☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Als je bij je objectives op die voetstappen klikt kun je de waypoints instellen, klik dus je achtbaan aan waar Bushton in moet en de eerstvolgende keer (als het de eerste keer niet lukt komt hij een paar maanden later weer terug) zal je VIP wel in de achtbaan gaanVerwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 11:59:
Bij de 3e map daar heb je zo'n president.. Alleen bij mij loopt ie hele tijd heen en weer..Dan deelt ie een handtekening uit en loopt ie weer terug, nog 1 en hij gaat weer de andere kant op!!
Heel leuk allemaal maar hij loopt dus ook alle atracties voorbij, ook de achtbaan waar hij in wil. En dan opeens wil hij weer naar huis, ik ivind het allemaal maar vaag..
Verwijderd
Probleem:
Toen ik de demo voor het eerst op startte dacht ik leuk te zijn door de graphics helemaal om hoog te doen, en de resolutie ook, maar dat kon mijn beeldscherm dus niet aan en nu krijg ik een zwart beeld met "Out of scan range"
Als ik het spel opnieuw installeer gebeurt dit gewoon weer dus de instellingen blijven in het ?register?
Mijn vraag is dus hoe ik de Resolutie kan veranderen buiten het spel of gewoon het spel helemaal opnieuw te installeren zonder dat ik weer dezelfde instellingen krijg
De basis van de game zit erg goed in elkaar, erg mooie engine, vloeiend in en uit zoomen, mooie animaties, leuke gameplay.
En dan komen de bugs. Eerste natuurlijk attracties waar naar een tijdje niemand weer ingaat (tenzij je hem even op test zet en dan weer aan) maar ook bijvoorbeeld een achtbaan die niet afgemaakt kan worden omdat het station op 2.43 meter begint en ik op het einde op 2.40 meter uitkom...
Snap vooral niet hoe deze bugs erin komen, dit spel is van te voren toch ook getest en kapot gespeeld lijkt me? Dan kom je dit soort dingen toch tegen? Nouja, hopen dat het snel gefixed wordt
Verwijderd
Hier dus:Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 12:16:
Camera, fototoestel?
Probleem:
Toen ik de demo voor het eerst op startte dacht ik leuk te zijn door de graphics helemaal om hoog te doen, en de resolutie ook, maar dat kon mijn beeldscherm dus niet aan en nu krijg ik een zwart beeld met "Out of scan range"
Als ik het spel opnieuw installeer gebeurt dit gewoon weer dus de instellingen blijven in het ?register?
Mijn vraag is dus hoe ik de Resolutie kan veranderen buiten het spel of gewoon het spel helemaal opnieuw te installeren zonder dat ik weer dezelfde instellingen krijg
C:\documents and settings\[username]\Application data\Atari\RCT3\
En daar staat options.txt enzo, probeer die te veranderen of te verwijderen.. Let op, dit is wel een verborgen map, dus zorg ervoor dat bij mapopties weergeven van verborgen bestanden en mappen aan staat!!
Verwijderd
Tsja of je leest even een paar berichtjes terug naar die van mij enzo. Maar ik zal het je maar uitleggen want ik weet hoe frustrerend het isVerwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 12:16:
Camera, fototoestel?
Probleem:

Je hebt 2 keuzes:
1) Ander gebruikersaccount
2) options.txt verwijderen
Bij de eerste optie kan je gewoon een nieuwe gebruikersaccount maken en daar rct 3 op installeren. Dan moet hij het gewoon doen.
Bij de tweede opties moet je even een paar reacties terug lezen en daar staat dan ergens waar je de file kan vinden. Delete deze en ik hoop voor je dat je dat eerste menuutje weer te zien krijgt

Verwijderd
Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 12:26:
Hier dus:
C:\documents and settings\[username]\Application data\Atari\RCT3\
En daar staat options.txt enzo, probeer die te veranderen of te verwijderen.. Let op, dit is wel een verborgen map, dus zorg ervoor dat bij mapopties weergeven van verborgen bestanden en mappen aan staat!!
Mijn dank is groot!Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 12:28:
Tsja of je leest even een paar berichtjes terug naar die van mij enzo. Maar ik zal het je maar uitleggen want ik weet hoe frustrerend het is.
Je hebt 2 keuzes:
1) Ander gebruikersaccount
2) options.txt verwijderen
Bij de eerste optie kan je gewoon een nieuwe gebruikersaccount maken en daar rct 3 op installeren. Dan moet hij het gewoon doen.
Bij de tweede opties moet je even een paar reacties terug lezen en daar staat dan ergens waar je de file kan vinden. Delete deze en ik hoop voor je dat je dat eerste menuutje weer te zien krijgt
Verwijderd
Ik ben benaderd door een maat van me in amerika dat RTC 3 al uit is daar.
Verdere details daar over heb ik geen idee van wel van dit.
De Officiele systeem eisen van RTC3:
Welcome to the
RollerCoaster Tycoon® 3
I - SYSTEM REQUIREMENTS
-----------------------
Operating System
Windows® 98SE/Me/2000/XP (Windows® XP recommended)
Processor
Pentium® III 733 MHz or compatible (Pentium® 4 1.3 GHz or compatible recommended)
Memory
128 MB RAM; 256 MB for XP (256 MB; 384 MB for XP recommended)
Hard Disk Space
600 MB Free
CD–ROM Drive
4X Speed or faster (8X Speed or faster recommended)
Video
ATI Radeon™ or 32 MB GeForce™ 2 or higher. (64 MB ATI Radeon recommended)*
Sound
Windows® 98/Me/2000/XP-compatible 16-bit sound card* (PC audio solution containing Dolby Digital Live required for Dolby Digital audio)
DirectX®
DirectX® version 9.0 (included) or higher
*Indicates device should be compatible with DirectX® version 9.0 or higher.
Windows Media CODEC version 9 is installed with the game. This technology is also installed when updating to Windows Media Player 10.
Hij heeft er een bin file van gemaakt en mij per ftp server opgestuurd samen met zijn key erbij (WEL LIEF
Ik moet zeggen hij is Mega VET!
Helaas zal ik hier en daar nog moeten uitvinden wat en hoe alles werkt lol.
Tijdens het installeren krijg je ook een vette Ati reclame boodschap te zien..hahah ppfff mening verschillen zijn er altijd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 12:36 ]
Verwijderd

Maarre, dat met die voetstappen werkt, thx!!
Vinden jullie van deze?

Gemaakt met 'de eerste' demo, jammer dat je nog geen tracks op kan slaan.
Ik ga hem zeker halen!
[ Voor 18% gewijzigd door marcovtwout op 31-10-2004 12:58 ]
Verwijderd
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Nee want dat is niet het enige.. Kijk..:krvabo schreef op 31 oktober 2004 @ 14:44:
^^ dan staat er een groepje mensen te kijken naar je achtbaan, ff de eerste groep (want mensen lopen in groepjes door het park) oppakken, en iets verder neerzetten
57696520646974206c65657374206973206e657264
Verwijderd
Verwijderd
Hoe zijn die bezoekers dan in de wachtrij gekomenVerwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 15:52:
Het lijkt wel alsof je de uitgang aan de ingang hebt vastgemaakt.
Verwijderd
Met het grijpertje om je bezoekers te verplaatsenVerwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 16:11:
[...]
Hoe zijn die bezoekers dan in de wachtrij gekomen?
Als je goed kijkt zie je op de grond bij de hekjes asvalt en waar de poppetjes staan hout. De weg is dus niet goed aangesloten, anders wordt het 1 geheel
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 16:17 ]
Het lijkt alsof hij denkt dat dat zo isVerwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 15:52:
Het lijkt wel alsof je de uitgang aan de ingang hebt vastgemaakt. wat mij ook opvalt in het spel is dat de in- en uitgang vaak verhoogt zijn.is dat niet jou probleem?
Maar dat is dus niet zo.. En ja, vaak is het verhoogd. Maar dat moet toch geen probleem zijn? Ik heb het nu zelf ook bij gewoon standaard attracties...
Verwijderd
Met welke was hij precies gelukt? Bij mij lukte de eerste manier jammergenoeg niet, maar dat kan ook komen omdat mijn systeem gewoon vernachelt is..
Verwijderd
Ze staan volgens mij gewoon ergens naar te kijken. Zoals iemand anders eerst al zei. Als je ze ergens anders neerdropt. Gaan ze dan weer naar een punt toe om daar stil te staan?Sluuut schreef op 31 oktober 2004 @ 13:47:
Ik zit met een probleempje.. Ik heb nu een redelijk dik park gebouwd, alleen krijg ik nu ineens allemaal waarschuwingen dat de mensen de uitgang van de rides niet kunnen vinden. Is dit een (bekende) bug, of doe ik iets fout?
Screenies van het "probleem":
[afbeelding]
Verwijderd
De 1e manier ja, wat lukt dan niet?Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 17:29:
[...]
Met welke was hij precies gelukt? Bij mij lukte de eerste manier jammergenoeg niet, maar dat kan ook komen omdat mijn systeem gewoon vernachelt is..

Lijkt me leuk om andersmans park eens te bekijken en die rides te doen
Hier is dat park van mij waar iedereen constant vast zit en de uitgang niet meer kan vinden: 2.5mb
Krijg het nou, ik download hem wel
Verwijderd
Heb geduld!Sluuut schreef op 31 oktober 2004 @ 19:35:
Heeft iemand al een dik park online staan?
Lijkt me leuk om andersmans park eens te bekijken en die rides te doen
Als ie gerleased is hier in Nederland dan zullen de parken stromen!
Verwijderd
Die zou je moeten krijgen als je dubbelklikt op de rating van je park, maar de mensen van Frontier zijn die vergeten te activerenVerwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 20:51:
Iemand (in Amerika net als ik) al gevonden of je net als bij deel 1 + 2 een lijst kunt krijgen met wat alle mensen denken en je dan kunt zien wat de meeste mensen doen/denken?

Lasso attractie
Rocket achtbaan
Ferris Wheel
En nog een paar....
Het kan bij die attracties niet aan de orijs liggen ook niet aan het excitement-nausea rating
je kunt geloof ik niet meer onder de grond, jammer.. maar aan de andere kant wordt het spel sinds RCT1 al steeds ingewikkelder qua bouwstructuren en 3D + ondergronds zou helemaal hels worden.. Ik ben ook blij met selectiemethode voor werkers hun paths!
als ze ff patch snel uitbrengen koop ik hem.. op zich heb ik vertrouwen
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Waat, ik heb 6100 3dmarks in 3dmark05 en ik zie de karretjes gewoon 'laggen' als ze boven de 80 km/uur gaan, hij loopt dus echt niet soepel hoor.aan de andere kant vind ik het gewoon heel soepen en mooi lopen, en graphics geven wel degelijk speelplezier..
Bovendien vind ik de personages er een beetje vexorachtig en nepperig (themeparkworld) uitzien, ze zouden de vectors van de sims2 of nbalive2005 moeten gebruiken, dan wordt het mooier en een stuk realistischer.
Degene op dit forum en ik hebben waarschijnlijk de 'beta' rct3 full versie of de uitgelekte full. Misschien dat 5 november, op de releasedate de bugs wel zijn weggewerkt??
[ Voor 57% gewijzigd door Blue_Fear op 31-10-2004 21:50 ]
Zou leuk zijn, maar dan kun je je framerates wel helemaal vergeten met 1000+ ventjes in je park.Blue_Fear schreef op 31 oktober 2004 @ 21:43:
Bovendien vind ik de personages er een beetje vexorachtig en nepperig (themeparkworld) uitzien, ze zouden de vectors van de sims2 of nbalive2005 moeten gebruiken, dan wordt het mooier en een stuk realistischer.
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Nog wat plaatjes van Atari zelf:Blue_Fear schreef op 31 oktober 2004 @ 21:43:
[...]
Waat, ik heb 6100 3dmarks in 3dmark05 en ik zie de karretjes gewoon 'laggen' als ze boven de 80 km/uur gaan, hij loopt dus echt niet soepel hoor.
Volgens mij is dit gedaan om de snelheid na te bootsen.![]()
RCT3 is ook niet bedoeld als simulatie.
Degene op dit forum en ik hebben waarschijnlijk de 'beta' rct3 full versie of de uitgelekte full. Misschien dat 5 november, op de releasedate de bugs wel zijn weggewerkt??
Als niet alle bugs op 5 november verholpen zijn, komt er zeker binnen korte tijd een patch uit. Want de mensen van Frontier zullen nu echt wel die bugs ontdekt hebben, gezien de vele reacties op verschillende forums.

Heb je de standaard attracties wel open gedaanBlue_Fear schreef op 31 oktober 2004 @ 21:35:
Ik zit nu in het 2e level in career mode, weet iemand hoe het komt waarom er niemand in bepaalde attracties zoals:
Lasso attractie
Rocket achtbaan
Ferris Wheel
En nog een paar....
Het kan bij die attracties niet aan de orijs liggen ook niet aan het excitement-nausea rating. In die attracties gaat werkelijk niemand terwijl het megadruk is op de paden rondom de attractie... BUG?
(de standaard 4 attracties zijn gesloten in het begin)
Check de URL van het plaatje voor meer toffe foto's
Mja marketing buro voor het spel heeft niet echt opgelet geloof ik
"Build anything, anywere with No-Limits" LOL

[ Voor 83% gewijzigd door Crash op 16-11-2004 19:13 ]
i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero
heb amd xp 2000+ geforce 4 ti 4600 1 gb ram
in begin geen last maar nu park een beetje voller word gaat t super traag is dit normaal ?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
1. Train je vendor van de achtbaan (bij staffmember overzichtje allemaal uitklikken en vendor aanklikken, vervolgens diegene zoeken die bij je achtbaan hoort).
2. Hou je achtbaan zolang mogelijk uptime
3. (volgens mij de belangrijkste), Zorg dat je je circuit OF met 1 karretje speelt OF met een goed functionerend blocksection baan (dus voor meerdere karretjes). Het probleem is nl dat wanneer deze uitgevinkt staat, en je handyman de achtbaan controleert, dat je tests fubar zijn, (in mijn geval allemaal weer terug naar 0.xx zodat je opnieuw moet testen

traktor scratch!
Verwijderd
Verwijderd
Ik wil niet vervelend doen, maar je biedt nu wel warez aanFr0zenFlame schreef op 01 november 2004 @ 01:44:
[afbeelding]
Check de URL van het plaatje voor meer toffe foto's
Mja marketing buro voor het spel heeft niet echt opgelet geloof ikIn de setup staat
"Build anything, anywere with No-Limits" LOL![]()

De Sandbox mode is echt ideaal als je doelloos wilt bouwen zonder restricties. Saven is ook makkelijk en overzichtelijk met extra info voordat je gaat laden.
Over bugs heb ik eigenlijk gene klagen alle attracties wordne goed bezocht en niemand blijft steken op paden (als dat wel zo is klopt de hoogteverdeling niet op de aansluitende stukken, een keertje ronddraaien en je ziet dat het niet aansluit) Ook het afmaken van een achtbaan is niet moelijk want er zit gewoon een knoppie op Finish dus ook 0.03mtr verschil is geen probleem
Wat ik nog steeds niet snaop van RCT1 2 en nu ook 3 Hoe krijg ik in hemelsnaam met alle scenery die er is een huisje met muurtje's ? Ik kan muren bouwen maar een dakje ligt altijd op de grond
[ Voor 4% gewijzigd door harley op 01-11-2004 09:50 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Muisknop ingedrukt houden en dan je muis omhoog en omlaag bewegenharley schreef op 01 november 2004 @ 09:50:
Wat ik nog steeds niet snaop van RCT1 2 en nu ook 3 Hoe krijg ik in hemelsnaam met alle scenery die er is een huisje met muurtje's ? Ik kan muren bouwen maar een dakje ligt altijd op de grond
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Ik dacht ook al, wat een rare screenshot naamVerwijderd schreef op 01 november 2004 @ 08:49:
Ik wil niet vervelend doen, maar je biedt nu wel warez aanCD-key is de naam van je plaatje en ik kan op je fileserver een zekere CD2 van een zeker spel genaamd Call of Duty terugvinden.

bedankt voro de dakjes tip ik zal het eens proberen.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Bij mij werken de toetsen niet..(Home/End = Camera omhoog/omlaag)
Ik heb ze al geprobeerd naar Z en X te zetten maar dan werken ze nog steeds niet.

amd 2000+ geforce 4 ti 4600(128mb) 1gb ramddr400 detonator 61.77 dan moet het toch geen probleem zijn of zie ik instellingen over het hoofd ik kan ook niet meer vinden waar je grafix kan kieze low middle highest ik zie alleen menu met die slidertjes en scenery gedoe heb zelfs 2d boompjes ect en draait nog slecht
update
zo ziet het er uit

wat is er toch aan de hand
[ Voor 16% gewijzigd door BruceLee op 01-11-2004 13:12 ]
Verwijderd
nieuwe drivers downloaden volgs mij. 61.77 werkt niet goed met rct3 had David B gezegd op Atari forums...BruceLee schreef op 01 november 2004 @ 13:00:
ik snap er nix van ik heb alles super laag staan en het draai bagger texture's ook ect en het is neit vooruit te branden doom 3 draait hier wel goed raar
amd 2000+ geforce 4 ti 4600(128mb) 1gb ramddr400 detonator 61.77 dan moet het toch geen probleem zijn of zie ik instellingen over het hoofd ik kan ook niet meer vinden waar je grafix kan kieze low middle highest ik zie alleen menu met die slidertjes en scenery gedoe heb zelfs 2d boompjes ect en draait nog slecht
update
zo ziet het er uiten draait bagger
[afbeelding]
wat is er toch aan de hand
Verwijderd
zitten er bugs in?Steffy schreef op 01 november 2004 @ 16:10:
Goh, is het iemand al opgevallen dat er bugs inzitten, tsjonge, je hoort echt niks anders dan BUGS,
Verwijderd
Je bent wel heel blind als je dat nu niet door hebt, maar soms is de vraag wel of je wat fout doet, of dat het gewoon een bug isSteffy schreef op 01 november 2004 @ 16:13:
[...]
geloof het wel ja, ik dacht ik vertel het maar ff, weet gelijk iedereen waar ie aan toe is

Post in dat forum al je bugs, want in dat forum wordt ook daadwerkelijk door atari en frontier gekeken
[ Voor 5% gewijzigd door Blue_Fear op 01-11-2004 17:00 ]
Verwijderd
Het is al een heel werk om te checken of je bug daar niet al tussen staat, wat zijn het er een hoop zeg.Blue_Fear schreef op 01 november 2004 @ 16:59:
http://www.ataricommunity...1779000ed&threadid=421841
Post in dat forum al je bugs, want in dat forum wordt ook daadwerkelijk door atari en frontier gekeken
Ik weet niet of het spel al Gold is gegaan, of waar de minder legale versie vandaan komt, maar als ze de release nog kunnen veranderen, lijkt me dat verstandig (of ze moeten heel snel met een dikke patch komen 1.1 ofzo
Weet iemand hoe ik dit kan doen? Ik heb bij custom game gekeken maar daar kan ik geen nieuwe starten alleen eentje laden, die ik dus niet heb
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Zelf een senario maken met alle attracties al ontwikkeldFireFoz schreef op 01 november 2004 @ 20:46:
Ik wil graag zelf een park bouwen, helemaal in freemode. Net zoals sandbox, maar dan MET geld (anders vind ik er niks aan).
Weet iemand hoe ik dit kan doen? Ik heb bij custom game gekeken maar daar kan ik geen nieuwe starten alleen eentje laden, die ik dus niet heb
En hoe doe ik dat? Ik kan nl geen scenario editor oid vindenHammie schreef op 01 november 2004 @ 21:14:
[...]
Zelf een senario maken met alle attracties al ontwikkeld
[ Voor 0% gewijzigd door FireFoz op 02-11-2004 00:07 . Reden: heb hem, tnx :D ]
Een paar weken geleden al, een spel gaat altijd gold een tijdje voordat hij daadwerkelijk uitkomtVerwijderd schreef op 01 november 2004 @ 17:05:
Ik weet niet of het spel al Gold is gegaan, of waar de minder legale versie vandaan komt, maar als ze de release nog kunnen veranderen, lijkt me dat verstandig (of ze moeten heel snel met een dikke patch komen 1.1 ofzo)
De Amerikaanse release is morgen, en volgens mij zijn er al een aantal dagen hier en daar legale versies te krijgen. Nu nog uitstellen werkt niet echt
Ik hoop ook dat ze snel met een flinke patch komen, dit schiet niet op zo... Ik heb mijn pre-order ook al gecancelt. Op deze manier ga ik het waarschijnlijk niet veel spelen, en iets kopen dat ik niet eens gebruik is ook zo loos.
Wel gemeen dat Play.com opeens de prijs 1.5x zo hoog gemaakt heeft vlak nadat ik em gecancelt heb, nou kan ik opeens 40 euro gaan betalen als er een fatsoenlijke patch komt, ipv 28
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Werkt dus bij mij niet. hij gaat dan gewoon 1 vakje hoger staan om het daar nog eens neer te zettenStarLite schreef op 01 november 2004 @ 09:58:
[...]
Muisknop ingedrukt houden en dan je muis omhoog en omlaag bewegen
gisteren begon hij trouwens iets meer te schokken omdat er nu toch wel veel achtbanen in stonden
shift toets inhouden en dan omhoog met je muisharley schreef op 02 november 2004 @ 11:46:
[...]
Werkt dus bij mij niet. hij gaat dan gewoon 1 vakje hoger staan om het daar nog eens neer te zetten ...
Er is zelfs een RCT³ Fireworks site, http://www.rctpyro.comVerwijderd schreef op 01 november 2004 @ 23:41:
Is er ergens al nieuwe vuurwerk effecten te downloaden?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Voldoe dus mooi aan de minimumeisen, maar hij loopt best wel te laggen.
Het liefst zou ik em zelfs op 1280 * 1024 zetten (past bij mn 19 inch) maar daar wordt het natuurlijk niet beter op.
Zou de final release beter lopen dan de (1e) demo?
[ Voor 3% gewijzigd door marcovtwout op 02-11-2004 19:59 ]
bij mij loopt de final release soepeltjes op Athlon 2500+, 512MB Ram en Radeon 9800 Pro @ 1280x1024 (ook vanwege TFT) met graphics op maximum
GuestsHaveFixedHealth 0
GuestsIgnoreRideIntensity 1
GuestsIgnoreRideNausea 1
GuestsIgnoreRideCost 0
GuestsRevisitRides 1
GuestsRideUnratedRides 1
Het kan zijn dat je een scenario opnieuw moet starten om de nieuwe settings actief te laten worden!!!
Enjoy
Verwijderd
edit:
Moet je het erboven zetten of eronder??
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 17:41 ]
Hm, staat revisitrides standaard op 0? Dat zou al veel kunnen verklarenJerry schreef op 02 november 2004 @ 17:27:
Misschien makkelijk voor mensen die geen zin hebben om te wachten op de patch. Je kan in je options.txt een paar regels toevoegen, zodat de guests wel gewoon in rides gaan (en blijven gaan):
GuestsHaveFixedHealth 0
GuestsIgnoreRideNausea 1
GuestsIgnoreRideCost 0
GuestsRevisitRides 1
GuestsRideUnratedRides 1
Het kan zijn dat je een scenario opnieuw moet starten om de nieuwe settings actief te laten worden!!!
Enjoy.
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 18:27 ]
Als je iets slechts ziet, plaats dan liever een Topic Report (

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 18:28 ]
Helpt helaas helemaal niks hierJerry schreef op 02 november 2004 @ 17:27:
Misschien makkelijk voor mensen die geen zin hebben om te wachten op de patch. Je kan in je options.txt een paar regels toevoegen, zodat de guests wel gewoon in rides gaan (en blijven gaan):
GuestsHaveFixedHealth 0
GuestsIgnoreRideNausea 1
GuestsIgnoreRideCost 0
GuestsRevisitRides 1
GuestsRideUnratedRides 1
Enjoy.
van het officiele forum: http://www.ataricommunity...6b90ca068&threadid=423089Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 17:40:
Welke options.txt map?? Die verborgen atari map of gewoon in de RCT3 map?? Heb je dit zelf uitgevonden of komt dit van het officieele RCT3 forum??
edit:
Moet je het erboven zetten of eronder??
En het maakt niet uit waar je het zet, eronder is goed genoeg
Hmmm raar, bij mij loopt alles storm
Als je trouwens dit in je options.txt zet: SkipBannerSequence 1
dan slaat hij de beginfilmpjes over
Kijken wat het word morgen...
Mijn park rating ging na het plaatsen van deze show met 130 omhoog!
Hij is best prijzig dus als je hem niet kan kopen in scenario of gewoon wil testen kun je hem in de sandbox mode openen. Ik heb hem geupload, ik wil graag reacties horen
http://members.home.nl/vvanmeurs/Totally_Chaos.fwd
Een snelle computer is aangeraden
[ Voor 6% gewijzigd door Blue_Fear op 02-11-2004 19:27 ]
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Heb trouwens de fwd geupdate grappig hoor

http://members.home.nl/vvanmeurs/Totally_Chaos.fwd
[ Voor 16% gewijzigd door Crash op 02-11-2004 20:38 ]
begin en eind erg mooi gedaan met afwisselende effecten.
Maar ik had hem in sandbox mode naast het grote gangpad geplaatst en iedereen ging springen toen eht afgelopen was
Crash, ik snap je commentaar nie
grappen over een vuurwerkramp zijn niet grappig
[ Voor 32% gewijzigd door Crash op 02-11-2004 21:07 ]
Ik heb een ASUS A7V8X moederbordje met de meegeleverde S/PDIF bracket aangesloten. Daarmee heb ik mijn PC coaxiaal aan een Sony home cinema geknoopt, wat perfect werkt.
Maar, en nu komt 't, als ik RCT3 speel krijg ik af en toe een gigantisch gebrom. Meestal begint het zachter en wordt het dan echt hard. Ik kreeg ook het idee dat ik het vooral bij de draaimolen, de kartbaan en achtbanen had.
Iemand anders dit probleem?
Beetje jammer want zo kom ik nooit aan mijn parkwaarde van 100.000
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
http://www.frontier.co.uk...html#_Update_#1_Contents: mét :
Toch wat bugfixes
{
Options.txt:
AttractionSceneryAllowTerrainIntersect 1
Daarmee kan je door bergen en grond heen.. maar je krijgt verder geen tunnels.
}
[ Voor 37% gewijzigd door krvabo op 02-11-2004 23:38 ]
Verwijderd
zal wel iets fout doen maar na een uur te prutsen had ik het wel even gehad en was het weer even tijd voor Die-Hard shooting game CS.
Maar moet eerlijk zeggen heb plaatjes gezien waarvan ik dacht van..WOW dat ziet er gaaf uit
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 23:54 ]
Deze plek is te koop.
"Updates
We are currently working on Update #1. We expect this will be released on Wednesday 3rd November, during the US working day."
Bizzarro schreef op 03 november 2004 @ 12:26:
in die link staat:
"Updates
We are currently working on Update #1. We expect this will be released on Wednesday 3rd November, during the US working day."
* SyS_ErroR vind RCT3 een geweldig spel
de hele RCT reeks for that matter
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 13:25 ]
Verwijderd
Aaah joh.. Je kan ook wel tot morgen wachhten toch??Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 13:25:
"During the US working day", dat is dus pas vannacht
Verwijderd
Ook bij de Demo versie heb ik hetzelfde probleem wanneer ik het spel start.
Zwart-scherm met muis-pointer.... systeem hangt en boot vanzelf.
iemand enig idee??
P4 2800
512 sdram
128 Nvidia kaartje
Milcoi
Dat zegt wat weinig, welke kaart precies en welke drivers? Sommige drivers willen niet helemaal lekker met RCT3.Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 14:06:
Demo tycoon 3 probleem :
Ook bij de Demo versie heb ik hetzelfde probleem wanneer ik het spel start.
Zwart-scherm met muis-pointer.... systeem hangt en boot vanzelf.
iemand enig idee??
P4 2800
512 sdram
128 Nvidia kaartje
Milcoi
Hou het legaal, hou het ontopic, en hou het dus interessant voor iedereen.