Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
Misschien (hopelijk) een domme vraag, maar hoe maak je in godsnaam fotoalbums en verander je die namen enzo? Ik heb een album1 en album2, maar zie echt nix over extra maken/weghalen/naam veranderen en in het boekje staat ook nix :I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16379

Bert-Jan schreef op 28 juli 2004 @ 17:21:
Misschien (hopelijk) een domme vraag, maar hoe maak je in godsnaam fotoalbums en verander je die namen enzo? Ik heb een album1 en album2, maar zie echt nix over extra maken/weghalen/naam veranderen en in het boekje staat ook nix :I
Dat kan helaas niet.

Samsung basterds kunnen echt geen knap telefoon osje maken :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
Anoniem: 16379 schreef op 28 juli 2004 @ 17:52:
[...]

Dat kan helaas niet.

Samsung basterds kunnen echt geen knap telefoon osje maken :{
dat is echt schraal ;I beetje dir structuurtje moet toch kunnen enzo =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119849

Hoi, ik heb de codes van dat uitzetten van dat camerageluidje gebruikt, nu is het geluidje wel weg, maar nu werkt mijn 4de volumestand bij inkomende oproepen niet meer... hoe kan ik dit terug resetten, naar de beginwaarden?

Bedankt (toestel e700) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90328

ik heb sinds eergister ook de E700 maar vroeg me af of je de extern display ook kan instellen dus de wallpaper zeg maar zoals bij deze foto :

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12319/full.jpg

als deze vraag al is langs is gekomen sorry dan maar waren teveel pagina`s om ze allemaal door te nemen :)

alvast bedankt niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snugy
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-06-2023
Onze tel. staat nu vol met leuke foto's, maar we hebben geen idee hoe we ze eruit krijgen, infra rood leek ons een goede optie, heeft bij ons de laptop en de pocket-pc ook, maar je kan als je een foto wilt versturen geen ir selecteren, of je die nu hebt aangeschakeld of niet.....
We hebben er namelijk bij aankoop geen kabeltje bijgekregen voor naar de pc, dus we zitten nu een beetje met de handen in het haar hoe we ze eruit krijgen.

Zie ik iets over het hoofd, of doe ik iets verkeerd, help aub !!

Snugy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snugy schreef op 30 juli 2004 @ 17:59:
Onze tel. staat nu vol met leuke foto's, maar we hebben geen idee hoe we ze eruit krijgen, infra rood leek ons een goede optie, heeft bij ons de laptop en de pocket-pc ook, maar je kan als je een foto wilt versturen geen ir selecteren, of je die nu hebt aangeschakeld of niet.....
We hebben er namelijk bij aankoop geen kabeltje bijgekregen voor naar de pc, dus we zitten nu een beetje met de handen in het haar hoe we ze eruit krijgen.

Snugy
zover ik weer kan dat dus met een data kabel die er idd niet standaard bij zit ( helaas ) maar voor 25 eruo ( 8)7 ) heb je er een

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 90328 op 30-07-2004 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90328 schreef op 30 juli 2004 @ 14:59:
ik heb sinds eergister ook de E700 maar vroeg me af of je de extern display ook kan instellen dus de wallpaper zeg maar zoals bij deze foto :

[afbeelding]

als deze vraag al is langs is gekomen sorry dan maar waren teveel pagina`s om ze allemaal door te nemen :)

alvast bedankt niels
Kan niet. Lees iig: Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 4
Snugy schreef op 30 juli 2004 @ 17:59:

Snugy
Kan via IR met je laptop.

Lees: Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 4

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 16379 op 30-07-2004 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snugy
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-06-2023

Kan via IR met je laptop.

Lees: Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 4

GloriX wijzigde dit bericht 30-07-2004 18:15 (46%)

Dit heb ik geprobeerd nu, de software geinstalleerd, irda geselecteerd, en..........
Dus weer niks hé
De laptop roept wel dat er een samsung sgh-e700 is gevonden, het pictogrammatje komt in de taakbalk (van de irda) maar de software van samsung vind niet eens de telefoon.........

Doe ik nog steeds iets verkeerds ??

Glorix.....help plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
een vriendin van me heeft deze telefoon nu, maar is het zo dat deze geen caller id heeft? dit is toch iets wat tegenwoordig standaard op elke camera-foon zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm weet iemand hoe je ringtones etc. die je erop hebt gezet er ook weer af kan halen/verwijderen ? in dit toppic al vaak gevraagt maar een echt antwoord zie ik niet want ik zie het wissen nergens ;(

"probleem" opgelost stond dus blijkbaar bij media box :+

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 90328 op 31-07-2004 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32106

Hallo
ik heb ook de SGH-E700 en een datakabel,
alles werkt prima op enkele bugs na (voorheen al genoemd hier) maar toch klopt er iets niet met de mmf ringtones.
Een mmf van 5kb ofzo gaat op mijn gsm,
maar ik heb enkele files gevonden zoals Yeah van usher bvb voor op mijn gsm als mmf, maar het bestand wil er maar niet op,
het programma zegt dan dat het bestand te groot is om op de telefoon te zetten.
Maar de tone is echter minder als 40kb, namelijk 35kb.
Andere tones van 38 en 39kb gaan er ook niet op,
iemand raad/verklaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

`dit zelfde had ik idd ook met een wallpaper ...

hoop dat iemand weet hoe je dit kan oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 03-05 14:44
unfor schreef op 31 juli 2004 @ 20:02:
een vriendin van me heeft deze telefoon nu, maar is het zo dat deze geen caller id heeft? dit is toch iets wat tegenwoordig standaard op elke camera-foon zit?
niemand? er zijn hier toch meer mensen met een E700??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:14
unfor schreef op 02 augustus 2004 @ 09:57:
[...]

Ja hoor, Caller ID werkt wel dat is namelijk nummerherkenning. Maar een foto koppelen aan degene die belt kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45862

hoelang kan jullie samsung zonder opladen? Mijne is kapot geweest en gemaakt en heb ik hem al 4 dagen non stop aanstaan, en nog steeds is me batterij indicator vol.

Vroeger kon ik er veel korter mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Sick Nick

Drop the top!

moet je nu eens een minuutje bellen, staat je metertje waarschijnlijk meteen op 1 streepje. Ik doe gemiddeld wel rond de 4 a 5 dagen zonder opladen trouwens, dat is met 5 a 10 minuten bellen per dag en wat sms.
Als je in een gebied woont met slechte dekking zal je batterij trouwens eerder leeg zijn, de gsm gebruikt dan meer stroom voor het uitzenden en ontvangen van signalen. Zit je in een gebied met veel gsm masten zal hij in een zuinigere stand werken (dit doen alle gsm's overigens, niet specifiek e700)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45862

Sick Nick schreef op 02 augustus 2004 @ 14:27:
moet je nu eens een minuutje bellen, staat je metertje waarschijnlijk meteen op 1 streepje. Ik doe gemiddeld wel rond de 4 a 5 dagen zonder opladen trouwens, dat is met 5 a 10 minuten bellen per dag en wat sms.
Als je in een gebied woont met slechte dekking zal je batterij trouwens eerder leeg zijn, de gsm gebruikt dan meer stroom voor het uitzenden en ontvangen van signalen. Zit je in een gebied met veel gsm masten zal hij in een zuinigere stand werken (dit doen alle gsm's overigens, niet specifiek e700)
ik bel denk ik gemiddeld toch wel 15 min uit en word zon 25 minuten per dag gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelNL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02 10:14
Anoniem: 112335 schreef op 24 april 2004 @ 16:35:
goedemiddag.
Ik heb de samsung e700 nu een maandje maar mijn camera werkt nu opeens niet meer :X Ikhad gehoopt dat iemand me hier kon helpen, zaterdags is de 'telefoon' winkel gesloten namelijk.

Dit is mijn probleem:
Wanneer ik een foto wil maken moet ik het 'plaatje' kunnen zien, maar in plaats van het 'plaatje' krijg ik een foutmelding: fout bij tonen voorbeeld :X
Ik heb al geprobeerd de instellingen te veranderen zoals het formaat en de resolutie. Helaas zonder succes :X

Alvast bedankt
Terrah is dat probleem al bij je opgelost of bij iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101107

unfor schreef op 02 augustus 2004 @ 09:57:
[...]

Op de E700 kan dit idd niet, op z'n grote broer (de E710) wel, maar alleen op het interne scherm. CallerID op het externe scherm wordt alleen momenteel ondersteund door de E600 ( het kleine broertje van de E700 ;) ).

Mzzl Robbert (trotse eigenaar van de E710 simlock vrij _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101113

Anoniem: 32106 schreef op 01 augustus 2004 @ 08:24:

het programma zegt dan dat het bestand te groot is om op de telefoon te zetten.
Maar de tone is echter minder als 40kb, namelijk 35kb.
Andere tones van 38 en 39kb gaan er ook niet op,
iemand raad/verklaring?
Volgens mij is 32kb het limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110047

Un-X-PecteD schreef op 26 juli 2004 @ 23:59:
[...]

sorry ?? Ik heb net een datakabel besteld en ik heb een usb gepakt ipv zo's ander poort ding :(
Hieronder nogmaals de link waar je de "USB->COM bridge" driver kunt downloaden voor USB datakabels. Zorg dat Easystudio op de juiste COM hebt staan (ik geloof COM4), anders doet ie t nie.

http://www.prijzenstunters.nl/acatalog/Samsung-E700-USB.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104090

Anoniem: 101107 schreef op 02 augustus 2004 @ 22:11:
[...]

Op de E700 kan dit idd niet, op z'n grote broer (de E710) wel, maar alleen op het interne scherm. CallerID op het externe scherm wordt alleen momenteel ondersteund door de E600 ( het kleine broertje van de E700 ;) ).

Mzzl Robbert (trotse eigenaar van de E710 simlock vrij _/-\o_ )
mss wel het 'kleine' broertje... maar zo'n optie als foto op extern display als je gebeld wordt is wel heel vet.. had dus toch liever een e600 gehad.. iemand ruilen :P ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117824

Hieronder nogmaals de link waar je de "USB->COM bridge" driver kunt downloaden voor USB datakabels. Zorg dat Easystudio op de juiste COM hebt staan (ik geloof COM4), anders doet ie t nie.

http://www.prijzenstunters.nl/acatalog/Samsung-E700-USB.zip[/quote]\

Nou Com4 doet het niet, Com5 wel, maar gvd iedere keer gooit ie de verbinding eruit na 20 sec ofoz. Kan een fotoin zijn grootste stand niet van de E700 naar mijn pc overzetten!! Halverwege krijg ik een foutmelding; verbinding kwijtgeraakt. iemand ook deze ervaring? Wordt er een beetje krielig van. Want om nou alles te gaan mms-en .. Heb die kl*te kabel toch niet voor niks?????????????

Rich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-05 17:19
unfor schreef op 31 juli 2004 @ 20:02:
Het kan wel, maar dan zal je een gewijzigde firmware naar je telefoon moeten flashen. En dat is hier onbespreekbaar :+

Afbeeldingslocatie: http://home.deds.nl/~4tune/E700.jpg

(dit is dus niet met fotosoep)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109458

4tune schreef op 05 augustus 2004 @ 16:28:
[...]

Het kan wel, maar dan zal je een gewijzigde firmware naar je telefoon moeten flashen. En dat is hier onbespreekbaar :+

[afbeelding]

psst, kun je niet een beetje fluisteren? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90425

Hoi luitjes,
heb van dit topic deel 2 3 en 4 al uitgepluist maar nog geen antwoord gevonden voor mijn probleem.
Ik probeer foto's van mijn e700 via IrDa naar mijn laptop te krijgen. Verbinding wordt keurig gemaakt. Vervolgens start ik de PIMS en Filemanager op.
Dan via mijn telefoon-->photo's-->my photo's zie ik keurig mijn foto's staan. Dan klik vervolgens op een foto en de knop ophalen uit telefoon. Programma begint keurig met downloaden, maar de telefoon geeft bijna direct de melding "niet toegestaan" en vervolgens wordt in het programma de verbinding verbroken.
Heel soms lukt het om 1 enkele foto binnen te halen.
Wie weet raad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26375

Hoi,

Misschien oud nieuws maar ik heb het nog niet ergens zien staan.
Ik heb een site gevonden met Java games voor de E700 inclusief uitleg hoe je ze via een serial cable kan uploaden naar je foon >:)

Voor informatie etc. : http://www.techmobile.co.uk/forum/
Voor uitleg: http://www.techmobile.co.uk/forum/index.php?showtopic=893

(wel eerst ff registreren... is gratis)
Groetjes!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 26375 op 06-08-2004 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100690

Ik wordt een beetje geïrriteerd.

Kreeg eerst de melding over DAO jet db of zo iets, toen maar opnieuw alles geïnstalleerd.
Nu krijg ik de melding bij het opstarten van PIMS manager "telefoon niet gevonden, sluit telefoon aan en kies in menu bestand voor online" Maar in menu bestand staat helemaal geen F#&king online.

Heb tot nu toe alles al geprobeerd :
Computer opstarten met aangesloten telefoon
Computer opstarten en tijdens opstarten telefoon aansluiten
Computer afsluiten en opstarten met aangesloten telefoon
Easy studio opstarten en daarna telefoon aansluiten, en vervolgens afsluiten en opnieuw opstarten van Easy studio.
( ja je moet toch alles een keer geprobeerd hebben. )

Ben nu op het punt gekomen om mijn Samsung ff alle hoeken van de kamer te laten zien.............

Degen die het voor me oplost krijgt een beloning !!!!!!!!!

Oplossingen mailen naar : ehitzert@planet.nl

Okee laat maar...........

Beloning is voor mij...... :+ :+

Ik was ff vergeten dat ik op mijn PC maar 1 com poort heeft.
Op deze com poort heeft altijd mijn Psion gezeten. ( PDA )
Bij deze Psion hoort programmatuur om bijv. je outlook te synchroniseren, en dit programma start tegelijk op met windows.
Dus ik had mijn kabel wel goed aangesloten, en alles wel goed gedaan, echter omdat het psion prgrammaatje al liep kon PIMS mijn telefoon niet vinden.

Dus oplossing : PSION pramma stoppen, PIMS starten en voila....
( ik voel me wel een beetje blond nu. ) |:( |:(

Weet er trouwens iemand of er splitters te koop zijn om van 1 com poort, er twee te maken.
Jullie snappen waarschijnlijk wel waarom ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 100690 op 07-08-2004 20:20 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120485

vermits dat het hier niet bespreek baar is kun je mij hier niet over mailen over hoe je en waar je andere firmware kunt downloaden en je gsm flashen dit is mijn e mail adres julkabas007@pandora.be
[...]

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102317

Even een vraagje: Als je met de e700 naar downloads -> internet gaat en je kiest dan als wap profiel t-zones gsm, dan gaat het wappen toch gewoon van je belminuten af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Anoniem: 101113 schreef op 03 augustus 2004 @ 11:19:
[...]

Volgens mij is 32kb het limiet.
Dat vind ik wel een groot nadeel van de E700, dat je maar tot 32 kb per ringtone kan downloaden, erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120711

Wil er iemand even naar mijn post, Samsung c100 datakabel, kijken? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

[...]

[afbeelding]

Wat kan die firmware nog meer? Kun je daarmee ook eigen ringtones aan mensen toekennen?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-05 17:19
Deddiekoel schreef op 11 augustus 2004 @ 09:46:
[...]

Wat kan die firmware nog meer? Kun je daarmee ook eigen ringtones aan mensen toekennen?
Voor de duidelijkheid: er is géén firmware die het mogelijk maakt met het toestel gemaakte foto's of gedownloade plaatjes als caller-id toe te wijzen.

De enige manier is om een geschikte firmware zélf te voorzien van foto's en die dan naar je telefoon te flashen, waarbij je garantie wel vervalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120751

HALLO IK BEN NIEUW HIER

en heb sinds vandaag een samsung e700

ik heb gelijk zitte kijken op i-mode voor ringtones
die heb ik nu ook

maar ik heb ze perongeluk 2 keer dezelfde erin staan O-)

weet iemand hoe ik een melodie/ringtone ken verwijderen

las hier voor menu-downloads maar bij mij staat helemaal geen downloads in menu :X

al iemand mij zo wille helpen alvast bedankt _/-\o_

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Anoniem: 120751 schreef op 11 augustus 2004 @ 16:27:<knip>
weet iemand hoe ik een melodie/ringtone ken verwijderen
</knip>
1) gefeliciteerd met je nieuwe mobieltje
2) Lees de forum regels
3) Lees je handleiding
4) Maar voor deze keer -> Menu - 7 - 2 (mediabox) - 3 (melodieën) - selecteer melodie -> opties -> wissen
(was niet zo heel moeilijk toch? :9 )

Anoniem: 120751

golem schreef op 12 augustus 2004 @ 10:36:
[...]

1) gefeliciteerd met je nieuwe mobieltje
2) Lees de forum regels
3) Lees je handleiding
4) Maar voor deze keer -> Menu - 7 - 2 (mediabox) - 3 (melodieën) - selecteer melodie -> opties -> wissen
(was niet zo heel moeilijk toch? :9 )
harstike bedankt _/-\o_

en was idd heel simpel

zal nu wel ff de forum regels lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 12:26

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

ik ben hier bezig met de e700, mijn vraag is.. hoe kan ik het adresboek opslaan in een word bestand ofzo iets dergelijks?? ik heb al van alles geprobeerd met easy studio maar t lukt niet echt.. tis vast iets heel lulligs maar jullie weten het vast

alvast bedankt

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oplossing voor het wappen over GSM met een Unlockte E700

Voor de mensen die hun E700 unlocked hebben met de code en nu niet meer kunnen wappen met GSM als drager moeten de volgende code intoetsen zodat het weer werkt.

#*536961#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 22:16
Welleweerd schreef op 13 augustus 2004 @ 23:48:
ik ben hier bezig met de e700, mijn vraag is.. hoe kan ik het adresboek opslaan in een word bestand ofzo iets dergelijks?? ik heb al van alles geprobeerd met easy studio maar t lukt niet echt.. tis vast iets heel lulligs maar jullie weten het vast

alvast bedankt
Ik ben er toevallig ook mee bezig.

Ik probeer nu al een hele tijd mijn contacten op te slaan in een csv. Het is me ooit wel gelukt want ik heb hier een oude backup.

Maar om een of andere reden krijg ik de hele tijd lege csv bestanden. nu heb ik al alle nummers van de Sim naar de telefoon gecopierd maar werkt nog steeds niet :(
(en hoera , nu heb ik elk nummer 2x in me telefoon staan! lang leve redunantie oid)

edit:
Als ik wil exporteren naar outlook krijg een foutmelding met 'The Export is not available. Selected Item does not have any data.'

[ Voor 11% gewijzigd door Hennie-M op 14-08-2004 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Google geeft een mogelijke oplossing:
Select all from sim or phone than Ctrl+C than click on computer and paste Ctrl+V than do the Export to CSV.
Ik kan het zelf niet testen omdat ik geen E700 meer heb, maar misschien werkt het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
bedankt voor de tip!

ik heb alles bij computer staan maar ik krijg nog steeds een lege CSV. En als ik naar outlook probeer te exporteren krijg ik 'selected item failed to export'

(gezocht op google naar deze melding maar kan niets vinden )

En als ik alles probeer te copy-en dan kan ik het niet buiten PIMS pasten. want dan krijg gewoon de text die ik ergens anders (al veel eerder) had gecopied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
En als je eerst de bestanden (die je al naar je pc hebt gekopieerd) selecteerd en dan export doet?
Ik heb er ook moeite mee gehad maar het is uiteindelijk wel gelukt... ik weet alleen niet meer hoe
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
nu is het gelukt.
alleen het nummer wat op de eerste plaats stond staat er niet bij!
Nu vraag ik me af of dat een excel fout of een csv fout is!
want in kolom i en J
heb ik 'memo'en daarachter een vierkantje, paste ik die hier dan krijg ik gewoon de naam te zien.

en in kolom J heb ik haar telefoonnummer.
Als ik nu alles 1 omlaag doe en ik sorteer alles op naam en verander wat foutje, kan ik die dan nog wel goed uploaden?

[ Voor 68% gewijzigd door Hennie-M op 16-08-2004 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121164

Hallo,
Het versturen van foto's van mijn telefoon (e700) naar mijn pc via infrarood lukt perfect. Alleen wanneer ik vervolgens een foto van mijn pc naar mijn telefoon wil sturen (en niet naar de map images maar bijvoorbeeld naar album1) dan krijg ik de foutmelding "bestandstype onjuist". En dit terwijl het gewoon dezelfde foto is die ik daarvoor van mijn telefoon gehaald heb. Het bestandstype is gewoon jpg dus daar kan het ook niet aan liggen.. Heeft iemand hetzelfde meegemaakt of kan iemand mij helpen aan een oplossing voor dit probleem?

alvast bedankt! Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Dat kan niet met de File Manager van EasyStudio. Met de File Manager kan je .jpg bestanden alleen uploaden naar de My Phone\Images map. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121164

Maar is er dan helemaal geen andere manier om foto's vanaf mijn pc in de map Album1/Album2 van mijn telefoon te krijgen??

Dat moet toch mogelijk zijn?

greetz Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nope, kan niet.. helaass

• Le0032
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/pandoraa2004/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/pandoraa2004/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/pandoraa2004/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/pandoraa2004/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/pandoraa2004/5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/pandoraa2004/6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/pandoraa2004/7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/pandoraa2004/8.jpg

[ Voor 197% gewijzigd door Le0032 op 19-08-2004 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik heb mijn e700 nu al een tijd, maar laatst had ik een strandfeest en me gsm in me zak. Maar hij was er toen een keer uitgevallen op het zand en door zand in mijn broek. Nu drukken de bovenste knoppen niet goed meer, doordat er zand tussen zit. Wat erg irritant is
Nu is mijn vraag dus: Wat kan ik er aan doen om het er weer uit te krijgen en de toetsen weer lekker drukken?? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119464

eey ik had een vraagje kan je ook spelletjes op de e700 met de datakabel zetten zoja hoe? ... bvd.. iemand toevallig ook een link naar een site met pacman :P ... srry dak zoveel vraag...

bvd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119464

Anoniem: 119464 schreef op 22 augustus 2004 @ 16:50:
eey ik had een vraagje kan je ook spelletjes op de e700 met de datakabel zetten zoja hoe? ... bvd.. iemand toevallig ook een link naar een site met pacman :P ... srry dak zoveel vraag...

bvd,
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75773

Even een vraagje over de T9 invoer. Ik heb een woord toegevoegd maar helaas in hoofdletters. Nu wil ik dit woord weer verwijderen, hoe moet je dat doen?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121716

Ik sta dus op het punt een e700 te kopen :D . Maar graag had ik nog geweten hoeveel karakters(tekens) je kunt invoegen bij een nieuw bericht? Is de 160 of meer? hopelijk meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75773

Anoniem: 121716 schreef op 23 augustus 2004 @ 18:33:
Ik sta dus op het punt een e700 te kopen :D . Maar graag had ik nog geweten hoeveel karakters(tekens) je kunt invoegen bij een nieuw bericht? Is de 160 of meer? hopelijk meer
Die 160 is de limiet voor 1 sms. Je kunt er 12 ineens sturen dus ik denk dat je wel genoeg ruimte hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
Evant87 schreef op 20 augustus 2004 @ 14:39:
Ik heb mijn e700 nu al een tijd, maar laatst had ik een strandfeest en me gsm in me zak. Maar hij was er toen een keer uitgevallen op het zand en door zand in mijn broek. Nu drukken de bovenste knoppen niet goed meer, doordat er zand tussen zit. Wat erg irritant is
Nu is mijn vraag dus: Wat kan ik er aan doen om het er weer uit te krijgen en de toetsen weer lekker drukken?? :r
Iemand misschien enige tips?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kwam dit toevallig tegen op HowardForums. Credits gaan natuurlijk naar de originele poster: dsaewra.

Met ATS-MA3-SMAF is het mogelijk om een midi file te 'mixen' met een wave file.

1) Download ATS-MA3-SMAF.

2) Open ATS-MA3-SMAF en klik op het groene folder icoontje, of ga naar File -> Import from SMF, en open de gewenste midi file.

3) Je kan vanaf hier de midi eventueel bewerken. Dit doe je door op de Voice Assign Map Button te klikken of ga naar Window -> Voice Assign Map. Als je een instrument wilt veranderen klik dan met de rechtermuisknop op de naam van het instrument, select paste from list, en selecteer een nieuw instrument.

4) Nu de wave (voice) file toevoegen. Klik op het Stream PCM Assign Map Button, of Window -> Stream PCM Assign Map.

5) Nu, klik op de eerste rij en selecteer nieuw. Zoek het gewenste wav bestand op. Zorg er wel voor dat het wave bestand 8khz en 16bit mono is.

6) Laat het Stream PCM Assign Map scherm aanstaan. Ga naar het Score Window en klik op de Piano Roll Button.

7) Onderaan het Piano Roll Scherm staan 2 grijze balken. Sleep nu vanaf het Stream PCM Assign Map scherm je wave file van de eerste rij naar de bovenste grijze balk.

8) Zorg ervoor dat je voice file en midi file goed samenlopen.

9) Je kan ook nog vibratie of led toevoegen aan je ringtone. Ga naar het Score Window. Helemaal links staan 2 checkboxes. VS staat voor Vibratie en Led staat voor Led 8)7 Vink de boxes aan op welk instrument je ringtone moet trillen of knipperen.

10) Klik op de save button en... klaar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119464 schreef op 22 augustus 2004 @ 16:50:

bvd,
Spelletjes via de datakabel uploaden gaat helaas niet. Dit komt door een beperking in de software (PIMS & File Manager) van samsung.

Via wap kan natuurlijk wel. Ga via de wapfunctie van je telefoon naar wap.ranova.org (doet ie het niet naar wml.ranova.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Evant87 schreef op 20 augustus 2004 @ 14:39:
Zou je em niet helemaal openschroeven en stevig doorblazen met de compressor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
dan is je garantie weg en er zitten speciale schroeven in?
Ik heb trouwens precies hetzelfde probleem.. zand tussen mijn volume instellingen knopje

[ Voor 44% gewijzigd door Hennie-M op 28-08-2004 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudbeest
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-05 10:33
Hennie-M schreef op 28 augustus 2004 @ 12:57:
dan is je garantie weg en er zitten speciale schroeven in?
Ik heb trouwens precies hetzelfde probleem.. zand tussen mijn volume instellingen knopje
paar keer je phone laten butsen :p heeft bij mij ook geholpen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
ja dat doe ik ook al zo vaak maar helpt voor geen meter :p

Gelukkig is mijn T-Mobile abo bijna afgelopen.. nu kan ik opzoek naar een andere telefoon.
Telefoon is goed,maar telco Te brak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Laatst online: 10:04
Weet iemand of er al een legale firmware is? En hoe kom je hier in Nederland aan een ander frontje voor je Samsung? Weet iemand daar wat voor?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122453

Hmmz... ik zal wel heel erg slecht zijn met computers enzo... Maar ik probeer nu PIMS & file manager op m'n pc te zetten maar ik kom niet verder dan het blauwe scherm van easy studio. Als ik vervolgens op PIMS & file manager klik gebeurt er helemaal niks... Kan iemand mij hiermee helpen pleazz..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122453 schreef op 01 september 2004 @ 19:41:
Hmmz... ik zal wel heel erg slecht zijn met computers enzo... Maar ik probeer nu PIMS & file manager op m'n pc te zetten maar ik kom niet verder dan het blauwe scherm van easy studio. Als ik vervolgens op PIMS & file manager klik gebeurt er helemaal niks... Kan iemand mij hiermee helpen pleazz..?
Blazer in "Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 4"

En dan een klein stukje naar beneden. Daar staat uitgelegd hoe je Easystudio moet instaleren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En dan een klein stukje naar beneden. Daar staat uitgelegd hoe je Easystudio moet instaleren. :)[/quote]

Ik voel me nu heel erg blond... Maar ik snap niet wat je bedoelt... Ik zit in het schermpje waar ik kan klikken op "PIMS & file manager", "internet access", "image editor", "sample" of "exit". Ik had begrepen dat het dan de bedoeling was om op PIMS & file manager te klikken, zodat ik dat op m'n pc kan installeren. Maar goed, als ik er op klik gebeurt er dus niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122453 schreef op 01 september 2004 @ 19:52:

En dan een klein stukje naar beneden. Daar staat uitgelegd hoe je Easystudio moet instaleren. :)
Ik voel me nu heel erg blond... Maar ik snap niet wat je bedoelt... Ik zit in het schermpje waar ik kan klikken op "PIMS & file manager", "internet access", "image editor", "sample" of "exit". Ik had begrepen dat het dan de bedoeling was om op PIMS & file manager te klikken, zodat ik dat op m'n pc kan installeren. Maar goed, als ik er op klik gebeurt er dus niks...
Mijn fout, de link ging niet helemaal goed en het staat daar toch niet helemaal.

Als het goed is heb je een zip met meerdere mappen erin. dan moet je naar de map van Pims&filemanager en dat appart instaleren. Met het programma wat jij hebt geopend gaat dat niet. Vraag mij niet waar dat er in de eerste plaats al bij zat.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 16379 op 01-09-2004 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat lukt ook niet, als ik die "setup" van pims & file manager probeer te openen doettie dus gewoon niks... hmm... zal wel aan de pc liggen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oow, 't is gelukt! alleen als ik nu het programma wil openen (PIMS & file manager) gan zegt ie dat het programma gesloten zal worden omdat het een ongeldige bewerking heeft gemaakt... sjezus, wil gewoon ff m'n foto's van m'n mobiel naar m'n pc overzetten, dat moet toch niet zo moeilijk zijn zou je zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
ruudbeest schreef op 01 september 2004 @ 14:32:
[...]

paar keer je phone laten butsen :p heeft bij mij ook geholpen :p
Wat bedoel je met butsen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
Evant87 schreef op 04 september 2004 @ 12:35:
[...]

Wat bedoel je met butsen??
Gooien of laten vallen

offtopic:
[14:57] <Hennie-M> !vd butsen
[14:57] <Hennie-M> oh dat werkt dan weer niet :?
[14:57] <Hooglander1> LMAO
[14:57] <Hooglander1> :D
[14:57] <neographikal> :p
[14:57] <Hooglander1> Hennie-M : MilenQ vandale butsen
[14:57] <Hooglander1> MilenQ vandale butsen
[14:57] <Hennie-M> ah :p
[14:57] <MilenQ> Resultaat: but·sen (ov.ww.) 1 iets zo drukken of stoten, dat er een buts of deuk in komt => deuken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hennie-M schreef op 04 september 2004 @ 14:55:
[...]

Gooien of laten vallen

offtopic:
[14:57] <Hennie-M> !vd butsen
[14:57] <Hennie-M> oh dat werkt dan weer niet :?
[14:57] <Hooglander1> LMAO
[14:57] <Hooglander1> :D
[14:57] <neographikal> :p
[14:57] <Hooglander1> Hennie-M : MilenQ vandale butsen
[14:57] <Hooglander1> MilenQ vandale butsen
[14:57] <Hennie-M> ah :p
[14:57] <MilenQ> Resultaat: but·sen (ov.ww.) 1 iets zo drukken of stoten, dat er een buts of deuk in komt => deuken
oehh.. je kan natuurlijk ook gelijk een nieuwe phone kopen.. laten 'butsen' lijkt mij niet zo'n heel goed plan..

heeft niemand trouwens nog dat dat dingetje achterop die je batterij vasthoudt (dat grijze dingetje) kapot is..
M'n batterij zit nu met plakband half vast.. heel irritant, valt vaak uit..
Iemand een idee waar ik zo'n nieuw dingetje (jaja, weer dingetje) kan kopen? of andere oplossing..
thx

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 104090 op 06-09-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Ruilen met HennieM -> iig het achterkantje, heeft hij een goeie reden om (desnoods nog na wat butswerk) z'n garantie aan te spreken en jouw probleem is ook meteen opgelost
O-)

<ed> oeps sorry HennieM :o

[ Voor 13% gewijzigd door golem501 op 08-09-2004 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha.. mooie oplossing idd!! alleen nu de vraag of hennie-M hier ook zin in heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
pardon
zij?

profile pagina staat er niet voor niets :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

golem schreef op 07 september 2004 @ 10:25:
Ruilen met HennieM -> iig het achterkantje, heeft hij een goeie reden om (desnoods nog na wat butswerk) z'n garantie aan te spreken en jouw probleem is ook meteen opgelost
O-)
LOL :+

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:51

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Anoniem: 16379 schreef op 08 maart 2004 @ 23:26:
Ok ik heb van iemand op Howardforums.com een simpele Howto gekregen om mmf ringtones te maken van een mp3.

[list]
First thing to do is download
1. Audacity
2. Yamaha WAV to SMAF converter (WSCMA2U)
iemand bovengenoemde bestanden nog? :P ze zijn niet meer te downloaden :(

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 15:34
Rare vraag misschien maar:

hoe krijg ik de telefoonnummers die in de telefoon zijn opgeslagen op de simkaart? Ben nokia gewend en daar het je gewoon een kopieer optie om alle nummers vanuit de telefoon op de sim te zetten. Deze heb ik in de samsung nog niet gevonden...

Toestel gaat weg voor reparatie: klepje vertoond in geopende stand. Ben bang dat m'n nummers eraf zijn als ze er mee bezig zijn geweest dus wil ze op de sim zetten. Heb geen mogelijkheid om ze op de computer te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
hmm.. ik heb ze in m'n pc zitten en zou het zo doen. Als dat niet kan wordt het volgens mij handmatig.. 1 voor 1. :(
Het besturings programma van dit telefoontje is niet je van het :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
_Mystikal_ schreef op 09 september 2004 @ 14:30:
[...]

iemand bovengenoemde bestanden nog? :P ze zijn niet meer te downloaden :(
Gelukkig zijn ze met Google vrij simpel te vinden:
Audacity 1.2.2
Yamaha WAV to SMAF converter

offtopic:
Ik zal kijken of ik binnenkort de startpost even kan updaten met dit soort dingen. :)

Anoniem: 55594

Een vriend van mij heeft de E700, en die heeft als berichtentoon zo'n heel kort maar krachtig toontje. 2 keer heel kort achter elkaar. Weet iemand hoe die toon heet, en waar ik hem vandaan kan halen. VOlgens mij was het tone1 maar dat weet ik niet zeker.

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-05 09:57
Is het ook mogelijk om tussen telefoons onderling plaatjes te versturen? Ik heb dit lopen proberen met maten, maar het ging telkens mis. Ik activeer dan de infrarood stand, en zij versturen bijvoorbeeld een plaatje via infrarood. Is dit uberhaupt mogelijk? 8)7

• Le0032
Lampie schreef op 11 september 2004 @ 19:49:
Is het ook mogelijk om tussen telefoons onderling plaatjes te versturen? Ik heb dit lopen proberen met maten, maar het ging telkens mis. Ik activeer dan de infrarood stand, en zij versturen bijvoorbeeld een plaatje via infrarood. Is dit uberhaupt mogelijk? 8)7
Nee, dit kan helaas niet, de infrarood functie is alleen voor visitekaartjes ed en voor communicatie met je pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123320

ik heb sinds kort een probleem met mn usb kabel ( van prijzenstunters ).

Alles werkte perfect totdat ik een keer mn pc heb geformatteerd en de usb kabel weer opnieuw wilde aansluiten. Wat ik gedaan heb was als volgt:
- easy studio pims&filemanager geïnstalleerd.
- Vervolgens usb kabel aangesloten waarna de melding van windows kwam: "nieuwe hardware gedecteerd"
- hierna de wizzard nieuwe hardware
- Toen de verwijzing gemaakt naar de map met drivers die ik van de prijzenstunters site heb gehaald.

- Hierna pc opnieuw opgestart en de pims&file manager opgestart.
- Com3 stond er inmiddels bij MAAR er kwam geen contact met mn e700

Ik heb geen idee wat ik fout heb gedaan aangezien het de eerste keer perfect werkte en ik dacht nu weer alles in de zelfde volgorde te hebben geinstalleerd.

Als iemand een oplossing weet.....super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Ik ben nu een tijdje bezig geweest met zelf beltonen te maken, ik heb een leuke sample (wav) en deze normaal geconverteerd naar MMF. Dit werkt prima, alleen geen vibration (logisch, geen midi track). Dus ik ben op zoek gegaan naar een manier om een stille midi track toe te voegen en daar een vibration op te zetten, dit moet werken, dat meldt iedereen op internet, alleen kan ik maar niet vinden HOE het moet, iemand enig idee of software waar ik verder mee kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Archie_T schreef op 13 september 2004 @ 20:28:
Ik ben nu een tijdje bezig geweest met zelf beltonen te maken, ik heb een leuke sample (wav) en deze normaal geconverteerd naar MMF. Dit werkt prima, alleen geen vibration (logisch, geen midi track). Dus ik ben op zoek gegaan naar een manier om een stille midi track toe te voegen en daar een vibration op te zetten, dit moet werken, dat meldt iedereen op internet, alleen kan ik maar niet vinden HOE het moet, iemand enig idee of software waar ik verder mee kan?
Lees het FAQ in de eerste post van dit topic!
Voor het omzetten van MP3 naar mmf:
Anoniem: 16379 in "Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 4"

Voor het toevoegen van vibratie (zie link in bovenstaande post) Topic deel 2:
Anoniem: 16379 in "Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
golem schreef op 14 september 2004 @ 08:16:
[...]

Lees het FAQ in de eerste post van dit topic!
Voor het omzetten van MP3 naar mmf:
Anoniem: 16379 in "Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 4"

Voor het toevoegen van vibratie (zie link in bovenstaande post) Topic deel 2:
Anoniem: 16379 in "Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 2"
Sorry, dat had ik er denk even bij moeten zetten, dat werkt dus ook niet. En dat komt volgens mij omdat er geen midi inzit, aangezien de Vibration op een midi channel reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Laatst online: 30-05 19:17
Hallo mensen!

Ik heb ff een vraagje, ik heb zelf de E700, een prima telefoon naarm ijn mening maar de spelletjes die ik erop heb staan gaan heel erg langzaam, die standaard op de telefoon staan maar ook die ik van het WAP afhaal...

Heb er behoorlijk wat beltonen en smsjes op staan misschien dat dat het probleem is, hoop dat iemand me kan helpen...

Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
@archi: sorry dan weet ik het ook niet meer

Over die spelletjes: Soms helpt het als je het spelletje eerst op pauze zet en daarna weer verder gaat (of zoiets) dat staat wel ergens in één van de 4 topics.

Anoniem: 123517

Hoi,

ik had een vraagje.
als je het programma Easy Studio opstart komt er bij mij in beeld: Kan telefoon niet vinden. Kijk bij Bestand voor Online.
Ik heb alle dingen uitgevoerd die in de handleiding stonden.
Wat is hier mijn probleem en weten jullie hoe ik het moet oplossen?

Groeten,

Sven ten Dam

Anoniem: 123517

Hoi,

ik had een vraagje.
als je het programma Easy Studio opstart komt er bij mij in beeld: Kan telefoon niet vinden. Kijk bij Bestand voor Online.
Ik heb alle dingen uitgevoerd die in de handleiding stonden.
Wat is hier mijn probleem en weten jullie hoe ik het moet oplossen?
Ik zou het graag willen weten.

Groeten,

Sven ten Dam

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

dubbelpost ;) en lees even het nettiquette door!
begroetingen en dergelijke hoeven niet op een forum..

en waarschijnlijk is je telefoon niet aangesloten via een goede
usb kabel/infraroodpoort (topicstart)

[ Voor 37% gewijzigd door GandalfTheGrey op 15-09-2004 16:32 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123665

Hoi allemaal

Heb Easy Sync op de PC geinstalleerd om mijn outlook agenda te downloaden in mijn (net nieuwe) E700. Echter ik kan niet connecten met de E700 (via USB Cable) aangezien Easy Sync alleen COM1 kent (ik heb geen andere optie dan alleen COM1 te kiezen)
Had Easy Studio PIMS al geinstalleerd maar daarmee kan ik de E700 niet met outlook laten synchroniseren. Easy Studio PIMS connect via COM4 met de E700.

Iemand een idee hoe ik Easy Sync zo ver krijg om COM4 te gebruiken?
Of 2de vraag, kan Easy Studio PIMS wel de outlook agenda in de E700 downloaden?

greetings

KCR

Anoniem: 55594

Een vriend van mij heeft de E700, en die heeft als berichtentoon zo'n heel kort maar krachtig toontje. 2 keer heel kort achter elkaar. Weet iemand hoe die toon heet, en waar ik hem vandaan kan halen. VOlgens mij was het tone1 maar dat weet ik niet zeker!

Anoniem: 124090

Hoe krijg midi files op de e700? Ik lees hier van aantal mensen dat de e700 wel midi afspeelt! Als ik met easystudio MelodyToPhoen selecteer dan kan ik geen telefoon selecteren terwijl er wel verbinding is (infrarood). Telkens als er verbinding wordt gemaakt, kan ik deze functie niet meer selecteren.
Met filemanager krijg ik telkens de melding 'not acceptable file size'. 1 midi file is gelukt rest niet. De bestands grootte's varieren van 35 tot 90 kb.
Ook vraag ik me af waarom ik File amaneger wel naar Images foto's kan verzenden maar niet naar Photo's en albums etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124636

ik heb juist de gsm gekocht, en ik wil dus men fotokes overzetten naar pc.Ik heb easy studio gedownload, en ik heb de drivers van men usb kabel geinstalleerd.
Wanneer ik nu easy software open, en dan naar setup ga, daar men poort aanduid(com5), dan gebeurt er niks...
Ik heb al elke poort afgegaan,(ook al ben ik zeker dat het poort 5 is), maar hij maakt nooit connectie met de gsm.Windows herkent de usb kabel zonder probleem.

weet iemand wat dit kan zijn/hoe ik dit kan oplosse

ps: sry als dit hier al erges staat, maar ik heb al vele late uurtjes hier doorgebracht op dit forum te zoeke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115499

Hallo,

Gister heb ik een datakabel gekocht voor de e700, van mjoy. Dit werkt via usb, waarvoor ook de drivers bij zijn geleverd. Ik heb het data programma Easystudio PIMS & filemanager van samsung gedownload. Driver geinstalleerd.

Als ik naar de setup ga, kan ik alleen kiezen uit poort: com 3 / com 4. Dan begint hij uit zichzelf verbinding te maken, en zie ik het volgende in beeld.

http://www.frozenshade.org/e700.jpg

Dit doet het programma ongeacht of er wel of geen verbinding is met de e700.
Wat hij doet weet ik niet, en het duurt een eeuwigheid. Heb hem na een paar uur maar stop gezet...

Wat is dit, hoe krijg ik wel een goede verbinding met mijn e700?

Groetjes Yvonne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Laatst online: 10:04
Hallo,
ik heb een nieuw frontje voor me telefoon maar heeft iemand al enig ervaring met het slopen van het oude frontje?
Ik krijg namelijk dat gedeelte bij het scharnier niet los weet iemand hoe dit moet?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 12:26

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

kun je met Easystudio het adres boek van je telefoon ook opslaan in een text bestand ofzo iets.. een soort van backupje maken zodat je later op de pc die telefoonnummers kunt bewerken en inzien?

weet iemand dat misschien

alvast bedankt

jbw

Bedankt alvast

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste