Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash schreef op 27 oktober 2004 @ 20:07:
Modbreak:Graag geen linkjes meer geven naar de 60 minuten full demo vanaf nu.
waarom niej?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:53
Omdat die versie blijkbaar niet volkomen legaal is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach, die 15 minuten extra ? ;)

verder een erg netjes vervolg als je t mij vraagt; ziet er gelikt uit en dat je echt je eigen coasters kan berijden... erg goed uitgewerkt imo...
ik kijk uit naar de full version :) veelbelovend iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKD
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 10:14

GKD

ja ziet er inderdaad zeer mooi uit. Ook is alles lekker uitgewerkt (vuurwerk enzo) Kan niet wachten op 5 november!

[ Voor 3% gewijzigd door GKD op 27-10-2004 21:43 . Reden: herhaling verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:53

Chakotay

Lick here to continue

Ik heb net even met die 60 minute 'trial' zitten klooien (vanmiddag stond nog nergens dat die niet legaal was :+ ), zit erg veel leuk spul in :)

Wel jammer dat bijna alle water rides geen daadwerkelijke splash-effecten hebben, en ze doodleuk achtbaan soundsamples hebben... Hopelijk ligt dat gewoon aan deze versie, en is het in de trial wel af...

Ik heb Crash gemailt om te vragen of screens van die versie wel mogen, als het mag post ik hier een zooi screenshots :)

--

Ik denk dat ie trouwens wel definitief illegaal is:
Originally posted by David B
The version people are talking about did not come from Frontier, and was not complete. For this reason, it was pulled at our request.
Van het officiële Atari RCT3 forum, David B is een developer van Frontier die daar rondhangt.

[ Voor 28% gewijzigd door Chakotay op 27-10-2004 22:27 ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 20:44
In het circuit is hij al te vinden...
Nu maar hopen dat hij snel in de winkel ligt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
lochtejans
:P

ik kom vanmiddag niet meer weg van me pc :P
eerst wat screens maken met me 6800GT :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad in het circuit is die te vinden...
Das ook de enigte reden waarom ik games download.. anders moet je zo lang wachten ;)
Mja dat houdt niet in dat ik ze dus niet haal.. 5 Nov sta ik gewoon in de winkel
(tenzij die echt zwaar tegenvalt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:22
Net ff 5 minuten RCT3 gespeeld, het spel raadde mij aan om de graphics op low te zetten. Geloof ik idd ook wel omdat het om een 1,2ghz gaat. Heb ff 5 minuten gespeeld en viel eigenlijk al in slaap :Z

Qua graphics, zijn ze er wat op vooruit gegaan als je kijkt naar de vorige Rollercoaster Tycoon. Maar het spel is imo teveel van hetzelfde.

Achja, had ook niet meer verwacht het spel is immers maar 1CD groot :D

[ Voor 4% gewijzigd door Dix0r op 28-10-2004 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
bad_beaver

zo ben ik ook,
met doom3 hetzlefde, ik heb eerst de minder legale gespeeld, en die beviel me zo goed dat ik em alsnog gekocht heb...
gaat met nfsu 2 en hl2 ook gebeuren...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Topicstarter
Heb spel is MAAR 1 cd, ik had dus VEEEEEEL meer verwacht van dit :/

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyber Spy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05-2022
Heb gister ook die 60 minuten versie gespeeld, en meteen alle achtbanen getest. :P

Daarna ben ik mijn eigen vuurwerk show gaan maken. Was wel even uitzoeken hoe dit precies werkt, maar na een paar minuten had ik al mijn eigen show(tje) in elkaar staan. Nu ik precies wist hoe je zoiets kon maken ben ik echt een mega show gaan maken, had 1/4e van het veld bij de sandbox mode vol gezet met vuurwerk. 8) Toen ik daarmee klaar was wilde ik een filmpje gaan maken met fraps. Maar net voordat ik fraps wilde gaan starten zijn die f*cking 60 minuten om. :(

Ik ga nu ook eerst de minder legale versie proberen. Heb hem toch al besteld bij play.com, dus de originele versie zie ik automatisch wel verschijnen. :P

BF2 stats - [RP2M]Snipes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

R-B schreef op 28 oktober 2004 @ 14:23:
Er komen natuurlijk nog 60 expansies :X :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKD

GKD

Ja, Efteling edition, Six Flags editon etc :P :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Waarom zou een spel slecht zijn als het maar 1 cd is?

Als een spel veel ruimte in beslag neemt komt dat vaak door veel textures, levels, muziek, filmpjes, etc.

Scenario's in RCT nemen hooguit een paar MB in beslag, textures zijn niet veel nodig (alleen een zooi kleine tiles voor grond/paden/muren/etc, en wat simpel spul voor de rides en shops), en veel muziek en filmpjes heeft het niet.

Dan kom je op maar 520MB uit blijkbaar, hoe word het spel beter als je er meer zooi in propt, terwijl dat niet nodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Topicstarter
GKD schreef op 28 oktober 2004 @ 14:45:
Ja, Efteling edition, Six Flags editon etc :P :X
_/-\o_ , maja. Straks is even testen of echt goed spel is.

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyber Spy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05-2022
Chakotay schreef op 28 oktober 2004 @ 15:23:
Waarom zou een spel slecht zijn als het maar 1 cd is?

Als een spel veel ruimte in beslag neemt komt dat vaak door veel textures, levels, muziek, filmpjes, etc.

Scenario's in RCT nemen hooguit een paar MB in beslag, textures zijn niet veel nodig (alleen een zooi kleine tiles voor grond/paden/muren/etc, en wat simpel spul voor de rides en shops), en veel muziek en filmpjes heeft het niet.

Dan kom je op maar 520MB uit blijkbaar, hoe word het spel beter als je er meer zooi in propt, terwijl dat niet nodig is?
Jij hebt er verstand van! :Y)

BF2 stats - [RP2M]Snipes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKD

GKD

aan die 'beta-illegaal-demo-ding' van 60 minuten te zien, vond ik het een leuk uitgebreid spel. (vooral het vuurwerk :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan me herrinneren dat die expansions van de vorige delen amper de 100 Mb haalden.. volgens mij iets van 64 Mb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op 28 oktober 2004 @ 14:23:
Vroeger deden developers er alles aan om hun spel onder de limieten van de floppy of card te houden. Alle truckjes werden uit de kast gehaald om het spel snel te laten lopen op alle pcs en consoles.

Tegenwoordig zijn developers te lui om beide dingen te doen. RCT3 is het voorbeeld dat ook grootse 3d spellen wel op 1 cd gezet kunnen worden. Misschien hebben ze dit wel met moeite voor elkaar gekregen. Hoe kun je dit nu negatief beoordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 16:57:
[...]
Vroeger deden developers er alles aan om hun spel onder de limieten van de floppy of card te houden. Alle truckjes werden uit de kast gehaald om het spel snel te laten lopen op alle pcs en consoles.

Tegenwoordig zijn developers te lui om beide dingen te doen. RCT3 is het voorbeeld dat ook grootse 3d spellen wel op 1 cd gezet kunnen worden. Misschien hebben ze dit wel met moeite voor elkaar gekregen. Hoe kun je dit nu negatief beoordelen?
Ik ben nou niet overdonderd van de textures kan ik melden.. Dus wat mij betreft had het wel 'iets groter' gemogen.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

SanderTje! schreef op 28 oktober 2004 @ 17:12:
[...]

Ik ben nou niet overdonderd van de textures kan ik melden.. Dus wat mij betreft had het wel 'iets groter' gemogen.
Ben ik met je eens, vooral de flowers lijken nergens op.

Iets anders, in de demo kon je makkelijk in de options.txt handmatig de resolutie (en andere dingen) aanpassen. (Op sommige pc's krijg je for some reason maar een paar opties in het menu, dit kon je met dat .txtje omzeilen) Nu heb ik de final net bij mn vriendin geinstalleert, waar de resolutie net als in de demo niet hoger dan 1024x768 kan worden ingestelt. Nu heeft zij een 17" TFT met een native res van 1280x1024, dus dat is niet mooi op 1024... En alle menu-opties en schermen zijn op lage resoluties veel te groot IMO.

De options.txt heeft daar echter maar 2 regels erin, en er zelf de resolution regel uit de demo aan toevoegen werkt niet meer... Iemand een idee hoe dit wel kan? :)

---

Ah, ze heeft zelf al wat gevonden, er leeft in Documents & Settings onder Application data een RCT3 map, met daarin nog een options.txt... Die aanpassen werkt wel :) Hij geeft het dan nog steeds niet weer in het menu, maar de resolutie word wel daadwerkelijk verhoogt.

Ik had trouwens nog screenshots beloofd... Hiero :P (van die 60 minuten versie, niet van de final)

[ Voor 21% gewijzigd door Chakotay op 28-10-2004 18:25 . Reden: Ik kan niet typen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Topicstarter
Hmmz, als je spel voor eerst opstart kan je voor Extreme kiezen, dan draai je ook op 1280 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Hm, kan kloppen ja, hij stond op High. Wel creatief dat je dan meteen geen hoge resoluties meer kan kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-08 08:55
Ik wil em ook bij play.com, nu nog iemand vinden met een creditcard..

Ik vond de demo echt geweldig, alles waarvan je dacht 'hmm als ze hier nou iets voor bedachten' hebben ze erin gestopt. Tja, behalve misschien dat je de camera op een gegeven moment niet meer kan uitzoomen als je bij de 1e demo een achtbaan van 2km hoog maakt.. :P Ja ook leuk om dan die karretjes eens te lanceren. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Laatst online: 14-09 23:58
Heeft er iemand nog een goede snelle mirror? Die van Gamershell en 3DGamers zijn namelijk allemaal vol of gaan superlangzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

dimitio schreef op 28 oktober 2004 @ 19:00:
Heeft er iemand nog een goede snelle mirror? Die van Gamershell en 3DGamers zijn namelijk allemaal vol of gaan superlangzaam.
Hierzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Vraagje : Als je bijvoorbeeld de Kart attractie wil "volgen" met de camera net als bij een rollercoaster, kan je dan zelf karten :D Of botsauto's bijvoorbeeld ?? Lijkt me zoo lachen !!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

nero355 schreef op 28 oktober 2004 @ 20:58:
Vraagje : Als je bijvoorbeeld de Kart attractie wil "volgen" met de camera net als bij een rollercoaster, kan je dan zelf karten :D Of botsauto's bijvoorbeeld ?? Lijkt me zoo lachen !!!
Helaas niet, alleen meekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
Yes, RCT besteld :D
Ik ga maar eens kijken voor mods voor de huidige RCT, kan ik een beetje zien wat er te verwachten valt voor de nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat je niet met een bedrag kan beginnen met sandbox..ipv unlimited...kan je beetje kijken of je park goed draait enzo :P of kan dit wel ? weet iemand een truukje ?

en carreer mode zuigt want alles is voorgekauwt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Zeg, ik probeer dat vuurwerk een beetje uit, maar het zou om 22:00 af moeten gaan. echter om 21:00 springt hij weer naar 08:00 (oid), hoe zet ik dit uit?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op 29 oktober 2004 @ 02:16:
Zeg, ik probeer dat vuurwerk een beetje uit, maar het zou om 22:00 af moeten gaan. echter om 21:00 springt hij weer naar 08:00 (oid), hoe zet ik dit uit?
misschien gaat het park om 21:00 dicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
lol vuurwerk afsteken voor jezelf :)

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 07:50:
[...]

misschien gaat het park om 21:00 dicht?
Jup, kan je nergens instellen volgens mij... Hooguit in sandbox.

Gewoon dat spul wat eerder zetten, als het net donker word :)

(Kan die licht/donker sequence eigenlijk uit? In het donker bouwt zo storend.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ik vind t trouwens wel geinig in het donker, al die lantaarnpalen. Maar nog iets, het lijkt of die video capture er ook uit is gesloopt (uit de volledige versie).. dat zou toch f11 moeten zijn?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
leuk spel maar waarom willen de mensen niet(amper) in de grote attracties(achtbanen etc)??

heb het over de full versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:59
Als je nou es nadenkt, ze hebben vast aleen commands gedaan voor maken van de levels, de engine zorgt voor alle achtbanen ed, het is in principe vrij simpel.
En ze wilden juist 1 cd, denk es na.
1 cd = 10 cent, op 1 miljoen copies van de game scheelt 1 cd ipv 2 tot wel weer 100 duizend euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Erikie schreef op 29 oktober 2004 @ 14:44:
ik vind t trouwens wel geinig in het donker, al die lantaarnpalen. Maar nog iets, het lijkt of die video capture er ook uit is gesloopt (uit de volledige versie).. dat zou toch f11 moeten zijn?
Dan check je de keys toch ff? Het is ctrl-alt-f11 dacht ik

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem, ik kan het namelijk niet saven :'(

Als ik het wil saven krijg ik een bericht dat 'read only' in m'n savegames map aanstaat. Dit klopt ook. Nu staat m'n savegames map op het netwerk en door netwerkbeperkingen kan ik read only in die map niet uitzetten.

Ik heb geprobeerd m'n 'my documents' folder (waar de savegames in staan) te veranderen, maar mag niet, weer door netwerkbeperkingen. Ook heb ik het spel opnieuw geinstalleerd zonder netwerkverbinding. Ik krijg dan nog steeds hetzelfde bericht :'(

Dus wilde ik weten in welke file staat in welke map savegames worden opgeslagen. Maar die kan ik niet vinden. Dus weet iemand in welke file dat staat en hoe ik dat moet veranderen? Of misschien een andere oplossing? Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Kan je niet gewoon een map kiezen in RCT³, volgens mij kon dat met RCT2 wel?

[ Voor 77% gewijzigd door StarLite op 29-10-2004 18:47 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

2 screenies :). Niet echt super boeiend en helaas zit er niet al te veel scenario opties in :(. (en hekje verwijderen is nog irritanter dan rct2).

Afbeeldingslocatie: http://erikie.demon.nl/Shot0002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://erikie.demon.nl/Shot0003.jpg

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op 29 oktober 2004 @ 18:46:
Kan je niet gewoon een map kiezen in RCT³, volgens mij kon dat met RCT2 wel?
Ik heb het nergens zien staan, maar misschien weet iemand hier ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
armageddon_2k1 schreef op 29 oktober 2004 @ 17:57:
[...]

Dan check je de keys toch ff? Het is ctrl-alt-f11 dacht ik
Ctrl + Shift + F11 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Rev! schreef op 29 oktober 2004 @ 17:27:
leuk spel maar waarom willen de mensen niet(amper) in de grote attracties(achtbanen etc)??

heb het over de full versie
Dat idee krijg ik ook steeds meer. Zelfs met een flinke afwisseling aan achtbanen en water attracties lijkt het alsof het niet interessant genoeg voor ze is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

of je achtbaan is te eng. Als je te hogen g-krachten of snelheden ofzo bereikt. Zou dat een oorzaak kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Bizzarro schreef op 29 oktober 2004 @ 21:52:
of je achtbaan is te eng. Als je te hogen g-krachten of snelheden ofzo bereikt. Zou dat een oorzaak kunnen zijn?
Nee, ook op dat gebied was er meer dan genoeg afwisseling en varriatie beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
lijkt me sterk, aangezien ik de standaard achbanen gebruik..

heb 2 drukke atracties, beide dicht bij de ingang, ook beide niet iets bijzonders, de rest word weinig tot zeer weinig bezocht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ik merk het hier ook inderdaad, in het eerste scenario gaan de peeps na een tijdje helemaal niet meer in veel attracties... Alleen dat Sling Shot geval lijkt populair te blijven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ja, dat heb ik ook. Ik had laatst een VIP (clinton), die kwam het park binnen, naast hem was een achtbaan wat aan zijn eisen voldeed, ging hij 3 minuutje's handje's schudden en was weer weg :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Hans1990 op 29-10-2004 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

Met de ingame capture functie gaat het zo abnormaal traag.....denk 1f per 3sec ofzo,
met fraps capturen gaat veel beter op 20fps.
Het lijkt allemaal wat zwaarder te zijn geworden dan ze in eerste instantie bedoelt hadden, het draait op gemiddeld 10 fps met instellingen op very high (heeft ie zelf gekozen) en 4*AA en 8*AF op mijn 6800LE @16p,6v 8)7 zelfs doom3 draait dan op 40fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg die space shot gevallen niet werkend...dan bouw ik ze...en dan kan ik hem niet aan zetten omdat er geen entrance en exit zijn...maar ik krijg nie eens de optie om zon ding te bouwen...

je weet wel...die palen waar je omhoog geschoten word...hoe fix ik dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Bij de opties van de attractie moet je op de coaster icoon klikken dan kan je een
entrance en een exit maken bij de attractie en dan moet het wel lukken

edit: klikable; zelfde als dit geval
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~karab067/toren.JPG

[ Voor 27% gewijzigd door FlyEragon op 30-10-2004 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:39

krvabo

MATERIALISE!

Ik vind hem heel erg tegenvallen.
Het is wel leuk, die 3d view en alles, maar ik mis de simpelheid van rct 1, met een simpel bouwmenuutje.
RCT wordt ook weer uitgemolken, en net als bij elk ander spel, wordt het steeds minder met elke nieuwe versie.
Er zitten wel weer nieuwe figuren in (o.a. een park opzichter, maar wat die voor nut heeft :? )

Wat wel leuk is, is dat achter elke kassa, en elk kraampje, een mevrouw zit \o/ :P

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
Wat ik altijd deed is het hele park slopen bij een scenario en van de grond af opbouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

parkopzichter bekijkt alles door de ogen van je publiek, is de prijs goed, smaakt de patat etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Laatst online: 14-09 15:02
ja dat heb ik ook dat ze 1 attractie in gaan die eigenlijk dik saai is.

de rest staat allemaal leeg.

nu beginnen ze ook wel mijn zelfgemaakte achtbaan in te gaan, maar als ik meerdere 'treinen' heb en ze staan soms te wachten gaan die test resultaten tussen 0.1 en 1.0 en smeren alle mensen 'm in de wachtrij omdat het z'n geld niet waard is... echt heel vaag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ik vind RCT1 nog steeds de leukste :P
RCT2 was een beetje een achteruitgang, en deze vind ik wel grappig, maar daar blijft het bij. Ik heb niet echt het RCT-gevoel.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Check je mail zometeen

[ Voor 74% gewijzigd door Crash op 30-10-2004 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:33
Het spel draait hier voor geen meter dus kan niet meedoen, alleen kan je geen entree voor de ingang vragen en de attracties allemaal gratis maken? Misschien dat ze er dan wel in gaan?

fctwente: Ik zou dat maar snel weghalen als ik jou was. Mag niet enzo.

[ Voor 18% gewijzigd door spokje op 30-10-2004 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spokje schreef op 30 oktober 2004 @ 12:10:
Het spel draait hier voor geen meter dus kan niet meedoen, alleen kan je geen entree voor de ingang vragen en de attracties allemaal gratis maken? Misschien dat ze er dan wel in gaan?

fctwente: Ik zou dat maar snel weghalen als ik jou was. Mag niet enzo.
Bij mij willen ze er ook nooit in.. :( In het begin wel maar daarna gaan ze er niet meer in. EN laat ehm joh, komt ie vanzelf wel achter, en het kan ehm ook vast nix schelen, want zijn enige post is die van net.. 8)7 Hij heeft een acount gemaakt voor een serial.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsof je hier antwoord zou krijgen op een serial :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

greatgonzo schreef op 30 oktober 2004 @ 10:29:
parkopzichter bekijkt alles door de ogen van je publiek, is de prijs goed, smaakt de patat etc
Dat ding heeft nu ongeveer de functie van het thoughts overzicht uit 2 & 3 geloof ik... Of is er iemand die wel zo'n overzicht heeft kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Chakotay schreef op 29 oktober 2004 @ 22:43:
Ik merk het hier ook inderdaad, in het eerste scenario gaan de peeps na een tijdje helemaal niet meer in veel attracties... Alleen dat Sling Shot geval lijkt populair te blijven :?
Jep, same here. Na het plaatsen van bijv een Enterprise wordt de attractie even 5 minuutjes druk bezocht, maar daarna blijft iedereen maar op de paden rondwandelen zonder verder nog ergens in te stappen :'(

Mja, kan ook aan het scenario liggen, ik ga zo dadelijk de andere scenarios uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er nix van.. Na een tijdje kan ik niet meer inzoomen of uitzoomen.. :( Iedere keer als ik speel gebeurt het weer, druk ik op iets verkeerds ofso of is het een bug??

En is het normaal dat als je de camera beweegt met de 2 muisknoppen tegelijk in (dus dat je de camerastand kan veranderen) drukt dat ie dan zodra je d emuisknoppen weer los laat weer terug schiet naar zn vorige stand?? Ik vind de camera egt vreselijk irritant!! Vooral als je niet kan inzoomen, als je dan een nieuwe map begint kun je niet inzoomen vanaf een km hoogte!! 8)7

En de mensen in mijn park willen ook noiot wat eten, ook al stel ik ehm zo in dat ze zelf de burgers kunnen kiezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 13:43:
En is het normaal dat als je de camera beweegt met de 2 muisknoppen tegelijk in (dus dat je de camerastand kan veranderen) drukt dat ie dan zodra je d emuisknoppen weer los laat weer terug schiet naar zn vorige stand?? Ik vind de camera egt vreselijk irritant!!
Dat is wel normaal... Ik heb er niet zo'n moeite mee eigenlijk, je kunt nog steeds in- en uit zoomen als je in zo'n stand zit (met je beide muisknoppen ingedrukt).

Jouw andere probleem is volgens mij niet helemaal normaal, ik heb er nog geen last van gehad hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelleeee schreef op 30 oktober 2004 @ 13:51:
[...]

Dat is wel normaal... Ik heb er niet zo'n moeite mee eigenlijk, je kunt nog steeds in- en uit zoomen als je in zo'n stand zit (met je beide muisknoppen ingedrukt).

Jouw andere probleem is volgens mij niet helemaal normaal, ik heb er nog geen last van gehad hoor :?
Hmmm okeej! :) Dat is dan goed, maar dat je niet kan inzoomen is egt vreselijk!! Ik heb ook al op R gedrukt voor camera reset, maar helpt nix.. Het enige dat helpt is game opnieuw starten.. :( Please, somebody help!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

:Z Bah, deze game is net zo saai als zijn voorgangers, ik denk dat nog geen 2% van de mensen ook werkelijk ergens in gaan of in zitten, bijna iedereen loopt maar wat rond, er is zo helemaal niks aan, je maakt totaal geen winst, alles wordt onder gekotst en je kunt een heel pad wel vol plaatsen met prullebakken maar die zijn zeker voor die sier want als staan mensen er naast, ze gooien alles op de grond, en zo kan ik nog wel ff doorgaan met iritaties in deze game, wat een sof zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dus het valt een beetje tegen ?

Zouden die dingen niet komen door een minder legale verzie ..zoals je bij de eerste dtm ook bugs had met de illegale versie ?

Ik zit er nu toch flink over te denken om hem te cancelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 13:07
Ik heb hem net gespeeld. Het is een leuk spel, vooral het in de achtbaan stappen is natuurlijk 1 v/d hoogtepunten. Echter wordt het spel met een groot en vol park retetraag. Kijk even in mn sig voor specs van mn bakkie. Dat is errug jammer (ik draai trouwens wel op extreme en 1280x1024). Ook is het bouwen van alle dingen net iets minder prettig dan voorgaande delen. De tools het het land te bewerken zijn echter wel een vooruitgang.

Ben je niet geintereseerd in he in de achtbaan stappen, is er eigenlijk weinig reden om niet voor deel 2 te gaan. Tenopzichte van 2 is eigenlijk de enige verandering het 3D-gebeuren, verder is alles tamelijk hetzelfde gebleven.

[ Voor 10% gewijzigd door Brent op 30-10-2004 14:48 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Ik zie dat op de Atari forums een heleboel mensen klagen over de bugs, vooral het feit dat de peeps op een gegeven moment nergens meer in willen. Wordt het hele spel dus onspeelbaar door. Ze zijn iig wel met een patch bezig.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om door je park heen te lopen?
Dus als persoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
LaZZ schreef op 29 september 2004 @ 22:38:
Ik draai ook perfect op een 9800 pro, 1 GB PC3200 en AMD 64 3000+ met alles op very high of whatever, in ieder geval het hoogste.. Wel tof spelletje maar ik mis de vlotheid van het eerste deel... Kun je in de demo je toegangsprijs van je park verhogen... Want een toegangsprijs van 0,00 schiet natuurlijk niet op.. In de demo kan je hem volgens mij niet verhogen :(
Ik kan hem in de full version ook niet verhogen...weet iemand hoe dat moet?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
FireFoz schreef op 30 oktober 2004 @ 15:50:
[...]

Ik kan hem in de full version ook niet verhogen...weet iemand hoe dat moet?
Dit hangt af van het scenario.. Bij (in elk geval) de eerste twee scenarios van de full version kun je de toegangsprijs ook niet veranderen.
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 15:43:
Weet iemand of het mogelijk is om door je park heen te lopen?
Dus als persoon?
Als persoon kan het niet. Je kunt wel in al je attracties en met de camera overal rodnzweven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

_/-\o_ Haha, ze kunnen het beter Restaurant Tycoon ofzo noemen, ik verdien meer geld met het verkopen van rommel dan aan de Atracties, dat slaat nergens op, wat een boutspel zeg, dat ze hier mee op de proppen durven te komen in deze tijd, zeer triest hoor :O

Edit: Bah, het crasht ook nog om de haverklap, hier is de lol dus echt wel af, wat een bugs, iritaties en onlogische dingen, super instabiel, boutspel :(

[ Voor 24% gewijzigd door Steffy op 30-10-2004 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

:| Ik dacht zal wel leuk zijn na alleen maar ooit het allers eerste deel te hebben gespeeld... blijkbaar niet dus ??

Jammer.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:48

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb het vannacht even gespeeld en k heb me best wel vermaakt hoor :). Maargoed ik ben ook niet serieus bezig geweest met mensen trekken enz.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 23:03
ik heb de demo ook net gespeeld, maar kan iemand mij een korte duidelijke handleiding verschaffen over hoe ik nou een pad moet aanleggen? ik vind het zeer onduidelijk geworden nu zo in 3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best leuk, maar lijkt best veel op de vorige delen. Mn attracties beginnen ook onbezet te raken, alleen die slingshot en monorail blijven redelijk popuplair. Maar mn vraag: ik heb zon entertainer gehuurd, maar nu is hij "sad" en loopt hij gebogen en treurig door het park. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, en hoe hou je ze dus blij? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Hier even kort mijn blik op dit spel na een paar uurtjes spelen:

Pluspunten:
- 3D is goed uitgepakt en ziet er in totaal best leuk en aardig uit :) (beter dan ik had verwacht)
- veel attracties
- meer kraampjes

Minpunten:
- te weinig basisontwerpen bij attracties
- mensen zijn meer geïnteresseerd in kraampjes dan attracties
- na verloop van tijd gaat men haast niet meer in grote attracties
- het aanleggen van paden gaat lastiger, vooral bij het in de hoogte werken
- het verwijderen van bankjes/lantaarnpalen gaat niet altijd even makkelijk
- je kunt niet meer ondergronds bouwen?

Al met al een beetje een tegenvaller helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash schreef op 30 oktober 2004 @ 16:54:
Hier even kort mijn blik op dit spel na een paar uurtjes spelen:

Pluspunten:
- 3D is goed uitgepakt en ziet er in totaal best leuk en aardig uit :) (beter dan ik had verwacht)
- veel attracties
- meer kraampjes

Minpunten:
- te weinig basisontwerpen bij attracties [b]Idd!! en helaas niet meer scenery saven samen met de attracties
- mensen zijn meer geïnteresseerd in kraampjes dan attracties is bug, wordt met patch verholpen
- na verloop van tijd gaat men haast niet meer in grote attracties ook bug, ff op patch wachten
- het aanleggen van paden gaat lastiger, vooral bij het in de hoogte werken
- het verwijderen van bankjes/lantaarnpalen gaat niet altijd even makkelijk Ik mag hopen dat ze dit idd snel veranderen
- je kunt niet meer ondergronds bouwen? Hadden ze geen tijd meer voor. Komt waarschijnlijk in een Expension Pack

Al met al een beetje een tegenvaller helaas :)
Vind het geen tegenvaller. Heel verslavend juist :)
Is beetje als RCT1, hele nieuwe stap in theme park building maar lang niet perfect en met zijn minpuntjes.
Zullen we wel weer moeten wachten tot RCT4 (net als RCT2 tov RCT1) tot we een super goede 3d RCT hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, niemand heeft helaas een oplossing.. :( Als ik een tijdje speel kan ik niet meer inzoomen en uitzoomen?? Meer mensen hier last van? Heb een FX5900 kaart, kan het daar aan liggen?? :+

En verder gaan mijn mensen nergens in, ze zitten alleen maar rond te lopen en ik heb een hoger inkomen aan een plattegrond van het park dan aan alle atracties bijelkaar.. 8)7

Als het met de patch niet beter wordt dan vind ik het een zeer slechte game!! RCT 1 &2 waren nog meer vermaak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Ik vind het ook totaal geen tegenvaller. Er komt toch wel een patch. Zeer verslavend. gisteravond toch maar tot 6:00 gespeeld :( . Inderdaad jammer dat je niet onder de grond kan bouwen, hopelijk wordt hier aan gewerkt, en t is brak dat t spel traag loopt naarmate je park groter wordt. Nu bouw ik meer uit elkaar, en dat gaat wel gewoon goed.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je ook ergens de instellingen resetten?? Dus van bijvoorbeeld graphics?? Ik kan nergens dat de opties vinden, ja wel van losse settings maar die bedoel ik niet.. Ik doel dus op het very high, high enz gebeuren.

Want autodetect was very high, maar ik heb ehm op extreme gezet, alleen nu loopt ie niet helemaal vlot bij een groot park.. :( Ook heb ik het spel al verwijdert en alle bestanden verwjdert en ook alles uit het register maar die rotinstellingen blijven maar staan zo!! Vind het wel minder dat je niet eens meer RCT3 kan instellen als je het eenmal hebt ingesteld!! :( Jeeech!!! Wat een dingen zijn ze vergeten zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 19:45:
Kun je ook ergens de instellingen resetten?? Dus van bijvoorbeeld graphics?? Ik kan nergens dat de opties vinden, ja wel van losse settings maar die bedoel ik niet.. Ik doel dus op het very high, high enz gebeuren.

Want autodetect was very high, maar ik heb ehm op extreme gezet, alleen nu loopt ie niet helemaal vlot bij een groot park.. :( Ook heb ik het spel al verwijdert en alle bestanden verwjdert en ook alles uit het register maar die rotinstellingen blijven maar staan zo!! Vind het wel minder dat je niet eens meer RCT3 kan instellen als je het eenmal hebt ingesteld!! :( Jeeech!!! Wat een dingen zijn ze vergeten zeg..
C:\documents and settings\[username]\Application data\Atari\RCT3\

Hierin staat de file options.txt waarin alle opties staan opgeslagen :). Als je deze weggooit dan zal die alle opties resetten (denk ik :X)

Ik ben niet aansprakelijk voor geleden schade aan iets of iemand ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Jerry op 30-10-2004 20:22 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ik heb de moed op gegeven hoor, sommige atracties daar gaat gewoon niemand in, vanaf het begin al niet, zelfs al is het gewoon een VETTE atractie, is het gratis en ligt het op zeikafstand van het hoofd pad(dat overgens bedekt is met een dikke laag kots) maar niemand wil er in, al staat het er drie kwartier dan nog wil er niemand in, wat een enorm boutspel zeg, bah, flop |:(

Het domste wat ik tot nu toe heb meegemaakt is dat er al iemand kotste terwijl er niet eens iets in het park stond, dat slaat gewoon nergens op :D

[ Voor 17% gewijzigd door Steffy op 30-10-2004 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Ons ook niet. Klagen kan via mail.

[ Voor 77% gewijzigd door Crash op 30-10-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_UnAnimouS schreef op 30 oktober 2004 @ 20:20:
[...]

Hierin staat de file options.txt waarin alle opties staan opgeslagen :). Als je deze weggooit dan zal die alle opties resetten (denk ik :X)

Ik ben niet aansprakelijk voor geleden schade aan iets of iemand ;)
Heeej bedankt, het werkt!! :) Maar wat een manier om fatsoenlijk je settings te wijzigen, pfff.. 8)7 Ik heb nog een leuke grappige bug ontdekt.. Wanneer ze een hoed kopen dan doen ze ehm op, maar ook de lui die al een pet hebben, en dat komt de klep gewoon uit de hoed, haha!! :+

Ik hoop toch egt dat die patch snel komt, want ondanks dat ik denk dat het een klotespel is vind ik ut wel hardstikke verslavend!! >:)

Ohw ja, wel suf dat die atracties zo snel kapot gaan, ook al is er een controle om de 10 min.. Hij is toch zo kapot, en dan is je rij weer leeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

voor de luie bouwers... dat coole parkjes uit de tutorials (bv 7) kun je kopieren naar je rtc map\parks in \my documents en dan gewoon openen in sandbox modus
;)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de regels hebt gelezen dan wist je dat je niewt mocht vragen, praten of links geven over niet legale troep, zelfs als je een post doet in dit forum zie je dit staan:

Net als bij ieder ander topic:
Hou het legaal, hou het ontopic, en hou het dus interessant voor iedereen.

(sorry voor off-topic)

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 30-10-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op 30 oktober 2004 @ 20:23:
Ik heb de moed op gegeven hoor, sommige atracties daar gaat gewoon niemand in, vanaf het begin al niet, zelfs al is het gewoon een VETTE atractie, is het gratis en ligt het op zeikafstand van het hoofd pad(dat overgens bedekt is met een dikke laag kots) maar niemand wil er in, al staat het er drie kwartier dan nog wil er niemand in, wat een enorm boutspel zeg, bah, flop |:(

Het domste wat ik tot nu toe heb meegemaakt is dat er al iemand kotste terwijl er niet eens iets in het park stond, dat slaat gewoon nergens op :D
Herkenbaar :)
Als je ook een vertakking in je pad neemt en je zet daaraan gewoon vette attracties, dan gaat er bijna niemand in die attracties.
En iedereen loopt te whinen dat ze dorst ed hebben, zet ik frisdrankkraampjes neer, zeggen ze elke keer dat ze geen dorst hebben :( Ook nog iets; je hebt 600 man in je park, maar alle attracties blijven leeg :( Het is een gaaf spel, maar dit soort dingen moeten ze echt verbeteren, of realistischer maken, want zo suckt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:39

krvabo

MATERIALISE!

Weet iemand waar RCT de ingame screenshots (f10) opslaat? ik kan ze nergens vinden :/

ah.. C:\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\RCT3\... figures

[ Voor 27% gewijzigd door krvabo op 31-10-2004 01:19 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

omg, die vent wil een uzi in mijn park smokkelen maar ik heb m gepakt >:) :P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~karab067/rct3.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
Erkandude schreef op 30 oktober 2004 @ 23:05:
omg, die vent wil een uzi in mijn park smokkelen maar ik heb m gepakt >:) :P

[afbeelding]
als je op em klikt kun je zien wat ie echt vast heeft :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
omg, RCT3 is niet te spelen., niet dat ze een beta test uitbrengen ofzo 8)7

wedde da die lamzakke van die makrs nie eens ff 5 min da spel getest hebben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb genoeg gezien ik haal hem uit de pre-order.

Het leek me een zeer leuke game ,maar als hun een spel niet af in de winkel leggen en dan aan dit soort bugs (Damn het draaidt om bezoekers die in attracties moeten |:( ) dan vind ik het me geld niet waard.

Dan maar downen en dan kan ik hem altijd nog kopen als het beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik had precies hetzelfde probleem als a333tje86. Op het begin wordt gevraagd, dus als je de eerste keer start op welke kwaliteit je het spel wilt spelen. Ik dus ff uit gewoonte uitproberen wat mijn 3d-kaart aankan.

Ik kom ten eerste
deze dir helemaal niet tegen..

Ik heb mijn hele computer afgezocht naar options.txt en degene die te maken hadden met rct heb ik verwijderd. Alleen toen ik het spel weer opstartte, was het weer helemaal zwart en hoorde ik alleen geluiden..

Mijn vraag: wat doe ik verkeerd. Moet ik hem nadat ik mijn options.txt heb verwijderd reinstallen, of wat?

Bij Voorbaad Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 07:48:
Hallo,

Ik had precies hetzelfde probleem als a333tje86. Op het begin wordt gevraagd, dus als je de eerste keer start op welke kwaliteit je het spel wilt spelen. Ik dus ff uit gewoonte uitproberen wat mijn 3d-kaart aankan.

Ik kom ten eerste
[...]
deze dir helemaal niet tegen..

Ik heb mijn hele computer afgezocht naar options.txt en degene die te maken hadden met rct heb ik verwijderd. Alleen toen ik het spel weer opstartte, was het weer helemaal zwart en hoorde ik alleen geluiden..

Mijn vraag: wat doe ik verkeerd. Moet ik hem nadat ik mijn options.txt heb verwijderd reinstallen, of wat?

Bij Voorbaad Dank.
Ik denk dat je RCT3 nu wel opnieuw moet installen, je hebt de verkeerde options.txt verwijdert denk ik.. Maar ook als je hem reinstalt wordt die options.txt niet verwijdert.. 8)7

Dus wat te doen:

Je gaat gewoon in windows verkenner in de tabbladen naar extra-->mapoties-->weergave-->en dan in het scrollgedeelte staan helemaal onderaan 'verborgen bestanden en mappen weergeven :)

En dan kun je de map wel vinden: (bij username dus je eigen acountnaam, bijvoorbeeld Piet)

Ik hoop dat et zo wel lukt, maar nu wel eerst uninstallen!! Ik vind het egt dom dat ze niet ff in de options menu die optie kunnen zetten, zo moeilijk is dat toch niet?? Dat heeft iedere game zo!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei! Laat maar, hij doet het al..! Wat ik gedaan heb:

1) een nieuw gebruikers account gemaakt
2) daar rct geinstalled

Alleen vind ik het een beetje dom van ATARI want wat als jij nu geen administrator rights hebt?

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de 3e map daar heb je zo'n president.. Alleen bij mij loopt ie hele tijd heen en weer.. :+ Dan deelt ie een handtekening uit en loopt ie weer terug, nog 1 en hij gaat weer de andere kant op!! 8)7 Heel leuk allemaal maar hij loopt dus ook alle atracties voorbij, ook de achtbaan waar hij in wil. En dan opeens wil hij weer naar huis, ik ivind het allemaal maar vaag.. :?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Let op:
Net als bij ieder ander topic:
Hou het legaal, hou het ontopic, en hou het dus interessant voor iedereen.