Als ik jou was zou ik gewoon gaan ladderen op battle.net. Computers spelen heel anders dan menselijke spelers en zijn zelfs op easy nog behoorlijk pittig. Op de ladder zal de tegenstand meer van je eigen niveau zijn, dankzij allerlei ingewikkelde experience regeltjes enz.
Verwijderd
Klopt. De computer speelt soms erg goed en de andere keer weer heel slecht. Soms heb je echt haast een geniale computerspelerIllumination schreef op 18 mei 2004 @ 21:35:
Als ik jou was zou ik gewoon gaan ladderen op battle.net. Computers spelen heel anders dan menselijke spelers en zijn zelfs op easy nog behoorlijk pittig. Op de ladder zal de tegenstand meer van je eigen niveau zijn, dankzij allerlei ingewikkelde experience regeltjes enz.

Hmmm ja, gisteren als lvl 1 tegen een lvl 9 gezetIllumination schreef op 18 mei 2004 @ 21:35:

Verwijderd
ik zou wel willen maar met mijn versie kan dat nietIllumination schreef op 18 mei 2004 @ 21:35:
doh, 't systeem kan toch onmogelijk weten hoe goed je bent wanneer je nog maar lvl1 bent?
Verwijderd
tja alsof levels wat uitmaken verder... eergister als lvl 1 tegen lvl 11 hu op Lost Temple, verder dan fast exp poging kwam ie niet eens -_-
Zegt echt niets hoor..
Zegt echt niets hoor..
Verwijderd
Niet altijd nee. Maar als je een potje of 250 hebt gespeeld kan hij redelijk wat inschattenVerwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 22:03:
tja alsof levels wat uitmaken verder... eergister als lvl 1 tegen lvl 11 hu op Lost Temple, verder dan fast exp poging kwam ie niet eens -_-
Zegt echt niets hoor..

Verwijderd
Ik heb nog in de wereld top 10 gestaan en heb het gespeeld sinds de beta. Good old days
Het is niet zo leuk meer als vroeger. Elke keer dezelfde dingen doen. Opnieuw beginnen is saai en spelen op hoger niveau kost te veel tijd. De toernoois blijven leuk. Toch een van de beste spellen uit mijn 'carriere'
Het is niet zo leuk meer als vroeger. Elke keer dezelfde dingen doen. Opnieuw beginnen is saai en spelen op hoger niveau kost te veel tijd. De toernoois blijven leuk. Toch een van de beste spellen uit mijn 'carriere'
Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 21:20:
ik heb sinds vandaag warcraft 3 + TFT op mijn pc staan, alleen kan ik zelfs nog niet van een easy enemy winnenik heb al wat replays bekeken en daar heb ik wel wat aan gehad maar toch gaat t nog niet goed.. daarom heb ik even de een replay opgeslagen en hopelijk wil een van jullie er naar kijken en wat commentaar geven.. dat zou ik heel aardig vinden
![]()
link: klikerdeklik
Waar zal ik beginnen...
SCOUT TOWERS DOEN NIKS EN ZIJN ZO DOOD! (klik er eens op en je zult zien dat je ze kunt upgraden)
Probeer verder eens in de replays vooral te kijken naar de buildorders. Kijk zegmaar naar welke peasant wat bouwt.
Zo zal je waarschijnlijk op iets dat lijkt op het volgende uitkomen:
1e 5 peasants 4 gold en 1 altar,
1e peasant barracks,
2e peasant farm,
3e peasant gold,
4e peasant farm en als die klaar is nieuwe farm,
5-13e peasant wood.
Hierna gewoon footman bouwen en als je hout genoeg hebt upgrade je je hall.
Verder bij het creepen moet je proberen om je water elemental van je Archmage als eerste de creeps te laten aanvallen en proberen te zorgen dat ze je water elemental aanvallen ipv je eigen units, zo voorkom je ook dat je je hero kwijtraakt tijdens het creepen
Probeer verder je heroes (en rode units) terug te trekken naar achter als ze worden aangevallen zodat deze niet gelijk doodgaan. Je heroes zijn het belangrijkste en als die dus doogaan ben je de lul...
Ook wil ik even kwijt dat vliegwezens echt DE BOMB ZIJN!
Probeer dat eerst eens zal ik zeggen en misschien is campain spelen ook wel handig.
Verder was hij echt TE grappig, zelfs op 8x
[ Voor 5% gewijzigd door Shagura op 19-05-2004 00:15 ]
Verwijderd
Je kunt natuurlijk random gaan spelenVerwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 23:51:
Ik heb nog in de wereld top 10 gestaan en heb het gespeeld sinds de beta. Good old days![]()
Maar ff serieus. Je kunt met origineel spel nog steeds goed uit de voeten. Kijk maar eens naar spelers als SpiritMoon of AngryKoreaMan.
Op hoog niveau gamen kost idd veel tijd maar kon je je niet in laten lijven bij een goede ( betaalde ) clan?
ps. leuk om te zien dat dit topic weer begint te leven!
Op level 5 en hoger krijgt je hero geen experience meer van creeps, misschien ook wel handig om te weten.Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 21:20:
ik heb sinds vandaag warcraft 3 + TFT op mijn pc staan, alleen kan ik zelfs nog niet van een easy enemy winnenik heb al wat replays bekeken en daar heb ik wel wat aan gehad maar toch gaat t nog niet goed.. daarom heb ik even de een replay opgeslagen en hopelijk wil een van jullie er naar kijken en wat commentaar geven.. dat zou ik heel aardig vinden
![]()
link: klikerdeklik
Verwijderd
Zien jullie nu wat er van komt als je iemand advies gaat geven die niet van Computer(easy) kan winnen?????
Hele topic hartstikke DOOD
Hele topic hartstikke DOOD
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 00:07 ]
ja mensen gewoon vliegbeesten bouwen en al je trubbles zijn weg!
Verwijderd
Ik vind het echt wierd, met Undead en Orc kan ik van de Computer (normal) winnen, maar met Night elves en Human kan ik niet eens de easy aan :[
Undead en orc hebben de sterkste base defense dus het is makkelijker verdedigen tegen een computer speler die blind aanvalt.
ik human vs computer(insane) B-D
tis echt ez hoor om te winnen van de comp
tis echt ez hoor om te winnen van de comp
[ Voor 18% gewijzigd door Glorificationer426 op 20-05-2004 12:22 ]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Met welk account as ik vragen mag?Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 23:51:
Ik heb nog in de wereld top 10 gestaan en heb het gespeeld sinds de beta.
Dit betekend dus gewoon dat hoe meer games je speelt hoe hoger level je wordtThe most highly skilled players are expected to be level 50; players of average skill are expected to be around level 30; and even the least experienced players of Warcraft III are expected to be level 10. If your current level is lower than your ELL, that Battle.net will increase the XP gained from a win and reduce the XP lost when you are defeated. However, if your current level is higher than your ELL, then Battle.net will reduce your XP gained from a win and increase the XP you lose from a loss. Battle.net also modifies the ELL based upon the number of games played in that game type. Players who have not played many ladder games will have their ELLs capped at a low level. As you play additional games, your maximum ELL will increase.
Dat klopt. Maar wat het ook betekent is dat er minder gauw een nieuwe account wordt aangemaakt, dat vind ik wel beterShagura schreef op 22 mei 2004 @ 13:10:
[...]
Dit betekend dus gewoon dat hoe meer games je speelt hoe hoger level je wordtDat is dus echt ultragaar.
btw ELL = Expected Ladder Level.
[ Voor 19% gewijzigd door admiral866 op 22-05-2004 16:59 ]
Nee, je moet gewoon veel games doen voordat je high level kan worden.
Verwijderd
Veel games spelen, zodat de computer je kan inschatten etc en dan is alles als vanouds!Hielko schreef op 22 mei 2004 @ 17:18:
Is om smurven tegen te gaan en is een goede zaak aight!
nee het is gewoon een gay systeem dat het hele idee van levels verneukt en ook nog eens extreem te misbruiken is... (kijk bijv. eens voor de grap naar rank #2 op de northrend solo ladder).
Nu snap ik het iig, thnxHielko schreef op 22 mei 2004 @ 17:18:
Verwijderd
De naam was toen Dominuz, #15 solo in een van de laatste patches, en top 10 AT met Durandal. Heb ook gespeeld onder Bluenet en awcs-nightblade, maar toen was ik nog noobieMet welk account as ik vragen mag?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 19:36 ]
Verwijderd
Ik ben het wel eens met Shagura... als je de top van de ladder bekijkt zie je mensen met volstrekt belachelijke stats

Hmm, zegt me niets, maar ehh knappe prestatie hoorVerwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 19:35:
[...]
De naam was toen Dominuz, #15 solo in een van de laatste patches, en top 10 AT met Durandal. Heb ook gespeeld onder Bluenet en awcs-nightblade, maar toen was ik nog noobie
Veel poen verdiend met tournaments en dergelijke?
Verwijderd
Nee niet echt. Ben 'ingehuurd' door Ascension als moderator op wc3.warcraftstrategy.com . Ben geen premium writer daar geworden omdat ik niet voldoende tijd had om na de release aan de top te komen / blijven. Durandal wel, als het goed is schrijft hij daar nog steeds. Ze betalen zo'n 250 dollar per artikel, dus dat tikt best aan. Zelf in totaal 500 euro verdiend met WC3. Ach, wat kan je daar van zeggen, dat is Wacraft 4 tot en met 14 helemaal gratis
250 / artikel ?Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 23:37:
Nee niet echt. Ben 'ingehuurd' door Ascension als moderator op wc3.warcraftstrategy.com . Ben geen premium writer daar geworden omdat ik niet voldoende tijd had om na de release aan de top te komen / blijven. Durandal wel, als het goed is schrijft hij daar nog steeds. Ze betalen zo'n 250 dollar per artikel, dus dat tikt best aan. Zelf in totaal 500 euro verdiend met WC3. Ach, wat kan je daar van zeggen, dat is Wacraft 4 tot en met 14 helemaal gratis
Ik ben er een premium member, maar ik had niet verwacht dat jullie zoveel zouden krijgen. Waarom ben je gestopt dan?
Verwijderd
Geen motivatie meer eigenlijk, mijn micro begon slecht te worden. Als ik 2-3 keer verloren had was ik zo pissed dat ik het weer goed ging doen, maar ja, de lol was eraf. In beta ken je bijna iedereen, retail is toch anders.
Er zijn enorm veel leden van de premium service, dus ze kunnen die schrijvers best goed betalen.
Genoeg over mij
Er zijn enorm veel leden van de premium service, dus ze kunnen die schrijvers best goed betalen.
Genoeg over mij
Ok als we stoppen met het over jou hebben, dan wil ik het wel over die micro hebben!!! Kort gezegd:
- Hoe doe je het???
- Hoe leer je het???
- Waar moet je op letten???
- Hoe doe je het???
- Hoe leer je het???
Verwijderd
Zorgen dat je goed fit bent is belangrijk. Leren doe je het beste door in solo gewoon veel te spelen. Speel niet in teams, daar is micro alleen in het begin belangrijk. Zet je units in de goede groepen (dus niet alle units in 1 of 2 groepen, maar gooi je melee op 1, casters op 2, etc.). Let op de health van je eenheden en haal ze uit het gevecht als het te laag wordt.- Hoe doe je het???
- Hoe leer je het???
Als je een gevecht in gaat, zet je melee en caster units op attack ground, zodat ze zelf eigenlijk targets kiezen. Laat je casters hetzelfde doen. Zorg dat je ranged units een aantal doelen hebben (selecteer ze en shift-klik een voor een op de doelen), en gebruik zo veel mogelijk spells. Het belangrijkste is gewoon snel klikken.
Ben zelf onder de gedachte dat sommige mensen het gewoon niet in zich hebben. Ik ken mensen die al jaren RT spelen, en met hun 50-60% wins maar lopen te klagen dat hun allies zo slecht zijn. Die kunnen gewoon niet accepteren dat ze er zelf ook niets van bakken
Verwijderd
Agh is denk meer kwestie van onthouden en erbij blijven.Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 14:01:
[...]
Zorgen dat je goed fit bent is belangrijk. Leren doe je het beste door in solo gewoon veel te spelen. Speel niet in teams, daar is micro alleen in het begin belangrijk. Zet je units in de goede groepen (dus niet alle units in 1 of 2 groepen, maar gooi je melee op 1, casters op 2, etc.). Let op de health van je eenheden en haal ze uit het gevecht als het te laag wordt.
Als je een gevecht in gaat, zet je melee en caster units op attack ground, zodat ze zelf eigenlijk targets kiezen. Laat je casters hetzelfde doen. Zorg dat je ranged units een aantal doelen hebben (selecteer ze en shift-klik een voor een op de doelen), en gebruik zo veel mogelijk spells. Het belangrijkste is gewoon snel klikken.
Ben zelf onder de gedachte dat sommige mensen het gewoon niet in zich hebben. Ik ken mensen die al jaren RT spelen, en met hun 50-60% wins maar lopen te klagen dat hun allies zo slecht zijn. Die kunnen gewoon niet accepteren dat ze er zelf ook niets van bakken
Je hebt overigens wel gelijk. Als ik uit ben geweest en ik speel dan zuig ik echt de volgende dag. Ben suf niet erbij slow
Zal die attack ground shit wel is checken van wat je zei. Grootste gedeelte deed ik al
Maar jij speelde classic en geen tft?
Verwijderd
Ik speel sinds classic, maar was vrij slecht toen. Sinds TFT beta kwam ik meer in aanraking met de betere spelers, en sindsdien ben ik beter geworden. Ben TFT blijven spelen tot WoW beta uitkwam.
Verwijderd
Lees het volgende relaas van tL.Sorimachi even voor een duidelijk voorbeeld van het verneukte AMM-systeem.
Behoorlijk triest
.
Een nog beter voorbeeld is wel het plotselinge stijgen van Dendrofil op de euro-ladder. Hij staat bekend als een niet al te beste speler zoals ook wel blijkt uit het feit dat hij o.a. verliest van spelers als wCs.shoot (10 mins. game dus geen leave) en de beste orc ooit ;) (12 mins. game)
Behoorlijk triest
Een nog beter voorbeeld is wel het plotselinge stijgen van Dendrofil op de euro-ladder. Hij staat bekend als een niet al te beste speler zoals ook wel blijkt uit het feit dat hij o.a. verliest van spelers als wCs.shoot (10 mins. game dus geen leave) en de beste orc ooit ;) (12 mins. game)
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 16:21 ]
Verwijderd
Tja ik moet zeggen dat het voor mij voorruit gegaan is. Als ik nu speel speel ik bijna de hele tijd met mensen die dezelfde skills als mij hebben. Steeds potjes die net worden verloren en net worden gewonne. Dat is het relaxte wat er is, maar idd voor een pro speler zal het wel minder zijn.Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 16:01:
Lees het volgende relaas van tL.Sorimachi even voor een duidelijk voorbeeld van het verneukte AMM-systeem.
Behoorlijk triest.
Nu wachten op de hacks dat je je geheime lvl kan zien
Natuurlijk een intervieuw van wcreplays.com, gratis en voor niets
Ben zelf enorm tegen het systeem van betalen voor artikels en dergelijke, zoals op wcstrategy.com... het enige waar we geld voor vragen is voor observer positions in onze showgames, en dat geld gaat rechtstreeks naar de spelers.
Ben zelf enorm tegen het systeem van betalen voor artikels en dergelijke, zoals op wcstrategy.com... het enige waar we geld voor vragen is voor observer positions in onze showgames, en dat geld gaat rechtstreeks naar de spelers.
Verwijderd
Premium is een manier om de kosten van de site te dekken. De schrijvers moeten betaald worden, die doen het ook niet voor de lol. Ze hebben hun eigen servers, en de maandelijkse kosten liggen extreem hoog. Alle grote netwerken hebben een premium service. Warcraft replays is een site die geen onderdeel is van een bekend netwerk, en is een stuk goedkoper om te onderhouden. Een popup banner + betaling voor observer slots is waarschijnlijk genoeg voor hun. Zodra een site echt groot wordt is dit gewoon niet meer mogelijk.
Onze staff telt zeker over de 50 mensen, die doen het allemaal op vrijwillige basis. Artikels schrijven (ik kan niet vergelijken maar ik heb gehoord dat we zeker niet moeten onderdoen voor wcstrategy), audios maken, een hoop replays posten enz. De kosten voor de server en dergelijke worden betaald door de eigenaar(s) van de site, maar we krijgen ook wat binnen via donatie. Observaties spots, zoals ik reeds zei, dat geld gaat naar de spelers, niet naar de site.
Je mag er zeker van zijn dat we nooit een systeem zullen inlassen met premium members, daar zijn we het allen over eens: er vierkant tegen dus. Wij zijn een gratis alternatief, en redden ons dan ook met de middelen die we hebben. Helemaal niet slecht bezig zou ik zo zeggen, nu reeds 30000 members en nog maar 4 maand terug actief na het accefietje met de vorige eigenaar (warcraftreplays.com). Die sukkel heeft nog altijd z'n frontpagina niet weggedaan trouwens.
Je mag er zeker van zijn dat we nooit een systeem zullen inlassen met premium members, daar zijn we het allen over eens: er vierkant tegen dus. Wij zijn een gratis alternatief, en redden ons dan ook met de middelen die we hebben. Helemaal niet slecht bezig zou ik zo zeggen, nu reeds 30000 members en nog maar 4 maand terug actief na het accefietje met de vorige eigenaar (warcraftreplays.com). Die sukkel heeft nog altijd z'n frontpagina niet weggedaan trouwens.
ik vind wcreplays wel een stuk beter dan replayers.com de laatste tijd moet ik zeggen
Voor het eerst FFA gedaan sinds 1.14 
Aan het begin vroeg iemand wat de echte levels waren, omdat je dit niet ziet. Mijn enemies: Level 4 FFA, level 3 FFA en een gast die dacht dat 'ie stoer was. Level 19 solo, teh l33t man! *not*
Ik moet toegeven dat hij het me makkelijk gemaakt heeft, een enemy had 'ie zo ver disabled dat 'ie leavde. De andere heb ik zelf afgemaakt. Mijn strategy was nogal sim-pel. Snel exp/tech. Na 10 minuten was ik nog steeds niet aangevallen, dus nog maar een exp en nog een. Toen ik level 5 was en 100/100 had, ging ik maar eens aanvallen
Uiteindelijk had ik die level 19 solo dude niet in een keer gesloopt, maar ik had 6 gebouwen om units te pompen en inmiddels 7 expansions, waarvan er 2 depleted waren, dus ik had enkele luttele seconden later weer 100/100, terwijl hij aan kwam vallen met z'n in aantal erg verminderde units. Toen was 'ie dood en droop 'ie af, door te leaven.
Helaas geen replay...
Toch wel grappig, dat FFA. Het is alleen een beetje voorspelbaar, iedereen air/casters...
Aan het begin vroeg iemand wat de echte levels waren, omdat je dit niet ziet. Mijn enemies: Level 4 FFA, level 3 FFA en een gast die dacht dat 'ie stoer was. Level 19 solo, teh l33t man! *not*
Ik moet toegeven dat hij het me makkelijk gemaakt heeft, een enemy had 'ie zo ver disabled dat 'ie leavde. De andere heb ik zelf afgemaakt. Mijn strategy was nogal sim-pel. Snel exp/tech. Na 10 minuten was ik nog steeds niet aangevallen, dus nog maar een exp en nog een. Toen ik level 5 was en 100/100 had, ging ik maar eens aanvallen
Uiteindelijk had ik die level 19 solo dude niet in een keer gesloopt, maar ik had 6 gebouwen om units te pompen en inmiddels 7 expansions, waarvan er 2 depleted waren, dus ik had enkele luttele seconden later weer 100/100, terwijl hij aan kwam vallen met z'n in aantal erg verminderde units. Toen was 'ie dood en droop 'ie af, door te leaven.
Helaas geen replay...

Toch wel grappig, dat FFA. Het is alleen een beetje voorspelbaar, iedereen air/casters...
[ Voor 4% gewijzigd door PromWarMachine op 24-05-2004 23:27 ]
Spannuuuund !

Wat waren de accounts.
Owja voor ik et vergeet:
TKRDRRRRB >_<!
Wat waren de accounts.
als je tot WoW beta bent blijven spelen dan heb je vast nog wel ergens een acc liggen. Wat was je echte acc? En ik bedoel niet dat gare smurf accje wat je eerst liet zien -__-Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 15:33:
Ik speel sinds classic, maar was vrij slecht toen. Sinds TFT beta kwam ik meer in aanraking met de betere spelers, en sindsdien ben ik beter geworden. Ben TFT blijven spelen tot WoW beta uitkwam.
Owja voor ik et vergeet:
TKRDRRRRB >_<!
[ Voor 89% gewijzigd door Shade op 25-05-2004 00:29 ]
Verwijderd
theytukkkrrrjubbzz! ><!!
de Tinker is echt WEAK als een papieren vliegje dat in brand staat
... daarom bouw ik altijd vliegbeesten om dat te counteren
de Tinker is echt WEAK als een papieren vliegje dat in brand staat
edit:
Ok het was een grap en dat had ik niet door zo vroeg op de ochtend

Ok het was een grap en dat had ik niet door zo vroeg op de ochtend
owja: TTUKKRRRDRRBS!!!
[ Voor 99% gewijzigd door Shagura op 25-05-2004 11:31 ]
TKRJJBBSS
en betalen voor een warcraft replays site is best wel sad imo

(@DiscWout) omg
Ja ik had het alleen niet goed gelezen rijkjeGlorificationer schreef op 25 mei 2004 @ 11:31:
TKRJJBBSS![]()
Verwijderd
Smurf? Accounts worden afgesloten na een aantal maanden niet gespeeld te hebben. Ze zijn allemaal 0/0. Als er een zogenaamd smurf account ergens is, is dat een ander. Ik ben totally blank
okey ik ben ook maar wat activer wc3 beginnen te spelen... en ik heb al 4x gespeeld 
http://www.battle.net/war...rthrend&PlayerName=Leejow
Chack mah lieeteh stats!! Ik bak dr nog weinig van, maar hero levelen bij creeps is coolie joolie!11
[sp-mode]
THEYTUKRRRJBZ!
TUKKRDR!!
http://www.battle.net/war...rthrend&PlayerName=Leejow
Chack mah lieeteh stats!! Ik bak dr nog weinig van, maar hero levelen bij creeps is coolie joolie!11
[sp-mode]
THEYTUKRRRJBZ!
TUKKRDR!!
Verwijderd
Weet je wat dan vet is!! Je heroes levellen met VliegBeesten!!!!!111
Alleen moet je dan wel goed uitkijken voor die rare groene mannetjes die dan van die bruine vangnetten gooien
Ik ben zo een keer 6 Windrijders kwijtgeraakt
Alleen moet je dan wel goed uitkijken voor die rare groene mannetjes die dan van die bruine vangnetten gooien
Ik wilde ook een die rotsmensen creepen met mn gryphenleger daarro in die hoek van die map met dat tempelgebeuren in het midden om zo een geheime expensie te maken
, maar ik was dus met die gryphens aan het creepen en ze deden nauwelijks pijn tegen die grote dikke paarse rotsmens en werd zo mijn hele leger weggevaagd
Verwijderd
Met human ga ik goed uit de voeten, met undead ook en met orc gaat nu redelijk!
Maar omfg Night Elve wat een drama. Ik weet niet watt het is ik vergeet dingen gewoon weet nooit goed wat voor wat maken etc.
Dus plz give me strats etc bo's info plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz die strategy sites staat geen fuck!
Maar omfg Night Elve wat een drama. Ik weet niet watt het is ik vergeet dingen gewoon weet nooit goed wat voor wat maken etc.
Dus plz give me strats etc bo's info plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz die strategy sites staat geen fuck!
Verwijderd
met nacht elven moet je es proberen massaal bomen bouwen, en dan naar die andere base toelopen. En daartussen de keeper of the groove om units te entanglen en dan met die lopende bomen in elkaar te meppen! werkt goed!! ... en als dat niet werkt, kun je alsnog vliegbeesten bouwen. die > all
Verwijderd
wat een ongelofelijk triest niveau hangt hier toch..
damn, zonde van dit meesterlijke spel
doh kage, hun spelen met die nederlandse taalconversiemod -.- echt totally gay is dat alles in t nederlands

(@DiscWout) omg
Verwijderd
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 22:22:
wat een ongelofelijk triest niveau hangt hier toch..

Kijk ok, dat je vindt dat wij n00bs zijn moet je zelf weten hoor, maar om het er nu maar meteen zo uit te flamen dat we van laag niveau zijn is wel een beetje gaar
We moeten het spel allemaal leren, en ik verlies gewoon vaak mn vliegwezens... maar dat wordt heus wel beter hoor, en dan gaan we eens een potje spelen
Kage heeft het helemaal niet over hoe goed men hier kan spelen, alleen over de trieste manier van communicatie hier.
achja iedereen die hier post is toch suckage ; - )
Myself included.
Myself included.
Verwijderd
Waarom noem je een unit in godsnaam een vliegwezen...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 23:51 ]
Verwijderd
Interessant zeg. Als je je ergens aan ergert, negeer het of doe een topic report (
). Dat geldt voor iedereen overigens.

haha, waar kan je die nederlands conversie mod downen? lol
Verwijderd
www.warcraft3.nl 
[EDIT]
Zeg hé! Wie heeft www.warcraft3.nl gehacked

Wat een lamme klotestreek!
[EDIT]
Zeg hé! Wie heeft www.warcraft3.nl gehacked
Wat een lamme klotestreek!

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 14:24 ]
Verwijderd
Een vliegbeest!!! (wezen-lijk verschil)Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 23:50:
Waarom noem je een unit in godsnaam een vliegwezen...

omdat dat die vliegende etterbakken zijn waar je er maar 4 van nodig hebt om een hele basis in puin te trashen met die groene kotsachtige straal uit die bek. DIE vliegbeesten moet je dus maken yesh?
Vliegbeesten?? Ben je een meisje van 10 die voor het eerst een game doet ofsow?? 
Maar wat is er mis met het woord "luchteenheden" ?? Deze game verdient geen namen als "vliegbeest"
Maar wat is er mis met het woord "luchteenheden" ?? Deze game verdient geen namen als "vliegbeest"
Verwijderd
Opgelet!
De volgende die nog offtopic gaat posten, loopt een groot risico een OW te ontvangen. Offtopic gezeur gooi je maar op IRC oid neer, niet hier. Post iets nuttigs, of gewoon helemaal niets.
De volgende die nog offtopic gaat posten, loopt een groot risico een OW te ontvangen. Offtopic gezeur gooi je maar op IRC oid neer, niet hier. Post iets nuttigs, of gewoon helemaal niets.
Verwijderd
De nieuwe AMM RULED
Dat wilde ik even kwijt haha
Alleen de gosu's zeiken erover, omdat ze geen smurfs meer kunnen maken en te verkopen op ebay lol!
Alleen de gosu's zeiken erover, omdat ze geen smurfs meer kunnen maken en te verkopen op ebay lol!
Verwijderd
Ja, en alleen de n00bs vinden het fijn, zodat ze hoger level kunnen halen dan eigenlijk mogelijk zou moeten zijn -_-
En het is ook absoluut niet te abusen ofzo en er zijn ook niet ineens allemaal highlvl mensen die niet gosu zijn......Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 21:42:
De nieuwe AMM RULED
wat vind je hoog lvl dan? Level 30 is nu dus niet meer hoog.
En dat het te abusen is is duidelijk ja, lees maar
En dat het te abusen is is duidelijk ja, lees maar
Verwijderd
lvl 30 is nu bedoeld voor average spelers.... ik wil niet veel zeggen maar een acc met 300/300 is volgens mij niet average... average is meer richting 70-75% wins.
mja ik denk meer zo rond 50-60% maar dat is imo
(@DiscWout) omg
Verwijderd
50% is average... iedere game heeft een winaar en een verliezer, dus voor elke 75% speler staat er een 25% speler tegenover 
en dat is allemaal de schuld van die goddamn vliegbeesten zeg ik je!!
TKKRRRDUUBB!!! >_<!!!
en dat is allemaal de schuld van die goddamn vliegbeesten zeg ik je!!
TKKRRRDUUBB!!! >_<!!!
Weet iemand hoe je makkelijk Taurens verslaat
Want die zijn toch wel heel sterk. Ik dacht aan air eenheden, maar als ze dan nog wat ranged units hebben die in de lucht kunnen schieten is het wel snel gedaan.
ps: ik speel met Undead

Want die zijn toch wel heel sterk. Ik dacht aan air eenheden, maar als ze dan nog wat ranged units hebben die in de lucht kunnen schieten is het wel snel gedaan.
ps: ik speel met Undead
Verwijderd
1 vs 1 verlies ik bijna alles, maar het mooiste van alles is nog: ik verlies haast geen XP 
Ik heb overigens nog 2 warcraft 3 figuren waar ik vanaf wil. Hebben me per stuk 19 euro gekost. Was een beetje een impuls aankoop. COLLECTORS ITEMS! En gelimiteerd! Ze zijn nieuw en nog nooit uit de verpakking gehaald. Gewoon voor de hoogste bieder
En Thrall verkoop ik alleen tegen een heel goed bod
Furion Stormrage

Tichondrius
Ik heb overigens nog 2 warcraft 3 figuren waar ik vanaf wil. Hebben me per stuk 19 euro gekost. Was een beetje een impuls aankoop. COLLECTORS ITEMS! En gelimiteerd! Ze zijn nieuw en nog nooit uit de verpakking gehaald. Gewoon voor de hoogste bieder
Furion Stormrage

Tichondrius

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 23:03 ]
Tauren hebben heavy armor, dus je zult iets met magic attack moeten regelen. Frost Wyrms of Destroyers. Of Necro's/Banshees maar die zijn nogal zwak.
Heeft iemand de pack warcraft3 + the frozen throne nog ergens goedkoper gezien als bij bol (40 euro), heb wel weer eens zin in een potje wc3 online en TFT heb ik nog nooit gezien, dus ik denk erover hem te bestellen.
Verwijderd
http://www.play.com/play2...adudisc=y&cpage=1&Cur=258SCIxX schreef op 28 mei 2004 @ 00:46:
Heeft iemand de pack warcraft3 + the frozen throne nog ergens goedkoper gezien als bij bol (40 euro), heb wel weer eens zin in een potje wc3 online en TFT heb ik nog nooit gezien, dus ik denk erover hem te bestellen.
play.com, 30 euro
Verwijderd
Is er ergens een tabel ofzo wat wat counterd. Soms raak ik in de war voor wat ik wat moet maken 
Maar goed blijft een vet spel ^^
Maar goed blijft een vet spel ^^
Klopt. Ik zou toch voor banshees kiezen als het niveau waarop je speelt niet echt hoog is. Gewoon z'n tauren possessen en het zal rap gedaan zijnIllumination schreef op 27 mei 2004 @ 23:02:
[...]
Tauren hebben heavy armor, dus je zult iets met magic attack moeten regelen. Frost Wyrms of Destroyers. Of Necro's/Banshees maar die zijn nogal zwak.
Meer ervaren spelers zullen echter je banshees focusen en dan heb je dus goede micro nodig. Erg goede micro.
Kmoet wel zeggen dat het al een hele poos geleden is dat ik nog 'ns tauren heb gezien, en zeker niet tegen undead
Verwijderd
Als iemand tauren gaat vs ud, heb jij of fiends gemaakt met statues en de hele gay rotzooi, of hij is gewoon dom, mass destroyers, absorb mana van je statues en je ragt ze (evt met nuke) binnen een paar tellen neer.
easy peasy -_-
easy peasy -_-
Hmm ik speel nu de hele tijd skirmisch vs normal computers, maar ik bak er echt niks van. Net ook, helemaal tot food limit 90 gebouwt, 2teams met in 1 een hero, wat taurens, wat berserkers wat grunts en wat shamans. Kom ik dus dat human leger tegen en ik wordt me toch in de pan gehakt, hij had zn halve leger nog over ofzo, dat heb ik nou elke keer.
Je wacht denk ik te lang. Je moet rushen en dan gewoon de druk erop houden. Ook expand de cpu ALTIJD, sloop daar zijn leger voorkom zijn expansion en je hebt eigenlijk al gewonnen...SCIxX schreef op 31 mei 2004 @ 14:54:
Hmm ik speel nu de hele tijd skirmisch vs normal computers, maar ik bak er echt niks van. Net ook, helemaal tot food limit 90 gebouwt, 2teams met in 1 een hero, wat taurens, wat berserkers wat grunts en wat shamans. Kom ik dus dat human leger tegen en ik wordt me toch in de pan gehakt, hij had zn halve leger nog over ofzo, dat heb ik nou elke keer.
Jah winnen is het probleem niet echt, winnen met een rush of op andere manieren lukt me wel. Waar ik wil achterkomen is waarom mijn grootste leger altijd verliest tegen die van de computer (normal).
Zoals sommigen wel weten ben ik aan het ladderen met Gyprox, en we willen NOG beter worden 
Hierbij de replay:
http://www.dree.nl/brol/GX.Dree%20&%20GX.Gyprox.rar
Kan iemand wat minpunten aanwijzen?
Let niet teveel op het chatten van ons
Hierbij de replay:
[ Voor 3% gewijzigd door Jaded op 12-06-2004 01:01 ]
lol, kijk dan de replay maar even, het zijn veelal tactische besprekingen 
Weet iemand wanneer je trouwens een rank in de ladder krijgt? Wij als team zijn nu lvl 12, maar hebben geen rank
Weet iemand wanneer je trouwens een rank in de ladder krijgt? Wij als team zijn nu lvl 12, maar hebben geen rank
Verwijderd
Tactische besprekingen met een partner doe je meestal via een headset, of je moet elkaar door en door kennen, dat je weet wat je gaat doen.
NIET typen dus, daar het tijd kost.
NIET typen dus, daar het tijd kost.
nou first of all GGJaded schreef op 12 juni 2004 @ 01:00:
Zoals sommigen wel weten ben ik aan het ladderen met Gyprox, en we willen NOG beter worden
Hierbij de replay:
paar keer ingame vooral bij die battle bij de human base had je lich 250+mana en liep een low hp DK rond te rennen, plz kill that bitch...
verder had je een expandje moeten nemen, en tja alleen spinnen + 2 shades is ook niet ultiem je had geluk dat je allie erg goed was.
en toen jullie voor het eerst geattacked werden, stonden jullie wat rondjes te draaien en je basis, kun je beter gaan creepen ofzo.... stilstaan en wachtten = 9 van de 10 keer fout
maargoed voor de rest ging wel aardig
Ik had idd geluk dat Gyprox 2 legers in de pan hakte op het einde. Wat is een goede combo samen met spinnen?
stats of gargs maar dan moet je ze wel goed microën die gargs dan
Statues had ik inderdaad ook in gedachten. Abo's zijn geen goed idee?