Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:33
Dryads krijg je toch bij de wat latere tech? Als je aggresiever speelt en vooral ook veel harrast met je BM komt ie niet zo ver met zijn tech. Zijn economy verneuken is een optie. Rushen en lastig vallen.

Vind Dryads ook zo lastig, vooral als ze ook nog die poison upgrade hebbem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Net even wat tournament games gespeeld, blijft altijd moeilijk, net 1 potje gewonnen en 2 potjes verloren>.>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

TZC-T1-FX schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:56:
Aaah strat is toch niet zo erg goed, wel goed tegen medium players, maar pro's slaan hem wel af.

Bij maps als Terenas Stand, kan je snel even met je Peasant/Miltia gaan harassen. Terwijl je build en je resources binnen haal. Vervolgens begin ik met een MK en pomp zo'n 5/6 footys uit. Bij de creep shop koop ik meestal zo'n troll priest, erg handig om een healer in het begin van de game te hebben. Nog een shop bouwen + lumber mill. Uiteraad moest er nog een arcane tower up voor enige base defence. Daarna je main upgraden en een smid gebouwtje maken voor Rifles. Ik pomp dan rond de 8 rifles eruit. Als tier 2 klaar is, gak voor AM en bouw ik dus veel sorceror's voor slow. Dit combo werkt het best tegen NE, maar is ook erg goed tegen andere rassen. Voor meer ondersteuning kan je ook Mortars bouwen, dat irriteert echt erg !
klinkt eigenlijk als de standaard rifler caster strat
Anoniem: 231122 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:09:
Weet iemand hoe je je als orc moet verdedigen tegen mass dyrads(NE)? Ik vind die counters zo lastig he :S Er zijn niet eens echte counters.. die tabel is ook zo onlogisch als wat;.. http://www.battle.net/war3/basics/armorandweapontypes.shtml
Mass dryads is eitje ;)
Catapult daar kunnen ze echt niet tegen. BM rent overal doorheen en slacht er ook een paar af alsof het niets is.

Catapults > archers, huntresses, dryads
With doctor met snake wards zijn ook erg goed tegen deze units

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 06-09-2008 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Nooit aangedacht dat het een commen strat was, voor met mortars is het nogal pittig. Ik rush graag namelijk, en daarom blijf ik vaak haken bij Tier 2. Is orc jouw main ras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TZC-T1-FX schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 19:11:
Nooit aangedacht dat het een commen strat was, voor met mortars is het nogal pittig. Ik rush graag namelijk, en daarom blijf ik vaak haken bij Tier 2. Is orc jouw main ras?
Orc is mijn main idd welke naam kan ik added als ik voor de gein een potje tegen je wil spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

Shrimpovis / Shimpoviss >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
TZC-T1-FX ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Wie speelt deze game tegenwoordig nog?

Indien er nog custom map (allerhande) fanaten zijn, mjin naam op b.net = Got nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Even een tikkie naar de juiste plaats (Strategy Games).

[ Voor 16% gewijzigd door TheZeroorez op 10-03-2009 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 11:31

FrostXL

cool as ice

Ik speel nog regelmatig een potje, altijd 4v4 rt. Epic battles ftw B) Nick is atacc)tijn . Customs doe ik eigenlijk nooit, snap echt niet wat mensen leuk vinden aan dota :?

[ Voor 1% gewijzigd door FrostXL op 10-03-2009 17:38 . Reden: typo ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:57
Ik speel dit veel , alleen dan custom maps :) ik zuig hard in normale mappen.

Trouwens, ik zelf kan niet hosten? Welke poorten moet ik openen? Of kan ik een programma zoals Linechecker gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FrostXL schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:37:
Ik speel nog regelmatig een potje, altijd 4v4 rt. Epic battles ftw B) Nick is atacc)tijn . Customs doe ik eigenlijk nooit, snap echt niet wat mensen leuk vinden aan dota :?
Dota doe ik dan eigenlijk amper. Als ik een custom game speel ga ik eerder voor
- Tower Defence: white, green, poker, soldier, nightstalker, DBZ...
- Orpg: Defiance, Guilds of Hyppos (nog te verkennen), WoW reborn: drums of battle.
- AoS, Hero wars, HLW, ...
- Allerhande random mappen zoals Uther party, Orc gladiators, Who is the alien (of werewolf). Deze zijn best grappig :)
Syn3rgi schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:40:

Trouwens, ik zelf kan niet hosten? Welke poorten moet ik openen? Of kan ik een programma zoals Linechecker gebruiken?
Ik weet niet zeker welke poort het is maar het is 6112 denk ik. (als iemand dit kan bevestigen)
Check ook je windows firewall.

Ik zuig ook tamelijk in normale mappen (of er zijn nu eenmaal zoveel goede spelers).
Misschien wil je wel eens wat oefenen met me, tegen een paar cpu tegenstanders om te beginnen :)
Qua race ga ik dan wel voor undead, alleen al voor de achtergrond muziek.

Voeg me gerust toe als je wilt, sowieso voor de custom maps.

Gisteren eindelijk eens die blizzard map 'Monolith' gespeeld, maar 2 waren vroeg weg waardoor mijn collega en ik onder de voet werden gelopen. Toch maar eens met vier proberen zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 11:31

FrostXL

cool as ice

Vroegah, voor TFT, speelde ik ook nog wel eens een custom, toen waren TD's ook mijn fave. Vooral Arkguil's en Wintermaul's vond ik altijd wel tof.

Poort voro tft is idd standaard 6112, maar kun je volgens mij wel aanpassen bij je opties.

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Syn3rgi schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:40:

6112 tcp en udp is het idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
Heb ik allemaal al gedaan, wil niet werken..

192.168.0.107 ( mijn IP ) TCP - 6112-6112 WarcraftIII

Firewall van PC staat uit , Warcraft 3 is toegevoegd aan uitzonderingen van de Firewall ook al staat de FW uit.
Ligt het aan Vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
UDP niet vergeten?

Kijk is in je opties van WC 3 of 6112 hem wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112609

Ik speel ook nog regelmatig laddergames. Gewoon 4vs4 RT.

Geweldig om lekker te techen en dan uberbattles. :)

Nick: JanKaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Player Jae Ho 'Moon' Jang has signed a contract for US$473,037 to play WarCraft III.
http://kotaku.com/5169186...0000-to-play-warcraft-iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-05 20:06

NvM

Als beginnend Warcraft 3 TFT speler, probeer ik eerst wat potjes te oefenen tegen de computer. Onmogelijk, zelfs met de computer op easy en een 50% handicap. De computer kan op een onmogelijk menselijke manier alles handelen, waardoor ik (mede daardoor) verlies.

Nu las ik ergens dat je de game speed van Warcraft 3 omlaag kunt zetten. Ik heb gezocht op internet, maar kan het antwoord nergens vinden. Weet iemand het hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02:08
Tijdens het spel ga je naar het menu, vervolgens kies je "options" en daarna "gameplay".

Daar kan je de snelheid instellen (game speed).

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:48

chario2

Chario2 (818126)

NvM schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:26:
Als beginnend Warcraft 3 TFT speler, probeer ik eerst wat potjes te oefenen tegen de computer. Onmogelijk, zelfs met de computer op easy en een 50% handicap. De computer kan op een onmogelijk menselijke manier alles handelen, waardoor ik (mede daardoor) verlies.

Nu las ik ergens dat je de game speed van Warcraft 3 omlaag kunt zetten. Ik heb gezocht op internet, maar kan het antwoord nergens vinden. Weet iemand het hier?
Easy moet wel te doen zijn, zeker met handicap voor een beginner.
Lees gewoon veel strategien op internet of dit leuke topic natuurlijk.

Ik zelf speel het spel ook nog wel eens, blijft gewoon een leuk spel waarbij strategie nog wel eens de doorslag kan geven :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladion
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-04 20:16
Ik blijf de multiplayer van WC3 geniaal vinden.
Ik speel vooral veel custom games en met name dotA. Alleen ben ik hier een beetje noob in.
Iemand een idee hoe je een beetje beter kan worden?

btw: W00t eerste post van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
NvM schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:26:

Je geeft de computer gewoon te veel tijd om te techen/te creepen. Zelfs op easy zijn ze dan na een tijdje onverslaanbaar door hun leger.

Je moet harassen/creepen en tegelijkertijd gewoon snel techen. Voor mij apart doe je een Towerrush :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Zo. Hoe oud was het spel precies? Ik heb net WC3: ROC & TFT installed en nu eens proberen. Lekker snel erbij :)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Jazzper schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 17:30:
Zo. Hoe oud was het spel precies? Ik heb net WC3: ROC & TFT installed en nu eens proberen. Lekker snel erbij :)
Warcraft III: ROC: 05/07/2002
Warcraft III: TFT: 04/07/2003

Bijna 7 en 6 jaar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

oh, ik heb vorig jaar voor het eerst Diablo II gespeeld dus dat valt dan nog mee :p
nu wat levels gedaan, best leuk!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Heeft er hier iemand een oplossing voor het volgende probleem?

Ik heb pas geleden een Macbook Pro gekocht en daarop Wc3 installed (ROC&TFT), alleen na het patchen naar versie 1.23 wil WC3 niet meer opstarten :(

De versies daarvoor werken wel zoals ze zouden moeten, wordt alleen moeilijk om op deze manier DOTA te spelen.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294759

Melding? Lijkt me dat je ff blizzard sowiezo ff erop moet aanspreken.

Ik speel nog af en toe een spelletje WC3 TFT. En ik heb mensen in m,n kennissenkring die het elke dag nog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb wcii weer eens gespeeld, maar brrrr valt dat ff tegen. Te oud en zoveel verbeteringen die je gewend bent zitten er niet in.
Maar heeft iemand anders een tip voor mij qua rts.
Dat hele MP drama (balance, rush) is bijzaak, ik zoek een leuke rts met een goede single player (C&C TW/KW, is geen leuke sp rts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599 schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 18:41:
Ik heb wcii weer eens gespeeld, maar brrrr valt dat ff tegen. Te oud en zoveel verbeteringen die je gewend bent zitten er niet in.
Maar heeft iemand anders een tip voor mij qua rts.
Dat hele MP drama (balance, rush) is bijzaak, ik zoek een leuke rts met een goede single player (C&C TW/KW, is geen leuke sp rts)
WC2? Kan ik best geloven dat het er oud uitziet, een paar weken geleden nog eens WC1 opgestart wegens nostalgische redenen, maar dat toch niet zo lang uitgehouden.

Misschien kan je qua RTS Age of Empires 3 proberen?

Of laat je wegzinken in het aanbod van Custom games in WC3? Ik hou me weer regelmatig bezig met de RPG's genre TBR, Eclipse etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 08:54:
[...]

WC2? Kan ik best geloven dat het er oud uitziet, een paar weken geleden nog eens WC1 opgestart wegens nostalgische redenen, maar dat toch niet zo lang uitgehouden.

Misschien kan je qua RTS Age of Empires 3 proberen?

Of laat je wegzinken in het aanbod van Custom games in WC3? Ik hou me weer regelmatig bezig met de RPG's genre TBR, Eclipse etc :)
wc2 idd. aoe3 ziet er nogal "werelds" uit. Starcraft/warcraft had je echt grootste verhaal lijnen met verschillende factions en werelden die verdoemd/gered moesten worden.
Het is volgens mij ook best moeilijk om na wciii een goede rts te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 10:07:
[...]

wc2 idd. aoe3 ziet er nogal "werelds" uit. Starcraft/warcraft had je echt grootste verhaal lijnen met verschillende factions en werelden die verdoemd/gered moesten worden.
Het is volgens mij ook best moeilijk om na wciii een goede rts te vinden.
Ja inderdaad, ik blijf gewoon (qua RTS dan) nog wel even WC3 spelen, en ik hoop dat er toch een 4e aankomt in de toekomst! Er zijn, denk ik, geen echt vergelijkbare middeleeuwen - fantasy RPG's zoals deze game.

Zijn custom games geen optie voor je dan? Je stapt wel af van het kampje bouwen, grondstoffen halen & leger bouwen - principe, maar ze blijven best leuk en er komen elke dag nieuwe maps bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ben zelf ook weer begonnen met W3 The Frozen Throne :D
Blijft een ownage spel, hoewel ik meer van de setting van Starcraft hou.
Het is gewoon geweldig, de characters, de vele opties, de vele hero's/mercenaries/items etc. etc. die je kunt kopen. Elk potje gaat weer totaal anders.
Heb het nu weer redelijk opgepakt met Orc, Human vind ik zelf erg moeilijk om te spelen. Maar ik vermaak me hier zeker nog mee tot Starcraft 2 / Warcraft 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-05 10:18

Stronkie

Where wind is Trouble

OMG... Het eerste topic waar ik ooit in begon met posten.. Is nog steeds open :)

Ahhh Memory's..

Ok back on to pic.. Ik heb WC3 maar weer eens van stal gehaald.. Maar nu ben ik dus al mijn wintermaul mappen kwijt.. Tevens kan ik mijn mappen sowie so niet meer editten... Iemand tips waar ik die mappen lekker weer vandaan kan trekken.. Of word er uberhaubt geen custum maps meer gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-05 10:36

vleesjus

echte vleesjus!

(jarig!)
je zou op deze site kunnen kijken:

http://www.epicwar.com/maps/

Daar pluk ik ook nog wel eens wat maps vandaan als ik ze kwijt ben geraakt ofzo. Speel het ook nog wel minstens wekelijks sinds 2002 :9 En dan steeds weer custom maps :)

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stronkie schreef op maandag 15 juni 2009 @ 20:16:
OMG... Het eerste topic waar ik ooit in begon met posten.. Is nog steeds open :)

Ahhh Memory's..

Ok back on to pic.. Ik heb WC3 maar weer eens van stal gehaald.. Maar nu ben ik dus al mijn wintermaul mappen kwijt.. Tevens kan ik mijn mappen sowie so niet meer editten... Iemand tips waar ik die mappen lekker weer vandaan kan trekken.. Of word er uberhaubt geen custum maps meer gespeeld
Epicwar is inderdaad dé site om mappen te dl'en.

En er worden nog heel veel custom maps gespeeld, tijdens de rustige uren vind je er dan nog makkelijk 30-40. Tijdens de drukkere uren een stuk of 100. Te gek hoeveel mensen dit nog elke dag spelen _/-\o_

Ik speel het ook zeker wekelijks, (de laatste tijd zelfs dagelijks :X ) dus voor een potje mag je me gerust toevoegen. Naam op B.Net is hetzelfde als hier.

@Vleesjus, wat speel je nog vooral qua custom maps?

offtopic: grappige naam heb je, doet me denken aan iemand die ik vandaag op B.Net tegenkwam met de naam kaasvet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus

vleesjus

echte vleesjus!

(jarig!)
Speel zelf nog wel vaak de klassieke TD's en maps als wintermaul wars en afgeleiden. Maar het leukst blijft nog castlefight met een stel vrienden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Castle fight heb ik onlangs ook leren kennen, inderdaad best leuk ja :) Zoals de meeste AoS gerelateerde games.

Wel jammer dat mensen zo snel het spel verlaten als ze de 1e ronde verliezen, dan worden ze vervangen door bots en is het niet meer spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-06 00:29
Is er eigenlijk nog veel leven op de ladder games? Jaren geleden ben ik een fanatiek Warcraft III speler geweest, voornamelijk solo en FFA maar ben daar later mee gestopt. De custom games boeiden mij eigenlijk niet zo, behalve sommige TD's of iets met die Vampire hunter ofzo, die was epic met die Halloween tune :D

Van de week kwam ik op het nostalgische idee om de hele Warcraft reeks weer eens te spelen. Zowel om het verhaal als voor de herinneringen (veel WoW'ers weten volgens mij voor 90% niet eens waar het echt om gaat).
Ik kreeg Warcraft 1 en 2 echter niet aan de praat op de Mac (ook niet virtueel) dus ben ik maar bij W3 begonnen. :p
Anoniem: 155599 schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 18:41:
Hoe heb je dat destijds gefixt? Gewoon een virtueel Windows 98 machientje ofzo? Speelt dat nog een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

internetinfo schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 17:51:
Hoe heb je dat destijds gefixt? Gewoon een virtueel Windows 98 machientje ofzo? Speelt dat nog een beetje?
XP wc2 battlenet edition

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 04-07-2009 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308789

Wordt dit nog veel gespeeld? Ik heb dit een jaartje geleden erg veel gespeeld en was er ook redelijk goed in. Maar ik betwijfel of dit nog erg veel gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zoveel verandert er ook niet in een jaar, het spel bestaat al xx jaar.
Het heeft wss meer gamers dan alle nieuwe rts'en bijelkaar. En een game vinden zal ook niet langer duren dan een halve minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Anoniem: 308789 schreef op zondag 05 juli 2009 @ 15:19:
Wordt dit nog veel gespeeld? Ik heb dit een jaartje geleden erg veel gespeeld en was er ook redelijk goed in. Maar ik betwijfel of dit nog erg veel gespeeld wordt.
?
Warcraft 3 The Frozen Throne is de meest gespeelde strategy game hoor. FT en Dota zijn nog steeds zeer populair, ben zelf sinds een weekje Dota aan het spelen. Wat is dat vermakelijk zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-05 20:06
Is er eigenlijk nog veel leven op de ladder games? Jaren geleden ben ik een fanatiek Warcraft III speler geweest, voornamelijk solo en FFA maar ben daar later mee gestopt.
Yep, draait nog steeds wel hoor. Wel iets minder dan 4 jaar geleden misschien, maar is nog lang niet dood. Bovendien heb je nu allemaal dingen als Garena en weet ik wat waar ook veel gespeeld wordt.

Ik ben nu bijna ranked met 2v2!

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293960

SuX DeLuXe schreef op maandag 06 juli 2009 @ 09:17:

[...]

?
Warcraft 3 The Frozen Throne is de meest gespeelde strategy game hoor. FT en Dota zijn nog steeds zeer populair, ben zelf sinds een weekje Dota aan het spelen. Wat is dat vermakelijk zeg :D
Ach ik snap niet hoe dat zo lang vermakelijk kan zijn, 4 flinke potjes en ik heb het alweer gezien met Dota XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Anoniem: 293960 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:17:
[...]

Ach ik snap niet hoe dat zo lang vermakelijk kan zijn, 4 flinke potjes en ik heb het alweer gezien met Dota XD
Hoezo niet? het is toch humor al die hero's enzo?
Ik ben er ook nog eens vet slecht in maar vind het gewoon heel vet al die hero's en items. Het is behoorlijk uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 20:46
Is er eigenlijk nog veel leven op de ladder games? Jaren geleden ben ik een fanatiek Warcraft III speler geweest, voornamelijk solo en FFA maar ben daar later mee gestopt. De custom games boeiden mij eigenlijk niet zo, behalve sommige TD's of iets met die Vampire hunter ofzo, die was epic met die Halloween tune :D

Van de week kwam ik op het nostalgische idee om de hele Warcraft reeks weer eens te spelen. Zowel om het verhaal als voor de herinneringen (veel WoW'ers weten volgens mij voor 90% niet eens waar het echt om gaat).
Ik kreeg Warcraft 1 en 2 echter niet aan de praat op de Mac (ook niet virtueel) dus ben ik maar bij W3 begonnen. :p

[...]

DosBox is de oplossing. Kan je ook Warcraft 2 LAN spelen op je netwerk. Het is zelfs Mac / PC compatible! Overigens vind ik dosbox sowieso een van de genialere projecten :)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280666

Ik raad iedereen die Warcraft III speelt het programma Garena aan. Je kan aan het level van een speler zien hoe goed hij is, waardoor je echt spannende potjes kunt maken in zowel normal game, custom maps en vooral DOTA.
Zelf speel ik met 4 vrienden 5v5 DOTA en we zijn nu bijna op het punt dat we mee kunnen doen aan de befaamde leagues :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
Speel dit weer sinds een weekje ofzo. Alleen maar Custom games, TD's, heroes and armies, en dan af en toe FFA, 2v2,5v5. Dat soort dingen, enigste wat ik echt minder vind is dat ik niet kan hosten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Speel het ook nog steeds!
Heroes and Armies, Rabbits vs Sheeps, en gewoon ladders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus

vleesjus

echte vleesjus!

(jarig!)
Van de week op een lanparty ook weer warcraft 3 gespeeld. Vooral veel castle fight en een oude "classic" mod, namelijk farmers vs hunters. Die is echt geweldig op een lanparty 8)
Syn3rgi schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:08:
enigste wat ik echt minder vind is dat ik niet kan hosten :(
Om te kunnen hosten moet je deze poorten openzetten voor battle.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ondertussen lang geleden, maar met de recente berichtgevingen over de mapeditor van SC2 heb ik ook weeral zin gekregen in wat custom games. Enkele van men favorieten vroeger waren Battle Royale (compleet met "verboden" zones die groter werden naarmate het spel vorderde en zeer lage zichtbaarheid), DotA (nog altijd zeer populair blijkbaar) en de vele Uther Party (gebaseerd op mario party, massas geschifte minigames) maps :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
vleesjus schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:06:
Van de week op een lanparty ook weer warcraft 3 gespeeld. Vooral veel castle fight en een oude "classic" mod, namelijk farmers vs hunters. Die is echt geweldig op een lanparty 8)
[...]

Om te kunnen hosten moet je deze poorten openzetten voor battle.net.
Gedaan, maar werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Laatst online: 01-06 00:29
Boeboe schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:14:
en de vele Uther Party (gebaseerd op mario party, massas geschifte minigames) maps :)
Dat ik die in de loop der jaren ben vergeten! Wat een pracht map was dat zeg. :D
Vooral die minigame dat je Undead was en je steeds naar een ander stuk Blight moest rennen, lekker stressen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291856

Ik speel al 3 jaar elke dag Warcraft, of in ieder geval elke week tenzij ik op vakantie ben. Het blijft een geweldige game, iedere match is weer een andere. Ik speel vooral ladder maar soms om te ontspannen (ik weet dat sommigen het niet met de benoeming 'ontspannen' eens zijn) ook wel custom games. Het gaat nooit vervelen en ik kan het makkelijk 4 uur achter elkaar spelen!

Ik ben vooral een arranged team fan, dit is echt helemaal geweldig!

Draait ook perfect op Linux (Wine), heb zelfs 10 fps meer dan op Windows, met het nadeel dat ik geen surround geluid heb.

Als mensen over 300 jaar over oude, nog steeds gespeelde pc spellen praten, zullen ze Warcraft 3 zeker niet vergeten!

• Crazy-Al
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-05 11:26
Heyhey mensjes, wie host er allemaal via port-forwarding?

Ben nu al 2 uur bezig (kon toch niet slapen) maar kom nog geen stap verder.

Wat ik tot nu toe dus heb gedaan:

Ik ben op mijn router ingelogd (uitvoeren, cmd, ipconfig, standaardgateway, 192.168.0.1 exc. exc. exc.) en heb bij Port Forwarding mijn IP (192.168.0.101) neergezet, TCP en dan poort 6112-6119 open onder naam Warcraft III. daarna heb ik nog even op WC3 gecontroleerd of het echtt poort 6112 was, en dat was ook. Als laatste heb ik bij Windows Firewall Warcraft III en Warcraft III TFT onder uitzonderingen gezet.

Resultaat: Niks

iemand nog ideeën? ik draai xp Home Edition op een netbook met AVG antivirus, meer progjes heb ik niet draaien.

EDIT:
op http://www.canyouseeme.org/ krijg ik op port 6112 Error: "I could not see your service on <IP> on port (6112)
Reason: Connection timed out"

in andere woorden, nog steeds dicht. Is er nog een windows app. die hem kan blokkeren naast wndows firewall? ben er over na aan het denken om een clean run te proberen met DMZ en firewall uit, want als het gewoon aan het feit ligt dat mijn processor te zwak is...

EDIT2:
Gelukt! heb een heel erg goedkoop trucje gebruikt die ik op een forum vond, utorrent downloaden, standaardpoort als 6112 instellen en automatisch laten openen ;)

wie wilt er een game spelen? ik host ;D schermnaam is Crazy-Al

[ Voor 31% gewijzigd door Crazy-Al op 27-08-2009 10:11 . Reden: extra info & Fixed ]

• TZC-T1-FX
Hah kom maar op!

Mijn naam is TZC-T1-FX

Add me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Wat is er allemaal aan de hand met Battlenet de laatste tijd...
Lag, disconnects, foutmeldingen en vanalles...Niet goed, meer mensen last hiervan de laatste tijd? Beetje raar van Blizzard dat ze het nog niet opgelost hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-12-2024
bnet heeft overlaatst een update gehad waar ze een helehoop dingen hebben verandert/verwijderd waardoor onder andere orb effects enzo messed up waren. Hierdoor werken de meeste oude maps niet meer op de laatste patch. Je zult vrees ik ge-update maps moeten vinden.

Speelt er hier nog volk op http://www.dota-league.com/ ?
Of heeft er hier volk soms zin in een dota clanwar midskill? Mag me altijd contacteren, wij hebben altijd wel zin in een toffe friendly war.

Op bnet zul je me niet zo vaak vinden. Meestal omdat ik zelf host met listchecker (en dus maar heel eventjes online kom en van zogauw de game start ik trug offline ben) of omdat we op garena clanwar doen ofzo. (wat ook niet op bnet is, want is lan)

[ Voor 23% gewijzigd door warrg op 04-09-2009 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bnet is nooit echt betrouwbaar geweest volgens mij. Ik heb regelmatig (vooral in AT) disconnects of het "player didn't show up" waardoor je lekker losses erbij krijgt en de frustraties oplopen als je midden in een spannende game zat.

Maar het is en blijft een fantastische game, ik ben blij dat ik de 30 euro geinvesteerd heb :) Ik moet het al minstens 500 uur gespeelt hebben.

Als er iemand de uitdaging aandurft, LoloftheRings@northrend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291856 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 22:02:
Ik speel al 3 jaar elke dag Warcraft, of in ieder geval elke week tenzij ik op vakantie ben. Het blijft een geweldige game, iedere match is weer een andere. Ik speel vooral ladder maar soms om te ontspannen (ik weet dat sommigen het niet met de benoeming 'ontspannen' eens zijn) ook wel custom games. Het gaat nooit vervelen en ik kan het makkelijk 4 uur achter elkaar spelen!

Ik ben vooral een arranged team fan, dit is echt helemaal geweldig!

Draait ook perfect op Linux (Wine), heb zelfs 10 fps meer dan op Windows, met het nadeel dat ik geen surround geluid heb.

Als mensen over 300 jaar over oude, nog steeds gespeelde pc spellen praten, zullen ze Warcraft 3 zeker niet vergeten!
Wat is je account dan add ik je, ik speel ook graag 2v2 alleen random team mates is mij te frustrerend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 31-05 23:13
ADD mij ook even mijn naam is aarbei

• TZC-T1-FX
Wie doen er mee met de WCG2009 Warcraft 3 TFT?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
hmm de laatste dota map (v6.63) heeft weer eens een lekker stel balancing fixes en tweaks en stuff :p half de heros hebben wel weer een of andere adjustment gekregen.

Official Download: Getdota.com
Official Changelog: Playdota.com

en de nieuwe loading screen is best wel uber cool :p
kan er iemand mij trouwens zeggen wie (welke hero) er in het vuur van jakiro staat? (int midden achter die meeste linkse chaos knight illusion)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:57
ik zoek nog iemand dit die spel ook redelijk kan zodat we 2 vs 2 kunnen doen add me KFC-NoFear

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
warrg schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 02:34:
en de nieuwe loading screen is best wel uber cool :p
kan er iemand mij trouwens zeggen wie (welke hero) er in het vuur van jakiro staat? (int midden achter die meeste linkse chaos knight illusion)
Afbeeldingslocatie: http://s.sk-gaming.com/image/image/ba4d8c1614f012bbx.jpg

Van links naar rechts is het volgens mij: Enchantress / Bloodseeker / Death Prophet

Blijf me ook verbazen over die art, super vet! Check Tiny, ingame heeft ie zo'n superblij gezicht en hier is hij eerder Evil/Dark Tiny :)

[ Voor 24% gewijzigd door aramdin op 28-09-2009 16:27 . Reden: Fix plaatje ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
ja heb ik ondertussen ook al achterhaald dat het BloodSeeker is die daar naar boven springt. 'k had eerst niet goed gelet op de typerende details. (klauwen enzo).
Inderdaad echt geweldig goeie art :)
en ja, Akasha met haar daggers lijkt zo echt wel kansloos tegen die mega tiny haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
We blijven hopen dat iemand dit moois oot gaat verfilmen, zou volgens mij echt geweldig zijn, liefste in IMAX 3D. Zie bijvoorbeeld de trailers van Starcraft 2, geweldig!

Ik speel trouwens onder de nickname: nerd2k3

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik volg al eventjes dit topic maar is het nog aan te raden dit te spelen, vroeger heb ik wel eens warcraft 3 gespeeld (de stoute manier)
Of is het online uitgestorven/zijn er alleen maar pro's die je binnen 10 minuten dood maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rockvee2 schreef op maandag 28 september 2009 @ 18:55:
Ik volg al eventjes dit topic maar is het nog aan te raden dit te spelen, vroeger heb ik wel eens warcraft 3 gespeeld (de stoute manier)
Of is het online uitgestorven/zijn er alleen maar pro's die je binnen 10 minuten dood maken?
Zucht ik kom teveel noobs tegen in 2v2. Dus you'll feel right at home :P
spel is verre van dood, drukker dan alle ea rts'en bijelkaar.

En als het spel te moeilijk is dan zijn er nog alle custom games waar je nog wel een tijdje mee zoet kan zijn

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 28-09-2009 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
trouwens, het pikt verassend snel op. train een beetje in custom games enzo en je zal het al snel redelijk 'ok' doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Bedankt, even het spel +uitbreiding kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

warrg schreef op maandag 28 september 2009 @ 20:24:
trouwens, het pikt verassend snel op. train een beetje in custom games enzo en je zal het al snel redelijk 'ok' doen.
Het duurt wel even voordat
- je de maps kent
- je weet welke creeps je kan aanvallen met welke minimale hoeveelheid units
- Welke hero en skills je moet kiezen
- je zo min mogelijk gold hebt floaten
- je een redelijk optimale bouw volgorde vind
- Wat de sterke en zwakke kanten zijn van je units
- en dat allemaal voor 4 verschillende rassen.

Ik speel het spel al een tijdje en ik word nog steeds kei hard afgemaakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 29-09-2009 18:34 ]

• warrg
ah, gewone laddergames bedoelde hij? solo of AT.
ik dacht dat hij gewoon warcraft 3 besturing in het algemeen bedoelde.
de fijne kneepjes van 'normale warcraft games' zijn inderdaad wel zeer divers/uitgebreid en ja je zal vaak tegen een pro opponent zitten die je gelijk afmaakt.

easy to learn, extremely hard to master

[ Voor 7% gewijzigd door warrg op 30-09-2009 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351706

speelt er iemand nog ROC?
Ikzelf heb het al een tijdje niet meer gespeeld, maar het lijkt me leuk om
nog eens een keer tegen een geoefende speler te spelen :)
Als ik mn spel nog kan vinden 8)7

Of is dit spel dood vanwege sc2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-05 14:32
Ik denk dat de meeste met expansion spelen. Verder is het wel wat minder druk dan voor de beta, maar je kunt nog makkelijk games vinden. Ik ga zelf ook zodra ik de beta key krijg die ik vanochtend heb gewonnen ook over op sc2. Ik zal denk ik wel soms nog wel Warcraft 3 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Er zit minimaal 1 tot 1.5 seconde delay in alles wat je doet op Northrend.
Net 3 games gespeeld (AT) en dat was ECHT niet te doen.. is dit de nieuwe blizzard trend ofzo?

Diablo 2 (+exp) heeft ook zwaar veel lag + delay, nu warcraft III (+exp) ook al..

En nee ik ben niet de enige, iedereen in de games had het.
Er is en was niks mis met mijn internet connectie.

Dit is echt triest :( een micro game met delay spelen..

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
kaluro2 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 17:33:
Er zit minimaal 1 tot 1.5 seconde delay in alles wat je doet op Northrend.
Net 3 games gespeeld (AT) en dat was ECHT niet te doen.. is dit de nieuwe blizzard trend ofzo?

Diablo 2 (+exp) heeft ook zwaar veel lag + delay, nu warcraft III (+exp) ook al..

En nee ik ben niet de enige, iedereen in de games had het.
Er is en was niks mis met mijn internet connectie.

Dit is echt triest :( een micro game met delay spelen..
Ik heb net nog wat games gespeeld. Gewoon zonder lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Baardmeester schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 17:37:
[...]

Ik heb net nog wat games gespeeld. Gewoon zonder lag.
Is het zo dat als een iemand in de game wat vertraging heeft, dat het betrekking heeft op iedereen in de game?
Zo ja dan moet ik mijn AT ally maar eens aankijken.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
kaluro2 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 18:02:
[...]

Is het zo dat als een iemand in de game wat vertraging heeft, dat het betrekking heeft op iedereen in de game?
Zo ja dan moet ik mijn AT ally maar eens aankijken.
Zou best kunnen, omdat er met AT eentje als een soort host fungeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek0416
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Goedendag allemaal,

Ik speel dit spel al een tijdje, en ik vroeg me af hoe jezelf online een custom game kan hosten?
Hier kom ik maar niet uit?
Kunnen jullie mij helpen

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 11:06
Freek0416 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 13:20:
Goedendag allemaal,

Ik speel dit spel al een tijdje, en ik vroeg me af hoe jezelf online een custom game kan hosten?
Hier kom ik maar niet uit?
Kunnen jullie mij helpen

Groeten
Ik neem aan dat je wel snapt hoe je een game maakt op battle.net, map selecteren enzo. Maar je moet ook poort 6112 forwarden zodat mensen naar je kunnen connecten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek0416
  • Niet online
HammerT schreef op zondag 02 mei 2010 @ 15:59:
[...]

Ik neem aan dat je wel snapt hoe je een game maakt op battle.net, map selecteren enzo. Maar je moet ook poort 6112 forwarden zodat mensen naar je kunnen connecten :)
Een game maken op battle.net lukt me wel ja. En die poort ga ik dan proberen.
Alvast bedankt, en ik laat nog weten of het gelukt is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek0416
  • Niet online
Freek0416 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 17:32:
[...]

Een game maken op battle.net lukt me wel ja. En die poort ga ik dan proberen.
Alvast bedankt, en ik laat nog weten of het gelukt is:)
Het is al gelukt!
In me modem kon ik het instellen, had ik niet gezien :z

Toch bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek0416
  • Niet online
Ben na lang custom games te spelen toch maar begonnen aan het originele spel, dit lukt tot nu toe nog niet echt aardig.
Heeft iemand tips, over hoe je het best als beginner kan spelen? Of komt het vanzelf wel als je genoeg gespeeld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

oefenen, oefenen, oefenen, VEEL replays kijken en vooral: Je hero asap levelen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07-2022
*BUMP* Is het eigenlijk mogelijk om op 1 serial 2 accounts tegelijk met een statische ip in hetzelfde netwerk beide op battle.net te laten spelen?

Ik wil namelijk met een vriend Footmen Frenzy online doen en Garena is voor ons niet echt een fijne oplossing en de andere private servers. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 27-05 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

Nee.

Je zou hamachi + LAN kunnen proberen. Dat zou kunnen werken.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07-2022
PromWarMachine schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 15:34:
Nee.

Je zou hamachi + LAN kunnen proberen. Dat zou kunnen werken.
Nee, wij willen graag samen op battle.net spelen maar dat betekend dus dat ik nog een keer Warcraft III + expansion moet kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 27-05 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

Klopt!
Voor iets meer dan een tientje ben je de man..

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 22:18
hier de battlechest voor 12,50 http://www.g2play.net/store/Warcraft-3/

heb zelf een tijd terug warcraft 3 daar gekocht voor 3,50 :) werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
The_Source schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 15:36:
[...]
Nee, wij willen graag samen op battle.net spelen maar dat betekend dus dat ik nog een keer Warcraft III + expansion moet kopen?
werkt perfect hoor, moet de host gewoon met Pickup.Listchecker hosten en die andere joined dan via lan. Enkel de host moet immers online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04-2024
nog mensen die spelen?

if yes --> pm me naam: MetalG lvl 26

euhm, ik wil beter worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek0416
  • Niet online
Ik nog wel, maar ben het nog steeds aan het leren:P
Is moeilijker dan je denkt. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WC3 is een rare game na een jaar SC2 spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:02
Ik heb volgende week een LAN avond waar ik de spellen voor moet regelen. Nu zat ik te denken om ook Warcraft 3 te gaan spelen op de LAN.
Ik heb zelf een legale Warcraft 3 ROC + TFT liggen.

Mijn vraag: Kan ik deze op meerdere pc installeren om te LAN'en?
De pc's zijn niet verbonden met internet.

Zo niet: Is er een andere kosteloze manier het voor elkaar te krijgen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

yup kan, zelf al meerdere keren gedaan. Bij lan is het niet verplicht om te verbinden met Bnet.

BTW heb je zelf niet ergens nog een PC staan om het te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:48

chario2

Chario2 (818126)

nog tweakers die good old warcraft 3 spelen ? :)

vond het spel met de verhuizing en moet zeggen, speelt toch weer fijn :P
de combinatie van tactiek en verschillende rassen, bnet, lan party maakt het gewoon vet :9~

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-04 15:55

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

Is er geen Warcraft III topic meer :(?
Sheep Tag World Cup 2014

[ Voor 16% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 29-11-2014 11:14 ]

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 11supplier
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-05 00:43
Sheep Tag? Wordt dat zoveel gespeeld nog?
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste