• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
FrostXL schreef op 23 september 2004 @ 19:50:
[...]

ik doe met 1.7 wel vaker eerst foots dan priest en dan snel door naar knight, dit dan wel in een teamgame

verder is rifle/sorc/mortar ook nog een goede optie
dank u :)!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Jaded schreef op 23 september 2004 @ 15:31:
Ben ik het mee eens idd. Als ik tegen een Orc moet zal ik altijd voor hippo's gaan.
De enige goede anti-air die ORC heeft is in mijn mening een harass of een rush!!! Daarnaast vraag ik me af waarom het eigenlijk zo is dat er in 90% van de potjes die ik speel gerushed wordt. Ik zie mezelf als een redelijk goede rusher (heb echt in no-time een legertje en 2 barracks up and running) en spoor het altijd aan, misschien dat het daardoor komt...

Zijn er nog meer rush-fans of meer fans van creep&counter???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Vooral harrasen en dan beetje half dode creeps stelen is mooi :Y) ben jij (bijna) level 2 je tegenstander net op de helft. Ik speel ne en undead btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:29

NoTimeRemains

I know

waar kan ik nog goede strats/replays vinden voor ft?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

imo hebben orc wel goede anti-air. Meestal valt air in een groepje aan. De kamikaze van de batriders is dan zeer effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Ik blijf van mening dat en rush met mass grunts en dan vrij snel doortechen naar sha's en taurens een supergoede tactiek is!!! Punt blijft dat je moet blijven aanvallen en druk houden op de enemy zodat deze geen/weinig kans krijgt om te techen en flyers te bouwen die je supersterke melee units ownen...

Als het de enemy toch is gelukt, zul je moeten vertrouwen op de AA van je ally of anders ben je gewoon de bok!!! Ander probleem wat ik tegenkom is mass necro's... Ik zal daarom ook altijd als eerste de UD aanvallen heb je de belangrijkste enemy units (flyers en necro's) al tegen gehouden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb binnen een paar dagen WC3 TFT binnen! Iemand nog tips waar ik als beginner aan moet denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Gewoon beginnen met de single player campain om de units te leren kennen. Dan kan je het gemakkelijkst even een goede begin build order jatten uit een replay oid en vervolgens kan je beginnen met spelen en leren. HF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar ik pas achter ben gekomen, en ik speel het al een geruime tijd }:O , is dat je ook kunt teleporten door gewoon op de teleport zelf te richten. Dit scheelt een hoop reactietijd zodat je de teleport iets langer kunt uitstellen in een gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Als je met Warcraft gaat beginnen op Battle.net moet je niet meteen ermee stoppen als je wat games verliest en door een paar miljoen mensen uitgescholden wordt voor noob ed. Maar ga vooral door, vooral door veel ervaring in het spel word je beter.
Jånnis schreef op 05 oktober 2004 @ 21:55:
waar ik pas achter ben gekomen, en ik speel het al een geruime tijd }:O , is dat je ook kunt teleporten door gewoon op de teleport zelf te richten. Dit scheelt een hoop reactietijd zodat je de teleport iets langer kunt uitstellen in een gevecht.
dat begrijp ik niet helemaal :? , verklaar je nader...

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op de teleport klikt, krijg je een vizier. Wanneer je die op de teleport zelf richt (ipv de kaart of een basis), teleport je vanzelf naar je eigen basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Dat is gewoon dubbelklikken op Town Portal, dan ga je altijd naar je eigen main building!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat wist ik (als ervaren speler) dus niet een maand terug. Wel zo handig te weten voor beginners...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Ey dat wist ik ook nog helemaal niet, met m'n toch bescheiden 1000 tft games ervaring. Maar wordt je dan random neergezet rond je base? Dat is voor mij denk ik niet zo handig aangezien ik nog wel eens een plaats heb waar je jezelf in kan sluiten dmv erheen te tpen :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Das wel irri ja! Dus als ik het goed begrijp is het gewoon dubbelklikken op je TP scroll?

Nog een vraagje: Wat vinden jullie een goede hero om mee te beginnen? En dan in het specifiek bij humans.

Wat ik vaak zie:
Orc
Far Seer op 1ste plaats, soms Blademaster om heel irri te harassen (effectief gebruik makend van windwalk)

Undead
Death Knight met Death coil

Humans
Archmage met water elemental, soms mountain king

Night Elves
Priestress met trueshot of Keeper met entangle

Neutral
FireLord met Lava spawn of Drow Ranger

Ik ben nog een beetje noobie (lvl11), speel nu nog alleen met humans en kies bijna altijd Paladin, for heal & die invulnerable shoit. Later ook Revive })

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Dumpen die Paladin, waardeloze hero. AM als eerste nemen en MK als 2e hero is meestal het beste en als je wat beter begint te worden met je micro kan je dan als 3e de Paladin er bij nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwa, de paladin moet je als bijstandsverlener zien. Kies iig nooit divine in de eerste level omdat je er maar weinig profijt uit kan in halen. Ik kies altijd heal (voor je relatief zwakkere AM voornamelijk en de ud uiteraard) en divine (gebruik op het allerlaatste moment als je moet vluchten of als je midden in een groot slagveld zit).

Wat ook wel handig is om te weten voor beginners bij de night-elves, is dat je veel gebruik moet maken van de hide (press i) functie tijdens de nacht. De vijand zal focussen op jouw gewonde units om zo snel te kunnen scoren. Jij zal dat moeten voorkomen door ze individueel te laten verdwijnen en te deselecteren uit je groep (shift click).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over dat night elf hiding, doe dat niet als ze nog maar 2 hp ofzo hebben maar iets eerder omdat de damage niet gelijk stopt als je op i hebt gebrukt.
verder is het leuk om te weten dat de warden en de priestess ook hiding hebben den de DH en kotg niet, maar ik begin nu wel heel erg over nub dingen te praten dus kap ik ermee.
tip: speel tft solo campagne uit, kijk replays van pro spelers (www.wcreplays.com) , en het belangrijkste speel veel, voornamelijk solo om goed te worden.
/greeneyes uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Hu heroes kan je idd het beste voor am en mk gaan, of als je 2v2 doet en je bent met 2 hu's dan zou er 1 voor am en 1 voor mk moeten gaan. Als je high lvl am met brilliance lvl3 vind de MK dit meestal wel leuk aangezien deze snel door zijn mana heen is.

Dat hiden kan trouwens ook met heroes als je zo'n invisibility cloak hebt gevonden.

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Ik vroeg mij verder nog af welke sneltoetsen mensen veel gebruiken... Ik gebruik ze eigenlijk vrijwel alleen maar met bouwen van buildings, niet in gevechten...

Mensen nog tips voor goede sneltoetsen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allemaal, vooral de spells van je heros: bijv je FS heeft waarschijnlijk de skills wolves, en chainlighting. voor nieuwe wolves druk je op T, en voor chainlighting op C geloof ik. Dit is veel sneller dan eerst met je muis die skill aan te klikken.
als je dit voor alle heros uit je hoofd leert, kun je veel sneller "micro-en"

ggl hf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

kan nog steeds geen fatsoenlijke ne strat te pakken krijgen ...
me micro is behoorlijk (niet super goed maar gewoon ok)

iemand nog een idee?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Waarom wil je dan perse NE??? Ik snap sowieso eigenlijk nog niet precies waarom verschillende mensen voor verschillende races kiezen...

Zijn er nou echt beginners-races en meer gevorderden... En als je ORC kiest snap ik het wel: gewoon mass melee, maar waarom zou je die anderen kiezen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal maak ik een stuk of 8 hunts, ik ga creepen of harassen en ondertussen ga ik voor fast (3 gebouwen) mass bears (meestal wel expansion voor nodig).
De meeste beginners kiezen voor chims. Goed tegen gebouwen en towers maar in grote veldslagen delven ze vaak het onderspit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lachwekkend topicje dit, als je dit zo leest wordt wel duidelijk bevestigd dat wc3 dood is, iig z'n beste dagen allang achter de rug heeft...

Maar ga lekker door met posten hoor, valt er af en toe nog wat te lachen enzo ;) _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 15:17:
Lachwekkend topicje dit, als je dit zo leest wordt wel duidelijk bevestigd dat wc3 dood is, iig z'n beste dagen allang achter de rug heeft...

Maar ga lekker door met posten hoor, valt er af en toe nog wat te lachen enzo ;) _o_
Lol... Blijf dan weg!!! WC3 is zeer zeker nog niet dood en als het zijn beste dagen heeft gehad, denk jij dan te weten waar de community dan naar overgestapt is??? Als jij hier een antwoord op vindt, kunnen wij weer even lachuh en jongen ga jij gewoon lekker FPSers spelen en p0rn downloaden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat me niet lachen, het niveau is, gezien de 'strats' die besproken worden, bedroevend laag. "Yay ik kan dubbelklikken op tp OMG!".

Enne, één vraag- of uitroepteken is voldoende hoor, meer achter elkaar leest alleen maar vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 15:33:
Laat me niet lachen, het niveau is, gezien de 'strats' die besproken worden, bedroevend laag. "Yay ik kan dubbelklikken op tp OMG!".

Enne, één vraag- of uitroepteken is voldoende hoor, meer achter elkaar leest alleen maar vervelend.
Nee, andere game-topics zijn echt l337 niveau. ik reageerde op vragen van tips voor beginners. Ik zou niet weten waarom de tip van de dubbelklik tp niet daarbij zou passen.
Misschien is het topic hier even tijdelijk dood maar het spel wc3 is nog altijd het meest populaire online rts.
edit:
mwa, ik zou eigenlijk niet moeten reageren op trolls (no pun intended).
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

Waltor, als je hier alleen maar komt om te flamen naar andere posters in dit topic, dan kan je dat beter achterwege laten.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuelke schreef op 07 oktober 2004 @ 16:37:
<span style="color: blue;">Waltor, als je hier alleen maar komt om te flamen naar andere posters in dit topic, dan kan je dat beter achterwege laten.</span>
Al brengt Waltor het wat minder genuanceerd, gelijk heeft hij wel. Wc3 is zwaar op z'n retour. De koreaanse pro-leagues hebben het spel nooit echt gesupport ala starcraft en spijtig genoeg wordt het enkel minder....
Aj1815 doelt vermoedelijk op sites als wcreplays.com. Deze lopen enkel op de zwaar ondergeklasseerde amerikaanse ladders en af en toe wat gosu euro/koreaans materiaal.

Feit blijft dat de Koreaanse ( en daarmee de gehele pro-gaming-scene ) zich langzaam maar zeker terugtrekt naar starcraft. Wc3 beloofde heel lang heel veel maar heeft het nooit echt waar kunnen maken.
Spijtig maar waar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Topicstarter
Precies, en als jullie iets willen weten, er zijn nog 13 voorgaande delen vol met tips&trucs die jullie vast niet hebben doorgelezen ;) :) :7

geen dank _/-\o_

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

who the fuck cares er nou om dat wc3 dood is?
er spelen nog mensen?

en als je een spel zoekt waar je zo nodig super goed in moet zijn dan ga tog lekker starcraften ... wat een onzin ...

je kna tog nog best een leuke game spleen @ wc3 of niet???

en dat ik om strats vraag is omdat ik gewoon niemand een echte goede strat zie spelen (waar ik dan zoiets bij heb *wow*) ... mass hunts, mass arch, mass bears, evt chims. nou nou dikke strat idd.

ik weet nog @roc evilpin0 met een leete faste tech chims + dh ... zullen mensen zich nog wel herinneren of nie?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
ja ok, het niveau is erg veel gedaald de laatste tijd. (ik post niet zo veel maar heb alle 13 delen gevolgd :) )

ik speel wc3 de laatste tijd weer redelijk veel omdat ik eigenlijk op een WoW key zit te wachten en ik eigenlijk niets anders te doen heb (gestopt met lineage2)... dus ja... ik vind wc3 nog steeds leuk en hoop dat er nog steeds veel mensen zijn die ook nog veel plezier hebben in dit spel :)

trouwens.. dat nieuwe ladder systeem is echt veel anders.. vroeger was je met level 25 ofzo toch best wel goed.. nu win ik al redelijk vaak met AT van een level 25 AT gastje. Arranged team vind ik dan ook het leukste van het spel. de rest doe ik eigenlijk niet meer.

ik weet ook dat dit ladder systeem er al redelijk lang is... maar tijdens deze periode heb ik dus geen wc3 gespeeld maar andere dingen. ik ben pas sinds een week weer redelijk aan het spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Crysania op 08-10-2004 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Glorificationer schreef op 07 oktober 2004 @ 17:00:
Precies, en als jullie iets willen weten, er zijn nog 13 voorgaande delen vol met tips&trucs die jullie vast niet hebben doorgelezen ;) :) :7

geen dank _/-\o_
Vooral deel 9 was rulerend O-)
Ik ben wel erg trots op Blizzard dat ze nog steeds actief aan het spel werken en patches uitbrengen. Je ziet dat bijna niet meer in de gameswereld. Maar als ze nou eens ipv stomme nieuwe hero's (Goblin fucker), de gameplay nog meer verfijnen, zou ik veel blijer zijn.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 10:38
Ik ga binnenkort maar weer eens beginnen met Frozen Throne na er meer dan een jaar uitgeweest te zijn. Dan ga ik eerst maar weer eens met de campaign beginnen, ben destijds nooit verder dan de 2e human campaign gekomen...

Online heb ik FT nauwelijks gespeeld, RC wel....

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 08:25
Jånnis schreef op 07 oktober 2004 @ 15:53:
[...]

Nee, andere game-topics zijn echt l337 niveau. ik reageerde op vragen van tips voor beginners. Ik zou niet weten waarom de tip van de dubbelklik tp niet daarbij zou passen.
Misschien is het topic hier even tijdelijk dood maar het spel wc3 is nog altijd het meest populaire online rts.
edit:
mwa, ik zou eigenlijk niet moeten reageren op trolls (no pun intended).
;)
jij noemt jezelf geen beginner als je zelf een maand geleden niet wist dat je teleports kon richten?

Verder heeft onze huiswigger waltor wel gelijk _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Het spel is gewoon fucking dood, de meeste mensen die nu nog warcraft spelen zijn eeuwige noobs en jochies die 2 jaar geleden niet voorbij de 3e missie van de ud kwamen omdat ie toch wel retemoeilijk was, dus het nu weer ff gaan proberen. De harde kern is allang weg. Er zijn nog een paar arrogante pro-gamers over (Madfrog, grubby :r) en daarvan verlaten er de laatste tijd ook steeds meer de warcraft wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Maar wat maakt het nou in hemelsnaam uit? Het gaat er bij de meeste spellen toch gewoon om dat je je ermee vermaakt? Dat het wat minder actief is on the top, zal mij weinig uitmaken.
HIValicious schreef op 08 oktober 2004 @ 01:44:

ik weet nog @roc evilpin0 met een leete faste tech chims + dh ... zullen mensen zich nog wel herinneren of nie?
those were the days _o_

offtopic:
greeneyez, jij shaman in jeff?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Shagura schreef op 08 oktober 2004 @ 22:48:
[...]

jij noemt jezelf geen beginner als je zelf een maand geleden niet wist dat je teleports kon richten?

Verder heeft onze huiswigger waltor wel gelijk _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Het spel is gewoon fucking dood, de meeste mensen die nu nog warcraft spelen zijn eeuwige noobs en jochies die 2 jaar geleden niet voorbij de 3e missie van de ud kwamen omdat ie toch wel retemoeilijk was, dus het nu weer ff gaan proberen. De harde kern is allang weg. Er zijn nog een paar arrogante pro-gamers over (Madfrog, grubby :r) en daarvan verlaten er de laatste tijd ook steeds meer de warcraft wereld.
Maar waar zijn ze heen dan??? En hoezo Jeff FrostXL ben jij er daar ook een van dan?? Ik wel al is de clan niet echt actief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
AJ1815 schreef op 09 oktober 2004 @ 00:36:
[...]

Maar waar zijn ze heen dan??? En hoezo Jeff FrostXL ben jij er daar ook een van dan?? Ik wel al is de clan niet echt actief...
warcraft heeft sinds 1.05 gewoon niet echt iets nieuws gebracht, 99% van alle pro's doen hetzelfde en dat wordt gewoon erg snel saai en lame wegens het gebrek aan echte vernieuwing. Het heeft gewoon geen fuck meer te bieden.

clan jeff :D :D :D:D:D :D:D :D:D:D:D :D :D :D:D :D:D:D:D :D:D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Die levels op battle.net zijn trouwens ook flink fucked up. Ik speelde zonet voor het eerst in maanden weer es een spelletje; kom ik direct tegen een level 26 2v2 team. Ongelovelijk wat voor noobs dat waren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Shagura schreef op 08 oktober 2004 @ 22:48:
[...]
Beetje lame om zo te reageren, iedereen was in het begin noob nietwaar? Zo ook jij, sommige mensen zijn alleen later begonnen met wc3 spelen dan jij en die andere zogenaamde harde kern...Big deal, als je er nix aan vind speel dan gewoon niet meer, niemand heeft baat bij dit soort praat van jou...

Noobs zullen er altijd blijven, bij welk spel dan ook, niet iedereen is in 1 klap pro, zon natuurlijke voortgang heet evolutie B)

En blijkt maar weer hoe makkelijk het is om iedereen over 1 kam te scheren :r

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
Hielko schreef op 09 oktober 2004 @ 14:45:
Die levels op battle.net zijn trouwens ook flink fucked up. Ik speelde zonet voor het eerst in maanden weer es een spelletje; kom ik direct tegen een level 26 2v2 team. Ongelovelijk wat voor noobs dat waren....
Heb je de replay? Kan ik misschien nog wat van leren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Hoe kom je er nou bij dat wc3 dood is?

Spel is springlevend alleen moet er idd op solo gebied nog wat uitgebalanceerd worden, waar ze nog steeds druk mee bezig zijn.

BTW er zijn gemiddeld rond de 60 k mensen online voor wc3!!! Dat is toch niet dood?

Kijk naar een spel als AOM daar zijn iets van 1500 mensen rofl.

En wat betreft dat korea het spel niet goed suport in hun leaque's. Die gasten spelen alleen maar sc: bw en tuurlijk kan niks aan die gameplay tippen, maar er wordt nog wel grof om geld gespeeld hoor met wc3.

Check www.worldcybergames.com

Die NEderlandse gast staat in finale :)

Verder boeit me eigenlijk ook niet vindt het gewoon leuk spel (fun) op bnet :)

PS Niveau van topic over die strats is idd lachwekkend haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
wie heeft #wc3 gehijacked :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

PacinoAllstars schreef op 10 oktober 2004 @ 13:50:
PS Niveau van topic over die strats is idd lachwekkend haha
Kom maar eens met wat beter dan?
Shagura schreef op 10 oktober 2004 @ 19:52:
wie heeft #wc3 gehijacked :(
channel is toch al lang #tft

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 08:34

admiral866

The King Personality Disorder

w00t :) idd zometeen grubby vs zacard.
Zou echt mooi voor grubby zijn als ie wint, heeft ie gelijk veel aanzien erbij in korea (waar ie nu aant pro gamen is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Zowieso moet grubby winnen. NL winnen is altijd goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
grubby is een arrogante freak - -p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Vind ik wel meevallen. En maakt me eigenlijk ook weinig uit. Ben gewoon voor NL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 15:17:

sorry hoor maar dit noobie gepost is een stuk beter dan dat lame geflame van jullie een paar maanden geleden.. dat ging helemaal nergens meer over..

trouwens echt mooi dat er een nederlander in de final zit.. of ie arrogant is of niet maar me geen flikker uit, t zou mooi zijn als nederland wint :D

edit:
Grubby heeft dus gewonnen :D, weer een gouden plak voor nederland!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grubby heeft dus gewonnen. 3x goud en 1 brons geloof ik. Goud bij Warcraft III, goud bij UT2004 en goud bij Project Gotham Racing 2 + brons!

Niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

zeker niet slect :)
mee zitten luisteren met de cast? of/en @ #wcreplays?

tering wat een spanning zeg. IK moet die replays hebben :)

woott :D

[ Voor 3% gewijzigd door admiral866 op 10-10-2004 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Shagura schreef op 10 oktober 2004 @ 20:24:
grubby is een arrogante freak - -p
ik vind het nog wel meevallen als je het vergelijkt met anderen. Grubby is meer reeel dan arrogant imo.
Alleen beetje jammer dat ie bij de WCG NL finales zei dat ie wel 1 oog dicht kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Om te winnen moet je arrogant zijn en die gozer speelt zo goed met orc qua micro, zodat die idd weinig moeite heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
En grub heeft gewonnen \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

http://www.esl-europe.net/eu/wc3l/news/8356/ de replays.

Tevens nog wat gezien op ESLTV, interview met grubby en zacard na de game. En nog wat tijdens de game. Tof hoe die toeschouwers mee leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben vandaag weer "begonnen" met TFT ;)
ik ben eigenlijk nog wel op een "maatje" :P met wie ik AT's kan spelen ofzo.
laat je horen @ irc://irc.tweakers.net/tft als je wil spelen :P (niet storen aan de andere mensen die daar zitten, die zijn 8)7 :D )
Ma 1e potje natuurlijk weer verloren he :P (ma lach aan me ally :P :P )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 21:35:
laat je horen @ irc://irc.tweakers.net/tft als je wil spelen :P (niet storen aan de andere mensen die daar zitten, die zijn 8)7 :D )
Anderend? Iedereen in dat kanaal is gestoord!
* Darkvater is proud of it :7

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Laatst online: 10-09 10:38
Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 21:35:
ben vandaag weer "begonnen" met TFT ;)
ik ben eigenlijk nog wel op een "maatje" :P met wie ik AT's kan spelen ofzo.
Ma 1e potje natuurlijk weer verloren he :P (ma lach aan me ally :P :P )
Ik contact je binnenkort wel ff via msn, ik zoek ook nog iemand die opnieuw de buttons en strats moet leren ;)

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56

On_E

Housemusic

Hoi

Ik ben dan wel geen veteraan in GoT, maar altijd geinteresseerd in AT partners in WCIII TFT.

Mijn account@Northrend is On_E, mochten jullie interesse hebben in wat friendly games en AT, whisper me maar ! :)

Ik ben een 'so-so' UD speler trouwens, kan degenen die (op)nieuw beginnen aan TFT vast wat UD truucjes leren !

Ciao

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Hier een lvl 19 ORC player. Geen superheld qua micro, maar mijn BO is wel ok, waardoor ik vrij goed kan rushen... Heb nog wel wat training nodig in het midden van de game (bgein pak ik ze meestal wel en als ik het overleef tot het einde heb ik ook een goede army).

Ook een groot van van teamplay en niet van 1vs1 dus er is altijd een gebrek aan teammates... Mijn nic is AJ1815, als je een keer wil gamen, add me dan dan kunnen we een keer ATen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Even een probleempje waar ik nogal eens tegenaan loop. Hoe stop je met de Undead een Orc rush van grunts en Farseer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Met die vervelende staff uit je shop!!! Die waar je skeletten mee kan oproepen!!! Laat verder gewoon al je poppetjes de aanval helpen afslaan, dus ook degene die wood aan het verzamelen zijn. De overmacht aan units zal de ORC speler meestal wel afschrikken. Anders even de hero surrounden en dan killen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

ALTIJD een nerubian tower in je base hebben vs Orc he, en dan het liefst voorin je base. (dus niet bij je goldmine)

Inderdaad Rod of Necromancy erbij en evt. je lumber ghouls en die FS rent gauw weer terug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Die rod of necromancy vergat ik idd. Thanx voor het herinneren. De nerubian tower bouw ik inderdaad altijd. Is erg effectief.

Ik kom dit niet zozeer in 1 vs 1 tegen, maar vooral in 2 vs 2. Erg vervelend, maar met de skellies zou het al een stuk makkelijker moeten worden.

Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
En het belangrijkste is natuurlijk goed anticiperen op je enemy. Als ik orc ben doe ik eerst harras, ondertussen heb ik een army en shop dus even healen en dan een rush. Voor het anticiperen moet je kunnen inschatten wat je tegenstander gaat doen. Hiervoor is gewoon ervaring nodig omdat de meeste op jou actie een standaard reactie geven.

Je kan dan de druk op de ketel houden zodat je de tegenstander uit zijn spel haalt zodat je allies, mits deze een beetje intelligent zijn, het kunnen afmaken.

Daarnaast vind ik rush en creep counter gewoon geen tactic. Het zijn acties die je kan uitvoeren. Maar het is geen tactic. Een tactic loopt door heel de game door, zoals een split attack of een quick tech zodat je allies mass tier 1 kunnen maken ter compensatie. Dit heeft weer ten gevolg dat jezelf sneller bijv magic hebt.
Of een snelle expand etc.

Een ander iets is dat het enige nuttige is om te vragen naar de tier1 units. Later boeit het toch geen fuck meer wat je op de planning hebt staan omdat dit voor 200% afhankelijk is van je enemy. Je kan wel leuk op de planning hebben dat je grunt, casters gaat maar gaat de enemy anti magic, dan kan je beter je planning omgooien en als je dat niet wilt, kan je net zo goed kappen :+

Voorderest speel ik al vanaf het begin wc3 en tft, maar nu meer voor de lol dan voor de stats. Met 3 vs 3 rt heeft het weinig zin om voor de stats te gaan :P

[ Voor 9% gewijzigd door Rody op 15-10-2004 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omfg,

heb na 3 maanden wachten eindelijk een NIEUWE sealed in doos Warcraft III Tichondrius Resin Statue 45 cm hoog binnengekregen.

Heb nr !! >>6<< !! van de 1500

En allemachtig wat een gaaf beeld zeg. Teh OwNagE!

Op plaatjes ziet hij er niet uit, in het echt is ie VEEEEEEEL mooier!

Collectors Item pur sang!

Foto komt volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ OMG HULDE!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

enzo =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tip: Zet je Ziggies rond je Main-gebouw, en ook rond je "verdere" gebouwen zoals Slaughterhouse, etc... als je geld over hebt kan je ze upraden naar killer Ziggies :D is echt zo veilig... stopt bijna elke aanval die ik er tegen aan heb gegooid heb gekregen :):D

lvl16 O/UD/NE speler :) Human = niet goed voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Mass towers wordt altijd nog hard geownd door semi-ervaren spelers hoor. Die pakken gewoon een paar catapults mee.

Ik word echt moe van die BladeMaster harass-lamers. Het was al lame, maar in de patch geven ze hem ook nog de mogelijkheid om in WindWalk door units heen te lopen. Bye bye acolytes :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:24
Zo ik heb nu eindelijk ook de bijde games :)
en gelijk geupdate.

En ik dacht even lekker op zijn oerhollands lekker te gaan spelen ala Warcraft 2.
Maar tot mijn grote verbazing, zie ik na 5 min spelen van een single game,
Dat mijn tegen standers al ruim de hoogste update's hebben terwijl ik net mijn Grunt heb staan. :(

HELP hoe kan dit?
want ik moet zeggen ben zeker geen beginneling in het splen van RTS games. en heb jaren lang me vermaakt met de C en C reeks en WC 1 en WC 2 zijn ook dood gespeeld.

Maar dit is gewoon te gek voor woorden.
Iemand en tip wat en hoe je het beste kan beginnen met het opbowuen van alles?
Want er moet toch een manier zijn om 1 PC tegenstander alle hoeken van het veld te laten zien?

Dus kan iemand mij even heel kost gewoon wat punten op noemen waar ik op moet letten?
Verder ziet het er echt goed uit.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
@blackhole

speel eens de single player modus uit. daarna pas beginnen met multiplayer spelen.

verder kun je eens kijken naar wat replays van mensen enz.. en natuurlijk alle andere delen van dit topic door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Speel je nou tegen een PC opponent of online??? Als je tegen de PC speelt op welke moeilijkheid is het dan??? Verder vind ik je vergelijking met C&C wat raar, met WC1&2 al wat beter...

Om het te leren moet je eerst maar eens de singleplayer campaign gaan spelen. Als je dan ook nog een aantal replays van wat gosu's hebt bekeken, kan je beginnen met online te spelen en daar leer je van veel spelen en replays kijken van de potjes die je verloren hebt vanzelf dingen bij. Op een gegeven moment denk je het te snappen en dan ga je pas echt spelen!!! En dan, dan voel je je pas echt een n00b als je niet mee kan komen in een mooi potje!!! Maar ja ook daar kan je weer van leren!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Jaded schreef op 16 oktober 2004 @ 17:42:
Mass towers wordt altijd nog hard geownd door semi-ervaren spelers hoor. Die pakken gewoon een paar catapults mee.

Ik word echt moe van die BladeMaster harass-lamers. Het was al lame, maar in de patch geven ze hem ook nog de mogelijkheid om in WindWalk door units heen te lopen. Bye bye acolytes :|
dk healen en een frosttower of hoe dat ding ook mag heten nemen. Dan met je ghouls er op af en de bm is weg.

Helemaal mooi is al een shop hebben zodat je hem kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Zo probeer ik het ook te doen, alleen duurt het al een paar seconden voordat ik bij de mijn ben, en dan is er inmiddels al een acolyte dood. Als ik er ben gaat hij in WindWalk en loopt hij mijn basis uit. Dit grapje herhaalt hij dan 5x en dat gaat toch aardig in de centen lopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Weet iemand al of er al wat bekend is over het nieuwe season, of wanneer het begint? Ik kijk iig al uit naar de ladder reset. :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Jaded schreef op 18 oktober 2004 @ 16:59:
Zo probeer ik het ook te doen, alleen duurt het al een paar seconden voordat ik bij de mijn ben, en dan is er inmiddels al een acolyte dood. Als ik er ben gaat hij in WindWalk en loopt hij mijn basis uit. Dit grapje herhaalt hij dan 5x en dat gaat toch aardig in de centen lopen :(
Die blademaster rushes zijn idd wel irri ja :) Ik speel nu alleen nog maar ff met humans, wat ik ook probeer te doen is zsm een Arcane tower te bouwen, vlak bij mn mijn.
Dit om summoned units (water elemental/wolves) snel te doden + mana te drainen bij de heroes die rushen. De Bm kan dan bv niet (snel) meer windwalken, wat jou de kans geeft om em te slayen.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrostXL schreef op 24 oktober 2004 @ 18:37:
Weet iemand al of er al wat bekend is over het nieuwe season, of wanneer het begint? Ik kijk iig al uit naar de ladder reset. :)
Same here. Ben al een tijdje op zoek naar info over een eventuele ladder reset. Toen season 1 net af was gelopen was er een gerucht dat ladder reset binnen een of twee weken zou komen... Was dus helaas niet meer dan een gerucht.

On a sidenote... vandaag in de finals van het 3v3 tourny gekomen... eerste ronde eruit omdat ik zo slim was om mijn ras op random te laten 8)7 Yay voor nerveusig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ik heb last van het volgende probleem: disconnects midden in een game. Net 2x achter elkaar...

Netwerk
pc achter een draytek 2200e router
TCP 6112-6119 geopend

Config
Athlon XP-M 2600+
1gb Pc3200 Corsair
R9800 Pro @ Xt (DNA 3.1.4.10b drivers)
DFI Infinity (nforce 5.10 drivers)
WinXP Pro SP2
Agnitum Outpost firewall (war3.exe heeft volledige toegang)

Edit

Glorificationer
Thx, zal het dalijk ff proberen met de standaard 4.10 catalyst drivers. I'll keep ya updated!

[ Voor 15% gewijzigd door aramdin op 01-11-2004 12:18 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Topicstarter
Hoi, probeer eens een andere vid driver, ik had hetzelfde probleem als jij en toen bleek dat de R9800 met DNA 3.1.4.10b drivers een irq conflict veroorzaakte met een DFI Infinity moederbord :)
Wel zonde van je stats hoor om steeds te discen (8> :'(

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Lijkt te werken, heb net weer een game gespeeld (en gewonnen :) ).

Ik heb de Catalyst 4.10 weer geinstalled icm AtiTray tools.

Instagram / YouTube

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
*kick* Is Warcraft aan het uitsterven hier op Got?

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

motormuus schreef op donderdag 18 november 2004 @ 22:03:
Op got misschien wel, maar er valt ook zo weinig over te zeggen, je moet het gewoon spelen! Ik speel niet heel actief meer, 1 of 2 gamepjes per dag denk ik.

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup, ik speel het ook nog regelmatig. Beetje kloten enzo :D

Op dit moment ben ik level 20 SOLO .. (stelt geen ruk voor) en level 17 team (stelt al helemaal geen ruk voor). Als ik mn best doe, moet ik level 30 kunnen halen, maar zoals gezegd .. ik probeer allemaal stomme shit uit hahah.

Heb zelfs iemand verslagen door rifles te pompen en geen hero genomen. In 10 minuten was het potje over :D

Account: Tes-TiN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een replay hebben hoe je in 4:25 min wint met 2 wells 1 aow en een DH?

(moet er wel bij zeggen, dat de 3e well in de maak was, evenals een 2e aow en huntershall)

Op replayers.com zoeken naar Tes-TiN en dan die match tegen Dt-TarenTio level 23 tegen level 26 als ik het me niet vergis.

Sjek it out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:20:
Iemand een replay hebben hoe je in 4:25 min wint met 2 wells 1 aow en een DH?

(moet er wel bij zeggen, dat de 3e well in de maak was, evenals een 2e aow en huntershall)

Op replayers.com zoeken naar Tes-TiN en dan die match tegen Dt-TarenTio level 23 tegen level 26 als ik het me niet vergis.

Sjek it out!
Zal em strakjes eens aan gaan zien... moet zo nach den uni :O.(mits je zo vrij wilt zijn hem hier te posten;)) ik moet even zorgvuldiger lezen -_-v)
Gisteren weer eens wat solo-games gespeeld, (Had wc3 maanden niet aangeraakt) en ik moet zeggen dat het 'nieuwe' ladder-systeem wel even wennen is. Newbs van lvl30+ komop zeg :D.
ps. Is bij jullie war3.ogame.net/replay ook zo verdomde traag geworden?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal mijn replays altijd bij replayers.com of replays.net

Overigens heb ik datzelfde truukje weer uitgehaald bij iemand anders .. Tijd: 4:01 :D

Edit: ben nu level 24 solo en 20 team.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
En blizzard blijft me verbazen!!! Alweer een nieuwe patch!!!

Changelog:

Warcraft III Frozen Throne 1.18 patch notes

FEATURES
  • 6 maps from our Bonus Map program including (4)Excavation Site, (2)Echo Isle, (6)Hinterland Raid, (6)Ruins of Stratholme, (8)Azeroth Grand Prix, (8)Extreme Candy Wars 2004.
FIXES
  • Fixed a problem that caused Gargoyles to become stuck in Stone Form.
  • Fixed a problem with Dark Ritual or Death Pact leaving an unusable corpse.
  • Fixed a problem that caused a player's units to continue to harvest resources after they were dropped and no one has control of them.
  • Fixed a problem that allowed Ethereal units to take Physical damage from missiles that were in flight as they became Ethereal.
  • Fixed a problem that allowed Magic Immune units to take Magical damage from missiles that were in flight as they became Magic Immune.
  • Fixed a problem that allowed Unstable Concoction to kill the casting Batrider even after its target became Ethereal.
  • Fixed the visibility of the Flamestrike de-buff icon.
  • Fixed a problem with Defend not absorbing Piercing splash damage.
  • Fixed a problem with melee units with Incinerate not damaging any units that they would Incinerate.
  • Fixed a problem that caused Heroes holding items that increase their primary attribute to display an increase in their base damage on the info panel. Their actual damage was not affected.
  • Fixed a problem that allowed morphing units in their alternate form to retain their alternate form bonuses when killed by a Mana Flare when activating their alternate form.
  • Fixed a problem that allowed Destroyers to use Devour Magic on Watcher Wards.
  • Fixed a problem that prevented Watcher Wards from being revealed by the Dust of Appearance.
  • Fixed a problem that removed the Summoned state from Carrion Beetles when they burrow.
  • Fixed a problem with Metamorphosis and Chemical Rage that allowed the timer to remain active after the Hero had died.
  • Fixed a problem with Goblin Zeppelins being considered Undead instead of Mechanical in custom Reign of Chaos maps.
MAPS
  • (6)River of Souls - Changes to allow AMM play.
  • (8)Crossroads - Fixed a grammatical error.
BALANCE CHANGES

Undead
  • Banshee build time has been reduced to 28 seconds from 35 seconds.
Neutral
  • Drunken Haze movement reduction has been changed to increase by level. The new ranks are: 15% / 30% / 50% from the previous 50% / 50% / 50%.
  • Breath of Fire initial damage reduced to 65/125/170 from 65/130/175.
  • Tornado mana cost has been reduced to 200 mana from 250 mana.
  • Incinerate can now be turned on or off. When turned on, it consumes 6 mana per attack. It is otherwise unchanged.
  • Lava Spawns now require 15 attacks to replicate, up from 14.
  • Summon Quilbeast cooldown increased to 25 seconds from 20 seconds.
  • Summon Hawk mana cost increased to 50 mana from 35 mana.
  • Pocket factory hit points increased to 300/450/600 by level from 300/400/500.
  • Healing Spray effect per wave increased to 40/55/70 from 35/50/65
Items
  • Staff of Teleportation gold cost has been increased to 150 gold from 100 gold.
WORLD EDITOR FEATURES

Trigger Editor
  • Added new functions:
  • Environment: Terrain Pathability
  • Environment: Terrain Tile Type
  • Environment: Terrain Tile Variance
  • Floating Text: Permanent/Expires
  • Floating Text: Suspend/Resume
  • Floating Text: Change Position to Point
  • Floating Text: Change Position to Unit
  • Floating Text: Change Age
  • Floating Text: Change Lifespan
  • Floating Text: Change Fadepoint
  • Floating Text: Change Text
  • Game: Enable/Disable Selection (Functionality and/or UI)
  • Game: Enable/Disable Pre-Selection (Functionality and/or UI)
  • Game: Enable/Disable Drag-Selection (Functionality and/or UI)
  • Trigger: Get Trigger Name
  • Added new unit states:
  • Plagued
  • Snared
  • Stunned
  • Poisoned
  • Polymorphed
  • Sleeping
  • Resistant
  • Ethereal
  • Magic Immune
  • Lightning triggers now have their own category.
  • Lightning triggers now use the Z coordinate of the specified Location.
  • Custom Lightning triggers can now use an explicit Z coordinate.
WORLD EDITOR FIXES
  • Fixed custom buff support for Black Arrow, Cloud of Fog, Inferno, Aerial Shackles, and Tornado.
  • Fixed multiple-level support for Shadowmeld.
  • Fixed Rain of Chaos' order id.

[ Voor 4% gewijzigd door AJ1815 op 02-03-2005 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Toch mooi dat ze een spel ook blijven supporten als bijna iedereen er al weer mee is gestopt :). Zouden heel wat andere firma's een voorbeeld aan kunnen nemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Hielko schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:22:
Toch mooi dat ze een spel ook blijven supporten als bijna iedereen er al weer mee is gestopt :). Zouden heel wat andere firma's een voorbeeld aan kunnen nemen....
Wordt toch nog wel aardig gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Nou, d'r zijn natuurlijk nog genoeg mensen die het spelen, maar het is niet meer te vergelijken met bijv. 2 jaar geleden oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik speel het spel nog iedere dag op internet. Vooral wintermaul is gaaf om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:59:
Ik speel het spel nog iedere dag op internet. Vooral wintermaul is gaaf om te spelen
keke ;).
Solo all the way baby :Y)

Patch was hoog nodig. Priest-drop @ meadows weg was hoog nodig evenals garg-bug. Panda & FL nerf hadden al veel eerder toegepast moeten worden maargoed. Al met al niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Cool !

Aangezien WoW toch alleen maar vastloopt ga ik dit maar weereens spelen...!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Ik speel het spel toch ook nog zeker 3-4 avonden per week en dan zijn er nog 10.000en mensen online. Ik zou ook niet weten wat ik anders zou moeten spelen... Geen enkel ander spel is volgens mij zo goed qua gameplay and balance in dit genre. Misschien is het wat voorbijgestreefd qua graphics, maar ja dat boeit mij niet zoveel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Ik had gisteravond ook weer eens zin om een potje WC te gaan doen. Maar nadat ik hem geinstalleerd had kreeg ik in het menu maar half beeld? Ik heb het nadat ik SP2 heb geinstalleerd niet meer gedaan, dus wellicht ligt het daar aan?
Ik zal als ik straks thuis ben wel even een screenshot posten.

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Topicstarter
Heb toch het idee dat dit alleen nog maar gespeeld wordt door de echte diehards ;D
Zelf vind ik er eigk weinig meer aan, elke game is (bijna) hetzelfde qua units, maps en strategies of niet?

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Glorificationer schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:26:
Heb toch het idee dat dit alleen nog maar gespeeld wordt door de echte diehards ;D
Zelf vind ik er eigk weinig meer aan, elke game is (bijna) hetzelfde qua units, maps en strategies of niet?
Nou zeer zeker niet!!! Elke map heeft zijn eigen tactics en het leuke is dat het juist een hele dynamische game is doordat het zo goed gebalanceerd is. Potjes kunnen dus 5 min duren bij een goede rush, 30 min met eindeloze counters en recounters of nog langer met een mega gevecht als apotheose na een mooie creep and counter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Glorificationer schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:26:
Ja in 1v1 wel ja en dan komt het aan op micro. Speel anders rt dan zie je nog wel de gekste dingen lol. Heb mezelf bijna dood gespeeld in wc3, maar het heeft twee nadelen.

RT teveel noobs en mensen die niet eens de basis weten. Ben je zelf lvl20 (noem maar wat) krijg je nog mensen in je team die alleen maar peasants bouwen rofl.

Dan kan je solo gaan, maar dat vind ik gaan vervelen op den duur. Teamplay is gezelliger.

Ok dan heb je nog AT, maar dan moet je veel vrienden hebben die het spel spelen en dat is bij mij niet het geval.

Ben daarom overgestapt op WoW :) De setting enzo van wc3 staan mij namelijk wel aan. Je ontmoet veel mensen en in de meeste gevallen zijn ze een stuk volwassener als in channel frozen throne nld-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
motormuus schreef op donderdag 18 november 2004 @ 22:03:
Ik speel vooral een paar avonden per week nog DotA spelletjes op BattleNET (custom game). Binnenkort verschijnt versie 6 van deze map en beloofd toch weer wat vernieuwingen.

Blizzard levert trouwens nog steeds support for Starcraft, enkele weken geleden kwam daar ook een nieuwe patch voor uit, ook weer met nieuwe mogelijkheden en dat spel is al heel oud (voor spellen in de computer industrie).

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste