Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 11:57
Siemens heeft vandaag twee nieuwe telefoons gepresenteerd waarvan de CX65 de belangrijkste is. Hieronder de specs:
Length: 108 mm
Width: 46 mm
Height: 18 mm Weight: 90 grams
Volume: 78 ccm
Max Standby: 250 hours
Max Talktime: 6 hours
Charging Time: 2 hours Battery Type: Li-Ion
mAh: 750

Features
Networks: GSM 900 / 1800 / 1900
Networks US version: GSM 850 / 1800 / 1900
Display: 132x176 pixels, 65.000 colours
Memory: Approx. 11MB dynamic (can be changed befor release)
Synchronisation: N/A
Organizer: N/A
Voice Features: N/A
Records: N/A
Calling: N/A
Applications: Photo album and image editor

Bluetooth: No
IrDA: Yes
GPRS: Class 10
Built-in data and fax modem: N/A
Data exchange with PC: N/A
User profiles: N/A
Loud Speaker for handsfree talking: N/A
Date and time in display: Yes
Silent Alert: N/A
Keypad lock: Yes
Improved water, shock & dust resistance: N/A
Ringtones: 40 chords polyphonic
Logos: N/A
Wallpapers: N/A
Screensaver: N/A
Themes: Yes
Games: J2ME
SMS: Yes
T9: Yes
EMS: N/A
MMS: Yes
E-Mail: Yes, SMTP, POP3 and IMAP4

Calling Faces: N/A
Calling Symbols: N/A

Radio: No
MP3 Player: No
Video Player: Yes
Video Recorder: Yes
Camera: Integrated, VGA 640x480
WAP/WEB Support: WAP 2.0

Exchangeable covers: Yes, CLIPit
Afbeeldingslocatie: http://www.presse-siemens-mobile.de/images/daten/bilder/pic_1274_med.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.presse-siemens-mobile.de/images/daten/bilder/pic_1275_med.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.presse-siemens-mobile.de/images/daten/bilder/pic_1271_med.jpg

Verder is ook de CF62 gepresenteerd een directe concurrent voor de SonyEricsson Z200. Het belangrijkste verschil tussen de twee telefoons is dat de siemens ook te gebruiken is met click-on camera.
Length: 82 mm
Width: 45 mm
Height: 22 mm Weight: 85 grams
Volume: 78 ccm
Max Standby: 220 hours
Max Talktime: 6 hours
Charging Time: 2 hours Battery Type: Li-Ion
mAh: 600
Networks: GSM 900 / 1800 / 1900
Networks US version: GSM 850 / 1800 / 1900
Display: 130x130 pixels CSTN with 65.000 colours
Memory: N/A
Synchronisation: N/A
Organizer: Calendar
Voice Features: N/A
Records: N/A
Calling: N/A
Applications: N/A
Bluetooth: No
IrDA: No
GPRS: Class 10
Built-in data and fax modem: N/A
Data exchange with PC: N/A
User profiles: N/A
Loud Speaker for handsfree talking: Yes
Date and time in display: Yes
Silent Alert: N/A
Keypad lock: Yes
Improved water, shock & dust resistance: N/A
Ringtones: 16 chords polyphonic
Logos: N/A
Wallpapers: N/A
Screensaver: N/A
Themes: N/A
Games: J2ME, MIDP1.0
SMS: Yes
T9: N/A
EMS: Yes
MMS: Yes
E-Mail: N/A

Calling Faces: N/A
Calling Symbols: N/A

Radio: No
MP3 Player: No
Video Player: N/A
Video Recorder: No
Camera: Attachable QuickPic available
WAP/WEB Support: WAP 1.2.1, parts of WAP2.0

Exchangeable covers: No
Afbeeldingslocatie: http://www.presse-siemens-mobile.de/images/daten/bilder/pic_1249_med.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.presse-siemens-mobile.de/images/daten/bilder/pic_1248_med.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.presse-siemens-mobile.de/images/daten/bilder/pic_1228_med.jpg

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04 16:39

bogy

Show me what u got!

jakkes ... Die CF ...

ik moet geen 'plooitelefoon' hebben van siemens...

ik ben wel tevreden voor de rest van hun toestellen (had een c35i, heb nu een c55 en een S55)

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 14:03
Had ik net bedacht dat ik een SE T630 wilde hebben omdat mijn Siemens S45i al langer bij de reparateur is geweest dan in mijn broekzak, komen ze met die CX65. Mooie camera vooral, met 640x480 begint het ergens op te lijken.

Maar... geen Bluetooth...

En als de service van Siemens zo blijft als ik het afgelopen jaar heb meegemaakt, dan toch maar die SE.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
dreamscape schreef op 11 februari 2004 @ 12:38:
Had ik net bedacht dat ik een SE T630 wilde hebben omdat mijn Siemens S45i al langer bij de reparateur is geweest dan in mijn broekzak, komen ze met die CX65. Mooie camera vooral, met 640x480 begint het ergens op te lijken.

Maar... geen Bluetooth...

En als de service van Siemens zo blijft als ik het afgelopen jaar heb meegemaakt, dan toch maar die SE.
Ik zou nog even wachten met de aanschaf van een nieuwe telefoon. Op de komende Cebit worden een hoop mooie modellen gelanceerd. In de rest van het jaar worden relatief weinig nieuwe modellen gelanceerd dus persoonlijk zou k ff wachten.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CX65 lijkt imo veel op de Nokia 6600. Alleen dan veel strakker, en serieuzer. Die CF vind ik echt een lelijk telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:07

Nakebod

Nope.

De CX65 ziet er zeker wel goed uit, beter dan die CF62 :)
Alleen als ik de functies bekijk die er nu staan, dan is het an sich maar een simpel ding, of het overzicht klopt (nog) niet.
Enig idee wanneer en voor hoeveel hij beschikbaar komt?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:43

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

En nog steeds geen bluetooth :( Verder wel een leuk phonetje, die CX :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 14:56
CX65 is enorm mooi!

Misschien offtopic, maar ik kan het niet uitstaan dat bij bijna elk nieuw uitgebracht telefoontje een camera zit ingebouwd! :(
Waarom doen ze dat toch? :?

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
Nakebod schreef op 11 februari 2004 @ 12:52:
De CX65 ziet er zeker wel goed uit, beter dan die CF62 :)
Alleen als ik de functies bekijk die er nu staan, dan is het an sich maar een simpel ding, of het overzicht klopt (nog) niet.
Enig idee wanneer en voor hoeveel hij beschikbaar komt?
Het is en blijft een telefoon in de C-lijn van Siemens. Die zijn bedoeld voor 'de massa' en daardoor moet de prijs laag blijven. Zelf schat ik dat de telefoon rond de Eur 300,-- zal gaan kosten (de CX-65). De CF-62 zal waarschijnlijk rond de 200 Euro gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 12:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

HUH?

Bij de Siemens CX-65 zie ik 2 batterijen meters?
1 rechtsboven, en een linksboven.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 26-09 14:03
sigma01 schreef op 11 februari 2004 @ 12:57:
[...]

Het is en blijft een telefoon in de C-lijn van Siemens. Die zijn bedoeld voor 'de massa' en daardoor moet de prijs laag blijven. Zelf schat ik dat de telefoon rond de Eur 300,-- zal gaan kosten (de CX-65). De CF-62 zal waarschijnlijk rond de 200 Euro gaan kosten.
Nou zie ik het ook ja... het is wel duidelijk de C serie. Hoewel hij wel tri-band is zit er dus geen organiser in en meer van dat soort S-serie functies...

Qua design/display/camera lijkt het dus een concurrent van een Nokia 6220 en een SE T630, maar qua functies telt 'ie toch niet echt mee dan.

Ben benieuwd of er nog een SX65 gaat komen...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08 20:39
Ginz schreef op 11 februari 2004 @ 13:27:
HUH?

Linksboven netwerk en rechtsboven batterij... dat is bij alle siemens al zo geweest. Of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw die Siemens CX65 ziet er echt heel goed uit, heeft iemand al enig idee wanneer hij in Nederland leverbaar is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 11 februari 2004 @ 13:27:
HUH?

Linksboven is je ontvangst metertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ze alletwee wel mooi, had enkel gehoopt op een waardige opvolger van de sl55. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha hoe nep zijn de afbeelding op de telefoons zelf.
Moet je maar is kijken hoe de personen op de achtergrond kijken , en dan naar het display zelf :P.
Voor de rest ziet het er leuk uit die telefoons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die CX65 is wel mooi, maar dat toetsenboord is wel gejat van de V600 :P
Maar zeker mooi telefoontje en ook het beeldscherm is erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar wanneer zullen ze op de markt zijn, en belangrijker nog, zullen ze echt kleiner zijn tonen en voelen dan de z200?

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 15:58

Nanax

Ik ben sjaak niet

Q2 van dit jaar

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:20
die cx65 is een mooi maar simpel toestel, ik mis in ieder geval bleutooth en eigenlijk zelfs mp3. design is erg strak, leuk instaptoestel dus

Digital Media Junkie

Verwijderd

Ach een mp3 speler vind ik niet nodig op een hele kleine telefoon, maar bluetooth, ja dat vind ik echt een gemis, dat vind ik ook zo'n enorme misslag van Samsung

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Gaer schreef op 12 februari 2004 @ 10:30:
die cx65 is een mooi maar simpel toestel, ik mis in ieder geval bleutooth en eigenlijk zelfs mp3. design is erg strak, leuk instaptoestel dus
Welkom bij de filosofie van Siemens.

Connectivity eigenschappen (IrDA en BT) kon je voorheen alleen terugvinden in de wat "chiquere" S modellen. Vooral de A maar ook de C modellen zijn heel basic telefoontjes.

Het verbaast me dat er met die CX65 al foto's gemaakt kunnen worden. Maar ze zullen wel moeten omdat het gros van de mensen nu overstag gaat en MMS mobieltjes koopt. Een toekomstige minimale uitbreiding op MMS lijkt mij idd die camera, wat je nu dus terugziet.
Ook verbaast het me dat er IrDA op te vinden is.

Vanwege het feit dat het van oorsprong zulke basic toestellen zijn, zit er ook geen mp3 speler op. Misschien is die terug te vinden in een toekomstige M serie?

Wat ik verder heel vreemd vind, is dat die CX65 wel volledig wap 2.0 heeft, maar die CF62 nog niet... Misschien omdat deze nog tot de 62 serie behoort?
Ik ben in ieder geval heel benieuwd naar de S serie van de 65 serie.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023
Gaer schreef op 12 februari 2004 @ 10:30:
Zoals al een paar keer gemeldt in het forum, is hier spraken van een c-klasse van Siemens.
Siemens deelt zijn of haar telefoons op in 5 verschillende klassen:
A zijn de lowbudget no-nonsens telefoons.
C zijn de lowbudget telefoons met uitgebreidere opties.
M zijn de midrange telefoons, redelijk uitgebreid en niet duur. Voor prive gebruik.
S zijn de zakelijke telefoons, met bijna alle opties erop zoals bluetooth.
U zijn de UMTS telefoons.

Siemens is ook al een tijd bezig om telefoons uit te brengen met dubbele letters in de naam. Volgens mij houden ze hiermee ongeveer hetzelfde aan als met enkele letters. Een telefoon die MA heeft, zal minder uitgebreid zijn dan een MX. Toch zijn ze allebei bedoeld voor het prive gebruik. Met de CX65 zie je het duidelijk, een camera erin. Misschien komt er nog wel een CA65 of een C65 die minder uitgebreidt is.

Siemens lijkt ervoor gekozen te hebben om niet de nummers in de naam te verhogen, dit doen ze alleen als er een complete nieuwe lijn uitkomt, of als eenzelfde model telefoon iets andere eigenschappen heeft, om bijv de telefoon op de Amerikaanse markt te kunnen verkopen. Voorbeeld hiervan is de S55 en de S56.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 23:01

Pogostokje

* twiet *

Ik was bij de presentatie van deze telefoons. Ik heb ze beide dus ook in mijn handen gehad. De CX is zeker niet een 'soort 6600'. Net als de CF is ook dit toestel een middenklasser. Beide toestellen hebben bijvoorbeeld geen bluetooth. Wel hebben ze beide een camera. De CF, een vrouwenmodel, heeft daarnaast rare lampjes naast het toestenbord. ;) De CX lijkt nog het meeste op een SX1 waar de toesten weer op de juiste plaats zitten, maar heeft veel minder mogelijkheden.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 20:11
Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 16:27:
Haha hoe nep zijn de afbeelding op de telefoons zelf.
Moet je maar is kijken hoe de personen op de achtergrond kijken , en dan naar het display zelf :P.
Voor de rest ziet het er leuk uit die telefoons!
dat komt omdat je de voorgrond en achtergrond niet tegelijk scherp kan krijgen.
Dat zie je ook veel op tv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pogostokje schreef op 15 februari 2004 @ 21:56:
Ik was bij de presentatie van deze telefoons. Ik heb ze beide dus ook in mijn handen gehad. De CX is zeker niet een 'soort 6600'. Net als de CF is ook dit toestel een middenklasser. Beide toestellen hebben bijvoorbeeld geen bluetooth. Wel hebben ze beide een camera. De CF, een vrouwenmodel, heeft daarnaast rare lampjes naast het toestenbord. ;) De CX lijkt nog het meeste op een SX1 waar de toesten weer op de juiste plaats zitten, maar heeft veel minder mogelijkheden.
Kwa grootte is de CX65 behoorlijk kleiner lijkt mij... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sonos schreef op 15 februari 2004 @ 19:57:
[...]

Zoals al een paar keer gemeldt in het forum, is hier spraken van een c-klasse van Siemens.
Siemens deelt zijn of haar telefoons op in 5 verschillende klassen:
A zijn de lowbudget no-nonsens telefoons.
C zijn de lowbudget telefoons met uitgebreidere opties.
M zijn de midrange telefoons, redelijk uitgebreid en niet duur. Voor prive gebruik.
S zijn de zakelijke telefoons, met bijna alle opties erop zoals bluetooth.
U zijn de UMTS telefoons.

Siemens is ook al een tijd bezig om telefoons uit te brengen met dubbele letters in de naam. Volgens mij houden ze hiermee ongeveer hetzelfde aan als met enkele letters. Een telefoon die MA heeft, zal minder uitgebreid zijn dan een MX. Toch zijn ze allebei bedoeld voor het prive gebruik. Met de CX65 zie je het duidelijk, een camera erin. Misschien komt er nog wel een CA65 of een C65 die minder uitgebreidt is.

Siemens lijkt ervoor gekozen te hebben om niet de nummers in de naam te verhogen, dit doen ze alleen als er een complete nieuwe lijn uitkomt, of als eenzelfde model telefoon iets andere eigenschappen heeft, om bijv de telefoon op de Amerikaanse markt te kunnen verkopen. Voorbeeld hiervan is de S55 en de S56.
Het is volgens mij ook nog zo dat alle siemens toestellen, die door siemens zelf zijn gefabriceerd op een 5 zouden eindigen en alle andere niet ? Maarja, dan snap ik niet wat die cf62 ertussen doet ? zijn ze van die filosofie afgestapt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 22:24:
[...]

Het is volgens mij ook nog zo dat alle siemens toestellen, die door siemens zelf zijn gefabriceerd op een 5 zouden eindigen en alle andere niet ? Maarja, dan snap ik niet wat die cf62 ertussen doet ? zijn ze van die filosofie afgestapt ?
Volgens mij zijn ze daar al een tijdje vanaf. Zie bijvoorbeeld de ST55. Die had overigens weer wel een extra T in de naam.

Het zou overigens ook een 'filosofie' van niks zijn geweest, waar de klant niks aan heeft.
'Kijk, dit toestelnr eindigt niet op 5, dus kopen we zelf ook maar in. Aanschaffen op eigen risico dus!'

Bij de nummertjes wordt veel meer gekeken wat qua marketing handiger is. Zie bijvoorbeeld de SonyEricsson P810 die ze toch P900 hebben genoemd.

[ Voor 12% gewijzigd door wicher|IA op 17-02-2004 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ST55 is de T extra aan toegevoegd voor t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcFer schreef op 16 februari 2004 @ 17:48:
[...]

dat komt omdat je de voorgrond en achtergrond niet tegelijk scherp kan krijgen.
Dat zie je ook veel op tv :)
Nee dat komt omdat het ff duurt voordat de telefoon de image kan laten zien, en de personen op de achtergrond kijken dan allang niet meer hetzelfde B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 11:07:
ST55 is de T extra aan toegevoegd voor t-mobile
Ja, maar het typenr eindigt op een 5, terwijl-ie niet door Siemens zelf gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 11:28:
[...]

Nee dat komt omdat het ff duurt voordat de telefoon de image kan laten zien, en de personen op de achtergrond kijken dan allang niet meer hetzelfde B)
Tuurlijk niet, ik heb ook plaatjes gezien van de cx65 waar het gewoon hetzelfde is qua achtergrond en plaatje op scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol
  • Laatst online: 26-09 22:49

evol

hello world

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 16:19:
[...]

Tuurlijk niet, ik heb ook plaatjes gezien van de cx65 waar het gewoon hetzelfde is qua achtergrond en plaatje op scherm.
Foto is reeds gemaakt gewoon. Foto zie je op t scherm, mensen erachter zijn aan t bijkomen van de flits enzow :P

Wel geinige telefoons, zeker die cx65 maar te weinig functies om mijn huidige s55 op te volgen.

Move along people. Nothing to see here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:07

Nakebod

Nope.

Op het forum van Siemens Planet loopt ook een klein topicje over de prijs van de CX65 en CF62: Linkje
Neem aan dat de prijs (300-340) die daar genoemd wordt, in USD is, dus omgerekend 240/275 euro, volgens de huidige koers.
Zal waarschijnlijk wel weer een schep bovenop gedaan worden in Europa.

Heb in Nederland wel 1 shop gevonden die em op de site heeft, maar nog geen prijs bij, wel dat ie pas in 2e kwartaal leverbaar is.

Ik hoop echt wel dat die telefoon goedkoper gaat zijn, want echt speciale functies heeft ie niet, voor die prijs kan je zowat een S55 nemen..

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Heeft iemand al gehoord vanaf wanneer ie precies in de winkels ligt? het enige wat ik kan vinden op de siemens website is 2nd quarter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word het niet tijd om voor elke foon een apart topic te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een stomme vraag, maar er wordt gesproken over een usb poort, weet iemand of deze ook compitable zal zijn met osx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!
  • Laatst online: 19:28

Bleh!

:)

Preview M65/CX65

Zelfde verhaal als bij de M65 (zijn intern gelijk). Klinkt hoopgevend, werkt snel, goed display en nog wat schoonheidsfoutjes :o

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zeg! Die preview belooft wat! Als de CX65 echt zo goed is wordt dat mn volgende mobiel

*Frake tevreden met zn m55 maar wil ook graag fotootjes maken*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker Frake, die preview ziet er zeker interessant uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind de CX65 ook een hele mooie telefoon! Alleen jammer dat hij geen blue-tooth ed heeft :(

Het design is wel erg mooi! (veel beter dan de M65, S65)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Ik denk dat S65 IRL ook wel mooi is. Dat moet nog blijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Verschillende versies CX65 (PDF)
Wat een frontje al niet kan doen!!!
Links naar rechts T-mobile, origineel, Vodafone, Orange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 19:38
http://mobil.idnes.cz/mob...enscx65recenze040517.html

review van de CX65 (veel pics!!), alleen m'n Tsjechisch is niet zo goed 8)7 Ziet er wel gelikt uit moet ik zeggen

[ Voor 5% gewijzigd door donny_p op 05-06-2004 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 26-09 10:33
Is deze foon technisch gezien niet zo'n beetje identiek aan de M65 of lijkt dat nu maar? In Mozilla doet nieuwemobiel.nl het niet goed, dus kan ik ze niet precies vergelijken qua specs, maar als mn geheugen me niet in de steek laat hebben ze dezelfde features toch?

De S65 is volgens mij ook hetzelfde, maar dan met Bluetooth, betere camera en extern geheugen.

[ Voor 17% gewijzigd door HarmoniousVibe op 05-06-2004 17:04 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Intern zijn ze idd gelijk.
Vergelijken kun je ook op www.club-siemens.net
(daar zitten ook minder fouten in...)

Volgens belstore.nl is de CX65 vanaf week 27 leverbaar!

Is er al iemand die de CF62 heeft? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CX65 kan je volgende week in de winkel kopen.
Er worden al reclames geshowed op de tv. Persoonlijk vind ik er geen bal, geen 1 megapixel camera, geen mmc/sd card(mp3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
meer pics van CX65: http://www.mobilmania.cz/...107269&CHID=6&EXPS=&EXPA=

ik moet zeggen dat die camera er wel goed uit ziet, de foto's zijn erg kleurrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donny_p schreef op 15 juni 2004 @ 10:25:
meer pics van CX65: http://www.mobilmania.cz/...107269&CHID=6&EXPS=&EXPA=

ik moet zeggen dat die camera er wel goed uit ziet, de foto's zijn erg kleurrijk
Ziet er idd goed uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 00:07:
CX65 kan je volgende week in de winkel kopen.
Er worden al reclames geshowed op de tv. Persoonlijk vind ik er geen bal, geen 1 megapixel camera, geen mmc/sd card(mp3)
het is ook geen smartphone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 13:12:
[...]

het is ook geen smartphone...
Als je 1 megapixel en sd/mmc functie heb wil het nog niet zeggen dat het een smartphone is hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 14:40:
[...]

Als je 1 megapixel en sd/mmc functie heb wil het nog niet zeggen dat het een smartphone is hoor
meestal wel...

hmm ik vind dat allebij de telefoons zijn eigen topic moet hebben.. maak ik wel de openingspost... goed idee?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Misschien kun je de CX65 dan beter combineren met de M65, die zijn zo goed als gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 14:49:
[...]

meestal wel...

hmm ik vind dat allebij de telefoons zijn eigen topic moet hebben.. maak ik wel de openingspost... goed idee?!
Goed idee! Dit word verwarrend...

Maak het nieuwe topic dan van de CF62 aangezien het hier het meeste over de CX65 gaat en dit dus beter het CX65 topic dan kan worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Ja volgens mij wordt het niet echt een topper die CF62... Al schijnen die dynamic lights om het toetsenbord wel geinig te zijn. Ik heb het in ieder geval niet op van die clamshell dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke morgen maak ik wel 2 aparte topics met de siemens startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 17:44:
oke morgen maak ik wel 2 aparte topics met de siemens startpost :)
Je hoeft niet 2 aparte te maken. Deze laat je door een Admin het CX65 top maken en je maakt een nieuwe voor de CF62... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaap

640x480 als camera heb ik al ruim 1.5 jaar in mijn SE P800 hehe:P

Ik heb het niet zo op Siemens :( onlogische menu's etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 17:51:
Gaap

Ehrm die P800 is toch wel een geheel andere klasse. En wat jij hebt met siemens heb ik met SE. Dus even no hard feelings maar als je niets hebt toe te voegen...
offtopic:
bovendien zijn bijna alle SE lelijk

@mafkeez: klopt maar die is extern

[ Voor 14% gewijzigd door Bleh! op 15-06-2004 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Gaap

en ik ook al 1,5 jaar op mijn s55 met flits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 17:47:
[...]

Je hoeft niet 2 aparte te maken. Deze laat je door een Admin het CX65 top maken en je maakt een nieuwe voor de CF62... :)
oke, ik ga dan vanavond 1 maken.. :)
Gaap

onlogische menu's? zeker jaren lang nokia gebruikt of iets anders. Want dat is het probleem... Ik heb nog nooit nokia gebruik en ging gelijk siemens gebruiken, vind het menu makkelijker dan de nokia..

Dus mensend at is het probleem, denk je dat een grote bedrijf ( als siemens ) een k*t menu gaat maken? :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 20:17
ik vindt nokia ook maar k*t en motorala helemaal. En Siemens is echt wel fijn als je er een tijdje mee werkt

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellFish
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 17:29

HellFish

Hang The DJ

Cyrus The Virus schreef op 17 juni 2004 @ 23:19:
ik vindt nokia ook maar k*t en motorala helemaal. En Siemens is echt wel fijn als je er een tijdje mee werkt
Inderdaad, ik heb nu een M50, en ben van plan binnekort de CF62 te kopen.

Asus A7V333 | AMD XP 2000+ | 512 MB RAM PC2700 | Aopen GF 4 Ti4200 128MB (310/500) | DVD 16/40 | WinTV Go | ADSL 3.3 Mbit | Logitech Cordless Desktop Optical

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 26-09 10:33
Cyrus The Virus schreef op 17 juni 2004 @ 23:19:
Intelligente reply |:(

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand die al een CX65 heeft? Op webshops zie ik nu wel staan volop leverbaar... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
Afbeeldingslocatie: http://gogo.toson.net/happy5th.jpg

wel een aardige vergelijking :)

komt er trouwens nog een mooie startpost of een apart topic voor de CX65??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit mobieltje is echt uber geil!!! fix maar snel een startpost :D:D:D: sexxxyyy
ik heb nu een samsung e700 maar die verkoop ik en heb al een siemens cx65 besteld, echt sexy! wel jammer dat die geen mp3 heeft want daar wacht ik al heel lang op... alleen de sl45 had dat right? en die was ook super sexy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 23:30:
Dit mobieltje is echt uber geil!!! fix maar snel een startpost :D:D:D: sexxxyyy
ik heb nu een samsung e700 maar die verkoop ik en heb al een siemens cx65 besteld, echt sexy! wel jammer dat die geen mp3 heeft want daar wacht ik al heel lang op... alleen de sl45 had dat right? en die was ook super sexy
sl45, je kon een optionele mp3 speler aanklikken aan een x55 toestel en de sx1.
Startpost komt eraan, maar wie kan met de mods praten over 2 aparte topics, ik niet in iedergeval want ze luisteren mij toch niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
dit telefoontje verdient een apart topic met mooie OP :)

@ Tjakko: krijg je Orange World aan de praat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koen schreef op 21 juni 2004 @ 00:23:

komt eraan... rustig...
Alleen iemand moet aan de moderators vragen of ze dit topic willen splitsen ofzo..
Of we gooien deze dicht, en dan open ik 2 aparte topics :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 23:40:
[...]

sl45, je kon een optionele mp3 speler aanklikken aan een x55 toestel en de sx1.
Startpost komt eraan, maar wie kan met de mods praten over 2 aparte topics, ik niet in iedergeval want ze luisteren mij toch niet...
Die optionele mp3 speler is voor x35 en x45! x55 serie heeft dat niet. Theoretisch kan hij eraan, maar het past niet omdat de connector anders is...
edit:
FF een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.heise.de/mobil/tests/2002/05/03/mp3handys/bild04.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Bleh! op 21-06-2004 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bleh schreef op 21 juni 2004 @ 10:39:
[...]

Die optionele mp3 speler is voor x35 en x45! x55 serie heeft dat niet. Theoretisch kan hij eraan, maar het past niet omdat de connector anders is...
hmm..
Alsof ik er 1 zag die ook voor x55 was....
Maar ja, welke nokia had in die tijd mp3, welke sony erricson had in die tijd mp3 enz :) . _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

Hmm, niet te hard SE, of eigenlijk alleen de E had ook zoiets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ging net naar de stad, en ik zag de m65, cx65 en cf62 in een vitrine, gelijk foto genomen met mijn sx1 :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/m65cx65cf65.jpg

Ik moet zeggen ze zien er allemaal erg leuk uit!!

edit:
over 2 aparte topics heb ik de moderators geemaild

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!

Bleh!

CF62 bedoel je? :)
Ik ga dan ook maar eens kijken, denk dat ik een CX65 neem. Die S65 duurt me te lang...
Al is hij op het net toch wel een stuk goedkoper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
koen schreef op 21 juni 2004 @ 00:23:

haha nee koen deze foto heb ik niet gemaakt (van club-siemens geplukt)als je goed kijkt zie je ook de F achter Orange ;) ik heb hem net besteld en verwacht hem deze week maar ik gebruik een t-mobile sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je hem toch wel goedkoper moet kunnen krijgen dan 300 euro, die cx65 zeker zonder abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
donny_p schreef op 21 juni 2004 @ 13:44:

haha nee koen deze foto heb ik niet gemaakt (van club-siemens geplukt)als je goed kijkt zie je ook de F achter Orange ;) ik heb hem net besteld en verwacht hem deze week maar ik gebruik een t-mobile sim
dan kan ik gerust zeggen dat ik je wallpaper überlelijk vond :P

ik heb het toestel voor € 240,- (incl verzenden) besteld bij telecom4u.nl
hoop het deze week binnen te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bleh schreef op 21 juni 2004 @ 13:00:
CF62 bedoel je? :)
Ik ga dan ook maar eens kijken, denk dat ik een CX65 neem. Die S65 duurt me te lang...
Al is hij op het net toch wel een stuk goedkoper!
oeps, tja alles is 65 behalve die :) .. Hmm nog steeds geen email gekregen van de mods..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Weet iemand een goeie site met eem CX65 T-mobile + een XBOX PS2 TV PDA ?? een van die dingen

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
en krijgt de cx65 het eigen topic die het toestel verdient? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koen schreef op 21 juni 2004 @ 23:13:
en krijgt de cx65 het eigen topic die het toestel verdient? :P
ik heb de moderators vaochtend geeemaild, nog geen antwoord :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag komt de mijne binnen... 190.94 excl. btw... dus ehm 234 ongeveer inclusief btw!!!!! WH00T el cheapo ofniet? ik geloofde het ook niet, maar een vriend van me heeft een eigen telecommunicatie bedrijf en hij kon hem zo goedkoop inkopen! oh man kan niet wachten!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Laatst online: 18:51

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 01:57:
.... oh man kan niet wachten!!!!!!!!!!!
Nou, wij ook niet ;) Jij kan ons dan verder vast wel op de McDonalds trakteren na deze financieel verantwoorde aankoop :P

Maare... kan je wat ervaringen posten als je hem hebt? :D

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
Wallie schreef op 22 juni 2004 @ 08:17:
[...]

Nou, wij ook niet ;) Jij kan ons dan verder vast wel op de McDonalds trakteren na deze financieel verantwoorde aankoop :P

Maare... kan je wat ervaringen posten als je hem hebt? :D
jaaaaaah, lekker: grilled chicken caprece graag :9

maar ik zal wel niet mee mogen, omdat ik zelf ook
hoop snel m'n cx65 binnen te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
ik heb de mobile phone manager van cx65.de gedownd maar wat voor datakabel heb je voor de cx65 nodig?? past die van de s55 erop??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
woeiiii :D

toestel is zojuist binnengekomen met de postmeneer,
even mee spelen en straks fotootjes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donny_p schreef op 22 juni 2004 @ 13:17:
ik heb de mobile phone manager van cx65.de gedownd maar wat voor datakabel heb je voor de cx65 nodig?? past die van de s55 erop??
Ik denk t wel, want als je op de siemens site kijkt, zie je bij accessoires van de CX65 dezelfde datakabel staan, welke voor de X55-serie gebruikt werd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koen schreef op 22 juni 2004 @ 13:50:
woeiiii :D

toestel is zojuist binnengekomen met de postmeneer,
even mee spelen en straks fotootjes!!!
Beter voor je! Laat snel wat weten, ben namelijk ook zeer geïntresseerd :)

edit: had beter in één bericht gekunt... :z

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
waarom lezen de moderators nooooiiitttt mij emails? Wat is dit?!, WIJ WILLEN 2 APARTE TOPICS!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
jah laat ons wat weten, zit zelf nog te twijfelen tussen CX65 & M65 (CX65 vindt ik mooier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P net de M65 gekocht bij de BC,... bruut toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 16:28:
:P net de M65 gekocht bij de BC,... bruut toestel!
dit kan hier: Siemens M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 15:16:
offtopic:
waarom lezen de moderators nooooiiitttt mij emails? Wat is dit?!, WIJ WILLEN 2 APARTE TOPICS!!!!!!
offtopic:
Zeker naar Intoxicated gemaild? Die is wel vaker wat dwars (slechte ervarings mee ;)), probeer Korakel eens te bereiken... die wil je wel te woord staan: korakel at tweakers dot net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

<< ik ben bezig met nieuwe topics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal