Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-09 14:11
Next generation. The Siemens S65 will be available in Europe, Asia Pacific and Latin America from the third quarter of 2004.

bron
http://www.siemens-mobile..._27139_rArNrNrNrN,00.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023
Dagg schreef op 01 juni 2004 @ 16:40:
Next generation. The Siemens S65 will be available in Europe, Asia Pacific and Latin America from the third quarter of 2004.

bron
http://www.siemens-mobile..._27139_rArNrNrNrN,00.html
Altijd leuk hoor, ik denk dat jou link het meest betrouwbaar is, alleen weet je het eigelijk nooit zeker. Hier moet je dit maar eens zien.

Juni:
http://www.gsmdealer.nl/index.php3?toestelmerk=Siemens
Juli of derde kwartaal:
http://www.gsmplaza.nl/artikel/overzicht.php?cat=1
http://www.belstore.nl/be...rt_id=msis65Zi&ab_agid=13

Ik schat dus in dat deze of eind juni of begin juli in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 20:56
ondersteundt deze gsm nu ook andere ringtones als polyphonic? zoals realmusic, wav of mp3?

wordt wel eens tijd dat je mp3'tjes of wavjes kan gebruiken als ringtone dacht ikzo

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 15:51
Het was op de M55 ook gewoon mogelijk om .wav te gebruiken als beltoon, dus ik denk dat de S65 dit ook wel kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Ik heb een mail gestuurd naar siemens met de vraag of er een mp3 speler op komt of dat je die er later op kunt zetten enz. Ben benieuwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Eddos schreef op 01 juni 2004 @ 19:15:
Het was op de M55 ook gewoon mogelijk om .wav te gebruiken als beltoon, dus ik denk dat de S65 dit ook wel kan doen.
hmm op de m55 wel, maar op de s55 dus niet? want die heb ik namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 01 juni 2004 @ 22:49:
[...]

hmm op de m55 wel, maar op de s55 dus niet? want die heb ik namelijk
Nee, op de S55 is dat niet. Maar de M55 is nieuwer dus de volgende generties zullen dit vast en zeker hebben (zal wel vanaf de M55 zijn dan ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:28

Bleh!

:)

Dat zegt niets want ze hebben ook voice commands/voice dialing eruit gesloopt. :(

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
FAQ: Multimedia

Wird das S65 einen MP3-Player haben?

Nein, das S65 wird im Gegensatz zum SX1 keinen MP3-Player haben.

zur Übersicht

Bron s65.info

Dus dat is balen voor somigen onder ons... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 13:48
Sorry dat ik net een topic over deze telefoon heb gemaakt. K had deze nog nie gezien....excuses.

Wel jammer dat er geen mp3 speler op komt...ik bedoel, maak je een foon waar die flash kaartjes in kunnen, kan je em nie als mp3 speler gebruike! Erg jammer.
Er is niet zowiets mogelijk als een mp3 decoding programmatje (java ofzo)

Verder vind ik deze telefoon erg mooi.
En .wav accepteerd ie wel, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 10:33
Ja, zoiets had ik ook al. En de SonyEricsson K700 heeft wel mp3, maar weer geen uitbreidbaar geheugen. De S700 wordt denk ik te duur en dat duurt nog te lang. Nokia 6230=lelijk en klein scherm.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
En mag ik nog even reagere op mensen die het scherm crap vinden...
Vind je het heel gek dat het scherm een beetje pixel-ig wordt als je een foto ervan maakt van heel dicht bij...
Ik heb van mensen gehoord die hem in het egt hebben gezien, en die vinden het een heel goed scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Dat is het ook,

maar je kunt foto's niet met een menu dat speciaal voor het beeldscherm gemaakt is vergelijken, en dat heeft niet iedereen door.

Een goed voorbeeld daarvan is de S55, de foto's die je er mee maakt zien er op de telefoon niet uit maar op de pc een van de beste, ik heb bv de samsung x70 gezien maar dats niks.

Ben alleen wel bang dat het nog wel even gaat duren alvorens hij op de markt is de S65, maar goed, wat moooi is moet van ver komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Nee, ik bedoel foto's door een andere camera van het S65 scherm.
foto's als deze:
Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/siem_s65_cebit_08

en deze

Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/siem_s65_cebit_12

Op zo'n foto is zover op het scherm ingezoomt dat het idd pixel-ig lijkt...
En als mensen daarop hun commentaar baseren dat het scherm slecht is, vind ik dat bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eswa schreef op 10 juni 2004 @ 22:11:
Nee, ik bedoel foto's door een andere camera van het S65 scherm.
foto's als deze:
[afbeelding]

en deze

[afbeelding]

Op zo'n foto is zover op het scherm ingezoomt dat het idd pixel-ig lijkt...
En als mensen daarop hun commentaar baseren dat het scherm slecht is, vind ik dat bullshit.
tegen iedereen zeg ik, zie het eerst zelf werkend in je handen en trek daarna je conclusie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Ja, idd.
Zijn er eik al foto's van die camera die erin zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Volgens mij heeft Siemens S65 wel een groter scherm maar een lagere resolutie dan de K700, waardoor de kwaliteit inderdaad wel wat minder kan zijn. Weinig pixels op een relatief groot oppervlak == minder scherp. Dit in theorie.

Maar of dit in de praktijk ook zo is, wordt afwachten tot de eerste reviews (of tot je hem zelf in handen hebt).

Zelf denk ik dat de directe concurrenten van de S65 vooral de K700 en de 6230 zijn. De Nokia 6230 vind ik lelijk en heeft een slecht en erg klein scherm. Voor mij persoonlijk valt de 6230 bij voorbaat af.

Voordeel van de S65 is het design(imho), de camera en het uitbreidbaar geheugen. Een gemis is het ontbreken van mp3-support (hoewel er rumours zijn die beweren dat de S65 wel AAC kan afspelen, wat dat dan ook precies mag zijn). Of dat het middels een JAVA prog mogelijk is de mp3-functionaliteit in te bouwen.

Voordelen van de K700 zijn de flitser en het display(misschien). Ook de releasedatum is in het voordeel van de K700. De wordt waarschijnlijk eind juni of misschien begin juli, maar zeker niet later. Over de release van de S65 is vooralsnog weinig bekend. Q3 kan nog december worden, en dat zie ik niet zitten. Zelfs half juli is al laat voor mij.

edit:
Nog over het scherm: Hier een foto van het scherm van een K700 In Real Life. Deze laatstgenoemde lijkt me toch echt een stuk scherper en 'voller'.

[ Voor 9% gewijzigd door HarmoniousVibe op 10-06-2004 22:56 . Reden: aanvulling ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
eswa schreef op 10 juni 2004 @ 22:30:
Ja, idd.
Zijn er eik al foto's van die camera die erin zit?
Nog even iets over die camera, weet iemand wat het verschil is tussen een 1,3mp CCD camera en een 1,3mp VGA camera(S65)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:03

Metten

ik hou het graag simpel

LB06 schreef op 10 juni 2004 @ 22:45:
[...]

Nog even iets over die camera, weet iemand wat het verschil is tussen een 1,3mp CCD camera en een 1,3mp VGA camera(S65)?
de term 'CCD' zegt iets over de beeldchip. Dit is doorgaans CCD of CMOS, waar CCD meestal beter en duurder is.

VGA is een term die voornamelijk wordt gebruikt om de resolutie 640*480 aan te duiden. Dit is dus eigenlijk tegenstrijdig met '1,3 mpixel'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
IS dat een goed of een slecht teken als je kijkt naar de S65...

Lijkt me niet dus...:(

Er zijn egt nog geen foto's genomen met deze camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Metten schreef op 10 juni 2004 @ 22:56:
[...]

de term 'CCD' zegt iets over de beeldchip. Dit is doorgaans CCD of CMOS, waar CCD meestal beter en duurder is.

VGA is een term die voornamelijk wordt gebruikt om de resolutie 640*480 aan te duiden. Dit is dus eigenlijk tegenstrijdig met '1,3 mpixel'
Ja zo staat het er @ nieuwemobiel.nl, maar dat zal wel fout zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VGA (640x480) is toch gewoon 0,3 MP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Misschien maakt de S65 ook gebruik van interpolatie net als de K700. Die kan namelijk ook fotos nemen op 1280x960 maar heeft ook een VGA camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Maar er zijn dus nog geen foto's mee gemaakt...
Damn, laat em dan snel uitkomen! Laat ons niet langer in spanning!

En ik heb geen idee of een VGA camera die 1.3 mpixel heeft goed of slecht is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Zijn de schermen van de S65 en de M65,Cx65 echt exact hetzelfde?
Zoja, dan zijn er nog zat andere plaatjes waarop je hetzelfde scherm kan zien.
Ik vind alleen het scherm van de S65 er wat grijzig uitzien, maar dat kan ook zijn omdat bijna alle foto's gemaakt zijn als er een zwart menu met grijze achtergrond zijn.
Ik zou wel es een foto van het scherm (S65) met felle kleuren willen zien. Kijken of de schermen echt hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jorgen van club-siemens zei dat die de se k700 en de siemens s65 naast elkaar heeft gehouden, en hij vond zelf dat het scherm van de s65 beter is. Hij zei ook dat het 1 van de beste/mooiste schermen is.

EDIT:

kijk naar het scherm van de cx65

Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0403/siemenscx65/a01.jpg

dan is s65 minimaal zo goed :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 15:48
Heb vandaag weer enkele prijslijsten ontvangen en daar staat de S65 gelijk gepland met de M65, en wel te weten week 28. Is dus veel sneller dan ik verwacht had, en de prijs valt ook nog relatief mee, de verkoopprijs zal komen te liggen rond € 375,- gok ik zo (in de webshops dan). Zou Siemens zich gehaast hebben voor de 6230?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickbv schreef op 16 juni 2004 @ 17:25:
Heb vandaag weer enkele prijslijsten ontvangen en daar staat de S65 gelijk gepland met de M65, en wel te weten week 28. Is dus veel sneller dan ik verwacht had, en de prijs valt ook nog relatief mee, de verkoopprijs zal komen te liggen rond € 375,- gok ik zo (in de webshops dan). Zou Siemens zich gehaast hebben voor de 6230?
ik hoop het niet, daardoor is de kans op kinderziektes groter. De reden dat men over het algemeen voor siemens gaan is dat ze erg goed zijn, en lang meegaan.
De M65 zou op papier al leverbaar moeten zijn, volgens Dixons, nadat ik er een telefoontje aan had gewaagd kreeg ik te horen dat deze in de schappen lag. Dus dan zou de S65 er ook snel moeten zijn?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
aanstaande vrijdag gaat siemens nieuwe telefoons presenteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Och de eerste S45's en S55's hadden ook wel wat bugs...
Dus dat zal nu ook wel niet anders zijn. Gelukkig doen ze sinds de S55 regelmatig een openbare firmware upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ja dat is het voordeel aan siemens
ik heb hiervoor 2 siemensen gehad (s45 en s55) en die kon je tenminste altijd updaten

nu metmijn huidge t610 van sonyericsson moet je of naar een service punt of je moet het zelf doen met illegale shit... lekker fijn is dat
ik betaal toch voor die phone dan wil ik em ook kunnen updaten en niet eerst 50 km moeten reizen daarvoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Nou je voor de S/ME45 hebben ze één keer een officiële update gedaan. Gelukkig was de april-crash bug er toen ook uit :)
Dat was voor GPRS, omdat het toen nog allemaal vrij nieuw was.
Sinds de S55 is het in gelukkig wel regelmatig. (al heb ik ook het idee dat het daar echt nodig was...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja nadeel van die updates is dat je er a een datakabel voor nodig hebt, b een windows machine voor nodig hebt.

Rightone, ik vertrouw erop dat ik vrjidag een heleboel plaatjes van je te zien krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 11:49:
Tja nadeel van die updates is dat je er a een datakabel voor nodig hebt, b een windows machine voor nodig hebt.

Rightone, ik vertrouw erop dat ik vrjidag een heleboel plaatjes van je te zien krijg :)
dat is bij de s65 denk ik geen ramp, aangezien ze er bij de s45 en s55 ook bijgeleverd waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Dat is nog niet zeker:
Standard Package
Handset
Battery Li-ion 750 mAh
32 MB RS MMC
Standard Charger
Manual
club-siemens
Maar die kunnen het fout hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 11:49:

ik denkk dat de sl65 wordt voorgesteld, en de cfx65, sl65 heeft al een eigen topic, de cfx65 open ik vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 12:39:
[...]

ik denkk dat de sl65 wordt voorgesteld, en de cfx65, sl65 heeft al een eigen topic, de cfx65 open ik vrijdag :)
Kick jij erop om bij elke nieuwe tel zo snel mogelijk een nieuw topic te maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Deze telefoon komt dus na mijn SL55 :)

Heb dus nu een SL55 maar deze ziet er ook mooi uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 14:22:
[...]

Kick jij erop om bij elke nieuwe tel zo snel mogelijk een nieuw topic te maken? :P
I O+ siemens

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft een siemens fetisj ach ieder zijn fetisj, toch?? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
cfx65?
Wat is dat voor iets?
waar staat die F voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

F is bij Siemens clamshell, net als CF62.
Al willen ze nog weleens met de letters spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bleh schreef op 17 juni 2004 @ 18:43:
F is bij Siemens clamshell, net als CF62.
Al willen ze nog weleens met de letters spelen.
rumours zeggen een clamshell met camera.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens xonio.com, en die zijn doorgaans vrij betrouwbaar, komt de s65 nu pas in september uit, waar die eerst in juli al uit zou komen....

dus nog even geduld helaas :(
Als neues Münchner Flaggschiff steht das S65 in den Startlöchern. Eigentlich sollte der Megapixler schon im Juli zu haben sein. Jetzt wurde der Starttermin ganz aktuell auf den September verschoben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 17:55

job

Hij zou nooit in juli uitkomen..
Vanaf het begin was al bekend dat hij in het 3e kwartaal zou verschijnen.
De m65 en de c65, ja die zullen wel in juli verschijnen..
maar van de s65 is dat nooit gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het 3e kwartaal begint nog altijd in juli voor zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 12:01:
Juli-augustus-september -> allemaal derde kwartaal ;)

De M65 is inmiddels al verkrijgbaar en de CX65 binnenkort ook wel waarschijnlijk, de S65 laat gewoon even wat langer op zich wachten...misschien ook wel ivm productiecapaciteit of dat ze de fouten die zich voordoen bij een M65 eruit willen laten bij de introductie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 12:01:
oeps 8)7
dom van mij.
Maarja verwachten dat hij meteen op de eerste dag van het kwartaal uitkomt is wel erg positief :)

Bij de c65 heeft men juli genoemd. bij de s65 3e kwartaal
Als een bedrijf een kwartaal noemt, ga dan maar uit van de laatste maand.
Ik zeg dus september.

[ Voor 8% gewijzigd door job op 21-06-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 07:25

JT

VETAK y0

3e kwartaal, geen mp3 speler terwijl het voor de rest qua specs een tegenhanger van de K700, 6230 enz. moest zijn...tegen de tijd dat deze phone uit is zijn die andere al net zo goedkoop en kost het een hoop klanten.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
Net even gekeken op een webshop naar de prijs van de S65, maar ik schrok mijn eigen even rot zeg..

http://www.belstore.com/b....html?M5Option=&ab_agid=1

500 €uro voor een telefoon toestel... das wel heel erg overdreven hoor..
Hopelijk komt dat ding toch nog met een normale prijs op de markt, anders wordt deze nooit verkocht..
Kan je nog beter voor de SX1 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjelle
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 15:22
sonos schreef op 21 juni 2004 @ 22:58:
Net even gekeken op een webshop naar de prijs van de S65, maar ik schrok mijn eigen even rot zeg..
http://www.belstore.com/b....html?M5Option=&ab_agid=1
500 €uro voor een telefoon toestel... ....
als je even een paar pagina's hiervoor had gekeken had je gelezen dat dit een voorinschrijving was/is:
PcFer schreef op 22 mei 2004 @ 16:42:
Belstore geeft een vrij hoge prijst, omdat ze dan hopen dat veel mensen de s65 gaan reserveren zodat ze veel winst maken. Als de prijzen bij de concurenten veel lager zijn dan gaat belstore ook wel verlagen.
en van de site belstore.nl zelf:
Prijs is slechts ter indicatie. Definitieve prijs wordt pas vlak voor introductie bepaald.
B)

Verwachte prijs ligt ergens rond de 380-390 euro.

[ Voor 9% gewijzigd door Tjelle op 22-06-2004 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
Met dit soort lange topics wil ik nog wel eens over een reply lezen, sorry.

Maar ik wou al zeggen, 500 euro is echt belachelijk veel, hoewel 380 ook niet echt goedkoop is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
club-siemens.com

We have lowered our SX1 price to 389 Euros (255 GBP, 470 USD), lowered the Xelibri 5 and Xelibri 8 prices to 153 Euros, but most interesting: the SL55 Piano Black Limited Edition now only costs 269 Euros (175 GBP, 325 USD). Also, the C65 will be available this week and the S65 will be available in week 27 (next week) or 28.
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Kijk dat noem ik nou eens goed nieuws!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Hmm dat is sneller dan verwacht.
Meestal starten ze de reclame campagne eerder dan de verkoop van de toestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens belcompany.nl komt deze telefoon volgende week uit in hun winkel, alleen deze telefoon heeft geen mp3 beltonen en mp3 functies he. Misschien wisten jullie dat al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie 't nergens staan op belcompany.nl :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
de k700 van SE heeft alle functies die ik wil hebben; wil nu eindelijk wel eens mp3 ringtones... vooral bij siemens zijn de standaard ringtones namelijk zwaar crap

maar die k700 ziet er echt niet uit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja belcompany.nl mailde terug, staat nog niet op hun site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Phusebox schreef op 23 juni 2004 @ 09:47:
maar die k700 ziet er echt niet uit :X
LOL, volgens mij ben jij de enige die daar zo over denkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Ik vind de k700 ook super lelijk..
En de meeste SE's zijn overigens supertrage dingen..

Ik ben benieuwd wanneer hij nou uitkomt..
Echt een exacte datum hebben we van Siemens nog niet gehoord.

[ Voor 60% gewijzigd door job op 23-06-2004 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
deuxani schreef op 23 juni 2004 @ 15:58:
[...]

LOL, volgens mij ben jij de enige die daar zo over denkt. ;)
elcheapo plastic knopjes, 1,2 en 3 toets maar half belicht... moet zogenaamd een cirkel voorstellen maar ziet er echt barf :r uit...
en dan dat Quickshare plastic kermis ding erin :S
alsof als ik die telefoon gekocht heb nog elke keer herinnerd wil worden aan een functie die ik toch nooit gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
Phusebox schreef op 23 juni 2004 @ 16:48:
[...]

elcheapo plastic knopjes, 1,2 en 3 toets maar half belicht... moet zogenaamd een cirkel voorstellen maar ziet er echt barf :r uit...
en dan dat Quickshare plastic kermis ding erin :S
alsof als ik die telefoon gekocht heb nog elke keer herinnerd wil worden aan een functie die ik toch nooit gebruik?
Ik vind hem ook niet echt mooi hoor die K700, nou zie ik wel de S700, dat heeft nog wel wat. Gewaagd design en ook de functionaliteit wat je kan verwachten van een nieuwe telefoon.

Maar ik zou toch voor de s65 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
maar de s700 is een baksteen met kleurenscherm :D
sonos schreef op 23 juni 2004 @ 19:47:
[...]

Ik vind hem ook niet echt mooi hoor die K700, nou zie ik wel de S700, dat heeft nog wel wat. Gewaagd design en ook de functionaliteit wat je kan verwachten van een nieuwe telefoon.

Maar ik zou toch voor de s65 gaan.
het enige wat me stoort is dat ie geen mp3 of wav ringtones ondersteunt... de s65 dan... anders zou ik niet eens twijfelen.

[ Voor 83% gewijzigd door Phusebox op 23-06-2004 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
Phusebox schreef op 23 juni 2004 @ 19:55:
maar de s700 is een baksteen met kleurenscherm :D

[...]

het enige wat me stoort is dat ie geen mp3 of wav ringtones ondersteunt... de s65 dan... anders zou ik niet eens twijfelen.
Nou wav doet hij waarschijnlijk wel.. MC60 doe dat ook, maar kan geen mp3.
Dat de S65 geen mp3 aankan, is eigelijk wel logisch. Het is een zakelijke telefoon en daar zit gewoon geen mp3 op.
Wanneer je mp3 wilt hebben, kan je dus kiezen voor de sx1.

Ik sta er juist van te kijken dat de sl65 geen mp3 heeft.

En wie weet... misschien komt er wel weer een s65i of een sl65i uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
sonos schreef op 23 juni 2004 @ 23:18:
[...]

Nou wav doet hij waarschijnlijk wel.. MC60 doe dat ook, maar kan geen mp3.
Dat de S65 geen mp3 aankan, is eigelijk wel logisch. Het is een zakelijke telefoon en daar zit gewoon geen mp3 op.
Wanneer je mp3 wilt hebben, kan je dus kiezen voor de sx1.

Ik sta er juist van te kijken dat de sl65 geen mp3 heeft.

En wie weet... misschien komt er wel weer een s65i of een sl65i uit.
de sx1, kweet niet, vind de menu's lelijk en lomp werken...
heb een werkend exemplaar in mijn handen gehad maar vond em niet echt fijn
bovendien te duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
En je moet tusse de K700 en de S65 afwegen dat de S65 geen mp3 heeft, maar de K700 (naast dat ie lelijk is) ook maar een gewone VGA (640x480) camera heeft. Ik heb dan toch liever een goeie camera erin, dan mp3 ringtones...

En verder ziet die S65 er veel beter uit (stijlvoller).
Ik wil echt foto's van de camera zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eswa schreef op 24 juni 2004 @ 15:31:
En verder ziet die S65 er veel beter uit (stijlvoller).
Ik wil echt foto's van de camera zien!
nou ik heb dus de M65, vlgns mij met een identieke cam erin

foutje..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2004 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
In de S65 zit een 1,3 MEGAPIXEL camera.
In de M65 gewoon een normale VGA camera...
Dus er zit een hele andere camera in, daarom wil ik er ook graag foto's van zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Laatst online: 26-09 20:17
Hallo,

Weet iemand nog een datum wanneer hij uitkomt, want zit nog te twijfelen tussen SX1 en S65. Vind de S65 stukken mooier maar het groote voordeel voor mij is dat de SX1 Symbian heeft.

Wat zouden jullie doen ??

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik ben voor de SX1 gegaan. De enige twee voordelen die jij dus zou kunnen hebben als je voor de S65 gaat is het uiterlijk en de camera. Voor mij was het enige voordeel de camera (want ik vind de SX1 de mooiste phone die er is) en een camera boeit mij niet. De S65 heeft geen MP3 speler, lagere resolutie scherm, je kan er geen programma's op installeren, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Siemens s65 heeft alleen groot scherm en een goede kwaliteit camera. Maar voor de rest blijft het een hele simpele telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Laatst online: 26-09 20:17
Dat is waar alleen lijkt mij het wel wennen aan de toetsen bij de SX1

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 17:36
Ieder z'n ding... Ik bijvoorbeeld wil alleen bellen en gebeld worden, SMS, GPRS, Bluetooth en een mooi scherm/uiterlijk, dan is de S65 perfect in mijn ogen... Nou alleen nog een mooie aanbieding, vergelijkbaar met de M55 actie vorig jaar en ik ben weer blij :+

* Chimera kan dan lekker in de bus internetten op z'n PDA :)

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je twijfelt over de prijs, kan je beter ff wachten. Aanbiedingen komen toch meestal wel snel en dat scheelt toch als snel heel veel. Maar ja, dan is het natuurlijk niet nieuw meer ;). Ik ga binnenkort de Siemens MC60 kopen. Niet de nieuwste meer, maar ja mijn financien laten iets anders niet toe nu :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
De Siemens s65 heeft alleen groot scherm en een goede kwaliteit camera. Maar voor de rest blijft het een hele simpele telefoon
In welk opzicht is het een simpele telefoon? Wat heeft ie niet allemaal dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 23:06
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 19:33:
Als je twijfelt over de prijs, kan je beter ff wachten. Aanbiedingen komen toch meestal wel snel en dat scheelt toch als snel heel veel. Maar ja, dan is het natuurlijk niet nieuw meer ;). Ik ga binnenkort de Siemens MC60 kopen. Niet de nieuwste meer, maar ja mijn financien laten iets anders niet toe nu :X
Voor het geld van een Siemens MC60 kun je héél wat beters kopen :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eswa schreef op 29 juni 2004 @ 21:40:
[...]

In welk opzicht is het een simpele telefoon? Wat heeft ie niet allemaal dan?
geen symbian
geen radio
geen mp3 speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-09 08:23

timovd

Voorsprong door techniek

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 21:54:
[...]

geen symbian
geen radio
geen mp3 speler
haha... maar je moet geen appels met peren vergelijken. Je vergelijkt deze met je eigen SX1
De phone heeft wel een hoop aan boord(ik noem: bluetooth, IR, etc.)

offtopic:
ben je weer terug @ GoT!!

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
timow schreef op 29 juni 2004 @ 22:41:
[...]

haha... maar je moet geen appels met peren vergelijken. Je vergelijkt deze met je eigen SX1
De phone heeft wel een hoop aan boord(ik noem: bluetooth, IR, etc.)

offtopic:
ben je weer terug @ GoT!!
ja maar eswa vroeg wat de s65 niet heeft tegen over de sx1 ;)

offtopic:
yeah :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 22:44:
[...]

ja maar eswa vroeg wat de s65 niet heeft tegen over de sx1 ;)

offtopic:
yeah :Y)
rare vormgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat is geen feit, maar een mening..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand toevallig al wat meer gedegen informatie wanneer deze s65 nu gaat uitkomen, op de verschillende (overwegend duitse sites) lees ik tegenstrijdige dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Week 28, is vrijwel zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 17:36
Woei, da's volgende week al :)

En de prijs is ook al zeker? Ook niet onbelangrijk natuurlijk :P

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bleh schreef op 30 juni 2004 @ 17:22:
Week 28, is vrijwel zeker.
bron: club-siemens? Er zijn veel sites die zeggen dat het nietwaar is omdat ze met siemens hadden gepraat enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Staat op http://www.gsmdealer.nl/
Maar ik ben ook benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
niet echt positief naar mijn idee

goedkope kunststof afwerking ipv. metaal
slechte toetsen (slecht leesbaar en slecht bedienbaar)
geen mp3 support (maar dat wisten we al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Phusebox schreef op 30 juni 2004 @ 23:52:
[...]

niet echt positief naar mijn idee

goedkope kunststof afwerking ipv. metaal
slechte toetsen (slecht leesbaar en slecht bedienbaar)
geen mp3 support (maar dat wisten we al)
maar ja, zoals ik altijd zeg, jij bent de reviewer niet, en omgekeerd ook niet. Misschien vind jij de toetsel wel goed enz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze telefoon komt binnenkort uit, volgens gsm-dealer week 28. Maar volgens www.s65.info pas in juli/augustus. Het is zo jammer dat deze telefoon geen mp3 support heeft! Anders had ik hem zeker wel genomen, maarja misschien neem ik hem nog wel in overweging aangezien de andere telefoons (k700/sendo) nog lang opzich laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Is het een hele domme vraag om te vragen wat je hebt aan een mp3 speler erin?
Ringtones in .mid gaan ook, en .wav kan ook. En je telefoon als mp3 speler? Goh, dan kan je misschien een uurtje muziek derop zetten...Aan een gewone mp3speler heb je meer, lijkt mij.
K vind et nie zo erg dat er geen mp3 op zit. K heb dan liever een 1,3megapixel camera zonder mp3 dan een VGA met mp3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb een Iriver mp3 speler 128 mb. Geweldig ding, alleen tja dan moet je weer met 2 dingen gaan lopen. Ja ik heb liever ook een 1,3 mp camera. Maar het is gewoon ideaal 2 dingen bij elkaar
- 1,3 mp camera
- Mp3 support
Als er ook mp3 support was, dan loopt dit telefoontje als warme bolletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Een hele berg live pics van de S65
Hoe krijgen die Tsjechen dat toch voor elkaar???
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art16/Siemens_S65pic/44.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art16/Siemens_S65pic/27.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art16/Siemens_S65pic/09.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door Bleh! op 06-07-2004 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens een persbericht (van 25 juni) van de nl siemens site komt de s65 eind juli uit in Nederland....let´s hope so, ik kan haast niet meer wachten op deze phone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Deze bedoel je?
Een krachtige combinatie van prestaties en stijl: Siemens introduceert de S65
Siemens Mobile introduceert de geavanceerde multimedia telefoon S65. De S65 is het eerste Siemens-toestel met geïntegreerde 1,3 megapixel videocamera. Het triband-toestel biedt daarnaast een volledig pakket zakelijke software, een 65k-kleurendisplay met hoge resolutie en 32MB geheugencapaciteit. Met zijn zilveren afwerking en elegante ontwerp is de S65 een toestel met prestaties én stijl voor veeleisende gebruikers.

Met de fraaie, geïntegreerde1,3 megapixel camera met viervoudige digitale zoom zijn gedetailleerde videoclips en foto's mogelijk. De videorecorder neemt films op met 15 beelden per seconde voor een perfecte weergave. Op het grote TFT-65k-kleurenscherm met 132x176 pixels kunnen de opgenomen clips en foto's levensecht worden weergegeven. De optionele flitser biedt extra flexibiliteit en maakt de S65 geschikt voor zowel binnen- als buitenopnamen. Aangezien de S65 een triband-toestel is, kunnen berichten van vrijwel overal ter wereld worden verstuurd.

Naast de creatieve functies beschikt de S65 over een compleet pakket zakelijke software, waardoor het toestel verandert in een minuscuul mobiel kantoor: dankzij Bluetoothä, draadloze synchronisatie met Microsoft Outlookä, Lotus Notesä en uitgebreid PIM (personal information management) kan de gebruiker zijn inbox ook onderweg eenvoudig beheren. En in combinatie met de innovatieve Car Kit Bluetoothä met extern display is comfortabele draadloze communicatie ook in de auto mogelijk. Siemens Mobile is de eerste producent die de Bluetoothä Core Spec 1.2 levert met Adaptive Frequency Hopping (AFH) en Faster Connection Setup (FCS). Hiermee is het mogelijk om sneller andere Bluetoothä-toestellen te vinden.

Dankzij een grote, uitwisselbare geheugenkaart van maar liefst 32 MB kunnen bestanden en presentaties opgeslagen en uitgewisseld worden met collega's. Na kantooruren kunnen deze bestanden worden overgezet, zodat er nog meer bestanden, afbeeldingen en videoclips op de S65 kunnen worden opgeslagen.

Ondanks het feit dat de S65 slechts 98 gram weegt en 109 x 45 x 18 mm groot is, zijn de mogelijkheden van dit toestel op het gebied van creativiteit en zakelijke toepassingen vrijwel onbeperkt.
Het nieuwe toestel is uitgevoerd in hoogwaardige gegalvaniseerde materialen met een zilveren afwerking, waardoor de S65 een bescheiden, maar in het oog springend toestel is.

De S65 biedt 6 uur gesprekstijd en maximaal 250 uur standby-tijd. Bovendien is voor de S65 een groot aantal originele accessoires van Siemens leverbaar, zoals de losse flitser en een reeks headsets, waaronder de lichte en compacte Headset BluetoothTM waarbij met één druk op de knop gesprekken aangenomen of beëindigd kunnen worden. Daarnaast is er een ruime keus in autotoepassingen zoals de innovatieve Car Kit Bluetoothä met extern display voor bediening op afstand van de S65, de handsfree Car Kit Comfort of de flexibele Car Kit Easy met zijn verwisselbare houder voor compatibiliteit met toekomstige toestellen. Deze Car Kit kan ook via de sigaretten-aansteker aangesloten worden. Ook zijn er verschillende opladers en datakabels en een extra batterij leverbaar.

Het toestel is vanaf eind juli 2004 leverbaar in Nederland.
De verkoopadviesprijs bedraagt 459,00 euro incl. BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er geen java programma beschikbaar dat werkt op de s65 om mp3's af te spelen?
Dan zijn toch alle problemen van de baan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het BC krantje staat ie al en ook op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art16/Siemens_S65pic/27.jpg

Lijkt net zo'n Braun scheerapparaat op deze foto :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:43

Entity

9000rpm

warp schreef op 08 juli 2004 @ 13:34:
[afbeelding]

Lijkt net zo'n Braun scheerapparaat op deze foto :+
Scheerapparaat, daar zeg je wat. Ik ben benieuwd wanneer de eerste GSM met scheerapparaat uit gaat komen, kan best handig zijn namelijk :+
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voordat je 'leuke links' post, let aub goed op Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware