Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ja kan wel
gewoon ff goed kijken

EXPORT!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg 3 uur geleden mijn datakabel binnen.. na het instaleren enzow start ik pims&file manager op en stel de goeie com poort in, maar hij update niks :S na verschillende drivers van prijzenstunter en de cd en windows, helemaal niks.

Na een tijdje andere pims&file manager geprobeert, ook niks.

Het gaat om deze kabel: http://inkoopactie.net/ia/xk8rrfk6/1/4kgycf96

Met irda werkte het wel, maar ik wou toch wat sneller, maar na 3 uur klooien ben ik het zat.

Is er iemand van die inkoopactie waar het wel werkt of iemand anders die een oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 23:26:
ringtones maken van een mp3 bestand.
Ringtones maken van een mp3 bestand met (Audacity) en wsc-ma2.
Als je de ringtone verstuurd met Easy Studio mag de bestandsgrootte max. 40kb zijn, dat is ongeveer 10 seconden.

Wil je een groter bestand check dan:
http://www.modding.kueres...easystudio/easystudio.rar

(Dit is een word document met een duitse uitleg)!
Ook ik ben geen held in Duits, maar het spreekt voor zich!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,
ik heb ook een samsung e700 en ook een usb kabel.
hij deed het een tijdje en nadat ik pc heb geformateerd en alles opnieuw heb geinstalleerd doet ie het niet meer als ik pims opstart dan word er weergegeven
cant find resource file
wie kan me helpen?
ook wou ik weten of je fotos die in album 2 of 1 (dus niet bij fotos) kon downloaden naar pc)
XX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Executor16 schreef op 06 oktober 2004 @ 12:37:
ja kan wel
gewoon ff goed kijken

EXPORT!!!!!!!
werkt dat bij jou/jullie dan? bij mij iig niet..
ik wil idd ook wel een overzichtje op papier met al m'n nummers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 13:05:
Ik kreeg 3 uur geleden mijn datakabel binnen.. na het instaleren enzow start ik pims&file manager op en stel de goeie com poort in, maar hij update niks :S na verschillende drivers van prijzenstunter en de cd en windows, helemaal niks.

Met irda werkte het wel, maar ik wou toch wat sneller, maar na 3 uur klooien ben ik het zat.

Is er iemand van die inkoopactie waar het wel werkt of iemand anders die een oplossing weet?
ik heb dezelfde kabel..., zou het aan de kabel ligge ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

Hmz, ik heb een probleem met mijn toestel. Ik ben helaas mijn knopje aan de rechterzijde van het toestel verloren. Dus het knopje om de camerastand te activeren.

Samsung had mij een nummer gegeven van een reparatiecentrum, maar ik moet dan het toestel opsturen, voor dit simpele plastic knopje die je zo met de hand erin kan duwen (heb dat al vaker gedaan). De kosten, meer dan 50 Euro :r

Ja dank u. Ik heb weer een mail gestuurd naar Samsung, maar ik heb het vermoeden dat er niets anders op zit. Maar ik ga no way in hell 50 Euro uitgeven voor zo een plastic knopje... dan gooi ik dat toestel nog liever in de prullebak.

Heeft iemand een idee, hoe aan zo een knopje te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:26
heb nu een probllempje :(

als ik een foto wil maken krijg ik alleen maar een vol wit scherm.
en als ik op de knop druk om een foto te maken krijg ik iets vaags groen.

mijn collega heeft dit ook gehad en heeft zijn phone moeten opsturen.

hebben meer mensen hier last van gehad en waar zou het aan kunnne liggen?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcoXP schreef op 11 oktober 2004 @ 14:38:

snel opsturen/naar de winkel en garantie claimen,
wees snel, het zal niet lang duren voor hij helemaal niks meer doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo langzamer hand zie ik door de bomen het bos niet meer ;(

Ik leg mijn e700 voor mijn infraroodpoort, maar er gebeurt niets. Oja, dacht ik, misschien is dat wel het probleem van het niet-geactiveerd-zijn in het BIOS...aangezien mijn laptop pas op tilt is geslagen en helemaal moest worden 'gereset'. Maar ik zat net in het BIOS en weet niet echt wat ik moet doen.

Ik zag volgens mij, L..poort en daar stond: ()disabeld, ()com-poort 1, etc.
Ik weet niet of ik op de goede weg ben, want ik durfde niets meer aan te raken. Ik heb gewoon XP.

Weet iemand hoe ik dit moet doen? sorry, als deze vraag al is behandeld, ik weet niet meer waar ik wat gezien heb :?

BVD, groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat laptop-tekentje met uitgaande info ook niet meer bij configuratiescherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Kijk eens in de Device Manager. Zie je daar je IrDA adapter wel staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik dat vinden: Device Manger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
De Device Manager (Apparaatbeheer in de Nederlandse Windows versies) kan je onder andere bereiken via Start -> Run / Uitvoeren -> typ in "devmgmt.msc" -> OK.

Als je IrDA adapter / poort goed geïnstalleerd is zie je daar onder het kopje "Infrared Devices" (in het Nederlands waarschijnlijk "Infrarood Apparaten") de naam van je IrDA adapter zonder uitroepteken of iets dergelijks staan. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Joni op 12-10-2004 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gekeken en ik zie er helemaal niets over infrarood tussenstaan. (Ik wil het wel laten zien, maar dat lukt me even niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22
Startpost op verzoek updated :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 17:24:
Ik heb gekeken en ik zie er helemaal niets over infrarood tussenstaan. (Ik wil het wel laten zien, maar dat lukt me even niet).
Als er ook nergens uitroeptekens o.i.d. staan, dan zou ik toch even de handleiding van je laptop erbij pakken en kijken of er ergens iets staat over het aan of uitzetten van de infrarood / IrDA poort. Windows detecteert je infrarood poort namelijk niet, anders zou je er wel iets van terug zien in de Device Manager.
Xandrios schreef op 12 oktober 2004 @ 21:20:
Startpost op verzoek updated :)
Bedankt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 13:05:

Al werkend gekregen? Ik heb dezelfde kabel alleen blijft hij opstarten in offline mode, devicemanager ziet gewoon com3 usbtoserial.. vreemd..

edit: Het is al gelukt, zie inkoopacties.net forum voor hoe..

[ Voor 5% gewijzigd door m0nk op 14-10-2004 14:53 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even netjes samengevat ;)

Download de volgende versie.

