• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 10:58
Anoniem: 88538 schreef op 11 november 2004 @ 08:00:
ja log in als een gebruiker waar je hem onder geinstalleerd hebt :)
ls je bv tijdens installatie hebt gezegt: alleen voor degene die hem installeert moet je dus als hem inloggen. Daarom doe ik altijd voor iedereen die deze pc gebruikt (ben ik toch alleen dus :P)

Ik ga nu proberen om een achtbaan compleet door een huis te laten lopen. Wat is dan de beste volgorde van bouwe :P eerst achtbaan, dan huis, dan kleine dingetjes aan zijkant,
of
eerst achtbaan, dan kleine verfraaingen zoals decors in het huis en dan pas het huis. Heb gister geprobeerd 1 onder de grond te bouwen maar lukte niet. Miscchien omdat ik pas in 2de park zit ofzo :S:S
je moet een regeltje code toevoegen aan een ini bestandje om onder de grond te kunnen.. moet je even zoeken :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Anoniem: 128332

:| :? Ik heb dus die RCT 3 PATCH gedownload... zegt hij dat die rct 3 niet kan vinden, iemand oplossing?

Anoniem: 88538

hmm thanks dkasemier :D
die code zal hier ook wel ergens staan :P
zal is goed zoeke dacht toch al wel gezien te hebben maar goed :D
Onder de grond is toch leuker dat je hem die berg in kan laten schieten enzo :)
veel leuker :)( om te maken :d

-edit-
Hmm of ik kan niet lezen of hij is niet eerder genoemd :P
zodra ik thuiskomnog even voor dat ik moet werken lekker rollercoaster doen :D
2de park is wel vet :) in de campaign mode dan. alleen kannog steeds geen slop scenery`s.(of hoe ze ook heten) dat je een scenery ietws kunt laten doen op het moment dat de achtbaan op een stuk is. dat bedoel ik :)

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 88538 op 11-11-2004 15:03 ]

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

vraagje, hoe kan ik bestaande rollercoastes zien/selecteren? want ik zie bijvoorbeeld staan: 2 avalable, alleen ik zie nergends een knop om het te slelecteren :?.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

daves2hd schreef op 11 november 2004 @ 15:02:
vraagje, hoe kan ik bestaande rollercoastes zien/selecteren? want ik zie bijvoorbeeld staan: 2 avalable, alleen ik zie nergends een knop om het te slelecteren :S.
Klik op het kleine mapje Rechts onderin :)

Anoniem: 128332 schreef op 11 november 2004 @ 14:45:
:| :? Ik heb dus die RCT 3 PATCH gedownload... zegt hij dat die rct 3 niet kan vinden, iemand oplossing?
Moet je niet 1 of andere locatie dan aangeven ?
ik werk zonder de patch en alles werkt perfect dus probeer eerst zonder de patch heb je echt klachten zet er dan wel de patch op

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-06 11:31

krvabo

MATERIALISE!

daves2hd schreef op 11 november 2004 @ 15:02:
vraagje, hoe kan ik bestaande rollercoastes zien/selecteren? want ik zie bijvoorbeeld staan: 2 avalable, alleen ik zie nergends een knop om het te slelecteren :S.
Als je kijkt in de tut. dan zie je dat je op het mapje moet klikken wat rechts onder de coaster staat, in het keuze menu.
Veel 1337er is het natuurlijk om er zelf 1 te bouwen.

(en btw, alsjeblieft geen msn smilies :/ )

[ Voor 0% gewijzigd door krvabo op 11-11-2004 15:08 . Reden: spuit <+:) ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

[zwaar offtopic maar moet even]
krvabo schreef op 11 november 2004 @ 15:07:
(en btw, alsjeblieft geen msn smilies :/ )
:S != msn smilie !!! Ding bestaat even lang als IRC zo'n beetje als het goed is B)

[/zwaar offtopic maar moet even]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Anoniem: 128332 schreef op 11 november 2004 @ 14:45:
Dan moet je 't spel kopen :z

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

• marcovtwout
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-02 16:10
Anoniem: 88538 schreef op 11 november 2004 @ 08:00:
Ik ga nu proberen om een achtbaan compleet door een huis te laten lopen. Wat is dan de beste volgorde van bouwe :P eerst achtbaan, dan huis, dan kleine dingetjes aan zijkant,
of
eerst achtbaan, dan kleine verfraaingen zoals decors in het huis en dan pas het huis. Heb gister geprobeerd 1 onder de grond te bouwen maar lukte niet. Miscchien omdat ik pas in 2de park zit ofzo :S:S
Ik zou eerst de achtbaan bouwen en dan het huis eromheen, stukje voor stukje ;)
En ondergronds bouwen KAN niet, maar er is wel een soort van cheat zodat je ondergrond kan bouwen. Een paar pagina's terug staat er wel iets over, 'AllowTerrainIntersectScenery 1' toevoegen aan je options.ini achter c:/docs and settings/jij/app. data/atari/rct3/ geloof ik

marcovtwout schreef op 11 november 2004 @ 16:57:
[...]

Ik zou eerst de achtbaan bouwen en dan het huis eromheen, stukje voor stukje ;)
En ondergronds bouwen KAN niet, maar er is wel een soort van cheat zodat je ondergrond kan bouwen. Een paar pagina's terug staat er wel iets over, 'AllowTerrainIntersectScenery 1' toevoegen aan je options.ini achter c:/docs and settings/jij/app. data/atari/rct3/ geloof ik
dan gaan we niet onder de grond :P
heb nu een stuk grond omlaag getrokken. En dan een rollercoaser die in die kuil schiet. Daarin ben ik bezig met de wandjes houten wallen teplaatsen en in het midden paar scenerys. Heb nu alleen te weinig geld om hem goed af te maken e nook dicht te maken. Maar de rollercoaster al wel geopend om geld binnen te krijgen. Hij loopt niet echt goed
gaan wel mensen in maar geen w8 rij
misschien dat dit komt omdat ze een pad afmoeten lopen en daarna pas bij die achtbaan komen wat dus de enige attractie tot nu toe aan dat pad is.

morgen ga ik hier weer mee verder en ga ik is kijken of ik alles af kan krijgen. Als ik die kuil dicht ga maken met Plafonds (opening daar waar de achtbaan naar binnen moet) is het dan ook leuk voor wat lantaarnpalen (verlichting) of niet? laat maar is weten dan lees ik het wel weer na :)

• marcovtwout
Ja is leuk doe maar ;)
Ben zelf ook aardig bezig met parkjes, 2e scenario cum laude voltooid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn dacht ga ik verder met mn achtbaan.
Kan ik mn savegame niet vinden :S schijnbaar niet ged opgeslagen dan ofzo :S:S terwijl ik toch zeker weet dat ik hem had opgeslagen :(
maar kan hem ook niet in de map van campaign vinden waar hij opslaat :(

daar gaat mn achtbaan en mooi opgebouwde (half af) huis.

-edit-
Had gister nog iets vaags ook.
Standaard staat in de 2de scenario al een achtbaan (mine coaster)
Deze ging gister defect aan station. so far no problems)
Maar toen kwam het:
Het treintje stond midden in de bocht voor het station stil.
Dus achtbaan was gemaakt maar de treinstond nog lekker op rails. Niks hielp heb hem dus moeten sluiten en weer opnieuw moeten openen.

Nu mn savegame toch kwijt is zal ik op deze achtbaan ook gelijk maar de controle verbeteren zodat dit dus hopelijk niet weer een keer gebeurt. Ik werd echt gek stond wachtrij voor zeker 2 volle treintjes met entree van 3 euro. Dus was lekker binnenlopen als hij het deed :(

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 88538 op 12-11-2004 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126974

hallo, ff klein vraagje

is het van nut om die patch te instaleren? ikw eet wel pacthes zijn updates maar sommige doen soms meer kwaad dan ze fixen?
en zo jaar kan iemand me ene link geven of is het beter dat ik wacht met hem te downen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Laatst online: 15-02-2024
Patch werkt hier zonder problemen, al had ik zonder de patch ook geen last van echt waarneembare bugs.

Patch is hier te downen.

Nog wel een BETA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

uh.. geen waarneembare bugs, wtf? Het hele spel zit vol. Ik ben meteen gestopt met spelen. Al die ophopingen van mensen bij de uitgang van attracties, geen overzicht van wat alle mensen (dat menu is kaduk), etc etc etc

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
Locutus-of-Borg schreef op 12 november 2004 @ 13:41:
uh.. geen waarneembare bugs, wtf? Het hele spel zit vol. Ik ben meteen gestopt met spelen. Al die ophopingen van mensen bij de uitgang van attracties, geen overzicht van wat alle mensen (dat menu is kaduk), etc etc etc
Geen last van die ophopingen, menu werkt ook prima nu na de patch. Ik heb wel alleen nog maar sandbox gespeeld, geen scenario ;) Spel is echt prima speelbaar IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Black-Hole schreef op 12 november 2004 @ 13:47:
[...]

Geen last van die ophopingen, menu werkt ook prima nu na de patch. Ik heb wel alleen nog maar sandbox gespeeld, geen scenario ;) Spel is echt prima speelbaar IMO.
Na de patch ja. Moet ik 't spel toch echt eerst kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nergens last van en Geen patch geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

conclusie??? patch donwloaden??
heb ook wel beetje last van die ophoping op min mainpad
maar fxt the patch het? en wat fixt hij nog meer????

en heeft ook iemand last dat je maar zeer traag kunt bewegen met de muis tegen dat beeld verschuifd??? of kan je dat instellen?
Locutus-of-Borg schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 14:30:
[...]

Na de patch ja. Moet ik 't spel toch echt eerst kopen ;)
hoe bedoel je???

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 12-11-2004 16:43 . Reden: Vergeet de edit knop niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
Je kan de patch wel downloaden, lijkt me een goed idee.
Bij sommige mensen loopt het spel daardoor vast, maar het verhelpt alvast wat bugs.
Ik hang al een tijdje op het officiele Atari Forum en heb ook een lijstje gemaakt met alle gerapporteerde bugs, kijk maar bij Tech - Bug List ;)
Over een week ofzo schijnt er een 'final patch' uit te komen (wat niet zegt dat het alles fixt natuurlijk)

[ Voor 10% gewijzigd door marcovtwout op 12-11-2004 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mooie lijst !!! wel veel hé

maar dus nu is er patch en je zegt dat er volgende week nog een uitkomt??
welke moet ik downen??
en die die nu uit is fixt ie veel van u lijst? of beste is gewoon ff die nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

op wat voor reso en instellingen spelen jullie?

mijn specs zijn:

p4- 2,4Ghz
gfrce4 - titanium 4200
draai natuurlijk de nieuwe DirectX

en ik speel op reso 1024x768 en instellingen op High

nou weet ik het het neit het hoogste van het hoogste is. maar ik ervaar toch best veel lag en schokken. is het spel zo zwaar ( wat het niet lijkt ) of is m'n comp gewoon brak? ( park van gemiddeld 600+ mensen.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108843

Ligt het aan mij ?

Ik vind dat na het downloaden van de patch de mensen nog steeds erg vreemd doen.
Niet zoals het hoort.

Zo hebik een muis achtbaan waar ze pas in gaan als ik 10 cent vraag terwijl ze in rijen voor de zweefmolen staan met 50 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Anoniem: 108843 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 23:16:
Ligt het aan mij ?

Ik vind dat na het downloaden van de patch de mensen nog steeds erg vreemd doen.
Niet zoals het hoort.

Zo hebik een muis achtbaan waar ze pas in gaan als ik 10 cent vraag terwijl ze in rijen voor de zweefmolen staan met 50 cent.
Ehmmm als je alleen een cementen pad heb en verder helemaal nix dan blijven de peeps zelfs jaren vol bewondering rondlopen... dat noem ik ook niet echt normaal gedrag...

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook irritant aan de gameplay is dat die geregeld 1 seconde pauzeert, is dat een bug of ligt het aan mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb ik ook
en is dat normaal die ie zo traag scrolt(verschuifd)?

wat moet ik nu doen patch instaleren???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
Anoniem: 108843 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 23:16:
Ligt het aan mij ?

Niet zoals het hoort.

Patch heeft bij mij juist voor een toename gezorgd van de queues, ik maak nu zelfs winst :9

Spel loopt hier ook zonder die pauze van 1 seconde, ook geen framedrops of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 16:41

evaarties

Powerball @ 12.582

Anoniem: 108843 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 09:01:
Ook irritant aan de gameplay is dat die geregeld 1 seconde pauzeert, is dat een bug of ligt het aan mijn PC
Heb ik ook last van.. nog steeds na installatie van catalyst 4.11. Ik mag hopen dat het een bug is (ik heb het ook altijd gehad bij Worms 3D :( )

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109468

Heeft niemand hier last van:

Afbeeldingslocatie: http://img6.exs.cx/img6/5848/bug15.th.jpg

Ik krijg dit echt altijd na 1 min spelen ofzo. Vooral als ik een pad ga bouwen of een achtbaan oid. :? Beta patches houd ik niet zo van, want daarlijk kan ik dan opeens de officiele patch niet installeren ofzo? Ik gebruik Forceware 61.77.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 109468 op 14-11-2004 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BADgoofy2000
  • Laatst online: 01-06 10:08
Ik had dit probleem ook. Nieuwe forceware heeft het bij mij verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

OK, als ik zou even de laatste 50 posts doorlees, dan is het veilig om te stellen dat er gewoon een überbrak product gereleased is :?

Naja, ik grab m toch maar, en hopen dat ik mazzel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169 schreef op zondag 14 november 2004 @ 12:50:
OK, als ik zou even de laatste 50 posts doorlees, dan is het veilig om te stellen dat er gewoon een überbrak product gereleased is :?

Naja, ik grab m toch maar, en hopen dat ik mazzel heb.
dat kun je wel zeggen ja, de ene bug naar de andere wordt ontdekt, en voor dat bugfestival durfen ze ook nog geld te vragen ook.

Bugs zijn te accepteren maar dit spel is meer bug dan game.
Zonde dat ze van zo een mooie titel een bugs record maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 108843 op 14-11-2004 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu ook weer iets geks, ik speel hij spel, hij loopt soepel.
ik save de game en later laad ik hem weer om verder te spelen.
en hij is traag zeg, en ook tussen de wagonnetjes van de achtbaantreinen is opeens een grote afstand.

Dat kan niet aan mijn PC liggen dat moet wel weer een bug zijn.
schandalig dat ze geen goede betatests gedaan hebben voordat ze het op de markt brachten.
Ben blij dat ik em nog niet gekocht heb, laat eerst maar eens zien dat het ook met minder bugs kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61113

Ik weet het niet hoor maar ik heb met mijn nog niet gepatchte RCT3 nergens last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61113 schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:28:
Ik weet het niet hoor maar ik heb met mijn nog niet gepatchte RCT3 nergens last van...
Hmm zelfde hier :D
wij zijn geluksvogels denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:52
evaarties schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 12:47:
Heb ik ook last van.. nog steeds na installatie van catalyst 4.11. Ik mag hopen dat het een bug is (ik heb het ook altijd gehad bij Worms 3D :( )
Bij mij is het zo dat als ik met een achtbaan bezig ben of het scherm beweeg alles prima loopt. Maar laat ik alles met rust dan gaat m'n karretje opeens schokkend naar boven. Waar dat nou aan ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
Anoniem: 88538 schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:56:
[...]

Hmm zelfde hier :D
wij zijn geluksvogels denk ik :D
Nog eentje dan :*)

Werkt prima zowel voor als na de patch. sommige scenario's zijn wel erg moeilijk te halen als tycoon .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:02

Zeror

Ik Henk 'm!

IK zag het spel liggen op de HCC beurs. Ik zat echt te twijfelen of ik hem nam of niet. Er zat een gratis shirt bij. Uiteindelijk heb ik het maar niet gedaan.

Koop het spel nog wel als ie in de budgetbakken ligt ofzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Laatst online: 09-05 00:23
Ik heb de patch vandaag ook geinstaleerd. Na 5 minuten spelen reboote de computer. Toen ik het spel weer opstarte reboote de pc weer uit zich eigen.

Spel opnieuw geinstaleerd en de patch, nu heb ik nog steeds last van hetzelfde probleem.

Ik vind het dus een beetje vaag, want ik heb na het instaleren van de patch wel even kunnen spelen. En nu kan ik het spel helemaal niet meer spelen.

Ik draai btw met windows Xp, en ja ik heb de europese patch geinstaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKD
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 21:08

GKD

Black-Hole schreef op zondag 14 november 2004 @ 19:03:
[...]

Nog eentje dan :*)

Werkt prima zowel voor als na de patch. sommige scenario's zijn wel erg moeilijk te halen als tycoon .
Ook hier helemaal geen problemen met het spelen. Ook na de patch doet hij het nog prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Laatst online: 09-05 00:23
Amd RuLuzzz schreef op maandag 15 november 2004 @ 16:28:
Ik heb de patch vandaag ook geinstaleerd. Na 5 minuten spelen reboote de computer. Toen ik het spel weer opstarte reboote de pc weer uit zich eigen.

Spel opnieuw geinstaleerd en de patch, nu heb ik nog steeds last van hetzelfde probleem.

Ik vind het dus een beetje vaag, want ik heb na het instaleren van de patch wel even kunnen spelen. En nu kan ik het spel helemaal niet meer spelen.

Ik draai btw met windows Xp, en ja ik heb de europese patch geinstaleerd.
Probleem is opgelost. Deamon tools verwijdert en het programma deed het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:55
Inmiddels draait RCT3 wel iets beter, zo is het ook bij mij wat drukker bij de queues. Overigens krijg ik zelfs wc's winstgevend :P (30ct vragen is genoeg, 50ct vinden ze teveel :P). Alleen is het nog steeds niet optimaal, soms staat er een überrij bij m'n rollercoaster, en vraag ik makkelijk 6,50 euro pp, soms wil er geen hond in, terwijl ik m'n prijs laat zakken tot 2 euro pp. Maar even wachten op de echte patch (niet beta). Wachten is niet moeilijk; halflife 2 ligt ook te wachten :P (net als, vanaf morgen, nfs underground2, en football manager, ik heb te weinig tijd, en dankzij al die spellen ook te weinig geld :'()

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

• Bobnofski
  • Niet online
Sluuut schreef op zondag 31 oktober 2004 @ 19:35:
Heeft iemand al een dik park online staan?

Lijkt me leuk om andersmans park eens te bekijken en die rides te doen ;)

Hier is dat park van mij waar iedereen constant vast zit en de uitgang niet meer kan vinden: 2.5mb
Dit is mijn eerste parkje. Niet zo bijzonder maar wel lekker vol ;) Screenies staan hier en hier.

• Svennos86
  • Laatst online: 26-04-2023
ik heb vorige week nog gespeeld met een gedownloade versie, maar die was een beetje corrupt dus heb ik afgelopen week maar een echte gekocht...

Alleen zit ik nog steed met een fout die ik in de gedownloade versie ook had.
als ik een spel heb opgeslagen en die dus later weer gaat spelen, is er een achtbaan, die takelt wel omhoog maar als ie op de helft van takelen is zoeft ie in 1 seconde heel die coaster af! (980meter) en komt er ratings uit van 1699!!!! (uber-extreme >:) ) terwijl deze normaal op 6,7, 5,4 en 6,3 stonden.

dit is wel een zelfgemaakte coaster...

meer mensen met dit probleem?

alvast bedankt

EDIT*

wat ik ook wel eens heb, is dat mensen wel in de wachtrij staan, maar niet voorbij het betaalpoortje gaan en dus een 'file' veroorzaken :|

mooi en wreed spel, alleen jammer dat er links en rehts nogal wat bugs zitten...

[ Voor 17% gewijzigd door Svennos86 op 18-11-2004 09:53 ]

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:10

freddyathlon

McLaren Mercedes

telkens als ik net een paar minuten aan spelen ben zie ik onderin mijn taakbalk een geel gevarendriehoekje verschijnen met de boodschap dat er te weinig virtueel geheugen is.

Ik heb de details al aangepast in het spel zelf maar probleem blijft.

Hoe kan ik dit oplossen?

Config:

AMD 2400xp @ 2000mhz
256MB Ram
Geforce FX 5700le 256mb
2e monitor waar alleen MSN open op staat zodat ik kan zien wie online is
WinXP SP1 NL Home Edition
Audigy1 player

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• duhtje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-05 13:34

duhtje

blabla

freddyathlon schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:42:
telkens als ik net een paar minuten aan spelen ben zie ik onderin mijn taakbalk een geel gevarendriehoekje verschijnen met de boodschap dat er te weinig virtueel geheugen is.

Ik heb de details al aangepast in het spel zelf maar probleem blijft.

Hoe kan ik dit oplossen?

Config:

AMD 2400xp @ 2000mhz
256MB Ram
Geforce FX 5700le 256mb
2e monitor waar alleen MSN open op staat zodat ik kan zien wie online is
WinXP SP1 NL Home Edition
Audigy1 player
Wat schijfruimte vrijmaken op de schijf waar je virtueel geheugen wordt opgeslagen (standaard c:\ ) zou dit moeten oplossen

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

duhtje schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:48:
[...]

Wat schijfruimte vrijmaken op de schijf waar je virtueel geheugen wordt opgeslagen (standaard c:\ ) zou dit moeten oplossen
Mijn schijf is 40gb groot totaal, als NTFS systeem.

Ik heb nog 25gb vrij.
Is dat niet voldoende?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• marcovtwout
ff je virtueel geheugen vergroten dan maar:
systeemeigenschappen - geavanceerd - prestaties - geavanceerd - virtueel geheugen
hoeveel MB Ram heb je in je pc?

En trouwens, morgen komt de eerste officiele patch uit :)

• Bobnofski
  • Niet online
wat ik ook wel eens heb, is dat mensen wel in de wachtrij staan, maar niet voorbij het betaalpoortje gaan en dus een 'file' veroorzaken :|
Heb ik ook een keer gehad met een zelf gemaakte coaster met 2 trains. Bleek dat ze op het laatste stuk net niet genoeg snelheid hadden om het station te bereiken (scheelde 1mm ofzo). Dat ff gefixt en toen gingen de peeps er weer in :)

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

marcovtwout schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:20:
ff je virtueel geheugen vergroten dan maar:
systeemeigenschappen - geavanceerd - prestaties - geavanceerd - virtueel geheugen
hoeveel MB Ram heb je in je pc?

En trouwens, morgen komt de eerste officiele patch uit :)
Ik heb 256MB pc3200 geheugen

Moet ik niet aanvinken dat Windows dat zelf moet beheren??

Nu staat namelijk minimum op 384 en maximum op 768

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
Hm 256 is niet zoveel, heb je windows xp dan heb je sowieso wel wat meer nodig.
Zet hem minimaal maar op 600 en kijken of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17
marcovtwout schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 11:36:
Hm 256 is niet zoveel, heb je windows xp dan heb je sowieso wel wat meer nodig.
:O XP werkt nog bij 64MB. Wil je supersoepel werken , dan heb je meer nodig. Als je gewoon aan de minimumspecs voldoet, zou het moeten werken, anders lagen de minimumspecs wel hoger.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
De officiële patches zijn inmiddels uitgebracht.

EU-versie van de final patch

USA versie van de final patch Installeer deze alleen als je nog geen (beta) patches hebt geïnstalleerd!

USA versie van de final patch Installeer deze als je al wel een beta-patch geïnstalleerd hebt!

De laatste link is dus een link naar een patch voor de beta-update zodat die 'final' wordt. Een patch voor een patch dus :P

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 11:26

Erikie

www.erikie.nl

jammer dat de patch niet op de uchuchuhcdownloaduhcuhc versie werkt, maargoed. Binnenkort krijg ik m'n stufi binnen dus dat wordt ff een bezoekje aan de mediamarkt oid :) . Verhelpt de patch nou ook de lege queue lines en de ai van de bezoekers? want dat irriteerde me toch het meest.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Laatst online: 29-05 10:58
Breepee schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 12:26:
[...]

:O XP werkt nog bij 64MB. Wil je supersoepel werken , dan heb je meer nodig. Als je gewoon aan de minimumspecs voldoet, zou het moeten werken, anders lagen de minimumspecs wel hoger.
supersoepel meer? 256MB is minimum werkbaar. 128MB is zo on-soepel dat het nie twerkbaar is. Ik schat zo'n 10x trager dan 256MB ter vergelijking. 512MB is nog steeds enorm verschil en 1024MB is ideaal

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
DKasemier schreef op zondag 21 november 2004 @ 03:34:
Ik schat zo'n 10x trager dan 256MB ter vergelijking.
Totdat je bewijs presenteerd, ga ik van m'n eigen ervaring uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Breepee schreef op zondag 21 november 2004 @ 09:50:
[...]

Totdat je bewijs presenteerd, ga ik van m'n eigen ervaring uit :)
uhm.. Het GoT Forum is hier het bewijs, tenzij je doelt op video geheugen. 64mb aan systeemram voor windowsxp draaiend te houden is toch echt aso minimaal. 'k wil je hdd niet voelen al dat geswap :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Erikie schreef op zondag 21 november 2004 @ 10:02:
[...]

uhm.. Het GoT Forum is hier het bewijs, tenzij je doelt op video geheugen. 64mb aan systeemram voor windowsxp draaiend te houden is toch echt aso minimaal. 'k wil je hdd niet voelen al dat geswap :)
Hee, er zei iemand dat het niet draaide. Misschien bedoelde hij het overdrachtelijk, maar in letterlijke zin is 64MB zeker een optie. Zeg dan gewoon dat de optimale hoeveelheid 512MB of meer is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

Snap niet dat mensen een discussie houden hier over het wel of niet 64mb ram hebben? Lekker nuttig mbt rct 3 , zal je 1 ding zeggen, gaat nie lekker werken (understatement 2k4)

Verder, wat ik wilde vragen, ik ben de sandbox ingedoken, en heb rond de hele afrastering alvst een pad gelegd. Heb daar midden in een '+' gemaakt zodat alle kanten redelijk makkelijk te belopen zouden moeten zijn.

Toch lopen de meeste ettertjes het hele park rond, terwijl daar nog nix tot weinig in gebouwd is, conclusie drama in mn park rating. Want de kinders moeten nu overal ver lopen om weer terug te komen.

Helpen signs hier een beetje tegen? Wil nl rustig door bouwen en wil het groots aanpakken om niet later al te veel stukken te moeten verwijderen ivm slecht plannen. Of moet je een truukje toepassen dmv eerst op een attractie te klikken oid zodat die sign daar aan gekoppeld is? Of zal dat meer een feature moeten worden in rct4 ? :). Ik kan namelijk monorails bouwen wat ik wil, ze blijven erom heen lopen. De inefficiente honden!

ps. na disney world + disney land + univ. studios + 6 flags + efteling bezocht te hebben, blijf ik 1 ding jammer vinden, waar de hell zijn mn food courts, die vreetschuren zijn leuk, maar zo klein!

btw enige goede tutorial sites die iemand heeft? rctdepot is leuk maar heeft geen werkende search => focked up

[ Voor 7% gewijzigd door Tom-my op 21-11-2004 22:55 ]

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:07
heb je wel info shops waar ze maps verkopen?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Iemand al goede ervaringen met de officiele patch?

Gaat de game er wat beter van draaien? in de zin van minder lag en wat sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

FanToom schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:54:

ps. na disney world + disney land + univ. studios + 6 flags + efteling bezocht te hebben, blijf ik 1 ding jammer vinden, waar de hell zijn mn food courts, die vreetschuren zijn leuk, maar zo klein!
Wat je kunt doen is een vreetschuur neerplanten, bankjes ernaast en een scenario (het gebouw oid) eromheen bouwen.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
Breepee schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 12:26:
[...]

ik bedoelde dat je voor RCT in combinatie met XP wel wat meer nodig hebt.
En de minimumspecs zijn té minimum.
Hebben ze zelf ook toegegeven.
Zelfs de topcomputers zitten nog met lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

Erikie schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:09:
[...]

Wat je kunt doen is een vreetschuur neerplanten, bankjes ernaast en een scenario (het gebouw oid) eromheen bouwen.
j'wel maja, ik mis toch de ranzige foodcourts :)

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
k snap niet waarom het in het eerste level helemaal niet donker wordt
het is toch nog best moeilijk om een goed draaiend park te maken.
wat ik vaak doe als het park me in het begin niet aanstaat, gewoon alles weggooien en zelf opnieuw het park inrichten. deed ik in RC 1 ook altijd werkte perfect.

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
zijn er meer mensen die af en toe een crash naar je desktop hebben ?
zelfs met de legale versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130250

Hey ik ben nieuw hier.. en weet ok niet of deze vraag al is gesteld maar ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Bij de installatie van RCT3 is aller goedgegaan.. maar bij het opstarten geeft hij aan dat mijn graphic driver niet up 2 date is. Weet iemand waar je deze kan uploaden?

Alvast erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Zo, die patch verhelpt vrijwel alle problemen zeg; queues die gewoon voller zijn: met een savegame die ik al had, kreeg ik maandelijks zo'n 300 euro aan attractieinkomsten, na de patch rond de 800 euro :D. Ook veel minder breakdowns, personeel wat ontslag neemt, en geen karretjes meer die blijven hangen. Dit spel hadden ze gewoon incl deze patch moeten uitbrengen, dan was er niet zoveel kritiek op geweest.

Is het overigens mogelijk om mijn orginele (!) cd op mijn computer te zetten, zodat ik niet steeds de cd moet laden? Overigens hoef ik geen crack oid, daar koop ik het spel niet voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Anoniem: 130250 schreef op maandag 29 november 2004 @ 09:05:
Hey ik ben nieuw hier.. en weet ok niet of deze vraag al is gesteld maar ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Bij de installatie van RCT3 is aller goedgegaan.. maar bij het opstarten geeft hij aan dat mijn graphic driver niet up 2 date is. Weet iemand waar je deze kan uploaden?

Alvast erg bedankt!
je hebt een nieuwe videokaart driver nodig, nu is de vraag of je een ati of nvidia kaart hebt?
www.nvidia.com
www.ati.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joostve schreef op maandag 29 november 2004 @ 11:17:
[...]

je hebt een nieuwe videokaart driver nodig, nu is de vraag of je een ati of nvidia kaart hebt?
www.nvidia.com
www.ati.com
nvidia.. heb ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar ik het de drivers geinstalleerd.. maar hij doet et nog nie :( wat moet k nu doen :( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Probeer eens een update (servicepack 2) van windows te draaien, die vind je op de microsoft site. Heb je een inbelverbinding; vraag dan een updatecd aan, die heb je binnen 2 weken. Als alles up to date is, zou het gewoon moeten werken, probeer dan een herinstall van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:02

Zeror

Ik Henk 'm!

I.R. Butcher schreef op maandag 29 november 2004 @ 09:12:
Is het overigens mogelijk om mijn orginele (!) cd op mijn computer te zetten, zodat ik niet steeds de cd moet laden? Overigens hoef ik geen crack oid, daar koop ik het spel niet voor. :)
Er bestaat een programmaatje genaamd: Virtual CD - >> homepage
Misschien dat iets voor jou.

[ Voor 38% gewijzigd door Zeror op 30-11-2004 09:59 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I.R. Butcher schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 08:48:
Probeer eens een update (servicepack 2) van windows te draaien, die vind je op de microsoft site. Heb je een inbelverbinding; vraag dan een updatecd aan, die heb je binnen 2 weken. Als alles up to date is, zou het gewoon moeten werken, probeer dan een herinstall van het spel.
heb service pack 2 al.. maar op de site van de drivers staan er 3.. ik heb ze alle3 maar geinstralleerd.. natuurlijk wel voor windows xp.. is dat goed? of kan dit problemen opleveren.. en als ik rct3 opnieuw installeer zou die het goed moeten doen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 30-05 14:25

FlyEragon

Alien Monkeys

Wat voor kaart heb je ? Merk, type, mb's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erkandude schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:42:
Wat voor kaart heb je ? Merk, type, mb's?
kheb een nidia kaart.. maar hoeveel mb zou ik niet weten.. tja ben niet zo handig in dit soort dingen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Het type is opzich niet zo relevant, aangezien de nvidia drivers (videodrivers) geschikt zijn voor elke videokaart van nvidia. Je hebt SP2 al, en je hebt de nieuwste drivers geïnstalleerd. Doen andere spellen het wel zonder problemen? Je hebt toch wel de orginele versie van RCT3 geïnstalleerd? Anders heb je misschien een foute crack te pakken. Probeer inderdaad eens een herinstall van RCT3. :)

Vandaag RCT3 ook voor mijn vader gekocht (heeft ie zelf betaald natuurlijk ;)), want hij is verslaafd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130414

Modbreak:Nee, dat kunnen we niet ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 09-12-2004 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Hey Dave, als het goed is heb je die bij je orginele versie van RCT3 gehad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKD
  • Laatst online: 18-05 21:08

GKD

limited edition zeker :P helemaal zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 30-05 14:25

FlyEragon

Alien Monkeys

I.R. Butcher schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:17:
Het type is opzich niet zo relevant, aangezien de nvidia drivers (videodrivers) geschikt zijn voor elke videokaart van nvidia. Je hebt SP2 al, en je hebt de nieuwste drivers geïnstalleerd....
Maar met een TNT zal het niet lukken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I.R. Butcher schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:17:
Het type is opzich niet zo relevant, aangezien de nvidia drivers (videodrivers) geschikt zijn voor elke videokaart van nvidia. Je hebt SP2 al, en je hebt de nieuwste drivers geïnstalleerd. Doen andere spellen het wel zonder problemen? Je hebt toch wel de orginele versie van RCT3 geïnstalleerd? Anders heb je misschien een foute crack te pakken. Probeer inderdaad eens een herinstall van RCT3. :)

Vandaag RCT3 ook voor mijn vader gekocht (heeft ie zelf betaald natuurlijk ;)), want hij is verslaafd :D
ik zal het spel wel opnieuw installeren.. hopelijk doet hij het dang.. :( anders moet k maar een ander spel kopen :( wel jammer.. maar bedankt voor jullie hulp!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
@lee1234: En, doet RCT3 het nu weer?

Overigens vind ik het spel wel een stuk makkelijk geworden met die patch, je krijgt gewoon veel meer inkomsten hierdoor. Wat wel handig is; de frequentie van de breakdowns is sterk omlaag, kan je ook weer een technician ontslaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Hmm, gisteren toch weer een paar crashes gehad. Allemaal in 1 level, toen ik de menuopties wilde gaan gebruiken. Ik heb het met de andere levels niet, dus het zal wel een installatiefoutje oid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
mm klote man ik wordt er in level 3 elke keer uitgegooid
vorige levels deden het perfect maar nu elke keer hop naar me bureaublad, k had al nieuwe video en chipset drivers geinstalleerd maar het helpt niet, andere spellen doen het weer wel goed, misschien moet ik toch eens een reinstall proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Uh.. bij mij hapert het spel ineens om de zeg maar 30s sinds ik de patch heb geïnstalleerd. Bekend probleem :?

ps. lijkt wel autosave, maar 30s lijkt me daarvoor wat te kort :?

[ Voor 24% gewijzigd door Locutus-of-Borg op 07-12-2004 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 16:41

evaarties

Powerball @ 12.582

Locutus-of-Borg schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:02:
Uh.. bij mij hapert het spel ineens om de zeg maar 30s sinds ik de patch heb geïnstalleerd. Bekend probleem :?

ps. lijkt wel autosave, maar 30s lijkt me daarvoor wat te kort :?
Heb ik ook, maar dan elke 2 seconden. nog veel vervelender.. zal wel een bug zijn. ( heb het ook met Worms 3d)

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik heb dus de legale europese versie, weet iemand of het mogelijk is om de US patch te installeren ipv de europatch? misschien door een aanpassing in het register?

hij draait namelijk niet echt lekker stabiel bij mij en ik dacht misschien werkt de US versie beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Moet die VIP in missie 3 al meteen in de 1e maart komen? Tis zo iri dat er niet bijstaat in welk jaar? Hij kwam iig niet in maart, heb ik dan iets fout gedaan (heb een achtbaan gebouwd met excitement rating 6+)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Locutus-of-Borg schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:26:
Moet die VIP in missie 3 al meteen in de 1e maart komen? Tis zo iri dat er niet bijstaat in welk jaar? Hij kwam iig niet in maart, heb ik dan iets fout gedaan (heb een achtbaan gebouwd met excitement rating 6+)?
ja hij komt gewoon dat jaar op die datum, als hij niet tevreden is en weg gaat komt hij later (over een paar maanden) gewoon weer terug, niks om je zorgen over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

joostve schreef op woensdag 08 december 2004 @ 22:28:
[...]

ja hij komt gewoon dat jaar op die datum, als hij niet tevreden is en weg gaat komt hij later (over een paar maanden) gewoon weer terug, niks om je zorgen over te maken.
Oh nou hij kwam later, maar nu weer een nieuw probleem. Hij komt het park binnen, koopt een kaart bij de info-stand bij de ingang en gaat meteen weer weg :(
Een paar meter voor 'm verderop staat de ingang naar een achtbaan met exciting rating 6.6 en hij peert hem meteen weer |:(

[ Voor 31% gewijzigd door Locutus-of-Borg op 09-12-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Hoe kan je een spel starten waarbij je wel geld moet verdienen maar wel gewoon je eigen park kan bouwen? park maken met unlimited geld is niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Anoniem: 93354 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 17:49:
Hoe kan je een spel starten waarbij je wel geld moet verdienen maar wel gewoon je eigen park kan bouwen? park maken met unlimited geld is niet leuk.
Een eigen scenario maken waarbij je het hele land leeg laat? :)

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Locutus-of-Borg schreef op donderdag 09 december 2004 @ 09:59:
[...]

Oh nou hij kwam later, maar nu weer een nieuw probleem. Hij komt het park binnen, koopt een kaart bij de info-stand bij de ingang en gaat meteen weer weg :(
Een paar meter voor 'm verderop staat de ingang naar een achtbaan met exciting rating 6.6 en hij peert hem meteen weer |:(
als je op je vip klikt kan je hem ook een route geven
verwijder daar zijn waypoints en geef hem nieuwe door op je achtbaaningang te klikken waar hij in moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

joostve schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:03:
[...]

als je op je vip klikt kan je hem ook een route geven
verwijder daar zijn waypoints en geef hem nieuwe door op je achtbaaningang te klikken waar hij in moet
Dan gaat hij nog weg voordat hij mijn achtbaan die aan zijn wensen voldoet bereikt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Locutus-of-Borg schreef op zondag 12 december 2004 @ 14:53:
[...]

Dan gaat hij nog weg voordat hij mijn achtbaan die aan zijn wensen voldoet bereikt |:(
dan is je park niet aantrekkelijk genoeg denk ik
zet wat entertainers neer, wat bloemperken enz
maak het gezellig zodat hij het naar z'n zin heeft

ik erger me soms ook wel aan die VIPs hoor
bij mij moest ze een atracktie bezoeken met een intensieteitslevel van 7+
nou ik zet een 7+ achtbaan neer, ze gaat er 2 keer in, loopt het park uit en zeggen ze dat ik haar niet heb weten te overtuigen 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door joostve op 12-12-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Haha, bij mij wilde die stomme vip de achtbaan niet eens in, maar ging ze in een of andere onbenullige attractie. Steeds weer hetzelfde, net zolang totdat ik alle atracties sloot, behalve de achtbaan waar ze in moest. Toen ging ze er wel in, en was ze ook meteen tevreden :/ Nu heb ik alleen weer dat het spel steeds eruit klapt naar windows, RCT3 staat hierdoor op dit moment op een laag pitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
I.R. Butcher schreef op maandag 13 december 2004 @ 10:28:
Haha, bij mij wilde die stomme vip de achtbaan niet eens in, maar ging ze in een of andere onbenullige attractie. Steeds weer hetzelfde, net zolang totdat ik alle atracties sloot, behalve de achtbaan waar ze in moest. Toen ging ze er wel in, en was ze ook meteen tevreden :/ Nu heb ik alleen weer dat het spel steeds eruit klapt naar windows, RCT3 staat hierdoor op dit moment op een laag pitje.
je kan ze waypoints geven he ;)
heb ik hierboven al ergens gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

joostve schreef op zondag 12 december 2004 @ 16:47:
[...]

dan is je park niet aantrekkelijk genoeg denk ik
zet wat entertainers neer, wat bloemperken enz
maak het gezellig zodat hij het naar z'n zin heeft

ik erger me soms ook wel aan die VIPs hoor
bij mij moest ze een atracktie bezoeken met een intensieteitslevel van 7+
nou ik zet een 7+ achtbaan neer, ze gaat er 2 keer in, loopt het park uit en zeggen ze dat ik haar niet heb weten te overtuigen 8)7
Sja het is dat wilde-westen-park. Missie 3 ofzo. Is opzich van zichzelf alwel aantrekkelijk, maar 't wil nu wel lukken denk ik. Ik save 'm wel ff vlak voordat ie komt.

Edit: LOL, heb entertainer neergezet, nog wat extra shops, een hoop woestijn-struiken & cactussen, maar enige wat ie doet, is alles kopen wat hij tegenkomt, zeiken dat de entertainer boring is, een hapiness die goed is vertonen en dan ineens terwijl hij echt 1 min in 't park is, gaan zeiken dat hij naar huis wil :(

[ Voor 20% gewijzigd door Locutus-of-Borg op 13-12-2004 16:08 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Net als bij ieder ander topic:
Hou het legaal, hou het ontopic, en hou het dus interessant voor iedereen.