Daar heb je wel gelijk in. MAAR toch wil ik hem eerst in het echt zien en dan pas beoordelen!Ginz schreef op 17 maart 2004 @ 17:30:
[...]
Oeps, foutje
maar toch ziet het display er niet zo geil uit als de Samsung kleuren displays
65000 kleuren bestaat niet, dat is gewoon een foute overname van het aantal.Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 17:27:
[...]
Mensen gaan huilen om de 536 kleuren extra, ik denk dat die daarmee bedoelt dat de se phones wel dat 536 kleuren extra hebben en dat... vul het zelf maar in
Er zijn maar 2 manieren om dat aan te duiden:
• 64k kleuren
• 65.536 kleuren
En ik had gewoon niet zo goed naar de specs gekeken, ik bedoelde gewoon dat als het display net zo VET zou zijn als bijvoorbeeld de Samsung E700, dat hij dan wel Übergeil zou zijn. Dat is netzo als de S55, die is ook VET, alleen het display is iets minder. Dat is gewoon een klein nadeeltje van Siemens
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Komt het niet gewoon doordat je een foto neemt van het display, zodat het wat brakker lijkt?Ginz schreef op 17 maart 2004 @ 17:30:
[...]
Oeps, foutje
maar toch ziet het display er niet zo geil uit als de Samsung kleuren displays
De Siemens s55 heeft ook maar 256 kleuren dus dat is niet te vergelijkenGinz schreef op 17 maart 2004 @ 17:36:
[...]
Dat is netzo als de S55, die is ook VET, alleen het display is iets minder. Dat is gewoon een klein nadeeltje van Siemens
[ Voor 35% gewijzigd door PcFer op 17-03-2004 17:40 ]
Een foto maken van een display is idd niet gemakkelijkPcFer schreef op 17 maart 2004 @ 17:39:
[...]
Komt het niet gewoon doordat je een foto neemt van het display, zodat het wat brakker lijkt?
Ik vergelijk ook helemaal niks, ik concludeer.PcFer schreef op 17 maart 2004 @ 17:39:
[...]
Komt het niet gewoon doordat je een foto neemt van het display, zodat het wat brakker lijkt?
[...]
De Siemens s55 heeft ook maar 256 kleuren dus dat is niet te vergelijken
-
Toch denk ik dat er weinig valt te concluderen zolang niemand hier het apparaat heeft kunnen bewonderen...
Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.
Ik concludeer dat de Siemens S55 op de datum dat hij uit kwam, slechts een 256 kleuren display had, terwijl er al wel toestellen waren met 4096 kleuren.bleh schreef op 17 maart 2004 @ 18:17:
Toch denk ik dat er weinig valt te concluderen zolang niemand hier het apparaat heeft kunnen bewonderen...
De Siemens S55 was, wat ik al eerder vertelde (qua specificaties) een zeer uitgebreid toestel, helaas had hij alleen slechts een 256 kleuren display, wat hem automatisch iets minder gewilt maakte.
-
Dat is zo, maar wat heeft het met de S65 te maken?Ginz schreef op 17 maart 2004 @ 18:46:
[...]
Ik concludeer dat de Siemens S55 op de datum dat hij uit kwam, slechts een 256 kleuren display had, terwijl er al wel toestellen waren met 4096 kleuren.
Maw omdat ze eerder een inschattingsfout hebben gemaakt doen ze dat elke keer als ze een nieuw model introduceren?
[ Voor 16% gewijzigd door Bleh! op 17-03-2004 19:02 ]
Ik begrijp alleen niet waarom deze phone geen MP3 speler zou hebben. Schrijven ze N/A omdat ze het niet weten of omdat het er niet standaard op zit?
Volgens mij omdat ze het niet weten, maar is wel raar. Wel films kijken maar geen liedjes luisteren.
hmm...
http://www.mx-studio.de/dat/tt/siemens_vergleich.jpg
EDIT:

EDIT2:

hmm...
http://www.mx-studio.de/dat/tt/siemens_vergleich.jpg
EDIT:

EDIT2:

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 19:38 ]
Verwijderd
Ik vond dit echt de perfecte telefoon kwa functies maar nu mist ie MP3 en radio... 
Toch maar een K700 dan
Toch maar een K700 dan
Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 21:20:
Ik vond dit echt de perfecte telefoon kwa functies maar nu mist ie MP3 en radio...
Toch maar een K700 dan
offtopic:
Ek shit
Ek shit
Verwijderd
Tja is inderdaad een blunder van Siemens om er geen MP3 en FM Radio in te stoppen. Hmmm Misschien dan toch een Nokia 6230? Of een SE K700??? even afwachten nog maar....
Nou ja wat ben ik aan het zeuren
heb een SX1
Nou ja wat ben ik aan het zeuren
Dat is inderdaad wel een groot gemis, wel een super vette telefoon.Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 21:20:
Toch maar een K700 dan
Verwijderd
offtopic:
Ja jong, raar yn de sheis
Ja jong, raar yn de sheis
Zou dit ook niet mogelijk zijn met een latere firmware update? Ook is het jammer dat het scherm wat tegenvalt. De K700 en de S65 worden dus weer echte concurrenten van elkaar met elk hun eigen voor en nadelenWaslijn schreef op 17 maart 2004 @ 21:30:
[...]
Dat is inderdaad wel een groot gemis, wel een super vette telefoon.
Verwijderd
Tja dat is idd altijd jammer bij Siemens, dat heeft me er ook destijds van weerhouden om de SL55 te kopen terwijl ik die wel errugGinz schreef op 17 maart 2004 @ 17:36:
[...]
Dat is netzo als de S55, die is ook VET, alleen het display is iets minder. Dat is gewoon een klein nadeeltje van Siemens
Als we nou die telefoon in het echt zien en dan pas ons mening over het scherm geven. Misschien valt het mee of misschien is die toch slecht!
Verwijderd
Ik kan je nu al vertellen dat het er in het echt toch ook echt niet uitziet! (je kunt het tenslotte duidelijk zien op de foto's) maar vrijdagavond zal ik hier even op reageren als ik hem die dag in het ECHT heb gezien....
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 22:02 ]
Snap niet waarom er nog geen 260k schermpje in deze foon zit?
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Verwijderd
Tja Nokia begint nu pas al zijn telefoons te updaten naar 65.536 kleuren terwijl 262k er toch echt aan zit te komen! helemaal als in December de 9500 communicator uitkomt zullen er al meerdere telefoons zijn met een 262k scherm!
Maargoed om even terug te komen op deze S65, tja jammer idd, ander was hij NOG perfecter geweest!
Maargoed om even terug te komen op deze S65, tja jammer idd, ander was hij NOG perfecter geweest!
Ja maar een foto nemen van heel dichtbij op een scherm laat ook niet echt goed zien.Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 22:02:
Ik kan je nu al vertellen dat het er in het echt toch ook echt niet uitziet! (je kunt het tenslotte duidelijk zien op de foto's) maar vrijdagavond zal ik hier even op reageren als ik hem die dag in het ECHT heb gezien....
Omdat hij anders niet klaar was voor de CeBit. Je kunt wel specs blijven aanpassen, maar zo'n nieuwe serie heeft toch wel een flinke time-to-market. En anders wordt het vaporware.ernst schreef op 17 maart 2004 @ 22:04:
Snap niet waarom er nog geen 260k schermpje in deze foon zit?
En bovendien is de S-serie een zakentelefoon, dus vandaar dat er niet teveel speelgoed in/aan zit
Kun je het scherm dan ff vergelijken met de T610?, want die heb ik nu namenlijk en jij ook zo te zienVerwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 22:02:
Damn, ik had verwacht dat hij een beetje de grootte van de T610 zou hebben, maar hij is dus eigenlijk net zo groot als de SX1, alleen iets smaller. En de prijs zal niet veel schelen heb ik begrepen, dus de SX1 met zn 1239823904 functies lijkt dan altijd een betere optie. (Tenzij je echt te graag een 1.3MP camera wil)
Tja, mijn probleem is dat ik een 1.3 mp camera MOET hebben. En ik vind de sx1 mooiste telefoon tot nu toe, en heeft ook meer functies. Maar toch geen 1.3 mp camera
. Waarom maakt siemens geen sx1i net als nokia
Ik wil niet stoken of in herhaling vallen, maar www.nieuwemobiel.nl zegt dat hij in het tweede kwartaal van dit jaar beschikbaar is. (staat op hun site)
http://www.nieuwemobiel.nl/Phone.php?Toestel_code=58eeba7d
nog 15 nachjes slapen en dan begint het 2de kwartaal!!!
Je kan hier beter niets zetten....
Verwijderd
errrr die siemens hebben wel het "joystickje" van SE gejat. Beetje jammers. Design is er wel maar de K700 heeft toch meer functies..
Scherm lijk inderdaad nergens naar.....dan heeft Motorola het goed voor mekaar 
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 01:43:
errrr die siemens hebben wel het "joystickje" van SE gejat. Beetje jammers. Design is er wel maar de K700 heeft toch meer functies..
Tubes....It's what make music music!
Toch wel raar dat die een andere tijd aangeeft van uitgave.FunFactory schreef op 17 maart 2004 @ 23:29:
Ik wil niet stoken of in herhaling vallen, maar www.nieuwemobiel.nl zegt dat hij in het tweede kwartaal van dit jaar beschikbaar is. (staat op hun site)
Blijft helemaal raar, dat ik verschillende mensen hoor roepen dat de telefoon geen mp3 aankan, terwijl deze site aangeeft dat er een mp3 speler in zet (zie software).
Aan de andere kant zou het wel logisch zijn als er geen radio en mp3 speler aanwezig zou zijn, want dit is een telefoon die gericht is op het zakelijke segment.. Mp3 heb je niet echt nodig als zakenman.
tenzij je als zakenman wil relaxen in de trein
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
De mp3 speler wordt niet vermeld in de officïele press release van Siemens.
Je mag toch verwachten dat als er één in zit ze dit met grote letters opschrijven.
Dus zit er hoogst waarschijnlijk geen in. Er waren eerst wel geruchten dat het wel zo was, vandaar dat sommige sites misschien denken dat het zo is.
Misschien iets voor de S65i ?
Je mag toch verwachten dat als er één in zit ze dit met grote letters opschrijven.
Dus zit er hoogst waarschijnlijk geen in. Er waren eerst wel geruchten dat het wel zo was, vandaar dat sommige sites misschien denken dat het zo is.
Wat ik juist eerder denk is dat de mp3 speler een stukje software is in je telefoon. Als je daarna een mp3 op je MMC zet, dat je die gewoon kan beluisteren. Ik kan mij niet voorstellen dat er een mediaplayer inzit, die mp4 af kan spelen om films te bekijken in je telefoon, maar dat die mediaplayer niet mp3 kan afspelen.bleh schreef op 18 maart 2004 @ 09:26:
De mp3 speler wordt niet vermeld in de officïele press release van Siemens.
Owja.. en ik denk dat een zakenman eerder een karkitt wil hebben voor zijn lease-auto dat een mp3 speler om te relaxen in de trein.
Dat zou best kunnen, maar waarom het niet actief promoten dan?
Het lijkt mij wel een goed verkooppunt!
Het lijkt mij wel een goed verkooppunt!
Leuk ding hoor, maar pffffft... die knopjes zijn zo vreselijk klein dat ik in 1 keer 3 knopjes tegelijk indruk. Heb liever iets groters
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Nog groter?Exirion schreef op 18 maart 2004 @ 10:49:
Leuk ding hoor, maar pffffft... die knopjes zijn zo vreselijk klein dat ik in 1 keer 3 knopjes tegelijk indruk. Heb liever iets groters
Inderdaad, dit moet softwarematig kunnen. Maar dan moet er wel een connector voor koptelefoon oid opzitten lijkt mij...sonos schreef op 18 maart 2004 @ 09:32:
[...]
Wat ik juist eerder denk is dat de mp3 speler een stukje software is in je telefoon. Als je daarna een mp3 op je MMC zet, dat je die gewoon kan beluisteren. Ik kan mij niet voorstellen dat er een mediaplayer inzit, die mp4 af kan spelen om films te bekijken in je telefoon, maar dat die mediaplayer niet mp3 kan afspelen.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 11:23 ]
Ik vind het scherm nogal ERG tegenvallen, laatst de SE T630 gezien en P900, en das toch wel ff superstrak.... tegenvaller van Siemens dus voor mij
Dit kan via een bluetooth headset, of je kunt een hoofdtelefoon onder je foon klikken. (die connector waarmee je ook kunt opladenVerwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 11:22:
Inderdaad, dit moet softwarematig kunnen. Maar dan moet er wel een connector voor koptelefoon oid opzitten lijkt mij...
Hmm, komt wel mooi uit, m'n C45 begin ik al aardig zat te worden en in het najaar loopt m'n contract af.rightone_ schreef op 17 maart 2004 @ 16:36:
In Europe:
S65 - July/August cca 400 Euro
M65 - June 300 Euro
C65 - June 180-200 Euro
Alleen vraag ik me af waarom siemens alleen de S65 van bluetooth heeft voorzien. 't begint toch onderhand wel gemeengoed te worden? (niet alleen op kantoor)
Weet iemand iets meer over die memory cards ?
Ik heb wat zitten googlen enzo maar zag nergens iets vermeld over de geheugen capciteit. Slecht 32mb is wel erg zuunig -> zeker als blijkt dat er toch een mp3 speler in zit...
Ik heb wat zitten googlen enzo maar zag nergens iets vermeld over de geheugen capciteit. Slecht 32mb is wel erg zuunig -> zeker als blijkt dat er toch een mp3 speler in zit...
die zit er niet in denk ik. zoals eerder vermeld zouden ze dit ook wel in officiele specs zetten.
naja woensdag ga ik naar cebit en zal dan eens kijken of ik wat foto's kan maken en wat meer er over kan vertellen
naja woensdag ga ik naar cebit en zal dan eens kijken of ik wat foto's kan maken en wat meer er over kan vertellen
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
Wauw, wat een mooie telefoon! Er zijn op dit moment weinig telefoons die ik mooi vind, maar dit is echt de mooiste telefoon sinds lange tijd. Als deze straks uitkomt, moet ik maar eens serieus gaan overwegen om mijn 6610 te gaan vervangen...
Dat kan je toch niet op een paar fototje zien, eerst maar eens in real life beoordelen.g00fy schreef op 18 maart 2004 @ 11:29:
Ik vind het scherm nogal ERG tegenvallen, laatst de SE T630 gezien en P900, en das toch wel ff superstrak.... tegenvaller van Siemens dus voor mij
Heeft iemand al een winkel gevonden waar je die RS-MMC kan kopen want ik heb geen idee waar je die vandaan moet toveren. Ik zag bij Belcompany volgens mij laatst de prijzen van de huidige memorycards. MS(D) €59, MMC €29 en SD €19. Dat zijn toch wel aardige prijsverschillen. En ik verwacht dat die RS-MMC in de klasse komt van de MS(D).
Ja de SX1 met 1.3MP zou perfect zijn rightone. Misschien op de SX2 wachten.
Ik heb nu ook gehoord over de Samsung D710 (Symbian, 1.3MP) maar jij wil zeker alleen Siemens zeker.
Ja de SX1 met 1.3MP zou perfect zijn rightone. Misschien op de SX2 wachten.
Mij maakt het merk niet uit, als die maar mooi uitziet. Maar ik hou van siemens omdat siemens juist het uiterlijk heel mooi maakt.deuxani schreef op 18 maart 2004 @ 13:44:
Heeft iemand al een winkel gevonden waar je die RS-MMC kan kopen want ik heb geen idee waar je die vandaan moet toveren. Ik zag bij Belcompany volgens mij laatst de prijzen van de huidige memorycards. MS(D) €59, MMC €29 en SD €19. Dat zijn toch wel aardige prijsverschillen. En ik verwacht dat die RS-MMC in de klasse komt van de MS(D).
Ja de SX1 met 1.3MP zou perfect zijn rightone. Misschien op de SX2 wachten.Ik heb nu ook gehoord over de Samsung D710 (Symbian, 1.3MP) maar jij wil zeker alleen Siemens zeker.
Maar als een ander merk een krachtige innerlijk en een mooie uiterlijk maakt, vind ik dat goed ( ja zelfs nokia
Nou hopen dat siemens met een sx1i of sx2 komt in dit jaar!
De sx1 ziet er wel eh... apart uit ja
. Niet helemaal mijn smaak, maar qua functies is hij wel weer interessant. De S65 daarentegen vind ik wel heel mooi, maar ik wacht nog ff tot die uit is en vergelijk hem dan IRL met de SE K700.... heb nu de S55, en die bevalt goed, maar ik heb eerder ook Ericssons gehad die goed bevielen. Een grote verbetering tov de S55 is volgens mij het grotere scherm met meer kleuren, de camera had van mij wel van het toestel af mogen blijven (het is toch zakelijk bedoeld, en soms mag je een bedrijf niet in met een telefoon met cam)
Ik ben vooral benieuwd naar het verschil in scherm tov de SE (zoals iedereen hierboven krijg ik het idee) en een radio zou wel leuk zijn (niet noodzakelijk, heb een MP3-speler maar ik sleep die niet altijd mee)
Ik ben vooral benieuwd naar het verschil in scherm tov de SE (zoals iedereen hierboven krijg ik het idee) en een radio zou wel leuk zijn (niet noodzakelijk, heb een MP3-speler maar ik sleep die niet altijd mee)
ja, vind ik ook..opzich heeft Siemens wel een gelikt design. Heb zelf de s55 en deze s65 vind ik kwa ontwerp wel mooi. Maar dat scherm lijk toch nergens op.
Maar dat geld ook voor de Ericson's t600 en al die bagger.
Koploper is toch echt de Mororola..
Maar dat geld ook voor de Ericson's t600 en al die bagger.
Koploper is toch echt de Mororola..
Tubes....It's what make music music!
Je gaat toch naar je scherm zo kijken:

en niet helemaal dichtbij dat het scherm tegen je neus aankomt.
Zo vind ik de kwaliteit best wel goed

en niet helemaal dichtbij dat het scherm tegen je neus aankomt.
Zo vind ik de kwaliteit best wel goed
Precies. Het zal best meevallen. Iedereen is gewoon verwend door die K700 en S700.
Want het scherm is toch net zo scherp in principe als de T610 (meer pixels maar ook een groter scherm)
Precies, een groot scherm is voor de doelgroep van de S65 toch niet van belang. Schaar de S65 maar in de range van 6310(i) gebruikers. Zakelijke gebruikers die vooral een lange standby en gebruiksgemak willen. En een groot scherm vreet nou eenmaal stroom.Phusebox schreef op 19 maart 2004 @ 17:51:
ach bagger scherm of niet
het siemens design en gebruiksgemak wegen zwaarder dan het mindere scherm
In dit licht is keuze voor een 1M pix camera een beetje vreemd. Betaal je toch weer voor.
Wat dat betreft vind ik het jammer dat de standbytijd naar beneden gegaan is (250 voor de S65 tov 300 voor de S55). Mijn S55 houdt het lang geen 300 uur (=12,5 dagen) uit met weinig gebruik. Meestal laad ik hem twee keer per week op (ong om de 4/5 dagen). Als de S65 een zelfde soort batterij (en gebruik) heeft, mag je die dus bij matig gebruik om de 3 dagen opladen.IvoB schreef op 19 maart 2004 @ 19:00:
[...]
Precies, een groot scherm is voor de doelgroep van de S65 toch niet van belang. Schaar de S65 maar in de range van 6310(i) gebruikers. Zakelijke gebruikers die vooral een lange standby en gebruiksgemak willen. En een groot scherm vreet nou eenmaal stroom.
In dit licht is keuze voor een 1M pix camera een beetje vreemd. Betaal je toch weer voor.
De telefoon kan inmiddels echter zoveel, dat het wel interessant zou zijn als je een soort cradle zou hebben om hem op te laden en te synchroniseren
Verwijderd
Ik kom net terug van de CeBIT en ik moet zeggen dat ik mijn negatieve woorden over het scherm van de S65 terugneem! Het scherm ziet er prima uit! strakke icoontjes in het hoofdmenu, en niks pixeligs te zien aan het beeldscherm verder! ik vind alleen de foto's er op het scherm niet zo mooi uitzien (zoals je al eerder op andere foto's zag. zo ziet het er wel echt uit op het scherm), ook is de refreshrate van de camera viewfinder een beetje traag, maar dit kan ook aan het demomodel liggen natuurlijk! Daarentegen vind ik het toestel wel extreem licht! en ik heb even de nieuwe rally 3d game gespeeld die ze speciaal voor het toestel gemaakt hebben, ziet er erg leuk uit! Go Siemens! 
Ik zal zo even kijken of ik nog een fotootje kan posten al heb ik weinig tot geen foto's gemaakt van de S65 (was een erg populair toestel op de beurs, dus heb hem alleen even in mijn handen gehad)...
Ik zal zo even kijken of ik nog een fotootje kan posten al heb ik weinig tot geen foto's gemaakt van de S65 (was een erg populair toestel op de beurs, dus heb hem alleen even in mijn handen gehad)...
Zijn de toetsen nog makkelijk in te drukken of is dit net zo priegelig als bij de st55?Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 00:02:
Ik kom net terug van de CeBIT en ik moet zeggen dat ik mijn negatieve woorden over het scherm van de S65 terugneem! Het scherm ziet er prima uit! strakke icoontjes in het hoofdmenu, en niks pixeligs te zien aan het beeldscherm verder! ik vind alleen de foto's er op het scherm niet zo mooi uitzien (zoals je al eerder op andere foto's zag. zo ziet het er wel echt uit op het scherm), ook is de refreshrate van de camera viewfinder een beetje traag, maar dit kan ook aan het demomodel liggen natuurlijk! Daarentegen vind ik het toestel wel extreem licht! en ik heb even de nieuwe rally 3d game gespeeld die ze speciaal voor het toestel gemaakt hebben, ziet er erg leuk uit! Go Siemens!
De ST55 is geen echte Siemens, dus ik weet niet of je het daar wel mee kan vergelijken. Als je de plaatjes bekijkt lijken de toetsen alleen wel erg op die van de SL55 (met een glimmende plastic bobbel op de knop), en die vind ik niet echt fijn typen. Ik hoop dus dat de S65 wel fijne toetsen heeft... maar da's wachten tot ie uit is (zoals zoveel van de dingen die er echt toe doen... features in een lijst zetten klinkt stoer, maar tot ik hem echt gezien heb of dingen lees van mensen die hem IRL hebben gebruikt blijf ik het beschouwen als koffiedik kijken)
Verwijderd
Ik heb er niet echt heel lang mee getypt (was meer even dat spelletje aan het spelen en een foto aan het maken) maar de toetsen voelde opzich prima aan, ik vind ze niet te klein ofzo, ze staan ook niet heel dicht op elkaar dus valt dat wel mee...nickvd schreef op 20 maart 2004 @ 00:12:
[...]
Zijn de toetsen nog makkelijk in te drukken of is dit net zo priegelig als bij de st55?
Zag het scherm er beter uit dan de T610?Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 00:02:
Ik kom net terug van de CeBIT en ik moet zeggen dat ik mijn negatieve woorden over het scherm van de S65 terugneem! Het scherm ziet er prima uit! strakke icoontjes in het hoofdmenu, en niks pixeligs te zien aan het beeldscherm verder!
Ik heb eindelijk iets gevonden op Three G Mobile over de prijs van RS-MMC! En het ziet er niet goed uit:
"But it is sure that if you want to buy aditional memory cards for storage, the price will be more expensive like MS duo or miniSD."
En het probleem is dat bijna alle nieuwe phones RS-MMC hebben (S65, 7610, D710, etc.) dus dat wordt flink sparen voor extra geheugen. Ik denk dat ik toch maar voor de SX1 ga dan. Die kaarten kosten nog geen €30 voor 128MB. Dan maar geen MegaPixel camera op mn phone.
"But it is sure that if you want to buy aditional memory cards for storage, the price will be more expensive like MS duo or miniSD."
En het probleem is dat bijna alle nieuwe phones RS-MMC hebben (S65, 7610, D710, etc.) dus dat wordt flink sparen voor extra geheugen. Ik denk dat ik toch maar voor de SX1 ga dan. Die kaarten kosten nog geen €30 voor 128MB. Dan maar geen MegaPixel camera op mn phone.
Ik heb ook zoiets, sx1 VS .......deuxani schreef op 20 maart 2004 @ 13:16:
Ik heb eindelijk iets gevonden op Three G Mobile over de prijs van RS-MMC! En het ziet er niet goed uit:
Waarom sx1? omdat het een krachtige smartphone is en toch mooi uitziet.
Waarom neem ik dan niet gelijk de sx1? Omdat ik ook 1.3 mp camera wil.
Wat doe ik nu dan? Wachten todat CeBIT is afgelopen
Verwijderd
Ja zeker weten! Het scherm van de T610 is niet al te best meer als je het vergelijkt met de nieuwe generatie telefoons, en ook het scherm van de S65 ziet er gewoon stukken beter uit!
wanneer post je picsVerwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 14:16:
[...]
Ja zeker weten! Het scherm van de T610 is niet al te best meer als je het vergelijkt met de nieuwe generatie telefoons, en ook het scherm van de S65 ziet er gewoon stukken beter uit!
Zo zie je maar weer. Eerst zien en dan pas afkraken... Hebben we drie bladzijden met geklaag wat nu een beetje overbodig (b)lijkt!Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 14:16:
[...]
Verwijderd
hehe, ja zoals ik al eerder zei
"al heb ik weinig tot geen foto's gemaakt van de S65 (was een erg populair toestel op de beurs, dus heb hem alleen even in mijn handen gehad)..."
heb ik dus niet echt foto's gemaakt van dit toestelletje.. Ik heb 2 footootjes van een dummie in een vitrine, die zal ik nog wel even posten, maar als er 10 man achter je staan te dringen wanneer je zo'n live toestel in je hand hebt, pak je niet even snel je camera erbij.. ik heb er iig even niet meer aan gedacht.. sorry jongens
Overigens verwacht ik wel dat Ginz en de boys (die nu naar CeBIT zijn), ongetwijfeld wel een paar foto's hebben gemaakt!
UPDATE: Bij deze dus nog even de 2 dummie foto's

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 15:30 ]
Dummies zien er altijd zo nep uit. Waarom doen ze niet meer moeite om het een beetje te laten lijken? Best vreemd eigenlijk....
Ik dacht eigenlijk dat jij de SX1 wel al had Rightone.
Maar ik begrijp je dilemma. Deze S65 leek mij ook het wachten waard, maar hij is toch redelijk groot voor een non-smartphone, heeft officieel geen MP3 speler (wat mij er ook van weerhouden heeft om een 6600 te kopen, mono steekt) en dus hele dure memorycards. Ik heb ook de Cebit afgewacht. Ik dacht misschien dat Samsung nog wat moois (Symbian, MegaPixel) zou brengen, maar die D710 heeft gewoon geen bluetooth (en weer dat dure geheugen) en dat heb ik toch echt nodig. En de 7610 heeft geen IRDA en OOK al RS-MMC (waar kan je het kopen, want het is dus nergens te koop voor zover ik weet en het zal nog wel even duren voordat het in prijs gaat dalen, daarom klaag ik er zo over). Ach, zo slecht is de camera toch niet van de SX1.
Haha, maar welke smartphone met symbian ik wel leuk vind is die ene panasonic. Maar die heeft geen 1.3 mp camera he?deuxani schreef op 20 maart 2004 @ 19:02:
Ik dacht eigenlijk dat jij de SX1 wel al had Rightone.Maar ik begrijp je dilemma. Deze S65 leek mij ook het wachten waard, maar hij is toch redelijk groot voor een non-smartphone, heeft officieel geen MP3 speler (wat mij er ook van weerhouden heeft om een 6600 te kopen, mono steekt) en dus hele dure memorycards. Ik heb ook de Cebit afgewacht. Ik dacht misschien dat Samsung nog wat moois (Symbian, MegaPixel) zou brengen, maar die D710 heeft gewoon geen bluetooth (en weer dat dure geheugen) en dat heb ik toch echt nodig. En de 7610 heeft geen IRDA en OOK al RS-MMC (waar kan je het kopen, want het is dus nergens te koop voor zover ik weet en het zal nog wel even duren voordat het in prijs gaat dalen, daarom klaag ik er zo over). Ach, zo slecht is de camera toch niet van de SX1.
pff. Dan maar een (zwarte) sx1?
Aan de ene kant zeg ik schijt aan de camera
Maar aan de andere kant zeg ik, we hebben geen digicam.
Maar als ik het zo bekijkt. Sx1 heeft geen slechte camera, misschien kopen we nog een digicam (weet wel zeker). En misschien koopt mijn vader wel de s65 ofzo?
Lol ik denk toch dat ik de sx1 ga nemen
offtopic:
heb je msn?
heb je msn?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 21:05 ]
"OEM pricing will range from $14.50 for the 32MB card to $40 for the 128MB card, in volume."
Bron: Infosync World
Dat is dus weer een andere bron. Vaag dat hij ongeveer net zo duur zou zijn als een normale MMC terwijl hij kleiner en sneller is. Ik vat het ook niet meer hahahaa. Eerst zien in de winkel, dan geloven.
Die Panasonic ziet er goed uit, maar komt pas in de herfst uit he. Tegen die tijd ga je de SX2 willen.
Het probleem blijft altijd dat op het moment dat je een phone koopt, hij al verouderd is. Die megapixel telefoons stellen nog niet super veel voor trouwens, alleen die van Samsung zijn heel goed. Ik ben benieuwd naar de eerste fotosamples van de S65. Geen idee wat we van Siemens moeten verwachten. Het is trouwens sowieso beter om een echte camera te kopen, want in vergelijking stellen telefoons echt helemaal niets voor. Ik heb meer dan een jaar geleden een Canon 1.3MP camera gekocht voor maar €109. En geloof me, die kwaliteit is echt super. Hij is beter dan vele 2MP camera's. Zo goedkoop was hij toen al! Foto's die je nu maakt met je telefoon zijn toch meer voor de fun en je gaat er geen wallpapers mee maken. Voor die speciale gelegenheden kan je beter een echte camera maken, want een telefoon stelt alleen maar teleur denk ik. Maar het is wel super om een ok camera, een ok MP3 player, een videorecorder, een mini "dvdspeler" en telefoon in 1 te hebben.
Dat is dus weer een andere bron. Vaag dat hij ongeveer net zo duur zou zijn als een normale MMC terwijl hij kleiner en sneller is. Ik vat het ook niet meer hahahaa. Eerst zien in de winkel, dan geloven.
Die Panasonic ziet er goed uit, maar komt pas in de herfst uit he. Tegen die tijd ga je de SX2 willen.
Weet je wat ik ga doen, ik ga denk ik een sx1 kopen ( los ).deuxani schreef op 20 maart 2004 @ 22:06:
"OEM pricing will range from $14.50 for the 32MB card to $40 for the 128MB card, in volume."
Die Panasonic ziet er goed uit, maar komt pas in de herfst uit he. Tegen die tijd ga je de SX2 willen.Het probleem blijft altijd dat op het moment dat je een phone koopt, hij al verouderd is. Die megapixel telefoons stellen nog niet super veel voor trouwens, alleen die van Samsung zijn heel goed. Ik ben benieuwd naar de eerste fotosamples van de S65. Geen idee wat we van Siemens moeten verwachten. Het is trouwens sowieso beter om een echte camera te kopen, want in vergelijking stellen telefoons echt helemaal niets voor. Ik heb meer dan een jaar geleden een Canon 1.3MP camera gekocht voor maar €109. En geloof me, die kwaliteit is echt super. Hij is beter dan vele 2MP camera's. Zo goedkoop was hij toen al! Foto's die je nu maakt met je telefoon zijn toch meer voor de fun en je gaat er geen wallpapers mee maken. Voor die speciale gelegenheden kan je beter een echte camera maken, want een telefoon stelt alleen maar teleur denk ik. Maar het is wel super om een ok camera, een ok MP3 player, een videorecorder, een mini "dvdspeler" en telefoon in 1 te hebben.
En volgend jaar juni loopt mijn moeders abbonoment af, dan koop ik wel een leuke en goede smartphone die mijn sx1 kan vervangen.
offtopic:
nogmaals, heb je msn?
nogmaals, heb je msn?
Gelukkig kan je bij T-Mobile (en anderen denk ik ook) 3 maanden voor het aflopen van je abbo hem verlengen en weer een nieuwe mobiel nemen. Nog 2 weken en het is 3 maanden voor het aflopen. 
offtopic:
Hehe, sorry ik had die kleine lettertjes niet gelezen. Ik voeg je wel even toe.
Lol, ik ga hem los kopen. Ik heb nu 250 euro, en als ik op mijn verjaardag ( 2 mei ) ook nog 250 erbij krijgtdeuxani schreef op 21 maart 2004 @ 10:52:
Gelukkig kan je bij T-Mobile (en anderen denk ik ook) 3 maanden voor het aflopen van je abbo hem verlengen en weer een nieuwe mobiel nemen. Nog 2 weken en het is 3 maanden voor het aflopen.
offtopic:
Dan heb ik hem!
Hoezo zou de Samsung wel goed zijn en de anderen niet? Bron, vergelijkingen?deuxani schreef op 20 maart 2004 @ 22:06:
Die megapixel telefoons stellen nog niet super veel voor trouwens, alleen die van Samsung zijn heel goed. Ik ben benieuwd naar de eerste fotosamples van de S65. Geen idee wat we van Siemens moeten verwachten. Het is trouwens sowieso beter om een echte camera te kopen, want in vergelijking stellen telefoons echt helemaal niets voor.
Een losse digicam is natuurlijk beter. Maar het is juist het idee dat je alles geintegreerd hebt. Een digicam neem je niet overal altijd mee naartoe. Een mobieltje wel. Is wel leuk omdat foto's te kunnen maken die nog ergens op lijken.
PSN: Shiver23
Kijk het verschil eens tussen de camera's van de Nokia 7610 en de Samsung SCH-V420. Klik op de plaatjes om ze fullscreen te zien.
Nokia

Samsung

Samsung Macro functie

Lijkt me duidelijk toch.
Ben benieuwd bij welk van deze camera's de S65 in de buurt ligt.
Nokia

Samsung
Samsung Macro functie

Lijkt me duidelijk toch.
offtopic:
Ik ben denk ik ook over. SX1 gaat het worden, tenzij er opeens een verrassing komt van Siemens, SE of misschien een normale Nokia Symbian. Maar ik verwacht het niet.
Ik ben denk ik ook over. SX1 gaat het worden, tenzij er opeens een verrassing komt van Siemens, SE of misschien een normale Nokia Symbian. Maar ik verwacht het niet.
De camera kwaliteit van samsung is wel heel erg mooi, maar wat vind je dan van dit:deuxani schreef op 21 maart 2004 @ 18:35:
Kijk het verschil eens tussen de camera's van de Nokia 7610 en de Samsung SCH-V420. Klik op de plaatjes om ze fullscreen te zien.
Nokia
[afbeelding]
Samsung
[afbeelding]
Samsung Macro functie
[afbeelding]
Lijkt me duidelijk toch.Ben benieuwd bij welk van deze camera's de S65 in de buurt ligt.
offtopic:
http://www.mobilmania.cz/...rt15//Samsung1mpx_org.jpg
Is ook van een samsung 1mp telefooncamera

offtopic:
Je heb mij nog niet toegevoegd op msn:
rightone_@hotmail.com
Je heb mij nog niet toegevoegd op msn:
rightone_@hotmail.com
Bedoel je dat je dan ook jarig ben?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 18:45 ]
Whaaaatt, dat is nog slechter dan die Nokia!! Welke Samsung is dat nou weer? Ik hoop maar dat er iets mis was met die camera want dit ziet er echt niet uit. 
offtopic:
Ik ben nog niet op MSN geweest. Ik zit er niet vaak op omdat sommige mensen geen korte gesprekken kunnen houden hahaha. Ik ga morgen weer online. Spreek je dan
Ik ben nog niet op MSN geweest. Ik zit er niet vaak op omdat sommige mensen geen korte gesprekken kunnen houden hahaha. Ik ga morgen weer online. Spreek je dan
Volgens mij was dat de smartphone met symbian ( d710 volgens mij ) OF die andere dat die scherm alle kanten op kan draaiendeuxani schreef op 21 maart 2004 @ 21:09:
Whaaaatt, dat is nog slechter dan die Nokia!! Welke Samsung is dat nou weer? Ik hoop maar dat er iets mis was met die camera want dit ziet er echt niet uit.
offtopic:
Verwijderd
Goede vergelijking idd, een foto die binnen in slecht licht genomen is en een foto die buiten in vol daglicht genomen is!deuxani schreef op 21 maart 2004 @ 18:35:
Kijk het verschil eens tussen de camera's van de Nokia 7610 en de Samsung SCH-V420.

Ik herken de CeBIT van binnen...Maar zo'n foto maak ik met mijn 7650 ook.
http://mobil.idnes.cz/obrazek/mobilfoto-n7610-1
hier heb je een foto die gemaakt in goede licht en is door de 7610 op maximale kwaliteit genomen, vind nog steeds de samsung beter!
hier is de review
http://mobil.idnes.cz/mob...ia7610nacebitu040322.html
hier heb je een foto die gemaakt in goede licht en is door de 7610 op maximale kwaliteit genomen, vind nog steeds de samsung beter!
hier is de review
http://mobil.idnes.cz/mob...ia7610nacebitu040322.html
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 19:37 ]
Ja, maar wat heeft dat met de Siemens te maken dan?
Gaat mij dr om hoe de foto's van die Siemens zijn.
Samsung heeft geen bluetooth dus valt voor mij al af.
Blijven de Nokia, Siemens en SE over.
Ik ga woensdag naar de Cebit. Daar maar kijken wat ze allemaal te bieden hebben.
Ik ga woensdag naar de Cebit. Daar maar kijken wat ze allemaal te bieden hebben.
Dat heeft te maken omdat ( als je de post daarboven had gelezen en waarschijnlijk heb je dat niet gedaan ) ze te zaten discuseren dat het foto waar deuxani ging posten in slecht licht is gemaakt.Shiver23 schreef op 22 maart 2004 @ 20:01:
Ja, maar wat heeft dat met de Siemens te maken dan?
(zoiets
Ik heb geen zin in een welles-nietes spelletje, maar ik heb dat wel gelezen.Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 20:20:
[...]
Dat heeft te maken omdat ( als je de post daarboven had gelezen en waarschijnlijk heb je dat niet gedaan ) ze te zaten discuseren dat het foto waar deuxani ging posten in slecht licht is gemaakt.
(zoiets)
Alleen daarvoor zei je al dat de samsung geweldige foto's maakte en de andere MPixel camera's slechte foto's.
Je hebt nu alleen maar de nokia vergeleken met de Samsung, maar van de Siemens of SE heb je geen foto's. (laat ik nu daar juist interesse in hebben) Dat zou ik wel verwachten in Siemens Topic.
Tja omdat je dat nog niet heb kan ik ze ook niet posten ( of ik moet toveren ofzoShiver23 schreef op 22 maart 2004 @ 21:01:
[...]
Ik heb geen zin in een welles-nietes spelletje, maar ik heb dat wel gelezen.
Alleen daarvoor zei je al dat de samsung geweldige foto's maakte en de andere MPixel camera's slechte foto's.
Je hebt nu alleen maar de nokia vergeleken met de Samsung, maar van de Siemens of SE heb je geen foto's. (laat ik nu daar juist interesse in hebben) Dat zou ik wel verwachten in Siemens Topic.

EDIT:
nieuwe fotos van de s65
(hmm komt die ook in bordeaux? ( schrijf ik dat goed

zwart:

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 23:15 ]
Vandaag 23-03-2004 stond er een verslag van de Cebit in de Sp!ts. Er werd onder andere gesproken met een persvoorlichter van siemens. Deze gaf aan dat siemens dit jaar zo'n 30 nieuwe telefoonmodellen gaan lanceren. Hiermee willen ze proberen concurrent Nokia van de eerste plaats te verstoten.
30 telefoons minus de 5 bekende nieuwe telefoons uit de x65 serie maakt nog 25 nieuwe telefoons voor de resterende 9 maanden. Er staat ons nog wel eea te wachten dus.
30 telefoons minus de 5 bekende nieuwe telefoons uit de x65 serie maakt nog 25 nieuwe telefoons voor de resterende 9 maanden. Er staat ons nog wel eea te wachten dus.
Zonde dat Siemens zich verlaagt tot dat tuig van Nokia. Als bovenstaande bewering daadwerkelijk waar is dan hoef ik geen Siemens meer. Het was altijd heerlijk bij Siemens, zo'n beetje elk jaar een nieuwe (serie) telefoon(s). En dan een echte telefoon, geen bugkastjes als Nokia's die een half jaar na aankoop alsnog crashen door bugs en ellende.Tjelle schreef op 23 maart 2004 @ 16:01:
Vandaag 23-03-2004 stond er een verslag van de Cebit in de Sp!ts. Er werd onder andere gesproken met een persvoorlichter van siemens. Deze gaf aan dat siemens dit jaar zo'n 30 nieuwe telefoonmodellen gaan lanceren. Hiermee willen ze proberen concurrent Nokia van de eerste plaats te verstoten.
Nog even over het toetsenbord trouwens, zijn ze toch weer van het S55-concept afgestapt? Vond het een goed systeem namelijk, en ik geloof dat ze daar een of andere industriele design prijs voor hadden ontvangen.
Wanneer komt ie nou uit? of heb ik er per ongeluk toch overheen gelezen?
hmmm de s65 dus 3e kwartaal en de m65 2e kwartaal als ik het goed heb.
hmmm de s65 dus 3e kwartaal en de m65 2e kwartaal als ik het goed heb.
[ Voor 34% gewijzigd door martijnr17 op 23-03-2004 17:40 ]
Nokia verkoopt wel de meeste telefoonsRickbv schreef op 23 maart 2004 @ 16:07:
[...]
Zonde dat Siemens zich verlaagt tot dat tuig van Nokia. Als bovenstaande bewering daadwerkelijk waar is dan hoef ik geen Siemens meer. Het was altijd heerlijk bij Siemens, zo'n beetje elk jaar een nieuwe (serie) telefoon(s). En dan een echte telefoon, geen bugkastjes als Nokia's die een half jaar na aankoop alsnog crashen door bugs en ellende.
Nog even over het toetsenbord trouwens, zijn ze toch weer van het S55-concept afgestapt? Vond het een goed systeem namelijk, en ik geloof dat ze daar een of andere industriele design prijs voor hadden ontvangen.

Het toetsenbord van de S55 was naar mijn mening niet echt een succes. Het zag er misschien wel mooi uit, maar bij veel mensen zijn er toetsen afgeknapt doordat de toetsen met een flinterdun schaniertje vast zaten.
Die discussie wordt al zo vaak gevoerd. Heel logisch dat ze meer verkopen. De toestellen zijn populair bij mensen tussen de 12 en de 20, dus is een doelgroep die vaak een nieuwe telefoon willen hebben, "om erbij te horen".
Tevens verkopen ze zulke dramatische kwalitatieve telefoons, dat je haast wel verplicht wordt om binnen 2 jaar een nieuwe telefoon te kopen. Tja, zo gaan je verkoopcijfers natuurlijk wel omhoog.
Dit hoor ik inderdaad ook vaak ja. Is er iets aan te doen?Het toetsenbord van de S55 was naar mijn mening niet echt een succes. Het zag er misschien wel mooi uit, maar bij veel mensen zijn er toetsen afgeknapt doordat de toetsen met een flinterdun schaniertje vast zaten.
Verwijderd
mja, misschien iets vaker dan normaal, maar ik ken IRL zo'n 20-30 man van wie ik weet dat ze hem hebben, en niemand heeft een stuk tobo.PcFer schreef op 23 maart 2004 @ 17:59:
[...]
Nokia verkoopt wel de meeste telefoons![]()
Het toetsenbord van de S55 was naar mijn mening niet echt een succes. Het zag er misschien wel mooi uit, maar bij veel mensen zijn er toetsen afgeknapt doordat de toetsen met een flinterdun schaniertje vast zaten.
en ik vind hem persoonlijk errug prettig typen.
Siemens is zeker goed bezig. Ik ben uiterst tevreden met mijn siemens s55 met clip-on camera.
In de vakantie ging de digicam stuk, en moest ik overschakelen op mijn siemensje : de kwaliteit was prima!! Beter als verwacht eigelijk
In de vakantie ging de digicam stuk, en moest ik overschakelen op mijn siemensje : de kwaliteit was prima!! Beter als verwacht eigelijk
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voordat je 'leuke links' post, let aub goed op Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Voordat je 'leuke links' post, let aub goed op Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware