[PC] Black & White 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.028 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

hoop dat in bw2 je wezen ook kan zwemmen.

opnieuw beginnen aan, hopen dat ik nu wel genoeg tijd voor heb om ergends te komen. stomme tijger wilt alleen nooit mega knal leren :(

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Ik denk niet dat ze kunnen zwemmen, dit in verband met de map groote. Misschien poedelen, dat zou lachen zijn. Ik heb ze al wel heel gaaf zien dansen :D

-- Altijd blijven prutsen --

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

FoggyFreek schreef op 10 december 2003 @ 11:15:
Wat gaaf, je hebt het toen echt uitgespeeld. cool! Wat zijn je verwachtingen van Black & White 2? Vond je Black and White 1 indrukwekkend genoeg om hoge verwachtingen te hebben voor B&W2?
B&W was gewoon leuk. Ik vond B&W 1 echter tikkeltje te simpel. Vooral in die maps waar ik de noorse wonder kon bouwen. Als je eenmaal infinite hout en food hebt is het een kwestie van je begindorp een metropool maken en klaar ben je. Japans wonder erbij en je hoeft je ook om farms geen zorgen meer te maken. Dorpjes met 400+ inwoners waren bij mij vaak regel...

Dan een paar stenen in het centrum plaatsen en wachten tot je mensjes erom heen dansen gaan. Op een gegeven moment gaan die stenen "gloeien", en verschijnt je symbool erboven. Ik noemde ze "prayerstones"... Die zette ik vervolgens in andere dorpen neer. Of je er mensen bang mee maakt door te gooien, of gewoon zachtjes neerlegt: je krijgt er ONTIEGELIJK veel belief voor. Na 2 minuutjes terugleggen in het begindorp voor eenzelfde effect. En ja, dit soort stenen kun je ook door een portal smijten ;)

Forget your fears...
...and want to know more...

• Aetje

Aetje

daves2hd schreef op 10 december 2003 @ 16:41:
hoop dat in bw2 je wezen ook kan zwemmen.

opnieuw beginnen aan, hopen dat ik nu wel genoeg tijd voor heb om ergends te komen. stomme tijger wilt alleen nooit mega knal leren :(
Waarom wil je je tijger in godsnaam die megablast leren? Is ie slecht ofzo? Wil je em dorpen laten vernietigen?

'k vond fireball veel effectiever. Ook in combat... Aapje gooit fireball op enemy, daarna block... en wachten tot je enemy kapotgebrand is. Werkte altijd zeer goed, behalve bij het gevecht van nemesis omdat die z'n beast healt (loste ik altijd op met een goed getimede megablast/4 grootstmogelijke astec wonders -> alles dood >:) ).

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

zijn er nog mensen die de makers van bw2 in "actie" willen zien? http://www.lhtimes.com/ . zijn een aantal camera's bij het bw studio en lh. om de 20 seconden een nieuw beeld. sommigen hebben hun camera soms op stil staan. maar komt omdat het daar dan nacht is en hier dag :). http://boards.bwgame.com/...e14&forumid=34&daysprune= dit is dan het officiele forum van bw. een berg info te vinden aan wezens, persoonlijkheden. wonderen. speelstijlen,ect.

en eerder was gezegt dat ze maar 5 wezens zouden maken voor bw2 (koe, aap, tijger, leeuw en wolf.) maar dit is alweer naar 9 verandert. zoals op het plaatje verder hier naar boven al te zien is de gorilla al bekend. verder heb ik er nog geen andere kunnen vinden. ik denk iniedergeval de schapa en beer. maar dat denk ik maar :)

that's it :9 . leg alvast wat geld weg voor als er een rd is gelijk te kopen geen dag later :D

en het is me van de vakantie gelukt Eindelijk bw uitgespeeld. binnen 3 dagen. heb in 28 totaal wereld 12x gedaan en daarna de rest compleet uitgespeelt. tot de laatste puzzel toe :). Ik ben nu de Enige GoD. :'( . I'm so happy. kan echt niet wachten om weer een neiuw wezen op te leiden inbw2. probeer me kwijl bij te houden :9~

[ Voor 23% gewijzigd door daves2hd op 12-01-2004 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Weer een aantal screenies die ik hier nog niet heb gezien. dus ik denk post maar even wat.

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_231/vortal_pic_115505.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_231/vortal_pic_115504.jpg

Ook even een beeld te geven van ( officieel zou het Black&white-Next Generation gaan heten) maar dat is verandert naa b&w-Titans. hier ben jij als god een soort creature rider. bedoeling is dat jij "op de rug van je wezen" zit en hem bestuurt zegt wat hij doen moet. dorpen overneemt en andere wezens de pan in hakt, koret uitgelgd. er is meer info te halen uit filmpjes en sites. allemaal links te vinden op officiele bw site: www.bwgame.com . hier volgen wat screens. ( alleen beschikbaar voor consoles geloof ik. iniedergeval Xbox en PS2
Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_114/vortal_pic_57101.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_114/vortal_pic_57100.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_114/vortal_pic_57102.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_114/vortal_pic_57103.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_114/vortal_pic_57099.jpg

:9~ meer woorden hoeven toch niet bij deze 2 games O+

[ Voor 23% gewijzigd door daves2hd op 31-03-2004 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
die laatste zijn echt HELE oude screenies, totaal niet representatief. Verder ben ik nogsteeds ERRUG benieuwd naar B&W2, kom maar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

idd, als hij uit is gaan wij online iedereens aars kicken ok? ;)

die screens van Titans zijn idd wel oud. maar eht is maar om een idee te geven. zoals je ziet zit in elke screenie ( behalve land vieuw ). even om indruk te geven dat et echt alleen om je wezen gaat eigenlijk.

http://boards.bwgame.com/...e14&forumid=34&daysprune=

maak een account, log je in en post daar maar raak. bergen info en ideën te vinden. misschien je eigen idee erbij posten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Nu maar hopen dat ze beetje opschieten met B&W2 :/
Zomer is nog ver weg en ik zie het ook nog wel eens uitgestesld worden.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67204

damn dat ziet er geil uit meer kan ik er niet op zeggen behalve dat ik wil dat hij snel uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mei is nu voorspelt. hoop dat hij dit jaar komt. niet snel. want dan gaan ze het weer afraffelen. krijg je weer major veel bugs, kort verhaal. en on afgewerkte graprhics :D. btw dat van mei is een datum gegeven waar ze denken het tot zovere af te hebben qua werelden. verhaal, eninge en scripten. weet iedereen van de neiuwe recorse al? Ore komt erbij voor wapens maken ect. het is niet oneindig veel te vinden op de map maar wel grote getallen.

waarschijnlijk komen de trailers rond maart/april. zelf denk ik nogsteeds dat de game herft uitkomt( oonog gezien het feit dat hij nog in het nl moet worden opgenomen en alle zinnen vertaald moeten worden). :) ze hebben beloofd betere stemmen te nemen dan eerst. bw1 stemmen waren door Ea gekozen. maar ze willen nu zelf de stemmen kiezen want ze willen niet dat ea het weer verpest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

daves2hd schreef op 12 januari 2004 @ 23:21:
even om indruk te geven dat et echt alleen om je wezen gaat eigenlijk.
ben je dan geen god meer?

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

even lezen. zijn van 2 berschillende black&whites screeneies. ik b&w2 ben je gewoon nog een god. en dat andere gaat over Black&white-Titans, daarin ben je nogwel een "god" alleen gaat het niet om jou maar puur om je wezen. als god "betstuur" jij bij wijze van spreken je wezen. ergends tussen die rits screenies staat dat :) helaas is er nog niet veel info over te vinden. ze zijn harder bezig aan bw2 dan aan titans.

maar ze hopen met bw2 een hit te scoren zodat titans slaagt :). bw2 garandeer ik bijna een hit voor mensen die bw1 al gespeeld hebben. en nog vele meer te gaan. het spel word zo goed uitgewerkt. elke dorpeling heeft eigen botten en spieren systeem. net als je wezen dat allemaal mee gaat als hij bijvoorbeeld loopt zie je de spieren ook echt spannen is gezegt en elk haartje beweegt mee. komt geloof ik ook een echt weer systeem in. nu had bw1 al 1 wind richting voor wolken dat afwisselde. maar bw2 waait alles ook echt die kant uit enz. :9~ . als hij uit is en een groep hier op GoT heeft h'm een tijdje kunnen we een 1v1 tournamnet organiseren kijken wie de beste god is en het beste zijn\haar wezen opleid. ( 1tip, good god is machtiger in bw2 dan in bw1. in bw1 had good god geen kans om alleen goed te doen. maar als je echt goed bent in bw2, verhuizen villagers naar jou toe. en legers kunnen door je grote witte stad ge intimideert raken. I'm as good as it gets qua alaiance. je legers gaan zo me deur binnen lopen maar niet om te vechten voor je ;).

hoop alleen niet dat als je een leger archers op je muur zet en die slacht een aankomend leger aan dat ik er evil voor word. anders word het nogal lastig :). kan noet wachten om me mooie goeie Golden Tiger een leger te zien leiden en andere wezens in elkaar te zien stampen :9~ .(btw, je kunt je wezen dan zelfs africhten met een baseball knuppel en een plank met spijker, of aaien met iets zacht :P.)

[ Voor 72% gewijzigd door daves2hd op 13-01-2004 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
WJP schreef op 13 januari 2004 @ 19:08:
[...]

ben je dan geen god meer?
Je bent een soort bestuurder van een wezen zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87819

Hm, ik vond het juist ergens wel jammer dat ik steeds dat wezen moest rondleiden.. duurde zo lang voor die ergens was :P Dat haalt het hele oppermachtige-god-idee weer over de kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Uhm best tof, die veldslagen kunnen best tof worden, ala LOTR Minas Tirith, massiv armies lol. :)
Hopen dat de game beetje lekker draait, want B&W1 beviel me daardoor niet goed. (inmiddels nieuwe pc hoor :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

specs zijn al bekend, het dubbele van bw1 ongeveer.

ik heb geen zin om ff alle plaatjes hier te zetten. klik zelf maar en geniet. let maat eens op de details van mensen, wezens, landschap, balken boven en onderdaan beeld. Klik Hier en genieT!!

[ Voor 76% gewijzigd door daves2hd op 15-01-2004 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Anoniem: 87819 schreef op 13 januari 2004 @ 21:46:
Hm, ik vond het juist ergens wel jammer dat ik steeds dat wezen moest rondleiden.. duurde zo lang voor die ergens was :P Dat haalt het hele oppermachtige-god-idee weer over de kop.
Nooit n teleport miracle gebruikt dus? Beest gebruikt die ook...

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

m'n tijger gebruikte TP alleen als hij zin heeft. soms gaat hij gelijk naar een TP. soms loopt hij helemaal. of pakt hij onderweg inneens een TP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
ik heb ook heel lang Bw1 Gespeeld
Echt vet spel vind ik dat heb het 4x uitgespeeld 2 x gewoon en 2x gecheat :P
met van die maps zodat je alle wonderen hebt :P. of de invloeds feer vergroot
:9~ lijpe screens man

Wat ik wel irri vond was dat je wezen zo Dom was :P
ben er wel in gelsaagd om mijn wezen megaknal te leren :P
maar mn wezen was goed en in gevechten kan ej em niet gebruiken

Ga hem zeker kopen

[ Voor 28% gewijzigd door Timo op 15-01-2004 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/devdiary/january04/bandw23/01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/devdiary/january04/bandw23/02.jpg

ik zou me echt klein voelen naast zulke siege wapons :). kun je echt wezens mee plat krijgen :). zou niet kwaad op me wezen worden als hij die dingen aan ziet komen en hard wegrent :). als je zo een speer in je krijgt ben je behoorlijk doorboord denk ik. ik hoop dat er snel een filmpje van komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracoplasm
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-05 19:47
na al die prachtige screens gaan me handjes echt jeuken, ziet er echt heel erg goed uit, hoop wel dat het rond september uitkomt, alles wordt maar uitgesteld...

9.000wp - Atlantic Explorer V4 270 - Itho Amber 120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

nou, je kunt je nu op geven voor de officiele beta test ( ik raad het voor jullie en mezelf af) omdat je namenlijk zelf alle kosten moet betalen. en beta tests zijn dus in ergends in engeland. reken maar uit kosten voor +- een week daar zijn om te testen zit je al op de 100-200 ponden, +de reis moet je dan nog betalen en eten ook nog, ect.

dus ik denk dat de datum mei toch nog redelijk klopt.

voor mensen die wel in de beta willen komen klik Hier

[ Voor 5% gewijzigd door daves2hd op 16-01-2004 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Ja las het al, maar om nou zelf reiskosten te gaan betalen. Molyneux is de beste games developer ooit imo maar om nou geld te gaan betalen hem te ontmoeten, laat staan veel geld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReallyStupidGuy
  • Laatst online: 10:33
9. So what would I get for testing then?
A beta testing certificate signed by the members of Lionhead Studios is your reward for helping us out - and of course, the opportunity to experience the day to day running of the top development company in the country is also something you will get from your week with us.
Jippie :P

Maar ik heb wel een goed voorgevoel bij deze gamen! Volgens mij waren ze bij B&W1 al van plan om een wereldgame te bouwen, alleen zaten daar een paar zwakke punten bij. Ik heb het idee dat ze nu alles nog mooier en beter gaan maken!

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 20:03
Gigantische kick :P :

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200403/1080288675_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200403/1080288568_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200403/1080288568_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200403/1080288568_3.jpg

Ziet er echt super uit deze screens :9 _/-\o_

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Timocos schreef op 26 maart 2004 @ 09:30:
Gigantische kick :P :

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er echt super uit deze screens :9 _/-\o_
Yummy :9
Kan nu echt niet meer wachten op de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-06 16:04

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Hehe toevallig heb ik B&W zondag weer eens geinstalleerd.

Helaas verveelde het me nu al. Dorpelingen die alleen maar aan het zeuren waren, een creature die na 41238123489014238x voordoen eindelijk een spel begreep etc.

Desalniettemin heb ik B&W #2 al maanden geleden gepre-ordered.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

MrJ -> als je wilt dat je wezen sneller leert moet je een iniligenter wezen nemen. b.v de aap is het snelst lerend. verder MOET je niet naar je dorpenlingen luisteren. jij bent de god, doe wat je wilt. als je wezen groot geneog is kan hij wonderbellen ( vanaf wondersokkels ) pakken. daarmee kan hij ook leren. en soms zelfs sneller dan met het voordoen ( zorg dat je bij dingen leren altijd de riem van wijsheid aan hebt, die touwkleurige. ) deze wondersokkels kun je ook zelf bouwen met een een steiger met 6-steigerwaarde. als je een wonder oplaat ( dus dat het in je hand komt) en boven de sokkel los laat zal het in een bel veranderen. helaas komt het wonder niet trug zoals je zilveren vehalen geschriften. maar moet je opneiw opladen en erop plaatsen. ook kun je als je Alt+2 (tegelijk) indrukt tijd versnellen. en Alt+1 weer normaal en nog een keer naar vertragen. verder pre-oder ik B&W-2 nog niet want er is geen release date. strx komt hij uit terwijl ik net ff nie genoeg heb. als er een release date is dan zal ik h'm waarschijnlijk wel pre-orderen.

waarom geen release date? omdat bw1 door (Ea, eigenlijk nooit af is gekomen. het spel duurde al 3 jaar om te maken en Ea wilde na 3 jaar geld uithalen ipv insteken). nu heeft lionhead en B&W-studios. gezegt. Ea kan de pot op wij gaan een game maken en maken het deze keer ook helemaal af. zoals de meeste weten is aan bw nooit tijd in multiplyer optie gestoken net als in bugs eruit halen. nu willen ze de game kosten wat het kost goed afmaken. en word er pas een release date gegeven wanneer de game 100% af is.

voor mensen die geintereseerd zijn: officiele b&w site : www.bwgame.com
(ook bw1 ) het officiele b&w-2 forum : http://boards.bwgame.com/...e14&forumid=34&daysprune=
extra's en veel info+camera's in bw studios. die op dit moment niet worden ververst want de site is net af, maar het komt eraan als het goed is : http://www.lhtimes.com/

zou FoggyFreek deze plzz in de startpost kunnen adden als hij wilt ( en wat niuewe screenies :D ) we thanQ u verry mutch , ik dan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

I know, ik ben god, maar helaas wordt het net iets te langdradig. Terwijl ik de 1ste keer dat ik speelde tot level 5 gekomen ben (en getroffen door die bug vast zat).

Maar tnx voor de tips, zal het morgen anders nog een een kans geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Ik zal zo snel mogelijk een nieuwe Startpost maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ok niet screenies gevonden!. eindelijk een beetje landschap, wat en lucht te zien. maar nogsteeds is de engine niet af :9. aantal programeurs vervelen zich. zoals de gene die villagers IA programmeerd zat laatst te slapen op z'n werk omdat hij zich verveelde. hij even niets meer te doen :P, nogsteeds willen ze niet kwijt over release dates of welk jaar/kwartaal we de game verwachten kunnen. alleen de game komt uit als tie klaar is en daarme euit :P.
komen ze helaas maar 3 :( :

Afbeeldingslocatie: http://www.pclab.pl/zdjecia/artykuly/pila/ati_tech_days_toronto/bw2-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pclab.pl/zdjecia/artykuly/pila/ati_tech_days_toronto/bw2-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pclab.pl/zdjecia/artykuly/pila/ati_tech_days_toronto/bw2-2.jpg

Original Source: Here!

kort update verhaaltje over nieuwe dingen die ik gelzen heb: je tempel gaat weg je krijg in je hoofdtown zo'n groot gebouw ofzoiets. dat zou het nieuwe idee worden ( staat niet vast )

soldiers worden na een battle dismissed van duty, blijk gezegt te zijn door peter ( ontwerper ). maar betwijfel dit zelf lijkt me wel dat je ze zlef kan dismissen van het leger.

boten komen ZEKER wel voor in het spel als een belangrijk iets. komt zoiezo een missie waar je je volk over de zee/rivier, moet leiden om ze in veiligheid te brengen. over echte warcruisers is nog niet bekend of ze er zullen komen

[ Voor 28% gewijzigd door daves2hd op 23-04-2004 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
:9~
omg ik kan echt totaal niet wachten op deze game ;(
Ik moet die game nu spelen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Geniaal, ik moet echt ff die startpost updaten... doe het echt snel hoor! :) We willen natuurlijk wel nieuwe info met de E3! Kan niet wachten op nieuwe bewegende beelden van B&W2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

shuogg schreef op 23 april 2004 @ 23:50:
:9~
omg ik kan echt totaal niet wachten op deze game ;(
Ik moet die game nu spelen!!
wil het ook graag spelen maar de kans dat die erin zit tussen nu en een halfjaar zijn klein denk ik ;)

ik zal je wel even helpen met startpost. moet nu naar bed maar morgen zoek ik wel even systemspecs op en alle overige zooi zie ik op het forum kan finden :P

[ Voor 22% gewijzigd door daves2hd op 24-04-2004 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ok komt even wat info:
min specs: Revelations included the fact Black & White 2 will support Direct X 9 the minimum PC spec will be Geforce 2MX P3 733 and that it “ will have more Easter eggs than there are bunnies in Britain “. It was also revealed that both villagers and the creature will have much improved AI and so will automatically take care of their own basic needs without any intervention from the player.

emm, als ik nog meer perongelijk tegen kom add ik het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Thanks, ik zal maandag de startpost opnieuw maken. Even deze game in een zonnetje zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

daves2hd schreef op 24 april 2004 @ 14:18:
ok komt even wat info:
min specs: Revelations included the fact Black & White 2 will support Direct X 9 the minimum PC spec will be Geforce 2MX P3 733 and that it “ will have more Easter eggs than there are bunnies in Britain “. It was also revealed that both villagers and the creature will have much improved AI and so will automatically take care of their own basic needs without any intervention from the player.

emm, als ik nog meer perongelijk tegen kom add ik het wel :P
Een GF 2MX :? Dat ding is nog niet eens DX8.0 compatible, ik geloof er niets van dat het runt op een P733 met zo'n crap kaart, op dat systeem kun je B&W I nog niet eens goed draaien :X

edit:
Gamershell geeft vreemde releasedates trouwens:
Release Dates
Today's date 24 April 2004

PC: BLACK & WHITE 2 14 October 2004 In 173 day(s)
PC: BLACK & WHITE 2 17 June 2004 In 54 day(s)

De bovenste is van de US, de onderste van Australië (link)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 24-04-2004 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:10
Anoniem: 34169 schreef op 24 april 2004 @ 17:11:
[...]
Een GF 2MX :? Dat ding is nog niet eens DX8.0 compatible, ik geloof er niets van dat het runt op een P733 met zo'n crap kaart, op dat systeem kun je B&W I nog niet eens goed draaien :X
Met minimale systeemeisen bedoelen ze dan ook alleen maar dat het op zal starten en dat je kan spelen, niet dat je het goed kan spelen. En een Geforce 2 MX is zeker wel DX8.0 compatible, dat hij er niet voor gemaakt is betekend niet dat ie er niet mee overweg kan.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Anoniem: 34169 schreef op 24 april 2004 @ 17:11:
[...]

edit:
Gamershell geeft vreemde releasedates trouwens:
Release Dates
Today's date 24 April 2004

PC: BLACK & WHITE 2 14 October 2004 In 173 day(s)
PC: BLACK & WHITE 2 17 June 2004 In 54 day(s)

De bovenste is van de US, de onderste van Australië (link)
More likely 14 October 2005, en dat mag ook best, wil dit spel Black & White 1 overtreffen dan zal daar waarschijnlijk flink tijd in gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

nogmaals er is GEEN release date. alleen een aantal dates waar ze ongeveer denken de game af te krijgen. maar voorlopig GEEN release dates :). wat er waar ook staat is allemaal zooi die ze zelf verzinnen. als er een release date op bw site zelf staat geloof ik het pas :P.

Ok everyone, we have gone through this many times before and I just wanted to make it clear to everyone out there. There is no release date at all. You will see many people out there making predictions on when the date of release is. All of them are wrong. I don’t care what mag you are looking at. I don’t care who is preselling the game online. Not a single one of those mags and sites are official B&W info sites.

bron : dit hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dartbord
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 11:59
kijk dat soort info hebben we iets aan! dit spel gaat zeker harten breken, ziet er super tof uit, kan niet w88 tot het er is. Ik vond mn tiger altijd zo stoer rondhuppelen met stenen en bomen enzo :D :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

December schreef op 24 april 2004 @ 17:12:
[...]
Met minimale systeemeisen bedoelen ze dan ook alleen maar dat het op zal starten en dat je kan spelen, niet dat je het goed kan spelen. En een Geforce 2 MX is zeker wel DX8.0 compatible, dat hij er niet voor gemaakt is betekend niet dat ie er niet mee overweg kan.
Op die manier wel, maar hij ondersteund niet hardwarematig 8.0. De nature scene uit 3DMark 2001 zul je bijvoorbeeld niet kunnen draaien met een MX. Ik kan het weten, ik heb er zelf nog een gehad :X
Zelfs als minimum lijkt het me nog weinig trouwens, een framerate bestaat dan niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 25-04-2004 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

dit staat op de officiele bw site zelf. dus het zal wel zo zijn, anders op de E3 wachten daar zullen ze er vadt wel op trug komen ;)

verder scroll naar boven ik heb al meerdere malen info sites gepost ;)

nogmaals dan:
officiele BW site

Het BW forum <-- heel veel info

LH times <-- af en toe nieuws. en wabcams die af en toe werken kun je in bw studios kijken

verder als je iets wilt weten kun je altijd vragen de kans dat iemand hier ergends erover gelezen heeft is er dus :+...

[ Voor 14% gewijzigd door daves2hd op 25-04-2004 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Startpost geupdate: Zal toevoegingen blijven maken natuurlijk :) Black and White 2 zal uiteraard ook op de E3 te vinden zijn!

Ben erg benieuwd naar hoge kwaliteit shots van het landschap. Zou ook erg graag willen zien hoe het hele leger gebeuren in zijn werk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99691

Tja we zullen zien hoe die word. Ik haal hem teminste niet gelijk, maar bekijk wel eerst een demotje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

_/-\o_ dank voor de nieuwe startpost _/-\o_ .
nog ff iets om te adden: alle BW2 filmpjes tot nu toe staat daar zo'n beetje :P. kijk ze allemaal :D
en dan presenteer ik jullie nu de screenies voor vandaag ;)
sommige zijn wat ouder andere weer neiuw :P
Afbeeldingslocatie: http://www.planetlionhead.com/screenshot/bw2/026.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.planetlionhead.com/screenshot/bw2/039.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.planetlionhead.com/screenshot/bw2/025.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.planetlionhead.com/screenshot/bw2/024.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.planetlionhead.com/screenshot/bw2/023.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.planetlionhead.com/screenshot/bw2/022.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.planetlionhead.com/screenshot/bw2/018.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.planetlionhead.com/screenshot/bw2/006.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.planetlionhead.com/screenshot/bw2/042.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door daves2hd op 28-04-2004 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-06 15:17
Kijk nu, Isengard.

Ik vind vooral die haar-shader die ze gebruiken erg gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

hoop dat ze een aantal 3d moddeling bugs ook weghalen bij bw1 had ik soms dat m'n wezen z'n hand door z'n hoofd ging als tie op z'n kop wilde slaan. zie je dus z'n hand in z'n hoofd :P. of dat z'n ogen compleet flippen, door z'n mond heen kijken en zien wat achter h'm staat. :P hebben ze nooit de tijd gehad om die bugs weg te halen. stomm EA-studios ookaltijd, gelukkig weigert bw studios nu de game uit te geven tot hij 100% af is.

owjah. voor de mensen die zich nog af vroegen. komt hij hier weer in het nl of komt tie deze keer wel in het engels hier... hier word hij waarschijnlijk weer alleen Nederlands gesproken verkocht. wel met hele andere stemmen dan vorige keer want in bw1 was het eigenlijk 3x niets met die stemmen ( ook weer door EA uitgekozen ) maar Peter Molyneux komt nu zelf de insprekers uitzoeken heeft tie beloofd :9. wel zal er waarschijnlijk weer een patch voor komen dat je bw2 ook engels talig kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:16

ye-roon

knaak

hmmz

dit spel lijkt me wel cool :)

vond BenW 1 ook altijd leuk om te doen, al was dat af en toe zooooo bugged dat saves herladen en herladen werd.

Zou dit spel wel willen spelen, als ik maar wel me Paardje weer kan spelen. Eenhoorn als ie goed is 4 teh win :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

daves2hd schreef op 26 april 2004 @ 16:47:
hoop dat ze een aantal 3d moddeling bugs ook weghalen bij bw1 had ik soms dat m'n wezen z'n hand door z'n hoofd ging als tie op z'n kop wilde slaan. zie je dus z'n hand in z'n hoofd :P. of dat z'n ogen compleet flippen, door z'n mond heen kijken en zien wat achter h'm staat. :P hebben ze nooit de tijd gehad om die bugs weg te halen. stomm EA-studios ookaltijd, gelukkig weigert bw studios nu de game uit te geven tot hij 100% af is.

owjah. voor de mensen die zich nog af vroegen. komt hij hier weer in het nl of komt tie deze keer wel in het engels hier... hier word hij waarschijnlijk weer alleen Nederlands gesproken verkocht. wel met hele andere stemmen dan vorige keer want in bw1 was het eigenlijk 3x niets met die stemmen ( ook weer door EA uitgekozen ) maar Peter Molyneux komt nu zelf de insprekers uitzoeken heeft tie beloofd :9. wel zal er waarschijnlijk weer een patch voor komen dat je bw2 ook engels talig kan spelen.
Om deze reden haal ik 75% van mijn games via amazon.co.uk.

Zo heb je altijd de ENG versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op 26 april 2004 @ 16:47:
Ik denk op de een of andere manier dat ie ook wel met Engelse optie komt.
Bij B&W was het zo, dat ze het spel op 2 cd's hadden moeten zetten als ze meerdere talen hadden gewild. Ik denk dat B&W II sowieso niet op één CD past, en dat dus het hele probleem er niet is. Het lijkt me sterk dat het maar nét op 2 of 3 (of 4) CD's past, zodat er geen Engelse spraak meer bijkan.

Oja, misschien ook leuk om te weten: De tutorial is niet verplicht in dit deel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Anoniem: 34169 schreef op 26 april 2004 @ 18:02:
[...]

Oja, misschien ook leuk om te weten: De tutorial is niet verplicht in dit deel :9
_/-\o_ O+

Die tutorial was zoooo irritant.

Naar boven, naar onderen. Zo ja! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

je kunt ook het toetsenbord gebruiken om omhoog en omlaag te kijken ;). ik erger me er allang niet meer aan. maar jah na 7e pogingen uit te spelen ( bij poging 5 gelukt ). de andere 2 keren is m'n beeld verneukt dus kom ik niet eens echt voorbij de hele tutorial... :'( ) erger ik me niet meer aan dat gezeur, doe vrolijk mee :P. ondertussen maar eens een nieuwe driver zoeken die misschien het beeld kan fixen in bw1 :'(, ik wil met m'n tijgertje spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op 26 april 2004 @ 18:41:
je kunt ook het toetsenbord gebruiken om omhoog en omlaag te kijken ;). ik erger me er allang niet meer aan. maar jah na 7e pogingen uit te spelen ( bij poging 5 gelukt ). de andere 2 keren is m'n beeld verneukt dus kom ik niet eens echt voorbij de hele tutorial... :'( ) erger ik me niet meer aan dat gezeur, doe vrolijk mee :P. ondertussen maar eens een nieuwe driver zoeken die misschien het beeld kan fixen in bw1 :'(, ik wil met m'n tijgertje spelen :'(
Jah dit probleem heb ik nu ook :( Allemaal artefacts enzo. Ik ga het nu nog maar eens installeren en kijken trouwens, had net de 1.3 patch eroverheen gegooid, maar dat kan blijkbaar niet als je die glove waar die patch voor is niet hebt :X Ook geen installer meegeleverd, dus ben nu opnieuw bezig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

hahaha, niet echt slim jan ;). welke kaart heb je, en welke driver gebruikje. misschien kunnen we bijde naar dit probleem zoeken :P. ik dacht eerst eraan dat het aan directX 9 nou kunnen liggen maar dit is iniedergeval niet zo want ik heb het met directX 8 ookal. mijn tip voor je reinstall, ha naar www.bwgame.com en klik op bw1. daar kun je de 1.1 downloaden en nog wat extraatjes zoals dat je wezen op muziek reageerd. dat tie happy of bang word bij bepaalde liedjes. of dat je je villagers laat voetballen.

de 1.1 patch is goed genoeg. 1.3 patch is de glove patch en de 1.2 patch is de clan patch maar die versie krijg je vanzelf als het goed is als je online gaat ;). verder verhelpen deze patch's geen bugs of andere problemen

ik zit hier met een Nvidia G-force Ti-4200,.. en me driver kan ik ff niet vinden :P. het komt ook niet door winXP. ik heb niet overclocked en ik wil bw spelen :'( ben nu de nieuwste driver van nvidia.com aan het dloaden..

ik heb het probleem nu opgelost bij mij. heb de nieuwste driver ge download van www.Nvidia.com en nu lijkt het spel weer goed te werken,.. tenminste geen artifecs meer. ik zou zeggen Jan probeer ook ff een aantal drivers te downloaden en te zoeken voor je kaart :P. als je er geen kan vinden post maar welke kaart je hebt help je graag zoeken :+

heerlijk geniet er elk moment, van zelfs de tutorial ;). zit vroolijk mee te pratn met die gozer :9, vind alleen met sabel de wezen trainer zo'n gezeik :+
alleen jammer dat er zo weinig mensen online te zien zijn ( iets betere uitleg nog, 0 mensen om precies te zijn :O. )

[ Voor 43% gewijzigd door daves2hd op 27-04-2004 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
http://www.gamer.nl/nieuws/21770

Nieuwe pics enzo :) Ziet er echt heftig uit, helaas is de resolutie van de pics niet al te geweldig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ondenkte die site ook vandaag op school, alleen geen tijd gehad om te posten ben net thuis :D. hier ff de 6 nieuwe pics:
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200404/1083009764_0.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200404/1083009764_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200404/1083009764_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200404/1083009764_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200404/1083009764_4.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200404/1083009764_5.jpg

Bron: Hier

[ Voor 6% gewijzigd door daves2hd op 27-04-2004 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

ziet er wel rete strak uit :)

zijn er eigenlijk al Diertjes bekend? ik bedoel welke dieren er zeker weten in zitten, of de dieren die in benw zitten ook in benw2 zitten? (laat ik da hopen, givz me my hoirse :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

de gene die ik wel zeker weet zijn: wolf, leeuw, tijger, hoe, aap, beer, gorilla( hoewel ik er de laatste tijd er weinig van hoor of zie)

of er nogmeer beesten in komen te zitten blijft natuurlijk een verassing. het orgienele idee was amar 5 wezens, die ondertussen al op loopt naar 9 blijkt. welke allemaal is nog niet helemaal zeker. alleen word er een hoop gegokt op bw2 forum :)
( bron zie hierboven :) )
Naturally, you as a God are still represented by your only mortal progeny - the massive Creature you raised in the first game. It is possible that you will be able to import parts of your Creature's mind from Black & White, as well as raise an entirely new beast to do your bidding.

kijk ook even op planet_black&white hier staan bijna alle screenies. hier en op gamespy is er ooknog een hoop info over intervieuws en andere dingen te lezen :)

[ Voor 23% gewijzigd door daves2hd op 27-04-2004 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op 26 april 2004 @ 19:57:
hahaha, niet echt slim jan ;). welke kaart heb je, en welke driver gebruikje. misschien kunnen we bijde naar dit probleem zoeken :P. ik dacht eerst eraan dat het aan directX 9 nou kunnen liggen maar dit is iniedergeval niet zo want ik heb het met directX 8 ookal. mijn tip voor je reinstall, ha naar www.bwgame.com en klik op bw1. daar kun je de 1.1 downloaden en nog wat extraatjes zoals dat je wezen op muziek reageerd. dat tie happy of bang word bij bepaalde liedjes. of dat je je villagers laat voetballen.
Die add-ons heb ik al :) Erg leuk. Ik heb nu een Radeon 8500.
de 1.1 patch is goed genoeg. 1.3 patch is de glove patch en de 1.2 patch is de clan patch maar die versie krijg je vanzelf als het goed is als je online gaat ;). verder verhelpen deze patch's geen bugs of andere problemen
Jah, daar kwam ik dus ook achter :X Ik heb nu de 1.1 geïnstalleerd.
ik zit hier met een Nvidia G-force Ti-4200,.. en me driver kan ik ff niet vinden :P. het komt ook niet door winXP. ik heb niet overclocked en ik wil bw spelen :'( ben nu de nieuwste driver van nvidia.com aan het dloaden..

ik heb het probleem nu opgelost bij mij. heb de nieuwste driver ge download van www.Nvidia.com en nu lijkt het spel weer goed te werken,.. tenminste geen artifecs meer. ik zou zeggen Jan probeer ook ff een aantal drivers te downloaden en te zoeken voor je kaart :P. als je er geen kan vinden post maar welke kaart je hebt help je graag zoeken :+
Hm, ik heb het ook opgelost :> Hij werkte meteen weer goed, waarschijnlijk was het ook een driver probleem.
heerlijk geniet er elk moment, van zelfs de tutorial ;). zit vroolijk mee te pratn met die gozer :9, vind alleen met sabel de wezen trainer zo'n gezeik :+
alleen jammer dat er zo weinig mensen online te zien zijn ( iets betere uitleg nog, 0 mensen om precies te zijn :O. )
Nah die tutorial is nog steeds irritant :P Kben nu alweer op eiland 2 :) Maar wanneer moet je verschil kunnen gaan zien tussen goed en slecht :? Ik doe allemaal goeie dingen (heal miracles, opdrachten op de 'white' manier oplossen), maar m'n creature ziet er niet anders uit... En hij blijft zo klein... :X

B&W II ziet er echt :9~ uit. Jammer dat ie pas in de herfst komt :'( Ik hoop wel dat je creature wat slimmer wordt deze keer.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 27-04-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
[b]daves2hd schreef op 27 april 2004 @ 17:58:

It is possible that you will be able to import parts of your Creature's mind from Black & White, as well as raise an entirely new beast to do your bidding.
/me Instaleerd snel B&W 1 weer en maakt een 1337 beest die alles kan :*) :D

Ik heb eigelijk wel zin weer in deel 1 maarja die tutorial weerhoudt me ervan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Timocos schreef op 27 april 2004 @ 18:48:
[...]

/me Instaleerd snel B&W 1 weer en maakt een 1337 beest die alles kan :*) :D

Ik heb eigelijk wel zin weer in deel 1 maarja die tutorial weerhoudt me ervan :/
Ze hebben het over z'n MIND he, dus dan is je creature wel nog steeds klein :o En dan nog slechts delen, misschien alleen het onderscheid tussen goed en kwaad.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 27-04-2004 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Anoniem: 34169 schreef op 27 april 2004 @ 18:50:
[...]
Ze hebben het over z'n MIND he, dus dan is je creature wel nog steeds klein :o En dan nog slechts delen, misschien alleen het onderscheid tussen goed en kwaad.
Naja een deel is beter dan niks :+ Zou al relax zijn als ie in het begin bliksem en voedsel kon doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Timocos schreef op 27 april 2004 @ 18:55:
[...]

Naja een deel is beter dan niks :+ Zou al relax zijn als ie in het begin bliksem en voedsel kon doen :)
Yep, dat zou gigantisch helpen :), hoef je alleen nog maar de ERTS spell te leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

lijkt erop dat we binnenkort een grote black&white war kunnen houden hier :D. iedereen is het weer aan het installen lijkt wel.

Jan
Nah die tutorial is nog steeds irritant Kben nu alweer op eiland 2 Maar wanneer moet je verschil kunnen gaan zien tussen goed en slecht Ik doe allemaal goeie dingen (heal miracles, opdrachten op de 'white' manier oplossen), maar m'n creature ziet er niet anders uit... En hij blijft zo klein...
jij als god zie je door: tempel word witter en smaller. de punten onderaan gaan de grond in en worden dus uiteindelijk ( moet je echt good voor zijn ;) ) bogen. je hand word lichter "beter" verzorgd. en de dagen worden langer en nachten korter.
bij je wezen kun je het zien die word witter gaat er "liever" uitzien ( geen scherpe tanden en nagels meer. maar als een tam dier ) en gaan glimmen. nog erger dan een credo :)

Timocos --->
Naja een deel is beter dan niks :+ Zou al relax zijn als ie in het begin bliksem en voedsel kon doen :)[/
niet vanaf het begin maar al wel te leren in wereld in. alle 2 :D ( wereld 1 kun je versterkings wonder wezen, voedel, water, bliksem, genezing, verbeterd genezing vinden ) als je voor bliksen gaat kun je maar tot genezing ga je voor genezing kun je later verbeterd leren.

ook mocht je verveeld raken met wachten to b.v je tempel af is met ALT+2 kun je tijd versnellen. en met ALT+1 weer normaal en nog eens vertraagd spelen :P.

en laat je door een tutorial niet wegjaren. de rest van de game maakt het allemal weer goed ;)

[ Voor 3% gewijzigd door daves2hd op 28-04-2004 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104513

hierbij moet nog wel gezegd worden dat het opgroeien van je wezen erg langzaam gaat.. het is niet zo dat je heel snel ziet van "o, die is goed" of "o die is slecht" zo had ik de laatste keer dat ik t speelde een paard en die was goed.. na een tijdje viel het me op dat ie een golf van sterren achter zich aankreeg als ie aan t lopen was.. het gebeurt heel langzaam, maar je zult het na een tijdje merken :)

ik krijg ook opeens weer zin om het te installeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik heb nu net m'n wezen wedden dat tie over een uur helemaal good is, en ik heb nogwel te tijger ;). je hebt het of je hebt het niet *schept heel erg op over z'n bw skills ;)*. ik speel meestal gewoon lekker waar ik zin in heb maar ik raak geobesdeerd met mensen helpen en zorgen dat iedereen healthy is en geen een drop voedel probleem of hout probleem heeft. bij wereld 2 is m'n 1e dorp binnen no time zo m8ig dat ik bij lethis z'n spul kan jatten ;)

ga nu de scroll openen van de ondekkings reizigers. die gasten zijn ZO geweldig met hun liedje :P, ik weet met welk liedje ik de komende maanden in me kop ga zitten :p. in bw2 komen ze ook trug, meer zeg ik er niet over ;)

[ Voor 23% gewijzigd door daves2hd op 27-04-2004 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Nieuwe Screens toegevoegd aan de startpost. Omg wat ziet deze game er geweldig uit. Echt adembenemend. Het zijn allemaal redelijk high-res, dus goed detail. Kijk dat!

Afbeeldingslocatie: http://lionsource.ngz-network.de/blacknwhite2/pictures/screenshots/2004/16.jpgAfbeeldingslocatie: http://lionsource.ngz-network.de/blacknwhite2/pictures/screenshots/2004/17.jpgAfbeeldingslocatie: http://lionsource.ngz-network.de/blacknwhite2/pictures/screenshots/2004/18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lionsource.ngz-network.de/blacknwhite2/pictures/screenshots/2004/19.jpgAfbeeldingslocatie: http://lionsource.ngz-network.de/blacknwhite2/pictures/screenshots/2004/20.jpgAfbeeldingslocatie: http://lionsource.ngz-network.de/blacknwhite2/pictures/screenshots/2004/21.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

owjah, och nu zie ik het. sta net op, ochtend humeurtje keek ff verkeerd, srry ;)

btw weet iemand muziek va bw te vinden? ikwil zooo graag die muziekjes. :P

[ Voor 88% gewijzigd door daves2hd op 28-04-2004 09:09 . Reden: oops ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:10
daves2hd schreef op 28 april 2004 @ 09:01:
[...]

ehhh lieverd,... scrolll eens naar boven ;). ik heb ze al voor je gepost :D
Scroll jij dan ook eens naar boven. Want ik zie totaal geen overeenkomsten tussen deze plaatjes en die jij hebt gepost ;) Op de eerste twee na dan.

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 28-04-2004 09:03 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
daves2hd schreef op 27 april 2004 @ 23:37:
ga nu de scroll openen van de ondekkings reizigers. die gasten zijn ZO geweldig met hun liedje :P, ik weet met welk liedje ik de komende maanden in me kop ga zitten :p. in bw2 komen ze ook trug, meer zeg ik er niet over ;)
En bedankt :|

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
:? Je wil toch niet zeggen dat je dit al een grote spoiler vind he ?? :? :X

Btw die pics hierboven zien er echt strak uit vooral die met die 2 legers die tegenover elkaar staan en met die pijlen :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op 27 april 2004 @ 23:37:
ik heb nu net m'n wezen wedden dat tie over een uur helemaal good is, en ik heb nogwel te tijger ;). je hebt het of je hebt het niet *schept heel erg op over z'n bw skills ;)*. ik speel meestal gewoon lekker waar ik zin in heb maar ik raak geobesdeerd met mensen helpen en zorgen dat iedereen healthy is en geen een drop voedel probleem of hout probleem heeft. bij wereld 2 is m'n 1e dorp binnen no time zo m8ig dat ik bij lethis z'n spul kan jatten ;)
Met maar één dorp :| Sick :) Maar hoe doe je dat dan want ik heb er nu alweer zo'n 4 uur inzitten, maar ik zie niet echt dat m'n tijger albino-achtig wordt (wit=goed) of rechterop gaat lopen, alhoewel dat natuurlijk geleidelijk gaat.
Hoe weet jij dat die gasten terugkomen :? Zit je in de beta ofzo :?
Kwijl @ middelste pic onder :9~

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 28-04-2004 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

je moet je wezen non stop mensen laten helpen. hij draagt ze naar hun huis als ze moe zijn, hij aait ze, hij healt ze, hij helpt ze het hout en voedsel. gewoon door laten gaan met die dingen. maar dan ook non stop :P. komt allemaal goed ;). ik ga ook maar weer eens verder. even wereld 1 uitspelen en dan nog eens wereld 1 maar dan hou ik me huidige wezen, en krijg ik geen speel hulp. dan train ik h'm altijd :D. btw je kunt je wezen ook wonderen leren in schermutselingen spel ( skirmish ) tegen comps. zitten wel een aantal leuke speels tussen om h'm te leren. hij leert daar ook sneller. en van paddestoelen zou je wezen iets sneller groeien. zelf speel ik veel schermistselingenspellen tegen de comp dus m'n wezen wrod daar ook good en leert daar ook een hoop.

hoe ik dat weet van die reizigers, jaaaahhh.... :P weet nog een hoop meer. ;) en nee helaas zit ik niet in de beate test. kost me iets te veel om in engelang een hotel te aan huren en trein of boot kaartjes te kopen ;).

NNNOOOOOÓÓÓÓÓ,.... me wezen heeft die kinderlokker op gefreten :'(. lompe beest staat inneens stil en vreet h'm op nu kan ik geen verveterd genezings wonder in wereld ik krijge. "zucht" en begint met een neiuw wezen :'(. zonder speel hulp kan ooknog gelukkig. 2x in een week word wel te veel :) ach 1 voordeel, ondekkings-reizigers zijn ook weer trug _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door daves2hd op 28-04-2004 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

haha.. ik begin zo ook weer zin te krijgen om het te spelen...

ik ben vorige keer tot het laatste level gekomen... maar dat haalde ik niet omdat m'n dorp werd platgebombardeerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

nog maar eens proberen dan ;).

heeft iemand die onderkkings-reizigers wel eens een schaap gegeven voor vlees zo nee, dit zeggen ze: "een schaap. die kunnen we op vele manieren gebruiken weet u, en de reis duurt lang weet u." mag je raden op wat voor intonatie het gezegt word ;)

[ Voor 3% gewijzigd door daves2hd op 28-04-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey ik heb volgens mij een probleem.
Aan het einde van eiland 2 gooide ik al m'n food/wood in de transporter, maar hierdoor beschouwd iedereen me nu als evil :? Echt gaar, m'n temple is klein en dik (:X) en de bogen krullen omhoog en hebben punten ;(
Niet bepaald wat ik wilde met de account waar ik 'goed' ging spelen :(
Weer overnieuw dus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

hahaha, niet zo slim. je word er niet zo evil van maar denk dat je er te lang mee bezig bent geweest om de dorpswinkels leeg te scrapen :P. tipje om dit te voorkopen. zorg voor een bom noorse mirakels hoe GROTER het mirakel hoe meer kracht hij heeft. hoe meer mirakels hoe meer effect :). het noorse mirakel vergroot de kracht van, hout, voedsel en water wonderen en geeft een boost aan de vis en boerdeijen opbrengst, ook neemt het hoeveelheid hout af die je voor gebouwen nodig hebt.

maar het gaat om die wonderen zorg dat je een aantal mirakels maakt in de towns die het meest in je geloven. waar het mirakel dus het grootst is. dan kun je met een voedsel wonder ookal iets van 10.000 tot over 20.000 food per keer casten ;). ik wereld 4 is het me gelukt om in 1 cast 32.400 food te krijgen. [b] check ook je boekje van bw blz 26,27 voor meer info ;)

als ik einde wereld 2 ben zal ik wel een screenie van me tempel proberen te posten. kun je good zien ;)

[ Voor 6% gewijzigd door daves2hd op 28-04-2004 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op 28 april 2004 @ 17:59:
hahaha, niet zo slim. je word er niet zo evil van maar denk dat je er te lang mee bezig bent geweest om de dorpswinkels leeg te scrapen :P. tipje om dit te voorkopen. zorg voor een bom noorse mirakels hoe GROTER het mirakel hoe meer kracht hij heeft. hoe meer mirakels hoe meer effect :). het noorse mirakel vergroot de kracht van, hout, voedsel en water wonderen en geeft een boost aan de vis en boerdeijen opbrengst, ook neemt het hoeveelheid hout af die je voor gebouwen nodig hebt.

maar het gaat om die wonderen zorg dat je een aantal mirakels maakt in de towns die het meest in je geloven. waar het mirakel dus het grootst is. dan kun je met een voedsel wonder ookal iets van 10.000 tot over 20.000 food per keer casten ;). ik wereld 4 is het me gelukt om in 1 cast 32.400 food te krijgen. [b] check ook je boekje van bw blz 26,27 voor meer info ;)

als ik einde wereld 2 ben zal ik wel een screenie van me tempel proberen te posten. kun je good zien ;)
Hmmm dat is wel :9~ Ik lees de boekjes nooit zo, zeker bij B&W was ik veel te eager om het te spelen...

Edit:
De aap speelt trouwens zwaar irritant, hij loopt continue weg als ik m wat wil laten zien :X

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 28-04-2004 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

haha, dat licht niet aan de aap hoor ;). licht aan je opvoeding van het beest. soms als je bezig bent loopt tie constand naar je hand te staren. aai h'm dan. dan word hij nieuwsgierig als je dingen doet rond hem heen. na deel hiervan is. als je met hem in 1 town werkt en hij is TE nieuws gierig jah. dan wilt tie niet werken blijft hij maar je hand volgen :P. owjah in b&w word je wezen niet echt albino als in de screenies van bw2. hij word wel lichter en veel kleuriger de aap word meer goud. wel rechtoplopen enz. m'n tijgertje heeft bij mij al een lichtelijke good gloed om h'm heen ^^.

zelf nu wereld 1 uitgespeeld. begin nu nog een keer aan wereld 1 om recources voor werelf 2 te kweken en me wezen te trainen en z'n persoonlijkheid af te maken. hij kent bij mij nu : voedsel, water, genezing, verbeterd genezing en bijna 50% versterkings wonder wezen. aan wonderen. versterking af maken en bliksem erbij gooien uit wereld 1 en dan in wereld 3 meer leren. wereld 2 leer ik h'm alleen hout en boswonder meestal. de rest probeer ik uit skirmish te halen. en in wereld 3 ruil ik me tijger voor de aap tijdelijk. leert sneller :P. ff vanalles leren in skirmish en vanuit wereld 3. me tijger trug en verder :P

ik vraag ff toestemming aan foggyfreak of we hier wel over bw1 mogen posten gezien het een bw2 topic is?

[ Voor 20% gewijzigd door daves2hd op 29-04-2004 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey daves2hd, over die artefacts bij B&W, heb jij toevallig XP Home?
Van PlanetBlackAndWhite:
"Will B&W work with Windows XP?"

There have been many efforts made to make XP Home edition and B&W to work properly together to no avail. It seems like XP Professional and B&W likes each other somewhat better, but at this moment there is no guarantee it will actually work flawlessly.
Ik wel, maar ik heb het nu dus wel werkend. Misschien dat verscheidene patches van zowel Lionhead als ATi als MS het probleem gewoon verholpen hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 29-04-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

kun je nou je creature ook trainen in een skirmish game? (en dan weer gebruiken in je singleplayergame) en wat gebeurt er als je die skirmish verliest?

[ Voor 29% gewijzigd door WJP op 29-04-2004 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

bij mij werkt het nu ook goed. heb verder winXP pro.

m'n tijger is weer ultimate good ^^. zelf ben ik ook good me tempel probeerd z'n best te doen wit te worden maar houd het niet goed bij :P, wereld 2 nu. denk dat ik maar ff Lethis mol. en de wonderen wel in wereld 3 leer ofzo :P. wereld 2 is te saai en simpel vind ik altijd. geen agressie van lethis. zat wonderen om te zorgen dat je dorpen niet te kort komen. wereld 3 is nog een beetje uitdaging :P. als m'n broer thuis is zal ik h'm ff vragen screenie van tijger online te plaatsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

WJP schreef op 29 april 2004 @ 15:44:
kun je nou je creature ook trainen in een skirmish game? (en dan weer gebruiken in je singleplayergame) en wat gebeurt er als je die skirmish verliest?
jah alles wat je wezen in skirmish wereld leert, groeit en verandert qua geweten komt allemaal trug in singeplayer game. je creature is overal het zelfde. mp, skirmish en singeplayer. als je verliest... ehh nix denk ik. dan heb je verloren net als je online zou kunnen verliezen. nog eens proberen of optijd op escape rammen ;) :P. let wel op. jij als god krijgt wat je in skirmish doet ook mee. dus als je in singeplayer good bent en in je molt alles en iedereen in skirmish ben je vervolgends ook evil in singleplayer game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

grrrr, ik krijg echt weer zin om te spelen. Me paard hebbik nog wel op een save filetje staan hier.. heeeeeeel goed met een uber Hoorn als Eenhoorn :D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

yay, wereld 3. 40 min. 3 dorpen :P. 2 te gaan ;). lang leve atrifacs... dorpeling blijven dansen :P voor mensen die de artifacs niet kennen. plaats maar een steen bij een dorps totem gaan ze omheen dansen. kan krijgt dat voorwerp dat er ligt aanbiddings kracht. en als je dat in een ander dorp legt krijg je een geloof boost. en gaan ze er zelf omheen dansen dus krijg je steeds meer geloof in dat dorp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

he laten we het is een keer weer allemaal online spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

allemaal in 1 game. dat gaat zeker fout. weet niet of jullie al eens meer online gepseeld hebben of over lan. maar er is aan online in bw1 bar weinig aandacht besteed :P. je krijgt super snel een synchronisatie error :P. vooral met meerdere mensen :P. 't is verser wel leuk. maar dan ben je bv. 2vs2 aan het doen. krijg je een sync error kun je stoppen of doorspelen. iedereen speelt maar ff door... ok jij denk. hmm paars heeft weinig ik bind me wezen aan z'n tempel zodat hij die gaat mollen. maar bij jou is paars enemy en zit rechts.. alleen bij je ally zit je wezen hem te mollen terwijl hij daar rood is. allemaal heel vaag :P. geloof dat ze ondertussen al wel iets eraan gedaan hadden. verder weinig online gespeelt er zijn zo weinig games te vinden . vooral nu helaas.

het is verder wel SUPER om bw online te doen :P. ik moet me wezen eerst aftrainin voordat ik online speel hoorz :P.

[ Voor 9% gewijzigd door daves2hd op 29-04-2004 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ff screenie van m'n wezen en 2 van m'n tempel:

me tijger is good alleen een erg grote kop omdat hij nog wat klein is :P maar als hij emaal groter word word ook dat weer normaal :D. lichter word de tijger niet dit is h'm op z'n goodst
Afbeeldingslocatie: http://www.aapelite.demon.nl/daaf/wezen.JPG

me tempel word nogsteeds lichter en mooier. alleen steeds slomer. moet steeds meer good doen om m'n geweten te veranderen. btw dit zijn screenies wereld 3 :)
Afbeeldingslocatie: http://www.aapelite.demon.nl/daaf/tempel1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.aapelite.demon.nl/daaf/tempel2.JPG

en iemand er iets over te zeggen? :P

[ Voor 6% gewijzigd door daves2hd op 29-04-2004 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op 29 april 2004 @ 22:44:
ff screenie van m'n wezen en 2 van m'n tempel:

me tijger is good alleen een erg grote kop omdat hij nog wat klein is :P maar als hij emaal groter word word ook dat weer normaal :D. lichter word de tijger niet dit is h'm op z'n goodst
[afbeelding]

me tempel word nogsteeds lichter en mooier. alleen steeds slomer. moet steeds meer good doen om m'n geweten te veranderen. btw dit zijn screenies wereld 3 :)
[afbeelding]
[afbeelding]

en iemand er iets over te zeggen? :P
Erg mooi die screens :) Ik snap niet hoe je het doet, ik cast continue food wood en healing miracles maar m'n temple blijft grauw...
Wat is trouwens de alignment van je creature :? Die van mij is nu 0.30 maar hij ziet er nog steeds neutraal uit (aap), aan de hand van de screens van Planet BlackAndWhite. De turtle van Khazar heeft een alignment van 0.40, en daar zie je al wel heel duidelijk dat ie good is.

Oja, nog iets wat zwaar irritant is: M'n creature gebruikt nooit food/wood miracles. In land 1 deed ie dit constant, ook zonder leash, maar in land 2 kan ie het niet meer ofzo. Elke keer dat ik het laat zien staat er weer dat ie het geleerd heeft :X Terwijl hij het dus al 100% beheerst.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 29-04-2004 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

misschien is je wezen er te moe voor. dan zou hij zichzelf tot uitputting casten. casten doet je wezen meestal maar tot 30% vermoeidheid. alleen als je h'm door trained cast hij dan nog :P. maar erg vreemd. die van mij weet nooit op te houden met casten :P. blijft casten tot 89% ofzo. dan laat ik h'm maar stoppen. misschien moet je wat skirmish games doen tegen comps niet om door te spelen en te winnen maar puur ff voor je wezen. daar leert hij ook en gezien je daat mer een half leeg drop begint begint een good wezen meestal te casten om mensen te helpen.

in in wereld 2 trouwends 8 norse mirakels :P ongeveer 50.000 wood per cast. zo neem je tenminste wat mee naar wereld 3 :D. in wereld 3 nu 2 jappanse, 1 indiaanse en 1 asteekse mirakel. ik hou van die dingen :P. heerlijke boosts :P

wereld 3 eigenlijk al klaar. w8 op lethis z'n gesmeek. tijd om ff met de aap te trainen in skirmish :P. na het backuppen van me huidige wezen. het wilt nogal eens voorkomen dat als je een ander wezen neemt dat hij bij het overnemen vast blijft zitten. moet je dus bw afsluiten met ctrl+alt+del. en hou je dat andere wezen en je oude kun je niet trug krijgen ( koe, tijger, aap ) gezien je die 3 alleen in't begin kan kiezen de rest is te halen bij quests of te dloaden. kun je nog altijd trug krijgen :P

btw, is het iemand al opgevallen wat er in me vereeringsplaatsen staat, (hint hint :P) zal ff aligmet wezen opzoeken <--- zoald ik toch al zei. hij is ultimate good ;). +1.00 is de aligment ;).

[ Voor 12% gewijzigd door daves2hd op 30-04-2004 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op 29 april 2004 @ 23:33:
misschien is je wezen er te moe voor. dan zou hij zichzelf tot uitputting casten. casten doet je wezen meestal maar tot 30% vermoeidheid. alleen als je h'm door trained cast hij dan nog :P. maar erg vreemd. die van mij weet nooit op te houden met casten :P. blijft casten tot 89% ofzo. dan laat ik h'm maar stoppen. misschien moet je wat skirmish games doen tegen comps niet om door te spelen en te winnen maar puur ff voor je wezen. daar leert hij ook en gezien je daat mer een half leeg drop begint begint een good wezen meestal te casten om mensen te helpen.
Mijne deed het in wereld 1 wel altijd, nu doet ie het nooit meer, ook niet bij 0% vermoeidheid :( Zoals ik al zei, hij leert het steeds opnieuw als ik het doe, maar hij onthoud het niet ofzo...
in in wereld 2 trouwends 8 norse mirakels :P ongeveer 50.000 wood per cast. zo neem je tenminste wat mee naar wereld 3 :D. in wereld 3 nu 2 jappanse, 1 indiaanse en 1 asteekse mirakel. ik hou van die dingen :P. heerlijke boosts :P
Sick :X Maar toch lang niet alles komt er aan de andere kant uit, of wel :?
wereld 3 eigenlijk al klaar. w8 op lethis z'n gesmeek. tijd om ff met de aap te trainen in skirmish :P. na het backuppen van me huidige wezen. het wilt nogal eens voorkomen dat als je een ander wezen neemt dat hij bij het overnemen vast blijft zitten. moet je dus bw afsluiten met ctrl+alt+del. en hou je dat andere wezen en je oude kun je niet trug krijgen ( koe, tijger, aap ) gezien je die 3 alleen in't begin kan kiezen de rest is te halen bij quests of te dloaden. kun je nog altijd trug krijgen :P
Klote bugs :( Ik heb de 4 downloadable creatures ook, maar die vind ik wat minder.
btw, is het iemand al opgevallen wat er in me vereeringsplaatsen staat, (hint hint :P) zal ff aligmet wezen opzoeken <--- zoald ik toch al zei. hij is ultimate good ;). +1.00 is de aligment ;).
Ehm, bomen :? +1.00 :9 Mijne is 0.30... Begin wereld 2, dat wel, kwas overnieuw begonnen :) Maar mijn eigen alignment blijft nogal achter, wat doe je om die van jou omhoog te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

daves2hd:

ik zie dat je wezen een buik heeft van hier tot tokyo... wat ik altijd dee: ik liet em een steen pakken, (de grootste die hij kon tillen) en dan heen en weer lopen over bepaald gebied. met die steen in handen. na paar keer heen en weer rennen had me wezen een paar armen en benen waar je U tegen zegt en in het geval een een vechter (gorilla/tijger/leeuw) een sixpack :D zag er altijd wel uber uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ye-room --> nee hoor de tijger hoor zo ;). hij heeft 0% vet allee hij is nu op een hoogte waar hij nogal mager id. later kun je pas bij de tijger echt een beetje spier vormen. heb ik weredl 1 al 2 rondjes om het eiland gelopen met een steen in z'n poten ;). niet vergeten dat hij nu amper kracht heeft omdat hij opgesloten zat door lethis he.... en anders kent hij versterkings wonder wel. ook leuk in battle ;) wat jij nu als "buikje" ziet is z'n ribbenkast omdat hij zo mager is.

Jan --> precies bomen en stenen liggen er. als je good bent is dit leuk. want als je je vereerlings plaats versierd zullen mensen die niets te doen hebben en er geen vraag is naar iets ook gaan aanbidden op de vereerings plaats. zonder dat je zelf de totem hoger hoeft te heisen ;). soort lokkertje dus :D. me wezen ik laat h'm af en toe in een dorp staan met de lijn aan ( riem van mededogen, keurige geval :P ). en maar zelden. als ik h'm naar een town laat lopen bind ik h'm meestal niet vast. hij gaat er zelf mensen helpen, casten, farmen, bomen pakken voor hout. en slaapt en eet dan ook uitzich zelf. heeft hij in wereld 1 geleerd door gewoon z'n gang te laten gaan. lukt me altijd. als ik h'm vaast bind help hij ook altijd reuze veel alleen stopt hij niet tot hij neervalt. en als ik h'm in aan een dorps-totem bind die niet van mij is met de riem van wijsheid ( touwriem ) is dat dorp binnen ehh 3-5 min van mij. dan krijgt hij een ego bootst en wilt indruk maken op mensen :P.

inderdaad niet alles gaat mee naar de volgende wereld. vooral voedsel en hout gaan verloren. daarom moet je ook altijd meer erin gooien dan je zou nodighebben. die stenen voor me tempel gaan al sids weredl 1 mee. dus sommige dingen komen er wel altijd door denk ik. ook een leuk truckje voor je als je naar wereld 3 wilt Jan. ik gebruik altijd telepport miracles om de reis tijd van villagers te verkorten. ( word je ook good van ^^) voor je door de wervel wind gaat en al food, wood, enz erin hebt gegooit. alle telepoort miracles weg halen. ( laatste dorp van lethis heeft SUPER veel mensen ) alleen als jij dat dorp hebt heb jij super veel mesen. dan zet je een telepoort wonder bij hun vereerings plaats ( van dat soort). midden ongeveer. en een 2e telepoort wonder net naast het gat van de wervelwind. laat je dat dorp 100% aanbidden. dus vliegen ze naar die telepoort naast de wervelwind. die z voordat ze bij de telepoort zijn opzuigt naar de volgedne wereld. zo begin je dus altijd een dorp met extra mensen. wel handig. kun je veel meer en heb je veel meer invloed al snel ;). let dan echt op genoeg voedsel en hout voor de volgende wereld he ;). tipje voor hout. in stijgers zit veel hout. als je dan grote stijger door de wervelwind gooit. en in de volgende wereld in je dorpswinkel gooit heb je weer een berg hout ( zorg wel wat je hout hebt om je dorps winkel af te vouwen :9 ) en je kunt de stijgers gebruiken voor gebouwen ^^.

't zal oo kwel weer niet he. b&w crashed. gistere ook al toen nog een redelijk korte save erop. maar nu had ik de aap even voor de lol. waarschijnlijk is me tijgertje nu zoek. hoo pvan niet anders moet ik helemaal backup trug halen :'(. heb denk ik door waarom het vandaag al 3x crrashed. is is te veel in de wereld om op te slaan :P. dus hij krijgt het niet allemaal gesaved. tijd om de skirmish wonderen te leren en naar de volgedne wereld te vertrekken :P. of alvast wat mensen erdoor gooien :)

grmbl, stomme beest van lethis is m'n dorp aan het verrot schoppen. en kan niet baatle omdat lethis het de heletijd onderbreekt :\. hij wilt niet neer gaan door vuurballen ect. steek zelf meer in de fik dan ik hem weg krijg :\. geen genade meer voor die knakker lethis gaat eraan ookal heeft hij nog een dorp met 2 mensjes. offer ze wel in zijn pan. word hij evil van en dan neem ik z'n dorp over

[ Voor 25% gewijzigd door daves2hd op 30-04-2004 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Ik vind het prima dat jullie discussieren over BW1 :) Beetje de hype opstarten dacht ik zo, zolang het maar niet te overdreven gaat. En als BW2 er aankomt, wel weer over deze topper gaan praten he! :)

* FoggyFreek @ B-Day lam en gaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Ook al speel ik ohm niet, laat ze fijn doorgaan, vind het vet interessant om te lezen hoe anderen B&W spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

thx foggyfreek :P.
zelf nu skirmsish aan het doen. we wezen MEGA KNAL! aan het leren :P. 31% nu. verder kent hij. aan wonderen. voedsel,hout,water,vuurbal,verbeterd vuurbal (3vuurballen in 1cast ). genezing, verbeterd genezing, bliksem, versterking, boswonder, bijde soorten schild wonderen, stormwonder en volle hemel ( geval dat die vogels rond vliegen ( evil vleermuizen ) ).

skirmish leer ik me wezen ook aanvallen. heb zojuist al 2 dorpen van de comp verhopen van overbevolking en vna de veel voedsel en hout afgeholpen, vuur verspreid zich weet je een dorp kan binnen een paar minuten in de lichte laaien staan ;).

strx nog ff een map vinden waar ik verbeterd blisem kan vinden en verbeterd storm en extreem storm kan leren aan h'm.

zelf blijf ik good :D. steek alleen dorpen in de fik die leeg zijn gemaakt door me wezen. zo word ik niet evil. en me wezen doet zoveel good dst het amper uitmaakt voor z'n geweten :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/wytze.posthumus/stuff/1337.jpg
lol

hoe kan je trouwens zien hoe goed je bent? en je wezen?

[ Voor 20% gewijzigd door WJP op 01-05-2004 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

wat een leif beesje daar op de achtergrond, kijk maar uit dat je 'm niet kwijtraakt in de dorpswinkel ;). je kunt je geweten bekijken door een keer op escape te rammen en dan naar statestieken te gaan, en klik je op numiek weergave onderaan. en bij wezen statestieken kun je dat van je wezen zien. van je zelf kan het eigenlijk niet. want je word geloof ik welke keer dat je het start ge reset :S. of begin nieuwe wereld zo iets igg.

nogsteeds bezig met skirmish games hier :D. wereld 3 loopt constand vast. dus als hij alle wonderen kent uit skirmish dan dump ik alles in no time in de wevelwind. 12 stijgers met stijgerwaarde 8 ;) lang leve hout :D. hoop hout gebouwen en mirakels kan ik er gelijk uit halen.voedsel zie ik nogwel. is zat te vinden in de volgende wereld. iemand heeft een geinaal idee voor me verzonnen. ik kreeg pijn aan me ogen wegends het good zijn. alles word zo kleurig en fel dat alles zonlicht weerkaast. niet echt prettig. dus speel nu met een zonnenbril op :9

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.