Heyhey mensjes, wie host er allemaal via port-forwarding?
Ben nu al 2 uur bezig (kon toch niet slapen) maar kom nog geen stap verder.
Wat ik tot nu toe dus heb gedaan:
Ik ben op mijn router ingelogd (uitvoeren, cmd, ipconfig, standaardgateway, 192.168.0.1 exc. exc. exc.) en heb bij Port Forwarding mijn IP (192.168.0.101) neergezet, TCP en dan poort 6112-6119 open onder naam Warcraft III. daarna heb ik nog even op WC3 gecontroleerd of het echtt poort 6112 was, en dat was ook. Als laatste heb ik bij Windows Firewall Warcraft III en Warcraft III TFT onder uitzonderingen gezet.
Resultaat: Niks
iemand nog ideeën? ik draai xp Home Edition op een netbook met AVG antivirus, meer progjes heb ik niet draaien.
EDIT:
op
http://www.canyouseeme.org/ krijg ik op port 6112 Error: "I could not see your service on <IP> on port (6112)
Reason: Connection timed out"
in andere woorden, nog steeds dicht. Is er nog een windows app. die hem kan blokkeren naast wndows firewall? ben er over na aan het denken om een clean run te proberen met DMZ en firewall uit, want als het gewoon aan het feit ligt dat mijn processor te zwak is...
EDIT2:
Gelukt! heb een heel erg goedkoop trucje gebruikt die ik op een forum vond, utorrent downloaden, standaardpoort als 6112 instellen en automatisch laten openen
wie wilt er een game spelen? ik host ;D schermnaam is Crazy-Al
[
Voor 31% gewijzigd door
Crazy-Al op 27-08-2009 10:11
. Reden: extra info & Fixed ]