Download pims&file manager 1.0.0.1. http://downloadcenter.sam...359_PIMS_File_Manager.zip

Drivers voor de kabel:

Datacable icm usb-serial driver van Prolific versie 2.0.0.24 1-12-2003
http://tech.prolific.com.tw/visitor/v_filebrw.asp select a file catagory -> drivers for windows, dan zoeken naar wd_pl2303_v200**_v20024.zip

Iig de WD3203

Met de nieuwste easystudio werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzz.. slechte en goede ervaring met m'n e700..
Eerst maar de slechte:
Ik deed laatst m'n telefoon open, wat zie ik: heel wit scherm.. erg irritant, wel vaker last van, dus doe hem paar keer open en dicht (normaal doet ie het dan weer).. maar nee, niks.. blijft wit. dus met batterij gekloot, met sim kaart gekloot, niks hielp. T-mobile (ik heb zo'n t-m simlock) gebeld, was een bekend probleem, kon hem opsturen, zou dan zo gemaakt worden (breuk in kabeltje naar het scherm).. prima opzich, beetje jammer natuurlijk wel, maar gelukkig duurt het 'maar' 10 werkdagen.. maar wat er nog ff bijkwam: m'n hele telefoon wordt daar geRESET!!! wtf, alles kwijt..
Nu de 'goede':
dus toen maar aangesloten op m'n computer ( 'blind' pincode invoeren omaan te zetten) en gelukkig kon ik daar nog wel al m'n telefoonnummers zien, maar hoe krijg je ze dan van 'Easystudio' op papier.. dus ik kloten, maar lukte niet.. totdat ik het probeerde met 'Samsung Easy sinc' (zie startpost). Vreemd genoeg had ik het nog nooit daarmee geprobeerd, maar werkt perfect. Al m'n telefoon nummers (en afspraken) stonden in Outlook, SUPER! Dus dat is dan wel weer positief!
Jammer dat ie al na 8 maandjes stuk gaat, maar wel goed dat er een mooi programmaatje waarmee je je telefoonnummers makkelijk en overzichtelijk op je pc krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He hallo,

Ik heb met Easy studio al mijn sms berichten naar mijn pc gehaald.
Grote vraag is nu, waar vind ik die berichten of het bestand waar ze in staan.

Ik zou graag al mijn berichten als een word document opslaan.

Groetjes,

Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 17:29:
Even netjes samengevat ;)

Download de volgende versie.

Download pims&file manager 1.0.0.1. http://downloadcenter.sam...359_PIMS_File_Manager.zip

Drivers voor de kabel:

Datacable icm usb-serial driver van Prolific versie 2.0.0.24 1-12-2003
http://tech.prolific.com.tw/visitor/v_filebrw.asp select a file catagory -> drivers for windows, dan zoeken naar wd_pl2303_v200**_v20024.zip

Iig de WD3203

Met de nieuwste easystudio werkt het niet.
HE echt bedankt hij doet het nu wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcoXP schreef op 11 oktober 2004 @ 14:38:

hetzelfde probleem had ik ook, ik bleef er een tijdje mee rondlopen, totdat de telefoon ook vreemd ging doen.

Hij startte opeens opnieuw op, of liep heel vaak vast.

Wat ik toen deed was(had nog geen datakabel) alle nrs met de hand op papier schrijven...gebeld naar de verzekering (s avonds, een uur of 10), probleem doorgegeven en mij werd er verteld dat ze binnen 4 uur maximaal langs komen.

Om 12 uur stonden ze voor mijn deur, na betaling van eigen risico van 25 euro kreeg ik een nieuw toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 13:56:
[...]

HE echt bedankt hij doet het nu wel _/-\o_
relaxed he! btw ik ben ixeh van ia.net, heb 2,50 korting verdiend door dit te posten daar :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 00:37

Jentae

Houdt van aglets.

Mijn E700 heeft er de brui aan gegeven, hij ging wel aan, maar bij het invoeren van mn pincode deed hij niks meer. Geen enkele toets werkte, alleen nog maar de aan/uit-knop. Ding is dus terug naar de Phone House, zou minimaal 2 weken mn tel kwijt zijn. Hoop dat ik een nieuwe krijg ofzo... (BTW ik heb een LifeLine Gold abbo... €10 per maand. what about jullie?)

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een heeeele dikke veer in de reet van Samsung!!!

Top! Zoals jullie in mijn vorige post lazen moest ik mijn telefoon opsturen want het binnenste schermpje was kapot. Ik heb hem vandaag alweer terug (5 werkdagen!!!), en wat zie ik,
- alles werkt weer. het bleek waterschade te zijn, valt normaal niet onder garantie, maar ze hebben het toch maar gemaakt. Ook hebben ze het grijze dingetje wat je batterij vasthoudt ook even vervangen, die was namelijk kapot. en dat allemaal GRATIS.
- Ik had hem opgestuurd zonder batterij. Ik weet niet of het nou een foutje van hun is ofzo, maar ik kreeg hem terug MET batterij!!! erg gunstig dus :D

Dus Samsung: Super dit!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 15:26:
Een vriend van mij heeft de E700, en die heeft als berichtentoon zo'n heel kort maar krachtig toontje. 2 keer heel kort achter elkaar. Weet iemand hoe die toon heet, en waar ik hem vandaan kan halen. VOlgens mij was het tone1 maar dat weet ik niet zeker!
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer nummer 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmzz.. opzich is die niet echt kort en krachtig.. lijkt mij.. maar verder is er idd geen 1.. mss id om die vriend van je op te bellen en vragen hoe die eraan komt :)

Volgens mij is toon 1 idd het krachtigst.. maar niet kort :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja oke, maar weet je wat het probleem is. DIe wil ik graag hebben. Maar hij kan niet verstuurt worden via mms, of infrarood. weet iemand waar ik hem kan bestellen/downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om java naar je telefoon te krijgen via datakable:

U need Samsung XXXX Java Uploader v1.1 by Jabberwock for that and u must create a new connection from your PC to your phone...

1. First you need to enable Serial Java download - #*536963#
2. Select midlets to install
3. Enter Serial Java menu #*5737425# and select second option - "2.Serial Download"
4. Repeat step 3 until all java is loaded

How To Upload Java Games
NOTE: First you should disable all other connections which you are making outside of your PC like LAN, ISP etc. except the one which u made to download games to your phone and disable all other firewalls also.

You need to create a New Network Connection shown in the pictures below.

Choose Setup Up An Advance Connection

Choose Connect Directly To Another Computer

Choose Host

Choose Communication Port Type I prefer COM1 as it is default one but before that first you ensure that no other program is setup to use COM1.

Now give privileges to users who can use this connection (Choose at least 2 Administrator accounts and 1 guest account, guest account must be enable)

Now right click on Incoming Connections (it is the one which you setup above) and click on properties.

Tick mark Communication Port Type (COM1)
Tick Mark (Allow Others To Make Private Connections To My Computer By Tunneling Through The Internet On Network)

Now in same window select Communication Port Type (COM1) and click on properties and verify that the settings are :

In the same window click on Users tab ...
Now give privileges to users who can use this connection (Choose at least 2 Administrator accounts and 1 guest account, guest account must be enable)
Tick mark (Always Allow Directly Connected Devices Such As palmtop Computers To Connect Without Providing Password)

Its Done !!
Now u need Java Uploader and Java Midlets which can be downloaded from my site's home page
After this, enter code in your cell phone to enable serial download - #*536963#
It should display " Serial Enable, Others disable"
Now enter code #*5737425# and select First Option PPP UP ( Click it only once otherwise your phone will reset)
Check if u see an Unauthenticated incoming connection in your network connections

Now add Java Midlet's *.jad file in Java Uploader

Again in your cell phone enter code #*5737425#, this time select Second Option Serial Download
Now your Java Uploader should transfer Java Midlets to your cell phone.
After loading Java Midlets, revert back the download mode by codes:

#*536961# - WAPSAR (Default)
#*536962# - HTTP
#*536963# - SERIAL

Choose WAPSAR or else will have problems with GPRS browsing
Enjoy !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je geen kabel hebt kan het ook via http://www.euploader.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, ik kan mmf files maken en instellen als ringtoon. Maar kan ik ze ook instellen als beltoon voor sms en mms berichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Mulder
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-01-2021

M. Mulder

DPC: Team TFC

Wie kan mij helpen met het verwijderen van ringtones op de Samsung e700.
Ik gebruik de USB kabel en Easy Studio.
Uploaden is geen probleem echter als ik een ringtone uit de telefoon wil halen lukt mij dit niet.
Wat doe ik fout????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
gewoon in je telefoon menu 7 optie 2 (mediabox) en dan naar melodieen -> opties en wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb laatst een Data kabel gekocht voor mijn Samsung E700, (geen Usb Kabel maar dat andere >:) ) maar ik krijg t maar niet voor mekaar hij blijf maar aangeven: Off Line onder in beeld......Ik heb al verschillende dingen geprobeerd andere poort geprobeerd maar op een 1 of andere manier maakt hij geen verbinding met mijn telefoon wie ken mijn helpen ???

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een vraagje tussendoor. Mijn e700 is voor reparatie weggeweest, daarbij hebben ze me telefoon gereset. Maar nu is het probleem dat mijn javageheugen nog volstaat met niets! Hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
hmm.. er staat niks in Java wereld dus kan je ook niks wissen maar je java geheugen staat wel vol??
Misschien toch weer terug naar de winkel of naar een steunpunt van samsung dan kunnen ze je telefoon nog een keer flashen.

Met andere woorden: ik weet het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook het probleem van het 'witte' scherm, foto's nemen is niet mogelijk etc. Heb hem ook opgestuurd, ben verzekerd via pro-assist, hoelang duurt het ongeveer voordat het toestel weer terugkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 22:25:
Hallo,

Ik heb laatst een Data kabel gekocht voor mijn Samsung E700, (geen Usb Kabel maar dat andere >:) ) maar ik krijg t maar niet voor mekaar hij blijf maar aangeven: Off Line onder in beeld......Ik heb al verschillende dingen geprobeerd andere poort geprobeerd maar op een 1 of andere manier maakt hij geen verbinding met mijn telefoon wie ken mijn helpen ???
Ik neem aan dat je een seriële datakabel hebt? Als je die op een seriële poort aansluit (daar heb je er vaak 2 van: 9-pins) en het Samsungpakket download op

http://nl.samsungmobile.c...l.jsp?model_name=SGH-E700

en dan daarvan iig Pims&Files installeert (gebruikt de algemene setup niet, maar na het uitpakken van het Zip-File kun je Pims&Files selecteren en daarvan het setup bestand gebruiken, anders krijg je ook Internet Access op je PC en dat gaat je geld kosten), dan moet het werken. Ik heb ook zo'n seriële kabel en dat werkt ok, zodra ik de boel aangesloten hebt en Pims&Files start begint ie het telefoonboek te downloaden. NB Met zo'n seriële kabel kun je foto's e.d. niet in andere programma's ontladen. Dus of je gebruikt de goede software niet of je kabel is niet origineel (er zijn namaak kabels in de roulatie die niet werken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat heb ik allemaal gedaan en k heb de orginele data kabel van Samsung met 10 pins maar ja als k dan t programma op start gebeurd er helemaal nix

hij blijf ook op Off line staan links over !!!

wat nu :(

snap er de balle niet meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

golem schreef op 04 november 2004 @ 09:24:
hmm.. er staat niks in Java wereld dus kan je ook niks wissen maar je java geheugen staat wel vol??
Misschien toch weer terug naar de winkel of naar een steunpunt van samsung dan kunnen ze je telefoon nog een keer flashen.

Met andere woorden: ik weet het ook niet.
Dat hebben ze al gedaan met gevolg dat al me sms'jes, ringtones, plaatjes, telefoonnummers weg waren. Zou er een speciaal gedeelte van me geheugen geschikt zijn voor spelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 13:01:
Ik heb dus ook het probleem van het 'witte' scherm, foto's nemen is niet mogelijk etc. Heb hem ook opgestuurd, ben verzekerd via pro-assist, hoelang duurt het ongeveer voordat het toestel weer terugkomt?
ik had mijne niet verzekerd en had zelfde probleem (denk ik).. een wit schermje.. opgestuurd naar samsung en binnen 5 werkdagen terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 00:37

Jentae

Houdt van aglets.

Hahaha wat een rukmerk is Samsung ook... zaterdag telefoon teruggekregen van reparatie, ik blij.

De woensdag erop doet mn volumeknop niks. De foto-knop ook niet. Dus ik zette m uit en probeerde m weer aan te zetten, dat verhielp in het verleden ook al wat problemen.

... LOOPT HIJ ALWEER VAST! Ik kom bij het PINcode scherm en wat ik ook intoets, er gebeurt niks. Er komt niks op het scherm. Geen enkele toets doet het behalve de aan/uit knop.

Dit is PRECIES hetzelfde probleem als waarvoor ik het in eerste instantie had teruggestuurd naar de winkel. Er is dus niks eraan gerepareerd, alleen is de firmware geupdate naar de nieuwste versie.

Toen ik hem terugbracht naar the Phone House, kreeg ik van de verkoopster te horen dat Samsung een hele slechte na-service levert. Telefoons uit de E-serie vielen vaak spontaan uit, liepen vast en nog meer van dat soort stuff. De E800 (een potentiele vervanger voor mn E700.. tot dan toe) schijnt ook veel problemen te hebben en de X600 ook. De Ladyphone die mn zus had, ging zo vaak kapot bij normaal gebruik, dat ze is overgestapt naar een Nokia 6230. De ladyphone bevatte zoveel fouten, dat de productielijn compleet is stopgezet. Argument van Samsung: "De Ladyphone is een zgn. gadget-phone, voor de fun. Er moeten niet teveel van dit soort telefoons komen." BULLSHIT, vooral als je kijkt naar de inkomsten door de verkoop ervan.

Ik denk dat ik ook maar een andere telefoon ga vragen zodra ik mijn telefoon weer terug heb (heb m donderdag teruggebracht en ben m dus weer minimaal 2 weken kwijt). Ik heb het helemaal gehad met Samsung.

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 14:18:
[...]

Ringtones maken van een mp3 bestand met (Audacity) en wsc-ma2.
Als je de ringtone verstuurd met Easy Studio mag de bestandsgrootte max. 40kb zijn, dat is ongeveer 10 seconden.

Wil je een groter bestand check dan:
http://www.modding.kueres...easystudio/easystudio.rar

(Dit is een word document met een duitse uitleg)!
Ook ik ben geen held in Duits, maar het spreekt voor zich!!!!
euhm ik zou dat idd graag es proberen maar ik ken dus ook geen noot duits en ik geraak er echt niet aan uit
heb jij dit geprobeerd?
please help :)

Verwijderd

Paar nieuwe desktops toegevoegd:

http://www.bytedust.net/E700.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Ik ben nu een jaar in het bezit van mijn e700...
en het displaytje (binnenkant) lijkt kapot ofzo!

het displaytje is na het openklappen steeds hardstikke licht, tenzij ik het contrast op t donkerst heb gezet... als ik een foto wil maken zie ik een heel wit vlak op het display ipv wat ik ga 'fotograferen'

na een tijdje open blijven 'fade' het displaytje weer naar de normale donkerdere contrast kleur en is t weer goed..

heeft iemand dergelijke problemen mee gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
tijd voor nieuw deel? met een openingspost die alles doet verbleken!
1tje wie eigenlijk alle topics en links en info bevat.. een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 11-09 12:43
remcoXP schreef op zondag 14 november 2004 @ 18:42:
tijd voor nieuw deel? met een openingspost die alles doet verbleken!
1tje wie eigenlijk alle topics en links en info bevat.. een idee?
leef je uit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
wat is niet snap: je mag over azureus lullen. linux is geen probleem.
maar over het gebruik van nieuwe phone firmware mag niets gezegd worden.
heel spijtig want de tools kabels enz zijn gewoon te verkrijgen ook geen samsung gegevens vrij over de firmwares.

waarom mogen hier geen links toturials enz komen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
Discussies over de policy horen in Lieve Adjes. Daar is dit ook al aangehaald: [rml][ firmwarez] dubbele regels?[/rml] :)

Verder is het gebruikelijk dat er bij 1000 posts een nieuw deel geopend wordt. Maar als je nog nuttige toevoegingen hebt dan kunnen die vast ook wel aan de huidige startpost worden toegevoegd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2004 @ 21:28:
ja dat heb ik allemaal gedaan en k heb de orginele data kabel van Samsung met 10 pins maar ja als k dan t programma op start gebeurd er helemaal nix

hij blijf ook op Off line staan links over !!!

wat nu :(

snap er de balle niet meer van
Die scart van mij heeft toch echt 9 pinnen. Jouwes ook wel denk ik anders zou ie niet in de seriele poort passen. Probeer De Samsung software eens opnieuw te installeren. En als niets werkt kun je Samsung om help vragen op

http://nl.samsungmobile.com/sg/contact_list.jsp

Kies de optie e-mail en trek je van die Fun Club niets aan als je dat niet wilt.

Kheb nog wat nagedacht, achter oren gekrabd etc. 8)7 Als je zeker weet dat je de goede kabel hebt (met een 9-pins scart en op het blokje in het midden van de kabel: Samsung DATA LINK CABLE, een modelnummer en een s/n nummer, en "Repairs are available through Samsung", en je sluit hem op de goede poort aan (goed vastdraaien) en toch blijf je off-line, dan heb je een probleem. (Was je al achter). Want dan kunnen er meerdere oorzaken zijn: toevallig een slechte kabel getroffen (een kennis met een wel werkende kabel? ook op jouw pc? dan kun je Samsung aansprakelijk stellen) (of de uitgang van je telefoon is niet OK, je seriele poort werkt niet (probeer de andere eens), etc. en in dat geval zou je bij je PC dealer moeten zijn. Maar probeer het eerst eens via Samsung. Die hebben mij wel goede tips gegeven.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 17:11 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een SMS maakt kun je media toevoegen. nl. afbeelding, melodie of film, en van alle 3 staan er een aantal in Standaardlijstjes. Onder die standaardlijstjes staat steeds "Mijn afb/melodie/of films". En die zijn leeg. Ik ben er inmiddels achter dat de afbeeldingen 16*16 of 32*32 pixels moeten zijn en resp. 512 bytes en 2 KB, en dat het bitmaps moeten zijn om in dat lijstje te komen, en dat de "kleine films" ook 16*16 pixels en 512 bytes en bitmaps zijn. Uitgevonden door die dingen naar mezelf te sturen, op te slaan en dan de eigenschappen te bekijken. Met de grote standaardfilms en de melodien lukt dat niet omdat ik die niet op kan slaan. Wel kan ik mmf bestanden maken, maar ik weet niet of "Tada" e.d. mmf's zijn. De vraag is hoe ik zelfgemaakte melodien en idem "grote" films in die lijstjes van Mijn Melodien en Mijn Films bij het maken van een SMS kan krijgen. Of of iemand weet wat voor bestandtypes die Standaard melodien en Standaardfilms zijn en hoe groot ze zijn. Mogelijk kan ik net als bij de afbeeldingen gewoon heel simpele, monofone en heel korte melodien maken. Maar dan de films. Ik kan met multishot wel 9 of 15 foto's snel achter elkaar maken, en als ik die snel achter elkaar vertoon is het "net film", maar hoe kan ik dat automatiseren? (Had ik maar ...eh... bluetooth...., KOP DICHT).
PS Ongetwijfeld kun je uit Samples ook wel dingen in die lijstjes zetten, maar ik wil ze zelf maken. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAP werkt totaal niet. Heeft het nooit gedaan ook. Als ik het via het menu, of direct via de browser-knop probeer, krijg ik onveranderlijk deze melding: "Fout, netwerk niet beschikbaar". Terwijl m.i. wel alle instellingen goed staan. En de KPN-teller tikt wel door, want als ik na weer eens wat proberen de boel afsluit krijg ik wel de melding: "WAP verbroken". :?

Ik weet inmiddels dat dit een bekend probleem is. KPN heeft WAP overgedaan aan GIN, maar is nog wel verantwoordelijk voor de verbindingen. Als je eerst gemmsd of ge=i-moded hebt en daarna WAP probeert dan werkt WAP niet. "KPN weet hiervan en zoekt naar een oplossing". Beetje opschieten s.v.p.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

heb mijn E700 mbv infrarood en easy studio aangesloten op
mijn PC, ik kan prima mijn telefoonboek importeren uit
Outlook dus alles lijkt goed te werken.
Maar...
De knop waarmee je een melodie naar de E700 kunt sturen
blijft grijs en is niet te gebruiken.
En als ik het via filemanager probeer krijg ik steeds de foutmelding
dat het mmf type niet ondersteund wordt (terwijl ik zeker weet
dat de mmf ok is).

Hoe komt het dat ik via easy studio + IR geen mogelijkheid heb
om een mmf of wallpaper naar mijn E700 te sturen ????

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje ...
Welke proxy instelling ik ook gebruik (Orange of Jamba), ik
krijg STEEDS de boodschap netwerk niet beschikbaar.
Maar ik heb gewoon bereik dus...

???

cor

• golem501
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:08:
Hallo,

heb mijn E700 mbv infrarood en easy studio aangesloten op
mijn PC, ik kan prima mijn telefoonboek importeren uit
Outlook dus alles lijkt goed te werken.
Maar...
De knop waarmee je een melodie naar de E700 kunt sturen
blijft grijs en is niet te gebruiken.
En als ik het via filemanager probeer krijg ik steeds de foutmelding
dat het mmf type niet ondersteund wordt (terwijl ik zeker weet
dat de mmf ok is).

Hoe komt het dat ik via easy studio + IR geen mogelijkheid heb
om een mmf of wallpaper naar mijn E700 te sturen ????

cor
kan wel idd via filemanager maar zorg dat je de goeie directory hebt aangeklikt! dan word vanzelf de upload knop blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdrongelen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-05-2024
Op het inkoopactie-forum staan een paar posts van mijzelf met ruime uitleg bij diegene waarbij het kabeltje nog steeds niet werkt.
Bij de datakabel hoort een e700 datakabel forum
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdrongelen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-05-2024
Hej,
ik heb mijn fotogeluid uitgezet maar mijn beltoon is nu ook niet te wijzigen zacht geworden. Hij blijft op zijn zachtst afgaan zeg maar.
Heb een eprom reset gedaan maar wat is nou DE oplossing om mijn fotogeluid er gezond uit te halen??

Ten 2e : ik kan me goed voorstellen dat sommige problemen 4x worden gepost omdat met nu al 4 delen x zeg ff 35 pagina's totaal niet overzichtelijk is.

[ Voor 18% gewijzigd door mdrongelen op 24-11-2004 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdrongelen schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:06:
Hej,
ik heb mijn fotogeluid uitgezet maar mijn beltoon is nu ook niet te wijzigen zacht geworden. Hij blijft op zijn zachtst afgaan zeg maar.
Heb een eprom reset gedaan maar wat is nou DE oplossing om mijn fotogeluid er gezond uit te halen??

Ten 2e : ik kan me goed voorstellen dat sommige problemen 4x worden gepost omdat met nu al 4 delen x zeg ff 35 pagina's totaal niet overzichtelijk is.
:? Ik heb met de geluidsinstellingen in de Testmodus zitten spelen, maar nu klopt het volume van geluid x niet meer! Help!
Goed werkende waardes zijn:

Versterker Luidpspreker: 6 - 54 - 16
Versteker Microfoon: 16 - 24 - 8
Versteker Melodie: 0 - 6 - 14 - 26 - 31
Luidsprekervolume: 6 - 10 - 19 - 32 - 50

:)

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

ik ben hem kwijt geraakt :(

was t maar een koel kast grootte.. was ie vast niet uit mn zak gevallen

haha maar hij;s me uitermate goed bevallen

[ Voor 75% gewijzigd door assass op 25-11-2004 22:31 . Reden: algemeen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2004 @ 00:48:
[...]

euhm ik zou dat idd graag es proberen maar ik ken dus ook geen noot duits en ik geraak er echt niet aan uit
heb jij dit geprobeerd?
please help :)
Ik heb dat artikeltje gedownload en het is heel simpel. Maar één ding snap ik niet: de auteur van dat stukje heeft het over de 300kb patch waarmee je al ringtones van 96kb zou kunnen maken. Iemand een idee waar ik die patch kan downloaden?

Kheb eens even verder gezocht en die 300kb patch kun je hier downloaden:
www.modding.kueres.net/index.php?id=news&page=5 daarmee kun je ringtones maken die 3x zo lang zijn dan de standaard. Als je nog langere wilt moet je de tutorial die al eerder genoemd is downloaden. Dat is in feite heel simpel, maar als je geen woord duits spreekt wordt het lastig. Aan een vertaling wordt gewerkt.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de meest originele ringtone heb je audacity niet eens nodig, alleen de yamaha wav to smaf converter is genoeg. (waar je die kunt downloaden weet ik zo niet meer, maar het stond in een eerder bericht en anders zoek je maar op de yamaha site). Want wat is er origineler dan dat je eigen stem roept "LogicS er is telefoon voor jou". Om zoiets te maken heb je nodig: een PC, een Samsung SGH-E700, een microfoon en mogelijk een versterker. Sluit de microfoon aan op de PC (NB afhankelijk van je geluidskaart heb je wel of geen voorversterker nodig; let er wel op dat je bij Opnemen van geluid Microfoon kiest, of als je het via een voorversterker doet: Lijningang. Gebruik gewoon de versterker voor je cd-speler en sluit daar de microfoon op aan. En sluit de versterker op de PC aan via bv. de koptelefoonuitgang. Nu kun je verschillende programma's gebruiken om op te nemen. Als je niets hebt gebruik je de Geluidsrecorder die in Buro-accessoires zit. Neem op wat je als ringtone wilt gebruiken. (NB Om een zo klein mogelijk WAV-bestand te krijgen kun je de versterker het best op mono zetten en/of 1 van de twee connectoren van de plug die in de PC gaat met plakband o.i.d. afplakken, zodat het maar op 1 kanaaal wordt opgenomen). Dan kun je het opgenomen bestand nog bewerken: bv. door stiltes eraf te knippen. Dat kan in Geluidsrecorder (Bewerken>voor of na deze positie...etc) of bv. in Nero Wave Editor. Als je die patch 300kb niet hebt, download hier:
www.modding.kueres.net/index.php?id=news&page=5
en ook de methode van die Duitser hier ergens boven niet hebt, download: www.modding.kueres.net
is het belangrijk een WAV-bestand te maken dat niet groter is dan 32kb. (Met die 1e download kun je tot 96kb gaan en met de 2e vrijwel onbeperkt). Hoe dan ook, je kunt een Wav-file kleiner maken door bv. de stiltes eruit te knippen of door het aantal HZ en Bits lager in te stellen (dat laatste in Nero Wave Editor) en ook nog eens voor MONO te kiezen. En bedenk dat de Wav to SMAF converter de grootte van het bestand ook nog eens halveert.
Resutaat: Als je gebeld wordt hoor je je eigen stem zeggen dat er telefoon voor je is. (Je kunt natuurlijk ook andere dingen inspreken, bv. er is telefoon voor meneer...., etc.). Veel plezier. O-) en ook wel })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:25:
Voor de meest originele ringtone heb je audacity niet eens nodig, alleen de yamaha wav to smaf converter is genoeg. (waar je die kunt downloaden weet ik zo niet meer, maar het stond in een eerder bericht en anders zoek je maar op de yamaha site). Want wat is er origineler dan dat je eigen stem roept "LogicS er is telefoon voor jou". Om zoiets te maken heb je nodig: een PC, een Samsung SGH-E700, een microfoon en mogelijk een versterker. Sluit de microfoon aan op de PC (NB afhankelijk van je geluidskaart heb je wel of geen voorversterker nodig; let er wel op dat je bij Opnemen van geluid Microfoon kiest, of als je het via een voorversterker doet: Lijningang. Gebruik gewoon de versterker voor je cd-speler en sluit daar de microfoon op aan. En sluit de versterker op de PC aan via bv. de koptelefoonuitgang. Nu kun je verschillende programma's gebruiken om op te nemen. Als je niets hebt gebruik je de Geluidsrecorder die in Buro-accessoires zit. Neem op wat je als ringtone wilt gebruiken. (NB Om een zo klein mogelijk WAV-bestand te krijgen kun je de versterker het best op mono zetten en/of 1 van de twee connectoren van de plug die in de PC gaat met plakband o.i.d. afplakken, zodat het maar op 1 kanaaal wordt opgenomen). Dan kun je het opgenomen bestand nog bewerken: bv. door stiltes eraf te knippen. Dat kan in Geluidsrecorder (Bewerken>voor of na deze positie...etc) of bv. in Nero Wave Editor. Als je die patch 300kb niet hebt, download hier:
www.modding.kueres.net/index.php?id=news&page=5
en ook de methode van die Duitser hier ergens boven niet hebt, download: www.modding.kueres.net
is het belangrijk een WAV-bestand te maken dat niet groter is dan 32kb. (Met die 1e download kun je tot 96kb gaan en met de 2e vrijwel onbeperkt). Hoe dan ook, je kunt een Wav-file kleiner maken door bv. de stiltes eruit te knippen of door het aantal HZ en Bits lager in te stellen (dat laatste in Nero Wave Editor) en ook nog eens voor MONO te kiezen. En bedenk dat de Wav to SMAF converter de grootte van het bestand ook nog eens halveert.
Resutaat: Als je gebeld wordt hoor je je eigen stem zeggen dat er telefoon voor je is. (Je kunt natuurlijk ook andere dingen inspreken, bv. er is telefoon voor meneer...., etc.). Veel plezier. O-) en ook wel })
Om die WAV to SMAF converter te downloaden:
http://smaf-yamaha.com/tools/downloads.html en zorg wel dat je WSCMA2U krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:09:
Nog een vraagje ...
Welke proxy instelling ik ook gebruik (Orange of Jamba), ik
krijg STEEDS de boodschap netwerk niet beschikbaar.
Maar ik heb gewoon bereik dus...

???

cor
Als je twee berichtjes boven je originele posting kijkt zie je daar dat dit een bekend probleem is. Zeker eerst ge-i-moded of ge-mms-ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

Weet iemand hoe ik ALLE SMSjes uit mijn Telefoongeheugen (dus NIET de SIMkaart) kan halen zodat ik deze in mijn nieuwe D500 kan krijgen? of op zijn minst op de pc te kunnen zien?

Ik heb een MA 620 IR receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
n00bs schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 19:07:
Weet iemand hoe ik ALLE SMSjes uit mijn Telefoongeheugen (dus NIET de SIMkaart) kan halen zodat ik deze in mijn nieuwe D500 kan krijgen? of op zijn minst op de pc te kunnen zien?

Ik heb een MA 620 IR receiver.
kan dat niet met PIMS? ik zou het even moeten checken maar dat zou denk ik op dezelfde manier gaan als het copieren van telefoonnummers..

[off-topic] D500 :9~ die zien er HEEEL aardig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo beste mensen.

Ik heb mijn E700 alweer een jaar of langer. Maar laatst heeft ie een tijdje meegedraaid in de wasmaschine |:( Dat hij daar niet zo goed tegen kan lijkt me wel duidelijk. Maar na 2 daagjes drogen op de verwarming, en alle contactpuntjes ff ont-roest te hebben deed ie het weer redelijk (dacht ik)
Een week later hield de achtergrondverlichting van het scherm er mee op (en dan zie je dus nix meer :'( ) Maar ik als handige knutselaar toch maar ff opengeschroefd. De ledjes blijken gewoon ok te zijn, maar er komt gewoon te weinig stroom op (iets van 2,5 volt en heeft +/- 9 nodig).

Het lijkt mij dat er een transistor kapot is (als iemand dat wat zegt), maareh het probleem is dat ik nergens onderdelen kan krijgen. Ik heb geen scherm ozzo nodig, maar de printplaat die onder het scherm zit.
iemand enig idee waar deze te krijgen zijn?????
via reparatiecenter ging reparatie +/- 150 pleuro kosten, en voor dat geld heb k n nieuwe.

Bel nu met een SE T300 en daar word je ook niet vrolijk van.

Alvast bedankt

p.s geen idee om van dit topic een grote FAQ want alles doorlezen is een beetje teveel werk.
en "zoeken" werkt ook niet altijd even effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Laatst online: 03-09 19:11
Jentae schreef op zaterdag 06 november 2004 @ 21:53:
Hahaha wat een rukmerk is Samsung ook... zaterdag telefoon teruggekregen van reparatie, ik blij.

De woensdag erop doet mn volumeknop niks. De foto-knop ook niet. Dus ik zette m uit en probeerde m weer aan te zetten, dat verhielp in het verleden ook al wat problemen.

... LOOPT HIJ ALWEER VAST! Ik kom bij het PINcode scherm en wat ik ook intoets, er gebeurt niks. Er komt niks op het scherm. Geen enkele toets doet het behalve de aan/uit knop.

Dit is PRECIES hetzelfde probleem als waarvoor ik het in eerste instantie had teruggestuurd naar de winkel. Er is dus niks eraan gerepareerd, alleen is de firmware geupdate naar de nieuwste versie.

Toen ik hem terugbracht naar the Phone House, kreeg ik van de verkoopster te horen dat Samsung een hele slechte na-service levert. Telefoons uit de E-serie vielen vaak spontaan uit, liepen vast en nog meer van dat soort stuff. De E800 (een potentiele vervanger voor mn E700.. tot dan toe) schijnt ook veel problemen te hebben en de X600 ook. De Ladyphone die mn zus had, ging zo vaak kapot bij normaal gebruik, dat ze is overgestapt naar een Nokia 6230. De ladyphone bevatte zoveel fouten, dat de productielijn compleet is stopgezet. Argument van Samsung: "De Ladyphone is een zgn. gadget-phone, voor de fun. Er moeten niet teveel van dit soort telefoons komen." BULLSHIT, vooral als je kijkt naar de inkomsten door de verkoop ervan.

Ik denk dat ik ook maar een andere telefoon ga vragen zodra ik mijn telefoon weer terug heb (heb m donderdag teruggebracht en ben m dus weer minimaal 2 weken kwijt). Ik heb het helemaal gehad met Samsung.
WTF :?

Ik had dat gisteren avond ook!
Geen enkele knop werkte meer behalve aan/uit knop! Maar toen ik dan vanmorgen opstond deed hij het wel weer... zo vaaaag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
gvd mijn telefoon is kapot. De verbinding tussen het scherm en het tobo is naar de kut ofzo. Foto's maken terwijl hij opengeklapt is wil niet meer, resulteert in een error "Voorbeeld tonen niet mogelijk". En het scherm is veel lichter als hij opengeklapt is. Doe ik hem dan in een hoek van 90 graden dicht, dan is het contrast wel goed

kutding en ik ben de bon kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op zondag 19 december 2004 @ 16:49:
gvd mijn telefoon is kapot. De verbinding tussen het scherm en het tobo is naar de kut ofzo. Foto's maken terwijl hij opengeklapt is wil niet meer, resulteert in een error "Voorbeeld tonen niet mogelijk". En het scherm is veel lichter als hij opengeklapt is. Doe ik hem dan in een hoek van 90 graden dicht, dan is het contrast wel goed

Ik had precies hetzelfde als jij. Had hem naar belcompany gebracht en binnen 5 dagen was hij gratis gerepareerd (heb verzekering). Is iets met de connectie naar het beeldscherm ofzo..

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik heb een beetje globaal over het topic heen gelezen, dus ik weet niet of deze vraag al ergens is gesteld. Maar zijn er ook gratis Java Games te downloaden voor de e700, en zo ja heeft iemand er dan ook handleiding bij van hoe het moet :P

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Ik had vandaag een (seriele) datakabel binnen gekregen. Maar als ik Easy Studio opstart en de com poorten probeer krijg ik offline status of unkown maar nooit e700 :?

Weet iemand of dit aan Easy studio ligt, de telefoon of aan de kabel ?

(en moet je een geluidje horen of een lichtje zien als je de kabel erin steekt ?)

[ Voor 21% gewijzigd door Deacon op 30-12-2004 21:42 ]

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

• ThunderRobert
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2024

Ik heb dat nu ook met mijn Samsung, heb nog geen aktie ondernomen.
Moet ook eerst de bon nog opzoeken, waar ik geen tijd voor heb gehad.
misschien is het wel een bekend probleem of zo :?
Het is in iedergeval bij mij zo de ene keer op de andere dag.
En als ik de de foto knop aan de zijkant gebruik, dan wordt het beeld wit, en dat duurt een tijd je voor dat het weer normaal is, en dat voor een toestel van een half jaar oud :X
_/-\o_ Samsung _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Laatst online: 03-09 19:11
Ja nu heb ik die geluidsinstellingen overgenomen en nu is mijn toetstoon in het menu enzo heeeel zacht... ik kan het niet veranderen wie helpt ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40

zelfde probleem...precies zelfde. en meisje die ik gisteravond sprak heeft ook zelfde ellende...

volgens mij is er sprake van een samsung bug... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Zat net te kijken voor de waarde van de E700, blijkt dat hij nu nieuw verkocht wordt voor 199 euro! Da's goed nieuws voor een ieder die nog dit toestel aanschaffen wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ThunderRobert schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:47:
[...]

Ik heb dat nu ook met mijn Samsung, heb nog geen aktie ondernomen.
Moet ook eerst de bon nog opzoeken, waar ik geen tijd voor heb gehad.
misschien is het wel een bekend probleem of zo :?
Het is in iedergeval bij mij zo de ene keer op de andere dag.
En als ik de de foto knop aan de zijkant gebruik, dan wordt het beeld wit, en dat duurt een tijd je voor dat het weer normaal is, en dat voor een toestel van een half jaar oud :X
_/-\o_ Samsung _/-\o_
Ik heb precies hetzelfde probleem!! Dan weten jullie iig dat jullie niet de enige zijn. Ik ga van de week terug met bon enz. en kijken wat ze er aan kunnen doen. Ik heb m nu een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
ik heb bonnetje, doos en opgezocht...nog 21 dagen garantie.
Deze week dus ook terug...

benieuwd hoe ze het gaan oplossen...en of ze het wel gaan oplossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Niemand die een site of iets weet waar je gratis java games kan downloaden?? Teminste als het kan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
de fouten die mijn foon vertoond

scherm veeeel te helder (meest contrast ingesteld, toch nog licht)
cam doet het niet (Fout bij tonen voorbeeld staat er)

Dat het eerst wit werd had ik ook, nu komt er die fout. Maar mijn nieuwe buurman heeft een telefoonreparatiecentrum en hij kan hem voor mij opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guidooow
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:57
Heeft iemand ooit geprobeerd om het schermpje aan de buitenkant van de telefoon te polijsten met displex? Bij mijn m55 leverde dit namelijk nogal wat vlekken en dergelijke op, dat wil ik bij de e700 voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik heb mijn samsung aangesloten via infrarood en nadat ik via easy studie die PIMS & File Manager geïnstalleerd had en opgestart had ging ik naar connectie. Daar had ik netjes irda ingesteld. Tot zover ging alles perfect. :)

Daarna kwam er een schermpje dat waarschijnlijk te maken heeft met de synchronisatie tussen telefoon en computer.. Ik dacht, dat duurt waarschijnlijk niet heel lang. Echter het is al een uur bezig.

code:
1
2
Loading the MS's Schedule data....... (307/3417192)
-balkje-

Volgens mij hoort dit niet. 1 uur wachten vind ik niet zo erg, maar 10000 uren vind ik echter niet zo prettig en ook een beetje vreemd. Ik heb gezocht op GoT maar kon niks vinden. Met google ook gezocht. Ik kwam hierbij 2 keer het probleem tegen zonder een oplossing.

Ik hoop dat jullie mij wel met dit probleem kunnen helpen :)

Na een tijdje trial and error proberen is het volgens mij gelukt. Bedankt voor jullie aandacht :)

[ Voor 7% gewijzigd door GTA3 op 10-01-2005 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn E700 heeft dat ook!! scherm werd veel lichter en ik kon geen foto's meer maken als ie opengeklapt was, ging terug naar de winkel en de verkoper zei dat dit een veel voorkomend probleem is. Gelukkig had ik de bon nog :) Alleen moet ik nu wel 3 weken wachten maar ik krijg wel netjes een leentoestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Niet online
Ok, ik ga mn telefoon dus ook laten fixen.......Maarrrrr dan halen ze hem dus zeer waarschijnlijk helemaal leeg. Gelukkig kon ik de telefoonnumers allemaal (één voor één potjadorie :( )nog kopieren van telefoon naar simkaart. Maar nu heb ik nogal wat foto's erop staan die ik wel heel graag wil bewaren. Probleem: ik heb geen datakabel of iRgebeuren.......en die datakabel kostte bij de belcompany € 75 (!!!!!!!!!) en dat heb ik er niet voor over. Is iR duur en kan ik ze dan naar mn PC zetten? Zijn er andere mogelijkheden wat zo min mogelijk kost? Desnoods moet ik met een digicamera alle foto's fotograferen zodat ik ze op die manier op mn PC kan krijgen??

