is er ook een mogelijkheid om die &^#$%#@!#$ tutorial over te slaan??
ik wil direct een beest kiezen want ik weet wel hoe alles werkt
Verwijderd
nee je moet minstand 1x die totorial doen en je wezne training. als bv eens in wereld 3 bent en je hebt zin opnieuw te beginnen omdat je een ander wezen wilt bijvoorbeeld. kun je wel kiezen om of: normale manier te starten, met speel hulp, zonder speel hulp, kies gelijk een wezen, houd je oude wezen. maar je moet met een nieuw profiel minstends 1x tutorial doenVerwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 21:53:
is er ook een mogelijkheid om die &^#$%#@!#$ tutorial over te slaan??
[ Voor 56% gewijzigd door daves2hd op 01-05-2004 22:14 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 22:18 ]
Verwijderd
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 22:51 ]
[ Voor 55% gewijzigd door daves2hd op 01-05-2004 22:54 ]
Verwijderd
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 22:57 ]
zeg een knul, heb je diet laatste screenies van bw2 nog neit gezien. zeg eens is dat dan niet mooi? die mensen zijn super met het maken van een top game met lage specsHammerT schreef op 01 mei 2004 @ 22:49:
Aan deze Estimated System Requirements (Subject to Change):
Minimum Specification:
Windows 98/ME/2000/XP,
450mhz processor, 128mb RAM,
800mb Hard Drive Space,
CD or DVD 4x speed drive,
16mb Graphics Card PCI/AGP,
Direct3D 3D accelerator,
Direct X 8, Keyboard & Mouse.
Lijkt mij dat het grafisch niet super mooi wordt
[ Voor 9% gewijzigd door daves2hd op 01-05-2004 22:58 ]
Verwijderd
ehheeh wat een leuke jeweet wel... ben effe de naam kwijt zo'n nep bericht om opschudding te veroorzaken, en geloof die site's nou maar niet het moet maar van de makers zelf komen.HammerT schreef op 01 mei 2004 @ 22:49:
Aan deze Estimated System Requirements (Subject to Change):
Minimum Specification:
Windows 98/ME/2000/XP,
450mhz processor, 128mb RAM,
800mb Hard Drive Space,
CD or DVD 4x speed drive,
16mb Graphics Card PCI/AGP,
Direct3D 3D accelerator,
Direct X 8, Keyboard & Mouse.
Lijkt mij dat het grafisch niet super mooi wordt
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 23:06 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 23:27 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 23:53 ]
Verwijderd
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2004 00:15 ]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is het onmogelijk voor je wezen om de extreme megaknal volledig te leren.Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 00:14:
Zit jij ook inde top 40 of niet
whahawhawhawwaarom wilt me beest geen mulite megaknal uitvoeren
volgens mij ben ik een bestand vergeten om mee te kopieren
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
je zegt het eigenlijk zelf alBlade_V schreef op 02 mei 2004 @ 11:35:
Ik weet dat dit eigenlijk in spv moet, maar ik vraag het toch maar hier
Als ik B&W opstart, dan is alles bij mij zwart, en als ik eenmaal het beginfilmpje krijg is alles zwart behalve de bomen
Iemand enig idee? drivers ofzo?
update, en nieuwe drivers proberen. werkte bij mij en andere ook dus.Blade_V schreef op 02 mei 2004 @ 11:35:
Ik weet dat dit eigenlijk in spv moet, maar ik vraag het toch maar hier
Als ik B&W opstart, dan is alles bij mij zwart, en als ik eenmaal het beginfilmpje krijg is alles zwart behalve de bomen
Iemand enig idee? drivers ofzo?
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2004 14:01 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2004 18:50 ]
Deze heb ik vroeger gebruikt, ook erg fijn!Builder Trainer by Zerachin
Type: sandbox
BWMap's own Zerachin has realeased his first new map, a sandbox created for us "construction-worker" good gods. All good miracles are supplied in the center of the map, and your workshop and village store are, quite literally, filled to the brim with resources. Also, there are two neutral twon to practice conversion with your creature.
Verwijderd
nou ik leer hem een wonder en dan maak ik hem vast aan iets aan een huis of zo iets, met de riem van des boosheidshuogg schreef op 02 mei 2004 @ 18:49:
Ben vandaag ook maar weer eens gaan spelen, maar ben er 100% uit.
Kan iemand even tips geven in het begin met je wezen dingen leren? Want dat beest van mij schopt nu alleen maar tegen dingen aan hoe hard ik hem ook straf daarvoor.
Goede god........Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 18:56:
[...]
nou ik leer hem een wonder en dan maak ik hem vast aan iets aan een huis of zo iets, met de riem van des boosheidhoezo geen verboden middelen in een riem
en dan met je hand boven je wezen, en als er staat je wezen is boos. Ga je hem aaien en hupl hij gebruikt de wonder en oh mensen laat je wezen als laaste de megaknal leren dan gebruikt hij hem vaker
Verwijderd
Ja maar ik bedoel dus echt aan het begin, hoe leer ik m'n wezen zeg maar voor de dorpelingen te zorgen, extra boeren maken als het dorp dat wil enzo.Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 19:04:
ja dat wel want het is toch een lege dorp waar ik al tijd oefend, ik pak altijd me villagers en plaats ze in een andere dorp of ik val me vijand aan!
Verwijderd
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2004 19:26 ]
welke wezen heb je als eerst...shuogg schreef op 02 mei 2004 @ 18:49:
Ben vandaag ook maar weer eens gaan spelen, maar ben er 100% uit.
Kan iemand even tips geven in het begin met je wezen dingen leren? Want dat beest van mij schopt nu alleen maar tegen dingen aan hoe hard ik hem ook straf daarvoor.
[ Voor 54% gewijzigd door daves2hd op 02-05-2004 20:10 ]
[ Voor 68% gewijzigd door daves2hd op 02-05-2004 20:17 ]
Verwijderd
hoe zien die er uit dan? want er zijn meerdere soorten paddenstoelen..daves2hd schreef op 02 mei 2004 @ 20:14:
MUHAHA, mega knal done. eindelijk pff :P> nu nog de rest
iemand ooit welleens goed opgelet? die paarse paddestoelen laat je je wezen een klein stukje mee groeien. voor ze maar eens aan h'm en je ziet h'm nig echt een kleinstukje groter worden ook!
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
Sja ik zou wel willen, maar m'n wezen kent nog geen spellsdaves2hd schreef op 02 mei 2004 @ 22:48:
nou de paarse paddestoelen. kijk maar op skirmish map tegen 1 god. die in het midden. zal even kijken of ik er een plaatje van kan vinden voor je. [afbeelding] deze bedoel ik ermee. ze zijn op een helehoop maps te vinden. eigenlijk allemaal, als je maar goed zoekt. net een potje tegen ace gedaan. alleen z'n comp is brak dus ging fout. halvewegen inneens wassie weg. wel leuk. me tijdelijke aapie heeft zijn monster van een tijger bang weten te maken en neer weten te casten toch ?. morgen misschien met meer mensen is ook leuk
en, hij kan wel spul in de dorps winkel gooien en mensen die moe zijn naar huis brengen word hij ook goed vanshuogg schreef op 02 mei 2004 @ 22:54:
[...]
Sja ik zou wel willen, maar m'n wezen kent nog geen spells
En is net een half uur oud
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2004 23:39 ]
Ja en 1 vuurbal en hij is dooddaves2hd schreef op 02 mei 2004 @ 23:04:
[...]
en, hij kan wel spul in de dorps winkel gooien en mensen die moe zijn naar huis brengen word hij ook goed van
Verwijderd
we hebben toestemming van de topic starter gekregen. omdat er eigenlijk niet zoveel mensen zijn die dit spelen. en het al een wat ouder spel is lijkt mij dit ook onodig gezien bw2 nog niet uit is. en als iets iets nieuws over te lezen of te zien valt dit ook aan bod komt. de afspraak is ook als bw2 uit is daarover te praten, maar dat sprekt voor zich..... nieuw topic.............nee dus niet nodig. maar bedankt voor je aanbodVerwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 01:11:
Jullie hebben het nu volgens mij allemaal over black & white 1 terwijl dit toch het black & white 2-topic is.
Is het misschien niet verstandig om een nieuw B&W1 topic te maken of te kicken?
't is toch niet de bedoeling dat je in combat gaat maar je met je eigen dorp bezig houd en een paar neutrale over neemt. puur als creature training....:9. als je wezen genoeg is getrained en heeft geleerd stop je gewoon en ga je verder in spingplelayer. alleen je wezen is nu zoals je het wilde
[ Voor 8% gewijzigd door daves2hd op 03-05-2004 02:05 ]
-- Altijd blijven prutsen --
ik ben van plan een mIRC kannaal op te zetten als iedereen daarheen gaat voor b&w dan zou 't hier stil moeten wordenFoggyFreek schreef op 03 mei 2004 @ 02:49:
daves2hd, nu de E3 eraan komt, misschien is het even handiger om het topic over te hevelen naar een van de 1000 B&W1 topics.Deze ff schoon houden en klaarmaken voor de E3!
[ Voor 44% gewijzigd door daves2hd op 31-05-2004 18:09 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Screenshots |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
YepWJP schreef op 15 mei 2004 @ 09:22:
hebben jullie het filmpje van de dansende koe al gezien? (anders zoek ik hem weer even op)
dansend? nog niet gegzien. wel eetnje gezien waar hij een aantal dingen doet. zoals uitdagen. spelen met z'n uier en vliegen met z'n oortjesWJP schreef op 15 mei 2004 @ 09:22:
hebben jullie het filmpje van de dansende koe al gezien? (anders zoek ik hem weer even op)
Verwijderd
Unser Anbieter hat derzeit Probleme mit dem Datenbank-Server. Wir bitten, diesen Ausfall zu entschuldigen.daves2hd schreef op 24 juni 2004 @ 01:48:
jah daar ben ik weer, ben aan het rond snuffelen geweest en ik zag dit kijk alle 6 de pagina's maar staan mooie en leuke screenies van consepeten en dingen, aantal zijn al bekend en een hoop ook weer niet. staat iig wel leuk spul.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door UltraR-pc op 18-09-2004 15:53 ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 17:05 ]
Hmm, ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n mooi screenshot. Net een schilderij man.Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 17:04:
[afbeelding]
Ok...nou DAT ziet er indrukwekkend uit! [afbeelding] Moet je voorstellen als die 2 met elkaar liggen te rollebollen in het stadscentrum! (In BW1 ging ALLES plat, inclusief de framerate hehe)
Ook heel erg cool btw dat screenshot waar die aap 'ff 'een half leger wegtrapt.![]()
Kortom..dit word leuk...
.
Verwijderd
Ik bedoelde meer de manier waarop die 2 beesten met elkaar vechten, geen simpele rechte hoeken of trappen meer maar een echte knokpartij. Ik heb nog niet eerder gezien dat AI beesten/npc's elkaar echt bij de keel grijpen en tegen de grond werken.. Ik ben ook erg benieuwd wat voor defense actie die wolf hiertegen heeft.UltraR-pc schreef op 18 september 2004 @ 17:27:
[...]
Hmm, ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n mooi screenshot. Net een schilderij man.
Kijk eens op het officiele BnW2 forum, daar staat dat zolang Lionhead geen release date heeft genoemt dat er niet naar gevraagd hoeft te wordenMJ85 schreef op 18 september 2004 @ 20:39:
En er is echt nog niets omtrend een release datum bekend?
de reden waarom dit zo lang duurt is omdat ze het hele spel 3 keer aan het maken zijn dat zelfs low-end systemen het kunnen draaien, vandaar ook die lage specs op de siteDrProctor schreef op 22 september 2004 @ 19:31:
zo mogen wel es opschieten want dit spel is al bekend sinds B&W1
[ Voor 22% gewijzigd door Noob-Saibot op 01-11-2004 11:45 ]
Bron6 Jan 05 It's been a few months since we last caught up with one of the most ambitious games currently in development - RTS/god game Black & White 2 - and as you're about to find out, much has changed and evolved since we last paid it a visit.
For starters, Black & White Studios has totally revamped the game's graphics engine. "The creature's technology employs such things as hair that gets burnt or wet. He can grow from a tiny little guy to a giant monster, his looks change with his alignment and he gets fatter or thinner depending on eating habits," explains Ron Millar, B&W2's lead designer.
But what of the Black & White Studios' promises to also make the world around you reflect your chosen alignment, be it good, neutral or evil?
"If you're evil, then the very ground around you will crack open and grow thorns, while flowers, grass and trees will wither and die. But if you're good, then flowers spring up, trees blossom and life seems to spring from every nook and cranny," comes Ron's reply.
WHAT'S INSIDE
But B&W2's advances aren't all about the aesthetics. Oh no, not by a long shot. As you may have read in the Lionhead Diaries a few issues ago, B&W2 has recently gone through some radical changes. This is particularly true now the team has decided to do away with the game's multiplayer options (though Ron hopes online options will be added further down the line), in order to concentrate on making the single-player game as deep, compelling and entertaining as possible.
One of B&W2's major selling points is its epic battles between the armies of good and evil, including open warfare, siege battles and most exciting of all, armies led by 50ft high creatures.
"The armies are being developed to capture the sort of combat and force of impact that you'd expect to see in a major Hollywood film," promises Ron.
And then there's your creature, which is promising to be infinitely more useful than it was in the first game, as well as much easier to understand and influence. "Your creature is essentially your friend and ally that you teach and nurture or beat and abuse in order to have him do your bidding," explains Ron. "In Black & White 2, your creature acts depending on how you play. If you're a good god and a city builder, he helps you out, defends your city and entertains your villagers. If you're an evil god and a warmonger, the creature acts as your most powerful unit, leading armies into battle. Play as a more neutral god and the creature does a bit of both."
UNDER CONTROL
"One of the biggest complaints from Black & White was that it was hard to teach your creature something. He would go to the toilet on a field and by the time you'd congratulated or punished him, he'd done something else like eaten a villager. Now there's a creature 'mind interface' that enables you to go back into the recent past and, using a simple drag-and-drop interface, tell him what you think is good or bad," says Ron. And as if all of that wasn't enough, you'll also be able to tell what your creature is thinking and feeling thanks to some still under-wraps innovations that enables you to quickly and easily discover exactly what mood your creature's in.
Ron was sadly unable to tell us much about all of the game's other innovations, except that the control interface is set to be far more streamlined and intuitive than before, meaning you can learn how to play the whole game simply from the feedback you receive while playing. Sounds intriguing.
Clearly, Black & White Studios has been feverishly busy over the past year. The downside of all this innovating though, is that it looks like we're still going to have to wait a fair while for the finished product. However, even if only half of these innovations are successfully implemented in the final reckoning, then waiting is something we're more than happy to do.
[ Voor 24% gewijzigd door daves2hd op 05-05-2005 06:30 ]
Godfather Bodybuilding topic reeks
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2005 11:11 ]
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2005 12:57 ]
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Ze mikken op de herfst van dit jaar, maar Lionhead kennende is het in het gunstigste geval met de feestdagen.Koekje schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 09:30:
Ik kan nergens vinden wanneer de game uitkomt (de datum in de TS lijkt mij een beetje outdated)
Erg genoten van deel 1, deel 2 kan alleen maar leuker zijn!
Verwijderd
Dat werdFoggyFreek schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 13:13:
Ik zal de TS snel updaten!
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 00:02 ]
Even bij wijze van warmingup lekker rondschoppen op GoT, it's my favouritedaves2hd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 00:19:
september/october kunnen we BW2 verwachten. hopenlijk komen ze met een nog met een pinned date.
er zijn een hoop kleine interviewtjes waar er wat verteld word over bw2.
Bron: LionHead StudiosThe game will be released in stores on September 30th in the US, and October 7th in Europe. This is official. We are almost finished.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 22:38 ]
even hoog als de minimum systeemeisen van half life 2 ongeveer. echte exacte hebben ze nog niet bekend gemaakt.Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 22:23:
weet iemand all de systeem eisen ?
niet echt. maar er is nogal veel te vinden legaal & illegaal(hoewel niet zo veel)Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 22:17:
Ik begrijp dat jij een beta tester bent of iets dergelijks
[ Voor 59% gewijzigd door daves2hd op 29-08-2005 02:06 ]
Verwijderd
daves2hd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:04:
wisten jullie trouwens dat de evil geweten een vrouw is? wie had dat verwachtpeter zei het in een filmpje
jeez over lelijke meiden gesproken.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 12:29 ]
[ Voor 4% gewijzigd door MrJ op 29-08-2005 12:33 . Reden: typo ]
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 12:55 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq