Battlefield Vietnam deel II

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.386 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-07 22:40

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 10:54:
Is die interface so anders dan? Niet als BF:1942? Bedoel je 'request + antitank'dat soort dingen? Dat maakte de mapinterface + commands juist perfect, beter heb ik nog niet gezien.
Tja..daar hebben ze aan zitten prutsen.

Bijvoorbeeld:

1x F2 = Requesting re-enforcements

2x F2 = Requesting a pickup

3x F2 = Requesting an airlift

Je hebt nu een stuk minder mogelijkheden wat betreft verschillende voicecommands. Dit had ik graag gezien zoals bij 1942, alleen dan met meer bruikbare commands.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kunt ook selecteren om weer terug te gaan naar de oude radiocommand interface :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Maar dan heb je waarschijnlijk nog steeds een stuk minder commands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:39

PoweRoy

funky!

jagermeister1 schreef op 18 maart 2004 @ 11:50:
nope ong evenveel :)
bij die korte voice commands staan aleeen de belangrijke :)

kijk bij profile naar extended vcoice commands

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

jagermeister1 schreef op 18 maart 2004 @ 11:50:
Dat valt mee, maar sommige commands hebben andere shortcuts :'(

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Iemand trouwens bf:v al ontvangen die hem bij GCSHOP.nl heeft besteld?

Ik heb hem namelijk nog steeds nie en volgens mij krijg ik m pas na de 26ste. Want bij artikel informatie over bf: v staat dat die dan pas weer beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Hier AMD XP2200 met 1024MB en ATI 9800 alles op high, per level is het verschillend de performance (bebouwing) Leven met veel bos haal ik met gemak 140fps, maps met veel gebouwen tussen de 50 en 80fps. Bij echt veel drukte in m'n scherm af en toe een drop naar 40/45fps maar nog nooit lager gekomen. Naja als we ervan uitgaan dat het alleen maar beter zal gaan worden met nieuwe patches :X

Trouwens hier een mooi voorbeeld hoe een EAUK server eruit ziet |:(

Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~beere265/stuff/thumb.jpg

klik hier voor origineel

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
beany schreef op 18 maart 2004 @ 09:57:
Sinds gister heb ik hem... even gespeeld, en ik kwam toch wat rare dingetjes tegen:

- Soms, zomaar uit het niets klapt BFV eruit. BOEM terug in windows.
- Soms, vooral als ik Quit kies uit het menu... reboot mijn PC. Niet altijd!!
- 1x gehad dat BFV eruit klapte, en toen ik hem weer wilde starten kreeg ik een LoadLibrary error. Ik kreeg het alleen weg met een reboot.

Verder vallen me de volgende dingetjes aan het spel zelf op:

- Het menu is lelijk en onoverzichtelijk. Dat in BF42 was solide(althans, voelde meer solide aan).
+ Ik heb mensen horen roepen over lange laadtijden... P4 3Ghz met 1GB geheugen schijnt dan de oplossing te zijn??? laden gaat lekker rap!
- Het bewegen gaat niet zo soepel... dit was in bf42 zonder patch ook zo. Dat is dus later met patches verfijnd. Jammer dat dit niet al in BFV zit
- De helicopter besturing ZUIGT BIGTIME. Maar misschien komt dat omdat ik DC gewend ben. In DC is het net wat soepeler en reageert het net wat beter. Je hebt wat meer controle over je helicopter.
+ Als je stukje aan het lopen bent, en je drukt op k(chat) dan kan je typen terwijl je gewoon doorloopt! Lange wandelingen zijn nu een uitstekend moment om even wat rond te typen(alleen twijfel ik nu of het wel of niet in bf42 zat :/ )
- Nog steeds dat gezeik met die CD checken op bijna elk denkbaar moment :(
- Het aantal maps valt me een beetje tegen, ik had er iets meer verwacht. Vooral met 3 CD's(al denk ik dat het er 3 zijn vanwege battlecraft en andere tooltjes)

EA/DICE heeft voorlopig nog wel even wat te doen.... : PATCHES maken!!! Ik ben benieuwd...
Ik vind het allemaal best wel mee vallen en dat als je op k drukt dat je kan doorlopen zat ookal in bf42.

En vind je het zo erg dat gezeik met die cd?? :? Duurt hooguit 3 sec.

@jagermeister:
Door jagermeister1 - Thursday 18 March 2004 10:49

Ben tot nu toe best te spreken over BF Vietnam op enkele puntjes na.

+ Mooie maps
+ Schieten vanuit voertuigen
+ Gedetailleerde wapens...vooral het reloaden ziet er cool uit
+ Overall graphics vindt ik toch wel een verbetering t.o.v. 1942
+ Geluid
+ Timer bij het veroveren van een vlag

- De muziek wordt snel irritant.
- Ik mis toch wel dat je niet om een hoekje kunt vuren enzo (ala Vietcong)
- Af en toe een bagger performance
- Eenmaal in het water is het weer net stroop
- Voicecommands interface zuigt
- Eigenlijk zuigt de gehele interface
Het zwemmen vind ik soepeler verlopen als in bf42 en ik zou vreemd opkijken als het jou lukt om net zo snel te zwemmen als te lopen.

Dat van die voicecommands is al meerdere keren behandeld

HIERBIJ MENSEN DIE DE VOICECOMMANDS VINDEN ZUIGEN...........DRUK BIJ OPTIONS OP HET MENU PROFILES EN VINK DAAR EXPANDED RADIO COMMANDS AAN. EN JE ZULT MERKEN ER ZIJN ZELFS NOG MEER COMMANDS ALS IN BF42.

Vooral de taunt en bail out (zoals let's get them boys etc.) vind ik een leuke verandering.

@ snow king
Sjeeeeeees zeg

Net potje gespeeld, wat een n00bs allemaal, stond bovenaan met 19 kills en 2 keer dood, waarvan eentje dat ik van een heuvel afviel

Ik was als enige vlaggen aan het pakken en de rest? tjah..........

Leuk joh!
egt wel he. NU het spel uit is heb je opeens allemaal van die noobs die het humor vinden om je tank te stelen waar je net een moment uit bent of in met het artilerie wapen bezig bent. Echt zielig. Meestal zijn dat ook de gene die er gelukkig na een maand meestal al mee stoppen, als het niet korter is.
|:(
Ik schat ze meestal op 12 jaar of jonger. :X

zucht.........

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
Niels99 schreef op 18 maart 2004 @ 12:12:
Hier AMD XP2200 met 1024MB en ATI 9800 alles op high, per level is het verschillend de performance (bebouwing) Leven met veel bos haal ik met gemak 140fps, maps met veel gebouwen tussen de 50 en 80fps. Bij echt veel drukte in m'n scherm af en toe een drop naar 40/45fps maar nog nooit lager gekomen. Naja als we ervan uitgaan dat het alleen maar beter zal gaan worden met nieuwe patches :X

Trouwens hier een mooi voorbeeld hoe een EAUK server eruit ziet |:(

[afbeelding]

klik hier voor origineel
Hoe heb jij je sound instellingen staan??

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

dikki dik schreef op 18 maart 2004 @ 12:16:
[...]

Hoe heb jij je sound instellingen staan??
Alles staat aan:

- channel 64
- proximity enable
- occlusion high

Creative EAX (TM) Stereospeakers :) heb namelijk nog de Soundblaster Live Player 1024 connect aan een versterker (vandaar stereo)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De eerste cheaters zijn ook alweer gespot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Jackazz schreef op 18 maart 2004 @ 12:10:

Ik heb hem namelijk nog steeds nie en volgens mij krijg ik m pas na de 26ste. Want bij artikel informatie over bf: v staat dat die dan pas weer beschikbaar is.
Had hem gisteren al gehad van GCSHOP. Mijn broertje die hem daar ook besteld had heeft hem ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Jackazz schreef op 18 maart 2004 @ 12:10:

Ik heb m binnen :)

Als een voertuig met muziek weg rijdt, dan wordt de muziek steeds trager.. Is dat bij jullie ook?

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Aaargh, ik liep de Dixons binnen, pakte het spel uit het rek en daarna wou ik m'n pinpas pakken, om er alleen maar achter te komen dat hij doormidden was gebroken omdat ik hem gewoon in m'n broekzak had gedaan :(

Geen BFV voor mij dus, voorlopig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08-2021
Janspj schreef op 18 maart 2004 @ 12:42:
[...]

Had hem gisteren al gehad van GCSHOP. Mijn broertje die hem daar ook besteld had heeft hem ook al
OK... ik denk dat ik m pas later krijg omdat ik hem ook pas vorige week donderdag besteld had ofzo. En voordat het bedrag over is gemaakt duurt ook nog wel ff natuurlijk.

Het boeit me niet zoveel opzich ik ben nu nog wel ff bezig met Far Cry :).

Maar in ieder geval bedankt voor reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-06 08:47
Argh, zit ik net lekker te spelen. Komt er een of andere bagger teamm8 die me gaat tk'en, hier wordt je ook niet goed van. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:26

Snow_King

Konijn is stoer!

Bor_de_Wollef schreef op 18 maart 2004 @ 12:33:
Uhm, we hebben zoiets dat Punkbuster heet?

Btw, ik heb een gratis cheat gekregen van Dice :)
Met mijn Radeon 8500 Pro en de Omega 2.5.22 drivers vallen soms textures gewoon weg, kan ik ineens door een gebouw heen kijken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Snow_King schreef op 18 maart 2004 @ 12:55:
[...]

Uhm, we hebben zoiets dat Punkbuster heet?
Yep, maar jammer genoeg werkt dat niet helemaal goed samen met netwerken die NAT gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:26

Snow_King

Konijn is stoer!

Hoe bedoel je? Wat heeft NAT hier mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Snow_King schreef op 18 maart 2004 @ 13:03:
Hoe bedoel je? Wat heeft NAT hier mee te maken?
Er gaan verhalen dat punkbuster niet goed werkt en dat je als je 2 pc's achter nat zet je op 1 punkbuster kunt draaien en op de andere de cheats. Punkbuster zou dit niet merken zegt men. Het lijkt er op inderdaad dat dit werkt of Vietnam heeft wel heel erg veel last van bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugsBunny1942
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-06 16:40
Bor_de_Wollef schreef op 18 maart 2004 @ 12:33:
Jammer, maar kennelijk zullen er bij Battlefield Vietnam ook weer "losers" zijn die de boel gaan verzieken. :(
Misschien nog een tip voor de Geforce4 gebruikers. Ik zag dat de nvidia versie 56.56 die door EA op cd wordt meegeleverd niet officieel op de site van nvidia voorkomt? Ik vind dit wel een slechte zaak, aangezien Nvidia hun naam wel aan het spel koppelt. Zie mini-"handleidinkje" BFV. Er zijn gebruikers die teruggrijpen op een oudere versie. Ik weet niet of dit helpt/kan. Zie http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_archive.html Kwestie van uitproberen. Zelf ga ik op mijn G4TI4600-VTD versie 45.32 eerst weer eens proberen. Bij BF1942 was ik al tot 53.53 gekomen, zonder problemen. We blijven het proberen. Eens zullen we toch met plezier BFV kunnen draaien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Nou mensen...
Net lekker bf: vietnam geinstalleerd, graphics vallen wel tegen maar dat zal wel aan mn gfx liggen (GF2, 64mb :P) maar iig.. ik wil dus singleplayer doen, staat hier alleen Instant battle, Nergens valt een campaign te spelen die ik gewend ben van de eerste BF.

Ligt dit nu aan mij of zit in Vietnam geen campaign???

Grtz & have fun with the game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Laatst online: 28-06 15:22

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

BugsBunny1942 schreef op 18 maart 2004 @ 13:19:
[...]

Jammer, maar kennelijk zullen er bij Battlefield Vietnam ook weer "losers" zijn die de boel gaan verzieken. :(
Misschien nog een tip voor de Geforce4 gebruikers. Ik zag dat de nvidia versie 56.56 die door EA op cd wordt meegeleverd niet officieel op de site van nvidia voorkomt? Ik vind dit wel een slechte zaak, aangezien Nvidia hun naam wel aan het spel koppelt. Zie mini-"handleidinkje" BFV. Er zijn gebruikers die teruggrijpen op een oudere versie. Ik weet niet of dit helpt/kan. Zie http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_archive.html Kwestie van uitproberen. Zelf ga ik op mijn G4TI4600-VTD versie 45.32 eerst weer eens proberen. Bij BF1942 was ik al tot 53.53 gekomen, zonder problemen. We blijven het proberen. Eens zullen we toch met plezier BFV kunnen draaien. ;)
Laat me even weten wat je bevindingen zijn, ik ben zelf terug gegaan naar versie euhm... even spieken 45.23 en dat draait wel... Ik ben er nog niet echt tevreden over. Ik heb gister even 512 mb ddr400 er bij geknikkert, dus ik zit nu op 1 gig geheugen, en dat merk je dus echt bij het laden van mappen. Dat duurt nu op mijn machine nog maar 5 seconden ofzo. Alleen ja, ik vind het jammer dat gewoon zo traag speelt. Ik merkte overigens wel dat als je alles bij je drivers op automatisch selecteren zet, of door het spel laat beheren, dan gaat het inderdaad een stuk sneller, maar naar mijn mening niet snel genoeg nog. Vertical Sync uit scheelt meestal een boel fps, maar bij BFV maakt het juist dat het spel in slow motion komt. Erg vreemd, en ik hoop dat ze hier nog een patch voor gaan uit brengen.

Ik draai overigens met een ti4400.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkipZ
  • Laatst online: 19:50
Niels99 schreef op 17 maart 2004 @ 16:59:
[...]

Valt wel mee naja je kan het hier lezen, en jah ieder persoon heeft een eigen mening dus jah als jij met de menigte meeloopt.
Nee, dat sowieso niet :)

Maar ik heb in de tussentijd BF:V zelf gespeelt, en vind het zeker wel de moeite waard op te kopen :)

Vind met name die muziekjes in radio wel droog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Anders moeten jullie even die nieuwe 54.64 drivers proberen? Deel WHQL en die doen het bij mij vrij goed (GeForce3 Ti200, ongeveer 30 ~ 45fps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-07 21:25

Yotta

0110101001111010

Ryan666 schreef op 18 maart 2004 @ 13:23:
Nou mensen...
Net lekker bf: vietnam geinstalleerd, graphics vallen wel tegen maar dat zal wel aan mn gfx liggen (GF2, 64mb :P) maar iig.. ik wil dus singleplayer doen, staat hier alleen Instant battle, Nergens valt een campaign te spelen die ik gewend ben van de eerste BF.

Ligt dit nu aan mij of zit in Vietnam geen campaign???

Grtz & have fun with the game
Klopt, er is geen Campaign. Iets wat ik niet erg vind. :) Je kan alleen Instant Battle spelen om je vaardigheden te verbeteren. Je kan natuurlijk altijd tegen bots spelen, maar zelfs als de A.I. nog zo hoog staat 8)7 ... het blijven bots.

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie_N
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06-2022
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn legale cd key aan de praat. Zijn de cdkeys regio gebonden? Ik heb namelijk de niet zo legale US versie met een legale EU cd key en het werkt niet. Krijg "invalid cd key"
Waar kan het nog meer aan liggen ? weet nl zeker dat ie goed is :(

Heb al een uninstall gedaan en herinstall maar toen vroeg ie niet om mijn cd key :?
En hij stond ook niet meer in mijn register :? Dus toen heb ik t er maar zelf bij gezet maar werkte nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Waarom installeer je niet gewoon de retail versie dan? Of is het een gestolen serial oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Vinnie_N schreef op 18 maart 2004 @ 13:45:
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn legale cd key aan de praat. Zijn de cdkeys regio gebonden? Ik heb namelijk de niet zo legale US versie met een legale EU cd key en het werkt niet. Krijg "invalid cd key"
Waar kan het nog meer aan liggen ? weet nl zeker dat ie goed is :(

Heb al een uninstall gedaan en herinstall maar toen vroeg ie niet om mijn cd key :?
En hij stond ook niet meer in mijn register :? Dus toen heb ik t er maar zelf bij gezet maar werkte nog steeds niet.
Tja.. hoe kan je verwachten dat een illegale versie goed gaat werken met een legale sleutel? Er is vast een hoop geknutseld om die illegale versie aan de praat te krijgen... dat wordt toch een cdtje kopen vrees ik...

Hoe kom je uberhaupt aan een cd-key zonder cd?

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 02:40

DinX

Motormuis

Bor_de_Wollef schreef op 17 maart 2004 @ 23:09:
[...]

Dat is inderdaad erg cool, totdat je het spel een poosje hebt en alle nummers je de neusgaten uitkomen...

@bizzarro: dat is inderdaad je eigen keus maar het komt vaak voor dat iemand de radio van de auto aanzet terwijl er of teamspelers dichtbij / naast hem zijn of hij bijrijders heeft. Daarmee verraad je ook gelijk de locatie van de anderen.
Dan zet je toch gewoon je eigen nummers in die my music folder :)

Als er een optie komt om de radio te disablen hoop ik dat je het lokaal dan wel nog hoort, maar dat je medespelers het niet horen.
Niks zo leuk om als Apocalypse Now fan Operation Irving te spelen met ride of the valkyrie aan :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 07:31
zonet alweer een cheater tegen gekomen...

Volgens mij had ie iets van istagib aan :)
1 hit kill was het iig..

* Rexcore begint zich alweer te ergeren... :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie_N
Bor_de_Wollef schreef op 18 maart 2004 @ 13:49:
Waarom installeer je niet gewoon de retail versie dan? Of is het een gestolen serial oid?
Heb ik niet
van mijn neefje gehad die heeft toch geen breedband gebruikt die key niet
en hij woont een teringeind weg dus kan niet ff die cds gaan halen

maar niemand die zeker weet of dit wel of niet kan?? iemand met de illegale cd's en legale key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Gewoon het spel kopen zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Heb ik niet van mijn neefje gehad die heeft toch geen breedband gebruikt die key niet en hij woont een teringeind weg dus kan niet ff die cds gaan halen

maar niemand die zeker weet of dit wel of niet kan?? iemand met de illegale cd's en legale key
het delen van keys is net zo illegaal als het gebruiken van een illegaal spel... en aangezien alles wat in de buurt van illegaal komt hier niet op prijs wordt gesteld (zie ook de FAQ boven aan)... dus ik zou hier verder maar niets meer vragen :)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie_N
Jamal schreef op 18 maart 2004 @ 14:04:
[...]
het delen van keys is net zo illegaal als het gebruiken van een illegaal spel... en aangezien alles wat in de buurt van illegaal komt hier niet op prijs wordt gesteld (zie ook de FAQ boven aan)... dus ik zou hier verder maar niets meer vragen :)
okay
ik heb hem niet van mijn neefje gehad, ik heb het spel gekocht en ben net met de bureaustoel over alle 3 de cds gereden. Silly me.

iemand nog een nuttige bijdrage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kvind eigenlijk wel een vermakelijk spelletje, na dat ik die nieuwe detonators had geinstalleerd loopt het als een zonnetje, wel met de audio details laag, scheelt zon 50 (!!!) fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
Pfff, iedereen wil bij de US zo te zien.. Echt zo flauw :\
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~sman0005/BFV3.JPG

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Haha idd erg triest, wel grappig moet je onderaan kijken bij de spelers van USA die heten dan vaak allemaal nog Player 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door CycloneX op 18-03-2004 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinnie_N schreef op 18 maart 2004 @ 14:06:
[...]

okay
ik heb hem niet van mijn neefje gehad, ik heb het spel gekocht en ben net met de bureaustoel over alle 3 de cds gereden. Silly me.

iemand nog een nuttige bijdrage?
haha natuurlijk :(

anyways, wat zou je normaal doen als dit gebeurt? ff contact opnemen met EA dus, sturen ze tegen een vergoeding nieuwe cd's op, had je zelf ook wel kunnen bedenken lijkt me zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 23-07 07:31
Je bedoelt istagib???

de mensen die wel eens UT spelen, die weten wel wat ik bedoel.. :) (is een ut mod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie_N
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 14:09:
[...]

haha natuurlijk :(

anyways, wat zou je normaal doen als dit gebeurt? ff contact opnemen met EA dus, sturen ze tegen een vergoeding nieuwe cd's op, had je zelf ook wel kunnen bedenken lijkt me zo
:D 8)7

Okay... laat ik het even anders formuleren }:O
Heeft er iemand de downloadversie + een nl cd key? Zoja, werkt dat?
BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinnie_N schreef op 18 maart 2004 @ 14:14:
[...]

:D 8)7

Okay... laat ik het even anders formuleren }:O
Heeft er iemand de downloadversie + een nl cd key? Zoja, werkt dat?
BVD
Gewoon het spel kopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als iemand zin heeft om een keertje bf:V te spelen met behulp van een headset, voeg me maar ff toe aan je msn, ik heb een 100mbit ventrilo server up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zou er ook niet voice chat in BF-Vietnam komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarcast
  • Laatst online: 22-07 13:29
Als ik bij Video Options de Graphics Quality omhoog zet naar iets dat hoger is dan lowest, daarna op save druk, dan zet BF:V em automagisch weer terug naar lowest :?

dacht eerst dat het misschien de drivers waren, dus geupdate naar laatste nvidia drivers, maar probleem blijft.

Geometry en Texture quality kan ik wel gewoon veranderen..

iemand dit ook gehad / al een oplossing?

Ik heb een GF2 MX 400. met 54.64 drivers atm. Spel loopt goed, maja komt door die lowest setting natuurlijk :/

[ Voor 14% gewijzigd door sarcast op 18-03-2004 14:33 ]

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta

Yotta

0110101001111010

Niels99 schreef op 18 maart 2004 @ 14:09:
Haha idd erg triest, wel grappig moet je onderaan kijken bij de spelers van USA die heten dan vaak allemaal nog Player 8)7
*Yotta kijkt*

:? Geen player te zien! --> Wel in de top 3 :9

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Yotta schreef op 18 maart 2004 @ 14:37:
[...]

*Yotta kijkt*

Ik was net op een server waar Player, Player_0 t/m Player_8 aanwezig waren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
Whoops, ik ben ook nog ''player'' O-) Vergeten te veranderen. Maar ik sta iig niet onderaan :)

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

En dan nu de vraag der vragen! De vraag die ons allen bezighoud:

Is er eindelijk nu forcefeed back support in de Vietnam voor de joystick?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Yotta schreef op 18 maart 2004 @ 14:37:
[...]

*Yotta kijkt*

Ik bedoelde ook niet die screenshot, maar bij de gemiddelde games zie je dat vaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-07 16:16
Wowww, gister ff gegamed, super :o

Liep (opvallend genoeg) allemaal heel lekker op mijn P4 2.4 Ghz, 512 MB DDR en Club3D Radeon 9600Pro, kon zonder problemen met alles aan en op High spelen. Laadtijden vielen overigens wel mee...

Graphics vielen toch wel mee, niet fantastisch maar ook niet heel slecht... De gameplay is echt fantastisch, heerlijk met die Cobra's klooien en met tig man in een pantservoertuig :P

Ben tot nu toe zeeer tevreden over de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelleeee schreef op 18 maart 2004 @ 15:06:
Liep (opvallend genoeg) allemaal heel lekker op mijn P4 2.4 Ghz, 512 MB DDR en Club3D Radeon 9600Pro, kon zonder problemen met alles aan en op High spelen. Laadtijden vielen overigens wel mee...
Wat is daar zo opvallend aan?? Zou toch niet best zijn als dat niet zou lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Heb gisteren ook eindelijk online kunnen spelen , en idd het is zeer cool .
Alleen valt het me ook op dat iedereen in team usa zitten wil !
Dus op een gegeven moment zat ik als enige tegen 11 yanks te spelen ,
was wel goed for me kill ratio :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het een erg leuk spel om te spelen, net als BF1942.

Weet iemand nog goede servers in NL, want ik heb nogal last van lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:00

Hu9o

Schokkend

"Version differs from server" Als ik connect met een server. Maar er is toch nog geen update uit?? het is toch allemaal nog v1.0?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-07 15:41
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 15:07:
[...]

Wat is daar zo opvallend aan?? Zou toch niet best zijn als dat niet zou lopen...
Zijn toch ook veel mensen met bv een 9800 pro waarbij het spel toch niet geheel soepel loopt. En bij veel mensen(zoals bij mij) waar 1942 wel heel goed loopt en vietnam stukken minder, terwijl het toch dezelfde engine is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Alleen maar lof voor ea !, mijn battlefield 1942 cd's waren gebroken, ik dus teruggestuurd...
kreeg ik dinsdag een brief dat de zending eind volgende week was omdat de cd niet voorradig was. Krijg ik hem vandaag, de battlefield deluxe editie met road to rome :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta

Yotta

0110101001111010

Hu9o schreef op 18 maart 2004 @ 15:29:
"Version differs from server" Als ik connect met een server. Maar er is toch nog geen update uit?? het is toch allemaal nog v1.0?
Het kan zijn dat de server een zelfgemaakte map draaid.
Toen ik BFV installeerde heb ik ook een mapeditor (o.i.d.) geinstalleerd. Ik heb nog niet geprobeerd een map zelf te maken, maar het is dus mogelijk.

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:00

Hu9o

Schokkend

Denk niet dat dat het is, omdat ik ongeveer 5 servers geprobeerd heb.

Het is trouwens "data differs...."

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Misschien draaien die de gecrackte serverversie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Hu9o schreef op 18 maart 2004 @ 15:41:
Denk niet dat dat het is, omdat ik ongeveer 5 servers geprobeerd heb.

Het is trouwens "data differs...."
Als je de legale verise hebt probeer je waarschijnlijk te connecten naar een illegale (cracked) server :) Of andersom natuurlijk ;) Lees startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
DAMAGE schreef op 18 maart 2004 @ 13:28:
[...]

Ik merkte overigens wel dat als je alles bij je drivers op automatisch selecteren zet, of door het spel laat beheren, dan gaat het inderdaad een stuk sneller, maar naar mijn mening niet snel genoeg nog.
Wat bedoel je hier precies mee? Ik heb namelijk dezelfde driver (45.23) en een ti4200, dus misschien helpt het ook bij mij..

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Laatst online: 28-06 15:22

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Viper7 schreef op 18 maart 2004 @ 16:30:
[...]

Wat bedoel je hier precies mee? Ik heb namelijk dezelfde driver (45.23) en een ti4200, dus misschien helpt het ook bij mij..
Vertical Sync aan zetten (meestal als je dit uit zet krijg je fps winst, in BFV krijg je hier door slow motion effect, aan dus.)
Anti Aliassing op door programma laten beheren kiezen
en dan is er nog een, hoe heet dat ook alweer, die moet ook op programma laten beheren staan... Dus het komt er op neer eigenlijk alles op Auto zetten...

Dan merk je een kleinbeetje winst. In de start post staat hier geloof ik ook iets over...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Wát een geweldig spel !!! ik heb geen last meer van de lag en het speelt heerlijk
heerlijk als er een groepje is dat samenwerkt !
op de EAUK servers word trouwens redelijk goed samengewerkt aldus mijn bevindingen, maar dat zal na een paar weken wel meer worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-07 20:17

Hakker

a.k.a The Dude

Ik vraag mij af wanneer er een filmpie wordt gemaakt met als thema de beach invasie zoals Killgore het doet in apocalypse now :) Daar hoort natuurlijk de muziek dan ook bij he. Wagner - Ride of the Valkyries. misschien wat voor degene die het BHD filmpje hebben gemaakt :)

Het vormt een hele uitdaging om een beetje in formatie te vliegen met zoveel heli's

[ Voor 31% gewijzigd door Hakker op 18-03-2004 17:33 ]

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:01

Upke dupke

Oompa Loompa

Net, 30 ping, maar overal lag. Stond wel boven aan, op no 1. Vreemd want er had iemand minder deaths en ongeveer even veel kills. Ach ik was hem toch zo kwijt, en met BF stond ik nooit op No1. Dus ik mag blij zijn :) Er zitten wel weinig tanks in zeg, jonge jonge :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
net lekker ! je moet veel meer met infanterie doen, dat vind ik net een grote vooruitgang tov bf1942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

jaaaa net als CS!!! leuk!!! NOT!!
ik vind de velden maar klein.. je ziet dat DICE toch weer naar CS heeft aflopen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
dCY schreef op 18 maart 2004 @ 17:32:
ik vind de velden maar klein.. je ziet dat DICE toch weer naar CS heeft aflopen kijken.
net als CS :+
de velden zijn klein omdat alles nu meer op infanterie gericht is net zoals in de echte vietnamoorlog.
en ik zie geen enkele maar dan ook geen enkele overeenkomst met cs :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Deze post gaat door naar de volgende ronde als meest kansloze post in Battlefield Vietnam :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 23-07 10:28
uhm ja.... net CS :?
als dice CS spelers wou kapen, noemden ze het wel "BaTTLeFieLD !!11!!!1!"
</flame>
er is gewoon niks coolers als met 10 man paradroppen boven een nmy basis.
om nu met 10 tanks aan te komen rollen door de jungle lijkt me nogal vreemd.
in de woestijn van 1942 kan dat best, maar bij vietnam/cambodja horen voetsoldaten

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

RocketKoen schreef op 18 maart 2004 @ 17:39:
[...]

uhm ja.... net CS :?
als dice CS spelers wou kapen, noemden ze het wel "BaTTLeFieLD !!11!!!1!"
</flame>
er is gewoon niks coolers als met 10 man paradroppen boven een nmy basis.
om nu met 10 tanks aan te komen rollen door de jungle lijkt me nogal vreemd.
in de woestijn van 1942 kan dat best, maar bij vietnam/cambodja horen voetsoldaten
mja.. das ook wel weer waar.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

1 ding mis ik wel in BF vietnam... waar is Agent Orange gebleven..??
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Mjah, ik denk dat het een beetje te pijnlijk onderwerp is voor een aantal soldaten/vietnamezen? En anyway, dat zou denk een grote druk op netcode zoniet engine leggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 ding mis ik wel in BF vietnam... waar is Agent Orange gebleven..??
Voorlopig zul je het met Agent Napalm moeten doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuSeLive schreef op 18 maart 2004 @ 17:28:
net lekker ! je moet veel meer met infanterie doen, dat vind ik net een grote vooruitgang tov bf1942
in principe juist niet omdat de verschillende voertuigen juist de KRACHT waren van bf1942 en het spel daarom niet zo snel saai maakten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 17:50:
[...]

in principe juist niet omdat de verschillende voertuigen juist de KRACHT waren van bf1942 en het spel daarom niet zo snel saai maakten.
de kracht van battlefield dat je echt in een oorlog zat en die voertuigen die hielpen daar enorm mee, daar ben ik het mee eens. (rare zin)
maar ik vind niet dat er nu weinig verschillende voertuigen in bfv zitten, ik vind alles perfect uitgebalanceerd qua mensen/voertuigen maar ook qua american/vietcong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Laatst online: 22-07 14:44
Ja, en ik vind dat in vietnam niet zoveel minder voertuigen zijn dan in bf1942... je hebt nu echt de keus om te gaan lopen of een voertuig te pakken. Met BF1942 kon je zonder voertuig bijna niet overleven... in Vietnam zeker wel, heb je misschien nog wel meer kans.

@Huey.. Was een leuk servertje he ? helemaal geen lag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:02

Sjod

Ik ben goed luisterend

Voor degene die veel LAG hebben. Lees de volgende link eens door

http://home.comcast.net/~loudspeakermusic/help.html

Bij mij hielp het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Sjod schreef op 18 maart 2004 @ 19:28:
Voor degene die veel LAG hebben. Lees de volgende link eens door

http://home.comcast.net/~loudspeakermusic/help.html

Bij mij hielp het
Moet ik ook ff proberen. Misschien leuk voor de startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Heb Battlefield 1942 nooit gespeeld , maar ik vind BF Vietnam echt geweldig !
Gebruik zo nu en dan wel een voertuig , bootje en soms een auto .
Maar die heli's houd ik (nog) niet in de lucht :P

is veel cooler om als infanterie soldaat , om een pickup te vragen , en dat ze je dan
komen halen , en dan aan boord wat VC of Yanks neer te knallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-07 08:41

Spockz

Live and Let Live

Ik heb hem er ook maar even ingezet, want soms wordt de lag wel heel erg.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
Nou ik heb helemaal geen last meer van lag, ik kies altijd de laagste ping uit met ase, en dan speelt ie perfect, totaal geen lag...

En toch is Vietnam realistischer, in BF1942 heel veel voertuigen, dat was in de 2e WW helemaal niet zo, maar bij Vietnam, is het gebruikt voertuig/infanterie precies goed, je MOET het helemaal niet gebruiken, bij battlefield1942 was dit wel het geval.

Ik vind nu dat de meeste mensen voor vietcong kiezen...viel me op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Kan iemand mij uitleggen waarom ik 0 Vietnam servers krijg met ASE? Als ik BF_Vietnam selecteer aan de linker kant en refresh komen er geen servers te voorschijn. De normale Battlefield vult wel gewoon.

edit:
opgelost door reinstall

[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 18-03-2004 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi RUK!!
Helaas moet ik u mededelen dat wij bij onze pre-order actie niet genoeg exemplaren van Battlefield: Vietnam hebben binnengekregen. Helaas behoort u tot de ongelukkigen die daardoor (nog) geen exemplaar hebben ontvangen. Vandaag hebben wij te horen gekregen wanneer het spel weer voorradig zal zijn. Dit zal pas eind volgende week (ongeveer 26 maart!) het geval zijn. Onze leverancier schuift de schuld af op Electronic Arts, die te weinig exemplaren zouden hebben gemaakt. Electronic Arts zelf wist ons dit te bevestigen. Wij vinden het erg vervelend en wij kunnen begrijpen als u van uw koop af wilt zien. U bent dus vrij om uw bestelling (gratis) te annuleren of wijzigen. U mag natuurlijk ook blijven wachten tot het spel weer op voorraad komt. Onze excuses hiervoor.
Ik had hem zo ongeveer vandaag binnen verwacht, krijg ik deze mail van gcshop... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 20:14:
Mooi RUK!!

[...]

Ik had hem zo ongeveer vandaag binnen verwacht, krijg ik deze mail van gcshop... :(
Probeer uhm bij comcol te bestellen klik hier €42.90 + €2 verzendkosten binnen 24uur in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Te weinig exemplaren is inderdaad een mooie smoes. Er liggen stapels bij dynabyte in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-04 16:50
Hm zou hem gewoon annuleren en ff langs de mediamarkt/eplaza/freerecordshop gaan, zag er vanochtend tientallen liggen :|

[ Voor 3% gewijzigd door blix op 18-03-2004 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 18 maart 2004 @ 20:22:
Te weinig exemplaren is inderdaad een mooie smoes. Er liggen stapels bij dynabyte in ieder geval.
wrong topic |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
als ik em annuleer krijg ik toch vanzelf sprekend mijn geld terug? ik heb het ook namelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Bor_de_Wollef schreef op 18 maart 2004 @ 20:22:
ja en die zijn dus niet bij gcshop huh. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Ja dat lijkt me logisch, de winkel komt hun afspraak niet na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zaterdag: bfvietnam gedl'ed :9
vandaag: gekocht _/-\o_ _/-\o_

ik ben reuze te spreken over de game, vooral ook omdat het aantal voertuigen en wapens aan beide partijen perfect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

wat ik daarentegen wel jammer vind is dat je elke map andere wapens hebt. Ik ben ook verliefd op de m16 met sniper en de type-56.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
M60 met L.A.W _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

En wat is nou de hittezoekende raket vd amerikanen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Die M60 is idd echt lekker, je hoeft je muisknop niet eens meer los te laten, liggen er weer 3 dooie :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
persoonlijk vind ik hem te sterk....

net een verschrikkelijk potje.... heel veel spawncampen (bij een basis killen maar niet de vlag nemen) en veel mensen die een heli pakken, alleen opstijgen en dan ook nog eens niet kunnen vliegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Tsja dat heb je bijna met elk spel dadude, weet nog wel dat ik in BF1942 een vliegtuig wil pakken maar onderweg wordt getked als ik er naartoe ren, of als ik wil opstijgen dat me vliegtuig naar 1% wordt geschoten, dat soort types heb je met elk spel.
Dit spel wordt pas echt leuk als je clan matches gaat spelen of met vrienden die niet zitten te irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Na toch wat immens gespeeld te hebben heb ik een aantal negatieve en positieve punten gevonden in het spel, BF:V is (imho) een geweldig spel met geweldige gameplay en leuke ervaringen.

Als je uit een heli/vliegtuig/whatever jumped zie je geen parachute icoontje, dus je weet bijna nooit of je je parachute uitgeklapt hebt, dit irriteert echt enorm. Ik ben blind, ik ben van BF1942 gewend dat het rechtsmidden zit, volgens primemaximuz zit het in BFV dus linksonder. Overgens is het wel een miniscuul klein icon :X

• Als je reload in een gevecht en je wordt daarvoor of in de tussentijd geraakt stopt de reload animatie er gewoon mee. Je hoort nog wel het een en ander klikken en klakken, maar je ziet niet wanneer je klaar mee. Stoort.

• Ligt niet echt aan het spel maar meer aan de spelers: Smacktardin'. Het stoort gewoon enorm als iemand een volgepropte huey's opblaast met z'n C4 en na afloop ook nog het lef heeft om 'Soz' te typen, of mensen die eigenlijk helemaal niet kunnen vliegen toch maar 'even' een poging wagen met een volgepakte huey, slim plan!

• Zoals al gezegd is: Het draait veel minder dan BF1942 bij mij deed. Ik heb 50/60fps in Stalingrad, maar in BFV 30/40. Dit komt waarschijnlijk omdat BFV bij de 1.3 patch zit en BF1942 inmiddels al bij de 1.6. Ik hoop dat DICE vóór 1.2 (BFV) alle opties die tussen 1.3 en 1.6 zitten heeft toegevoegd of zelfs 1.6 heeft ingehaald qua bepaalde opties.

• EA heeft het spel gerushed. In bepaalde interview lieten makers allemaal heerlijke dingen weten, custom patches (schouderplaatjes ;)), flaregun etc. maar zit allemaal niet in 1.0. Hiervoor verwachten we compensatie!

Ik hoop dan ook dat DICE in future patches nieuwe muziek (Paint it Black bijv.!) en nieuwe wapens toevoegt. Ook dat ze de performance flink omhoog schroeven. Misschien als het spel was uitgegeven door EA had het bij launch een veel grotere impact gehad. Aangezien veel mensen vrij hoge verwachtingen hadden.

Desalniettemin een geweldig spel wat zeker je 50 euro waard is! Vooral met aankomende patches en mods (Point of Existence ziet er goed uit) ziet de toekomst er zeer rooskleurig uit :Y).

[ Voor 11% gewijzigd door Switch op 18-03-2004 21:08 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.