Ik begrijp dat jij een beta tester bent of iets dergelijks
Anoniem: 64742
weet iemand all de systeem eisen ?
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 28-08-2005 22:38 ]
even hoog als de minimum systeemeisen van half life 2 ongeveer. echte exacte hebben ze nog niet bekend gemaakt.Anoniem: 64742 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 22:23:
weet iemand all de systeem eisen ?
mooi een nieuwe topic
misschien leuk wat linkjes naar filmpjes en interviews te doen. hoop te vinden op officiele site in lion source z'n site ed. ^^
ik hoop echt dat ik een special versie met de tijger erbij kan krijgen, zou niet weten welk beest ik anders wil. dan word het de aap of leeuw denk ik
niet echt. maar er is nogal veel te vinden legaal & illegaal(hoewel niet zo veel)Anoniem: 34169 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 22:17:
Ik begrijp dat jij een beta tester bent of iets dergelijks
wel wilde ik beta tester worden, alleen kwam het niet uit emt school en ik had niet genoeg geld om op dat moment naar engeland te gaan en nog eens in een hotel te blijven
ik vind het jammer dat er niet zoveel wezens zijn, nu kosten ze ook veel meer moeite en tijd dan 1 om te maken. met spier systeem, en allerlijk gimmikjes.
en een geweldig leer proses. je kan zien wat je wezen afgelopen tijdje heeft geleerd en kun je dus later op terug komen om hem aan te moedingen mensen te helpen enz. zo hoef je niet heel de tijd als hij iets goed doet snel naar hem toe te rennen en te aaien.
verder werkt het aaien& leren makkenlijker. een zin boven zn hoofd waarin stat "i'll eat villagers more often" of "i'll eat villagers less often" tot "I'll always eat a villager". enzovoorts
ook heeft je wezen 2 gedachten stromen ed
als je hem heel vrij laat en dus z'n vrije gedachten laat gaan en doen blijft het echt een pet. tewijl je hem ook echt als een essensieel deel voor je leger, dorp, wereld kan maken. zoals dat je aan het begin alleen palformen van gebouwen neer zet en je wezen trained alles af te helpen bouwen en resouces te verzamelen, opzich wel lekker.
wisten jullie trouwens dat de evil geweten een vrouw is? wie had dat verwacht
[ Voor 59% gewijzigd door daves2hd op 29-08-2005 02:06 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Anoniem: 34169
daves2hd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:04:
wisten jullie trouwens dat de evil geweten een vrouw is? wie had dat verwachtpeter zei het in een filmpje
jeez over lelijke meiden gesproken.
edit:
OK, ik heb deel twee af, deze mag dicht.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 29-08-2005 12:29 ]
Beetje vaag dat sommige wezens alleen in de special edition erin zitten.
[ Voor 4% gewijzigd door MrJ op 29-08-2005 12:33 . Reden: typo ]
Godfather Bodybuilding topic reeks
Anoniem: 34169
En de nieuwe is er 
[rml][ PC] Black & White 2 - Deel 2[/rml]
[rml][ PC] Black & White 2 - Deel 2[/rml]
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 29-08-2005 12:55 ]
Wegens een uitgebreide topicstart kan je vanaf nu verder in [rml][ PC] Black & White 2 - Deel 2[/rml]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.