Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
welk deel van 'zeer verbeterde intelligentere gasten' begrijp je niet?Sv3n schreef op 20 mei 2004 @ 18:16:
ik hoop dat de gasten wat realistischer worden in 1 had je altijd dat als je een beteje leuke achtbaan bouwde dat er niemand inging in tegen stelling tot de de werkelijkheid, zie bijv. de goliath
---Edit---
Nieuwe feitjes van de Italiaanse Atari website:
- Vuurwerk (Op de Italiaanse Atari site staat: "Fuochi d’artificio"
- Simcity rampen (Aardbevingen, monsters, vuur, rook en onweersbuien) die intense emoties oproepen bij je gasten
- Backwards compatitable with RCT1 and RCT2 Tracks
- Rol een rode loper uit en ontvang celebrity guests die je moet overtuigen van de geweldigheid van je park
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 19:35 ]
Dit is alleen maar beter!Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 19:17:
[...]
welk deel van 'zeer verbeterde intelligentere gasten' begrijp je niet?
---Edit---
- Backwards compatitable with RCT1 and RCT2 Tracks
Wow, Gaaf, like, ik ga mijn a+ rated achtbanen eens zelfs berijden! omfg, dit spel moet ik spelen.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Ik zag zelfs een Afterburner en Spaceroller!
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Verwijderd
Reken maar nergens op, 10 tegen 1 dat het hier gewoon 49,95 wordt.Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 20:12:
$70 in Australie is overigens omgerekend........
€40
schappelijk prijsje lijkt me
Ziet er trouwens wel
Damn dit word ook een leuke titel
Extreme overkill rides here i come

Verwijderd
Hoe kan je het na al die screens, video's en specs nou nog vergelijken met TP?Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 20:17:
[...]
Reken maar nergens op, 10 tegen 1 dat het hier gewoon 49,95 wordt.
Ziet er trouwens weluit, echt geweldig
Nu hopen dat het geen TP wordt.
Je kan duidelijk zien dat 3/4 uitgezoomd hetzelfde beeld opleverd als RCT2 maar dan met 3d figuren en omgeving
Verwijderd
Is waar, maar ingezoomd lijkt het dan toch wel vervelend veel op TP... Maar ik verwacht niet dat het een mislukking wordt, alles wat die man aanraakt is tot nu toe in goud veranderd (voor zover ik weet), dus dat zal nu ook wel weer gebeuren.Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 20:22:
[...]
Hoe kan je het na al die screens, video's en specs nou nog vergelijken met TP?
Je kan duidelijk zien dat 3/4 uitgezoomd hetzelfde beeld opleverd als RCT2 maar dan met 3d figuren en omgeving
Ik kan niet wachten
Wel een beetje jammer dat 'die man' hier dus net even niet achter zitVerwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 20:30:
[...]
Is waar, maar ingezoomd lijkt het dan toch wel vervelend veel op TP... Maar ik verwacht niet dat het een mislukking wordt, alles wat die man aanraakt is tot nu toe in goud veranderd (voor zover ik weet), dus dat zal nu ook wel weer gebeuren.
Ik kan niet wachten
Maar ik heb er ook wel vertrouwen in dat dit goed gaat komen, het ziet er erg speelbaar uit in ieder geval.
Hij zit er dan wel niet 'fysiek' achter, maar voor zover ik weet gebeurt er niets zonder zijn goedkeuring/toestemming... Zelfs op z'n eigen site vermeldt hij dat hij samenwerkt met Frontier Developments aan RCT3.Vincent Bovelander schreef op 20 mei 2004 @ 21:02:
[...]
Wel een beetje jammer dat 'die man' hier dus net even niet achter zit
Maar ik heb er ook wel vertrouwen in dat dit goed gaat komen, het ziet er erg speelbaar uit in ieder geval.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Dan vraag ik me af in welke vorm. Krijg je vuurwerk als je het level hebt uitgespeeld, als een celebrity hebt ontvangen, of kan je vuurwerk afsteken wanneer jij dat wilt.- Vuurwerk
Zolang die mijn rollercoasters maar niet slopen vindt ik het goed.- Simcity rampen (Aardbevingen, monsters, vuur, rook en onweersbuien) die intense emoties oproepen bij je gasten
Heb nog een paar hele gave achtbanen liggen. Let's import them in RCT3- Backwards compatitable with RCT1 and RCT2 Tracks
President Bush in je park. Als dat maar geen terroristische aanslag oplevert.- Rol een rode loper uit en ontvang celebrity guests die je moet overtuigen van de geweldigheid van je park
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
http://www.gamer.nl/nieuws/22149
Het is eigenlijk wel erg dat je zin in iets hebt na de zomer

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 01:43 ]
kan niet wachten
traktor scratch!
Verwijderd

want hoe meer achtbanen hoe zwaarder het wordt zeg maar wat wel ten koste moet gaan van de prestatie...
* HaterFrame krijgt nu al zin in die game
I am the great Cornholio!
Goed voor nog ontelbare uurtjes speelplezier
Ik vond de filmpjes erg tof, moet je denken dat je dat zelf straks allemala kan gaan bouwen en bereiden
Cons:::BB4E
Besturings interface zag er allemaal gelikt uit
Bump mapping in dit spel... Kan mijn videokaart weer niet
wat heb jij voor prehistorische kaart dan?masser120 schreef op 24 mei 2004 @ 17:42:
Sh*t!
Bump mapping in dit spel... Kan mijn videokaart weer niet
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Gf 0 ofzo?
ATI 1000?
hehe lol,
maarja ziet er onwijs cool uit
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ik denk dat ik wel weet waarom. Ik ken namelijk veel kinderen die het spel spelen en die hebben niet een die-hard uber PC als de meeste gamers.Erkandude schreef op 23 mei 2004 @ 20:06:
De minimum specs is ook niet hoog omdat veel dingen low poly zijn.
wie zegt dat daar op slaatVerwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 19:17:
[...]
welk deel van 'zeer verbeterde intelligentere gasten' begrijp je niet?

i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Nog iets wat me opvalt, kijk eens een minuut naar dit plaatje.

Ze hebben (even schatten) iets van tien models gemaakt met elk 3 skins voor een park waar duizenden mensen rond horen te lopen. Dat is echt zonde.
Ik zie in dat plaatje gewoon 5 keer dezelfde vrouw rondlopen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 13:01 ]
Verwijderd
Hmm ja inderdaad, ziet er niet heel lekker uitVerwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 12:56:
Waarom moet alles tegenwoordig 3d? De achtbanen zien er beter uit in 3d dat geef ik toe maar de poppetjes van Zelda Ocarina Of Time zagen nog beter uit dan de "mensen" die daar rondlopen
[afbeelding]
Ze hebben (even schatten) iets van tien models gemaakt met elk 3 skins voor een park waar duizenden mensen rond horen te lopen. Dat is echt zonde.
Zien er best goed uit, vooral omdat ie er heel veel moet tekenen was het anders niet meer te bolwerken voor de pc.Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 12:56:
Waarom moet alles tegenwoordig 3d? De achtbanen zien er beter uit in 3d dat geef ik toe maar de poppetjes van Zelda Ocarina Of Time zagen nog beter uit dan de "mensen" die daar rondlopen
[afbeelding]
Met die oude rct moest op een gegeven moment ook de mensjes uitvinken tijdens het bouwen aangezien het anders wat stroef liep met honderden mensjes.
Ben iig blij dat ze waarschijnlijk een goede balanse hebben gevonden kwa grafische kwaliteit van atracties (mooi) en mensjes (redelijk).
Ik heb eigenlijk nog geen kotsende mensjes gezien.
[ Voor 4% gewijzigd door Sunrise op 03-07-2004 13:18 ]
Verwijderd
maybe wel de leukste feature in et hele speltijn.online schreef op 03 juli 2004 @ 12:27:
He leuk, we kunnen straks ook onze eigen vuurwerkshows maken. Nieuwsberichtje op Gamer.nl: http://www.gamer.nl/nieuws/22612
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
woei dat filmpje dat je eerst op die site te zien krijgt is vet
Zag ik nou een EHBO-kruis in dat filmpje!Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 14:57:
[...]
woei dat filmpje dat je eerst op die site te zien krijgt is vetslechte kwaliteit maar wel vet
Dus je kan ook EHBO huisjes maken. LOL.
Dat kon je ook al in RCT2Rakkerzero schreef op 03 juli 2004 @ 16:24:
[...]
Zag ik nou een EHBO-kruis in dat filmpje!
Dus je kan ook EHBO huisjes maken. LOL.
Heb RCT2 eigenlijk niet gespeeld, omdat dit ver hetzelfde is als deel 1. Vandaar deze opmerking.Mr_UnAnimouS schreef op 03 juli 2004 @ 17:08:
[...]
Dat kon je ook al in RCT2. Die functioneerden voor het beter maken van misselijke mensen
.
Maar kewle filmpjes. Ben ik btw de enige die het opvalt alsof het lijkt dat de rollercoasters iets te snel lopen?
misschien om meer beeldmateriaal te laten zien...
Overigens vind ik het vuurwerk echt belachelijk mooi
hier:
http://www.atari.com/roll....php?page=videos&video=on
Verwijderd
Er wordt vermeld dat je in je attracties kunt, maar hoe zou ik me dat moeten voorstellen? Ik bedoel, het mooiste lijkt me dat je zelf je park door kunt lopen en gewoon een ingang van een attractie binnen kunt lopen. Het lijkt me echt gaaf dat je gewoon bij de ingang van je park terecht komt en zelf het hele park door kunt wandelen en onderweg foto's (screenshots) maken ofzo
Hier kon uw advertentie staan
Verwijderd
Ook de specs vallen wel mee, ondanks dat het low-poly modellen zijn had ik wel verwacht door die massieve aantallen ze veel hoger lagen. (recommended 2 ghz ofzo) Nouja, nu nog ff wachten dus
Screenshots? Filmpjes zal je bedoelen! Een filmpje van een achtbaan zegt tig keer meer dan een stilstaand beeldje!Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 09:59:
trouwens, wat ik mij nou afvraag...
Er wordt vermeld dat je in je attracties kunt, maar hoe zou ik me dat moeten voorstellen? Ik bedoel, het mooiste lijkt me dat je zelf je park door kunt lopen en gewoon een ingang van een attractie binnen kunt lopen. Het lijkt me echt gaaf dat je gewoon bij de ingang van je park terecht komt en zelf het hele park door kunt wandelen en onderweg foto's (screenshots) maken ofzo
topic mag wel blijven leven van mij hoor
http://www.jeuxvideo.com/news/2004/00009852.htm
onderaan weer aantal nieuwe screens
traktor scratch!
Verwijderd

Het spel wordt steeds mooier.
Ik begin ook wel zin zin te krijgen in het spel. Releasedatum!?.....
Alleen de mensen zien er nog verneukt uit. Een mooie texture erop plakken zou het oplossen denk.
Plaatje werkt niet echtCJ schreef op 16 augustus 2004 @ 15:27:
[...]
Dat is een variatie op de Tilt Coaster van Vekoma (dus van Nederlandse makelijk):
[afbeelding]
Volgens Bol.com komt RCT3 uit op 31 oktober 2004Rakkerzero schreef op 16 augustus 2004 @ 12:19:
Dit vind ik nou een vette achtbaan.
[afbeelding]
Het spel wordt steeds mooier.
Ik begin ook wel zin zin te krijgen in het spel. Releasedatum!?.....
Alleen de mensen zien er nog verneukt uit. Een mooie texture erop plakken zou het oplossen denk.
We see things as we are, not as they are

Tilt coaster... maar vekoma heeft er ook nog een andere variant op dan alleen de tilt!
Deze staat overigens alleen in japan! (Discovery world)
Nou nog hopen op een:
- B&M Dive coaster
- B&M Lay-down
- Vekoma Flying
- Vekoma rocket coaster (Zie Boosterbike @ Toverland & Plannen voor harry potter varienant @ Alton Towers)
[ Voor 29% gewijzigd door Fr0zenFlame op 20-08-2004 14:59 ]
i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero
Wow! Daar zitten een paar hele mooie screenshots tussenR-B schreef op 16 augustus 2004 @ 00:30:
dikke kick!
topic mag wel blijven leven van mij hoor
http://www.jeuxvideo.com/news/2004/00009852.htm
onderaan weer aantal nieuwe screens
Verwijderd
Hmzz, en ik maar denken dat er nieuw nieuws isVerwijderd schreef op 05 september 2004 @ 21:16:
damn zeg, waarom is dat spel niet uit?!! ik krijg spontaan zin om theme park weer eens uit de kast te trekkenik ga de dagen tellen
![]()

Waarom dit spel nog niet uit is; misschien is het nog wel niet klaar

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd

En dat was het goeie van 1 + 2, ze draaiden op elke pc.
Tsja of haal ze op zo'n punt gewoon ff weg als het echt zo moeilijk is om die dingen opnieuw te renderen...tijn.online schreef op 06 september 2004 @ 10:44:
Weet wat je zegt Hidde... In die filmpjes was het me ook al opgevallen, en als je ineens van die boompjes om ziet slaan bij het passeren ervan, dan is dat wel heel erg vreemd hoor. Daar mogen ze best nog wel even wat aan doen.
Deze plek is te koop.
ik heb even een scriptje in elkaar geflanst (letterlijk) om alle plaatjes van die site hierboven te downloaden.
Rollercoaster Tycoon 3 Plaatjes
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Ik hoop dat ze nu er niet voor gekozen hebben om 5 dezelfde rides als 5 aparte rides te gebruiken terwijl er alleen andere coaches zijn. Kun je dan toch beter via het menu een uitzoeken.
En ik hoop op een sandbox mode met alle (!) items, want bij RCT2 werd dit beperkt (tot 128 items/rides ofzo).
Ben erg benieuwd wanneer ik hem kan kopen!
Verwijderd
http://www.gameinformer.c...2-4C84-8D39-5675243B6438}
Foutje
[ Voor 9% gewijzigd door djolaff op 09-09-2004 19:56 ]
Klik hier dus!!!djolaff schreef op 09 september 2004 @ 17:13:
Hier nog wat filmpjes:
http://www.gameinformer.com/News/Media/Media.htm?CS_pid={48AA203E-F2B2-4C84-8D39-5675243B6438}
Verwijderd
Het is te hopen dat ie stuk beter wordt.
13 september 2005 zekerR-B schreef op 09 september 2004 @ 21:16:
hmmz, hoor net van iemand op msn dat de demo 13 september komt
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
nee 2010
Ja anders gingen ze verdwalen bij mijdbzfan schreef op 09 september 2004 @ 22:03:
Wat me opvalt in die filmpjes is dat ze de toegangspaden veel breder maken. In de andere delen was ik gewend op de paden maar 1 hokje dik te maken.

Been there, done that

* nero355 vond het altijd wel een grappig spelletje (Deel 1, de 1ste!!) dat je echt superlang kon spelen op een dag
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Is gamershell betrouwbaar genoeg? Ik zal maar gelijk een link geven naar de bron:
A playable demo for Roller Coaster Tycoon 3 is expected on September 13, Atari announced. Thanks: Blues. The next upcoming installment in the Rollercoaster Tycoon series developed by Chris Sawyer and Frontier Developments will feature new gameplay elements that fans have been asking for, including diversity of guests, group behavior and improved guest AI, assigning music to rides in the park, day and night cycles with weather effects, a park lighting system and more. Also, the Fireworks MixMaster feature allows you to design fireworks displays and choreograph them to the music of your choice - you can use pre-set in-game songs or your own MP3 files.
hoewel ik altijd graag gelijk mag krijgen, ben ik toch blij dat jij het had
lijkt me een hele vette game worden.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
Deel 1 vond ik altijd wel leuk, alleen jammer dat als je een hele coole achtbaan had gemaakt dat ze er dan vaak niet meer indurfden. LoL ik weet nog wel dat me pa iedere dag tot 3+ uur savonds met ze pretpark bezig was en dan zat ie de volgende dag trots te vertellen wat ie allemaal wel niet had gemaakt
Verwijderd
blijkbaar niet; heb je deze al gezien?Karel V schreef op 10 september 2004 @ 12:16:
[...]
Is gamershell betrouwbaar genoeg? Ik zal maar gelijk een link geven naar de bron:
[...]
http://www.ataricommunity...78f45778e&threadid=411257
Het ene moment kletsen ze over 13 september en het andere moment over 20 september.The_Stickie schreef op 13 september 2004 @ 17:55:
[...]
blijkbaar niet; heb je deze al gezien?
http://www.ataricommunity...78f45778e&threadid=411257
Blijkbaar weten ze het zelf nietHi Six Flags P'86!
Atari Germany say, the demo will release on 13th.
http://www.atari.de/newsarchive.php?newsID=184&lastID=
I've translated the information:
Dear coasterfans, the english demoversion of RCT3 will be available at the 13th September. The German demoversion will release shortly. An exact release date is not certain.

http://www.gamer.nl/nieuws/23635
[ Voor 14% gewijzigd door Karel V op 13-09-2004 21:36 ]
Rollercoaster Tycoon 3 cover

Nederlander in België
Hou het legaal, hou het ontopic, en hou het dus interessant voor iedereen.