[Mp3/Ogg-Speler]Xclef HD800 mini-review! Deel 1

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 5.381 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-06 21:21
hm dan wil ik eerst eens ff weten wat de verbeteringen zijn voordat ik .005 eraf gooi (langere batterij dan .008)

edit:

Updated Point]
1. When the battery power is in very low position,
rarely there's a start-up (boot-up) bug.
This was solved.

maar ik heb dit ook wel eens gehad terwijl de batt vol was :?

edit 2:

wat ik me verder afvraag is waarom .008 niet eens bij het officiele lijstje staat. misschien was hij idd beta. .005 en .015 staan er wel... strange

[ Voor 71% gewijzigd door jeehaa op 07-04-2004 11:44 ]

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
Bij mij is hij nou aan het upgraden... Had hier voor al de 800 staan, dus ik ben benieuwd of deze nog meer toevoegd behalve wat er op de site staat...

Trouwens, die link uit de startpost, naar de andere site met firmwares lijkt down te zijn. De site zelf doet het nog wel, maar daar kan ik geen link vinden naar een driver pagina...

Zal nog wel melden wat evt. extra verschillen zijn...

EDIT: Om te beginnen geen nieuwe mogelijkheden in de menu's gevonden.
Wel lijkt het erop dat het volume minder hard hoeft als eerst om hetzelfde geluid te produceren. Eerst kon ik de hoogste stand nog best verdragen, maar nu niet echt meer :P

[ Voor 25% gewijzigd door DocB op 07-04-2004 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
de firmwares van advancedmp3players.co.uk staan bij support aan de rechterkant.

maar die .008, die staat niet op de site van Xclef zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106813

jeehaa schreef op 06 april 2004 @ 14:10:
als je de speler gewoon aanzet en je laat hem zelf spelen en je gaat dus niet zappen dan haal je het maximale uit je batterij (als het goed is). ga je wel actief zappen dan kost dat dus meer energie en dan gaat dus de batterij ook minder lang mee. overigens vergelijk je de hd800 met een zen xtra maar de hd800 heeft een veel kleinere schijf (1.8 inch) en voor de Zen moet je extra software installeren om muziek er op te zetten. de 800 herkent hij meteen als externe harddisk.
Ik ga er van uit dat ditzelfde probleem zich dan ook wel voor zal doen bij andere spelers, omdat browsen ed nu eenmaal de harde schijf meer werk laat verrichten.
overigens vergelijk je de hd800 met een zen xtra maar de hd800 heeft een veel kleinere schijf (1.8 inch) en voor de Zen moet je extra software installeren om muziek er op te zetten. de 800 herkent hij meteen als externe harddisk.
De Zen is voor mij ivm de driver en formaat sowieso geen optie, maar ik moet toch nageven dat zo'n externe batterij het apparaat wat minder 'wegwerp' lijkt te maken.

Omdat ik zo aan het twijfelen ben kwam ik een berichtje tegen op het IHP forum, dat voor de Xclef bezitters echter ook interessant kan zijn: een apparaatje waarmee je twee USB apparaten direct op elkaar kan aansluiten. Met name interessant voor de fotografen die voor hun vakantie niet 5 microdrives willen aanschaffen. :'(

Afbeeldingslocatie: http://www.macally.com/gif/products/specialties/syncbox/syncbox_4.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.macally.com/gif/products/specialties/syncbox/syncbox_5.gif

Het apparaat is van MacAlley en kost US $49.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:58

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

misschien wel wat voor een IA :D lijkt me zolang USB "On The Go" nog niet volledig ondersteund word een erg handig hebbedingetje :P

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:54
Hmmm aan de ene kant wel een hele mooie player voor 400 euro.. aan de andere kant wel weer 400 euro, toch een hoop geld.. en ik zit al met een Creative Muvo geval..128 mb krengetje.

Wat ik niet kon terugvinden en dus ook mijn vraag is, is of deze speler het script heeft, dat je op genre's kan filteren....(haalt ie uit de id2/3 tag) ?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
heb ik nog niet gevonden.

1 aanmerking op je opmerking :) hij is 'maar' 359 ipv 400 :) scheelt toch 41 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111128

ik heb een probleem met m'n HD-800, ik heb per ongeluk de verkeerde firmware geupload naar mijn player (heel stom jah), die van de HD-500. Nu start hij dus op en krijg ik het logo te zien van de HD-500 maar verder doet hij helemaal niets meer. De lampjes aan de zijkant gaan ook aan maar verder doet hij niets, ik kan wel op de schijf komen als ik de usb eraan hang, maar eerst ging de speler ook vanzelf uit als je de usb eruit haalde, dit doet hij ook niet meer.
Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
Ik heb al gemaild naar Mp3spelers.nl maar die zeggen dat het met een nieuwe firmware update waarschijnlijk opgelost is, niet dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
wow hoe krijg je het voor elkaar echt... maar als je m aan de pc hangt en dan een firmware naar je firmware dir sleept? dat werkt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

werkt niet helaas, ik heb echt al heel veel geprobeerd! niks wat werkt, ik heb hem zelf geformatteerd maar hij doet echt niets meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Anoniem: 111128 schreef op 09 april 2004 @ 14:12:
werkt niet helaas, ik heb echt al heel veel geprobeerd! niks wat werkt, ik heb hem zelf geformatteerd maar hij doet echt niets meer
Na het formateren heb je dus al een FIRMWARE map met de nieuwe firmware aangemaakt :? Zoals jeehaa voorstelde. Deze lijst gebruiken bij het updaten als dat al gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ik heb nu .015 er opgezet en ga nu naar mijn ouders dit weekend, daarna zal ik mijn bevindingen (zal wel niet veel zijn ) hier melden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is nu juist het probleem, het updaten gaat niet eens de speler laat alleen maar het bootlogo zien en verder doet hij niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Anoniem: 111128 schreef op 09 april 2004 @ 16:57:
Dat is nu juist het probleem, het updaten gaat niet eens de speler laat alleen maar het bootlogo zien en verder doet hij niets meer.
Met zo weinig info kan ik niks. Dus dan wordt het terug sturen naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Geen idee of het garantie is, aangezien je zelf de verkeerde firmware hebt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
overigens was ik de deur nog niet uit in mijn kamer en hij crashte bij het opstarten alweer een stuk of 10 keer. daarna weer normaal. ik dacht juist dat ze dat eruit hadden gehaald. niet dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Day24
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-10-2023
Iemand dit al tegen gekomen?
Ik was gewoon muziek aan het luisteren (ogg files) en na ongeveer een uur spelen gaf het ding gewoon geen geluid meer. Alles werkte verder, kon browsen, etc, maar er was simpelweg gewoon geen geluid meer. Een reboot heeft het wel opgelost, maar vind het toch vreemd.
Ik gebruik de nieuwste firmware (15)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Laatst online: 13-01-2022
Day24 schreef op 11 april 2004 @ 11:47:
Iemand dit al tegen gekomen?
Ik was gewoon muziek aan het luisteren (ogg files) en na ongeveer een uur spelen gaf het ding gewoon geen geluid meer. Alles werkte verder, kon browsen, etc, maar er was simpelweg gewoon geen geluid meer. Een reboot heeft het wel opgelost, maar vind het toch vreemd.
Ik gebruik de nieuwste firmware (15)
Dat heb ik meerdere malen meegemaakt, maar dat was nog met de oude 008 firmware. bij mij bleef hij vaak in tuner mode vastzitten. en idd een reboot hielp wel.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
hij ging net niet meer aan, helemaal niet meer, hij zei 'Error 1'. en ging weer uit. aan de usb en adapter gehangen, meteen startte hij weer. batt was 100% vol. vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Day24 schreef op 11 april 2004 @ 11:47:
Ik was gewoon muziek aan het luisteren (ogg files) en na ongeveer een uur spelen gaf het ding gewoon geen geluid meer.
Even op stop drukken en daarna op play verhielp bij mij het probleem.
jeehaa schreef op 11 april 2004 @ 19:57:
hij ging net niet meer aan, helemaal niet meer, hij zei 'Error 1'. en ging weer uit. aan de usb en adapter gehangen, meteen startte hij weer. batt was 100% vol. vreemd...
Er was ook iemand in het HD500 topic die dit had. Met de jog-dial knop omlaag starten lukte wel. Ik zou daarna even de schijf scannen op fouten en de firmware er opnieuw op zetten.

Ik krijg trouwens de indruk dat de speler met de 8.015 firmware langer kan spelen op 1 volle batterij. Heeft nog iemand zin om dit te testen? Kan je meteen je oordopjes laten "inspelen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
btw bij de firmware update staat in de beschrijving dat je het apparaat moet verwijderen via " USB SAFE TO REMOVE"
maar als ik dat doe staat er 'kan apparaat nu niet verwijderen, probeer later opnieuw...' heeft iedereen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
jeehaa schreef op 12 april 2004 @ 13:52:
btw bij de firmware update staat in de beschrijving dat je het apparaat moet verwijderen via " USB SAFE TO REMOVE"
maar als ik dat doe staat er 'kan apparaat nu niet verwijderen, probeer later opnieuw...' heeft iedereen dit?
nope.
is hij dan nog iets aan het koperen? of via iets anders verbonden? bijv. zoeken?

edit:
[offtopic]ik zag dat ze ook een site in nederland hebben http://www.xclef.nl
Wel wierd voor een helpdesk: als je hun wilt bellen moet je ze mailen met je tel nummer 8)7 [/offtopic]

[ Voor 23% gewijzigd door BadBoy18 op 12-04-2004 15:11 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Day24
wwillem: dat hielp niet, heb ik geprobeerd. Zelfs een ander bestand kiezen, of zelfs een ander bestandstype, hielp niet. Daarnaast heb ik ook de tuner geprobeerd... niets werkte. Pas toen ik hem uitgezet had en weer had laten opstarten deed alles het gewoon weer.

jeehaa: ik doe het tegenwoordig niet meer met het remove safely icoon... ik weet dat dat er staat, maar als ik het doe dan verwijderd mijn XP om 1 of andere reden ook maar gelijk alle andere usb apparaten... waaronder mijn usb modempje.... dus dat is niet handig...

Ik ga maar eens weer proberen om te testen hoe de batterij het dit keer doet... heb inderdaad het idee dat hij langer mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ik heb net de firmware opnieuw geinstalleerd en loop het huis uit met de radio aan. zet m uit. 15 min later weer aan, 'tik - tik' weer uit, weer aan: error 1. zelfs met de scroll knop omlaag. echt vervelend...

edit: met de lader eraan start hij wel gewoon door terwijl hij aangeeft dat hij 90 % vol zit...

[ Voor 22% gewijzigd door jeehaa op 12-04-2004 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
jeehaa schreef op 12 april 2004 @ 17:22:
ik heb net de firmware opnieuw geinstalleerd en loop het huis uit met de radio aan. zet m uit. 15 min later weer aan, 'tik - tik' weer uit, weer aan: error 1. zelfs met de scroll knop omlaag. echt vervelend...

edit: met de lader eraan start hij wel gewoon door terwijl hij aangeeft dat hij 90 % vol zit...
Als je al het mogelijke al gedaan hebt, blijft er niks over dan terug sturen naar de winkel waar je hem gekocht hebt.
BadBoy18 schreef op 12 april 2004 @ 14:07:
edit:
[offtopic]ik zag dat ze ook een site in nederland hebben http://www.xclef.nl
Wel wierd voor een helpdesk: als je hun wilt bellen moet je ze mailen met je tel nummer 8)7 [/offtopic]
Hey grappig :). Onderaan de site staat wel dat ze onderdeel zijn van Holland Global. Daar zit mp3cdspelers.nl dus ook bij. Goed zoekwerk :).
Day24 schreef op 12 april 2004 @ 16:45:
wwillem: dat hielp niet, heb ik geprobeerd. Zelfs een ander bestand kiezen, of zelfs een ander bestandstype, hielp niet. Daarnaast heb ik ook de tuner geprobeerd... niets werkte. Pas toen ik hem uitgezet had en weer had laten opstarten deed alles het gewoon weer.

Ik ga maar eens weer proberen om te testen hoe de batterij het dit keer doet... heb inderdaad het idee dat hij langer mee gaat.
Dan had ik dus een iets andere soort crash dan jij :). Ik ben wel benieuwd hoeveel uur je gaat halen trouwens bij je battery test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
jeehaa schreef op 12 april 2004 @ 13:52:
Dit heb ik ook als ik verkenner open laat staan terwijl hij de schijf weergeeft. Hoeft ie niet eens iets aan het doen te zijn. Verkenner sluiten of op gewone schijf klikken verhelpt het bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ik vrees het ergste maar ik geef nog niet op

als ik de speler aan zet, dan krijg je dan opspinngen - klik enzovoorts. als ik dan de lader erin doe dan start hij wel door en gaat naar t laad scherm. daarna als je weer op play drukt gaat hij wel aan. en dan speelt hij ook gewoon. ik ga m zometeen maar eens een batterij check doen. ik zet m meteen aan en laat m doorspelen. kijk of hij na een volle oplading weer normaal doet. zoniet dan stuur ik m terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82071

Holland Global Xclef.nl

WWilem zei het al.. en ik vond het webdesign al opvallend bekend.

overignes als jij mij bedoelde Wwilem bij die ' erorr 1' dat is niet helemaal correct.

ik kreeg een ' key error ' OF een low battery.
Ik zeg kreeg want na een mirakuleuze opnamesessie werkte het apparaat weer als vanouds :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ja ik snap er ook niets meer van nu. ik had hem volledig opgeladen, eraf gehaald. loop t huis uit. aangezet. doet het gewoon. ik ga muziek afspelen uit een subdir en ineens na 5 sec van het huidige nummer komt er ineens een ander nummer doorheen terwijl de tag hetzelfde is. dus ik zet m uit. start hij op naar bootscherm: tik - spin - tik. als ik m aansluit aan de lader dan doet hij het gewoon. brakke batterij? ik ga iig firmware .008 of .005 er nu op zetten want .015 doet t niet bij mij...

edit:

en nu gaat hij verder naar die laad balk maar die gaat dan traag en hij begint steeds opnieuw als hij klaar is...

edit 2 : heeft iemand de .008 voor mij, die is niet meer te downloaden

edit 3: diegene die hier had gepost dat hij een HD500 firmware erop had gezet had ook al contact gehad met Holland Global en ze hebben toen ook via Xclef zelf een mail laten sturen met een eventuele oplossing en misschien dat dit mij ook helpt. ik heb dan wel niet die fout gemaakt maar toch zou het kunnen helpen.

[ Voor 37% gewijzigd door jeehaa op 13-04-2004 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:54
jeehaa schreef op 13 april 2004 @ 13:09:
ja ik snap er ook niets meer van nu. ik had hem volledig opgeladen, eraf gehaald. loop t huis uit. aangezet. doet het gewoon. ik ga muziek afspelen uit een subdir en ineens na 5 sec van het huidige nummer komt er ineens een ander nummer doorheen terwijl de tag hetzelfde is. dus ik zet m uit. start hij op naar bootscherm: tik - spin - tik. als ik m aansluit aan de lader dan doet hij het gewoon. brakke batterij? ik ga iig firmware .008 of .005 er nu op zetten want .015 doet t niet bij mij...

edit:

en nu gaat hij verder naar die laad balk maar die gaat dan traag en hij begint steeds opnieuw als hij klaar is...

edit 2 : heeft iemand de .008 voor mij, die is niet meer te downloaden
Had ik met mijn creative muvo ook.. na een format heeft het zich niet meer voorgedaan.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radavi
  • Laatst online: 04-12-2024
jeehaa schreef op 12 april 2004 @ 20:12:
ik vrees het ergste maar ik geef nog niet op

als ik de speler aan zet, dan krijg je dan opspinngen - klik enzovoorts. als ik dan de lader erin doe dan start hij wel door en gaat naar t laad scherm. daarna als je weer op play drukt gaat hij wel aan. en dan speelt hij ook gewoon. ik ga m zometeen maar eens een batterij check doen. ik zet m meteen aan en laat m doorspelen. kijk of hij na een volle oplading weer normaal doet. zoniet dan stuur ik m terug.
Dat heb ik ook. Als ik hem aan de oplader heb gehad, dan wil hij daarna niet opstarten. Wacht ik echter een tijd (de minimale tijd moet ik nog een keer bepalen), dan start hij gewoon op en blijft ook gewoon spelen. Als ik hem aanzet met adapter erin, dan speelt ie niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
lol ik snap er echt niets van, ik heb nu ook ff niets gedaan en hij start op. ik ben nu aan t luisteren. ik ga wel ff gamen met het ding op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
Ik zie op verschillende foto's op de zijkant van die gekleurde vierkantjes zitten. Ik kan niet precies zien wat erop staat, maar ik neem aan dat dat een sticker is en dat je die eraf kunt halen? Ziet er namelijk niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ik heb m erop laten zitten, t heeft geen zin om m eraf te halen. het enige wat erop staat zijn de specificaties van de speler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
jeehaa schreef op 14 april 2004 @ 19:22:
ik heb m erop laten zitten, t heeft geen zin om m eraf te halen. het enige wat erop staat zijn de specificaties van de speler...
Mooi. Dan gaat ie er dus af als dit mijn keuze wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Day24
Hij is heel makkelijk te verwijderen... heb ik ook gedaan... ff de lijmresten er afhalen en het ziet er weer goed uit.

Ik heb trouwens met de 15 firmware een batterij tijd gehaald van ruim elf en half uur terwijl ik erg vaak van nummer verwissel, etc. Dus dat is al een winst op de 008 firmware van ruim anderhalf uur... Ben benieuwd hoe hij het doet als ik hem gewoon alleen laat spelen... dat ga ik dit weekend testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
ik heb net met de HD-800 ( firmware 8.001)een opname gemaakt van 2 uur en 30 minuten, ik wil op stop duwen maar hij blijft maar door opnemen, ik doe het nog maals en nog maals tot hij please wait zegt (ik heb hem please wait laten zeggen voor 1 uur en dan was ik het beu) ik heb hem dan proberen aan te sluiten op mijn pc maar ik heb eerst lang moeten op stop klikken voor hij uitging. ik starte hem nu opnieuw aan mijn pc en ik kijk in de map encode, maar de file die ik opgenomen heb staat er niet bij!! Het is een erg belangrijke opname die ik moet recupereren
Valt die file te recupereren? mss door van die software die gedelete files kan recoveren?
ik moet die file recoveren 8)7 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
DeNB3rt schreef op 15 april 2004 @ 20:12:
ik heb net met de HD-800 ( firmware 8.001)een opname gemaakt van 2 uur en 30 minuten, ik wil op stop duwen maar hij blijft maar door opnemen, ik doe het nog maals en nog maals tot hij please wait zegt (ik heb hem please wait laten zeggen voor 1 uur en dan was ik het beu) ik heb hem dan proberen aan te sluiten op mijn pc maar ik heb eerst lang moeten op stop klikken voor hij uitging. ik starte hem nu opnieuw aan mijn pc en ik kijk in de map encode, maar de file die ik opgenomen heb staat er niet bij!! Het is een erg belangrijke opname die ik moet recupereren
Valt die file te recupereren? mss door van die software die gedelete files kan recoveren?
ik moet die file recoveren 8)7 :'(
kijk in de map VOICE of die daarin staat.. daar hoort hij te staan. of was het van de radio opgenoemen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83429

Ellow,

ik zag bij de specificaties voor de HD800 een maximaal vermogen van 2x10mW. Nu keek ik bij de Creative MuVo² 4000MB welke een max vermogen heeft van 2x30mW. De iHP 120 iRiver 20GB van 2x20mW.

Wat betekent dit eigenlijk en wat is het verschil? Is dit verschil merkbaar?

mvg,

Moltie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Anoniem: 83429 schreef op 15 april 2004 @ 21:05:
Ik zag bij de specificaties voor de HD800 een maximaal vermogen van 2x10mW. Nu keek ik bij de Creative MuVo² 4000MB welke een max vermogen heeft van 2x30mW. De iHP 120 iRiver 20GB van 2x20mW.

Het aantal mW geeft een indicatie hoeveel vermogen de speler kan leveren aan je oordopjes. Hoe hoger het getal, hoe harder het volume is wat uit de speler komt. Een ander belangrijke variabele is je koptelefoon.

Ik heb zelf meer dan genoeg met de 2x10mW. Sterker nog: Met 'n koss oordopjes (met een 16 ohm weerstand) kan ik goed radio luisteren met de volume stap op 2 (0 = mute, 26 = full power). Tijdens mp3's en ogg's volume op 8.

Mocht je een grote koptelefoon (geen oordopjes) met een 64 ohm weerstand hebben en hier graag mee willen luisteren, dan doe je er goed aan om een speler te nemen met meer vermogen aan de uitgang. Ga je gewoon oordopjes gebruiken dan hoef je hier niet op te letten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
BadBoy18 schreef op 15 april 2004 @ 20:24:
[...]

kijk in de map VOICE of die daarin staat.. daar hoort hij te staan. of was het van de radio opgenoemen?
nee, via de line in.
Ik nam dus heel lang op en hij bleef heel lang op "please wait" staan toen ik op stop duwde (hij moet dus saven)
Maar dit bleef maar duren (tot hij vastliep)
Mijn vraag was dus, als ik iets heb opgenomen maar door een fout van de speler, hoe kan ik dit opgenomen stuk recoveren? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
DeNB3rt schreef op 15 april 2004 @ 22:31:
[...]

nee, via de line in.
Ik nam dus heel lang op en hij bleef heel lang op "please wait" staan toen ik op stop duwde (hij moet dus saven)
Maar dit bleef maar duren (tot hij vastliep)
Mijn vraag was dus, als ik iets heb opgenomen maar door een fout van de speler, hoe kan ik dit opgenomen stuk recoveren? |:(
Ik heb er verder geen verstand van, maar er bestaat software om bestanden die je van je schijf gegooid hebt te recoveren. Je zou hier even naar kunnen zoeken. Als het stuk geluid ooit echt als bestand op de speler heeft gestaan zou het wel te recoveren moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98946

Anoniem: 83429 schreef op 15 april 2004 @ 21:05:
Ellow,

ik zag bij de specificaties voor de HD800 een maximaal vermogen van 2x10mW. Nu keek ik bij de Creative MuVo² 4000MB welke een max vermogen heeft van 2x30mW. De iHP 120 iRiver 20GB van 2x20mW.

mvg,

Moltie
Ik zou er niet naar kijken , mijn nieuwe mp3 speler heeft een lagere output (meer dan de helft zelfs) dan van mijn vorige mp3 speler maar toch kan mijn nieuwe speler veel harder en vooral veel zuiverder. Veel watt verkoopt wel goed maar het zegt niets van de geluidskwaliteit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104895

Kreeg net de nieuwe Computer Totaal binnen daar staat de Xclef HD 800 in getest
wat denk je : Allerbeste MP3 speler ! beste een leuke review en de Xclef komt er erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Laatst online: 02-04 00:27
hm, staat alleen niet bij welke ze allemaal hebben getest. Ook staat er geen tabel met gegevens van de geteste spelers met daarbij bij elk onderdeel de resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Day24
echt, nou irriteer ik me mateloos.... ik heb echt regelmatig dat het ding tijdens het spelen van ogg files halverwege het nummer doorskipt naar het volgende nummer.... erg frustrerend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Day24 schreef op 17 april 2004 @ 23:51:
echt, nou irriteer ik me mateloos.... ik heb echt regelmatig dat het ding tijdens het spelen van ogg files halverwege het nummer doorskipt naar het volgende nummer.... erg frustrerend...
Ligt het niet aan je bestanden? ik heb zoiets met sommige MP3tjes. op de PC draaien ze helemaal, op de speler niet.

offtopic:
Ik ga vandaag wat Oggjes testen. miss ga ik overstappen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Day24 schreef op 14 april 2004 @ 21:07:
Ik heb trouwens met de 8.015 firmware een batterij tijd gehaald van ruim elf en half uur, terwijl ik erg vaak van nummer verwissel, etc.

Dus dat is al een winst op de 8.008 firmware van ruim anderhalf uur. Ben benieuwd hoe hij het doet als ik hem gewoon alleen laat spelen... dat ga ik dit weekend testen.
Heb je al resultaten voor het continu laten spelen Day24? 8.015 blijft echt een stuk langer doorspelen heb ik het idee :).
Day24 schreef op 17 april 2004 @ 23:51:
Er zijn ook mensen op het advancedmp3players.co.uk forum die hier last van hebben. Ik heb het zelf net nog een keer getest en hij skipte geen enkele keer door naar een volgend nummer.

* Heb je het bij elk nummer, of sporadisch?
* Als het gebeurt, gebeurt het dan elke keer bij dit nummer?
* Kijk ook even of de nominal bitrate niet onder de gemiddelde bitrate uitkomt. Dit kan je doen met winamp (alt+f3).
* Welke ogg codec gebruik je? De oude Ogg Vorbis 1.0, de nieuwe 1.01 of een alternatieve codec? Ik gebruik zelf Garfs GT3 beta2 (boven -q 5 is die aan te raden).

[ Voor 25% gewijzigd door dr snuggles op 18-04-2004 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Day24
Het ligt niet aan de bestanden.... als dat wel zo zou zijn dan zou je verwachten dat hij het telkens op het zelfde punt bij die files zou doen. Dat is niet zo... het is een sporadisch gebeuren. Als de file is doorgeskipped, en ik ga terug naar het nummer en speel het nogmaals, dan doet hij het wel normaal. Ook als ik gewoon doorspoel, doet hij het ook goed.

De bestanden zijn met verschillende codecs gemaakt, aangezien ze over het afgelopen jaar zijn gemaakt, en ik telkens de nieuwste officiele codec installeer als die uit komt. Het is niet een probleem dat zich voordoet bij specifieke bestanden, en komt dus voor bij bestanden van verschillende codecs.

Ik had het probleem trouwens ook bij eerdere firmwares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
als ik de speler formatteer welke mappen en files moet ik er dan weer opzetten?

edit:

dit omdat ik ook de melding kreeg tijdens het spelen (zonder adapter) HDD error.

[ Voor 39% gewijzigd door jeehaa op 18-04-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97226

Anoniem: 104895 schreef op 17 april 2004 @ 18:35:
Kreeg net de nieuwe Computer Totaal binnen daar staat de Xclef HD 800 in getest
wat denk je : Allerbeste MP3 speler ! beste een leuke review en de Xclef komt er erg goed uit.
Ik lees het net conclusie een paar Sennheisertjes erbij en je hebt echt een top machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
nou ik heb m zojuist maar geformateerd, als je m daarna weer aan zet initialiseert hij zelf weer en zet weer mapjes neer. terug geflashed naar .005 en nu alle mp3tjes weer aan t terug zetten

edit: nou hij speelt weer even :)

maar wat vreemd is is dat linksboven in beeld staat dat hij wordt opgeladen terwijl de lader er niet aan zit.

ook bij het opstarten staat dat hij aan de AC zit

en knipperen die lampjes opzij alsof hij laadt.

vaag dus.

[ Voor 42% gewijzigd door jeehaa op 19-04-2004 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog ff een vraagje over het maximale uitgangsvermogen. Stel ik koppel hem aan op mijn stereo-installatie, Is het verschil in vermogen dan wel hoorbaar?

Kwil die HD-800 eg HEBBUH:D wel ff tussen de banken zoeken naar geld&missgien haalk ut dan net;)....en anders laatk um meteen over komen voor mn verjaardag a.s zondag :D...lievuh paps&mams, ik wil graag...O-)
mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
dat merk je echt niet hoor :) tegen die tijd heb je de milieupolitie/KLDP op je dak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
  • Laatst online: 09:56
Anoniem: 83429 schreef op 20 april 2004 @ 12:59:
nog ff een vraagje over het maximale uitgangsvermogen. Stel ik koppel hem aan op mijn stereo-installatie, Is het verschil in vermogen dan wel hoorbaar?

Kwil die HD-800 eg HEBBUH:D wel ff tussen de banken zoeken naar geld&missgien haalk ut dan net;)....en anders laatk um meteen over komen voor mn verjaardag a.s zondag :D...lievuh paps&mams, ik wil graag...O-)
mvg
Ik heb hem gister besteld, en krijg hem ook deels voor mijn verjaardag Zondag. Tenminste....in theorie. In praktijk zal het nog wel ff duren aangezien MP3SPELER.nl hem nu niet meer heeft en pas "voor 30 april" weer binnen heeft...Ik wil niet wachten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Hemmik schreef op 20 april 2004 @ 19:42:
[...]

Ik heb hem gister besteld, en krijg hem ook deels voor mijn verjaardag Zondag. Tenminste....in theorie. In praktijk zal het nog wel ff duren aangezien MP3SPELER.nl hem nu niet meer heeft en pas "voor 30 april" weer binnen heeft...Ik wil niet wachten :S
joow, leopold.
geduld zal lonen :) alleen zit ik nog steeds met mijn 'energie' probleem. het opspinnen en klikken als de lader niet is aangesloten bij zowel .005 als .015 blijft. dus die van mij gaat waarschijnlijk terug. helaas pindakaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hemmik schreef op 20 april 2004 @ 19:42:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

**BREAKING NEWS!!!

de afstandbediening is leverbaar nu bij MP3SPELER.nl :D..JUIST!! die bestelk dr wel gelijk ff bij...voor maar 20euro'tjes:9;)

bij deze dus ff de berichtgeving :)

CIAOZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Anoniem: 83429 schreef op 21 april 2004 @ 19:24:
**BREAKING NEWS!!!

de afstandbediening is leverbaar nu bij MP3SPELER.nl :D..JUIST!! die bestelk dr wel gelijk ff bij...voor maar 20euro'tjes:9;)

bij deze dus ff de berichtgeving :)

CIAOZ
Hey leuk :) jammer dat hij los dan weer 39 euro moet kosten :( heb ik bij die winkel net een paar weken geleden een speler besteld, moet ik gelijk het dubbele betalen voor die afstandsbediening... Zo hard heb ik em nou ook weer niet nodig denk ik... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DocB schreef op 21 april 2004 @ 19:29:
[...]

Hey leuk :) jammer dat hij los dan weer 39 euro moet kosten :( heb ik bij die winkel net een paar weken geleden een speler besteld, moet ik gelijk het dubbele betalen voor die afstandsbediening... Zo hard heb ik em nou ook weer niet nodig denk ik... :/
ja dat is wel weer balen, mja..vanmiddag wilde ik hem bestellen en toen werd de afstandbediening niet aangeboden, maar nu vanavond wel. Geluk dat ik um nie eerder heb besteld :)

btw, goede quote van Hans Teeuwen ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112127

Ik heb ook net voor Pasen mijn HD-800 besteld en toen was de remote nog niet beschikbaar.

Heb ondertussen een mailtje gestuurd aan Global MP3 Speler en de vraag gesteld of ik toch ook niet van de "kassakorting" gebruik kan maken en de remote kan bekomen.

Ik houd jullie op de hoogte en zeker als het positief nieuws is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Anoniem: 112127 schreef op 22 april 2004 @ 07:25:
Ik heb ook net voor Pasen mijn HD-800 besteld en toen was de remote nog niet beschikbaar.

Heb ondertussen een mailtje gestuurd aan Global MP3 Speler en de vraag gesteld of ik toch ook niet van de "kassakorting" gebruik kan maken en de remote kan bekomen.

Ik houd jullie op de hoogte en zeker als het positief nieuws is. :)
Hahaha was ook al van plan om ze een mailtje te sturen... Heb tenslotten toch bij hun 359 euro uitgegeven voor dat ding :)

Maargoed, ik wacht jouw antwoord even af denk ik :)

[ Voor 6% gewijzigd door DocB op 22-04-2004 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ja ik heb m ook daar iets meer dan 20 dagen geleden gekocht, maar die van mij moet terug. ik heb nog steeds het spin-click-tik probleem. ik hoop dat ik ook een remote erbij kan krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd is het te hopen dat jullie gewoon voor 20 euries die remote kunnen krijgen. Het is wel een ander dan de remote die staat afgebeeld op de site van Xclef...mja..blijft handig :D

kheb um besteld...nu maar hopen dat ze ze nog een paar extra hebben besteld voor 30 april ;) zou zonde zijn alsk nog eens 2 weken moe wachten :(...mjah geduld loont :D

Suc6 met het verkrijgen van een kassakoopje bij MP3spelers.nl :)...may the force be with you :7

jullie horen nog wel mn bevindingen over het spelertje alsk um binne heb :)

de ciaozz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand trouwens ervaring met een van de sennheisters koptelefoontje? zoals de MX600?

is het een aanrader voor de Xclef HD800 of nie? :D O-) vast wel, maar wil ut ff weten voordatk ze aanschaf

have a nice day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112127

Driewerf helaas, het antwoord van hun is:

"De aktieprijs voor de remote is alleen geldig in combinatie met de speler
als u de speler nu besteld of deze als pre-order bestelling bij ons geplaatst
heeft voor de zending van 30-4-2004."

Dus diegenen die netjes bestelden op de site zijn er aan voor de moeite als het toestel reeds geleverd werd, diegenen die nog een levering mogen verwachten kunnen dus alsnog de remote bijbestellen aan 25 € (geen 20 dus).

Dan wacht ik ook nog maar even tot iemand anders er één besteld en vraag om 2x de remote te bestellen aan 25€ misschien kan dat wel. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Versche plaatjes:
Afbeeldingslocatie: http://www.advancedmp3players.co.uk/shop/images/products/accessories/hd800remotesmall.jpg

Details:
• A-B Repeat Button
• Record Button
• Menu Button
• Jog Dial featuring: Fast Forward / Fast Rewind / Play / Pause
• Jog Dial featuring: Volume Control
• Hold Button

Afbeeldingslocatie: http://www.advancedmp3players.co.uk/shop/images/products/accessories/hd800remotesmall2.jpg

Bron: AdvancedMp3Players

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
je kan m dus niet uitzetten met de AB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:53
Na alle positieve reacties heb ik 'm ook besteld (met remote :P )

Eigelijk was ik nog niet vanplan een andere te kopen, want had nog een beatman flash liggen, maar die is deze week gejat :(

Misschien daarna nog ff andere oordopjes erbij halen. Kwas aant denken aan die Sony MDR-EX71...hebben lekkere bassen en goede treble heb ik horen zeggen :D

[ Voor 31% gewijzigd door ron_stultiens op 24-04-2004 11:42 ]

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Voodooforever schreef op 24 april 2004 @ 11:38:

Misschien daarna nog ff andere oordopjes erbij halen. Kwas aant denken aan die Sony MDR-EX71...hebben lekkere bassen en goede treble heb ik horen zeggen :D
de standaard oordopjes zijn waardeloos. er komt geluid uit, that's all to say about. ex71 zijn prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazyed
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Kan je ook liedjes verwijderen op de hd800 zonder deze aan te sluiten op je pc? en zo ja, hoe verwijder je de liedjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:53
lazyed schreef op 24 april 2004 @ 12:17:
Kan je ook liedjes verwijderen op de hd800 zonder deze aan te sluiten op je pc? en zo ja, hoe verwijder je de liedjes?
volgens mij was dit idd een van de manco's..dat je die nummers alleen maar via de pc kon verwijderen..

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Voodooforever schreef op 24 april 2004 @ 14:47:
[...]

volgens mij was dit idd een van de manco's..dat je die nummers alleen maar via de pc kon verwijderen..
jup alleen via pc. maar wat voor pc maakt dan weer niets uit. je plugt m aan, mapje openen, del, klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
op Advancedmp3players.co.uk forum zijn ook een aantal mensen met dezelfde problemen of weer andere problemen met de speler. En steeds meer komen de replies met een negatieve stemming naar voren. en dat is voor te stellen.ik betaal 359 euro voor een geavanceerd stukje micro electronica, dat kuren vertoond die in een alpha versie nooit goed gekeurd zouden moeten zijn. en bij holland global zijn ze daar natuurlijk ook niet blij mee. dit gaat een hoop RMA kosten opleveren. die van mij gaat deze week terug. ik heb 2 keer een mail gestuurd naar Xclef zelf (multichannel labs) en niets op terug gekregen en ik zou nog gebeld worden door HG maar dat laatste is niet zo'n ramp, zij zouden Xclef bellen.

heeft iemand een idee hoelang zo'n RMA procedure duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
jeehaa schreef op 24 april 2004 @ 22:04:
heeft iemand een idee hoelang zo'n RMA procedure duurt?
Ik heb ooit eens een MamboX terug gestuurd naar mp3cdpspelers. Wanneer je geen vervanging krijgt kan je wel een paar weken wachten. Maar ik neem aan dat je wel vervanging krijgt. Regel in ieder geval het juiste formulier (heb je vast al gevonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
nee heb ik nog niet, ik laat dat ze van mp3cdspelers uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Klopt het dat je vanaf je pc geen encode/voice record opnames kunt verwijderen?
Bij het verwijderen van een Encode bestand krijg ik het volgende melding

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/orangespv/images/fout.jpg

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
BadBoy18 schreef op 25 april 2004 @ 17:52:
Klopt het dat je vanaf je pc geen encode/voice record opnames kunt verwijderen?
Bij het verwijderen van een Encode bestand krijg ik het volgende melding

[afbeelding]
ik heb exact hetzelfde gehad sinds alle problemen. daarvoor kon ik alles gewoon verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Day24
Ik kan al vanaf het begin geen zelfgemaakte bestanden verwijderen....
erg irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kheb op de website bij de forums van advancedMP3Players.co.uk gekeken. :?

Klopt het dat de kanalen (links/Rechts) zijn verwisseld? (dus rechts=links, links=rechts)

Niet al te goede berichten over de HD800 :S ...en dat terwijlk um net besteld heb :| ben benieuwd...veel problemen met de Harde schijf en batterij...weet iemand iets meer erover?

plz respond :?

ciaoz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
lees maar beetje rond hier en op AMP3 dan kan je zelf opmaken in hoeverre de problemen er zijn.

ik heb zojuist een nieuwe firm ware gekregen van Xclef zelf. 8.022. hij is nu aan t updaten en ik meld mijn bevindingen zo.

edit:

hij is officieel overigens.

http://www.xclef.com/Boar...ge=1&no=20&keyfield=&key=

VOLG DE INSTALLATIE AANWIJZINGEN GOED OP. anders werkt het niet. het update ging bij mij goed. echter de speler weigert nog steeds dienst zonder AC aangesloten...

[ Voor 39% gewijzigd door jeehaa op 26-04-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
jeehaa schreef op 26 april 2004 @ 16:07:
lees maar beetje rond hier en op AMP3 dan kan je zelf opmaken in hoeverre de problemen er zijn.

ik heb zojuist een nieuwe firm ware gekregen van Xclef zelf. 8.022. hij is nu aan t updaten en ik meld mijn bevindingen zo.

edit:

hij is officieel overigens.

http://www.xclef.com/Boar...ge=1&no=20&keyfield=&key=

VOLG DE INSTALLATIE AANWIJZINGEN GOED OP. anders werkt het niet. het update ging bij mij goed. echter de speler weigert nog steeds dienst zonder AC aangesloten...
Het kan aan mij liggen, maar ik krijg een corrupte file.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
euuuuh. nou ik had echt een goede zip:) hij doet t ook nu bij mij bij een 100% full batt. ik ga m testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109081

Jiehaa...

Ik heb zo'n beetje hetzelfde probleem als jou, heb hem 2 weken terug opgestuurd..krijg hem volgende week pas weer terug 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
hm fijn. ja ik w8 nu nog op een RMA nummer enzo... damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
jeehaa schreef op 26 april 2004 @ 18:45:
euuuuh. nou ik had echt een goede zip:) hij doet t ook nu bij mij bij een 100% full batt. ik ga m testen.
[noobmode]wil je a.u.b die update file naar mij mailen :)?[/noobmode]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
BadBoy18 schreef op 28 april 2004 @ 18:49:
[...]

[noobmode]wil je a.u.b die update file naar mij mailen :)?[/noobmode]
offtopic:
check mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Day24
Heeft iemand de nieuwe firmware al getest op batterijduur? Ik heb er zelf nog geen zin in gehad, moet ik zeggen. Ik hoop alleen maar dat mijn probleem met ogg files nu voorbij is... maar ik verwacht eigenlijk van niet.... we zullen het wel merken, denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Anoniem: 83429 schreef op 22 april 2004 @ 12:56:
iemand trouwens ervaring met een van de sennheisters koptelefoontje? zoals de MX600?

is het een aanrader voor de Xclef HD800 of nie? :D O-) vast wel, maar wil ut ff weten voordatk ze aanschaf

have a nice day
Wat zijn goede dopjes? Deel 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Day24 schreef op 28 april 2004 @ 20:16:
Heeft iemand de nieuwe firmware al getest op batterijduur? Ik heb er zelf nog geen zin in gehad, moet ik zeggen. Ik hoop alleen maar dat mijn probleem met ogg files nu voorbij is... maar ik verwacht eigenlijk van niet.... we zullen het wel merken, denk ik dan.
ik ga hem straks updaten en morgen testen op hoeveel uur hij volhoudt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
IK heb hem gestest. :D

Hij heeft 12 uur en 10 minuten vol gehouden. zonder aan de speler te komen. enkel MP3 bestanden afgespeld. geen radio.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Day24
Om eerlijk te zijn valt dat ontzettend tegen... Het zal ook wel betekenen dat het dan met enkel ogg bestanden minder is...en natuurlijk als je veel wisselt. Ik ga dat dit weekend maar eens testen denk ik....

Ik hoop dat ze bij de volgende firmware echt wat meer op de batterijduur gaan letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Klopt, ogg bestanden zijn niet bevordelijk voor de batterijduur, maar dit is wel heel erg weinig, zeker vergeleken met de voorganger, de hd-500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Is het wel mogelijk om te down-graden naar een eerdere firmware?
het is idd erg kort.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
jup is mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Laatst online: 29-06 08:09

smallboy

N/A

ronald1971 schreef op 30 april 2004 @ 18:55:
Klopt, ogg bestanden zijn niet bevordelijk voor de batterijduur, maar dit is wel heel erg weinig, zeker vergeleken met de voorganger, de hd-500.
Jaja, dat kan je heel goed vergelijken natuurlijk met de hd-500, want die heeft helemaal geen ogg support.

Eerst even nadenken voortaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
8.008: 11 uur
8.015: ?? uur
8.022: 12 uur

8.015 gaat volgens mij erg lang mee. Je kan trouwens na het uitgaan van de speler, na een low battery, de speler gewoon weer aanzetten en een tijdje verder spelen. Hiervoor moet je de play knop een tijdje ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
smallboy schreef op 01 mei 2004 @ 13:38:
[...]

Jaja, dat kan je heel goed vergelijken natuurlijk met de hd-500, want die heeft helemaal geen ogg support.

Eerst even nadenken voortaan ;)
I know, heb zelf namelijk een hd-500 gehad, zoals velen wel zullen weten, wist dus uiteraard wel dat deze geen ogg kon en kan afspelen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
wwillem schreef op 01 mei 2004 @ 18:30:
Je kan trouwens na het uitgaan van de speler, na een low battery, de speler gewoon weer aanzetten en een tijdje verder spelen. Hiervoor moet je de play knop een tijdje ingedrukt houden.
Dat had ik gemerkt ja.. tijdens het testen is hij niet meer aan gegaan. Of ging je wel aan, en na 6 sec weer uit. Die was helemaal leeg ;) >:)

Ik heb ook bij vorige versies low batt mee gemaakt tijdens het aansluiten op een pc terwijl die meer dan 40% vol was, volgens de oplader.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Laatst online: 29-06 08:09

smallboy

N/A

ronald1971 schreef op 01 mei 2004 @ 18:37:
[...]

I know, heb zelf namelijk een hd-500 gehad, zoals velen wel zullen weten, wist dus uiteraard wel dat deze geen ogg kon en kan afspelen. :O
Ja ik zie net dat ik dat bericht waarop ik reageerde verkeerd begrepen heb. Ik dacht dat je de batterijduur bij gebruik van ogg bestanden vergeleek met die van de hd500 met gebruik van ogg bestanden. Beetje verkeerd gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Die omgewisselde kanalen... zijn die nu verleden tijd met de nieuwste firmware? Ik kon hier nog geen antwoord op vinden namelijk...
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste