Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Gister op de CeBIT geweest. Ook de S65 even vastgehouden. Even 2 fototjes gemaakt nog.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/cebit/CeBIT%202004%20032.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stok/cebit/CeBIT%202004%20033.jpg

Alles wat ik probeerde zorgde ervoor dat hij vastliep. En die vrouw maar zeggen: its a prototype.

Wat mij het meeste tegeviel was het scherm. Het leek net een 4096 kleuren schermpje. Kleuren waren dramatisch.
Even een fototje gemaakt en deze wilde ik dan via bluetooth doorsturen naar mijn eigen T610 om te kijken hoe de kwaliteit zou zijn. helaas lukte dit me niet omdat de telefoon inmiddels al 3x was vastgelopen :D

En de vrouw kon mij verzekeren dat er geen MP3-speler inzat.
Ben er eerlijk gezegd beetje op afgeknapt.

Het ontwerp en formaat van deze telefoon zijn namelijk wel heel goed voor wat er allemaal aan functionaliteit in zit.

[ Voor 12% gewijzigd door Shiver23 op 25-03-2004 13:36 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha, een vastgelope s65:

Afbeeldingslocatie: http://www.xonio.com/slideshow/i/20315943_3dd07396a0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:49

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

En:

Cebit Filmpje op Webwereld
click

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 11:50
Nou, dit gaat dus al weer lekker: Siemens S65: geen mp3 support
SonyEricsson K700: geen extern geheugen
Nokia 7610: te duur geheugen
:( :( :(

Dan toch maar SonyEricsson S700??? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 22:02
MyNameIs schreef op 01 april 2004 @ 16:47:
Nou, dit gaat dus al weer lekker: Siemens S65: geen mp3 support
SonyEricsson K700: geen extern geheugen
Nokia 7610: te duur geheugen
:( :( :(

Dan toch maar SonyEricsson S700??? :>
Nokia 6230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Geen 1Mpixel camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-09 11:09

IvoB

Prutst er rustig op los

Sendo X:

1MP camera
SD/MMC geheugen
MP3 support

De ideale foon toch? Komt ongeveer in mei uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
IvoB schreef op 01 april 2004 @ 17:56:
Sendo X:

1MP camera
SD/MMC geheugen
MP3 support

De ideale foon toch? Komt ongeveer in mei uit.
sendo x 1 mp camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

Foutje, niet dus:
Maximum camera resolution 640 x 480
Maar ja boeie.. Een foon is een foon en nou eenmaal geen camera. Meer pixels heeft toch geen zin, de meeste mensen gebruiken de camera voor snelle kiekjes of MMS. Als je echt mooie foto's wil maken heb je minimaal 2 MP nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

IvoB schreef op 01 april 2004 @ 18:31:
[...]

Foutje, niet dus:
Maximum camera resolution 640 x 480
Maar ja boeie.. Een foon is een foon en nou eenmaal geen camera. Meer pixels heeft toch geen zin, de meeste mensen gebruiken de camera voor snelle kiekjes of MMS. Als je echt mooie foto's wil maken heb je minimaal 2 MP nodig.
Of iemand wel of niet 1Mpixel wil maken we zelf wel uit :D

En om nou een Sendo te kopen? Ik weet niet echt hoe de kwaliteit is. Zou ook wel leuk zijn als dat ding niet na 2 maanden stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

Shiver23 schreef op 01 april 2004 @ 18:47:
[...]

En om nou een Sendo te kopen? Ik weet niet echt hoe de kwaliteit is. Zou ook wel leuk zijn als dat ding niet na 2 maanden stuk is.
Onbekend is onbemind... je moet een nieuw merk niet bij voorbaat uitsluiten, brakker dan een nokia kan het toch niet. En je hebt gewoon een jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Laatst online: 16-09 11:50
IvoB schreef op 01 april 2004 @ 19:06:
[...]

brakker dan een nokia kan het toch niet.
LOL @ IvoB :D

Maar zoals het er nu naar uitziet, kan ik mijn 'droom' telefoon nog niet vinden: 1MP camera, mp3, niet overdreven duur extern geheugen, niet zo groot als de P900 oid... Jammer, dit wordt wel weer wachten :'( Is het dan zo moeilijk om aan mijn eisen te voldoen!? :|
Blijkbaar wel dus... :P

Maar als ik dan toch een telefoon zal kiezen, dan zal ik denk toch voor de S65 gaan, omdat deze er gewoon het beste uitziet, maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er toevallig al iemand met een exactere releasedatum? Ik zit vooral twijfelen tussen deze en de K700.. Maar dan moeten ze wel allebei rond hetzelfde moment uitkomen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het enige wat me zon beetje tegenvalt is de grootte van het scherm :(
stuk kleiner dan van de sx1...
maar kdenk toch dat ik ga wachten met het bestellen van de sx1 om deze phoon uit te proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
OMG dit wordt de opvolger van mn SE T630
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 23:02:
het enige wat me zon beetje tegenvalt is de grootte van het scherm :(
stuk kleiner dan van de sx1...
maar kdenk toch dat ik ga wachten met het bestellen van de sx1 om deze phoon uit te proberen :D
Afbeeldingslocatie: http://mobile.bpit.ch/forum/uploads/post-25-1080398222.jpg

ik vind hem wel groot..

EDIT:

Afbeeldingslocatie: http://www.siemensinfo.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/S65/carkitcomfort.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.siemensinfo.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/S65/datacable.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.siemensinfo.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/S65/flash1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.siemensinfo.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/S65/flash2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.siemensinfo.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/S65/btheadset.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.siemensinfo.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/S65/headset.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.siemensinfo.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/S65/headset2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.siemensinfo.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/S65/leathercase.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.siemensinfo.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/S65/mobileholder.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.siemensinfo.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/S65/tourcase.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.siemensinfo.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/S65/akku.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.siemensinfo.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/S65/beltcase.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.siemensinfo.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/S65/btcarkit.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.siemensinfo.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/S65/carchargerheadset.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.siemensinfo.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/S65/carkiteasy.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
De kwaliteit van het scherm valt echt in het niets vergeleken met de T610.

Hmmm. Ik moet er natuurlijk wel op vooruit gaan he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Riesjard schreef op 08 april 2004 @ 20:45:
[...]

hoe bedoel je? dat die donkerder is dan de t610?
HOHO, niet zo snel!
Misschien was er achtergrond licht aan bij de t610 en niet bij de s65...
Eerst in het echt zien en dan pas beoordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 20:11
Riesjard schreef op 08 april 2004 @ 20:45:
[...]

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 14:16:
[...]

Ja zeker weten! Het scherm van de T610 is niet al te best meer als je het vergelijkt met de nieuwe generatie telefoons, en ook het scherm van de S65 ziet er gewoon stukken beter uit!
Shiver23 schreef op 25 maart 2004 @ 10:33:
Wat mij het meeste tegeviel was het scherm. Het leek net een 4096 kleuren schermpje. Kleuren waren dramatisch.
beetje tegenstrijdige meningen :?

[ Voor 16% gewijzigd door PcFer op 08-04-2004 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcFer schreef op 08 april 2004 @ 21:12:
[...]

[...]

[...]

beetje tegenstrijdige meningen :?
tjah ieder heeft zn eigen mening hea... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah ik blijf erbij dat de versie die IK in mijn hand heb gehad op CeBIT een prima scherm had dat beslist beter is dan die van de T610 (die ik overigens zelf in mijn bezit heb)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je et ook vergelijken met die van de siemens sx1? of is dat scherm niet zo groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 22:50:
kun je et ook vergelijken met die van de siemens sx1? of is dat scherm niet zo groot?
Ik denk dat die even groot is als de sx1 (scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er nog actuele voorspelling van wanneer ie precies uit gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 21:11:
zijn er nog actuele voorspelling van wanneer ie precies uit gaat komen?
Rond Juli 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09 19:14
Ik twijfel nog tussen de nieuwe Communicator van Nokia of deze.
In me nieuwe auto zit een ingebouwde telefoon dus carkit heb ik ook niet meer nodig.

Heb al jaren Siemens maar die communicator heeft wel vet veel opties erbij gekregen :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ballebek schreef op 15 april 2004 @ 22:00:
Ik twijfel nog tussen de nieuwe Communicator van Nokia of deze.
In me nieuwe auto zit een ingebouwde telefoon dus carkit heb ik ook niet meer nodig.

Heb al jaren Siemens maar die communicator heeft wel vet veel opties erbij gekregen :)
qua specs vergelijk je 2 hele andere telefoons. De nokia is meer geavenveerd, de s65 heeft de standaard dingen die je nodig hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 22:25:
[...]

qua specs vergelijk je 2 hele andere telefoons. De nokia is meer geavenveerd, de s65 heeft de standaard dingen die je nodig hebt..
True. En ook speelt of ik nog wel WIL wachten op die Nokia of gelijk de Siemens neem.
BTW: Orange heeft vanaf 1 mei ook Duokaart :*) Eindelijk wordt er geluisterd naar de klant...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ballebek schreef op 15 april 2004 @ 22:52:
[...]

True. En ook speelt of ik nog wel WIL wachten op die Nokia of gelijk de Siemens neem.
BTW: Orange heeft vanaf 1 mei ook Duokaart :*) Eindelijk wordt er geluisterd naar de klant...
wat is duokaart :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
2 Simkaarten met hetzelfde nummer.

1 voor in je telefoon
1 voor in je auto.

Zet je eerst je telefoon uit, dan je autotelefoon aan.
Na rijden
Autotelefoon uit, telefoon aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:48
Ballebek schreef op 15 april 2004 @ 23:10:
[...]

2 Simkaarten met hetzelfde nummer.

1 voor in je telefoon
1 voor in je auto.

Zet je eerst je telefoon uit, dan je autotelefoon aan.
Na rijden
Autotelefoon uit, telefoon aan
Hmz, dan geloof ik toch dat ik een bluetooth carkitje handiger vind. Ik heb het idee dat dat nogal een ergenis gaat worden, elke keer als je uitstapt telefoons aan en uitzetten.

Maar inderdaad, het is maar net wat je wilt met een telefoon. Opzich is de S65 al vrij geavanceerd (voor een toestel, that is, vergeleken met de rest bijna standaard), maar de nieuwe Communicator is gewoon een hele stap verder kwa mogelijkheden (heb je die wel nodig is dan de vraag). Maar dat merk je natuurlijk ook gelijk aan formaat, gewicht en prijs.

Nu weet ik niet wanneer de Communicator uitkomt, maar bij Siemens wil het ook nog wel eens wat langer duren dan gepland ;) Dus om dat nou als argument mee te tellen gaat ook wat ver denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je gaat mij niet vertellen dat die S65 pas in December komt! (als Nokia die datum al haalt) dus zit er toch dik 3 a 4 maanden tussen de beide telefoons, 4 maanden is een lange tijd! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tip neem een 6230, die kan alles wat de siemens belooft en is al uit, tis bovendien een nokia en hij ziet er nog mooier uit ook !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 01:14:
tip neem een 6230, die kan alles wat de siemens belooft en is al uit, tis bovendien een nokia en hij ziet er nog mooier uit ook !
:X

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Kortzichtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023
Lachwekkend gewoon..

Nee een Nokia komt er absoluut niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Tot 5 jaar terug had ik Nokia; hierna altijd Siemens.
Bij Nokia gingen ze allemaal ongeveer kapoet ( 1610 1x) ( 2110 2x ) ( 5110 2x ) ( 8210 tel kwijt geraakt )
Bij Siemens werkt de eerste nog steeds :) ( C25 ) ( S35) ( ME45 ) ( S55 )

* ( 1x staat voor 1x gerepareerd / vervangen )

EDIT: Ook nog is tussendoor een Ericsson T18 gehad; wat een brak ding was dat, heb ik maar aan me ex gegeven; kort daarna was het uit :*)

[ Voor 20% gewijzigd door Uberprutser op 16-04-2004 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
uhum

1 Het is een nokia :r
2 Kleine scherm
3 S65 heeft 1.3 mp camera
4 De siemens ziet er beter uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 15:01:
[...]

uhum

2 Kleine scherm
en niet te vergeten het scherm is tenminste af te lezen als de zon schijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is wel super mooi! All1 wel groot, maar ja dan heb je ook wat >:) En ja, de realase. Dat kan nog ff duren. Kan je iig nog ff verheugen op die tel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb precies dezelfde telefoons gehad als ballebek
c25 -> t18s -> m35 -> me45 -> s55
die t18 was wel een fijne telefoon maar al1 was hij niet echt stevig.
geef mij maar siemens, ik wacht wel gewoon tot de s65 uit is.
kan toch pas begin november een nieuwe nemen met mijn abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 17:35:
ik heb precies dezelfde telefoons gehad als ballebek
c25 -> t18s -> m35 -> me45 -> s55
die t18 was wel een fijne telefoon maar al1 was hij niet echt stevig.
geef mij maar siemens, ik wacht wel gewoon tot de s65 uit is.
kan toch pas begin november een nieuwe nemen met mijn abbo.
Tot die tijd komen er denk ik meer siemens telefoons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word echt gek :(:(
eerst had ik een lange tijd op de Motorola MPX200 gewacht, toen ik em had gekocht rende ik na een dag zo snel mogelijk naar belcompany om em in te ruilen want ik vond et dus zwaar shitty:( en toen een simpele f00n gekocht namelijk Samsung S500, maar die bleek iets TE simpel te zijn omdat je er nix op kon zetten... dus ook weer verkocht, en nou heb ik maar tijdelijk de oude telefoon van mijn broertje overgenomen (siemens M55)
maarjah nu is de Siemens Sx1 uit (die r0x best hard) maar nu komt die S65 weer :S:S:S:SSWAAAAAAAAAH CANT TAKE IT ANYMORE:D:D
misschien dat ik t wachten wel waard is (maar hoe lang moek wachten.. nou lees ik weer dat siemens nieuwe telefoons uitbrengt :S is ook wel logisch maar kmoet ff een goede keuze kunnen maken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 15:01:
[...]

uhum

2 Kleine scherm
nah dat telt niet kijk :

1 het is een siemens :r laten ze aub alleen magnetrons maken enzo
2 Nokia is nu al te krijgen ipv juli augustus dan is er al weer een nieuwere nokia!
3 De nokia ziet er stukken beter uit dan dat kermisfoontje (ligt waarschijnlijk ook in zon grabbelton).
4 je moet het bord siemens voor je hoofd weghalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 15:58

Nanax

Ik ben sjaak niet

blijf jij nou maar lekker bij je nokia.. dan blijven ze hier bij siemens, ik kan overigens alleen maar instemmen met de mensen hier als het om nokia's gaat. siemens van nu zijn niet te vergelijken met die van 2 jaar geleden. de best verkopende telefoon bij ons op de middelbaar is toch echt de m55. dat ding hebben zo veel mensen.
als vodafone niet zo'n goed actie had gehad met de v525 had ik weer een siemens :D

[ Voor 2% gewijzigd door Nanax op 16-04-2004 22:51 . Reden: geen 52 een 525 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 22:44:
[...]

nah dat telt niet kijk :

2 Nokia is nu al te krijgen ipv juli augustus dan is er al weer een nieuwere nokia!
3 De nokia ziet er stukken beter uit dan dat kermisfoontje (ligt waarschijnlijk ook in zon grabbelton).
Geweldig die diepzinnige argumentatie van jou :z

1) slaat nergens op, wat is er slechter aan een siemens dan aan een nokia? En nokia is verder alleen op telefoons gericht?
2) ja, wat wil je met 40 telefoons per jaar. Reken maar dat je telefoon geen ruk meer waard is als er binnen 2 maanden alweer een nieuwe is
3) ?? beetje subjectief vind je niet?
4) dan moet jij het nokia-bord voor je hoofd weghalen...

Kortom, deze hele discussie gaat nergens over. Feit is wel dat Siemens toch wel iets meer vaart mag maken met het introduceren van telefoontjes. Ze lopen eigenlijk altijd achter de feiten aan. Volgens mij komt dat ook echt alleen door de lange tijd tussen introductie en werkelijke verkrijgbaarheid, want als hij binnen een maand na introductie verkocht zou worden is er niets aan de hand. Zonde zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 22:44:
[...]

nah dat telt niet kijk :

1. is jouw mening, en nee siemens kan telefoons maken. Nokia moet verder met headsets.
2. De 6230 heeft geen 1.3 mp camera enz. Daarom is die eerder uit.
3. Ik vind dat dus echt niet, haha wist je dat voor de 7210 25 designers er aan gewerkt hebben en 2 jaar bezig waren met het uiteindelijke uiterlijk en toch lelijk is?
4. Jij moet het bord 'Look at me, I'm a Nokia fan' weghalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Houden we nu even op met elkaar aftroeven over die paar puntjes? (met name epo en rightone_)
Ik vind het nogal een onzinnig, ongefundeerd heen en weer geflame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is nu bij belstore te koop voor €500,-!

hier

Edit//

Jammer... "Wordt in 3e kwartaal 2004 op de markt verwacht."

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 18:34:
Hij is nu bij belstore te koop voor €500,-!

hier

Edit//

Jammer... "Wordt in 3e kwartaal 2004 op de markt verwacht."
Ja, dat is gewoon stel een paar reserverinkjes winnen en hopen dat ze met 500euro een stuk boven de winkelprijs zitten zodat er veel winst gemaakt kan worden :p Beetje loos dus, rond die tijd komen er vast ook nog wel andere webshops die dat ding kunnen leveren, waarschijnlijk nog goedkoper ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar de release datum...het is nog angstvallig stil om de S65...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 20:56
frankvanhoesel schreef op 23 april 2004 @ 21:09:
Begin nu toch wel nieuwsgierig te worden naar de release datum...het is nog angstvallig stil om de S65...
siemens kennende: september/oktober als je geluk hebt, maar meer richting november/december

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Phusebox schreef op 24 april 2004 @ 12:23:
[...]

siemens kennende: september/oktober als je geluk hebt, maar meer richting november/december
ze zeggen rond juli, en ik hoop dat ze hebben geleerd na het foutje van de sx1 (dat die later uitkwam dan verwacht).....
Maar ja het is geen smartphone met symbian, en heeft normale toetsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 20:56
Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 12:46:
[...]

ze zeggen rond juli, en ik hoop dat ze hebben geleerd na het foutje van de sx1 (dat die later uitkwam dan verwacht).....
Maar ja het is geen smartphone met symbian, en heeft normale toetsen..
ehm dacht je dat alleen de sx1 te laat uitkwam...

ook de s45 die ik heb gehad was een een dikke anderhalve maand te laat
en de s55 ook 2 maanden

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!
  • Laatst online: 18:36

Bleh!

:)

Phusebox schreef op 28 april 2004 @ 08:36:
[...]

ehm dacht je dat alleen de sx1 te laat uitkwam...

ook de s45 die ik heb gehad was een een dikke anderhalve maand te laat
en de s55 ook 2 maanden
Wat ook vaak zo is dat de telefoon in Duitsland volop te leveren is en dat wij hier in NL nog 2,3 maanden moeten wachten. Was ook zo met de S55 destijds.

S45i gebruik ik nog steeds :)

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bleh schreef op 28 april 2004 @ 11:53:
[...]

Wat ook vaak zo is dat de telefoon in Duitsland volop te leveren is en dat wij hier in NL nog 2,3 maanden moeten wachten. Was ook zo met de S55 destijds.

S45i gebruik ik nog steeds :)
Met de sx1 kwam die wel heel erg snel hier uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 15:23:
[...]

Met de sx1 kwam die wel heel erg snel hier uit..
Voor allebei geldt: in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst... Afwachten dus!

Ze zullen nu wel snel moeten zijn, want als je de geruchten mag geloven komen er nog 3,4 telefoons na deze serie in dit jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laten we hopen op een sl65 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Rotschop kick 'N topic:

Nog steeds niks op de Siemens site over de foon :(
Ik vind ook nog steeds nergens meer info over data.
Voor mijn gevoel is het hetzelfde verhaal als destijds met de S55 en de SX1 => duurt nog wel ffkes ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Euh, hij staat er echt hoor:

http://www.siemens-mobile..._27139_rArNrNrNrN,00.html
(snelle adres is: www.my-siemens.com/S65/ )

En hij komt in 'third quarter' volgens Siemens, dus dat kan nog best even duren. Geduld :7
(* Korakal wacht net zo hard mee :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
* Uberprutser gaat overstappen van Orange -> Vodafone omdat het goedkoper is en duokaart...

Maar ik baal ervan dat ie er nog niet is, dus wordt het waarschijnlijk een SX1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjelle
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 15:22
Voor de mensen die dit toestel al vast hebben mogen houden: hoe zit het eigenlijk met het formaat van de knopjes? Is het vergelijkbaar met een ST55 of eerder een ander model? (bijv C62)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjelle
  • Laatst online: 26-09 15:22
:/ Niemand die telefoon vastgehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb hem wel vastgehouden. (prototype)
Knopjes voelden niet echt fijn aan moet ik eerlijk zeggen, maar qua formaat waren ze prima. Ik ga er vanuit dat de knopjes van het uiteindelijke model wel wat beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.siemens-info.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/Allgemein/size65.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Op de afbeelding hierboven vind ik hem weer tegenvallen... Hij is bijna een cm hoger, een halve cm breder en 14g zwaarder. En dan zijn de toetsen ook nog eens een stuk kleiner. Het moet wel een heel groot scherm zijn dan zou je zeggen.

De C65 vind ik wel weer erg geslaagd moet ik zeggen, beter dan de laatste C-versies iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Hij is ook bijna net zo groot als de SX1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag ook de inkoopsprijs voor de S65 gezien en wij hebben nu dit toestel ook op onze website staan! Ik vind het zelf een erg redelijke prijs, maar meningen kunnen natuurlijk verschillen ;) De M65 is bijvoorbeeld behoorlijk prijzig als ik hem vergelijk met de S65!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het ook al bekend wanneer de 65 serie leverbaar is dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 22:49

evol

hello world

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 18:51:
is het ook al bekend wanneer de 65 serie leverbaar is dan?
Lees:
gsmdealer.nl
Momenteel is dit toestel nog niet leverbaar in Nederland. Verwacht wordt dat dit toestel in week 24 beschikbaar komt.
Zou niet verkeerd zijn! Mijn S55 begint kuren te krijgen.

/edit
Eerste week van juni is dat dus.

[ Voor 6% gewijzigd door evol op 21-05-2004 23:23 ]

Move along people. Nothing to see here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

http://www.gsmdealer.nl/
CX65: Prijs: € 265,00 (incl. verzendkosten)
M65: Prijs: € 315,00 (incl. verzendkosten)
S65: Prijs: € 389,00 (incl. verzendkosten)
http://www.belstore.nl/
CX65: Prijs los € 259.00
M65: Geen vermelding
S65: Prijs los € 500.00 (duurder SX1!)
Dat geeft te denken... Ben zeer benieuwd hoe dat uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 20:11
Belstore geeft een vrij hoge prijst, omdat ze dan hopen dat veel mensen de s65 gaan reserveren zodat ze veel winst maken. Als de prijzen bij de concurenten veel lager zijn dan gaat belstore ook wel verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Jup dat snap ik ook wel. Daarom nooit kopen op voorinschrijving :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de technische verschillen tussen de S65, CX65 en de M65 dan, dat de prijzen zover uiteen liggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat de cx en de m geen bluetooth hebben.
want ander had ik ook een van die twee misschien wel genomen.
ik heb net een bluetooth headset gekocht dus bluetooth is wel een must.
werkt echt perfect met mij s55!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 17:21:
Wat zijn de technische verschillen tussen de S65, CX65 en de M65 dan, dat de prijzen zover uiteen liggen :?
Daar lopen ook wat topics over:
M65
CX65

Al denk ik dat de specs aldaar niet 100% correct zijn, zo ook voor de S65. Dit omdat de specs nog niet op de site van siemens zijn te bewonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Kijk en vergelijk!
Afbeeldingslocatie: http://www.siemens-s65.de/dateninfos/gallery/vergleich_s55-s65.jpg
en
Afbeeldingslocatie: http://www.siemens-s65.de/dateninfos/gallery/vergleich_sl55-s65-sx1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*is zeker een dummy*

maar siemens heeft echt een mooie telefoon gemaakt _/-\o_ , in juni (waarschijnlijk, als we de geruchten moeten geloven) komt de sl65 _/-\o_ en een nieuwe siemens cxf65 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

het is inderdaad een dummy, maar vast wel 1:1

@jelte: De S65 hier is een dummy, dus dat zegt niet veel. De andere telefoons zien er ook brak uit op deze foto's, dus ik zou niet meteen negatief oordelen :)

[ Voor 144% gewijzigd door Bleh! op 25-05-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind hem zo echt niet mooi. De CX65 weer wel... alleen die mist weer belangerijke functies :(

Waarom geen S65 in een CX65 behuizing stoppen... zou perfecte telefoon zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Laatst online: 26-09 15:51
Ik vind deze (dummy) S65 een beetje een rode kleur om het scherm hebben, beetje hout kleurig. Komt dat van de omgeving ofzo, of is hij echt zo gekleurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat rode kan best kloppen, er komen twee versies, een zwarte en een bordeaux kleurige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:11
Ik ben ook in blijde verwachting van de S65.
MAar toch heb ik nog een vraag, wordt hij
nou wel of niet met een geintregreerde mp3
speler geleverd of niet? Er zijn sites waar
aangegeven is dat dat nog niet bekend is,
en dat dat niet zo is en ook dat er wel een
mp3 speler in zit.
Of komt er nog een utuliti uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dagg schreef op 26 mei 2004 @ 18:20:
Ik ben ook in blijde verwachting van de S65.
MAar toch heb ik nog een vraag, wordt hij
nou wel of niet met een geintregreerde mp3
speler geleverd of niet? Er zijn sites waar
aangegeven is dat dat nog niet bekend is,
en dat dat niet zo is en ook dat er wel een
mp3 speler in zit.
Of komt er nog een utuliti uit?
volgens mij GEEN MP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ff op de site van Siemens gekeken, en daar staat er niet bij dat er mp3 op zit. Dus ik denk dat hij er niet op zit!!
En anders merk je het wel als hij er is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Wat is het nut van extern geheugen als er geen mp3 speler op zit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Foto's met 1,3 Megapixel misschien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Dan moet je je S65 wel echt als digicam gaan gebruiken en 1000 foto's maken ofzo en ze niet op je computer zetten. ;) Ik vind dat tegenwoordig elke telefoon met extern geheugen een MP3 speler moet hebben, maar dat ben ik maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Wat nog niet is kan nog komen. :*)

Modbreak:
Wil je dit soort nietszeggende replies ajb achterwege laten; nergens voor nodig...

[ Voor 67% gewijzigd door Korakal op 30-05-2004 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 28 mei 2004 @ 11:38:
Dan moet je je S65 wel echt als digicam gaan gebruiken en 1000 foto's maken ofzo en ze niet op je computer zetten. ;) Ik vind dat tegenwoordig elke telefoon met extern geheugen een MP3 speler moet hebben, maar dat ben ik maar.
Het is later misschien wel mogelijk via een Java MP3 Player ofzo toch. Dat je dat er zelf op zet. Of zouden Java progs geen toegang tot het externe geheugen krijgen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Dat is allemaal speculatie!
Misschien bewaren ze de MP3 player voor de S65i. Deden ze met eerdere series ook, nog even een uitontwikkeld modelletje opnieuw uitbrengen met een aantal leuke functies extra. Tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord van een Java MP3 speler, maar je weet nooit. Een ander probleem is dan weer of de telefoon stereo uitgang heeft. En.... of je dan weer apart een stereo headset erbij moet kopen. Zou allemaal heel zonde als hij geen MP3 speler/stereo uitgang/headset heeft voor die prijs, want het is een mooi toestel en directe competitie voor de (in mijn ogen) lelijke 6230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Laatst online: 26-09 20:17
Weet iemand wanneer de nieuwe S65 en M65 en CX65 uitkomen van siemens ??

Modbreak:
Lees nou ajb éven een paar posts terug voordat je hier een reply plaatst... het wordt diverse malen genoemd :/

[ Voor 54% gewijzigd door Korakal op 31-05-2004 20:24 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Ze zouden begin juni uit moeten komen. Maar hou er maar rekening mee dat die eind deze zomer begin herfst uit komen, siemens heeft meestal wel vertraging met het uitbrengen van mobieltjes.
En zo niet dan heb je geluk. Ik ook trouwens... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
navigatie voor S65!
For coming Siemens the Business Handys S65 wants to offer Jentro its navigation solution "Falk Active pilot" the company. In the press release from Jentro it means in addition:

Falk activepilot uses platform-spreading Java applications as the first off board navigation service instead of native applications, which were written for operating systems such as Symbian Series 60 or UIQ. Thus is Falk activepilot in principle on all terminals executable, on those?Java the 2 Micro edition? (J2ME) in connection with that?Mobile information DEVICE of profiles? (MIDP) is implemented? and in addition nearly all standard Handys of the new generation belongs beside Smartphones. Despite very slim architecture the system orders current insertions of?Point OF Interests according to Jentro over most modern navigation features like the consideration of minute-exact motoring information, constantly updated map material? as well as a passage-based route computation.

MIDP is a set of Java APIs (Application Programming interface), that together with?Connected the Limited DEVICE Configuration? (CLDC) a run time environment for J2MEApplikationen specially for Handys and Organizer makes available. Applications for MIDP, Midlets so mentioned, must be only slightly device-specifically modified therefore. The software adapts during the execution automatically to different display sizes and user interfaces. For needed, about 128 to 230 KByte large Java Midlet by GPRS or UMTS on the Handy is loaded and over the Java standard OTA (Over the air) activepilot Provisioning mechanism simply by push of a button installed. That corresponds in principle to the installation of a Java play. Alternatively the software can be before-installed also as Bundle on a new Handy. The mobile telephone is connected either by Bluetooth or serial interface with a government inspection department receiver. During navigation detailed calls are indicated on the display of the Handys; it takes place a cross fade of the navigation representation. As soon as the call is against taken, navigation keeps running normally. Only a GPRSDatenverbindung cannot be developed waehend the telephone call, if this is necessary at all in the distance section. As soon as the discussion is terminated, the navigation service can run without reservation further.

According to Jentro future Handy generations are to be able to process also both services parallel. Conditions for Handys Falk activepilot is in principle executable on all Handys, on which CLDC is installed starting from version 1.0 and MIDP starting from version 1.0. The MIDP version 2,0 is more favorable, because it makes a frame screen mode for 1.0 possible additionally to the version for example. For the connection of the government inspection department receiver activepilot a Bluetooth API (Jsr-82) or a API for the serial interface needs?Generic Connection Framework? with one?serial connection?. Alternatively can be installed activepilot also on Handys with A-government inspection department (Assisted government inspection department), but it needs then a location API (Jsr 79). For the acoustic output the Midlet a Media API (Jsr-135) with Wav or MP3-Unterstuetzung needs mobile. The Jentro Multi Channel portal server communication with the Handy takes over?Jentro the Multi Channel portal server? including the session handling and the Handy fair dressing of the passage data records. In addition the server carries the user administration, the tariff administration, the registration as well as the controlling out of the Web and of the Billing interface. The high-available service runs 24/7 in the RegTP conformal computing centre from Jentro on a cluster from Sun Solaris servers, equipped with the JÈE compatible Oracle Application server 10g as well as the Oracle DATA cousin 10g. As route server Jentro uses the PTV NaviGuide of the PTV, Karlsruhe, and for auxiliary services such as POINTS OF Interests the eContent server of Falk Marco Polo Interactive GmbH of further technology partners of Jentro is HEWLETT PACKARD, which support the enterprise in things telematics.

To appear the software is to 04.07.2004. Briefly after it also the S65 might appear. Whether also the CX65 and M65 to be supported are not well-known yet.

Afbeeldingslocatie: http://www.siemensinfo.de/images/s65activepilot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:23

timovd

Voorsprong door techniek

Persoonlijk vind ik m toch mooier dan de SX1. De toetsen vind ik ook nog eens handiger geplaatst.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
Zo, vandaag 1 juni, dus wat mij betreft mag deze uitkomen!
Ik ben er klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Ehm de S65 duurt nog wel even hoor... CX65 en M65 zouden deze maand uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
bleh schreef op 01 juni 2004 @ 10:38:
Ehm de S65 duurt nog wel even hoor... CX65 en M65 zouden deze maand uitkomen.
Ik loopt een klein beetje rond te zoeken... en je komt verschillende datums tegen.
Deze varieren van juni tot aan q4.... dus ik ben wel nieuwsgierig wat het gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
En ik ben ook benieuwt, net zoals zovelen denk. :*)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voordat je 'leuke links' post, let aub goed op Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware