Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 20:25:
[...]

Maakt me niet uit.
Ik ben contractvrij. Liefst 1 jaar contract, maar tegenwoordig zijn zo'n beetje alle toestellen gratis bij een 2-jarig contract. Een Hi30 of een T-Mobile 150 verlenging past goed bij mij, desnoods voor 2 jaar.

Want?
Ik heb m ook besteld ingaand per 7-nov maar bij hi30 is ie het goedkoopste bij www.2call.nl Ik heb alles uitgezocht zo'n beetje en ook T-mobile 150 met Hi30 vergeleken. Hi30 is duurder niet veel maar je hebt wel veel meer voor je geld. Ik heb alles uitgezocht op www.telecomvergelijker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Iemand zin om een fatsoenlijke startpost te maken voor het volgende deel en daarna de komende ~1000 posts het topic bij te houden voor geupdate informatie? Die nodig ik uit om het volgende deel aan te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 10:58
robvanpraat schreef op 28 september 2004 @ 20:06:
ik krijg mijn ringtone niet goed ingesteld :s ik heb al het mogelijke al geprobeerd!
Ik heb een soortgelijk probleem gehad...waarschijnlijk heeft het te maken met de verschillende belgroepen.
Je moet dat maar even uitvogelen, maar je kan verschillende ringtones aan verschillende belgroepen toewijzen OF gewoon 1 ringtone voor alles instellen, dan moet je dat zelf maar even uitvogelen, het een en ander aan en uitvinken enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 20:43
heb ook de siemens s65 besteld vandaag.. zou alleen nog graag horen of het nou wel of niet mogelijk is die covers eraf te slopen.. had bij mijn 6510 (die ik nu heb) binnen no time allemaal krassen op het scherm is voor mij toch wel belangrijk.

over beltoon en groepen: kun je ook per naam in je adresboek een naam instellen? en ook dat je van iedereen in je lijst een foto opslaat zodat je die te zien krijg als je gebeld wordt?

[ Voor 28% gewijzigd door DeRooney op 28-09-2004 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
arjoderoon schreef op 28 september 2004 @ 22:30:
heb ook de siemens s65 besteld vandaag.. zou alleen nog graag horen of het nou wel of niet mogelijk is die covers eraf te slopen.. had bij mijn 6510 (die ik nu heb) binnen no time allemaal krassen op het scherm is voor mij toch wel belangrijk.

over beltoon en groepen: kun je ook per naam in je adresboek een naam instellen? en ook dat je van iedereen in je lijst een foto opslaat zodat je die te zien krijg als je gebeld wordt?
Covers eraf slopen kun je proberen....maar ik zou 't niet doen, het is er niet voor gemaakt

Jouw eerste vraag vat ik niet...
Jouw tweede vraag, ja dat kan, maar alles staat duidelijk uitgelegd in de handleiding hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 13:48
Ik heb hem vanmiddag ook besteld bij www.2call.nl
Ik hoop dat het allemaal goed gaat, maar dat zal wel. (€209 icm 1jaar orange free €20)
Kan je eigelijk gewoon de foto's/data op de kaart lezen via de computer met de USBkabel? Of moet je echt een kaartlezertje hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
Nielsracing schreef op 28 september 2004 @ 22:34:
[...]

Covers eraf slopen kun je proberen....maar ik zou 't niet doen, het is er niet voor gemaakt

Jouw eerste vraag vat ik niet...
Jouw tweede vraag, ja dat kan, maar alles staat duidelijk uitgelegd in de handleiding hoor ;)
Ik bedoelde bij mijn tweede vraag: kun je voor iedere afzonderlijke naam in je telefoon een aparte ringtone instellen? vriend van me had dat op zn nokia 8210 geloof ik...sorry voor de tikfout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
eswa schreef op 28 september 2004 @ 22:52:
Ik heb hem vanmiddag ook besteld bij www.2call.nl
Ik hoop dat het allemaal goed gaat, maar dat zal wel. (€209 icm 1jaar orange free €20)
Kan je eigelijk gewoon de foto's/data op de kaart lezen via de computer met de USBkabel? Of moet je echt een kaartlezertje hebben?
in dat geval koop ik mooi een kaartlezen voor mn ipod :D

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
arjoderoon schreef op 28 september 2004 @ 22:30:

De cover gaat er makkelijk af. Je hebt een klein haakje nodig om de backcover (bij de camera) er af te halen. Je kan bijvoorbeeld een haakje aan een paperclip buigen.

De backcover haakt op twee plekken aan de telefoon. Dit is aan de kant van het batterij gedeelte. Trek met het haakje voorzichtig de twee plastic palletjes van de cover naar achteren/boven, en de backcover komt los.

Draai nu met torx 5 de 6 schroeven los en je hebt de telefoon uit elkaar.

(ik wil van een nieuwe telefoon altijd graag weten hoe hij er van binnen uitziet, vandaar)

• Nielsracing
arjoderoon schreef op 28 september 2004 @ 23:05:
[...]

in dat geval koop ik mooi een kaartlezen voor mn ipod :D
Huh, voor je iPod....?
Die heb je toch helemaal niet nodig :) ik althans niet hoor op m'n iPod Mini ;)
arjoderoon schreef op 28 september 2004 @ 23:03:
[...]

Ik bedoelde bij mijn tweede vraag: kun je voor iedere afzonderlijke naam in je telefoon een aparte ringtone instellen? vriend van me had dat op zn nokia 8210 geloof ik...sorry voor de tikfout :)
Volgens mij kan je niet per persoon een ringtone instellen, wel voor belgroepen... maar 100% zeker weet ik dit niet.
Trouwens, wat boeit 't nou of je iedereen een aparte ringtone geeft :/

• SoNoS
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023
aatos schreef op 29 september 2004 @ 00:38:
[...]

De cover gaat er makkelijk af. Je hebt een klein haakje nodig om de backcover (bij de camera) er af te halen. Je kan bijvoorbeeld een haakje aan een paperclip buigen.

De backcover haakt op twee plekken aan de telefoon. Dit is aan de kant van het batterij gedeelte. Trek met het haakje voorzichtig de twee plastic palletjes van de cover naar achteren/boven, en de backcover komt los.

Draai nu met torx 5 de 6 schroeven los en je hebt de telefoon uit elkaar.

(ik wil van een nieuwe telefoon altijd graag weten hoe hij er van binnen uitziet, vandaar)
Waarom zou je in godsnaam de cover van je telefoon afhalen? Siemens heeft geen andere covers beschikbaar gesteld, dus aan reserver covers kan je al niet komen.

Als er teveel schade aan de telefoon komt, waardoor deze niet goed functioneert, kan je hem volgens mij, als je nog garantie heb, sturen naar Siemens.

Oowja en om de veelgestelde vraag nog maar een keer te beantwoorden, vanaf het begin af en heeft Siemens bekend gemaakt dat de S65 geen verwisselbare covers mee heeft.

@ Korakal: misschien kan rightone_ weer een mooie post in elkaar zetten? Ik weet niet of rightone_ bereikbaar is?

• Bleh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:50

Bleh!

:)

Je kunt alles op de mmc bereiken via de datakabel.

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:37
Iemand al ervaringen met carkits voor deze telefoon? blauwtand of gewoon?

Krijg dit toestel over 2 weken en moet nog een carkit vinden die goed werkt :)

Verwijderd

Op de siemens site van de s65 las ik dat er als optie opzit Microsoft Outlook sync.

Wat moet ik me hierbij voorstellen? Is dit dus net zoiets als met je MS Active Sync je PDA synchroniseren met Outlook? :?

kan ik dus met Bluetooth mijn gehele agenda van thuis op mijn foon zetten,
Is het dan ook mogelijk je contactpersonen, gehele postvak in (alle mails) en takenlijst mee te nemen op je s65? :D

Ofwel wie heeft dit al eens gebruikt en hoe uitgebreid is het? ..... :P

Verwijderd

die optie kon ook al op de S55, dus ja, je kan gewoon synchroniseren met Outlook :)

• Bleh!

Bleh!

Sterker nog dat kon al met de S45, alleen de mogelijkheden zijn weer wat uitgebreid.

Verwijderd

bleh schreef op 29 september 2004 @ 12:42:
Sterker nog dat kon al met de S45, alleen de mogelijkheden zijn weer wat uitgebreid.
Dat wist ik niet, heb voor mijn s55 een s35 gehad :)

• eswa
Heeft iemand die exra sterke batterij al besteld en in gebruik?

Verwijderd

iemand al iets over de flitser?

• aatos
sonos schreef op 29 september 2004 @ 08:49:
[...]

Waarom zou je in godsnaam de cover van je telefoon afhalen? Siemens heeft geen andere covers beschikbaar gesteld, dus aan reserver covers kan je al niet komen.
Zoals gezegd, ik zie graag hoe apparatuur er aan de binnenkant uitziet. De meeste electronica die ik aanschaf schroef ik dan ook meteen open.

Siemens zal waarschijnlijk geen andere covers gaan verkopen, maar net zoals bij ongeveer alle andere toestellen zullen er na verloop van tijd wel 'namaak' frontjes op de markt komen. Op een amerikaans forum vertelde iemand al zo'n frontje gekocht te hebben.

Ook heeft Siemens zelf al andere frontjes gepresenteerd - zie de foto genomen op cebit die in het begin van deze thread staat.

• aatos
Ik heb eindelijk de oplossing gevonden voor het probleem van de eenmalig instelbare toetsen. (belachelijk dat siemens het probleem zelf nog niet opgelost heeft).

Er is een eeprom tool beschikbaar voor siemens telefoons. Hiermee kan een specifiek block uit de eeprom van de telefoon worden gehaald. Dit block bevat de instellingen van de hotkeys.

Een andere tool kan deze instellingen wijzigen. Zowel van de - toets en de internet toets als van alle andere toetsen kan dan de gewenste functie worden ingesteld. Ook kan een functie die niet door de S65 wordt herkend aan een toets worden toegewezen. De telefoon zal dan weer (en in het geval van de - en internettoets eenmalig) de mogelijkheid geven om de betreffende toets in te stellen.

Na het wijzigen kan met de eeprom tool het block teruggeschreven worden.

Omdat er copyrighted materiaal wordt aangepast is deze methode misschien niet helemaal legaal. Ik zal daarom geen links naar de tools posten.

[ Voor 4% gewijzigd door aatos op 30-09-2004 00:12 ]

• SoNoS
aatos schreef op 29 september 2004 @ 21:21:
[...]

Zoals gezegd, ik zie graag hoe apparatuur er aan de binnenkant uitziet. De meeste electronica die ik aanschaf schroef ik dan ook meteen open.

Siemens zal waarschijnlijk geen andere covers gaan verkopen, maar net zoals bij ongeveer alle andere toestellen zullen er na verloop van tijd wel 'namaak' frontjes op de markt komen. Op een amerikaans forum vertelde iemand al zo'n frontje gekocht te hebben.

Ook heeft Siemens zelf al andere frontjes gepresenteerd - zie de foto genomen op cebit die in het begin van deze thread staat.
Ik weet niet of dat openschroeven zo verstandig is. Ik kan mij voorstellen dat Siemens je dan geen garantie meer geeft op de telefoon.

Maar volgens mij heeft Siemens bekend gemaakt dat er 2 modellen uit komen van de S65. Een zwarte een een rode. De rode heb ik nog steeds niet gezien, maar met de uitgave van de S66 in Amerika, kan ik mij voorstellen dat nu ook een rode uitvoering op de markt komt.

Op Cebit was een blauwe en een andere rode te zien. Dit waren volgens mij alleen maar demo modellen. Misschien dat ze nog met een special edition uitkomen, maar omdat het een zakelijke telefoon is, heb ik daar weinig vertrouwen in.

Omdat het een zakelijk telefoon is, zijn bepaalde mogelijkheden gewoon niet aanwezig. Ik denk dat Siemens het idee heeft dat de zakelijke gebruiker geen behoefte heeft aan verwisselbare covers en ondersteuning van mp3. Dit is op zichezelf wel jammer, want met een verwisselbare cover hoef je je niet heel erg druk te maken om krassen. Een third-party cover kan een oplossing zijn, maar mijn ervaring is dat deze nooit echt helemaal goed passen. Dus bij een telefoon die officieel helemaal geen verwisselbare covers ondersteunt, heb ik er helemaal weinig vertrouwen in.

• aatos
sonos schreef op 30 september 2004 @ 08:49:
[...]

Ik weet niet of dat openschroeven zo verstandig is. Ik kan mij voorstellen dat Siemens je dan geen garantie meer geeft op de telefoon.
Ik ben geen brekende stickertjes, verf op schroeven of andere grappen tegengekomen bij het openen. Ik denk niet dat Siemens kan zien dat het toestel open is geweest.

Mijn vorige telefoon, een SonyEricsson t68i, zat ongeveer hetzelfde in elkaar. Die heb ik vaak opengemaakt om het stof uit de niet meer reagerende joystick te halen. Altijd weer gefixed. Ik heb echt geen zin om voor zoiets de telefoon op te laten sturen voor reparatie.

Wat Siemens wel kan zien zijn de niet-originele menu icons en een aangepaste eeprom. Dit zou ik weer origineel kunnen maken als de telefoon gerepareerd zou moeten worden.
Maar volgens mij heeft Siemens bekend gemaakt dat er 2 modellen uit komen van de S65. Een zwarte een een rode. De rode heb ik nog steeds niet gezien, maar met de uitgave van de S66 in Amerika, kan ik mij voorstellen dat nu ook een rode uitvoering op de markt komt.

Op Cebit was een blauwe en een andere rode te zien. Dit waren volgens mij alleen maar demo modellen. Misschien dat ze nog met een special edition uitkomen, maar omdat het een zakelijke telefoon is, heb ik daar weinig vertrouwen in.

Omdat het een zakelijk telefoon is, zijn bepaalde mogelijkheden gewoon niet aanwezig. Ik denk dat Siemens het idee heeft dat de zakelijke gebruiker geen behoefte heeft aan verwisselbare covers en ondersteuning van mp3. Dit is op zichzelf wel jammer, want met een verwisselbare cover hoef je je niet heel erg druk te maken om krassen. Een third-party cover kan een oplossing zijn, maar mijn ervaring is dat deze nooit echt helemaal goed passen. Dus bij een telefoon die officieel helemaal geen verwisselbare covers ondersteunt, heb ik er helemaal weinig vertrouwen in.
Ik verwacht eigenlijk dat ik over zeg een jaar wel ergens een originele behuizing kan kopen. Voor bijvoorbeeld de t68i, ook een telefoon zonder verwisselbare frontjes, is de complete originele behuizing te koop. http://gsm.2dehands.nl/ma...frontje/6647028.html?ses= . Er loopt ook een inkoopactie waar deze behuizing te koop is.

Dat zal ook hard nodig zijn, want de eerste krassen zitten al op het display. Vrij onontkoombaar, want ik ga mijn telefoon niet in een of ander hoesje bewaren.

• Hillie
  • Laatst online: 08:55

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Net besteld, dus ik wacht in spanning af. :)

Wat betreft die krassen, kun je er niet zo'n folie overheen doen, zoals je dat ook op PDA's hebt?

[ Voor 54% gewijzigd door Hillie op 30-09-2004 15:40 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• aatos
Hillie schreef op 30 september 2004 @ 15:40:
Net besteld, dus ik wacht in spanning af. :)

Wat betreft die krassen, kun je er niet zo'n folie overheen doen, zoals je dat ook op PDA's hebt?
Bij de meeste pda's ligt het scherm 'in' de behuizing. Een screenprotector blijft dan goed zitten en is redelijk onzichtbaar

Bij de s65 zou je de screenprotector in een moeilijke vorm moeten knippen, en als dat al netjes lukt ligt de protector 'op' de behuizing, waardoor hij er vrij makkelijk weer af zal gaan.

• eswa
Hij zou komt toch gewoon met zo'n plasticje op het scherm geplakt? Laat je die erop zitten...Knip er eventueel het lipje om hem los te halen, eraf.

• Nielsracing
Een telefoon is een gebruiksvoorwerp, geen geslepen diamant die je netjes moet houden...
Bij normaal gebruik komen er echt niet zo snel krassen op 't scherm hoor... gewoon als je 'm meeneemt in een hoesje doen :) en zitten klooien met screenprotectors, dat werkt niet :O

• aatos
Nielsracing schreef op 30 september 2004 @ 22:57:
Een telefoon is een gebruiksvoorwerp, geen geslepen diamant die je netjes moet houden...
Bij normaal gebruik komen er echt niet zo snel krassen op 't scherm hoor... gewoon als je 'm meeneemt in een hoesje doen :) en zitten klooien met screenprotectors, dat werkt niet :O
Juist omdat het een gebruiksvoorwerp is werken hoesjes voor mij niet. Ik heb m'n telefoon altijd in mn broekzak zitten, en dan komen er geen grote krassen op, maar na verloop van tijd wel kleintjes. Na langdurig gebruik slijt bij mij wel vaak de verf van het plastic of metaal af (t28s, t68i)

De krassen die ik nu (na een maand gebruik) al heb komen van het doosje waar de rs-mmc adapter in zit. Dat is redelijk zacht plastic, dus ik dacht dat het geen kwaad kon om het een keer mee te nemen in dezelfde broekzak als de telefoon. Verkeerd gedacht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

M'n 6310i heeft wat kleine krasjes op het scherm, niet hinderlijk in gebruik. Zelf zie ik het ook als een gebruiksvoorwerp, maar ja, als het speelgoed nieuw is, dan zijn we er natuurlijk wel zuinig op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is nou het nieuwste model, de s65 , m65 of de cx65?

Ik zie nog steeds niets waardoor de m65 en de cx65 beter zijn als de s65... :P
(technisch gezien dan he.., en nee kom niet met de opmerking spatwaterdicht :+ )
Dus weet iemand dit?

Of was het van siemens de bedoeling een reeks telefoons te maken die bijna het zelfde zijn maar toch voor 3 soorten bellers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 14:08:
wat is nou het nieuwste model, de s65 , m65 of de cx65?

Ik zie nog steeds niets waardoor de m65 en de cx65 beter zijn als de s65... :P
(technisch gezien dan he.., en nee kom niet met de opmerking spatwaterdicht :+ )
Dus weet iemand dit?

Of was het van siemens de bedoeling een reeks telefoons te maken die bijna het zelfde zijn maar toch voor 3 soorten bellers?
Ik denk niet dat je moet praten over beter, maar meer over verschillende doelgroepen.

Ik neem aan dat je wel ziet dat de verschillende telefoons voor verschillende doelgroepen is? Let dan vooral op de opties en de prijs van de telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

De s65 kost toch nog best meer dan de m65, dus als die laatste dan beter zou zijn op alle punten, dan zou mij dat verbazen. :) Ook de m65 is een mooie phone hoor.

[ Voor 59% gewijzigd door Hillie op 01-10-2004 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
ik heb vandaag mn pakketje open gemaakt waar mn s65 in zit. Nu heb ik hier een aantal mensen gehoord over een seriele datakabel en een headset.. geen van beide zat er bij mij bij. Kan iemand mij vertellen of er verschillende versies zijn? ikzou wel erg graag die datakabel hebben en ook die headset lijkt mij niet onaardig. Ik heb nu "slechts" de telefoon, met oplader en accu en mijn geheugenkaartje...

Als iemand mij uit kan leggen hoe dat precies zit, want anders ga ik naar deze en gene bellen om te zorgen dat ik de goede variant krijg...
wil die accesoires er wel bij hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Voorzover ik weet heeft er nog nooit een headset bijgezeten. Weet je zeker dat je geen importversie hebt ontvangen? Want de kabel zou er wel bij moeten zitten. Of Siemens heeft bedacht dat de ergste bugs er nu wel uit zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
ik heb contact hierover opgenomen met siemens klantenservice en die hebben mij bevestigd dat er een datakabel bij geleverd hoort te zijn. Ik bedoelde echter niet de headset, maar de handset. wat het verschil is weet ik niet :)

iemand die mij dat uit kan leggen?

ik heb nu dus een email gestuurd naar gsmtrack.nl om te zeggen dat ik die handset en seriele kabel alsnog toegestuurd wil krijgen, of dat ik anders de koop wil ontbinden met daarbij de verwijzing naar mijn telefoongesprek met de klantenservice van siemens (ik heb die datakabel toch zeker nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Met de handset wordt volgens mij de telefoon zelf bedoeld. Maar dan in het engels :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
nah ok. die telefoon heb ik wel gekregen :D
dan zou ik nu die datakabel nog moeten krijgen...
ben benieuwd wat gsmtrack antwoord.. heb namelijk ook gezegd dat ik de koop wil ontbinden als ze mij die kabel niet sturen....

edit: hier de reactie van gsmtrack:

Datakabel zit er NIET standaard bij en wordt dus ook niet nageleverd.
Wat je met handset bedoeld snap ik eerlijk gezegd niet ?

Met vriendelijke groet,

Dennis
www.GSMtrack.nl

[ Voor 34% gewijzigd door DeRooney op 01-10-2004 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
arjoderoon schreef op 01 oktober 2004 @ 16:02:
nah ok. die telefoon heb ik wel gekregen :D
dan zou ik nu die datakabel nog moeten krijgen...
ben benieuwd wat gsmtrack antwoord.. heb namelijk ook gezegd dat ik de koop wil ontbinden als ze mij die kabel niet sturen....
Het lijkt erop dat je een niet Nederlandse versie gekregen hebt, namelijk in Nederland worden de telefoons allemaal met seriele datakabel geleverd.

Heb je er wel een Nederlandse handleiding bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
er zit een nederlandse handleiding bij.
daarom verwacht ik ook dat ik die kabel gewoon krijg en dat anders mijn koopovereenkomst ongedaan gemaakt wordt. Ik heb niet voor niets naar de klanten service van siemens gebeld om te vragen of die datakabel erbij hoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
arjoderoon schreef op 01 oktober 2004 @ 16:13:
er zit een nederlandse handleiding bij.
daarom verwacht ik ook dat ik die kabel gewoon krijg en dat anders mijn koopovereenkomst ongedaan gemaakt wordt. Ik heb niet voor niets naar de klanten service van siemens gebeld om te vragen of die datakabel erbij hoort...
Waarschijnlijk kan je een datakabel tegen een zeer aantrekkelijke prijs bij ze kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
kopen? die koopt gsmtrack maar. als siemens mij verteld dat de kabel er standaard bijgeleverd hoort te zijn ga ik niet vor 36 euro een kabel kopen...
dan zoek ik wel een andere telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
arjoderoon schreef op 01 oktober 2004 @ 16:16:
kopen? die koopt gsmtrack maar. als siemens mij verteld dat de kabel er standaard bijgeleverd hoort te zijn ga ik niet vor 36 euro een kabel kopen...
Gouden handel dus.

De kabel die bij jou telefoon geleverd was, hebben ze eruit getrokken en die proberen ze nu aan je te verkopen voor 36 euro.. Kijk das pas binnenlopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
prima. eens kijken wat consumentenrecht hier van zegt :d (en dat heb ik al gedaan :))
Als hoofdregel bij consumentenkoop geldt dat de geleverde zaak moet beantwoorden aan de overeenkomst. Een zaak beantwoordt hieraan als het die eigenschappen bezit die de koper op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Hoewel deze regel erg vaag is, dient toch aan de hand hiervan bepaald te worden wat de rechtspositie van beide partijen is. Kortom, wie er gelijk heeft.

De koper kan, indien het geleverde niet aan de overeenkomst beantwoordt, eisen dat de overeenkomst wordt nagekomen. U kunt daarbij denken aan herstel van het niet deugdelijke artikel, levering van het ontbrekende of vervanging. Indien de verkoper de klachten niet binnen een redelijke termijn verhelpt, kan de koper een beroep doen op ontbinding van de overeenkomst. Dit heeft tot gevolg dat de verkoper het gekochte terug dient te nemen en aan de koper de koopsom dient te retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Standaardpakket
Standaardpakket S65 handset, Li-Ion batterij 750 mAh, standaard lader, handleiding, CD-ROM incl. synchronisatie software, RS MultiMediaCard 32MB
Bron: Siemens NL
Zoals ik al zei: de handset is de telefoon en het lijkt erop dat de kabel niet meer standaard is!
Pech lijkt mij. Behalve als op hun site expliciet staat dat er een kabel bij hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Light
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
Kan iemand mij vertellen welke versie de laatste is. Heb vandaag mijn telefoon ontvangen en hier staat SW-Version: 12 en Variant: A 200 op. Maar wanneer ik op de site van siemens kijk zie ik meer varianten staan. Heb ook al die variant gedownload en geladen maar zie niks wijzigen aan het variant nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Het gaat om de SW-versie. Variant is per land/groep landen verschillend. Zo kan het dus zijn de T9 niet meer klopt e.d. Versie 12 is de meest recente officiële versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Light
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
Mijn dank voor je antwoord, had dezelfde variant geladen als ik in mijn scherm kreeg dus dat zit dus nog goed. Heb bij mijn telefoon geen trancend geheugen kaart gehad maar een of ander vaag merk, kan ik alsnog deze inruilen of zou ik het hiermee moeten doen, hoorde namelijk dat deze kaart wat aan de trage kant was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
tip voor de batterij duur:

zet je display verlichting op 80%, me batterijduur is nu een stuk langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjoderoon schreef op 01 oktober 2004 @ 16:16:
12,50 heb je een onoriginele kabel bij mij ;)

Hoe sterk zijn de batterij(en) die erbij geleverd zijn?
Anders bestel ik even wat batterijen Li-Ion 1000mAh...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

blijkbaar niemand te porren voor een deel 2?
dus heb ik het maar gedaan;
[rml]Siemens S65 [ deel 2][/rml]

daar verder :Y)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voordat je 'leuke links' post, let aub goed op Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware