Wat zijn dit nou voor grappen? Ik heb mijn speler 2 keer teruggestuurd naar Holland Global (wat een prutsers daar, ze verzuimen het om problemen in één keer op te lossen en maken duizenden spelfouten in hun mailtjes, verder zijn ze vergeten contact met me op te nemen op een afgesproken datum).
Anway. Ik heb dus strepen op mijn beeldscherm, die strepen heb ik toen ik de speler voor het eerst had niet gezien. Maar ze zijn er nu. Ik zie ze vooral bij het booten en in het hoofdmenu. Ik heb dus Holland Global (mp3spelers.nl) een lap tekst gemaild waarin ik alles heb uitgelegd en uitleg heb geëist; nu zeggen zij in een één regel tellend, koelbloedig mailtje dat dit "standaard" is bij alle HD800-spelers en dat zij er niks aan kunnen doen. Wtf

Heeft één van jullie ook dit soort klachten (strepen op scherm)? En is dat vanaf het begin of niet?
Tot slot: ik ben tot nu toe vrij ontevreden over de speler.. al die problemen/probleempjes

Heb de speler alleen nog in de zomervakantie kunnen gebruiken en heb hem sinds mei
PS. T00L: ik zou even de nieuwste firmware installeren en kijken of dat helpt. Jouw problemen heb ik ook ervaren.
[
Voor 23% gewijzigd door
Thanatos op 28-10-2004 16:24
]