Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
MacWolf schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:40:
[...]

Ik speel vooral een paar avonden per week nog DotA spelletjes op BattleNET (custom game). Binnenkort verschijnt versie 6 van deze map en beloofd toch weer wat vernieuwingen.

Blizzard levert trouwens nog steeds support for Starcraft, enkele weken geleden kwam daar ook een nieuwe patch voor uit, ook weer met nieuwe mogelijkheden en dat spel is al heel oud (voor spellen in de computer industrie).
Dat heb ik ook nog wel eens gebprobeerd, maar die zie ik de lol gewoon echt niet van in... Ik zie ook eigenlijk niet echt in wat daar de tactics zijn en wat slim is om te doen of te kopen... Niemand die je daar ook echt mee kan/wil helpen, aangezien je dan meteen een N00b bent.

In de RT wereld vind ik het de laatste tijd wel wat verbeteren: minder leavers and teamkillers. Meestal wordt er goed gespeeld en leaven mensen ook niet zomaar meer. De leveling is wel wat vreemd, maar ja daar leven we dan maar mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nog een grote online community van dit spel

ik bedoel is het de moeite waard om nu nog 40 euro voor de battle chest neer te tellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 12:45:
is er nog een grote online community van dit spel

ik bedoel is het de moeite waard om nu nog 40 euro voor de battle chest neer te tellen?
Ik zou zeggen van wel... Ik heb de battlechest een klein jaartje geleden aangeschafd en twijfelde toen ook erg. Heb achteraf gezien de goede keuze gemaakt. Wat betreft RTS is dit gewoon (na StarCraft misschien) een van de spellen met de langstdurende community. Er zijn sindsdien wel nieuwe spellen gekomen, maar erg lang online spelen is daarbij neit gebeurd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:33
Er worden per week nog zo'n 2 miljoen ladder games gespeeld op de Europese realm. Dus wat dat betreft zit het wel goed dacht ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Het is ook gewoon een beetje waar je van houdt... Als het je echt puur om de gameplay en de balance gaat zul je aan WC3 een goede hebben. Als je puur een graphics-junkie bent zijn andere RTSen misschien meer wat voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik hier ook mijn map-maak vraagjes kwijt?

Ik heb namelijk een probleempje met het kunnen raken van meerdere vijanden.
Ik ben een TD aan het maken waar een toren meerdere enemies moet kunnen raken.
Max targets staat ingesteld op 3, en nu had ik de tip gekregen de ability Barrage in te stellen. Gedaan, techtree requirements is helemaal leeg, maar als ik de map test raakt de toren nog steeds maar 1 enemy, en staat er een non-actieve ability Barrage waar aangegeven staat "Requires: Barrage" terwijl de techtree helemaal leeg is... :?

Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al opgelost. Barrage moet dezelfde range hebben als je toren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Het is supermooi om te zien, nu Blizzard klaar is met het ontwikkelen van WoW dat ze weer wat tijd in WC3 hebben gestopt!!! Net een nieuwe patch, nu zijn er nieuwe maps voor RT en ook de banners bovenin beeld zijn ge-update!!!

Echt leuk om te zien dat Blizzard zijn games gewoon blijft ondersteunen. Dit is dan ook eenv an de weinige games waar ik blij van ben dat ik er mijn centen aan heb besteed ipv hem geleeched hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

En ik moet zeggen dat het ook aardig draait op Linux met Cedega. Ph3444r teh Darkv4t3r :D

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Ik zie alleen nog steeds niet het nut in van die clans!!! Ik heb inmiddels in verschillende gezeten, maar daarvan uit is nooit wat georganiseerd. Waar dat bij mijn FPS-clans wel wordt gedaan (trainen en matches enzo).

Ik zie het ook niet echt voor me hoe dit een rol moet spelen bij RTS games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AJ1815 schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:36:
Ik zie alleen nog steeds niet het nut in van die clans!!! Ik heb inmiddels in verschillende gezeten, maar daarvan uit is nooit wat georganiseerd. Waar dat bij mijn FPS-clans wel wordt gedaan (trainen en matches enzo).

Ik zie het ook niet echt voor me hoe dit een rol moet spelen bij RTS games...
www.wc3l.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een testversie van mijn map af!

te downloaden met een >klik op de link< (81 kB)
Host 'm op de PVPGN waar je speelt of op Battle.net als je 'm vet vind. Updates volgen!

>>
url weg, map was bug-ridden. Moet nog wat aan gebeuren.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 22:19 ]

Verwijderd

Sorry voor deze über-kick, maar ik heb een algemeen WC3 vraagje: Een vriend van mij heeft WC3 met ROC en TFT. Nu wil ik een beetje mee-spelen en ik was aan het kijken waar je goedkoop aan WC3 + TFT kan komen. Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om WC3 ROC te lenen van die vriend en dan zelf TFT te kopen. (dit zal wel lukken, maar ik vraag me dan natuurlijk af of ik dan samen met hem TFT kan spelen.)

Kan iemand mij helpen want om nu 25 euro neer te leggen voor ROC en dan nog diezelfde prijs voor TFT vind ik ietwat te duur..

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:08
Ja, dat kan volgens mij. Om TFT te spelen heb je zelfs geen geldige WC3 serial nodig als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
voor de mensen die dit toppic lezen en denken dat w3 en tft niet meer wordt gespeeld. Dit is verre van waar heel veel mensen spelen nog steeds dit/deze spel(len). Vooral de custom games op battlenet zijn razend populair. Vooral custom games zoals DotA zijn veel gespeelde custom maps waarbij je een held moet kiezen lvlen en equipen net zoals in elke normale mmorpg. Erg geinig en zeker vermakelijk.

Zo dat ei moest ik ff kwijt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om hier maar op in te haken: Weet jij of het raadzaam is om ROC te kopen of kan ik beter TFT kopen en ROC lenen om TFT legaal te installeren? Die mods, heb je daar trouwens wat meer info over want dat klinkt wel leuk!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
je kan beter tft kopen en roc lenen. Voor zover ik weet is hier niks illegaals aan omdat je gewoon je eigen tft serial gebruikt en die gaat over die van roc heen. En je speelt toch alleen tft want roc bnet is was leger en heeft wat minder leuke custom games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
DoTa Allstars is idd the Shit! Speel dat ook nog steeds :) Erg spannend als beide kanten goede teams hebben. Teamplay geeft de doorslag.

More info: www.dota-allstars.com

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:47
aramdin schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:41:
DoTa Allstars is idd the Shit! Speel dat ook nog steeds :) Erg spannend als beide kanten goede teams hebben. Teamplay geeft de doorslag.

More info: www.dota-allstars.com
Zijn er nog meer mensen die DoTa spelen. Het is wel heel leuk. Anders kunnen we wel eens een team maken van GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 20:26
Speelt iemand dit nog? Net weer geinstalleerd, blijft een leuk spel :)

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dagelijks...... helaas.. kost me teveel tijd als ik eerlijk ben. Volgens mij upgrade ik alleen maar voor dit spel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

hell yeah! momenteel alleen wat minder ivm stage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Hmm ik voel weer de need om DoTa te spelen :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
Als iemand ooit zin heeft in een 1v1 hou ik me aanbevolen. Of een paar potjes AT ..

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
writser schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 21:11:
Speelt iemand dit nog? Net weer geinstalleerd, blijft een leuk spel :)
We moeten nog een keertje 1vs1 doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
Ik zit nu op BNet.. bak er niet veel meer van, hehe.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ik speelde vandaag ook sinds lange tijd mijn eerste potje, en merkte toch dat mijn wc3 skills enigzins verroest waren. Zelfs het opbouwen van mijn basis in de eerste paar minuten ging al niet vlekkeloos, denk ik doe: "b"uild en "b"urrow, en toen kwam er ineens een barrack :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
2-2 met AT is ook niet echt super. In elk geval heb ik de 1v1 gewonnen! :P

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Woei, al bijna een jaar niet meer serieus gespeeld en vandaag weer voor het eerst. Echt bagger ging het zeg. Gelukkig moest ik tegen echte beginners tijdens de lan-party dus mijn DH+hunts en KOTG+archer/dryads maakten gehakt van ze. Maar ik was echt alles kwijt. Het blijft gewoon een supertof spel :D

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk ook starcraft mods voor Warcraft 3 verschenen? Kon niet echt iets vinden met google maar het leek me toch wel cool als het er zou zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
ik snap niet wat mensen nou zo leuk vinden aan DotA allstars.. de balance is echt ver te zoeken, maar ik denk dat het daarom ook zo populair is. Ik erger me hier echt mateloos aan. Een tijd terug heb ik heeel veel DotA gespeeld op RoC, dit is veel leuker omdat er veel meer balance in het spel zit, dan wordt je nit alleen afgemaakt omdat die andere gewoon z'n 3 skills achter elkaar gebruikt.

Doe er mee wat je zelf wilt :9 maar probeer het eens zou ik zeggen, het is in het begin misschien een beetje lastig maar als je een beetje naar je medespelers kijkt leer je het zo denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Laatst online: 13-09 19:53
Hmm, volgens mij heb je wel een aparte serial nodig van ROC als je TFT wil spelen.
Ik heb wel eens gehad dat ik een al gebruikte ROC key had met een nieuwe TFT, kreeg ik te horen
dat ie al in gebruik was. Maar goed, kan nu natuurlijk verandert zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een grote kick, maar ik heb een vraagje over Warcraft III,
bestaat er misschien een mod/patch oid die het spel wat makkelijker maakt ? Ik heb het gisteren gekocht, maar ik ben veel te veel gewend aand 'tragere' spellen, waarbij ik mijn basis helemaal met muren omcirkelde en meer het defensieve pad op ging. In dat opzicht is WC3 heel anders, en ik word telkens opnieuw en opnieuw genadeloos afgeslacht door de computer, zelfs op easy :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:54:
Even een grote kick, maar ik heb een vraagje over Warcraft III,
bestaat er misschien een mod/patch oid die het spel wat makkelijker maakt ? Ik heb het gisteren gekocht, maar ik ben veel te veel gewend aand 'tragere' spellen, waarbij ik mijn basis helemaal met muren omcirkelde en meer het defensieve pad op ging. In dat opzicht is WC3 heel anders, en ik word telkens opnieuw en opnieuw genadeloos afgeslacht door de computer, zelfs op easy :'(
Helaas, WCIII is niet voor turtles ;)

(Het hele idee achter WCIII is dat aanvallen beloond wordt en afwachten niet.)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 17:14:
[...]

Helaas, WCIII is niet voor turtles ;)

(Het hele idee achter WCIII is dat aanvallen beloond wordt en afwachten niet.)
Dan zal ik maar ferm moeten omswitchen, het is moeilijk om even te wennen als je normaal een "turtle" bent.
Maar ik heb een 2 vs 1 gedaan tegen de computer en gewonnen !
Hoewel dat voornamelijk kwam doordat de computer alleen mijn ally ging aanvallen, en ik uitendelijk niks heb gedaan behalve leger opbouwen en resources sparen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrusherman
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Ik heb ook al geen tijdje meer warcraft gedaan:P heb ze beiden ROC/TFT. Ik speelde vooral die custom maps footman enzo :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 20:49:
[...]

Dan zal ik maar ferm moeten omswitchen, het is moeilijk om even te wennen als je normaal een "turtle" bent.
Maar ik heb een 2 vs 1 gedaan tegen de computer en gewonnen !
Hoewel dat voornamelijk kwam doordat de computer alleen mijn ally ging aanvallen, en ik uitendelijk niks heb gedaan behalve leger opbouwen en resources sparen 8)7
Heb je de campaign al uitgespeeld ?

Veel leuker dan die custom games tegen de computer, want de AI is nogal, vreemd..

En inderdaad is het wennen aan het tempo, maar als je het eenmaal gewend bent, wil je niet meer terug naar uren durende Age of Empires games ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Haha, als beginner is het makkelijk om 3vs3 matches te spelen. Zo kan je snel experience opdoen, tenminste zo deed ik het. Heb ook aardig wat 2vs2 met mn neefje gespeeld, ook erg leuk :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 18:31
Mijn broertje heeft ROC en TFT gekocht, daarmee kan hij natuurlijk gewoon online spelen, ik kan met dezelfde keys ook online spelen maar niet op dezelfde server (northrend)...

Heb ik een extra key nodig van ROC, van TFT of van allebei om ook op northrend te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Fidai schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:16:
Mijn broertje heeft ROC en TFT gekocht, daarmee kan hij natuurlijk gewoon online spelen, ik kan met dezelfde keys ook online spelen maar niet op dezelfde server (northrend)...

Heb ik een extra key nodig van ROC, van TFT of van allebei om ook op northrend te kunnen spelen?
Dat zal waarschijnlijk ook nooit kunnen, want dan heb je een key conflict. Dus ja je zal nog een key moeten hebben.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
Speedy55 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:58:
[...]

Dat zal waarschijnlijk ook nooit kunnen, want dan heb je een key conflict. Dus ja je zal nog een key moeten hebben.
Ik snap ook wel dat ik een extra key nodig heb, mijn vraag is welke: een van ROC, een van TFT of van allebei? (Om TFT online te kunnen spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik met WoW ben gestopt heb ik Warcraft III en TFT gekocht, vooral om het verhaal wat beter te kunnen begrijpen.

Zodra ik de campaigns heb gedaan wil ik me gaan storten in het WCIII online wereldje.
Nu mijn vraag:
Hoe werkt het met de servers?
Ik zit namelijk straks in het buitenland, logt hij gewoon in op de server met de laagste ping of kun je zelf kiezen op welke server ik inlog? En is het spel überhaupt te spelen met een hoge ping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:37:
Sinds ik met WoW ben gestopt heb ik Warcraft III en TFT gekocht, vooral om het verhaal wat beter te kunnen begrijpen.

Zodra ik de campaigns heb gedaan wil ik me gaan storten in het WCIII online wereldje.
Nu mijn vraag:
Hoe werkt het met de servers?
Ik zit namelijk straks in het buitenland, logt hij gewoon in op de server met de laagste ping of kun je zelf kiezen op welke server ik inlog? En is het spel überhaupt te spelen met een hoge ping?
Je hebt een US East, US West, Europe en Asia server, en je kunt zelf kiezen op welke je inlogt, zolang je er maar een account hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion

Scorpion

Fidai schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:14:
[...]

Ik snap ook wel dat ik een extra key nodig heb, mijn vraag is welke: een van ROC, een van TFT of van allebei? (Om TFT online te kunnen spelen).
om TFT online te kunnen spelen heb je een originele TFT key nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
Scorpion schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:50:
[...]

om TFT online te kunnen spelen heb je een originele TFT key nodig.
En geen ROC key dus? (Of een ROC die al in gebruik is door iemand die ook TFT speelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Fidai schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:55:
[...]

En geen ROC key dus? (Of een ROC die al in gebruik is door iemand die ook TFT speelt)
Het lijkt erop dat het hetzelfde werkt als zero hour expension van generals, je hebt de originele key van de game die je speelt nodig en die mag niet dubbel zijn, die ander mag best dubbel zijn.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrusherman
  • Nu online
Ik heb een vraagje...(ik dacht stel het ff hier net zo makkelijk) Als ik inlog op battle.net dan kom ik automatisch in de Amerikaanse chat channel. Je kunt voor het inloggen op die aardbol drukken om je regio te checken. En die is gewoon Northerend(of welke europa ook alweer is). Weet misschien iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion

Scorpion

chrusherman schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:02:
Ik heb een vraagje...(ik dacht stel het ff hier net zo makkelijk) Als ik inlog op battle.net dan kom ik automatisch in de Amerikaanse chat channel. Je kunt voor het inloggen op die aardbol drukken om je regio te checken. En die is gewoon Northerend(of welke europa ook alweer is). Weet misschien iemand een oplossing?
Afaik moet je dan de taal van windows op nederlands zetten. Ik meende dat warcraft daaruit afleide welk chat kanaal je moet hebben. Ik heb hier zelf ook de engelse taal in windows ingesteld en kom ook altijd in het engelse chat kanaal op battle.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Na een afwezigheid van bijna een jaar (en bijna twee jaar serieus gespeeld te hebben), speel ik s'avonds weer 3-4 potjes, solo nog. Het blijft gewoon supergaaf *D.

Alleen jammer dat Blizzard de twee dingen niet oplost waar we al 3 jaar om roepen:
1. replays bekijken terwijl je nog op battle.net ingelogd bent
2. oude replays bekijken, of makkelijk zo in te stellen dat het mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Darkvater schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:12:
Na een afwezigheid van bijna een jaar (en bijna twee jaar serieus gespeeld te hebben), speel ik s'avonds weer 3-4 potjes, solo nog. Het blijft gewoon supergaaf *D.

Alleen jammer dat Blizzard de twee dingen niet oplost waar we al 3 jaar om roepen:
1. replays bekijken terwijl je nog op battle.net ingelogd bent
2. oude replays bekijken, of makkelijk zo in te stellen dat het mogelijk is.
Wow, een van de oude garde of niet? Ik volg dit topic al jaren maar post vrijwel nooit omdat ik WC3 nooit (echt) speelde. Speel nu zo'n twee maanden serieus omdat ik toch graag op z'n tijd een goede 1on1 rts game speel en dan heb je eigenlijk alleen maar WC als je een game wilt met een online community.

Oude replays bekijken, je bedoelt ivm de patches? Ik weet niet hoe het in WC3 werkt, in Generals / Zero Hour passen patches maar een paar bestanden aan. Daar is er dus een programma in omloop dat de verschillende versies van die bestanden bewaart en je dus zo terug kunt naar oude patch. Kost je wel zo'n 90 mb oid bij een patch (dat zijn er dan weer zeer weinig maar toch). Misschien dat zo'n systeem mogelijk is bij WC3, hoewel ik dan wel gek opkijk als nog niemand het gemaakt heeft :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben opzich altijd vrij goed geweest met RTS games. C&C-TB, AoE2 met die games versla ik altijd me vrienden op een lan (wat best boring is :p zelfs 4 vs 1 win ik) maar op 1 of andere manier verlies ik mijn favo spel altijd (WCIII).

Ik speel altijd de undead en een andere vriend de NE en die molt altijd alles en iedereen met die Chimeras van hem, mijn nerubian warriors (die spinnen) zijn al dood voordat ze de beeste kunnen netten :s.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Topicstarter
gargoyles =D

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

En de draken dan van de Undead is dat niet wat? :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik zou maar eens met humans gaan spelen dan, die maken over het algemeen gehakt van de night-elves.
Die luchtmacht kan alleen air-to-grond doen, dus als je sterke hero's laat rondlopen kan je eigen luchtmacht op z'n gemak de hemel schoonvegen.

Ik speel dan nog steeds dagelijks tegen insane PC's. En verbaas mij nog steeds van enkele omstandigheden die ervoor zorgen dat je met een compleet leger door een ander leger volledig de pan in gehakt kan worden, ook al begin je ongeveer even sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik gebruik ook van die wazige tactieken :p banshees gebruiken om zijn units over te nemen, en dan snel laten dood maken zodat er skelly's komen en dan met arthas de 6 sterktste units weer tot leven te krijgen en door jassen.

Maar die NE's Hero heeft met starfall echt een goede AoE Spell, Als die los gaat moet je gewoon weg :(.

Ik heb nu opzich wel weer zin om ff een potje te spele :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

MrVegeta schreef op zondag 02 juli 2006 @ 23:45:
Maar die NE's Hero heeft met starfall echt een goede AoE Spell, Als die los gaat moet je gewoon weg :(.
.
Een human-hero gooit er dan met z'n hamer naar. En je UN-hero kan gewoon op de grond slaan, dan is het gelijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

NE is in lucht vs lucht best sterk hoor met z'n dott's en (unmounted) hippo's, ik denk dat je met zo'n luchtmacht met de orcs (batriders, wyvern) of met undead (crypts, spiders) het best in kan maken, maar ik heb ook al een tijdje niet meer gespeeld, so who am i :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Laatst online: 09-09 09:07
Ik denk dat als je graag UD speelt, je niet snel over wilt stappen, maar juist alles wilt proberen om te winnen van NE :+
Gargoyles zou moeten werken...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:33

NoTimeRemains

I know

is het nu eigk alleen nog maar tft of wordt het origineel ook nog gespeeld?
ik heb t 2 jaar geleden serieus gespeeld ben er ook weer aan t denken om het weer te gaan spelen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
HIValicious schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:22:
is het nu eigk alleen nog maar tft of wordt het origineel ook nog gespeeld?
ik heb t 2 jaar geleden serieus gespeeld ben er ook weer aan t denken om het weer te gaan spelen.
Ik heb de laatste weken nog wat ROC gespeeld omdat het iets minder complex is dan TFT imo (minder units / gebouwen). Speel nu weer gewoon TFT.
ROC wordt nog wel degelijk gespeeld, zijn altijd wel games te vinden (iig als je wilt ladderen, voor de rest weet ik het niet). Maar het niveau ligt duidelijk stukken lager dan bij TFT.

Kortom, ROC is zeker nog wel speelbaar online maar voor hoger niveau moet je bij TFT zijn (ook logisch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:33

NoTimeRemains

I know

ok. ja ik heb toen ROC heel intensief gespeeld. toen TFT uitkwam heb ik dat ook nog gespeeld, SP heb ik toen uitgespeeld maar online heb ik het nooit veel gespeeld. dus ik denk dat ik ROC maar eens opnieuw ga installeren om weer in het spel te komen, btje opnieuw leren micro-en enz. en dan de overstap naar TFT maak.
spelen jullie nog op en hoog niveau dan?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Neuh, laag :P. Ben druk bezig alles te leren. Probleem bij mij is vooral dat ik echt weinig meer weet te doen als m'n tegenstander (1vs1) ook maar iets krijgt dat kan vliegen. Dan heb ik vaak de grootste problemen. Net weer zo'n potje, en damn ik bedenk me nu net dat ik voor bats had moeten gaan om die destroyers te pakken. Dom dom wat stom :(. Probeerde het steeds met raider en en ensnare maar dat schiet ook niet echt op. Vergeet telkens die bats :x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Wordt TFT nog door een groot publiek online gespeeld? Ik heb wel weer eens zin in een goede strategy game, maar dan moet het natuurlijk wel nog online gespeeld worden. Is het nu nog de moeite waard om deze game aan te schaffen en alles te leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Ik denk dat TFT het meest gespeelde strategie spel is online ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Niet online
dat is mooi om te horen denk dat ik dit dan wel binnenkort ga aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

ik speel het spel ook nog wel eens, maar vooral alleen maar online. Ik speel dan alleen Wintermauls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Niet online
Ik heb nu ROC en TFT gekocht was maar 25 euro samen. Echt een geweldig spel, ondanks z'n toch wat gedateerde graphics. Ik ga eerst maar de campaign doen en dan maar eens online proberen anders wordt ik toch dik ingemaakt. Ik heb wel gekeken of ik online kan komen alleen werkt de Europese server niet, is er iets mis met die server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
wingsofgold schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:23:
Ik heb nu ROC en TFT gekocht was maar 25 euro samen. Echt een geweldig spel, ondanks z'n toch wat gedateerde graphics. Ik ga eerst maar de campaign doen en dan maar eens online proberen anders wordt ik toch dik ingemaakt. Ik heb wel gekeken of ik online kan komen alleen werkt de Europese server niet, is er iets mis met die server?
Hij werkte hier anders net nog prima hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wingsofgold schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:23:
gedateerde graphics? verwend jong! ;)

Ik heb 2 maanden terug Warcraft en TFT van m'n computer gegooid... ik betrapte mezelf op eindeloze mindless potjes van hetzelfde dag in dag uit.... maw... it was time to kick the habit!

Nu speel ik weer Starcraft, af en toe een game... zoals het hoort :) (over gedateerde graphics gesproken... maargoed Gameplay > Graphics any day)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:19
Ik bekeek dit topic en zag veel mensen vragen of ze 1 ROC kunnen kopen en 2 TFT's. Er is 1 simpel antwoord aangezien ik het gewoon heb geprobeerd. Het antwoord is NEE.

Als jij ROC speelt op Bnet dan kan de ander geen TFT Bnet spelen omdat de serial van ROC dan in gebruik is. Andersom werkt t ook zo. Dus TFT gebruikt ook de serial van ROC. :D

Verwijderd

Hoi ik heb vandaag w3 ROC + TFT ontvangen en ik heb een probleem.
Ik heb twee TFT keys erbij gekregen en geen ROC key... Kijk maar:

Ik wil TFT graag online spelen maar dat kan nu niet op geen enkele manier? Ik heb al mail naar support@blizzard.com gestuurd...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 13:55 ]

• HammerT
vind je het wel zo slim om je cd keys hier zomaar neer te zetten? Je loopt best wel kans dat mensen je keys gaan gebruiken om online te kunnen spelen :o

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:26:
Hoi ik heb vandaag w3 ROC + TFT ontvangen en ik heb een probleem.
Ik heb twee TFT keys erbij gekregen en geen ROC key... Kijk maar:

Ik wil TFT graag online spelen maar dat kan nu niet op geen enkele manier? Ik heb al mail naar support@blizzard.com gestuurd...
Als je geen keys hebt, dan kan het simpelweg niet. Oftewel, gewoon wachten op de support van Blizzard.

• aramdin
LOL :)

Vanavond in Rotterdam in de Off Corso zijn de kwalificatie rondes voor de World Cyber Games, waar oa. Grubby zn kunsten zal vertonen.

Lees hier: http://www.netgamez.nl/in...m_content&task=view&id=27

Instagram / YouTube

Verwijderd

HammerT schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:51:
vind je het wel zo slim om je cd keys hier zomaar neer te zetten? Je loopt best wel kans dat mensen je keys gaan gebruiken om online te kunnen spelen :o
omg wat dom van mij :D 8)7 Nu maar hopen dat neimand mn key heeft anders kan ik weer terug naar de winkel :o

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 21:34
HammerT schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:51:
:o Ik had persies het zelfde probleem, gewoon teug gegaan naar de winkel en geld terug gevraagd. ben toen naar de winkel aan de overkant gegaan waar ze roc gelukkig nog hadden :*) .

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

• RoD
  • Niet online

RoD

Vaak is een mailtje sturen naar Blizzard makkelijker. Die genereren even een nieuwe key voor je en spelen maar.

• Wmm
aramdin schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:23:
LOL :)

Vanavond in Rotterdam in de Off Corso zijn de kwalificatie rondes voor de World Cyber Games, waar oa. Grubby zn kunsten zal vertonen.

Lees hier: http://www.netgamez.nl/in...m_content&task=view&id=27
De winnaar staat ook al vast dan ;).
Hopelijk kan hij op de WCG weer kampioen worden, zou toch mooi zijn nadat het hem niet lukte op de ESWC :).

Verwijderd

oke ik kan het spel nu spelen maar wordt de hele tijd verslagen
hoe kan ik nu het beste gaan oefenen? Ik heb geen zin om die campaign te doen, daar ben ik te lui voor. is custom game dan de best optie? want dat is hetzelfde als multiplayer alleen dan offline.

• FrostXL
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

gewoon heel veel spelen, solo :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 18:55:
oke ik kan het spel nu spelen maar wordt de hele tijd verslagen
hoe kan ik nu het beste gaan oefenen? Ik heb geen zin om die campaign te doen, daar ben ik te lui voor. is custom game dan de best optie? want dat is hetzelfde als multiplayer alleen dan offline.
Best eerst eens wat replays bekijken voor buildings orders, strategieën, enzoverder. De single player is anders best leuk hoor, met toffe filmpjes tussen enzo ;) En het helpt wel om gewoon te worden aan de verschillende eenheden.

Btw vandaag begint het Ladder Seizoen 4 :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Sfinx- op 01-09-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Precies zo heb ik het ook geleerd, replays downen van top spelers en goed kijken wat & hoe ze iets doen. Vooral de build orders in het begin, daarna is het strategie uitstippelen, kijken wat je enemy bouwt etc etc

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

RoD schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:16:
Vaak is een mailtje sturen naar Blizzard makkelijker. Die genereren even een nieuwe key voor je en spelen maar.
Tja, als dat nou zo simpel was. De laatste keer dat ik checkte moest je je originele CD opsturen naar blizzard met genoeg geld voor retour om een nieuwe key te krijgen. Talk about customer service 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blizzard mailde mij terug en zij dat het een fabrieksfout was. Ik moest gewoon terug naar de winkel en ruilen. Dat had ik dus gedaan. NU heb ik weer 1 ROC key+ 2 TFT keys. O-) (niet dat ik daar wat aan heb) Blizzard kon alleen helpen als ik noord amerika woonde. of een noord amerikaanse versie of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Alle keren dat ik met de Blizzard customer service te maken kreeg werd er gewoon een nieuwe key voor me gegenereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
Heeft iemand trouwens het geluid met patch 1.20e al aan de gang onder Vista? Ik heb al een paar builds geprobeerd met verschillende drivers maar steeds valt het geluid uit als ik patch 1.20e installeer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezee gevonden.

Sinds kort een beetje op battlenet spelen met een geleend spel van iemand die het al lang niet meer speelde (goh :D)

Sommige potjes gaan best gelijk op.
1potje dacht ik dat ik aan de winnende hand was en ik vrolijk verder creepen met mijn huntresses.

Zie ik opeens dat mijn tegenstander mass gryphon riders had... ay. ik vond het bij nader inzien ook best vreemd dat hij in het begin alleen maar archers had.

Maar hoe counter je gryphon riders nu met elves?

Archers vs gryphon riders. Gryphon win lijkt me. is de damage van een gryphon rider eigenlijk groter dan een archer?

mss losse gryphons dacht ik aan maar goed die zijn melee combat achtig dus voordat ze in de buurt komen worden ze al afgeschoten

edit: oja als iemand tft niet meer speelt en een serial in de aanbieding heeft dan kun je me dm'en

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 21:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:16:
Maar hoe counter je gryphon riders nu met elves?

Archers vs gryphon riders. Gryphon win lijkt me. is de damage van een gryphon rider eigenlijk groter dan een archer?

mss losse gryphons dacht ik aan maar goed die zijn melee combat achtig dus voordat ze in de buurt komen worden ze al afgeschoten

edit: oja als iemand tft niet meer speelt en een serial in de aanbieding heeft dan kun je me dm'en
Archers zijn geen enkele partij voor gryphons. Om mass gryphs te counteren heb je Hippo's nodig. Die zijn erg goedkoop. Liefst 2x zoveel hippo's als hij gryphs heeft, dan red je het wel. Bouw dus ook twee ancients of the wind om die air-units te produceren.

Paar Dryads erbij werkt meestal ook wel goed. Als je trouwens de range van de archers upgrade, dan is die range groter dan die van een gryphon rider.

Overigens is het grootste probleem tijdens dat potje geweest dat je niet gescout hebt. :) Als hij gryphons heeft terwijl jij met Hunteresses loopt te prutsen, dan heb je hem minstens een kwartier met rust gelaten. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht juist dat ik goed aan het scouten was ik had overal uilen geplaatst.

dus ik had eigenlijk overal wel beeld van behalve dan wat hij in zijn basis had.

ik dacht dat ik al gewonnen had zo fijn dat ik kon gaan creepen. Niet dus :) ahjah scouten is idd erg belangrijk maar ook wel best moeilijk af en toe.

Bedankt voor de tip iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds een tijdje ook maar weer eens aan het W3'en begonnen en ik begin nu pas echt de kracht van het spel in te zien volgens mij ;)
Dus ook maar even The Frozen Throne gekocht via Bol.com (in de stad verkopen ze FT niet eens meer :S)
Maargoed ik bakte er in het begin niks van, nu gaat het wel aardig met Undead en Night elves. Die andere 2 rassen ken ik totaal niet. Maar de graphics van dit spel zijn gewoon nog steeds goed, en alles loopt perfect. Zelfs op Vista (x64)
Kun je van bijvoorbeeld C&C 3 niet zeggen. Het spel wordt ook nog veel gespeeld (FT), alleen ik zie dat het hier een beetje een dode boel geworden is. En dat terwijl er nauwelijks strategy games zijn die qua nivo in de buurt komen van deze game. Die eeuwige hersenloze shooters van tegenwoordig begin ik ook wel een beetje beu te worden.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:31:
Ben sinds een tijdje ook maar weer eens aan het W3'en begonnen en ik begin nu pas echt de kracht van het spel in te zien volgens mij ;)
Dus ook maar even The Frozen Throne gekocht via Bol.com (in de stad verkopen ze FT niet eens meer :S)
Maargoed ik bakte er in het begin niks van, nu gaat het wel aardig met Undead en Night elves. Die andere 2 rassen ken ik totaal niet. Maar de graphics van dit spel zijn gewoon nog steeds goed, en alles loopt perfect. Zelfs op Vista (x64)
Kun je van bijvoorbeeld C&C 3 niet zeggen. Het spel wordt ook nog veel gespeeld (FT), alleen ik zie dat het hier een beetje een dode boel geworden is. En dat terwijl er nauwelijks strategy games zijn die qua nivo in de buurt komen van deze game. Die eeuwige hersenloze shooters van tegenwoordig begin ik ook wel een beetje beu te worden.
Ik speel het af en toe nog wel eens offline, heerlijk lekker weg dwalen in een wereld met magie, orcs en elfs _/-\o_
En als je een goeie RTS wil, Warhammer 40k, loopt ook een klein threadje van.

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
enige grote nadeel van dit spel is totale chaos en onoverzichtelijkheid waneer 2 legers van 100food elkaar aanvallen met een mix van vliegende en groundunits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PainkillA schreef op maandag 28 januari 2008 @ 17:48:
enige grote nadeel van dit spel is totale chaos en onoverzichtelijkheid waneer 2 legers van 100food elkaar aanvallen met een mix van vliegende en groundunits.
Ja de echte pro's die weten wel hoe ze moeten micro'en :P Bij mij is het rampzalig, vooral in een late game ja, dan staan de 2 legers tegenover elkaar. En opeens is me hele leger weg :+
Dan is het "gg"
Toenstraks nog een potje 1v1, ik ging creepen met archers + Priestess..Nja gaan je ff 3 of 4 Archers dood tja. Dan kun je net zo goed meteen zelfmoord plegen :+
Dit spel is echt wel moeilijk om goed in te worden, je word niet zo 1 2 3 echt goed. Tenminste ik niet, heb nu zo'n 120/130 potjes online gespeeld en ben nog steeds erg gemiddeld...64 win / 70 loss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 18:19:
[...]

Ja de echte pro's die weten wel hoe ze moeten micro'en :P Bij mij is het rampzalig, vooral in een late game ja, dan staan de 2 legers tegenover elkaar. En opeens is me hele leger weg :+
Dan is het "gg"
Toenstraks nog een potje 1v1, ik ging creepen met archers + Priestess..Nja gaan je ff 3 of 4 Archers dood tja. Dan kun je net zo goed meteen zelfmoord plegen :+
Dit spel is echt wel moeilijk om goed in te worden, je word niet zo 1 2 3 echt goed. Tenminste ik niet, heb nu zo'n 120/130 potjes online gespeeld en ben nog steeds erg gemiddeld...64 win / 70 loss
50/50 qua winst / verlies is normaal op ladder in WC3. Het systeem matched je zo goed tegen gelijkwaardige spelers dat je altijd rond dat percentage blijft. Als jij 100/0 kunt halen op die ladder maak je je gelijk niet meer druk om die ladder maar om de WCG ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Laatst online: 14-09 15:02
Kan ik hier ook terecht voor mijn gal over de nieuwe dota 6.50 map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 23:58
Ik zou zeggen spuug t uit!! Ben er nog niet aan begonnen maar zat net de changelog te lezen en vond toch schrikbarende veel wat er veranderd was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Van mij wel

Maar dat is toch altijd met dota allstars ;)
RoC DotA ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Laatst online: 28-08 18:21
footy frenzy ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 16:11
Ben vandaag ook weer begonnen, met de nieuwe patch (geen cd dus).
Heb de humancampain uitgespeeld, wat een goed verhaal :O.

I (L) Warcraft (of nog beter: I (L) Blizzard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Hoe kan je eigenlijk het makkelijkst in dit spel geraken ? Ik wil er goed en worden en de multiplayer ownt me enorm, daar moet ik zelf niet aan beginnen, de pc op een gewone map ownt me op het easy. Dit is een immens moeilijk maar leuk spel !

NUC I5 256GB SSD

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste