[Mp3/Ogg-Speler]Xclef HD800 mini-review! Deel 1

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 5.385 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:48
tot mijn verbazing zit er iets los in de speler. er rammelt iets duidelijk en dit zat er al toen ik m kreeg maar t viel me nu pas op. dat hoort niet. hijs niet gevallen dus zowiezo een fout. morgen gaat ie terug.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

wat is nou eigenlijk het verschil tussen xclef500 en 800?
(want ik heb de 500 en een aanvullende beurs ;) )

alvast een paar dingetjes:
- grootte
- ogg support
- batterijduur (zeer slechte zaak voor 800 iig)
kan hier niet zo'n fix worden gedaan niet als bij de 500, van 12->17 uur??
- ???
-...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ok, eigenlijk ist een beetje een vraag die door het hele topic al beantwoord wordt. met een beetje zoekwerk door de pagina's ben je er zo. de speler is kleiner. batterij speelduur is helemaal niet zo dramatisch als jij weergeeft. verder heeft deze idd ogg support. betere FM ontvanger. enz... voor de rest gewoon ff speuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Kan me ook niet echt voorstellen dat de batterijduur van de 800 slechter is als die van de 500. Als je alleen ogg-bestanden (800) er op hebt staan i.t.t. alleen mp3(500), dan kan het zijn dat je met de 800 een kortere tijd haalt als met de 500. Ik heb overigens geen idee of er verschil zit kwa stroomverbruik van de hd tussen de 500 en 800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De hd800 heeft een batterij met 25% minder capaciteit dan de hd500. De hd500 haalt met continu doorspelen ~17 uur.

Een simpel reken sommetje: 0,75x17 = 12.75 uur. Dus ik denk zelf dat de HD800 niet veel langer dan 13 uur zal kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-07 08:53
Vandaag is de postbode langsgekomen met m'n pakketje!! :*)

maar natuurlijk net op het moment dat ik niet thuis was..... 8)7
Vanaf morgen dus eindelijk genieten van deze geweldige speler!

verder nog suggesties wat ik nog zou moeten doen als ik 'm morgen heb?
firmware upgraden? nieuwste software downloaden? accu opladen? >:)

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
firmware is al geupdate naar .022
er is geen software voor de speler
batterij opladen is niet onverstandig aangezien hij leeg wordt geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Laatst online: 16-06 16:33
Oeh!
Ik heb zojuist mijn speler gekregen (als verjaardagscadeau, morgen word ik 16 :D ) en hij bevalt me echt super!
Nog mooier dan op de foto's! :D
Opladen gaat vrij snel gelukkig. Heb de tuner net al even kunnen uittesten en hoewel er wel wat ruis hoorbaar is, is deze zeker niet slecht!
Ik heb de standaard oordopjes ook maar meteen even vergeleken met de Sennheiser MX400-set, die ik er ook maar bijbesteld had.
En ik kan meteen alle meningen over de standaard dopjes bevestigen: die zuigen >:)
Ik ben weer tevreden! _/-\o_

Edit:
Hee, een mede-vandaag-zijn-speler-bezorgd-gekregen-persoon ;)
Voodooforever schreef op 04 mei 2004 @ 18:10:
Vandaag is de postbode langsgekomen met m'n pakketje!! :*)

maar natuurlijk net op het moment dat ik niet thuis was..... 8)7
Vanaf morgen dus eindelijk genieten van deze geweldige speler!

verder nog suggesties wat ik nog zou moeten doen als ik 'm morgen heb?
firmware upgraden? nieuwste software downloaden? accu opladen? >:)
Accu opladen ja :) In de doos vind je een stekker, die moet je aan het andere uiteinde aansluiten op de adapter, en die stop je weer in de speler. Je ziet het vanzelf wel :) Het opladen kan een tijdje duren, dus bedenk vantevoren of je iets anders kunt gaan doen in de tussentijd :p
Software downloaden: Die is er gelukkig niet, je kunt gewoon via verkenner alles erop zetten :) En tenzij je Windows 98SE of ouder hebt, heb je ook geen drivers nodig. Dus de driver-cd kun je dan ook achterwege laten.
Firmware downloaden: Hoeft ook niet, zoals hierboven al gezegd werd: nieuwste staat er al op :)

Btw. kan het kloppen dat de speler niet 100% batterijniveau laat zien op het display?

[ Voor 56% gewijzigd door Thanatos op 05-05-2004 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83429

Iemand al een oplossing voor het niet kunnen verwijderen van opgenomen geluid?
Kan deze niet via de PC verwijderen, wat erg storend is :(

Ik heb hem gister binne gekregen...Ik vind um TOP :D alleen de oordopjes...kan beter idd ;)
De afstandbediening is wel btje groot, maar daar staat een mooi LCD sgermpje tegenover :) Alleen is het beeld van de afstandbediening niet helemaal goed...hij is erg moeilijk leesbaar (contrast erg laag)...nu hebk geprobeerd met contrast regeling in de speler ut un btje sgerper te maken, maar nog geen suc6 mee gehad :( Iemand een oplossing?

CIAOZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Kan je opgenomen geluid wel via de speler verwijderen eigenlijk?

LCD schermpje heeft bij mij prima contrast, maar als je het niet via de speler kan veranderen, kan het gewoon niet.

Oordopjes: voor een speler van 360 euro is het echt zonde dat ze die flutdingen erbij doen, koop een Sennheiser MX400 of 500 (dat is een 400 met volumeregelaar). MX400= 14,95 bij MP3CDSpeler.nl.
* Thanatos had een MX400 besteld en kreeg een MX500 :D

[ Voor 3% gewijzigd door Thanatos op 05-05-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Thanatos schreef op 05 mei 2004 @ 16:47:
Kan je opgenomen geluid wel via de speler verwijderen eigenlijk?]
LCD schermpje heeft bij mij prima contrast, maar als je het niet via de speler kan veranderen, kan het gewoon niet.

Oordopjes: voor een speler van 360 euro is het echt zonde dat ze die flutdingen erbij doen, koop een Sennheiser MX400 of 500 (dat is een 400 met volumeregelaar).
MX400 kost 14,95 bij MP3CDSpeler.nl.
* Thanatos had een MX400 besteld en kreeg een MX500 :D

PS. Yeehaa: ik weet niet of je vraag al beantwoord is, maar je kunt de speler dus wel uitzetten via de afstandsbediening, logischerwijs door de stopknop even ingedrukt te houden, net als op de speler. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Thanatos op 05-05-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
Okeej! vandaag dus gehaald. In een woord _geweldig_!! _/-\o_ Alleen al hoe de speler eruit ziet! Hangt momenteel aan de lader....(hoelang nogggg?? :o )

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
4 uur ofzo.

en de speler geeft wel 100% aan maar dan moet je gewoon lang wachten. heb geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Hmmm, hoe zit het nou met het verwijderen van opgenomen bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Thanatos schreef op 05 mei 2004 @ 20:30:
Hmmm, hoe zit het nou met het verwijderen van opgenomen bestanden?
Nouw, dan selecteer je dus zo'n bestand in explorer. Vervolgens druk je op delete en daarna op yes :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
correctie :) bij een aantal encode bestanden moet je dat doen via de speler zelf. is een maniertje voor. via explorer kon dat niet geloof ik. ik kan ze iig niet verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wwillem schreef op 05 mei 2004 @ 22:48:
[...]

Nouw, dan selecteer je dus zo'n bestand in explorer. Vervolgens druk je op delete en daarna op yes :+.
Jah en dat dus tie dus juist NIET met opgenomen bestanden :S :(
dus een ander voorstel? :D :?

Klopt het dat de speler behoorlijk snel leeg is, wanneer je zonder adapter dr even 20GB opzet? :9

voor de rest alleen maar lof voor dit apparaatje *excl oordopjes dan;)* _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
wwillem schreef op 05 mei 2004 @ 22:48:
[...]

Lukt dat bij jou dan :?

Gister btw een stuk van Liberation opgenomen, via de line-out van mijn stereo, kwaliteit is echt :9 Alleen bij opnemen via hoofdtelefoon-uitgang is de kwaliteit wat minder, en het volume erg laag, en bovendien afhankelijk van het volumeniveau van de stereo. Maar goed, dat was te verwachten ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Thanatos op 06-05-2004 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
Heb inmiddels het apparaatje wat beter leren kennen. Menu's zijn erg handig in het gebruik, lekker duidelijk en overzichtelijk. Erg goede geluidskwaliteit! Maximaal volume niveau is echt }) sjeeesuss wat kan dat ding hard!! :P .

Alleen een probleem. Ik heb er dus ook zown remote bijbesteld, maar deze werkt echter maar half! :? Bediening is nix mis mee, maar er komt nix op de display te staan! Hij licht alleen blauw op, verder staat er nix. En het gekke is, hij heeft t wel eventjes goed gedaan!

Zijn er misschien nog andere hier met hetzelfde probleem?

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Laatst online: 13-01-2022
Anoniem: 83429 schreef op 05 mei 2004 @ 22:57:
[...]

Jah en dat dus tie dus juist NIET met opgenomen bestanden :S :(
dus een ander voorstel? :D :?
zijn dat toevallig Avi bestanden ? 8)7

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BadBoy18 schreef op 06 mei 2004 @ 17:22:
[...]

zijn dat toevallig Avi bestanden ? 8)7
Nee dat zijn ze niet, maar ik heb een (tijdelijke) oplossing gevonden voor het verwijderen van opgenomen bestanden. :)
Sluit de speler aan op de PC en verwijder de map VOICE RECORD en/of ENCODE en maak deze opnieuw aan *met hoofdletters!*

Hierdoor worden de bestanden in beide mappen verwijderd :)

hopelijk is dr snel een optie om de bestanden zelf te verwijderen, want als je een van de bestanden wilt bewaren...tjah... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voodooforever schreef op 06 mei 2004 @ 16:30:
Heb inmiddels het apparaatje wat beter leren kennen. Menu's zijn erg handig in het gebruik, lekker duidelijk en overzichtelijk. Erg goede geluidskwaliteit! Maximaal volume niveau is echt }) sjeeesuss wat kan dat ding hard!! :P .

Alleen een probleem. Ik heb er dus ook zown remote bijbesteld, maar deze werkt echter maar half! :? Bediening is nix mis mee, maar er komt nix op de display te staan! Hij licht alleen blauw op, verder staat er nix. En het gekke is, hij heeft t wel eventjes goed gedaan!

Zijn er misschien nog andere hier met hetzelfde probleem?
Ik heb het zelfde probleem. Dit is op te lossen door de plug van de remote een paar keer in en uit de speler te halen. Maar ik vind dit zelf niet kunnen. een remote van 100piek die ut voor de helft doet...dat is neem ik aan niet normaal :?

Khoop je hiermee btje geholpen te hebben Voodoo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
Anoniem: 83429 schreef op 06 mei 2004 @ 17:31:
[...]

Ik heb het zelfde probleem. Dit is op te lossen door de plug van de remote een paar keer in en uit de speler te halen. Maar ik vind dit zelf niet kunnen. een remote van 100piek die ut voor de helft doet...dat is neem ik aan niet normaal :?

Khoop je hiermee btje geholpen te hebben Voodoo :)
Er in en eruit halen als de speler zelf uitstaat? Ik heb hem verschillende keren erin gedaan en er weer uitgehaald, en weer terug geplugd etcetc.. maar komt nog steeds geen beeld :| Inderdaad erg jammer voor zo'n duur dingetje!

Denk dat ik de remote maar terugstuur, en een nieuwe eis! Kan niet voor dat geld! |:(

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

ik heb 'm nou 1 dag, en ik vind 'm geweldig! :)
alleen heb ik een m3u playlist van 230 nummers, maar hij wil niet verder dan 100 tellen op mijn spelertje? :?

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
ja das een bekend 'probleempje' en ik heb van onbevestigde berichten begrepen dat dat wordt opgelost in een volgende firmware...

edit: oeeeps foutje brim is nog ingelogd, dit bericht is van JEEHAA :P

[ Voor 26% gewijzigd door Brimme op 06-05-2004 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ik dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voodooforever schreef op 06 mei 2004 @ 17:44:
[...]

Er in en eruit halen als de speler zelf uitstaat? Ik heb hem verschillende keren erin gedaan en er weer uitgehaald, en weer terug geplugd etcetc.. maar komt nog steeds geen beeld :| Inderdaad erg jammer voor zo'n duur dingetje!

Denk dat ik de remote maar terugstuur, en een nieuwe eis! Kan niet voor dat geld! |:(
neej als ie aanstaat, dan moet je de remote er 2-3x in en uit halen..dan komt het schermpje wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
Anoniem: 83429 schreef op 06 mei 2004 @ 23:20:
[...]

neej als ie aanstaat, dan moet je de remote er 2-3x in en uit halen..dan komt het schermpje wel op.
Helaas. Het in en eruit halen geprobeerd, maar mocht niet baten. Toen eens goed in de contacten geblazen en opnieuw ingeplugd, en hoppa! hij deed t weer! :P

Toch blijkbaar contact probleem. Thanks anyway! ;)

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
Anoniem: 83429 schreef op 06 mei 2004 @ 17:29:
[...]

Nee dat zijn ze niet, maar ik heb een (tijdelijke) oplossing gevonden voor het verwijderen van opgenomen bestanden. :)
Sluit de speler aan op de PC en verwijder de map VOICE RECORD en/of ENCODE en maak deze opnieuw aan *met hoofdletters!*

Hierdoor worden de bestanden in beide mappen verwijderd :)

hopelijk is dr snel een optie om de bestanden zelf te verwijderen, want als je een van de bestanden wilt bewaren...tjah... :/
Ik heb geloof ik een oplossing gevonden! Met het jog-wieltje kun je een popup menu oproepen. Selecteer het te verwijderen bestand (niet afspelen!) en houd het jog-wieltje ingedrukt. Nu krijg je een menuutje met een aantal opties (Enc Bitrate, Line In, Delete en Exit) Je ziet t al...de delete optie staat er keurig tussen, zoals het hoort! :*)

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Voodooforever schreef op 08 mei 2004 @ 01:26:
[...]

Ik heb geloof ik een oplossing gevonden! Met het jog-wieltje kun je een popup menu oproepen. Selecteer het te verwijderen bestand (niet afspelen!) en houd het jog-wieltje ingedrukt. Nu krijg je een menuutje met een aantal opties (Enc Bitrate, Line In, Delete en Exit) Je ziet t al...de delete optie staat er keurig tussen, zoals het hoort! :*)
Ik kan ze met de 8.015 firmware gewoon zowel weg knikkeren van m'n harde schijf via explorer, als via de manier die jij beschrijft. Misschien ligt het aan de 8.022 firmware? :).

Vraagje aan alle mensen met een afstandsbediening. Zou je er mooie en scherpe foto's van willen maken :? Dan krijgen deze een mooi plekje op de voorpagina. Het liefst wanneer je de speler aan staat en je iets ziet op het scherm.
-Voorkant
-Achterkant
-Schuin (zoals deze )

Alvast bedankt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
wwillem schreef op 08 mei 2004 @ 21:41:
[...]

Ik kan ze met de 8.015 firmware gewoon zowel weg knikkeren van m'n harde schijf via explorer, als via de manier die jij beschrijft. Misschien ligt het aan de 8.022 firmware? :).

Vraagje aan alle mensen met een afstandsbediening. Zou je er mooie en scherpe foto's van willen maken :? Dan krijgen deze een mooi plekje op de voorpagina. Het liefst wanneer je de speler aan staat en je iets ziet op het scherm.
-Voorkant
-Achterkant
-Schuin (zoals deze )

Alvast bedankt :).
Misschien ook wel een idee om er een beetje vergelijkingsmateriaal naast te leggen. Leuk om te weten hoe groot dat ding ongeveer is. Zelf vind ik em nog veel te duur, maar bij een speler krijg je hem natuurlijk met een goeie korting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Day24
  • Laatst online: 25-10-2023
Ik heb met nog geen enkele firmware de mogelijkheid gehad om de voice record bestanden met explorer te verwijderen. De jog manier werkt inderdaad! thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
update...speler lijkt kapot. Wilde 'm net aanzetten maar alles wat er aangaat zijn de blauwe ledjes onder de knoppen!! :'( Komt geen hddactiviteit of nix, laat staan een bootlogo! wat nu?!..

edit:
effe opzij gelegd en halfuurtje later weer geprobeerd. 3x raden..doet t gewoon weer! :/ hoe vaag..nouwjah..ben blij dat ie iig weer werkt! :D

[ Voor 32% gewijzigd door ron_stultiens op 09-05-2004 15:48 ]

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113584

Momenteel ben ik een kleine week de gelukkige bezitter van een HD800.
Het ding werkt geweldig, maar er is me nu iets opgevallen.
Wanneer de harddisk actief wordt, of net klaar is met draaien, hoor ik een kraakje in de muziek. :?
Het zit niet in het file, want als ik even op < druk begint het nummer opnieuw en dan is het kraakje niet te horen.
Zijn er meer gebruikers die dat wel eens is opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113584 schreef op 10 mei 2004 @ 21:09:
Momenteel ben ik een kleine week de gelukkige bezitter van een HD800.
Het ding werkt geweldig, maar er is me nu iets opgevallen.
Wanneer de harddisk actief wordt, of net klaar is met draaien, hoor ik een kraakje in de muziek. :?
Het zit niet in het file, want als ik even op < druk begint het nummer opnieuw en dan is het kraakje niet te horen.
Zijn er meer gebruikers die dat wel eens is opgevallen?
Neej gelukkig niet. Kheb um nu ook een week, maar nog geen calamiteiten aan de speler zelf. Wel aan de AB. Die wil het nog wel eens niet doen door geen beeld te geven,hooguit alleen licht. Na het uitblazen van het contact werkt deze dan wel weer. Maar soms doet hij ut,zetk speler uit,weer aan en dan doet de LCD van de AB ut nie meer :? terwijl ie tog in contact is gebleven...

WWillem,kga z.s.m. ff dig camera ff gebruiken voor fotootjes van de AB, ok?

Valt het iemand ook op dat wanneer de speler (Firmaware 022)niet aant spelen is, het scrollen door de MP3 lijst *albums* veel sneller reageert wanneer je stopt met scrollen en dus niet nog even doorscrollt terwijl je ut jogwieltje niet meer aanraakt?

Ciaoz PEEPS

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 83429 op 11-05-2004 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
die van mij lijkt over zijn problemen heen te groeien. af en toe als ik te snel zap (shuffle aan) dan scant hij, spint, click, hdd read error. start je m weer op dan doet hij t weer. vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91539

Hoe zit het eigenlijk met de batterij? Is die ipod-achtig ingebouwd of is ie te zelf vervangen? Als niet zelf vervangbaar, hoe lang gaat hij mee (in jaren) en hoe duur is t om te laten vervangen? Ik zit te twijfelen tussen xclef en ipod.. ik neig op dit moment meer naar de xlef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
zowiezo xclef :) nah de batt is niet vervangbaar in die zin dat je dat niet zelf kan doen. litium batt gaan altijd wel lang mee, reken bij veel gebruik en netjes laden minimaal 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91539

en over 2 jaar dan? hoe zorg je dan voor vervanging? er zijn geen europese fabrieken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
nah 2.. zeg dan maar gewoon 3. dan is er echt wel wat te regelen met je leverancier. bij mij is dat mp3cdspeler. het kan nooit zo zijn dat de speler daarna onbruikbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Anoniem: 91539 schreef op 12 mei 2004 @ 16:40:
en over 2 jaar dan? hoe zorg je dan voor vervanging? er zijn geen europese fabrieken toch?
Lithium ion batterijen gaan 1000 oplaad beurten mee. Ik laad hem 1x per week op -> 1000 weken = 19,2 jaar. Moet lukken zou ik zeggen ;).

Er zitten wel gewoon schroefjes in de xclef hd800 waarmee je hem open kunt maken, net als bij de hd500. Dus ik verwacht dat je hem over 19 jaar gewoon netjes open kunt maken, er een batterij in kan doen met 500 keer zoveel capaciteit en vervolgens weer kunt genieten van je speler.
Anoniem: 83429 schreef op 11 mei 2004 @ 23:38:
WWillem,kga z.s.m. ff dig camera ff gebruiken voor fotootjes van de AB, ok?
Prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Voodooforever schreef op 09 mei 2004 @ 15:30:
update...speler lijkt kapot. Wilde 'm net aanzetten maar alles wat er aangaat zijn de blauwe ledjes onder de knoppen!! :'( Komt geen hddactiviteit of nix, laat staan een bootlogo! wat nu?!..

edit:
effe opzij gelegd en halfuurtje later weer geprobeerd. 3x raden..doet t gewoon weer! :/ hoe vaag..nouwjah..ben blij dat ie iig weer werkt! :D
Dat heb ik soms ook, het al een paar keer gehad bij het booten met een oplader eraan, en 1x normaal.
heel vaag...

wwillem: Zoek je nog foto's van de afstandsbediening? :)

En: als ik wil formatteren, hoef ik toch nergens een backup van te maken, laat hij de firmware gewoon staan en kan ik gewoon formatteren via Windows Verkenner?

[ Voor 13% gewijzigd door Thanatos op 15-05-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
Als iemand nog vette bootlogo's heeft.. pleur maar in t topic zou ik zegge!
Ben ondertussen wel uitgekeken op dat standaard plaatje. :)

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Voodooforever schreef op 16 mei 2004 @ 11:44:
Als iemand nog vette bootlogo's heeft.. pleur maar in t topic zou ik zegge!
Ben ondertussen wel uitgekeken op dat standaard plaatje. :)
Heb je hier al gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
ja..al eens voorbij zien komen met google. Is verder niet veel aanbod, dus we zullen dan maar eventjes hier uit moeten kiezen. :)
/me Voodoo gaat effe t bootlogo veranderen ;)

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Thanatos schreef op 15 mei 2004 @ 14:59:
wwillem: Zoek je nog foto's van de afstandsbediening? :)

En: als ik wil formatteren, hoef ik toch nergens een backup van te maken, laat hij de firmware gewoon staan en kan ik gewoon formatteren via Windows Verkenner?
Formatteren kan je zonder problemen met explorer (windows verkenner in NL) doen. Je muziek is uiteraard weg dan, dus daar zou ik wel een backup van maken ;).

Ja foto's van de afstandbediening zijn nog steeds welkom. Het liefst wanneer je de speler aan staat en je iets ziet op het scherm.
- Voorkant
- Achterkant
- Schuin (zoals deze )
- Voorkant + vergelijkingsmateriaal
- Aansluitstekker van de remote.

Klopt het trouwens dat het geluid zonder remote helderder en mooier is dan met of is dit een fabeltje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
wwillem schreef op 16 mei 2004 @ 16:19:
[...]
Klopt het trouwens dat het geluid zonder remote helderder en mooier is dan met of is dit een fabeltje :?
Lijkt me sterk..
* Thanatos kan geen verschil in geluidskwaliteit ontdekken :)

Vanmiddag ga ik trouwens even kijken of ik wat leuke kiekjes kan maken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105078

:| ik heb de hd-800 nu net een weekje, maar het valt me erg tegen. Ik denk dat ik hem terugstuur. De machine is absoluut niet bugfree: tijdens opnemen crasht de machine ( dat probleem is wel eerder genoemd op dit forum), opgenomen mp3's kun je niet verwijderen vanaf de computer alleen vanaf de machine, lekker handig als je veel bestanden wilt verwijderen.. en verder : opnemen vanaf de ingebouwde microfoon lukt prima met zacht gesproken woord, maar iets te hard praten en de boel vervormt al helemaal:((((

kortom: geld terug! (8> ik heb gelukkig mijn oude hd-500 nog

oh ja: de play knop op de voorkant klikt niet lekker, alle andere knoppen werken wel lekker.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 105078 op 17-05-2004 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik begrijp nu eindelijk waarom ik in mijn beeldscherm van mijn HD800 zo'n gek tekentje krijg wanneer ik ID3 Tag heb ingeschakeld. Blijkt dat mijn speler (met firmware 8.022) niet in staat is om ID3 Tag v2 te kunnen lezen. Iemand anders dat ook opgevallen? Als ik in de specificaties kijk van de speler, dan staat er dit:

* ID3 Tag ID3 Tag supported (Ver 1.0/1.1/2.0 support)

Ik heb 3 verschillende versies van een nr erop gezet. 1 met alleen ID3 v1, nog een met alleen ID3 v2 en de laatste met beiden.

Met alleen ID3 v1 krijg ik netjes de bestandsnaam *dan wel scrollend* en krijg ik geen raar vaag tekentje voor in de plaats. Enige is dat ik niet te zien krijg de artiest en album onderaan *wel ingevoerd in tag*.

Met alleen ID3 v2 krijg ik dus wel zo'n vaag (Koreaans?) tekentje ipv van de bestandsnaam :S. Ik krijg dan wel de artiest+album te zien.

Met beiden aan *zowel ID3 v1 en v2* krijg ik tevens het vage tekentje te zien en de naam van artiest+album

Iemand een oplossing voor dit probleem, of moet ik dit doorsturen naar Multichannel-Labs? Misschien met de volgende firmware wel in orde, tenzij ik zelf iets verkeerd doe :S

denk dr over tog maar ff mailtje te sturen naar ze. Tog vaag? adverteren ze met support van v1,1.1 en 2..krijg je dit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114294

Even mijn ervaringen online:

Het is een aardige machine, maar met zijn beperkingen.
De volgende beperkingen ondervonden :

- Geen volume display tijdens encoden. (is fijn als je opneemt van externe mic)
- Geen mic in. (De line-in is niet geschikt voor mic = mic amp nodig)
- Tijdens vooruitspoelen in een grote mp3 stopt ie gewoon met spoelen.
- Vooruit spoelen is te langzaam (ik werk met grote mp3 files)
- Tijd display is soms verkeerd bij mp3 van > 99 minuten
- Tijd display is alleen in minuten ( bij afspelen)
- Tijdens het encoden van een grote mp3 reageert de speler niet op "stop"
De harddisk gaan wel staan te ratelen, maar daarna niets.
Als er later nog een keer op stop gedrukt wordt, dan stopt ie wel.
Lijkt mij op een probleem met het opneem buffer en de grootte van de mp3

Al met al een hele lijst.
Zal ik deze lijst opsturen naar Xclef WWillem ? Of heb jij kontakt met die luitjes daaro?

Ik was benieuwd of de afstandbediening ook een microfoon bevat waarmee opgenomen kan worden.
De interne mic neemt ook het geluid op van de draaiende harddisk. :X

OH ja, Firmware 8.022

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 114294 op 19-05-2004 11:36 . Reden: Firmware toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Anoniem: 114294 schreef op 19 mei 2004 @ 11:35:

Afbeeldingslocatie: http://atlas.et.tudelft.nl/vdberg49/xclef/bovenkant.jpg

zit toch echt een mic op hoor. voor de rest valt het best mee wat bugs betreft. je kan je daar ook gewoon over heen zetten. komt bij een volgende firmware wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114294

mmmm, ik weet dat er een INTERNAL mic opzit.

Gezien het feit dat ik deze mp3 machine hoofdzakelijk gebruik voor het opnemen van lezingen (met een externe mic dus), die dus lang duren., heb ik wel degelijk last van deze problemen.

Volgende firmware he?.
Dus ik zal zelf Xclef emailen ?

Maar heeft de afstandbediening nu een mic of niet ?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 114294 op 19-05-2004 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was benieuwd of de afstandbediening ook een microfoon bevat waarmee opgenomen kan worden.

OH ja, Firmware 8.022
neej deze bevind zich niet in de AB.
Tevens merk ik dat wanneer ik de AB niet inplug...het scrollen van mappen geen delay veroorzaakt, maar wanneer de AB wel is ingeplugd, zorgt deze ervoor dat er een delay is in het scrollen. Je scrolt zelf dan niet meer met de Jog, maar de speler gaat zelf nog wel tijdje door met scrollen. Waarschijnlijk heeft dit te maken met dat de AB de snelheid van het scrollen niet aankan. Iemand een oplossing ervoor? het aant pixels voor scrollen verlagen helpt niet.

Firmware 8.022

Jah Willemm...wij hier alles posten en jij ut doorsturen of moeten we dat zelf doen? Graag dit doorsturen dan svp :D O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jeehaa schreef op 19 mei 2004 @ 11:40:
[...]

[afbeelding]

zit toch echt een mic op hoor. voor de rest valt het best mee wat bugs betreft. je kan je daar ook gewoon over heen zetten. komt bij een volgende firmware wel goed
daar heb je gelijk in...kan leven met de bugs, maarjah...als je ze niet bekend maakt...wie komt dr dan nog met een firmware update? :P :7

dus posten die hap...kan ie alleen maar beter van worden! :D

ciaoz..iemand al antwoord op mijn eerdere vraag over ID3 tags *zie page14*? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Anoniem: 83429 schreef op 19 mei 2004 @ 13:20:
ciaoz..iemand al antwoord op mijn eerdere vraag over ID3 tags *zie page14*? :?
Ik zou gewoon een oudere firmware proberen. De laatste keer dat ik ID3 tags gebruikte (firmware 8.000) werkte het namelijk wel.
Anoniem: 114294 schreef op 19 mei 2004 @ 11:35:
De volgende beperkingen ondervonden:

Check jeehaa z'n reactie
- Tijdens vooruitspoelen in een grote mp3 stopt ie gewoon met spoelen.
Ja wat moet ie anders :D. Xclef moet gewoon het doorspoelen sneller maken :).
- Tijdens het encoden van een grote mp3 reageert de speler niet op "stop"
De harddisk gaan wel staan te ratelen, maar daarna niets.
Als er later nog een keer op stop gedrukt wordt, dan stopt ie wel.
Lijkt mij op een probleem met het opneem buffer en de grootte van de mp3
De Xclef kan je niet onderbreken tijdens het encoderen. Gelukkig maar, anders blijft er allerlei troep achter in z'n buffer. Bovendien duurt het wachten op puur encoderen maar 15 sec omdat het tijdens het opnemen ook al gebeurt.

Met de andere punten van je ben ik het wel eens :). Jij bent duidelijk iemand die dit apparaat heeft voor lange opnamens. Ik zelf irriteer mij absoluut niet aan het feit dat je alleen maar de tijd in minuten kan zien, maar ik kan mij wel voorstellen dat dit vervelend is bij lange opnamens.
Zal ik deze lijst opsturen naar Xclef WWillem ? Of heb jij kontakt met die luitjes daaro?
Doe geen moeite, ze hebben nog nooit gereageerd :+.
Dat zou ik helaas niet weten.
Das nu het grappige van een mic, die neemt al het omgevingsgeluid op ;).

[ Voor 10% gewijzigd door dr snuggles op 19-05-2004 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:10
@Jahaa
Nog steeds problemen met de speler ?
Ik had t zelfde ooit eens met de hd-500, dat kwam na een firmware update. Hij sloeg af na het aanzetten, n paar rare tikken en hield ermee op.
Oplossing was bij mij: format HD en daarna nieuwe firmware erop.
Het leek dat de db corrupt was geraakt..

Misschien heb je er iets aan...

edit:
HD=dh

[ Voor 4% gewijzigd door rinkel op 21-05-2004 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
rinkel schreef op 21 mei 2004 @ 18:07:
@Jahaa
Nog steeds problemen met de speler ?
Ik had t zelfde ooit eens met de hd-500, dat kwam na een firmware update. Hij sloeg af na het aanzetten, n paar rare tikken en hield ermee op.
Oplossing was bij mij: format HD en daarna nieuwe firmware erop.
Het leek dat de db corrupt was geraakt..

Misschien heb je er iets aan...

edit:
HD=dh
jeehaa ;)

nou de speler lijkt zichzelf gemaakt te hebben na die firmware update. maar feit blijft dat het een rare zaak was. inmiddels werkt hij prima, t enige wat ik vreemd vind is dat er een licht rammeltje in de speler zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
Voor in het rijtje vage dingen met de HD800... Had em vandaag de hele dag aan op mn werk, maar aan het eind van de middag ging het schermpje uit. De muziek ging wel gewoon door, en hij reageerde op alle knopjes, maar het beeld deed het gewoon niet meer.
Heb hem zo een paar uur door laten spelen, en toen ik klaar was met werken wilde ik hem even opnieuw opstarten, maar toen kreeg ik de 'low battery' melding... (schermpje deed het gelukkig dus weer wel bij het opstarten)

Is dit een battery-save mode die ik nog niet ontdekt had ofzo?? beetje vreemd is het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113584

Mijn HD800 heeft inmiddels ook een paar keer kuren gehad.
Het afspelen van OGG files gaat niet goed, meestal na een paar nummers slaat hij ineens stukken over. Bij MP3 geen enkel probleem.

Verder is de blauwe led onder de VOL- toets niet goed. Als het opladen klaar is moeten alle blauwe leds branden, bij mij is sinds een week die ene led uit na het opladen. :|

Ook bij gewoon gebruik brandt deze led minder fel.

Verder ging de speler gisteren op tilt toen ik even in de zon zat te luisteren.
Hij sloeg een paar keer over en ging toen spontaan uit. Daarna wilde ik hem weer aanzetten maar deed de HD niks meer. Nadat ik de voeding had aangesloten had startte de speler weer goed op en vandaag werkte het zonder problemen.

Het kraken (het is eigenlijk meer een soort drop-out) van het geluid tijden HD activiteit valt me ook nog steeds op.

Misschien moet ik toch maar eens gaan klagen. Maandagmorgenmodel? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
  • Laatst online: 22:30
Ik heb sinds 2 weken een HD800 en ik vind het een heel mooi ding. Kwa functies bestaat er waarschijnlijk geen mooiere MP3 speler. Het enige is dat ik nu merk dat ik die functies helemaal niet gebruik :/..

Ik zit er dan nu ook over te denken om hem te verkopen, en een Ipod te kopen...

Hij is 2 weken oud en er zit een AB bij..wat is dan een goede prijs om hem te verkopen? ik heb er 359 + 25 euro voor betaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Laatst online: 29-06 08:09

smallboy

N/A

Hemmik schreef op 24 mei 2004 @ 15:57:
Ik heb sinds 2 weken een HD800 en ik vind het een heel mooi ding. Kwa functies bestaat er waarschijnlijk geen mooiere MP3 speler. Het enige is dat ik nu merk dat ik die functies helemaal niet gebruik :/..

Hij is 2 weken oud en er zit een AB bij..wat is dan een goede prijs om hem te verkopen? ik heb er 359 + 25 euro voor betaald...
Waarom zou je, ook al gebruik je die functies dan niet, een andere speler willen kopen? Als je een ipod terug moet kopen houd je nog niet eens geld over volgens mij. Wat voor reden heb je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
  • Laatst online: 22:30
Ik vind de Ipod kwa uiterlijk ook gewoon een stukje mooier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Laatst online: 23-02-2015
Wat is het verschil tussen de HD800 en de HD500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Laatst online: 29-06 08:09

smallboy

N/A

rjongen schreef op 24 mei 2004 @ 20:38:
Wat is het verschil tussen de HD800 en de HD500?
Lees even de topics en je weet het.
In het kort: hd800 is kleiner (door 1,8" ipv 2,5" harddisk) en heeft ogg vorbis support. Natuurlijk zijn er meer verschillen, maar die kun je in de topicstarts vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Hemmik schreef op 24 mei 2004 @ 15:57:

Ik wil wel die AB wel los kopen.. _/-\o_

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Schopje

Niemand die zijn AB kwijt wil?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
BadBoy18 schreef op 30 mei 2004 @ 12:31:
Schopje

Niemand die zijn AB kwijt wil?
ben er nog heel tevreden over :P
Alleen zit er al een dikke kras op..zonde. Iemand enig id hoe je die eraf kunt krijgen?

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Voodooforever schreef op 30 mei 2004 @ 17:07:
[...]
ben er nog heel tevreden over :P
Alleen zit er al een dikke kras op..zonde. Iemand enig id hoe je die eraf kunt krijgen?
ja.. er is wel iets daarvoor.

Afbeeldingslocatie: http://image01.conrad.com/m/7000_7999/7600/7640/7649/764949_BB_00_FB.EPS.jpg

Voor het verwijderen van krassen op het display van uw mobiele telefoon. Een beetje Displex-pasta op het display aanbrengen en met een katoenen doekje of watten het display polijsten. Bij diepe krassen de procedure eventueel meerdere malen herhalen.

Wordt geleverd zonder GSM en PDA
De redding bij krassen op je display!

Die spull werkt ook op de scherm van de Xclef hoor ;)
je kan hem kopen bij iedere telecom zaak.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
kreeg ik 2 weken geleden de Xclef van mijn vriendin binnen.
Deze was op de grond gevallen met de oortelefoon erin, wat was er gebeurt?
De plug van de oortelefoon had de oortelefoon connector in de behuising gedrukt en de Xclef produceerde geen geluid meer.

Wij mailen naar Mp3cdspeler en ze zeggen dat het niet in de garantie hoort.
Wij vragen de kostprijs voor herstelling? en ze zeggen dat ze niets weten.
2 weken later hebben ze nog niets laten weten, maar ondertussen is die Xclef nog steeds defect.

Ik mijn stoute schoenen aan met een schroevendraaier in de hand })
Heb ik hem opgengemaakt en zie ik de connector los in het toestel zitten 8)7
De 3 soldeerpunten van het geluid en de 8 soldeerpunten van de afstandbediening waren gewoon afgebroken |:(
Ik zo van, ja, die afstandsbedieningspunten kan ik niet herstellen, want die lagen onder het plastiek van de connector.
Wel heb ik de 3 geluidspinnen kunnen solderen.
en ja hoor...
Het werkt terug.
Maar een afstandsbediening aansluiten is er niet meer bij!
En een schop in de kont van MP3cdspeler voor het niet helpen bij het herstellen van een gloednieuw gekocht pruduct :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
heb je m zelf gerepareerd? dat lijkt me niet zo slim want mocht je nu een probleem hebben dat wel onder de garantie valt dan zien zij dat je je speler hebt open geschroefd.

ik zou m terug sturen naar ze en de kosten op je nemen. tis zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115434

Paar simpele vraagjes. Ik zoek een recorder waarmee je met een externe mic (en pre-amp) via de line-in kunt opnemen. Vooralsnog hebben bijna alle modelletjes wel iets dat me niet bevalt. Ben benieuwd hoe dat met de Hd800 is, daarom:

- kun je in WAV opnemen (zo ja, hoeveel minuten achtereen?)
- is er een soort van 'levels'meter (indicator van de opnamevolume)
- kun je die levels direct aanpassen
- blijft het LCD lichtje aan tijdens het opnemen?

alvast bedankt voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
Anoniem: 115434 schreef op 02 juni 2004 @ 21:05:
Paar simpele vraagjes. Ik zoek een recorder waarmee je met een externe mic (en pre-amp) via de line-in kunt opnemen. Vooralsnog hebben bijna alle modelletjes wel iets dat me niet bevalt. Ben benieuwd hoe dat met de Hd800 is, daarom:

- kun je in WAV opnemen (zo ja, hoeveel minuten achtereen?)
- is er een soort van 'levels'meter (indicator van de opnamevolume)
- kun je die levels direct aanpassen
- blijft het LCD lichtje aan tijdens het opnemen?

alvast bedankt voor de reactie.
Voor zover dat ik 't weet...op allen nee behalve de laatste. Opnemen gebeurt in mp3, bitrate in te stellen van 32 tot 320 kbps. Geen level-meter, en naderhand kun je de levels niet meer aanpassen. Het LCD Scherm kun je echter wel instellen zodat het altijd 'on' staat. :)

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

DeNB3rt schreef op 01 juni 2004 @ 21:56:
kreeg ik 2 weken geleden de Xclef van mijn vriendin binnen.
Deze was op de grond gevallen met de oortelefoon erin, wat was er gebeurt?
De plug van de oortelefoon had de oortelefoon connector in de behuising gedrukt en de Xclef produceerde geen geluid meer.

Wij mailen naar Mp3cdspeler en ze zeggen dat het niet in de garantie hoort.
Wij vragen de kostprijs voor herstelling? en ze zeggen dat ze niets weten.
2 weken later hebben ze nog niets laten weten, maar ondertussen is die Xclef nog steeds defect.

Ik mijn stoute schoenen aan met een schroevendraaier in de hand })
Heb ik hem opgengemaakt en zie ik de connector los in het toestel zitten 8)7
De 3 soldeerpunten van het geluid en de 8 soldeerpunten van de afstandbediening waren gewoon afgebroken |:(
Ik zo van, ja, die afstandsbedieningspunten kan ik niet herstellen, want die lagen onder het plastiek van de connector.
Wel heb ik de 3 geluidspinnen kunnen solderen.
en ja hoor...
Het werkt terug.
Maar een afstandsbediening aansluiten is er niet meer bij!
En een schop in de kont van MP3cdspeler voor het niet helpen bij het herstellen van een gloednieuw gekocht pruduct :(
je moet ook een beetje 'liegen':"
hoi mp3cdspelers, mijn xclef werkte al niet toen ik de doos opende !! etc

en hoe je de schroefjes weer zwart krijgt na een 'kijkoperatie':
zwarte stift :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Silverline schreef op 05 juni 2004 @ 01:01:
[...]

je moet ook een beetje 'liegen':"
hoi mp3cdspelers, mijn xclef werkte al niet toen ik de doos opende !! etc

en hoe je de schroefjes weer zwart krijgt na een 'kijkoperatie':
zwarte stift :D
Mee eens! :P

Ik zit al twee maanden op een omruiling te wachten. mijn Vol + knoop reageert niet soepel! ik wacht nog steeds totdat je weer op voorrad is |:(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Day24
  • Laatst online: 25-10-2023
Toch typisch dat er zo veel problemen mee blijken, met de XClef... Ik heb zelf erg weinig last moet ik zeggen. Hoewel ik wel had gehoopt dat het Ogg vorbis probleem (soms skipt hij na een nummer of 5 ineens de laatste 2 minuten van een nummer) met de 22 firmware was opgelost...maar helaas... maar wachten op een nieuwere firmware... of loop ik ondertussen al weer achter???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115832

Ik heb mijn XClef een maandje geleden gekocht en toen pas dit forum ontdekt. Ik schrok en schrik me nogsteeds een hoedje door de problemen die ik hier allemaal lees. Vandaar ik op de posting van Day24 kan reageren dat ik tot op heden... ff afkloppen, ook helemaal nog geen problemen met mijn XClef heb gehad. Ik gebruik em dagelijks en laad em ook dagelijks op omdat ie toch wel een uur of 6 per dag aangesloten is op mijn werk. Het enige minpuntje is voor mij is dat de ID3Tag niet goed werkt (is hier al genoeg besproken), en dat je bij file-transfers je netlader in het stopcontact moet doen ander is je accu op... Maar voor de rest... niets anders dan lof!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

is al 100x gezegd..

je weet niet hoeveel mensen een XCLEF ownen (lees: bezitten).
stel, 500 probleemmeldingen van de 600 gebruikers, dat is ernstig.
maar 500 van de 25.000, das vrij normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
BadBoy18 schreef op 05 juni 2004 @ 09:26:
[...]

Mee eens! :P

Ik zit al twee maanden op een omruiling te wachten. mijn Vol + knoop reageert niet soepel! ik wacht nog steeds totdat je weer op voorrad is |:(
wonderen bestaan echt.. nadat ik dit gepost heb ben ik volgende dag gebeld. ik hoorde dat ze mij al eerder hebben geprobeerd te te mailen (2 keer) , en dat ik geen reactie heb gegeven 8)7 |:(
Ik check mijn mail 8 X per dag hoor.
Ik ben nog steeds tevreden dat ze hem willen omruilen.
Ik hou jullie op de hoogte.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115832

Silverline schreef op 08 juni 2004 @ 01:15:
is al 100x gezegd..

je weet niet hoeveel mensen een XCLEF ownen (lees: bezitten).
stel, 500 probleemmeldingen van de 600 gebruikers, dat is ernstig.
maar 500 van de 25.000, das vrij normaal.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar als je een XClef wilt kopen en je leest dit allemaal, dan denk je er nog wel een keertje over na voordat je er 1tje aanschaft en bezoek je de internetsites van de concurrenten. Positieve reacties horen er ook bij, zeker met het oog op potentiële kopers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
het is alweer een weekje of wat stil hier maar ik ben maar wat tevreden met het apparaat. hij lijkt een zelf helende verzorging te hebben want in een paar dagen tijd na mijn grote problemen verdwenen de problemen langzamerhand. nu heb ik dus een vol fuctionerende speler zonder echt noemenswaardige problemen. soms na een paar uur spelen dat ie ff crashed maar dan hersteld is zich prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
Staat er nog een nieuwe firmware op de planning?
Sinds dat ik de speler heb (+- 1 maand) nog geen updates gezien :P

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
dat kan 2 dingen betekenen :) of de laatste firmware was al erg goed, bug free, of ze zijn nog steeds bezig met een volgende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
De Speler is eindelijk binnen. :D

Bij deze speler klikt de knopen echt als je erop drukt. Ik ben echt happy dat ie weer in orde is.

Straks ff een remote en mx400 bestellen :P

[ Voor 26% gewijzigd door BadBoy18 op 23-06-2004 17:47 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
nice! ik ben nog steeds uber tevreden met t apparaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117978

Er is overigens nieuwe firmware op advancedmp3players.co.uk.
Veranderingen zijn:

1. Improvement of the compatibility with a remote control
2. Amend the right and left side audio output
3. Control the user's volume level
4. Improvement of the noise in recording

http://www.advancedmp3pla...Attach&type=post&id=10514

succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Anoniem: 117978 schreef op 05 juli 2004 @ 13:39:
Er is overigens nieuwe firmware op advancedmp3players.co.uk.
Veranderingen zijn:

1. Improvement of the compatibility with a remote control
2. Amend the right and left side audio output
3. Control the user's volume level
4. Improvement of the noise in recording

http://www.advancedmp3pla...Attach&type=post&id=10514

succes :)
Die zip is leeg/beschadigd? 8)7

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BadBoy18 schreef op 05 juli 2004 @ 13:44:
[...]

Die zip is leeg/beschadigd? 8)7
Hmm, nou bij mij toch echt niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Anoniem: 117978 schreef op 05 juli 2004 @ 14:13:
[...]

Hmm, nou bij mij toch echt niet :?
Zou je mij kunnen mailen? adres is in profiel. thnx.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BadBoy18 schreef op 05 juli 2004 @ 14:24:
[...]

Zou je mij kunnen mailen? adres is in profiel. thnx.
Is gebeurd, hopelijk doet ie het nu! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Anoniem: 117978 schreef op 05 juli 2004 @ 14:33:
[...]

Is gebeurd, hopelijk doet ie het nu! :)
thnx thnx _/-\o_ _/-\o_

Hij is nu geupt. volume is nog hoger })

Ik post mijn ervaringen hier

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En BadBoy, al nieuwe ervaringen opgedaan? Ik kan het helaas zelf nog niet testen, want mijn Xclef heb ik voor reparatie teruggestuurd... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Anoniem: 117978 schreef op 05 juli 2004 @ 18:41:
En BadBoy, al nieuwe ervaringen opgedaan? Ik kan het helaas zelf nog niet testen, want mijn Xclef heb ik voor reparatie teruggestuurd... 8)7
ik begin met de min puntje:

hij is daarnet 15 keer vastgelopen bij het booten.. bleef hakken bij bootscherm.

en de plus punten _/-\o_

Bij vorige firmware kon hij soms geen playlist openen als hij op dat moment een bestand aan het afspelen was. nu wel.

Het Volume van de afspeel gedeelte is wat hoger , die is nu even hoog als die van de radio gedeelte.
het volume heeft nu hogere bass.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
hey schitterend! nieuwe firmware! meteen effe testen >:)

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goedzo :) . Post je bevindingen hier aub 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Nieuwe firmware werkt prima :). Ik zal morgen eens testen of de beschreven verbeteringen ook daadwerkelijk zijn doorgevoerd.

Edit:
- Links en rechts zijn nu ook werkelijk links en rechts.
- Volume niveaus radio zijn gelijk aan de volume niveaus bij het afspelen van media bestanden.

Sinds de voorlaatste firmware is de xclef ook erg stabiel geworden. Ik gebruik de Xclef ongeveer 5 uur per week en hij is sinds begin mei niet meer gecrashed. Maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn.

[ Voor 62% gewijzigd door dr snuggles op 08-07-2004 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
Anoniem: 117978 schreef op 07 juli 2004 @ 12:29:
Goedzo :) . Post je bevindingen hier aub 8)
zoals wel te verwachten was...zo stabiel als un huis! is nog geen een keer onderuit gegaan. Idd kanalen zijn nu goed, en volume is nu gelijk met radio.

Zou de ondersteuning van OGG verbeterd zijn? Ik bedoel...in het verleden was het encoden van ogg-bestanden redelijk accu verslindend en wilde de speler nog wel eens de laatste paar seconde van de liedjes skippen. Ik ga nu paar daagjes op vakantie waarbij de speler uiteraard meegaat! :P dus dan kan ik 'm natuurlijk uitgebreid gaan testen 8)

Ik laat nog wel wat horen ;)

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, veel succes! Ik ben ook meer dan tevreden met de nieuwe firmware, nog geen enkele keer gecrashed :P Ik vind het nog steeds een TOPspeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo ik ben weer eens terug...was blij verrast met de nieuwe firmware :)
Niet dat ik crashes had er mee, maar mn AB deed toch wel gaar met scrollen en soms geen beeld geven...dat lijkt dan nu verleden tijd :D

Tevens is het ID3 tag probleem opgelost nadat 8.022 toch moeite had met zowel een ID3tag v1 en v2 in een zelfde mp3tje...kortom: KLASSE!!!

Heel veel merk ik niet van het links-recht probleem, mja...dat zal wel aan mij liggen :)

HEIL TO X-clef!! _/-\o_

Mzl,

Emiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb dan toch nog even hulp nodig bij het verwijderen van encoded bestanden *geen voice records*

Ik heb tijd geleden via windows de ENCODE map verwijderd. Nu hadk een nieuwe map ENCODE aangemaakt, maar alsk via de speler naar encode ga, zie ik alleen de map VOICE RECORD en op de plek van ENCODE een lege plek, maar ik kan wel kijken wat erin staat. Nu is het probleem dat ik de bestanden erin niet kan verwijderen :| Ook zou ik graag de map-naam terug willen *ENCODE*...Weet iemand hoe dit moet? :?

alvast bedankt...khoop dat jullie ut begrijpen mn probleem :) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Anoniem: 83429 schreef op 15 juli 2004 @ 22:56:
ik heb dan toch nog even hulp nodig bij het verwijderen van encoded bestanden *geen voice records*

Ik heb tijd geleden via windows de ENCODE map verwijderd. Nu hadk een nieuwe map ENCODE aangemaakt, maar alsk via de speler naar encode ga, zie ik alleen de map VOICE RECORD en op de plek van ENCODE een lege plek, maar ik kan wel kijken wat erin staat. Nu is het probleem dat ik de bestanden erin niet kan verwijderen :| Ook zou ik graag de map-naam terug willen *ENCODE*...Weet iemand hoe dit moet? :?

alvast bedankt...khoop dat jullie ut begrijpen mn probleem :) :?
De xclef maakt zelf directories aan wanneer je hem formatteerd. Ik denk dat de xclef ook zelf directories aanmaakt wanneer hij ziet dat er 1'tje mist. Wat ik dus zou doen: Zelf gemaakte directory "encode" verwijderen en de speler opnieuw opstarten. Wie weet werkt het :).
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste