you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
-- Altijd blijven prutsen --
B&W was gewoon leuk. Ik vond B&W 1 echter tikkeltje te simpel. Vooral in die maps waar ik de noorse wonder kon bouwen. Als je eenmaal infinite hout en food hebt is het een kwestie van je begindorp een metropool maken en klaar ben je. Japans wonder erbij en je hoeft je ook om farms geen zorgen meer te maken. Dorpjes met 400+ inwoners waren bij mij vaak regel...FoggyFreek schreef op 10 december 2003 @ 11:15:
Wat gaaf, je hebt het toen echt uitgespeeld. cool! Wat zijn je verwachtingen van Black & White 2? Vond je Black and White 1 indrukwekkend genoeg om hoge verwachtingen te hebben voor B&W2?
Dan een paar stenen in het centrum plaatsen en wachten tot je mensjes erom heen dansen gaan. Op een gegeven moment gaan die stenen "gloeien", en verschijnt je symbool erboven. Ik noemde ze "prayerstones"... Die zette ik vervolgens in andere dorpen neer. Of je er mensen bang mee maakt door te gooien, of gewoon zachtjes neerlegt: je krijgt er ONTIEGELIJK veel belief voor. Na 2 minuutjes terugleggen in het begindorp voor eenzelfde effect. En ja, dit soort stenen kun je ook door een portal smijten
Forget your fears...
...and want to know more...
Waarom wil je je tijger in godsnaam die megablast leren? Is ie slecht ofzo? Wil je em dorpen laten vernietigen?daves2hd schreef op 10 december 2003 @ 16:41:
hoop dat in bw2 je wezen ook kan zwemmen.
opnieuw beginnen aan, hopen dat ik nu wel genoeg tijd voor heb om ergends te komen. stomme tijger wilt alleen nooit mega knal leren
'k vond fireball veel effectiever. Ook in combat... Aapje gooit fireball op enemy, daarna block... en wachten tot je enemy kapotgebrand is. Werkte altijd zeer goed, behalve bij het gevecht van nemesis omdat die z'n beast healt (loste ik altijd op met een goed getimede megablast/4 grootstmogelijke astec wonders -> alles dood
Forget your fears...
en eerder was gezegt dat ze maar 5 wezens zouden maken voor bw2 (koe, aap, tijger, leeuw en wolf.) maar dit is alweer naar 9 verandert. zoals op het plaatje verder hier naar boven al te zien is de gorilla al bekend. verder heb ik er nog geen andere kunnen vinden. ik denk iniedergeval de schapa en beer. maar dat denk ik maar
that's it
en het is me van de vakantie gelukt Eindelijk bw uitgespeeld. binnen 3 dagen. heb in 28 totaal wereld 12x gedaan en daarna de rest compleet uitgespeelt. tot de laatste puzzel toe
[ Voor 23% gewijzigd door daves2hd op 12-01-2004 21:41 ]

Ook even een beeld te geven van ( officieel zou het Black&white-Next Generation gaan heten) maar dat is verandert naa b&w-Titans. hier ben jij als god een soort creature rider. bedoeling is dat jij "op de rug van je wezen" zit en hem bestuurt zegt wat hij doen moet. dorpen overneemt en andere wezens de pan in hakt, koret uitgelgd. er is meer info te halen uit filmpjes en sites. allemaal links te vinden op officiele bw site: www.bwgame.com . hier volgen wat screens. ( alleen beschikbaar voor consoles geloof ik. iniedergeval Xbox en PS2

[ Voor 23% gewijzigd door daves2hd op 31-03-2004 12:26 ]
die screens van Titans zijn idd wel oud. maar eht is maar om een idee te geven. zoals je ziet zit in elke screenie ( behalve land vieuw ). even om indruk te geven dat et echt alleen om je wezen gaat eigenlijk.
http://boards.bwgame.com/...e14&forumid=34&daysprune=
maak een account, log je in en post daar maar raak. bergen info en ideën te vinden. misschien je eigen idee erbij posten

Zomer is nog ver weg en ik zie het ook nog wel eens uitgestesld worden.
Anoniem: 67204
waarschijnlijk komen de trailers rond maart/april. zelf denk ik nogsteeds dat de game herft uitkomt( oonog gezien het feit dat hij nog in het nl moet worden opgenomen en alle zinnen vertaald moeten worden).
ben je dan geen god meer?daves2hd schreef op 12 januari 2004 @ 23:21:
even om indruk te geven dat et echt alleen om je wezen gaat eigenlijk.
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
maar ze hopen met bw2 een hit te scoren zodat titans slaagt
hoop alleen niet dat als je een leger archers op je muur zet en die slacht een aankomend leger aan dat ik er evil voor word. anders word het nogal lastig
[ Voor 72% gewijzigd door daves2hd op 13-01-2004 21:06 ]
Je bent een soort bestuurder van een wezen zeg maar.
Anoniem: 87819
Hopen dat de game beetje lekker draait, want B&W1 beviel me daardoor niet goed. (inmiddels nieuwe pc hoor
ik heb geen zin om ff alle plaatjes hier te zetten. klik zelf maar en geniet. let maat eens op de details van mensen, wezens, landschap, balken boven en onderdaan beeld. Klik Hier en genieT!!
[ Voor 76% gewijzigd door daves2hd op 15-01-2004 17:28 ]
Nooit n teleport miracle gebruikt dus? Beest gebruikt die ook...Anoniem: 87819 schreef op 13 januari 2004 @ 21:46:
Hm, ik vond het juist ergens wel jammer dat ik steeds dat wezen moest rondleiden.. duurde zo lang voor die ergens wasDat haalt het hele oppermachtige-god-idee weer over de kop.
Forget your fears...
Echt vet spel vind ik dat heb het 4x uitgespeeld 2 x gewoon en 2x gecheat
met van die maps zodat je alle wonderen hebt
Wat ik wel irri vond was dat je wezen zo Dom was
ben er wel in gelsaagd om mijn wezen megaknal te leren
maar mn wezen was goed en in gevechten kan ej em niet gebruiken
Ga hem zeker kopen
[ Voor 28% gewijzigd door Timo op 15-01-2004 16:54 ]

ik zou me echt klein voelen naast zulke siege wapons
9.000wp - Atlantic Explorer V4 270 - Itho Amber 120
dus ik denk dat de datum mei toch nog redelijk klopt.
voor mensen die wel in de beta willen komen klik Hier
[ Voor 5% gewijzigd door daves2hd op 16-01-2004 07:47 ]
Jippie9. So what would I get for testing then?
A beta testing certificate signed by the members of Lionhead Studios is your reward for helping us out - and of course, the opportunity to experience the day to day running of the top development company in the country is also something you will get from your week with us.
Maar ik heb wel een goed voorgevoel bij deze gamen! Volgens mij waren ze bij B&W1 al van plan om een wereldgame te bouwen, alleen zaten daar een paar zwakke punten bij. Ik heb het idee dat ze nu alles nog mooier en beter gaan maken!
Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.
YummyTimocos schreef op 26 maart 2004 @ 09:30:
Gigantische kick:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er echt super uit deze screens![]()
Kan nu echt niet meer wachten op de game
Helaas verveelde het me nu al. Dorpelingen die alleen maar aan het zeuren waren, een creature die na 41238123489014238x voordoen eindelijk een spel begreep etc.
Desalniettemin heb ik B&W #2 al maanden geleden gepre-ordered.
Godfather Bodybuilding topic reeks
waarom geen release date? omdat bw1 door (Ea, eigenlijk nooit af is gekomen. het spel duurde al 3 jaar om te maken en Ea wilde na 3 jaar geld uithalen ipv insteken). nu heeft lionhead en B&W-studios. gezegt. Ea kan de pot op wij gaan een game maken en maken het deze keer ook helemaal af. zoals de meeste weten is aan bw nooit tijd in multiplyer optie gestoken net als in bugs eruit halen. nu willen ze de game kosten wat het kost goed afmaken. en word er pas een release date gegeven wanneer de game 100% af is.
voor mensen die geintereseerd zijn: officiele b&w site : www.bwgame.com
(ook bw1 ) het officiele b&w-2 forum : http://boards.bwgame.com/...e14&forumid=34&daysprune=
extra's en veel info+camera's in bw studios. die op dit moment niet worden ververst want de site is net af, maar het komt eraan als het goed is : http://www.lhtimes.com/
zou FoggyFreek deze plzz in de startpost kunnen adden als hij wilt ( en wat niuewe screenies
Maar tnx voor de tips, zal het morgen anders nog een een kans geven.
komen ze helaas maar 3

Original Source: Here!
kort update verhaaltje over nieuwe dingen die ik gelzen heb: je tempel gaat weg je krijg in je hoofdtown zo'n groot gebouw ofzoiets. dat zou het nieuwe idee worden ( staat niet vast )
soldiers worden na een battle dismissed van duty, blijk gezegt te zijn door peter ( ontwerper ). maar betwijfel dit zelf lijkt me wel dat je ze zlef kan dismissen van het leger.
boten komen ZEKER wel voor in het spel als een belangrijk iets. komt zoiezo een missie waar je je volk over de zee/rivier, moet leiden om ze in veiligheid te brengen. over echte warcruisers is nog niet bekend of ze er zullen komen
[ Voor 28% gewijzigd door daves2hd op 23-04-2004 23:35 ]
omg ik kan echt totaal niet wachten op deze game
Ik moet die game nu spelen!!
wil het ook graag spelen maar de kans dat die erin zit tussen nu en een halfjaar zijn klein denk ikshuogg schreef op 23 april 2004 @ 23:50:
omg ik kan echt totaal niet wachten op deze game
Ik moet die game nu spelen!!
ik zal je wel even helpen met startpost. moet nu naar bed maar morgen zoek ik wel even systemspecs op en alle overige zooi zie ik op het forum kan finden
[ Voor 22% gewijzigd door daves2hd op 24-04-2004 00:56 ]
min specs: Revelations included the fact Black & White 2 will support Direct X 9 the minimum PC spec will be Geforce 2MX P3 733 and that it “ will have more Easter eggs than there are bunnies in Britain “. It was also revealed that both villagers and the creature will have much improved AI and so will automatically take care of their own basic needs without any intervention from the player.
emm, als ik nog meer perongelijk tegen kom add ik het wel
Anoniem: 34169
Een GF 2MXdaves2hd schreef op 24 april 2004 @ 14:18:
ok komt even wat info:
min specs: Revelations included the fact Black & White 2 will support Direct X 9 the minimum PC spec will be Geforce 2MX P3 733 and that it “ will have more Easter eggs than there are bunnies in Britain “. It was also revealed that both villagers and the creature will have much improved AI and so will automatically take care of their own basic needs without any intervention from the player.
emm, als ik nog meer perongelijk tegen kom add ik het wel

edit:
Gamershell geeft vreemde releasedates trouwens:
Release Dates
Today's date 24 April 2004
PC: BLACK & WHITE 2 14 October 2004 In 173 day(s)
PC: BLACK & WHITE 2 17 June 2004 In 54 day(s)
De bovenste is van de US, de onderste van Australië (link)
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 24-04-2004 17:12 ]
Met minimale systeemeisen bedoelen ze dan ook alleen maar dat het op zal starten en dat je kan spelen, niet dat je het goed kan spelen. En een Geforce 2 MX is zeker wel DX8.0 compatible, dat hij er niet voor gemaakt is betekend niet dat ie er niet mee overweg kan.Anoniem: 34169 schreef op 24 april 2004 @ 17:11:
[...]
Een GF 2MXDat ding is nog niet eens DX8.0 compatible, ik geloof er niets van dat het runt op een P733 met zo'n crap kaart, op dat systeem kun je B&W I nog niet eens goed draaien
The devil is in the details.
More likely 14 October 2005, en dat mag ook best, wil dit spel Black & White 1 overtreffen dan zal daar waarschijnlijk flink tijd in gaan zitten.Anoniem: 34169 schreef op 24 april 2004 @ 17:11:
[...]
Een GF 2MXDat ding is nog niet eens DX8.0 compatible, ik geloof er niets van dat het runt op een P733 met zo'n crap kaart, op dat systeem kun je B&W I nog niet eens goed draaien
edit:
Gamershell geeft vreemde releasedates trouwens:
Release Dates
Today's date 24 April 2004
PC: BLACK & WHITE 2 14 October 2004 In 173 day(s)
PC: BLACK & WHITE 2 17 June 2004 In 54 day(s)
De bovenste is van de US, de onderste van Australië (link)
Ok everyone, we have gone through this many times before and I just wanted to make it clear to everyone out there. There is no release date at all. You will see many people out there making predictions on when the date of release is. All of them are wrong. I don’t care what mag you are looking at. I don’t care who is preselling the game online. Not a single one of those mags and sites are official B&W info sites.
bron : dit hier!
Op die manier wel, maar hij ondersteund niet hardwarematig 8.0. De nature scene uit 3DMark 2001 zul je bijvoorbeeld niet kunnen draaien met een MX. Ik kan het weten, ik heb er zelf nog een gehadDecember schreef op 24 april 2004 @ 17:12:
[...]
Met minimale systeemeisen bedoelen ze dan ook alleen maar dat het op zal starten en dat je kan spelen, niet dat je het goed kan spelen. En een Geforce 2 MX is zeker wel DX8.0 compatible, dat hij er niet voor gemaakt is betekend niet dat ie er niet mee overweg kan.

Zelfs als minimum lijkt het me nog weinig trouwens, een framerate bestaat dan niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 25-04-2004 12:06 ]
verder scroll naar boven ik heb al meerdere malen info sites gepost
nogmaals dan:
officiele BW site
Het BW forum <-- heel veel info
LH times <-- af en toe nieuws. en wabcams die af en toe werken kun je in bw studios kijken
verder als je iets wilt weten kun je altijd vragen de kans dat iemand hier ergends erover gelezen heeft is er dus
[ Voor 14% gewijzigd door daves2hd op 25-04-2004 12:24 ]
Ben erg benieuwd naar hoge kwaliteit shots van het landschap. Zou ook erg graag willen zien hoe het hele leger gebeuren in zijn werk gaat.
Anoniem: 99691
nog ff iets om te adden: alle BW2 filmpjes tot nu toe staat daar zo'n beetje
en dan presenteer ik jullie nu de screenies voor vandaag
sommige zijn wat ouder andere weer neiuw

[ Voor 6% gewijzigd door daves2hd op 28-04-2004 09:05 ]
Ik vind vooral die haar-shader die ze gebruiken erg gaaf
owjah. voor de mensen die zich nog af vroegen. komt hij hier weer in het nl of komt tie deze keer wel in het engels hier... hier word hij waarschijnlijk weer alleen Nederlands gesproken verkocht. wel met hele andere stemmen dan vorige keer want in bw1 was het eigenlijk 3x niets met die stemmen ( ook weer door EA uitgekozen ) maar Peter Molyneux komt nu zelf de insprekers uitzoeken heeft tie beloofd
dit spel lijkt me wel cool
vond BenW 1 ook altijd leuk om te doen, al was dat af en toe zooooo bugged dat saves herladen en herladen werd.
Zou dit spel wel willen spelen, als ik maar wel me Paardje weer kan spelen. Eenhoorn als ie goed is 4 teh win
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Om deze reden haal ik 75% van mijn games via amazon.co.uk.daves2hd schreef op 26 april 2004 @ 16:47:
hoop dat ze een aantal 3d moddeling bugs ook weghalen bij bw1 had ik soms dat m'n wezen z'n hand door z'n hoofd ging als tie op z'n kop wilde slaan. zie je dus z'n hand in z'n hoofd. of dat z'n ogen compleet flippen, door z'n mond heen kijken en zien wat achter h'm staat.
hebben ze nooit de tijd gehad om die bugs weg te halen. stomm EA-studios ookaltijd, gelukkig weigert bw studios nu de game uit te geven tot hij 100% af is.
owjah. voor de mensen die zich nog af vroegen. komt hij hier weer in het nl of komt tie deze keer wel in het engels hier... hier word hij waarschijnlijk weer alleen Nederlands gesproken verkocht. wel met hele andere stemmen dan vorige keer want in bw1 was het eigenlijk 3x niets met die stemmen ( ook weer door EA uitgekozen ) maar Peter Molyneux komt nu zelf de insprekers uitzoeken heeft tie beloofd. wel zal er waarschijnlijk weer een patch voor komen dat je bw2 ook engels talig kan spelen.
Zo heb je altijd de ENG versie.
Ik denk op de een of andere manier dat ie ook wel met Engelse optie komt.daves2hd schreef op 26 april 2004 @ 16:47:
owjah. voor de mensen die zich nog af vroegen. komt hij hier weer in het nl of komt tie deze keer wel in het engels hier... hier word hij waarschijnlijk weer alleen Nederlands gesproken verkocht. wel met hele andere stemmen dan vorige keer want in bw1 was het eigenlijk 3x niets met die stemmen ( ook weer door EA uitgekozen ) maar Peter Molyneux komt nu zelf de insprekers uitzoeken heeft tie beloofd. wel zal er waarschijnlijk weer een patch voor komen dat je bw2 ook engels talig kan spelen.
Bij B&W was het zo, dat ze het spel op 2 cd's hadden moeten zetten als ze meerdere talen hadden gewild. Ik denk dat B&W II sowieso niet op één CD past, en dat dus het hele probleem er niet is. Het lijkt me sterk dat het maar nét op 2 of 3 (of 4) CD's past, zodat er geen Engelse spraak meer bijkan.
Oja, misschien ook leuk om te weten: De tutorial is niet verplicht in dit deel
Anoniem: 34169 schreef op 26 april 2004 @ 18:02:
[...]
Oja, misschien ook leuk om te weten: De tutorial is niet verplicht in dit deel
Die tutorial was zoooo irritant.
Naar boven, naar onderen. Zo ja!

Jah dit probleem heb ik nu ookdaves2hd schreef op 26 april 2004 @ 18:41:
je kunt ook het toetsenbord gebruiken om omhoog en omlaag te kijken. ik erger me er allang niet meer aan. maar jah na 7e pogingen uit te spelen ( bij poging 5 gelukt ). de andere 2 keren is m'n beeld verneukt dus kom ik niet eens echt voorbij de hele tutorial...
) erger ik me niet meer aan dat gezeur, doe vrolijk mee
. ondertussen maar eens een nieuwe driver zoeken die misschien het beeld kan fixen in bw1
, ik wil met m'n tijgertje spelen

de 1.1 patch is goed genoeg. 1.3 patch is de glove patch en de 1.2 patch is de clan patch maar die versie krijg je vanzelf als het goed is als je online gaat
ik zit hier met een Nvidia G-force Ti-4200,.. en me driver kan ik ff niet vinden
ik heb het probleem nu opgelost bij mij. heb de nieuwste driver ge download van www.Nvidia.com en nu lijkt het spel weer goed te werken,.. tenminste geen artifecs meer. ik zou zeggen Jan probeer ook ff een aantal drivers te downloaden en te zoeken voor je kaart
heerlijk geniet er elk moment, van zelfs de tutorial
alleen jammer dat er zo weinig mensen online te zien zijn ( iets betere uitleg nog, 0 mensen om precies te zijn

[ Voor 43% gewijzigd door daves2hd op 27-04-2004 00:16 ]
Nieuwe pics enzo
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
zijn er eigenlijk al Diertjes bekend? ik bedoel welke dieren er zeker weten in zitten, of de dieren die in benw zitten ook in benw2 zitten? (laat ik da hopen, givz me my hoirse
of er nogmeer beesten in komen te zitten blijft natuurlijk een verassing. het orgienele idee was amar 5 wezens, die ondertussen al op loopt naar 9 blijkt. welke allemaal is nog niet helemaal zeker. alleen word er een hoop gegokt op bw2 forum
( bron zie hierboven
Naturally, you as a God are still represented by your only mortal progeny - the massive Creature you raised in the first game. It is possible that you will be able to import parts of your Creature's mind from Black & White, as well as raise an entirely new beast to do your bidding.
kijk ook even op planet_black&white hier staan bijna alle screenies. hier en op gamespy is er ooknog een hoop info over intervieuws en andere dingen te lezen
[ Voor 23% gewijzigd door daves2hd op 27-04-2004 18:00 ]
Die add-ons heb ik aldaves2hd schreef op 26 april 2004 @ 19:57:
hahaha, niet echt slim jan. welke kaart heb je, en welke driver gebruikje. misschien kunnen we bijde naar dit probleem zoeken
. ik dacht eerst eraan dat het aan directX 9 nou kunnen liggen maar dit is iniedergeval niet zo want ik heb het met directX 8 ookal. mijn tip voor je reinstall, ha naar www.bwgame.com en klik op bw1. daar kun je de 1.1 downloaden en nog wat extraatjes zoals dat je wezen op muziek reageerd. dat tie happy of bang word bij bepaalde liedjes. of dat je je villagers laat voetballen.
Jah, daar kwam ik dus ook achterde 1.1 patch is goed genoeg. 1.3 patch is de glove patch en de 1.2 patch is de clan patch maar die versie krijg je vanzelf als het goed is als je online gaat. verder verhelpen deze patch's geen bugs of andere problemen

Hm, ik heb het ook opgelostik zit hier met een Nvidia G-force Ti-4200,.. en me driver kan ik ff niet vinden. het komt ook niet door winXP. ik heb niet overclocked en ik wil bw spelen
ben nu de nieuwste driver van nvidia.com aan het dloaden..
ik heb het probleem nu opgelost bij mij. heb de nieuwste driver ge download van www.Nvidia.com en nu lijkt het spel weer goed te werken,.. tenminste geen artifecs meer. ik zou zeggen Jan probeer ook ff een aantal drivers te downloaden en te zoeken voor je kaart. als je er geen kan vinden post maar welke kaart je hebt help je graag zoeken
Nah die tutorial is nog steeds irritantheerlijk geniet er elk moment, van zelfs de tutorial. zit vroolijk mee te pratn met die gozer
, vind alleen met sabel de wezen trainer zo'n gezeik
alleen jammer dat er zo weinig mensen online te zien zijn ( iets betere uitleg nog, 0 mensen om precies te zijn. )

B&W II ziet er echt
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 27-04-2004 18:50 ]
/me Instaleerd snel B&W 1 weer en maakt een 1337 beest die alles kan[b]daves2hd schreef op 27 april 2004 @ 17:58:
It is possible that you will be able to import parts of your Creature's mind from Black & White, as well as raise an entirely new beast to do your bidding.
Ik heb eigelijk wel zin weer in deel 1 maarja die tutorial weerhoudt me ervan

Ze hebben het over z'n MIND he, dus dan is je creature wel nog steeds kleinTimocos schreef op 27 april 2004 @ 18:48:
[...]
/me Instaleerd snel B&W 1 weer en maakt een 1337 beest die alles kan![]()
Ik heb eigelijk wel zin weer in deel 1 maarja die tutorial weerhoudt me ervan
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 27-04-2004 18:51 ]
Naja een deel is beter dan niksAnoniem: 34169 schreef op 27 april 2004 @ 18:50:
[...]
Ze hebben het over z'n MIND he, dus dan is je creature wel nog steeds kleinEn dan nog slechts delen, misschien alleen het onderscheid tussen goed en kwaad.
Yep, dat zou gigantisch helpenTimocos schreef op 27 april 2004 @ 18:55:
[...]
Naja een deel is beter dan niksZou al relax zijn als ie in het begin bliksem en voedsel kon doen
Jan
jij als god zie je door: tempel word witter en smaller. de punten onderaan gaan de grond in en worden dus uiteindelijk ( moet je echt good voor zijnNah die tutorial is nog steeds irritant Kben nu alweer op eiland 2 Maar wanneer moet je verschil kunnen gaan zien tussen goed en slecht Ik doe allemaal goeie dingen (heal miracles, opdrachten op de 'white' manier oplossen), maar m'n creature ziet er niet anders uit... En hij blijft zo klein...
bij je wezen kun je het zien die word witter gaat er "liever" uitzien ( geen scherpe tanden en nagels meer. maar als een tam dier ) en gaan glimmen. nog erger dan een credo
Timocos --->
niet vanaf het begin maar al wel te leren in wereld in. alle 2Naja een deel is beter dan niksZou al relax zijn als ie in het begin bliksem en voedsel kon doen :)[/
ook mocht je verveeld raken met wachten to b.v je tempel af is met ALT+2 kun je tijd versnellen. en met ALT+1 weer normaal en nog eens vertraagd spelen
en laat je door een tutorial niet wegjaren. de rest van de game maakt het allemal weer goed
[ Voor 3% gewijzigd door daves2hd op 28-04-2004 11:00 ]
Anoniem: 104513
ik krijg ook opeens weer zin om het te installeren
ga nu de scroll openen van de ondekkings reizigers. die gasten zijn ZO geweldig met hun liedje
[ Voor 23% gewijzigd door daves2hd op 27-04-2004 23:41 ]
btw weet iemand muziek va bw te vinden? ikwil zooo graag die muziekjes.
[ Voor 88% gewijzigd door daves2hd op 28-04-2004 09:09 . Reden: oops ]
Scroll jij dan ook eens naar boven. Want ik zie totaal geen overeenkomsten tussen deze plaatjes en die jij hebt gepostdaves2hd schreef op 28 april 2004 @ 09:01:
[...]
ehhh lieverd,... scrolll eens naar boven. ik heb ze al voor je gepost
[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 28-04-2004 09:03 ]
The devil is in the details.
En bedanktdaves2hd schreef op 27 april 2004 @ 23:37:
ga nu de scroll openen van de ondekkings reizigers. die gasten zijn ZO geweldig met hun liedje, ik weet met welk liedje ik de komende maanden in me kop ga zitten
. in bw2 komen ze ook trug, meer zeg ik er niet over
Nothing to see here

Btw die pics hierboven zien er echt strak uit vooral die met die 2 legers die tegenover elkaar staan en met die pijlen
Met maar één dorpdaves2hd schreef op 27 april 2004 @ 23:37:
ik heb nu net m'n wezen wedden dat tie over een uur helemaal good is, en ik heb nogwel te tijger. je hebt het of je hebt het niet *schept heel erg op over z'n bw skills ;)*. ik speel meestal gewoon lekker waar ik zin in heb maar ik raak geobesdeerd met mensen helpen en zorgen dat iedereen healthy is en geen een drop voedel probleem of hout probleem heeft. bij wereld 2 is m'n 1e dorp binnen no time zo m8ig dat ik bij lethis z'n spul kan jatten
Hoe weet jij dat die gasten terugkomenga nu de scroll openen van de ondekkings reizigers. die gasten zijn ZO geweldig met hun liedje, ik weet met welk liedje ik de komende maanden in me kop ga zitten
. in bw2 komen ze ook trug, meer zeg ik er niet over
Kwijl @ middelste pic onder
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 28-04-2004 11:59 ]
hoe ik dat weet van die reizigers, jaaaahhh....
NNNOOOOOÓÓÓÓÓ,.... me wezen heeft die kinderlokker op gefreten
[ Voor 27% gewijzigd door daves2hd op 28-04-2004 12:36 ]
ik ben vorige keer tot het laatste level gekomen... maar dat haalde ik niet omdat m'n dorp werd platgebombardeerd
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
heeft iemand die onderkkings-reizigers wel eens een schaap gegeven voor vlees zo nee, dit zeggen ze: "een schaap. die kunnen we op vele manieren gebruiken weet u, en de reis duurt lang weet u." mag je raden op wat voor intonatie het gezegt word
[ Voor 3% gewijzigd door daves2hd op 28-04-2004 16:47 ]
Aan het einde van eiland 2 gooide ik al m'n food/wood in de transporter, maar hierdoor beschouwd iedereen me nu als evil

Niet bepaald wat ik wilde met de account waar ik 'goed' ging spelen
Weer overnieuw dus

maar het gaat om die wonderen zorg dat je een aantal mirakels maakt in de towns die het meest in je geloven. waar het mirakel dus het grootst is. dan kun je met een voedsel wonder ookal iets van 10.000 tot over 20.000 food per keer casten
als ik einde wereld 2 ben zal ik wel een screenie van me tempel proberen te posten. kun je good zien
[ Voor 6% gewijzigd door daves2hd op 28-04-2004 17:59 ]
Hmmm dat is weldaves2hd schreef op 28 april 2004 @ 17:59:
hahaha, niet zo slim. je word er niet zo evil van maar denk dat je er te lang mee bezig bent geweest om de dorpswinkels leeg te scrapen. tipje om dit te voorkopen. zorg voor een bom noorse mirakels hoe GROTER het mirakel hoe meer kracht hij heeft. hoe meer mirakels hoe meer effect
. het noorse mirakel vergroot de kracht van, hout, voedsel en water wonderen en geeft een boost aan de vis en boerdeijen opbrengst, ook neemt het hoeveelheid hout af die je voor gebouwen nodig hebt.
maar het gaat om die wonderen zorg dat je een aantal mirakels maakt in de towns die het meest in je geloven. waar het mirakel dus het grootst is. dan kun je met een voedsel wonder ookal iets van 10.000 tot over 20.000 food per keer casten. ik wereld 4 is het me gelukt om in 1 cast 32.400 food te krijgen. [b] check ook je boekje van bw blz 26,27 voor meer info
als ik einde wereld 2 ben zal ik wel een screenie van me tempel proberen te posten. kun je good zien
Edit:
De aap speelt trouwens zwaar irritant, hij loopt continue weg als ik m wat wil laten zien

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 28-04-2004 23:12 ]
zelf nu wereld 1 uitgespeeld. begin nu nog een keer aan wereld 1 om recources voor werelf 2 te kweken en me wezen te trainen en z'n persoonlijkheid af te maken. hij kent bij mij nu : voedsel, water, genezing, verbeterd genezing en bijna 50% versterkings wonder wezen. aan wonderen. versterking af maken en bliksem erbij gooien uit wereld 1 en dan in wereld 3 meer leren. wereld 2 leer ik h'm alleen hout en boswonder meestal. de rest probeer ik uit skirmish te halen. en in wereld 3 ruil ik me tijger voor de aap tijdelijk. leert sneller
ik vraag ff toestemming aan foggyfreak of we hier wel over bw1 mogen posten gezien het een bw2 topic is?
[ Voor 20% gewijzigd door daves2hd op 29-04-2004 12:07 ]
Van PlanetBlackAndWhite:
Ik wel, maar ik heb het nu dus wel werkend. Misschien dat verscheidene patches van zowel Lionhead als ATi als MS het probleem gewoon verholpen hebben."Will B&W work with Windows XP?"
There have been many efforts made to make XP Home edition and B&W to work properly together to no avail. It seems like XP Professional and B&W likes each other somewhat better, but at this moment there is no guarantee it will actually work flawlessly.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 29-04-2004 15:21 ]
m'n tijger is weer ultimate good ^^. zelf ben ik ook good me tempel probeerd z'n best te doen wit te worden maar houd het niet goed bij
jah alles wat je wezen in skirmish wereld leert, groeit en verandert qua geweten komt allemaal trug in singeplayer game. je creature is overal het zelfde. mp, skirmish en singeplayer. als je verliest... ehh nix denk ik. dan heb je verloren net als je online zou kunnen verliezen. nog eens proberen of optijd op escape rammenWJP schreef op 29 april 2004 @ 15:44:
kun je nou je creature ook trainen in een skirmish game? (en dan weer gebruiken in je singleplayergame) en wat gebeurt er als je die skirmish verliest?
het is verder wel SUPER om bw online te doen
[ Voor 9% gewijzigd door daves2hd op 29-04-2004 21:43 ]
me tijger is good alleen een erg grote kop omdat hij nog wat klein is
me tempel word nogsteeds lichter en mooier. alleen steeds slomer. moet steeds meer good doen om m'n geweten te veranderen. btw dit zijn screenies wereld 3
en iemand er iets over te zeggen?
[ Voor 6% gewijzigd door daves2hd op 29-04-2004 22:45 ]
Erg mooi die screensdaves2hd schreef op 29 april 2004 @ 22:44:
ff screenie van m'n wezen en 2 van m'n tempel:
me tijger is good alleen een erg grote kop omdat hij nog wat klein ismaar als hij emaal groter word word ook dat weer normaal
. lichter word de tijger niet dit is h'm op z'n goodst
[afbeelding]
me tempel word nogsteeds lichter en mooier. alleen steeds slomer. moet steeds meer good doen om m'n geweten te veranderen. btw dit zijn screenies wereld 3
[afbeelding]
[afbeelding]
en iemand er iets over te zeggen?
Wat is trouwens de alignment van je creature
Oja, nog iets wat zwaar irritant is: M'n creature gebruikt nooit food/wood miracles. In land 1 deed ie dit constant, ook zonder leash, maar in land 2 kan ie het niet meer ofzo. Elke keer dat ik het laat zien staat er weer dat ie het geleerd heeft

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 29-04-2004 23:05 ]
in in wereld 2 trouwends 8 norse mirakels
wereld 3 eigenlijk al klaar. w8 op lethis z'n gesmeek. tijd om ff met de aap te trainen in skirmish
btw, is het iemand al opgevallen wat er in me vereeringsplaatsen staat, (hint hint
[ Voor 12% gewijzigd door daves2hd op 30-04-2004 00:50 ]
Mijne deed het in wereld 1 wel altijd, nu doet ie het nooit meer, ook niet bij 0% vermoeidheiddaves2hd schreef op 29 april 2004 @ 23:33:
misschien is je wezen er te moe voor. dan zou hij zichzelf tot uitputting casten. casten doet je wezen meestal maar tot 30% vermoeidheid. alleen als je h'm door trained cast hij dan nog. maar erg vreemd. die van mij weet nooit op te houden met casten
. blijft casten tot 89% ofzo. dan laat ik h'm maar stoppen. misschien moet je wat skirmish games doen tegen comps niet om door te spelen en te winnen maar puur ff voor je wezen. daar leert hij ook en gezien je daat mer een half leeg drop begint begint een good wezen meestal te casten om mensen te helpen.
Sickin in wereld 2 trouwends 8 norse mirakelsongeveer 50.000 wood per cast. zo neem je tenminste wat mee naar wereld 3
. in wereld 3 nu 2 jappanse, 1 indiaanse en 1 asteekse mirakel. ik hou van die dingen
. heerlijke boosts

Klote bugswereld 3 eigenlijk al klaar. w8 op lethis z'n gesmeek. tijd om ff met de aap te trainen in skirmish. na het backuppen van me huidige wezen. het wilt nogal eens voorkomen dat als je een ander wezen neemt dat hij bij het overnemen vast blijft zitten. moet je dus bw afsluiten met ctrl+alt+del. en hou je dat andere wezen en je oude kun je niet trug krijgen ( koe, tijger, aap ) gezien je die 3 alleen in't begin kan kiezen de rest is te halen bij quests of te dloaden. kun je nog altijd trug krijgen
Ehm, bomenbtw, is het iemand al opgevallen wat er in me vereeringsplaatsen staat, (hint hint) zal ff aligmet wezen opzoeken <--- zoald ik toch al zei. hij is ultimate good
. +1.00 is de aligment
.
ik zie dat je wezen een buik heeft van hier tot tokyo... wat ik altijd dee: ik liet em een steen pakken, (de grootste die hij kon tillen) en dan heen en weer lopen over bepaald gebied. met die steen in handen. na paar keer heen en weer rennen had me wezen een paar armen en benen waar je U tegen zegt en in het geval een een vechter (gorilla/tijger/leeuw) een sixpack
Jan --> precies bomen en stenen liggen er. als je good bent is dit leuk. want als je je vereerlings plaats versierd zullen mensen die niets te doen hebben en er geen vraag is naar iets ook gaan aanbidden op de vereerings plaats. zonder dat je zelf de totem hoger hoeft te heisen
inderdaad niet alles gaat mee naar de volgende wereld. vooral voedsel en hout gaan verloren. daarom moet je ook altijd meer erin gooien dan je zou nodighebben. die stenen voor me tempel gaan al sids weredl 1 mee. dus sommige dingen komen er wel altijd door denk ik. ook een leuk truckje voor je als je naar wereld 3 wilt Jan. ik gebruik altijd telepport miracles om de reis tijd van villagers te verkorten. ( word je ook good van ^^) voor je door de wervel wind gaat en al food, wood, enz erin hebt gegooit. alle telepoort miracles weg halen. ( laatste dorp van lethis heeft SUPER veel mensen ) alleen als jij dat dorp hebt heb jij super veel mesen. dan zet je een telepoort wonder bij hun vereerings plaats ( van dat soort). midden ongeveer. en een 2e telepoort wonder net naast het gat van de wervelwind. laat je dat dorp 100% aanbidden. dus vliegen ze naar die telepoort naast de wervelwind. die z voordat ze bij de telepoort zijn opzuigt naar de volgedne wereld. zo begin je dus altijd een dorp met extra mensen. wel handig. kun je veel meer en heb je veel meer invloed al snel
't zal oo kwel weer niet he. b&w crashed. gistere ook al toen nog een redelijk korte save erop. maar nu had ik de aap even voor de lol. waarschijnlijk is me tijgertje nu zoek. hoo pvan niet anders moet ik helemaal backup trug halen
grmbl, stomme beest van lethis is m'n dorp aan het verrot schoppen. en kan niet baatle omdat lethis het de heletijd onderbreekt :\. hij wilt niet neer gaan door vuurballen ect. steek zelf meer in de fik dan ik hem weg krijg :\. geen genade meer voor die knakker lethis gaat eraan ookal heeft hij nog een dorp met 2 mensjes. offer ze wel in zijn pan. word hij evil van en dan neem ik z'n dorp over
[ Voor 25% gewijzigd door daves2hd op 30-04-2004 17:06 ]
* FoggyFreek @ B-Day lam en gaar
zelf nu skirmsish aan het doen. we wezen MEGA KNAL! aan het leren
skirmish leer ik me wezen ook aanvallen. heb zojuist al 2 dorpen van de comp verhopen van overbevolking en vna de veel voedsel en hout afgeholpen, vuur verspreid zich weet je een dorp kan binnen een paar minuten in de lichte laaien staan
strx nog ff een map vinden waar ik verbeterd blisem kan vinden en verbeterd storm en extreem storm kan leren aan h'm.
zelf blijf ik good
nogsteeds bezig met skirmish games hier
Dit topic is gesloten.