Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:29

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Erkandude schreef op 30 oktober 2004 @ 23:05:
omg, die vent wil een uzi in mijn park smokkelen maar ik heb m gepakt >:) :P

[afbeelding]
Wat had hij nou echt vast :P? Of was he toch een uzi? :?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 11:59:
Bij de 3e map daar heb je zo'n president.. Alleen bij mij loopt ie hele tijd heen en weer.. :+ Dan deelt ie een handtekening uit en loopt ie weer terug, nog 1 en hij gaat weer de andere kant op!! 8)7 Heel leuk allemaal maar hij loopt dus ook alle atracties voorbij, ook de achtbaan waar hij in wil. En dan opeens wil hij weer naar huis, ik ivind het allemaal maar vaag.. :?
Als je bij je objectives op die voetstappen klikt kun je de waypoints instellen, klik dus je achtbaan aan waar Bushton in moet en de eerstvolgende keer (als het de eerste keer niet lukt komt hij een paar maanden later weer terug) zal je VIP wel in de achtbaan gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Camera, fototoestel?

Probleem:
Toen ik de demo voor het eerst op startte dacht ik leuk te zijn door de graphics helemaal om hoog te doen, en de resolutie ook, maar dat kon mijn beeldscherm dus niet aan en nu krijg ik een zwart beeld met "Out of scan range"
Als ik het spel opnieuw installeer gebeurt dit gewoon weer dus de instellingen blijven in het ?register?
Mijn vraag is dus hoe ik de Resolutie kan veranderen buiten het spel of gewoon het spel helemaal opnieuw te installeren zonder dat ik weer dezelfde instellingen krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 21:36

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Mja, zit te hopen op een snelle patch.

De basis van de game zit erg goed in elkaar, erg mooie engine, vloeiend in en uit zoomen, mooie animaties, leuke gameplay.

En dan komen de bugs. Eerste natuurlijk attracties waar naar een tijdje niemand weer ingaat (tenzij je hem even op test zet en dan weer aan) maar ook bijvoorbeeld een achtbaan die niet afgemaakt kan worden omdat het station op 2.43 meter begint en ik op het einde op 2.40 meter uitkom...

Snap vooral niet hoe deze bugs erin komen, dit spel is van te voren toch ook getest en kapot gespeeld lijkt me? Dan kom je dit soort dingen toch tegen? Nouja, hopen dat het snel gefixed wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 12:16:
Camera, fototoestel?

Probleem:
Toen ik de demo voor het eerst op startte dacht ik leuk te zijn door de graphics helemaal om hoog te doen, en de resolutie ook, maar dat kon mijn beeldscherm dus niet aan en nu krijg ik een zwart beeld met "Out of scan range"
Als ik het spel opnieuw installeer gebeurt dit gewoon weer dus de instellingen blijven in het ?register?
Mijn vraag is dus hoe ik de Resolutie kan veranderen buiten het spel of gewoon het spel helemaal opnieuw te installeren zonder dat ik weer dezelfde instellingen krijg
Hier dus:

C:\documents and settings\[username]\Application data\Atari\RCT3\

En daar staat options.txt enzo, probeer die te veranderen of te verwijderen.. Let op, dit is wel een verborgen map, dus zorg ervoor dat bij mapopties weergeven van verborgen bestanden en mappen aan staat!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 12:16:
Camera, fototoestel?

Probleem:
Tsja of je leest even een paar berichtjes terug naar die van mij enzo. Maar ik zal het je maar uitleggen want ik weet hoe frustrerend het is :r .

Je hebt 2 keuzes:

1) Ander gebruikersaccount
2) options.txt verwijderen

Bij de eerste optie kan je gewoon een nieuwe gebruikersaccount maken en daar rct 3 op installeren. Dan moet hij het gewoon doen.

Bij de tweede opties moet je even een paar reacties terug lezen en daar staat dan ergens waar je de file kan vinden. Delete deze en ik hoop voor je dat je dat eerste menuutje weer te zien krijgt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 12:26:
Hier dus:

C:\documents and settings\[username]\Application data\Atari\RCT3\

En daar staat options.txt enzo, probeer die te veranderen of te verwijderen.. Let op, dit is wel een verborgen map, dus zorg ervoor dat bij mapopties weergeven van verborgen bestanden en mappen aan staat!! ;)
Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 12:28:

Tsja of je leest even een paar berichtjes terug naar die van mij enzo. Maar ik zal het je maar uitleggen want ik weet hoe frustrerend het is :r .

Je hebt 2 keuzes:

1) Ander gebruikersaccount
2) options.txt verwijderen

Bij de eerste optie kan je gewoon een nieuwe gebruikersaccount maken en daar rct 3 op installeren. Dan moet hij het gewoon doen.

Bij de tweede opties moet je even een paar reacties terug lezen en daar staat dan ergens waar je de file kan vinden. Delete deze en ik hoop voor je dat je dat eerste menuutje weer te zien krijgt O-)
Mijn dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke jongens,

Ik ben benaderd door een maat van me in amerika dat RTC 3 al uit is daar.

Verdere details daar over heb ik geen idee van wel van dit.

De Officiele systeem eisen van RTC3:

Welcome to the
RollerCoaster Tycoon® 3

I - SYSTEM REQUIREMENTS
-----------------------

Operating System
Windows® 98SE/Me/2000/XP (Windows® XP recommended)
Processor
Pentium® III 733 MHz or compatible (Pentium® 4 1.3 GHz or compatible recommended)
Memory
128 MB RAM; 256 MB for XP (256 MB; 384 MB for XP recommended)
Hard Disk Space
600 MB Free
CD–ROM Drive
4X Speed or faster (8X Speed or faster recommended)
Video
ATI Radeon™ or 32 MB GeForce™ 2 or higher. (64 MB ATI Radeon recommended)*
Sound
Windows® 98/Me/2000/XP-compatible 16-bit sound card* (PC audio solution containing Dolby Digital Live required for Dolby Digital audio)
DirectX®
DirectX® version 9.0 (included) or higher
*Indicates device should be compatible with DirectX® version 9.0 or higher.
Windows Media CODEC version 9 is installed with the game. This technology is also installed when updating to Windows Media Player 10.

Hij heeft er een bin file van gemaakt en mij per ftp server opgestuurd samen met zijn key erbij (WEL LIEF O+ )

Ik moet zeggen hij is Mega VET!

Helaas zal ik hier en daar nog moeten uitvinden wat en hoe alles werkt lol.

Tijdens het installeren krijg je ook een vette Ati reclame boodschap te zien..hahah ppfff mening verschillen zijn er altijd :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is ook al volledig op een andere manier te krijgen dan van jou maat in Amerika.. :X

Maarre, dat met die voetstappen werkt, thx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-08 08:55
Ik vind het altijd leuk om een zo compact mogelijke achtbaan te maken (en daarbij een zo compact mogelijk park).
Vinden jullie van deze?

Afbeeldingslocatie: http://www.webleeuw.nl/marco/achtbaan.jpg

Gemaakt met 'de eerste' demo, jammer dat je nog geen tracks op kan slaan.
Ik ga hem zeker halen!

[ Voor 18% gewijzigd door marcovtwout op 31-10-2004 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer van al die bugs, ga hem toch maar even installeren. Even kijken hoe het 3d-gebeuren werkt in dit spel. ff geduld voor de patch dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is nou zo gaaf voor een mijntrein achtbaan:

Afbeeldingslocatie: http://img68.exs.cx/img68/5787/example8.th.jpg

Hier vallen dus rotsblokken naar beneden!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Laatst online: 11:06
Ik zit met een probleempje.. Ik heb nu een redelijk dik park gebouwd, alleen krijg ik nu ineens allemaal waarschuwingen dat de mensen de uitgang van de rides niet kunnen vinden. Is dit een (bekende) bug, of doe ik iets fout?

Screenies van het "probleem":

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lind1469/rtc3.jpg

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:39

krvabo

MATERIALISE!

^^ dan staat er een groepje mensen te kijken naar je achtbaan, ff de eerste groep (want mensen lopen in groepjes door het park) oppakken, en iets verder neerzetten :P

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
krvabo schreef op 31 oktober 2004 @ 14:44:
^^ dan staat er een groepje mensen te kijken naar je achtbaan, ff de eerste groep (want mensen lopen in groepjes door het park) oppakken, en iets verder neerzetten :P
Nee want dat is niet het enige.. Kijk..:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lind1469/ok.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Is het spel trouwens ook in het Nederlands te spelen? Dit was bij de andere delen wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt wel alsof je de uitgang aan de ingang hebt vastgemaakt. wat mij ook opvalt in het spel is dat de in- en uitgang vaak verhoogt zijn.is dat niet jou probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 15:52:
Het lijkt wel alsof je de uitgang aan de ingang hebt vastgemaakt.
Hoe zijn die bezoekers dan in de wachtrij gekomen ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 16:11:
[...]

Hoe zijn die bezoekers dan in de wachtrij gekomen ;) ?
Met het grijpertje om je bezoekers te verplaatsen :P

Als je goed kijkt zie je op de grond bij de hekjes asvalt en waar de poppetjes staan hout. De weg is dus niet goed aangesloten, anders wordt het 1 geheel

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 15:52:
Het lijkt wel alsof je de uitgang aan de ingang hebt vastgemaakt. wat mij ook opvalt in het spel is dat de in- en uitgang vaak verhoogt zijn.is dat niet jou probleem?
Het lijkt alsof hij denkt dat dat zo is :P
Maar dat is dus niet zo.. En ja, vaak is het verhoogd. Maar dat moet toch geen probleem zijn? Ik heb het nu zelf ook bij gewoon standaard attracties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 12:30:
[...]

[...]

Mijn dank is groot!
Met welke was hij precies gelukt? Bij mij lukte de eerste manier jammergenoeg niet, maar dat kan ook komen omdat mijn systeem gewoon vernachelt is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuut schreef op 31 oktober 2004 @ 13:47:
Ik zit met een probleempje.. Ik heb nu een redelijk dik park gebouwd, alleen krijg ik nu ineens allemaal waarschuwingen dat de mensen de uitgang van de rides niet kunnen vinden. Is dit een (bekende) bug, of doe ik iets fout?

Screenies van het "probleem":

[afbeelding]
Ze staan volgens mij gewoon ergens naar te kijken. Zoals iemand anders eerst al zei. Als je ze ergens anders neerdropt. Gaan ze dan weer naar een punt toe om daar stil te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 17:29:
[...]

Met welke was hij precies gelukt? Bij mij lukte de eerste manier jammergenoeg niet, maar dat kan ook komen omdat mijn systeem gewoon vernachelt is..
De 1e manier ja, wat lukt dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Die eerste screenie was slechts een voorbeeld, die tweede laat zien dat het bij heel veel attracties is... Maar daar staan niet eens mensen bij! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 17:51:
[...]

De 1e manier ja, wat lukt dan niet?
'k weet niet. het lukte gewoon niet. maar hij draait nu dus nvm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Heeft iemand al een dik park online staan?

Lijkt me leuk om andersmans park eens te bekijken en die rides te doen ;)

Hier is dat park van mij waar iedereen constant vast zit en de uitgang niet meer kan vinden: 2.5mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
Wat gaan we nou krijgen, bij play.com is ie ineens 40 euro geworden :?
Krijg het nou, ik download hem wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuut schreef op 31 oktober 2004 @ 19:35:
Heeft iemand al een dik park online staan?

Lijkt me leuk om andersmans park eens te bekijken en die rides te doen ;)
Heb geduld!
Als ie gerleased is hier in Nederland dan zullen de parken stromen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand (in Amerika net als ik ;)) al gevonden of je net als bij deel 1 + 2 een lijst kunt krijgen met wat alle mensen denken en je dan kunt zien wat de meeste mensen doen/denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 20:51:
Iemand (in Amerika net als ik ;)) al gevonden of je net als bij deel 1 + 2 een lijst kunt krijgen met wat alle mensen denken en je dan kunt zien wat de meeste mensen doen/denken?
Die zou je moeten krijgen als je dubbelklikt op de rating van je park, maar de mensen van Frontier zijn die vergeten te activeren :X :X. Wachten op de patch dus :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik zit nu in het 2e level in career mode, weet iemand hoe het komt waarom er niemand in bepaalde attracties zoals:
Lasso attractie
Rocket achtbaan
Ferris Wheel
En nog een paar....

Het kan bij die attracties niet aan de orijs liggen ook niet aan het excitement-nausea rating :S. In die attracties gaat werkelijk niemand terwijl het megadruk is op de paden rondom de attractie... BUG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

Heeft zo een beetje iedereen last van, zal wel een bug zijn en gefixt worden in een patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:22
Ik heb hem ook eventjes getest, en de bugs vielen me op.. aan de andere kant vind ik het gewoon heel soepen en mooi lopen, en graphics geven wel degelijk speelplezier.. en het gaat zeker niet ten kostte van gameplay bij dit spel doordat vrij roteren ook een voordeel is..
je kunt geloof ik niet meer onder de grond, jammer.. maar aan de andere kant wordt het spel sinds RCT1 al steeds ingewikkelder qua bouwstructuren en 3D + ondergronds zou helemaal hels worden.. Ik ben ook blij met selectiemethode voor werkers hun paths!

als ze ff patch snel uitbrengen koop ik hem.. op zich heb ik vertrouwen

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
aan de andere kant vind ik het gewoon heel soepen en mooi lopen, en graphics geven wel degelijk speelplezier..
Waat, ik heb 6100 3dmarks in 3dmark05 en ik zie de karretjes gewoon 'laggen' als ze boven de 80 km/uur gaan, hij loopt dus echt niet soepel hoor.

Bovendien vind ik de personages er een beetje vexorachtig en nepperig (themeparkworld) uitzien, ze zouden de vectors van de sims2 of nbalive2005 moeten gebruiken, dan wordt het mooier en een stuk realistischer.

Degene op dit forum en ik hebben waarschijnlijk de 'beta' rct3 full versie of de uitgelekte full. Misschien dat 5 november, op de releasedate de bugs wel zijn weggewerkt??

[ Voor 57% gewijzigd door Blue_Fear op 31-10-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Blue_Fear schreef op 31 oktober 2004 @ 21:43:
Bovendien vind ik de personages er een beetje vexorachtig en nepperig (themeparkworld) uitzien, ze zouden de vectors van de sims2 of nbalive2005 moeten gebruiken, dan wordt het mooier en een stuk realistischer.
Zou leuk zijn, maar dan kun je je framerates wel helemaal vergeten met 1000+ ventjes in je park.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

700 Megabyte voor het hele spel is ook zo mager eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyber Spy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05-2022
Blue_Fear schreef op 31 oktober 2004 @ 21:43:
[...]

Waat, ik heb 6100 3dmarks in 3dmark05 en ik zie de karretjes gewoon 'laggen' als ze boven de 80 km/uur gaan, hij loopt dus echt niet soepel hoor.
Volgens mij is dit gedaan om de snelheid na te bootsen. :P

RCT3 is ook niet bedoeld als simulatie.

Degene op dit forum en ik hebben waarschijnlijk de 'beta' rct3 full versie of de uitgelekte full. Misschien dat 5 november, op de releasedate de bugs wel zijn weggewerkt??
Als niet alle bugs op 5 november verholpen zijn, komt er zeker binnen korte tijd een patch uit. Want de mensen van Frontier zullen nu echt wel die bugs ontdekt hebben, gezien de vele reacties op verschillende forums.
Nog wat plaatjes van Atari zelf:

Afbeeldingslocatie: http://www.uk.atari.com/presentation/pictures/products/pc/rollercoaster_tycoon_3//screenshots/busyday.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.uk.atari.com/presentation/pictures/products/pc/rollercoaster_tycoon_3//screenshots/shot0002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.uk.atari.com/presentation/pictures/products/pc/rollercoaster_tycoon_3//screenshots/shot0011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.uk.atari.com/presentation/pictures/products/pc/rollercoaster_tycoon_3//screenshots/shot0015.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.uk.atari.com/presentation/pictures/products/pc/rollercoaster_tycoon_3//screenshots/shot0022.jpg

BF2 stats - [RP2M]Snipes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Blue_Fear schreef op 31 oktober 2004 @ 21:35:
Ik zit nu in het 2e level in career mode, weet iemand hoe het komt waarom er niemand in bepaalde attracties zoals:
Lasso attractie
Rocket achtbaan
Ferris Wheel
En nog een paar....

Het kan bij die attracties niet aan de orijs liggen ook niet aan het excitement-nausea rating :S. In die attracties gaat werkelijk niemand terwijl het megadruk is op de paden rondom de attractie... BUG?
Heb je de standaard attracties wel open gedaan :P ?
(de standaard 4 attracties zijn gesloten in het begin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0zenFlame
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11-2024

Fr0zenFlame

LAN 'A Holic

*knip

Check de URL van het plaatje voor meer toffe foto's
:9

Mja marketing buro voor het spel heeft niet echt opgelet geloof ik :) In de setup staat

"Build anything, anywere with No-Limits" LOL :z 8)7

[ Voor 83% gewijzigd door Crash op 16-11-2004 19:13 ]

i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:14

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

het shokt hier nochal op een 1024x768 settings staan laag

heb amd xp 2000+ geforce 4 ti 4600 1 gb ram

in begin geen last maar nu park een beetje voller word gaat t super traag is dit normaal ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Ik denk dat ik er achter ben gekomen waarom de achtbanen zo leeg blijven.. Het zijn nl volgens mij bugs. probeer dit (work around) en het werkt goed :

1. Train je vendor van de achtbaan (bij staffmember overzichtje allemaal uitklikken en vendor aanklikken, vervolgens diegene zoeken die bij je achtbaan hoort).

2. Hou je achtbaan zolang mogelijk uptime

3. (volgens mij de belangrijkste), Zorg dat je je circuit OF met 1 karretje speelt OF met een goed functionerend blocksection baan (dus voor meerdere karretjes). Het probleem is nl dat wanneer deze uitgevinkt staat, en je handyman de achtbaan controleert, dat je tests fubar zijn, (in mijn geval allemaal weer terug naar 0.xx zodat je opnieuw moet testen :( ). Hier een pic

Afbeeldingslocatie: http://erikie.demon.nl/Shot0022.jpg

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar eeens uitproberen dus vanmiddag. Maar er komen wel gewoon veel mannetjes op af enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fr0zenFlame schreef op 01 november 2004 @ 01:44:
[afbeelding]

Check de URL van het plaatje voor meer toffe foto's
:9

Mja marketing buro voor het spel heeft niet echt opgelet geloof ik :) In de setup staat

"Build anything, anywere with No-Limits" LOL :z 8)7
Ik wil niet vervelend doen, maar je biedt nu wel warez aan :D CD-key is de naam van je plaatje en ik kan op je fileserver een zekere CD2 van een zeker spel genaamd Call of Duty terugvinden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 21:59
Ik vin dhet spel WEL behoorlijk draaien. Ik hoeft de settings niet superhoog te hebben. Ik heb ook geen top of the bill systeem. Gewoon een XP2000 + 512 mb ram en Gefroce MX440 64mb met windows2000. Heel af en toe schokt ie als ik hele grote stukken land aan het editten ben of als ik in een grote achtbaan zit met VEEL supports. maar het speelplezier is echt geweldig ik speel al weer weken RCT1 en RCT2 omdat ik toch ziek thuis zit en ben blij dat ik nu verder kan met RCT3.

De Sandbox mode is echt ideaal als je doelloos wilt bouwen zonder restricties. Saven is ook makkelijk en overzichtelijk met extra info voordat je gaat laden.
Over bugs heb ik eigenlijk gene klagen alle attracties wordne goed bezocht en niemand blijft steken op paden (als dat wel zo is klopt de hoogteverdeling niet op de aansluitende stukken, een keertje ronddraaien en je ziet dat het niet aansluit) Ook het afmaken van een achtbaan is niet moelijk want er zit gewoon een knoppie op Finish dus ook 0.03mtr verschil is geen probleem :P

Wat ik nog steeds niet snaop van RCT1 2 en nu ook 3 Hoe krijg ik in hemelsnaam met alle scenery die er is een huisje met muurtje's ? Ik kan muren bouwen maar een dakje ligt altijd op de grond :(

[ Voor 4% gewijzigd door harley op 01-11-2004 09:50 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

harley schreef op 01 november 2004 @ 09:50:

Wat ik nog steeds niet snaop van RCT1 2 en nu ook 3 Hoe krijg ik in hemelsnaam met alle scenery die er is een huisje met muurtje's ? Ik kan muren bouwen maar een dakje ligt altijd op de grond :(
Muisknop ingedrukt houden en dan je muis omhoog en omlaag bewegen :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 08:49:

Ik wil niet vervelend doen, maar je biedt nu wel warez aan :D CD-key is de naam van je plaatje en ik kan op je fileserver een zekere CD2 van een zeker spel genaamd Call of Duty terugvinden. :X
Ik dacht ook al, wat een rare screenshot naam :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Wat ik trouwens wel leuk vind is het dag en nacht verhaal. Hierdoor wordt je lichtelijk gedwongen om verlichting aan te leggen en als je daar toch mee bezig bent doe je ook meteen bankjes en afvalbakken enzo. Was iets waarbij ik bij RCT1 en 2 nooit echt goed over nadacht, behalve de laatste weken. zowiezo ben ik een lampjesfreak dus ook in RCT3

bedankt voro de dakjes tip ik zal het eens proberen.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens heeft iemand al de Home/End keys gebruikt?
Bij mij werken de toetsen niet..(Home/End = Camera omhoog/omlaag)
Ik heb ze al geprobeerd naar Z en X te zetten maar dan werken ze nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ik snap er nix van ik heb alles super laag staan en het draai bagger texture's ook ect en het is neit vooruit te branden doom 3 draait hier wel goed raar :/

amd 2000+ geforce 4 ti 4600(128mb) 1gb ramddr400 detonator 61.77 dan moet het toch geen probleem zijn of zie ik instellingen over het hoofd ik kan ook niet meer vinden waar je grafix kan kieze low middle highest ik zie alleen menu met die slidertjes en scenery gedoe heb zelfs 2d boompjes ect en draait nog slecht

update

zo ziet het er uit :( en draait bagger
Afbeeldingslocatie: http://www.people.zeelandnet.nl/sebastiansk/shok.jpg
wat is er toch aan de hand

[ Voor 16% gewijzigd door BruceLee op 01-11-2004 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruceLee schreef op 01 november 2004 @ 13:00:
ik snap er nix van ik heb alles super laag staan en het draai bagger texture's ook ect en het is neit vooruit te branden doom 3 draait hier wel goed raar :/

amd 2000+ geforce 4 ti 4600(128mb) 1gb ramddr400 detonator 61.77 dan moet het toch geen probleem zijn of zie ik instellingen over het hoofd ik kan ook niet meer vinden waar je grafix kan kieze low middle highest ik zie alleen menu met die slidertjes en scenery gedoe heb zelfs 2d boompjes ect en draait nog slecht

update

zo ziet het er uit :( en draait bagger
[afbeelding]
wat is er toch aan de hand
nieuwe drivers downloaden volgs mij. 61.77 werkt niet goed met rct3 had David B gezegd op Atari forums...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Snelste drivers voor de geforce 4 serie was de detonator 41.xx geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

draai 66.72 nu en draait nu gewoon goed op hoog :) ik ook weer blij misschien wel leuk om in start topic te zetten dat detonator 61.77 niet lekker draaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat al die mensen ophopen bij de uitgang van een attractie is dus een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

>:) Goh, is het iemand al opgevallen dat er bugs inzitten, tsjonge, je hoort echt niks anders dan BUGS, :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op 01 november 2004 @ 16:10:
>:) Goh, is het iemand al opgevallen dat er bugs inzitten, tsjonge, je hoort echt niks anders dan BUGS, :P
zitten er bugs in? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

:P geloof het wel ja, ik dacht ik vertel het maar ff, weet gelijk iedereen waar ie aan toe is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op 01 november 2004 @ 16:13:
[...]

:P geloof het wel ja, ik dacht ik vertel het maar ff, weet gelijk iedereen waar ie aan toe is :D
Je bent wel heel blind als je dat nu niet door hebt, maar soms is de vraag wel of je wat fout doet, of dat het gewoon een bug is :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
http://www.ataricommunity...1779000ed&threadid=421841

Post in dat forum al je bugs, want in dat forum wordt ook daadwerkelijk door atari en frontier gekeken

[ Voor 5% gewijzigd door Blue_Fear op 01-11-2004 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue_Fear schreef op 01 november 2004 @ 16:59:
http://www.ataricommunity...1779000ed&threadid=421841

Post in dat forum al je bugs, want in dat forum wordt ook daadwerkelijk door atari en frontier gekeken
Het is al een heel werk om te checken of je bug daar niet al tussen staat, wat zijn het er een hoop zeg.

Ik weet niet of het spel al Gold is gegaan, of waar de minder legale versie vandaan komt, maar als ze de release nog kunnen veranderen, lijkt me dat verstandig (of ze moeten heel snel met een dikke patch komen 1.1 ofzo ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik wil graag zelf een park bouwen, helemaal in freemode. Net zoals sandbox, maar dan MET geld (anders vind ik er niks aan).
Weet iemand hoe ik dit kan doen? Ik heb bij custom game gekeken maar daar kan ik geen nieuwe starten alleen eentje laden, die ik dus niet heb :?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:26
FireFoz schreef op 01 november 2004 @ 20:46:
Ik wil graag zelf een park bouwen, helemaal in freemode. Net zoals sandbox, maar dan MET geld (anders vind ik er niks aan).
Weet iemand hoe ik dit kan doen? Ik heb bij custom game gekeken maar daar kan ik geen nieuwe starten alleen eentje laden, die ik dus niet heb :?
Zelf een senario maken met alle attracties al ontwikkeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Hammie schreef op 01 november 2004 @ 21:14:
[...]

Zelf een senario maken met alle attracties al ontwikkeld
En hoe doe ik dat? Ik kan nl geen scenario editor oid vinden

[ Voor 0% gewijzigd door FireFoz op 02-11-2004 00:07 . Reden: heb hem, tnx :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:26
weet het niet uit m'n hoofd maar staat d8 ik onder "tools" in het hoofdmenu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ergens al nieuwe vuurwerk effecten te downloaden? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:53

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 17:05:

Ik weet niet of het spel al Gold is gegaan, of waar de minder legale versie vandaan komt, maar als ze de release nog kunnen veranderen, lijkt me dat verstandig (of ze moeten heel snel met een dikke patch komen 1.1 ofzo ;))
Een paar weken geleden al, een spel gaat altijd gold een tijdje voordat hij daadwerkelijk uitkomt :)

De Amerikaanse release is morgen, en volgens mij zijn er al een aantal dagen hier en daar legale versies te krijgen. Nu nog uitstellen werkt niet echt :p

Ik hoop ook dat ze snel met een flinke patch komen, dit schiet niet op zo... Ik heb mijn pre-order ook al gecancelt. Op deze manier ga ik het waarschijnlijk niet veel spelen, en iets kopen dat ik niet eens gebruik is ook zo loos.

Wel gemeen dat Play.com opeens de prijs 1.5x zo hoog gemaakt heeft vlak nadat ik em gecancelt heb, nou kan ik opeens 40 euro gaan betalen als er een fatsoenlijke patch komt, ipv 28 :p

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
StarLite schreef op 01 november 2004 @ 09:58:
[...]

Muisknop ingedrukt houden en dan je muis omhoog en omlaag bewegen :)
Werkt dus bij mij niet. hij gaat dan gewoon 1 vakje hoger staan om het daar nog eens neer te zetten :(

gisteren begon hij trouwens iets meer te schokken omdat er nu toch wel veel achtbanen in stonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Ik draai zelf de 61.77 drivers van Nvidia en ik heb nergens last van. De game draait als een trein. Ook de coastercam loopt heerlijk soepel.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKD
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 10:14

GKD

harley schreef op 02 november 2004 @ 11:46:
[...]

Werkt dus bij mij niet. hij gaat dan gewoon 1 vakje hoger staan om het daar nog eens neer te zetten ...
shift toets inhouden en dan omhoog met je muis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 23:41:
Is er ergens al nieuwe vuurwerk effecten te downloaden? :7
Er is zelfs een RCT³ Fireworks site, http://www.rctpyro.com :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKD
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 10:14

GKD

vet :P moet alleen even registreren zie ik al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
Ik heb een pentium 4 4800+ (edit, 2800+ :+ ), 1 GB Ram en een Radeon 9600.
Voldoe dus mooi aan de minimumeisen, maar hij loopt best wel te laggen.
Het liefst zou ik em zelfs op 1280 * 1024 zetten (past bij mn 19 inch) maar daar wordt het natuurlijk niet beter op.
Zou de final release beter lopen dan de (1e) demo?

[ Voor 3% gewijzigd door marcovtwout op 02-11-2004 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
wow, een pentium 4 4800+, dat is vet :+
bij mij loopt de final release soepeltjes op Athlon 2500+, 512MB Ram en Radeon 9800 Pro @ 1280x1024 (ook vanwege TFT) met graphics op maximum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Misschien makkelijk voor mensen die geen zin hebben om te wachten op de patch. Je kan in je options.txt een paar regels toevoegen, zodat de guests wel gewoon in rides gaan (en blijven gaan):

GuestsHaveFixedHealth 0
GuestsIgnoreRideIntensity 1
GuestsIgnoreRideNausea 1
GuestsIgnoreRideCost 0
GuestsRevisitRides 1
GuestsRideUnratedRides 1

Het kan zijn dat je een scenario opnieuw moet starten om de nieuwe settings actief te laten worden!!!
Enjoy :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke options.txt map?? Die verborgen atari map of gewoon in de RCT3 map?? Heb je dit zelf uitgevonden of komt dit van het officieele RCT3 forum??

edit:

Moet je het erboven zetten of eronder??

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Jerry schreef op 02 november 2004 @ 17:27:
Misschien makkelijk voor mensen die geen zin hebben om te wachten op de patch. Je kan in je options.txt een paar regels toevoegen, zodat de guests wel gewoon in rides gaan (en blijven gaan):

GuestsHaveFixedHealth 0
GuestsIgnoreRideNausea 1
GuestsIgnoreRideCost 0
GuestsRevisitRides 1
GuestsRideUnratedRides 1

Het kan zijn dat je een scenario opnieuw moet starten om de nieuwe settings actief te laten worden!!!
Hm, staat revisitrides standaard op 0? Dat zou al veel kunnen verklaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon wachten totdat het spel in de winkels ligt. Ik vermoed dat je dan geen last van dit probleem hebt. Zo wel, dan heb je reden tot klagen en kun je om hulp vragen

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
dat is niet legaal, mag je hier niet vragen laat staan dat we je mogen helpen. Eerder proberen dan hier verkrijgbaar snap ik wel, doe ik zelf ook. Maar je moet t zelf uitzoeken.

Als je iets slechts ziet, plaats dan liever een Topic Report (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif). Dan blifjt het topic meer ontopic enzo ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Jerry schreef op 02 november 2004 @ 17:27:

GuestsHaveFixedHealth 0
GuestsIgnoreRideNausea 1
GuestsIgnoreRideCost 0
GuestsRevisitRides 1
GuestsRideUnratedRides 1

Helpt helaas helemaal niks hier ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 17:40:
Welke options.txt map?? Die verborgen atari map of gewoon in de RCT3 map?? Heb je dit zelf uitgevonden of komt dit van het officieele RCT3 forum??

edit:

Moet je het erboven zetten of eronder??
van het officiele forum: http://www.ataricommunity...6b90ca068&threadid=423089
En het maakt niet uit waar je het zet, eronder is goed genoeg :).
FireFoz schreef op 02 november 2004 @ 18:25:
[...]

Helpt helaas helemaal niks hier ;(
Hmmm raar, bij mij loopt alles storm :D. Ben je wel begonnen met een nieuwe scenario, nadat je de options aangepast hebt?

Als je trouwens dit in je options.txt zet: SkipBannerSequence 1
dan slaat hij de beginfilmpjes over ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Volgens dit en dit topic van David B (developer) op de Atari forums komt er waarschijnlijk morgen een patch die in ieder geval een thoughts window toevoegt. Ook is het de bedoeling dat ze in die topics bijhouden waar op het moment nog aan gewerkt word.

Kijken wat het word morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Ik heb een fireworks show gemaakt :D. Ik heb er 2 uur op gedaan maar hij is nu wel gruwelijk :+
Mijn park rating ging na het plaatsen van deze show met 130 omhoog!

Hij is best prijzig dus als je hem niet kan kopen in scenario of gewoon wil testen kun je hem in de sandbox mode openen. Ik heb hem geupload, ik wil graag reacties horen :9

http://members.home.nl/vvanmeurs/Totally_Chaos.fwd

Een snelle computer is aangeraden ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Blue_Fear op 02-11-2004 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Weet iemand hoe het mogelijk is om een entreeprijs voor je park te vragen... die staat op 0 en ik heb geen idee hoe ik die naar bijvoorbeeld 5 kan verhogen...

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Kan niet, dat is nou net het moeilijke gedeelte van de career mode, in rct 1 en 2 kon je daar namelijk bakken geld mee verdienen en werd het te makkelijk.

Heb trouwens de fwd geupdate grappig hoor :{

http://members.home.nl/vvanmeurs/Totally_Chaos.fwd

[ Voor 16% gewijzigd door Crash op 02-11-2004 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Ergens tegen het eind is het wel een mega rommeltje in de lucht :> ,
begin en eind erg mooi gedaan met afwisselende effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Hehe bedankt, die rommel --> kijk naar de naam :)
Maar ik had hem in sandbox mode naast het grote gangpad geplaatst en iedereen ging springen toen eht afgelopen was 8)
offtopic:
Crash, ik snap je commentaar nie :S

grappen over een vuurwerkramp zijn niet grappig

[ Voor 32% gewijzigd door Crash op 02-11-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Ik zit met 'n probleem wat ik alleen nog maar bij RCT3 heb gehad, waarschijnlijk ook 100% aan RCT3 ligt en verschrikkelijk irritant is.

Ik heb een ASUS A7V8X moederbordje met de meegeleverde S/PDIF bracket aangesloten. Daarmee heb ik mijn PC coaxiaal aan een Sony home cinema geknoopt, wat perfect werkt.

Maar, en nu komt 't, als ik RCT3 speel krijg ik af en toe een gigantisch gebrom. Meestal begint het zachter en wordt het dan echt hard. Ik kreeg ook het idee dat ik het vooral bij de draaimolen, de kartbaan en achtbanen had.

Iemand anders dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Ligt het aan mij of is het bijna onmogelijk om winst te maken... Al mijn attracties maken winst, ik heb in totaal 12 mensen in dienst en nog maak ik verlies... In principe is dat toch niet mogelijk aangezien alle attracties winst maken...

Beetje jammer want zo kom ik nooit aan mijn parkwaarde van 100.000 :(

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Salarissen van werknemers lager maken, of beter paar mensen ontslaan en attracties duurder maken >:) jaa rct3 is hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Update #1 bevat:
http://www.frontier.co.uk...html#_Update_#1_Contents: mét : ;)
Toch wat bugfixes :)

{
Options.txt:
AttractionSceneryAllowTerrainIntersect 1
Daarmee kan je door bergen en grond heen.. maar je krijgt verder geen tunnels.
}

[ Voor 37% gewijzigd door krvabo op 02-11-2004 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een leuk spel, vooral het water is mooi gemaakt en natuurlijk niet te vergeten..."De Attracties" alleen ik vind het nogal beetje moeilijk met die rollercoasters enz... probleem dat ik heb is dat steeds de ingang en uitgang in het midden zitten van de coaster :(

zal wel iets fout doen maar na een uur te prutsen had ik het wel even gehad en was het weer even tijd voor Die-Hard shooting game CS.

Maar moet eerlijk zeggen heb plaatjes gezien waarvan ik dacht van..WOW dat ziet er gaaf uit >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

het is gewoon erg gaaf in je eigen parkje te kunnen ronddwalen en er van te genieten... daarnaast vind ik er niets verkeerds aan en die 'patch' maakt het leven een stuk aangenamer :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Is er nu al een nieuwe update uit of zijn ze er nogmee bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

in die link staat:

"Updates
We are currently working on Update #1. We expect this will be released on Wednesday 3rd November, during the US working day."

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:15
Bizzarro schreef op 03 november 2004 @ 12:26:
in die link staat:

"Updates
We are currently working on Update #1. We expect this will be released on Wednesday 3rd November, during the US working day."

:)
_/-\o_ , ik heb even de changelist zitten lezen voor de 1e update, en elke bug die ik in deze topic EN in het Atari-forum ben tegengekomen wordt hier als het goed is mee gefixt... :)

* SyS_ErroR vind RCT3 een geweldig spel :9
de hele RCT reeks for that matter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"During the US working day", dat is dus pas vannacht :(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 13:25:
"During the US working day", dat is dus pas vannacht :(
Aaah joh.. Je kan ook wel tot morgen wachhten toch?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
hoezo vannacht? er is toch "maar" 6 uur verschil? (als ze van de oostkust uitgaan) dus om 6 uur vanavond is het daar 12 uur smiddags.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demo tycoon 3 probleem :

Ook bij de Demo versie heb ik hetzelfde probleem wanneer ik het spel start.
Zwart-scherm met muis-pointer.... systeem hangt en boot vanzelf.

iemand enig idee??

P4 2800
512 sdram
128 Nvidia kaartje

Milcoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 14:06:
Demo tycoon 3 probleem :

Ook bij de Demo versie heb ik hetzelfde probleem wanneer ik het spel start.
Zwart-scherm met muis-pointer.... systeem hangt en boot vanzelf.

iemand enig idee??

P4 2800
512 sdram
128 Nvidia kaartje

Milcoi
Dat zegt wat weinig, welke kaart precies en welke drivers? Sommige drivers willen niet helemaal lekker met RCT3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Gisteravond ging het goed en maakte ik dikke winst dus ik dacht, ik laat hem de hele nacht aanstaan, wordt ik vanochtend wakker, sta ik op -270.000,00 dus dat was toch niet zo'n goed idee :p

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Let op:
Net als bij ieder ander topic:
Hou het legaal, hou het ontopic, en hou het dus interessant voor iedereen.