Ben ik de enigste die denkt dat het gewoon witte tape is?GreenFury schreef op 15 maart 2004 @ 13:37:
[afbeelding]
ffe een blauwe ccfl in me front gedaan, omdat de coolermaster musketeer er een beetje kaal uitzag alleen in het blauw.
Verwijderd
ok, thnx. echter, ik probeer net de fix te downloaden, maar die werkt niet. Heb jij hem toevallig online staan?? En als je wil, ik heb wel intresse in je skins (layout). Mail staat in me profile. Kan nu ff geen pics posten van m'n lcd, want zit op me werk. Doe ik vanavond wel even.KnOeFz schreef op 18 maart 2004 @ 07:48:
[...]
Wat je ziet is LCDStudio 1.5 De graphics en layout heb ik zelf ontworpen.Vergeet behalve de installatie file niet om ook de fix te downloaden, anders krijg je de melding dat LCD Studio verlopen is. Mocht je mijn graphics willen gebruiken dan kan ik je die wel toesturen. Ze komen (denk ik) ook op de LCD Studio website maar ik denk dat dat nog even gaat duren.
Post hier ook eens pics van je LCD
Heel mooi gedaan,Melle schreef op 17 maart 2004 @ 20:26:
Naar aanleiding van een toekomstig projectje van mij heb ik vast een voeding gemod. Hier zal nog waarschijnlijk wel een CIP op volgen.
Hier alvast wat pics:
*\/*knip
offtopic:
Ik woon in een gemeente genaamd Melle (Belgie) 
[ Voor 5% gewijzigd door Hephaistus op 18-03-2004 11:22 ]
haha ik denk het nietcls schreef op 18 maart 2004 @ 08:20:
[...]
Ben ik de enigste die denkt dat het gewoon witte tape is?
check zn eerste post van zn mod:
Zovizo niks mis mee toch het word egaler wit dan met verfJack schreef op 18 maart 2004 @ 12:30:
[...]
haha ik denk het niet![]()
check zn eerste post van zn mod:
[...]
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
hmm, ik heb een IBM Aptiva P166 meegekregen van de buren, ik denk 'hee da's een mooi kastje; kan ik wel gebruiken'. De achterkant zag er al niet standaard uit maar toen ik hem opentrok...
grrrr.....
grrrr.....
??Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 15:16:
hmm, ik heb een IBM Aptiva P166 meegekregen van de buren, ik denk 'hee da's een mooi kastje; kan ik wel gebruiken'. De achterkant zag er al niet standaard uit maar toen ik hem opentrok...
grrrr.....
[Signature]
Geluid van een slijptol dat laatste? je vergeet ook de PICS!!!Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 15:16:
grrrr.....
Verwijderd
whehe, eerst eens meten of het uberhaupt past, zo ja dan dan kan je verwachten dat ie hier staatge-flopt schreef op 18 maart 2004 @ 15:38:
[...]
Geluid van een slijptol dat laatste? je vergeet ook de PICS!!!
Wel jammer dat het niet met een kleine mod kan

Colorworks Colorspray: Zijdeglans Zwart Ral 9005 Artikel nummer: 918530Johnnyburn schreef op 17 maart 2004 @ 21:36:
@ Melle: Zeer strakke voeding heb je nu. Wat voor verf heb je eigenlijk gebruikt?
Het is een enlight psu (zal wel 1 pot nat wezen)Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 21:41:
Is dat een Fortron / Aopen psu (lijkt het wel op)? Dan zijn het 250 echte watts die het ding continu kan leveren, da's nog altijd veel beter dan een cheap "300 watt" psu. Als het een Fortron / Aopen is durf ik te wedden dat je er zelfs een vrij recent normaal systeem (dus geen 10 hdd's enzo) stabiel op kan laten draaien.
Ik heb dezelfde voeding in mijn pc die ik nu gebruik:

(is niet nagemeten)
Heb ik beide uit een Inkoopactie: mesh uit: http://inkoopactie.net/ia/tdzwtjlx en de molexen uit: http://inkoopactie.net/ia/ptwhtrm6Res-q schreef op 17 maart 2004 @ 22:57:
[...]
Waar heb je die mesh en molexen vandaan? Zien er namelijk zeer interessant uit
Zo lange tijd niets meer gedaan, maar vanavond werd het weer eens tijd...
Even wat Cable-Zip gehaald en voila opgeruimd staat netjes...

En nog ff zonder flits:
Even wat Cable-Zip gehaald en voila opgeruimd staat netjes...
En nog ff zonder flits:
[ Voor 11% gewijzigd door killer1979 op 19-03-2004 17:18 . Reden: ff kruisjes opgelost ]
Ik vind de bovenkant van je case zo... donker...
Waarom heb je lampjes? Je hebt toch geen raampje in je case. Of wel?
@kewlkiddo
Tja ik weet het maar goed druk druk druk... Komt zeker nog wel
@xzoticate
Nope geen raam nog maar da's de volgende, eerst opruimen dan raam
Tja ik weet het maar goed druk druk druk... Komt zeker nog wel
@xzoticate
Zo te zien niet, maar zo schijnt het lekker tegen de muur aan.xzoticate schreef op 18 maart 2004 @ 20:52:
Waarom heb je lampjes? Je hebt toch geen raampje in je case. Of wel?
Ik heb vandaag ook maar weer es mn draadjes opgeruimd, nu is de HD-kabel helemaal onzichtbaarkiller1979 schreef op 18 maart 2004 @ 21:14:
@xzoticate
Casemod: Cubeleon
Wat ga je dan eigenlijk maken, dat werd in het eerste stukje ook niet duidelijk...Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 15:45:
[...]
whehe, eerst eens meten of het uberhaupt past, zo ja dan dan kan je verwachten dat ie hier staat
Wel jammer dat het niet met een kleine mod kan
Zodra je dat raampje gaat doen... Mss leuk om blacklight CCFL erin te doen, en dan dingen zoals stekkertjes enzo naar UV-reactive om te doen
Verwijderd
nee die heb ik ongeveer 1.5 a 2 jaar geleden bedachtthaBeerbuster schreef op 09 maart 2004 @ 16:49:
laat me raden? glowfeet?
Verwijderd
m'n huidige pc, die sweex kast begint me te irriterenge-flopt schreef op 18 maart 2004 @ 21:44:
[...]
Wat ga je dan eigenlijk maken, dat werd in het eerste stukje ook niet duidelijk...
Ik ga het iig. proberen, er is ruimte zat als ik de achterkant bewerk (lees: een standaard atx achterkant erin mod).
't is trouwens dit model Aptiva

't frontje kan je omhoog schuiven.
evt. krijgt ie ook een leuk kleurtje maar daar moet ik nog een nachtje over slapen
hier een paar foto's van mijn touchscreen heb er een kastje opheen gemaakt

deze touchscreen wil ik uiteindelijk aansluiten op mijn nog te bouwen home theater pc
deze touchscreen wil ik uiteindelijk aansluiten op mijn nog te bouwen home theater pc
kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/
wouter37 schreef op 18 maart 2004 @ 22:11:
[afbeelding]
[afbeelding]
is een kleinere niet mooier en praktischer?
Verwijderd
Hier de MILF game server

foto van de zijkant, beetje wazig dat wel.

Het is een oude scanner omgebouwd tot gameserver.
dremelwerk door MILF_Thor and Myself
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 22:30 ]
Verwijderd
Kun je niet beter de cam ff ergens op zetten, zodat je geen til beeld hebt ? Lijkt me wel mooi servertjeVerwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 22:29:
Hier de MILF game server
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi hout materiaal. Maar zoals gezegd is, is de rand misschien wat te breed. Nu lijkt het niet zo modern, omdat tegenwoordig randen zo klein mogelijk zijn.wouter37 schreef op 18 maart 2004 @ 22:11:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook zou ik eens het scherm schoonmaken, maar misschien heeft dat ook geen nut gezien het een touchscreen is.
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
ik wou graag ook een dunnere rand maar aan de onderkant steken de stekkers uit en aan de zijkant zitten nog knoppen voor het contrast enz enz... ik wou de kast ook kleiner maken maar helaas dat wou niet. En over dat schoonmaken....... je kan wel bezig blijven met zo'n touchscreenQylos schreef op 19 maart 2004 @ 09:14:
[...]
Mooi hout materiaal. Maar zoals gezegd is, is de rand misschien wat te breed. Nu lijkt het niet zo modern, omdat tegenwoordig randen zo klein mogelijk zijn.
Ook zou ik eens het scherm schoonmaken, maar misschien heeft dat ook geen nut gezien het een touchscreen is.
ben ook weer ff bezig. t is niet echt een kleine mod. k ben een hele nieuwe kast aan t maken. vorrige week had k een lading plexiglas gekregen van 10mm en 7mm. nou ga k mn kast daar dus van maken. k spuit het plexiglas aan de binnekant zwart, dan is t net een spiegel
heb al een stukje geprobeerd, ziet er heeel mooi uit.
k kan alleen ff geen foto posten, cam is stuk
k kan alleen ff geen foto posten, cam is stuk
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
ik ben ook bezig met ut modden van me pctje
heb uit me case een raam gezaagd; zal ik er zo'n rubber omdoen(van oude coax kabel)? of iets anders? zoals???
en een gaatje voor een 80mm fan (de bladen heb ik rood gespoten)
ook plexi op maat gesneden en een ccfl in me compu gehangen.
en een plexi glas plaatje met ledjes erin onder me pc vastgemaakt -blauw rood blauw-
en men hdd led vervangen --> rood en me power led vervangen --> blauw
pics komen nog,camera @ fabriek
heb uit me case een raam gezaagd; zal ik er zo'n rubber omdoen(van oude coax kabel)? of iets anders? zoals???
en een gaatje voor een 80mm fan (de bladen heb ik rood gespoten)
ook plexi op maat gesneden en een ccfl in me compu gehangen.
en een plexi glas plaatje met ledjes erin onder me pc vastgemaakt -blauw rood blauw-
en men hdd led vervangen --> rood en me power led vervangen --> blauw
pics komen nog,camera @ fabriek
[ Voor 4% gewijzigd door XyS op 19-03-2004 17:02 ]
bij je windowmoet je er niks om doen!. ik vind raam rubber echt LELIJK
maar das smaak
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Verwijderd
Hierbij mijn kleine modje:
'N Point of View (zwarte PCB) Geforce FX 5900 XT 128 MB met een AMD Athlon barton 3000+ Boxedcooler blok + barton 2500+ AMD fan op de core

'N Point of View (zwarte PCB) Geforce FX 5900 XT 128 MB met een AMD Athlon barton 3000+ Boxedcooler blok + barton 2500+ AMD fan op de core

maar de randjes zijn tog ook nie mooi, hoe kan ik dat een beetje afwerken ofzo (ze zijn niet echt super recht te noemen namelijk
)
en wacky systems, heeft et veel nut gehad? (wats je 3dmark03 score nu?)
[ Voor 22% gewijzigd door XyS op 19-03-2004 21:28 ]
Verwijderd
Eerst kon de core op 466 Mhz stabiel nu kan de core op 500 Mhz stabiel...dus niet slecht heXyS schreef op 19 maart 2004 @ 21:27:
maar de randjes zijn tog ook nie mooi, hoe kan ik dat een beetje afwerken ofzo (ze zijn niet echt super recht te noemen namelijk)
Recht zagen en en goed veilen. (ij?)XyS schreef op 19 maart 2004 @ 21:27:
maar de randjes zijn tog ook nie mooi, hoe kan ik dat een beetje afwerken ofzo (ze zijn niet echt super recht te noemen namelijk)
Eventueel nog even naspuiten met wat verf.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
@ Whacky_Systems. hoe heb je dat bevestigingsclipje uit je koelblok gehaald? voor zover ik kan zien heb ik dezelfde cooler maar mij is het nog niet gelukt om dat ding eruit te halen. heb alleen de delen die uitstaken een beetje afgebroken maar verder is het me niet gelukt. ik ben dus ook van plan om zo'n ding op me vid kaart te zetten. een 9800PRO in mijn geval
Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM
Verwijderd
Gewoon de 2 haakjes van socket clip eraf zagen en de rest er tussen uit wrikken, gaatjes in de koperen bodem boren en met parkers + plastic ringentjes vast zetten op de videokaart...... TaDaaaaaaa it's fixed and running great.J2S schreef op 19 maart 2004 @ 23:47:
@ Whacky_Systems. hoe heb je dat bevestigingsclipje uit je koelblok gehaald? voor zover ik kan zien heb ik dezelfde cooler maar mij is het nog niet gelukt om dat ding eruit te halen. heb alleen de delen die uitstaken een beetje afgebroken maar verder is het me niet gelukt. ik ben dus ook van plan om zo'n ding op me vid kaart te zetten. een 9800PRO in mijn geval
Before 466 MHz on the core
After 500 Mhz on the core
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 00:48 ]
Verwijderd
ik weet het, kwestie van een uur of 4 modden en veel bier dan is fotograferen best moeilijk.Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 22:41:
Jammer van de tweede foto, kan er niet echt veel van zien..
![]()
Momenteel ligt ie een beetje bedolven onder de meuk op mijn bureau, als het opgeruimd is zal ik wat meer pics maken.
gr
me moeder zegt dat je het beste primer op je kast kan deon en dan pas gaan ververven ben namelijk een vette n00b maar is dat waar?
Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n
ja das waarRedDragon schreef op 20 maart 2004 @ 16:11:
me moeder zegt dat je het beste primer op je kast kan deon en dan pas gaan ververven ben namelijk een vette n00b maar is dat waar?
aaa wat heb ik toch een slimme moeder
Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n
Mijn plakplastic mod 

Het is slecht te zien wat voor stuctuur als het nu is maar het moet metaal look zijn met ingeslagen vierkantjes.
Het is iig te koop bij de GAMMA voor € 23,95

Het is slecht te zien wat voor stuctuur als het nu is maar het moet metaal look zijn met ingeslagen vierkantjes.
Het is iig te koop bij de GAMMA voor € 23,95
Misschien een idee je front ook tedoen
Asus Zenbook i7 256gb
Ik vind die combo wel wat hebben, alhoewel een overgang leuk geweest zou zijn
Ik zou wel willen maar dat spul is niet zo flexibel dat dat wil.
Maar ik ben nog wel van plan om het midden stuk te doen van het deurtje.
Maar eerst wil ik de voorkant nog in dezelfde kleur spuiten als waarmee ik mijn logitech mx 700 muis mee heb gedaan
Het eind resultaat is iig 10 keer beter dan dat je op de foto kunt zien.
Ik probeer daarvoor morgen wel een foto te maken zonder flits
Verwijderd
Van een kameraad kreeg een mooie oude AT kast en die vond ik danig mooi dat ik mijn pc er in wou hebben.
Dat werd een probleem, want een ATX pc in een ATX gaat niet zonder kreunen of stoten. Ik nam de kast dus mee naar huis om te impoviseren. Ik kon nergens op komen, dus heb ik paps om hulp gevraagt, en jahoor.
Het ene idee na het andere.
Dus ik vroeg hoe dat moest en hij begon met zagen. (als je mij een zaag geeft gaat die zaag alle kanten op behalve de goeie) en hij begon de achterkant wat te bewerken.
Pa: Moet je opletten.
Hij begint de plaat waar het mobo normaal in hangt in me "oude ATX" kast er uit te wrikken en zet hem in de ex AT.
Ik hang het mobo op, steek kaarten er in. verrek, alles past perfect
Hier zijn wat pics van hoe die nu is: (ook wat mooie verlichting zit er nu in
)

Meer pix volgen zodra het weer daglicht is
Dan neem ik er ook wat meer van de ''Vorm" dan weet je waar het precies om gaat
Dat werd een probleem, want een ATX pc in een ATX gaat niet zonder kreunen of stoten. Ik nam de kast dus mee naar huis om te impoviseren. Ik kon nergens op komen, dus heb ik paps om hulp gevraagt, en jahoor.
Dus ik vroeg hoe dat moest en hij begon met zagen. (als je mij een zaag geeft gaat die zaag alle kanten op behalve de goeie) en hij begon de achterkant wat te bewerken.
Hij begint de plaat waar het mobo normaal in hangt in me "oude ATX" kast er uit te wrikken en zet hem in de ex AT.
Hier zijn wat pics van hoe die nu is: (ook wat mooie verlichting zit er nu in
Er valt niks te zien op de foto's. Maar wel knap dat je dat ATX mobo "perfect" in een AT kast gezet hebt.Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 20:35:
Van een kameraad kreeg een mooie oude AT kast en die vond ik danig mooi dat ik mijn pc er in wou hebben.
Hier zijn wat pics van hoe die nu is: (ook wat mooie verlichting zit er nu in)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Idd... kan je pa mijn AT-kasten ook ff komen bewerken?
Verwijderd
Gisteravond verveelde ik me dus besloot ik een stealthmod te maken. altijd al leuk idee gevonden. 't was trouwens ook me eerst "casemod" ooit! nog NOOIT iets gedaan aan me kast ofzo, maar dit is wel leuk geworden 
dit is dus het klepje...maar daar kon je geen klittenband (spelling?) op plakken want het is een dun randje.

dat lossen we dan op met lego

dan werkt het wel

en zo ziet het er uit

en als je em opent doet ie dit

oke ik weet het het is niks voor een beetje CME-er, maar je moet ergens beginnen en dit vind ik wel een mooi begin van me "casemod-carriere"
dit is dus het klepje...maar daar kon je geen klittenband (spelling?) op plakken want het is een dun randje.

dat lossen we dan op met lego

dan werkt het wel

en zo ziet het er uit

en als je em opent doet ie dit

oke ik weet het het is niks voor een beetje CME-er, maar je moet ergens beginnen en dit vind ik wel een mooi begin van me "casemod-carriere"
Ziet er netjes uit hoor
. Het staat iig niet scheef, en dat is soms al lastig genoeg. (En nee ik spreek niet uit eigen ervaring
)
Ik plaats je post ook effe in het lego mod topic, want alles wat met lego te maken heeft kan daar in
.
Ik plaats je post ook effe in het lego mod topic, want alles wat met lego te maken heeft kan daar in
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Verwijderd
dank je
was er ook zeer tevreden mee...me pa wat minder toen ik om 2 uur 's nachts beneden kwam en zei van: "HEEJ HIJ IS KLAAR HOOR" ...lag al te maffen
.
heb ook lego gebruikt om dat knopje in te kunnen drukken...2 keer een 2x1 blokje op elkaar...misschien ook wel noemenswaardig.
Maar nu wel zoiets van...die brander die eronder zit, dat heeft zo'n klepje wat naar beneden gaat, daar wil ik eigenlijk ook zo'n stealth-mod van maken, dus misschien dat je over weekje ofzo nog post te zien krijgt waarbij ik dat ding ook gestealth heb, moet alleen ff goed kijken hoe'k dat ga doen
heb ook lego gebruikt om dat knopje in te kunnen drukken...2 keer een 2x1 blokje op elkaar...misschien ook wel noemenswaardig.
Maar nu wel zoiets van...die brander die eronder zit, dat heeft zo'n klepje wat naar beneden gaat, daar wil ik eigenlijk ook zo'n stealth-mod van maken, dus misschien dat je over weekje ofzo nog post te zien krijgt waarbij ik dat ding ook gestealth heb, moet alleen ff goed kijken hoe'k dat ga doen
Verwijderd
Ik heb mn ATi Radeon 9800 Pro (Flashed 2 XT)
klein beetje gemod
de stappen:
1. standaard koeling eraf slopen.
2. Zalman koeling erop monteren
3. 2 Fans erop monteren (ja moet wel goed gekoeld worden als ie op hogere clocksnelheid gaat draaien
)
3. wachten tot je eindelijk je Ram koelers binnen hebt
4. Flashen naar XT
de foto's
Zalman + 2 fans
in TL licht...

Zalman van de zijkant met TL lich

Op mijn kaart zaten geen mem coolers speciaal ervoor gekocht dus

Zalman Passieve cooler omgebouwd met 2 goede coolers

Al mn koelers op n rijtje
klein beetje gemod
de stappen:
3. 2 Fans erop monteren (ja moet wel goed gekoeld worden als ie op hogere clocksnelheid gaat draaien
4. Flashen naar XT
de foto's
Zalman + 2 fans

Het oude frontje er af halen, dat zit vast met een paar klik-clipjes (wat een woord...). Dan plak je het frontje rechtstreeks op het laatje vast (met wat spul er tussen) en voila, probleem opgelostVerwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 21:52:
<snap>
[ Voor 51% gewijzigd door Res-q op 20-03-2004 22:23 ]
en zo is het voorspeld!
Verwijderd
jah dat dacht ik dus ook...maar dan moet je dus een best wel lang stuk tussen je cd-rom drive en je frontje hebben... en dan kan ie volgens mij gaan wiebelen...
cd rom ====|(----)|
(---) = verlengstukje
cd rom ====|(----)|
(---) = verlengstukje
Verwijderd
Wegens waterkoeling hebt mn oude p4 kooler op mn GF4 Ti4200 geplakt.
temp enz enz, Geen flauw idee.. Maar het ziet er wel stoer uit;)
256Mhz Core,550Mhz memory
maar dit zal ongetwijfelt nog wel wat hoger kunnen.

edit: typo

edit: typo
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 16:40 ]
Verwijderd
klasse man.. ziet er goed uitVerwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 22:21:
klein beetje gemod
de stappen:
3. 2 Fans erop monteren (ja moet wel goed gekoeld worden als ie op hogere clocksnelheid gaat draaien)
4. Flashen naar XT
de foto's
Zalman + 2 fansin TL licht...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die fans: enermax of nie? lekker stil
Ik heb mijn GeForce 4 mx 440 extra gecooled wegens overclockactie: 2 80x80 mm casefans op een plankje bevestigd in de systeemkast aan een plaatje van een oude modem (dat frontpaneeltje, je weet wel) onder mijn grafische kaart:

Overclock info:
-Standaard:
- Engine clock: 270 MHz
- Memory clock: 405 MHz
-Overclocked:
-Engine clock: 305 MHz
-Memory clock: 455 MHz
Overclock info:
-Standaard:
-Overclocked:
<a href="http://specs.tweak.to/9161">Game PC</a> <a href="http://specs.tweak.to/9160">Werk PC</a>
Hoe ver kwam je met die kaart zonder mods? Want mijn kaart (leadtek A 170 (ook gf4mx) kwam met stock koeling nog verder(heeft een A5 core)bke schreef op 21 maart 2004 @ 07:57:
Overclock info:
-Standaard:
-Overclocked:
Verwijderd
jups enermax it isVerwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 00:40:
[...]
klasse man.. ziet er goed uit![]()
die fans: enermax of nie? lekker stil
Ik kan zeker nog wat verder! Maar ik heb het nog niet getest (Niet zoveel tijd, de examens staan voor de deurdj_dysaster schreef op 21 maart 2004 @ 08:37:
[...]
Hoe ver kwam je met die kaart zonder mods? Want mijn kaart (leadtek A 170 (ook gf4mx) kwam met stock koeling nog verder(heeft een A5 core).
[ Voor 7% gewijzigd door bke op 21-03-2004 09:04 ]
<a href="http://specs.tweak.to/9161">Game PC</a> <a href="http://specs.tweak.to/9160">Werk PC</a>
Daarnet wou ik die gele leds in mijn toetsenbord vervangen door rode, ik gooi toetsenbord open, soldeer gele eraf en rode eraan, kreeg plaatje niet meer vast(leds waren te groot
) dan maar weer gele eraan, dan kreeg ik dat plaatje weer vast maar de toetsen werkten niet meer, dan heb ik een kwartier zitten prutsen tot het toetsenbord weer werkte
Verder heb ik nog wat verder overclockt aan me 3d kaart, zie hierboven voor verdere details over merk enzo. Straks ga ik nog wel wat verder (voor je niet snapt wat dit met kleinde mods te maken heeft: hierboven heb ik mijn koelsysteempje beschreven en de overclock results, nu wil ik de updated results even meedelen.)
Overclock info:
-Standaard:
-Overclocked:
-Nu:
-Engine clock: 310 MHz
-Memory clock: 465 MHz

Overclock info:
-Standaard:
-Overclocked:
-Nu:
Ik kreeg mijn XFX GF 4 MX440 op standaart koeling op 330/500, zonder hangers/artifacts, dus dat moet die van jou toch ook wel redden, met jouw turbo-koeling.bke schreef op 21 maart 2004 @ 12:05:
Overclock info:
-Standaard:
-Overclocked:
-Nu:
Lol, ja maar ik doe het liever in stapjes van 5 MHz,draai dan 3d mark 2001 SE, ik ken mijzelf... Had mijn toetsenbord daarnet bijna verneukt

[ Voor 10% gewijzigd door bke op 21-03-2004 12:53 ]
Verwijderd
nog wat fototjes dan...Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 01:00:
[...]
ik weet het, kwestie van een uur of 4 modden en veel bier dan is fotograferen best moeilijk.
Momenteel ligt ie een beetje bedolven onder de meuk op mijn bureau, als het opgeruimd is zal ik wat meer pics maken.
gr
zonder deksel en zonder licht
met deksel zonder licht en zonder logo
laatje open zonder licht
logo in glas dremelen...
voila
zoals wipe_out eerder al zei... de fotos met de ccfl's aan (en de flits vh toestel uit) zijn jammerlijk mislukt...fototoestel snapt niet zo goed hoe hij iets wat licht geeft moet fotograferen in t donken
edit : fotos wat kleiner
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 13:08 ]
ckers wel mooi gedaan, nu weet k ook meteen hoe ik mn logo erin ga dremelen
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Verwijderd
eeuuh... dit was een glasplaat...die zijn wat harder als perspex (DUH), ik heb t met zo een steentje gedaan, dat ging goed!DaNiEl KuNsT schreef op 21 maart 2004 @ 13:07:
ckers wel mooi gedaan, nu weet k ook meteen hoe ik mn logo erin ga dremelen
Gewoon licht erover heen gegaan en t plaatje "ingekleurd" t is geen klusje om te doen als je teveel gedronken hebt... t maakt nogal wat kabaal...
ik heb t plaatje wat ik wilde hebben op een sheet gekopierd, dan is t een kwestie van binnen de lijntjes blijven lol...
perspex gaat al oplichten als je t plekje schuurt..daar zou ik dus geen steentje voor nemen. steentje kan wel maar dan is t lastig om t overal even diep te krijgen..
kan je zown setje voor kopen voor je dremel... tegelsnij ding ofzo..
dan is t wel tedoen...als je tenminste een fijn steentje hebt...
tipje van mijn kant, als je op glas gaat werken probeer eerst eens een stuk op een oud longdrinkglas om te kijken hoe t wordt...hoe veel er af moet voor welk resultaat..
suc6
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 13:53 ]
nice. maar ik mis wat, benchmarks en oc specsVerwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 22:21:
klein beetje gemod
de stappen:
3. 2 Fans erop monteren (ja moet wel goed gekoeld worden als ie op hogere clocksnelheid gaat draaien)
4. Flashen naar XT
de foto's
Zalman + 2 fansin TL licht...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Als je je drives stealth, hoe maak je dan je drive open? (ultra noobvraag)
Softwarematig? of is er nog een andere manier?
Verwijderd
vaak zie je dat de "stealth" aan de binnenkant terhoogte van t open knopje een busje oid heeft die strak tegen t knopje aanzit...Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 13:51:
Als je je drives stealth, hoe maak je dan je drive open? (ultra noobvraag)
kwestie van drukken op die bay en dan gaat tie vanzelf open
Verwijderd
Probeer eens 375.Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 22:44:
Wegens waterkoeling hebt mn odue p4 kooler op mn GF4 Ti4200 geplakt.
[afbeelding]
Zo ver kan ik mijn GeForce MX 480 drukken met een Thermaltake Heatpipe "sandwitch achtige" heatsink zonder fan.
Bij jou zit er ook nog es een dikke fan op te loeien
Verwijderd
Pentagrammen hebben nix met de duivel oftewel satan te maken hoor
Maar ik begrijp je standpunt
Verwijderd
wel als ze met de punt naar beneden staan...Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 15:11:
[...]
Pentagrammen hebben nix met de duivel oftewel satan te maken hoor
Maar ik begrijp je standpunt
Verwijderd
Juist
Maar dan zijn ook geen echte pentagrammen meer.
En het is toch wel duiderlijk dat die van mij recht staan
Niet echt een mod maar toch wel ff leuk om te laten zien!
Nieuwe chieftec kast en 560w Thermaltake binnen!
De chieftec + frontinleg kostte me 85 euro en de TT voeding 150 euro bij freezinghardware. Toen ik de doos van de case openmaakte werd ik aangenaam verrast! Er zat een 360w chieftec voeding in!! Die had er niet bij moeten zitten, op de site staat nl niet dat er een voeding bijgeleverd wordt en andere sites met vergelijkbare prijzen voor de chieftec BX vermelden ook duidelijk dat er géén voeding bij zit. Nu heb ik mooi een 2e testvoeding!
Daarna alles maar netjes in mijn case bouwen en stiller maken
Voor de rest mijn oude hardware nogsteeds, van de zomer ga ik upgraden.
Chieftec BX (Zilver-Zilver met zwarte 02 inleg)
Thermaltake 560w voeding
Asus P4PE mobo
P4 2666 @ 3100Mhz
Ati R9700@9800XT bios 430/375
512mb corsair PC3000 @ 420 Mhz @ cas2
Pioneer Dvd 106s
Aopen chamelion cd-rwiter (moet nog terug komen van RMA)
SB audigy
realtek netwerkkaartje
De 360w voeding!

De thermaltake 560w voeding

Asus P4PE en Swiftech MCX4000 koeler

voeding erin en kabels beetje weggewerkt

To do:
- hdd koeler naar bovenste slot (kan nu nog niet want dan gaat het deurtje niet meer dicht
- zilvere floppydrive (is besteld)
- Cd writer terug
- zilveren frontje pioneer (iemand?)
- hdd koeler op 5v (bij 7 volt hoor ik hem nog)
De chieftec + frontinleg kostte me 85 euro en de TT voeding 150 euro bij freezinghardware. Toen ik de doos van de case openmaakte werd ik aangenaam verrast! Er zat een 360w chieftec voeding in!! Die had er niet bij moeten zitten, op de site staat nl niet dat er een voeding bijgeleverd wordt en andere sites met vergelijkbare prijzen voor de chieftec BX vermelden ook duidelijk dat er géén voeding bij zit. Nu heb ik mooi een 2e testvoeding!
Thermaltake 560w voeding
Asus P4PE mobo
P4 2666 @ 3100Mhz
Pioneer Dvd 106s
SB audigy
realtek netwerkkaartje
De 360w voeding!
To do:
- hdd koeler naar bovenste slot (kan nu nog niet want dan gaat het deurtje niet meer dicht
- Cd writer terug
Verwijderd
Mmm, dazz wel mooi dat je zo ff nog een voeding erbij hebt, hopen dat ik dat ook heb als ik mijne koop
.
Wrom heb je eigenlijk zo'n uber voeding nodig ? Niet dat ik hem niet zou willen hebben ofzo
En btw nais specs.
Wrom heb je eigenlijk zo'n uber voeding nodig ? Niet dat ik hem niet zou willen hebben ofzo
En btw nais specs.
Ik heb hiero pics van iets kleins mar de plaatjes zijn zo groot vandaar dee links
mijn Mod van mn Voeding(pics oude kast):
Wel alleen op mn voeding letten
http://guardians.greatnow.com/Afbeelding%20008.jpg
Voeding aan met veel licht erbij:
http://guardians.greatnow.com/Afbeelding.jpg
Wazig plaatje voeding aan:
http://guardians.greatnow.com/Afbeelding%20009.jpg
Mn oude kast:
http://guardians.greatnow.com/Afbeelding%20012.jpg
ik heb xpres niet geresized omdat ze erg groot zijn en de kleine plaatjes heb nog niet ge upload
mijn Mod van mn Voeding(pics oude kast):
Wel alleen op mn voeding letten
http://guardians.greatnow.com/Afbeelding%20008.jpg
Voeding aan met veel licht erbij:
http://guardians.greatnow.com/Afbeelding.jpg
Wazig plaatje voeding aan:
http://guardians.greatnow.com/Afbeelding%20009.jpg
Mn oude kast:
http://guardians.greatnow.com/Afbeelding%20012.jpg
ik heb xpres niet geresized omdat ze erg groot zijn en de kleine plaatjes heb nog niet ge upload
Links naar plaatjes werken niet
je moet de link copien en pasten, kan je ze niet ergens anders hosten?
zodat je ze ook zo hier neer kan zetten?
je moet de link copien en pasten, kan je ze niet ergens anders hosten?
zodat je ze ook zo hier neer kan zetten?
Zelf spuiten? Of de fabrikant mailen heb ik ook gedaan, keurig bij lite onRace Eend schreef op 21 maart 2004 @ 15:31:
Niet echt een mod maar toch wel ff leuk om te laten zien!
Thermaltake 560w voeding
Asus P4PE mobo
P4 2666 @ 3100Mhz
Pioneer Dvd 106s
SB audigy
realtek netwerkkaartje
De 360w voeding!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
To do:
- Cd writer terug
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Verwijderd
OMG! core op 375mhz?? never, ik krijg hem amper op 305mhz zonder artifacts in UT2004Probeer eens 375.
Zo ver kan ik mijn GeForce MX 480 drukken met een Thermaltake Heatpipe "sandwitch achtige" heatsink zonder fan.
Bij jou zit er ook nog es een dikke fan op te loeien
ik draai nu dus 304mhz core en 615mhz geheugen
edit: de onderkant word nog steeds er heet, ik kan mijn vinger er geen 5sec ophouden.
maar als ik fan uitzet dan word heatsink vrij heet, dus hij maakt wel goed contact,,hoe gan ik heatsink op achterkant plakken?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2004 16:41 ]
Verwijderd
Gewoon nog een heatsink heel lomp op de achterkant plakken, heb ik ook.Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 16:24:
[...]
OMG! core op 375mhz?? never, ik krijg hem amper op 305mhz zonder artifacts in UT2004
ik draai nu dus 304mhz core en 615mhz geheugen
edit: de onderkant word nog steeds er heet, ik kan mijn vinger er geen 5sec ophouden.
maar alds ik fan uitzet dan word heatsink vrij heet, dus hij maakt wel goed contact,,hoe gan ik heatsink op achterkant plakken?
Want officieel past dat sandwich geval niet 100% op me kaart
Ach, ik had net niks te doen en d'r lag nog een oude hard disk in m'n kast. Wist niet eens hoeveel MB / GB en ik had dat ding al eens een paar keer open gemaakt. Dus er zat al zeker wat stof op en zo. Ik dacht: what the heck, kijken of ie het nog doet. PC uit, HDD aangesloten en hij werd netjes herkend door het bios. Blijkt dat kreng maar 115 MB te zijn.
Anyway, ik het deksel er ook ff afgehaald. Ik wou toch nog ff zien hoe ie er ook al weer uitzag. Maar ja, je vraagt je dan ook af of ie ook werkt als ie open en bloot in de open lucht ligt. Dus, kap eraf, PC aan en hij deed het.
Hieronder wat foto's. Voor een filmpje waar ik de hele schijf ff volstouw met 115 MB aan losse bestandjes, klik op onderstaande link.
Filmpje schijf in werking

Anyway, ik het deksel er ook ff afgehaald. Ik wou toch nog ff zien hoe ie er ook al weer uitzag. Maar ja, je vraagt je dan ook af of ie ook werkt als ie open en bloot in de open lucht ligt. Dus, kap eraf, PC aan en hij deed het.

[ Voor 4% gewijzigd door Pimmeh op 21-03-2004 17:55 ]
Verwijderd
daar ben ik weer 
als je paar reply's terug kijkt zie je dat ik mijn cd-rom had gestealth en ik van plan was hetzelfde te doen met m'n brander....well...i did it
. D8 waarom niet, pakte die brander d'r uit en ging aan de slag. Hier weer de foto's met uitleg
om deze brander gaat het dus

en zo zit het lego er weer op

klittenband aan de cd-rom nadat ik dat verdraaide klepje eruit had gehaald (jammergenoeg sprongen die veertjes weer terug naar binnen dus die zitten er nu nog in...kan geen kwaad hoop ik?)

nu ziet ie er zo uit

en open zijn ze zo (en ja het klopt dat ze niet precies boven elkaar zitten...komt denks door dat extra laagje lego, wat wel noodzakelijk was)

deze ging ff wat lastiger omdat me lijmpistool bijna leeg was, kon niet echt een fout permiteren dus daarom ziet het er slordig uit bij het 2e plaatje
. Mjah dat ziet toch niemand (behalve alle got-bezoekers...maarjah...)
als je paar reply's terug kijkt zie je dat ik mijn cd-rom had gestealth en ik van plan was hetzelfde te doen met m'n brander....well...i did it
om deze brander gaat het dus

en zo zit het lego er weer op

klittenband aan de cd-rom nadat ik dat verdraaide klepje eruit had gehaald (jammergenoeg sprongen die veertjes weer terug naar binnen dus die zitten er nu nog in...kan geen kwaad hoop ik?)

nu ziet ie er zo uit

en open zijn ze zo (en ja het klopt dat ze niet precies boven elkaar zitten...komt denks door dat extra laagje lego, wat wel noodzakelijk was)

deze ging ff wat lastiger omdat me lijmpistool bijna leeg was, kon niet echt een fout permiteren dus daarom ziet het er slordig uit bij het 2e plaatje
Verwijderd
Mar er zitte van die dingentjes om de achterkant van GPU heen, als ik er "lomp" een heatsink opleg dan zullen ze contact maken.Gewoon nog een heatsink heel lomp op de achterkant plakken, heb ik ook.
Want officieel past dat sandwich geval niet 100% op me kaart
ER meot dus een ophoginkje komen, hoe kan ik dat het beste doen?
Ik ben weer even verder gegaan met mijn Lian Li PC-70.
Ik heb op het moment weinig tijd, dus vandaar dat het niet zo snel gaat
.
Laatste wat ik hiervoor gedaan heb was het window erin:
[rml]Tutti-frutti in dit topic[/rml]
Nu heb ik een gat gedremeld, voor de evo360 radiator.
Onder de radiator heb ik de fans hangen, via visdraadjes. Dit heeft als voordeel dat er geen mechanische overbrenging van trillingen zijn, en he dus weer stiller wordt. De fans hangen dus aan de andere kant dan waar ze normaal bevestigd kunnen worden.

[clickable]

Ik moet zoals je kunt zien alleen nog even de bevestiging van de radiator maken, oftewel, 4 gaatkes boren
.
Ik heb geen grill die ik boven de radiator ga doen. Ik zit te denken om daar fijn gaas boven te doen. Een soort gaas net als bij de coolermaster centurion kastjes
Wanneer ik even tijd heb ga ik dit fijne horregaas halen. I'll keep you informed!
Ik heb op het moment weinig tijd, dus vandaar dat het niet zo snel gaat

Onder de radiator heb ik de fans hangen, via visdraadjes. Dit heeft als voordeel dat er geen mechanische overbrenging van trillingen zijn, en he dus weer stiller wordt. De fans hangen dus aan de andere kant dan waar ze normaal bevestigd kunnen worden.
[clickable]
Ik moet zoals je kunt zien alleen nog even de bevestiging van de radiator maken, oftewel, 4 gaatkes boren
Ik heb geen grill die ik boven de radiator ga doen. Ik zit te denken om daar fijn gaas boven te doen. Een soort gaas net als bij de coolermaster centurion kastjes
Wanneer ik even tijd heb ga ik dit fijne horregaas halen. I'll keep you informed!
[ Voor 4% gewijzigd door Tutti-frutti op 21-03-2004 21:38 ]
Verwijderd
klein plat blokje alu/koper misschien?Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 21:22:
[...]
Mar er zitte van die dingentjes om de achterkant van GPU heen, als ik er "lomp" een heatsink opleg dan zullen ze contact maken.
ER meot dus een ophoginkje komen, hoe kan ik dat het beste doen?
Maak je er ff een gat in ofzow schroef je hem aan de heatsink en dan monteer je hem
misschien leuk om daar ook nog es een fan op de laten loeien.
zal hij wel wat meer geluid maken, maar als je op mij lijkt *luisterd naar computer* maakt je dat niet zoveel uit
(computer lijkt windturbine)
Waar heb je daat toppannel vandaan (van die Lian-li) of heb je die zelf gemaakt. ???Tutti-frutti schreef op 21 maart 2004 @ 21:37:
Ik heb op het moment weinig tijd, dus vandaar dat het niet zo snel gaat.
Nu heb ik een gat gedremeld, voor de [url=http://w.....url]
Onder de radiator heb ik de fans hangen, via visdraadjes. Dit heeft als voordeel
*knip
FreeReef.nl
Thx! Idd zeer lekker een extra voeding!Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 15:48:
Mmm, dazz wel mooi dat je zo ff nog een voeding erbij hebt, hopen dat ik dat ook heb als ik mijne koop.
En btw nais specs.
Ik heb ook helemaal geen 560w voeding nodig verder. In de toekomst wil ik wel een A64 en waterkoeling (van de zomer), maar dan nog heb je geen 560w nodig.
Ik wilde deze gewoon graag omdat ie zulke uber specs had en toch weer beter wilde dan mijn vorige enermax 465w. De 480w van Thermaltake was nl niet echt sterker qua amperes dan de 465w enermax.
De TT 560w is wel beter op alle punten, vandaar.
Verwijderd
Heb je er nu een DFI Lanparty inzitten maar heb je geen window in je kast????Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 22:32:
Ok hier is nog iets, dit heb ik vanmiddag ff gemaakt
Een soort van "tribal" sticker (middelste sticker) dit koste me wel 1 pentagram maar die was toch een btje scheef
[afbeelding]

kicke, ik zou zeggen plexi dr op en inbouwen die hap. Altijd makkelijk als soort HUGE usb penCmdr Chakotay schreef op 21 maart 2004 @ 17:38:
Ach, ik had net niks te doen en d'r lag nog een oude hard disk in m'n kast. Wist niet eens hoeveel MB / GB en ik had dat ding al eens een paar keer open gemaakt. Dus er zat al zeker wat stof op en zo. Ik dacht: what the heck, kijken of ie het nog doet. PC uit, HDD aangesloten en hij werd netjes herkend door het bios. Blijkt dat kreng maar 115 MB te zijn.
Anyway, ik het deksel er ook ff afgehaald. Ik wou toch nog ff zien hoe ie er ook al weer uitzag. Maar ja, je vraagt je dan ook af of ie ook werkt als ie open en bloot in de open lucht ligt. Dus, kap eraf, PC aan en hij deed het.Hieronder wat foto's. Voor een filmpje waar ik de hele schijf ff volstouw met 115 MB aan losse bestandjes, klik op onderstaande link.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Zit geen DFI shit in die stickers werden bij een lan uitgedeelt.Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 10:37:
[...]
Heb je er nu een DFI Lanparty inzitten maar heb je geen window in je kast????
![]()
![]()
![]()
Wist ik veel dat "lanparty" mobo type was
he Tutti-frutti dat ziet er goed uit!Tutti-frutti schreef op 21 maart 2004 @ 21:37:
Ik heb op het moment weinig tijd, dus vandaar dat het niet zo snel gaat.
[afbeelding]
[clickable]
[afbeelding]
Ik moet zoals je kunt zien alleen nog even de bevestiging van de radiator maken, oftewel, 4 gaatkes boren.
Waar heb je die radiator gekocht?
ik ben zelf op zoek naar de evo 240 ik weet dat tweakstore hem heeft maar die reageren niet meer op mijn mails
En ga je de fans erdoorheen laten blazen?
Men nemen een boortje, boort de popnagels uit, haalt de toppanel er vanaf en gaat dremelennketelaar schreef op 22 maart 2004 @ 08:58:
[...]
Waar heb je daat toppannel vandaan (van die Lian-li) of heb je die zelf gemaakt. ???
Ik heb hem gekocht bij www.alphacool.de, kheb daar mijn complete waterkoel set gekocht, met de nexxxos HP cpu blok.idioteque schreef op 22 maart 2004 @ 14:13:
[...]
he Tutti-frutti dat ziet er goed uit!
Waar heb je die radiator gekocht?
ik ben zelf op zoek naar de evo 240 ik weet dat tweakstore hem heeft maar die reageren niet meer op mijn mails
En ga je de fans erdoorheen laten blazen?
Maaruh... tweakstore heeft hem gewoon hoor.
http://www.tweakstore.nl/...b3b5decb&abt=21&itemgr=76
Ik heb zelf dus een evo 360. Ik laat er dus fans onder hangen, 1x 12cm + 2x 8cm, die via visdraadjes zijn opgehangen. Wat je dus aan de bovenkant van mijn lianli kast te zien krijgt zijn dus geen fans, maar de radiator, met maybe wat gaas erover.
[ Voor 13% gewijzigd door Tutti-frutti op 22-03-2004 16:45 ]
Verwijderd
hoe heb je je 9700 pro op een 9800XT gekregen??Race Eend schreef op 21 maart 2004 @ 15:31:
Thermaltake 560w voeding
Asus P4PE mobo
P4 2666 @ 3100Mhz
Pioneer Dvd 106s
SB audigy
realtek netwerkkaartje
met dat gaas heeft de lucht were meer weerstand en dan dus weer meer geluid, lijkt me een beetje tegenstrijdig...Tutti-frutti schreef op 22 maart 2004 @ 16:43:
[...]
Maaruh... tweakstore heeft hem gewoon hoor.
Ik heb zelf dus een evo 360. Ik laat er dus fans onder hangen, 1x 12cm + 2x 8cm, die via visdraadjes zijn opgehangen. Wat je dus aan de bovenkant van mijn lianli kast te zien krijgt zijn dus geen fans, maar de radiator, met maybe wat gaas erover.
ha die regroup gangerVerwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 13:54:
[...]
Zit geen DFI shit in die stickers werden bij een lan uitgedeelt.
Wist ik veel dat "lanparty" mobo type was
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Dit topic is gesloten.