Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123052

Whoei, ikke morgen kopen, denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
jij goed bezig zijn ;)

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Locutus-of-Borg schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:15:
[...]

Edit: LOL, heb entertainer neergezet, nog wat extra shops, een hoop woestijn-struiken & cactussen, maar enige wat ie doet, is alles kopen wat hij tegenkomt, zeiken dat de entertainer boring is, een hapiness die goed is vertonen en dan ineens terwijl hij echt 1 min in 't park is, gaan zeiken dat hij naar huis wil :(
Sjonge jongen, wat een gek*t met zo'n VIP zeg, hij wil gewoon binnen een minuut naar huis |:(

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:32
Weten jullie of er al een tool is om vuuwerk en shows te maken? Dat ding in het spel sucks... :(

Wilde net ff de 31e nabootsen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-02 16:10
In de 2e patch die eraan gaat komen zit een verbeterde Firework Mixmaster.
Check de officiele ATARI forums eens. ;)
http://www.ataricommunity...isplay.php?s=&forumid=315

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
oh beter dan ga ik na de patch weer verder met spelen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Locutus-of-Borg schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:38:
[...]

Sjonge jongen, wat een gek*t met zo'n VIP zeg, hij wil gewoon binnen een minuut naar huis |:(
In dat Western park had ik nergens last van...? Hij liep gewoon door bij mij, zonder te zeuren. Het enige wat ik aan scenery had gedaan, was 2 bandito's aan weerszijden van het pad, direct naar de ingang :P Probeer dat eens, misschien is dat wel de sleutel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:32
Is er nog verschil tussen die vuurwerk potten? Volgens mij komt er uit al die dingen hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-02 16:10
klopt
alleen met grotere potten kan je meer tegelijkertijd afvuren omdat je meerdere buizen hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
de nieuwe patch is er 8)
http://www.gamer.nl/nieuws/24941

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:50
Uit de readme:
FIXES AND REFINEMENTS IN THIS UPDATE
-----------------------------------------
This section lists the fixes and refinements included in this update.

More Peeps Balancing
o Enhance peep leaving park behavior by add time limit to ensure churn of fresh peeps
o Dividing the way 'waiting for group' behavior is reported.
o Inject more single peeps and reduce the probability of big groups being created
o The VIP objective, where the VIP wants to visit a certain type of theme, is now easier to satisfy
o Peeps are less complaining when experiencing temperature extremes

Mixmaster enhancements
o Scrubbing with echoing sound feedback added
o Maximum number of tracks now extends as tracks are added (to ~ one screen height above the last track)
o Song-file waveform preview
o Spacebar to play/pause
o Adding new fireworks causes fireworks list to stretch off the screen If easy (from forum list)
o User-created fireworks are saved with the show, negating the need to distribute the .frw file

Localization
o Correction to German texts

Other Enhancements
o Stratacoaster braking force increased
o Fixed the circumstance where color settings and other custom fireworks were not saved with firework displays
o Increased maximum train length for Suspended Swinging Car
o Some height limits (e.g. Monster Trucks and Wooden Coasters) have been increased
o Corrected some problems where importing wooden coasters from RCT1 and RCT2 undesirable performance
o Starting dates can now be changed in scenario editor
o LOW FRICTION check-box added to coaster operation mode panel that reduces friction, which is especially helpful for tracks imported from RCT and RCT2
o Confirmation box now prompts players upon deleting coasters and attractions.
o Optimizations to 3D code and asset files has resulted in better overal performance
o Powered Launch as been added to Twister coasters
o Removed the REFLECT BACKGROUND option from the Display Options control panel

Fixes
o Reordered the sorting technique that previously resulted in disappearing rotating cars on the Virginia Reel
o Added previously missing particles for some effects
o Corrected an infrequent instance of the game crashing while loading a save game
o Corrected the circumstance where water rides were not speeding up on the down-slopes
o Corrected the circumstance where splash boats and rafts were too fast
o Corrected the instance where some coasters had overlapping trains
o Peeps no longer become lost on rides if the ride is switched to test mode or is closed
o Attendance calculations refined
o Corrected a rare and complex interaction between some soundcards being present in the same computer with some video cards that resulted in reduced frame-rate
Komende week maar eens proberen, nu zit ik in the middle of a verbouwing van m'n kamer, dit is het laatste moment dat m'n computer aanstaat (gruwel). Misschien een idee om een nieuw topic te starten? Dit topic is op dit moment op 1010 posts.

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 11:26

Erikie

www.erikie.nl

Denk dat ik het spel toch maar ga kopen :) hoop dat die patches goed werken want de originele(*ahum, versie die je niet kan patchen*) is vrij onbalanced :). Maar nu ik het een tijd niet gespeeld hebt gaan m'n handen toch weer jeuken :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
k hekel me soms nog wel aan bepaalde dingen hoor
zoals dit bv.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/Fotos/vetvaag.JPG
terwijl ik echt al veeel langer dan drie maanden in het Tycoon objective zat 8)7
uiteindelijk haalde ik hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 16:41

evaarties

Powerball @ 12.582

Zijn hier nog mensen die ook nog steeds last hebben dat het spel elke 2 seconden een half seconde stilstaat? (En die ook al het nodige al geprobeerd hebben.)

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
evaarties schreef op maandag 24 januari 2005 @ 08:43:
Zijn hier nog mensen die ook nog steeds last hebben dat het spel elke 2 seconden een half seconde stilstaat? (En die ook al het nodige al geprobeerd hebben.)
nee geen last van
maar ik merk wel dat het spel zwaarder is geworden met de 1.3 patch
hij heeft het er veel moeilijker mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
k zit nu in een level waar het constant regent :r
niemand wil er in een atrackie omdat het dus regent, zwaar irritant want ik krijg gewoon geen inkomsten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-03 02:46
joostve schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 12:09:
k zit nu in een level waar het constant regent :r
niemand wil er in een atrackie omdat het dus regent, zwaar irritant want ik krijg gewoon geen inkomsten :(
zorg dat je genoeg overdekte atracties hebt. Als het dan begint te regenen zoeken die mannetjes die atracties op.

Voor coasters is het vaak al voldoende dat de wachtrij en de staions volledig overdekt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
is het bij jullie ook zo dat er nooit mensen op bankjes gaan zitten?
bij RC 1 en 2 deden ze dat nog wel maar ik heb het hier nog niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Ben ik nog de enige die dit spel speelt?
ik zit nu in het level eiland hoppen waar je een achtbaan moet maken die een maximale snelheid van 51.45 mph moet hebben.
maar dit is toch niet te doen? ik heb al verschillende achtbaan ontwerpen geprobeerd maar ik krijg die snelheid niet, een achtbaan maken die eronder zit heeft ook geen zien

plaatje:
http://www.xs4all.nl/~knmg0243/Fotos/rct3bug.JPG

LAAT MAAR HEB HET AL :)

het is gewoon super simpel
je moet één achtbaan hebben die én langzamer is dan 51.45 mph en hij moet langer zijn dan 1017.06 ft
en dus geen 2 achtbanen zoals ik had

[ Voor 20% gewijzigd door joostve op 03-02-2005 17:09 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 12:50
Haha, je bent niet de enige hoor. Moet alleen mijn aandacht een beetje verdelen tussen verschillende spellen :P

Maximale snelheid, da's wel lastig. Probeer eens een easyride baan (je weet wel, met die kookpotten), wellicht dat die erg langzaam is?

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Kan iemand mij vertellen hoe ik een tunnel maak. Ik wil of wandel paden ondergronds laten lopen of coasters.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-05 17:03

jelle.

Product Owner
DeeJee schreef op zondag 13 februari 2005 @ 16:53:
Kan iemand mij vertellen hoe ik een tunnel maak. Ik wil of wandel paden ondergronds laten lopen of coasters.
Kan niet. Wordt misschien nog eens mogelijk gemaakt met een patch (nog niet zeker).

[ Voor 5% gewijzigd door jelle. op 13-02-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

jelleeee schreef op zondag 13 februari 2005 @ 18:53:
[...]

Kan niet. Wordt misschien nog eens mogelijk gemaakt met een patch (nog niet zeker).
Mmm das balen zeg. :(

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Laatst online: 12-03 02:46
het kan dus wel als je wat tweakt aan een of ander file. Maar het is nietecht mooi en handig te noemen. meer informatie vind je oa hier. Verder raad ik je ana om ook eens een kijkje te nemen in de officiële rct fora.

Officieel zal ondergronds bouwen niet via een patch worden toegevoegd. Ook met de "Soaked" uitbreiding die aangekondigd is zal het waarschijnlijk niet kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Misschien eens een nieuw topic openen, het spel is nu al een tijdje uit, en it rocks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-05 23:42
inderdaad, een soort Rollercoaster tycoon 3 vragen en screenshots topic :)

Ik vindt het ook wel een grappig spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
NM

[ Voor 100% gewijzigd door Bobnofski op 23-11-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

vind er inmiddels geen reed meer aan haha!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27577

Sorry voor de topickick, maar hiervoor een nieuw topic openen ofzo lijkt me ongepast.

Ik kom er maar niet achter of het mogelijk is om in RCT3 een track incl. scenery samen op te slaan als een nieuwe attractie. De track en de scenery apart opslaan is geen probleem, maar ik wil het graag samen hebben.

Any ideas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-05 21:39
Iemand met de update 1.3 last van dat deze niet goed start ofzo?

Na startup crashed hij gelijk naar de desktop.. Naja eigelijk is het niet echt een crash, want hij laad wel gewoon de filmpjes en de game zelf, alleen zie ik er dus geen fuck van. Zodra ik op het icoontje in de taskbar klik dan springt hij een miliseconden in de game en dan weer terug naar de desktop.

Ik heb een AMD X2 4200+ @ 2.5GHz, 2gb ram, x1900xtx en Windows Xp met Service Pack 2.
Verder alle laatste drivers gewoon geinstalleerd...
Edit: Blijkbaar mag dualscreen niet :/
Als ik dit uitschakel werkt het spel wel perfect :S

[ Voor 9% gewijzigd door Sluuut op 17-06-2006 20:08 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Sluuut schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 17:58:
Iemand met de update 1.3 last van dat deze niet goed start ofzo?

Na startup crashed hij gelijk naar de desktop.. Naja eigelijk is het niet echt een crash, want hij laad wel gewoon de filmpjes en de game zelf, alleen zie ik er dus geen fuck van. Zodra ik op het icoontje in de taskbar klik dan springt hij een miliseconden in de game en dan weer terug naar de desktop.

Ik heb een AMD X2 4200+ @ 2.5GHz, 2gb ram, x1900xtx en Windows Xp met Service Pack 2.
Verder alle laatste drivers gewoon geinstalleerd...
Edit: Blijkbaar mag dualscreen niet :/
Als ik dit uitschakel werkt het spel wel perfect :S
De savegames,etc worden apart opgeslagen, dus ik zou een complete reinstall proberen

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Ik kan nog geen nieuwe topic vinden, dus nog maar even hier.

Ik speel nu RCT3 met Soaked. Alle updates (3 voor RCT3 en 1 voor Soaked) erbij, maakt het spel erg gaaf.

Nu in de 3e/4e missie van Soaked gaat ineens bijnan iemand meer in de attracties. 1000+ bezoekers en waardering van 950+ en geen gezeur. Toch willen ze er niet in. Als ik bij de gedachten over attracties kijk, staat er gewoon niets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Ik ben nu een paar missies verder (deels wat overgeslagen) en het blijft een probleem. Attracties met aantrekkelijke eigenschappen (excitement/intenisity/nautia) en prijs worden soms nauwelijks bezocht en maken zelfs verlies :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Locutus-of-Borg schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:58:
Ik ben nu een paar missies verder (deels wat overgeslagen) en het blijft een probleem. Attracties met aantrekkelijke eigenschappen (excitement/intenisity/nautia) en prijs worden soms nauwelijks bezocht en maken zelfs verlies :(
Er was geloof ik een patch uitgekomen waarmee dit verholpen werd. Ik kan me herinneren dat het ook een probleem was toen RCT3 net uit was gekomen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Jerry schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:22:
[...]

Er was geloof ik een patch uitgekomen waarmee dit verholpen werd. Ik kan me herinneren dat het ook een probleem was toen RCT3 net uit was gekomen.
Zoals ik hierboven al aangeef heb ik de nieuwste update voor RCT3 en Soaked (en Wild) geinstalleerd. Er is echt een hele hoop verbeterd, maar ik heb het vermoeden dat het iets te maken heeft met de populariteit van de attracties. Ook lijkt het een hoop uit te maken of de attracties in een themed-area staan of niet (daar is het sowieso altijd drukker).

Toch heb ik nog zat attracties die wel aan al deze voorwaarde voldoen en het frustrerende is dat nergens te achterhalen valt waarom er geen mensen ingaan. Vooral dat er geen gedachten van gasten zijn over de attractie is erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 30-05 01:05

TheVMaster

Moderator WOS
Weet iemand nog een adresje waarje RCT3 kunt verkrijgen (voro beetje schappelijke prijs), bij de FRS zie ik hem voor 19,99 staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-05 16:40
Bij computercollectief krijg je op 25-08-2006 RCT3 + de 2 addons voor 39,95

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
djcasl schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:01:
Bij computercollectief krijg je op 25-08-2006 RCT3 + de 2 addons voor 39,95
Thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57899

Ik heb
rct 3
dolle waterpret
beestenboel

maar het updaten wil niet echt, als ik zoeken doe krijg ik alleen de optie om rct 3 aante vinken en daarna zeurt ie over een internet failure maar er is geen moer loos met me verbindingen

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Is je software legaal?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Kickerdekick:

Waar kan ik het versie nummer zien van RCT3? Ik heb hem van het weekend uit een budget bak getrokken voor 9,99 :)

Als ik wil updaten, meldt hij dat hij al up-to-date is, maar ik kan nergens het versie nummer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

PWM schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:49:
Kickerdekick:

Waar kan ik het versie nummer zien van RCT3? Ik heb hem van het weekend uit een budget bak getrokken voor 9,99 :)

Als ik wil updaten, meldt hij dat hij al up-to-date is, maar ik kan nergens het versie nummer zien.
Kick deel 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PWM schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:49:
Kickerdekick:

HHmm..welke budgetbak? :)

Enneh...dat versienummer staat volgens mij iig in de registry HKLM\Software\Atari\RollerCoaster Tycoon 3 --> bij mij staat er dan 1.00.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 455996

Is er niemand meer bezig?!
Jammer dat het spel op Windows 7/8 het niet meer goed doet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-05 10:26
Anoniem: 455996 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:10:
Is er niemand meer bezig?!
Jammer dat het spel op Windows 7/8 het niet meer goed doet. :(
Tuurlijk wel zowel bij mij als mijn zusje werkt het perfect onder Windows 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 455996

Xepos schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:13:
[...]

Tuurlijk wel zowel bij mij als mijn zusje werkt het perfect onder Windows 8.1
Ik kan niet heel het park volbouwen, dan lagt hij enorm (onder XP niet) en de savefile kan kapot gaan ;w

Anyway, RCT4 mag komen! :D

• ch4rl3m4gn3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:41
Ik heb het laatst nog een keer aangeslingerd en het werkte goed onder Windows 8 (en met Intel graphics). Maar daar moet ik wel bij zeggen dat het geen heel vol park was dat ik had gespeeld.

RCT4 mag van mij ook komen, hopelijk brengt dat een beetje het gevoel van de eerste twee delen terug (maar dan wel met veel betere graphics uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 18:55
ch4rl3m4gn3 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:18:
Ik heb het laatst nog een keer aangeslingerd en het werkte goed onder Windows 8 (en met Intel graphics). Maar daar moet ik wel bij zeggen dat het geen heel vol park was dat ik had gespeeld.

RCT4 mag van mij ook komen, hopelijk brengt dat een beetje het gevoel van de eerste twee delen terug (maar dan wel met veel betere graphics uiteraard).
Is er een RCT4 in de maak dan?

Dit spel zou goed op een XboX of PS4 gespeeld kunnen worden. De controller is ideaal voor parken bouwen :)
En misschien met Kinect of Move, gewoon achtbaan met je handen bouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-04 22:08
kegeltje26 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 19:33:
[...]

Is er een RCT4 in de maak dan?

Dit spel zou goed op een XboX of PS4 gespeeld kunnen worden. De controller is ideaal voor parken bouwen :)
En misschien met Kinect of Move, gewoon achtbaan met je handen bouwen :P
Het is aangekondigd nu: Rollercoater Tycoon 4 Mobile. Het wordt uitgemolken zoals andere games nu: nieuws: Atari maakt nieuwe Rollercoaster Tycoon-titel voor iOS

internix.be

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Net als bij ieder ander topic:
Hou het legaal, hou het ontopic, en hou het dus interessant voor iedereen.