Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:24
not2secure4u schreef op zondag 10 februari 2008 @ 10:12:
Hoe kan je eigenlijk het makkelijkst in dit spel geraken ? Ik wil er goed en worden en de multiplayer ownt me enorm, daar moet ik zelf niet aan beginnen, de pc op een gewone map ownt me op het easy. Dit is een immens moeilijk maar leuk spel !
Dit zou ik ook wel willen weten :) Ik ben onlangs begonnen met ROC en tja... ik word finaal afgemaakt door de AI :)

Ik zit ook in de knoop met het feit dat ik met een Azerty toetsenbord speel, daardoor wordt het groeperen van troepen een beetje lastig.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-01 20:31
Waarom is het lastiger met een azerty toetsenbord ? Tot dat besef ben ik blijkbaar nog niet gekomen :p , ik speel ook met azerty.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 23:24
Op Qwerty kan je gewoon CTRL + cijfertje doen om een aantal units te groeperen, als je vervolgens gewoon op dat cijfer duwt krijg je weer dezelfde selectie. Op Azerty moet je dus zitten knoeien met shift en shift lock, dat werkt niet vlot (althans naar mijn gevoel toch).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-05 12:55

Sinester

Game Guru

geweldige game dit, ik speel het nog dagelijks offline.
het is idd een moeilijk spel maar IMO het beste strategie spel ooit gemaakt.

het valt me wel op als ik 3 vs 3 ofzo doe dat het of zo moeilijk is dat me ally's afgemaakt worden en ik ook op het eind, of zo makkelijk dat mijn team het andere team zo crushed.
verder lijk ik ook weinig verschil te zien tussen easy, normal en hard maar dat zal wel aan mij liggen :P

ps: na dat ik me pc heb geformateerd en wcIII weer geinstalleerd had, begint het spel nu vaak te shokken in grote maps tijdens grote battles, terwijl ik dat eerst nooit had

[ Voor 17% gewijzigd door Sinester op 10-02-2008 10:46 ]

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Correcte patch van ROC/TFT ? Heb je indien je de laatste patch hebt al eens geprobeerd je cd erin te steken en dan kijken of de schokken niet stoppen.

Heb je correcte nieuwste drivers van je graka ? Indien je dezelfde hardware hebt en de nieuwste driver geeft dezelfde problemen, gebruik dan eens dezelfde driver als er vroeger op stond of alleszins een oudere.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

Zo hehe, eindelijk dit topic gevonden..

Ik heb eergisteren ff warcraft 3 en frozen throne op bol gekocht... meer voor dota maar ik vind normale maps ook wel leuk..

Kan iemand mij vertellen wat een goede orc army mix is (online) ? Bijvoorbeeld tegen humans met rifleman of undead met die spinnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-05 14:32
Anoniem: 231122 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 15:43:
Zo hehe, eindelijk dit topic gevonden..

Ik heb eergisteren ff warcraft 3 en frozen throne op bol gekocht... meer voor dota maar ik vind normale maps ook wel leuk..

Kan iemand mij vertellen wat een goede orc army mix is (online) ? Bijvoorbeeld tegen humans met rifleman of undead met die spinnen..
Dat ligt er natuurlijk aan welk ras en welke strategie de ander speelt. Maar de standaard mix van orc per ras is:

Orc vs Orc:
Grunts, Raiders, Kodos, Spirit Walkers, Bats

Orc vs HU
Grunts, Raiders, Spirit Walkers, Kodos, Bats, Wind Riders.

Orc vs NE
Grunts, Raiders, Spirit Walkers, Kodos, Bats.

Orc vs UD
Grunts, Raiders, Wind Riders, Bats, Kodos.

Waar je vooral naar moet kijken als je iemand wil hard counteren
http://www.battle.net/war3/basics/armorandweapontypes.shtml

Of kijk bv hier naar wat replays van pro's(Orc pro's: Grubby, Lyn, Fly, Xiaot en Focus) hoe hun spelen
http://www.wcreplays.com/

Dit topic is vrij rustig terwijl het nog altijd een van de beste rts'en is en er nog altijd veel online wordt gespeelt. Zijn er nog een beetje mensen hier die nog veel spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02:08
Volgens mij ben ik de enige die het spel vrijwel na de release heeft gekocht en het nog steeds niet heeft uitgespeeld.

Meestal speel ik het een tijdje totdat ik er geen zin in heb. Dan blijft het een jaar (of langer liggen) om het vervolgens weer op te pakken.

Ik moet nu nog de laatste missies van de undead campaign van the frozen throne spelen en daar ben ik vorige week mee begonnen.

Dus ja het wordt nog gespeeld :)

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik speel momenteel alleen nog maar DoTa, nog steeds erg verslavend! De rest van de populaire games kan me niet zo lang blijven boeien als dit :D

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tnx @baardmeester .. zelf had ik www.tft.replayers.com gevonden.

Dus piercing = wind riders en head hunters > goed tegen sorceress spam met arch mage ?

En normal = grunts > goed tegen rifleman .

Vandaag weer verslagen door undead met frost wyrms.. heeft orc daar geen goede counter tegen? (anders dan batriders die zelfmoord plegen .. )

En btw, vanaf wanneer krijg je een rank?

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 18-03-2008 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Anoniem: 231122 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:21:
tnx @baardmeester .. zelf had ik www.tft.replayers.com gevonden.

Dus piercing = wind riders en head hunters > goed tegen sorceress spam met arch mage ?
Ja, meestal gebruiken orc spelers dan wind riders. Head hunters worden meestal niet gebruikt vanwege de korte range hebben en pas goed worden als beserkers. Beserker vorm is tier3 upgrade en dus lastig naar te switchen(orcs blijven ook graag in tier2). Wel is het natuurlijk zo dat je niet hoeft te doen wat de pro's doen. Andere strategieen zijn behalve leuk vaak ook verrassend voor de tegenstander. Je kunt wel veel dingen uit hun spel halen om je eigen te verbeteren. Verder kan een orc ook demolishers toevoegen aan hun leger tegen human casters.
En normal = grunts > goed tegen rifleman .
Ja, ook hier ligt het natuurlijk ook dan weer aan ander factoren als bv de human sorcs erbij hebben zijn grunts alleen niet genoeg ivm slow. Wat de meeste orcs dan doen is spirit walkers met adapt training voor disenchant tegen de slow en summons. En natuurlijk mogen de standaard 3 raiders voor esnaren mogen natuurlijk ook niet ontbreken in een orc army.
Vandaag weer verslagen door undead met frost wyrms.. heeft orc daar geen goede counter tegen? (anders dan batriders die zelfmoord plegen .. )
De beste counter is natuurlijk om de undead niet zo ver te laten komen. Goede scouting is hier dus van belang. Maar soms is het al te laat. Als je naar armor en weapon types kijkt zou je zeggen beserkers, wyvs of raider(met esnare natuurlijk). Maar een gevecht win je dan meestal niet meer als hij wyrms heeft met freezing breath. Wat ik zou doen is gaan base lamen met raiders. Wel denk ik dat je dan erg moet uitkijken voor frostslow van de ud. Ik speel zelf vooral humans dus de matchup vs ud komt zoiezo vaak neer op base lamen alleen dat is wat makkelijker met tanks en mass expansions.
En btw, vanaf wanneer krijg je een rank?
Bedoel je met rank de icoontjes?
http://www.battle.net/war3/ladder/w3xp-ladder-info-laddericons.aspx?Gateway=Northrend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tnx again.

Ik bedoelde eigenlijk wanneer je een plaats krijgt op de 1v1 ladder rank.. Ik weet niet zeker of battle.net zoiets heeft.. CnC3 had het wel, daar kregen de beste 20.000 een rank zo ongeveer.

En wat bedoel je met base lamen?

ooh ik weet het al, met een paar raiders naar binnen stormen en een gebouw pakken (sacrificial pit bv))

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 19-03-2008 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Oh oke, dan bedoel je deze:
http://www.battle.net/war...lo.aspx?Gateway=Northrend

Gister speelde ik nog een mooie pot tegen een ud waar ik won door zijn base te lamen(wel met humans). Ik noem het lamen omdat de meesten mensen het irritant vinden, omdat ze je eigenlijk met hun leger kunnen verslaan. Erg belangrijk is erbij je timing en goede beslissingen maken. Hieronder heb ik even 2 replays neergezet van mij(waar onder die van gister). Ze duren beide wel iets van 30/40 min, dus je moet soms maar doorspoelen.

Replay
Ik begon tegen een random en zag pas laat dat hij ud was. Ik hou er niet van om mass towers te doen en omdat ik al een am er uit had er wist dat hij fiends had dacht ik, ik probeer eens hem onder druk te zetten met footies met defend. Dat ging goed tot ik na een tijd mijn beide heroes verloor. Rond minuut 20 dan begin ik met base "lamen" omdat ik zag dat ik zijn leger en heroes niet meer aan kon. 2 expansion gemaakt op plekken waar hij gelukkig niet keek of niet kon kijken als hij moest tpen naar zijn expansion.

Replay
Dit is een iets oudere waar ik tegen wyrms moest(had in het begin nauwelijks gescout) en dan ga base lamen.

Hopelijk zijn ze snel klaar met de nieuwe patch, zodat human vs ud ook wat makkelijker wordt zonder games tot 30/40 minuten uitterekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Laatst online: 22:53
Anoniem: 231122 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 08:55:
tnx again.

Ik bedoelde eigenlijk wanneer je een plaats krijgt op de 1v1 ladder rank.. Ik weet niet zeker of battle.net zoiets heeft.. CnC3 had het wel, daar kregen de beste 20.000 een rank zo ongeveer.

En wat bedoel je met base lamen?

ooh ik weet het al, met een paar raiders naar binnen stormen en een gebouw pakken (sacrificial pit bv))
Op battle.net krijgen alleen de beste 1000 spelers een rank, op Northrend moet je al iets van level 33 zijn om gerankt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Baardmeester schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:59:

Replay
Ik begon tegen een random en zag pas laat dat hij ud was. Ik hou er niet van om mass towers te doen en omdat ik al een am er uit had er wist dat hij fiends had dacht ik, ik probeer eens hem onder druk te zetten met footies met defend. Dat ging goed tot ik na een tijd mijn beide heroes verloor. Rond minuut 20 dan begin ik met base "lamen" omdat ik zag dat ik zijn leger en heroes niet meer aan kon. 2 expansion gemaakt op plekken waar hij gelukkig niet keek of niet kon kijken als hij moest tpen naar zijn expansion.
just fking wow. Hij had een veel grotere army .. Maar hij ging bijna nooit scouten, alleen in de 37ste minuut pas met 1 ghoul.. ha ha, op het eind was hij echt gefrustreerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Anoniem: 231122 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:14:
[...]

just fking wow. Hij had een veel grotere army .. Maar hij ging bijna nooit scouten, alleen in de 37ste minuut pas met 1 ghoul.. ha ha, op het eind was hij echt gefrustreerd :D
ja, hij keek, toen de mines in de main basissen op waren, eigenlijk alleen bij de mine die achter mijn basis zat de mine linksboven bij de rode creep 1 of 2 keer met zijn leger. Ook mines die dicht bij hun basis zitten checken de meeste ook bijna nooit. In de eerste replay die links zat en in de tweede zat ik vlak boven hem, maar daar zat ik overal ongeveer.

Verder had hij in de eerste game geen shade gemaakt die ze normaal altijd wel hebben, waarschijnlijk door die push in het begin. Ik begrijp wel dat hij gefrustreerd raakte :9 . Maar het uitvoeren ervan is wel echt leuk om te doen, omdat je echt elke aanval goed moet timen. Volgens mij heb ik hem ook iets van 10 keer laten tp'en naar zijn expansion wat in mijn voordeel werkte met 2 expansions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yeah, bijna mijn first icon unlock ^^

Heeft iemand nog een handige tip hoe ik human rush met towers kan verslaan als orc? Ik heb wel replays gezien waarbij orc wint... maar dat is altijd kiele kiele. . Gewoon scouten en demolishers maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Jeezes hoe leren jullie het toch ? ;) Ik bak er niets van ! Ik heb zeer lang aoe2 gespeeld en switchen lukt maar niet en het is immens frustrerend te zien in de 3e minuut Defeated wien :D

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb 3 jaar aoe 1 gespeeld, een tijdje starcraft, en verslaafd geraakt aan de 1v1 ladder van cnc3 :P

Ik vind wc3 meer op cnc lijken dan op aoe .. Bij aoe1 had je bijna geen micro, je moest bijna deheletijd pumpen en je eco verzorgen en een army naar een bepaalde plek sturen.. (en een beetje micro natuurlijk). maar ik weet niet hoe het met aoe 2 zit ...

Je kan het beste met 1 ras beginnen denk ik en gewoon de build orders onder de knie proberen te krijgen .

Maar het leuke is juist dat je tegenstanders van je eigen sterkte krijgt.. Als je search game doet tenminste. Bij starcraft had ik in het begin zon 60 loss en 10 win ofzo.. (nu nog steeds trouwens :P). Maar nu met wc3 is het altijd 50/50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Anoniem: 231122 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:20:
Yeah, bijna mijn first icon unlock ^^

Heeft iemand nog een handige tip hoe ik human rush met towers kan verslaan als orc? Ik heb wel replays gezien waarbij orc wint... maar dat is altijd kiele kiele. . Gewoon scouten en demolishers maken ?
ik weet niet echt een tip van bouw dat en dat werkt zeker, maar misschien heb je er wat aan. Het ligt er allereerst aan welk niveau van jullie hebben en wat is er vooraf allemaal al gebeurd natuurlijk. Sommige dingen zul je waarschijnlijk al weten. In ieder geval is het een belangrijke keuze welke heroes je neemt(bm of fs) en de speel stijl daarmee. Bij de fs zie je vaak dat ze een tavern hero nemen die ook summons heeft of gewoon sh voor de totems, omdat de hmn ook met 2 heroes met summons komt. Bij de bm zie je vaak dat ze gaan harassen. De am op lage health proberen te krijgen en zorgen dat de hmn niet kan creepen, zodat hij niet een hoog level heeft en geen lvl2 water elementals.

Verder zijn er nog wat dingen die misschien helpen zelf towers maken, demolishers zoals je al weet(repair ze met peons als ze worden aan gevallen), probeer de peasants te slachten(de human zal wel waarschijnlijk nieuwe sturen), towers zijn zwak tijdens het bouwen en upgraden maar hebben wel tijdens het upgraden als het goed is een hogere repair rate, goed base build voor tegen towerrush, tp onmiddelijk als je hem ziet komen dan is het lastiger voor hem om zijn towers up te krijgen.

Verder kun je ook nog fast tech naar wyvs doen. Daar zitten de nadelen aan dat als het gescout wordt je waarschijnlijk gerushed wordt en als de human defend upgrade neemt je wyvs geslacht worden. Wat je zelf ook kan doen is druk op de human zetten zodat hij niet kan aanvallen(doe dit wel vlak voor hij tier2 upgrade heeft, want anders gaat hij gewoon naar jou basis en dan krijgt hij towers up en dan ben je de lul tenzij je zelf demolishers of/en towers maakt).

Wij kunnen anders de matchup wel oefenen als je wilt. Alleen ik heb laatst een nieuwe router(zyxel zyxel 2602hw-d1a) en op de een of andere reden kan ik niet meer hosten, terwijl ik gewoon port 6112 weer heb geforward naar mijn vaste ip. Anders op himachi.

ps: Had jij trouwens mij gister gewhispered? Ik zat net midden in een gevecht dus ik kon ff niet reageren of concentreren op de naam. Ik dacht iig dat de naam op die van jou leek.
not2secure4u schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:13:
Jeezes hoe leren jullie het toch ? ;) Ik bak er niets van ! Ik heb zeer lang aoe2 gespeeld en switchen lukt maar niet en het is immens frustrerend te zien in de 3e minuut Defeated wien :D
veel spelen, forums lezen(in het begin vooral de guides voor je ras) en replays kijken. Het is misschien ook handig om te beginnen met rt4v4 om het eerst een beetje onder de knie te krijgen(verwacht wel veel leavers en andere idiooten :p). Ik heb hiervoor ook vooral rtsen zoals aoe en red alert gespeelt en alleen eigenlijk aoe 1 een paar keer online en lan. Meestal krijg je daar een speelstijl van die niet werkt bij wc3. Belangrijke dingen die je in het begin moet leren is gebruik je resources, blijf constant wat doen, level je hero up en gebruikt hotkeys op je keybord. Post anders replays hier en stel vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik had je gewisperd. Ik kan wel hosten btw. Je zat toch ook een tijdje in de W4R clan channel? Soms doet de vriendelijst gaar denk ik .. Wat betekend trouwen als iemand in channel BNet zit?

oh mijn naam is Shrimpovis in battle.net.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 27-03-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Anoniem: 231122 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:36:
Ja ik had je gewisperd. Ik kan wel hosten btw. Je zat toch ook een tijdje in de W4R clan channel? Soms doet de vriendelijst gaar denk ik .. Wat betekend trouwen als iemand in channel BNet zit?

oh mijn naam is Shrimpovis in battle.net.
Waarschijnlijk was ik dan afk(gister echt super lang tijdens voetbal en daarna :p). Is channel bnet niet dat je in een bnet ladder game zit.

edit: heb je even toegevoegd

[ Voor 3% gewijzigd door Baardmeester op 27-03-2008 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Om maar nog wat nieuw leven in het topic te blazen. De patchlog van de nieuwe patch die al op 1 april was bekent gemaakt. Nu alleen nog speelbaar op de beta server.

--------------------------------------------------------------------------
Patch 1.22
--------------------------------------------------------------------------

FEATURES

- There is now a replay auto-save feature in the options menu. Replays
are automatically saved to the "replay" folder.
- Added an option to always show unit and building health bars.
- You can now enable and disable the display of minimap signals
from players and other observers using chat commands:
/showminimapsignals and /hideminimapsignals.

BALANCE CHANGES

HUMAN
- Scout Tower repair rate changed from 12 to 20.
- Knight damage increased: Attack cooldown changed from 1.50 to
1.40 and base damage increased from 25 to 28 (Average damage is 34).

UNDEAD
- Increased Ziggurat base armor from 1 to 5.
- Reduced the build time of the Necropolis from 120 to 100.

NIGHT ELF
- Reduce the Orb of venom poison duration from 10 seconds to 8 seconds.
- Increase the experience gain from Dryads from Level 2 (40xp) to
Level 3 (60 xp).

FIXES

- The cooldown on unlimited usable items (example: the staff of
preservation) now persists after the item is dropped or traded.
- A cooldown exploit with potions has been fixed.
- When you unburrow a Crypt Fiend, its auto-cast will no longer be toggled
off.
- An exploit bug in which items could lose their cooldowns when transferred
between heroes has been fixed.

ADDITIONAL MAPS

Furthermore, these 4 new contest winner maps will be included in the final patch, but not on the PTR:
- (2)MeltingValley
- (2)RoadToStratholme
- (4)CentaurGrove
- (4)TidewaterGlades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Super eigenlijk dat deze nog altijd na zo een lange tijd gesupport word met patches enzo. Zo blijven mensen er naar kijken... Werkt bij mij in ieder geval.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-05 10:11
Blizzard heeft er idd wel een handje van om nog patches uit te brengen voor oude spellen. _/-\o_
Ik speel eigenlijk vrijwel alleen DotA dus die patch maakt weinig verschil voor mij zodra die uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik patch 1.21b toch wel een hulde vindt.

- The game no longer requires the CD to play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201016

Ts kan je Sp updaten plaatjes werken niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-05 10:11
Ik laat de cd er eigenlijk altijd inzitten tenzij ik iets speciaals moet installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Kroga schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:54:
Ik laat de cd er eigenlijk altijd inzitten tenzij ik iets speciaals moet installeren
Als je ook andere spellen speelt waar je cd voor nodig hebt is het wel handig. Belangrijker is het amm systeem wordt aangepakt. Zou eigenlijk ook in 1.22 worden aangepakt, maar anders duurde het te lang. Die wordt waarschijnlijk nu in een nieuwe patch uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258713

Die patch 1.22 slaat werkelijk nergens op als je het mij vraagt...
Ziggurat base armor from 1 to 5...zijn ze gek geworden ofzo? Undead is wel het grootste camp ras ooit. Altijd als ze ge-ownd worden gaan ze wegrennen zigguratjes up-up en je kunt geen reet meer behalve blijven campen tot hij zelf weer eruit komt
Human towers worden ook totaal niet aangepakt..Tower rushen hoort gewoon 100 % banned te worden, want het heeft niks met het spel te maken. Towers behoren een onderdeel van je base defense te zijn en niet als aanval gebruikt te worden. Tower rush is echt een noob tactiek. Je wint het nooit als je iets te laat ziet dat iemand torens onder je base loopt te bouwen, zeker niet als diegene dan ook nog ff wat mortar teams erbij knalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
owned iedereen de computer in skirmish ofzo? ik heb tot nu toe nog maar 1 keer gewonnen in skirmish.. OP EASY.

ik zal wel iets fout doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VeldKoe schreef op donderdag 17 april 2008 @ 21:41:
owned iedereen de computer in skirmish ofzo? ik heb tot nu toe nog maar 1 keer gewonnen in skirmish.. OP EASY.

ik zal wel iets fout doen?
Lol verschil tussen easy en normal is niet zo groot...
Ik versla een normal wel vrij gemakkelijk over het algemeen.
Een Insane enemy daarentegen, is een stuk lastiger. Die cheat namelijk, krijgt 2 x zoveel goud binnen. Ik krijg insane's nauwelijks verslagen, meestal alleen door ze te irriteren vanaf de start. Human CPU's zijn vrij zwak over het algemeen. Een undead op insane krijg ik nauwelijks verslagen, ze cheaten gewoon. Niks leuks aan, geef mij maar fair game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
Kun je me uitleggen hoe je te werk gaat? Normaal gesproken neem ik human omdat ik het voordeel van snel bouwen wel fijn vind. Meteen voor baracks/altar en dan beetje levelen met de hero (meestal paladin). Ik krijg de indruk dat het vrij noodzakelijk is zo snel mogelijk aan te vallen om het bouwen van de computer te onderbreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Met Human's kan je prima spelen, ook insane's kan je gewoon omleggen. Undead hebben bv nogal de neiging hun luchtmacht over bossen heen te sturen en de loopunits (hero's) lopen er dan omheen. Da's soms voldoende tijd om enkele luchtmacht om te leggen.... en bij succesvol alles omleggen kan je daarna ook de landmacht wel aan.

Het beste wat je kan doen is je reguliere 3 heroes bouwen en bij extreem sterke tegenstanders hun goudwinning platleggen. Op lange termijn zal de bankrekening onvoldoende zijn om de verliezen te dekken en verliest íe. Zo kan je ze uitputten en op kosten jagen, zonder een hoofdmacht tegen te komen (of 2 machten wanneer het een team is). Want ook de wederopbouw van een nieuwe outpost kost geld.... of een raid op de basis zelf.

Zelf bouw ik dan alleen Gryphon's (en qua ontwikkelingen zorg ik ervoor dat ik die ASAP kan maken), die zijn er prettig voor mobiliteit en slopen units alsof het niets is. Met je magier kan je teleporten van plek tot plek (vlakbij diverse basissen kan je eventueel een (heensturen met onzichtbaarheidsspell) peassent neerzetten waardoor je daar makkelijk heen kan teleporten voor hit&run acties). Je andere hero heeft healing macht dus houdt kleine schade wel gedekt (en is zelf onkwetsbaar).

Soms kan je zo zelfs een fors beleg afwenden door louter door de opbrengsten van je eigen begingoudmijn de boel op te zetten.

* Delerium speelt alleen 8-12 persoonspelermaps met 7-11 insane PC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
Hey, bedankt. Maarre, je bedoeld tegen de computer? Jij alleen tegen 11 anderen? Op insane?

Hoe dan ook, je bouwt alleen maar gryphons? Dat betekent dus dat units lager op de tech-tree later eigenlijk niet meer van waarde zijn. Jammer is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dat is natuurlijk ook niet zo. Met priesters kan je de boel laten herstellen, je tovenaressen kan je ook meenemen om mensen onzichtbaar te maken. Mortieren zijn ook prettig om snel een basis af te breken enzovoort. Ik bouw eigenlijk alleen geen ridders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel zelf altijd Orc laatste tijd. Je moet eigelijk sowieso geen Paladin gaan als 1e hero als je human bent maar Mountain King of Archmage....
Toch zijn insane CPU's cheaters, ze bouwen GIGANTISCH veel. Als je ze even laat opbouwen verlies je kei en kei hard. Ze bouwen gewoon ALLES.
Niet mix van 2/3 soorten units, die ze bouwen gewoon doodleuk alles. Dat is dus niet te counteren. Meestal early game ja moet je ze proberen tegen te houden door hun gebouwen te slopen of iets dergelijks. Of steeds de vijand pakken als hij gaat creepen. Als je afwachtend speelt tegen een Insane kun je het schudden.
Ik ben eigelijk ook maar een gemiddelde speler. Meestal ga ik Orc online en dan Blademaster + Shadow Hunter. Dan in begin 4 tot 5 Grunts maken, later oftwel Raider ofwel Wind Rider. Hangt ervan af wat de vijand doet. Raiders niet teveel maken, dan nog Spirit Walkers erbij als de vijand magic gaat (bijvoorbeeld Druid of the talon). Gaat de vijand air dan natuurlijk bats bouwen en die laten suiciden op de air units. Gaat de vijand heavy melee zoals Abo's oid dan Kodo Beasts bouwen. whehe en natuurlijk goed weten waar je moet creepen. Maar het is en blijft een moeilijk spel. Ik zit al een flinke tijd op level 25 en hoger kom ik voorlopig niet. Soms win ik 4 op rij en dan weer 4 verlies op rij

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 258713 op 18-04-2008 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
Ah, het lukt al. Het is een kwestie van de tijd nemen. Ik rusdhe te snel uit ipv. spul uitbouwen naar maximale limiet toe.. verder is gebruikmaken van luchtunits echt belangrijk in dit spel denk ik.

Wat dat betreft zal skirmish niet te vergelijken zijn met normale multiplayer neem ik aan. In skirmish krijg je veel meer tijd en zijn de heroes niet enorm belangrijk! Of, op easy niet :P

[ Voor 32% gewijzigd door VeldKoe op 18-04-2008 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik vind WCIII echt een super leuker game, SP + FT helemaal uitgespeeld maar online/lan verloor ik altijd van een vriend van me. Ik was dan UD en hij NE, hij knalde altijd me basis dood enzo, hier is nog een oude replay die ik op youtube heb gezet. Misschien dat jullie me wat tips kunnen geven voor de volgende lan?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-04-2008 00:12 . Reden: Op dit forum verwachten we een iets hoger niveau ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kom er net achter dat raiders siege damage doen -_- daar zag ik ze eigenlijk niet voor aan .. .maar nu begrijp ik waarom men veel raiders maakt tegen casters. Ik maakte altijd maar 2 raiders enkel om bijna dode enemys te snaren... Die snare + hex (shadow hunter) combo is echt super goed! Met orc kan je zo vaak meteen voor de heros gaan ipv de normale untis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Anoniem: 231122 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 00:15:
Ik kom er net achter dat raiders siege damage doen -_- daar zag ik ze eigenlijk niet voor aan .. .maar nu begrijp ik waarom men veel raiders maakt tegen casters. Ik maakte altijd maar 2 raiders enkel om bijna dode enemys te snaren... Die snare + hex (shadow hunter) combo is echt super goed! Met orc kan je zo vaak meteen voor de heros gaan ipv de normale untis.
Snare+hex+bm is echt super irritant als je als human met je am loopt. En als de orc ook nog tier3 is wat ze bijna nooit doen nog een lightning orb hun bm is het helemaal een kut combo. Meestal speel ik ook nu mk als ik niet ga tier2 towerpushen tegen orc.
...tegen de computer discussie...
Tegen de computer is makkelijk. Je moet gewoon zelf je heroes hoger lvl'en dan zijn heroes(de cpu ai heeft toch een vaag creep patern die je makkelijk kan outcreepen), leger met tier3 units maken, zelf expansions maken en zijn expansions cancelen. Als je hem met je hero harassed gaat hij ook met zijn hele leger terug naar zijn basis en kun je met de rest van je leger creepen.

Als je een beetje online heb gespeelt dan weet je dat de ai niet al te slim is. De ai countered je stategie niet en mass gryphon werkt dan inderdaad. Online gaat dat niet werken, want dan zet de tegenstander druk op je en kan je niet lvl'en. Je tegenstander expand en maakt dan gewoon aa en dan wordt je geownt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
"creepen"?
wat houdt dat in?

verder
Als je hem met je hero harassed gaat hij ook met zijn hele leger terug naar zijn basis en kun je met de rest van je leger creepen.
met de rest van je leger creepen? je bedoeld harassen met de hero bij zn 2e basissen en dan met de rest naar zn main basis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Creepen betekend eigenlijk dat je de creatures (die horen bij geen team) slacht die al op de map aanwezig zijn puur om te levelen of om items te pakken.

Ik zie goede orc spelers trouwens nooit war mils bouwen. Waarom is dit zo ? Ik maak altijd een warmil als ik bezig ben naar tier 2 te upgraden.. en upgrade alles behalve de tier 3 zooi en increased ranged attack, en van die spikes op je gebouwen. Soms upgrade ik zelfs die fortified armor als ik towers ga maken..

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 20-04-2008 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:17
Ik speel WC3 al een tijdje maar speel nooit echte multiplayergames... :D

Maar ik speel wel meestal custom games.. na maanden geen WC3 gespeeld te hebben heb ik het net weer gedaan. Lekker een potje DOTA, -apem uiteraard en dan Lycan _/-\o_ . Al gauw verlieten 2 spelers uit mijn team het spel waardoor het 5 vs 3 werd in het begin van het spel... had 15 minuten gespeeld en ook het spel verlaten omdat niemand van het tegen team weg ging.. Ging weg met: 10 kills en 1 death :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176731

klopt het dat als je X maanden niet op battle.net komt dat je account verwijderd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Anoniem: 176731 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:42:
klopt het dat als je X maanden niet op battle.net komt dat je account verwijderd wordt?
Volgens mij bij warcraft3 niet. Ik weet wel dat het bij Diablo2 na 3 maanden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

Bij WarCraft III is dat ook, maar het duurt wel langer.

Ook gaat je level langzaam achteruit als je niet speelt.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:48

chario2

Chario2 (818126)

Anoniem: 258713 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:19:
Die patch 1.22 slaat werkelijk nergens op als je het mij vraagt...
Ziggurat base armor from 1 to 5...zijn ze gek geworden ofzo? Undead is wel het grootste camp ras ooit. Altijd als ze ge-ownd worden gaan ze wegrennen zigguratjes up-up en je kunt geen reet meer behalve blijven campen tot hij zelf weer eruit komt
Human towers worden ook totaal niet aangepakt..Tower rushen hoort gewoon 100 % banned te worden, want het heeft niks met het spel te maken. Towers behoren een onderdeel van je base defense te zijn en niet als aanval gebruikt te worden. Tower rush is echt een noob tactiek. Je wint het nooit als je iets te laat ziet dat iemand torens onder je base loopt te bouwen, zeker niet als diegene dan ook nog ff wat mortar teams erbij knalt
je kan een tower rush makkelijk neer slaan door goed te scouten.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

chario2 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:17:
[...]

je kan een tower rush makkelijk neer slaan door goed te scouten.
zijn er eigenlijk nog got"ers die dit spel online spelen.
of ben ik de enige die van zijn verslaving af probeert te komen ;)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Gotters weet ik niet maar het wordt nog heel veel gespeeld
zie xfire.com maar (17,488 xfire users spelen het elke dag )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Laatst online: 29-05 11:48
xminator schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 23:02:
Ik speel WC3 al een tijdje maar speel nooit echte multiplayergames... :D

Maar ik speel wel meestal custom games.. na maanden geen WC3 gespeeld te hebben heb ik het net weer gedaan. Lekker een potje DOTA, -apem uiteraard en dan Lycan _/-\o_ . Al gauw verlieten 2 spelers uit mijn team het spel waardoor het 5 vs 3 werd in het begin van het spel... had 15 minuten gespeeld en ook het spel verlaten omdat niemand van het tegen team weg ging.. Ging weg met: 10 kills en 1 death :9
Als je nog een goede manier wilt om dota te spelen. Kijk dan naar dotapickup.com, irc based community voor het vinden van dota matches zonder leavers. Leave je, dan word je gebanned en kan je niet meer op de channel van #dotapickup komen. Werkt perfect, alleen meeste mensen zijn echt ongelooflijke zeikerds en kunnen echt niet tegen een grapje. Dan zal je zien dat het een stukje moeilijkers is dan random pickup op b.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Ik blijf altijd verslaat aan warcraft3. Het gaat alleen met periodes of ik veel kan spelen.

Misschien is het wel leuk om met wat mensen van GoT te ATen of een grote FFA te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 11:31

FrostXL

cool as ice

Baardmeester schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:44:
Ik blijf altijd verslaat aan warcraft3. Het gaat alleen met periodes of ik veel kan spelen.

Misschien is het wel leuk om met wat mensen van GoT te ATen of een grote FFA te houden.
ah, daar ben ik altijd wel voor in

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rockvee2 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:21:
Gotters weet ik niet maar het wordt nog heel veel gespeeld
zie xfire.com maar (17,488 xfire users spelen het elke dag )
Ongeveer 25k mensen per dag dacht ik.. Alleen het overgrote deel speelt alleen maar DOTA.

Sure.

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

lijkt mij wel tof _/-\o_

Chario2 (818126)

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik doe graag een potje mee, ben wel erg slecht online met warcraft.. ben meer een rts campagne speler =)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

• writser
  • Laatst online: 26-05 20:06
Ik doe ook wel mee. Al tijden niet gespeeld, was vroeger "redelijk".

Onvoorstelbaar!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

mooi er zijn al een aantal kandidaten.
is er misschien ook iemand of meerdere die samen met mij een keer willen spelen?

Chario2 (818126)

• writser
  • Laatst online: 26-05 20:06
chario2 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:11:
mooi er zijn al een aantal kandidaten.
is er misschien ook iemand of meerdere die samen met mij een keer willen spelen?
Zal het er weer eens opzetten. Ik ben dolfdekraai op battle.net

Onvoorstelbaar!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik speel altijd de RISK Variant :p dat is echt gaaf :D !

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

writser schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 23:56:
[...]

Ben vanavond online na 2200, hoe werkt dat precies, wat dat betreft ben ik een noob :+

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

writser schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 23:56:
[...]

Riep iemand Dolf de Kraai?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022
Waar zijn de vliegbeesten gebleven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
iedereen mag mij toevoegen als ChaosDefender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:33
Ik ben ook wel voor een potje WC3 TFT, heb trouwens ook gespeeld bij de voorrondes van WCG, was wel een leuke ervaring! Mijn game naam is TZC-T1-FX. Speel graag AT en 1vs1. >:)

[ Voor 19% gewijzigd door TZC-T1-FX op 31-08-2008 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

bm noob hier. lvl 23
tp sell at start voor een circlet en healing salves van shop voor haras/creep. Tegen orc altijd een clarity potion erbij. Devour van dino's en spirit link begin ik al aardig door te krijgen. Nu nog proberen om wolves voor ensnare voor mekaar te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Ik kloot vaak met sorcerer's, werk momenteel een leuke strat uit. Werkt nu al goed, meeste games eindigen binnen +-15 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TZC-T1-FX schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 23:58:
Ik kloot vaak met sorcerer's, werk momenteel een leuke strat uit. Werkt nu al goed, meeste games eindigen binnen +-15 min.
je kan er niet meer over uitwijden? top secret strat? of nog niet af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Nog niet af ;), straks is het een strat van niks, dan sta ik ook voor lul :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Aaah strat is toch niet zo erg goed, wel goed tegen medium players, maar pro's slaan hem wel af.

Bij maps als Terenas Stand, kan je snel even met je Peasant/Miltia gaan harassen. Terwijl je build en je resources binnen haal. Vervolgens begin ik met een MK en pomp zo'n 5/6 footys uit. Bij de creep shop koop ik meestal zo'n troll priest, erg handig om een healer in het begin van de game te hebben. Nog een shop bouwen + lumber mill. Uiteraad moest er nog een arcane tower up voor enige base defence. Daarna je main upgraden en een smid gebouwtje maken voor Rifles. Ik pomp dan rond de 8 rifles eruit. Als tier 2 klaar is, gak voor AM en bouw ik dus veel sorceror's voor slow. Dit combo werkt het best tegen NE, maar is ook erg goed tegen andere rassen. Voor meer ondersteuning kan je ook Mortars bouwen, dat irriteert echt erg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand hoe je je als orc moet verdedigen tegen mass dyrads(NE)? Ik vind die counters zo lastig he :S Er zijn niet eens echte counters.. die tabel is ook zo onlogisch als wat;.. http://www.battle.net/war3/basics/armorandweapontypes.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Dryads krijg je toch bij de wat latere tech? Als je aggresiever speelt en vooral ook veel harrast met je BM komt ie niet zo ver met zijn tech. Zijn economy verneuken is een optie. Rushen en lastig vallen.

Vind Dryads ook zo lastig, vooral als ze ook nog die poison upgrade hebbem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Net even wat tournament games gespeeld, blijft altijd moeilijk, net 1 potje gewonnen en 2 potjes verloren>.>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TZC-T1-FX schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:56:
Aaah strat is toch niet zo erg goed, wel goed tegen medium players, maar pro's slaan hem wel af.

Bij maps als Terenas Stand, kan je snel even met je Peasant/Miltia gaan harassen. Terwijl je build en je resources binnen haal. Vervolgens begin ik met een MK en pomp zo'n 5/6 footys uit. Bij de creep shop koop ik meestal zo'n troll priest, erg handig om een healer in het begin van de game te hebben. Nog een shop bouwen + lumber mill. Uiteraad moest er nog een arcane tower up voor enige base defence. Daarna je main upgraden en een smid gebouwtje maken voor Rifles. Ik pomp dan rond de 8 rifles eruit. Als tier 2 klaar is, gak voor AM en bouw ik dus veel sorceror's voor slow. Dit combo werkt het best tegen NE, maar is ook erg goed tegen andere rassen. Voor meer ondersteuning kan je ook Mortars bouwen, dat irriteert echt erg !
klinkt eigenlijk als de standaard rifler caster strat
Anoniem: 231122 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:09:
Weet iemand hoe je je als orc moet verdedigen tegen mass dyrads(NE)? Ik vind die counters zo lastig he :S Er zijn niet eens echte counters.. die tabel is ook zo onlogisch als wat;.. http://www.battle.net/war3/basics/armorandweapontypes.shtml
Mass dryads is eitje ;)
Catapult daar kunnen ze echt niet tegen. BM rent overal doorheen en slacht er ook een paar af alsof het niets is.

Catapults > archers, huntresses, dryads
With doctor met snake wards zijn ook erg goed tegen deze units

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 06-09-2008 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Nooit aangedacht dat het een commen strat was, voor met mortars is het nogal pittig. Ik rush graag namelijk, en daarom blijf ik vaak haken bij Tier 2. Is orc jouw main ras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TZC-T1-FX schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 19:11:
Nooit aangedacht dat het een commen strat was, voor met mortars is het nogal pittig. Ik rush graag namelijk, en daarom blijf ik vaak haken bij Tier 2. Is orc jouw main ras?
Orc is mijn main idd welke naam kan ik added als ik voor de gein een potje tegen je wil spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shrimpovis / Shimpoviss >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
TZC-T1-FX ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Wie speelt deze game tegenwoordig nog?

Indien er nog custom map (allerhande) fanaten zijn, mjin naam op b.net = Got nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Even een tikkie naar de juiste plaats (Strategy Games).

[ Voor 16% gewijzigd door TheZeroorez op 10-03-2009 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Ik speel nog regelmatig een potje, altijd 4v4 rt. Epic battles ftw B) Nick is atacc)tijn . Customs doe ik eigenlijk nooit, snap echt niet wat mensen leuk vinden aan dota :?

[ Voor 1% gewijzigd door FrostXL op 10-03-2009 17:38 . Reden: typo ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:57
Ik speel dit veel , alleen dan custom maps :) ik zuig hard in normale mappen.

Trouwens, ik zelf kan niet hosten? Welke poorten moet ik openen? Of kan ik een programma zoals Linechecker gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

FrostXL schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:37:
Ik speel nog regelmatig een potje, altijd 4v4 rt. Epic battles ftw B) Nick is atacc)tijn . Customs doe ik eigenlijk nooit, snap echt niet wat mensen leuk vinden aan dota :?
Dota doe ik dan eigenlijk amper. Als ik een custom game speel ga ik eerder voor
- Tower Defence: white, green, poker, soldier, nightstalker, DBZ...
- Orpg: Defiance, Guilds of Hyppos (nog te verkennen), WoW reborn: drums of battle.
- AoS, Hero wars, HLW, ...
- Allerhande random mappen zoals Uther party, Orc gladiators, Who is the alien (of werewolf). Deze zijn best grappig :)
Syn3rgi schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:40:

Trouwens, ik zelf kan niet hosten? Welke poorten moet ik openen? Of kan ik een programma zoals Linechecker gebruiken?
Ik weet niet zeker welke poort het is maar het is 6112 denk ik. (als iemand dit kan bevestigen)
Check ook je windows firewall.

Ik zuig ook tamelijk in normale mappen (of er zijn nu eenmaal zoveel goede spelers).
Misschien wil je wel eens wat oefenen met me, tegen een paar cpu tegenstanders om te beginnen :)
Qua race ga ik dan wel voor undead, alleen al voor de achtergrond muziek.

Voeg me gerust toe als je wilt, sowieso voor de custom maps.

Gisteren eindelijk eens die blizzard map 'Monolith' gespeeld, maar 2 waren vroeg weg waardoor mijn collega en ik onder de voet werden gelopen. Toch maar eens met vier proberen zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Vroegah, voor TFT, speelde ik ook nog wel eens een custom, toen waren TD's ook mijn fave. Vooral Arkguil's en Wintermaul's vond ik altijd wel tof.

Poort voro tft is idd standaard 6112, maar kun je volgens mij wel aanpassen bij je opties.

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Syn3rgi schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:40:

6112 tcp en udp is het idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:57
Heb ik allemaal al gedaan, wil niet werken..

192.168.0.107 ( mijn IP ) TCP - 6112-6112 WarcraftIII

Firewall van PC staat uit , Warcraft 3 is toegevoegd aan uitzonderingen van de Firewall ook al staat de FW uit.
Ligt het aan Vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
UDP niet vergeten?

Kijk is in je opties van WC 3 of 6112 hem wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112609

Ik speel ook nog regelmatig laddergames. Gewoon 4vs4 RT.

Geweldig om lekker te techen en dan uberbattles. :)

Nick: JanKaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Player Jae Ho 'Moon' Jang has signed a contract for US$473,037 to play WarCraft III.
http://kotaku.com/5169186...0000-to-play-warcraft-iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-05 20:06

NvM

Als beginnend Warcraft 3 TFT speler, probeer ik eerst wat potjes te oefenen tegen de computer. Onmogelijk, zelfs met de computer op easy en een 50% handicap. De computer kan op een onmogelijk menselijke manier alles handelen, waardoor ik (mede daardoor) verlies.

Nu las ik ergens dat je de game speed van Warcraft 3 omlaag kunt zetten. Ik heb gezocht op internet, maar kan het antwoord nergens vinden. Weet iemand het hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02:08
Tijdens het spel ga je naar het menu, vervolgens kies je "options" en daarna "gameplay".

Daar kan je de snelheid instellen (game speed).

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

NvM schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:26:
Als beginnend Warcraft 3 TFT speler, probeer ik eerst wat potjes te oefenen tegen de computer. Onmogelijk, zelfs met de computer op easy en een 50% handicap. De computer kan op een onmogelijk menselijke manier alles handelen, waardoor ik (mede daardoor) verlies.

Nu las ik ergens dat je de game speed van Warcraft 3 omlaag kunt zetten. Ik heb gezocht op internet, maar kan het antwoord nergens vinden. Weet iemand het hier?
Easy moet wel te doen zijn, zeker met handicap voor een beginner.
Lees gewoon veel strategien op internet of dit leuke topic natuurlijk.

Ik zelf speel het spel ook nog wel eens, blijft gewoon een leuk spel waarbij strategie nog wel eens de doorslag kan geven :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladion
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-04 20:16
Ik blijf de multiplayer van WC3 geniaal vinden.
Ik speel vooral veel custom games en met name dotA. Alleen ben ik hier een beetje noob in.
Iemand een idee hoe je een beetje beter kan worden?

btw: W00t eerste post van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
NvM schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:26:

Je geeft de computer gewoon te veel tijd om te techen/te creepen. Zelfs op easy zijn ze dan na een tijdje onverslaanbaar door hun leger.

Je moet harassen/creepen en tegelijkertijd gewoon snel techen. Voor mij apart doe je een Towerrush :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Zo. Hoe oud was het spel precies? Ik heb net WC3: ROC & TFT installed en nu eens proberen. Lekker snel erbij :)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Jazzper schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 17:30:
Zo. Hoe oud was het spel precies? Ik heb net WC3: ROC & TFT installed en nu eens proberen. Lekker snel erbij :)
Warcraft III: ROC: 05/07/2002
Warcraft III: TFT: 04/07/2003

Bijna 7 en 6 jaar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

oh, ik heb vorig jaar voor het eerst Diablo II gespeeld dus dat valt dan nog mee :p
nu wat levels gedaan, best leuk!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
Heeft er hier iemand een oplossing voor het volgende probleem?

Ik heb pas geleden een Macbook Pro gekocht en daarop Wc3 installed (ROC&TFT), alleen na het patchen naar versie 1.23 wil WC3 niet meer opstarten :(

De versies daarvoor werken wel zoals ze zouden moeten, wordt alleen moeilijk om op deze manier DOTA te spelen.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294759

Melding? Lijkt me dat je ff blizzard sowiezo ff erop moet aanspreken.

Ik speel nog af en toe een spelletje WC3 TFT. En ik heb mensen in m,n kennissenkring die het elke dag nog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb wcii weer eens gespeeld, maar brrrr valt dat ff tegen. Te oud en zoveel verbeteringen die je gewend bent zitten er niet in.
Maar heeft iemand anders een tip voor mij qua rts.
Dat hele MP drama (balance, rush) is bijzaak, ik zoek een leuke rts met een goede single player (C&C TW/KW, is geen leuke sp rts)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste