Het Grote Motorola V500/V525 Topic [III]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.076 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:53
Ik wil hem morgen gaan halen bij de kijkshop!

Nu had ik wel paar vragen:

- die 65 Euro beltegoed is die alleen als je al prepaid kaart hebt van vodafone? want er staat op hun site: Aanbieding voor bestaande prepaid klanten Vodafone:

- Moet je al lid zijn van vodafone, want zoiets maak ik hieruit op:
voorwaarden op vodafone site o.a:
* Je dient in het bezit te zijn van een Vodafone prepaid aansluiting. :?

- Kan je die 65 Euro beltegoed ook op een andere simkaart laten overmaken? Want dan maak ik deze motorola V525 gewoon simlockvrij en doe ik mijn huidige simkaart in de V525. (zo ja, is dit hieronder niet van toepassing)

-Wat voor alternatieven heb ik nog meer:
*1e; Ik verkoop mijn huidige telefoon (siemens m35i) inclusief simkaart, maar dan wordt die koper daar natuurlijk nog wel op gebelt (omdat niet iedereen mijn nieuwe nr weet)
*2e; ik maak de motorola simlockvrij en doe mijn huidige simkaart erin (dus de simkaart van de m35i met 20 Euro beltegoed), maar dan loop ik wel die 65 Euro beltegoed mis :(

heeft iemand miss ander alternatief? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1- Ja
2- zelfde vraag/antwoord als 1 je moet dus een voda sim/nummer hebben
3- nee, anders heeft vodafone geen klant meer aan je
4- stuur een massaal groeps sms naar je inhoud van je telefoonboek met smscity.nl (opwaarderen met je ouders huistelefoon ;) ) waarin je je nieuwe nummer zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Heb er vandaag 1 besteld voor m'n broertje op de vodafone site, want in de vodafone winkel hadden ze de telefoontjes niet meer. Je kon dan wel je telefoon nummer en je naam noteren zodat ze je op kunnen bellen zodra ze weer binnen waren alleen dat was een redelijk lange lijst :D.
Ik hoop dat het via de site net zo snel gaat.
Nog even een klein vraagje:
Blijft het beltegoed wat op je simkaart nog geldig? En wordt de 65 euro er gewoon bij opgeteld?

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 17:36:
[...]

ok, zal het ff veranderen maar deze datum kwam eerder voorbij, een nieuwe werkt iig niet tot nu toe
Precies, een nieuwe werkt idd niet, heb zelf ook een nieuwe. Maar mn broertje wilde zn nummer houden + dat beltegoed, dus ik leg maar 129,- plus 15,-(nieuwe sim) min 65,-(verkocht beltegoed aan broertje >:) ) = 79 euro neer voor de foon. Nu kan ik em van dat overgebleven geld lekker unlocken tzt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trivian schreef op 08 maart 2004 @ 17:46:
Heb er vandaag 1 besteld voor m'n broertje op de vodafone site, want in de vodafone winkel hadden ze de telefoontjes niet meer. Je kon dan wel je telefoon nummer en je naam noteren zodat ze je op kunnen bellen zodra ze weer binnen waren alleen dat was een redelijk lange lijst :D.
Ik hoop dat het via de site net zo snel gaat.
Nog even een klein vraagje:
Blijft het beltegoed wat op je simkaart nog geldig? En wordt de 65 euro er gewoon bij opgeteld?
weet het niet cker, maar normaal gesproken is je btg bij vodafone een halfjaar geldig.. dus lijkt me dat het er gewoon een half jaar op blijft staan én dat die 65 gewoon rustig binnen blijft komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
vandaag bij stuntprijzen de laatste datakbel gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 17:49:
[...]

weet het niet cker, maar normaal gesproken is je btg bij vodafone een halfjaar geldig.. dus lijkt me dat het er gewoon een half jaar op blijft staan én dat die 65 gewoon rustig binnen blijft komen :P
Ja dat lijkt mij ook logisch.
Ze hebben de telefoon wel beroemd gemaakt met die aanbieding zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 08 maart 2004 @ 17:51:
zie hem nie staan op de site 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_born89
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 16:43
Heb je de V60 kabel gehaald voor je V525, want hij staat niet meer op die site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marne
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 22:21
Ik heb al alle drie de v500/v525 topics door gespit, maar heb nog steeds niet kunnen vinden hoe je nou .jar/.jad bestanden op de v525 kan krijgen met een datakabel?! Wie kan me helpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
Marne schreef op 08 maart 2004 @ 18:13:
Ik heb al alle drie de v500/v525 topics door gespit, maar heb nog steeds niet kunnen vinden hoe je nou .jar/.jad bestanden op de v525 kan krijgen met een datakabel?! Wie kan me helpen :D
sistor gsm software? heb namelijk van vorige geen tegen reactie gekregen dus wellicht dat deze proggie je kan helpen

heb ff gekeken gerloof dat dat proggie ook niet werkt

[ Voor 10% gewijzigd door pang op 08-03-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Ik probeer MMS in te stellen op deze telefoon. Verzenden lukt wel, maar ontvangen niet echt. Ik krijg de hele tijd zo'n smsje dat je naar Vodafone.nl moet gaan om hem te bekijken.

Ik heb de instellingen van Vodafone gebruikt die ook op de site staan. Live is geactiveerd, telefoon heb ik al aan en uit gezet. Tips? :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een idee wat dat kopje koffie in je beeldscherm betekent ik kan het niet vinden in het boekje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 18:30:
heeft iemand een idee wat dat kopje koffie in je beeldscherm betekent ik kan het niet vinden in het boekje ofzo?
das al wel langsgekomen in het topic.. zucht.. (t= dat je nog een java-applicatie aan heb staan, een spelletje ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft je foon pause, misschien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

menu>>multimedia>>games en zie daar je heb een jar onderbroken en wacht op einde en zie daar koppie leut verdwijnt

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
Marne schreef op 08 maart 2004 @ 18:13:
http://home.nyc.rr.com/gadgetglitch/motorola.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 10:29

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 17:36:
[...]

ok, zal het ff veranderen maar deze datum kwam eerder voorbij, een nieuwe werkt iig niet tot nu toe
Wat is dat nou weer voor onzin van die lui :(. Ik voel me nu best wel genaaid eigenlijk want het staat nergens op hun site, ook niet bij de voorwaarden. Morgen maar eens bellen en om uitleg vragen...

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 17:40:
1- Ja
2- zelfde vraag/antwoord als 1 je moet dus een voda sim/nummer hebben
3- nee, anders heeft vodafone geen klant meer aan je
4- stuur een massaal groeps sms naar je inhoud van je telefoonboek met smscity.nl (opwaarderen met je ouders huistelefoon ;) ) waarin je je nieuwe nummer zet
Ik heb nu een Siemens M35i met Telfort prepaid kaart. Maar dan ga ik morgen zo'n motorola V525 kopen. Krijg ik dan wel die 65 Euro beltegoed bij die telefoon? (ik ben dus NOG geen klant van de vodafone)? want ik snap het nu ff niet meer door dit zinnetjes:

* Aanbieding is alleen voor bestaande vodafone prepaid klanten
* Je dient in het bezit te zijn van een vodafone prepaid aansluiting

Betekent dit dat ik die telefoon niet kan kopen (voor 129,-) omdat ik nu nog een telfort prepaid kaart heb en dus nog geen vodafone prepaid kaart heb? kan iemand dit mss uitleggen want ik snap er niet echt veel meer van?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok tnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
Wie hebben er nu eigenlijk al een hoesje dat speciaal voor de V525 is?? (misschien foto bij maken, om te zien of het perfect past en mooi staat)

aangezien ik nog zoek naar een mooi/handig hoesje dat niet veel kost (en waar hij "veilig" te bestellen is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

MaStar schreef op 08 maart 2004 @ 18:41:
[...]

Ik heb nu een Siemens M35i met Telfort prepaid kaart. Maar dan ga ik morgen zo'n motorola V525 kopen. Krijg ik dan wel die 65 Euro beltegoed bij die telefoon? (ik ben dus NOG geen klant van de vodafone)? want ik snap het nu ff niet meer door dit zinnetjes:

* Aanbieding is alleen voor bestaande vodafone prepaid klanten
* Je dient in het bezit te zijn van een vodafone prepaid aansluiting

Betekent dit dat ik die telefoon niet kan kopen (voor 129,-) omdat ik nu nog een telfort prepaid kaart heb en dus nog geen vodafone prepaid kaart heb? kan iemand dit mss uitleggen want ik snap er niet echt veel meer van?? :?
Je kunt in de winkel een prepaid pakket kopen met daarin een simkaart en de telefoon, maar helaas zijn deze paketten vrijwel overal uitverkocht.
Als je al een simkaart van vodafone hebt, dan kun je via de site van vodafone het toestel los kopen, dus zonder simkaart. Je krijgt het beltegoed dan op je oude nummer. Wat je blijkbaar niet kunt doen is een nieuwe simkaart kopen en vervolgens via de site een losse telefoon(zie m'n post hierboven). Ik ga vodafone morgen hier even over bellen, want ik heb net speciaal een nieuwe simkaart gekocht zodat ik via de site het toesel kon kopen. Als het niet kan vind ik het gewoon oplichting, want er staat nergens vermeld dat je nummer niet nieuw mag zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Ethnocentrix op 08-03-2004 18:52 . Reden: sweex tobo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Ethnocentrix schreef op 08 maart 2004 @ 18:49:
[...]

Je kunt in de winkel een prepaid pakket kopen met daarin een simkaart en de telefoon, maar helaas zijn deze paketten vrijwel overal uitverkocht.
Als je al een simkaart van vodafone hebt, dan kun je via de site van vodafone het toestel los kopen, dus zonder simkaart. Je krijgt het beltegoed dan op je oude nummer. Wat je blijkbaar niet kunt doen is een nieuwe simkaart kopen en vervolgens via de site een losse telefoon(zie m'n post hierboven)
Dus in de winkel koop je een prepaid pakket (en hoef je dus geen vodafone gebruiker te zijn), en daar krijg je wel 65 euro beltegoed bij (in termijen).

En via de site van vodafone kan je niet zo'n pakket kopen?? (dan toch maar morgen naar kijkshop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 17:49:
[...]

Pepaid Vodafone beltegoed is 365 dagen geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand toevallig hoeveel smsjes je maximaal in je inbox kunt hebben? Ik kreeg net nl een smsje en er stond bij: 1 nieuw bericht, geheugen vol. Maar ik kon hem wel lezen, en hij staat nou gewoon in mn inbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

MaStar schreef op 08 maart 2004 @ 18:52:
[...]

Dus in de winkel koop je een prepaid pakket (en hoef je dus geen vodafone gebruiker te zijn), en daar krijg je wel 65 euro beltegoed bij (in termijen).

En via de site van vodafone kan je niet zo'n pakket kopen?? (dan toch maar morgen naar kijkshop)
Ik heb net even gebeld, en je als ze bij de kijkshop op zijn, kun je wel een losse simkaart van vodafone kopen. vervolgens moet je de bon invullen die bij de simkaart zit. Die bon is niet alleen om je simkaart te verzekeren, maar ook om je te registreren bij vodafone. Als je geregistreerd bent, kun je het toestel via de website bestellen.
Het registreren duurt ongeveer 2 weken, dus dat zou nog wel moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Ik heb m'n datakabel daar in bestelling staan. Achteraf bedacht ik dat ze zo'n V60 kabel wellicht ook hier in de stad hebben. V60 kabeltje is vrij gangbaar denk ik. Misschien een winkel als Ritel, die barsten van de kabels.
Maargoed, ik wacht af :P

@kenny89 : Ik neem aan dat het een seriele kabel is en geen USB? Stond namenlijk nergens vermeld op de website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

OK Dudes ik volg dit Topic al vanaf het begin en deel II ergens vanaf de helft ofzo...... maar toch heb ik nog steeds vragen, want er staat zoveel aan zin en onzin in beide Topics dat ik het echt helemaal kwijt ben :/

De vragen en hopelijk ook antwoorden straks :
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 18:54:
weet iemand toevallig hoeveel smsjes je maximaal in je inbox kunt hebben? Ik kreeg net nl een smsje en er stond bij: 1 nieuw bericht, geheugen vol. Maar ik kon hem wel lezen, en hij staat nou gewoon in mn inbox?
Dit was vraag 1 van mij tevens ook de reden dat ik die V525 misschien ga halen,want mijn Nokia 5510 kan gewoon niet veel onthouden :+ En ik maak veel aantekeningen in sms'jes :Y)

2.a. WTF?? Is flexen ofzo ?? Als dit niet boeiend is dan haal ik gewoon die BT USB pen/dongle bij MyCom en daarmee wil ik dan Vooral Games + Foto's up-/downloaden en eventueel wat extra memeory vrijmaken voor al die zooi :P (die 7 MB ofzo dus ongeveer die ergens vermeld stonden door een of ander Tweakertje in een van de Topics !!! ;) )
Ook een idee was om die LIVE knop naar eigen naam om te toveren >:) :>

2.b. Hoe zit het met dat "buggje" dat je je toestel moet resetten na het BT'en soms ?? Of juist ervoor ben het effe kwijt :) Wil daar geen last van hebben ook niet van dat foutje dat het file transferen soms maar 1 kant op gaat !!!

3. Het is dus 100% zeker dat als ik die Phone bij een Winkel of Vodafone City Point haal dat ik gewoon als niet-vodafone klant die 65 € in termijnen krijg ?? <= ERG Belangrijk!!!

4. Zijn er Games die je tegen elkaar via BT kan spelen ?? Lijkt me wel leuk B) Een vriend van mij heeft hem namelijk ook en dan zou ik dus met hem kunnen gamen :D
Dezelfde dag dat ik Topic II zag zat hij een half uur later te blaaten hoe o zo COOL toestel hij net gekocht had :+ hoezo toeval :P
Jammer ;(

5. Hoe zit het met LIVE! Kosten ?? Al iemand via die Telfort instellingen WAP/GPRS voor elkaar gekregen ??

6. Iemand al iets erg "Tweakerig" gedaan met dat ding ?? Behalve het standaard BlueJack gedoe :P Geen idee wat ik hiermee bedoel maar goed moest het kwijt ;)

7. Wat zijn de "Goodies" die je krijgt als je lang hebt moeten wachten O-) ??

Inform me (8> :7

[ Voor 3% gewijzigd door nero355 op 08-03-2004 19:22 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

nero355 schreef op 08 maart 2004 @ 19:17:
4. Zijn er Games die je tegen elkaar via BT kan spelen ?? Lijkt me wel leuk B) Een vriend van mij heeft hem namelijk ook en dan zou ik dus met hem kunnen gamen :D
Dezelfde dag dat ik Topic II zag zat hij een half uur later te blaaten hoe o zo COOL toestel hij net gekocht had :+ hoezo toeval :P
Daar heb ik me laatst even in zitten verdiepen, en helaas, de V525 heeft (in de huidige firmwareversie) geen support voor JSR-82, de API voor Bluetooth in Java.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
het is een usb datakabel :P
alleen hebk nu probs met aansturen van de driver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Laatst online: 12-09 06:34
BonBon schreef op 08 maart 2004 @ 19:10:
[...]

Ik heb m'n datakabel daar in bestelling staan. Achteraf bedacht ik dat ze zo'n V60 kabel wellicht ook hier in de stad hebben. V60 kabeltje is vrij gangbaar denk ik. Misschien een winkel als Ritel, die barsten van de kabels.
Maargoed, ik wacht af :P

@kenny89 : Ik neem aan dat het een seriele kabel is en geen USB? Stond namenlijk nergens vermeld op de website...
Heb de datakabel daar ook besteld vorige week en het gaat wél om een USB kabel :)

@Kenny89 : Had ook eerst wat problemen met de drivers en heb toen via Windows Update iets voor de USB drivers gehaald en toen deed ie 't perfect.

Edit: http://www.microsoft.com/...5b688b7f86&displaylang=nl (KB822603: Aanbevolen update voor Windows XP SP1)

[ Voor 27% gewijzigd door ®Otto op 08-03-2004 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

TerryC schreef op 08 maart 2004 @ 18:29:
Ik probeer MMS in te stellen op deze telefoon. Verzenden lukt wel, maar ontvangen niet echt. Ik krijg de hele tijd zo'n smsje dat je naar Vodafone.nl moet gaan om hem te bekijken.

Ik heb de instellingen van Vodafone gebruikt die ook op de site staan. Live is geactiveerd, telefoon heb ik al aan en uit gezet. Tips? :/.
Iemand :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I
  • Laatst online: 05-09 23:16

I_PANDA_I

Boe!

®Otto schreef op 08 maart 2004 @ 19:30:
[...]

Heb de datakabel daar ook besteld vorige week en het gaat wél om een USB kabel :)

@Kenny89 : Had ook eerst wat problemen met de drivers en heb toen via Windows Update iets voor de USB drivers gehaald en toen deed ie 't perfect.
Woot bij mij deed ie het eerst ook niet.
Na servicepack 1 en een extra usb update (zie elders in topic) te hebben geinstalleerd werkt ut perfect
K kan nu echt alles doen :D
(en dat voor maar 10 euro :P )

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

ligt het aan mij of is de v525 uit de online winkel van vodafone gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
mischien omdat het van een andere provider komt?

[ Voor 42% gewijzigd door robert-630 op 08-03-2004 20:03 . Reden: blijkbaar lukte versturen wel, lees ik nu ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
zie mijn post.
je moet mms versturen voordat je kunt ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Ethnocentrix schreef op 08 maart 2004 @ 19:59:
Zie hem nu ook nie meer staan... gaat ie waarschijnlijk er gewoon uit omdat ie te veel gekost heeft.
(had hier in de stad ook een vreemd verhaal gehoord in een winkel, er zou namelijk geld toe gelegd moeten worden om hem te kunnen verkopen :? )
Pech voor degene die er nog geen hebben (of die motten geluk hebben en er ergens nog 1 kunnen krijgen :P )

[ Voor 16% gewijzigd door poesje op 08-03-2004 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ethnocentrix schreef op 08 maart 2004 @ 19:59:
Klopt.. Ik vind hem ook niet meer! Ben ik ff blij dat ik hem zaterdag al heb besteld _/-\o_ . Waarschijnlijk heb ik hem OF morgen OF woensdag :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hihi net half uur geleden met kameraad van me besteld...toen stond hij er nog wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

das opzich best klote dat ie van de site is afgehaald, nu moet ik nog maar zien te hopen dat ik um dan via de winkel kan bestellen :X :X |:(

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Heeft stuntprijzen nog V60 USB datakabels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainOverfloW
  • Laatst online: 02-12-2019
Kheb zelf em nu ook een paar dage binne en hij doet et nog steeds goed _/-\o_
Wat ik alleen nog wou weten is, als ik via bijv. Javamania een spel bestel dan krijg ik een smsje met daarin een link waarmee ik het bestand binnen kan halen op mijn mobiel. Maar kost dit, naast dus je telefoon kosten, ook nog wat en zo ja hoeveel ongeveer?
En als ik ze ergens download en met BT (ga ik denk ik toch maar ff halen) overzet is dit dan niet et zelfde als dat ik games brand? O-)

[ Voor 34% gewijzigd door BrainOverfloW op 08-03-2004 20:32 ]

I'm Like Time, I'm Unstopable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrainOverfloW schreef op 08 maart 2004 @ 20:28:
Kheb zelf em nu ook een paar dage binne en hij doet et nog steeds goed _/-\o_
Wat ik alleen nog wou weten is, als ik via bijv. Javamania een spel bestel dan krijg ik een smsje met daarin een link waarmee ik het bestand binnen kan halen op mijn mobiel. Maar kost dit, naast dus je telefoon kosten, ook nog wat en zo ja hoeveel ongeveer?
En als ik ze ergens download en met BT (ga ik denk ik toch maar ff halen) overzet is dit dan niet et zelfde als dat ik games brand? O-)
wat bedoel je met branden?
ik neem aan dat je met telefoon kosten bedoeld de kosten per kb die je download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukei
  • Laatst online: 01-09 14:49
hey heeft iemand al de v525 met cover, ik wil graag weten of er een cover op kan..

iemand geprobeerd?

Lukie

powerball makes the world diverent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

er zijn wel covers te krijgen, zie startpost. er staan ook al ergens fotos van in een van de delen (2 of deze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainOverfloW
  • Laatst online: 02-12-2019
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 20:33:
[...]

wat bedoel je met branden?
ik neem aan dat je met telefoon kosten bedoeld de kosten per kb die je download?
Met het branden bedoel ik gewoon het kopiëren van spellen (dus niet die van een mobiel maar 'gewone' PC games zoals UT2k4 enzo)

En met die koste bedoel ik inderdaat wat ik nog ongeveer aan extra kosten maak om die game binnen te krijgen. Dus naast de telefoon kosten voor het bestellen.

I'm Like Time, I'm Unstopable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Wat mij nu nog niet helemaal duidelijk is, krijgen die winkels ze nu nog wel??

bij the phonehouse in zwolle vorige week woesdag gereserveerd, zouden eind van de week er zijn. niks, vandaag ook niks. krijgen ze ze nog wel van vodafone? de winkel zegt daar eigenlijk niks over en aangezien ie van de site is gehaald begin ik te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 11:42
robert-630 schreef op 08 maart 2004 @ 20:01:
[...]

mischien omdat het van een andere provider komt?
:/

Het is gewoon de Vodafone simkaart die mijn vader altijd al had, en hij kan alleen maar MMS'jes verzenden. Same goes voor de bijgeleverde simkaart.

edit:
Zit onder mijn broer's account, sorry

[ Voor 9% gewijzigd door MarcoC op 08-03-2004 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kan je de telefoon nog vinden, helaas kan je hem niet meer bestellen.. Misschien morgen?

http://onlinewinkel.vodafone.nl/vodafone/RAPRD/imv525bl.html

Nu maar afwachten of hij er morgen op staat! Ik ga duimen voor jullie, ik krijg hem als het goed is woensdag of morgen.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop morgen, zoals ik op de site lees is het vrijdag 2dagen erna dat die bezord word. DINSDAG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukei
  • Laatst online: 01-09 14:49
He mense, is ie ook bij de kijkshop te koop?
daar heb ik helemaal niet gekeken :?
Shit

hij staat niet op de site?

weet iemand of ze ze in de kijkshop in zeist nog hebbe?

Lukie

powerball makes the world diverent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Goh wat heeft m'n broertje dan toch weer een geluk :D en ik waarschijnlijk pech :(.
Heb ik vanmiddag de telefoon besteld op de site nu maar hopen dat die nog wel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Sinds het nu erg "creapy" wordt nogmaals effe posten :

[rml]nero355 in "Het Grote Motorola V500/V525 Topic [ III]"[/rml]

Wil niet iets kopen waar ik straks misschien spijt van krijg en aan de andere kant ook niet de actie missen :+ :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

Weet iemand nu of het mogelijk is om een afbeelding op je volledige scherm weer te geven, dus dat die zwarte balk eronder ff verdwijnt?? :?

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
kan iemand me even helpen met mijn datakbel?
vanmiddag misschien te haastig mee gespeelt en sindsdien wordt hij niet meer herkent :S wat ik heb geprobeert :
-sp1 + patch erop ( daarvoor werd hij als v525 gezien en nadat ik MPT afsloot als onbekend usb apparaat.)
-opnieuw installeren van MPT ( mobile phone tools van motorla )
- andere usb poorten

edit: hij werkt weer , opeens vond mijn pc de v525 en kon ik hem zo installeren

[ Voor 16% gewijzigd door k5052 op 08-03-2004 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je de toetsen aan de zijkant van de v525 kan vergrendelen(toetsvergrendeling)
als dat uberhaupt wel kan dan hoor ik dat graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Dit was vraag 1 van mij tevens ook de reden dat ik die V525 misschien ga halen,want mijn Nokia 5510 kan gewoon niet veel onthouden :+ En ik maak veel aantekeningen in sms'jes :Y)
Het schijnt dat er niet veel smsjes in kunnen, zelf nog niet gemerkt omdat ik eigenlijk niet veel doe met sms...
2.a. WTF?? Is flexen ofzo ?? Als dit niet boeiend is dan haal ik gewoon die BT USB pen/dongle bij MyCom en daarmee wil ik dan Vooral Games + Foto's up-/downloaden en eventueel wat extra memeory vrijmaken voor al die zooi :P (die 7 MB ofzo dus ongeveer die ergens vermeld stonden door een of ander Tweakertje in een van de Topics !!! ;) )
Ook een idee was om die LIVE knop naar eigen naam om te toveren >:) :>
flexen is een soort van firmware wijzigen, maar hier mag verder niks over gezegd worden.... volgens de regels
2.b. Hoe zit het met dat "buggje" dat je je toestel moet resetten na het BT'en soms ?? Of juist ervoor ben het effe kwijt :) Wil daar geen last van hebben ook niet van dat foutje dat het file transferen soms maar 1 kant op gaat !!!
heb nog geen bt, dus ik kan het zo niet zeggen.... maar volgens mij werkt bt wel gewoon
(volg de topic volledig, vanaf eerste post :P )
3. Het is dus 100% zeker dat als ik die Phone bij een Winkel of Vodafone City Point haal dat ik gewoon als niet-vodafone klant die 65 € in termijnen krijg ?? <= ERG Belangrijk!!!
5 euro op sim
10 euro na opsturen en als je daar de coupon met streepjes-code bij doet krijg je nog eens 5 maanden lang 10 euro
5. Hoe zit het met LIVE! Kosten ?? Al iemand via die Telfort instellingen WAP/GPRS voor elkaar gekregen ??
Live! is duur, ook aangezien de kosten per 10KB worden afgerond.... dus steeds op 0.15 euro :(
6. Iemand al iets erg "Tweakerig" gedaan met dat ding ?? Behalve het standaard BlueJack gedoe :P Geen idee wat ik hiermee bedoel maar goed moest het kwijt ;)
firmware en flex "veranderen" word gedaan, zoals ik her en der lees... heb zelf geen usb-kabel dus heb er geen ervaring mee
7. Wat zijn de "Goodies" die je krijgt als je lang hebt moeten wachten O-) ??
Je mag blij zijn als je hem nog kunt krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 21:37:
weet iemand hoe je de toetsen aan de zijkant van de v525 kan vergrendelen(toetsvergrendeling)
als dat uberhaupt wel kan dan hoor ik dat graag
Kan volgens mij niet, heb alle combinaties geprobeerd... maar waarom zou je het eigenlijk willen?? (je klapt hem toch gewoon dicht??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Laatst was hier een vraag over voice commands die nergens te vinden waren.
Volgens mij heb ik ze nu gevonden.
( ik gebruik wel de v600 firmware maar het zou dus ook bij de v525 firmware moeten werken, kan iemand dit bevestigen? )
Ga als volgt te werk:

- Ga met het selectie balkje op een item staan die je wilt activeren met je stem.
- houdt vervolgens de menu toets ( = toets bovenaan in het midden ) enkele seconden ingedrukt.
- Vervolgens wordt gevraagd of je een shortcut/snelkoppeling wilt maken, kies hier voor yes/ja
- In het "Shortcut/Snelkoppeling" menu kan je dan een voice toevoegen aan deze shortcut :D

Misschien handig om dit in de startpost te plaatsen want dit staat zover ik weet niet in de handleiding.

Have phun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32

visboer32

Koen

Chaser2600 schreef op 08 maart 2004 @ 21:42:
( ik gebruik wel de v600 firmware maar het zou dus ook bij de v525 firmware moeten werken, kan iemand dit bevestigen? )
Ga als volgt te werk:

- Ga met het selectie balkje op een item staan die je wilt activeren met je stem.
- houdt vervolgens de menu toets ( = toets bovenaan in het midden ) enkele seconden ingedrukt.
- Vervolgens wordt gevraagd of je een shortcut/snelkoppeling wilt maken, kies hier voor yes/ja
- In het "Shortcut/Snelkoppeling" menu kan je dan een voice toevoegen aan deze shortcut :D

Misschien handig om dit in de startpost te plaatsen want dit staat zover ik weet niet in de handleiding.

Have phun ;)
_/-\o_
Eindelijk een antwoord wat nog werkt ook!
Had er nooit zelf op gekomen...

Maar... Hoe activeer je zo'n voicecommand dan (niet via voicedail zijkant toets)

Edit: Het werkt dus ook met V525 firmware!

[ Voor 4% gewijzigd door visboer32 op 08-03-2004 21:47 ]

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Chaser2600 schreef op 08 maart 2004 @ 21:42:
Ga als volgt te werk:

Have phun ;)
dat was toch al bekend? ik wist t in iig al O-)

alleen weet ik nog niet hoe je m dan kan oproepen met je stem :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
visboer32 schreef op 08 maart 2004 @ 21:46:
[...]

_/-\o_
Eindelijk een antwoord wat nog werkt ook!
Had er nooit zelf op gekomen...

Maar... Hoe activeer je zo'n voicecommand dan (niet via voicedail zijkant toets)

Edit: Het werkt dus ook met V525 firmware!
Welke knop zou je dan moeten gebruiken om "voicecommand" dan te doen, bij mij doet ie volgens mij alleen mensen uit m'n telefoonboek (met die toets op de zijkant)...

[ Voor 92% gewijzigd door poesje op 08-03-2004 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

poesje schreef op 08 maart 2004 @ 21:40:Het schijnt dat er niet veel smsjes in kunnen, zelf nog niet gemerkt omdat ik eigenlijk niet veel doe met sms...
Bummer :| hoopte op minstens een stuk of 10 -20 :)
heb nog geen bt, dus ik kan het zo niet zeggen.... maar volgens mij werkt bt wel gewoon
(volg de topic volledig, vanaf eerste post :P )
Heb alles gevolgd maar de een zegt dit de ander dat |:(
Je mag blij zijn als je hem nog kunt krijgen :P
Weet ik :P

Nog een vraagje : Kan je met die knoppen op de zijkant een gesprek "ophangen" / annuleren ?? Dit had ik vroeger op mijn oude Ericsson T18s en mis het heel erg op mijn Nokia :D Beter dan is zoo handig :Y)

/EDIT :

[quote]plipo schreef op 08 maart 2004 @ 21:53:
mmmm,

Ik krijg steeds het idee dat als ik mijn tel aan de lader leg wanneer die nog niet helemaal leeg is, de telefoon eerst helemaaal wordt ontladen, en dan pas opgeladen...
Kan iemand dit bevestigen?[/quote]

Dat is toch juist veel beter voor je batterij :? In ieder geval nog een plus punt ;)

Zei niks :X :+

[ Voor 28% gewijzigd door nero355 op 08-03-2004 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nero355 schreef op 08 maart 2004 @ 21:50:
Nog een vraagje : Kan je met die knoppen op de zijkant een gesprek "ophangen" / annuleren ?? Dit had ik vroeger op mijn oude Ericsson T18s en mis het heel erg op mijn Nokia :D
yep dat kan, met de volumetoets omlaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plipo
  • Laatst online: 20-10-2024
mmmm,

Ik krijg steeds het idee dat als ik mijn tel aan de lader leg wanneer die nog niet helemaal leeg is, de telefoon eerst helemaaal wordt ontladen, en dan pas opgeladen...
Kan iemand dit bevestigen?

http://users.boardnation.com/~gp32/ ----> v525 forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
plipo schreef op 08 maart 2004 @ 21:53:
mmmm,

Kan iemand dit bevestigen?
Dat lijkt alleen maar, als ie vol is en je gebruikt hem 10 minuten...
hangt hem dan weer aan de lader, dan begint ie ook vooraan maar is ie heel snel klaar (binnen een minuut, ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32

visboer32

Koen

poesje schreef op 08 maart 2004 @ 21:47:
[...]

Welke knop zou je dan moeten gebruiken om "voicecommand" dan te doen, bij mij doet ie volgens mij alleen mensen uit m'n telefoonboek (met die toets op de zijkant)...
Dat vraag ik me dus ook af! Ik heb nou wel een functie aan een voice gekoppelt maar wat moet ik indrukken zodat ik die voice kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
visboer32 schreef op 08 maart 2004 @ 21:55:
[...]

Dat vraag ik me dus ook af! Ik heb nou wel een functie aan een voice gekoppelt maar wat moet ik indrukken zodat ik die voice kan zeggen?
ja :S, heb echt alles al geprobeerd. Omhoog, groen, rood links, rechts omlaag enz inhouden.. geen effect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32

visboer32

Koen

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 21:57:
[...]

ja :S, heb echt alles al geprobeerd. Omhoog, groen, rood links, rechts omlaag enz inhouden.. geen effect..
Heb de oplossing gevonden!
Ga eerst naar het hoofdmenu, dan op de voicedialtoetst aan de zijkant drukken en klaar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
visboer32 schreef op 08 maart 2004 @ 21:58:
[...]

Ga eerst naar het hoofdmenu, dan op de voicedialtoetst aan de zijkant drukken en klaar! :)
Klopt, bedankt...
da had ook wel meteen erbij gezegd mogen worden....... :P

[ Voor 74% gewijzigd door poesje op 08-03-2004 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
uhm , wisten jullie dit niet :S :S :S dan valt het niveau op tweakers echt tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32

visboer32

Koen

Maar weet iemand hier nu of je afbeeldingen ook op volledig scherm kunt weergeven??? (pleasse antwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op 08 maart 2004 @ 21:50:
[...]

Dat is toch juist veel beter voor je batterij :? In ieder geval nog een plus punt ;)
Dit lijkt me niet aangezien het een Lithium Ion Accu is, beetje ingewikkeld om het uit te leggen, maar iig treed het geheugen effect hier niet bij op, dus dat ontladen lijkt mij niet...

offtopic: net gehad bij scheikunde ;)

@visboer

Dit kan niet, alleen als je hem dus als screensaver instelt en w8 tot hij daaropspingt

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 22:02 . Reden: Adittie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 22:03:
[...]

mijn dank is groot! toch vaag dat als je niet op de menu toets maar gewoon dat blauwe knopje in t midden indrukt en dan voice toets doet dat t dan niet werkt. Je komt bij allebei in t menu :S

nogmaals: _/-\o_
Ja, vreemd........

[ Voor 62% gewijzigd door poesje op 08-03-2004 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
visboer32 schreef op 08 maart 2004 @ 21:58:
[...]

mijn dank is groot! toch vaag dat als je niet op de menu toets maar gewoon dat blauwe knopje in t midden indrukt en dan voice toets doet dat t dan niet werkt. Je komt bij allebei in t menu :S

nogmaals: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 22:01:
[...]

Dit lijkt me niet aangezien het een Lithium Ion Accu is, beetje ingewikkeld om het uit te leggen, maar iig treed het geheugen effect hier niet bij op, dus dat ontladen lijkt mij niet...

offtopic: net gehad bij scheikunde ;)
[offtopic]
Hoe 'ziet' een GSM of ander apparaat eigenlijk hoe veel er nog in een accu zit?
En wat is de eenheid voor capaciteit van een accu, mAH oid toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
kenny89 schreef op 08 maart 2004 @ 20:06:
zie mijn post.
je moet mms versturen voordat je kunt ontvangen
zei ik in eerste instantie ook, maar heb later mijn bericht gewijzigd aangezien hij al mms verstuurd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me precies uitleggen hoe je moet bluejacken
hoe en waar je dat berichtje moet intypen (telefoonboek of die syc bij bluetooth)?
plz help me ff heb namelijk wel ff zin om het morgen uit te tesetn op school

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 22:17:
kan iemand me precies uitleggen hoe je moet bluejacken
hoe en waar je dat berichtje moet intypen (telefoonboek of die syc bij bluetooth)?
plz help me ff heb namelijk wel ff zin om het morgen uit te tesetn op school
nieuw contact in je telefoonboek, bericht bij naam, en dan contact versturen via bt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asure
  • Laatst online: 08-09 19:57
* Asure neemt 25 voicetags op :)

Ander vraagje, ik zie wel meer datakabels voor de V60 staan, een heleboel zelfs, maar welke moet ik nu precies hebben ? Ik snap dat het een usb moet wezen.. maar zit er nog verschil in de kabels dan ?

Ik zie de kabel bij www.stuntprijzen.net a € 9 , maar die is niet op
voorraad schijnt..
Ik zie een set seriele/usb kabels hier bij eu-gsm.nl:
http://www.eu-gsm.nl/motorola-V60-datakabel.html € 18,50
en usb http://www.eu-gsm.nl/motorola-V60-datakabel_USB.html en € 32,50 (hoezo marge..)
http://www.telecomforever.nl/showproduct.php?groep=123 Hier met cd-rom voor € 27,50
http://www.telecomforever.nl/showproduct.php?groep=39 zonder cd-rom voor € 9 ?
http://www.romatel.nl/nl/dept_90.html 'functioneert niet met originele software' ?
http://www.mobilestunter.com/N_grp_13_13-1.html € 9 maar super onduidelijke beschrijving..

Enzovoort :)

Heeft iemand een goeie tip ? Kom met google een heel end, maar een foto van de datakabel, en richtlijnen (usb?serieel ?) zijn erg welkom.

Bluetooth is erg leuk maar ik kan er het Vodafoon logo niet mee uitslopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar staat dat verzenden via bt?>?
ik zie alleen bericht verzenden en dan nieuwe sms of mms

zou iemand het stap voor stap uit kunnen leggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 22:24:
waar staat dat verzenden via bt?>?
ik zie alleen bericht verzenden en dan nieuwe sms of mms

zou iemand het stap voor stap uit kunnen leggen??
Gaat in je contacten lijst staan, hier ga je 1 omhoog... verzenden... daaronder zit bleutooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Hoeveel extra batterij kost het eigenlijk om bleutooth aan te laten staan??
(om de hoeveel dagen zou je dan steeds moeten opladen??)

[ Voor 28% gewijzigd door poesje op 08-03-2004 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 22:06:
[...]

[offtopic]
Hoe 'ziet' een GSM of ander apparaat eigenlijk hoe veel er nog in een accu zit?
En wat is de eenheid voor capaciteit van een accu, mAH oid toch?
offtopic:
Een accu is niet een ideale stroombron: het voltage neemt af als de batterij verder leeg is. Door het meten van het voltage kan worden bepaald hoe vol/leeg de batterij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asure
  • Laatst online: 08-09 19:57
poesje schreef op 08 maart 2004 @ 22:30:
Hoeveel extra batterij kost het eigenlijk om bleutooth aan te laten staan??
(om de hoeveel dagen zou je dan steeds moeten opladen??)
Ik heb het wel eens per ongeluk aan laten staan, met een 'nieuwe' telefoon / batterij dus. Ik had toen ongeveer 30 uur standby, en toen speelde ik nog vrij veel met de telefoon/java/bluetooth etc. Ik heb er toen niet mee gebeld, denk dat de accu dan wel wat sneller leeg zou zijn.

Als het aanstaat kost het uiteraard stroom. Ik vraag me dan wel af of al die mensen die ik 'bluejack' op het station/in v&d restauranten/bibliotheken etc. het ook per ongeluk aan hebben staan, of dat hun telefoons zuiniger zijn? Viel me vooral op dat de Nokia's het meest gevonden worden (en het altijd aan hebben staan ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 08 maart 2004 @ 22:29:
[...]

Gaat in je contacten lijst staan, hier ga je 1 omhoog... verzenden... daaronder zit bleutooth
hartstikke bedank het werkt ckers morgen ff proberen op sgool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Shit, zo snel uitverkocht, ga morgen vroeg maar ff paar uurtje van school spijbelen om naar de kijkshop te fietsen (rond 10 uur) en te kijken of die tel al weg is...Als hij weg is moet ik tot 14.00 wachten zodat ik naar ander filiaal kan (in de stad)...

Maar ik hoop dat de kijkshop hem nog wel heeft, die aanbieding is pas vanochtend ingegaan...
Ik koop dan gewoon zo'n prepaid pakket.

---> En wat moet je allemaal bij je hebben om dat te kopen behalve geld (miss identiteitsbewijs ofsow)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen je geld (en alleen als je hem hebt besteld dan moet je ook je id-kaart meenemen jah)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

OK Ik heb nog een vraag :

Kan je via BT dingen van de eene GSM naar een ander sturen ?? Dus Games/Ringtones/Ander spul dat op je telefoon zit ??

Denk dat dit zo'n beetje de laatste vraag is vanavond en ik hem morgen ga proberen te kopen ergens :D

* nero355 duimt alvast voor zichzelf en alle andere Tweakertjes ;)

/EDIT : Mooi :) vooral :
DaDude schreef op 08 maart 2004 @ 22:52:
ja kan, ik deed het met een ericsson...
Misschien handig voor het geval dat ofzo :)

[ Voor 27% gewijzigd door nero355 op 08-03-2004 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah dat kan
alleen als je het zelf hebt gedownload dus niet alle standaar dingen die op die telefoon staan (volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
ja kan, ik deed het met een ericsson...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook sinds 2 weken deze telefoon. Bluetooth werkt prima via laptop<>Gsm
ook met nokia 6600<>v525 geen probleem, met T68i<>v525 ook geen probleem.

Alleen "crashte" v525 wel een keer toen ik bezig was met 2 mp3 liedjes aan het overzenden met bluetooth en tegerlijker tijd het muziek menu openen op de gsm.

Is er nog iemand achter gekomen hoe je de standaard liedjes eraf kan krijgen? op de foto's manier werkt het niet ;(
voor de rest :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phizzie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 00:05

phizzie

always look on the bright side

Voor de 'developers' onder ons:

http://www.kaske.de/fotos/tt/mediaguide.pdf

voor de specifieke eigenschappen van de telefoon, onder andere de eigenschappen van het beeldscherm, de mp3 samplerates die ondersteund zijn, de opbouw van themes en zo voort.

Succes met klussen ;)

aw snap, was dat het alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wij kan mij ook nog helpen met bluejacken? Ik wil een contactpersoon verzenden en hij vind 5 nokia's. Ik heb geprobeerd om ze naar allemaal te versturen. Maar hij wil geen verbinding maken.. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Ik ga ook nog ff proberen bij belcompany na 14.30 (dan kan ik helaas pas)...mss dat ze hem daar nog wel hebben of kunnen bestellen...

Die actie is gister ook pas begonnen bij kijkshop, dus hopenlijk hebben ze wel een voorraadje aangelegd...

[ Voor 30% gewijzigd door MaStar op 09-03-2004 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even de topics doorgezcoht (ja ik heb gezocht!), is er mogelijkheid om het geheugen uit te breiden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

nou het totaal aantal, daar heb ik nog niemand over gehoord ;)
maar het vrijmaken van extra ruimte binnen de ruimte die je hebt, van 5.5 naar 7 ofzo dat kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat wist ik wel.....Maar echt ander geheugen kaartje ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Dax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 16:54

Evil Dax

had toch duidelijk zon besteld

Niemand een idee hoe die plaatjes met slotje eraf kunnen ?
En hoe je nu dat aflever-rapport voor SMS aan kan zetten ??

in de winter is het kouder als buiten

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.