Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds ben ik verslaafd aan WarCraft 3! Ik vind het nog steeds een heel mooi spel. Ik ben in het bezit van de gewone WarCraft 3 en de expansion "The Frozen Throne".

Weet iemand of er een vervolg komt op The Frozen Throne? Ik vind het wel een beetje een open einde hebben, en ik ben wel toe aan een nieuwe expansion! Dus, weet iemand meer over de plannen van Blizzard? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 16:04:
Nog steeds ben ik verslaafd aan WarCraft 3! Ik vind het nog steeds een heel mooi spel. Ik ben in het bezit van de gewone WarCraft 3 en de expansion "The Frozen Throne".

Weet iemand of er een vervolg komt op The Frozen Throne? Ik vind het wel een beetje een open einde hebben, en ik ben wel toe aan een nieuwe expansion! Dus, weet iemand meer over de plannen van Blizzard? :)
Ze gaan iig eerst WoW afmaken wat weer verder op het Warcraft verhaal ingaat. Een nieuwe expansion voor WCIII heeft Blizzard nog niet aangekondigt voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Zwijg onverlaat !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Wie van de Gotters hier heeft al een mooie map zelf gemaakt voor ROC? zullen er vast wel wat zijn , maar als ik al die delen door moet gaan pluisen ben ik volgende week nog nie klaar :)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkJedi schreef op 15 maart 2004 @ 16:38:
[...]

Jezus, als ik alle replies van jouw lees in dit topic, dan begin ik je echt een arrogante zak te vinden. Als je mensen vindt zuigen hou(d) je grote bek dan.
Kalm, kalm, kalm nou kinderen, kijk nou toch 's wat je neerzette, was amper leesbaar.

Lijkt me niet dat er NOG een exp komt voor wc3, zou wel heel erg rommelig worden. Gogo StarCraft 2 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 17:06:
[...]

Kalm, kalm, kalm nou kinderen, kijk nou toch 's wat je neerzette, was amper leesbaar.

Lijkt me niet dat er NOG een exp komt voor wc3, zou wel heel erg rommelig worden. Gogo StarCraft 2 :o
Nee maar waarschijnlijk wel een extra Hero in de (nabije :? ) toekomst. Weer wat Taverdwellers erbij >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
DeX schreef op 15 maart 2004 @ 17:10:
[...]

Nee maar waarschijnlijk wel een extra Hero in de (nabije :? ) toekomst. Weer wat Taverdwellers erbij >:) .
komt zeker samen met de diablo 1.11 patch.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat dit de Huiskamer was. Vanaf nu wordt er hier strenger gemodereerd: Onzinnige replies worden weggehaald, bij herhaling volgen er verdere maatregelen.

Overdreven? Allesbehalve. In ieder topic gelden dezelfde regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shade wat ben je toch een arrogante drol.. maar ben wel benieuwd naar de replay van je game tegen die omhoog gevallen RoC-er :D, dus spelen met die handel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Jou moet'n ze bann'n voor Flam'n !
:( :(
Zeg ik had laatst een replay gezien en daar won iemand met alleen steam tanks, hebben jullie dat ooit geprobeerd ? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 20:26
geprobeerd, ja...

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha, ja heb ik ook eens geprobeert: er bleven 2 gebouwen over :+ toen kon ik niks meer.

Maar SoL.Mimmox heeft op de WCG een hele gosu Koreaan verslagen met een towerrush en een mass tanks game. Echt gruwelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
THE_CR0SS schreef op 15 maart 2004 @ 18:36:
[...]

komt zeker samen met de diablo 1.11 patch.... :P
Ja daar na ja. Hoe weet je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apocrypha schreef op 15 maart 2004 @ 16:08:
[...]

Ze gaan iig eerst WoW afmaken wat weer verder op het Warcraft verhaal ingaat. Een nieuwe expansion voor WCIII heeft Blizzard nog niet aangekondigt voor zover ik weet.
Die lijkt me ook heel mooi als ik de site van Blizzard zo bekijk!!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 07:54:
hahaha, ja heb ik ook eens geprobeert: er bleven 2 gebouwen over :+ toen kon ik niks meer.

Maar SoL.Mimmox heeft op de WCG een hele gosu Koreaan verslagen met een towerrush en een mass tanks game. Echt gruwelijk...
Ik dacht dat towerrushen verboden was in Korea. Zal die Koreaan niet leuk hebben gevonden :p

Replay please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 09:25:
[...]

Ik dacht dat towerrushen verboden was in Korea. Zal die Koreaan niet leuk hebben gevonden :p

Reply please.
jah precies, dat maakt het ook zo gruwelijk :) Je ziet in Koreaanse replays ook nooit towerushes. Komt er zo'n europeaan een gosu koreaan uitschakelen met een towerrush :+

no manner -_-;;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je replay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Ik heb pas ook de BattleCrest gekocht.
Nadat ik op een lanparty een RPG map gespeeld had ben ik "totaly hooked".
Ik ben nu als een idioot door RoC aan het gaan, die heb ik _lang_ geleden al bijna uitgespeeld namelijk...tot m'n HD crashte en ik geen zin meer had.
Ik wil het gewoon weer even ophalen.

Doen jullie wel eens RPG gezamelijk online? en welke RPG map is een echte aanrader?

Ik heb trouwens door dit topic een hoop bijgeleerd over multi player games _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door Gman op 22-03-2004 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Vraagje

Wie kan me helpen met een custom map , waarin je een weerwolf bent, hoe je die uitspeeld. Het is een kleine city map. Met twee steden (een weerwolfen en de andere mensen).

Jij als held bent vervloekt met het weerwolf vloek. Overdag moet je uitkijken voor monster en kun je in de mensestad dingen kopen. In de nacht (ben je wolf) kun je in het weerwolf kamp dingen doen. Het is taak op uit te kijken dat je niet als wolf in de mensen stad komt en niet als mens in de wolfenstad.

Maar alleen ik kan het dus niet uitspelen.

Grrr

Wie kan me helpen ik had dit al gepost maar helaas nog niets gehoord zat ook in een ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op 22 maart 2004 @ 13:40:
Vraagje

Wie kan me helpen met een custom map , waarin je een weerwolf bent, hoe je die uitspeeld. Het is een kleine city map. Met twee steden (een weerwolfen en de andere mensen).

Jij als held bent vervloekt met het weerwolf vloek. Overdag moet je uitkijken voor monster en kun je in de mensestad dingen kopen. In de nacht (ben je wolf) kun je in het weerwolf kamp dingen doen. Het is taak op uit te kijken dat je niet als wolf in de mensen stad komt en niet als mens in de wolfenstad.

Maar alleen ik kan het dus niet uitspelen.

Grrr

Wie kan me helpen ik had dit al gepost maar helaas nog niets gehoord zat ook in een ander topic.
Ik ken wel een map die lijkt op wat jij hier beschrijft... Maar dat is een multiplayer map en die kan je dus inderdaad in je eentje niet uitspelen :+

Verder is denk ik wel de leukste UMS game die ik heb gespeeld toch de "Final Fantasy World RPG" (is nog van RoC) Hierin moest je dus verschillende chars trainen en moest je voor een sterkere unit meerdere hoge "minder sterke" units hebben dus als je bijvoorbeeld een Hunter wilde hebben moest je een warrior lvl3 en een archer lvl4 hebben (levels+classes kloppen niet maar gaat om het voorbeeld)

Alleen beetje jammer dat we op een gegeven moment na 3uur spelen vast kwamen te zitten door een bug en dat een poort niet open wilde gaan :+

De map is vast nog wel ergens te vinden op www.warcraftiii.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 08:25
als iemand nog replays heeft van anti towerrush strats (liefst hu) dan hoor ik het graag.

imba sleep imba towerrush -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 05:08
Mag een 2v2 met tower rush ook?

http://hielko.crewserver.com/troep/2vs2tr.w3g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.wc3addicts.com/replay.php?rid=13113

hier slaat een night elf een undead towerrush af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
ik bedoelde meer een orc towerrush -.-

ik heb er al 1 iig van lekkere wout :) (b[o.o]d vs en of andere towernub)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb nog een stomme vraag.
Een tijd geleden was ik op een lan waar men Warcraft 3 ROC speelde. Ik deed ook mee en vond het erg leuk.
We speelden maze of towerdefense (ik weet niet precies wat).

Het doel was om de "mannetjes" die over een pad liepen te hinderen om hun doel te bereiken. Je had twee verschillende soorten. Bij de één stond je langs de route met je torens en bij de andere stond je óp de route die de enemies liepen/vlogen.

Het vinden van de eerste soort maps is geen probleem, maar de maps waar je je torens etc óp de route moet plaatsen vind ik helemaal niet meer...
Er is zo'n gigantisch aanbod, ik kom er niet meer uit.

Heeft iemand een specifieke naam van een map zodat ik kan Googlen of nog liever een link ernaar? :?

Samengevat:
Ik zoek dus een map waar je je torens óp de route moet plaatsen, voor ROC (niet FT) voor het liefst 4 man of meer :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Pfff... volgens mij hebben heel veel TD's dat concept. Download er gewoon een paar, dan kom je snel genoeg iets tegen waarbij dat moet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hielko schreef op 04 april 2004 @ 01:45:
Pfff... volgens mij hebben heel veel TD's dat concept. Download er gewoon een paar, dan kom je snel genoeg iets tegen waarbij dat moet volgens mij.
Het probleem is dat ik er al 20 heb gedownloaded en zoöngeveer 500 heb doorgebladerd, dus als iemand ook maar 'n naam zou hebben van een map, dan zou ik kunnen Googlen :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de maul maps staan de torens op het pad afaik. Bij WinterMaul en PokeMaul in ieder geval. Bij Marvel TD ook, maar die is een beetje simpel.

En vraag me niet waarom ik dit soort dingen weet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

bij Arkguil TD's staan ze er ook midden op

@talle : waar is clan Lynx heen gegaan?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ik kan wel een gokje doen; de clanleader is er mee gekapt en toen besloot de andere 90% van lynx ook uit de clan te gaan. Goed gegokt talle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Hielko schreef op 04 april 2004 @ 11:37:
Ik kan wel een gokje doen; de clanleader is er mee gekapt en toen besloot de andere 90% van lynx ook uit de clan te gaan. Goed gegokt talle?
Waarom ben jij er eigenlijk mee gestopt, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 14-09 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

Dicht voor onderhoud :(

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27

momania

iPhone 30! Bam!

Goed, er is het een en ander geschoond aan offtopic geblaat, geflame, etc.

Dus als mensen wat replies kwijt zijn: ze liggen in de prullebak.

Laten we er vanaf hier weer een leuk topic van maken :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Dank je momania. Laten we het nu eens normaal aan doen :)

Ik had het er net over dat ik weer TFT wou spelen voordat ik de prullenbak inging. Jibi ik en Wish huppeldepup deden een gave FFA, waarbij Jibi en ik al maanden niet hebben gespeeld. Was fun, dat moet ik er wel bijvermelden :D

w00t, een heel pagina aan geflame verwijderd :'( (was toch wel leuk om te lezen)

[ Voor 15% gewijzigd door Darkvater op 04-04-2004 21:34 ]

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zegato schreef op 04 april 2004 @ 01:47:
[...]

Het probleem is dat ik er al 20 heb gedownloaded en zoöngeveer 500 heb doorgebladerd, dus als iemand ook maar 'n naam zou hebben van een map, dan zou ik kunnen Googlen :)
uuhm ik speel bijna alleen maar TD maps voor roc en tft maar daar zijn eg zo veel mappen voor ik heb er nu meer als 100+ en als ik jou beschrijving heb vallen er misschien 10 af ofzo dus best moeilijk om je dan aan een naam te helpen van die bepaalde map die jij zoekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrostXL schreef op 04 april 2004 @ 11:30:
bij Arkguil TD's staan ze er ook midden op

@talle : waar is clan Lynx heen gegaan?
Hielko schreef op 04 april 2004 @ 11:37:
geen flauw idee eigenlijk... leven ze stiekem niet nog steeds? Ik ben eigenlijk zo goed als gestopt met WC3.. Ik was trouwens lynx ook al geleaved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
geen flauw idee eigenlijk... leven ze stiekem niet nog steeds?
Ja.. linda zit nu onder een andere aka ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 09 april 2004 @ 12:58:
[...]
Ja.. linda zit nu onder een andere aka ofzo
echt weer van die domme bullshit acties. gelukkig kan ik me daar niet druk om maken:)

edit: jij nog gewoon in Wins toch?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Jep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik ben nu online bezig maar wordt helemaal afgeslacht door gasten van level 2~6 en soms 8.
Ik ben zelf nog maar 3, maar niemand kan mij wijsmaken dat die gasten echt level 2~6 zijn, volgens mij allemaal goeie spelers die even opnieuw beginnen en er lol in hebben newbees af te slachten.
Kan dit kloppen?

Ze zijn zo vreselijk snel gewoon, ik heb mezelf vergeleken met pro replays en superveel langszamer ben ik nou ook weer niet.

P.S. ik zoek nog wat buddys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ja en nee. 90% van de mensen die je in het begin tegen komt zijn noobs, maar voor velen zal 't idd niet hun eerste account zijn. Maar je hoeft echt niet te denken dat lvl8 beter is dan lvl2 ofzo hoor... alles onder lvl15 is 1 pot nat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Hmmm, ik check nog wel even wat replays dan maar :)

Ze komen vaak met 2 heros aanzetten en een leger terwijl ik dan net 5 acrhers ofzo heb en 1 hero :|

[ Voor 164% gewijzigd door Gman op 11-04-2004 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Gman schreef op 11 april 2004 @ 22:44:
Hmmm, ik check nog wel even wat replays dan maar :)

Ze komen vaak met 2 heros aanzetten en een leger terwijl ik dan net 5 acrhers ofzo heb en 1 hero :|
dan ben je wel superveel langzamer dan de pros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
lvl zegt idd niet zo veel.
Ik zat laatst bij een lvl 14 gast en ik was lvl 11. Dus je denkt: nou iig iemand van mijn eigen niveau. Het was de grootste noob ever. Hij speelde echt als een debiel.

Daarnaast zit ik nu met lvl6 mensen te gamen (dankzij mijn lvl decay :P ) die gewoon erg goed zijn.

We ga nu vooral voor de wins en een toch wat beter ratio, nu 50%. Helaas met RT 3 vs 3 ben je erg afhankelijk van je allies.

Als iemand het verneukt, neemt hij zijn team mee.

2 vs 2 is al zo tijd geleden dat ik het totaal verleerd ben.

[ Voor 30% gewijzigd door Rody op 12-04-2004 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Rody schreef op 12 april 2004 @ 00:30:
Ik zat laatst bij een lvl 14 gast en ik was lvl 11. Dus je denkt: nou iig iemand van mijn eigen niveau. Het was de grootste noob ever. Hij speelde echt als een debiel.

Daarnaast zit ik nu met lvl6 mensen te gamen (dankzij mijn lvl decay :P ) die gewoon erg goed zijn.

We ga nu vooral voor de wins en een toch wat beter ratio, nu 50%. Helaas met RT 3 vs 3 ben je erg afhankelijk van je allies.

Voor RT ben je meestal wel rond de 40 - 60 %
omdat er teveel afhanks van je allies en jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Rody schreef op 12 april 2004 @ 00:30:

3v3 is dus echt wel een stuk makkelijker dan 2v2... misschien op high level niet, maar ik heb het een tijdje gespeeld toen ik lvl 6 ~ 7 was. Maar 2v2 en solo liggen mij ook meer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Als je slecht bent is 3v3 gemakkelijker, anders 2v2 -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Met 2v2 heb je wel veel meer kans dat je een noob ally krijgt.. maar in 3v3 em 4v4 is er geen sprake meer van taktiek het is gewoon units massen. Daarom is 2v2 ook een stuk leuker imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Uhm nee....

2v2: 50% van het team heeft een ernstige hersenbeschadiging en hoef je niet op te rekenen
3v3: 66% van het team heeft een ernsige hersenbeschadiging en hoe je niet op te rekenen
4v4: kansloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Nou, ik heb meer last van noobs in 2v2 dan met 3v3.. in 3v3 is vaak één ally noob en de andere is nog aardig "goed". En 4v4 is gewoon hersenloos units producen en aanvallen en dan maken skills niet uit :r

[ Voor 12% gewijzigd door LifeTecH op 12-04-2004 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

LifeTecH schreef op 12 april 2004 @ 01:38:
Nou, ik heb meer last van noobs in 2v2 dan met 3v3.. in 3v3 is vaak één ally noob en de andere is nog aardig "goed". En 4v4 is gewoon hersenloos units producen en aanvallen en dan maken skills niet uit :r
Dat is bij 3vs3 eigenlijk ook al zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
IMO juist niet. Het is in teamgames juist erg belangrijk om de juiste combinatie van units/hero's te produceren en ieder die gewoon maar wat units produceert wordt keihard in de pan gehakt. Daarnaast draait 4v4 op de meeste mappen meestal uit op een 2x 2v2 waarbij je micro zeker niet onbelangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
DeX schreef op 12 april 2004 @ 00:37:
[...]

Voor RT ben je meestal wel rond de 40 - 60 %
omdat er teveel afhanks van je allies en jezelf.
Ey dex, ben jij dit op nr 4. :?
http://www.battle.net/for...1041696&P=1&ReplyCount=43
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
3 vs 3 is vaak massen ja. stel dat 1 iemand zich debiel gedraagt met een crap army, dan zorgt deze voor hun experience en sta je even later met 2 vs 3 en dan wordt je geowned.

3 vs 3 is idd makkelijker dan 2 vs 2 maar ik vind het wel leuker.
Een mix army in 3 vs3 zuigt gewoon zwaar. Heb je van alles wat, dus niets. In 2 vs 2 is het weer stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
En daar komt bij dat je van teamgames geen reet leert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Moet je dan iets leren van een spelletje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Wel als je beter wilt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ik hoop voor je dat je toch niet bij elke game die je speelt denkt "help... als ik hier maar beter van wordt..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Leren doe ik wel op school en ook daar ben ik bijna klaar mee :+

Wc3 is ook helemaal niet mijn "main" game dus ik speel het voor fun, maar wil wel winnen.
Ik ben meer een FPS-er :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Nee maar ik heb al eerder geklaagd dat er maar 1 DeX kan zijn. Ik bedoel er kunne toch geen 2 hondjes zijn die fikkie heten.

Even over die 3v3 discussie. Ik vind 3v3 best wel te doen. Meestal heb je 3 dingen: Mass Air, Mass Casters en een meatshield. Dat maakt counteren wat leuker :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 12 april 2004 @ 21:39:
Ik hoop voor je dat je toch niet bij elke game die je speelt denkt "help... als ik hier maar beter van wordt..."
Ik wel, vooral met adventures en Tetris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Hielko schreef op 12 april 2004 @ 21:39:
Dus jij vindt het leuk als je altijd maar nub blijft en er na 2 jaar spelen nog niks van kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Nee, maar daarvoor hoef je echt niet perse solo te gaan spelen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Hehe rustig maar, gamen doe je ten eerste voor je plezier remember? :)
Pas als ik vet ingemaakt wordt neem ik een replay nog even door om te kijken wat er fout ging.
Ik ben ook meer een FPS'er maar WC3 is een welkome afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm een spel is al gauw leuker als je merkt dat je er beter van wordt. Zo heb ik er een hekel aan om in RT afhankelijk te zijn van anderen.

In het begin speelde ik ook vooral om beter te worden, maar ik heb al gauw de hoop opgegeven :). Nu speel ik eigenlijk 1x in de week nog een potje voor fun O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Hielko schreef op 13 april 2004 @ 00:49:
Nee, maar daarvoor hoef je echt niet perse solo te gaan spelen hoor.
als je meer wilt leren wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Shagura schreef op 13 april 2004 @ 20:46:
[...]

als je meer wilt leren wel.
als je meer sneller wilt leren wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
LifeTecH schreef op 13 april 2004 @ 20:57:
[...]

als je meer sneller wilt leren wel.
als je meer sneller wilt leren wel. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Officieële paasmap:
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/war3/images/maps/egghunt-logo.jpg

Download

Hunt for eggs on Bunny Island. The Easter Bunny will share his eggs if you can catch up with him. Be careful, though: the island hosts a gang of evil bunnies who will try to stop you.

Suggested Players: 4 to 8
Size: Medium
Tileset: Lordaeron Summer
---------------------------------------
Hij's cool 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Gman op 14-04-2004 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Wheeeeeeeeeee:

Starcraft and Warcraft III Accounts Closed
Tuesday, April 13, 2004

A number of additional accounts and CD keys have been tied to the use of a hack or cheat program while playing StarCraft or Warcraft III on Battle.net. In keeping with our aggressive stance against cheating, we have permanently closed 291,000 StarCraft accounts and 16,000 Warcraft III accounts. 6,000 of the Warcraft III CD keys used with the now-closed accounts have been banned from ladder play for one month, and 1,500 more have been banned from ladder play permanently. Repeat offenders risk having their CD keys disabled, which will result in the permanent removal of their copies of StarCraft or Warcraft III from Battle.net.
We will continue to monitor Battle.net for cheating and take action as needed. A false report filed by one player against another will not result in the actions described above.

As always, thank you for your continued support; with your help we have been able to keep Battle.net a fun and safe place to play Blizzard games.

gg tnx no re

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Goed bezig die gasten!
Iemand wel eens een cheater meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan beter vragen: iemand die nog nooit vs een maphax0r heeft gespeeld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In RoC waren er wel accounts gedelete met 1500+ games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
hier ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shagura schreef op 14 april 2004 @ 12:09:
[...]

Lijkt me wel leuk om een infernal icon te hebben met een 0/0 account 8)7
Lijkt mij niet want dan word je gelijk (terecht) gezien als cheater :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat bedoelt hij er ook mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Dus jij noemt mij een cheater :? :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shagura schreef op 14 april 2004 @ 14:33:
[...]

Dus jij noemt mij een cheater :? :( :( :( :(
Hehe nee dat bedoelt hij er niet mee. Lees nog even goed ;) ik zou nl eerder zeggen "hij neemt het voor je op"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 14:36:
[...]

Hehe nee dat bedoelt hij er niet mee. Lees nog even goed ;) ik zou nl eerder zeggen "hij neemt het voor je op"
ok :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In welke channel zitten jullie nu eigenlijk. Gotwar3 is uitgestorven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 22:56:
In welke channel zitten jullie nu eigenlijk. Gotwar3 is uitgestorven.
#wc3 @ irc.tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 22:11
Hoe presteren jullie eigenlijk in de single player? Ik ben nu in level 6 van het orc deel, volgens mij zuig ik van alle kanten. Ik ben wel 2 uur bezig voor ik een level uitspeel... zo veel commandos te geven, zoveel mannetjes te managen. Pfff, ik vind het een super leuk spel maar volgens mij moet je er ontzettend veel tijd in steken om een beetje goed te worden. Laat ik voorlopig maar helemaal weg blijven van het Battle.net gebeuren. Kan niet zo goed tegen als ik om de haverklap verlies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

#TFT irc.tweakers.net

* Ga eens ergens anders kleuterig gedrag vertonen :/ *

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Grindtegel schreef op 14 april 2004 @ 23:22:
Hoe presteren jullie eigenlijk in de single player? Ik ben nu in level 6 van het orc deel, volgens mij zuig ik van alle kanten. Ik ben wel 2 uur bezig voor ik een level uitspeel... zo veel commandos te geven, zoveel mannetjes te managen. Pfff, ik vind het een super leuk spel maar volgens mij moet je er ontzettend veel tijd in steken om een beetje goed te worden. Laat ik voorlopig maar helemaal weg blijven van het Battle.net gebeuren. Kan niet zo goed tegen als ik om de haverklap verlies...
ga reps kijken van ANGRY_KOREA_MAN en doe die na en je bent de gosu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 22:11
Haha, maar dan wil ik eerst 10 extra vingers erbij, en een stel hersenen om het allemaal nog te kunnen coordineren 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grindtegel schreef op 14 april 2004 @ 23:22:
Ik heb single player nooit gespeeld. Puur omdat ik het saai vindt, zoals je zelf al zegt: Je doet twee uur over een level. saai!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Die levels moeten sneller kunnen, mijn gemiddelde was +50 minuten.
Wat ik vroeger deed is op m'n dooie gemakje bouwen, dat moet je wat beter onder de knie krijgen en sneller werken.
Geef je gebouwen een nummer zodat je lekker vlot kunt bouwen zonder steeds naar je basis te scrollen.(oldest trick in the book :) )

Na een tijdje op battle.net heb ik nu het automatisme te pakken en wil best wel weer even SP proberen om te vergelijken met hoe ik eerst speelde.

BDW jullie nog die paasmap gecheckt? ik vind 'm leuk :)

[ Voor 25% gewijzigd door Gman op 15-04-2004 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het verhaal in alle single player Blizzard games alleen zowiezo al de moeite waard, en als je eenmaal een beetje het spel onder de knie hebt is het allemaal niet zo extreem moeilijk meer, hoewel je met sommige mappen inderdaad een beetje lang bezig bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja dat is vaak ook een probleem. Het is niet moeilijk, maar door de opbouw en de missie ben je er toch lang mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort weer nieuwe patch (1.15) met weer veel veranderingen. Het gekke alleen nu: de Goblin Tinker komt er wel in :? vraag me af of dat vanaf het begin de opzet is geweest of dat ze achteraf zeiden van "hmm.... Toch wel een leuk en realiseerbaar idee"

Het is dan denk ik wel gelijk de vreemdste hero in wc3 :P

http://www.battle.net/war3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
FEATURES

- A new Neutral Hero, the Goblin Tinker, has been added to the game. For further information on this strange new Hero and a listing of his abilities, visit http://www.battle.net/war3.
- The matchmaking system has been significantly updated. New accounts should more quickly begin playing against opponents of equivalent skill level.
- Clan ladders are now functional. Games against ranked players will now contribute to your clan's ranking on the ladder.
- Clan information is now displayed in your player profile, including your clan name, tag, ladder ranking, and more.
- Display of channel moderators has changed.
- Ladder information is now more clearly separated in your user profile.
- Free For All (FFA) games are now anonymous. Account names will no longer be displayed to other participants. Other players will be displayed as "Player X", where X is the number of the player in the game.
- Added an on/off button for the "Alt" formation toggle functionality to the Options --> Gameplay menu. The option is "On" by default.
- Added a "Worker Selection" button that appears beneath the construction progress indicator for Night Elf and Orc buildings. This allows Orc and Night Elf players to re-select workers that are currently constructing a building and give them additional way-pointed orders.
- Added the ability for users to double-click replay files (*.w3g files) from system directories. Doing so will automatically launch the game and load the appropriate replay.
FIXES
- Fixed an issue with cargo based structures/units (Entangled Gold Mines, Orc Burrows, Goblin Zeppelins, etc.) which could cause units to get stuck inside permanently.
- Fixed a problem where water elementals that died during Mass Teleport were not being properly removed from the game.
- Fixed an issue that caused hit point bars not to show up properly for some teams when viewing replays.
- Fixed an issue that caused the Anti-magic Shell art to display incorrectly on Crypt Fiends after they unburrow.
- Fixed a problem where a Scroll of Town Portal could be wasted if the targeted town hall was destroyed before the spell completed. The Hero now retains the Scroll if the spell doesn't complete.
- Fixed an issue with the Mountain Giant's Taunt that could cause Invisible and Shadowmelded units to improperly attack and reveal themselves when the ability was activated.
- Fixed an issue with the "Observers on Defeat" functionality that caused units not to be displayed on the minimap.
- Fixed a problem with the Pandaren Brewmaster that caused incorrect regeneration of health and mana while his ultimate was active.
- Fixed a problem with Spell Steal and Polymorph that could turn a ground unit into a Flying Sheep.
- Fixed an issue that could cause the Web and Ensnare graphics to display improperly.
- Fixed a problem that caused the Inferno stun damage to not be applied to magic- immune units in The Frozen Throne. All ultimates should ignore magic immunity.
- Fixed some spell targeting issues with Resistant Skin. Doom (and possibly other spells) should work the same way as Charm.
- Fixed an issue with Metamorphosis which prevented some Orb effects from working while the Demon Hunter was in his altered form.
- Fixed a problem with the Scroll of Town Portal which did not allow Heroes to regenerate the appropriate hit points and mana while the spell was being cast.
- Fixed the accidentally inflated hit point regeneration rate on the Naga Sea Witch, Beastmaster, Pandaren Brewmaster, and Spell Breaker back to the standard .25 hit points per second.
- Fixed Shockwave's damage radius to 125.
- Fixed Orb items to now cause the proper damage versus air for melee Heroes.
- Fixed an issue with Militia in which units ordered "Back to Work" could change back into Militia when arriving back at the town hall.
- Fixed Breath of Fire's damage area to more accurately represent a cone area of effect, rather than a line.
- Acolytes harvesting from a Haunted Gold Mine with the Entangling Roots buff now register as idle like other peons.
- Fixed the Blight generated by the Sacrificial Skull such that a non-Undead building placed on top of the Blight will not remove the Blight when it finishes construction.
Detonate, Dispel Magic, and Disenchant correctly dispel this Blight. - Fixed an issue that allowed Banished worker units to build, Repair, and harvest. Note that Detonate and Unsummon will remain unaffected by Banish since they're considered "magical".
- Fixed Lightning Shield so that if two units with Lightning Shields overlap each other, they both correctly take damage.
- Fixed an issue that allowed an ally that did not have Shared Control to Uproot and command your Ancient of Wonders. Allied players without Shared Control should only be able to purchase items from the building.
- Fixed a problem with item-summoned units which would cause them to leave corpses and spawn units from Black Arrow.
- Fixed an issue with Animate Dead which in some cases caused the spell to transfer the unit upgrades to the new owner.
- Fixed an issue that prevented players from way-pointing the Faerie Dragon's Mana Flare ability.
MAPS
Expansion - Frozen Throne
- (2)Tirisfal Glades - Added more trees to bottom start location. Mercenary creep camps are better suited to drop a level-4 charged item.
- (2)TheTwoRivers - Removed the Rune of Rebirth from Ogre Mage; added Rune of Mana to Ogre Mage. Lowered Ogre Lord drop from permanent level-6 item to level-5 item. Increased level of power up.
- (2)GlacialThaw - The drop tables have been re-adjusted for better one-on-one competition.
- (4)TwistedMeadows - Corner creep camps harder to Gargoyle rush. Replaced Tavern with Goblin Merchant; replaced Marketplace with Tavern. Lowered creep strength for Goblin Merchant. Goblin Laboratories are harder to purchase from without engaging creeps.
- (4)TurtleRock - Added some trees to the south Goblin Merchant area to prevent the player from making purchases from the building without engaging the creeps that guard the building. Changed several creep drops to help with game flow.
- (6)DemonsCrossing - Fixed alliance settings.
- (6)RiverOfSouls - Removed the creeps from the taverns and fixed a cave doodad.
- (8)AzureTowerDefense - Fixed the hotkey for the Azure Wisp 'A'. Fixed a spelling error with 'Upgrade Arrow Damage' tooltip. Azure Witch had a conflicting ability hotkey that has been fixed. Brilliance Aura and Frost Arrow both used 'R'; Brilliance Aura now uses 'A'. The +3 Tome's description now correctly states that it adds +3 to all Hero attributes.
Classic - Reign of Chaos
- (2)Plunder Isle - Added some trees to the north and south location near the Goblin Merchant to prevent the player from making purchases without engaging the creep guarding the building. Cleared some room around the Goblin Merchant to prevent Archer cheese.

BALANCE CHANGES
Human
- Flamestrike damage capped to 5 targets. If more than 5 targets are hit, the damage done to 5 targets normally is split evenly across all available targets.
- Mass Teleport cooldown increased to 20 seconds from 15 seconds.
- Level 1 water elemental damage reduced to 1d5 + 17 from 2d5 + 19, but hit points increased to 525 from 450.
- Bash % chance to hit increased by 5% across all levels.
- Slow mana cost increased to 50 from 40.
- Control Magic mana cost is now calculated based on the target unit's current hit points instead of its maximum hit points. The dynamic mana cost of Control Magic has also been increased to .45 mana per hit point from .3 mana per hit point.
- Spell Breaker feedback damage vs. Heroes reduced to 4 per hit from 5 per hit.
- Dragonhawk Rider damage reduced to 1d3 + 17 from 1d3 + 18.
- Flying Machine damage vs. air increased to 1d2 + 13 from 1d2 + 11.
- Militia are now level-1 units, instead of level-2 units. This causes them to give less experience when killed.
- Scout Towers can be repaired twice as fast as before.
Undead
- Frost Nova cold effect now lasts 2/3/4 seconds against Heroes. It previously lasted 4/6/8 seconds against Heroes.
- Animate Dead mana cost reduced to 175 from 250.
- Death Coil cooldown increased to 6 seconds from 5 seconds.
- The damage a Banshee takes while possessing a unit has been reduced to 225% from 300%.
- Anti-magic Shell mana cost reduced to 75 from 100.
- Anti-magic Shell correctly allows self-targeting now.
- Devour Magic cooldown reduced to 7 seconds from 8 seconds.
- Ziggurat armor reduced to 1 from 5.
- Abomination hit points increased to 1175 from 1080.
- Obsidian Statue hit points reduced to 550 from 700.
- Frost Wyrm build time reduced to 65 seconds from 80 seconds.
- Boneyard build time reduced to 70 seconds from 80 seconds.
- Necromancer build time reduced to 24 seconds from 30 seconds.
- Skeletal Longevity now costs 50/75, down from 100/75, and can be researched in 30 seconds, down from 60 seconds.
- Necromancer Adept and Master training now take 30 and 45 seconds to research, down from 60 and 75 seconds.
- Exhume Corpses now requires Halls of the Dead instead of Black Citadel.
- Level-2 Carrion Beetles are now the same size as Ghouls, instead of the same size as Crypt Fiends. Level-3 Carrion Beetles are now the same size as Crypt Fiends, instead of the same size as Abominations.

Orc
- Disenchant range increased to 650 from 500, and mana cost reduced to 100 from 125.
- Feral Spirit cooldown increased from 25 to 30.
- Troll Batrider's Unstable Concoction has changed such that the Batrider increases speed dramatically when it gets within a short range of its target.
- Demolisher damage reduced to 1d18 + 71 from 1d19 + 75.
- Troll Headhunter build time reduced to 20 seconds from 22 seconds.
- Spirit Walker build time reduced to 38 from 42.

Night Elf
- Chimaera movement speed reduced to 250 from 270.
- Fan of Knives level-2 base damage increased to 125 from 120, and level-3 base damage increased from 180 to 190. Although this appears to be an upgrade, it actually is a reduction in overall power. The previous patch had a bug at levels 2 and 3 in which, if 6 or more targets were available, the ability did more than the expected amount of maximum damage. This change remedies that error.
- Mana Flare splash damage no longer harms units that lack a mana pool.

Neutral Units and Heroes
- Dark Ranger starting Agility increased to 21 from 19.
- Breath of Fire now correctly has a cone shape at all levels. Previously, the level-2 and level-3 versions were shaped exactly like Shockwave, while the level-1 area was occupying a much larger area than intended. The spell now hits far fewer targets, which roughly matches the graphic. The damage of Breath of Fire has been increased to 65/130/195 from 50/100/150 to compensate for this change.
- Level-3 Quilbeasts' splash radii have been reduced from 75/100/150 to 25/75/125.
- Zeppelins are now available at the start of the 2nd day, rather than at the first nightfall.

Items
- Boots of Speed now cost 250 gold, up from 150 gold. They are not available until the first nightfall, and are now considered a level-3 permanent item, up from level 2.
- Red Drake Egg is now a level-4 charged item, down from 5.
- Talisman of the Wild is now a level-5 charged item, up from 4.
- Legion Doom-Horn is now a level-5 permanent item, up from being a level-4 permanent item.
- Wand of Lightning Shield reduced to 2 charges from 3.
- Orb of Venom poison damage increased to 9 per second from 7 per second.
- Orb of Fire cost reduced to 275 gold from 300 gold.
- Staff of Preservation cooldown increased to 20 seconds from 15 seconds.

Miscellaneous
- All autocast buffs and debuffs cast by racial units now have a cooldown of 1 second. Before, some had cooldowns of 0 seconds, while others had cooldowns of 1 second. This change does not include Priest Heal.
- Hero spell resistance increased to 30% reduction from 25% reduction.

WORLD EDITOR FEATURES/IMPROVEMENTS
General
- Added Game Interface fields for "Text - Unit Classification".
- Reduced minimum map size to 32 (was 64).
Trigger Editor - Added new functions:

- Hero - Hero Proper Name (string call)
- Player - Divert Player Income (Tax) (action)
- Player - Player Tax Rate (integer call)
- Unit - Add Classification (action)
- Unit - Remove Classification (action)
- Unit - Issue Order Targeting An Item (action)
- Unit Group - Issue Order Targeting An Item (action)
Object Editor
- Enabled additional abilities for modification: Poison Arrows and Blighted Gold Mine ability.
- Added checkbox UI for Channel ability "Data - Options" field.
- Added new fields:
- Stats - Hero - Hide Hero Death Message (Hero units)
- Stats - Hide Minimap Display (units)
WORLD EDITOR FIXES
General
- Custom abilities are now disabled properly via the Ability Properties dialog.
- Object Properties dialogs now properly load facing angles between 270-360 degrees.
- Fixed a crash that could occur when modifying very long Game Interface text fields.
Trigger Editor
- Abilities added via "Unit - Add Ability" action now properly apply currently researched "Ability Level Bonus" upgrade effects.
- Dialogs now respond to clicking the 12th button.
- Compile errors in the custom script section no longer disable all triggers or lead to an infinite loop of error messages.

Object Editor
- Import/Export menu items now properly update text for Buffs/Effects tab.
- Warnings about resetting objects now appropriately refer to the current tab.
- Maximum value of "Data - Maximum Creep Level" has been increased in order to work with some abilities (Devour, Possession, Item Command).
- Ability "Item Attack Corruption Bonus" now has the correct data fields.
- Ability "Thorns Aura (Neutral Hostile)" now has the correct data fields.
- Fixed some abilities that did not recognize non-default buffs and/or effects.
- (Mac only) Mousing over the "New Custom Buff" toolbar button will no longer crash the editor.

NOTES: Replays are incompatible between major game revisions (1.14 replays cannot be viewed with the 1.15 version of Warcraft III). Custom save games will not load from version 1.14.
Vooral die clan ladder zal leuk gaan worden denk ik. Verder maak ik me een beetje zorgen om die ziggurat armor die van 5 naar 1 is gegaan (ze mochten wel generfd maar dit is toch wel te veel imo) en spirit walkers lijken nog steeds waardeloos :'(. Maarja we zullen zien hoe wc3 veranderd :) (Mocht ook wel een keer want het was een beetje vastgeroest imo)

[ Voor 6% gewijzigd door Shagura op 15-04-2004 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

patch 1.15 komt eraan:
patch fixes die shagura net al heeft gepost..
nieuwe neutral hero :)

[ Voor 100% gewijzigd door FrostXL op 15-04-2004 12:39 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
FrostXL schreef op 15 april 2004 @ 12:38:
patch 1.15 komt eraan:

[...]

nieuwe neutral hero :)
Beetje vaag dat het een melee intelligence hero is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Lijkt me wel een grappige hero worden, die Goblin :)

Trouwens wel irritant dat alle aoe spells een damage cap krijgen, zelfs flamestrike moet er nu aan geloven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AOE wordt AOLE

Area Of Limited Effect :'(

ik vond het bij blizzard al irritant, magoe.. ik speel waarschijnlijk toch niet meer voorlopig... beetje teveel van hetzelfde iedere keer. zelfs customs kunnen me niet meer boeien :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Wel matig ja dat de flamestrike gecapped wordt. Het was sterk maar zeker niet te sterk om het te cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Idd. What's next? Aura's die effect hebben op max 5 units?
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste