woei, ben bezig met een compleet nieuwe case met waterkoeling.
De case: Een prism blue van Wintelco, was in de aanbieding met een Codegen 480Watt voeding, niet de beste maar hij doet het (getest).
De case, helemaal gestript met ventilatie roosters in de bovenkant en de radiator (seat Ibiaza alu heatercore), vastgehangen met kippengaas/tie-wraps/schroeven, ik ben er nog niet helemaal tevreden mee, moet nog iets steviger. De lullo's @ stage hebben krassen gemaakt op de bovenkant bij het uitslijpen
Bovenkant
binnenkant met radiator
ander aanzicht binnenkant met radiator
De radiator met roosters bieden ruimte voor 2 92mm fans, deze zijn in bestelling (YS-tech)
De PSU: ik vinde een psu het rommeligste uit een case, erger dan IDE/FDD kabels, dus maar wat mesh bestelt en een paar uurtjes geprutst, de mesh is iets de kort aan de psu kan, maar dan kan ik de kabels wel makkelijk buigen
Totaalaanzicht...
Close-up
De rest van de waterkoeling: Een maxi-jet 670 L/u pomp, andere mensen zeiden dat ie ratelde, maar eigenlijk geen last van gehad!
Pomp, slangen, slangenklemmen
Een Zalman WB-2 om de cpu te koelen (andere blokken komen later pas)
Electronica: In het front-panel zit een HD-vu meter (pic komt nog). En ik heb een relais-kaart gemaakt voor de pomp, ik ken mezelf, anders word het barbecuen!
Totaal-aanzicht: Het groene ledje is om te zien of er 12V op staat, het andere om te zien of er 230V op de uitgang staat (gaat dus niet aan als de pomp niet draait).
De uitgang is 5A afgezekerd, moet genoeg zijn
bovenaanzicht, met alle rommel goed te zien:
De onderkant: dikke kabels gebruikt voor de 230V leiding, deze worden nog geisoleerd met een lijmpistool.
Ja hij doet het! (hangt nu geen load aan, maar is wel getest met een 100W lamp), nu nog een behuizing maken......
Grootte versies staan hier:
KLIK!
Dat was het weer ffkes, kheb er nog ene hoop dingen aan te doen;
-De elektronica (behuizingen ook)
-Fans installeren
-Fancontroller inbouwen
-Dempingsmatten waarop de pomp komt te liggen
-Bay-reservoir is in bestelling, maar kan nog 5 weken duren voordat hij binnen is

-Netjes afwerken
-De zooi inbouwen
-enz............
Khou jullie op de hoogte