Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:42

R-B

Blokkert

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.rollercoastertycoon.com/images/Untitled-1_02.jpg
Jaja het is nu zeer officieel, hier volgen de nieuwste screenshots uit RCT 3!

Rollercoaster Tycoon 3 is coming!

Get your barf bag ready! The thrilling new sequel to the exciting RollerCoaster Tycoon franchise will make its way to store shelves this Holiday season. RollerCoaster Tycoon 3 will take the series to new heights with brand new features including 3-D graphics, giving players complete control of views around the park, and a front seat to the action with a new Coaster Cam™ feature that allows players to ride the roller coasters. Read more.

Afbeeldingslocatie: http://atari-media.com/RCT3/consolepc/1b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://atari-media.com/RCT3/consolepc/2b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://atari-media.com/RCT3/consolepc/3b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://atari-media.com/RCT3/consolepc/4b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://atari-media.com/RCT3/consolepc/5b.jpg

Bron

Filmpjes
1e mirror
2e mirror

Waarneer wordt spel verwacht
Eind dit jaar pas :(

Topic van Vorige deel
[rml][ PC] Rollercoaster Tycoon 2 + Uitbreidingen[/rml]

Meer info en updates volgen nog :)

[ Voor 21% gewijzigd door R-B op 19-03-2004 17:43 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94631

Nondeju.

Theme Park World (Sim Theme Park in de USA) was een grote flop, maar ik vertrouw de makers van RCT wel dat ze er iets fatsoenlijks van maken. Al vraag ik me af of het bouwen van coasters nu nog wel makkelijk gaat. Daarvoor moet je eigenlijk naar dezelfde view als RCT1 en RCT2.

Maar het ziet er erg leuk uit. Veel detail maar toch geen supertextures, dus het draait op veel systemen.

Wat betekent "...is comming?"

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 94631 op 03-03-2004 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-06 20:27
eindelijk een nieuwe engine, werd ook wel tijd eigenlijk.....
soort RCT meets Theme park?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Topicstarter
done,

Ik heb wel zin in deze :) alleen zo lang wachten O-)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Ziet er wel leuk uit, hoop niet dat het te "kiddie" word. Maar met de gameplay van RCT1 en 2 moet dit toch wel een aardige titel worden. Ik kijk er naar uit :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

damn het ziet er echt goed uit. denk zeker niet dat het "kiddy" wordt (zoals theme park world). Zal wel een extreem zware pc voor nodig zijn als ik zo die pics zie ( al die mannetjes en vrouwtjes). voordeel is dat het al redelijk snel uit gaat komen. NOrmaal hou ik niet zo van 3d in dit genre maar ga hem denk ik toch maar proberen. hopelijk komt er snel (mei ofzo) een demo.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 03-03-2004 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Check die textures eens.
Hier heb je echt geen super PC voor nodig hoor. Nou ja wat is super.

Het water, de schaduwen. Dat zijn de voornaamste dingen die CPU en GPU kracht vreten in dit geval. Denk dat ik een heel eind kom met mijn 2400+ en Radeon 9600.

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 94631 op 03-03-2004 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-06 09:33
Ik denk dat dat 3d niet echt geschikt is voor dit soort spellen, althans, nu nog niet misschien over 10 jaar. Ik vrees dat dit niks word :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brik schreef op 03 maart 2004 @ 22:02:
Ik denk dat dat 3d niet echt geschikt is voor dit soort spellen, althans, nu nog niet misschien over 10 jaar. Ik vrees dat dit niks word :X
Dat zei ik jaren geleden bij Theme Park World. Onderhand zijn de mogelijkheden er, ik wil het best een kans geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kewl, dit spel roelt altijd :D

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Topicstarter
jongens: let op, spel is net in de maak, het zal er echt nog wel beter uit gaan zien hoor :vork:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
YAY! Dat is leuk, rct2 vond ik minder omdat t gewoon een soort uitbereiding van 1 was, vrij weinig verandering, maar ik hoop dat deze weer zo super goed wordt als 1, ik kijk er al naar uit _/-\o_

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Die screenies in de startpost doen me heel erg denken aan Theme Park World en ondanks dat ik dat een erg leuk spel vond doemen er toch wat minpunten op. Voornaamste minpunt bij Theme Park World vond ik het overzicht, je kon je camera niet of amper instellen, waardoor je soms ook achtbanen had die buiten beeld terecht kwamen en dat is natuurlijk niet zo handig.

Je ziet op de meeste screenies hierboven alleen maar een achtbaan in actie, dus ik heb natuurlijk nog niks te zeggen, maar die onderste twee screenies blinken ook niet echt uit in overzichtelijkheid :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:15
Ziet er cool uit. Ik ben altijd een grote van RCT geweest, in 3D is natuurlijk de natte droom van elke RCT'er, mits het goed word gemaakt door de makers. Ben dus benieuwd, maar het ziet er veel belovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Laatst online: 02-06 09:33
diabyte schreef op 03 maart 2004 @ 22:23:
Ziet er cool uit. Ik ben altijd een grote van RCT geweest, in 3D is natuurlijk de natte droom van elke RCT'er, mits het goed word gemaakt door de makers. Ben dus benieuwd, maar het ziet er veel belovend uit.
Nou mij niet gezien hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wel leuk dat ze nu ook meer dan 256 kleuren gebruiken in het spel. Dat vond ik het enige dat jammer was, het kelurgebruik had misschien nog wat beter gemogen (hoewel het nog best aardig is gedaan met RCT moet ik zeggen).

Ik hoop ook dat schaduwen gewoon uit te zetten zijn, kan ik het ook op mijn oudere bak wat beter draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85908

TS, misschien wel zo aardig om de RCT2 + Uitbreidingen Topic in je OP te zetten ;)

* Niet crossposten, nergens voor nodig. Neem gewoon even contact met de TS zelf op *

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 03-03-2004 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Topicstarter
Anoniem: 85908 schreef op 03 maart 2004 @ 22:42:
TS, misschien wel zo aardig om de RCT2 + Uitbreidingen Topic in je OP te zetten ;)

* Niet crossposten, nergens voor nodig. Neem gewoon even contact met de TS zelf op *
Ben opweg :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-06 11:50
Als ik heel eerlijk ben geloof ik niet in RCT3. Ik denk dat de gameplay ten onder zal gaan door de 3D graphics.

Ik had eerder gehoopt op een vernieuwde versie van RCT2. Dus zelfde gameplay (met verbeteringen/toevoegingen/betere simulatie) met verbeterde graphics (meer kleuren).

De screenshots zien er misschien we wel aardig uit...maar al snel zal dit gaan vervelen (tenminste bij mij)...vooral als de camerabediening een flop is. Ik hoop ook dat Chris Sawyer er flink gaat mee bemoeien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Laatst online: 19:15
Brik schreef op 03 maart 2004 @ 22:32:
[...]

Nou mij niet gezien hoor...
Ok maar van mij wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Geweldig!! Eindelijk weer een vervolg op een spel waar ik toch behoorlijk verslaafd aan was!!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 02-06 12:50

bAdmuTs

mAzE

Word dit niet gewoon bouwen in 2d mode en door je park hobbelen en meerijden met attracties enzo in 3d mode, lijkt mij het meest overzichtelijk :? :D

Leuk me zeer leuk, zat al te w8en op zon soort spelletje

[ Voor 10% gewijzigd door bAdmuTs op 04-03-2004 09:19 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76371

ben zeer benieuwd. ben een grootte fan geweest van het eerste deel.
Screenshots zien er goed uit, nu maar hopen dat de gameplay dat ook is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
bAdmuTs schreef op 04 maart 2004 @ 09:18:
Word dit niet gewoon bouwen in 2d mode en door je park hobbelen en meerijden met attracties enzo in 3d mode, lijkt mij het meest overzichtelijk :? :D

...
ik heb ook zo iets gehoord. Als dat waar zou zijn zou dat perfect zijn: overzichtelijk maar ook fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-06 21:39
Rogier V schreef op 04 maart 2004 @ 09:35:
[...]

ik heb ook zo iets gehoord. Als dat waar zou zijn zou dat perfect zijn: overzichtelijk maar ook fun.
Inderdaad dat zou mooi zijn.
Gewoon bouwmodus in 2d en showmodus in 3d ofzo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
Sassie schreef op 04 maart 2004 @ 09:42:
[...]

Inderdaad dat zou mooi zijn.
Gewoon bouwmodus in 2d en showmodus in 3d ofzo. ;)
dan weet ik al waar ie het meest bij mij op staat: de bouwmodus:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:39
en dan ook dual monitor support zodat je beide modussen tegelijk kan draaien verdeelt op 2 monitoren :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 02-06 12:50

bAdmuTs

mAzE

Hehe, dat zou helemaal mooi zijn, kan je meteen alles testen en aanpassen :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71105

Misschien is het ook wel zo dat je gewoon ten aller tijde tussen 2d en 3d kan switchen :? dan zou het iig een super spel worden, of is dit niet mogelijk..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
Anoniem: 71105 schreef op 04 maart 2004 @ 11:12:
... of is dit niet mogelijk..?
dat weten we nog niet...alleen de screenshots zijn gegeven met nog wat nadere info...er is uberhaubt nog niet bekend of er een 'switch'-mode is tussen 2d en 3d...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Er staat in het nieuwsartikel überhaupt nog niks over de ouderwetse 2D-mode. Ik hoop dat ze hem wel weer implementeren, dat is toch makkelijker om achtbanen te bouwen. :)
edit:
Ik bedacht me net een seconde te laat dat ze misschien ook wel een inventieve 3D modus hebben, die evengoed nog vertrouwd aanvoelt net zoals de 2D interface :)

[ Voor 34% gewijzigd door pasta op 04-03-2004 11:30 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ik hoop niet dat het een Theme park world aftreksel word.
vind het er zo nog wel erg veel op lijken :/

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R-B Bedankt voor de aanvullingen. Heb jouw topic en wat nieuws van je ook in mijn topic geplaatst. En wordt al een mooi OP van je. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Topicstarter
Anoniem: 85908 schreef op 04 maart 2004 @ 11:55:
R-B Bedankt voor de aanvullingen. Heb jouw topic en wat nieuws van je ook in mijn topic geplaatst. En wordt al een mooi OP van je. ;)
Goed man :), alleen jammer dat er nog weinig info is..

[ Voor 11% gewijzigd door R-B op 04-03-2004 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Wat is er nu zo moeilijk aan "niet crossposten"? *

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 04-03-2004 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45916

wat ik ook wel goed vind aan dat 3d dat je eindelijk een beetje inkanschatten hoe hoog zon achtbaan is :+ daar ging ik met rct 1 & 2 nog wel is in de fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53971

ziet er veel beter uit Theme Park World :D
Ik vind alleen jammer dat het overzicht van je park zo snel kwijt bent met 3d, laten we hopen dat ze er een leuke vinding voor hebben om dit tegen te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:47

P-ter

...

:o

Hopen dat het nieuwe deel weer net zo verslavend is als zijn voorgangers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

rustig rustig mensen. Chris sawyer zit er wel achter dus ik denk dat de besturingsinterface wel ok gaat worden. denk je echt dat hij niet weet dat themepark world suckt? :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Themepark World (Inc.) is weldegelijk een gaaf spel, maar deze richt zich meer op het runnen van een compleet pretpark terwijl RCT zich echt richt op het runnen van een amusementspark met achtbanen. Het is jammer dat je in RCT3 de aparte baanelementen kunt zien (rechte stuk, grote flauwe bocht, looping) en de baan niet als een lange vloeiende, smoothe track ziet. Daar is Themepark World wel een kei in, netzoals Scream Machines en NoLimits. Gelukkig kan je met RCT een complete achtbaan in een paar minuten neerzetten, daar doe je met de betere simulaties wel een uur over. Hier kan je wat screenshots vinden van Scream Machines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 08:34
executor schreef op 04 maart 2004 @ 15:51:
rustig rustig mensen. Chris sawyer zit er wel achter dus ik denk dat de besturingsinterface wel ok gaat worden. denk je echt dat hij niet weet dat themepark world suckt? :P
Hij begint ook oud te worden hé dus wie weet issie niet meer zo scherp :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 16:14
Robin Vreuls schreef op 04 maart 2004 @ 16:03:
Themepark World (Inc.) is weldegelijk een gaaf spel, maar deze richt zich meer op het runnen van een compleet pretpark terwijl RCT zich echt richt op het runnen van een amusementspark met achtbanen. Het is jammer dat je in RCT3 de aparte baanelementen kunt zien (rechte stuk, grote flauwe bocht, looping) en de baan niet als een lange vloeiende, smoothe track ziet. Daar is Themepark World wel een kei in, netzoals Scream Machines en NoLimits. Gelukkig kan je met RCT een complete achtbaan in een paar minuten neerzetten, daar doe je met de betere simulaties wel een uur over. Hier kan je wat screenshots vinden van Scream Machines.
scheelt ook een hoop polygoontjes he als je tracks mooi rond wil laten zijn en nog eens 1000 man in je prak laten rondlopen :) En je hebt meer als 1 attractie waarschijnlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 25-04 14:49

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Hopenlijk kan je echt freeform banen bouwen IPV met vooraf vastgelegde stukken :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Laatst online: 24-07-2022

QuestGamer

Questje

Robin Vreuls schreef op 04 maart 2004 @ 16:03:
No Limits / Scream Machines zijn gewoon alleen voor het bouwen van achtbanen, en dat staat hier eigenlijk los van.
Themepark World VIND ik geen gaaf spel, veel te kinderlijk qua kleuren/layout. Ik hoop dus dat RCT3D de RCT1 gameplay/sfeer blijft behouden...
En dat je in RCT3 de losse stukken ziet betekent niet dat dat in de final versie ook zo zal zijn :)

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:18

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Het ziet er inderdaad nogal theme park world uit. Jammer dat een zeer goed spel deze kant op moet gaan imho.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
Bor_de_Wollef schreef op 12 maart 2004 @ 17:44:
Het ziet er inderdaad nogal theme park world uit. Jammer dat een zeer goed spel deze kant op moet gaan imho.
daarom hoop ik ook zo dat de 2d gameplay blijft en dat je optioneel naar de 3d versie kan switchen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53971

Rogier V schreef op 12 maart 2004 @ 18:32:
[...]

daarom hoop ik ook zo dat de 2d gameplay blijft en dat je optioneel naar de 3d versie kan switchen...
Dit zal wel een leuke optie zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 02-06 23:19

Woohooo

Smilie, James Smilie

WOW B) VEEET!!! _/-\o_

Ben er benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Topicstarter
jaja het 1e filmpje is opgedoken

de mirrors:
http://rct2.thrillnetwork.net/RCT3.mpg
en:
http://www.vapourhost.com/RCT3.mpeg

Ziet er GOED UIT _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Zo.. dat filmpje ziet er veel belovend uit hoor. :)
Ik ben erg benieuwd naar deze game. Als ik het onderste screenshot in de startpost zie moet ik zeggen dat het me niet trekt, maar na het filmpje gezien te hebben, kan het best leuk worden. :)

Het wordt in ieder geval wel redelijk orgineel lijkt me... :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

wat voor codec heb ik nodig voor het filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

gewoon media player?
Ik heb xvid, en divx codec pack geinstalled, meer niet

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Topicstarter
Anoniem: 40554 schreef op 19 maart 2004 @ 18:13:
wat voor codec heb ik nodig voor het filmpje?
geen, ik heb geen enkele codec :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Laatst online: 08-04 20:49
Volgens mij is het spel nog steeds in ''vierkantjes'' opgesteld: de paden lopen nog steeds recht. Eethuisjes passen op 1 vierkantje, de draaimolen op 3x3, enz.

Ik hoop dat ze dat nog veranderen, en dat je ook bijvoorbeeld alles schuin aan kunt leggen.

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 18:50
filmpje schiet nie op met laden... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31556

Viper7 schreef op 19 maart 2004 @ 19:27:
Volgens mij is het spel nog steeds in ''vierkantjes'' opgesteld: de paden lopen nog steeds recht. Eethuisjes passen op 1 vierkantje, de draaimolen op 3x3, enz.

Ik hoop dat ze dat nog veranderen, en dat je ook bijvoorbeeld alles schuin aan kunt leggen.
Dat maakt wel direct een stuk complexer om een fatsoenlijk park te bouwen. Ik vind op zich de blokjes niet erg, en wel overzichtelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68610

Toen ik 12 was vond ik dat rollercoaster tycoon 1 echt vet mooi. Ik weet niet of dit spel mij nu nog kan boeien. Is dit spel niet voor kinderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-06 19:56

Karel V

Een simpele ziel

kaat17 schreef op 19 maart 2004 @ 19:28:
filmpje schiet nie op met laden... :'(
'heb enkel maar een inbelmodem :'( , wil niet opschieten.
Gelukkig krijg ik binnenkort ADSL _/-\o_ .
Ben altijd bij de eerste RT blijven steken met een aanvulpakketje, was heel vreet. Deel een helemaal rond gegamed om dan als een soort secret een Megapark te krijgen die naar hartelust vol kunt bouwen. Echt tof, heb vooral genoten van de achtbanen bouwen. Ik denk dat dit spel er wel voor zorgt dat ik weer 's ga Tycoonen met RT 3. Vindt dat 3D erg vet, vooral in combinatie van 2D voor het bouwen. Wel jammer dat 3D mode een beetje nepperig is, bij 2D stoort me dat niet, maar bij 3D moet je ook echt het gevoel hebben dat je je in een Real wereld bevindt. En niet die hoekerige vakjes ziet.

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14032

Ik denk ook wel dat dit een toppertje wordt, filmpje was alleen heel zenuwachtig, snel beelden veranderen binnen enkele secondes.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Waaaaaaaaaaaaah!!!! :D :D :9~ Dit was beter dan ik had verwacht! Vooral dat achtbanen berijden lijkt op No Limits Coaster. :)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Voor diegene waarbij het filmpje niet werkt en het ook willen zien (had ik ook), moeten je de volgende (mpeg 2) codec maar downloaden en installeren. Dat werkte bij mij iig wel :)

http://www.elecard.com/ftp/pub/mpeg/decoder/EMpgDec20.zip

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 18:55
l33t filmpje hoor

_/-\o_

Ben benieuwd RC2 best wel een tijdje gespeeld, Theme Park Inc. nooit (is dat nog wat trouwens?) en Theme Park World al helemaal niet...

Afwachten maar weer...

Wordt bouwen dit jaar... Trackmania..Crashday...RC3 (??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ziet er goed uit dat filmpje! Hoop wel dat ze de realistische kant op gaan en niet de Theme Park World kant, maar zover ziet het er goed uit!

BTW als ik dat zo zie, dan komen die beamerkriebeltjes weer.. :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Nieuwe screenshots :)

Afbeeldingslocatie: http://www.atari.com.au/data/news/598_image4_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.atari.com.au/data/news/598_image5_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.atari.com.au/data/news/598_image10_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.atari.com.au/data/news/598_image13_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.atari.com.au/data/news/598_image14_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.atari.com.au/data/news/598_image12_large.jpg

Ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29645

Ik vond deel 1 juist zo leuk omdat het zo overzichtelijk was.
Ik denk niet dat dit 3D gebeuren het spel leuker maakt om te spelen.
Eerder leuk om naar te kijken... maar daar huur ik wel een film voor of zo. Om naar leuke beelden te kijken. :|

Ik wacht wel af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Topicstarter
hmmm, ik vindt die screens beetje raar :?

maja we wachten af >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Laatst online: 09-05 23:13
Ik vond deel 1 juist zo leuk omdat het zo overzichtelijk was.
Ik denk niet dat dit 3D gebeuren het spel leuker maakt om te spelen.
Je zal toch ook vast wel een stuk kunnen uitzoomen zodat je een groot deel van het park kunt bekijken.... wat dus weer overzichtelijk is. Eerst maar afwachten! ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Tupel op 26-03-2004 13:00 ]

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 23-02 19:55
Ik ben inderdaad vooral benieuwd hoe de bouw-mode eruit ziet. Das toch hoe ik de meeste tijd met het spel zou doorbrengen. Af en toe een beetje door het park vliegen en een achtbaan uitproberen is best leuk, maar de gameplay blijft nog steeds het belangrijkst. Zeker bij een spel als dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Hmmmz, die screenshots zien er leuk uit, maar die eerste lijkt helemaal niet op de rest :? Die lijkt eerder weggelopen te zijn uit Theme Park World ofzo. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier V
pastapappie.NET schreef op 26 maart 2004 @ 13:09:
Hmmmz, die screenshots zien er leuk uit, maar die eerste lijkt helemaal niet op de rest :? Die lijkt eerder weggelopen te zijn uit Theme Park World ofzo. :)
ik vind de rest nou ook niet echt spectaculair...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Waarneer wordt spel verwacht
Eind dit jaar pas :(
ze zijn nog lang niet klaar hoorz :P. dit is pas een consept. de game kan nog compleet anders worden ( voorbeeld Black&white 2. als je daar naar het verschil kijkt van:
dit
Afbeeldingslocatie: http://www.planetblackandwhite.com/blackandwhite2/images/concept/concept10.jpg
naar:
dit
Afbeeldingslocatie: http://www2.bwgame.com/static/bw2003/bw2images/screens/30_06_03/Lion_commanding_troops.jpg

ik denk dat het een hele leuke game word. en dat ze extra hun best doen omdat rollercoaster 2 zo is afgezeken omdat het eigenlijk meer een expantion was. heb nog hoge hoop voor de game :)

[ Voor 7% gewijzigd door daves2hd op 27-03-2004 23:31 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:55

BioHazard

*\o/*

Vind dat black & white voorbeeld meer een achteruitgang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

zo beter dan. anders moet je ff op het black & white 2 topic kijken voor echte verschillen

en het ging erom dat er een groot verschil tussen zat of het in dit geval nu slechter of beter erop is geworden maakt niet uit gaat erom dat er veschil tussen zit binnen een half jaar. en ik denk dat het bij rollercoaster tycoon 3 er beter op word dan je nu ziet :)

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

het lijkt me voor de makers van RCT3 toch niet echt moeilijk om het spel speelbaar te houden. gewoon een view van boven erin knallen. zodat het er overzichtelijk uitziet?

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99691

Hoop dat het bouwen een beetje easy blijft en dat het niet te onoverzichtelijk wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 18:47
Bij RailRoad Tycoon 3 is 3D een voor uitgang geweest, maar het probleem zat het in het spel dat de hele mooie mix tussen economie en strategie totaal verdwenen was. Heel klein economisch deel t.o.v deel 2. En dat was dus de ondergang van RailRoad Tycoon 3.

Vind Rollercoaster Tycoon 2 wel leuk, maar bij 3D ben ik bang dat het spel toch wel wat gaat eisen van je pc als je een groot pretpark gaat visualiseren :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:16

Zeror

Ik Henk 'm!

Zo, dat ziet er goed uit.
Dat worden weer slapeloze nachten als het spel uitkomt.

Van mij mogen het kiddy look houden zo. Verder moet het wel realistisch zijn.
Zolang je maar de RCT Feeling behoud en niet Theme Park World gaan na-apen (dat zou hun ondergang namelijk worden) en niet te BLIJE attracties gaan maken, vind ik het goed.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:34
Nieuw filmpje: http://media.pc.ign.com/media/664/664146/vids_1.html

Wel de wmp versie uitkiezen, voor de mov files moet je betalen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

spokje schreef op 17 april 2004 @ 21:18:
Nieuw filmpje: http://media.pc.ign.com/media/664/664146/vids_1.html

Wel de wmp versie uitkiezen, voor de mov files moet je betalen :/
Dat is het zelfde filmpje dat al eerder in dit topic stond.
Vind Rollercoaster Tycoon 2 wel leuk, maar bij 3D ben ik bang dat het spel toch wel wat gaat eisen van je pc als je een groot pretpark gaat visualiseren :+.
JA daar ben ik ook bang voor. Ook omdat vooral de wat jongere spelers met name dit spel spelen. En die hebben lang niet zo'n goeie pc om dit spel te kunnen draaien. Ook omdat het nu 3-D is, ben ik bang dat de "bouwmodus" misschien te moeilijk voor die doelgroep is.

[ Voor 44% gewijzigd door Zeror op 17-04-2004 22:24 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:34
Rakkerzero schreef op 17 april 2004 @ 22:21:
[...]

Dat is het zelfde filmpje dat al eerder in dit topic stond.
Hmm k, na ja 't stond op gamer.nl dus ik d8 post het ff, maar blijkbaar is gamer.nl ook niet altijd degene met de primeur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Filmpje :)

http://gnforums.planet.ne.../RCTSizzleAltonTowers.mpg

Ziet er wel heel erg cool uit trouwens :) vooral grafisch vind ik het cool. Lijkt ook veel realistischer in achtbanen dan theme park.

[ Voor 47% gewijzigd door 25287 op 23-04-2004 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:54
25287 schreef op 23 april 2004 @ 14:05:
Filmpje :)

http://gnforums.planet.ne.../RCTSizzleAltonTowers.mpg

Ziet er wel heel erg cool uit trouwens :) vooral grafisch vind ik het cool. Lijkt ook veel realistischer in achtbanen dan theme park.
dit was dan een oud filmpje maar hijs vet. is er al iets van een release kwartaal bekend?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

jeehaa schreef op 23 april 2004 @ 14:20:
[...]

dit was dan een oud filmpje maar hijs vet. is er al iets van een release kwartaal bekend?
4e kwartaal 2004 :). Filmpje oud? :( Atari zegt nieuw, naja srry dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37763

En even wat E3 Nieuws :D

Afbeeldingslocatie: http://www.e3insider.com/photos/photoPax/large/IMG_3136.jpg
May 03, 2004 - Once upon a time, we had everybody and their uncle's brother's roommate shoving a tycoon game down our throats. There wasn't an enterprise under the sun that didn't get pushed into tycoon shape, from malls to pizza joints, skyscrapers, and [insert nimble jape]. The genre is still running strong, but it's mostly been perpetuated by lower-profile developers. However, Atari is running full-steam behind Frontier Developments, who made all the previous RCT games and their expansion packs. This tycoon game is coming back in a big way.

What's most obvious is the fact that they've moved to a fully 3D engine. Press a button and you're transported to a first-person perspective of a given roller coaster, and you can bounce around from coaster to coaster in the blink of an eye. If you like, you can instead watch the riders from close up. They smile, cover their eyes, cower, and raise their hands just like you'd expect--and this level of visual detail is carried over to virtually every aspect of the game. The little shops, like ice cream stands, umbrella vendors, and themed item shops (more on that later) now all have animated additions, like an enormous, slowly spinning ice cream cone on the roof, larger-than-life umbrellas rotating in the sun, and swords flipping around like two cartoonish duelers.
The game world is now even more chock-a-block with color and activity than the previous installments. Install a lamppost, and the guests will cast shadows in the right direction as they walk by. Fill a crater with water, and it will refract gently and even reflect the sky. Virtually no stone has gone unturned when it comes to taking advantage of three dimensions.
Afbeeldingslocatie: http://www.weedplanet.net/DCpics/c519.jpg
Not only that, but we're told that all gameplay elements from the previous installments are still present and accounted for. You still have the same set of park employees--security guard, entertainer, technician, groundskeeper--and, from what we saw, most of the original buildings as well. We got to see the bumper cars, now much improved with a set of sound effects including the sizzle of the pole scraping on the electrified ceiling and cars hitting each other. This is much more immersive than just hearing the thumping techno music every time you passed over it. But that's not all, folks! You can even zoom in close and watch people bump around in the cars, if you're so inclined.

All buildings, actually, have interiors and have employees working inside them, where appropriate. The cheeseburger vendor, for example, will have someone behind the register, fully animated, handing out burger, taking money, and so forth. You can peek behind the person at the counter of the coffee stand and see the coffee machine, refrigerator, cabinets, counters, and whatever other items you'd expect to see at a given shop. Speaking of employees, there will now be an Employee Satisfaction Rating in addition to the one monitoring the actual guests. Lastly, you can even train your employees over the course of the game so that they're able to do things like fix rides faster or cover wider areas of the park.

Speaking of guests, the ante has been upped here as well. For one, guests can now move around as a group, whether it's a family, a bunch of friends, or a couple. The group will have a designated "leader" whom they follow around, so you figure that you'll want to cater to this person in order to get the whole group to do something.
Afbeeldingslocatie: http://www.weedplanet.net/DCpics/f55a.jpg
What's more is that you can create your own groups, name them, and create them from scratch with an in-game editor. Here, you can choose gender, age range, favored type of ride, and even multiple aspects of clothing, with independent selectors for pants, shirts, heads, and more. There's even a randomizer the presenter flipped through several times, and there seems to be almost countless variations. It looks like you won't often see the same guest twice. Seeing all the guests walking around the park confirmed this belief, with wildly different types wandering about. You'll also get different types of guests depending on the time of day, with more teenagers coming in at night, for example, and families leaving before it gets dark.

Frontier Developments chose to go with the engine from Wallace and Gromit, which features a cartoonish style that feels appropriate for this game, particularly with the guests' character models. Big afros and subtly exaggerated body types are par for the course. The coasters, however, have a more refined feel, with sinuous curves, smooth drops and complex setups. Along certain points of a ride, you can also set up trigger points that will activate animatronic creatures and people, for that added dazzle (and there are also stand-alone animatronic displays like we saw in the last expansion for RCT2). Sitting underneath all of this is a terrain overflowing with polygons. Meaning, it's not blocky and angular like before. It's a full-fledged landscape, with an intuitive toolset for molding it like a blanket. You can still manipulate squares of land like in the old, 2D style, but Frontier found it just didn't work as well and focused on mouse-driven tugging, pushing and pinching of swaths instead. During the presentation, we zoomed in and out and spun around with truly impressive fluidity, all with a flick of the mouse.
Afbeeldingslocatie: http://www.weedplanet.net/DCpics/5092.jpg
Even the scenario system has seen a facelift. You can play on three different levels: Easy, Entrepreneur, and Tycoon. Sixteen of the eighteen scenarios are playable on Easy, seventeen on Entrepreneur, and the last one opens up when you complete all the others at Tycoon difficulty. Each progressive type includes more management choices, while Easy has the most automation. Frontier also made the laudable decision of finally including a sandbox mode, where money flows freely and there is no time limit. Just build, mess around, and have fun.

Those who choose the higher levels of challenge will also handle season-specific assignments. In the summer, for example, you may be tasked with selling 50% more soft drinks than average, or 25% more coffee during the cold months. When you complete the objective, you'll get a nice cash reward ($5000, we're told), and then some tasks will pop up randomly, too.

Then there are the themes: Western, Science Fiction, Spooky, Pirates, and "adventure," an Indiana Jones-style setup that includes jungle and Middle Eastern elements. All five building and landscaping types will be available during play, but you don't want to mix them too closely together in the park, because RCT3 now monitors logical flow. You can have a pirate hat booth next to a Space Mountain-type roller coaster, next to a crocodile ride, but the game won't reward you for such a disorienting mix of themes. You'll want to keep this stuff separated into different areas of the park, like with Disneyland. The themes change generic shops to reflect the chosen style (and the generic shops are still available regardless), but there are also shops tailored to each theme. Like the pirate hats, you'll also be able to buy cowboy clothing, futuristic souvenirs, spooky stuff, and other things specific to each set. Frontier also added ATM machines, in case a guest comes in with too little money to be of use to your entrepreneurial desires.
Bron: www.ign.com (Tom McNamara)

Afbeeldingslocatie: http://www.weedplanet.net/DCpics/633f.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.weedplanet.net/DCpics/e1a5.jpg

NIEUW FILMPJE

Nieuw Officieel Rollercoaster Tycoon 3 Filmpje (hoge resolutie)

Nieuw filmpje waarin we voor het eerst de nachtmode zien. Ook word goed duidelijk hoe ontzettend groot en mooi de maps zijn !!
Op www.rollercoastertycoon.com kan je ook een .rm en .mov versie vinden.

Afbeeldingslocatie: http://www.planet-group.co.uk/rct/screen9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.planet-group.co.uk/rct/screen10.jpg

INGAME FILMPJE

Daarnaast een video MET controls en interface die laat zien hoe makelijk en geweldig het te besturen is:
E3 2004 Gameplay video

Afbeeldingslocatie: http://www.weedplanet.net/DCpics/2201.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.weedplanet.net/DCpics/a3f1.jpg

4Gamer Preview Film

En tot slot nog een special preview van maar liefst dik 5 minuten waarbij je nog eens meer kan zien van de gameplay:
4gamers preview (103mb zip file)

Afbeeldingslocatie: http://www.weedplanet.net/DCpics/19ff.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.weedplanet.net/DCpics/3962.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.tw.atari.com/boxpic/RCT3_Box.jpg

Goed, wat weten we tot nu toe dan?
Een hele boel al! Alle screens zijn over geanalyseerd en ik zal hieronder proberen een goede lijst te maken :)

Afbeeldingslocatie: http://images.channeladvisor.com/Sell/SSProfiles/30059209/Images/RCT3beauty2.jpg

Wat zijn de algemene veranderingen bij deel3?
- 3d graphics met zeer makkelijk te roteren en zoomende camera
- zelf je coasters berijden
- beter guest systeem met veel meer verschillende soorten guests, slimmere guests en interactieve guests :9~
- veeeel grotere maps
- geen gridstructuur meer. Landschap is niet meer hoekig en kan veel mooier en makkelijker veranderd worden
- Veel animatronics
- Nachtmodus!!! :9~ (direct heen en weer schakelen is mogelijk)
- Sandbox modus
- Mooi weergegeven water. Echter nog geen waterattracties bekend...
- Geluidseffecten
- Je begint met een 'Vanilla' attractie en kan die zelf aanpassen en themen
- Goed theming is nog belangrijker
- Meer management optie's
- 3 tijd snelheden
- Nog steeds vandalen die nog beter te werk gaan
- De computer kan een achtbaan af bouwen als je geen zin meer hebt of er zelf niet uitkomt
- Outdoor shows
- Vuurwerk (Op de Italiaanse Atari site staat: "Fuochi d’artificio"
- Simcity rampen (Aardbevingen, monsters, vuur, rook en onweersbuien) die intense emoties oproepen bij je gasten
- Backwards compatitable with RCT1 and RCT2 Tracks :D
- Rol een rode loper uit en ontvang celebrity guests die je moet overtuigen van de geweldigheid van je park

Beter Guest systeem? Wat dan precies?
- Verschillende leeftijden en geslachten
- Veel verschillende uiterlijken en types
- Eigen guests (en familie's) creëeren
- Familie's en groepen die met elkaar rekening moeten houden
- Verliefde gasten !! O+
- Interactieve gasten (groep kinderen die achter een of andere honkbal speler aanrennen)
- Gasten kunnen intens genieten. Ook al als ze naar een vette attractie KIJKEN :)
- Gasten kunnen videocamera's hebben

Afbeeldingslocatie: http://images.channeladvisor.com/Sell/SSProfiles/30059209/Images/RCT3beauty1.jpg

De cijfertjes
- 33 Coasters die in meerdere stijlen gebouwd kunnen worden
- 5 thema's; amusement park, western, space, jungle adventure en horror/spooky
- Vele non-coasters en eetstalletjes (ATM automaat is gebleven)
- 18 scenario's te spelen op 3 niveau's (Easy, Entrepreneur, Tycoon) met bonuslevels en sandbox

Wat zijn de systeemeisen?
Processor: Pentium® III 733 MHz Processor
RAM: 128 MB RAM
Hard Drive: 250 MB hard drive space
Video Card: 32MB video card (Such as nVidia GeForce2 or any ATI Radeon card)

Wanneer komt ie uit?
Release Date:
1st Oct 2004
RRP AU:
$ 69.95
bron: Atari website

Afbeeldingslocatie: http://images.channeladvisor.com/Sell/SSProfiles/30059209/Images/RCT3beauty3.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 37763 op 20-05-2004 20:02 . Reden: Updated ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 13:49

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Hulde!!! :D

Zoals het er nu uitziet wordt het bouwen lekker initiutief gedaan met het zicht schuin op het landschap net als in RCT1 en 2 _/-\o_
Een machtig spel gaat dat worden! Ik voel et, ik voel et!!! >:)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

--MeAngry-- schreef op 20 mei 2004 @ 01:11:
[...]

Hulde!!! :D

Zoals het er nu uitziet wordt het bouwen lekker initiutief gedaan met het zicht schuin op het landschap net als in RCT1 en 2 _/-\o_
Een machtig spel gaat dat worden! Ik voel et, ik voel et!!! >:)
Prachtig systeem he :D
Even helemaal uitzoemen en in een zelfde soort perspectief (met dus de zelfde mogelijkheden) lekker bouwen en dan even inzoomen en erom heen roteren om te zien of het allemaal wel goed zit :D

de mogelijkheden zijn litmitless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112578

zzooo kijk dur egt naar uit, heb heel vaak rct1 gespeelt 2 stukken minder (vond ik nie zow goed/orgineel)

kijk dur naar uit ckers naar het zien van een filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Owkee, dit wordt een nieuwe bak kopen :{. Dikke duimen naar de prenten en films van RCT3. Nu hopen dat het een waardige opvolger wordt van een zeer geslaagde, maar uitgemolken spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

Wow is echt de game waar ik op wacht nu ..hup zo halflife naar plaats 2 :)

dit soort spellen vreten tijd maar zijn echt geweldig ...btw in pcgameplay stond toch echt dat het op een 600mhz ofzo ook redelijk draaide ? dus hebben ze toch netjes gedaan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Topicstarter
omfg, dit zit er echt gelikt uit

Hopen dat ze er iets heel goeds van maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-05 16:20

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Dit ziet er heel leuk uit, en de makers kennende zal het met de gameplay ook wel goed zitten. Eéntje om naar uit te kijken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 25-04 14:49

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ziet er ERG gelikt uit hoor, ik had niet zo veel verwacht van deze game, maar zo te zien hebben ze er flink aan gewerkt :D

[ Voor 1% gewijzigd door StarLite op 20-05-2004 13:59 . Reden: Ik moet eens leren typen :/ ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Rakkerzero gaat alvast plaats maken in zijn cd-rom rekje voor RCT3 :)

Dit ziet er allemaal goed uit. Nu nog hopen dat snel uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-05 16:20

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Heb net even die filmpjes van 4gamers gekeken, ziet er allemaal heel erg netjes uit. Alleen één dingetje, ze moeten echt iets doen aan die boompjes. Die zijn nu volgens mij 2D, en als je er dan met je achtbaan langs komt zeilen slaan ze ineens compleet om. Mijn advies, maak er een simpel 3d-objectje van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:03
tijn.online schreef op 20 mei 2004 @ 14:08:
Heb net even die filmpjes van 4gamers gekeken, ziet er allemaal heel erg netjes uit. Alleen één dingetje, ze moeten echt iets doen aan die boompjes. Die zijn nu volgens mij 2D, en als je er dan met je achtbaan langs komt zeilen slaan ze ineens compleet om. Mijn advies, maak er een simpel 3d-objectje van...
Ja, dat viel mij ook op. Maar ik denk (hoop) dat dat een foutje is dat nog opgelost gaat worden.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-06 19:56

Karel V

Een simpele ziel

Robin Vreuls schreef op 20 mei 2004 @ 03:03:
Owkee, dit wordt een nieuwe bak kopen :{. Dikke duimen naar de prenten en films van RCT3. Nu hopen dat het een waardige opvolger wordt van een zeer geslaagde, maar uitgemolken spel.
P3-600 MHZ, 128 Mb en Geforce 2 MX zijn genoeg.
Verder t'ziet er steeds cooler uit ;) , hij komt waarschijnlijk uit in de kerstperiode van 2004. Heb er ook wat over gelezen in pc-gameplay nr. 99.

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tijn.online schreef op 20 mei 2004 @ 14:08:
hehe, lijkt me niet dat de makers ZO'N bug over het hoofd zien hoor :P
Ingangs en exits enz moeten ook nog allemaal gemaakt worden dus verwacht nog maar behoorlijk wat veranderingen :)

Ik zie het allemaal wel zitten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Laatst online: 02-06 22:00
damn, ik hoop dat dit spel niet zal gaan floppen(wat ik overigens ook niet verwacht), ik was echt een fan van RCT. De doos staat nog steeds op mijn planken.

Als deze game net zogoed wordt qua gameplay. dan koop ik hem zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Nu online
ik hoop dat de gasten wat realistischer worden in 1 had je altijd dat als je een beteje leuke achtbaan bouwde dat er niemand inging in tegen stelling tot de de werkelijkheid, zie bijv. de goliath :)

Last.fm
Films!

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Let op:
Net als bij ieder ander topic:
Hou het legaal, hou het ontopic, en hou het dus interessant voor iedereen.