Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 08:25
Hielko schreef op 15 april 2004 @ 23:02:
Idd. What's next? Aura's die effect hebben op max 5 units?
Ja goed idee, zou voor immolation wel helpen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:08
Aura... Immolation... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
UD word weer vernaggeld..

En nu roept iedereen zeker: Yay minder UD hero nuke :)

Tinker klikt gay BTW :/

Konden ze zehm niet: The Goblin Mech noemen ofzo.
Tinker... BELL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op 15 april 2004 @ 23:54:
UD word weer vernaggeld..

En nu roept iedereen zeker: Yay minder UD hero nuke :)

Tinker klikt gay BTW :/

Konden ze zehm niet: The Goblin Mech noemen ofzo.
Tinker... BELL
Ud nerf valt nog mee, de hero slow was zeker niet het belangrijkste aan nova en de coil cooldown-nerf valt ook nog wel te behappen.
Ziggurat armor change is even aankijken maar zolang de spirit- en nerubtowers nog in orde zijn moet dit niet zo heel veel probs op gaan leveren.
Necro tech wordt met 1.15 iets praktischer maar persoonlijk zie ik die knakkers echt geen cheese worden.

Ten slotte lijkt het me nog steeds erg sterk dat die Tinker de final build van de patch gaat halen. Zijn skills zijn veel te vaag en lijken me nogal pittig te balancen :X
Maja Blizzard heeft wel meer rare 'balances' bedacht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ik dacht eerst dat de Tinker een 1 April grap was, maar zo te zien toch niet.

Ik heb totaal geen problemen met de damage cap van Flamestrike. In voorgaande patches hebben ze alle andere AOE al gecapped, en het is een beetje oneerlijk om dan alleen flamestrike niet te doen. In solo zul je er toch niet veel van merken, die change gaat vooral om teamgames.

Verder goede changes, hebben we lang op moeten wachten. Alleen waarom die zig nerf?? En helaas is AMS nog steeds die kuversie die blizzard met 1.14 bedacht :(

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Er zijn anders nog wel andere AOE spells zonder cap. Wat denk je bijv. van impale en rocketrain (van de nieuwe hero)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- http://www.esreality.com/?a=post&id=663198
- http://www.wgtour.com/news.php?idN=8422&datab=broodwar

Tis niet echt Wc3. maar toch wel interessant om even te kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 23:59:
[...]

Ud nerf valt nog mee, de hero slow was zeker niet het belangrijkste aan nova en de coil cooldown-nerf valt ook nog wel te behappen.
Ziggurat armor change is even aankijken maar zolang de spirit- en nerubtowers nog in orde zijn moet dit niet zo heel veel probs op gaan leveren.
Necro tech wordt met 1.15 iets praktischer maar persoonlijk zie ik die knakkers echt geen cheese worden.

Ten slotte lijkt het me nog steeds erg sterk dat die Tinker de final build van de patch gaat halen. Zijn skills zijn veel te vaag en lijken me nogal pittig te balancen :X
Maja Blizzard heeft wel meer rare 'balances' bedacht :p
heroes zijn nu ook 30% magic resistant ipv 25% dus is nuke meer generfd he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Wow, dat zijn tenminste bedragen die de moeite waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
If you ever wished you could hear BoxeR, NaDa, Yellow, ToSsGirL, TheMarine and the other pro-gamers sing, your dream has come true. They have released an album with only pro-gamers singing. How good it sounds? Well, I best let you decide that for yourself :)
:X :X :X :X :X :X

[ Voor 29% gewijzigd door Shagura op 16-04-2004 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
w00t! We kunnen 1.15 gaan Betatesten:

A beta version of the upcoming Warcraft III patch is now available on Westfall, our new Beta Patch server. This patch adds several new features including clan ladders, the highly anticipated Goblin Tinker, and many balance adjustments. A complete list of additions, fixes, and changes can be found here.

In order to participate, you must own a copy of the English version of Warcraft III: Reign of Chaos or Warcraft III: The Frozen Throne and be patched up to version 1.14b. Next, you simply need to connect to the Lordaeron (U.S. West) gateway, and your gateway list will be updated to include Westfall (Beta Test Server). Then, simply choose Westfall as your gateway, and you will be patched up to the English-ONLY beta version of the patch. Once you have patched up you will be required to create a new account. Please make sure you register a valid email address. The Beta Patch server is located in the U.S. on the West Coast, but players from anywhere in the world are invited to participate, provided they are using an English version of Warcraft III. You will be able to revert back to 1.14b at any time by reconnecting to any of the other public servers. We expect this beta test to run for the next couple of weeks, with our primary focus being the new clan ladder functionality.

As additional participation incentive, we will be running a clan ladder, Random Team, and FFA based competition where winners will be awarded spots in the World of Warcraft Beta. The competition will officially start on Tuesday, April 20 at 6:00 PM Pacific Standard Time (PST) and end Tuesday, April 27 at 6:00 PM PST. The competition will work such that the ten (10) highest experience contributors of each victorious clan will be awarded spots in the World of Warcraft Beta. Clans can compete in all four of the different ladders (1 vs. 1, 2 vs. 2, 3 vs. 3, and 4 vs. 4). However, clans and individuals can only win once. We will also award the top five (5) Free-For-All and top five (5) Random Team players a spot in the World of Warcraft Beta. Winners will be chosen at Blizzard Entertainment's sole discretion. Any griefing or perceived cheating by individuals or clans will be cause for disqualification. Additionally, we reserve the right to reset the beta ladders as required. Full tournament rules can be found here.

The competition will start Tuesday evening, so take some time this weekend to learn the clan ladders and prepare a plan of attack to win a spot in the World of Warcraft Beta. We are excited to see the new clan ladder and updated Automated Matchmaking systems in action, as well as listen to feedback regarding the new Goblin Tinker. Thanks for your interest and participation.

- Blizzard Entertainment

Leuk: -_-

[ Voor 3% gewijzigd door DeX op 17-04-2004 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Iig handig dat je nog gewoon terug kan naar naar 1.14b als je 1.15 gebruikt hebt... kon dat maar bij alle patches, zou wel handig zijn als je bijv. oude replays zou willen bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

deze patch wordt echt uber vet
ik snap alleen nog niet goed hoe ze dat per clan bij kunnen houden, tellen ze dan het aantal wins bij elkaar op die je sinds je in die clan zit hebt gemaakt ? of hoe werkt het?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Weet ik ook nog niet, je kan 't testen bij de beta server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Ze blijven bij Blizzard goed bezig _/-\o_

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, na die line2 open beta was ik daar effe mee bezig! Maar dat is nu toch saai :r

Ik ga me dus weer richten op wc3 tft, maar tot me verbazing zie ik dat me humans generved worden in 1.15?

Zou jammer zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 16:29:
Tja, na die line2 open beta was ik daar effe mee bezig! Maar dat is nu toch saai :r

Ik ga me dus weer richten op wc3 tft, maar tot me verbazing zie ik dat me humans generved worden in 1.15?

Zou jammer zijn...
:? als dat je verbaast heb je volgens mij nooit wc3 online gespeeld :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 17:02:
[...]

:? als dat je verbaast heb je volgens mij nooit wc3 online gespeeld :z
Agh alleen in team games was die AOE spel van die ene gast (bloodmage) wel eens aardig sterk, maar ja opzich was het wel te counteren. Ik denk dat je dit bedoelde?

Slow etc kan je makkelijk dispellen, maar ja who gives a fuck spelen blijf je toch wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 18:31:
[...]

Agh alleen in team games was die AOE spel van die ene gast (bloodmage) wel eens aardig sterk, maar ja opzich was het wel te counteren. Ik denk dat je dit bedoelde?

Slow etc kan je makkelijk dispellen, maar ja who gives a fuck spelen blijf je toch wel :)
Slow was totale gayness tegen orc en ud voordat ze destroyers hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

en daar komt nog bij dat destroyers nog lekker damage doen :P

die taurens van Orc zijn verder eigenlijk compleet nutteloos in tegenstelling tot priests en destroyers :(

(ja behalve als je mass tauren gaat :P )

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 12-09 09:46
Hielko schreef op 17 april 2004 @ 11:49:
Iig handig dat je nog gewoon terug kan naar naar 1.14b als je 1.15 gebruikt hebt... kon dat maar bij alle patches, zou wel handig zijn als je bijv. oude replays zou willen bekijken...
Ik vond vannochtend een artikeltje hierover :)
Ik dacht jullie weten dit allang dus ik post het maar niet.

http://www.warcraft3files.com/file.stuff?body=RMVoWar3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ja, das ook een lekkere procedure met tien verschillende patches.... (die je volgens mij niet eens meer allemaal kan downloaden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Wiebbe schreef op 18 april 2004 @ 21:25:
en daar komt nog bij dat destroyers nog lekker damage doen :P

die taurens van Orc zijn verder eigenlijk compleet nutteloos in tegenstelling tot priests en destroyers :(

(ja behalve als je mass tauren gaat :P )
taurens waardeloos :? :?
Hielko schreef op 19 april 2004 @ 16:37:
Ja, das ook een lekkere procedure met tien verschillende patches.... (die je volgens mij niet eens meer allemaal kan downloaden?)
alle patches kun je nog gewoon downloaden vanaf:
http://ftp.blizzard.com/pub/war3/patches/
en
http://ftp.blizzard.com/pub/war3x/patches/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

ik ben de laatste tijd wat meer nummers gaan gebruiken, ik heb nu
1 voor alle meelee units + 1ste hero
2 voor alle ranged untis + 2de hero
3 voor alle magic units + (bijna nooit voorkomende) 3de hero
4 productie gebouw 1
5 productie gebouw 2
6 productie gebouw 3
7 alle lumber peasants
8 meestal niets
9 altar
0 townhall

nu ben ik hier niet helemaal tevreden over, ik vind het vooral lastig als m'n 1ste hero een ranged/magical hero is omdat hij dan bij de meelee groep zit
dan denk je natuurlijk dat ik die dan bij nr3 zet, maar dat vind ik erg onhandig omdat ik dan bijvoorbeeld alleen nr1 en 3 in battle gebruik

wat is jullie nummer setup?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
als je het irritant vind dat je 1e (magic) hero onder groep 1 zit zet je gebruik je toch f1 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Mijn nummer setup is heel erg mooi:

1 voor alle units

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

maar hoe klik je foots aan want die moeten het ene aanvallen, je rifles de andere, en je hero moet een skill doen?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
FrostXL schreef op 20 april 2004 @ 20:05:
maar hoe klik je foots aan want die moeten het ene aanvallen, je rifles de andere, en je hero moet een skill doen?
Op veel manieren kan dat. Control klik op 1 footie om ze allemaal te selecteren.

of:

de footies met tab selecteren, control ingedrukt houden en een order geven.

of:

Dubbelklik op 1 footie en een order geven.

of je hotkeyed ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Zet al je productie gebouwen in een groep, veel makkelijker.. kan je veel sneller ook je rally point aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

agentorangina schreef op 20 april 2004 @ 20:58:
Zet al je productie gebouwen in een groep, veel makkelijker.. kan je veel sneller ook je rally point aanpassen.
daar zit wel wat in..
maar moet ik werken de hotkeys van de units nog wel?

als ik bijvoorbeeld een barrack en een arcane op 1 nummer zet, ik type "f" maakt hij dan wel een footman?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:34

admiral866

The King Personality Disorder

waar je wel voor moet opletten bij meerdere gebouwen in de zelfde groep is dat als je bijvoorbeeld 2 rax hebt. Als je dan 2 footman wil bouwen en je hebt 200gold. Je geeft dan het "build footman" command. Maar je kan er dus maar 1 bouwen ivm dat je niet genoeg goud hebt. Als je dan, zodra je genoeg goud hebt, weer een footman orderd uit die rax groep, dan kan het zijn da je ene rax een footman geqeueud heeft terwijl de andere rax niets doet. Daarom zet ik vaak de productie gebouwen in aparte groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
je kan tussen de gebouwen heen en weer 'tabben'.. als je meerdere van dezelfde gebouwen hebt kan je die in op twee verschillende nummers zetten 9=barracks/sanctum 0=andere barracks+sanctum/altar/upgrades etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

2 - Melee + melee hero (meestal eerste hero)
3 - Ranged + ranged hero (meestal tweede hero)
4 - Casters
5 - Siege
En soms
0 - Altar
9 - AoW
8 - AoL
7 - AoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
1 heroes + melee
2 ranged
3 casters
air wordt ergens tussen gepropt (meestal gewoon bij melee)

dat doe ik sonds 2 dagen, eerst had ik 1 hero + melee 2 hero + ranged en 3 hero + casters maar de heroes in 1 groep en dan met f toetsen of tab werken vind ik nu al lekkerder werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

maar als je bijv op nr1 2 heroes + 6 footmen hebt zitten en eerst wil je dat je AM (1ste hero) de enemy z'n air aan gaat vallen, je MK moet de hero van de ander aanvallen, en je footmen de ranged units van de ander
dan kan je toch tab niet goed gebruiken? want als bijv de AM highlighted zou zijn, je drukt op "a" en dan op de air van de enemy, dan vallen ze toch allemaal die air aan? (indien het mogelijk is natuurlijk)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
FrostXL schreef op 21 april 2004 @ 15:39:
maar als je bijv op nr1 2 heroes + 6 footmen hebt zitten en eerst wil je dat je AM (1ste hero) de enemy z'n air aan gaat vallen, je MK moet de hero van de ander aanvallen, en je footmen de ranged units van de ander
dan kan je toch tab niet goed gebruiken? want als bijv de AM highlighted zou zijn, je drukt op "a" en dan op de air van de enemy, dan vallen ze toch allemaal die air aan? (indien het mogelijk is natuurlijk)
Nee, want Footman en de MK kunnen geen air aanvallen :P Maar dan kun je altijd nog F1 en F2 gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ben ik dan raar bezig als ik op den duur alleen maar vliegende units bouw? Dat ik al mijn ranged units uitfaseer en alleen maar vogels heb (+ heroes en mana)?

De Dark Ranger is voor mij iig zowel in het begin als het eindspel een prima unit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 21:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

LifeTecH schreef op 21 april 2004 @ 15:41:
[...]

Nee, want Footman en de MK kunnen geen air aanvallen :P Maar dan kun je altijd nog F1 en F2 gebruiken
Storm Bolt kan anders wel air aanvallen ;)
Tenzij dat met die nieuwe patch veranderd is natuurlijk, dan heb ik niets gezegd

Speel zelf niet zoveel meer, maar als ik speel dan is het meestal:
1. Hero('s) + melee
2. Ranged/Casters
3. In de StarCraft tijd was dat áltijd m'n transportvliegtuig B)
Tegenwoordig allerlei air, als ik dat heb

[ Voor 26% gewijzigd door PromWarMachine op 21-04-2004 15:48 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
PromWarMachine schreef op 21 april 2004 @ 15:47:
[...]

Storm Bolt kan anders wel air aanvallen ;)
Tenzij dat met die nieuwe patch veranderd is natuurlijk, dan heb ik niets gezegd
Maar een hero doet niet automatisch zo'n spell en vooral niet met de "a" knop ;)

[ Voor 6% gewijzigd door LifeTecH op 21-04-2004 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
LifeTecH schreef op 21 april 2004 @ 15:50:
[...]

Maar een hero doet niet automatisch zo'n spell en vooral niet met de "a" knop ;)
Nee maar wel met de "t" knop B)

[ Voor 5% gewijzigd door Shagura op 21-04-2004 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Shagura schreef op 21 april 2004 @ 15:57:
[...]

Nee maar wel met de "t" knop B)
Maar daar ging het niet om, het ging om de "a" knop ;)
FrostXL schreef op 21 april 2004 @ 15:39:

je drukt op "a"en dan op de air van de enemy, dan vallen ze toch allemaal die air aan? (indien het mogelijk is natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

LifeTecH schreef op 21 april 2004 @ 15:41:
[...]

dat maakt nu ff niet zoveel uit (gaat om het idee)
LifeTecH schreef op 21 april 2004 @ 16:06:
[...]

Maar daar ging het niet om, het ging om de "a" knop ;)

[...]
dan gaat ie er wel onder staan, maar dat was niet echt van belang bij dit voorbeeld

het gaat er meer om dat ik me afvraag hoe je al je verschillende units (als je die onder 1 nr hebt) hoe je die dan snel afzonderlijk dingen aan kunt laten vallen

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
FrostXL schreef op 21 april 2004 @ 16:11:
[...]

dat maakt nu ff niet zoveel uit (gaat om het idee)

[...]

dan gaat ie er wel onder staan, maar dat was niet echt van belang bij dit voorbeeld

het gaat er meer om dat ik me afvraag hoe je al je verschillende units (als je die onder 1 nr hebt) hoe je die dan snel afzonderlijk dingen aan kunt laten vallen
Je kunt als je control group 1 hebt geselecteerd, op een units klikken en dan dubbel op zijn 3d hoofd (of hoe je het ook wilt noemen) klikken. Dan krijg je als het goed is al die units en die kun je dan wel laten aanvallen wat je wilt.

Maar ik weet niet hoe je units verschillende units laat aanvallen en ze dan ook nog in een groep te houden. Volgens mij is dit onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

LifeTecH schreef op 21 april 2004 @ 16:17:
[...]

Je kunt als je control group 1 hebt geselecteerd, op een units klikken en dan dubbel op zijn 3d hoofd (of hoe je het ook wilt noemen) klikken. Dan krijg je als het goed is al die units en die kun je dan wel laten aanvallen wat je wilt.

Maar ik weet niet hoe je units verschillende units laat aanvallen en ze dan ook nog in een groep te houden. Volgens mij is dit onmogelijk
dat is mij vraag juist :)
ik doe meestal dubbelklik op de unit om ze allemaal te selecteren, maar soms is het erg lastig als ze aan het vechten/moven zijn

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
FrostXL schreef op 21 april 2004 @ 16:28:
[...]

dat is mij vraag juist :)
ik doe meestal dubbelklik op de unit om ze allemaal te selecteren, maar soms is het erg lastig als ze aan het vechten/moven zijn
Wat jij wil kan wel hoor :9 Je moet dan in de gameopties iets van "subkey modifier" of iets in die geest aanzetten en dan kan je je units apart dingen laten doen met de ctrl key...
Bijv.: Selecteer groep 1(2 hero's en footman) -> ctrl + attack en je hero van alleen aan -> tab -> ctrl + attack en je 2de hero valt aan en zo door.

Ik speel zelf UD en dan gebruik ik het in het begin altijd: 3 aco's + ghoul selecteren en dan ctrl + klik op boom, tab, ctrl + klik op mijn en de resources stromen binnen :+

Verder was het nooit echt praktisch voor mij, maar het kan wel...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

hmm dat bedoelde ik idd, strax ff proberen

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is toch allemaal veel te sloom man, tabben, dan control indrukken en dan nog attacken, je moet gewoon onscreen je melee selecten met ctrl zodat je ze allemaal ranged oid kunt laten aanvallen, enz.

Als je een beetje slim bent doe je gewoon je heroes bij je melee, ook een stuk beter voor surrounden e.d. En tja, selecteer je heroes gewoon afzonderlijk met f1 t/m f3 als dit het snelst gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leond
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-05-2020
Is het mogelij kom ergens in WC3 de cd-key te wijzigen nadat hij geinstalleerd is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
leond schreef op 21 april 2004 @ 18:55:
Is het mogelij kom ergens in WC3 de cd-key te wijzigen nadat hij geinstalleerd is??
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

leond schreef op 21 april 2004 @ 18:55:
het staat in een van de .mpq files in je war3 directory. (en meerdere malen geencrypt) dus zoals meerdere malen is gezegd niet zomaar met kladblok ofzo.

Er zijn wel programma's die het kunnen doen, maar ik vertrouw die meestal niet zo..
( pikken van cd-key ofzo :/ )

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
--------------------------------------------------------------------------
WARCRAFT III: THE FROZEN THRONE VERSION HISTORY
- BETA PATCH 401

ANNOUNCEMENT

Thanks to everyone that has participated in the Warcraft III Patch Beta thus far.
Your feedback has been invaluable. This new patch addresses several issues and
tweaks the balance on the Goblin Tinker. In order to differentiate between the
beta versions of the patch and the upcoming final release, we have changed the
version number to Beta 401. Going forward we will refer to the initial beta patch
as version 400.

Thus far, we have not been able to reproduce the "War3 CD not found" issue that
several of you reported. If you still experience this problem with this patch,
please send system-specific information and any additional details to
war3patchbeta@blizzard.com or support@blizzard.com or, instead, post the details
to the forums.

Regarding the status of the Beta competition, originally we intended to start
Tuesday, April 21st at 6:00 PM. The start date is now "to be determined" so we
can ensure there are no large outstanding issues when the competition starts. We
will give 24 hours notice prior to the competition's start. The ladders will be
reset when the competition commences. Thanks again for everyone's help in
improving Warcraft III. Good luck to everyone!

-Blizzard Entertainment

FEATURES

- Anonymous FFA games no longer display player level.
- Buff and debuff icons (not including auras) now flash when their duration has
10 or fewer seconds remaining.
- Buff icons will display in the tooltip when a group-selected unit is highlighted
in the info panel.

FIXES

- Fixed a Direct3D issue introduced in the first version of the 1.15 patch.
- Fixed a bug that prevented experience from being awarded when the Goblin Tinker
was killed in Robo-Goblin form.
- Fixed a bug related to the Cluster Rockets damage capping improperly.
- Fixed an issue that prevented the Demolisher's Burning Oil from damaging
buildings.
- Fixed a bug that caused illusions of morphed units to cost food.
- Fixed creep AI so that they will properly target Pocket Factories.
- Fixed an issue with Cluster Rockets that could interfere with proper experience
distribution. Previously, if you hit a group of units with Cluster Rockets and
someone else killed them, you would be awarded the experience.
- Fixed an issue with the Moderator indicator that was preventing the player's
level from displaying.
- Fixed a bug in which if you held down right-click on an enemy unit's 3D
portrait as the unit was teleporting, your screen would jump to the location
to which the unit was being teleported.
- Fixed an issue that could cause the Faerie Dragon to retain the Mana Flare
effect, but not the graphic when ensnared, webbed, or shackled.
- Fixed queued attack orders such that they no longer become move orders if a
unit dies before the order completes.
- Fixed a problem with Flamestrike where the pillar of flame graphic could appear
without damaging any units.
- Fixed an issue that could cause the Demon Hunter (in Demon form) to deal
double damage when carrying certain Orb items.
- [World Editor] Fixed an issue that was causing excessive delays when saving
maps with many strings.

MAPS

Expansion - Frozen Throne
- (4)Ice Forge - Moved the four center creep camps farther apart from each other
to prevent all the creep camps from agroing when attacking one particular creep
camp.

BALANCE CHANGES

Miscellaneous Tinker Changes
- Creeps have had enough of being abused by Pocket Factories, and now consider
them to be significant threats. Every time a Clockwerk Goblin explodes on a
creep, the creep considers the source of damage to be the Pocket Factory, and
responds accordingly. Additionally, Clockwerk Goblins self-destruct when they
venture too far from the Pocket Factory.
- Pocket Factory duration reduced to 40 seconds from 45 seconds so that it
properly matches the cooldown of the ability.
- Pocket Factory hit points are now 300/400/500 by level, up from 300/300/300.
- Cluster Rockets damage increased from 30/55/80 to 35/60/90.
- Cluster Rockets damage capped to 12 targets. Note that it is possible for more
than 12 targets to be stunned.
- Cluster Rockets now travel to their target 25% faster.
- Clockwerk Goblin hit points reduced to 80 from 125, and damage increased from
8-9 to 12-14.
- Clockwerk Goblin duration increased to 12 seconds from 8 seconds.
- Robo-Goblin Strength is now 5/7/9/11 (as upgraded by levels of engineering
upgrade), down from 7/10/13/16. Robo-Goblin armor reduced to 1/2/3/4, down
from 3/4/5/6.

Orc
- Blademaster speed increased to 320 from 300.
- Watch Tower build time increased to 60 seconds from 55 seconds.
- Unstable Concoction speed boost reduced to 400 distance units from 500.

Neutral Units and Heroes
- Neutral Hero lumber cost increased to 135 from 100.
- Breath of Fire damage reduced to 65/120/175 from 65/130/195.
- To purchase from a neutral shop or Mercenary Camp, a valid unit or Hero must
now be within 450 distance units, down from 600 distance units. Note that this
change does not affect racial shops.

NOTES: Replays are incompatible between major game revisions (Beta 400 replays
cannot be viewed with the Beta 401 version of Warcraft III). Custom save games
will not load from beta version 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Zo te zien wel nutiige veranderingen/fixes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 22 april 2004 @ 13:04:
Zo te zien wel nutiige veranderingen/fixes :)
Jammer alleen dat ze het Exp. Systeem nogal grondig verkracht hebben.
Het klinkt goed; win% dat meegeteld wordt bij het zoeken naar een opponent. Maar het werkt niet echt zoals het moet. Wanneer je nu 5-0 staat dan zoekt het AMM-systeem naar opps met x-0. Dit is op zich niet erg maar zorgt ervoor dat 'newbies' eenvoudiger lvl 20+ halen doordat ze veelerlij tegen gelijkwaardige spelers spelen. Inherent hieraan is dan dat de echt gosu's verdomt moelijk games zullen gaan kunnen vinden.
Even een voorbeeldje ter illustratie:
"Newbies with crappy win % are often leveling faster than veterans who belong at lvl 20-30, that doesnt make any sense at all. for example, a while ago i was 40-7, level 8, rank 42 solo, and this other guy was 35-34 and rank 6th, level 10.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Dat lijkt me idd niet de bedoeling van 't nieuwe AMM systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 22 april 2004 @ 13:35:
Dat lijkt me idd niet de bedoeling van 't nieuwe AMM systeem
Ik mag hopen van niet.
Moet je deze 2 profiles eens vergelijken }:O.
Sleepers (lvl 11) & Ices (lvl 11)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Lijkt me toch een beetje kromme logica die je daar doet. Als ik een newbie ben en ik speel altijd tegen noobs, dan is dat dus gewoon mijn level. Als ik dan vaak win, dan speel ik mensen met een hogere score, dus moeilijkere tegenstanders. Als ik dan nog steeds vaak win, dan ben ik geen noob, en hoor ik terecht hoger. Of zie ik het helemaal verkeerd?

En jij weet ook wel Theun dat lvl11 niks zegt :)

Je kan met het progje op http://war3.replays.net/ je cd-key veranderen voor TFT/ROC. Ik heb het uitgeprobeerd, uiteraard met een keygenned cd-key, maar d'er bleek niks fishy aan de hand. Ik zou zeggen sluit je pc hermetisch af van de buitenwereld en probeer het eens. Het progje is eigenlijk hetzelfde als de blizzard install, hij gaat alleen geen files copieren.
Aangezien de site voor mij erg traag is, heb ik alvast de directe links gepost:
ROC: http://war3.replays.net/vod/patch/cdkey.exe
TFT: http://war3.replays.net/vod/patch/FTKey.exe

He, hoe kan die Sleepers gozer meer XP hebben als ices? Dat is echt bizar :?

[ Voor 5% gewijzigd door Darkvater op 22-04-2004 20:29 ]

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Darkvater schreef op 22 april 2004 @ 20:27:
Lijkt me toch een beetje kromme logica die je daar doet. Als ik een newbie ben en ik speel altijd tegen noobs, dan is dat dus gewoon mijn level. Als ik dan vaak win, dan speel ik mensen met een hogere score, dus moeilijkere tegenstanders. Als ik dan nog steeds vaak win, dan ben ik geen noob, en hoor ik terecht hoger. Of zie ik het helemaal verkeerd?
Ja jouw logica klopt wel, maar met het nieuwe matchmaking systeem probeert blizzard alleen smurfen te ontmoedigen ofzo doordat je zo veel sneller tegen mensen van je eigen skill moet alleen creeert blizzard hier veel meer problemen mee met het huidige matchmaking systeem. Het lijkt haast wel alsof blizzard verliezen beloont :/

Verder is lvl 11 een van de hoogste lvls op dit moment op westfall (Die dus met het nieuwe systeem werkt) en volgens mij worden deze verschillen alleen maar groter bij hogere levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Precies. Als je 40x wint en ook 40x verliest en dan hetzelfde level krijgt als iemand die 60x wint in een paar keer heeft verloren dan is er gewoon iets heel erg fout. Dat zou betekenen dat elke noob een superhoog level kan halen doordat deze mensen alleen tegen noobs hoeven te spelen en dan met een 50% winpercentage gewoon in de top20 kunnen komen. Zo lijkt het er nu iig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 22 april 2004 @ 21:53:
Precies. Als je 40x wint en ook 40x verliest en dan hetzelfde level krijgt als iemand die 60x wint in een paar keer heeft verloren dan is er gewoon iets heel erg fout. Dat zou betekenen dat elke noob een superhoog level kan halen doordat deze mensen alleen tegen noobs hoeven te spelen en dan met een 50% winpercentage gewoon in de top20 kunnen komen. Zo lijkt het er nu iig op.
Mja ik denk dat het wel iets anders zal gaan lopen. Doordat er te weinig gosus zijn zullen deze langzamer kunnen levellen. Op een gegeven moment zullen ze matchups moeten gaan krijgen die niet op % gebaseerd zijn. Anders vinden ze eenvoudigweg geen games meer.
Nu ligt het er een beetje aan hoe strak Blizzard het amm-systeem heeft afgesteld. Mocht het verkeerd zitten dan zal inderdaad een grote groep spelers met +/- 50% stats steeds hoger @ de ladder komen. Lijkt me niet echt de bedoeling :(.
Ik neem dan ook aan dat Blizzard dit zal gaan beoordelen en zonodig aanpassen. Misschien was dit idee wel de belangrijste reden om een beta-server op te zetten. Het zou bestaande ladders namelijk wel eens aardig overhoop kunnen schoppen.

Hier bij de weg nog een voorbeeld dat te denken geeft:
deze knakker heeft meer exp dan hij :X :(

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 23:52:
[...]

Mja ik denk dat het wel iets anders zal gaan lopen. Doordat er te weinig gosus zijn zullen deze langzamer kunnen levellen. Op een gegeven moment zullen ze matchups moeten gaan krijgen die niet op % gebaseerd zijn. Anders vinden ze eenvoudigweg geen games meer.
Nu ligt het er een beetje aan hoe strak Blizzard het amm-systeem heeft afgesteld. Mocht het verkeerd zitten dan zal inderdaad een grote groep spelers met +/- 50% stats steeds hoger @ de ladder komen. Lijkt me niet echt de bedoeling :(.
Ik neem dan ook aan dat Blizzard dit zal gaan beoordelen en zonodig aanpassen. Misschien was dit idee wel de belangrijste reden om een beta-server op te zetten. Het zou bestaande ladders namelijk wel eens aardig overhoop kunnen schoppen.

Hier bij de weg nog een voorbeeld dat te denken geeft:
deze knakker heeft meer exp dan hij :X :(
Vergeet niet dat je onder level 10 reduced xp loss hebt als je verliest. Hierdoor zijn die extreme voorbeelden mogelijk. Doordat de ladder nog lekker jong is krijg je dit soort troep, zodra levels hoger gaan worden zal het probleem minder worden. Voor zover ik weet is het hele xp systeem niet veranderd, alleen de manier waarop er gematched word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Je mag dan wel reduced xp loss hebben, maar hoe een 45-45 figuur boven een 60-8 figuur kan komen is beyond my understanding. Die laatste zou toch ook het voordeel van reduced xp loss hebben onder lvl10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

maar wanneer begint de ladder nou officieel (de echte compo) en zullen dan alle accounts gereset worden? (die van westfall bedoel ik dus)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
FrostXL schreef op 23 april 2004 @ 12:42:
maar wanneer begint de ladder nou officieel (de echte compo) en zullen dan alle accounts gereset worden? (die van westfall bedoel ik dus)
Dat zal 24 uur van tevoren worden aangekondigd en ja de ladder wordt dan gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

de ladder begint dus maandag en duurt een week
dus iedereen die nog een plaatsje in de beta wil verdienen, moet een week non-stop spelen :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een 'leuk' voorbeeldje van het nieuwe AMM:

Loading Screen ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik vind het irritant dat als ik een map kies om op te spelen ik dan vaak een ander level voorgeschoteld krijgt, is daar niet iets aan te doen?
Ik heb zo'n hekel aan sommige levels :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Gman schreef op 26 april 2004 @ 10:10:
Ik vind het irritant dat als ik een map kies om op te spelen ik dan vaak een ander level voorgeschoteld krijgt, is daar niet iets aan te doen?
thumb je die toch down :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op 26 april 2004 @ 10:10:
Je kan niet kiezen welke map je WEL wil, je kan alleen kiezen welke maps je NIET wil, daar klik je dus op "thumb down" dan verschijnt er een rode hand met de duim naar beneden in plaats van een groene hand met de duim naar boven en dan hoef je die map dus niet meer te spelen. Je kan zo 3 maps selecteren die je niet wil spelen en die komen dan idd niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ok tof! Ik heb helemaal geen duimpjes gezien tot nu toe maar ik geloof jullie meteen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe

Als je "play game" doet kan je bovenin je ras en wat voor game je wil spelen instellen en dan staan onderin de maps die er bij dat type spel horen. Links van elke map staat een duimpje en die kan je dus veranderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik neem aan dat dat ook voor samengestelde teams geldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup bij arranged team staan de maps aan de rechterkant van het scherm, daar kan je ze dus vanzelfsprekend ook down-thumben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Gman schreef op 26 april 2004 @ 10:56:
Ik neem aan dat dat ook voor samengestelde teams geldt?
Je zou natuurlijk ook zelf even warcraft kunnen opstarten om 't te bekijken.....

[ Voor 4% gewijzigd door Hielko op 26-04-2004 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, Ik snap dat Nieuwe AMM systeem nog niet echt, naja ik d8 het te snappen maar nadat ik die rare screen zag.. het is dus in theorie mogelijk dat een level 8 spleer tegen iemand van level 25 kan spelen omdat ze alle bei bijv. 66,7% hebben, dat zou togg een beetje raar zijn, lijkt me iig beetje on eerlijk, ik heb btw geen klagen ben zelf lvl 19 (@RoC :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Lastig @ work, kheb 'm op de laptop staan maar nero heeft geen werkende iso gemaakt.
NYWayz goed punt, ik stop met stomme vragen.

Als goedmakertje wat WoW strips van Penny Arcade :)

Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2004/20040213l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2004/20040202l.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2004/20040423l.jpg

(ik hoop dat de hotlink werkt)

[ Voor 73% gewijzigd door Gman op 26-04-2004 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Tja, Nero kan er geen goede kopie van maken. Een kopie op CD is mij ook nog niet gelukt (niet dat ik dat had geprobeerd, want het heeft helemaal geen zin, dan moet ik nog steeds een CD erin stoppen).
Ik had met ROC gewoon een image kunnen maken met CloneCD, en voor TFT met Alcohol. Die dan mounten met daemon tools, en je hoeft nooit meer de cd erin te stoppen :D

Mijn CD's zijn nu veilig opgeborgen in de WC3 Collector's Edition box *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Darkvater schreef op 26 april 2004 @ 14:20:
Tja, Nero kan er geen goede kopie van maken. Een kopie op CD is mij ook nog niet gelukt (niet dat ik dat had geprobeerd, want het heeft helemaal geen zin, dan moet ik nog steeds een CD erin stoppen).
Ik had met ROC gewoon een image kunnen maken met CloneCD, en voor TFT met Alcohol. Die dan mounten met daemon tools, en je hoeft nooit meer de cd erin te stoppen :D

Mijn CD's zijn nu veilig opgeborgen in de WC3 Collector's Edition box *D
Jep dat heb ik ook gedaan op m'n gamebak maar ben te lui om die iso over te pompen, ik dacht dat het met nero ook wel ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 12:11:
Wow, Ik snap dat Nieuwe AMM systeem nog niet echt, naja ik d8 het te snappen maar nadat ik die rare screen zag.. het is dus in theorie mogelijk dat een level 8 spleer tegen iemand van level 25 kan spelen omdat ze alle bei bijv. 66,7% hebben, dat zou togg een beetje raar zijn, lijkt me iig beetje on eerlijk, ik heb btw geen klagen ben zelf lvl 19 (@RoC :+ )
Denk dat je nog veel te klagen zal krijgen dan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
TFT > ROC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
With the release of Patch 1.15, Blizzard has implemented a new system for matching players together in games of Warcraft III. The previous method relied strictly upon a player or team's level when attempting to match players together, and players would only be matched against opponents who were at most 6 levels higher or lower. This system usually provided players with games against players of similar skill, but the system was much less reliable when matching low-level players together into games. The skill of players with low-level accounts can vary radically, from a player who has just begun playing multiplayer games of Warcraft III to a highly experienced player who has played hundreds of games but has just created a new account. As a result, novice players would all too often find themselves in unfair matches against very skilled opponents.
In an attempt to better match players of similar skill together into games, matchmaking no longer uses a player's level as the only determining factor when creating games. This does mean that players with very different displayed levels could be matched together. However, removing this restriction improves player matching in several ways:

- Level-1 players who are experienced and highly skilled will be matched more quickly against other highly skilled players after winning a few games. Level-1 novice players should also find themselves matched against other novice players after participating in several games.

- Higher-level players should be able to find a game more readily, since they can now be matched with players of similar skill even if the level difference between players is greater than six.

- When skilled, experienced participants of the Arranged Team Ladder create a new team, Battle.net will not merely classify the team as a new level-1 novice team. Instead, the team will be matched more appropriately against teams of comparable skill.

We hope that this new matchmaking system will provide a better Battle.net experience for players of all skill levels, matching players of equivalent skill levels together in exciting, fair games of Warcraft III.
- Blizzard Entertainment
:r

Verder zal je nog steeds kunnen smurfen en zelfs zelf bepalen tegen wat voor tegenstanders je wilt spelen door eerst genoeg games te verliezen en vervolgens een paar games winnen, om er weer een paar te verliezen enz. (Zal ook beter zijn voor je level als ik het zo zie) :|

[ Voor 7% gewijzigd door Shagura op 26-04-2004 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:34

admiral866

The King Personality Disorder

Ik vind het in ieder geval wel tof dat ze wat andere dingen proberen, dan niets doen. Zo'n systeem kun je pas echt op z'n werking beoordelen denk ik als het een tijd in werking is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Shagura schreef op 26 april 2004 @ 23:32:
[...]

:r

Verder zal je nog steeds kunnen smurfen en zelfs zelf bepalen tegen wat voor tegenstanders je wilt spelen door eerst genoeg games te verliezen en vervolgens een paar games winnen, om er weer een paar te verliezen enz. (Zal ook beter zijn voor je level als ik het zo zie) :|
Ik weet niet waarom je erop kotst.
Het grote idee achter smurfen is dat die mensen 90-0 willen staan, omdat dat er tof uitziet 8)7 . Door paar games te verliezen door hierna makkelijk te winnen, maak je dat hele gesmurf teniet. Wie gaat er nou een nieuwe account beginnen om 90-70 te staan?

De ladder changes op papier lijken me echt gaaf, vooral dat AT, heb ik jaren op gewacht. Ik had echt de pest aan om tegen LVL 1 AT te spelen met spelers die al 1000+ games hebben met 80%+....niet goed voor je gemoedstoestand.

Nu nog tijd vinden om te gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Op papier lijken ze inderdaad niet verkeerd, maar volgens mij werkt het in de praktijk net even te goed. Doordat iedereen alleen maar hoeft te spelen tegen spelers die het zelfde niveau hebben krijg je een ladder die niks meer voorsteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Hielko schreef op 27 april 2004 @ 09:38:
Op papier lijken ze inderdaad niet verkeerd, maar volgens mij werkt het in de praktijk net even te goed. Doordat iedereen alleen maar hoeft te spelen tegen spelers die het zelfde niveau hebben krijg je een ladder die niks meer voorsteld.
hoezo stelt die ladder niets voor meer dan? als je wint tegen mensen van je eigen niveau ga je dus gewoon omhoog en moet je tegen moeilijkere tegenstanders.. precies zoals het hoort lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Omdat je nu dus net zo goed 20% spelers in de ladder krijgt (die dus ook alleen tegen 20% spelers hebben gespeeld) dus dus echt nooit tegen gosu spelers hoeven die 80% ofzo hebben. Hierdoor krijg je dus in dezelfde ladder nubs en gosus die nooit tegen elkaar hoeven en toch naast elkaar staan in de ladder terwijl dus qua skill de gosu vele malen beter is.

Waarom is anders het systeem met levels bedacht? Je level zou toch je skill moeten aangeven en niet je win %? Er zijn volgens mij ook veel betere manieren om smurfen tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Maar die n00b komt toch nooit zo hoog als de gosu??? Het lijkt mij echt een goed systeem, vooral omdat ik nu als n00b ben ingestapt en dan lekker kan groeien vanaf mijn eigen nivo (lees: laag op de ladder)!!!

Uiteindelijk doel; gosu/hoog op de ladder. dan klopt het syteem toch???

En zoniet, om elke systeem zijn wegen heen te vinden... Maar Blizzard blijft tenminste doorontwikkelen aan hun spellen itt EA (de vieze vuile geld beluste T*(*&*(^&*^%%^& )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik wordt ook erg simpel van die level 1~3~6 figuren die eigenlijk 20 zijn ofzo dus laat dat systeem maar komen.

Ik heb wel 1 ding door, hoe slomer iemand z'n game laadt hoe beter ie is...vaak wel, let maar op :)

[ Voor 6% gewijzigd door Gman op 27-04-2004 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh dus als ie dan z'n pc upgrade wordt ie slechter? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rofl .. waar basseer je dat nou weer op Gman .. moet ie zn maphacks en dischacks allemaal nog inladen ofzo? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 21:00:
Rofl .. waar basseer je dat nou weer op Gman .. moet ie zn maphacks en dischacks allemaal nog inladen ofzo? :p
Is er een grote kans dat je opponent disced, en dan heeft onze Gman er weer een win bij :9

[ Voor 5% gewijzigd door LifeTecH op 27-04-2004 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
AJ1815 schreef op 27 april 2004 @ 15:16:
Maar die n00b komt toch nooit zo hoog als de gosu??? Het lijkt mij echt een goed systeem, vooral omdat ik nu als n00b ben ingestapt en dan lekker kan groeien vanaf mijn eigen nivo (lees: laag op de ladder)!!!

Uiteindelijk doel; gosu/hoog op de ladder. dan klopt het syteem toch???

En zoniet, om elke systeem zijn wegen heen te vinden... Maar Blizzard blijft tenminste doorontwikkelen aan hun spellen itt EA (de vieze vuile geld beluste T*(*&*(^&*^%%^& )
NEE, kijk eens wat ik zeg. Nubs komen dus nu wel net zo hoog als gosus op dit moment als je naar de ladder kijkt en je moet ook niet zo ijlen dat er om elk systeem wegen heen te vinden zijn want je bent gewoon een irritante nub die niet wil lezen wat ik zeg :( (EA is verder ook niks mis mee :z)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 21:00:
Ik speel veel samen met een vriend en hem viel het ook op...we worden vaak geslacht door traag ladende gasten :)
Ik lan's heb ik het ook al zo vaak gehad, het wachten is op de die-hards..

Het valt me/ons gewoon erg op :)

Shagura > relaxt man! tis maar een spelletje :)
Neem nog een pint ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Gman op 27-04-2004 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Misschien verlies je gewoon vaak, dus verlies je ook vaak van traag ladende gasten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shagura schreef op 27 april 2004 @ 21:36:
[...]

NEE, kijk eens wat ik zeg. Nubs komen dus nu wel net zo hoog als gosus op dit moment als je naar de ladder kijkt en je moet ook niet zo ijlen dat er om elk systeem wegen heen te vinden zijn want je bent gewoon een irritante nub die niet wil lezen wat ik zeg :( (EA is verder ook niks mis mee :z)
_o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Shagura schreef op 27 april 2004 @ 21:36:
[...]

Aaaahhhh arme jongen, baal je er nu gewoon van dat je niet meer bij elke account-reset n00bs af kan slachten??? Wat zielig jongen... En daarbij is dit systeem nog helemaal niet volledig geimplementeerd en wordt het alleen nog getest, het moet natuurlijk een tijdje lopen, voordat de goede verdeling van beginners onderin en gevorderden bovenin ontstaat...

Maar jochie, zo'n reactie zegt al genoeg over in welke categorie jij valt!!! En anders ga je toch lekker EA games spelen jongen!!!

PS Ik wacht met smart op de nieuwe patch, wanneer die official wordt!!!

[ Voor 4% gewijzigd door AJ1815 op 28-04-2004 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"@#$@%!@%@#$%!_!"

excuus.
Maar net erg dubbel moment.

Was net lekker aan het spelen @ Westfall. Het altijd fijne AMM vond mijn lvl1 acc wel aardig genoeg om tegen de nr. 17 ranked uit te mogen komen 8)7.
Anyway, dat ging nog aardig gelijk op. Hij outcreept me lichtelijk maar ik maak prima comeback en dan wordt het aardig spannend..... totdat chello me weer eens besloot te discen T_Tp.

Het dubbele van het hele gebeuren schuilt er in dat chello mij die game uittrapte om me te verblijden met het heuglijke feit dat mijn chello lijn _eindelijk_ geupdate is. Maar ze hadden van mij 5 mins mogen wachten ;).

Voor eenieder met interesse / tips de replay

ps.
En nu wordt ik echt gek van het nieuwe exp systeem. Bekijk dit profiel eens. Dat KAN gewoon niet. ( lvl 6 met 2/10 = ;()

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 00:59:

En nu wordt ik echt gek van het nieuwe exp systeem. Bekijk dit profiel eens. Dat KAN gewoon niet. ( lvl 6 met 2/10 = ;()
Dat is niks nieuws hoor, als je met FFA wint stijgt je meestal 3 levels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
En als je 10x verliest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
je kan ook eerst 10x verliezen en dan geluk hebben dat je 2x wint.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste