Volgens mij heeft Siemens S65 wel een groter scherm maar een lagere resolutie dan de K700, waardoor de kwaliteit inderdaad wel wat minder kan zijn. Weinig pixels op een relatief groot oppervlak == minder scherp. Dit in theorie.
Maar of dit in de praktijk ook zo is, wordt afwachten tot de eerste reviews (of tot je hem zelf in handen hebt).
Zelf denk ik dat de directe concurrenten van de S65 vooral de K700 en de 6230 zijn. De Nokia 6230 vind ik lelijk en heeft een slecht en erg klein scherm. Voor mij persoonlijk valt de 6230 bij voorbaat af.
Voordeel van de S65 is het design(imho), de camera en het uitbreidbaar geheugen. Een gemis is het ontbreken van mp3-support (hoewel er rumours zijn die beweren dat de S65 wel AAC kan afspelen, wat dat dan ook precies mag zijn). Of dat het middels een JAVA prog mogelijk is de mp3-functionaliteit in te bouwen.
Voordelen van de K700 zijn de flitser en het display(misschien). Ook de releasedatum is in het voordeel van de K700. De wordt waarschijnlijk eind juni of misschien begin juli, maar zeker niet later. Over de release van de S65 is vooralsnog weinig bekend. Q3 kan nog december worden, en dat zie ik niet zitten. Zelfs half juli is al laat voor mij.
edit:
Nog over het scherm:
Hier een foto van het scherm van een K700 In Real Life. Deze laatstgenoemde lijkt me toch echt een stuk scherper en 'voller'.
[
Voor 9% gewijzigd door
HarmoniousVibe op 10-06-2004 22:56
. Reden: aanvulling ]
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW