Toon posts:

Het Grote Motorola V500/V525 Topic [III]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.616 views sinds 30-01-2008

• k5052
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16:32
weet iemand een oplossing ,
ik heb sombrero verwijdert en kan nu geen geluidsprofiel [naam ] details gebruiken . ik heb sombrero teruggezet maar toen deedt het hij het nog niet...

• m-king
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14-06-2011

m-king

samsung e900 owner

Holleboomer schreef op 10 maart 2004 @ 20:51:
[...]

Het gaat een beetje de verkeerde kan op met de replys. Het woord firmwares en flexes komt steeds vaker naar voren, terwijl er toch echt duidelijke afspraken zijn. In dit topic mag hier gewoon niet over gesproken worden... Accept the rules!
het gaat niet over het flexen zelf hij vraagt naar de verschillen daarin

e900 owner

• Triss
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 11-01 11:38
Ik heb ook een paar maanden men v500.
Nu heb ik het volgend probleem, ik heb er een mp3tje op gezet
via bt en ik wil het nu verwijderen, maar hij doet nooit niets!
Elke keer als ik wil wissen, wordt de telefoon heel traag, en blokeert hij soms, dat ik de batterij eruit moet halen.
Als ik hem via bt wil verwijderen, krijg ik een server fout.
Heeft iemand dit nog???
Hoe kan ik een hard reset uitvoeren, dat ie alles wist????

Support engineer

• poesje
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 04-01 21:44
Blowie1999 schreef op 10 maart 2004 @ 21:12:
Elke keer als ik wil wissen, wordt de telefoon heel traag, en blokeert hij soms, dat ik de batterij eruit moet halen.
Heeft iemand dit nog???
Misschien werkt het als je eerst een andere mp3 (kleiner) erop zet met exact dezelfde naam, zodat deze de oude overschrijft. Wanneer je er dan dus een kleiner mp3tje op hebt staan, kan ie hem er misschien makkelijker af gooien (is maar een wilde gok)

• k5052
probeer eens de o kb trick en daarna via bt verwijderen
als hij server error geeft zou die gewoon verwijderd moeten zijn.

• V525
  • Laatst online: 17-09-2021
is er ergens een site waar de verschillende gesignaleerde firmwares gepost zijn met de onderlinge verschillen ?
ik zoek dus niet naar firmwares om te flashen/flexen, maar wil alleen meer weten over de verschillende versies/verschillen
zo is er een 8.x versie, maar ook de 9.1 versies verschillen onderling.
zo heb ik hier mensen gezien met TRIPLETS_G_0B.09.1FR_AU
en ikzelf heb TRIPLETS_G_0B.09.1FR_VA1
wat is ouder/ nieuwer, wat zijn de verschillen, enz.
ik weet van het verschil in games, weergave dat bluetooth actief is, fonts op het monochrome schermpje, enz tusen versie 8.x en 9.x.
maar ik ben wel benieuwd naar de verschillen van 9.x onderling dus.

Ik zou dit ook graag willen weten zodat als er groote verschillen zijn dat ik dan die andere versie erop zet. Dus als iemand het weet hoor ik het graag.

• Triss
  • Laatst online: 11-01 11:38
Yeah 8)
Het is eraf, ik weet niet hoe, maar ik heb ne keer alle verschillende toetsen ingehouden tijdens het opstarten....
Zou er toevallig ne phone manager zijn, voor die gsm???? 8)7

Support engineer

• Zenga13
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 02-01-2016
Blowie1999 schreef op 10 maart 2004 @ 21:12:
Heeft iemand dit nog???
Ben bang dat het een fout in je toestel is. Ik heb er al diverse mp3's opgezet met BT en heb ze allemaal probleemloos kunnen verwijderen. Gewoon op menu en dan wissen. Geen BT voor nodig gehad..

• 98248
  • Niet online
silitek schreef op 10 maart 2004 @ 21:00:
nou, nou nou...deze jongen vraagt toch niks raars ;) ...enkelt welke firmware nieuwer is.

Dat moet kunnen..weet alleen het antwoord niet voor um B)

[...]
oops je hebt gelijk, sorry! :X

maar ik doel dus ook op voorgaande posts enz.

• k5052
te laat :S

ps. weet niemand een antwoord? want dan wordt het flexen })

[Voor 70% gewijzigd door k5052 op 10-03-2004 21:28]

• poesje
V525 schreef op 10 maart 2004 @ 21:24:
is er ergens een site waar de verschillende gesignaleerde firmwares gepost zijn met de onderlinge verschillen ?
ik zoek dus niet naar firmwares om te flashen/flexen, maar wil alleen meer weten over de verschillende versies/verschillen
ik weet van het verschil in games, weergave dat bluetooth actief is, fonts op het monochrome schermpje, enz tusen versie 8.x en 9.x.

Ik zou dit ook graag willen weten zodat als er groote verschillen zijn dat ik dan die andere versie erop zet. Dus als iemand het weet hoor ik het graag.
Je hoeft het niet 2X te posten...

• 98248
  • Niet online
V525 schreef op 10 maart 2004 @ 21:24:

2x posten hoeft niet, maar ik heb nog even verder gekeken, maar volgens mij heeft t met de taal te maken. Op howardforums vind je daar meer over, motclub btw ook

• poesje
'k ben net op de V600 topic een geweldige site tegengekomen:
http://v525.com.sapo.pt/
(staan veel dingen, heb ze zelf nog niet kunnen testen omdat ik nog geen bt/kabel heb :P )

[Voor 5% gewijzigd door poesje op 10-03-2004 21:33]

• m-king

m-king

samsung e900 owner

Holleboomer schreef op 10 maart 2004 @ 21:32:
[...]

2x posten hoeft niet, maar ik heb nog even verder gekeken, maar volgens mij heeft t met de taal te maken. Op howardforums vind je daar meer over, motclub btw ook
post het dan ook niet nog eens voor de 4e keer :r |:(

e900 owner

• V525
poesje schreef op 10 maart 2004 @ 21:30:
[...]

Je hoeft het niet 2X te posten...
Nog effe iets over dat posten het enigste verschil bij mij is dat er geen grijze streep tussen staat dus weet niet waar je je druk om maakt. Maar goed even back to basic

• 98248
  • Niet online
poesje schreef op 10 maart 2004 @ 21:32:
'k ben net op de V600 topic een geweldige site tegengekomen:
(staan veel dingen, heb ze zelf nog niet kunnen testen omdat ik nog geen bt/kabel heb :P )
diestaat ook in de startpost hoor ;), volgens mij heeft het v600 die van dit topic afgekeken :7
maar iig bedankt
m-king schreef op 10 maart 2004 @ 21:35:
[...]

post het dan ook niet nog eens voor de 4e keer :r |:(
waar heb je t echt over?

• robert-630
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
poesje schreef op 10 maart 2004 @ 21:32:
'k ben neteen geweldige site tegengekomen:
heb :P )
staat/stond ook al in de startpost hoor! :*)

• m-king

m-king

samsung e900 owner

over de gene die lopen te zeiken dat er dubbele posts tussen zitten (holleboomer)
en dat ze het zelf dan toch nog 2/3 keer erbij in de post doen
dan ben je pas dom bezig dus niet zeiken op mensen terwijl je het zelf ook in je post zet |:( 8)7

e900 owner

• 98248
  • Niet online
m-king schreef op 10 maart 2004 @ 21:43:
over de gene die lopen te zeiken dat er dubbele posts tussen zitten (holleboomer)
en dat ze het zelf dan toch nog 2/3 keer erbij in de post doen
dan ben je pas dom bezig dus niet zeiken op mensen terwijl je het zelf ook in je post zet |:( 8)7
man man man, t moet hier wel een beetje vriendelijk blijven hoor O-)
misschien is het handig als jeje post iets vrolijker laat overkomen, daar worden de moderators vrolijker van.

Edit: ik post niet dubbel, ik vertelde dubbel dat 2x posten niet verplicht was, voor de rest heb ik hem gewoon geholpen met zn vraag, zeur niet zo.

Nu weer ontopic :+

Edit2: Marco, zou je mij willen contacteren op mijn MSN: julesholleboom (@hotmail.com)?

[Voor 20% gewijzigd door 98248 op 10-03-2004 22:14]

• poesje
Holleboomer schreef op 10 maart 2004 @ 21:38:
diestaat ook in de startpost hoor ;), volgens mij heeft het v600 die van dit topic afgekeken :7
maar iig bedankt

robert-630 schreef op 10 maart 2004 @ 21:41:
staat/stond ook al in de startpost hoor! :*)
zie het ja, sorry.... ben al een hele tijd niet meer op startpost geweest

[Voor 20% gewijzigd door poesje op 10-03-2004 21:46]

• m-king

m-king

samsung e900 owner

Holleboomer schreef op 10 maart 2004 @ 21:45:
[...]

man man man, t moet hier wel een beetje vriendelijk blijven hoor O-)
misschien is het handig als jeje post iets vrolijker laat overkomen, daar worden de moderators vrolijker van.

Edit: ik post niet dubbel, ik vertelde dubbel dat 2x posten niet verplicht was, voor de rest heb ik hem gewoon geholpen met zn vraag, zeur niet zo.

Nu weer ontopic :+
ik d8 dat we weer ontopic waren maarja als jij zonodig door wilt gaan wil ik dat ook wel doen
dus je moet nu zelf niet gaan zeuren namelijk je zegt dat het niet verplicht is om 2x te posten dus waarom zeur je dan dat het wel wordt gedaan
meneertje holleboomer

e900 owner

• Zenga13
m-king schreef op 10 maart 2004 @ 21:59:
[...]

ik d8 dat we weer ontopic waren maarja als jij zonodig door wilt gaan wil ik dat ook wel doen
dus je moet nu zelf niet gaan zeuren namelijk je zegt dat het niet verplicht is om 2x te posten dus waarom zeur je dan dat het wel wordt gedaan
meneertje holleboomer
Kinderen, ophouden met vechten nu en weer ontopic!
})

• thaschobbejak
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 06-06-2004

thaschobbejak

hello moto

kheb een probleem met bluetooth wat ik nog niet heb gezien in dit forum en weet geen oplossing moet ik een modem ofzo installeren of activeren ofzo? :? pic:

(heb al die modems die er staan al geprobeert maar er komt dan telkens een fout iets met select......com40 (kan het nu niet checken vader is weg met laptop en daar zit bluetooth op)

[Voor 24% gewijzigd door thaschobbejak op 10-03-2004 22:34]

heb een v525 :D

• thaschobbejak

thaschobbejak

hello moto

en oja in de startpost stond: Voicecommands: maximaal 9 entries dus geen voice dailing maar commands, hoe maak ik zo iets?

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:40

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

thaschobbejak schreef op 10 maart 2004 @ 22:44:
en oja in de startpost stond: Voicecommands: maximaal 9 entries dus geen voice dailing maar commands, hoe maak ik zo iets?
Maximaal 10 Pagina's terug staat het uitgelegd check even het Topic door zou ik zeggen ;)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• MaStar
  • Laatst online: 21:37
ik kan de V525 van iemand kopen (doos nog dicht) voor 150 Euro met 65 euro beltegoed.

Wat denken jullie, is dit goede koop? :? ik weet het niet, want het is toch een stukje duurder... maar ik heb er wel interesse in denk ik...

• eeerik
  • Laatst online: 01-05-2014
MaStar schreef op 10 maart 2004 @ 22:51:
ik kan de V525 van iemand kopen (doos nog dicht) voor 150 Euro met 65 euro beltegoed.

Wat denken jullie, is dit goede koop? :? ik weet het niet, want het is toch een stukje duurder... maar ik heb er wel interesse in denk ik...
Als het bij de andere winkels is uitverkocht kan je het wel doen denk ik...

• nero355

nero355

MaStar schreef op 10 maart 2004 @ 22:51:

Woon je in de buurt van Spijkenisse (Omg. Rotterdam/Zuid-Holland) ?? De Kijkshop heeft er namelijk nog een paar als het goed is :)

/EDIT : Zie net dit topic : Sharp Gx30

Menu lijkt erg op die van de v525 :> Zou het iets Vodafone only zijn ?? dus dat zij een eigen menu/firmware soort hebben voor hun GSM's zeg maar die ze verkopen ??

Lijkt me best minder dan :/ Ik wil een normaal toestel met zijn eigen menu en niks anders :Y) Uiteraard hoop ik van niet :)

[Voor 30% gewijzigd door nero355 op 10-03-2004 23:07]

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Arjan Scholl
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 31-12-2021
Heb vandaag mijn telefoon gekregen, maar nou zit er dus geen sim-kaart bij, en ook geen coupure waar ik mn streepjescode op moet plakken voor die €50 beltegoed. Wat is dit nou?

• roelk
  • Laatst online: 16-10-2006
je hebt hem op internet besteld zeer waarschijnlijk, en dan heb je een al bestaand vodafoon nummer gebruikt om te bestellen. Dit nummer krijgt vanaf april 13 euro 5 maanden lang 8)

• MaStar
zijn er nog (nieuwe) foto's van deze telefoon door iemand die deze telefoon wel heeft weten te bemachtigen, ik zou deze dan graag willen zien :)...

Zelf weet ik dus niet of ik hem voor 150 (met 65 euro beltegoed) ga kopen van diegene...

• nero355

nero355

MaStar schreef op 10 maart 2004 @ 23:22:
zijn er nog (nieuwe) foto's van deze telefoon door iemand die deze telefoon wel heeft weten te bemachtigen, ik zou deze dan graag willen zien :)...

Zelf weet ik dus niet of ik hem voor 150 (met 65 euro beltegoed) ga kopen van diegene...
Ja die komen nog effe BT Dongle halen :P ;)

• thaschobbejak

thaschobbejak

hello moto

MaStar schreef op 10 maart 2004 @ 23:22:

hier komen mn vage webcam fotos (vraag maar als je een foto mist dan maak ik er ff een verveel me tog :P):

http://www.planet.nl/~vijve146/1.jpghttp://www.planet.nl/~vijve146/2.jpghttp://www.planet.nl/~vijve146/3.jpg
http://www.planet.nl/~vijve146/4.jpghttp://www.planet.nl/~vijve146/5.jpghttp://www.planet.nl/~vijve146/6.jpg

offtopic:
hum maar ff monopoly doen dan :P

[Voor 3% gewijzigd door thaschobbejak op 10-03-2004 23:47]

• dnoize
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 05-01 16:18
Holleboomer schreef op 10 maart 2004 @ 20:51:
[...]

Het gaat een beetje de verkeerde kan op met de replys. Het woord firmwares en flexes komt steeds vaker naar voren, terwijl er toch echt duidelijke afspraken zijn. In dit topic mag hier gewoon niet over gesproken worden... Accept the rules!
ik denk dat ik in mijn post toch heel duidelijk heb aangegeven dat ik NIET OP ZOEK BEN naar firmwares en flexes.

ik ben alleen geinteresseerd in de verschillen tussen de versies onderling. daar zijn we toch nieuwsgierige tweakers voor of niet ??? :?

ik denk, ik zet er speciaal in dat ik er NIET naar zoek en dan krijg ik nog zo'n nutteloze reactie ! :(

volgens mij mag er niet gesproken worden over het daadwerkelijk flexen/flashen en links naar illegale software. maar als we niet meer mogen praten over de achterliggende techniek van onze apparatuur, dan kunnen we net zo goed heel tweakers.net sluiten. moderators correct me if im wrong please

• dnoize
Holleboomer schreef op 10 maart 2004 @ 21:26:
[...]

oops je hebt gelijk, sorry! :X

maar ik doel dus ook op voorgaande posts enz.
Ik vergeef het je :-)

• k5052
vandaag mijn V525 geflext en mijn bevinden zijn zeer goed :)
je geheugen is 6202 kb :) en verder doet alles het goed en heb je een AIM messenger / engineer menu / en nog een paar dinge / verder heb ik nu een videoplayback en ben ik van de rotknopjes af van vodafone.

- 1 nadeel , ik moet nu zelf uit zien te vinden welke settings ik moet gebruiken voor mms en live! maar daar kom ik wel uit :)

• dnoize
Holleboomer schreef op 10 maart 2004 @ 21:32:
[...]

hmmmm vreemd. ik zie mijn eigen post maar 1x (wel 2 x volledig gequote)

maar bedankt voor je reply. ik denk alleen dat het in ons geval hier op het forum niet met taal te maken heeft. ik neem tenminste aan dat iedereen hier gewoon een nederlandse versie heeft. ik zoek nog wel even verder op howardsforum

• Slo-Mo
  • Laatst online: 11-03-2004
Ok ff een hele nooberige vraag DOH:p
Stel ik heb een foto gemaakt en ik wil hem naar mn email adres versture (geen bt/data kabel) hoe duur is dit dan?

• 98248
  • Niet online
Slo-Mo schreef op 11 maart 2004 @ 00:49:
Stel ik heb een foto gemaakt en ik wil hem naar mn email adres versture (geen bt/data kabel) hoe duur is dit dan?
kan je allemaal op vodafone.nl vinden ;)

• Slo-Mo
  • Laatst online: 11-03-2004
oh lol ok thnx :)

• 98248
  • Niet online
Ik las dat jullie gister een smsje hadden gekregen dat het btg weer bijgestort is van het gratis mms-weekend. Ik heb dit smsje nog niet ontvangen en ik heb zeker 10 mmsjes verstuurd, er is nog nix teruggestort. WAt denken jullie.. Zal ik contact opnemen of nog even wachten? Ik zit nu namelijk in btg-nood (ik heb maarlief 9 cent :) )

• dolby
  • Registratie: november 2001
  • Niet online
Holleboomer schreef op 11 maart 2004 @ 07:44:
Ik las dat jullie gister een smsje hadden gekregen dat het btg weer bijgestort is van het gratis mms-weekend. Ik heb dit smsje nog niet ontvangen en ik heb zeker 10 mmsjes verstuurd, er is nog nix teruggestort. WAt denken jullie.. Zal ik contact opnemen of nog even wachten? Ik zit nu namelijk in btg-nood (ik heb maarlief 9 cent :) )
Heb je die mms-jes in februari verstuurd?
Wanneer kan je de 10euro van die voucher verwachten de 1ste week na insturen of wat langer?

• Magicmasta
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 01-04-2013
ik had hem maandag insgestuurd en ik geloof minder dan een week te wachten

To the optimist, the glass is half full. To the pessimist, the glass is half empty. To the engineer, the glass is twice as big as it needs to be.

• hans1527
  • Laatst online: 26-03-2004
arjanscholl schreef op 10 maart 2004 @ 23:08:
Heb vandaag mijn telefoon gekregen, maar nou zit er dus geen sim-kaart bij, en ook geen coupure waar ik mn streepjescode op moet plakken voor die €50 beltegoed. Wat is dit nou?
was bij ook niet,wordt automatisch gestort, je hoeft niks op te sturen 8)7

• DetoR
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 28-12-2021
heb dat ding ook.
de 1e was ik niet mee tevreden... batterij na 1 dag, of korter, al leeg.
ontvangst viel weg, geen service stond er.

als ik op knopje 1 drukte dan kwamen er meer aanslagen dan 1

maarja even een nieuwe gekregen en nu weer tevreden

edit:

thaschobbejak: waarom staat er geen vodafone op je toestel?

[Voor 13% gewijzigd door DetoR op 11-03-2004 08:17]

aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend

• V525
Omdat hij die hoogstwaarschijnlijk eraf heeft gehaald

• Exirion
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 22:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Slo-Mo schreef op 11 maart 2004 @ 00:49:
www.vodafone.nl :z

Toppunt van luiheid he?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Cai
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:37
offtopic:
Kenny 89, ik kan niet je email adres terugvinden in je profiel, ik zou je via mail even graag een paar vragen stellen

• V525
kenny89 schreef op 11 maart 2004 @ 00:00:
vandaag mijn V525 geflext en mijn bevinden zijn zeer goed :)
je geheugen is 6202 kb :) en verder doet alles het goed en heb je een AIM messenger / engineer menu / en nog een paar dinge / verder heb ik nu een videoplayback en ben ik van de rotknopjes af van vodafone.

- 1 nadeel , ik moet nu zelf uit zien te vinden welke settings ik moet gebruiken voor mms en live! maar daar kom ik wel uit :)
Is het probleem met je beeldscherm nou ook opgelost?

• Mad_Demon
  • Laatst online: 19:00

Mad_Demon

de dokter

Heb net even gebeld met de citypoint waar ik op de lijst sta. Ben nummer 81 van de 94... :{
Andere filialen schijnen er al 150 op de wachtlijst te hebben...

Het lijkt er sterk op dat Vodafone zich sterk verkeken heeft op de populariteit van het toestel :o

Misschien ook handig om te melden:

Omgeving Haarlem

Belcompany (3 filialen)
Kijkshop (1 filiaal)
Vodafone Citypoint (2 filialen)

Compleet uitverkocht

[Voor 25% gewijzigd door Mad_Demon op 11-03-2004 10:15]

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• Cai
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:37
sjek Dixons, daar heb ik hem gister gehaald (Zoetermeer)

• MaStar
Mad_Demon schreef op 11 maart 2004 @ 09:36:
Heb net even gebeld met de citypoint waar ik op de lijst sta. Ben nummer 81 van de 94... :{

Het lijkt er sterk op dat Vodafone zich sterk verkeken heeft op de populariteit van het toestel :o

Omgeving Haarlem

Belcompany (3 filialen)
Kijkshop (1 filiaal)

Compleet uitverkocht
Ja, dat klopt, ik sta bij belcompany als 14e ofsow....hopenlijk leveren ze daar dus nog wel 15 telefoons ofsow....het kan best...

Maar ik heb ook aanbod gekregen om deze zelfde telefoon (V525) met 65 Euries beltegoed te kopen voor 150 euro van iemand. Dus ik weet niet of ik deze tel. voor 150 euro ga kopen...(want sta dus nog op wachtlijst bij belcompany, en 150 euro is toch weer stukje duurder)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

MaStar schreef op 11 maart 2004 @ 11:24:
Maar ik heb ook aanbod gekregen om deze zelfde telefoon (V525) met 65 Euries beltegoed te kopen voor 150 euro van iemand. Dus ik weet niet of ik deze tel. voor 150 euro ga kopen...(want sta dus nog op wachtlijst bij belcompany, en 150 euro is toch weer stukje duurder)
Voor het prijsverschil koop je een Bluetooth dongle ja.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• dolby
  • Niet online
Gaat er bij jullie beltegoed af als je een mms naar je mms album stuurt? bij mij wel.

• BonBon
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
dolby schreef op 11 maart 2004 @ 13:21:
Gaat er bij jullie beltegoed af als je een mms naar je mms album stuurt? bij mij wel.
Vodafone website :

" Kosten: het zenden van MMS-berichten naar het MMS Album is gratis - dit kan rechtstreeks via verkorte code 2667; van ieder MMS-bericht dat je vanaf je mobiele telefoon verzend wordt ook gratis een kopie naar het 'Postvak IN' van je MMS Album gestuurd. Voor het versturen van MMS-berichten vanuit 'MMS samenstellen' betaal je Euro 0,49 per MMS-berichten."

Stuur anders ff een mailtje met je probleem naar de Vodafone Klantenservice.

• dolby
  • Niet online
BonBon schreef op 11 maart 2004 @ 13:30:
[...]

Stuur anders ff een mailtje met je probleem naar de Vodafone Klantenservice.
Al gedaan, maar nog geen reactie, zal de instellingen in de v525 nalopen
Zou het soms zo zijn dat je wel dataverkeers kosten erover moet betalen?

[Voor 13% gewijzigd door dolby op 11-03-2004 13:41]

• hans1527
eeeehhh, vraagje ,,,wat moet ik doen met dat oortelefoontje
wat er bij zit???? :X

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

hans1 schreef op 11 maart 2004 @ 13:57:
eeeehhh, vraagje ,,,wat moet ik doen met dat oortelefoontje
wat er bij zit???? :X
Goh, wat zou dat toch zijn zeg |:(

Volgens mij staat er duidelijk op de doos wat er allemaal bij zit, en anders wel in de manual... :O

• hans1527
Exirion schreef op 11 maart 2004 @ 13:58:
[...]

Goh, wat zou dat toch zijn zeg |:(

Volgens mij staat er duidelijk op de doos wat er allemaal bij zit, en anders wel in de manual... :O
nee, er staat niks over in, en nog wat waar zou ik hem moeten inplugen :(

• -Yourney-IA
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 22-03-2007

-Yourney-IA

Prince Arrogance

pff retard.... boven op je telefoon zit een rubbertje..die kun je eruit trekken en dan heb je een 2.5 mm jack ingang voor je HANDSFREE draadje...

Epox 8rda3+ Barton 2500+@3200+ 11x200mhz@1,85v 512mb pc2700samsung@pc3200 Radeon 9800pro@xt vga 160gb Samsung s-ata Arctic Copper silent 2L LiteOn 411s@811s

• Zenga13
hans1 schreef op 11 maart 2004 @ 14:00:
[...]

nee, er staat niks over in, en nog wat waar zou ik hem moeten inplugen :(
Wat dacht je van in je oor stoppen en luisteren? Je stopt hem bovenaan in je telefoon, waar dat rubbertje inzit. Ben je nou echt zo blond of hou je je zo? Ik heb je nog geen zinnige post zien maken... :X

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Zenga13 schreef op 11 maart 2004 @ 14:05:
Ben je nou echt zo blond of hou je je zo? Ik heb je nog geen zinnige post zien maken... :X
Nou, inderdaad...

• silitek
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 05-01 13:28

silitek

Tubes Only

Zojuist m'n v525>>naar>>v600 erg :P ..Maar wie weet nog in welk deel I of II die vodafone mms setting stond??...moet natuurlijk alles weer instellen ;)

Tubes....It's what make music music!

• nero355

nero355

Mad_Demon schreef op 11 maart 2004 @ 09:36:

Omgeving Haarlem

Belcompany (3 filialen)
Kijkshop (1 filiaal)

Compleet uitverkocht
Nee joh het zit eerder zo :
Vodafone Medewerker :

"Wij hebben geen rekening gehouden met het feit dat er op een Forum oop het Internet er een hele grote groep is geweest die met zijn allen dit toestel zijn gaan kopen/bestellen"
:+ :P ;)

Dan nu iets nuttigs, hoewel ik het best eerder had mogen posten :

Tel. Kijkshop Spijkenisse : 0181-690128 <= daar heb ik hem gekocht en als er Tweakers zijn die hem misschien kunnen laten bezorgen door Kijkshop zelf of er in de buurt wonen, kunnen dus even checken of ze daar er nog een paar v525'jes hebben ;)

* nero355 gaat nu effe checken welke BT Dongle hij gaat kopen :Y)

• dolby
  • Niet online
Ok, ik heb vodafone klantenservice opgebeld en ze hebben een en ander uitgezocht en er is een probleem met mms album,(bepaalde server problemen) er kan dus beltegoed worden afgeschreven!
Ze weten niet wanneer het is opgelost.
Hou het in de gaten, ze zijn nu op de hoogte en het bedrag wordt nu teruggeboekt naar mijn beltegoed.
Dus nogmaals, als je mms album gebruikt, controleer daarna of er geld bij je wordt afgeboekt, is dit het geval, neem dan contact op met klantenservice, ze boeken het dan terug.
Ik moet zeggen dat, tot nu toe op het Selektvracht probleempje na, Vodafone wel een goede service heeft.

[Voor 10% gewijzigd door dolby op 11-03-2004 14:32]

• S.O.C.O.O.L
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Op de website van stuntprijzen staan 2 verschillende kabels voor de v60, 1 onder usb datakabels (€ 10) (V60/V66/V70) en 1 onder gewoon motorola (€ 9) (V60). Wat is het verschil, die laatste zal wel geen usb zijn?

[Voor 5% gewijzigd door S.O.C.O.O.L op 11-03-2004 15:02]

• Zenga13
S.O.C.O.O.L schreef op 11 maart 2004 @ 14:53:
Op de website van stuntprijzen staan 2 verschillende kabels voor de v60, 1 onder usb datakabels (€ 10) en 1 onder gewoon motorola (€ 9). Wat is het verschil, die laatste zal wel geen usb zijn?
Ik zie er maar 1 en die kost €17,50 of ben ik nou scheel? Op www.stuntprijzen.com toch?

• S.O.C.O.O.L
  • Niet online
Zenga13 schreef op 11 maart 2004 @ 15:02:
[...]

Ik zie er maar 1 en die kost €17,50 of ben ik nou scheel? Op www.stuntprijzen.com toch?
Nee www.stuntprijzen.net ...... ;)

• Zenga13
Ahaaa... Thanks! (ook een beetje blond..) :+

• Zenga13
Op de website van stuntprijzen staan 2 verschillende kabels voor de v60, 1 onder usb datakabels (€ 10) (V60/V66/V70) en 1 onder gewoon motorola (€ 9) (V60). Wat is het verschil, die laatste zal wel geen usb zijn?
Heb even gekeken, denk idd dat die van €9,- geen USB is. De andere kabels in dat rijtje zijn nl. ook geen USB. K zou gewoon voor die van €10,- gaan (scheelt maar €1,- en je weet het zeker)....

• S.O.C.O.O.L
  • Niet online
Zenga13 schreef op 11 maart 2004 @ 15:13:
[...]

Heb even gekeken, denk idd dat die van €9,- geen USB is. De andere kabels in dat rijtje zijn nl. ook geen USB. K zou gewoon voor die van €10,- gaan (scheelt maar €1,- en je weet het zeker)....
Das waar maar waarom is die ene ook compatible met de v66/v70 en de ander alleen v60, ze zijn toch nie verschillend qua aansluiting op telefoon, tenminste ik neem aan van niet......

[Voor 5% gewijzigd door S.O.C.O.O.L op 11-03-2004 15:25]

• Zenga13
S.O.C.O.O.L schreef op 11 maart 2004 @ 15:25:
[...]

Das waar maar waarom is die ene ook compatible met de v66/v70 en de ander alleen v60, ze zijn toch nie verschillend qua aansluiting op telefoon, tenminste ik neem aan van niet......
Dat zou ik echt niet weten, lijkt mij dat de aansluitingen hetzelfde zijn... Er staat een link om contact met ze op te nemen. Stuur ze even een mailtje, misschien zit er inderdaad verschil in. Zo voorkom je dat je misschien de verkeerde besteld..

• MaStar
Ik heb hem!!! Ik belde de dixons en ze hadden er net 2 binnen gekregen (10 minuten voordat ik belde)

GElijk naar dixons gereden en gekocht.

Nu alleen nog uitvinden hoe alles in zijn werk gaat, maar als ik vragen heb post ik het wel hier ;)

Ik ben iig erg blij dat ik er 1tje heb kunnen bemachtigen _/-\o_

[Voor 45% gewijzigd door MaStar op 11-03-2004 15:35]

• 98248
  • Niet online
silitek schreef op 11 maart 2004 @ 14:20:
Zojuist m'n v525>>naar>>v600 erg :P ..Maar wie weet nog in welk deel I of II die vodafone mms setting stond??...moet natuurlijk alles weer instellen ;)
Hier vind je de instellingen voor mms en live!. Wil je me toevoegen op msn? (zie profiel)

Ik heb nog steeds mijn btg niet teruggekregen van het gratis mms-weekend. Ga zo maar eens bellen.

• BonBon
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Ik heb die van 9 euro besteld en verwacht hem deze week binnen te hebben. (of je mailt die winkel voor info, kan ook) ;)

• k5052
hee even wat vragen beantwoorden:
@cai , mail me maar op -weggehaald-
@ others :P , alle bugs zijn weg , ook die met het beeldscherm alleen zit ik nu met een prob. mms en vodafone live zijn geactiveerd en kan ik gebruiken alleen weet ik nu niet welke instellingen voor email moet invullen bv. smtp.vodafone.nl? ik wil het namelijk laten werken.

[Voor 4% gewijzigd door k5052 op 11-03-2004 21:09]

• MaStar
Ik heb btw ook 3 jaar 'garantie' erbij genomen voor 39 euro. Stel dat er iets mis is, hoef ik nix te betalen en wordt het gerepareed (alleen niet tegen valschade)

Nu ga ik ff wat topics doorlezen want ik wil zowiezo nog weten:

- Hoe je die 2 stickertjes eraf kunt krijgen
- Waar je mini antenne kunt kopen
- Wanneer Vodafone live gaat werken (dit hoef je toch niet in te stellen)?

[Voor 22% gewijzigd door MaStar op 11-03-2004 16:20]

• Zenga13
MaStar schreef op 11 maart 2004 @ 16:12:
Ik heb btw ook 3 jaar 'garantie' erbij genomen voor 39 euro. Stel dat er iets mis is, hoef ik nix te betalen en wordt het gerepareed (alleen niet tegen valschade)

Nu ga ik ff wat topics doorlezen want ik wil zowiezo nog weten:

- Hoe je die 2 stickertjes eraf kunt krijgen
Staat in de beginpost als het goed is... Veel plezier.. ;)

• Magicmasta
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 01-04-2013
ik heb bijna een week geleden bij stuntprijzen.net besteld gelijk geld overgemaakt en nog steeds niks gehoord.. anderen dit ook meegemaaakt?

To the optimist, the glass is half full. To the pessimist, the glass is half empty. To the engineer, the glass is twice as big as it needs to be.

• roelk
is het mogelijk om met die email functie ipv een vodafone email je gewone hotmail account te gebruiken ? :X

• k5052
@magicmasta , volgens mij klopt dit neit , moe tje even bellen
@ mastar , lees de thread ..... 8)7

offtopic:
mensen , lees eens de thread en/of de startpost om dit soort reacties en de antwoorden daarop te voorkomen :x

• robert-630
  • Niet online
roelk schreef op 11 maart 2004 @ 16:24:
is het mogelijk om met die email functie ipv een vodafone email je gewone hotmail account te gebruiken ? :X
yep! vandaag me toevallig er even in verdiept, nog niet geprobeerd, maar dit staat op de vodafone site: Voordat je e-mail kunt ontvangen en versturen via Vodafone live! moet je je eerst registreren. Je kunt zelf je Vodafone live! gebruikersnaam en e-mailadres kiezen. Bovendien kun je eventuele externe e-mailadressen instellen, zoals je Hotmailadres. !!:P (tip; zorg dat je niet constant SPAM op dat emailadres ontvangt! anders gaat het je veel geld kosten ofwel filter op het hoogste niveau!)

p.s email is helemaal nie zo leuk (via live!) tenmiste namelijk: Als je berichten op de pc ontvangt en verstuurt, kun je gebruik maken van attachments. Op je mobiele telefoon kun je wel attachments ontvangen, maar niet versturen.

alhoewel je wel via je gsm: berichten>nieuw bericht> Nieuwe email> Voeg in., allelij dingen kan invoegen. soort mms functie maar dan naar emailadres denk k! :?
zal ook wel 0,50 kosten kon het nie bij de tarieven vinden (en dan nog maar 30kb) !!

Via berichten> Emails kan je je postvak voor email instellen . ik neem aan dat je bij gebruikers-id je je acountnaam + @vodafone.nl moet invullen. site is er nie zo duidelijk over: Verder vul je je gebruikersnaam en wachtwoord in. ja duh! wie weet het ? want k krijg constant weer die setup! zou wel leuk zijn als ik daar mijn emailinbox zag! neem aan dat de bedoeling is.

hier meer info: http://www.vodafone.nl/li...00&actionid=1059&cnid=432
&
http://www.vodafone.nl/li...242&actionid=984&cnid=622

• dolby
  • Niet online
roelk schreef op 11 maart 2004 @ 16:24:
mij lukt het niet, alleen via live, een gewoon emailtje versturen lukt me alleen via de vodafone live email

[Voor 18% gewijzigd door dolby op 11-03-2004 17:10]

• roelk
ik ben nu al een dag ofzo bezig om live! goed te krijgen maar het wil maar niet lukken :( Buiten het feit dat ik nu bij webprofielen zoveel profielen heb door de verschillende manieren van proberen en ik niet weet hoe je deze wegkrijgt (die met slot) doet het nog niet. Ik snap er werkelijk niets meer van :?

• robert-630
  • Niet online
Heeft iemand onderstaan probleem ook al ondervonden?;

Na 2 weken geleden de eerste lading beltonen (in Midi.-formaat) via bluetooth op mijn gsm te hebben gezet en bovendien vele foto's te hebben geschoten, besloot ik de boel is een beetje te gaan indelen & enkele dingen weg te doen. Na diverse categorieen te hebben gemaakt, bijv. telefoonboek voor foto's die gelinkt zijn aan een nr. besloot ik dit ook toe te passen op de map audio dus MP3 en Midi aangemaakt. Eerste lading Midi's in map. Na enkele weken en (vele MP3 beltonen later :) ) kom ik erachter dat er enkel geluiden weg zijn. nergens te vinden. Zal ik ze verwijderd hebben? ja dat zal wel, denk k. Enkele dagen later, ga ik bluetoothen tussen gsm en m'n pc. Foto's ff back-uppen zodat er ook enkele weg kunnen van mijn gsm. vind ik ineens die beltonen toevallig in een van die mapjes maar niet bij audio maar bij afbeeldingen. En vind vervolgens foto's die bij de categorie telefoonboek horen in het mapje audio! Echt vaag! Vind het alleen via bluetooth maar nie op de gsm! Nu het even oplossen iemand ideen ?, want ik wil niet onbedoeld mijn geheugen vol bouwen. Ik wil liever niet terug naar de fabrieksinstellingen.

• robert-630
  • Niet online
roelk schreef op 11 maart 2004 @ 16:57:
..Buiten het feit dat ik nu bij webprofielen zoveel profielen heb door de verschillende manieren van proberen en ik niet weet hoe je deze wegkrijgt (die met slot) ?
Echt irritant idd, iemand die telfort op zijn telefoon nam had via een trucje via bluetooth en een progje webprofielen vrijgemaakt staat me bij. ergens in dit topic staat ut nog volgensmij. heb zelf namelijk ook één overbodig webprofiel.

• 98248
  • Niet online
robert-630 schreef op 11 maart 2004 @ 16:59:
Heeft iemand onderstaan probleem ook al ondervonden?;

Na 2 weken geleden de eerste lading beltonen (in Midi.-formaat) via bluetooth op mijn gsm te hebben gezet en bovendien vele foto's te hebben geschoten, besloot ik de boel is een beetje te gaan indelen & enkele dingen weg te doen. Na diverse categorieen te hebben gemaakt, bijv. telefoonboek voor foto's die gelinkt zijn aan een nr. besloot ik dit ook toe te passen op de map audio dus MP3 en Midi aangemaakt. Eerste lading Midi's in map. Na enkele weken en (vele MP3 beltonen later :) ) kom ik erachter dat er enkel geluiden weg zijn. nergens te vinden. Zal ik ze verwijderd hebben? ja dat zal wel, denk k. Enkele dagen later, ga ik bluetoothen tussen gsm en m'n pc. Foto's ff back-uppen zodat er ook enkele weg kunnen van mijn gsm. vind ik ineens die beltonen toevallig in een van die mapjes maar niet bij audio maar bij afbeeldingen. En vind vervolgens foto's die bij de categorie telefoonboek horen in het mapje audio! Echt vaag! Vind het alleen via bluetooth maar nie op de gsm! Nu het even oplossen iemand ideen ?, want ik wil niet onbedoeld mijn geheugen vol bouwen. Ik wil liever niet terug naar de fabrieksinstellingen.
maak even een backup van alles op je telefoon en wis dan gewoon alles, misschien verhelpt dit je probleem. Je games moet je handmatig wissen.

• 98248
  • Niet online
Magicmasta schreef op 11 maart 2004 @ 16:17:
ik heb bijna een week geleden bij stuntprijzen.net besteld gelijk geld overgemaakt en nog steeds niks gehoord.. anderen dit ook meegemaaakt?
hotmail is niet pop3/smpt, het is webbased. Ik denk dus niet dat dit gaat lukken. Wel heeft outlook een speciale functie ingebouwd waarmee je toch op je mail kan. Misschien moet je dat jar-programma HotViewer eens proberen.

Sorry voor 2posts 8)7

[Voor 3% gewijzigd door 98248 op 11-03-2004 17:09]

• -Yourney-IA
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 22-03-2007

-Yourney-IA

Prince Arrogance

Hmm.. waar slaat die quote op ?

Hotmail wil toch ook met outlook (express) dus dan lijkt me dat dat ook wel via je fone kan..

Epox 8rda3+ Barton 2500+@3200+ 11x200mhz@1,85v 512mb pc2700samsung@pc3200 Radeon 9800pro@xt vga 160gb Samsung s-ata Arctic Copper silent 2L LiteOn 411s@811s

• Nanax
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 12-01 08:31

Nanax

Ik ben sjaak niet

hotmail werkt via http://
dat hotmail het in outlook express het doet is niet zo vreemd he ;)
maar je foon ondersteund die protocol zeer waarschijnlijk niet voor het versturen van mail

• robert-630
  • Niet online
-Yourney- schreef op 11 maart 2004 @ 17:11:
Hmm.. waar slaat die quote op ?

Hotmail wil toch ook met outlook (express) dus dan lijkt me dat dat ook wel via je fone kan..
Je kunt zelf je Vodafone live! gebruikersnaam en e-mailadres kiezen. Bovendien kun je eventuele externe e-mailadressen instellen, zoals je Hotmailadres.
Aldus vodafone.nl, het is idd zo dat hotmail webbased is, maar anders mogen ze dit ook niet zo leterlijk op hun site zetten...dus het zal wel kunnen

• V525
ik ben nu al een dag ofzo bezig om live! goed te krijgen maar het wil maar niet lukken :( Buiten het feit dat ik nu bij webprofielen zoveel profielen heb door de verschillende manieren van proberen en ik niet weet hoe je deze wegkrijgt (die met slot) doet het nog niet. Ik snap er werkelijk niets meer van :?
Waarom zou je die met het slot weg willen hebben, deze zijn standaard al goed ingesteld.

[Voor 29% gewijzigd door V525 op 11-03-2004 17:20]

• robert-630
  • Niet online
robert-630 schreef op 11 maart 2004 @ 17:16:
[...]

Je kunt zelf je Vodafone live! gebruikersnaam en e-mailadres kiezen. Bovendien kun je eventuele externe e-mailadressen instellen, zoals je Hotmailadres.
Aldus vodafone.nl, het is idd zo dat hotmail webbased is, maar anders mogen ze dit ook niet zo leterlijk op hun site zetten...dus het zal wel kunnen
het gaat waarschijnlijk zo, dit voorbeeld is van toepassing op een S-E T610/T630: Om een extern e-mailadres in te stellen: kies met de navigatietoets achtereenvolgens 'Instellingen', 'Externe e-mailadressen' en 'E-mailadres toevoegen'. Kies de provider waarvan je je e-mail wilt ontvangen. Voer de gebruikersnaam en het wachtwoord van je externe e- mail in.
Waarschijnlijk ergens bij email op het live!-portal.

• hoodlum
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
Nu we het weer even over email hebben, dit is toch wel het enige wat me nog echt irriteerd, dat je niet gewoon je mail kan regelen via het berichten menu. Het email msgs setup menu lijkt wel bugged, telkens springt ie eruit (bij de email provider optie), en hij blijft maar schreeuwen dat de setup incompleet is ook al is ie dat niet.

Misschien kunnen de mensen die deze telefoon geflexed/flashed hebben even kunnen zeggen of zij dit wel voor elkaar hebben gekregen?

Edit: Hmm, het blijkt dat ik gewoon iets over het hoofd gezien had, ik was vergeten een naam in te vullen ;p (vodafone)mail versturen/ontvangen via het motorola menu werkt nu gewoon.

Je kan dan via myvodafone idd je hotmail of andere pop accts aan je vodafone mail koppelen.

[Voor 24% gewijzigd door hoodlum op 11-03-2004 17:33]

• robert-630
  • Niet online
..Buiten het feit dat ik nu bij webprofielen zoveel profielen heb door de verschillende manieren van proberen en ik niet weet hoe je deze wegkrijgt (die met slot) ?
robert-630 schreef op 11 maart 2004 @ 17:04:
[...]

Echt irritant idd, iemand die telfort op zijn telefoon nam had via een trucje via bluetooth en een progje webprofielen vrijgemaakt staat me bij. ergens in dit topic staat ut nog volgensmij. heb zelf namelijk ook één overbodig webprofiel.
K heb de oplossing voor je inmiddels op dit forum gevonden, dit was het antwoord van iemand op iemand anders met ook jouw probleem, hij had um alleen gefl.xt maar dat maakt volgensmij niet uit, de oplossing is vind k nie simpel te noemen:

Heb ook een V525@600 en had hetzelfde probleem als jou met de webprofielen.
Je kunt het volgende doen, connect je foon met de datakabel en start PST. Dan open je een CDMA Motorola Browser File en vul je bij alle tien de profielen dezelfde naam in (bijv OrangeNL ofzo). Daarna vink je bij alle tien 'Editable bij user' aan en druk je op Write data to phone en dit doe je een keer of vier. Hierna had ik nog maar twee junksettings over en dus ruimte genoeg over voor andere instellingen.

[Voor 10% gewijzigd door robert-630 op 11-03-2004 17:32]

• robert-630
  • Niet online
Holleboomer schreef op 11 maart 2004 @ 17:05:
[...]

maak even een backup van alles op je telefoon en wis dan gewoon alles, misschien verhelpt dit je probleem. Je games moet je handmatig wissen.
is idd waarschijnlijk de simpelste en beste oplossing, waarschijnlijk dan wel weer al die catogerien instellen. jammer dat k het niet via bluetooth eruit kan krijgen.
maar vind het wel een raar softwarematig probleem. de software in deze telefoon is egt het grootste minpunt van de V525.

• robert-630
  • Niet online
[quote]hoodlum schreef op 11 maart 2004 @ 17:23:

Edit: Hmm, het blijkt dat ik gewoon iets over het hoofd gezien had, ik was vergeten een naam in te vullen ;p (vodafone)mail versturen/ontvangen via het motorola menu werkt nu gewoon.

offtopic: heb je bij gebruikers-ID je gehele domein ingevuld dus gebruikersnaam + @vodafone.nl?

• hoodlum
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
robert-630 schreef op 11 maart 2004 @ 17:39:
offtopic: heb je bij gebruikers-ID je gehele domein ingevuld dus gebruikersnaam + @vodafone.nl?
alleen gebruikersnaam.

• dolby
  • Niet online
lukt nog steeds niet (standaard v525)

• Edoll
  • Laatst online: 12-01 14:12
*kuch*iemand een riemclip gevonden?*kuch*
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee