Het Grote Motorola V500/V525 Topic [III]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.077 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plipo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10-2024
wha? nouja.. dan nie..

*edit*

Wil toch ff voor de duidelijkheid melden dat die group niet van mij is...

[ Voor 67% gewijzigd door plipo op 09-03-2004 23:55 ]

http://users.boardnation.com/~gp32/ ----> v525 forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 23:32:
mischien moeten we een topic starten over alleen de spellen op de mobiel
mischien een id
ik ding dat de modderators da nie zo leuk vinden :7 , iig, als t over spellen zijn die illegaal gedownload worden B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedemorgen allemaal , nieuwe dag ,,nieuwe kansen
als jullie begrijpen wat ik bedoel O-) O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

ik weet niet of hij al voorbij is gekomen, en ik denk dat de meesten hem al gevonden hebben:
www.motocoder.com
de devsite van motorola. mischien handig om het nieuwe deel in de startpost te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nanax schreef op 10 maart 2004 @ 07:46:
ik weet niet of hij al voorbij is gekomen, en ik denk dat de meesten hem al gevonden hebben:
www.motocoder.com
de devsite van motorola. mischien handig om het nieuwe deel in de startpost te zetten
was al voorbij gekomen, maar kzal m in de startpost zetten, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 07:43:
goedemorgen allemaal , nieuwe dag ,,nieuwe kansen
als jullie begrijpen wat ik bedoel O-) O-) O-)
volgens mij had intoxicated duidelijk iets aan ons verteld..
deze post is zwaar offtopic |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf geen BT dus heb het niet kunnen testen, maar p2kman is te downloaden op motclub.com (volgens mij alle progs die hier besproken worden) onder programs ofzo maar dan in het spaans :)
Probeer het uit zou ik zeggen.

Zelf ben ik ook gaan spelen met p2kman en heb nu in totaal 6421kb totaal geheugen. Iemand postte hier laatst dat ie tot over de 7 mb kwam.. misschien is het al gepost maar welke (grote) bestanden heeft hij/zij erafgegooid? Ik heb zelf alle ringtones op een na --- en de standaardplaatjes eraf gegooid maar kom tot de 6,5. :?
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 22:02:
Misschien niet goed gelezen, maar kan het zo snel niet vinden, maar:
Is dat proggie 'P2kMan' alleen te gebruiken ism een datakabel, of ook via BT?
en als het ook via BT te gebruiken is, waar kanik het downloaden? Ik vind alleen 2 (1 onduidelijke & 1 onbruikbare) links..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij blijft zeer lastig te verkrijgen, gister in Amstelveen en Amsterdam geweest maar overal op. Eind van de week nog maar even kijken en anders per telefoon bestellen.

Nog een vraagje. Ik ben zelf pre-paid beller bij Vodafone, en kreeg een mailing waarin de actie werd gebracht alsof het exclusief was voor reeds bij Vodafone zijnde klanten, maar volgens mij kan iedereen 'm halen voor € 129. In de folder stond echter dat je je oude sim kaart in de nieuwe telefoon wordt geplaatst, en de nieuwe sim kaart uit het pakket wordt genomen. Wat heb ik er dan voor voordeel aan dit te doen? Of: wat is het voordeel voor de bestaande klant boven een nieuwe klant, want volgens mij krijg ik als bestaande klant precies hetzelfde, minus een simkaart. Terwijl de folder doet alsof het juist voor bestaande klanten bedoelt is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 10:47:
hij blijft zeer lastig te verkrijgen, gister in Amstelveen en Amsterdam geweest maar overal op. Eind van de week nog maar even kijken en anders per telefoon bestellen.

Nog een vraagje. Ik ben zelf pre-paid beller bij Vodafone, en kreeg een mailing waarin de actie werd gebracht alsof het exclusief was voor reeds bij Vodafone zijnde klanten, maar volgens mij kan iedereen 'm halen voor € 129. In de folder stond echter dat je je oude sim kaart in de nieuwe telefoon wordt geplaatst, en de nieuwe sim kaart uit het pakket wordt genomen. Wat heb ik er dan voor voordeel aan dit te doen? Of: wat is het voordeel voor de bestaande klant boven een nieuwe klant, want volgens mij krijg ik als bestaande klant precies hetzelfde, minus een simkaart. Terwijl de folder doet alsof het juist voor bestaande klanten bedoelt is. :?
Voordeel voor bestaande klant: je krijgt beltegoed op je huidige nummer
Voordeel nieuwe klant: je krijgt beltegoed op nieuw nummer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dolby schreef op 10 maart 2004 @ 10:52:
[...]

Voordeel voor bestaande klant: je krijgt beltegoed op je huidige nummer
Voordeel nieuwe klant: je krijgt beltegoed op nieuw nummer :)
ja dat snap ik :), maar krijg ik niet minder voor dezelfde prijs? niet dat ik die simkaart nodig heb, maar toch. en ik vraag me dus af waarom ze in die mailing zo doen alsof je er alleen gebruik van kan maken als bestaande klant.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:15
Moet je bij de eerste paar keer opladen wachten tot de accu helemaal leeg is of maakt het niet uit en kan je gewoon 'bijladen'?

Als m'n datakabel van salesplaza er is zal ik wel wat fotos toevoegen aan holleboomer's album :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IronFist schreef op 10 maart 2004 @ 13:24:
Moet je bij de eerste paar keer opladen wachten tot de accu helemaal leeg is of maakt het niet uit en kan je gewoon 'bijladen'?

Als m'n datakabel van salesplaza er is zal ik wel wat fotos toevoegen aan holleboomer's album :)
Bij dit soort accu's maakt het niet echt uit, maar het schijnt dat je accu beter wordt als je hem eerst een paar keer helemaal leeg laat gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 10:58:
[...]

ja dat snap ik :), maar krijg ik niet minder voor dezelfde prijs? niet dat ik die simkaart nodig heb, maar toch. en ik vraag me dus af waarom ze in die mailing zo doen alsof je er alleen gebruik van kan maken als bestaande klant.
Scheelt ze weer een nieuw 06 nummer te registreren en een hoop administratie, wie zal het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 10:58:
[...]

Minder voor dezelfde prijs? neuh
Bij de online winkel was het op het laatst alleen mogelijk als je al pre-paid klant was, waarschijnlijk waren de bundels incl simkaart op.
De reguliere winkels hebben geloof ik alleen het pakket incl simkaart, hoewel dat ook bijna niet meer te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Wanneer je een foto maakt, duurt het bij jullie ook zo lang voordat ie gesaved is op je foon? :Z Beetje onhandig als je snel achter elkaar foto's wilt maken...(foto's zijn ongeveer 55KB in 640x480).

[ Voor 18% gewijzigd door BonBon op 10-03-2004 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BonBon schreef op 10 maart 2004 @ 13:31:
Wanneer je een foto maakt, duurt het bij jullie ook zo lang voordat ie gesaved is op je foon? :Z Beetje onhandig als je snel achter elkaar foto's wilt maken...(foto's zijn ongeveer 55KB).
Yep, lijkt bij mij ook een eeuwigheid te duren. Ik heb er nu wel een aantal grote MP3's opstaan. Volgens mij ligt het daaraan. Daarvoor had ik minder van het geheugen in gebruik en ging het sneller..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
BonBon schreef op 10 maart 2004 @ 13:31:
Wanneer je een foto maakt, duurt het bij jullie ook zo lang voordat ie gesaved is op je foon? :Z Beetje onhandig als je snel achter elkaar foto's wilt maken...(foto's zijn ongeveer 55KB).
Seconde of 4-5 ongeveer..Gemaakte foto gelijk wissen duurt evenlang, zoniet, langer.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Ok, dan is dat dus 'normaal'. Ik heb er niks extra's opstaan, behalve enkele gemaakte foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07-2024

V525

.

Even voor de duidelijkheid de streepjes code die moet worden opgestuurd om de 50€ beltegoed te krijgen is de streepjes code op de buitenste verpakking.
Ik heb namelijk een mailtje gestuurd naar de klantenservice van vodafone met de vraag welke het nou was. Ik kreeg dit antwoord:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Op de BUITENSTE doos, met de afbeeldingen van het toestel, plakt een
sticker met de Streepjescode. Deze dient u mee te zenden met de
actie-Voucher. Een tip: Op de actie-voucher staat met een afbeelding
uitgelegd welke Streepjescode u dient mee te zenden.

Voor hulp met invullen van de Voucher kunt u ook terecht in een Vodafone
City Point bij u in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Dan reageren ze sneller dan bij mij.. Ik zit nog steeds met de vraag of je die voucher zou moeten hebben als je al bestaande Voda klant was.. Bij mij zat die er niet bij namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V525 schreef op 10 maart 2004 @ 13:45:
Even voor de duidelijkheid de streepjes code die moet worden opgestuurd om de 50€ beltegoed te krijgen is de streepjes code op de buitenste verpakking.
Ik heb namelijk een mailtje gestuurd naar de klantenservice van vodafone met de vraag welke het nou was. Ik kreeg dit antwoord:

Geachte heer,

Voor hulp met invullen van de Voucher kunt u ook terecht in een Vodafone
City Point bij u in de buurt.
Het is geen sticker, ik heb die streepjescode uit de rode doos geknipt en opgestuurd. Vorige week ontving ik een brief van Vodafone dat ze alles juist hadden ontvangen en dat het beltegoed vanaf eind april gestort zou worden. Dat is dus de juiste streepjescode.. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foutje!

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

edit deze kan weg

[ Voor 98% gewijzigd door silitek op 10-03-2004 13:58 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 13:55:
[...]

Het is geen sticker, ik heb die streepjescode uit de rode doos geknipt en opgestuurd. Vorige week ontving ik een brief van Vodafone dat ze alles juist hadden ontvangen en dat het beltegoed vanaf eind april gestort zou worden. Dat is dus de juiste streepjescode.. :)
Wel zonde om de doos te verknippen,kopietje is zeker te fraudegevoelig, maarja, tis niet anders ;)

offtopic:
heb jij al die 10euro van die andere voucher ontvangen, kwam dat midden in de nacht? dan zet ik mijn phone uit anders schrik ik me te pletter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

Ik heb ook de streepjescode uitgeknipt, maar er staat idd in die mail dat het om een sticker gaat. Blij te horen dat het niet om een sticker gaat. ik heb net ook maar voor de zekerheid de klantenservice gebeld. Ze zei dat als je de verkeerde opgestuurd hebt dat je daar dan bericht over krijgt en dat je nog de kans krijgt om de goede op te sturen dus geen nood als je de verkeerde denkt op te hebben gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok tzal allemaal al behandelt zijn maar toch....

ik ga een datakabel kopen! welk programma heb ik nodig om MP3s naar mn telefoon te doen en welk programma om jpgs en gifs ernaartoe te sture? of kan dat allemaal met dezelfde? help me plz! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

IronFist schreef op 10 maart 2004 @ 13:24:

Er stond in de handleiding dat je de telefoon eerst moest opladen en dan wachten tot de batterij weer helemaal leeg is. Het is idd beter ( de eerste paar keer ) dat je w8 totdat ie leeg is en dan weer volledig opladen. Dit verbeterd de levensduur van de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

Aangezien er aardig wat mensen zijn met batterij problemen, ben ik erachter gekomen dat je kan zien wanneer het schermpje blijft branden en dus je accu sneller leeg is. Als je het klepje van de telefoon opent komt er in de buitenste schermpje motorola te staan als je dan het klepje weer dicht doet en er staat nog steeds motorola is het beeldscherm niet uitgegaan. Als de tijd er komt te staan dan gaat ie goed uit.
Hebben er meer mensen last van dat als je het klepje open doet dat het beeldscherm aan en uit gaat. Dit gebeurt soms wel en soms niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dolby schreef op 10 maart 2004 @ 14:02:
[...]

Wel zonde om de doos te verknippen,kopietje is zeker te fraudegevoelig, maarja, tis niet anders ;)

offtopic:
heb jij al die 10euro van die andere voucher ontvangen, kwam dat midden in de nacht? dan zet ik mijn phone uit anders schrik ik me te pletter :)
Heb inderdaad de sms van die 10 euro ook midden in de nacht gekregen.. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 14:05:
ok tzal allemaal al behandelt zijn maar toch....

ik ga een datakabel kopen! welk programma heb ik nodig om MP3s naar mn telefoon te doen en welk programma om jpgs en gifs ernaartoe te sture? of kan dat allemaal met dezelfde? help me plz! :)
dat is idd (meerdere malen zelfs) behandeld.. lees gewoon dit (+ vorige) topic ffkes door, dan weet je het.. succes :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
V525 schreef op 10 maart 2004 @ 14:13:
Aangezien er aardig wat mensen zijn met batterij problemen, ben ik erachter gekomen dat je kan zien wanneer het schermpje blijft branden en dus je accu sneller leeg is. Als je het klepje van de telefoon opent komt er in de buitenste schermpje motorola te staan als je dan het klepje weer dicht doet en er staat nog steeds motorola is het beeldscherm niet uitgegaan. Als de tijd er komt te staan dan gaat ie goed uit.
Hebben er meer mensen last van dat als je het klepje open doet dat het beeldscherm aan en uit gaat. Dit gebeurt soms wel en soms niet.
8)7 misschien voor de zwakbegaafden onder ons ;)
Haha geintje, maar welkom in dit topic :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog steeds geen postbode langs geweest me me telefoon :O 5e besteld

Ik heb hier gewoon 3 keer vriendelijk gevraagd of je zulke meldingen achterwege wil laten, en nou kom je er wéér mee aanzetten :/

Check zo je mail.

[ Voor 59% gewijzigd door intoxicated op 10-03-2004 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 15:16:
En nog steeds geen postbode langs geweest me me telefoon :O 5e besteld
offtopic:
bedankt voor de informatie! zucht.. Laten we nou _NIET_ meer van dit soort berichten plaatsen, bitte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
V525 schreef op 10 maart 2004 @ 14:13:
Dat batterij probleem komt vaak door een toets die word ingedrukt als ie dicht is (dan werken de zijtoetsen ook niet). En jouw probleem komt doordat ie het knopje onder je display niet indrukt.

offtopic:
Aan degene die steeds vervelend zitten te posten over het wel/niet krijgen van hun mobiel, het interesseert het meerendeel van de lezers niet (volgens mij).

[ Voor 25% gewijzigd door poesje op 10-03-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 10 maart 2004 @ 15:22:
[...]

Dat batterij probleem komt vaak door een toets die word ingedrukt als ie dicht is (dan werken de zijtoetsen ook niet). En jouw probleem komt doordat ie het knopje onder je display niet indrukt.

offtopic:
Aan degene die steeds vervelend zitten te posten over het wel/niet krijgen van hun mobiel, het interesseert het meerendeel van de lezers niet (volgens mij).
Precies! Ga even de mensen van Vodafone bellen, waar je telefoon blijft ipv ons steeds te melden dat ie er nog niet is. Lekker belangrijk.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikersnaam
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-06 20:31

gebruikersnaam

Ja echt!

Weet iemand waar goed passende mini-antennes te krijgen zijn? het liefst in Enschede ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Ik verbaas me wederom over de bouwkwaliteit van m'n V525.
Nu kan ik het klepje aan de achterkant (waar de accu onder zit) al openklikken zonder het ontgrendelingsknopje in te drukken... |:(
Iemand al soortgelijke klachten/mankementen meegemaakt intussen?

Edit : voor de rest prima foon hoor ! _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door BonBon op 10-03-2004 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
kheb weer mijn oude "bug "terug :S

ik heb namelijk na mijn reparatie ( software flash via motorola ) geen problemen meer , maar die problemen kwamen dus doordat ik via bt bestandjes had verwijdert.(standaard plaatjes, 2 ringtones ) nadat ik sombrero en ibiza party had weg gehaald kon ik via geluidsprofiel niet meer in het submenu "detail [naamprofiel] " alleen bij de trilfunctie deedt hij dat anders ging hij naar het vorige menu.
nu had ik hem een paar dagen geleden terug en had een datakabel gehaald en dacht dat ik wel weer wat bestaden kon weghalen , zo gezegt zo gedaan ( plaatjes en sombrero en die andere mp3 ringtone ) , nadat ik dat had gedaan kon ik weer het menu niet in. ik had via p2kman een backup gemaakt van de 2 files en toen terug gezet maar tevergeefs , het lukt nu nog steeds niet.

weet iemand hier misschien een oplossing voor , want op hofo hebben mensen hier helemaal geen last van.....
anders voeg me maar even toe , voor msn adres , kennygiang@hotmail.com (blijft er maar 4 uur opstaan hoor :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

DEBITEL je telefoon meenemen en je antenne eruitdraaien schroefdraad vergelijken...klaar!!!

mischien nog een beetje tweaken ;) ....simpel, wat doe je hier anders dan >:)
gebruikersnaam schreef op 10 maart 2004 @ 15:45:
Weet iemand waar goed passende mini-antennes te krijgen zijn? het liefst in Enschede ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edoll
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:00
Zijn er al plaatsen waar riemclip's voor de telefoon te vinden zijn? De telefoon is op dit moment voor mij vrij waardeloos zonder clip heh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke ik wou ook even kijken welke sofware versie ik heb maar bij menu -> instellingen -> telefoonstatus -> meer info (als dat goed is) zie ik in geen 1 van de keuzes 8.9 of 9.1 ofzo staan? :?

[bij software versie staat: TRIPLETS_G_0B.09.IFR_AU kan iemand het daar uithalen?]

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 16:10:
oke ik wou ook even kijken welke sofware versie ik heb maar bij menu -> instellingen -> telefoonstatus -> meer info (als dat goed is) zie ik in geen 1 van de keuzes 8.9 of 9.1 ofzo staan? :?

[bij software versie staat: TRIPLETS_G_0B.09.IFR_AU kan iemand het daar uithalen?]
TRIPLETS_G_0B.09.1FR_AU = 9.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:42
Bij phonehouse ook alles weg |:( :(, hopenlijk leveren ze nu nog wel 15 telefoons aan belcompany dan ben ik ook weer blij :9

Zo niet, hopenlijk komt er snel weer zo'n soort actie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 16:10:

TRIPLETS_G_0B.09.IFR_AU

9.1 dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MaStar schreef op 10 maart 2004 @ 16:14:
Bij phonehouse ook alles weg |:( :(, hopenlijk leveren ze nu nog wel 15 telefoons aan belcompany dan ben ik ook weer blij :9

Zo niet, hopenlijk komt er snel weer zo'n soort actie _/-\o_
Mensen, ik ben dan wel geen moderator of admin,

ik wil toch nog even duidelijk maken:

HET GAAT HIER OVER DE TELEFOON, NIET OVER DE LEVERTIJDEN ETC.
ONS MAAKT HET NIETS UIT OF JIJ JE TELEFOON MORGEN MISSCHIEN ZAL KRIJGEN

Bedankt.

Ik denk dat flink wat mensen zich bij mij zullen aansluiten.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 16:16:
[...]

TRIPLETS_G_0B.09.IFR_AU

9.1 dus ;)
lol dat ik dat niet had gezien :P en als diie bloem (moto) geelig was is het dan juist het nieuwe scherm of als ie groenig is?

en nog wat de ene keer staat mn toetsenbord verlichting aan, dan uit, dan knipperend kan ie niet gewoon altijd aanblijven :? 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
je bent verward met het v600 topic, ga het nou lezen voordat je blaat.....

[vraagt dringend om een admin :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 16:17:
[...]

Bedankt.

Ik stoor me er niet aan hoor.
Voor mensen die nog een telefoontje willen scoren is het wel handig hier te lezen welke winkels hem nog leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bedankt.

Helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
dolby schreef op 10 maart 2004 @ 16:24:
[...]

Voor mensen die nog een telefoontje willen scoren is het wel handig hier te lezen welke winkels hem nog leveren.
Het vult alleen zo erg, als mensen nou eens alleen neerzetten waar ze hem nog binnen hebben gekregen.... (dat zal bijna nergens meer zijn)
EN NIET MELDEN DAT ZE HEM NOG NIET HEBBEN ONTVANGEN!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dolby schreef op 10 maart 2004 @ 16:24:
[...]

Dat is ook handig om te vermelden. Maar t gaat om de mensen die steeds vermelden dat hun telefoon er nog niet is. En vragen in welke winkels mag ook, maar het topic moet je wel gewoon eerst het topic doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Back to subject :P ...tis duidelijk nu. Mensen die tekens onzin posten voelen zich wel aangesproken.
poesje schreef op 10 maart 2004 @ 16:27:
[...]

Het vult alleen zo erg, als mensen nou eens alleen neerzetten waar ze hem nog binnen hebben gekregen.... (dat zal bijna nergens meer zijn)
EN NIET MELDEN DAT ZE HEM NOG NIET HEBBEN ONTVANGEN!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bedankt.

Goed idee. Zonde van al die ruimte met die gelul over wanneer dit en ik heb nog niks. Laats ze lekker bellen naar de winkels. Bang misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Leverd het eigenlijk problemen als je Win2000 (SP4) gebruikt voor BT, aangezien er wel gezegd word dat je voor XP dan SP1 nodig hebt

(zit nog te overwegen om een BT of datakabel te nemen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]V525 schreef op 10 maart 2004 @ 13:45:

Geachte heer,

HOY<HOY<HOY,, ik heb hem, 3 maart besteld, ik ben blij

toch nog wat vraagjes over die 50 euries bel tegoed
wat is een actie-voucher, die heb ik er niet bij
ook geen retour envelop, waar moet ik het naar toe sturen???
hoe weten ze , op welk telefoonnummer ze het moet storten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

volgens mij heb je niet goed in je doos gekeken ;) ...zit er echt in zo niet moet je ff bellen

[quote]Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 16:45:

Geachte heer,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 16:45:

Geachte heer,

Bel Vodafone, vraag om de voucher en de retourenveloppe. Op de voucher moet je het telefoonnummer invullen. Ze zijn echt niet paranormaal begaafd daar hoor... Beetje eigen initiatief kan geen kwaad hoor... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
poesje schreef op 10 maart 2004 @ 16:44:
Leverd het eigenlijk problemen als je Win2000 (SP4) gebruikt voor BT, aangezien er wel gezegd word dat je voor XP dan SP1 nodig hebt

(zit nog te overwegen om een BT of datakabel te nemen :P )
voor zover ik weet niet
misschien iemand in je omgeving daarmee? Misschien helpt beetje googlen ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
'k Kreeg net een smsje van vodafone :D
"Vodafone Info: Er is EUR 0.98 beltegoed van de Gratis MMS weekend actie van februari gestort. We hopen dat je veel plezier hebt gehad van de verstuurde MMSjes!"

[ Voor 12% gewijzigd door poesje op 10-03-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 10 maart 2004 @ 17:01:
"Vodafone Info: Er is EUR 0.98 beltegoed van de Gratis MMS weekend actie van februarie gestort. We hopen dat je veel plezier hebt gehad van de verstuurde MMSjes!"
Kreeg net precies hetzelfde smsje en nog een smsje er achteraan met nog eens 2,45 euro terug van de mms-actie...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me uitleggen hoe ik vodafone live! instel, nu zegt ie steeds dat ie geen verbinding kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 17:04:
kan iemand me uitleggen hoe ik vodafone live! instel, nu zegt ie steeds dat ie geen verbinding kan maken.
staat aan het begin van topic I
maar je moet dan naar 1200 bellen, dan in het menu je live! activeren (weet zo niet uit m'n hoofd waar exact)

(en dan kan 't zijn dat je de instellingen nog vanaf je my.vodafone.nl naar je mobiel moet laten sturen)

[ Voor 4% gewijzigd door poesje op 10-03-2004 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
wtf , ik doe mijn scherm open en hij is blanco :S

( dit met 9.1 software , niks geflasht en geflext , ik denk dat ik vanavond ga flexen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Online winkel kan je niet bellen, wel grappig zijn nu al weer 7 onzinnige post bij :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 20:20:
[...]

offtopic:
Is ook remix: i svan ID&t met Darkraver
offtopic:
The nummer blijft van Poogie Bear, maar The Darkraver heeft m gewoon in the mix gegooid en een cd drvan gemaakt, dan wordt t nummer nog nie van hem, maar whatever, dit is echt zwaar offtopic

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Ike 5,60 :9~
poesje schreef op 10 maart 2004 @ 17:01:
"Vodafone Info: Er is EUR 0.98 beltegoed van de Gratis MMS weekend actie van februari gestort. We hopen dat je veel plezier hebt gehad van de verstuurde MMSjes!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 06:34
gebruikersnaam schreef op 10 maart 2004 @ 15:45:
Ik heb mijn mini-antenne aan de Oldenzaalsestraat gekocht (A&E elec.) voor 8 eurootjes. Hij is iets te lang, wil 'm morgen iets afzagen op mijn werk. Het bereik is nou ook iets minder, maar nog wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

geloof dat jij een beetje te veel heb lopen rommelen in het systeemstruktuur van je foon ;) ...en de boel een beetje overhoop heb gehaald.

Laat weten als je hem geflexd hebt....wil dat het weekend ook gaan doen.
kenny89 schreef op 10 maart 2004 @ 17:09:

( dit met 9.1 software , niks geflasht en geflext , ik denk dat ik vanavond ga flexen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_born89
  • Laatst online: 10-09 16:43
ik wil een Bluetooth USB Adapter kopen. Wat raden jullie aan qua prijs/technisch/evt updates te verkrijgen op internet. Ik gebruik windows xp. Budget is tussen de 25 en 40 euro. ;) ;) ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

new_born89 schreef op 10 maart 2004 @ 17:22:
ik wil een Bluetooth USB Adapter kopen. Wat raden jullie aan qua prijs/technisch/evt updates te verkrijgen op internet. Ik gebruik windows xp. Budget is tussen de 25 en 40 euro. ;) ;) ;) ;) ;)
Gewoon die bij MyCom ?? Lijkt me genoeg :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is al eens gevraagd, lees dit en het vorige topic eens door... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525

V525

.

kenny89 schreef op 10 maart 2004 @ 17:09:

Dit heb ik ook gehad ik vraag me af hoe dit komt. Nadat ik het klepje open en dicht gedaan heb is het weer goed. Nog meer mensen last van misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 17:04:
nogmaals dan 1200 3>5>1 uitzetten 10 minuten en dan aan en voila luie donder :)
Ik zou voor de msi gaan 35 euro bij vobis. Waarom het ondersteund tot 100 meter. maar als je voor die 10 euro meer niet waard vind dan de mycom is namelijk op dit moment de goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, net vodafone gebeld
Er hoeft niks meer ingevuld te worden en ook geen
streepjescode op gestuurt te worden.........
alles wordt via je bestaande tel. nummer geregeld

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 17:55:
hallo, net vodafone gebeld
Er hoeft niks meer ingevuld te worden en ook geen
streepjescode op gestuurt te worden.........
alles wordt via je bestaande tel. nummer geregeld

groeten
FF voor de duidelijkheid, volgens mij geldt dit alleen als je reeds vodafone-prepaid klant bent!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 10 maart 2004 @ 17:58:
[...]

FF voor de duidelijkheid, volgens mij geldt dit alleen als je reeds vodafone-prepaid klant bent!!
ja, dat klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belde vanmiddag met Vodafone winkel, maar de medewerker waar ik mee praatte zei dat de bestelling niet in het systeem stond, niet eens m'n postcode :? :? :?
Heb wel twee mailtjes gekregen (bevestiging en acceptatie) maar goed... hopelijk dat 'ie onderweg is, ik heb voor de zekerheid nog maar een mailtje aan die winkel gestuurd :/

Kan je met Bluetooth trouwens ook verbinding maken tussen 2 computers onderling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 18:09:
Kan je met Bluetooth trouwens ook verbinding maken tussen 2 computers onderling?
Wat denk je nou zelf? als 2 phones het kunnen en qua functies valt een foon echt in het niet bij een computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me af waarom ik nadat ik me live! heb geactiveerd nog steeds de "kan geen verbinding maken" msg krijg.., en het vodafone logo bovenop de telefoon was toch goed weg te krassen was het niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 18:30:
ik vraag me af waarom ik nadat ik me live! heb geactiveerd nog steeds de "kan geen verbinding maken" msg krijg.., en het vodafone logo bovenop de telefoon was toch goed weg te krassen was het niet ?
heb je wel voldoende beltegoed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm kep em net een dag binnen, gewoon 5 euro erop en ik snap er niets van, kep al via 1200 gedaan en via vodafone site maar beide lukt niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff eem stome vraag misschien maar
hoe kan je een raport krijgen dat je sms is verzonden of onderweg is? heb alles doorgelezen op dit forum maar ben nergens een andwoord tegen gekomen

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 18:40:
hmm kep em net een dag binnen, gewoon 5 euro erop en ik snap er niets van, kep al via 1200 gedaan en via vodafone site maar beide lukt niet :?
Als je search gebruikt kun je lezen dat er iemand was waarbij het pas na 12 uur wachten werkte, heb nog ffies geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pang schreef op 10 maart 2004 @ 17:49:
[...]
Ik zou voor de msi gaan 35 euro bij vobis. Waarom het ondersteund tot 100 meter. maar als je voor die 10 euro meer niet waard vind dan de mycom is namelijk op dit moment de goedkoopste.
Dat van die 100 m klopt wel, maar onze telefoon ondersteunt dat niet. Het is natuurlijk wel handig voor toekomstige apparaten enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
iedereen moet uiteraard zelf weten wat hij/zij aanschaft, maar met een datakabeltje van 9 euro kun je toch net zoveel doen als met een dongle van 35 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

BonBon schreef op 10 maart 2004 @ 18:58:
iedereen moet uiteraard zelf weten wat hij/zij aanschaft, maar met een datakabeltje van 9 euro kun je toch net zoveel doen als met een dongle van 35 euro?
Groot gelijk maar een BT Dongle is easier verkrijgbaar en met meerdere GSM's compatible ;) Bovendien kan je het als Netwerkkaart gebruiken dacht ik :) Dus voor het geval je ooit aan Wireless gaat doen thuis of iemand met een Laptop langs komt ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=20215332,noline]pang schreef op 10 maart 2004 @ 17:49
Maar aan die 100 meter heb je niks omdat de v525 niet 100 meter kan zenden, waardoor je altijd binnen 10 meter moet blijven en dus net zo goed een dongle van voor Bluetooth 1.0 (van 10 meter) kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
nero355 schreef op 10 maart 2004 @ 19:01:
[...]

Groot gelijk maar een BT Dongle is easier verkrijgbaar en met meerdere GSM's compatible ;) Bovendien kan je het als Netwerkkaart gebruiken dacht ik :) Dus voor het geval je ooit aan Wireless gaat doen thuis of iemand met een Laptop langs komt ;)
Ik dacht even vanuit een kostenbesparend oogpunt om de totaalprijs van die V525 zo laag mogelijk te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
nero355 schreef op 10 maart 2004 @ 19:01:
[...]

Over wireless gesproken, is het iemand al gelukt om online te komen via bluetooth?
Ik wilde proberen om dan een instant messenger op laptop te draaien, dat kost niet zoveel data verkeer.
Maar het wil niet lukken, heb je soms ook dat wireless web van vodafone nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al gewoon een "Dial-up networking gateway" gemaakt met de bt software vanaf je pc? heb het zelf nog niet geprobeerd, maar dan kun je volgens mij gewoon net als met je modem dialuppen...

als dat niet wil heeft vodafone die functie wel ge(b)locked ofzo...(ff flexen dan maar? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 19:07:
[...]

Maar aan die 100 meter heb je niks omdat de v525 niet 100 meter kan zenden, waardoor je altijd binnen 10 meter moet blijven en dus net zo goed een dongle van voor Bluetooth 1.0 (van 10 meter) kan halen.
over een jaartje zit jij nog zielig met je BT van 10 meter ergens op je kamer te internetten, terwijl ik dan lekker op de wc in mijn grote huis zit te inernetten met mijn SE p1000 ofzo :), die dan BT klasse 1 ondersteund. BTW BT klasse 1 is 100 meter. BT klasse 1.1 is tot 30 meter en klasse 2 is 10 mete, maar ik kan het fout hebben
Of met oog op de toekomst BT op je tv en andere soort applicaties.

maar zoals ik zei tis een keuze die je maakt het is niet perse slechter. Ik vind 10 euro duurder niet erg met oog op de toekomst. Ik denk graag breed, maar ach voor hetzelfde geld is mijn 10 euro verkeerd besteed en hebben we over 1 jaar allemaal wifi op onzen gsm(ben daar voorstander van)
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 18:40:
je moet dat ding nog aan en uitzetten(ongeveer 10 minuten soms kan het wel langer duren) Echt waar is dit de oplossing is ben je echt de grootste luie donder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 19:24:
Heb je al gewoon een "Dial-up networking gateway" gemaakt met de bt software vanaf je pc? heb het zelf nog niet geprobeerd, maar dan kun je volgens mij gewoon net als met je modem dialuppen...

als dat niet wil heeft vodafone die functie wel ge(b)locked ofzo...(ff flexen dan maar? )
Ik krijg wel een verbinding, maar programma's kunnen niet online :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
  • Laatst online: 04-08 22:36
Ik ben tevereden over de telefoon, alleen heb ik een vraagje over datakabels.

Kan ik die originele kabel ook ergens op internet bestellen, of kunnen ze hem gewoon in de winkel bestellen? Scheelt dit ook met die drivers installeren (dacht dat daar moeilijkheden mee waren). Hoeveel zou zo'n -originele- kabel kosten...?

En om het zeker te weten, ik kan anders gewoon die kabel van de V60 bestellen?

Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

kwas straks bij take a phone daar hadden ze orginele datakabel incl software voor 61,75 euro...zei tegen die jongen dat tie gek was :+
Friebo schreef op 10 maart 2004 @ 20:21:
Ik ben tevereden over de telefoon, alleen heb ik een vraagje over datakabels.

Kan ik die originele kabel ook ergens op internet bestellen, of kunnen ze hem gewoon in de winkel bestellen? Scheelt dit ook met die drivers installeren (dacht dat daar moeilijkheden mee waren). Hoeveel zou zo'n -originele- kabel kosten...?

En om het zeker te weten, ik kan anders gewoon die kabel van de V60 bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met de V60 kabel dan ook je V525 aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnoize
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 15:40
is er ergens een site waar de verschillende gesignaleerde firmwares gepost zijn met de onderlinge verschillen ?

ik zoek dus niet naar firmwares om te flashen/flexen, maar wil alleen meer weten over de verschillende versies/verschillen

zo is er een 8.x versie, maar ook de 9.1 versies verschillen onderling.

zo heb ik hier mensen gezien met TRIPLETS_G_0B.09.1FR_AU

en ikzelf heb TRIPLETS_G_0B.09.1FR_VA1

wat is ouder/ nieuwer, wat zijn de verschillen, enz.
ik weet van het verschil in games, weergave dat bluetooth actief is, fonts op het monochrome schermpje, enz tusen versie 8.x en 9.x.

maar ik ben wel benieuwd naar de verschillen van 9.x onderling dus.

Voor de mensen die problemen hebben met bluetooth: het maakt wel degelijk verschil uit welke dongle/drivers je gebruikt. een jewel dongle vertikt het om obj, push te doen met zowel de originele driver als fujitsu/siemens plugfree. Op een andere pc heb ik een sitecom dongle met widcomm drivers en dat werkt zonder problemen. dus probeer eens een andere driver/dongle

[ Voor 7% gewijzigd door dnoize op 10-03-2004 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 20:31:
Kan je met de V60 kabel dan ook je V525 aansluiten?
kabel

...ja dus... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dnoize schreef op 10 maart 2004 @ 20:37:
is er ergens een site waar de verschillende gesignaleerde firmwares gepost zijn met de onderlinge verschillen ?

ik zoek dus niet naar firmwares om te flashen/flexen, maar wil alleen meer weten over de verschillende versies/verschillen

zo is er een 8.x versie, maar ook de 9.1 versies verschillen onderling.

zo heb ik hier mensen gezien met TRIPLETS_G_0B.09.1FR_AU

en ikzelf heb TRIPLETS_G_0B.09.1FR_VA1

wat is ouder/ nieuwer, wat zijn de verschillen, enz.
ik weet van het verschil in games, weergave dat bluetooth actief is, fonts op het monochrome schermpje, enz tusen versie 8.x en 9.x.

maar ik ben wel benieuwd naar de verschillen van 9.x onderling dus.

Voor de mensen die problemen hebben met bluetooth: het maakt wel degelijk verschil uit welke dongle/drivers je gebruikt. een jewel dongle vertikt het om obj, push te doen met zowel de originele driver als fujitsu/siemens plugfree. Op een andere pc heb ik een sitecom dongle met widcomm drivers en dat werkt zonder problemen. dus probeer eens een andere driver/dongle
Het gaat een beetje de verkeerde kan op met de replys. Het woord firmwares en flexes komt steeds vaker naar voren, terwijl er toch echt duidelijke afspraken zijn. In dit topic mag hier gewoon niet over gesproken worden... Accept the rules!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

nou, nou nou...deze jongen vraagt toch niks raars ;) ...enkelt welke firmware nieuwer is.

Dat moet kunnen..weet alleen het antwoord niet voor um B)
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 20:51:
[...]

Het gaat een beetje de verkeerde kan op met de replys. Het woord firmwares en flexes komt steeds vaker naar voren, terwijl er toch echt duidelijke afspraken zijn. In dit topic mag hier gewoon niet over gesproken worden... Accept the rules!

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.