Battlefield Vietnam deel II

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.407 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 12:45
Mooie post, meeste van die punten kloppen inderdaad wel, hopelijk worden die snel gepatcht.
En paint it black had ik al verwacht in 1.0 maar jammergenoeg zit die er dus niet in ;[

[ Voor 58% gewijzigd door blix op 18-03-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal morgen es even een faq voor Vietnam schrijven met pics enzo en optimalisaties e.d...

//offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Dat Point of Existence ziet er idd stoer uit 8)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:15
Ik heb het probleem dat mijn schijf steeds bezig is onder het spelen.. Heel irri en daardoor loopt het spel niet lekker.. Wat kan ik hier aan doen, heb alles op ' low ' gezet ook bij geluid maar dat hielp niet.. Argg..

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Meest snelle oplossing is 1 reepje van 512MB extra als ik zo naar je spec's kijk, en dat gaat zeker helpen.

[ Voor 7% gewijzigd door CycloneX op 18-03-2004 21:23 ]

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Niels99 schreef op 18 maart 2004 @ 21:21:
Meest snelle oplossing is 1 reepje van 512MB extra als ik zo naar je spec's kijk, en dat gaat zeker helpen.
Wat mij opvalt is dat het bij mij hel erg lekker draait !
En mijn PC is nou niet super up to date , met een penIII 866 .
Heb er wel een Geforce 3 ti 200 inhangen en 768 intern geheugen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Jah tis soms idd heel vaag gasten met meest recente systemen hebben ook problemen. En mijn systeem verschilt ook niet zo veel.

Trouwens maybe heeft defragmenteren misschien nut :?

[ Voor 19% gewijzigd door CycloneX op 18-03-2004 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11-2024
Nou, ik heb 'm inmiddels ook gespeeld, maar ik moet ook zeggen dat het tamelijk tegenvalt. De game lijkt nogal laggy te zijn, ondanks een goede ping en een goed systeem. De graphics vallen ook enigszins tegen, zelfs met alles op max.

Voor de rest geeft de post van Switch imo een goed beeld van het spel.

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Laatst online: 05-09 09:30
net weer helaas een minder leuk potje gespeeld, met het bekende spawncampen en teamratio 3:1

en dan zegt diegene die 1e staat bij de americans Good Game ! :D voor hem wel ja :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Waarom hebben die EA servers geen autobalance on ?? Niet normaal meer 9 van de 10 keer is het 10 tegen 20 :( Gewoon niet leuk meer, speel vanaf nu alleen nog maar op servers met autobalance on...

[ Voor 4% gewijzigd door Janspj op 18-03-2004 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
wat is er mis met eauk ? ik kom er wel op maar dan zijn zijn de punten 0 en dan disconnect ik opeens :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
idd, lijkt wel of iedereen graag bij de us wil, terwijl ik juist graag bij de nva zit..

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:23

Erw

Ik hoor gekraak in mn geluid , meer mensen hier last van?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Erw schreef op 18 maart 2004 @ 23:00:
Ik hoor gekraak in mn geluid , meer mensen hier last van?
dan moet je beetje kloten met instellingen ik moest ergens dolby surround instellen en toen was t weg...

nouw na een paar dagen dik gespeeld te hebben toch even mijn plus en minpunten:

+ Gameplay
+ Voertuigen
+ Vietnam feeling
+ 64 man
+ radio :p
+ american/vietcong goed verdeeld
+ coole wapens

- Lange laadtijden
- mocht misschien een paar grotere maps bij
- speelbaarheid en daarbij bedoel ik voornamelijk de lag, dit vind ik zéér slecht gedaan.... op eauk en zelfs op nederlandse 20 man serverse heb ik erg vaak lag, dit leid ertoe dat het spel gewoon neit te spelen meer is. ik hoop dat hier iets aan gedaan word want dit bederft mijn speelplezier toch wel behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Argh ik ga me er nu echt over opwinden die oneven teams :( echt triest net op een server van Gamesnel 3 tegen 10 :r en ze deden stoer in de chat |:( omdat ze goed waren.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p00hbeaR!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:36
over de lag: dat merk ik alleen op ea uk servers

ik speel alleen nog op andere servers (tot 32 man) dan heb ik nergens last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Sorry, maar ik vind BFV echt slecht!

Ok, de graphics en de muziek zijn mooi, maar de rest...

Gameplay is irritant en veel te makkelijk, iedereen kan vliegen!
512MB is te weinig om schokvrij te spelen, ook op lagere settings
Animaties zijn brak
Geluid is niet zo goed als in 1942
De vrijheid die je in 1942 hebt is in Vietnam zo goed als weg
Slechte maps, rommelige layout
Durf zelfs te beweren dat Battlefield Vietnam een ripoff is van Eve of Destruction die met 0.31 echt veel beter is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
p00hbeaR! schreef op 19 maart 2004 @ 00:36:
over de lag: dat merk ik alleen op ea uk servers

ik speel alleen nog op andere servers (tot 32 man) dan heb ik nergens last van
i second that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Epitome schreef op 19 maart 2004 @ 01:35:

Animaties zijn brak
Durf zelfs te beweren dat Battlefield Vietnam een ripoff is van Eve of Destruction die met 0.31 echt veel beter is!
  • Ten eerste, de gameplay is gewoon PRIMA! Hier en daar kan het misschien iets beter, maar dat houdt je toch wel bij iedere game. Daarnaast, vliegen moet niet te moeilijk zijn, andres is de game niet toegankelijk genoeg.
  • 512MB moet meer dan voldoende zijn, maar waarschijnlijk is je PC gewoon brak of zo, doe eens een memtest
  • Animaties zijn zeker niet brak, er zijn gewoon games die betere hebben, maar slecht zijn ze echt niet
  • Geluid is niks mis mee, ook al zijn er een aantal bugs, maar die worden vanzelf verholpen met een patch (of meerderen)
  • Vrijheid? Je hebt alle vrijheid die je je maar kunt wensen. Je kunt overal heen, met wagens, vliegtuigen, heli's, etc, dus vrijheid ten overvloed imo
  • Maps zijn mooi, uitgebreid en overzichtelijk imo, zeker niks mis mee
  • Een ripoff is BFV zeer zeker niet, want het heeft weer de unieke gameplay en multiplayer ervaring die BF1942 ook had.
Vind het een beetje wazig wat jij beweerd, maar goed, ieder zijn/haar mening zullen we maar zeggen. Ik vind Battlefield Vietnam zeer leuk en mooi in elkaar gestoken. Echt wel een game die bij mij op de lijst van beste games ooit komt te staan.

Wat wel naad is dat EA momenteel te weinig exemplaren van Battlefield Vietnam in Europa heeft geleverd. Dit is dus een probleem voor veel mensen die de game gepre-ordered hebben. Gelukkig heb ik hem ontvangen thuis, want anders kan het wel eens zo zijn dat je twee weken moet wachten totdat je je kopie thuis gestuurd krijgt.

[ Voor 10% gewijzigd door Godjira op 19-03-2004 08:26 ]

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!

Ik had dikke problemen met mijn beeld(zie specs in sig.) als ik AA aan had staan, ergens op Rage3D las ik dat sommige mensen problemen kregen met hun beeld als ze PunkBuster aan hadden staan.
Dus ik PunkBuster uninstallen en tot mijn stomme verbazing... AA WERKT!!! zonder dat mijn graphics gaan flippen |:(

Ik snap er de ballen van, maar ik ga lekker verder spelen @ 4x AA >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 08:29:
Hoi!

Ik had dikke problemen met mijn beeld(zie specs in sig.) als ik AA aan had staan, ergens op Rage3D las ik dat sommige mensen problemen kregen met hun beeld als ze PunkBuster aan hadden staan.
Dus ik PunkBuster uninstallen en tot mijn stomme verbazing... AA WERKT!!! zonder dat mijn graphics gaan flippen |:(

Lees de ReadMe eens, daarin staat het onderstaande. Dit is dus je probleem.

ATI 9800 PRO
- Battlefield does not support some of the hardware features of the
ATI 9800. If you experience strange graphical anomalies with this card,
exit Battlefield Vietnam and bring up the display properties on your desktop.
Click on Settings -> Advanced -> 3D. In the 3D settings for
Direct3D make sure the "Use custom settings" box is not checked.
If it is, make sure the "Application Preference" checkboxes for
anti-aliasing and anisotropic filtering are turned on.

Succes!

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Vanuit RAge3D forums... De link is al eerder gepost, maar nog niet de inhoud.

Dit werkte voor mij !!! AS staat aan, en geen artifacts !! ook werkend met FSAA !

Bron Post door Jager (10e naar beneden)

After lots of settings comparisons... I'm now running the game @ 1280x960 2xAA, 4xAF w/ only the text blur as an issue of the AA and AF, and running the game at a good framerate at the expense of some eye candy.

I've posted about AA and AF a few times already and enabling AA will yeild a strange glitch/flicker.

AA fix: disable Shadows.

Enabling AF will produce pixelation on some textures

AF fix: Download Radlinker and use Forced AF through Radlinker Settings

The only ingame setting that makes a huge impact in peformance is, the Graphics Quality setting. As you can see from these screenshots the only difference between Medium and High/Highest is some bumped map textures and that's the eye candy causes the drop in performance. High and Highest are visually the same.

Zou dit in de startpost mogen ??

[ Voor 3% gewijzigd door SileX op 19-03-2004 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godjira schreef op 19 maart 2004 @ 08:34:
[...]

Lees de ReadMe eens, daarin staat het onderstaande. Dit is dus je probleem.

ATI 9800 PRO
- Battlefield does not support some of the hardware features of the
ATI 9800. If you experience strange graphical anomalies with this card,
exit Battlefield Vietnam and bring up the display properties on your desktop.
Click on Settings -> Advanced -> 3D. In the 3D settings for
Direct3D make sure the "Use custom settings" box is not checked.
If it is, make sure the "Application Preference" checkboxes for
anti-aliasing and anisotropic filtering are turned on.

Succes!
als je goed leest weet je dat hij dat niet nodig heeft 8)7

Iedereen heeft het hier over lange laadtijden, maar bij mij gaat het zowat net zo snel als bf42 :? hoogstens 30 sec en dan zeg ik ook hoogstens

@epitome

Ga geen onzin uitkramen, asjeblieft. :X

Animaties zijn brak
De gameplay is bijna hetzelfde als in bf42, zelfs nog beter vind ik. Oke je moet ervan houden, maar als je bf42 mooi vond hoe ken je vietnam dan niet leuk vindne 8)7 .

Je hebt evenveel vrijheid, je kan nog steeds alles doen wat je wil. In die levels met steden natuurlijk minder, maar dat was met stalingrad en berlin ook zo.

De animaties zijn ook cker niet slecht. MIsschien dat jou de doodanimaties een beetje je strot uitkomen, omdat ze weer precies hetzelfde zijn als in bf42. Ietsie soepeler alleen. Maar voorderest valt het toch best mee, zelfs mooi gewoon..........

ik kan het hier ook gewoon soepel spelen met 640 mb ram en zon groot verschil is dat nou ook weer niet.

Eod een ripoff lol :+ . Het lijkt misschien veel op elkaar, maar vietnam speelt egt veel lekkerder met al die begroeiing, radios, boobytraps etc. veel meer het vietnam gevoel.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09 15:58

Yotta

0110101001111010

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 08:29:
Hoi!

[...]

Als je PunkBuster uninst. dan kan je de servers die PunkBuster draaien niet meer joinen. :| Ik vind PunkBuster uninst. geen juiste oplossing omdat er tegenwoordig veel servers PunkBuster aan hebben staan.

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik ben em ook heel fijn aan het spelen en tot nu toe bevalt ie me prima :D
behalve op sommige n00b servers.

Alleen ik speel em op mijn Desktop & laptop, op mijn desktop draait het prima.
Athlon TB 1400
512 Ram
GeForce 4 MX 440.

Maar op mijn laptop:

AMD XP Mobile 2500+
512 DDR ram
ATI Radeon 9600

loopt ie gewoon met schokken, met name omdat ie gewoon continu bezig is met swappen met de HDD. Want je merkt als hij even niet swapt dat het loopt als een tierelier..

Wel jammer..

Voor de rest: :Y)

Is er trouwens niemand met een 10 mbit verbinding die een monkey-proof server kan opzetten ? >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Leuk spel. Helaas wel wat nadelen:

-een goede Huey speler is vrijwel onaantastbaar. Gisteren een dude ([GC]zero_cool ofzoiets) die bij onze NVA basis campte met z'n Huey. Ondanks verwoede pogingen van ons om met raketwerpers e.d. die dude uit de lucht te halen lukte dat niet echt. Lukte het wel, was hij binnen 1 minuut terug met een andere Huey ! Na dit 3 levels te hebben doorgemaakt maar een andere server opgezocht.

-ongelijke teams. Lijkt wel of iedereen bij de USA wil als ik bij NVA zit en vice versa. Soms zelfs 2 x zoveel USA als NVA :(
Als je dan roept 'even the teams please' krijg je een grote bek of men negeert je. Het lijkt potdomme CS wel :(

-lag. Ik denk dat het erg zwaar is voor servers ofzo. Ook zodra je een huis binnenstapt lagt het als de tering, terwijl mijn ping rond de 30-50 schommelt op NL servers.

Verder is het fingerlicking good. Gisteravond ook een paar potjes gedaan waarin wel gelijke teams waren, en dan is het echt superspannend. Vooral de 'urban warfare' maps, waarin je middenin een kapot geschoten stad speelt spreken mij erg aan.

Ik verwacht ook zeker nog wel verbeteringem via patches, maar tot dan vermaak ik mij prima :Y)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:43

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Het word hard tijd dat het vote systeem ook in vietnam word ingevoerd!

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
Net zo'n gast die bij onze basis ligt, hij ligt er net zo dat hij niet de vlag pakt, maar wel onze spawnende mensen aan gort schiet. Bah, daar kan ik me zo over opwinden, die mensen hadden geen kans... tja dan sta je zo bovenaan.. .
Dan zeg je er wat van en dan krijg je een grote bek van een amerikaan, "dit was in de echte oorlog ook zo".

Nou ik stond toch lekker bovenaan, ondanks de 2:1 ratio met de teams.. voor de rest heb ik wel geen lag meer dat is weer positief :D.

Alleen nog de mensen die het spelen een beetje veranderen zodat ze zien dat 2 tegen 1 oneerlijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die mobiel spawnpoint(die heli) van de NVA is wel handig. Ik ging met die heli boven de basis van de tegenstander vliegen en ondertussen iedereen erin spawnen en eruit springen met parachuten.
Ze kwamen pas later op het idee om mij uit de lucht te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zijn de maps in tegenstellin tot BF:1942? Ikzelf vond ik BF:1942 alleen de city maps echt cool. Wat voor soort maps zitten er in deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn.. dit spel is me toch gaaf zeg !!
Speel al eeuwen BF1942 + DC .. maarre... zoveel verbeteringen.. zoveel nieuwe wapens!
De maps vind ik stuk voor stuk geweldig!
Ik draai hem op 1024x768x32 , alles op medium verder (incl geluid).
Specs:
XP2000, 512MB, GF4200 64MB (drivers vanaf CD installed)
Laadtijden zijn iets langer als DC maar haal dr wel 512MB bij.

Voor diegenen die veel lag enzo hebben.. wat voor een HD heb je?
7200RPM is wel aan te raden heh ;) Plus flink defraggen helpt ook veel.

Had niet verwacht dat ie zo strak zou lopen.. geen artifacts of wat dan ook.
Her en der bugs maja.. komt vanzelf wel goed.

Leuke tactiek: achterop een scooter zitten en de bestuurder vanuit de dode hoek van een tank laten scheuren en ondertussen mijnen voor hem gooien :)
Viper7 schreef op 18 maart 2004 @ 12:42:
[...]
Als een voertuig met muziek weg rijdt, dan wordt de muziek steeds trager.. Is dat bij jullie ook?
Ja vaag heh!! Lol.. dacht eerst dat ik zelf niet helemaal helder meer was.. ghe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 11:04:
[...]

Ja vaag heh!! Lol.. dacht eerst dat ik zelf niet helemaal helder meer was.. ghe..
Dat is het 'echt' ook zo...doppler effect :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus gisteren ook BF vietnam gehaald, en wat ik tegenkwam was het volgende

Ik draai op een
2.0 @ 2.6 ghz
P4P800 mobo
club 3d ATI Radeon 9600 128 MB
2x 256 PC 3200 dual channel twinmos reepjes
350 watt levicom voeding.

Ik zet hem op een resolutie van 1024 x 768 ik laat alle fsaa en aa draaien op de functie "applicatiegebonden"
Gevolg: een FPS van 15 en 20 :S, wanneer ik inzoom met een sniper rifle op een chinook of willekeurig object dropt de fps naar 7!!
Ik heb gezocht maar kon nog niks vinden over zo`n probleem. Jammer want het kost toch nog zo`n 50 euro...
Nu ik terug las, zag ik dat op een veel minder snel systeem BF V wel vlekkeloos blijkt te draaien. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Geen FSAA gebruiken, bekend probleem met BF Vietnam.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Arfman schreef op 19 maart 2004 @ 11:49:
Geen FSAA gebruiken, bekend probleem met BF Vietnam.
lezen !! :o Hij zegt al 'applicatie gebonden' = uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

SileX schreef op 19 maart 2004 @ 11:54:
[...]
lezen !! :o Hij zegt al 'applicatie gebonden' = uit !
Dan nog moet je geen FSAA gebruiken volgens mij.
Zie http://home.comcast.net/~loudspeakermusic/help.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BF heeft met overclockte systemen toch moeite of vergis ik me nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 11:59:
elk onstabiel systeem heeft moeite met BF... maarja dat geld voor alles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Arfman schreef op 19 maart 2004 @ 11:56:
[...]

Dan nog moet je geen FSAA gebruiken volgens mij.
Zie http://home.comcast.net/~loudspeakermusic/help.html
klopt: zie maar in zijn post:
Ik zet hem op een resolutie van 1024 x 768 ik laat alle fsaa en aa draaien op de functie "applicatiegebonden"

[ Voor 3% gewijzigd door SileX op 19-03-2004 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw

Erw

MuSeLive schreef op 18 maart 2004 @ 23:12:
[...]

dan moet je beetje kloten met instellingen ik moest ergens dolby surround instellen en toen was t weg...

nouw na een paar dagen dik gespeeld te hebben toch even mijn plus en minpunten:

+ Gameplay
+ Voertuigen
+ Vietnam feeling
+ 64 man
+ radio :p
+ american/vietcong goed verdeeld
+ coole wapens

- Lange laadtijden
- mocht misschien een paar grotere maps bij
- speelbaarheid en daarbij bedoel ik voornamelijk de lag, dit vind ik zéér slecht gedaan.... op eauk en zelfs op nederlandse 20 man serverse heb ik erg vaak lag, dit leid ertoe dat het spel gewoon neit te spelen meer is. ik hoop dat hier iets aan gedaan word want dit bederft mijn speelplezier toch wel behoorlijk.
Waar moet ik dat instellen dan, ik speel met een onboard geluidskaartje............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
Wel een leuk vervolg maar wat is die AI kut zeg. beetje jammer wel, want als je dat iets beter maakt heb je een superspel. (Jah, tis ook voor online, maar toch. Soms met off-line wil je ook wel iets).

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb een nogal vermoeiend probleem:
Als ik wil multiplayeren dan vind ie soms een serverlist, maar meestal niet. Als ie dan wel een serverlist vind en ik join een server, dan zegt ie 'failed to connect to server' zonder een verdere reden. Daarna vind ik meestal geen serverlist meer.

Ik denk dat er iets van een fout is tussen de server die de serverlist geeft en mijn spel. Hij timed out ofzo, zodat ie niet meer weet wie ie moet connecten als ik op connect druk... maar das maar een gok :)

Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Ben namelijk wel een btje verslaafd aan het spel geraakt (ja, heel soms lukt het me wel om een server binnen te komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw

Erw

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 12:31:
Als ik wil multiplayeren dan vind ie soms een serverlist, maar meestal niet. Als ie dan wel een serverlist vind en ik join een server, dan zegt ie 'failed to connect to server' zonder een verdere reden. Daarna vind ik meestal geen serverlist meer.

Ik denk dat er iets van een fout is tussen de server die de serverlist geeft en mijn spel. Hij timed out ofzo, zodat ie niet meer weet wie ie moet connecten als ik op connect druk... maar das maar een gok :)

Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Ben namelijk wel een btje verslaafd aan het spel geraakt (ja, heel soms lukt het me wel om een server binnen te komen).
Gebruik gewoon "The all seeing eye", erg makkelijk en gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeerde het al met Gamespy (dus niet in de game), dan vind ie ook servers maar als je dan het spel start dan zegt ie weer 'failed to connect to server'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:41
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 11:59:
Ik speel hier op een 1800 @ 1860 en het speelt echt perfect :)
(maar dat kan ook door de 9800 PRO komen :9~ )

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

messi schreef op 19 maart 2004 @ 12:58:
[...]

Ik speel hier op een 1800 @ 1860 en het speelt echt perfect :)
(maar dat kan ook door de 9800 PRO komen :9~ )
Dit soort meldingen heeft toch niemand wat aan?! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
/me Par_Martinos heeft WiFi waar af en toe de verbinding wegvalt...
Afbeeldingslocatie: http://www.members.lycos.nl/parmartinos/images/Hating.gif

[ Voor 37% gewijzigd door Par_Martinos op 19-03-2004 13:12 . Reden: Eindelijk geleerd normaal een pic te posten... ]

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pech hehe, je had een kogel door zijn kanus kunnen rammen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Btw ook leuk :
Ik was zo aan het rond lopen vlakbij Vietcong basis.
Ik zie zon helikopter, ik probeer erin te gaan met E, nee dat lukt niet, naja dan gewoon erinspringen.
Stijgt het ding opeens op, en er zitten fokking vietcong in!!
Maar dan wordt het leuk... ze kunnen me niet schieten omdat ik in de laadruimte zit... dus ik knife ze allemaal, en ze spawnden er ook nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:19
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 12:44:
Ik probeerde het al met Gamespy (dus niet in de game), dan vind ie ook servers maar als je dan het spel start dan zegt ie weer 'failed to connect to server'...
Dit probleem had ik dus ook, heel erg irritant. Bij mij ligt het aan Daemon-Tools, laat ik het aanstaan kan ik echt nergens naar toe connecten, zet ik Daemon-Tools uit dan kan ik op elke server komen.

Heel raar, maarjah kan nu online spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol... Maar dat verwacht je toch ook niet?! Dat er zo'n maffe Amerikaan in een Vietcong-heli springt?! Wel dapper! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Supervet spel :D.

Ik heb net een uurtje gespeeld. Veel nieuwe voertuigen (dus voordat ik ze allemaal geprobeerd heb :P). Ook de boobytraps zijn erg cool om te gebruiken. Het spel draait hier zelfs beter dan bf1942 :P (alles op high, 1024x768x32).
Ik houd wel van dat man-man combat en dat is nu meer het geval met BF:V :).

Ik ga weer effe verder spelen :9.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@thorek

Ik denk dat er iets van een fout is tussen de server die de serverlist geeft en mijn spel. Hij timed out ofzo, zodat ie niet meer weet wie ie moet connecten als ik op connect druk... maar das maar een gok

gooi de volgende poorten van je router of firewall open:

The TCP and UDP ports that need to be opened are:

15567 UDP for the Game & Punkbuster
22000, 23000 UDP for Gamespy (LAN, Internet)
4711 TCP for the Remote Console
27243-27245 (UDP/TCP) for All Seeing Eye

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

console schreef op 19 maart 2004 @ 14:13:
[...]

Dit probleem had ik dus ook, heel erg irritant. Bij mij ligt het aan Daemon-Tools, laat ik het aanstaan kan ik echt nergens naar toe connecten, zet ik Daemon-Tools uit dan kan ik op elke server komen.

Heel raar, maarjah kan nu online spelen :)
Hmm. Interessant. Nieuwe beveiligign misschien ? D-Tools wordt nogal vaak gebruikt voor het mounten van illegale ISO's.

Net zoals veel spellen niet willen opstarten als je debug tools draait (SoftICE enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:52

BioHazard

*\o/*

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/joryvanbakel/irving.jpg
Haha we hebben als NVA de US base overgenomen :o I love the Shovel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
pfff nog steeds last van lag, zelfs op nederlandse en eauk servers :S ga toch maar eens kijken of ik er iets tegen kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Arfman schreef op 19 maart 2004 @ 15:14:
[...]

Hmm. Interessant. Nieuwe beveiligign misschien ? D-Tools wordt nogal vaak gebruikt voor het mounten van illegale ISO's.

Net zoals veel spellen niet willen opstarten als je debug tools draait (SoftICE enzo).
Euhh, denk niet dat die beveiliging erin zit O-)

Bij mij draait dit spel trouwens lekkerder dan BF1942/DC merk ik iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
weet iemand trouwens een programma dat wél werkt voor screenshots in bfv (dus niet fraps, die werkt dan niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

MuSeLive schreef op 19 maart 2004 @ 16:11:
weet iemand trouwens een programma dat wél werkt voor screenshots in bfv (dus niet fraps, die werkt dan niet)
PrtScn duwen :?

Komen er mooi bmp's te staan in de screenshot dirs (en geen half doorzichtige tga's zoals bij bf1942) :p

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
DinX schreef op 19 maart 2004 @ 16:13:
[...]

PrtScn duwen :?

Komen er mooi bmp's te staan in de screenshot dirs (en geen half doorzichtige tga's zoals bij bf1942) :p
ja maar dan kan je maar 1x doen als je aan 't spelen bent toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Neej bash maar zovaak je wilt op de PrtScrn knop :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:40

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Bi0Hazard schreef op 19 maart 2004 @ 15:43:
[afbeelding]
Haha we hebben als NVA de US base overgenomen :o I love the Shovel! _/-\o_
Hoe, en wanneer kun je dat ding gebruiken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik HEB hem

Mens, leuk spel.

Alleen mijn nachtrust is een probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

HIDMAN-X schreef op 19 maart 2004 @ 16:21:
[...]

Hoe, en wanneer kun je dat ding gebruiken dan?
Kijk soms vind je een zandhoop met luik en schep erbij. Pak met G die hoop op en loop naar waar je de spawn wilt hebben. Dan pak je de schep en graven maar. De zandhopen (spawns) vind je meestal wel als je kijkt op spawnmap. Meestal een spawnpoint zonder vlag erbij :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Laatst online: 15:40

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Thnx man! :> :P , ik ga het meteen even proberen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
ik snap er niks van:

pentium 4
2.26 ghz
512 MR RAM-geheuge
Geforce 4 ti4600 nieuwste drivers

dan mag ik toch wel verwachten dat hij niet zo erg gaat laggen ? :?

(en als ik op prt scr druk waar komen ze dan terecht ?)

[ Voor 16% gewijzigd door MuSeLive op 19-03-2004 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:35

Bjk

Oke even een klein vraagje waar ik dus niet uit kom, ik ben NVA en pak onze deploy-able spawnpunt op. Dan heb ik een mooi plekje gevonden, pak me schep, begin te scheppen. Maar er gebeurt dan niks, naar 2 x scheppen pakt hij me prim gun. En ligt er geen spawnpunt, kan iemand mij uit leggen hoe het moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Wij zijn iedergeval niet de enigste die het spel laggy vinden, die het spel kwa performance bagger vinden check hier maar:

klik hier

Messageboard van EA staat er vol mee 8)7 laten we er maar vanuit gaan dat er wat aan word gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Ik heb hem net ook maar even gekocht bij DimPlus. 8) Het spel vliegt de deur uit volgens de verkoper. Laten we hopen dat EA nu snel een patch uitbrengt zodat het echt een goed spel wordt. Nu eindelijk eens op goede servers gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Laatste Nieuws

Er schijnt binnen enkele dagen een lagpatch te komen die de netcode van Battlefield Vietnam verbeterd. Stond op het forum van Guru3D en op EA messageboard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 05:19
Niels99 schreef op 19 maart 2004 @ 17:01:
Laatste Nieuws

Er schijnt binnen enkele dagen een lagpatch te komen die de netcode van Battlefield Vietnam verbeterd. Stond op het forum van Guru3D en op EA messageboard ;)
Precieze bron? Kan het niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

:( ik was ook al aan het opzoeken, ik zag het vanmiddag op school toen ik aan het surfen was 8)7 "post uhm zodra ik uhm weer heb gevonden"

[ Voor 89% gewijzigd door CycloneX op 19-03-2004 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
het is een mooi spel maar het loopt gewoon kut...
Die mensen worden daar BETAALD om een spel te maken, dan verwacht ik toch wel dat het een beetje goed loopt op een redelijk systeem, en geen diashow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

JEEJ! :Y)
Kunnen we goed gaan genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:54
Die ene tweak waar je de audio buffer vergroot in je config werkt trouwens vrij aardig. Tilt mij net over de 30fps heen _/-\o_

En ben ik trouwens de enige die de helicopters met toetsenbord makkelijker vind vliegen dan met joystick? ... Beetje jammer wel :/

[ Voor 35% gewijzigd door Charly op 19-03-2004 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ik vind het met joystick veeeel fijner :)
Maja dat is bij iedereen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik ben nu echt alweer strontziek van die muziekjes en de noobs die steeds hetzelfde nummer draaien en daarmee onze locatie gelijk bekendmaken. Het word echt tijd voor een server forced muziek uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Doe niet zo moeilijk en type gewoon of hij z'n muziek uit wil doen omdat dat de lokatie verraad? :). Trouwens, een lokatie verraden als helikopter is niet zo moeilijk hoor :z ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:49
Vandaag eindelijk tijd gehad om stad effe in te lopen. Dat wordt gehele weekend spelen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.paranoid.nl/~lanworld/foto/bfv/lwbfv.jpg

Wat vinden jullie van dit grafische geweld??

We zijn bezig met een stats-pagina voor onze publieke server, vanaf dit weekeinde hopen we de stats online te hebben.
Een voorproefje (zonder data) valt te bewonderen op -

Uiteraard zijn alle mede-gotters uitgenodigd voor een lekker potje raggen op -

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kan je met die Torch, ik ben er nog niet achter, het zal btw vast al 1000x in dit topic maar ik zag het zsm niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 18:36:
Wat kan je met die Torch, ik ben er nog niet achter, het zal btw vast al 1000x in dit topic maar ik zag het zsm niet staan.
Vanalles mee kapot maken. Alles wat stuk kan eigenlijk.
Control towers is vooral een handige, dan kunnen er geen choppers meer spawnen enzo. Maar ook vehicles enzo.

Staat al ergens in dit topic

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Switch schreef op 19 maart 2004 @ 18:12:
Doe niet zo moeilijk en type gewoon of hij z'n muziek uit wil doen omdat dat de lokatie verraad? :). Trouwens, een lokatie verraden als helikopter is niet zo moeilijk hoor :z ;)
Heb je dat al eens gevraagd? Niemand doet het dan namelijk en 90% geeft je een grote bek terug. Ik vind de game heel erg leuk maar het publiek tot nu toe enorm lame. Ik heb het idee dat de game een heel ander publiek heeft dan BF-1942.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Bor_de_Wollef schreef op 19 maart 2004 @ 18:42:
[...]

Heb je dat al eens gevraagd? Niemand doet het dan namelijk en 90% geeft je een grote bek terug. Ik vind de game heel erg leuk maar het publiek tot nu toe enorm lame. Ik heb het idee dat de game een heel ander publiek heeft dan BF-1942.
True :) Er zijn erg vervelende mensen, maarja, die heb je nu eenmaal. Zeker bij een launch. Op een gegeven moment heeft de rest ook genoeg van de altijd maar herhalende liedjes en stoppen ze er zelf mee lijkt me :)

Misschien is er in de toekomst wel een server-side patch ervoor :) Ik stoor me er iig niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:51
Vreemd genoeg loopt BFV Bij mij erg lekker, beter dan BF42,
Ik heb een Athlon XP 1800+, Radeon 9500 Pro en 512MB Ram.
Mijn laadtijden zijn ook erg kort(naja kort, niet te lang :+). (defrag wil nog wel eens helpen)

Ik denk zelf dat het geluid een grote bottleneck vormt, ikzelf gebruik een SBLive 5.1, en heb in BFV de hardware acceleratie aanstaan, en et loopt. De AC97 Codecjes vreten toch teveel recources denk ik.
Een vriend heeft een A-XP 2600+, GF4 Ti4200, 512MB ram en een AC97 geluidskaart, en daar loopt et spel klote op, terwijl normaal mijn pctje langzamer is.

Overigens vind ik BFV een prachtgame, veel minder afhankelijk van voertuigen (en toch ook niet te onafhankelijk :) ) en de jungle setting spreekt mij wel aan, lekker door de bosjes banjeren >:) .

[ Voor 16% gewijzigd door Rostvertol-Mil op 19-03-2004 19:53 ]

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

[...]

En volgens mij kan de muziek nie uit ? :? Als die eenmaal aanstaat that is?

[ Voor 5% gewijzigd door BioHazard op 19-03-2004 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
Bi0Hazard schreef op 19 maart 2004 @ 19:52:
[...]

Uitstappen en weer instappen, >:)
niet de beste oplossing in een heli :+

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:03

Sjod

Ik ben goed luisterend

Rostvertol-Mil schreef op 19 maart 2004 @ 19:51:
Vreemd genoeg loopt BFV Bij mij erg lekker, beter dan BF42,
Ik heb een Athlon XP 1800+, Radeon 9500 Pro en 512MB Ram.
Mijn laadtijden zijn ook erg kort(naja kort, niet te lang :+). (defrag wil nog wel eens helpen)

Ik denk zelf dat het geluid een grote bottleneck vormt, ikzelf gebruik een SBLive 5.1, en heb in BFV de hardware acceleratie aanstaan, en et loopt. De AC97 Codecjes vreten toch teveel recources denk ik.
Een vriend heeft een A-XP 2600+, GF4 Ti4200, 512MB ram en een AC97 geluidskaart, en daar loopt et spel klote op, terwijl normaal mijn pctje langzamer is.

Overigens vind ik BFV een prachtgame, veel minder afhankelijk van voertuigen (en toch ook niet te onafhankelijk :) ) en de jungle setting spreekt mij wel aan, lekker door de bosjes banjeren >:) .
Ik heb ook een live 5.1 maar bij mij loopt het echt brak. Haal wel redelijk aantal frames maar veel dropdownes, vooral als ik EAX inschakel. Welk model nummer kaart heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
Sjod schreef op 19 maart 2004 @ 19:56:
[...]

Ik heb ook een live 5.1 maar bij mij loopt het echt brak. Haal wel redelijk aantal frames maar veel dropdownes, vooral als ik EAX inschakel. Welk model nummer kaart heb jij?
Oei, ik zou et niet weten, ik heb iig een late versie, ooit een keer bulk gekocht toen de audigy al een poosje uit was.
Ik draai 1280*960 en high settings zo'n 45-50 frames.

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 16:05

Maxow

Hidden Sound System

[...]

Jawel, 2x op 0 drukken dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Community Update - 3.19.04

BFV Performance Issues?
We're getting reports from a few people in the community who are experiencing issues affecting performance in Battlefield Vietnam. Unfortunately, there isn't a consistent factor which links these reports. If you do experience an in-game performance issue, please email BFHQ@ea.com with a detailed description of the situation. Please include the following information:

* The situation when the performance was impacted
* The server you were playing on
* Your system specs...found by running EAsy Info fromyour START Menu in EA GAMES>Battlefield Vietnam.

Battlecraft Vietnam - NEW
The Battlecraft map editor for Battlefield Vietnam shipped with the game, but now you can download it as an individual file and begin making maps (Battlefield Vietnam requied for making maps).

Download Battlecraft now! (123MB)
Community update #5

Ik had beloofd voor vandaag een faq e.d. te schrijven, maar is niet van gekomen had andere dingen aan me hoofd, dit weekend for sure :*

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

kan wel door op 0 te drukken en dan de song te selecteren die je al afspeelt en dan op esc drukke om weer verder te spele.

@dinx
:
Eergassie schreef op 19 maart 2004 @ 18:36:

Control towers is vooral een handige, dan kunnen er geen choppers meer spawnen enzo. Maar ook vehicles enzo.
huh control towers vet. Enne ik vind de handleiding die er bij wordt geleverd maar matig je ken er zowat niks over de wapens enzo in trug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 11-09 15:22
[...]

Heb je gelijk in ... Alleen dat was met battlefield 1942 eerst ook zo..
En als het spel er al een tijdje is.. dan blijven de die-hards over.. En dan word het pas echt LEUK spelen.. (lees: goede teamplay enz)

Als ik nu bijv bf1942 speel.. Dan heb ik eigenlijk altijd een leuke pot te pakken.. (uitzonderingen daar natuurlijk)..

* Rexcore gaat mooi bf vietnam in de kast zetten.. en wachten tot het spel ietsjes ouder is en dat er wat patches uit zijn...

want mis wel heel erg de verslavende gameplay die in bf1942 zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zit zeker wat in, over een tijdje is deze game zeker wel beter! Potentie heeft battlefield vietnam zeker wel! Bepaalde dingen in de game voelen gewoon heel oud aan, het zijn kleine dingetjes, maar wel dingen die moeilijk te accepteren zijn tegenwoordig zoals bijv. het water en de lucht...en niet te vergeten de dammage bij het verliezen van je evenwicht op een trap treetje(?!) :)
Maar ik denk dat we na 1 patch al zeker de goede weg opgaan, want de bestruing blijft _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
als ik naar mijn "easy info" van bfv kijk en dan naar settings dan zie ik staan:
total memory: 510mb
free memory: 344mb

kan dit mijn lag verklaren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dinx
:
Eergassie schreef op 19 maart 2004 @ 18:36:

ik ben nu s gaan kijke naar die control towers maar kan er egt nix aan vernaderen hoor, lees kapot maken. Of ik zit bij de verkeerde dingen te kloten kan natuurlijk ook. Kun je bescrijven hoe ze er precies uitzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuSeLive schreef op 19 maart 2004 @ 23:26:
als ik naar mijn "easy info" van bfv kijk en dan naar settings dan zie ik staan:
total memory: 510mb
free memory: 344mb

kan dit mijn lag verklaren ?
weet niet moet je nog s een keer doen als je bfv zelf aan t draaien bent. Druk gewoon simpelweg op ctrl+alt+del en kijk rechtsonder in het schermpje hoeveel geheugen hij gebruikt. Is het meer als wat jij hebt, dan zou het kunnen jah. omdat hij dan een swapfile aanmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_rabbit
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02-2022

white_rabbit

Follow the White Rabbit!

Ben ik de enige of zijn er meer mensen die spijt hebben van het kopen van BFV? BF1942 en Desert Combat speelde ik met veel plezier maar BFV loopt niet lekker, graphics lijken wel van 3 jaar geleden en al met al valt het me vies tegen van DICE / EA. IK had er veel van verwacht maar dit spel doet me denken aan de Delta Force games. Geen enkel verbetering t.o.v. BF1942. Ik ga maar weer Desert Combat spelen.

Aan mijn systeem kan het niet liggen denk ik zo. AMD XP2000, 1 gig ram (PC2700) en een GF4 ti 4400.

Life is what happens while your making other plans..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Nu online

Upke dupke

Oompa Loompa

Wtf man? Geen verbetering? Zegt bump mapping je iets, mooier water? Shader gebruik. Hogere polygone voortuigen en poppekes. Specular lighting. Er is zeer zeker veel verbeterd op het gebied van graphics. Wat alleen zo klote is, is dat je geen AA of AF aan kunt zetten en daar door ziet het er veel waziger en gekarteld uit. Maar dat zal ook wel weer verholpen worden. (even als al die lag, hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
toch maar is een Soundblaster Audigy 2 kopen dies wel goed toch? dan pleur ik die AC97 uit :D

BF:V _O_

ps: ik zoek nog een clan ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.