Dank u!Draai de slashes in de url's eens om. Niet \ maar /.
[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 13-03-2004 10:57 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dank u!Draai de slashes in de url's eens om. Niet \ maar /.
[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 13-03-2004 10:57 ]
* Stoney3K agrees with both...
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
Anoniem: 104176
wow... daar moeten flink wat stekkertjes inAnoniem: 82929 schreef op 12 maart 2004 @ 18:01:
Zonde????![]()
Misschien wel voor de mensen die een UPS willen gebruiken.
Maar ik ga er mijn server in bouwen, die mooi compact wordt zoals je ziet.![]()
![]()
Specs;
Soltek PII moederbord 450 mhz @ 500 mhz
2x256 mb sdram
2x80 gig. Westerndigital 8mb cache
2x LAN
Dit zijn de plaatjes van hoe de UPS nu nog is;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen omtrend dit project
Anoniem: 94711
He, jammerfloriske.nl schreef op 10 maart 2004 @ 19:15:
[...]
nee helaas![]()
jep het komt echt op de markt, had het zelf ook niet verwacht
ok, klein tipje van de sluier, de rest volgt wanneer ik toestemming van sunbeam krijg om te promoten
[afbeelding]
* floriske.nl zegt niet welk deel van de foto dit is en hoe hij gespiegeld of gedraait is
[ Voor 8% gewijzigd door Exigence op 12-03-2004 20:31 ]
Anoniem: 107703
Wow, Vet! Waar heb je die sleevingkit vandaan? Bestelt op de Vantec site zelf of een andere winkel? Je ziet dat niet vaak, een uv sleevingkit?!DaTiezl schreef op 12 maart 2004 @ 19:08:
Jew... Klein modje. Mijn PSU gemeshed met Vantec Sleevingkit:
[afbeelding]
Resultaat (onduidelijke cam, ik heb er een UV-CCFLtje voorgehangen maar nog is het UV-resultaat niet erg goed te zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook wat extra kabels gemeshed zoals de voeding van mijn Aero4 eb de windowfan-voeding. Verder wil ik mijn IDE kabels nog wat beter wegwerken/rounded cables kopen want het is nog vrij rommelig...
Ik ben iig tevreden met het resultaat...Die UV-groene gloed is vet!
Anoniem: 102064
Anoniem: 108712
Ioniq 5 P45
Die ziet er echt wel vet uit,
[ Voor 94% gewijzigd door Armageddon_2k op 13-03-2004 19:31 ]
Post hier de resultaten maarfooker schreef op 13 maart 2004 @ 10:44:
[...]
Die ziet er echt wel vet uit,
het is dat ik ook een chieftech heb![]()
nog mooier zou zijn wat uv plakand toch?
Asus Zenbook i7 256gb
lol, precies wat ik dachtGleNnoS_ schreef op 11 maart 2004 @ 22:00:
[...]
Ziet er leuk uit! Kan je ze ook laten knipperen ? Anders kon je misschien net zo goed een ccfl er onder doenKweet alleen niet ofdat past
[ Voor 11% gewijzigd door floriske.nl op 13-03-2004 15:37 ]
Whehe dat lichtcomputertje is erguh leetfloriske.nl schreef op 13 maart 2004 @ 14:46:
[...]
lol, precies wat ik dacht![]()
ik heb er inderdaad gewoon een 30 cm ccfl onder hangen, en tjah die knippert ook nog eens een keer aangezien ik al mijn ccfl's aan een lichtcomputertje van velleman heb hangen
* floriske.nl heeft trouwens alle foto's weer terug geplaatst in zijn CIP topic voor de liefhebbers (zie sig)
Neej, ze staan idd niet op de site, maar na een mailtje of belletje was mij alles duidelijk:)Anoniem: 102064 schreef op 12 maart 2004 @ 22:43:
Die setjes cable sleeving (groen, rood, geel, blauw en zwart) verkopen ze via Wallabie.com, alleen het filiaal in zundert heeft ze (OP VOORRAAD!!) en nee ze staan nog niet op de site (tenminste de laatste keer dat ik keer).
Is idd een vet uiterlijkmet die groene sleeving. Wil het zelf ook gaan doen, alleen weet ik nog niet goed welke kleur ik ga halen want ik heb blauwe led's en blauwe verlichting in mijn aerogate II maar de blauwe sleeving is niet uv-reaktief
. En om nu rood of groen te combineren met blauw vind ik niet zo.
Ik weet het ik weet het, maar ik moet om te beginnen zo goed als alles buiten doen dus het wachten is op mooi weerGleNnoS_ schreef op 13 maart 2004 @ 16:03:
[...]
Whehe dat lichtcomputertje is erguh leet[ check filmpje ]
BTW is vind dat je die CiP echt moet af maken! Hij is zoooo mooi!
[ Voor 15% gewijzigd door floriske.nl op 13-03-2004 17:49 ]
[ Voor 21% gewijzigd door KnOeFz op 14-03-2004 09:19 . Reden: 1000 typo's verbeterd ]
I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt
het ziet er zo behoorlijk goed uit
Anoniem: 97730
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 97730 op 13-03-2004 18:06 ]
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Yup ik heb em iid ook via wallabie. Ge-emailt en binnen 2 dagen in huis. Verzendkosten (onder rembours) was 12E wat een totaal van 25E maakte...Maar dan heb je ook wel een mooie kit. Tevens heb ik nog genoeg over om nog een voeding te meshen.Anoniem: 102064 schreef op 12 maart 2004 @ 22:43:
Die setjes cable sleeving (groen, rood, geel, blauw en zwart) verkopen ze via Wallabie.com, alleen het filiaal in zundert heeft ze (OP VOORRAAD!!) en nee ze staan nog niet op de site (tenminste de laatste keer dat ik keer).
Is idd een vet uiterlijkmet die groene sleeving. Wil het zelf ook gaan doen, alleen weet ik nog niet goed welke kleur ik ga halen want ik heb blauwe led's en blauwe verlichting in mijn aerogate II maar de blauwe sleeving is niet uv-reaktief
. En om nu rood of groen te combineren met blauw vind ik niet zo.
[ Voor 5% gewijzigd door DaTiezl op 13-03-2004 18:27 ]
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
Da's heeel leuk gedaanKnOeFz schreef op 13 maart 2004 @ 18:00:
Eindelijk heb ik ook maar eerns de moed gevonden om m'n case aan te pakken.Ik wilde m'n 240x128 lcd in het front hebben, had een zwarte dvd-speler gekregen die niet bij mijn witte kast paste. Verder wilde ik m'n hardisk vu en audio vumetertjes er in verwerken. En m'n floppy zat er werkloos in, die mocht wel verdwijnen.
![]()
Bij de Praxis een plaat 6 mm MDF gekocht, de buitenmaten laten zagen en vervolgens met de figuurzaag de gaten voor de drives, lcd en aan/uit knop gezaagd. Na een dagje zagen, vijlen en lijmen zag het er zo uit... oud en nieuw naast elkaar:
[afbeelding]
Omdat het frontje wat dikker is dan de originele (zodat de printjes van de vu-metertjes er achte konden) moesten ook de cd/dvd drives wat naar voren.
[afbeelding]
Toen ook nog een mooi knopje om hem aan te zetten gezocht (ace systems bedankt!) en de boel in elkaar gezet. Aan de zijkant zit een knopje om het contrast te regelen, een connector om het lcd aan de lpt poort te verbinden (wil dat niet binnendoor de kast leggen omdat ik af en toe ook andere dingen aan de lpt hang) en daaronder een audio jack in voor de vu metertjes en een audiojack uit die naar de speakers gaat.
[afbeelding]
Ik ben er best wel tevreden over, het geheel is strakker geworden dan ik had verwacht. Nu moet ik nog een zwart fronje voor mij lite-on brander ergens op de kop zien te tikken. (Misschien dat iemand er eentje over heeft? Of wil ruilen tegen een witte?)
Misschien dat ik de mdf tpv de ledjes nog wat moet weg steken met een bijteltje omdat de leds wel erg diep terug liggen zo. Als powerled wil ik nog een rgb led achter een reepje plexie maken dat boven in de kast komt, maar dat komt zodra m'n rgb's van de ia binnen zijn. Ben ook nog ff moed aan het verzamelen om het lcd uit elkaar te halen om het frame ook zwart te spuiten... maar zou het zonde vinden als ie daarna een lijntje mist ofzo. Ohja, ook moet ik nog ergens 4 dopmoertjes M3 zien te vinden... heb alle bouwmarkten gehad in de buurt hier zonder succes.
Kun je niet wat tape over het "scherm" gooien en dan met de spuitbus eroverheen?KnOeFz schreef op 13 maart 2004 @ 18:00:
Ben ook nog ff moed aan het verzamelen om het lcd uit elkaar te halen om het frame ook zwart te spuiten... maar zou het zonde vinden als ie daarna een lijntje mist ofzo.
I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt
Voor de lite-on frontjes kun je maxpert ff proberen (heb ik hem ook weg)KnOeFz schreef op 13 maart 2004 @ 18:00:
Eindelijk heb ik ook maar eerns de moed gevonden om m'n case aan te pakken.Ik wilde m'n 240x128 lcd in het front hebben, had een zwarte dvd-speler gekregen die niet bij mijn witte kast paste. Verder wilde ik m'n hardisk vu en audio vumetertjes er in verwerken. En m'n floppy zat er werkloos in, die mocht wel verdwijnen.
![]()
Bij de Praxis een plaat 6 mm MDF gekocht, de buitenmaten laten zagen en vervolgens met de figuurzaag de gaten voor de drives, lcd en aan/uit knop gezaagd. Na een dagje zagen, vijlen en lijmen zag het er zo uit... oud en nieuw naast elkaar:
[afbeelding]
Omdat het frontje wat dikker is dan de originele (zodat de printjes van de vu-metertjes er achte konden) moesten ook de cd/dvd drives wat naar voren.
[afbeelding]
Toen ook nog een mooi knopje om hem aan te zetten gezocht (ace systems bedankt!) en de boel in elkaar gezet. Aan de zijkant zit een knopje om het contrast te regelen, een connector om het lcd aan de lpt poort te verbinden (wil dat niet binnendoor de kast leggen omdat ik af en toe ook andere dingen aan de lpt hang) en daaronder een audio jack in voor de vu metertjes en een audiojack uit die naar de speakers gaat.
[afbeelding]
Ik ben er best wel tevreden over, het geheel is strakker geworden dan ik had verwacht. Nu moet ik nog een zwart fronje voor mij lite-on brander ergens op de kop zien te tikken. (Misschien dat iemand er eentje over heeft? Of wil ruilen tegen een witte?)
Misschien dat ik de mdf tpv de ledjes nog wat moet weg steken met een bijteltje omdat de leds wel erg diep terug liggen zo. Als powerled wil ik nog een rgb led achter een reepje plexie maken dat boven in de kast komt, maar dat komt zodra m'n rgb's van de ia binnen zijn. Ben ook nog ff moed aan het verzamelen om het lcd uit elkaar te halen om het frame ook zwart te spuiten... maar zou het zonde vinden als ie daarna een lijntje mist ofzo. Ohja, ook moet ik nog ergens 4 dopmoertjes M3 zien te vinden... heb alle bouwmarkten gehad in de buurt hier zonder succes.
Digital Media Junkie
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 97730 op 13-03-2004 20:15 ]
[ Voor 27% gewijzigd door KnOeFz op 13-03-2004 20:38 ]
Moet toegeven dat ik erg weinig met floppy's werk. Aleen eigenlijk nog om mijn bios te flashen.KnOeFz schreef op 13 maart 2004 @ 20:34:
hmmm... 'k moet toegeven dat ik er niet aan zie dat ie zelf gespoten isZiet er erg goed uit! Gebruik je ook floppies? Ik zie er ook helemaal geen slijtsporen.
Anoniem: 81077
Anoniem: 101565
Heb je daar nog een schema van liggen? MN email: anteplitarik@hotmail.comAnoniem: 74303 schreef op 14 maart 2004 @ 14:21:
In het kader van mijn casemod heb ik een rheobus gebouwd:
[afbeelding]
jah dat schema wil ik ook wel hebben, kan je hem anders even hier posten?Anoniem: 101565 schreef op 14 maart 2004 @ 16:03:
[...]
Heb je daar nog een schema van liggen? MN email: anteplitarik@hotmail.com
Anoniem: 103226
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Signature unavailable
Thanx!Anoniem: 81077 schreef op 14 maart 2004 @ 14:31:
Hey KnOeFz , mooie front.
Ik ga binnenkort een mdf kast maken en ik vroeg me af hoe je het zo mooi mat zwart hebt gekregen.
Mijn plan was aanvankelijk dit: 1. goed schuren natuurlijk 2. primer erop spuiten 3. weer schuren 4. zwarte laklaag erop.
Maar ik denk dat ik dan niet de kleur/het effect dat jij hebt krijg. Krijg ik met mijn plan uberhaubt de zwarte plastic/lak look.
[ Voor 13% gewijzigd door KnOeFz op 14-03-2004 21:05 ]
Motip spuitbussen.. Eerst mooi opschuren, dan stof en vetvrij maken, dan primer aanleggen. 20' laten drogen. Vervolgens in fijne laagjes de verf aanbrengen, anders krijg je druipers..geez schreef op 15 maart 2004 @ 08:37:
Welke verf kunnen jullie mij aanraden om mijn floppy te spuiten? dat plastic dus.
Ik wil nml. mijn floppy en swap-bay spuiten... dat wit staat absoluut niet met grijze case
even een vraag aan jouw. Ten eerste ziet dat er erg flex uit. daarom zou ik het ook graag willen. (als je het niet erg vind) alleen ik kan er geen ccfl onderplaatsen omdat er te weinig ruimte is onder mijn kast.Anoniem: 91357 schreef op 11 maart 2004 @ 20:13:
Ik had zondag ff niks te doen dus ik dacht laat ik ff wat leuks maken voor mijn PC.
Ik ben toen begonnen om 16 LED's onder mijn PC kast te maken![]()
Hieronder zie je 3 foto's die het wel duidelijk maken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 81438
Ziet er mooi uit! Misschien ideetje om cd-rom en zo zwart te maken en dan ook van die witte streepe er over heenGreenFury schreef op 15 maart 2004 @ 13:37:
[afbeelding]
ffe een blauwe ccfl in me front gedaan, omdat de coolermaster musketeer er een beetje kaal uitzag alleen in het blauw.
thx! dat ga ik proberenScSi_009 schreef op 15 maart 2004 @ 09:22:
[...]
Motip spuitbussen.. Eerst mooi opschuren, dan stof en vetvrij maken, dan primer aanleggen. 20' laten drogen. Vervolgens in fijne laagjes de verf aanbrengen, anders krijg je druipers..
[ Voor 5% gewijzigd door geez op 15-03-2004 16:12 ]
Anoniem: 64711
Asus Zenbook i7 256gb
dat 2e idee van je is nog eens zo gek nog nietAnoniem: 64711 schreef op 15 maart 2004 @ 18:44:
Zo, post ik maar eens mn modjes:
Kast is gespoten met Hammerite hamerslag zilver.
[afbeelding]
Bovenste 3,5bay led van netwerkkaart in gemaakt. Aan de rechterkant 2 usb poorten gemaakt. En natuurlijk de hd-led vervangen, voor een blauwe. (inmiddels zit er nu ook een dvd-speler in)
[afbeelding]
Rooster voor voedingsfan weggeknipd, 2 witte leds in rand gemaakt.
Altijd zoeken naar de aansluitingen, en al helemaal in het donker, is verleden tijd.
[afbeelding]
Raampje in de bovenkant gemaakt.
[afbeelding]
Compaq ramplankje van leds voorzien.
[afbeelding]
En natuurlijk de zijkant. (zijkant moet nog een x worden gespoten)
Crash-Override schreef op 15 maart 2004 @ 19:51:
[...]
dat 2e idee van je is nog eens zo gek nog niet
ik zie ook bijna niks als ik onder m'n bureau moet kruipen om een USB kabel ofzo in te pluggen, dus ik denk dat ik in de toekomst eens iets soortgelijks ga doen
Volgens mij werkt dit niet, want je moet eerst je comp aanzetten, voordat de leds het doen.Zo, post ik maar eens mn modjes:
Kast is gespoten met Hammerite hamerslag zilver.
[afbeelding]
Bovenste 3,5bay led van netwerkkaart in gemaakt. Aan de rechterkant 2 usb poorten gemaakt. En natuurlijk de hd-led vervangen, voor een blauwe. (inmiddels zit er nu ook een dvd-speler in)
[afbeelding]
Rooster voor voedingsfan weggeknipd, 2 witte leds in rand gemaakt.
Altijd zoeken naar de aansluitingen, en al helemaal in het donker, is verleden tijd.
[afbeelding]
Raampje in de bovenkant gemaakt.
[afbeelding]
Compaq ramplankje van leds voorzien.
[afbeelding]
En natuurlijk de zijkant. (zijkant moet nog een x worden gespoten)
ThaDheiz NL schreef op 15 maart 2004 @ 20:24:
[...]
Volgens mij werkt dit niet, want je moet eerst je comp aanzetten, voordat de leds het doen.Je comp kan niet opstarten als je je muis, toetsenbord etc. en niet in stopt.
Een leuk bedacht modje, maar (nog) net niet bruikbaar genoeg
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 64711 op 15-03-2004 20:35 ]
Welke mod is nou wel bruikbaar??ThaDheiz NL schreef op 15 maart 2004 @ 20:24:
[...]
Volgens mij werkt dit niet, want je moet eerst je comp aanzetten, voordat de leds het doen.Je comp kan niet opstarten als je je muis, toetsenbord etc. en niet in stopt.
Een leuk bedacht modje, maar (nog) net niet bruikbaar genoeg
je mag er hier ook nog wel een aantal neerplempen hoorAnoniem: 64711 schreef op 15 maart 2004 @ 20:11:
Die leds aan de achterkant werken echt superz![]()
Kan je nog wel wat foto's mailen als je wilt ?
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 64711 op 15-03-2004 23:00 ]
Ziet er illuminative uit, maar is het niet irriterend om z'n fel lichtgevende kast te hebben? Leidt dat niet teveel af?Anoniem: 64711 schreef op 15 maart 2004 @ 22:59:
Vooruit dan maar.![]()
![]()
[afbeelding]
Deze foto heb ik overdag gemaakt, een hoop licht dus...
[afbeelding]
's avonds en weer op z'n plekkie onder het bureau.
[afbeelding]
M'n Aero 7 koelertje om de boel cool te houden.
[afbeelding]
Hier zie de witte led's ook zitten, en hoop licht aan de achterkant als het donker is.
M'n HD's liggen op deze foto op de bodem van de kast, vandaar de kabelbrei in het midden.
Inmiddels hangen ze weer op de goede plaats, en zijn alle kabels netjes weggewerkt.
[afbeelding]
En een kleintje om het af te leren![]()
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Geen reactie wil zeggen dat het goed is, niet woow maar zeker ok niet slecht.Anoniem: 108712 schreef op 15 maart 2004 @ 22:31:
Vind nu niemand verder mijn Shuttle Mod op pagina 5 Mooi![]()
Heb er erg mijn best op gedaan hoor![]()
LoL
Anoniem: 74303
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 74303 op 16-03-2004 00:51 . Reden: Tikmisser... ]
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 74303 op 16-03-2004 12:18 ]
Anoniem: 107703
OkAnoniem: 74303 schreef op 16 maart 2004 @ 12:04:
@tarik, geez & guido:
Geen schema... zo moeilijk is het niet maar ik zal es kijken of ik wat in elkaar kan prutsen.
Effe gezocht en mijn bedrading lijkt sterk op dit schema:
[afbeelding]
Ik heb alleen geen schakelaars gebruikt en dan ziet het er zo uit:
[afbeelding]
Wat heeft die potmeter dan voor nut in je laatste schemaAnoniem: 74303 schreef op 16 maart 2004 @ 12:04:
@tarik, geez & guido:
Geen schema... zo moeilijk is het niet maar ik zal es kijken of ik wat in elkaar kan prutsen.
Effe gezocht en mijn bedrading lijkt sterk op dit schema:
[afbeelding]
Ik heb alleen geen schakelaars gebruikt en dan ziet het er zo uit:
[afbeelding]
Oops... ik pas 'm zo aan... :dTentacle1 schreef op 16 maart 2004 @ 12:50:
[...]
Wat heeft die potmeter dan voor nut in je laatste schema
Anoniem: 94556
Een link zou makkelijk zijnmydogisgone schreef op 16 maart 2004 @ 00:28:
ok ik kan het niet laten. wil mijn kastje hier ook even posten..
[afbeelding]
heb trouwens ook Casemod in progress topic hier open staan..dus kom langs voor de rest van de foto's
ik gok deze: [rml][ Cip] WaterCooled Blue UV LianLi PC 71[/rml]
BramBoterham
Altijd handig, zo'n keukenrol
Wat voor 4-pins aansluiting is dat? Gewoon een molex aansluiting zoals ook in je harde schijf zit? Of zoals in je floppy zit? Of bedoel je ech hetzelfde type stekkertje als je gebruikt voor je CPU koeler, maar dan met 4 in plaats van 3 pinnen?Keukenrol schreef op 17 maart 2004 @ 12:12:
fancontroller op een 4-pins hd koeler??
Ik heb een shuttle pc welke in een kast staat, het wordt hier echter erg warm en de hitte kan niet weg. Vandaar dat ik een gat heb gemaakt in de achterplaat van de kast en hier een hd-cooler op gemonteerd.
Dit werkt perfect, de hd-cooler zorgt met zijn 2 fans voor een goede afvoer van de hitte naar buiten toe.
Maar, nu komt tie, hij maakt nogal herrie! Ik wil hem dus sneller of langzamer kunnen laten gaan afhankelijk van het gebruik. Het probleem is echter dat deze hd-cooler dus een 4-pins aansluiting heb en niet een normale 3-pins zoals alle fans.
Hierdoor is er geen fancontroller voor te krijgen, alles werkt met 3-pins.
De vraag is dus, weten jullie mede tweakers misschien een oplossing voor mijn probleem?!
Zo'n zelfde als op je hardeschijf zit (molex d8 ik dat het heette ja)Anoniem: 81438 schreef op 17 maart 2004 @ 12:43:
[...]
Wat voor 4-pins aansluiting is dat? Gewoon een molex aansluiting zoals ook in je harde schijf zit? Of zoals in je floppy zit? Of bedoel je ech hetzelfde type stekkertje als je gebruikt voor je CPU koeler, maar dan met 4 in plaats van 3 pinnen?
Wat voor fan controller heb je in gedachten? Met schakelaars of draaiknoppen?Keukenrol schreef op 17 maart 2004 @ 12:49:
[...]
Zo'n zelfde als op je hardeschijf zit (molex d8 ik dat het heette ja)
Anoniem: 81438 schreef op 17 maart 2004 @ 13:16:
Kheb ff voor je gezocht keukenrol, en ik denk inderdaad wel dat er wat voor te maken moet zijn
Met schakelaars:
http://www.virtual-hideou...7v_12v_baybus/index.shtml
http://www.virtual-hideou...5v_12v_baybus/index.shtml
http://www.virtual-hideout.net/guides/led_baybus/index.shtml
http://bit-tech.net/article/52/2
http://bit-tech.net/article/52/3
Draaiknoppen:
http://www.virtual-hideout.net/guides/rheostats/index.shtml
http://www.bit-tech.net/article/56/
http://bit-tech.net/article/52/4
Zou dit geen oplossing zijn:Keukenrol schreef op 17 maart 2004 @ 14:09:
[...]
ik zocht eigenlijk een standaard (koop in de winkel) oplossing. Ik ben niet zo thuis in electronica en ben op dat gebied nog erg huiverig!
[ Voor 69% gewijzigd door Keukenrol op 17-03-2004 15:18 ]
Casemod: Cubeleon
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Anoniem: 82929
Goede mod, maar dat je tegenwoordig nog genoeg hebt aan 250 wMelle schreef op 17 maart 2004 @ 20:26:
Naar aanleiding van een toekomstig projectje van mij heb ik vast een voeding gemod. Hier zal nog waarschijnlijk wel een CIP op volgen.
Hier alvast wat pics:
Het begon met een lownoise 250watt voeding:
[afbeelding]
Bijn totaal gestripte voeding:
[afbeelding]
Oude fanguard eruit komt een mooiere in:
[afbeelding]
Primen. (let niet op het mooie wasrek):
[afbeelding]
De behuizing zwart gespoten:
[afbeelding]
Aangezien het een lownoise voeding is (zit een print in met temp. sensoren eraan) moet de led fan gesoldeerd worden. De leds heb ik gewon op 12V gezet.
[afbeelding]
Monteren van het netsnoer aansluiting + schakelaars:
[afbeelding]
Bijna klaar nice red mesh![]()
[afbeelding]
Uiteraard een mooie afwerking met zwarte molexen:
[afbeelding]
Totaal overzicht:
[afbeelding]
Rooie fan aan:
[afbeelding]
Voor meer plaatjes: http://www.ofx.nl/ofx_mod/index.htm
Anoniem: 83328
Wat zijn eigenlijk nette spanningen voor een voeding?Sine schreef op 17 maart 2004 @ 21:48:
Nou ...
Op een 300 W aopen heb ik een p4 met 12 HD's zien draaien, en met nagemeten heel nette spanningen ..
Anoniem: 37531
he knoefzKnOeFz schreef op 13 maart 2004 @ 18:00:
Eindelijk heb ik ook maar eens de moed gevonden om m'n case aan te pakken.Ik wilde m'n 240x128 lcd in het front hebben, had een zwarte dvd-speler gekregen die niet bij mijn witte kast paste. Verder wilde ik m'n hardisk vu- en audio vu-metertjes er in verwerken. En m'n floppy zat er werkloos in, die mocht wel verdwijnen.
![]()
[afbeelding]
Omdat het frontje wat dikker is dan de originele (zodat de printjes van de vu-metertjes er achter konden) moesten ook de cd/dvd drives wat naar voren.
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar heb je die mesh en molexen vandaan? Zien er namelijk zeer interessant uitMelle schreef op 17 maart 2004 @ 20:26:
Naar aanleiding van een toekomstig projectje van mij heb ik vast een voeding gemod. Hier zal nog waarschijnlijk wel een CIP op volgen.
Hier alvast wat pics:
<snap>
Bijna klaar nice red mesh![]()
[afbeelding]
Uiteraard een mooie afwerking met zwarte molexen:
[afbeelding]
<snap>
Voor meer plaatjes: http://www.ofx.nl/ofx_mod/index.htm
en zo is het voorspeld!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Wat je ziet is LCDStudio 1.5 De graphics en layout heb ik zelf ontworpen.Anoniem: 37531 schreef op 17 maart 2004 @ 22:42:
[...]
he knoefz
even een vraagje. welk lcd prog draai je hier? ziet er strak uit!! heb je trouwens ook een mailtje gestuurd hierover, hoop het goede mailadres, stond niets in je profiel![]()
![]()
![]()
![]()
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq