloten met alleen planes + heli's. :D

BTW wel raar als ik alles op high zet zit ik rond 40 fps en medium tenminste op 80-100. Dan maar medium, graphics wie let daar nog op als je plezier hebt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Ik heb em dus ook net in bezit en bevalt allemaal prima, echt goed spel!!
Maar goed, ik wilde eigenlijk alleen even melden dat ik er (op dezelfde manier als bij BF1942) in geslaagd ben om via een image te spelen ipv met de originele CD erin; scheelt toch weer laad-tijd en vooral, moeite :P

Voor diegenen die het ook willen proberen:
Ik heb dus gewoon een 'degelijke' image van CD3 gemaakt (is de kleinste) en die laat ik via Daemon tools aanroepen naar een Virtual drive (via een batch filetje). Zelf heb ik de image gemaakt met CloneCD, maar dat maakt volgens mij niet zo veel uit. Vervolgens start ik het spel op met onderstaand batch filetje (*.bat of *.cmd) ipv met de originele snelkoppeling. Je hoeft dus niets aan de originele installatie of files te veranderen en Daemon tools hoeft niet eens te draaien voor deze manier van starten!
code:
1
2
call "C:\Program Files\DTools\daemon.exe" -mount 0,"D:\Images\BV\CD3.cue"
start bfvietnam.exe
Dit batch filetje dient dus in Battlefield Vietnam installatie directory geplaatst te worden

[ Voor 19% gewijzigd door Ook op 20-03-2004 08:13 ]

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:45

BioHazard

*\o/*

AlbinoRaptor, was dat toevallig Bio's Crapperd Server? :>
Had gisteravond 4 man op de server namelijk :)
Edit: Community Update:
Te laat.... :Z

[ Voor 165% gewijzigd door BioHazard op 20-03-2004 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Upke dupke

Oompa Loompa

Kijk eens een paar posts naar boven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 18:32:
Uiteraard zijn alle mede-gotters uitgenodigd voor een lekker potje raggen op 213.84.195.117:15567
8 spelers maximaal ? Dat worden eenzame potjes ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
ben zondag avond pas weer in mn studentenappartement :/
Ik wil spelen! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 23:30:
[...]

weet niet moet je nog s een keer doen als je bfv zelf aan t draaien bent. Druk gewoon simpelweg op ctrl+alt+del en kijk rechtsonder in het schermpje hoeveel geheugen hij gebruikt. Is het meer als wat jij hebt, dan zou het kunnen jah. omdat hij dan een swapfile aanmaakt.
dan heb ik:
processen: 50
cpu-gebruik: schommelt van 44% naar 74% naar 100%
geheugengebruk: 254/4480

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03-2024
Iemand al eens iemand besprongen in de begroeiing met z'n mes, en zo tot een kill gekomen?
En zijn er ook bomen waar je in kan klimmen?

Moet het spel nog binnenkrijgen maar was hier al wel nieuwsgierig naar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Ik word echt ziek van die servers die steeds wisselen van map. Ik speel graag in Fall of Lang Vei, dus ik sorteer de servers op map en zoek een server met die map. Maar vaak kan ik dan een minuut spelen voordat het potje is afgelopen, en de server een andere map selecteerd.. :/

Als ik een andere map wil, zoek ik wel een andere server.. |:(

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dielie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:56

Dielie

*BURP!*

Okay, dan ook even mijn bevindingen :) :

Flinke overgang van 1942 naar Vietnam. De eerste is veel vergeeflijker als je geraakt wordt. In Vietnam ben je er zo goed als geweest bij een of twee rake schoten. Het speelt sneller, directer. Reactiesnelheid is veel belangrijker dan in 1942.

De terugslag van de meeste wapens is fors. Hier en daar sterker dan in 1942. Ik moet weer leren om korte bursts te gebruiken...

De lags vallen bij mij nu mee en zijn sterk afhankelijk van de setup van de game. Daar is in eerdere posts al genoeg over geschreven. Ik speel met een relatief lichte hardware config, en het is nu goed te doen. Geluid is low-quality en shadows uit. Verder alle tooltjes in de tray eruit gemikt en zoveel mogelijk fysiek mem vrij gemaakt.

Blijft wel overeind dat EA een wel heel vroege release heeft gedaan. :( Doet soms beta-achtig aan. Denk maar aan een straaljager die stil in de lucht hangt voor minstens 10 secs, terwijl de rest van het spel gewoon doorgaat. Wist niet dat ze toen (1968) al Harriers hadden ;)

Multiplayer is tamelijk chaotisch en laggy, hoewel dat laatste erg afhangt van de server. Niet te veel spelers, zo lijkt het credo (<=24). EA servers zijn dramatisch op dit moment.

Het is ff wennen, maar het gaat wel boeien. BF1942 verdwijnt echter niet van m'n HD. Het blijft een topper, die wat mij betreft niet snel wordt overtroffen door BFV. EA, waar blijven de patches? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
DeSSie! schreef op 20 maart 2004 @ 12:51:
Iemand al eens iemand besprongen in de begroeiing met z'n mes, en zo tot een kill gekomen?
En zijn er ook bomen waar je in kan klimmen?

Moet het spel nog binnenkrijgen maar was hier al wel nieuwsgierig naar! :)
Ik heb een sniper gekilled met een kapmes. Wel grappig. Ligt daar te zoomen en te mikken, TJAK, kop eraf :9

In de bomen kun je niet klimmen :)
Viper7 schreef op 20 maart 2004 @ 13:04:
Ik word echt ziek van die servers die steeds wisselen van map. Ik speel graag in Fall of Lang Vei, dus ik sorteer de servers op map en zoek een server met die map. Maar vaak kan ik dan een minuut spelen voordat het potje is afgelopen, en de server een andere map selecteerd.. :/

HEEL erg irritant ja, elke map duurt maar 10 minuten ofzo. Erg groot minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

ik heb bij dit spel, evenals bij andere battlefield delen het probleem dat tijdens de instalatie iets mis gaat, hij loopt vast nadat hij sound.rfa wil instaleren.

Wat kan ik hieraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
greatgonzo schreef op 20 maart 2004 @ 13:43:
ik heb bij dit spel, evenals bij andere battlefield delen het probleem dat tijdens de instalatie iets mis gaat, hij loopt vast nadat hij sound.rfa wil instaleren.

Wat kan ik hieraan doen?
Je bent meteen naar GoT gesurft zodat wij het meteen kunnen oplossen :? Of heb je al wat anders geprobeerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 13:49:
[...]

Je bent meteen naar GoT gesurft zodat wij het meteen kunnen oplossen :? Of heb je al wat anders geprobeerd :?
nee tuurlijk niet, ook gezocht via google en de search, maar nix gevonden.

Hij geeft dus bij de instalatie aan dat je de 2e schijf met data3.cab erop, erin moet doen. Dit heb ik gedaan, maar dan gebeurt er dus niets, tot je na 5 min deze melding krijgt:

Specified component could not be find in the media. An attempt was made to access a component that does not exist in the named media.

Ik weet het niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
al een ander cd tje geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Schuey schreef op 20 maart 2004 @ 13:55:
al een ander cd tje geprobeerd?
nee, maar het bestand staat op cd 2, niet op 3, dus die pakt hij waarschijnlijk zowieso niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Damm echt iritant, patch moet snel komen. :(
Btw waar is BF:V het goedkoopst te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Hidde schreef op 20 maart 2004 @ 13:59:
Damm echt iritant, patch moet snel komen. :(
Btw waar is BF:V het goedkoopst te halen?
heb hem van media markt: €39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper7 schreef op 20 maart 2004 @ 13:04:

Dat komt omdat de ticket ratio standaard op 50 staat, op onze server staat'ie op 150, dat houdt't een beetje spannend. Anders wint het team dat als eerste alle vlaggen rusht vrijwel zeker bij voorbaat, en inderdaad binnen 10 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
die lag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Nou mijn bevindingen dan.....

Niet 't geld waard - leuk, maar meer van 't zelfde. Maps zijn wel een pluspunt, mooi ontworpen, graphics zijn van battlefield niveau maar met meer polygoontjes.

Gameplay is stukken minder dan desertcombat of bf1942 classic, de aiming is een stuk minder accuraat geworden, vooral closecombat is gewoon een kwestie van ogen dicht en knopje indrukken (dat was bij bf1942 al niet zo best, maar 't is alleen maar erger geworden).

FPS valt goed te doen op een TI500, loopt soepel (P4 1.6 @ 2.4, 175mhz DDR).
De servers laggen als de ziekte, onstabiele pings terwijl als ik naar de service provider van die servers ping ik <30 haal (nederland/engeland/zweden). Vaak geeft het spel gewoon ping 50 of 40 aan, maar het voelt als 100, en erg onstabiel.

Ik heb het idee dat de serverside software ongeoptimaliseerd is, met name alles boven de 20 players, ongeacht server type en connectie snelheid, is gewoon brak.

De wapens zijn ongebalanceerd - de amerikanen hebben veruit de beste wapens/combi, met name de M60/bazooka/mediket is gewoon veels te sterk, en ook de RTM (heet dat ding zo) onder je M16 is belachelijk sterk. De vietnamezen hebben niks wat zo accuraat of snel is.....zelfs op sniper gebied hebben de vietnamezen nog een ouwe manual-reload gun, terwijl de US met clips werken.

Helicopters van de vietnamezen, voorzover ze die in de werkelijkheid hadden, zijn beperkt tot wat ouwe logge omgebouwde transport heli's met wat wapens, terwijl de US de cobra heeft of een van de standard issue huies.

Heatseaking missile is erg flauw weer van de iraqi's...brainless aimen - ogen dicht en op knopje drukken en hij raakt altijd wel - uiteraard niet de F4 phantoms want die gaan te hard voor em - dus ik vraag me af waarom ze niet gewoon een handmatig mikkende anti-heli wapen hebben ingebakken - heli's bewegen traag.

De napalm is te sterk - gewoon een bommetje droppen en een heel dorp is weggevaagd - 5 man in 1x weg.

De balans is in andere mappen weer compleet omgekeerd door bepaalde vehicles - bijv. in stadsmappen heb je de vietnameze "8 wheel" stryker-achtige amfibie, waar de gunner beschut zit ...terwijl de US versie je fijn met je hoofdje uitsteekt en je dus prime target bent voor alles wat rondloopt.

Er zitten ook wel leuke dingen in, zoals het scootertje (tuut tuut :), dat je kan schieten terwijl je in vehicles zit, en wat gameplay gerelateerde zaken zoals de manier waarop vlaggen gecaptured worden (je ziet nu een timer in beeld en die kan alle kanten op zwenken afhankelijk van hoeveel vijanden of friendlies er zijn).

Al met al een matige ervaring, alhoewel ik initieel vrij enthousiast was (eerste dag).

Een aantal van de bovenstaande problemen die zullen opgelost worden in updates, waar met name wapenbalans hopelijk snel zal verbeteren, alsmede de performance van servers, en de "high ping feel" die er nu constant is.

My $0.02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Weet iemand mss of deze game al uit is? :X want volgens gamers.nl wel, maar ik wil weten of het al te koop is omstreeks den haag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk 2 posts boven je en daar vertelt iemand dat ie em heeft gekocht bij de mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, ik wou 'em vandaag kopen maar heb heel wat negatieve reacties gehoord (ook bij GoT)

Ik wacht eerst maar op de mp demo voordat ik 40euro ga uitgeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
ADMK schreef op 20 maart 2004 @ 14:16:
Weet iemand mss of deze game al uit is? :X want volgens gamers.nl wel, maar ik wil weten of het al te koop is omstreeks den haag?
jonge jonge ik geloof niet dat je 1 post van dit topic gelezen hebt :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik maar eens reageren dan;
majic schreef op 20 maart 2004 @ 14:11:
Nou mijn bevindingen dan.....

Niet 't geld waard - leuk, maar meer van 't zelfde. Maps zijn wel een pluspunt, mooi ontworpen, graphics zijn van battlefield niveau maar met meer polygoontjes.
Het is dezelfde engine, wat verwacht je.
Gameplay is stukken minder dan desertcombat of bf1942 classic, de aiming is een stuk minder accuraat geworden, vooral closecombat is gewoon een kwestie van ogen dicht en knopje indrukken (dat was bij bf1942 al niet zo best, maar 't is alleen maar erger geworden).
De wapens zijn niet accuraat dat klopt, maar ze hadden helemaal ook geen accurate wapens in de Vietnam oorlog hé, nee.. :S
FPS valt goed te doen op een TI500, loopt soepel (P4 1.6 @ 2.4, 175mhz DDR).
De servers laggen als de ziekte, onstabiele pings terwijl als ik naar de service provider van die servers ping ik <30 haal (nederland/engeland/zweden). Vaak geeft het spel gewoon ping 50 of 40 aan, maar het voelt als 100, en erg onstabiel.
Lag ligt aan de servers, sim-pel - Ik speel het regelmatig over een LAN met 32 mensen en daar draait het extreem soepel met pings van 10/15, met de netcode van BF:V is helemaal niets mis.
Ik heb het idee dat de serverside software ongeoptimaliseerd is, met name alles boven de 20 players, ongeacht server type en connectie snelheid, is gewoon brak.
Zoals gezegd is het praktisch dezelfde engine(en dus netcode) als BF: 1942, wat daar dus goed was is hier ook goed - Laggy servers hebben gewoon brakke hardware of een brakke verbinding..
De wapens zijn ongebalanceerd - de amerikanen hebben veruit de beste wapens/combi, met name de M60/bazooka/mediket is gewoon veels te sterk, en ook de RTM (heet dat ding zo) onder je M16 is belachelijk sterk. De vietnamezen hebben niks wat zo accuraat of snel is.....zelfs op sniper gebied hebben de vietnamezen nog een ouwe manual-reload gun, terwijl de US met clips werken.
This is many true, al ligt het ook gewoon aan de skill die je hebt hoor - De Amerikanen hadden gewoon betere wapens in de Vietnam oorlog dat vindt ik dus redelijk goed gedaan. Verder speel ik liever VC omdat deze Pungi-sticks hebben en Bouncing Betty's.. VC is meer stealty/sneaky gameplay..

[qupte]
Helicopters van de vietnamezen, voorzover ze die in de werkelijkheid hadden, zijn beperkt tot wat ouwe logge omgebouwde transport heli's met wat wapens, terwijl de US de cobra heeft of een van de standard issue huies.
[/quote]

Again with the realistic thang ?
De napalm is te sterk - gewoon een bommetje droppen en een heel dorp is weggevaagd - 5 man in 1x weg.
Dat doet een goed gemikt bom van een MIG ook, of een goed gemikte schot van een tank..
Al met al een matige ervaring, alhoewel ik initieel vrij enthousiast was (eerste dag).
Misschien iets meer spelen en dan een nieuwe reactie posten ?
Een aantal van de bovenstaande problemen die zullen opgelost worden in updates, waar met name wapenbalans hopelijk snel zal verbeteren, alsmede de performance van servers, en de "high ping feel" die er nu constant is.
Preformance van servers ligt zoals ik zei aan de beheerders van de servers, BF: V heeft echt dezelfde netcode als BF: 1942 dus dat er NU ineens lag zou zijn is onzin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Hoe werkt de bandwidth limit van de dedicated server eiglijk?!
Ik heb bijv Chello Plus en wil zoveel mogelijk mensen erin stouwen zonder lag.
~45 kb upload :?
Hoe zou ik het het beste kunnen doen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Het spel is dus alles behalve ongebalanceerd hé :| Blijkbaar heb je niet lang genoeg gespeeld om te ontdekken dat VC minstens net zulke sterke wapens heeft. Misschien zelfs wel sterker! Dit is een goed voorbeeld, ik kwam midden in een potje aan als VC en het is erg makkelijk om gewoon die US' neer te knallen hoor, wel een ander wapen dan de AK47 gebruiken ;).

Ook heeft VC veel voordeel. boobytraps, heatseekende missiles die van ground-to-air gaan, wapens met grotere clips etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Die AK is ook goed, je moet alleen steeds met tikjes schieten. Ik vind die CAR-15 wel iets te goed, die is namelijk ook nog eens erg accuraat. Soms verbaas ik me er echt over dat ik iemand zo snel en makkelijk neerknal met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Nu online
Hehe flying is fun. :D

Hoe je wel en niet onder bruggen moet door vliegen. :p
Afbeeldingslocatie: http://homepage.ntlworld.com/matt.healey/Images/Doh.JPG
(Ik ben degene die het wel lukt :p)

En andere gast (een brit) effe laten zien hoe het echt moet. :D
Afbeeldingslocatie: http://homepage.ntlworld.com/matt.healey/Images/smug.JPG

En Bi0Hazard het was op een server die 1 van die britten had opgezet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
MuSeLive schreef op 20 maart 2004 @ 12:44:
[...]

dan heb ik:
processen: 50
cpu-gebruik: schommelt van 44% naar 74% naar 100%
geheugengebruk: 254/4480
weet iemand misschien of dit er iets te maken heeft met mijn lag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Hallo allemaal, ook ik ben trotse speler van BF:Vietnam, toen ik het de eerste keer speelde vond ik het niets.. Maar toen ik multiplayer ging werd het echt een tof spel!!!! Maarre nou zit ik met een paar probleempjes:

- ik krijg telkens een mboodschap op mijn scherm : "Warning! Connection error!"
hebben jullie dit ook? en wat kan ik er aan doen (verbinding ADSL 2048/320 geen kazaa/usenet aan, ping ca. 30)

- Het vliegen lukt mij niet, wat gebruiken jullie toetsenbord/muis/joystick wat werkt het beste?

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
voor het vliegen, oefenen oefenen en oefenen, ik doe het met de muis, ook met heli's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Jammer dat het inderdaad 'ietwat' ongebalanceerd is. Gisteravond op een server tegen de Amerikanen, die erg goed waren, gevochten. M60 maait alles en iedereen neer. Je kunt het gebruiken als spray wapen, closecombat en met bursting zelfs alssniperwapen. Moet ASAP verholpen worden. Nu zijn de spelers allemaal nog nieuw, als je zometeen M60 experts krijgt isde fun eraf.

Wat ik wel vreemd vind: wij zijn hier al achter na 3 dagen spelen. Waarom heeft EA dit niet opgemerkt ?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Ik heb nu toch een heel groot probleem met me Vietnam versie!!! :( Ik heb de cd's vandaag gehaald bij de dynabyte en geinstald alles werkte :( en toen kwam ut ik met me STOMME STOMME KOP instalde de crack erover voor nocd patch en nu wil hij NIET meer uninstallen of opnieuw installen!!!

Kan iemand mij vertellen hoe ik in het register kan kijken en alles van vietnam verwijderen want ik wil hem weer installen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Lol onder die brug door vliegen is nice gedaan, 1 x geprobeerd maar ik klapte ook tegen brug aan :D

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Laatst online: 12-09 11:54
Painxiom schreef op 20 maart 2004 @ 16:13:
- Het vliegen lukt mij niet, wat gebruiken jullie toetsenbord/muis/joystick wat werkt het beste?
Vliegtuigen met pretpook choppers met keyboard. Met heli's kom ik ook nog niet verder dan van punt a naar punt b vliegen ... en evt weer terug :P

Die M60 ownt inderdaad wel redelijk (te?) hard. En die LAW zou evt wat minder splash damage mogen hebben. Die is nu iets te bruikbaar tegen infanterie imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Schuey schreef op 20 maart 2004 @ 14:27:
[...]

jonge jonge ik geloof niet dat je 1 post van dit topic gelezen hebt :Z
Nee, daarom vraag ik het ook he, baklap :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
b3ta schreef op 20 maart 2004 @ 16:57:
Ik heb nu toch een heel groot probleem met me Vietnam versie!!! :( Ik heb de cd's vandaag gehaald bij de dynabyte en geinstald alles werkte :( en toen kwam ut ik met me STOMME STOMME KOP instalde de crack erover voor nocd patch en nu wil hij NIET meer uninstallen of opnieuw installen!!!

Kan iemand mij vertellen hoe ik in het register kan kijken en alles van vietnam verwijderen want ik wil hem weer installen :(
To install it back this is waht you do.
Start ---> Run ---> Type 'regedit' and press enter --->

Go to HKEY_LOCAL_MACHINE--->Software--->EA Games and delete the Battlefield Vietnam Map (If it isn't there then go to the next step)

Now go to HKEY_LOCAL_MACHINE ---> Software ---> Microsoft ---> Windows ---> CurrentVersion ---> Uninstall ---> And look for the map that tells you your BF vietnam path and all, (just look into all the maps) and delete that map.
Restart your computer and you can install the game

This also works with other games, what you have to do is delete the map @ HKEY_LOCAL_MACHINE --> Software if it still there, and delete the map of your game at the uninstall map
als je dat gedaan hebt zou je hem weer kunnen installen (dan pleur je je BF Vietnam map gewoon in de trash)

[ Voor 8% gewijzigd door ADMK op 20-03-2004 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:57

Infinchible

Woef!

Damn, wat een gaaf spel!!!
Ik vond het in het begin nog niet echt leuk ofzo, had ook last van bugs en dergelijke. Maar had dus mijn aa enzo nog aantstaan, slim.
Na een tijdje spelen word het toch echt heel vet!
Ben de laatste 2 uur bezig geweest met 8 bots, in het level met de 3 helicopters naast elkaar, om een beetje met die choppers te leren omgaan.
Gaat opzich hartstikke goed, met keyboard + muis, alleen het perfect landen is soms nogal moeilijk, vooral op heuvelachtige stukken met veel bomen.
Maar verder is het echt helemaal lekker! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:04
b3ta schreef op 20 maart 2004 @ 16:57:

* Rostvertol-Mil had zelfde probleem
ik had eerst illegale versie, maat vond em goed genoeg om te kopen.
Ik heb de hele BFV folder weggeflikkerd, en daarna et register doorgezocht naar alle BFV keys.
je moet gewoon regeditten en zoeken dus.

edit, naja te laat :+ voortaan maar ff verder lezen

[ Voor 5% gewijzigd door Rostvertol-Mil op 20-03-2004 18:52 ]

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Heeeel erg TNX @ADMK ik heb nu weer keurig me PB en BF-V kunne installen :) eindelijk waar voor me geld... gelukkig maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
ok
ik heb wat ontdekt, als je het al wist leuk voor jou :+

AC97 is het probleem van alles, gebruik je dat, als je integrated soundcard, disable em is en ga dan is spelen zonder geluid. hij loopt HEERLIJK (110+ FPS en met AC97 30 FPS) dus ff een Soundblaster Audigy 2 kopen dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

b3ta schreef op 20 maart 2004 @ 19:02:
Heeeel erg TNX @ADMK ik heb nu weer keurig me PB en BF-V kunne installen :) eindelijk waar voor me geld... gelukkig maar
Met je waardebon :/ :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Finch85 schreef op 20 maart 2004 @ 18:12:
Damn, wat een gaaf spel!!!
Ik vond het in het begin nog niet echt leuk ofzo, had ook last van bugs en dergelijke. Maar had dus mijn aa enzo nog aantstaan, slim.
waar kan je dat uitzetten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 08:02
MuSeLive schreef op 20 maart 2004 @ 20:01:
[...]

waar kan je dat uitzetten :X
beelscherm eigenschappen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
RocketKoen schreef op 20 maart 2004 @ 20:13:
[...]

beelscherm eigenschappen
configuratiescherm -> beeldscherm -> instellingen en dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die m60 begint egt op mijn zenuwen te werken.

Ten eerste de accuratie blijft constant gewoon te goed, maakt niet uit of je loopt je zal ALTIJD eerder iemand neerschieten met een m60 als met een sniper of welk geweer dan ook.

ten tweede 1 a 2 shots 1 kill.

Ten derde de combinatie LAW en M60 8)7 .

Dit moet egt verholpen worden.
Bi0Hazard schreef op 20 maart 2004 @ 14:58:
Hoe werkt de bandwidth limit van de dedicated server eiglijk?!
Ik heb bijv Chello Plus en wil zoveel mogelijk mensen erin stouwen zonder lag.
~45 kb upload :?
Hoe zou ik het het beste kunnen doen? :o
Dit vraag ik me dus ookal af, heb dezelfde upload als jou.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
MuSeLive schreef op 20 maart 2004 @ 20:18:
[...]

configuratiescherm -> beeldscherm -> instellingen en dan ?
dan ga ik naar geforce4 ti4600 en dan ?
ik heb namelijk alles in het nederlands, is het een van deze ?
interfentie-instelling ?
anisotropisch filteren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat eigenlijk met ASE en rode maps? Zijn er nu al custom maps ofzow??

Verder is dit spel echt mega super.. Had BF1942 al maar heb nog geen seconde spijt van de aankoop van BF Vietnam. Alles draait perfect (alleen op sommige servers lag indeed)... Graphics zijn veel beter geworden, gameplay ook.. /me is BLIJ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
voor de mensen met een Radeon kaart.... wat zijn jullie settings allemaal ? Ingame en Direct3D settings ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SileX: AA op application preference (anders gebeuren er rare ding'n). AF zelfde verhaal. Verder alles op high performance (custom settings).

Reso waaronder ik draai is 1280x1024x32 (Handmatig gezet, dit is mijn native resolutie op mijn TFT).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 21:45:
SileX: AA op application preference (anders gebeuren er rare ding'n). AF zelfde verhaal. Verder alles op high performance (custom settings).

Reso waaronder ik draai is 1280x1024x32 (Handmatig gezet, dit is mijn native resolutie op mijn TFT).
ok... tsjeck dit: SileX in "Battlefield Vietnam deel II"

ik draai nu op AF 8x en AA op 2x (1024x768)... maar soms wel een flinke fps drop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
Ik mis de locatie van jezelf. Als iemand bijvoorbeeld een pick up aanvraagt, dan staat er voor zijn naam de locatie (E3, D6, enz) Maar de locatie waar jij je op dat moment bevindt, staat niet in het kaartje. Dat was in BF1942 wel..

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faisalovic schreef op 20 maart 2004 @ 23:30:
ikkuh probleme peepz...

mijn specs:
amdxp2800+ 333mhzfsb
1024 mbddr 333mhz
gf fx 5800Ultra 128 mb ddr (op msi plastic)
msi v serie moederbord
en het meest klote onderdeel van mijn pc --> sblive! 5.1 plyr.... (AAAAAH ik haat creative na de sb128 en voor de audigy)

simpel probleem hoor --> ik word er tijdens t spel UIT t spel gegooid (naar windowsXpProf desktop... zou vet zijn als ik ineens een unix desktop zie --> nog betere bug). Dit in single alsmede in multiplyr op willekeurige map/plaats in map/tijdstip.

Hellup? iemand? plz? :9~
Zou je hiervoor een nieuw topic in Spielerij - Problemen & Vragen hiervoor willen openen, waarin je je probleem duidelijk beschrijft (vergeet niet eerst Lees dit voor je een topic opent/een reply post! door te nemen)

(Grotere) Problemen horen namelijk niet in een groot topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

LoL >:) >:) >:)
Jaja ik geniet van het spel voor maar 6 eurootjes _/-\o_
Nu alleen nog een snellere pc :7 hmz maar wat zou nou het belangrijkste zijn een 9800 pro of een 3200+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b3ta schreef op 20 maart 2004 @ 23:37:
[...]

LoL >:) >:) >:)
Jaja ik geniet van het spel voor maar 6 eurootjes _/-\o_
Nu alleen nog een snellere pc :7 hmz maar wat zou nou het belangrijkste zijn een 9800 pro of een 3200+ ?
hangt ervan af wat voor cpu en videokaart je nu hebt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Er zit iets in je mailbox. Snel! Ga kijken! *

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Nu online

Upke dupke

Oompa Loompa

:> Terr maakt me wel nieuwsgierig naar wat daar stond :9

Anyway. Ik word echt gek van die lag. Heb ik een ping van 30, op de server zelf iedereen maar een maximale ping van 125. En nog lagt het. Er zaten geloof ik zelf 40 man op. Het was de UK 11 of 10 server. Echt vreselijk. Er zit echt wel iets niet goed in die net code. Het lijkt me stug dat nu plotesling geen een server meer geschikt is om dit vlekkeloos te draaien. |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Upke dupke op 21-03-2004 00:36 . Reden: Verduidelijking. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Hier ook al :( kan niet normaal op die scooter rijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
ligt niet aan het netwerk... maar aan het spel zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gekeken in me mail maar nix gevonde...:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
you've got mail :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Upke dupke schreef op 21 maart 2004 @ 00:35:
Anyway. Ik word echt gek van die lag. Heb ik een ping van 30, op de server zelf iedereen maar een maximale ping van 125. En nog lagt het. Er zaten geloof ik zelf 40 man op. Het was de UK 11 of 10 server. Echt vreselijk. Er zit echt wel iets niet goed in die net code. Het lijkt me stug dat nu plotesling geen een server meer geschikt is om dit vlekkeloos te draaien. |:(
Ga eens naar de Jolt UK servers. Daar heb ik prima kunnen spelen zonder lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een domme vraag, maar hoe zet ik in een voertuig de radio aan en hoe til ik een voertuig op met de heli's? Dit gaat alleen met de transport Huey en de Chinook toch? En wat is dat net met kisten in Operation Irving? Resupply of Mobile Spawn of zo? Kan het op de kaart niet zien, die is te dicht begroeid. (nog zoiets dat ze wel mogen aanpassen, was bij BF1942 veel duidelijker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ik neem aan dat dat duidelijk in je handleiding staat beschreven!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik vind spel in ieder geval de bom. Ik vermaak me wel als Vietnamees een beetje door de bosjes sluipen.

Ik heb alleen nu iets raars gemerkt: ik begreep niet hoe ik muziek kon aanzetten. De "Controls" zeiden "o", maar dat deed helemaal niets. Ik heb een extra toets (Kp-del) ernaast gezet, en toen kon ik opeens wel muziek selecteren. Mijn "o" doet het verder prima. :?

En ik heb ook wel last van die lag. "vroeger", met bf1942, speelde ik eigenlijk alleen op 64 speler servers. Nu kan dat niet meer. 40 speler servers gaan nog prima. Dus als je problemen hebt met lag, probeer eens een kleinere server (ook al is dat niet zo leuk :(. )

edit

En nog iets vreemds. Die cd die je bij het spel krijgt. De nummers op de cd staan niet in dezelfde volgorde als dat het hoesje zegt. [en nu heeft ook nog een debiel de FreeDB CDDB ingevuld, met de hoesjes volgorde! :O.]

[ Voor 19% gewijzigd door Sendy op 21-03-2004 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 01:33:
misschien een domme vraag, maar hoe zet ik in een voertuig de radio aan en hoe til ik een voertuig op met de heli's? Dit gaat alleen met de transport Huey en de Chinook toch? En wat is dat net met kisten in Operation Irving? Resupply of Mobile Spawn of zo? Kan het op de kaart niet zien, die is te dicht begroeid. (nog zoiets dat ze wel mogen aanpassen, was bij BF1942 veel duidelijker)
druk op "0" als je chauffeur bent, en kies een liedje uit 't lijstje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Heb gister mijn Bf:V binnen gekregen. Heb gister en vandaag een paar uurtjes kunnen spelen en ik ben nog niet overtuigd. Zoals al gezegd is, zal ik hem mooi stallen en gewoon verder gaan met Bf1942. Als EA het spel zoals Bf1942 v1.6 heeft, stap ik over denk ik.

Er zijn een heleboel dingen die ik minder vind aan Bf:V. Eigenlijk vind ik Bf1942 bijna op alle fronten beter. Een paar van de meest opvallende dingen:

- multiplayer is dikke chaos. Het is veel sneller geworden, er zit compleet geen rust meer in. Nou speel ik Bf1942 op zich best wel rambo style, maar dit vind ik geen verbetering.
Kills maken gaat ook veels te makkelijk, je maait iemand veels te makkelijk neer.

- ik vind de hele feel wat meer richting arcade gaan. Dat vind ik jammer, ik vond Bf1942 juist een hele goede mix van arcade en realisme hebben.

- tanks zijn wel heel slecht nu. Je main gun is bijna hopeloos tegen infantery, in Bf1942 kon je ze altijd zo leuk lanceren. Ongeveer iedereen draagt een LAW, je bent echt behoorlijk kansloos.
Bovendien beschadigd je tank van elk lullig hobbeltje om boompje :/.

- Al veel genoemd: lag! Goede pings, goede i-net verbinding en toch echt veel gelag.

- Lagere fps. Ik heb geen supersysteem meer: Xp2500, Radeon8500, 1024Mb, Audigy. Maar de framerate is toch wel lager dan ik hoopte, ik moet echt op lage settings spelen in een beetje bevolkte server.

- Ik vind de graphics minder mooi, beetje te cartoonesk. Maar dikke kans dat het komt door mijn oude videokaart en dat het met alle features aan veel beter eruit ziet. Gelukkig zit er een nieuw systeem aan te komen (moet snel en muisstil zijn).

- Slecht geluid! Wapengeluiden zijn echt niet mooi. Nou is geluid nooit het sterkste punt van Bf1942 geweest, maar dit is nog minder. Kunnen ze wel EAX 3 ondersteuning hebben, maar dit klinkt echt nergens naar. Vergelijk bijvoorbeeld eens met Vietcong, wat een verschil! Zo moeten wapens klinken.

- Interface ingame en de menu's vind ik onoverzichtelijk en vaak ook niet mooi.

- En die combinatie van M60/LAW/Medikit slaat natuurlijk helemaal nergens op :P. Weapon class hoort een compromis te zijn: goed in het ene, minder in het andere. Dit is gewoon alles wat je nodig hebt zo ongeveer.

En dan om positief af te sluiten, wat dingetjes die ik een verbetering vind:

- choppers zijn leuk voor de gameplay.
- nieuwe uitgebreide weapon classes voegen ook wat toe.
- echt weer lekker veel nieuwe vehicles.
- schieten uit vehicles
- muziek is ook grappig

Ik denk wel dat het goed gaat komen met Bf:V, maar voorlopig geef ik absoluut de voorkeur aan Bf1942. Net ff na Bf:V gespeeld te hebben weer Bf1942 aangeslingerd. Ff een ronde Battle of the Bulge en Operation Market Garden als Duitser, 65 en 56 kills. Wat een heerlijk spel is het toch :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik vind van BF:V de helikopters nog het meeste tegenvallen. In Desert Combat kon je tenminste zelf vliegen, hier houdt hij hem automatisch op dezelfde hoogte. Pijltje naar beneden en je zakt, het is geen lift ofzo.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Nu online
Sendy schreef op 21 maart 2004 @ 02:25:
Ik heb alleen nu iets raars gemerkt: ik begreep niet hoe ik muziek kon aanzetten. De "Controls" zeiden "o", maar dat deed helemaal niets. Ik heb een extra toets (Kp-del) ernaast gezet, en toen kon ik opeens wel muziek selecteren. Mijn "o" doet het verder prima. :?
Wat dacht je van 0 (nul) in plaats van o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jag schreef op 21 maart 2004 @ 02:54:
Heb gister mijn Bf:V binnen gekregen. Heb gister en vandaag een paar uurtjes kunnen spelen en ik ben nog niet overtuigd. Zoals al gezegd is, zal ik hem mooi stallen en gewoon verder gaan met Bf1942. Als EA het spel zoals Bf1942 v1.6 heeft, stap ik over denk ik.

Er zijn een heleboel dingen die ik minder vind aan Bf:V. Eigenlijk vind ik Bf1942 bijna op alle fronten beter. Een paar van de meest opvallende dingen:

- multiplayer is dikke chaos. Het is veel sneller geworden, er zit compleet geen rust meer in. Nou speel ik Bf1942 op zich best wel rambo style, maar dit vind ik geen verbetering.
Kills maken gaat ook veels te makkelijk, je maait iemand veels te makkelijk neer.

- ik vind de hele feel wat meer richting arcade gaan. Dat vind ik jammer, ik vond Bf1942 juist een hele goede mix van arcade en realisme hebben.

- tanks zijn wel heel slecht nu. Je main gun is bijna hopeloos tegen infantery, in Bf1942 kon je ze altijd zo leuk lanceren. Ongeveer iedereen draagt een LAW, je bent echt behoorlijk kansloos.
Bovendien beschadigd je tank van elk lullig hobbeltje om boompje :/.

- Al veel genoemd: lag! Goede pings, goede i-net verbinding en toch echt veel gelag.

- Lagere fps. Ik heb geen supersysteem meer: Xp2500, Radeon8500, 1024Mb, Audigy. Maar de framerate is toch wel lager dan ik hoopte, ik moet echt op lage settings spelen in een beetje bevolkte server.

- Ik vind de graphics minder mooi, beetje te cartoonesk. Maar dikke kans dat het komt door mijn oude videokaart en dat het met alle features aan veel beter eruit ziet. Gelukkig zit er een nieuw systeem aan te komen (moet snel en muisstil zijn).

- Slecht geluid! Wapengeluiden zijn echt niet mooi. Nou is geluid nooit het sterkste punt van Bf1942 geweest, maar dit is nog minder. Kunnen ze wel EAX 3 ondersteuning hebben, maar dit klinkt echt nergens naar. Vergelijk bijvoorbeeld eens met Vietcong, wat een verschil! Zo moeten wapens klinken.

- Interface ingame en de menu's vind ik onoverzichtelijk en vaak ook niet mooi.

- En die combinatie van M60/LAW/Medikit slaat natuurlijk helemaal nergens op :P. Weapon class hoort een compromis te zijn: goed in het ene, minder in het andere. Dit is gewoon alles wat je nodig hebt zo ongeveer.

En dan om positief af te sluiten, wat dingetjes die ik een verbetering vind:

- choppers zijn leuk voor de gameplay.
- nieuwe uitgebreide weapon classes voegen ook wat toe.
- echt weer lekker veel nieuwe vehicles.
- schieten uit vehicles
- muziek is ook grappig

Ik denk wel dat het goed gaat komen met Bf:V, maar voorlopig geef ik absoluut de voorkeur aan Bf1942. Net ff na Bf:V gespeeld te hebben weer Bf1942 aangeslingerd. Ff een ronde Battle of the Bulge en Operation Market Garden als Duitser, 65 en 56 kills. Wat een heerlijk spel is het toch :).
egt helemaal met je eens. Hopelijk brengen de toekomstige patches en mods daar verandering in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Kheb nu een AMD 2400+ met een 9500 NIET pro 128MB... Nu is mijn vraag zal ik er een 3200+ in zette en me 9500 houden of een 9800pro + doorgaan met me 2400+??? Want ik wil wel wat meer van het spel genieten zoals ik nu doe valt het me een beetje tegen....

Voor de rest vet spel nu nog even hopen op een patch dat alle bugs eruit haalt plus betere net code gebruikt want ik krijg met regelmaat "warning connection problem" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op 21 maart 2004 @ 02:06:
Ik neem aan dat dat duidelijk in je handleiding staat beschreven!! >:)
mja die komt volgende week pas (gcshop.nl LIJERS!!!)

Maareh die reactie helpt nog niet echt met het voertuigen optillen. Misschien kun je het iets beter onderbouwen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Nu online

Upke dupke

Oompa Loompa

biobak schreef op 21 maart 2004 @ 01:17:
[...]

Ga eens naar de Jolt UK servers. Daar heb ik prima kunnen spelen zonder lag.
Bedankt voor de tip, ik zal wel eens daar gaan kijken. Deze servers heten gewoon Jolt Uk X? X = nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:04
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 09:54:
[...]

Maareh die reactie helpt nog niet echt met het voertuigen optillen. Misschien kun je het iets beter onderbouwen? :)
Handleiding BFV
Om een voertuig via een luchtbrug te transporteren moet je erboven gaan hangen met bepaalde helicopters en muisknop 2 (alternatief wapen) ingedrukt houden om de transportkabel te laten zakken. Zodra je uitrolbalk (rechtsonder in beeld) helemaal vol is, vult de koppelingsbalk zich. Een groene verbindingsindicator geeft aam dat de label aan het voertuig bevestigd is
naja, ik gebruik de NUMPAD-0 knop om de kabel te laten zakken
* Rostvertol-Mil vliegt met tobo

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b3ta schreef op 21 maart 2004 @ 09:43:
Kheb nu een AMD 2400+ met een 9500 NIET pro 128MB... Nu is mijn vraag zal ik er een 3200+ in zette en me 9500 houden of een 9800pro + doorgaan met me 2400+??? Want ik wil wel wat meer van het spel genieten zoals ik nu doe valt het me een beetje tegen....

Voor de rest vet spel nu nog even hopen op een patch dat alle bugs eruit haalt plus betere net code gebruikt want ik krijg met regelmaat "warning connection problem" :)
dan zou ik cker die 9500 vervangen brakke kaart. Wat je zou kunnen proberen is om hem te softmodden naar een 9700 met de omega drivers (www.omegacorner.com. Met geluk heb je dan een 2x zo snelle kaart, heb je geen artifacts in 3dmark of andere spellen dan zit je goed heb je het wel gooi je de drivers er weer vanaf. Dan hoef je niet eens een nieuwe te kopen en er zijn geen risicos aan verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Nu online
Upke dupke schreef op 21 maart 2004 @ 10:35:
[...]

Bedankt voor de tip, ik zal wel eens daar gaan kijken. Deze servers heten gewoon Jolt Uk X? X = nummer
Jolt.co.uk 05 - BF:Vietnam|28ms|213.208.119.142:15565
Jolt.co.uk 09 - BF:Vietnam|28ms|213.208.119.134:14569

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Laatst online: 03-09 12:12
Heerlijk spel..... moest effe zoeken want was overal natuurlijk uitverkocht.
De wapens zijn ook :P beetje sprayen met de m60,met de muziek erbij kom je lekker op dreef.
Hier met een 1.6 Ghz en een GF3 TI200 128mb en 1 Gb ddr loopt het als een trein in 1280x1024 _/-\o_
Er zijn idd wat mispunten maar daar let ik niet zo op,het is gewoon een heerlijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 15:15
De gameplay maakt bij mij al heel veel goed.. Het gevoel van de vietnam oorlog met al die heli's enz... heerlijk..!

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 09:54:
[...]

Ik had hem ook bij GCSHOP besteld.. Volgens mij hebben ze gewoon veeeeeels te zuunig gedaan met inkopen.. Erg dom.. Donderdag had ik hem besteld bij computer collectief en zit al sinds gistermorgen lekker te spelen.

En wat betreft de handleiding. Verwacht daar niet teveel van. Dit staat specifiek in de handleiding over een luchtbrug:
Om een voertuig via een luchtbrug te transporteren, moet je er boven gaan hangen met bepaalde helicopters en muisknop 2 ingedrukt houden om de transportkabel te laten zakken.
Daar wordt het allemaal toch een stuk duidelijker van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik heb me gisterenavond weer de nodige uurtjes vermaakt. Met zun 8-en (2xNL 6xUK) op mijn TeamSpeak server en dan fijn meezingen. Wat een melige zooi.. maar echt super..

En hoewel de M60 wel vrij heftig is kun je prima nummer 1 worden als VC.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
biobak schreef op 21 maart 2004 @ 08:29:
[...]

Wat dacht je van 0 (nul) in plaats van o.
Oei, wat een flater :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Laatst online: 18-08 14:54
Flex schreef op 21 maart 2004 @ 11:27:
Heerlijk spel..... moest effe zoeken want was overal natuurlijk uitverkocht.
De wapens zijn ook :P beetje sprayen met de m60,met de muziek erbij kom je lekker op dreef.
Hier met een 1.6 Ghz en een GF3 TI200 128mb en 1 Gb ddr loopt het als een trein in 1280x1024 _/-\o_
Er zijn idd wat mispunten maar daar let ik niet zo op,het is gewoon een heerlijk spel.
WAT? Ik heb een GeForce FX5600 en op 800x600 is het net te spelen (Athlon 1300), alles op medium, shadows uit. De muziek staat ook op low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn die mapwissels bij IEDERE overwinning/nederlaag nu nodig? Dat wordt een klein beetje irritant namelijk.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 12:00:
Zijn die mapwissels bij IEDERE overwinning/nederlaag nu nodig? Dat wordt een klein beetje irritant namelijk.. :(
Is server afhankelijk.....

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Laatst online: 03-09 12:12
Jack Flushell schreef op 21 maart 2004 @ 11:48:
[...]

WAT? Ik heb een GeForce FX5600 en op 800x600 is het net te spelen (Athlon 1300), alles op medium, shadows uit. De muziek staat ook op low.
Alles staat op high hier en het is heel goed te spelen,misschien rotte drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Ik vond dit net op Gamer.nl forum een lagfix :?

klik hier

Ik heb het zelf nog niet gebruikt zo maar eens ff kijken.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige wat hij doet is in je Defaulft.con het volgende zetten

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
rem *** for BC
Game.GameLevelPath BFVietnam/Levels/Operation_Irving/
Game.useMenu 1
Game.useHud 1
Game.menuMain BattlefieldMenu
Game.menuInGame InGame
Game.menuMap Map
Game.DebugCallbackDisabled 0
Game.SoundBuffersize 400

run AliasedCommands.con

softRun ../../../Tools/Editors/Editors.con

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Jah ik las het net op een Battlefield site, naja niet de moeite waard dus.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige wat veranderd is, is die soundbuffersize.. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 17:17

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb alle waardes voor de soundbuffer al geprobeerd maar het helpt hier echt helemaal niets. Het is de netwerk code waar het aan ligt bij mij, niet het sound gebeuren.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heeft imo niets met lag te maken, lag van iemand zijn eigen systeem misschien, maar iig niets met netwerkcode en zeker niet als het client only is.

enige waar het goed voor kan zijn is sound problemen zoals wegvallende sounds en ruis e.d.

Zie bf:faq verder (moet nog geplaatst worden staat nu al wel in sm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

b3ta schreef op 21 maart 2004 @ 09:43:

Ik heb een 2400+ + een 9800pro en het draait als een trein op alles high + 1024x768x32 (nog geen hogere resolutie geprobeerd) :).

Edit: Met de Catalyst 4.2 drivers, Btw. het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel ram je hebt (ik heb er 1024Mb in zitten).

[ Voor 11% gewijzigd door Jerry op 21-03-2004 13:20 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 17:17

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zullen we stoppen met melden op welke systemen het goed draait? Dat is toch alleen maar interessant voor jezelf en het topic sneeuwt zo helemaal onder.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
Imperium schreef op 20 maart 2004 @ 19:46:
ok
ik heb wat ontdekt, als je het al wist leuk voor jou :+

AC97 is het probleem van alles, gebruik je dat, als je integrated soundcard, disable em is en ga dan is spelen zonder geluid. hij loopt HEERLIJK (110+ FPS en met AC97 30 FPS) dus ff een Soundblaster Audigy 2 kopen dan :D
Hieft iemand al getest of dit klopt??

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Nu online

Upke dupke

Oompa Loompa

Ja, het maakt bij mij wel iets uit maar niet veel. Probeer het zelf eens zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
Upke dupke schreef op 21 maart 2004 @ 13:26:
Ja, het maakt bij mij wel iets uit maar niet veel. Probeer het zelf eens zou ik zeggen.
Heb ik gedaan, het maakt bij mij helaas vrijwel niks uit.

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03-2024
Ehm ik denk dat het wel leuk zou zijn dat de users hier wat meer screenshots plaatsen van hun acties ingame. _/-\o_

Dan kunnen we ook ff mee kwijlen tot wij het spel zelf ook hebben, velen hebben hem namelijk nog niet... :'(

Of is dat niet de bedoeling van dit topic?, een plaatje zegt meer dan duizend woorden toch? >:)
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.