Toestellen zijn op , en zijn niet meer te bestellenEthnocentrix schreef op 08 maart 2004 @ 19:59:
ligt het aan mij of is de v525 uit de online winkel van vodafone gehaald?
Verleden week dinsdag besteld ,,,,,zou ik hem nog krijgen????

Verwijderd
Toestellen zijn op , en zijn niet meer te bestellenEthnocentrix schreef op 08 maart 2004 @ 19:59:
ligt het aan mij of is de v525 uit de online winkel van vodafone gehaald?
Verwijderd
Verwijderd
vul je diezelfde code dan ook in op je telefoon?Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 11:50:
Als ik de foon wil koppelen met de computer vraagt hij de pincode heb gewoon 0000 gedaan. ok. dan komt er zo`n zandloper, die blijft een minuut ofzo.
Verwijderd
jah verhip, het werkt nog ook.Chaser2600 schreef op 09 maart 2004 @ 11:55:
[...]
vul je diezelfde code dan ook in op je telefoon?
als het goed is geeft je telefoon een piep en vraagt om een code, deze code dus
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 12:29 ]
http://users.boardnation.com/~gp32/ ----> v525 forum
Lees deze topic en de vorige topics nou eens doorVerwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 13:39:
welke bluetooth gebruiken jullie, en waarom
en waar kan ik ze goedkoop bestellen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Main Menu -> Settings -> Security -> Lock Application.Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 13:54:
in de start post staat dat je die vodafone life knoppen niet kan weghalen maar wel instellen dat je een wachtwoord in moet voeren voordat ie verbinding maakt. Allees staat er niet bij hoe dat moet... Welk wachtwoord moet ik aanmaken?
bedankt
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Greatintoxicated schreef op 09 maart 2004 @ 13:59:
Main Menu -> Settings -> Security -> Lock Application.
Unlockcode is standaard 1234, je kan 'm veranderen bij Passwords in het Security-menu.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
[ Voor 5% gewijzigd door plipo op 09-03-2004 14:12 ]
Verwijderd
zonder 65 euries bel tegoeddolby schreef op 09 maart 2004 @ 14:14:
Op http://shop.phonehouse.nl..._location=//prepaid/nl_NL
Staat nu een zilveren V525 icm met vodafone prepaid te koopziet er ook wel mooi uit.
was laatst ook een foto van.IronFist schreef op 09 maart 2004 @ 14:33:
Opzich zouden frontjes toch wel moeten kunnen?
Dat blauwe is met klein schoevendraaiertje aan de onder en bovenkant wel los te wrikken (nog niet geprobeerd, geen zin in beschadiging)
Zilver met doorlopende puntjes is wel stukken mooier
dat is niet de v525 maar de v500.dolby schreef op 09 maart 2004 @ 14:14:
Op http://shop.phonehouse.nl..._location=//prepaid/nl_NL
Staat nu een zilveren V525 icm met vodafone prepaid te koopziet er ook wel mooi uit.
Verwijderd
ehm... De V400 dan maar ?Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 14:49:
Zie ik het nu goed?
is die phone bij phonehouse een ander type of zo?
omdat deze maar 3 band is in de plaats van 4
en deze phone heeft ook nog infrarood en dat heeft mij 525 niet
en deze phone heeft geen voicedail en die heeft mij 525 wel
plus deze heeft modem verkeer en de mijne heeft geen modem
dus mij vraag is is deze phone bij de phonehouse wel een 525
Ik denk dat ik ze ffies ga mailen, ik moet een verjaardagskado kopen en ik vind die zilveren look wel mooi eigenlijk.Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 14:49:
Zie ik het nu goed?
Dat zal ik niet proberen. Je kan beter gewoon de plastice rondjes aan de binnenkant eraf halen, daaronder zitten schroefjes. Haal deze eruit (met torx 6 schroevendraaier) en dan kan je je frontje weghalen en een nieuwe erop. Ik heb gister een frontje besteld bij daydeal (+mini antennaIronFist schreef op 09 maart 2004 @ 14:33:
Dat blauwe is met klein schoevendraaiertje aan de onder en bovenkant wel los te wrikken (nog niet geprobeerd, geen zin in beschadiging)
Man, dat ding zit 90% van de tijd in je zak of ligt naast je bed. Dat blauwe frontje is toch prima... Of loop jij de hele dag naar je phone te kijkenIronFist schreef op 09 maart 2004 @ 14:33:
echt een raar standpunt, je moet toch een beetje patsen met die phoneExirion schreef op 09 maart 2004 @ 15:02:
[...]
Man, dat ding zit 90% van de tijd in je zak of ligt naast je bed. Dat blauwe frontje is toch prima... Of loop jij de hele dag naar je phone te kijken
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 15:06 ]
Met een phone waar half Nederland mee rondloopt?Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 15:06:
echt een raar standpunt, je moet toch een beetje patsen met die phone
Als je de phone gebruikt dan zie je die tenminste nog. De blauwe bovenkant zie je dan helemaal nietEn waarom zou je een wallpaper of screensaver nemen, hij zit toch in je zak of naast je bed
Ja, dus? Lekker boeie. Bovendien snap ik dan ook niet dat je met diezelfde phone wil gaan proberen te patsen. Beetje kansloosEdit: En dat blauwe frontje verraad gelijk je status, mensen zien je telefoon: Oh ja, die was 130 euro met 65 euro btg
[ Voor 5% gewijzigd door Exirion op 09-03-2004 15:09 ]
Verwijderd
waar hebben jullie het in godsnaam over , jullie hebben er teminste 1
Ik zou niet teveel afgaan op die info. Bij de A800 staat bijv "kleurenscherm : ja",Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 14:49:
Zie ik het nu goed?
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
Verwijderd
Verwijderd
intoxicated schreef op 08 maart 2004 @ 15:16:
• Je hoeft niet elke dag te posten dat je je telefoon nog niet hebt ontvangen.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
goed idee, dan blijft deze tenminste schoonVerwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 16:26:
misschien een nieuw TOPIC voor mensen
die op hun foon WACHTEN
Verwijderd
Nee daar zit je op te wachten......K dacht dat dit een soort van forum was.....Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 16:26:
misschien een nieuw TOPIC voor mensen
die op hun foon WACHTEN
[ Voor 5% gewijzigd door plipo op 09-03-2004 16:47 ]
Verwijderd
Hoe bedoel je ,,,leg eens uitVerwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 16:35:
[...]
Nee daar zit je op te wachten......K dacht dat dit een soort van forum was.....
Verwijderd
Net met de klantenservice gebeld: ze weten niet wanneer ie bezorgd gaat worden, ze hebben heel veel bestellingen ontvangen (duh). Maar als je een orderbevestiging + acceptatie van je order hebt gekregen (dus 2 mailtjes), krijg je em wel. Kan dus alleen ff durenVerwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 16:12:
De TPG is mijn huisje ook voorbij gereden
Huisje is misschien te klein,zagen it niet
Verwijderd
waarmee maak je ze? want mij was het neit gelukt om ze werkend te krijgen op mijn telplipo schreef op 09 maart 2004 @ 16:46:
Weer een paar nieuwe mp3 tones gemaakt.. Deze zijn vooral voor fun..
cartoons-witchdockter
hamtaro title song
kinderen voor kinderen - tietenlied
Ook ben ik er achter gekomen dat mp3 ringtones op 56kbps en 23kbps nog steeds goed klinken op je tel, dus alle ringtones zijn vanafnu tussen de 200 en 300 kb
Zie me sig voor de overige lijst met tones
Verwijderd
Ik heb op 4 maart een miniantenne gekocht bij Daydeal. En vandaag 9 maart ontvangen, werkt perfect. Echt supersnelle levering.ppleeuw schreef op 09 maart 2004 @ 14:54:
[...]
Dat zal ik niet proberen. Je kan beter gewoon de plastice rondjes aan de binnenkant eraf halen, daaronder zitten schroefjes. Haal deze eruit (met torx 6 schroevendraaier) en dan kan je je frontje weghalen en een nieuwe erop. Ik heb gister een frontje besteld bij daydeal (+mini antenna) dus hij zal wel over een paar dagen komen. Ik post dan wel wat pics.
Verwijderd
plipo schreef op 09 maart 2004 @ 16:46:
Weer een paar nieuwe mp3 tones gemaakt.. Deze zijn vooral voor fun..
cartoons-witchdockter
hamtaro title song
kinderen voor kinderen - tietenlied
Ook ben ik er achter gekomen dat mp3 ringtones op 56kbps en 23kbps nog steeds goed klinken op je tel, dus alle ringtones zijn vanafnu tussen de 200 en 300 kb
Zie me sig voor de overige lijst met tones
AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker
Verwijderd
Zo kan je er meerdere opzettenvisboer32 schreef op 09 maart 2004 @ 17:14:
Waarom lees ik steeds op verschillend plaatsen op internet dat het aan te bevelen is om je mp3 ringtones onder zoveel kb te houden (bijvoorbeeld 150)??
Ik heb gewoon een heel liedje erop staan van 1,8 mb. Wat is daar dan niet goed aan, werkt namelijk prima hier.
Verwijderd
omdat én je geheugen daar vol van word, én (ik heb het idee tenminste) dat je telefoon trager wordt (als je ff snel foto's wil gaan kijken moet je langer wachten)visboer32 schreef op 09 maart 2004 @ 17:14:
Waarom lees ik steeds op verschillend plaatsen op internet dat het aan te bevelen is om je mp3 ringtones onder zoveel kb te houden (bijvoorbeeld 150)??
Ik heb gewoon een heel liedje erop staan van 1,8 mb. Wat is daar dan niet goed aan, werkt namelijk prima hier.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 16:18:
[...]
Net met de klantenservice gebeld: ze weten niet wanneer ie bezorgd gaat worden, ze hebben heel veel bestellingen ontvangen (duh). Maar als je een orderbevestiging + acceptatie van je order hebt gekregen (dus 2 mailtjes), krijg je em wel. Kan dus alleen ff duren
PS Ik heb em vorige week woensdagavond besteld.
Bij dixons staat ie ook (is al een paar keer gezegd), was bij dixons in tiel om te kijken of ze misschien accessoires hadden..... kijkt die winkelier me met een vreemd gezicht aan en zegt ie:MaStar schreef op 09 maart 2004 @ 17:31:
Ik vanochtend naar Kijkshop 1, was alles uitverkocht, bij kijkshop de 2e kijkshop ook. Toen smiddags om 15.00 naar belcompany, ook alles weg maar daar hebben ze mij op een wachtlijst gezet, waar al 13 andere op stonden..
Weet iemand daar iets van? Als je op wachtlijst staat voor geleverde artikelen dat vodafone nog wel levert aan de winkel ofsow...
Dus hopenlijk levert Vodafone nog wel aan de mensen op die bestellijst, anders heb ik pecht en moet ik op zeok naar een dure tel.
Owja, welke winkels hebben deze actie nog meer (behalve kijkshop en belcompany)?
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 17:57 ]
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 17:39:
Hier wat ringtones vam mij:
The Darkraver - Happy Together
The Bloodhound Gang - The Bad Touch
XTM - Fly On The Wing Of Love
Special D - Home Alone
Waxxman - Discofans 2003
Lawine Boys - Wat Zullen We Drinken
Special D - Come With Me
Jordan & Baker - Explode
Ik heb alleen de 'deuntjes' eruit gehaald met Mixmeister en omgezet naar mp3
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 17:45 ]
Verwijderd
FF offtopic: heb ook audacity gedownload, maar ik kan mijn liedjes hier niet in openen. Doe ik iets verkeerd, want hij herkend geen MP3 volgens mij?plipo schreef op 09 maart 2004 @ 17:22:
@carlvanloo: ik gebruik audacity om stukken uit liedjes te knippen en dan gebruik ik alive mp3 converter om de bit rate naar beneden te doen..
@CybErik: Your welcome, vanaaf volgen er nog meer.. Als je verzoekjes of ideene hebt, post et maar op mijn forum
@visboer32: 1,8 mb neemt zoveel ruimte in he... Een aangezien er niet zoveel verschil is tussen 128kbps en 56kbps (op de tel dan) lijkt het me logisch dat je hem zo klein mogenlijk maakt...
Mja, ik zoek de burolader, nergens te krijgen, behalve op sommige sites.poesje schreef op 09 maart 2004 @ 17:36:
[...]
Bij dixons staat ie ook (is al een paar keer gezegd), was bij dixons in tiel om te kijken of ze misschien accessoires hadden..... kijkt die winkelier me met een vreemd gezicht aan en zegt ie:
"die telefoon hebben we al lang niet meer, als je er een hebt... heb je heel veel geluk. Maar we hebben nog geen accessoires aangezien hij zo nieuw is"
In mijn ogen nog iets te groot.. Misschien dat je de bit rate iets naar beneden kan doen?Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 17:39:
Special D - Home Alone
Waxxman - Discofans 2003
Special D - Come With Me
Jordan & Baker - Explode
[ Voor 10% gewijzigd door plipo op 09-03-2004 17:55 ]
LOL, die van darkraver en special D had ik ook zelf gemaakt, maar ik je hebt een spelfout gemaakt bij de bestandsnaam van darkraver.mp3. Hij is nu dRakraver.mpo. Wel handig voor de anderen alvast:)Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 17:39:
Special D - Home Alone
Waxxman - Discofans 2003
Special D - Come With Me
Jordan & Baker - Explode
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 17:58 ]
dan ga je naar instellingen bij audacity, kzou m op 56kbs zetten. Heel raar maar tones met lagere bitrates klinken soms mooier dan met hele hoge. En heeft iemand nog tips voor effecten zodat de bas beter naar voren komt? Want nu ruist ie wel heel erg bij neophyte
Ja en? Wil je niet via internet bestellen ofzo? Ik zag een lader op SalesPlaza.nl voor de V60/66, maar ik weet niet of de V525 daar ook in past. (aansluiting ziet er hetzelfde uit).dolby schreef op 09 maart 2004 @ 17:50:
[...]
Mja, ik zoek de burolader, nergens te krijgen, behalve op sommige sites.
[ Voor 25% gewijzigd door IronFist op 09-03-2004 19:31 ]
Op je gsm schermpje zien de foto's er gewoon mooier uit. Het resultaat op je pc is altijd even slikken, maar toch niet onaardig. (tis nu eenmaal geen 4 MP camera hegebruikersnaam schreef op 09 maart 2004 @ 18:28:
als ik de gemaakte fotoos op mn pc zet is de kwaliteit wel bagger.. hoe kan ik dat verbeteren?
[ Voor 12% gewijzigd door BonBon op 09-03-2004 18:38 ]
Verwijderd
audiocityVerwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 17:59:
[...]
dan ga je naar instellingen bij audacity, kzou m op 56kbs zetten. Heel raar maar tones met lagere bitrates klinken soms mooier dan met hele hoge. En heeft iemand nog tips voor effecten zodat de bas beter naar voren komt? Want nu ruist ie wel heel erg bij neophyte
[ Voor 31% gewijzigd door poesje op 09-03-2004 19:15 ]
[ Voor 29% gewijzigd door k5052 op 09-03-2004 19:15 ]
Is er verschil in kwaliteit tussen plaatjes op Internet als je via een 56K6 inbelt of dat je via een ADSL lijn op internet zit?IronFist schreef op 09 maart 2004 @ 18:32:
Zal er verschil in kwaliteit zijn als je via MMS of datakabel of Bluetooth overzet naar pc?
Verwijderd
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 17:39:
Special D - Home Alone
Waxxman - Discofans 2003
Special D - Come With Me
Jordan & Baker - Explode
camera > menu > setup afbeeldingen > resolutiegebruikersnaam schreef op 09 maart 2004 @ 19:25:
hmm, mijn fotoos zijn 160x120.. waar kan ik dat anders instellen?(me feels so stupid
)
[ Voor 15% gewijzigd door BonBon op 09-03-2004 19:32 ]
Verwijderd
Ik heb het transparante tasje voor de V525 bij telecomtelecom besteld, maar het past totaal niet. Het tasje komt maar tot halverwege het scherm omdat het te klein is. Vervolgens ben ik een uur bezig geweest om het er weer af te krijgen. Het gedeelte dat om het toestenbord gaat was weer te groot en schoof er dus zo af. Het is dus echt waardeloos. Mijn vriend heeft het "gewone" lederen hoesje voor de V525 besteld bij Telecomtelecom en die past wel goed.poesje schreef op 09 maart 2004 @ 19:05:
Heeft er misschien iemand ervaring met zo'n "flip flap" (van telecomtelecom) tasje of een ander tasje voor de V525, zou diegene dan kunnen zeggen of het een sterk en precies-passend tasje is)??
[ Voor 68% gewijzigd door BonBon op 09-03-2004 19:57 ]
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
Dat hoop ik dus ook bij belcompany! Ik sta als 13 ofsow op de wachtlijst.Nanax schreef op 09 maart 2004 @ 20:10:
Ik sta als 2de op de wachtlijst van phone house in zwolle van een totaal van 15. had 3 maart voor gebeld, nog niks gehoord. maar als ze dus nog een zending krijgen is het een groot feest hier
alleen dixons krijgt ze niet meer. die hebben allemaal maar 1 levering gehad. en de man bij de phonehouse zegt van wel... maar nog maar ff afwachten, men schuift de datum steeds op. Ik ben dus benieuwd of vodafone nog een lading stuurt of niet.
[ Voor 9% gewijzigd door MaStar op 09-03-2004 20:16 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 19:25:
[...]
offtopic:
Happy Together is van Poogie Bear niet van The Darkraver
Ja, dat denk ik ook, maar miss maken ze de bestellingen nog wel af...want deze actie zou tot 31 maart ofsow lopen...dan pijlen ze bij elke winkel hoeveel bestellingen ze hebben, sturen de gsm's en zeggen tegen de winkel dat ze geen nieuwe bestellingen mogen aannemen.Nanax schreef op 09 maart 2004 @ 20:49:
Nou als je als 13de op de lijst staat denk ik dat je dus gewoon pech hebt. aangezien ze meestal per zending 2 a 3 sturen, en er al nauwelijks zendingen meer komen. ik denk jammer maar helaas. tenzij er wat verandert in de levering, maar ze zijn ook al van de site.
Verwijderd
ld hebbenMaStar schreef op 09 maart 2004 @ 21:06:
[...]
Ja, dat denk ik ook, maar miss maken ze de bestellingen nog wel af...want deze actie zou tot 31 maart ofsow lopen...dan pijlen ze bij elke winkel hoeveel bestellingen ze hebben, sturen de gsm's en zeggen tegen de winkel dat ze geen nog hebben....
[ Voor 8% gewijzigd door nero355 op 09-03-2004 21:27 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 21:31 ]
Verwijderd
En wat nou als ik eerst 3e stond, en nu dus 4e en er worden slechts 3 telefoons geleverd? Of dat er nog 20 ppl dat doen, en jij alsnog je tel. niet krijgt? lekkere actieVerwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 21:12:
tip:
als je sneller die telefoon wilt hebben laat dan je ouders bellen en zeggen dat je donderdag jarig bent
ik stond 11e op de lijst me ouders gingen er naartoe en zeiden dat ik dus donderdag jarig was en ik werdt zo van de 11e naar de 1e plaats geschoven
bedankt pa & ma
edit: ik was btw niet jarig op donderdag
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 21:30 ]
powerball makes the world diverent
Verwijderd
ehm, waarom als ik vragen mag? (sorry, ik kan hem niet nemen, heb niet nog een andere camera..)
Verwijderd
Tja m-king hier moet ik H3in Gelijk in geven..Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 21:28:
[...]
En wat nou als ik eerst 3e stond, en nu dus 4e en er worden slechts 3 telefoons geleverd? Of dat er nog 20 ppl dat doen, en jij alsnog je tel. niet krijgt? lekkere actie(naaier!)
offtopic:
maar dat boeit jou natuurlijk niets, jij hebt je tel.
Die tiger woods heb ik ergens gezien, ik weet t zeker.. maar war?Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 21:16:
Tsja, mijn bestelling was geaccepteerd dus die is al onderweg (tenminste dat lijkt me wel)
[ontopic]
Ik ben op zoek naar Tiger Woods PGA Tour 2004, weet iemand waar ik die kan downloaden of bestellen?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Oeh oeh, en Extreme Air Snowboarding!
Nou ja, Townsmen dan ook maar
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 21:50 ]
powerball makes the world diverent
2 Dingen die zo in het Topic te vinden zijnlukei schreef op 09 maart 2004 @ 21:55:
kan iemand een paar sites geven waar je spelletjes kan downloaden?
en heeft iemand al iets gevonden dat je ook filmpjes op v525 kan kijke??
lukie
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Verwijderd
Ik hoop t, die van mij zie ik zo 1-2-3 nog niet. Order staat al sinds donderdag geaccepteerd, maar nog geen foon gezien...Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 21:16:
Tsja, mijn bestelling was geaccepteerd dus die is al onderweg (tenminste dat lijkt me wel)
.....
[ Voor 63% gewijzigd door intoxicated op 09-03-2004 23:41 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq