Hoe kan het dat ik de muziek niet hoor? alle soundfiles enzo zijn er wel maar als ik een attractie een muziekje geef dan is die niet te horen.
Verwijderd
Ik denk dat je beter van wat laters kunt uitgaan, maar tussen 18:00 en 0:00 hier is wel redelijk jaM1lamb3r schreef op 03 november 2004 @ 13:45:
hoezo vannacht? er is toch "maar" 6 uur verschil? (als ze van de oostkust uitgaan) dus om 6 uur vanavond is het daar 12 uur smiddags.
Jammer dat ik dan net weg ben
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 14:42 ]
Alleen wanneer je dichtbij de attractie bent, is het muziekje te horen (en daarbij ook de geluiden van de attractie zelf)Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 14:34:
Hoe kan het dat ik de muziek niet hoor? alle soundfiles enzo zijn er wel maar als ik een attractie een muziekje geef dan is die niet te horen.
Verwijderd
hmm nog ff gespeeld maar ik vind het wel vreemd. Die mensen willen echt helemaal nergens in, zelfs al is het maar 10 cent. Hoe kan ik dan ooit geld verdienen of een goede parkwaarde halen als die mensen foking niks willen?
heb je het topic wel gelezen? das namelijk een bug, die waarschijnlijk vandaag in een patch wort opgelost (vandaag in amerikaanse begrippen)
b3n666 --> wat M1lamb3r zegt klopt
..
een paar posts hierboven staat een hele waslijst aan bugs die in de 1e patch worden gefixt; waaronder die bug die je nu beschrijft
t is al goed
een paar posts hierboven staat een hele waslijst aan bugs die in de 1e patch worden gefixt; waaronder die bug die je nu beschrijft
t is al goed
[ Voor 10% gewijzigd door SyS_ErroR op 03-11-2004 16:47 ]
Verwijderd
Ahh ik had dat wel gelezen maar niet echt goed ik dacht dat dat ergens anders over ging
Mijn fout

Verwijderd
Jahoor de patch is uit... Je kunt hem downloaden via het update menu van het spel. Nu maar wachten tot ie ook op GCWorld staat want securom v5 eet deamon tools op ;-)
wel grappig dat een patch al uit is 1 dag na de officiele release
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 20:58 ]
Dus ik kan die patch niet installeren? Er zit beveiliging in?Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 20:57:
Jahoor de patch is uit... Je kunt hem downloaden via het update menu van het spel. Nu maar wachten tot ie ook op GCWorld staat want securom v5 eet deamon tools op ;-)
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Verwijderd
Ik probeer de patch te downloaden via het update programmaatje wat bij rct3 zit. Maar hij geeft aan dat het 'already up to date' is.

Daar heb ik ook last vanVerwijderd schreef op 03 november 2004 @ 21:05:
Ik probeer de patch te downloaden via het update programmaatje wat bij rct3 zit. Maar hij geeft aan dat het 'already up to date' is.
En ik kan ook nergens anders de patch vinden.
hij is ook nog niet uit ovlgens mij hoor? ook al staat er in die faq iets anders, maar op de atari forums hebben ze er ook last van.
btw lijstje met cheats/easter eggs
alhoewel ik me afvraag waarom cheats spoilers zijn.
btw lijstje met cheats/easter eggs
spoiler:
James Hunt - Buggy <-- lachen joh RCT-GTA
Atari - All guests Laugh
Chris Sawyer - Guests Jump for joy
John Wardley - Removes height restrictions when building coasters
Jon Roach - Peeps ride all non-coaster rides
Sam Denney - Peeps ride all coasters
Guido Fawkes - Gives access to the advanced Fireworks editor
Frontier - All rides and coasters never break down
Atari - All guests Laugh
Chris Sawyer - Guests Jump for joy
John Wardley - Removes height restrictions when building coasters
Jon Roach - Peeps ride all non-coaster rides
Sam Denney - Peeps ride all coasters
Guido Fawkes - Gives access to the advanced Fireworks editor
[ Voor 8% gewijzigd door Puc van S. op 03-11-2004 21:41 ]
Verwijderd
Spoiler eromheen?M1lamb3r schreef op 03 november 2004 @ 21:23:
Trouwens die cheat zal ik dus veel gaan gebruiken
Update 1 (hij is nog beta)
http://www.frontier.co.uk...html#_Update_#1_Contents:
En er is nog geen download van (omdat hij beta is)
http://www.frontier.co.uk...html#_Update_#1_Contents:
En er is nog geen download van (omdat hij beta is)
jeez, hier waren we al een tijdje achter hoor.
Nou de informatie die in spoilers staan, is informatie alleen wil zien als je die nodig hebt. Ken je de informatie al voor dat je het eigenlijk wilde weten, dan is het dus verklapt om het maar even zo te zeggen. Een geheim bewaar je liever, toch?M1lamb3r schreef op 03 november 2004 @ 21:23:
Cheats behoren dus bij dit soort informatie.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Wat is er zo uitgebreid aan de Advance Fireworks editor? Dan je ook lawinepijlen kan gebruiken ofzo?
?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
AW_Bos je kan dan je eigen vuurwerk ontwerpen, dus idd je kan een lawine pijl maken
Verwijderd
Goh, valt me op... kan je niet meer door de grond / onder de grond met achtbanen? Tunnels? mis het iig wel !!
Lees ff het topic, dat kan idd niet, maar ik heb een paar posts terug een regel gegeven die je in je options.txt zet die dat dus fixtVerwijderd schreef op 04 november 2004 @ 00:14:
Goh, valt me op... kan je niet meer door de grond / onder de grond met achtbanen? Tunnels? mis het iig wel !!
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Verwijderd
Ik heb nu AttractionSceneryAllowTerrainIntersect 1 in options.txt toegevoegd (de options.txt staat in de hoofdmap van rct3) maar het werkt nog niet, geeft nog steeds aan dat hij niet geplaatst kan wordne.
je moet ook de options.txt gebruiken die in de application data folder zetten dei in de documents and settings map zit (verborgen bestanden aanzetten)
Op het atari forum staat een link naar de (beta) update:
ftp://ftp.infogrames.net/...RCT3_BETAUPDATE1A_USA.EXE
zo ik heb best veel moeite met het spel. Hoe kan het dat elke keer mijn park-rating zo hard terugloopt tot meestal een 0-punt. RCT2 had ik nooit problemen mee
ik patch m nu iig
ik patch m nu iig
[ Voor 8% gewijzigd door Makkelijk op 04-11-2004 10:27 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Verwijderd
Ik wacht liever even op een official (die nu toch al uit zou zijnXiN-eViL schreef op 04 november 2004 @ 09:29:
Op het atari forum staat een link naar de (beta) update:
ik wacht op maar even op de officiele (of doe het gewoon via die auto-updater) . Die geeft nu alleen nog niets aan terwijl ie er al zou moeten zijn
uhm de patch waar iedereen het overheeft is die beta hoor, denk je anders dat ze in 3 dagen ofzo een fully tested patch uit kunnen brengen?
en dat de auto updaterniet werkt kan komen omdat je en het regesiter een sleutel van terretory moet veranderen naar USA
en dat de auto updaterniet werkt kan komen omdat je en het regesiter een sleutel van terretory moet veranderen naar USA
Tja, waar ik al bang voor was.. ik kan niet meer opstarten na de patch gedraait te hebben
Verwijderd
Zou dat iets met een minder legale versie te maken kunnen hebbenDKasemier schreef op 04 november 2004 @ 10:59:
Tja, waar ik al bang voor was.. ik kan niet meer opstarten na de patch gedraait te hebben
ps. ik probeer de beta nu toch ook maar te installeren

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 12:01 ]
Verwijderd
Hoe kan je zien welke versie je heb?
Hmm heb het idee dat die beta patch niet helpt ( of dat moet een andere reden hebben
) iig na installeren gaat er nog steeds niemmand in mijn attracties. Wel gaar dat is dit bij het testen van het spel nooit hebben gemerkt.
Hmm heb het idee dat die beta patch niet helpt ( of dat moet een andere reden hebben
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 13:20 ]
Heeft iemand trouwens al een mooi parkje online staan? Mij wil het nog niet echt lukken namelijk, ff inspiratie opdoen
Verwijderd
Hey heeft iemand die beta patch nou al getest ?
Werkt die nou ook ? kheb geen zin om die patch te instaleren met het risico dat ik niet meer op kan starten...
Iemand ervaringen ? ook met de minder legale versie ?
Werkt die nou ook ? kheb geen zin om die patch te instaleren met het risico dat ik niet meer op kan starten...
De patch werkt *niet* als je geen originele versie hebt, er zit een compleet nieuwe .exe bij.Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 15:16:
Hey heeft iemand die beta patch nou al getest ?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
Oke thnxChakotay schreef op 04 november 2004 @ 15:27:
[...]
De patch werkt *niet* als je geen originele versie hebt, er zit een compleet nieuwe .exe bij.
Dan maar wachte op de nieuwe crack
Ik heb hem 1x en 2 pcs (mijn broertje wil um ook) ma we gaan hem geen 2x halen.. dus dan heeft mijn broertje maar even pech
Ik heb de originele exe nog ergens staan (dus zonder crack), werkt het patchen wel als ik deze terugzet? Nja, dan heb ik nog steeds een crack nodig om te gamenChakotay schreef op 04 november 2004 @ 15:27:
[...]
De patch werkt *niet* als je geen originele versie hebt, er zit een compleet nieuwe .exe bij.
Verwijderd
Je kan um wel pachen met die orginele .exe natuurlijk... Het word dan wel weer lastig om het aan de praat te krijgen.. moet je denk ik wachten op een crack voor die versiejelleeee schreef op 04 november 2004 @ 15:41:
[...]
Ik heb de originele exe nog ergens staan (dus zonder crack), werkt het patchen wel als ik deze terugzet? Nja, dan heb ik nog steeds een crack nodig om te gamen
Verwijderd
Je kan de orgineele .exe terugzetten en dan doet ie het wel als je gepatched heb, maar of de patch dan ook nogsteeds werkt weet ik niet.
Hmmm ok. Ik back-up de originele exe namelijk altijd vanwege het patchen. Maarja, dan wacht ik wel op de crack van GCworld voordat ik ga patchen
Verwijderd
Whaha, da's net zo shit je ziet idd geen tunnels, en als je er zelf inzit lijkt het net of je van de wereld valtM1lamb3r schreef op 04 november 2004 @ 00:33:
je moet ook de options.txt gebruiken die in de application data folder zetten dei in de documents and settings map zit (verborgen bestanden aanzetten)
Nop werkt niet,Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 16:44:
Je kan de orgineele .exe terugzetten en dan doet ie het wel als je gepatched heb, maar of de patch dan ook nogsteeds werkt weet ik niet.
Op zich wil ik het spel best wel aanschaffen, als ik zeker weet dat de bugs eruit zijn gewerkt, maar dat zal wel goed gaan hopelijk
traktor scratch!
shit maar als ik hem nu koop heb ik nog niks aan die patch denk ik want die zal wel USA only zijn
Verwijderd
Het spel doet het wel maar die patch werkt dan niet meer heb ik zo het idee.Erikie schreef op 04 november 2004 @ 19:23:
[...]
Nop werkt niet,
Op zich wil ik het spel best wel aanschaffen, als ik zeker weet dat de bugs eruit zijn gewerkt, maar dat zal wel goed gaan hopelijk(volgens het forum op atari, zitten er nog steeds een aantal bugs in update #1, maar ze zijn er in iedergeval mee bezig !)
mja, die achtbanen werken nu wel goed, en je queue tijden zijn ook wel wat beter geworden heb ik gemerkt. Maar in die exe files staan volgens mij some code die een paar ui elementen oproepen in het spel, dus je mist de helft
traktor scratch!
Verwijderd
Ik vind de achtbanen ook wel leuk, alleen jammer dat je niet door tunnels/gebouwen kan, zoals dat in het echt wel is en bij RCT1&2 ook.Erikie schreef op 04 november 2004 @ 23:09:
mja, die achtbanen werken nu wel goed, en je queue tijden zijn ook wel wat beter geworden heb ik gemerkt. Maar in die exe files staan volgens mij some code die een paar ui elementen oproepen in het spel, dus je mist de helft
Maar ja, komt patch aan? Dus goede hoop?
Verwijderd
Net een vertical coaster gebouwd met een drop van 2303 ft in 
95 G's, 262 mph
Was wel wat cheaten voor nodig natuurlijk, anders wil hij niet zo hoog
95 G's, 262 mph

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 00:12 ]
ik had 666 Km p/h gehaald en 350 G'sVerwijderd schreef op 05 november 2004 @ 00:10:
Net een vertical coaster gebouwd met een drop van 2303 ft in
95 G's, 262 mph
Klopt, maar je kan in het register instellen welke versie je hebt... Even zoeken in je register op "rollercoaster" tot je een rijtje settings ziet, waaronder een "Territory". Die op USA zettenDKasemier schreef op 04 november 2004 @ 22:55:
shit maar als ik hem nu koop heb ik nog niks aan die patch denk ik want die zal wel USA only zijn
http://home.planet.nl/~lind1469/PhoebuzLand.datGKD schreef op 04 november 2004 @ 13:44:
Heeft iemand trouwens al een mooi parkje online staan? Mij wil het nog niet echt lukken namelijk, ff inspiratie opdoen
Yup me2... Ik ga kijken of er iets te regelen valtDKasemier schreef op 04 november 2004 @ 10:59:
57696520646974206c65657374206973206e657264
Verwijderd
Hoe werkt die heartline coaster?
Ik kan er geen bochten mee maken, maar daardoor kan je dus nooit meer bij je station uitkomen ofzo. Hoe moet je die bouwen? Hoe werkt die haertline coaster?
ik d8 dat je die in een soort van hart vorm (whats in a name) moet maken oftwel een circel
Die wordt toch afgeschoten, en vervolgens over dezelfde weg terug?Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 14:37:
Hoe werkt die heartline coaster?Ik kan er geen bochten mee maken, maar daardoor kan je dus nooit meer bij je station uitkomen ofzo. Hoe moet je die bouwen? Hoe werkt die haertline coaster?
Verwijderd
Ik wil hem ook wel in een cirkel maken, maar kan die bochten niet selecteren, en hij wordt gewoon omhoog getakeld
Verwijderd
ik weet het niet hoor maar ik heb mijn game gepatched en daarna een crack erover heen gegooit maar er is echt geen fuck verandert.
Mijn rijen staan nog steeds helemaal leeg en ik draai nauwelijks winst.
Ook nogal raar is dat mijn drinksstall geen enkele klant krijgt en bijna iedereen op 1 pad aan het lopen is... (hetzelfde pad overigens waar dat drankstalletje aan vastzit...)
Behoorlijk vaag omdat anderen deze problemen niet hebben met een gepatchde/gecrackte game...
Mijn rijen staan nog steeds helemaal leeg en ik draai nauwelijks winst.
Ook nogal raar is dat mijn drinksstall geen enkele klant krijgt en bijna iedereen op 1 pad aan het lopen is... (hetzelfde pad overigens waar dat drankstalletje aan vastzit...)
Behoorlijk vaag omdat anderen deze problemen niet hebben met een gepatchde/gecrackte game...
Helaas, het kan toch niet. Check je mail zo
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 18:26 ]
Verwijderd
tja kan ook niet echt anders als ze voorlopig geen europese patch uitgeven. Ik wil wel een goed werkend product hebben als ik er geld voor betaal...
maar ik gebruik de money rip en de crack die op die cd stond...
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 18:26 ]
de money-crack bevat gewoon versie 1.0.. oftewel dan heeft je patch geen effect...Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 17:36:
[...]
tja kan ook niet echt anders als ze voorlopig geen europese patch uitgeven. Ik wil wel een goed werkend product hebben als ik er geld voor betaal...
maar ik gebruik de money rip en de crack die op die cd stond...
Mooi park trouwens Sluuut
Je moet onder je station door terug en dan achte rje station een step up ding plaatsenVerwijderd schreef op 05 november 2004 @ 15:12:
Ik wil hem ook wel in een cirkel maken, maar kan die bochten niet selecteren, en hij wordt gewoon omhoog getakeld
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
dat er geen mensen in je queue line staan is niet een bug, maar de manier hoe je het speelt. Toch hebben ze dit aangepast in de patch dus hebben ze t makkelijker gemaakt. De patch werkt deels op de 'download' versie heb ik gemerkt. De test results floaten niet meer nl, en dat was ontzettend irritant
. Maar om je op weg te helpen voor queulines ff mezelf quoten van een paar pag's terug :
1. Train je vendor van de achtbaan (bij staffmember overzichtje allemaal uitklikken en vendor aanklikken, vervolgens diegene zoeken die bij je achtbaan hoort).
2. Hou je achtbaan zolang mogelijk uptime (veel controle)
3. (volgens mij de belangrijkste), Zorg dat je je circuit OF met 1 karretje speelt OF met een goed functionerend blocksection baan (dus voor meerdere karretjes). Het probleem is nl dat wanneer deze uitgevinkt staat, en je handyman de achtbaan controleert, dat je tests fubar zijn, (in mijn geval allemaal weer terug naar 0.xx zodat je opnieuw moet testen ). Hier een pic
-- dit werkte zelfs op de ongepatchte versie.
en wil je dan toch nog meer visitors , pas dan dit aan in je option file:
GuestsHaveFixedHealth 0
GuestsIgnoreRideIntensity 1
GuestsIgnoreRideNausea 1
GuestsIgnoreRideCost 0
GuestsRevisitRides 1
GuestsRideUnratedRides 1
1. Train je vendor van de achtbaan (bij staffmember overzichtje allemaal uitklikken en vendor aanklikken, vervolgens diegene zoeken die bij je achtbaan hoort).
3. (volgens mij de belangrijkste), Zorg dat je je circuit OF met 1 karretje speelt OF met een goed functionerend blocksection baan (dus voor meerdere karretjes). Het probleem is nl dat wanneer deze uitgevinkt staat, en je handyman de achtbaan controleert, dat je tests fubar zijn, (in mijn geval allemaal weer terug naar 0.xx zodat je opnieuw moet testen ). Hier een pic
GuestsHaveFixedHealth 0
GuestsIgnoreRideNausea 1
GuestsIgnoreRideCost 0
GuestsRevisitRides 1
GuestsRideUnratedRides 1
traktor scratch!
Het is niet alleen de achtbaan waar geen hond in gaat, zeg maar gewoon elke atractie, dat is juist het probleem, achtbanen trekken juist nog wat mensen maar de rest niet.Erikie schreef op 05 november 2004 @ 20:37:
dat er geen mensen in je queue line staan is niet een bug, maar de manier hoe je het speelt. Toch hebben ze dit aangepast in de patch dus hebben ze t makkelijker gemaakt. De patch werkt deels op de 'download' versie heb ik gemerkt. De test results floaten niet meer nl, en dat was ontzettend irritant. Maar om je op weg te helpen voor queulines ff mezelf quoten van een paar pag's terug :
GuestsHaveFixedHealth 0
GuestsIgnoreRideNausea 1
GuestsIgnoreRideCost 0
GuestsRevisitRides 1
GuestsRideUnratedRides 1
Ik begrijp niet waarom ze dit spel gereleased hebben, blijkbaar is ie nog lang niet klaar!
en ik begrijp niet dat jij niet begrijpt dat net een paar dagen na de officiele release er een net uitgewerkte patch voor komtFlyduck schreef op 05 november 2004 @ 21:13:
Ik begrijp niet waarom ze dit spel gereleased hebben, blijkbaar is ie nog lang niet klaar!
ThxSyS_ErroR schreef op 05 november 2004 @ 17:47:
[...]
de money-crack bevat gewoon versie 1.0.. oftewel dan heeft je patch geen effect...
Mooi park trouwens Sluuut
Ik heb alleen geen zin meer om verder te bouwen vanwegen de bugs...
Ennuh, wees blij dat ze een patch maken en uitbrengen. Er zijn tegenwoordig zat groups (EA Games, Command & Conquer: Zero Hour) die gewoonweg de game niet meer ondersteunen na korte tijd, en er geen patches meer voor uitbrengen.
hmlz, echt vaag.. kun je een park posten? bij mij loopt zelfs het circus & karaoke s tormSteffy schreef op 05 november 2004 @ 20:45:
[...]
Het is niet alleen de achtbaan waar geen hond in gaat, zeg maar gewoon elke atractie, dat is juist het probleem, achtbanen trekken juist nog wat mensen maar de rest niet.
traktor scratch!
Ik blijf ook wachten op de fix, dan is het nog ff wachten of die ook wat effect heeft op mijn parkjes. Kan ook aan mijn manier van builder zijn, maar als je 1000 Peeps in de park hebt (na +/- 5 Years) en je kunt zo beetje iedereen kwijt in alle atractie's (naja een heel groot gedeelte) en dat er dan maar 50 mensen in het totaal in een attractie zitten is redelijk irritant.
Verwijderd
Heeft iemand al eens een overload load aan kiosken geprobeerd met gratis maps van het park? misschien dat daarmee de peeps meer de rides vinden...
Ik ben ook wel benieuwd of iedereen dit probleem met rides heeft (ik haal mn levels wel, maar in sommige voorgebouwde levels, bv die met de ingang op de enorme berg, gaan mensen niet de voorgebouwde ride in ...).
Misschien eens experimenteren met alle que lines dicht bij de ingang?
Ik herinner me van oudere themepark games dat je bordjes had en verplichtte looprichtingen... , can somebody put that stuff back in ?
Het effect van entrance fee's op people die binnen komen is trouwens ook erg vaag... het is heel lastig om oorzaak/gevolg te vinden bij veel zaken in het spel... Ik houdt het erop dat men te weinig aandacht aan de AI heeft besteed...
Ik ben ook wel benieuwd of iedereen dit probleem met rides heeft (ik haal mn levels wel, maar in sommige voorgebouwde levels, bv die met de ingang op de enorme berg, gaan mensen niet de voorgebouwde ride in ...).
Misschien eens experimenteren met alle que lines dicht bij de ingang?
Ik herinner me van oudere themepark games dat je bordjes had en verplichtte looprichtingen... , can somebody put that stuff back in ?

Het effect van entrance fee's op people die binnen komen is trouwens ook erg vaag... het is heel lastig om oorzaak/gevolg te vinden bij veel zaken in het spel... Ik houdt het erop dat men te weinig aandacht aan de AI heeft besteed...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2004 01:12 ]
1 Ding wat ik _heel_ erg irritant vind: De hoogte van het land.
Heel leuk hoor, dat je je grond in ministapjes omlaag kan doen en dat daarmee ook je paden omlaag gaan... maar je attracties, ingangen, trappen en winkels blijven op hetzelfde niveau
En omhoog krijg je het dan ook niet meer
Dan ben je dus een half uur bezig om die paden weer opnieuw vast te maken aan elkaar via 'ground to surrounding ground' de paden weer beloopbaar te maken enzo
Heel leuk hoor, dat je je grond in ministapjes omlaag kan doen en dat daarmee ook je paden omlaag gaan... maar je attracties, ingangen, trappen en winkels blijven op hetzelfde niveau

En omhoog krijg je het dan ook niet meer

Dan ben je dus een half uur bezig om die paden weer opnieuw vast te maken aan elkaar via 'ground to surrounding ground' de paden weer beloopbaar te maken enzo
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Verwijderd
Leuk spel maar erg irritant op sommige punten,ook heb ik veel last van rides die verdwijnen als ik wat verder ervan af ga met de camera,enig idee waarom??
Heb de versie met patch gespeeld en het zit nog steeds vol bugs / rare dingen.
Zo heb je af en toe wel aardig volle rijen voor je attracties, maar die kunnen ook heel snel weer leeg zijn, waarna een hele tijd niemand meer in je attractie gaat. Een tijdje later komt er dan weer een hele golf mensen opeens naar je attractie toe
Handig.
Ik heb nu een park waar niemand meer in attracties gaat, ze lopen er allemaal als zombies bij (hoofd naar beneden en heel sloom), omdat hun need for food & drinks metertjes maximaal zijn. Toch koopt NIEMAND eten of drinken als ze langs een kraampje komen (ook niet als ik het gratis maak). Aaaargh!
Het rare gedrag van de mensen in je park verlaagt de fun factor van het spel gigantisch. Ik laat het spel voorlopig maar even liggen
Zo heb je af en toe wel aardig volle rijen voor je attracties, maar die kunnen ook heel snel weer leeg zijn, waarna een hele tijd niemand meer in je attractie gaat. Een tijdje later komt er dan weer een hele golf mensen opeens naar je attractie toe
Ik heb nu een park waar niemand meer in attracties gaat, ze lopen er allemaal als zombies bij (hoofd naar beneden en heel sloom), omdat hun need for food & drinks metertjes maximaal zijn. Toch koopt NIEMAND eten of drinken als ze langs een kraampje komen (ook niet als ik het gratis maak). Aaaargh!
Het rare gedrag van de mensen in je park verlaagt de fun factor van het spel gigantisch. Ik laat het spel voorlopig maar even liggen
[ Voor 10% gewijzigd door Wouter op 06-11-2004 11:53 ]
Verwijderd
In de sandbox mode gaat wel iedereen overal in lijkt het. Staan voor de meest extreme achtbanen hele lange rijen en voor dingen als een observatietoren staan ze ook echt in de rij, terwijl als ik dat in een campaign bouw, dat het helemaal leeg blijft (soms dan)
je moet ook gewoon in sandbox bouwen
Nee maar ik heb ook het idee dat wat jij zegt wel waar is
alle coasters / rides wel druk, terwijl je (nagenoeg) hetzelfde park in de campain hebt, niemand
Wel irritant, maar ja nog geen goede patch...
edit:
in de sandbox mode
in de sandbox mode
alle coasters / rides wel druk, terwijl je (nagenoeg) hetzelfde park in de campain hebt, niemand
[ Voor 10% gewijzigd door GKD op 06-11-2004 12:52 ]
Hmm waarom is mijn option.txt leeg?
"
Language English
FirstTime 1
"
Terwijl het toch al een paar keer gespeeld is?
Wie heeft er een volle voor mij?
"
Language English
FirstTime 1
"
x
Kijk even in je My Documentsblaatbeest schreef op 06 november 2004 @ 13:02:
Hmm waarom is mijn option.txt leeg?
"
Language English
FirstTime 1
"
Daar had ik ook al gekeken, maar daar staat er zelfs helemaal geen. Beetje appart, maarja misschien is het een BUG... heb gehoord dat er wel een paar bugs inzitten.
options.txt anyone?
options.txt anyone?
x
waarom bou ik attracties waar echt noooooit iemand in gaat?
bugje ? is er al een patch ?
bugje ? is er al een patch ?
Verwijderd
Ik heb hem nu ook, .
Ik snap niet hoe er zoveel bugs in kunnen zitten. (heb hem nog maar net dus heb het zelf nog niet vernomen)
Maar verder denk ik dat het spel nog wel wat gaat worden.
Ik snap niet hoe er zoveel bugs in kunnen zitten. (heb hem nog maar net dus heb het zelf nog niet vernomen)
Maar verder denk ik dat het spel nog wel wat gaat worden.
Mn eerste underground treintje:

Groter formaat:
http://members.home.nl/vvanmeurs/1.jpg
http://members.home.nl/vvanmeurs/2.jpg
http://members.home.nl/vvanmeurs/3.jpg
http://members.home.nl/vvanmeurs/4.jpg
Nu ga ik voor de ondergrondse achtbanen, het leuke is wel dat je zelfs scenery in de tunnel kan plaatsen, zoals ik gedaan heb met die lampen en die cowboy. Ik post straks misschien nog wel het filmpje

Groter formaat:
Nu ga ik voor de ondergrondse achtbanen, het leuke is wel dat je zelfs scenery in de tunnel kan plaatsen, zoals ik gedaan heb met die lampen en die cowboy. Ik post straks misschien nog wel het filmpje
[ Voor 142% gewijzigd door Blue_Fear op 06-11-2004 15:16 ]
heb je eerst de track gemaakt en daarna een berg eromheen omhoog getrokken?Blue_Fear schreef op 06 november 2004 @ 14:13:
Mn eerste underground treintje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Groter formaat:
ps, ik merk nu ook hoe meer scenery je maakt, hoe meer mensen er naar je attracties komen.. klopt dit ?
traktor scratch!
Verwijderd
Sjonge, had ik een mooi park gebouwd en opgeslagen maar elke keer als ik die game laad en 5 minuten speel dan springt naar de desktop..
Ehm, kan iemand van jullie je achtbanen (bijv. hypercoaster) hard lanceren?
Want als ik lanceren aanvink kan ie niet harder dan 19km/u
en dat schiet dus niet echt op...
En is het niet meer mogelijk om in deze rct de Fotos die die maakt tijdens een ritje te verkopen? thx
Want als ik lanceren aanvink kan ie niet harder dan 19km/u
En is het niet meer mogelijk om in deze rct de Fotos die die maakt tijdens een ritje te verkopen? thx
The file Options.txt can be found in your C:\Documents and Settings\YOUR_USER_NAME\Application Data\Atari\RCT3 folder. It is hidden by default, so be sure to make hidden files/folders visible, in Windows. Open the Options.txt in Wordpad (not Notepad) and simply paste the I gave (above) at the end of the file. Save the changes, and then go enjoy CoasterCam through a fully functional tunnel.blaatbeest schreef op 06 november 2004 @ 13:15:
Daar had ik ook al gekeken, maar daar staat er zelfs helemaal geen. Beetje appart, maarja misschien is het een BUG... heb gehoord dat er wel een paar bugs inzitten.
options.txt anyone?
probeer nog es
Mess with the best, die like the rest
ik heb van de week die demo gedownload, wel super vet 
alleen is die besturing wel ff wennen vooral met die weggetjes aanleggen.. das echt verschrikkelijk
alleen is die besturing wel ff wennen vooral met die weggetjes aanleggen.. das echt verschrikkelijk
OK 
die is iets voller maar staan niet de opties in die ik hier voorbij heb zien komen:
"Currency 2
Units 0
TemperatureUnits 0
GameVolume 000
GUIVolume 000
MusicVolume 000
MaxSounds 100
MaxMusic 4
SupportLOD 1 3
TrackLOD 3 3
ReflectEnable 1
ReflectBackground 1
ReflectTerrain 1
CameraUserControlMode 3
SceneryVisibilityAlpha 0.3
GeometryImposterDistance 200
GeometryImposterTolerance 0.35
DetailMapTerrain 0
StaticBatchTriCutoff 50
DynamicBatchTriCutoff 50
SkipCacheWarming 5.000000
PathEditorGuiMode 0
MultiSample 0
Brightness 0.500000
"
moet ik die andere dan gewoon toevoegen ofzo? Of heeft RCT3 nog meer maps verstopt dan in mijn spel dir, my music, my pictures, my videos, my documents root, en dan nog een zooi andere.
.... ohh wacht, het is op tv bij gammo. Misschien dat ze me het daar uitleggen
edit:
niet dus, ze hebben niet eens gemerkt dat het vol beestjes zit volgens mij.
die is iets voller maar staan niet de opties in die ik hier voorbij heb zien komen:
"Currency 2
Units 0
TemperatureUnits 0
GameVolume 000
GUIVolume 000
MusicVolume 000
MaxSounds 100
MaxMusic 4
SupportLOD 1 3
TrackLOD 3 3
ReflectEnable 1
ReflectBackground 1
ReflectTerrain 1
CameraUserControlMode 3
SceneryVisibilityAlpha 0.3
GeometryImposterDistance 200
GeometryImposterTolerance 0.35
DetailMapTerrain 0
StaticBatchTriCutoff 50
DynamicBatchTriCutoff 50
SkipCacheWarming 5.000000
PathEditorGuiMode 0
MultiSample 0
Brightness 0.500000
"
moet ik die andere dan gewoon toevoegen ofzo? Of heeft RCT3 nog meer maps verstopt dan in mijn spel dir, my music, my pictures, my videos, my documents root, en dan nog een zooi andere.
edit:
[ Voor 6% gewijzigd door blaatbeest op 06-11-2004 19:21 ]
x
gammo? dat programma moet je niet serieus nemen. echt te slecht.blaatbeest schreef op 06 november 2004 @ 19:17:
edit:
traktor scratch!
Het is wel duidelijk dat RCT nog vol met bugs zit.
Ik speel het nu zelf ook en vooral het feit dat gaster niet komen is erg hinderlijk.
De eerste beta patch moet een hoop verhelpen maar op GCW doen ze niets voor beta-patches en dat kan mijn versie niet aan
Ik speel het nu zelf ook en vooral het feit dat gaster niet komen is erg hinderlijk.
De eerste beta patch moet een hoop verhelpen maar op GCW doen ze niets voor beta-patches en dat kan mijn versie niet aan
GCW doet zowiezo niks aan patches, release groups doen dat. Dat ze vervolgens op GCW komen is omdat die webmasters contacten hebben waar ze het vandaan kunnen halen. Maar geef die lui alsjeblieft geen credits. GCW doet niets behalve warez openbaar maken waardoor het voor de fiod/fbi/whatever alleen maar makkelijker word om achter de source te komenmarcovtwout schreef op 06 november 2004 @ 21:47:
Het is wel duidelijk dat RCT nog vol met bugs zit.

Het reqqen is bij mij overigens niet gelukt puur omdat het een beta is... Helaas, wachten op de final dan maar.
[ Voor 12% gewijzigd door Sluuut op 06-11-2004 22:43 ]
O ik wil mijn mening over GCW en related niet geven en ik weet wel dat GCW dat soort dingen zelf niet maakt, tis alleen wel handig die no-cd patches, kan je 1 cdtje voor meerdere computers gebruiken
[ Voor 12% gewijzigd door marcovtwout op 06-11-2004 23:40 ]
Verwijderd
hay
ik zit met een erg probleem
ik heb RCT3 gekocht heb het geinstaleerd maar als ik het wil spele dan komt er een zwart scherm met volgende boodschap:
Application
failed create Direct3D Device
ze hebben me gezegt dat ik de nieuwste drivers voor mijn videokaart moest downloaden maar ik weet niet de welke
mijn videokaart is: ATI Radeon IGP 320M
ik heb wel een notbook
laat aub x weten want ik wil het spel echt spele
ik zit met een erg probleem
ik heb RCT3 gekocht heb het geinstaleerd maar als ik het wil spele dan komt er een zwart scherm met volgende boodschap:
Application
failed create Direct3D Device
ze hebben me gezegt dat ik de nieuwste drivers voor mijn videokaart moest downloaden maar ik weet niet de welke
mijn videokaart is: ATI Radeon IGP 320M
ik heb wel een notbook
laat aub x weten want ik wil het spel echt spele
www.omegacorner.com? probeer die eens?
Verwijderd
Een uur lang naar het scherm kijken en dan nog eens rtc3 opstarten en kijken of het dan wel werkt... 
Drivers downloaden en installeren...

Verwijderd
ja dat weet ik maar ik weet nie dewelksteVerwijderd schreef op 07 november 2004 @ 11:27:
Een uur lang naar het scherm kijken en dan nog eens rtc3 opstarten en kijken of het dan wel werkt...
ben zo hopeloos é
Verwijderd
Gewoon de nieuwsteVerwijderd schreef op 07 november 2004 @ 11:39:
[...]
ja dat weet ik maar ik weet nie dewelkste![]()
ben zo hopeloos é![]()

Verwijderd
Heeeeelllppppppppppp,
Ik heb rollercoaster3 geinstalleerd en alles verliep okidoki. tot ik het spel wou spelen dan wist hij mij te vertellen
Your graphics hardware or drivers do not meet the minimum requirements to run RCT3.
This error has also been sent to Debug.log
OK: <Attempt to continue> Cancel :<Exit>
Wat moet ik doen kl***spel of pc
Ik heb rollercoaster3 geinstalleerd en alles verliep okidoki. tot ik het spel wou spelen dan wist hij mij te vertellen
Your graphics hardware or drivers do not meet the minimum requirements to run RCT3.
Wat moet ik doen kl***spel of pc
wat voor systeem heb je dan?Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 12:08:
Heeeeelllppppppppppp,
Wat moet ik doen kl***spel of pc![]()
![]()
![]()
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Verwijderd
besturingssysteem is XP
Systeemmodel is laptop FUJITSU lifebook E 6150
BIOS: phoenix bios 4.0 release 6.0
Processor : intel pentium3 500MHZ
Geheugen 128MB RAM
DirectX-versie 9.0
Beeldscherm : ATI RAGE mobilety
Geheugen 128MB RAM
DirectX-versie 9.0
Verwijderd
Je PC is te traag. Gaat nooit werken.Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 12:18:
besturingssysteem is XP
Geheugen 128MB RAM
DirectX-versie 9.0
Je moet minimaal een 733 MHZ systeem hebben met 256 MB geheugen.
Upgraden dus.
Let op:
Net als bij ieder ander topic:
Hou het legaal, hou het ontopic, en hou het dus interessant voor iedereen.
Hou het legaal, hou het ontopic, en hou het dus interessant voor iedereen.