[3D] Contest V20: Ancient Kings Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:
  • 4.065 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-05 08:53
Dark Blue schreef op 07 april 2004 @ 18:52:
[...]

Ja, ik ben vrouw. :{
Ja, je hebt zeker iets gemist. :{
Ja, ik wenste dat mensen mij nu eindelijk eens serieus gingen nemen hier. :{

Ik doe al minstens 15 contests actief mee, probeer er altijd weer wat moois van te maken en heb zelfs al twee keer gewonnen - waarom zien jullie me altijd over het hoofd en geven me het gevoel dat ik de eeuwige newbie ben? :r

[afbeelding]
Valt niet te missen, toch? :(
Sorry, maar ik had deze wip toch echt niet gezien. Ik dacht dat jij al vrij snel na het begin van de contest gestopt was, omdat ik geen wips meer zag, maar blijkbaar ben je nog aan de gang. Mooi :)

Trouwens, je inzendingen zijn echt niet onopgemerkt gebleven hoor. Die van Frozen Worlds vond ik een plaatje :*) . Als ik jou was zou ik deze contest op de zelfde manier aanpakken

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-05 00:32

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

inquestos schreef op 07 april 2004 @ 19:08:
[...]

Sorry, maar ik had deze wip toch echt niet gezien. Ik dacht dat jij al vrij snel na het begin van de contest gestopt was, omdat ik geen wips meer zag, maar blijkbaar ben je nog aan de gang. Mooi :)

Trouwens, je inzendingen zijn echt niet onopgemerkt gebleven hoor. Die van Frozen Worlds vond ik een plaatje :*) . Als ik jou was zou ik deze contest op de zelfde manier aanpakken
*uche uche dat was Vue d'Esprit *uche uche :X
Die was landschapsgeorienteerd, nogal wiedes dat ik er dan zoiets uit klop na 2 jaar er mee werken, en zo eventjes hop van dag naar nachtscène...
Cinema4D is hoofdzakelijk objectgeorienteerd, dus ik moet nu veel meer zelf doen... :D

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 21:48
Mini-update;
http://home.planet.nl/~proos017/GoT/lion_render_12.jpg
Niet eens de moeite om als plaatje te posten, maar had wat opmerkingen meegenomen als; een grotere neus, belichting schildpadje anders, wat schaduw en heb nog wat texture-detailtjes toegevoegd, verder de klauw wat korter gemaakt/minder menselijk.

@Dark Blue; Spooky :9 , maar je moet wel ff kijken naar de ramen en vooral hoe de stenen er omheen zitten. Maak desnoods een rand die je anders mapped. En het lijkt erop alsof je een sky-dome of een cilinder hebt gebruikt en daar een foto van een bliksem op hebt geplakt. Niks tegen een foto als achtergrond, maar de texture loopt nogal bol daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-03 14:59
Dark Blue schreef op 07 april 2004 @ 18:52:
[...]

Ja, ik ben vrouw. :{
Ja, je hebt zeker iets gemist. :{
Ja, ik wenste dat mensen mij nu eindelijk eens serieus gingen nemen hier. :{

Ik doe al minstens 15 contests actief mee, probeer er altijd weer wat moois van te maken en heb zelfs al twee keer gewonnen - waarom zien jullie me altijd over het hoofd en geven me het gevoel dat ik de eeuwige newbie ben? :r

[afbeelding]
Valt niet te missen, toch? :(
respect _/-\o_

over je wip: ziet er mooi uit, valt me erg mee hoe lang je er over gedaan hebt te wennen aan je nieuwe pakket :)

edit:
ik geef litoki btw gelijk over die achtergrond :)

@litoki's wip: erg mooi, enige dat ik er eigenlijk op kan aanmerken is de neus (het zwarte gedeelte), beetje erg onregelmatig. kijk eens naar een hond ;)

[ Voor 15% gewijzigd door geez op 07-04-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 22:58

MaDDoG

De brakste schakel

En weer eens een avond verder zitten rommelen. Ik blijf een mooie scene maken nog behoorlijk lastig vinden. Heb vaak het idee dat ik mijn model meer verpest als accentueer zodra ik daar mee bezig ben.

Afbeeldingslocatie: http://www.gekkehond.nl/GoT/triton12.jpg

En begonnen met texturen. Zit met een vervelend belichtingsprobleem. Ik blijf maar een licht randje houden tussen het lichaam en de staart. En de enige manier om die niet te krijgen is ray-traced shadows. Maar dan krijg ik ray-traced shadows van die lamp. En dat wil ik niet. Iemand een idee?

Ga nu slapen, reageer morgen wel op de rest :)

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Laatst online: 22-05 17:21
MaDDoG schreef op 08 april 2004 @ 02:03:
En weer eens een avond verder zitten rommelen. Ik blijf een mooie scene maken nog behoorlijk lastig vinden. Heb vaak het idee dat ik mijn model meer verpest als accentueer zodra ik daar mee bezig ben.

[afbeelding]

En begonnen met texturen. Zit met een vervelend belichtingsprobleem. Ik blijf maar een licht randje houden tussen het lichaam en de staart. En de enige manier om die niet te krijgen is ray-traced shadows. Maar dan krijg ik ray-traced shadows van die lamp. En dat wil ik niet. Iemand een idee?

Ga nu slapen, reageer morgen wel op de rest :)
Ik vind die overgang niet slecht hoor, het randje merk ik nauwelijks. De haren van de zeemeerman vind ik nog niet echt ideaal, het lijkt alsof de haren van beton zijn gemaakt. Ook zijn de haren wat te vol.

Misschien kan je de zeemeerman z'n staf in z'n hand laten houden. Ook zouden wat vissen op de achtergrond geen kwaad doen.

Maar voor de rest is je scene al erg mooi, 1 van de weinige mooie wips vind ik.

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Qylos schreef op 08 april 2004 @ 15:23:
[...]

Ik vind die overgang niet slecht hoor, het randje merk ik nauwelijks. De haren van de zeemeerman vind ik nog niet echt ideaal, het lijkt alsof de haren van beton zijn gemaakt. Ook zijn de haren wat te vol.

Misschien kan je de zeemeerman z'n staf in z'n hand laten houden. Ook zouden wat vissen op de achtergrond geen kwaad doen.

Maar voor de rest is je scene al erg mooi, 1 van de weinige mooie wips vind ik.
Tsja, ik vond de haren waren leuk, maar nu wordt zijn lichaam realistischer, en vallen de haren uit de toon. Dat had ik ook al. Misschien moet ik het iets gestyleerder gaan maken.

De staf en de vissen waren allemaal nog in de planning inderdaad :) Ook wil ik nog een hoorn (triton schelp) maken die hij omheeft aan een touw/zeewier/simpel iets een zijn zij.

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-05 19:32

Epsilon

MaDDoG schreef op 08 april 2004 @ 02:03:

En begonnen met texturen. Zit met een vervelend belichtingsprobleem. Ik blijf maar een licht randje houden tussen het lichaam en de staart.
Ach, hij heeft gewoon zn zwembroek wat laag hangen en de rest is niet door de zon gebruint :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

iets verder
:)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hymz/ancient%20kings/wip14.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Zoals altijd weer kwaliteit van jou, Hymn.

De sfeer is in mijn mening erg goed, vooral door de belichting en de fog. Alleen lijkt de persoon in de stoel nog niet echt op een koning, meer op een slaaf uit het dodenrijk. Ook vind ik de oranje kleur van de persoon niet zo passen bij een koning en misschien kan er nog wat meer detail in de persoon, zoals een kroon en kleding.

Maar je bent al erg goed op weg moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qylos schreef op 08 april 2004 @ 17:09:
[...]

Zoals altijd weer kwaliteit van jou, Hymn.

De sfeer is in mijn mening erg goed, vooral door de belichting en de fog. Alleen lijkt de persoon in de stoel nog niet echt op een koning, meer op een slaaf uit het dodenrijk. Ook vind ik de oranje kleur van de persoon niet zo passen bij een koning en misschien kan er nog wat meer detail in de persoon, zoals een kroon en kleding.

Maar je bent al erg goed op weg moet ik zeggen.
thnx
kroon vind ik zo cliche dus die maak ik niet :P
maar hij krijgt nog een mantel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48458

Misschien een staf of een orb (a la Palantir) ofzo? :)
Die knik onder z'n borstspieren vind ik nog steeds wat storend (ook al is het misschien zo bedoeld ;) )
Misschien volumetric light uit die schedel tussen z'n benen laten komen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Ik zit nu al een tijdje mee te lezen, maar ik krijg toch het gevoel dat het een beetje doodbloed hier in deze contest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
-CKY2K- schreef op 10 april 2004 @ 19:59:
Ik zit nu al een tijdje mee te lezen, maar ik krijg toch het gevoel dat het een beetje doodbloed hier in deze contest?
jij ook al? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63431

Ja logisch natuurlijk , iedereen is hard aan het werk , om alles op tijd af te krijgen voor de verval datum.
En die is niet zo verweg meer ........ slechts een paar dagen .:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Tsja dat kan wel zo zijn, maar in het vorige topic zag je een stuk meer wips en bleven er ook meer deelnemers(sters <-- vergeet Dark Blue niet! ;) ) over!

Misschien dat character modeling nog te hoog gegrepen is voor een hoop mensen?
Ach ja wat lul ik nou over het niveau van anderen...laat ik eerst zelf maar weer verder gaan met de tutorials van max! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:) dan nodigen we je van harte uit!!!!
om volgende keer ook mee te doen.
Het is erg leerzaam, zelf heb ik meer geleerd hier , dan in 3 jaar tuts volgen. _/-\o_ .

Gewoon doen, en plezier hebben
Cherryooo :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

* Anoniem: 105830 is z'n hoofd (erm.. Elvis' hoofd) opnieuw aan het maken, vandaar de wiploze dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die renders van LiToKi en Hymn zijn trouwens errrug :9~ _/-\o_ !!

btw. En vooruit dan maar, hier is een niet-post-waardige wip met een 1-uur jong hoofd wat er nog lang niet uitziet als Elvis:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/42R5E5INMW75/picserver.png

Oude hoofd vond ik te hoekig en er zaten veel te veel fouten in. Vandaar dat ik nu maar helemaal opnieuw begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 63431 schreef op 11 april 2004 @ 11:09:
:) dan nodigen we je van harte uit!!!!
om volgende keer ook mee te doen.
Het is erg leerzaam, zelf heb ik meer geleerd hier , dan in 3 jaar tuts volgen. _/-\o_ .

Gewoon doen, en plezier hebben
Cherryooo :*)
Tsja ik denk inderdaad dat ik de volgende keer meedoe, je krijgt hier zoveel tips dat je er volgens mij super veel van leert! 3d modeling is erg leuk om te doen, al snap ik er nog niet veel van, maar ja ben pas een maandje bezig met weinig tijd (binnenkort tentamen 2de jaar SOMT --> Manuele Therapie Amersfoort) :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-05 14:27
Nou na een lange tijd niet meer langs te zijn geweest ben ik er weer. ERg druk gehad de laatste tijd (tevens de rede dat ik niet mee doe). Jammer dat er aardig wat mensen afvallen, en mooi dat er nog aardig wat over zijn :P. Ziet er allemaal erg goed uit.

Toch nog even een ding, de jury? Ik wil nog een keer vragen of de vorige jury wil melden of ze dit nog een keer willen doen en of de deelnemers (buitenstaander mag ook) willen laten weten of de jury moet blijven of niet. Omdat de eindstreep in zich komt is dit wel belangrijk. Ik heb nog steeds deze week niet echt veel tijd. En kan de resultaten (als alles dan binnen is) pas op donderdagavond geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77157

Ik wil best weer voor jurylid spelen, daarnaast heb ik donderdag en vrijdag overdag vrij, dus dat kan er wel vanaf. :)
Was dat jurylidgebeuren trouwens bij iedereen goed bevallen? Dit omdat ik maar van enkele mensen een reactie gehad heb op het commentaar wat ik ze gegeven heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Scene opnieuw belicht.
Afbeeldingslocatie: http://www.gekkehond.nl/GoT/triton15c.jpg
(klik voor een grotere versie)
Tijd voor de omgeving. Time is running out :)

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
MaDDoG schreef op 12 april 2004 @ 13:05:
Scene opnieuw belicht.
[afbeelding]
Belichting is wel beter geworden. De groene material op z'n handen ziet er goed uit, net als de texture van de huid. Alleen zijn de haren nog van beton, misschien moet je ze wat witter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Wat zijn die blarenpleisters in de palm van zijn hand? Werd de drietand hem even te heet? :+

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86133

Mijn eerste wipje:
Afbeeldingslocatie: http://www.flyingvinge.org/images/wip1.PNG

Hoe smooth ik dat ding? :X

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 86133 op 12-04-2004 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

MaDDoG schreef op 12 april 2004 @ 13:05:
Scene opnieuw belicht.
[afbeelding]
wat voor touwtje hangt er om zijn lijf? :?

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86133 schreef op 12 april 2004 @ 21:42:
Mijn eerste wipje:
[afbeelding]

Hoe smooth ik dat ding? :X
Mmmm erg mooi hoor die ribbels

Uh smoothen , 3dmax ---- > Modifier--- > Meshsmooth :) ce simple;)

Touwtje-> , ik geloof dat ik bij ariel , de kleine zeenimph ,gezien had, dat de vader iets van een schoudertas droeg :)

Omdat ik toch zo weinig tijd had ben ik tussen door maar iets begonnen wat me altijd nerveus maakte bij de gedachte.
Dus ondanks ik niet meer mee doe een WIPJE van de KEURSLAGER :P

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.arendsen/slager.jpg

doet u mij maar een stukje voorhoofd :)

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 12-04-2004 22:54 . Reden: toevoeging plaatje :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

* Dark Blue heeft doorgewerkt aan dr texture maar nog even geen WIP te plaatsen. Coming soon! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Anoniem: 63431 schreef op 12 april 2004 @ 22:49:
Omdat ik toch zo weinig tijd had ben ik tussen door maar iets begonnen wat me altijd nerveus maakte bij de gedachte.
Dus ondanks ik niet meer mee doe een WIPJE van de KEURSLAGER :P

[afbeelding]

doet u mij maar een stukje voorhoofd :)
lol :D tekenen maar :9

@vinge: ff een meshsmooth erover heh :P wat gaat het worden?

[ Voor 8% gewijzigd door geez op 13-04-2004 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

wat ik de laatste tijd doe is in een willekeurige submode onderin even subdivision surface (of zoiets, weet het niet uit mijn hoofd) gebruiken ipv meshmooth, ik vind dat net even prettiger.... (just a thought)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mn final

ivm tijd gebrek, tentamens komen er weer aan :/

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hymz/ancient%20kings/final.jpg

los clickos etc

wireframe komt er zo aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prachtig, die ancient king of darkness :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 30-05 08:53
Anoniem: 41017 schreef op 13 april 2004 @ 16:42:
mn final

[afbeelding]

los clickos etc

Jammer van dat "kleed". Dat rode had wel wat, onderbrak het donkere nog wat (Je hebt het rood trouwens ook minder intens gemaakt). Verder topwerk hoor ! _/-\o_

Litoki (en Maddog ook wel) mag nog flink z'n best doen :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inquestos schreef op 13 april 2004 @ 17:18:
[...]

Jammer van dat "kleed". Dat rode had wel wat, onderbrak het donkere nog wat (Je hebt het rood trouwens ook minder intens gemaakt). Verder topwerk hoor ! _/-\o_

Litoki (en Maddog ook wel) mag nog flink z'n best doen :)
thnx ;)
mja, anders was het geen king he ;p
hijs nog steeds knalrood hoor, alleen beetje post werk in fotosoep :P

wire
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hymz/ancient%20kings/finalwire.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 13-04-2004 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

dat jaagt me nou op :{

:P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Anoniem: 41017 schreef op 13 april 2004 @ 16:42:
mn final
[afbeelding]
los clickos etc
1 woord: prachtig :)
en g'luck met je tentames he :P

[ Voor 1% gewijzigd door geez op 13-04-2004 20:17 . Reden: gl > g'luck :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geez schreef op 13 april 2004 @ 10:26:
@vinge: ff een meshsmooth erover heh :P wat gaat het worden?
Iets ge-ni-aals! :P Simpel, maar goed! :+

En waar zit dat in lightwave? Heb gezocht, heb niet gevonden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Erg mooi Hymz :)

Ik heb ook weinig tijd, hopelijk kan ik morgen nog iets inleveren dat 't lijkt alsof ik er nog wat aan gedaan heb :). En da's jammer, want had er nog veel aan kunnen doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Mooie dingen zie ik weer :) Succes met de laatste loodjes dame en heren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Anoniem: 86133 schreef op 13 april 2004 @ 21:06:
[...]

Iets ge-ni-aals! :P Simpel, maar goed! :+

En waar zit dat in lightwave? Heb gezocht, heb niet gevonden. :(
In Lightwave moet je gewoon op de TAB drukken. Geen idee waar de echte knop zit, of hoe hij heet. Maar TAB moet het doen :)

/edit. Je moet wel een smooth surface hebben om hem echt smooth eruit te laten zien. Dan moet je bij de Surface Editor (Ctrl-F3, of F4 of zo), smooth aanvinken.

[ Voor 20% gewijzigd door MaDDoG op 13-04-2004 22:53 ]

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:05
wipje, nog maar een paar uur tijd vanavond...

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/w.d.j.lafeber/king9.jpg

Achtergrond wordt nog anders. Dit is scanline, brazil is heel anders, huid minder plastic-achtig.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lycos heeft me gekickt :(
dus maar ff nieuwe aangemaakt O-)
[img=640,480]]http://members.lycos.nl/hymz3d/final.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969

Ik vrees dat ik er weer eens niet aan toegekomen ben om m'n WIP af te maken tot een final.
Veel te druk gehad met tentamens en dergelijke uitermate plezante zaken.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik ga vanavond nog verder! :) natuurlijk moet mijn Tragic Kingdom wel een kans krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben ook nog druk bezig om iets toonbaars te klussen. Heb de draak en ridder in dezelfde scene gezet, met wat omgeving erbij:

*klik*
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/p.koerhuis/Scene1.jpg

todo:
- fatsoenlijke textures
- rare fouten in meshes (door importeren?) wegwerken
- omgeving uitbreiden
- vuur en belichting tweaken
- zachte schaduwen

niet dat dat nog gaat lukken, maar goed... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Nou, ook mijn final dan maar. Geen half uurtje de tijd meer vandaag... :/

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~proos017/GoT/lion_render_final.jpg

En de wire erbij;
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~proos017/GoT/lion_render_12_wire.jpg

Het achtergrondje was een savanne, maar werd steeds abstracter, en nu is 't iets onherkenbaars waar licht vandaan lijkt te komen. Met wat vage sterretjes, ben er niet tevreden mee, maar vond 't resultaat niet onaardig uiteindelijk (hmm, da's tegenstrijdig).

[ Voor 18% gewijzigd door LiToKi op 14-04-2004 20:53 . Reden: clickable gemaakt. rommelpostje weer. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

:'( Ik moet mijn werk voor de kunstacademie ook nog afmaken.... *stresst nu echt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
steeds meer mensen die wachten tot het laatste moment om hun werk nog af te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Doh!! Weet je wat, laat ik mijn character nog even volledig riggen een paar uur voor de deadline. Dat is vast slim als je het nog nooit gedaan hebt.

Aarrggllll. Respect voor de riggers.

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38587

Een mysterieuze persoon gaf mij op laatste moment een lame idee :P

Er is nog niet veel te zien, maar over 50 minuten issie af :o

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/umg.jpg

:+

ps. tis geen grapje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hahaha :) ik ben benieuwd wat dat nog gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Gokje, in het land der blinden is 1 oog koning ;)

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

LiToKi schreef op 14 april 2004 @ 20:51:
Nou, ook mijn final dan maar. Geen half uurtje de tijd meer vandaag... :/

[afbeelding]

En de wire erbij;
[afbeelding]

Het achtergrondje was een savanne, maar werd steeds abstracter, en nu is 't iets onherkenbaars waar licht vandaan lijkt te komen. Met wat vage sterretjes, ben er niet tevreden mee, maar vond 't resultaat niet onaardig uiteindelijk (hmm, da's tegenstrijdig).
sow des jus, m'n bek breekt er van open.
* himlims_ heeft een nieuwe wallpaper omg mooooi

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Pasen was toch al geweest :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klopt , het zijn ook mottenballen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
Dan hier mijn final. Natuurlijk niet tevreden, maar door tijdgebrek is het toch allemaal een beetje afgeraffeld. Doe je niets aan. Jammer om half werk te leveren.

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/w.d.j.lafeber/final.jpg

Die glow... mmm... en verder, de achtergrond is wat saai. Ik weet verder ook wat er allemaal aan mankeert, een juryrapport vind ik een leuk idee, maar verspil niet teveel woorden aan mijn scene. Succes met stressen voor degenen die nog niet klaar zijn!

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Tijd voor de laatste testrender.....
Nog iets meer dan 15 min...

/edit: Zo, hij is aan het renderen. Nu hopen dat hij dat binnen 10 minuten kan :)

[ Voor 40% gewijzigd door MaDDoG op 14-04-2004 23:50 ]

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaDDoG schreef op 14 april 2004 @ 23:42:
Tijd voor de laatste testrender.....
Nog iets meer dan 15 min...
Tijd zat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
mercarra schreef op 14 april 2004 @ 23:35:
Dan hier mijn final. Natuurlijk niet tevreden, maar door tijdgebrek is het toch allemaal een beetje afgeraffeld. Doe je niets aan. Jammer om half werk te leveren.

[afbeelding]

Die glow... mmm... en verder, de achtergrond is wat saai. Ik weet verder ook wat er allemaal aan mankeert, een juryrapport vind ik een leuk idee, maar verspil niet teveel woorden aan mijn scene. Succes met stressen voor degenen die nog niet klaar zijn!
Mooie render is het geworden. Wel jammer dat de keizer er zo rechthoekig uitziet, maar de houding en uitstraling zijn erg duidelijk, en dat is vrij belangrijk. Mooie texturing op het gewaad.

Wat me ook nog opvalt is dat de handen erg klein zijn t.o.v. het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woei ik ben klaar :{ :+

FINAL
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/uberlame.jpg

Jaja, geweldige scene, de mooiste, en in de kortste tijd gemaakt 8)

Voor mensen die nou zich afvragen hoe ik deze grafische pracht heb gemaakt, nou ik zal ff een wire plaatsen :+

Wire:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/wire.jpg

Voor eventuele vragen over hoe ik die mooie spheres heb gemaakt kan je me altijd mailen natuurlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Helaas, ik ben te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Afbeeldingslocatie: http://www.gekkehond.nl/GoT/triton17sm.jpg
(klik voor 1518x960)

Woei, over timing gesproken, 23:59 en het plaatje staat er. Dan nu nog wat tekst erbij tikken :)

Echt te weinig tijd gehad na mijn eerste weekend. Zie nu dat ik zelfs de bellen (die niet echt op bellen lijken, maar ik had nog maar 40 sec voor materiaal oid :P) ben vergeten te smoothen.

Rendertijd 6m46sec. En da's maar goed ook. Ik had geen tijd meer voor een mooie radiosity render.

Ook het materiaal van de Hoorn had wel een iets kleinere bumpmap mogen hebben. Zal zometeen nog even wat wires ed posten voor de geintereseerden.

[ Voor 75% gewijzigd door MaDDoG op 15-04-2004 00:04 ]

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-05 10:16
Oeps... In de woonkamer ingelogd als m'n huisgenoot...
Ik ben dus Paidor (jeweetwel, die van die draak :+).

Ben ik m'n final aan het renderen, blijk ik m'n mooie combustion-vlammetjes uit te hebben gezet; kan ik weer overnieuw beginnen... |:(

Mijn render is nu bijna op de helft en al ruim 45 minuten bezig. Voor twaalven red ik dus niet meer... :(
Ik lever dus vannacht nog wel mijn final in, maar niet voor 0:00 uur.
Mochten er mensen zijn die daar problemen mee hebben, dan verklaar ik hierbij mijn laatste WIP tot final.

[ Voor 13% gewijzigd door Kheldar op 15-04-2004 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96849

Anoniem: 38587 schreef op 14 april 2004 @ 23:53:
Woei ik ben klaar :{ :+

FINAL
[afbeelding]

Jaja, geweldige scene, de mooiste, en in de kortste tijd gemaakt 8)

Voor mensen die nou zich afvragen hoe ik deze grafische pracht heb gemaakt, nou ik zal ff een wire plaatsen :+

Wire:
[afbeelding]

Voor eventuele vragen over hoe ik die mooie spheres heb gemaakt kan je me altijd mailen natuurlijk 8)
Whahahaha :D erg goed bedacht :D kvind hem echt leuk..

Deze mag wat mij betreft winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
Qylos schreef op 14 april 2004 @ 23:47:
[...]

Mooie render is het geworden. Wel jammer dat de keizer er zo rechthoekig uitziet, maar de houding en uitstraling zijn erg duidelijk, en dat is vrij belangrijk. Mooie texturing op het gewaad.

Wat me ook nog opvalt is dat de handen erg klein zijn t.o.v. het hoofd.
Dat klopt, de handen lijken erg klein. Er komen nog wires... dan zal je zien dat het wel klopt... de vingers zijn nl. best wel gekromd, maar dat zie je niet vanuit dit standpunt. De belichting is zo vlak daar, dat het niet zichtbaar is. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Afbeeldingslocatie: http://www.gekkehond.nl/GoT/triton17-layoutSm.jpg
(klik voor groter)
Camera viewport en schematisch overzicht van mijn scene, en vooral, bones (aaggrrlll)

Afbeeldingslocatie: http://www.gekkehond.nl/GoT/triton17-wireSm.gif
(klik voor groter)
Wireframe vanuit de modeler. Ongeveer wat er gerenderd is. Vond het teveel moeite om de trident er ook nog bij te plaatsen. Als mensen nog meer wireframes willen zien hoor ik het wel :)

Vond het een leuk onderwerp. Maar een contest moet echt niet korter duren als dit. Te weinig tijd voor dit soort grapjes. Maar wel weer erg veel geleerd. Vooral erg snel iets in elkaar draaien, zoals achtergrond :P Dit is wel duidenlijk mijn snelste ding ooit. Best veel gedaan, en niet heel veel tijd in kunnen stoppen.

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/28982/full.jpg

FINAL... (te laat, Blue'tje, te laat... ) :'( As usual :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/28986/thumb.jpg
Nu met wire... een héle smérige wire... :X

't zal niet mn eerstvolgende goal zijn, maar k ga er aan werken, want wat een troep is dit.

[ Voor 55% gewijzigd door Dark Blue op 15-04-2004 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pfff, eindelijk is dat kr€ng klaar...
Rendertijd: 2:40:12... Hoe krijgt-ie het voor elkaar... 28 lampen, 4 objecten en een combustion pongel...
Nou ja, uiteindelijk is er toch wat uit komen rollen, namelijk mijn
FINAL:
*klik*
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/p.koerhuis/Final.jpg

Er is nog vanalles mee mis (lelijke muur, rare schaduwen, slechte textures, ...) maar meer tijd (en zin) heb ik niet. :)
't Is wel het eerste echte project van meer dan één object voor mij, dus eigenlijk ben ik best wel tevreden met het resultaat. :)

Wire post ik morgen wel. Nu eerst: :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48458 schreef op 15 april 2004 @ 02:22:
Pfff, eindelijk is dat kr€ng klaar...
Rendertijd: 2:40:12... Hoe krijgt-ie het voor elkaar... 28 lampen, 4 objecten en een combustion pongel...
Nou ja, uiteindelijk is er toch wat uit komen rollen, namelijk mijn
FINAL:
*klik*
[afbeelding]

Er is nog vanalles mee mis (lelijke muur, rare schaduwen, slechte textures, ...) maar meer tijd (en zin) heb ik niet. :)
't Is wel het eerste echte project van meer dan één object voor mij, dus eigenlijk ben ik best wel tevreden met het resultaat. :)

Wire post ik morgen wel. Nu eerst: :Z
Erg mooi hoor, en aan gezien ik een opgever ben, zal ik milt blijven :+

De draak en ridder lijken behoorlijk goed op schaal
De vlammen, hadden meer op vlamen mogen lijken, maar ook dat is iets waar ik meestal mee loop te klooien., ( maar hee )

Het enige punt waar ik echt een opmerking bij zet is de draak :)
Ik vindt zijn voor pootjes zo zielig op zijn lijf staan.
Volgens mij hadden ze iets meer naar de buik kant gekunt. :)
ook lijkt het dat de pootjes raar staan, zo van ik drijg dus steek ik mijn ellebogen de lucht in :+

Verder erg mooi.

@ DB:
Nou zo slecht is het niet geworden ;)
Maar die wire oei oei oei , het lijkt op een wire van een blok waar heftig in gesneden is met een BOE!-lian modifier :)

erg mooi

@ Tommeledings :)
Hier heb ik verschrikkelijk om gelachen,
en dan die geweldig droge humor teksten er bij.
Ik zou bolletje geld vragen , je maakt tenslotte reclame voor ze :P

@ Iedereen :
Ze zijn allemaal erg mooi geworden.
Jullie zijn de echte die-Hards
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ja, die wire van mij is erger dan een Nilfisk, maar dat komt doordat ik voor die kleine schietgaten de functie 'cutout' heb gebruikt, die je meteen een mooi spline-cutout in je spline geeft. Wist ik veel dat dat zo'n uiterst lelijke bende op zou leveren...
Nu weet ik dus ook waarom ik er van die diagonale lijnen overheen heb lopen. Nouja... voor de volgende keer dan maar weer.

Ik heb van Handige Harrie al een lesje uitcutten en randen bridgen gehad, nu moet ik nog het zelf proberen... :)

Ik ben trouwens meer tuk op goede belichting, dat is hier ook bij lange na niet uit de verf gekomen. Maar daar wil ik me wel meer op gaan richten: realistisch lijkende textures en objecten (zie gras onderaan kasteel, dat zit in de texture) en de ophaalbrug die ik persoonlijk erg mooi vind.
De modderige grond rondom het kasteel en de texture op de poort (vierkante steenopbouw in een ronde poort 8)7 ) vind ik om te huilen, maar ik kon even niet anders. Ook de koning is niet meer geworden dan een betreurenswaardig spookje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
@Trommeldaris; hahaha, erg droog geworden.

@Paidor; Camerahoek en kleuren vind ik erg ok, de rest ziet er ook wel komisch uit :)

@DarkBlue; die wireframe is echt tenenkrommend, je hebt gelukkig de muren recht gehouden, anders was je uiteindelijke render om te huilen geweest :). Verder voor een beginner met Cinema4D, best wel ok.

@MaDDoG; Buiten die bubbels; erg coole render :). Alleen lijkt die triton geen caustics te krijgen en de achtergrond wel?

@mercarra; ik vind de render erg ok, glow vind ik corny, maar die heb ik zelf ook, dus daar mag ik niks over zeggen verder... het hand is idd. te klein, maar ach details :)

@Hymz;
Erg mooi :) Beetje ondefinieerbaar allemaal, maar dat heeft ook wel weer wat B)
En wat gebeurd er met de jury? Ik en Hymz kunnen niet dit keer :/...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze aardbei heeft gisteren een drukke dag gehad en is 's avonds in slaap gevallen |:( :r

Bah.
(ach, nu hoef ik em tenminste niet snel en slordig af te maken (wie gaat er nou 3 dagen voor de deadline opnieuw beginnen :9))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maarreh...

Hoe zit het met de jury? Ik wil best wat stukjes schrijven, maar qua puntentelling lijkt een eenmansjury me niet de beste oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jury mag van mij wel weer, hoeft niet.
Evt. leden van de jury zouden imo kunnen zijn:
RareAap (goed commentaar vorige keer)
CyberHunter (topicstarter, die niet heeft meegedaan)
Aardbei (misschien? Heeft wel meegedaan, geen final ingeleverd en levert vaak nuttig commentaar)

Just my 2 cents again. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:48

alienfruit

the alien you never expected

@maddog: Sinds wanneer heeft Lightwave die Schematic View? Ik gebruik Lightwave soms, nog nooit gezien. Bedankt voor de tip :+ Kunnen XSI deïnstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
Ik zou vanavond (moet zo sporten) de finals bij elkaar rapen zodat er een overzichtje is. Als dat er is kunnen de deelnemers hun lijstjes inleveren bij mij. Ook wel mailen naar jochemlierop @ hotmail.com.

Ik ben het verder eens dat een eenmans jury niet echt meehelp en wil, als dat wordt toegelaten natuurlijk wel jureren. De andere kanidaten die zijn voorgesteld lijkt me mooi en dan is de 4 mans jury weer terug :D. Daarbij nog een kanttekening laten de jurybeoordelingen zwaarder, zelfde of minder zwaar mee tellen als vorige keer??????

Dus ik zou zeggen tot vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

alienfruit schreef op 15 april 2004 @ 14:56:
@maddog: Sinds wanneer heeft Lightwave die Schematic View? Ik gebruik Lightwave soms, nog nooit gezien. Bedankt voor de tip :+ Kunnen XSI deïnstalleren.
Toch wel al zolang ik het gebruik :P Nummertje 7 op je toetsenbord.

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38587 schreef op 14 april 2004 @ 23:53:
Done. :P

Mijn final (-1 te laat :+):
Afbeeldingslocatie: http://www.flyingvinge.org/images/final.jpg

edit: Stomme sphere/cylinder, blijven maar hoekig, gewoon een standaard sphere met smoothing! :o Als ik die cylinder smoothe, krijg ik een bobbel ipv cylinder?

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 86133 op 15-04-2004 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48458 schreef op 15 april 2004 @ 14:51:
Evt. leden van de jury zouden imo kunnen zijn:
<snip>
Aardbei (misschien? Heeft wel meegedaan, geen final ingeleverd en levert vaak nuttig commentaar)
Als de anderen daar ook zo over denken wil ik me wel beschikbaar stellen Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/smile.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Anoniem: 86133 schreef op 15 april 2004 @ 19:21:
[...]

Done. :P

Mijn final (-1 te laat :+):
[afbeelding]

edit: Stomme sphere/cylinder, blijven maar hoekig, gewoon een standaard sphere met smoothing! :o Als ik die cylinder smoothe, krijg ik een bobbel ipv cylinder?
Als je wil kan je me wel even je .lwo sturen, kijk ik er even naar. Ik ben al zo ongeveer alle problemen tegengekomen ondertussen, dus grote kans dat ik die van jou ook ken :P

@Aardbij: Ik vind het prima. Vind een jury een leuk idee. Wordt er eens echt goed naar je plaat gekeken.

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaDDoG schreef op 15 april 2004 @ 22:44:
[...]

Als je wil kan je me wel even je .lwo sturen, kijk ik er even naar. Ik ben al zo ongeveer alle problemen tegengekomen ondertussen, dus grote kans dat ik die van jou ook ken :P

@Aardbij: Ik vind het prima. Vind een jury een leuk idee. Wordt er eens echt goed naar je plaat gekeken.
You've got mail! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
denk dat ik ze allemaal heb :D, sta je er niet bij meld het even. Sta je erbij maar hoor je er niet bij meld dat dan ook evn :P

vinge
Paidor
Dark Blue
Dark Blue wire
MaDDoG
MaDDoG wire1
MaDDoG wire1
Trommeldaris
Trommeldaris Wire
mercarra
LiToKi
LiToKi wire
Hymn

Ik zou zeggen mailen maar, het bekende lijstje graag :D naar jochemlierop @ hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyberHunter schreef op 16 april 2004 @ 00:11:
denk dat ik ze allemaal heb :D, sta je er niet bij meld het even. Sta je erbij maar hoor je er niet bij meld dat dan ook evn :P

vinge
Paidor
Dark Blue
Dark Blue wire
MaDDoG
MaDDoG wire1
MaDDoG wire1
Trommeldaris
Trommeldaris Wire
mercarra
LiToKi
LiToKi wire
Hymn

Ik zou zeggen mailen maar, het bekende lijstje graag :D naar jochemlierop @ hotmail.com
Wie moet nou welk lijstje sturen? :P ben het helemaal kwijtgeraakt :P

Verder tegen iedereen, top gedaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 48458 komt met z'n brakke hoofd weer uit de stad en ziet dat hij vandaag (of eigenlijk gisteren) vergeten is om die beloofde wire te posten.... 8)7

Doen we nu dus effe :P
Meteen maar 3 stuks:

*klik*
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/p.koerhuis/Wire1.png
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/p.koerhuis/Wire2.png
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/p.koerhuis/Wire3.png

Het lijstje van CyberHunter wordt nu dus:
(heb ook even de wire van Hymn toegevoegd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Lijstjes ingestuurd

@ Litoki: Lijft krijgt de caustics ook, alleen inderdaad vrijwel niet te zien. Waarschijnlijk omdat die nog extra belicht is. Ach ja, komt ook allemaal wel. Eerst weer even terug naar het model zelf.

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ben benieuwd wat de volgende contest gaat worden, ben van plan om met mijn heele erge noobskills mee te gaan doen, op aanraden van sommige mensen hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lijstje verstuurd
etc
:}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn stemmen zijn ook op de post. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109855

hey, wanneer begint de volgende wedstrijd ongeveer?
ben wel een dikke noob, maar ben toch van plan om mee te doen deze keer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat horen en zien we snel genoeg, als de winnaar gekozen is moet je dit topic even in de gatenhouden .
Meestal komt er dan binnen een week een nieuw onderwerp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Realistisch voorwerpen modellen, zonder textures. :7 Dus 1 kleur.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86133 schreef op 17 april 2004 @ 20:04:
Realistisch voorwerpen modellen, zonder textures. :7 Dus 1 kleur.. ;)
Hoe stel je je die combinatie realistisch en zonder textures voor ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969 schreef op 17 april 2004 @ 20:07:
[...]

Hoe stel je je die combinatie realistisch en zonder textures voor ? :P
Dat je kan herkennen wat het is zonder kleur.. :P

Dus dat hje de tandafdrukken in een potlood ziet staan.. ZONDER textures, etc.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86133 schreef op 17 april 2004 @ 20:11:
[...]

Dat je kan herkennen wat het is zonder kleur.. :P

Dus dat hje de tandafdrukken in een potlood ziet staan.. ZONDER textures, etc.. ;)
Sorry hoor, maar dit klinkt een beetje loos naar mijn idee. Ik bedoel, tandafdrukken zou je normaal met een bumpmap doen, dus waarom nu modellen?
No offence uiteraard, maar ik zie het niet helemaal.....

Realisme lijkt me overigens wel erg leuk voor een volgende contest, maar is misschien ook weer wat hoog gegrepen... (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969 schreef op 17 april 2004 @ 21:21:
[...]

Sorry hoor, maar dit klinkt een beetje loos naar mijn idee. Ik bedoel, tandafdrukken zou je normaal met een bumpmap doen, dus waarom nu modellen?
No offence uiteraard, maar ik zie het niet helemaal.....

Realisme lijkt me overigens wel erg leuk voor een volgende contest, maar is misschien ook weer wat hoog gegrepen... (?)
realisme kan wel, maar dan krijg je finals met allemaal simpele objecten met een HDRI belichting.
standaard auto lak met hdri render etc.
Das nou niet bepaald een kunst ;)

Middle earth lijkt me nog steeds wel leuk, maar dan krijg je veel standaard orcs.
Machineflesh van cgtalk vind ik ook een hele leuke opzich :P
Of iets met films lijkt me ook wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erg leuk , maar realisme , hebben we net gehad, dacht ik zo 8)7 :?
Anders vraag ik me af waar ik mee bezig geweest ben :)

Nee hoor het mag best wel weer een uitdagings- slag zijn/worden.
Ik heb me prima vermaakt met dat draakje ......... ook al heeft hij het einde niet gehaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je bedoelt dan waarschijnlijk de 'vida immovel' contest ? Tsja, dat was wat meer afgebakend en realisme daarbij meer een subdoel toch ?
Overigens ben ik ook niet 100% voor een realisme contest hoor en ik ben het met Hymn eens. :)

Middle Earth lijkt mij wel érg leuk (alleen zorg er dan wel voor dat het niet vlak voor m'n eindexamen periode eindigt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969 schreef op 17 april 2004 @ 21:56:
Middle Earth lijkt mij wel érg leuk (alleen zorg er dan wel voor dat het niet vlak voor m'n eindexamen periode eindigt :P)

nadeel van Middle Earth is dat je heel veel orc's en elfjes voorbij ziet komen :f
of ineens veel "the ring" versies ;)

of ehm Gods/Demons, maar dat lijkt weer wat op de contest Demons van vroegah.
Enchanted Forest lijkt me ook wel leuk opzich

en plz! geen Mico/macro :P :+
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.