Edit: kijk ik net op belcompany.nl staat de datakabel daat voor 23,99 !! Wilde die verkoper de rest in zn eigen zak steken ofzo? Ik denk dat ik dan toch maar voor de datakabel ga of zijn er nog goedkopere alternativen?

[ Voor 16% gewijzigd door SanderWit op 11-01-2005 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guidooow
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:57
Op marktplaats.nl zijn wel IRDA dongles te vinden die iets goedkoper zijn dan die datkabel. Het voordeel daarvan is dat je zo'n ding ook voor je eventuele pda of andere telefoon kunt gebruiken. IRDA werkt bij mij goed (niet echt snel, maar okay), de datakabel die ik heb doet helemaal niks:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon

Deacon

Deacon schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:39:
Ik had vandaag een (seriele) datakabel binnen gekregen. Maar als ik Easy Studio opstart en de com poorten probeer krijg ik offline status of unkown maar nooit e700 :?
Weet iemand of dit aan Easy studio ligt, de telefoon of aan de kabel ?
Het lag dus aan easy studio, Ik had een oudere versie geprobeerd en die werkt perfect }:O
SanderWit schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 20:03:
Edit: kijk ik net op belcompany.nl staat de datakabel daat voor 23,99 !! Wilde die verkoper de rest in zn eigen zak steken ofzo? Ik denk dat ik dan toch maar voor de datakabel ga of zijn er nog goedkopere alternativen?
Ik had deze kabel gekocht is er ook in usb versie en die werkt perfect. (alleen op mijn win98se PC niet met de laatste versie van easy studio). En de service van die verkoper is perfect had de kabel binnen 1 dag in huis.

PS: En nu nog kijken of ik er nieuwe firmware op kan zetten :+

[ Voor 8% gewijzigd door Deacon op 14-01-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Is er ook iemand die iets heeft waarmee deze telefoon ook met een helm op gebruikt kan worden? Een aansluiting naar een motor headset ofzo kan ik tenminste nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 april 2004 @ 12:10:
zijn er nou wel kabelss te koop voor dat ding of niet :S
of heb je zon infraroodkabel gekocht?

Grtz...
jah die zoijn er usb kabels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Niet online
ok ik heb mn e700 vrijdag ter reparatie ingeleverd bij de belcompany, ik had daar de dag ervoor een originele datakabel gekocht (zie startpost) en gelukkig al mn foto's op mn pc kunnen zetten. Ik ben beneiuwd hoelang het gaat duren ik houd jullie wel op de hoogte ;) Ben trouwens goed verzekerd ik kreeg namelijk gelijk een leentoestel mee. Netjes toch? Wel eoa nokia met een prachtig groen kleurtje 8)7 Najah, als ik er maar mee kan bellen en smssen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Deacon schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:33:
[...]

Het lag dus aan easy studio, Ik had een oudere versie geprobeerd en die werkt perfect }:O

[quote]
Waar kan je die vinden? Volgens mij heb ik het zelfde probleem nl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon

Deacon

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 21:17:
Waar kan je die vinden? Volgens mij heb ik het zelfde probleem nl...
Via p2p had ik hem nog kunnen opsporen. Maar ik zal hem voor je uploaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:18

freshy98

Atari

Heb de delen doorgezocht op "lengte" maar nergens kom ik tegen hoe je de lengte van de ringtone kan instellen.
Ik bedoel dus de lengte in seconden hoe lang een ringtone (tijdens het gebeld worden) moet blijven doorgaan. Standaard is ik meen 10 seconden ofzo, maar ik zou die graag wat langer willen.

Iemand een idee, of wordt hier iets anders voor gebruikt dan "lengte"?
Google helpt niet echt, die laat alleen maar ringtone download sites zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

Misschien een hele domme vrage maar ik heb nu sinds gisteren een E700 en een data kabel alleen hoe kan ik nu m'n data van m'n phone kopieeren naar m'n pc?
Dus met welke software en hoe kom ik er aan?

Ik heb Easy Studio al (nou ja ben 'm aan het downloaden :D)

[ Voor 19% gewijzigd door chromeeh op 29-01-2005 19:16 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet het toestel dus opgestuurd worden als het steeds lichter wordt? is het niet software matig op te lossen?? ik heb namelijk geen bon meer en heb hem over internet via gsmeasy besteld....

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Een hele andere vraag:
Is het ook mogelijk om de standaard toontjes die in het toetsel zitten bijv. de bericht toontjes
d.m.v de filemanager er af te kopieeren :?
Want m'n vriendin vind een van de bericht toontjes erg leuk maar in de file manager zie ik 'm nie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Niet online
Ik heb m vorige week weer op kunnen halen. Ik zat nog in de garantietermijn dus ik heb niks hoeven te betalen. Alles doet het wer goed. Ik heb zelfs het idee dat de foto's nu ook véél scherper zijn dan de laatste periode dat ik nog wel fotos kon maken.

@Maarten201: Als je scherm lichter wordt wat dus betekent dat je verbinding niet meer goed is tussen scherm en telefoon moet je hem dus wél laten repareren. Ik zou in jou geval contact opnemen met de webshop aangezien je de bon niet meer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Is het trouwens ook mogelijk om uit te zetten dat tie elk sms'je dat je verstuurd opslaat in de outbox :?
Want ik wordt daar een beetje vervelend van :P

Maar ik heb ook nog een ander probleem.....
Als ik tijdens het bellen heel iets aan m'n klepje beweeg dan kraakt m'n geluid vreselijk en valt soms helemaal weg :/ Hebben meer mensen hier last van of weet iemand een oplossing hiervoor?

[ Voor 45% gewijzigd door chromeeh op 03-02-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Argh druk ik op quote i.p.v van edit :/
En dan ook nog niet de melding lezen :/

[ Voor 85% gewijzigd door chromeeh op 03-02-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Oh nog even een tip:

Ik ging laatst m'n telefoon boek bewaren dus netjes -> van de telefoon naar de PC gekopiëerd en vervolgens geprobeerd het te exporteren.

Om één of andere reden lukte dat pas toen ik het naar de "mijn documenten" folder wegschreef. Telkens als ik het naar een "gewone" directory probeerde crashte pims :/
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste