[3D] Contest V20: Ancient Kings Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 4.028 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77157

Hey, enchanted forest klinkt wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969

@Hymn:
Ach, je kunt bij ieder onderwerp wel iets verzinnen wat veel mensen zouden kunnen gaan maken. Maar met een versie van the one ring scoor je natuurlijk niet erg hoog, ook niet op techniek, omdat het gewoon aardig simpel is. En veel elfjes en orc's, so what ? Als ze goed uitgevoerd worden vind ik het alleen maar prachtig om er veel van te zien. En er zullen echt niet 10 dezelfde orc's tot een goede final komen hoor.

Enchanted forest klinkt idd wel leuk, maar dan moet je dit wel even goed definiëren.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 17-04-2004 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63431

ach zo :)
die fiets . *[insert fiets smily ] :P

Ik denk dat er een moment komt dat je alles al een keer gehad hebt, het rondje opnieuw beginnen is dan echt de enige optie.
Kun je meteen ontdekken of je beter geworden bent :)

Mmmm elfjes en dergelijke , begint weer op een character contest te lijken.
En toch lijkt het me best leuk omdat eens ( al dan niet - in de loop der tijden ) te proberen :)

We zullen afwachten wat het wordt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het rondje opnieuw beginnen... met zelfs een beetje fantasie is dat rondje nagenoeg oneindig, dus oude onderwerpen opnieuw gebruiken hoeft echt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien is het wel een goed idee om een contest te houden met een onderwerp wat heel breed is. Dus niet een char., realisme, stilleven, alleen modelling, oid. maar dit gewoon aan de deelnemer zelf laten. Opzich is het onderwerp middle earth hier wel geschikt voor :
Je kunt alle kanten op qua stijlen, tolkien is behoorlijk 'multi-interpretabel'.
Daarnaast is nog lang niet alles uit middle earth ontworpen voor de film LOTR, meer dan genoeg over om je creativiteit de vrije loop in te laten dacht ik zo.
Je kunt een char modellen, maar ook gaan voor architectuur of een stilleven met objecten, noem maar op.

Mij lijkt dit iig wel erg leuk. (evt. ook met een iets langere looptijd vd. contest ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

- vervoersmiddelen
- architectuur
- flora en fauna (incl. fantasy = enchanted forest)
- 'the room'
- 'let there be light...'
- 'the creation'
- machine flesh is absoluut cool
- droids doen het ook altijd goed ;)

ideeen te over :)

p.s. rare aap, heb je mijn mail gehad over al die links + aanpassingen?

[ Voor 22% gewijzigd door 6K op 17-04-2004 23:00 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Machine flesh neigt behoorlijk naar Man & Machines denk je niet ?
En wat bedoel je met 'let there be light...' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6K: *wijst naar je mailbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

machine flesh is gewoon de letterlijke integratie van mens en machine = cyborg pruttel ;)

en ik ben absoluut geen voorstander van de contest nog langer te laten duren.
Als het aan mij ligt gaan we weer terug naar die 2 weken van vroegah :+

+ wat is breed?
bijna alle contests waren vrij breed opzich, je kan het natuurlijk ook te breed maken.
dan krijg je helemaal kromme effecten

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 17-04-2004 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017 schreef op 17 april 2004 @ 23:25:
+ wat is breed?
bijna alle contests waren vrij breed opzich, je kan het natuurlijk ook te breed maken.
dan krijg je helemaal kromme effecten
[flauw]
vanDale:
breed (bn.)
1 een naar verhouding grote breedte hebbend <=> smal
2 de genoemde breedte hebbend
3 uitgebreid, gemakkelijk, royaal

Optie 3 dus :P (zonder gemakkelijk ;))
[/flauw]

Nee zoals ik al zei, een contest met meer vrijheid dan 'maak een char' of 'maak een vervoersmiddel'. En uiteraard moeten ook hier grenzen gesteld worden, maar dan wel breder dan de afgelopen keren.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 17-04-2004 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969 schreef op 17 april 2004 @ 23:36:
[...]

[flauw]
vanDale:
breed (bn.)
1 een naar verhouding grote breedte hebbend <=> smal
2 de genoemde breedte hebbend
3 uitgebreid, gemakkelijk, royaal

Optie 3 dus :P (zonder gemakkelijk ;))
[/flauw]

Nee zoals ik al zei, een contest met meer vrijheid dan 'maak een char' of 'maak een vervoersmiddel'. En uiteraard moeten ook hier grenzen gesteld worden, maar dan wel breder dan de afgelopen keren.
flauw :P

mja, dan lijkt me Enchanted Forest leuker, anders krijg ik geheid alle LOTR fans op me dak :+ :'( :+ vanwege het verkrachten van Middle Earth. Want dat ga ik dan toch doen :9

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 17-04-2004 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017 schreef op 17 april 2004 @ 23:38:
[...]
flauw :P

mja, dan lijkt me Enchanted Forest leuker, anders krijg ik geheid alle LOTR fans op me dak :+ :'( :+ vanwege het verkrachten van Middle Earth. Want dat ga ik dan toch doen :9
Wat versta je in deze onder enchanted forest ? Gewoon een omgeving in de vorm van een bos en dit evt. op een creatieve manier verwerkt ?
Opzich lijkt mij dit ook wel leuk hoor (ideeën bruisen alweer boven :) ), maar Middle Earth heeft bij mij duidelijk de voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969 schreef op 17 april 2004 @ 23:41:
[...]

Wat versta je in deze onder enchanted forest ? Gewoon een omgeving in de vorm van een bos en dit evt. op een creatieve manier verwerkt ?
Opzich lijkt mij dit ook wel leuk hoor (ideeën bruisen alweer boven :) ), maar Middle Earth heeft bij mij duidelijk de voorkeur.
betoverd bos :)
fantasy achtig bos, met evt een bewoner ;).

beetje sprookjes achtig met een betoverende uitstraling :+
snap je hem?

het middelste van de aarde kan opzich ook wel :) ook wel een leuk idee:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Iedereen outcast vergeten?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

Anoniem: 35969 schreef op 17 april 2004 @ 23:01:
Machine flesh neigt behoorlijk naar Man & Machines denk je niet ?
En wat bedoel je met 'let there be light...' ?
let there be light is natuurlijk ook heel breed ;)

opkomende zon, de oerknal, een gloeilamp
een keer iets voor mensen die particles of lights goed willen leren begrijpen en gebruiken... tis ook zomaar een idee natuurlijk

ik ben het overigens wel eens met hymn, lekker 2 weken, zou ik iig wel prettig vinden.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan zullen er naar mijn menig niet veel mensen over blijven.
Waarschijnlijk me included.

Misschien zijn er een aantal zoals hymn, 3dgod enz. die binnen 2 weken iets neer zetten, maar een heleboel onder ons lukt dat niet.

En misschien ook niet zo een goed idee , omdat er nu net weer een aantal
nieuwe 3d mensen bij willenkomen om iets te leren.
Misschien schrikt zo een korte periode wel ontzettend af.

Tis maar mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als het echt twee weken wordt doe ik zowieso niet mee (en ga ik het ook nieteens proberen :P )
Niet dat ik niet in twee weken iets leuks neer kan zetten, maar ik heb er simpelweg genoeg tijd voor ivm met examens ed. , tenzij het in een vakantie valt.

Wat betreft de keuze van het onderwerp zal ik me nu een beetje afzijdig houden, mijn voorkeur weten jullie.....

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 18-04-2004 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969 schreef op 18 april 2004 @ 11:39:
Als het echt twee weken wordt doe ik zowieso niet mee (en ga ik het ook nieteens proberen :P )
Niet dat ik niet in twee weken iets leuks neer kan zetten, maar ik heb er simpelweg genoeg tijd voor ivm met examens ed. , tenzij het in een vakantie valt.
mja, de tijd zal wel hetzelfde blijven ;)

heeft iedereen de scores gemaild? of wachten we nog op iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106281

2 weken moet je echt niet gaan doen. Voor mensen die net zijn begonnen (zoals ik) is het echt niet zo makkelijk om snel even iets neer te zetten. Veel mensen zitten met school/werk etc.

Architectuur lijkt mij wel grappig. Middle Earth wordt een beetje hetzelfde als Ancient Kings, behalve als je Lothlorien gaat namaken. Daarnaast hoef je ook wat minder creatief te zijn, want je kunt alles gewoon uit de films jatten. Valt natuurlijk veel tegenin te brengen. ;)

Als ik examens heb gehad ga ik ook wel meedoen. In de vakantie ga ik wel lekker zelf wat oefenen met tutorials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-04 17:01

MaDDoG

De brakste schakel

We hebben nog geen echte alien contest gehad. Kunnen we natuurlijk ook een keer doen. "Space, above and beyond" of zo. Dus met de groene mannetjes als mensen willen. Is meteen breed genoeg voor iedereen, het kunnen steden zijn, ruimteschepen, aliens. Moeten we alleen wel meteen bestaande si-fi series uitschakelen. Om 6 enterprises te voorkomen. Het moet dan een eigen concept zijn.

Van de andere suggesties vind ik "Betoverd bos" ook een leuke. Alleen vind ik een gedetaileerde boom maken een stuk lastiger dan een karakter.

En ik ben ook voor een maand. Als de wedstrijd 2 weken duurt kan ik bij voorbaat al niet meedoen. Die tijd heb ik er niet voor.

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86133

tadaa:

Superhelden!

Zelf bedacht, bestaande, whatever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 15:44
Ojee, moet nog stemmen :X nu ff doen maar, sorry!

En 2 weken vind ik ook te kort, daarvoor heb ik de tijd niet (ook niet).

En van de genoemde topics vind ik die alien en die forest contest leuk klinken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 01-05 20:00
Enchanted Forest lijkt me wel een leuk onderwerp ja. Zou er nu op zich wel tijd voor hebben (moet 't idd wel vier weken worden).

Heb trouwens al een maand geen 3dsmax opgestart :X

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42998

inquestos schreef op 18 april 2004 @ 17:14:
Enchanted Forest lijkt me wel een leuk onderwerp ja. Zou er nu op zich wel tijd voor hebben (moet 't idd wel vier weken worden).

Heb trouwens al een maand geen 3dsmax opgestart :X
Furdinant, moet jij niet leren voor je examens? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-04 10:09
Anoniem: 63431 schreef op 18 april 2004 @ 11:29:
Dan zullen er naar mijn menig niet veel mensen over blijven.
Waarschijnlijk me included.

Misschien zijn er een aantal zoals hymn, 3dgod enz. die binnen 2 weken iets neer zetten, maar een heleboel onder ons lukt dat niet.

En misschien ook niet zo een goed idee , omdat er nu net weer een aantal
nieuwe 3d mensen bij willenkomen om iets te leren.
Misschien schrikt zo een korte periode wel ontzettend af.

Tis maar mijn mening :)
Ehm mij schrikt twee weken wel af moet ik zeggen, ik krijg er dan wel meer tijd voor, maar ben op dit moment alleen nog maar met tutors bezig! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Anoniem: 42998 schreef op 18 april 2004 @ 18:01:
[...]

Furdinant, moet jij niet leren voor je examens? :+
Voor zo'n belangrijke contest krijg ik daar toch zeker wel vrijstelling voor :P . Start jij 3dsmax ook es ff op. Met Lathe bierflesjes maken ofzo

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 15:56

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

*gaapje*. Mail sent :)
* Dark Blue is pas net weer thuis, gisteren en eergisteren 24/7 kunstacademie gekte... en dat terwijl ik denk ik niet eens toegelaten ben... :'(

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Blue schreef op 18 april 2004 @ 20:29:
*gaapje*. Mail sent :)
* Dark Blue is pas net weer thuis, gisteren en eergisteren 24/7 kunstacademie gekte... en dat terwijl ik denk ik niet eens toegelaten ben... :'(
offtopic:
Welke studie wil je gaan doen ?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 18-04-2004 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-04 22:48

tie-rep

nu met ir. !

Op (engelstalige) fora hebben ze vaak contests met een duidelijkere omschrijving, zoals bijv. nu op C4Dportal: SINGLE SEATER FIGHTER

Zoiets lijkt me voor /13 ook wel een keer leuk. Vergelijkbaar materiaal en niet altijd stress dat de mensen de scene maar half af krijgen. Hierdoor ontstaat er een resultaat wat wel aardig is, maar juist de finesse mist.

Het is iig voor mij een meer realistische mogelijkheid om dan wel mee te doen, dit ivm tijd & planning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-04 17:01

MaDDoG

De brakste schakel

tie-rep schreef op 18 april 2004 @ 21:58:
Op (engelstalige) fora hebben ze vaak contests met een duidelijkere omschrijving, zoals bijv. nu op C4Dportal: SINGLE SEATER FIGHTER

Zoiets lijkt me voor /13 ook wel een keer leuk. Vergelijkbaar materiaal en niet altijd stress dat de mensen de scene maar half af krijgen. Hierdoor ontstaat er een resultaat wat wel aardig is, maar juist de finesse mist.

Het is iig voor mij een meer realistische mogelijkheid om dan wel mee te doen, dit ivm tijd & planning.
Ik ben het met je eens dat een duidenlijke contest ook een goed plan is.

Maar hier stuit je vaak erg snel op verzet, dat dan alles wat eruit gaat komen hetzelfde gaat worden. Een hoop fans van een heel breed onderwerp hier. Alsof het erg is 10 straaljagers te krijgen. Gaat erom hoe dat is uitgewerkt.

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:24
MaDDoG schreef op 18 april 2004 @ 22:21:
[...]

Ik ben het met je eens dat een duidenlijke contest ook een goed plan is.

Maar hier stuit je vaak erg snel op verzet, dat dan alles wat eruit gaat komen hetzelfde gaat worden. Een hoop fans van een heel breed onderwerp hier. Alsof het erg is 10 straaljagers te krijgen. Gaat erom hoe dat is uitgewerkt.
True, is juist leuk, kan je goed vergelijken.
en wie zegt dat je bij "single seat fighter" een vliegtuig moet maken? >:)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78378

Ik stem toch voor betoverd bos...

Of er moet een geniaal ander concept op de plank komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Lord_Mithril schreef op 18 april 2004 @ 22:36:
[...]

True, is juist leuk, kan je goed vergelijken.
en wie zegt dat je bij "single seat fighter" een vliegtuig moet maken? >:)
Idd, als dat de contest zou worden doe ik zeker mee. Maak ik 'm low-poly, en zet 'm vervolgens om naar UT2004. Ben trouwens ook zo'n fan van een breed onderwerp :*) . Deze is idd niet zo super breed (of was dit alleen als voorbeeld? Nou ja, leuk onderwerp toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Ik vind de onderwerpen die we tot nu toe gehad hebben hier op GoT op zich niet zo breed. Er zijn alleen mensen (mezelf inbegrepen), die de onderwerpen misschien te breed zien en er allerlei maffe dingen bij gaan verzinnen. Als je dan een wat gerichter onderwerp wilt, moet je het onderwerp wat afbakenen.

Bij Ancient Kings bijvoorbeeld, had er gezegd kunnen worden dat het om een karakter moest gaan, van koninklijke bloede en dan het liefst oud. Dan had je geen draken/leeuwen/bollen/kastelen gekregen, maar een boel koppen/karakters van een oude koning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38587

LiToKi schreef op 18 april 2004 @ 23:20:
Ik vind de onderwerpen die we tot nu toe gehad hebben hier op GoT op zich niet zo breed. Er zijn alleen mensen (mezelf inbegrepen), die de onderwerpen misschien te breed zien en er allerlei maffe dingen bij gaan verzinnen. Als je dan een wat gerichter onderwerp wilt, moet je het onderwerp wat afbakenen.

Bij Ancient Kings bijvoorbeeld, had er gezegd kunnen worden dat het om een karakter moest gaan, van koninklijke bloede en dan het liefst oud. Dan had je geen draken/leeuwen/bollen/kastelen gekregen, maar een boel koppen/karakters van een oude koning.
Niet spotten met Koning Bollie he, das zeker wel een karakter.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

wanneer komt de nieuwe contest ? maybe doe ik ook wel mee, als dikke noob :) kheb zin om me best te doen ! en te leren ervan :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yohann!s schreef op 19 april 2004 @ 11:31:
wanneer komt de nieuwe contest ? maybe doe ik ook wel mee, als dikke noob :) kheb zin om me best te doen ! en te leren ervan :D
tis nu wachten op de score, CyberHunter is sinds gisternacht niet op got geweest :\ dus :\.

gewoon ff wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:19
Mijn punten zijn verstuurd vanochtend.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93071

ben benieuwd wie er gaat winnen :), mijn euro's staan in ieder geval op trommeldaris :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
  • Laatst online: 02-05 15:28
ik heb alles ontvangen behalve die van vinge :S, is niet aangekomen ofzo. Zou je hem nog een keer willen sturen zodra ik hem heb kom de winnaar in beeld :D.

Geen jury dit keer lijkt me :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
CyberHunter schreef op 19 april 2004 @ 20:13:
Geen jury dit keer lijkt me :P.
Dat scheelt, was te lui om wires te posten. Ben benieuwd of ik 4e of 5e wordt.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyberHunter schreef op 16 april 2004 @ 00:11:Ik zou zeggen mailen maar, het bekende lijstje graag :D naar jochemlierop @ hotmail.com
Ik moest ook jureren? :o :7 'Nyway, you've GoT mail. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109855

mij lijkt een alien contest leuk, kan ik probere zo'n coole alien-stad te maken :)
(zal waarschijnlijk wel niet zo cool worden, maar is toch plezant 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109855 schreef op 19 april 2004 @ 21:02:
mij lijkt een alien contest leuk, kan ik probere zo'n coole alien-stad te maken :)
(zal waarschijnlijk wel niet zo cool worden, maar is toch plezant 8) )
En hoe ziet zo'n stad er dan uit? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 15:07
Ik heb deze contest met veel interesse gevolgd, en bij de volgende doe ik ook mee. Na de standaard tutors van max doorgewerkt te hebben denk ik er wel klaar voor te zijn :o

Enchanted forest lijkt me echter wel een erg moeilijk onderwerp om mee te beginnen... :'(
Maarjah, als ie t word, proberen we het gewoon :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik vind de contests altijd leuk, maar ik weet gewoon dat ik niet onder druk kan werken met iets dat ik nog niet totaal onder de knie heb. Toch vind ik dat ik het er dit keer niet slecht vanaf gebracht heb. Door die vieze mesh heb ik voor de volgende keer een streefpunt. :)

Ik ben nu aan iets voor mezelf bezig, en dat gaat heel easy... lekker op mn gemak :D

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
  • Laatst online: 02-05 15:28
En hier is dan de eindscore van dit contest (typfouten voorbehouden)...

Tromgeroffel.......

Afbeeldingslocatie: http://80.60.156.25/jochem/got/pics/gotscore.jpg

De winnaar is dus LiToKi!!!!!!

Gefeliciteerd LiToKi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wow, tis wel es closer geweest met de uitslag :), feli LiToKi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

Congrats Took !

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
Gefeliciteerd LiToKi! Verdient gewonnen! Score is ongeveer zoals ik dacht, Hymn had nog de 2e plek kunnen halen dacht ik, maarja, dat ancient zie je er niet echt in terug... ondanks de prachtige plaat.

LiToKi, je plaat kan zo dienen voor de dvdvoorkant van een mooie animatiefilm ofzo... (lionking 4 ofzo...) erg mooi.
1337 Took aigh. :9

[ Voor 122% gewijzigd door Mercarra op 19-04-2004 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gefiliciteerd iedereen, mooie plaat Litoki!

Geen jury? Ok. Ik wil anders nog best wel eens kijken naar een final als iemand er behoefte aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-03 14:59
Congrats litoki :)

Enchanted forest staat me ook wel aan trouwens :) lijkt me leuk

[ Voor 66% gewijzigd door geez op 19-04-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gefeliciteerd Litoki!
Ik ga maar geen uitspraken doen of het verdiend is of niet.... :P
Nee, geintje, gewoon een mooie plaat.

Ik ben benieuwd naar de volgende contest. :)

trouwens, mocht Litoki nu niet iemand anders aanwijzen voor het bepalen van het onderwerp, omdat hij al een keer gewonnen had ?

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 19-04-2004 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

mercarra schreef op 19 april 2004 @ 21:37:
Hymn had nog de 2e plek kunnen halen dacht ik, maarja, dat ancient zie je er niet echt in terug... ondanks de prachtige plaat.

[...]

1337 Took aigh. :9
niet om het 1of ander, ik vind de plaat van Took ook super, maar wat is daar meer ancient aan dan die van Hymn :?

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Proficiat Litoki, naar mijn mening had hymn het net zo goed verdient, maar goed, er moet een winnaar zijn :)

@6k: Tis een ouwe leeuw (iig, dat moet 't voorstellen lijkt me zo)

@Pjanssen: Iemand anders als contest-opener? Als Litoki dat wil wel, anders mag hij ook gewoon een nieuwe openen. Van die regel is een paar contests geleden al vanaf gezien volgensmij

[ Voor 63% gewijzigd door inquestos op 19-04-2004 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Bedankt voor 't stemmen allemaal :D. Ook feli aan iedereen die heeft meegedaan :).

Voelt iemand zich geroepen om de volgende contest te openen? Zo nee, doe ik 't :)

En toevallig vroeg iemand om een grotere render;
http://home.planet.nl/~pr...lion_render_final1600.jpg -> 1600 x 1200

En als er nog andere suggesties zijn voor 't onderwerp, hoor ik 't ook graag. Maar moet zeggen dat enchanted forest leuk klinkt. Ik denk dat ik 't onderwerp dan iets minder 'open' laat dan normaal, omdat dat hier voorgesteld werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inquestos schreef op 19 april 2004 @ 21:57:
@Pjanssen: Iemand anders als contest-opener? Als Litoki dat wil wel, anders mag hij ook gewoon een nieuwe openen. Van die regel is een paar contests geleden al vanaf gezien volgensmij
Ok, ik vond de regel toch al niet zo nuttig :P

Overigens had wat mij betreft de plaat van Hymn ook zeker niet onder voor die van Litoki (ook niet qua originaliteit / oudheid / whatever)

@Litoki: waarom minder 'open' ? Nu heb je toch ook geen extreem vreemde dingen te zien gekregen ? (nou ja, trommeldaris dan, maar dat was meer een geintje) Ik ben persoonlijk echt zwaar voor een breed onderwerp.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 19-04-2004 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

congratz, litoki..

Ik vind een breed onderwerp ook wel leuker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Anoniem: 35969 schreef op 19 april 2004 @ 22:06:
[...]

Ok, ik vond de regel toch al niet zo nuttig :P

Overigens had wat mij betreft de plaat van Hymn ook zeker niet onder voor die van Litoki (ook niet qua originaliteit / oudheid / whatever)

@Litoki: waarom minder 'open' ? Nu heb je toch ook geen extreem vreemde dingen te zien gekregen ? (nou ja, trommeldaris dan, maar dat was meer een geintje) Ik ben persoonlijk echt zwaar voor een breed onderwerp.
Mja, ik (of iemand anders?) zie wel. Een bos is ook wel erg pittig om te maken. En als 't onderwerp niet uitnodigt om rare dingen te maken, is 't ook wel goed wat mij betreft :) (ben zelf ook voor een breed onderwerp hoor)

Misschien om Hymn te plagen micro/macro doen als onderwerp 8)7.

Of Alien is ook wel leuk, op voorwaarde dat 't iets 'herkenbaars' is :).

Ideeën;
- Machineflesh (cgtalk.com na-apen)
- Alien (een tweakers-onderwerp bij uitstek :P)
- Enchanted forest

Kiest u maar :)

[ Voor 10% gewijzigd door LiToKi op 19-04-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om toch maar weer even verder te gaan met de discussie (had me voorgenomen om het maar te laten voor wat 'men' er van maakt):
Ik ben van mening dat een breed onderwerp, met een korte, niet-beperkende omschrijving beter is dan een hele waslijst aan beperkingen.
Ten eerste beperkt het je creativiteit, dat is gewoon jammer. Je hebt dus een vrij grote kans op veel op elkaar lijkende afbeeldingen (niet qua uitvoering, maar wát ze afbeelden)
Ten tweede zal men wel niet zo snel geneigd zijn om iets heel vreemds te maken wat eigenlijk niet of nauwelijks binnen het onderwerp past. De kans dat je dan laag scoort is erg groot.
Daarnaast kun je ook aam een soort 'sociale controle' gaan doen. Bijvoorbeeld een concept sketch maken en eens kijken wat de reactie er hier op is. Ik noem maar wat....

Overigens kan ik me ook wel vinden in Enchanted Forest. Dat is voor mij erg goed te 'combineren' met middle earth, wat ik het liefste had gezien. :)
Machineflesh lijkt teveel op Men&Machine, en alien bevalt me gewoon niet >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 19-04-2004 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

Enchanted forest.... tja.... ik heb al 4 weken nodig om een paar mooie bomen te maken, laat staan enchanted :S

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan maak je bomen die niet kunnen groeien omdat ze betoverd zijn B) , paar halve worteltjes hier en daar en klaar ben je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Ik tel een keer of 8 - 9 "Enchanted Forest" op de laatste paar pagina's....

@6K Ik doe dan toch een breed onderwerp, dan maak je wat het bos een groot deel verbergt. Een huisje of een kasteeltje ofzo. Of een karakter, mocht je dat leuk vinden. Zolang 't maar in een bos staat en een beetje sprookjes-achtig overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woohooh! TY MaDDoG en Trommeldaris voor de 2 originaliteits punten die ik van ieder van jullie heb gehad! :*) Maar liefst 2 stemmen! :P

Verder, feli LiToKi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik kan nog niet eens organisch modellen met Cinema4D... ik heb net vandaag geleerd verschillende eindjes spline aan elkaar te knopen en die een extrude nurbs te geven :P

Ik vind het zo geweldig, LiToKi, hoe je die vormen maakt. Dat kan ik nog lang niet. Vandaar, van harte. Dat ik één na laatste ben geworden vind ik geheel niet erg. Ik leer nog altijd wat bij :)

Ik ben trouwens voor Enchanted forest, want wat moet je je bij alien voorstellen? Yes, een vliegende schotel, want characters kan ik niet modellen :{ (of misschien wel, omdat ze zo alien mogen zijn) ... en machineflesh, euhm, nee. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 09:27
Bij 3dbuzz has je een contest met als thema 'spring'

en dan krijg je creatieve dingen als dit:

http://sv1.3dbuzz.com/vbf...ment.php?s=&postid=542715

Het is dan wel geen 3D maar het laat gewoon zien dat een open thema heel goed werkt

want dan kan je gaan brainstormen van 'hoe kan ik in 1 plaatje een sfeer creeren die lente weergeeft?'

die gast heeft dus een jongetje gemaakt die buiten wil spelen in het mooie weer maar hij mag niet naar buiten van zn strenge vader die offensief in de deuropening staat.

ik vind het wel wat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op 19 april 2004 @ 23:03:
@6K Ik doe dan toch een breed onderwerp, dan maak je wat het bos een groot deel verbergt. Een huisje of een kasteeltje ofzo. Of een karakter, mocht je dat leuk vinden. Zolang 't maar in een bos staat en een beetje sprookjes-achtig overkomt.
Dit is dus ook één van de redenen waarom ik voor een breed onderwerp ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Hertog_Martin schreef op 19 april 2004 @ 23:09:
Bij 3dbuzz has je een contest met als thema 'spring'

en dan krijg je creatieve dingen als dit:

http://sv1.3dbuzz.com/vbf...ment.php?s=&postid=542715

Het is dan wel geen 3D maar het laat gewoon zien dat een open thema heel goed werkt

want dan kan je gaan brainstormen van 'hoe kan ik in 1 plaatje een sfeer creeren die lente weergeeft?'

die gast heeft dus een jongetje gemaakt die buiten wil spelen in het mooie weer maar hij mag niet naar buiten van zn strenge vader die offensief in de deuropening staat.

ik vind het wel wat hebben.
Da's een 3D plaatje met een filter :)

Maar het gaat Enchanted Forest worden... morgen hoop ik een nieuwe te openen (na toestemming van een modje). Dit kan laat op de avond zijn, ik ben de hele dag verder bezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 09:27
ok, ik doe misschien ook mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Laatst online: 03-05 11:43
Zo gaat het op elYsiun :)

Ik heb weer zin om mee te doen (kan nu in normale tijd iets redelijks maken) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96849

Lijkt me leuk onderwerp.
Ik denk dat ik ook maar weer eens mee ga doen.
Steek ik er misschien nog wat van op ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95104

Anoniem: 96849 schreef op 19 april 2004 @ 23:49:
Lijkt me leuk onderwerp.
Ik denk dat ik ook maar weer eens mee ga doen.
Steek ik er misschien nog wat van op ook :P
Ik heb ook al een idee :) Nu maar hopen dat er niet iemand anders hetzelfde idee heeft/krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Count me in. Enchanted forest klinkt te leuk om te laten liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-03 14:59
Anoniem: 77157 schreef op 20 april 2004 @ 00:12:
Count me in. Enchanted forest klinkt te leuk om te laten liggen :)
same here :) nu nog iets bedenken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

count me in 2,
mag je al beginnen met bedenken/concepten etc. temaken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

Ik wil op zich ook wel meedoen, maar mijn vrouwtjah staat op het punt van bevallen, dus ik weet niet of ze onze nieuwste aanwinst nog een maand binnen kan houden :|

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm ik had me voorgenomen deze keer mee te doen, maar ik moet eerst nog een waslijst aan tutors doen, voordat ik iets redelijks kan maken denk ik. Forest klinkt zowiezo al moeilijk!

Maar ja ik zie wel, moet ik het aangeven of ik meedoe of niet, of zien jullie het vanzelf als ik mij eventuele eerste wip post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

ik vind ik cool onderwerp :) al ben ik erge noob :'( kga me best doen !! en kheb al mooi ideetje in me kop :D

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchie! op 20-04-2004 10:45 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gaat maar vast eens iets bedenken ........... betoverd bos is zeker lekker ruim in de zin van ruim :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
-CKY2K- schreef op 20 april 2004 @ 10:34:
Hmmm ik had me voorgenomen deze keer mee te doen, maar ik moet eerst nog een waslijst aan tutors doen, voordat ik iets redelijks kan maken denk ik. Forest klinkt zowiezo al moeilijk!

Maar ja ik zie wel, moet ik het aangeven of ik meedoe of niet, of zien jullie het vanzelf als ik mij eventuele eerste wip post?
Post je een wip doe je mee :). Vooral voor jezelf, je zit nergens aan vast ofzo :P. Je hoeft je niet officieel ergens aan te melden.

Verder heb ik een modje gemaild, wachten is op een reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

hey tOOk, what happened to my Brilliant idea :p

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
6K schreef op 20 april 2004 @ 11:04:
hey tOOk, what happened to my Brilliant idea :p
down the drain :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96849

Haha, blijkbaar zijn er bij aankomende contest veel deelnemers :D
Start die nieuwe topic maar snel, we kunnen niet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Anoniem: 96849 schreef op 20 april 2004 @ 14:24:
Haha, blijkbaar zijn er bij aankomende contest veel deelnemers :D
Start die nieuwe topic maar snel, we kunnen niet wachten :P
Ik moet nog even wachten op een mailtje van crisp. Ik kon wgmods@tweakers.net niet mailen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Ik ben weder van de partij. Ik wil nog enkele dingen leren, en dan heb ik nu een goed excuus :D (ik had sowieso weer meegedaan, want ik heb nu weer tijd :))

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Laatst online: 22-01 15:07
Klaar:
Afbeeldingslocatie: http://www.tech-report.com/reviews/2003q2/geforcefx-5800ultra/dawn1.jpg

Wat vinden jullie ervan? ;)
offtopic:
is natuurlijk een techdemo van nvidia, voor de inspiratie alvast

edit:
@RareAap: :D

[ Voor 7% gewijzigd door Splash op 20-04-2004 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is meer een gechanteerd forest zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48458

@Hymn: hoe wist je nou dat ik dat onderwerp voor zou gaan stellen? :+
@LiToKi: (over Micro/Macro om Hymn te pesten): doen! :P
(over winnen): feli! :P
Aliens lijkt mij persoonlijk leuker dan enchanted forest, maar die 2e is ook leuk. :)
In ieder geval doe ik niet mee; d'r is weer veel teveel tijd in de vorige contest gaan zitten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

Hmmmm, dat is leuk.. ben je een paar dagen weg en zijn er meteen 5 of 6 pagina's om door te lezen :9

Enchanted Forest klinkt idd als een leuk onderwerp :)
(maar heb nog geen idee of ik mee ga doen)

Enne, gefeliciteerd LiToKi! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Splash schreef op 20 april 2004 @ 15:39:
Klaar:
[afbeelding]

Wat vinden jullie ervan? ;)
offtopic:
is natuurlijk een techdemo van nvidia, voor de inspiratie alvast

edit:
@RareAap: :D
Viezerik, daar kan je ook een wire bij aanvragen :o :+

* Mojo vindt enchanted forest ook wel cool, als bezoeker zijnde. Ik heb vanaf topic 18 eigenlijk alles stilletjes gevolgd en heb wel respect voor de mensen die dit allemaal kunnen... jaloers enzo.. :(

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Mojo schreef op 20 april 2004 @ 17:57:
[...]

Viezerik, daar kan je ook een wire bij aanvragen :o :+

* Mojo vindt enchanted forest ook wel cool, als bezoeker zijnde. Ik heb vanaf topic 18 eigenlijk alles stilletjes gevolgd en heb wel respect voor de mensen die dit allemaal kunnen... jaloers enzo.. :(
Niks te mekkeren! Gewoon beginnen jij :P
Ik doe al 20 contests voor spek en bonen mee, en ik leer er wel van :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Dark Blue schreef op 20 april 2004 @ 19:21:
[...]

Wat nou spek en bonen :P

Je hebt er (zover ik weet :P ) wel ééntje gewonnen

Enfin, geen idee wat ik met de nieuwe contest aanmoet, maar we zien wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 20-04-2004 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Dark Blue schreef op 20 april 2004 @ 19:21:
[...]

Precies, ik ga ook voor spek en bonen meedoen en er hopelijk veel van leren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op 20 april 2004 @ 19:29:
[...]

Precies, ik ga ook voor spek en bonen meedoen en er hopelijk veel van leren! :)
IK ook :)

Heb straks 1 week mei-vakantie dus dan kan ik vast aardig wat knutselen :)

Moet dan wel meteen af want moet daarna weer ERRUG hard mn best doen voor school om over te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Anoniem: 19894 schreef op 20 april 2004 @ 19:24:
[...]

Wat nou spek en bonen :P

Je hebt er (zover ik weet :P ) wel ééntje gewonnen

Enfin, geen idee wat ik met de nieuwe contest aanmoet, maar we zien wel.
Twee zelfs :) ( Je zou het zo niet zeggen he :+ ;) :? :X 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-02 12:45
Ik doe ook maar weer eens mee.. het onderwerp spreekt me wel aan.

alleen druk druk druk.. (openFRAG) maar ik vind wel een gaatje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ha, ik kreeg net een mailtje dat 3ds max bible 6 boek uit was bij comcol, en ik had het bij computerboek.nl besteld (goedkoper ;) ) en ik keek daar > hij is daar ook direct leverbaar :) Dus zal hem eerdaags krijgen, dan kan ik die mooi gebruiken om aan de nieuwe contest mee te doen :)

Enne ik zit continu op F5 te ramme in WG, maar de topic van V21 komt maar niet :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95104 schreef op 20 april 2004 @ 23:58:

Enne ik zit continu op F5 te ramme in WG, maar de topic van V21 komt maar niet :( :+
Oh ben jij die gene die het forum plat legt iedere keer :)

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108797

Anoniem: 63431 schreef op 21 april 2004 @ 01:09:
[...]

Oh ben jij die gene die het forum plat legt iedere keer :)

:P
Ik help daar ook een handje mee bij :*)
Ik hoop dit keer ook mee te kunnen doen.
(Ik zou waarschijnlijk bij de vorige ook al meedoen) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Altijd al willen zeggen :+ ; slotjjuhhh :)
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.