Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
misschien geef je h'm te veel aan graan of vis ( vis = in het spel 't zelfde als graan ). hoeveelehid geej je h'm per keer bij hoeveel & honger? ik zou bij 80% honger zoals i kje beesie nu zie maar iets van ehh. 200-600 maximaal geven 't liefst bij de 500 als hij dan nog wat honger eheft jammer. moet hij maar weer tot hoger % honjger w8en
vergeet overigends niet dat de aap 2 vormen kan krijgen in game. je hebt de dunne aap zoals hij nu op screenie is. en je hebt de dikke aap. zoals op de dorpstotem op je screenie. vet heeft ook een voordeel eraan. je wezen heeft extra energie en word dus iets minder snel moe. wel word hij er slomer van en vechten word ook iets minder goed. bij de aap licht dat pas echt bij heel veel vet. de dikke aap vecht net zo goed als de dunne aap dat ik weet.
[ Voor 3% gewijzigd door daves2hd op 01-05-2004 17:17 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
net weer een comp de grond in gestampt. in de 40% met mega kanl . 't gaat zo sloom
strax maar nog eens een game tegen comp om die stomme mega knal helemaal in z'n koppie te stoppen
Verwijderd
wow, die tempel is stoer, straalt helemaal wit licht uitdaves2hd schreef op 29 april 2004 @ 22:44:
ff screenie van m'n wezen en 2 van m'n tempel:
me tijger is good alleen een erg grote kop omdat hij nog wat klein ismaar als hij emaal groter word word ook dat weer normaal
. lichter word de tijger niet dit is h'm op z'n goodst
[afbeelding]
me tempel word nogsteeds lichter en mooier. alleen steeds slomer. moet steeds meer good doen om m'n geweten te veranderen. btw dit zijn screenies wereld 3
[afbeelding]
[afbeelding]
en iemand er iets over te zeggen?
kben een tijdje geleden ook weer ff begonnen, maar dan is een keer als evil god
zie men tempel hieronder (wereld 3)

kmoet zeggen dat et als slechte god zeker zo leuk is, gewoon al die mensen laten stikken als ze iets nodig hebben
als er een game is gespeeld, wie tegen wie en wie heeft er gewonnen?
[ Voor 27% gewijzigd door daves2hd op 01-05-2004 21:15 ]
Verwijderd
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 21:31 ]
Verwijderd
ik wil direct een beest kiezen want ik weet wel hoe alles werkt
nee je moet minstand 1x die totorial doen en je wezne training. als bv eens in wereld 3 bent en je hebt zin opnieuw te beginnen omdat je een ander wezen wilt bijvoorbeeld. kun je wel kiezen om of: normale manier te starten, met speel hulp, zonder speel hulp, kies gelijk een wezen, houd je oude wezen. maar je moet met een nieuw profiel minstends 1x tutorial doenVerwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 21:53:
is er ook een mogelijkheid om die &^#$%#@!#$ tutorial over te slaan??
ik wil direct een beest kiezen want ik weet wel hoe alles werkt
geen game ( 21:54 ). weet je wel zeker dat je online zit vaak is er een probleem met winXP. als het goed is moet je naar: online spelen> lokaal netwerk > dan kun je kiezen uit lan/internet>inloggen met je regnaam> game maken.. ik zie nogsteeds geen game
ik zal morgen eens kijken of ik misschien een IRC channel voor elkaar kan krijgen. zou ook een optie zijn om dingen te regelen en vragen te behelpen
[ Voor 56% gewijzigd door daves2hd op 01-05-2004 22:14 ]
Verwijderd
moet je nu effe kijken! en dan bedoel,ik nu
effe resrat want me black and white werkt niet onder die processor snelheid! en dan maak ik hem gelijk
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 22:18 ]
Verwijderd
i download hem nu van fileshack
logische waarom ik me ranking nu niet kon zien
ik heb me save files van me monster gelukkig nog. alleen hij gedraagt zich nog wel wat anders als hij boos is wilt hij geen mega knal meer uitvoeren
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 22:51 ]
Minimum Specification:
Windows 98/ME/2000/XP,
450mhz processor, 128mb RAM,
800mb Hard Drive Space,
CD or DVD 4x speed drive,
16mb Graphics Card PCI/AGP,
Direct3D 3D accelerator,
Direct X 8, Keyboard & Mouse.
Lijkt mij dat het grafisch niet super mooi wordt
vraagje aan je, heb je je account wel de regt bij bw site? en log je wel in ( dus moet je naam en w8woord typen) na dat je op internet hebt geklikt?. daar licht het aan. weet ik zeker. is de enige optie die over is. het komt vaak voor dat mensen niet op internet of lan kunnen klikken. alleen dan denken mensen online te spelen alleen dan zitten ze op lan. ze krijgen geen optie om lan of internet aan te klikken. 2e optie zou zijn als je winXP hebt en GEEN router of netwerk hebt dat je dus niet kan kiezen tussen die 2, niet altijd amar komt vaak voor.
[ Voor 55% gewijzigd door daves2hd op 01-05-2004 22:54 ]
Verwijderd
maar ik ga 1.20 downloaden want dan kan ik ook tegen andere mensen spelen!
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 22:57 ]
zeg een knul, heb je diet laatste screenies van bw2 nog neit gezien. zeg eens is dat dan niet mooi? die mensen zijn super met het maken van een top game met lage specsHammerT schreef op 01 mei 2004 @ 22:49:
Aan deze Estimated System Requirements (Subject to Change):
Minimum Specification:
Windows 98/ME/2000/XP,
800mb Hard Drive Space,
Direct3D 3D accelerator,
[ Voor 9% gewijzigd door daves2hd op 01-05-2004 22:58 ]
Verwijderd
ehheeh wat een leuke jeweet wel... ben effe de naam kwijt zo'n nep bericht om opschudding te veroorzaken, en geloof die site's nou maar niet het moet maar van de makers zelf komen.HammerT schreef op 01 mei 2004 @ 22:49:
Aan deze Estimated System Requirements (Subject to Change):
Minimum Specification:
Windows 98/ME/2000/XP,
800mb Hard Drive Space,
Direct3D 3D accelerator,
-------------------------edit------------------------
jullie moeten allemaal 1.20 installeren dan komen jullie ook hoger in de ranking.
http://www2.bwgame.com/ als het niet zie ga dan naar clans. en en ik ben nummer 32! samuel13 heet ik!
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 23:06 ]
Verwijderd
en ja, ik zou ook gewoon wachten tot Peter Molyneux zelf zegt wat je nodigt hebt .. is wat betrouwbaarder
Verwijderd
Yes ik heb de footbal addon ook weer alleen die 1.20 patch lijkt wel van de aardbodem verdwenen
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 23:27 ]
vanmiddag zal ik igg wel een game. ik denk ga eens voor de lol online kijken maar zag een game. helaas had ik ook cs runnend op het moment en werd het te veel voor me comp toen ik de game joinde. en liep m'n comp conpleet vast.
Verwijderd

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 23:53 ]
Verwijderd
whahawhawhaw

volgens mij ben ik een bestand vergeten om mee te kopieren
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2004 00:15 ]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is het onmogelijk voor je wezen om de extreme megaknal volledig te leren.Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 00:14:
Zit jij ook inde top 40 of niet
whahawhawhawwaarom wilt me beest geen mulite megaknal uitvoeren
volgens mij ben ik een bestand vergeten om mee te kopieren
Als ik B&W opstart, dan is alles bij mij zwart, en als ik eenmaal het beginfilmpje krijg is alles zwart behalve de bomen
Iemand enig idee? drivers ofzo?
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
je zegt het eigenlijk zelf alBlade_V schreef op 02 mei 2004 @ 11:35:
Ik weet dat dit eigenlijk in spv moet, maar ik vraag het toch maar hier
Als ik B&W opstart, dan is alles bij mij zwart, en als ik eenmaal het beginfilmpje krijg is alles zwart behalve de bomen
update, en nieuwe drivers proberen. werkte bij mij en andere ook dus.Blade_V schreef op 02 mei 2004 @ 11:35:
Ik weet dat dit eigenlijk in spv moet, maar ik vraag het toch maar hier
als dat niet werkt contact openemen met bwstudios of lionhead
Verwijderd
maar als hij de extreeme megaknal gebruikte was hij gelijk 55-60 procent slaperiger en het light eraan als hij veel energie heeft dat scheelt ook.
maar ik had wel mazzel als hij die extreem megknal gebruikte joh dat was pas een fantastische uitzicht
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2004 14:01 ]
Verwijderd
KilroysTrainingGrounds by KilroyRed
Type: sandbox
This map is made by KilroyRed (from the BWboards), and he descibes it as a splice between LittlePlayground and Daycare. It is an excelent training map, with some very clever ideas. For example, KilroyRed uses barriers to seperate the two ends of the island. So, the only way to get to your enemy is to megablast the pilliars or use a teleport spell!
This map also includes a footy pitch, so make sure you've got the lastest update.
het is de vijfde map.
http://www.planetblackandwhite.com/bwvillage/all.asp
Kan iemand even tips geven in het begin met je wezen dingen leren? Want dat beest van mij schopt nu alleen maar tegen dingen aan hoe hard ik hem ook straf daarvoor.
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2004 18:50 ]
Deze heb ik vroeger gebruikt, ook erg fijn!Builder Trainer by Zerachin
Type: sandbox
BWMap's own Zerachin has realeased his first new map, a sandbox created for us "construction-worker" good gods. All good miracles are supplied in the center of the map, and your workshop and village store are, quite literally, filled to the brim with resources. Also, there are two neutral twon to practice conversion with your creature.
Als je een goede god bent, de sandbox om te gebruiken (tenzij je je creature combat spells wil leren)
Verwijderd
nou ik leer hem een wonder en dan maak ik hem vast aan iets aan een huis of zo iets, met de riem van des boosheidshuogg schreef op 02 mei 2004 @ 18:49:
Ben vandaag ook maar weer eens gaan spelen, maar ben er 100% uit.
Kan iemand even tips geven in het begin met je wezen dingen leren? Want dat beest van mij schopt nu alleen maar tegen dingen aan hoe hard ik hem ook straf daarvoor.
Goede god........Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 18:56:
[...]
nou ik leer hem een wonder en dan maak ik hem vast aan iets aan een huis of zo iets, met de riem van des boosheidhoezo geen verboden middelen in een riem
en dan met je hand boven je wezen, en als er staat je wezen is boos. Ga je hem aaien en hupl hij gebruikt de wonder en oh mensen laat je wezen als laaste de megaknal leren dan gebruikt hij hem vaker
Verwijderd
Ja maar ik bedoel dus echt aan het begin, hoe leer ik m'n wezen zeg maar voor de dorpelingen te zorgen, extra boeren maken als het dorp dat wil enzo.Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 19:04:
ja dat wel want het is toch een lege dorp waar ik al tijd oefend, ik pak altijd me villagers en plaats ze in een andere dorp of ik val me vijand aan!
Verwijderd
zo heb ik hem opgevoed en doet hij iets stout gelijk een slag voor ze donder.
---------------------------edit-------------------------
en de riem van oplettendheid hoe dat ook moet heten die bruine riem dus. moet je aan je wezen vastmaken en laat hem naar je drop lopen en maak boeren en hij zal het later ook doen. en als hij nieusgierig is moet je hem aaien dan let hij meer op je.
------------------------edit----------------------
yes hij is bezig met de 1.20 pacth ole
--------------------------edit--------------------
wat een naaiger streek is dit man is hij op de ehlt dan crach mozilla in een keer
zou iemand de patch naar mij toe kunnen sturen want ik heb geen zin om nog een 40 inuten te wachten
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2004 19:26 ]
welke wezen heb je als eerst...shuogg schreef op 02 mei 2004 @ 18:49:
Ben vandaag ook maar weer eens gaan spelen, maar ben er 100% uit.
verder jah, kan zijn dat je h'm te snel naar je dorp haalt. dan wilt hij niet altijd luisteren. als je een good creature wilt zou ik h'm eerst een tijdje aan je tempel met riem van mededogen aan. en dan pas naar de dorp moven. en niet aan de dorpswinkel binden aan de dorpstotem!. voordaar leerd hij good van worden. blijven straffen en mappen tot 100% als hij iets echt niet mag doen. en zou gouw hij ook maar iets goed doet aaien! anders als hij echt niet good word. SKIRMISH is de oplossing voor alles. als je daar je wezen met de mededogen riem gelijk ergedsnaan vast bind zal hij bijna altijd goed worden en doen
[ Voor 54% gewijzigd door daves2hd op 02-05-2004 20:10 ]
iemand ooit welleens goed opgelet? die paarse paddestoelen laat je je wezen een klein stukje mee groeien. voor ze maar eens aan h'm en je ziet h'm nig echt een kleinstukje groter worden ook!
[ Voor 68% gewijzigd door daves2hd op 02-05-2004 20:17 ]
Verwijderd
Ik hoop dat ze een schildpad erbij doen
hoe zien die er uit dan? want er zijn meerdere soorten paddenstoelen..daves2hd schreef op 02 mei 2004 @ 20:14:
MUHAHA, mega knal done. eindelijk pff :P> nu nog de rest
iemand ooit welleens goed opgelet? die paarse paddestoelen laat je je wezen een klein stukje mee groeien. voor ze maar eens aan h'm en je ziet h'm nig echt een kleinstukje groter worden ook!
ik heb hem wel eens geprobeerd van die rood met witte stippen te geven

Sja ik zou wel willen, maar m'n wezen kent nog geen spellsdaves2hd schreef op 02 mei 2004 @ 22:48:
nou de paarse paddestoelen. kijk maar op skirmish map tegen 1 god. die in het midden. zal even kijken of ik er een plaatje van kan vinden voor je. [afbeelding] deze bedoel ik ermee. ze zijn op een helehoop maps te vinden. eigenlijk allemaal, als je maar goed zoekt. net een potje tegen ace gedaan. alleen z'n comp is brak dus ging fout. halvewegen inneens wassie weg. wel leuk. me tijdelijke aapie heeft zijn monster van een tijger bang weten te maken en neer weten te casten toch ?. morgen misschien met meer mensen is ook leuk
En is net een half uur oud
en, hij kan wel spul in de dorps winkel gooien en mensen die moe zijn naar huis brengen word hij ook goed vanshuogg schreef op 02 mei 2004 @ 22:54:
[...]
Sja ik zou wel willen, maar m'n wezen kent nog geen spells
En is net een half uur oud
Verwijderd
eigenlijk zit ik met een probleem ik wil dat hij gewoon op creatures een bliksem doet en op een drop een extreem knal maar het lukt niet zo echt
ach ja die schilden hebben toch geen zin meer ahhaha
en het probleem is waarschijnlijk me geheugen controller!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2004 23:39 ]
Ja en 1 vuurbal en hij is dooddaves2hd schreef op 02 mei 2004 @ 23:04:
[...]
en, hij kan wel spul in de dorps winkel gooien en mensen die moe zijn naar huis brengen word hij ook goed van
Verwijderd
Is het misschien niet verstandig om een nieuw B&W1 topic te maken of te kicken?
we hebben toestemming van de topic starter gekregen. omdat er eigenlijk niet zoveel mensen zijn die dit spelen. en het al een wat ouder spel is lijkt mij dit ook onodig gezien bw2 nog niet uit is. en als iets iets nieuws over te lezen of te zien valt dit ook aan bod komt. de afspraak is ook als bw2 uit is daarover te praten, maar dat sprekt voor zich..... nieuw topic.............nee dus niet nodig. maar bedankt voor je aanbodVerwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 01:11:
Jullie hebben het nu volgens mij allemaal over black & white 1 terwijl dit toch het black & white 2-topic is.
Is het misschien niet verstandig om een nieuw B&W1 topic te maken of te kicken?
't is toch niet de bedoeling dat je in combat gaat maar je met je eigen dorp bezig houd en een paar neutrale over neemt. puur als creature training....:9. als je wezen genoeg is getrained en heeft geleerd stop je gewoon en ga je verder in spingplelayer. alleen je wezen is nu zoals je het wilde
[ Voor 8% gewijzigd door daves2hd op 03-05-2004 02:05 ]
-- Altijd blijven prutsen --
ik ben van plan een mIRC kannaal op te zetten als iedereen daarheen gaat voor b&w dan zou 't hier stil moeten wordenFoggyFreek schreef op 03 mei 2004 @ 02:49:
daves2hd, nu de E3 eraan komt, misschien is het even handiger om het topic over te hevelen naar een van de 1000 B&W1 topics.Deze ff schoon houden en klaarmaken voor de E3!
link naar irc kanaal komt eraan...
[rml][ PC] Black & White 1[/rml] en hier voor IRC chat <---- join hier om verder te gaan over b&w games en laat dit topic met rust als het over bw1 gaat
ben bezig aan een nieuw topic. andere topics hebben niet eens een echte startpost
er is nu een blakc&white topic geopend door mij
[ Voor 44% gewijzigd door daves2hd op 31-05-2004 18:09 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
soms zijn ze wel clickable soms krijg je niets werkt erg vaag gewoon een aantal keren verschillende proberen, zie ook bron
Screenshots |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
lionsource
ik kan echt nie w88 op de game. vooral de battles en de neiuw magic spul erbij. wat ik wel weet is dat als hij uitkomt ik een groter kwijl bakje nodig ga hebben
YepWJP schreef op 15 mei 2004 @ 09:22:
hebben jullie het filmpje van de dansende koe al gezien? (anders zoek ik hem weer even op)
Hijs goed
dansend? nog niet gegzien. wel eetnje gezien waar hij een aantal dingen doet. zoals uitdagen. spelen met z'n uier en vliegen met z'n oortjesWJP schreef op 15 mei 2004 @ 09:22:
hebben jullie het filmpje van de dansende koe al gezien? (anders zoek ik hem weer even op)
Verwijderd
Unser Anbieter hat derzeit Probleme mit dem Datenbank-Server. Wir bitten, diesen Ausfall zu entschuldigen.daves2hd schreef op 24 juni 2004 @ 01:48:
jah daar ben ik weer, ben aan het rond snuffelen geweest en ik zag dit kijk alle 6 de pagina's maar staan mooie en leuke screenies van consepeten en dingen, aantal zijn al bekend en een hoop ook weer niet. staat iig wel leuk spul.
Heb B&W1 niet vaak gespeeld helaas, maar dit ziet er gelukkig alweer wat beter uit, misschien wel de moeite waard.
die site is duits helaas, maar als je wat duits kan zou ik er toch even op rond kijken, er is een hoop te vinden van bw2. geloof ook een aantal nieuwe filmpjes.
helaas laat B&W studios zo weinig van zich horen en hebben we nogsteeds geen release date. na een aantal maanden dacht ik ik zal eens kijken hoe het eraan toe gaat en heb 3 nieuwe screenies gevonden ( ik weet 't 3 maar maar het is weer iets )
hier komen ze:

ik ga even verker kijken voor eventueel meer. het ziet er nogsteeds veel belovend uit. hopen dat het het wachten waard is
Verwijderd
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je in oorlog verzeild raakt als dat jouw wezen is.
@Master Prime: Het is een wolf
[ Voor 13% gewijzigd door UltraR-pc op 18-09-2004 15:53 ]
Verwijderd

Ok...nou DAT ziet er indrukwekkend uit!

Ook heel erg cool btw dat screenshot waar die aap 'ff 'een half leger wegtrapt.
Kortom..dit word leuk...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 17:05 ]
Hmm, ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n mooi screenshot. Net een schilderij man.Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 17:04:
[afbeelding]
Ok...nou DAT ziet er indrukwekkend uit! [afbeelding] Moet je voorstellen als die 2 met elkaar liggen te rollebollen in het stadscentrum! (In BW1 ging ALLES plat, inclusief de framerate hehe)
Ook heel erg cool btw dat screenshot waar die aap 'ff 'een half leger wegtrapt.![]()
Kortom..dit word leuk...
.
Verwijderd
Ik bedoelde meer de manier waarop die 2 beesten met elkaar vechten, geen simpele rechte hoeken of trappen meer maar een echte knokpartij. Ik heb nog niet eerder gezien dat AI beesten/npc's elkaar echt bij de keel grijpen en tegen de grond werken.. Ik ben ook erg benieuwd wat voor defense actie die wolf hiertegen heeft.UltraR-pc schreef op 18 september 2004 @ 17:27:
[...]
Hmm, ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n mooi screenshot. Net een schilderij man.
Kijk eens op het officiele BnW2 forum, daar staat dat zolang Lionhead geen release date heeft genoemt dat er niet naar gevraagd hoeft te wordenMJ85 schreef op 18 september 2004 @ 20:39:
En er is echt nog niets omtrend een release datum bekend?
de reden waarom dit zo lang duurt is omdat ze het hele spel 3 keer aan het maken zijn dat zelfs low-end systemen het kunnen draaien, vandaar ook die lage specs op de siteDrProctor schreef op 22 september 2004 @ 19:31:
zo mogen wel es opschieten want dit spel is al bekend sinds B&W1
1x maken voor low-end
1x maken voor medium-end
1x maken voor high-end
( ja ik = BnW freak
P.S. Zijn er nog mensen in dit topic of in andere BnW topics die nog steeds BnW1 online spelen? Zo ja, neem maar contact met me op via msn of mail
( noob-saibot [AT] zonnet [DOT] nl ) mocht je zin hebben in een potje
[ Voor 22% gewijzigd door Noob-Saibot op 01-11-2004 11:45 ]
Bron6 Jan 05 It's been a few months since we last caught up with one of the most ambitious games currently in development - RTS/god game Black & White 2 - and as you're about to find out, much has changed and evolved since we last paid it a visit.
For starters, Black & White Studios has totally revamped the game's graphics engine. "The creature's technology employs such things as hair that gets burnt or wet. He can grow from a tiny little guy to a giant monster, his looks change with his alignment and he gets fatter or thinner depending on eating habits," explains Ron Millar, B&W2's lead designer.
But what of the Black & White Studios' promises to also make the world around you reflect your chosen alignment, be it good, neutral or evil?
"If you're evil, then the very ground around you will crack open and grow thorns, while flowers, grass and trees will wither and die. But if you're good, then flowers spring up, trees blossom and life seems to spring from every nook and cranny," comes Ron's reply.
WHAT'S INSIDE
But B&W2's advances aren't all about the aesthetics. Oh no, not by a long shot. As you may have read in the Lionhead Diaries a few issues ago, B&W2 has recently gone through some radical changes. This is particularly true now the team has decided to do away with the game's multiplayer options (though Ron hopes online options will be added further down the line), in order to concentrate on making the single-player game as deep, compelling and entertaining as possible.
One of B&W2's major selling points is its epic battles between the armies of good and evil, including open warfare, siege battles and most exciting of all, armies led by 50ft high creatures.
"The armies are being developed to capture the sort of combat and force of impact that you'd expect to see in a major Hollywood film," promises Ron.
And then there's your creature, which is promising to be infinitely more useful than it was in the first game, as well as much easier to understand and influence. "Your creature is essentially your friend and ally that you teach and nurture or beat and abuse in order to have him do your bidding," explains Ron. "In Black & White 2, your creature acts depending on how you play. If you're a good god and a city builder, he helps you out, defends your city and entertains your villagers. If you're an evil god and a warmonger, the creature acts as your most powerful unit, leading armies into battle. Play as a more neutral god and the creature does a bit of both."
UNDER CONTROL
"One of the biggest complaints from Black & White was that it was hard to teach your creature something. He would go to the toilet on a field and by the time you'd congratulated or punished him, he'd done something else like eaten a villager. Now there's a creature 'mind interface' that enables you to go back into the recent past and, using a simple drag-and-drop interface, tell him what you think is good or bad," says Ron. And as if all of that wasn't enough, you'll also be able to tell what your creature is thinking and feeling thanks to some still under-wraps innovations that enables you to quickly and easily discover exactly what mood your creature's in.
Ron was sadly unable to tell us much about all of the game's other innovations, except that the control interface is set to be far more streamlined and intuitive than before, meaning you can learn how to play the whole game simply from the feedback you receive while playing. Sounds intriguing.
Clearly, Black & White Studios has been feverishly busy over the past year. The downside of all this innovating though, is that it looks like we're still going to have to wait a fair while for the finished product. However, even if only half of these innovations are successfully implemented in the final reckoning, then waiting is something we're more than happy to do.
[ Voor 24% gewijzigd door daves2hd op 05-05-2005 06:30 ]
Alleen is dit "is that it looks like we're still going to have to wait a fair while for the finished product." weer jammer.
Godfather Bodybuilding topic reeks
zolang eht langer wachten ook de game beter maakt en mooier vind ik het nogwel ok. hoewel ze ondertussen toch echt een vuurtje eronder mogen zetten
gezien er in dit topic al zo lang niet is gepost dacht ik eraan eens met nieuwe screenies te komen, verder ook de 1e echte trailer van B&W2!! als je het nu al mooi vind wacht maar tot ze het eindelijk gaan mixen, zoals de world engine. alle gebieden die je ziet zijn tot zover ik gehoord heb het oude world enine opgepoest, gezien de neiuwe pas bijna af is.
release date is er nog niet maar comming soon is zeker iets wat geen jaar meer op zich laat wachten ( hopen we dan
Screenies (klik, voor groter en scherper beeld

Bron screenies
en de laaste 2
Interview met Peter Molyneux
Official first trailer (zelf maar kijken waar je hem wilt downloaden)
er zijn nog veel meer screenies te vinden als je goed zoekt, kan je iniedergeval vertellen dat de Good adviser tijdje in amerika een donut cop geworden is of een thee met veelste veel koekies op heeft.
ik denk dat de trailer wel in de nieuwe world eninge geplaast is, lijkt iniedergeval anders dan de meeste screenies
over release date kan ik alleen dit zeggen: At the present time, the release date for Black and White 2 would be Autumn 2005 according to Lionhead Studios' Peter Molyneux.
hopenlijk kunnen we met die screenies weer het wachten verdragen?
iemand met nogmeer info over de game?
Welteruste mensen kijk en huiver
Verwijderd
wordt later toegevoegd met een update.
Beter dan niks.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2005 11:11 ]
Verwijderd
staat ergens in een interview op de BW2 site
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2005 12:57 ]
Godfather Bodybuilding topic reeks
je hoeft iig niet meer voor je dorpelingen te zorgen door nonstop veldjes water te geven, boswachter te maken en fokker's te maken -_- scheelt ook
Erg genoten van deel 1, deel 2 kan alleen maar leuker zijn!
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Ze mikken op de herfst van dit jaar, maar Lionhead kennende is het in het gunstigste geval met de feestdagen.Koekje schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 09:30:
Ik kan nergens vinden wanneer de game uitkomt (de datum in de TS lijkt mij een beetje outdated)
Erg genoten van deel 1, deel 2 kan alleen maar leuker zijn!
Verwijderd
Dat werdFoggyFreek schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 13:13:
Ik zal de TS snel updaten!
Verwijderd

Er is een nieuwe (korte) preview over BW2 verschenen op eurogamer.net !!
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60187
En zo te lezen gaat het een beetje meer lijken op Populous 3.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 00:02 ]
er zijn een hoop kleine interviewtjes waar er wat verteld word over bw2.
speelstijl zal idd niet echt lijken op de gene die we kennen. veel is gewoon nog niet echt vrij gelaten. zoals wezen behandeling, je kan hemm met vanalles meppen of aaien. ooit eens een oude screenie geezien met inbeeld. je invoeld, je wezen hp, army strength zo iets iig. wel benieuwd. nog eventjes wachten dus
Even bij wijze van warmingup lekker rondschoppen op GoT, it's my favouritedaves2hd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 00:19:
september/october kunnen we BW2 verwachten. hopenlijk komen ze met een nog met een pinned date.
er zijn een hoop kleine interviewtjes waar er wat verteld word over bw2.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nieuwsupdate: releasedate van Black & White 2 bekendgemaakt
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op de site van de maker LionHead is zojuist de releasedate van B&W2 genoemd. Ik quote:
Bron: LionHead StudiosThe game will be released in stores on September 30th in the US, and October 7th in Europe. This is official. We are almost finished.
En het feestje wordt nog geslaagder dan het al was, want... de Official Pack Shot is er nu óók!

ik denk btw dat die cover ook met zwarte achtergrond komt. eerlijkgezegd vind ik het witte geen goede achergrond keuze van de cover
voor sommige kan hier misschien al iets staan wat ze nog niet wilden weten, spoiler achtig dus
mensen zoals ik die ZEER benieuwd zijn naar de tijger, ik heb um eventjes in een filmpje gezien. deze zal alleen in een speciale editie van B&W2 beschikbaar zijn. de tijger is een geboren leider voor je leger en stamp alles de grond in als je wilt, een echte killer dus
je hebt 6 wonders in de game en elke wonder heeft 2 manieren om te gebruiken. normaal, zoals fire ball uitknijpen als lava, of water gieten, of bliksem zappen. en in een soort bom funcite, een explosie met vuurbal, een water bom dat een heel veld in 1x water geeft of een een groot gebouw blust, bliksem bal die alle kanten op schiet.
En er zijn nog 4 Epische wonders. deze zijn extreem sterk, zoals vulkaan tevoorschijn tovere, een gigantische tornado of aardbeving. deze wonders zijn ereld verandernd.
er is een phisics engine voor alles in de game, dus elk pijltje op zich is een appart iets dat iets kan aanrichten. anders gezegt wil je een mega army hebben en op een giga wereld en nog eens een vijand die het zelfde wilt zul je toch wel een aardige comp nodig hebben het te berekenen. de syhteem eisen zijn ongeveer even hoog als de minimun systeem eisen van half life 2.
om de game op volle glorie te ondekken zul je wel iets meer nodig hebben aan computer
Overigends is de tutotial heerlijk kort in bw2. geen eeuwen gelul meer over niets enz. eerst heb je een redelijk kort intro filmpje en dan komen je gewetens eventjes naar voren zeggen. je rechter muisknop is je action butten en je linkser slepen en je kan beginnen met spelen, zo ongeveer dan ;P
helaas is het intro filmpje korter dan bij 1
er zijn 4 wezens officieel te krijgen. dat zijn de aap, wolf, leeuw en koe. tot zover ik weet. er zijn wel meer wezens. zoals gorrilla, en beer. en de tijger is dus oowkel te krijgen maar alleen in een speciale uitvoering van B&W2 ik denk dus een pre order versie of colllecters versie? niet zeker
meer zeg ik denk ik maar niet want misschien spoil ik dan te veel. misschien zeg ik hier al te veel voor een aantal, misschien nieuwe topic? of iemand foggyfreek oppiepen?
ik zie niet de tijd om een topic aan te maken wat een spel als B&W2 goed doet. Zou iemand de moeite willen nemen een nieuw topic te openen? Deze kan dicht. Sorry en succes!!
Ik blijf uiteraard wel posten
zelf vind ik het spel niet zo uitgebreid als ik ervan had verwacht qua dingen. nu kost: city building+RTS+god game natuurlijk giga veel tijd om alles bij elkaar te mixen en doen dus om alles nog eens groot te maken kost de tijd van 3 games.
je kan een berg filmpjes bekijken, nadeel is dat het giga spoilers zijn. je weet hoeveel werelden er zijn, welke wezens, wonders, groot deel van het verhaal, intro, meer dan de heft van heel b&w2 is iets over gescheven, gefilmt of iets anders.
hmz ik zou best een topic willen maken, maar kost zoveel tijd weer en ik heb het ROSE topic nog bij te werken enz
Dit topic is gesloten.