Hmmm, ja het lijkt op een memory slot maar het zou wel erg apart zijn als daar niet gewoon de stekker van de oplader in moet. Dus ik denk niet dat het em is.
Je ziet daar toch wel een klepje boven?deuxani schreef op 12 maart 2004 @ 16:39:
Hmmm, ja het lijkt op een memory slot maar het zou wel erg apart zijn als daar niet gewoon de stekker van de oplader in moet. Dus ik denk niet dat het em is.
Je doet het klepje open waarin een sleuvje zit om je nagel achter te krijgen zodat het makkelijker is om het klepje te openen, je doet er een memory card in en je doet het klepje weer dicht.
Misschien is het wel de plaats waar je je simkaart moet insteken, zijn ze afgestapt van dat rare systeem met een schuifbakje achter de batterij en zit dat nu odnerop je telefoon?
Nee denk van niet want zo groot is een simkaart nou ook nietSick Nick schreef op 12 maart 2004 @ 16:57:
Misschien is het wel de plaats waar je je simkaart moet insteken, zijn ze afgestapt van dat rare systeem met een schuifbakje achter de batterij en zit dat nu odnerop je telefoon?
Mja, maar aan de onderkant van de telefoon moet je wel iets hebben wat stevig is natuurlijk. Die rubberen schuifbakjes zouden er uitvallen natuurlijk, misschien dat er iets van klemmetjes aan die 2 zijkanten zitten ofzo
We zien het volgende week wel, maar ik hoop dat het uitbreidbaar is!Sick Nick schreef op 12 maart 2004 @ 17:07:
Mja, maar aan de onderkant van de telefoon moet je wel iets hebben wat stevig is natuurlijk. Die rubberen schuifbakjes zouden er uitvallen natuurlijk, misschien dat er iets van klemmetjes aan die 2 zijkanten zitten ofzo
Hehehe, jaaa ik dacht toch echt dat je het grote zwarte gat bedoelde aan de onderkant. Dit zou wel heel vet zijn, want dan maakt dit het bijna de perfecte phone. (De resolutie van het scherm is aan de lage kant.)
Molna@howardforums
Ericsson doesn't make phones...
Anyway, if Siemens use Ericsson components, nothing wrong with that. Ericsson is not a part of SonyEricsson, as many seems to belive.
SonyE-phones are made by a Taiwanese company. At least Siemens make their phones themself (except for some OEM and ODM phones like ST55, CL55 and C62)
Mis ik nou iets of zijn er nou alleen maar foto's van de voor en zijkant?
Ik zie nergens een foto van de achterkant

Tja hij is nog niet officieel voorgesteld.Korakal schreef op 12 maart 2004 @ 18:08:
Mis ik nou iets of zijn er nou alleen maar foto's van de voor en zijkant?
Neuh ok, maar ik vind 't wel opvallend 
Want de persfoto's komen wel gewoon van de Siemens site. Dus heel erg ónofficieel is het ook weer niet.
Want de persfoto's komen wel gewoon van de Siemens site. Dus heel erg ónofficieel is het ook weer niet.
Hij staat nu ook op http://www.nieuwemobiel.nl/
Vind het model persoonlijk niet zo mooi, maar hij heeft wel hele vette specs
hmm, daar staat niet dat er een geugenslot in zit, maar op http://www.s65.info/ staat wel dat er een geheugenslot in zit (wat ik zelf ook denk)®Otto schreef op 12 maart 2004 @ 18:26:
Hij staat nu ook op http://www.nieuwemobiel.nl/
Mja heb meteen gekeken of mn S55 dat ook stiekum heeft

Maargoed, ik heb net 2 maanden de S55, komen ze met deze aan
Verwijderd
Eventjes een complimentje voor het zien van een dergelijk klein detail als dat geheugenslot. Op normale foto's is dat niet tot nauwelijks zichtbaar. Toevallig een beroep in de grafische sector?
Haha, nee 5 havoVerwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 20:24:
Eventjes een complimentje voor het zien van een dergelijk klein detail als dat geheugenslot. Op normale foto's is dat niet tot nauwelijks zichtbaar. Toevallig een beroep in de grafische sector?
[ Voor 3% gewijzigd door PcFer op 12-03-2004 20:50 ]
Ik neem aan dat dat onderaan zeker _geen_ geheugenslot is
Simpelweg omdat 99.9% van de telefoons daar de aansluiting voor data/carkit/lader heeft zitten. Ik denk dat het net zo gaat als bij de 6230 van Nokia, onder de batterij, eventueel verwijderbaar zoals bij mij SL45. Siemens zal echt niet gaan afwijken van een zo goed als standaardontwerp waarbij de aansluiting voor de stekker onderin zit, dan zou een lader van bijvoorbeeld een s55 niet passen. Aangezien Siemens vanaf de c25 (misschien nog wel eerder) tot de m50 en vanaf de c55 totaan nu, dezelfde stekker gebruikt, omdat ze gewoon uniformiteit willen, zullen ze daar imho echt niet vanaf stappen 
Wel vet zo'n post 3000
Wel vet zo'n post 3000
[ Voor 3% gewijzigd door J0YR1D3R op 12-03-2004 21:54 ]
Uhm, volgens mij wordt er hier een en-en situatie gesuggereerd JOYR1D3R 
Dus een klepje van de memorycard boven de laderaansluiting, beiden aan de onderkant
Zie ook de pijlen in de foto.
Dus een klepje van de memorycard boven de laderaansluiting, beiden aan de onderkant
Hmmja, dat zou op zich wel kunnen, dan zit ie inderdaad op eenzelfde soort manier als bij m'n sl45 erin en kun je hem ook "hotswappen". Dat zou wel fijn zijn
No way...Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 17:54:
Molna@howardforums
Anyway, if Siemens use Ericsson components, nothing wrong with that. Ericsson is not a part of SonyEricsson, as many seems to belive.
SonyE-phones are made by a Taiwanese company. At least Siemens make their phones themself (except for some OEM and ODM phones like ST55, CL55 and C62)
Het eerste stukje klopt inderdaad.
Ericsson is een heel groot bedrijf, wat bijvoorbeeld de hele wereld voorziet van allerlei GSM netwerken.
Het tweede stukje klopt mooi niet.
Kijk bijvoorbeeld maar een op de doos van de P800: Made in France.
En waarom denk je in hemelsnaam dat het SE Hoofdkantoor in Stockholm zit?
offtopic:
En trouwens, Rightone_,
Ik begrijp jou echt niet. Waarom moet jij nou een ander merk zwart maken ten goede van een andere merk. En als wij iets over Siemens zeggen wat jij niet leuk vindt, ga dan eerst op onderzoek uit voordat je onjuiste informatie ga blaaten!!
En trouwens, Rightone_,
Ik begrijp jou echt niet. Waarom moet jij nou een ander merk zwart maken ten goede van een andere merk. En als wij iets over Siemens zeggen wat jij niet leuk vindt, ga dan eerst op onderzoek uit voordat je onjuiste informatie ga blaaten!!
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ginz schreef op 12 maart 2004 @ 22:12:
[...]
No way...
Het eerste stukje klopt inderdaad.
Ericsson is een heel groot bedrijf, wat bijvoorbeeld de hele wereld voorziet van allerlei GSM netwerken.
Het tweede stukje klopt mooi niet.
Kijk bijvoorbeeld maar een op de doos van de P800: Made in France.
En waarom denk je in hemelsnaam dat het SE Hoofdkantoor in Stockholm zit?
offtopic:
En trouwens, Rightone_,
offtopic:
Gozer luister,
Ik maak NIKS zwart ( ik weet niet waarover je bedoeld ).
Ten tweede ik ben op paar forums gegaan en heb ernaar gekeken over het vraag zijn ze nou gemaakt door erricson of siemens. En ik vond dit ( van molna ) opeens op howardforums en postte ZONDER COMMENTAAR. Ik wou kijken wat jullie ervan vonden.
Dus ga zelf ff eerst op onderzoek uit of ik alles zwart maakt of niet enz.
EN ook nog zal ik je wat zeggen. Ik vind alle merken goed maar soms maakt de ene merk een mooie design plus goede specs en soms de andere niet. Bijv p900 vs. 6600 vs sx1.
Gozer luister,
Ten tweede ik ben op paar forums gegaan en heb ernaar gekeken over het vraag zijn ze nou gemaakt door erricson of siemens. En ik vond dit ( van molna ) opeens op howardforums en postte ZONDER COMMENTAAR. Ik wou kijken wat jullie ervan vonden.
EN ook nog zal ik je wat zeggen. Ik vind alle merken goed maar soms maakt de ene merk een mooie design plus goede specs en soms de andere niet. Bijv p900 vs. 6600 vs sx1.
offtopic:
1. Ik ben je gozer niet
2. Ik luister niet, maar lees!
1. Ik ben je gozer niet
offtopic:
offtopic:
Zelfkennis is een schone zaak
offtopic:
Ten tweede ik ben op ... paar forums gegaan en heb ernaar gekeken over het de vraag zijn ze nou gemaakt door Erricsson of Siemens.
offtopic:
1. Jij begrijp de hele discussie niet. Het ging hier niet om dat (Sony)Ericsson de Siemens toestellen maakte, het gaat erom dat Siemens een bepaald platform van (Sony)Ericsson gebruikt.
2. Doe eens iets aan je zinsopbouw, ik ben ook niet perfect, maar probeer het wel beter.
1. Jij begrijp de hele discussie niet. Het ging hier niet om dat (Sony)Ericsson de Siemens toestellen maakte, het gaat erom dat Siemens een bepaald platform van (Sony)Ericsson gebruikt.
2. Doe eens iets aan je zinsopbouw, ik ben ook niet perfect, maar probeer het wel beter.
offtopic:
En ik vond dit (van molna) opeens op howardforums en postte ZONDER COMMENTAAR. Ik wou kijken wat jullie ervan vonden.
offtopic:
HEEL erg interresant dat één of andere Molna iets meld over SonyEricsson.
offtopic:
offtopic:
Dit komt niet zomaar uit mijn hoofdje, dit is iets wat duidelijk te merken is. Het lijkt wel alsof je je capitaal in Siemens Mobile aandelen hebt
Dit komt niet zomaar uit mijn hoofdje, dit is iets wat duidelijk te merken is. Het lijkt wel alsof je je capitaal in Siemens Mobile aandelen hebt
offtopic:
offtopic:
Wat heeft dat laatst (P900, 6600 en SX1) nou met de rest van je post te maken?
Komop Rightone_,
Wordt niet zo snel op je teentjes getrapt, wordt volwassen, post in de toekomst misschien iets meer gefundeerd en doe iets met mijn post.
Mijn post is niet om jou te pesten of jou werk af te zeiken, nee ik probeer jou te helpen.
Maar als zoiets niet geaccepteerd wordt, tja, dan kan ik er ook weinig mee doen.
Laat deze post bij wat het is. Mijn reactie op jou post is eigenlijk al veelste erg offtopic.
Als je iets met deze post wil doen, mooi. Als niet, ook geen probleem.
Komop Rightone_,
Wordt niet zo snel op je teentjes getrapt, wordt volwassen, post in de toekomst misschien iets meer gefundeerd en doe iets met mijn post.
Mijn post is niet om jou te pesten of jou werk af te zeiken, nee ik probeer jou te helpen.
Maar als zoiets niet geaccepteerd wordt, tja, dan kan ik er ook weinig mee doen.
Laat deze post bij wat het is. Mijn reactie op jou post is eigenlijk al veelste erg offtopic.
-
Ginz schreef op 13 maart 2004 @ 01:47:
[...]
offtopic:
1. Ik ben je gozer niet
[...]
offtopic:
[...]
offtopic:
[...]
offtopic:
[...]
offtopic:
[...]
offtopic:
Komop Rightone_,
offtopic:
1.wen er maar aan dat je mijn gozer bent
2. Oke dan lees je, dat boeit mij niet.
3. Ik begrijp de vraag helemaal wel, alleen jij snapt niet wat ik bedoelde.
4. Molna is van club-siemens, en hij weet (denk ik) MEER dan jij.
5. Aandelen bij siemens? ik? wat lul je nou man, opeens zeg je dat ik andere merken zwart maakt. Wanneer heb ik dat gedaan?
6. Jij zegt dat ik andere merken zwart maakt en dat betekend dus dat ik andere merken haat en ik gaf dus als voorbeeld de p900,sx1,6600 dat ik die telefoons wel goed vind omdat ze van andere merken komen. Enz!
6.Komop Ginz!,

1.wen er maar aan dat je mijn gozer bent
2. Oke dan lees je, dat boeit mij niet.
3. Ik begrijp de vraag helemaal wel, alleen jij snapt niet wat ik bedoelde.
4. Molna is van club-siemens, en hij weet (denk ik) MEER dan jij.
5. Aandelen bij siemens? ik? wat lul je nou man, opeens zeg je dat ik andere merken zwart maakt. Wanneer heb ik dat gedaan?
6. Jij zegt dat ik andere merken zwart maakt en dat betekend dus dat ik andere merken haat en ik gaf dus als voorbeeld de p900,sx1,6600 dat ik die telefoons wel goed vind omdat ze van andere merken komen. Enz!
6.Komop Ginz!,
Hoezo kan je ze niet met elkaar vergelijken?Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 01:15:
[...]
Die telefoons kun je ook echt met elkaar vergelijken.. NOT!
Ze zijn alle 3 smartphones gebaseerd op symbian.
Oo wat jij bedoelt is dat de ene van se is dus die hoort niet bij de andere ( k*t ) toestellen?
KIJK en dat doe ik dus niet, ik vind dat alle merken gelijk zijn.
Er zijn nog steeds mensen die het niet begrijpen.J0YR1D3R schreef op 12 maart 2004 @ 21:02:
Ik neem aan dat dat onderaan zeker _geen_ geheugenslot isSimpelweg omdat 99.9% van de telefoons daar de aansluiting voor data/carkit/lader heeft zitten. Ik denk dat het net zo gaat als bij de 6230 van Nokia, onder de batterij, eventueel verwijderbaar zoals bij mij SL45. Siemens zal echt niet gaan afwijken van een zo goed als standaardontwerp waarbij de aansluiting voor de stekker onderin zit, dan zou een lader van bijvoorbeeld een s55 niet passen. Aangezien Siemens vanaf de c25 (misschien nog wel eerder) tot de m50 en vanaf de c55 totaan nu, dezelfde stekker gebruikt, omdat ze gewoon uniformiteit willen, zullen ze daar imho echt niet vanaf stappen
Wel vet zo'n post 3000
Kijk hier is nog een foto:

Er zit dus een memory card slot onder EN een connector voor oplader enz.
Dus een volledig onjuiste 3000e post
Om Ginz maar ff bij te vallen, kijk dit filmpje eens en zeg me of je daar Chinezen rond ziet lopen.Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 17:54:
Molna@howardforums
Verwijderd
Je krijgt het toch elke keer weer voor elkaar om de grootste onzin te verkondigen..Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 09:37:
[...]
Hoezo kan je ze niet met elkaar vergelijken?
Ze zijn alle 3 smartphones gebaseerd op symbian.
Oo wat jij bedoelt is dat de ene van se is dus die hoort niet bij de andere ( k*t ) toestellen?
KIJK en dat doe ik dus niet, ik vind dat alle merken gelijk zijn.

Maargoed om het nog even aan je uit te leggen zodat je het misschien ook een keer snapt.. Ik vind de 6600 en de Sx1 prachtige telefoons en ben nog steeds aan het twijfelen of ik de 6600 wel of niet nog ga kopen maar de 6600 en Sx1 zijn Series 60 phones en de P900 is een op UIQ gebaseerde phone! ze kunnen dan wel allemaal symbian zijn maar toch kun je ze echt niet met elkaar vergelijken!
Maargoed je bent weer lekker snel conclusietrekkend onvolwassen bezig dus ik ga er verder niet meer op in...
Hmm zullen we dan nu weer gewoon over de S65 praten? 
Ook al is daar tot woensdag (perspres.) niet veel meer over te zeggen.
Ook al is daar tot woensdag (perspres.) niet veel meer over te zeggen.
Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.
Verwijderd
Ja ik ben dus echt benieuwd naar plaatjes van de achterkant! cool dat er in zo'n "klein apparaatje een heuse 1,3 megapixel cam schuilt.. en of er een ingebouwde flits opzit enz! Het design ziet er wel leuk uit iig! en een MMC/SD slot zou natuurlijk helemaal cool zijn! even afwachten nog!
Wat voor de camera ook erg belangrijk is de kwaliteit van de lens, want dat is vaak zeuren.
Je krijgt het ZELF elke keer weer voor elkaar om de grootste onzin te verkondigen..Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 13:21:
[...]
Je krijgt het toch elke keer weer voor elkaar om de grootste onzin te verkondigen..![]()
![]()
Maargoed om het nog even aan je uit te leggen zodat je het misschien ook een keer snapt.. Ik vind de 6600 en de Sx1 prachtige telefoons en ben nog steeds aan het twijfelen of ik de 6600 wel of niet nog ga kopen maar de 6600 en Sx1 zijn Series 60 phones en de P900 is een op UIQ gebaseerde phone! ze kunnen dan wel allemaal symbian zijn maar toch kun je ze echt niet met elkaar vergelijken!![]()
Maargoed je bent weer lekker snel conclusietrekkend onvolwassen bezig dus ik ga er verder niet meer op in...

Ze zijn alle 3 smartphones. Ze kunnen alle 3 dezelfde dingen ongeveer.
Alleen omdat de p900 met touchscreen is betekend niet dat die helemaal anders is.
Hallo?! Ik vergelijk niet een 6600, sx1, p900 met een nokia 3200.

Oke dat er 1 fabriek bevestigd is in Frankrijk betekend niet dat het een frans merk is toch?Fear-factoR schreef op 13 maart 2004 @ 13:01:
[...]
Om Ginz maar ff bij te vallen, kijk dit filmpje eens en zeg me of je daar Chinezen rond ziet lopen.
Voordat die daar werd gemaakt maakte ze hem in azie en nog steeds ook nog.
Ik heb het gehad met jullie over jullie jaloezie.
We praten gewoon verder over de s65!
Ohwww mensen, doe eens even niet zo tegen elkaar uithalen! Respecteer elkaars visie ook al komt 'ie misschien niet overeen met je eigen beeld!
Verwijderd
Ik had het ook al gezien op www.s65.info jaPcFer schreef op 12 maart 2004 @ 20:40:
[...]
Haha, nee 5 havo, ik zag op die site de foto genaamd geheugenslot. Maar ik zag alleen maar een zwarte onderkant, dus ik dacht: laat ik dit eens nader belichten...en voila
Maar welk type geheugen past dan in dit slot? (er zijn zo veel soorten...)
Kan je ook video's opnemen met de s65?
check deze plaatje, kijk naar het scherm en dan die icoontje links beneden
http://www.siemens.com/Da...035_03_300dpi_1158956.jpg
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 23:34 ]
Mooi ding, potentionele opvolger van mijn S55 als ik in oktober mijn contract weer moet verlengen 
Een built-in MP3 speler icm een memorycardslot zou overigens wel erg ideaal zijn, zeker als het MP3 signaal over Bluetooth gestuurd kan worden.
Een built-in MP3 speler icm een memorycardslot zou overigens wel erg ideaal zijn, zeker als het MP3 signaal over Bluetooth gestuurd kan worden.
Ik hoop wel dat er een goede accu in zit, want voor die mp3 speler heb je veel stroompjes nodig
Zal de S65 het SIM access Profile ondersteunen? Bij mijn weten zijn er slechts 3 telefoons die dit ondersteunen: nokia 6230, 6810, 6820. Geen niet-nokia's dus. Iemand meer info?
ben benieuwd naar de release date van deze gsm
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Ja, en ik ben ook benieuwd naar live-pics!Phusebox schreef op 15 maart 2004 @ 13:30:
ben benieuwd naar de release date van deze gsm
Gaan er nog GOT-ers met digicam naar Cebit?
Dat is de nieuwe techniek voor Bluetooth carkits in de auto. Nokia en Parrot hebben dergelijk modellen op markt. Het heeft diverse voordelen boven een standaard (Bluetooth) carkit:damster schreef op 15 maart 2004 @ 13:19:
Wat is een sim acces profile
- Telefoon kan in de zak blijven
- Desondanks naam beller en tel. boek zichtbaar op extra display
- Merk-model onafhankelijk
- Altijd via externe antenne ivm bereik en straling in de auto
- Telefoonaccu wordt niet gebruikt, carkit leest enkel SIM kaart en tel boek uit.
Kortom, een ideale carkit, lijkt me.
Ha er zijn nu ook foto's uitgelekt van de M65 (opvolger ME45):
Plaatje 1 GROOT 1 MB ofzo
Plaatje 2 GROOT 1 MB ofzo
Hij heeft een VGA camera, kan je op de foto zien. Zo valt het nog wel mee met lelijk zijn
Misschien topictitel aanpassen?
<edit>Nog meer *grote* foto's:
Voorkant
Achterkant
Achterkant, naakte camera
Op de fiets, met routeplanner?
Nog een nat plaatje
Komen ergens van www.telefon-treff.de
Hij heeft een VGA camera, kan je op de foto zien. Zo valt het nog wel mee met lelijk zijn
Voorkant
Achterkant
Nog een nat plaatje
[ Voor 47% gewijzigd door Bleh! op 15-03-2004 16:50 ]
Siemens M65bleh schreef op 15 maart 2004 @ 16:42:
Ha er zijn nu ook foto's uitgelekt van de M65 (opvolger ME45):
Voorkant
Achterkant
Nog een nat plaatje
ik was je voor
Ha die had ik gemist! Goeie, ga ik daar verder 
Toch grappig dat uitlekken, doen ze volgens mij express. Lekker hypen ed.
Toch grappig dat uitlekken, doen ze volgens mij express. Lekker hypen ed.
[ Voor 44% gewijzigd door Bleh! op 15-03-2004 17:25 ]
Ja,Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 15:13:
[...]
Ja, en ik ben ook benieuwd naar live-pics!(ook van de achterkant
)
Gaan er nog GOT-ers met digicam naar Cebit?
• Ginz
• [Airwolf] + neefje.
• MyNameIs
Wij gaan gezamelijk, en wij zullen daarna ook een review maken over alle door ons gefotografeerde toestellen.
Dussuh..
CeBIT review in aankomst.
Wie gaan er nog meer?
• SJOE®DO
[ Voor 11% gewijzigd door Ginz op 16-03-2004 16:15 ]
-
Verwijderd
Ik heb vorig jaar nog wat foto's en tekstjes aan Airwolf gegeven voor zijn CeBIT review, en ook dit jaar ben ik natuurlijk weer van de partij gewapend met digicam en 2x256MB PRO Duo!!
Jullie kunnen mij dus ook benaderen voor review materiaal (Foto's, Filmpjes) mochten jullie dat willen...
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 19:15 ]
Als we het tegen de tijd dat jullie er zijn nog niet weten, zouden jullie dan kunnen vragen wat datgene is dat boven de slim lumberg connector zit is?en eventueel kunnen controleren wat voor functies er in en hoe het menu er uit ziet?
17 maart weten we de officiele specs ( volgens club-siemens )Eddos schreef op 15 maart 2004 @ 20:44:
Als we het tegen de tijd dat jullie er zijn nog niet weten, zouden jullie dan kunnen vragen wat datgene is dat boven de slim lumberg connector zit is?en eventueel kunnen controleren wat voor functies er in en hoe het menu er uit ziet?
Verwijderd
Tuurlijk! geen enkel probleem!Eddos schreef op 15 maart 2004 @ 20:44:
Ik kreeg vandaag een email van siemens, er stond dit:
Why disturb your sleep for CeBIT. even if it is Siemens Mobile biggest product launch for the year?
blablabla
Just log on to www.siemens.com/cebit/press
From Wednesday 17 March, 10.00 am CET.
Dat betekend dus dat ze niet alleen de s65 en m65 gaan 'lanceren' maar ook andere types?
Ik hoop het!
Why disturb your sleep for CeBIT. even if it is Siemens Mobile biggest product launch for the year?
blablabla
Dat betekend dus dat ze niet alleen de s65 en m65 gaan 'lanceren' maar ook andere types?
Ik hoop het!
Siemens precenteert ook nog een PenPhone.Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 21:35:
blablabla
Ik hoop het!
Klik
Scoop:
Er zit een geintegreerde 1.3 miljoen pixels camera in.
Er zit een 32 mb Smartmedia Memory Card in.
hmm, ik heb juist gelezen dat er standaard 32 mb geheugen is ingebouwd, dus geen geheugen kaart.hoedjevanpapier schreef op 16 maart 2004 @ 14:27:
Scoop:
Er zit een 32 MB bundled RS MultimediaCard in..of die verwisselbaar is..Nog 2 dagen wachten.
Bron?hoedjevanpapier schreef op 16 maart 2004 @ 16:03:
Er zit een 32 MB bundled RS MultimediaCard in..of die verwisselbaar is..Nog 2 dagen wachten.
En inderdaad morgen weten we het zeker...
Nog 1 dag wachtenhoedjevanpapier schreef op 16 maart 2004 @ 16:03:
Alsjeblieft lees eerst de hele topic door voordat je wat zegt.Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 21:35:
blablabla
Ik hoop het!
EDIT:
volgens teltarif.de heeft de s65 wel een memorycard slot ( wisten we al
http://www.teltarif.de/arch/2004/kw12/s13152.html
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 18:00 ]
Verwijderd
Ik heb ook een foto van de camera zelf gevonden:

Foto's van de achterkant zijn ook te zien op www.my-siemens.com

Foto's van de achterkant zijn ook te zien op www.my-siemens.com
Hier nog een pic van de achterkant:

"You can store plenty of such clips onto the exchangeable 32 MB MultiMediaCard."

Ja, die is verwisselbaar: Klikhoedjevanpapier schreef op 16 maart 2004 @ 16:03:
"You can store plenty of such clips onto the exchangeable 32 MB MultiMediaCard."
[ Voor 74% gewijzigd door PcFer op 17-03-2004 11:04 ]
Wel beter dat er een mmc in kan, alleen vraag ik me af wat zo'n RS-MMC ongeveer kost.
Ik kon in de pricewatch de kaarten niet echt vinden en google helpt ook niet echt mee.
Iemand een idee?
Ik kon in de pricewatch de kaarten niet echt vinden en google helpt ook niet echt mee.
Iemand een idee?
Verwijderd
http://www.siemens-mobile...N_rls%253A1161522,00.html
Op zich weinig nieuws, maar wel het volgende:
'The phone will be available in Europe, Asia Pacific and Latin America from beginning of Q3 2004.'
Op zich weinig nieuws, maar wel het volgende:
'The phone will be available in Europe, Asia Pacific and Latin America from beginning of Q3 2004.'
Verwijderd
hè jammer, had eigenlijk gehoopt dat hij iets eerder op de markt zou zijn. Maar goed, helaas nieuwe poging op een ander moment dus.
Verwijderd
Ginz wanneer gaan jullie misschien dat ik mee kan.Ginz schreef op 15 maart 2004 @ 18:28:
[...]
Ja,
• Ginz
• [Airwolf] + neefje.
• MyNameIs
Wij gaan gezamelijk, en wij zullen daarna ook een review maken over alle door ons gefotografeerde toestellen.
Dussuh..
CeBIT review in aankomst.
Wie gaan er nog meer?
• SJOE®DO
Wat mij meer verontrust is dat je op de foto duidelijk kan zien dat er wat in haar hand zit. Blijkbaar wordt er dus wel iets onderin de telefoon gestoken.Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 23:34:
Kan je ook video's opnemen met de s65?
Of dit nou weer een clip-on camera is, of extra geheugen is mij niet duidelijk, iemand anders?
[rml]Ginz in "[ Cebit 2004] 18-24 maart Hannover"[/rml]Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 13:44:
[...]
Ginz wanneer gaan jullie misschien dat ik mee kan.
-
Verwijderd
THNX misschien had ik zelf ook beter kunnen zoeken, maar moet me toch een beetje aanpassen aan het niveau.
Ik zit eerder te denken aan een FLITSER?sonos schreef op 17 maart 2004 @ 14:12:
[...]
Wat mij meer verontrust is dat je op de foto duidelijk kan zien dat er wat in haar hand zit. Blijkbaar wordt er dus wel iets onderin de telefoon gestoken.
Of dit nou weer een clip-on camera is, of extra geheugen is mij niet duidelijk, iemand anders?
- Ruud
Hopelijk heb je dat niet continue nodig om fotos te maken.
Trouwens, hier een link met een overzicht van alle aankomende telefoons van Siemens:
http://www.siemens-mobile..._25682_rArNrNrNrN,00.html
Hier een link met alle presskits voor de S65, M65 en C65:sonos schreef op 17 maart 2004 @ 14:59:
Trouwens, hier een link met een overzicht van alle aankomende telefoons van Siemens:
http://www.siemens-mobile..._25682_rArNrNrNrN,00.html
Siemens Press
Hier staan ook de volledige specs van de S65!
Uit de datasheet maak ik dus op, dat er inderdaad een losse flitser op geklikt kan worden.bleh schreef op 17 maart 2004 @ 15:06:
[...]
Hier een link met alle presskits voor de S65, M65 en C65:
Siemens Press
Hier staan ook de volledige specs van de S65!
http://www.club-siemens.net/mobiles/s65/
Hier kan ook
Video Player: Yes
Video Recorder: Yes, MPEG4 with auido, 15 fps, 176x144
Dit had ik dus echt nodig, wordt dit waarschijnlijk mijn volgende telefoon?
Ik ga beginnen met een betere startpost!
Hier kan ook
Video Player: Yes
Video Recorder: Yes, MPEG4 with auido, 15 fps, 176x144
Dit had ik dus echt nodig, wordt dit waarschijnlijk mijn volgende telefoon?
Ik ga beginnen met een betere startpost!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 15:19 ]
WHAHAHAVerwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 14:26:
[...]
THNX misschien had ik zelf ook beter kunnen zoeken, maar moet me toch een beetje aanpassen aan het niveau.
Maar ik denk dat het niet mogelijk is om met ons mee te gaan, auto zit namelijk al vol.
Volgend jaar ga ik, al ik het dit jaar leuk vindt iig meerdere dagen. Dan zal ik ook vroeg van te voren een hotelletje gaan regelen etc....
-
....zooi, zat ik net de openingspost te maken, was die bijna klaar. Ineens gebeurde er wat dat ik terug ging en toen ik weer naar voren drukte was die weg.
Nu moet ik opnieuw beginnen
Nu moet ik opnieuw beginnen
Verwijderd
offtopic:
[quote]Ginz schreef op 17 maart 2004 @ 15:17:
[...]
WHAHAHA
Maar ik denk dat het niet mogelijk is om met ons mee te gaan, auto zit namelijk al vol.
Volgend jaar ga ik, al ik het dit jaar leuk vindt iig meerdere dagen. Dan zal ik ook vroeg van te voren een hotelletje gaan regelen etc....[/quote]
Hey je weet toch dat ik een auto heb. Dus daar valt altijd wel iets te regelen...
[quote]Ginz schreef op 17 maart 2004 @ 15:17:
[...]
WHAHAHA
Volgend jaar ga ik, al ik het dit jaar leuk vindt iig meerdere dagen. Dan zal ik ook vroeg van te voren een hotelletje gaan regelen etc....[/quote]
Hey je weet toch dat ik een auto heb. Dus daar valt altijd wel iets te regelen...
Ik vind die m65 toch eigenlijk best wel mooi, en eindelijk eens een telefoon die mij overleeft.
Jammer is wel dat er toch geen MP3 speler inzit. Zeker geen ruimte meer over
(ook geen radio overigens)
Dan moet ik het maar houden bij mijn S45i + Siemens MP3
Ben ook zeer benieuwd naar de kwaliteit van de toetsen, die liet bij de S45/S55 toch wel een beetje te wensen over.
Ben ook zeer benieuwd naar de kwaliteit van de toetsen, die liet bij de S45/S55 toch wel een beetje te wensen over.
MP3 speler en FM radio is voor mij geen probleem ( ik heb al een mpio fl100 ), het zou wel leuk geweest zijn als dat er wel inzat.bleh schreef op 17 maart 2004 @ 16:01:
Jammer is wel dat er toch geen MP3 speler inzit. Zeker geen ruimte meer over![]()
live pic
http://www.s65.info/typo3temp/86090f7ede.jpg
EDIT: Kijk naar de startpost!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 16:06 ]
Verwijderd
Wauw beter! Dat ziet er goed uit.Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 16:05:
[...]
MP3 speler en FM radio is voor mij geen probleem ( ik heb al een mpio fl100 ), het zou wel leuk geweest zijn als dat er wel inzat.
live pic
http://www.s65.info/typo3temp/86090f7ede.jpg
EDIT: Kijk naar de startpost!
Jammer alleen dat er geen mp3 speler op zit idd, waar heb je dan al dat geheugen voor. Hmm moet er toch gps opkomen, en anders word het dan toch de v600 of 6230, ff kijken wat er zaterdag in Köln te koop is.
In Europe:
S65 - July/August cca 400 Euro
M65 - June 300 Euro
C65 - June 180-200 Euro
Live Pics!!!!

pfff, veel foto's
S65 - July/August cca 400 Euro
M65 - June 300 Euro
C65 - June 180-200 Euro
Live Pics!!!!
pfff, veel foto's

hmm jammer dat het scherm weer zo'n crap kwaliteit siemens scherm is
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
ik ga woensdag 24 maart naar de cebit. even kijken of ze um daar al verkopen voor een leuk prijsje 
zeker wel relaxte telefoon met relaxte specs.
zeker wel relaxte telefoon met relaxte specs.
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
ja die 400 euro wat ik zag, is dat inclusief btw of exclusief?
//offtopic * jurma loopt stage bij bedrijf die mobieltjes verkoopt (lekker makkelijk
) zal um dus wel snel hebben
//offtopic * jurma loopt stage bij bedrijf die mobieltjes verkoopt (lekker makkelijk
Welk filmpjePhusebox schreef op 17 maart 2004 @ 17:05:
juli/augustus komt mooi uit want in september loopt mijn abo af
en iemand dat uber vette filmpje al gekeken... damn deze phone is echt 10 klassen beter als de concurrentie qua design

Ja, helaas.Phusebox schreef op 17 maart 2004 @ 17:03:
hmm jammer dat het scherm weer zo'n crap kwaliteit siemens scherm is
Als hier een 65.536 TFT displaytje in zat, dan was hij echt Übergeil.
Voor de rest is het (specifiek) toestel perfect, en met dat uiterlijk.
offtopic:
Jaja, Rightone_, had je niet verwacht hè?
-
Ginz schreef op 17 maart 2004 @ 17:17:
[...]
Ja, helaas.
offtopic:
offtopic:
Hoe bedoel je? Die filmpje heb ik al gezien volgens mij ( www.s65.info en dan filmpjes.
Hoe bedoel je? Die filmpje heb ik al gezien volgens mij ( www.s65.info en dan filmpjes.
Toch zie ik in de specs duidelijk: a 132 x 176 pixel 65 k TFT displayGinz schreef op 17 maart 2004 @ 17:17:
[...]
Ja, helaas.
Mensen gaan huilen om de 536 kleuren extra, ik denk dat die daarmee bedoelt dat de se phones wel dat 536 kleuren extra hebben en dat... vul het zelf maar inYngwie- schreef op 17 maart 2004 @ 17:24:
[...]
Toch zie ik in de specs duidelijk: a 132 x 176 pixel 65 k TFT display
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 17:28 ]
pff wat boeid die paar extra kleurtjes mij nu? :d
nu heb ik nog monochroom
nu heb ik nog monochroom
Oeps, foutjeYngwie- schreef op 17 maart 2004 @ 17:24:
[...]
Toch zie ik in de specs duidelijk: a 132 x 176 pixel 65 k TFT display
maar toch ziet het display er niet zo geil uit als de Samsung kleuren displays
-
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voordat je 'leuke links' post, let aub goed op Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Voordat je 'leuke links' post, let aub goed op Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware