Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 4

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12319/full.jpg

Index

Welkom
Vorige Delen
Specificaties
Communicatie met de PC
Foto's van de SGH-E700
Foto's genomen met de SGH-E700
FAQ
Links

Welkom in alweer het vierde deel van het Samsung SGH-E700 topic.
De SGH-E700 is een dual band GSM telefoon van Samsung en heeft bijna alles wat je van een hedendaagse telefoon mag verwachten. Het enige gemis is imho het ontbreken van Bluetooth en een e-mail client.

Let op: lees voordat je in dit topic een vraag stelt even de handleiding van je telefoon en deze post door, daarmee voorkom je dat je een vraag stelt die al heel vaak gesteld is. Ook kan je even "?limit=999" achter de URL zetten en vervolgens met de zoekfunctie van je browser (meestal "Ctrl + F") het topic doorzoeken.

Het Samsung SGH-E700 topic
Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 2
Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 3

Afmetingen
  • 90 x 45 x 23 mm
Gewicht
  • 86 gram
Kleuren
  • blauw (Indigo Blue) / zilver
Volgens de Samsung site zijn de volgende kleuren ook beschikbaar:
  • Metallic Silver
  • Beaujolais Red
  • Pearl White
Scherm (intern)
  • TFT
  • 65.536 kleuren
  • 128x160 pixels
Scherm (extern)
  • OLED
  • 256 kleuren
  • 96x64 pixels
Camera
  • 640x480 pixels (0.3MP)
  • 5x digitale zoom
  • multi-shot functie
  • nachtstand
Accu
  • 800 mAh Li-ion Polymer
Verbindingen
  • GSM 900MHz + DCS 1800MHz
  • GSM data / CSD (Circuit Switched Data)
  • GPRS klasse 10 (4+2)
  • infrarood (IrDA)
  • WAP 2.0 browser
Messaging
  • SMS
  • MMS (maximaal 80 KB)
  • EMS
Overig
  • clamshell / folder model (met klepje)
  • 40 stemmige / polyphonic ringtones
  • 9 MB dynamisch geheugen
  • 600 KB geheugen voor Java
  • SMS geheugen voor 200 SMS berichten
  • Telefoonboek met maximaal 1000 entries (1 entry = thuis, kantoor, fax, overige, e-mail)
  • 5 color games (2 Java + 3 standaardgames)
  • ondersteuning voor Java J2ME (MIDP 1.0.3)
  • trilfunctie
  • interne antenne
  • Easy Text Input (T9)
  • organizer functies (memo, kalender, to do lijst, klok, wereld tijd, alarm, calculator, timer, stopwatch)
  • incoming call mute function: d.m.v. een knopje uit de zijkant kan je ervoor zorgen dat de telefoon niet meer over gaat, zonder dat je het gesprek weigert.

Communicatie met de PC
Je telefoon met je PC laten communiceren kan op twee manieren:
  • Via infrarood (IrDA).
  • Via een datakabel. Over de juiste datakabel bestond in het eerste topic wat verwarring. Clubvibe bracht opheldering: de kabel die je moet hebben heeft als artikelnummer PCB133LBEC/STD (8803821877491) en is compatibel met de Samsung E100, E700, S500, X100 en X600.
Software

EasyStudio
Met de EasyStudio PIMS & File Manager van Samsung kan je via infrarood (IrDA) of een datakabel ringtones, plaatjes en foto's van en naar je telefoon kopiëren. De PIMS & File Manager maakt deel uit van het EasyStudio pakket van Samsung. EasyStudio vind je bij de Samsung Fun Club. EasyStudio is alleen beschikbaar voor Windows. Na het unzippen van het gedownloade bestand moet je "setup.exe" in de PIMS & File Manager map uitvoeren om de installatie te starten.

Na de installatie van de PIMS & File Manger is het verstandig om ervoor te zorgen dat je de laatste versie hebt. Dit kan je doen via de ingebouwde Live Update functie. Je vindt de Live Update functie in het Help menu van de PIMS & File Manger.

Na het installeren van de PIMS & File Manger moet je infrarood poort van je E700 aanzetten, dat doe je in menu 4.8 (menu 5.8 als je de T-Mobile versie hebt). Je legt nu de infrarood poort van de E700 voor de infrarood poort van je computer. Als je gebruik maakt van een datakabel, dan sluit je die nu aan. Windows detecteert nu als het goed is je telefoon.

Nu is het tijd om de EasyStudio PIMS & File Manager starten. Nadat je dat gedaan hebt ga je naar File -> Setup. Bij "Port" selecteer je "IrDA" als je een infrarood poort gebruikt. Als je een datakabel gebruikt moet je de poort selecteren waar de datakabel op aangesloten is. Hierna klik je op "OK":

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17328/full.jpg

EasyStudio zal nu verbinding maken met je telefoon en je telefoonboek, oproepenlijst, SMS berichten en Organiser synchroniseren. Als dit gebeurd is start je via het Tools menu de File Manager.

Met de File Manager kan je bestanden van en naar je telefoon kopiëren. Gemaakte foto's staan standaard in My Phone\Photos\My photos. Ringtones moet je uploaden naar My Phone\Sounds\My sounds en plaatjes of foto's naar My Phone\Images.

Je kan niet zomaar elk bestand uploaden. Allereerst mogen bestanden niet groter zijn dan 32 KB en daarnaast moet het bestandstype door de telefoon ondersteund worden. Zo kan je in My Phone\Images alleen jpeg, png en bitmap bestanden zetten. Welke bestandstypen je in welke map kan zetten is in de File Manger heel simpel te zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17333/full.gif

In het rood omcirkelde gedeelte staan de bestandtypes die je naar de geselecteerde map kan uploaden. Je kan geen Java midlets uploaden via de File Manager.

Met de pijl omhoog kan je nu bestanden uploaden en met de pijl omlaag kan je bestanden downloaden.

Als voorbeeld zal ik nu de ringtone "airwolf.mmf" uploaden naar mijn telefoon. Ringtones moeten in de My Phone\Sounds\My sounds map, dus eerst selecteer ik die map in het bovenste gedeelte van de File Manager. Via het onderste gedeelte van de File Manager navigeer ik naar de map waarin de ringtone staat en selecteer ik de ringtone. Daarna druk ik de pijl omhoog en vervolgens wordt mijn ringtone geupload:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17336/full.gif

Mocht je problemen ondervinden met EasyStudio, kijk dan even in de FAQ. Daarin staan een aantal oplossingen.

Samsung Easy Sync
Met Samsung Easy Sync kan je via infrarood (IrDA) of een datakabel de agenda en contactenlijst van je telefoon synchroniseren met Microsoft Outlook 97, 2000 of 2002. Samsung Easy Sync kan je hier downloaden (2,35 MB) en is compatibel met Windows 98, Windows 2000 en Windows XP. Voordat Easy Sync via een infrarood verbinding werkt moet je het programma eerst updaten via de ingebouwde update functie.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12320/full.jpg

Meer pics (1)
Meer pics (2)

resolutie: 640x480
instelling: fijn / fine
Foto made by bBINK

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/12995/full.jpg

Meer pics

Omdat sommige vragen nogal vaak gesteld werden, heb ik een mini-FAQ gemaakt. Lees deze FAQ dus even door voordat je een vraag stelt. :)

:? Kan ik gedownloade ringtones en/of foto's aan een contact in mijn telefoonboek koppelen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk.

:? Kan ik de externe cameratoets uitschakelen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk

:? Ik heb de T-Mobile versie van de Samsung E700, kan ik die unlocken?
Unlocken is niet toegestaan op GoT, zie de FAQ.

:? Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn telefoon én trilt én een ringtone afspeelt bij een oproep?
Zoals je waarschijnlijk weet heeft de E700 in menu 3.1.4 (T-Mobile versie: menu 4.1.5) een instelling "Eerst trillen dan melodie". Maar als je wilt dat de telefoon naast trillen ook gelijk begint met het afspelen van een melodie, dan moet je een ringtone hebben die de telefoon laat trillen. De instelling in menu 3.1.4 (T-Mobile versie: menu 4.1.5) zet je dan op "Melodie".

Je kan zo'n ringtone downloaden, maar je kan ook een trilsignaal aan een ringtone toevoegen. Zie daarvoor Verwijderd in "Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 2".

:? Hoe kan ik van een mp3 bestand een mmf ringtone maken?
Zie daarvoor Verwijderd in "Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 4".

Audacity vind je hier en de Yamaha WAV to SMAF converter kan je via deze link downloaden.

:? Hoe zet ik het geluid bij het maken van een foto uit?
Toets om te beginnen de volgende code in:
code:
1
*#8999*8378#

Je komt nu in de Testmodus. Ga nu naar 2 H/W test --> 2 Geluidsinstellingen --> 3 Versterker melodie. Verander de huidige waarde (6) in 0 en kies voor Opslaan. Het klopt dat je nu 12 i.p.v. 0 ziet. Ga nu terug naar het hoofdscherm.

Nu hoor je, wanneer je met de volumetoets aan de zijkant het volume op het laagste niveau (het blauwe blokje) zet, geen geluid meer bij het maken van een foto.

Let op: bovenstaande is uiteraard geheel op eigen risico.

:? Ik heb met de geluidsinstellingen in de Testmodus zitten spelen, maar nu klopt het volume van geluid x niet meer! Help!
Goed werkende waardes zijn:

Versterker Luidpspreker: 6 - 54 - 16
Versteker Microfoon: 16 - 24 - 8
Versteker Melodie: 0 - 6 - 14 - 26 - 31
Luidsprekervolume: 6 - 10 - 19 - 32 - 50

Met dank aan n00bs.

:? EasyStudio geeft de foutmelding "kan DAO/Jet DB engine niet initialiseren"
Een mogelijke oplossing voor dit probleem is het installeren van alle drie de EasyStudio programma's.

:? Ik heb een USB kabel, maar ik kan die niet selecteren in EasyStudio.
Prijzenstunters.nl heeft mogelijk de oplossing voor je.

:? Kan ik ook via infrarood bestanden uitwisselen met ander telefoons of een PDA?
Nee. Om bestanden van en naar de telefoon te kopiëren heb je de EasyStudio PIMS & File Manger nodig en dat programma werkt alleen als je Windows als OS gebruikt.

Reviews
Review Samsung E700 (made by -D-Jay-)
Mobile-review.com Review
samsunghandphones.com Review
GSMBOX Review

Handleidingen
Samsung SGH-E700 Nederlandstalige handleiding Rev. 1.0 (pdf)
Samsung SGH-E700 Nederlandstalige handleiding T-Mobile versie Rev. 1.0 (pdf)
Samsung SGH-E700 Engelstalige handleiding Rev. 1.1 (pdf)
Meer manuals

Overige Links
Samsung SGH-E700 Product Site (Engels)
Samsung SGH-E700 Promo Site (Engels)
Samsung Mobile Phone S/W Upgrade (Engels)
Samsung Fun Club Nederland
SGH-E700 @ samsunghandphones.com (Engels)
Codes voor Samsung telefoons (werken niet allemaal)
Tweakers.net Pricewatch - Samsung E700
Zelfbouwhoesje voor de Samsung E700 (made by plaatwerk)
Wannahaves Samsung E700 promo filmpje Low Band -- High Band

[ Voor 32% gewijzigd door Xandrios op 12-10-2004 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Majin__Vegeta houd wel van harry potter he...

Ik zeg toch wat er mis gaat, hij wil opeens geen info meer uit me telefoon halen.
Als ik het programma opstart terwijl me foon al aan de IR zit niet, als ik opnieuw alle info laden doe niet en als het programma al draait en ik zet met telefeoon bij de IR begint ie ook niet met inladen van de informatie...

Wat heb je geprobeerd? Dit heb ik al tich keer gezet ik heb alle programmas van easy studio geinstalleerd en dat tich keer. Ook heb ik alle snelheden met IR geprobeerd heef took niks geholpen. Hij geeft verder geen foutmelding ofzo weer, zoals ik al EERDER zei, hij doet gewoon niks meer...

En ik ben gen complete noob ofzo die probeerd te connecten met IR en dan zijn instellingen op com1 zet ofzo dus wordt ook niet graag zo behandeld met je harry potter fansite...

Vindt het fijn als mensen geholpen worden, doe ik zelf ook als het kan maar wordt een beetje spuugzat van dat hier de laatste tijd alleen maar heel stoer tegen iedereen NooB en Sukkel wordt gezegd en dat geen vraag meer fatsoenlijk wordt beantwoord tegenwoordig door sommige mensen...

En las hier ook ergens weer die ene of andere goof die anderen loopt uit te schelden omdat mensen geld besparen op een IR adaptor omdat ze in het weekend toch 100 euro uit zouden geven.....
**** You..... Je zit hier op het tweakers forum, mensen proberen zo veel mogelijk uit zo min mogelijk geld te halen. Als geld geen rol voor je speelt en je lekker te veel uit wil geven begin je toch lekker een IloveDynabite forum ofzo... Waar je IR adaptors van 80 euro kunt bestellen....

(sorry, maar wordt een beetje pissig van sommige reacties hier, mensen met geld te veel en analfabeten die niet kunnen lezen wat ik zeg...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand misschien voor mij een ringtone van dit nummer kunnen maken?
het wil mij om de 1 of andere reden niet lukken :(
kwilde hem met trillfunctie maar dat lukte ook niet :(
http://home.wanadoo.nl/roeloffs/Sound%201.mp3
daar staat het sampletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 11:24:
<knip>
(sorry, maar wordt een beetje pissig van sommige reacties hier, mensen met geld te veel en analfabeten die niet kunnen lezen wat ik zeg...)
luister: als jij zegt: ik kan geen info uit mn telefoon halen
wat zegt dat dan? NIETS. Krijg je een foutmelding, krijg je een error of lijkt ie het gewoon te doen? Dat is hetzelfde als vragen 'mn computer doet het niet waarom niet?'.
Als jullie dan ook de rest hiero lezen, lezen jullie dat ik dit telefoontje al heel lang gebruik met easys studio
(en dat ik dus niet een of ander breezerkiddo ben ide bij het eerste de beste poging hier komt. en wat er mis gaat? GEEN IDEE. Heb me pc opnieuw moeten installeren na een HDD format, toen deed ie het nog wel, toen heb ik dat programma voor nokia's er op gehad en ik vermoed dat ie het sindsdien niet meer doet. Heb dat nokia shit er al afgehaald en ik heb alle programma's van easy studio er al meerdere keer op gegooid, maar om een of andere reden synchroniseerd die gewoon niet of zo....

Heb btw ook een pci naar USB2 kaartje in me pc gezet, maar de rest van me spul doet het hier ook gewoon mee en winXP zegt wel dat er een samsng in de buurt is. Heb ook nog ff geprobeerd met de E700 van me broer, maar dar lukt het ook niet meer mee....
En dan kom je aan met een lang verhaal zonder leestekens (analfabeten hier op GoT ;)) over 'nokia shit' en usb2 kaartjes. Wat moet iemand daar nou mee? Oh je hebt een USB2 kaartje erin gezet en alle shit deet het nog :X.

En als je daar kritiek op krijgt hoef je daar al helemaal niet op te reageren als een puber en aantijgingen in de zin van 'rijke mensen en analfabeten' er tegen aan te gooien. Je kan ook rustig vertellen waarom jij denkt dat je wél een duidelijke vraag gesteld hebt.
En las hier ook ergens weer die ene of andere goof die anderen loopt uit te schelden omdat mensen geld besparen op een IR adaptor omdat ze in het weekend toch 100 euro uit zouden geven.....
Als mensen voor de 100e keer een vraag stellen terwijl het antwoord ook al 100 keer gegeven is blijkt daar uit dat ze geen enkele moeite hebben gedaan het zélf te zoeken. Net doen alsof dit een helpdesk is dus. Je kunt mischien begrijpen dat mensen die een leuke constructieve discussie over de e-700 willen voeren erg moe worden als ze voor de 100e keer dezelfde vraag moeten beantwoorden niet?

edit: in je profiel kan ik lezen dat je al eerder bent gewezen op het feit dat een vage vraag stellen geen zin heeft XP SP1 pakt harde schijven niet, trek je conclusies :).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag over het prog Easy Sync (ik wil dat het gaat werken omdat ik het geweldig prog vindt)
Maar ik start het prog en krijg als snel de melding microsoft outlook not detected,
wat doe ik verkeerd. (ik draai de ned.outlook onder ned. xp)
andere prog's zoals Easystudio werken prima bij mij met infrarood, ik heb toch geen datakabel nodig he voor sync ?

Ik heb verder niks open geen outlook open ed.
als hij bij jou wel draait wat heb jij dan op je pc staan?

bvd Nop _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zozow, hefige discussie hier, 'nieuwe start, schone lei' hadden we ook kunnen doen.... laten we het hier op houden:
- Als er vragen worden gesteld die in de FAQ staan wordt daar NIET op gereageerd (of alleen gezegd dat dat in FAQ staat)...
- We gaan NIET op elkaar schelden, ook niet via omweg elkaar beledigen (staat toch ook algemene voorwaarden
- Als je een vraag hebt leg je duidelijk uit wat er aan de hand is! dus niet (zoals al vakaer gezegd) 'hij doet ut nie'! Degene die jou vraag leest heeft geen id wat er niet werkt in wat voor situatie, dus leg het uit!!!
- Verder blijven we gewoon lief tegen elkaar :*) B)

Zo goed of moeten mensen dit maar in de algemene voorwaarden lezen..??
Maargoed, hopelijk komt er nog wat meer uit deze nieuwe topic, zijn we toch nog allemaal blij!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ik heb deze telefoon nu ook al een paar daagjes, ik ben er zeer tevreden mee.. maar ik snap nog steeds niet dat knopje aan de zijkant.. volgens mij werkt ie bij mij niet..

als iemand belt zou je het met het knopje de oproep of kunnen weigeren of stil door laten bellen.. maar geen van beide werkt bij mij..

iemand al uitgevist?

edit: ik ben van plan maandag of een datakabel of irda aan te schaffen.. ik heb al wat zitten rondneuzen.. ik ga waarschijnlijk voor een irda usb setje

[ Voor 22% gewijzigd door Executor16 op 28-02-2004 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 21:20
waarom maken wie niet 1 grote faq? of een apart standaard php forum.
of site aan.
of sb forums in dit topic (als dat mogelijk is?)

zoals: music/wallpapers
problems
info

ofzow?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
Executor16 schreef op 28 februari 2004 @ 20:33:
edit: ik ben van plan maandag of een datakabel of irda aan te schaffen.. ik heb al wat zitten rondneuzen.. ik ga waarschijnlijk voor een irda usb setje
jah werkt als een tiet! heb zelf zo'n sweex ding (koop die troep nooit maar dit ding is een uitzondering ;) )
is rond de 35 euro bij: www.schcomputers.nl of dch.nl (net wat je fijner vind)

werkt echt lekker. plus zo'n ding is iets duurder dan de datakabel die gaat uitkomen maar is multifunctioneel! die kabel kan alleen maar op 1 telefoon die usb irda port heeft meerdere functies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcoXP schreef op 28 februari 2004 @ 20:38:
[...]

jah werkt als een tiet! heb zelf zo'n sweex ding (koop die troep nooit maar dit ding is een uitzondering ;) )
is rond de 35 euro bij: www.schcomputers.nl of dch.nl (net wat je fijner vind)

werkt echt lekker. plus zo'n ding is iets duurder dan de datakabel die gaat uitkomen maar is multifunctioneel! die kabel kan alleen maar op 1 telefoon die usb irda port heeft meerdere functies!
Ik geloof dat zon datakabel voor de e700 rond de 40 euro moet kosten. De prijs scheelt dus weinig. Voordeel van zo'n kabel is dat je eventuele firmware kunt overzetten (dat kan met IR niet)
Voordeel van IR isinderdaad natuurlijk weer dat je het voor meer dan alleen je e700 kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!!!

Ik heb de hele nacht besteed met het doorlezen van het hele forum en ben een aantal keer vragen tegengekomen die ik ook heb, maar ik heb nergens nog een goed antwoord zien staan. Help mij! Ik wil ook foto's op de pc!!!

Ik had eerst de handsetmanager gekocht, maar die deed het bij mij niet. Toen naar de mediamarkt en daar een IrDA converter van Sweex gekocht. Er schijnen toch wel mensen op dit forum te zijn die overweg kunnen met dat ding, dus lijkt het me geen verkeerde aankoop.

Infrarood reageert wel op de telefoon. (samsung E700 is gedetecteerd), maar ik kan bij Easystudie ten eerste niet de goede poort instellen. Ik krijg alleen com poorten. (dus niet Ird) Ik heb ondertussen wel het advies opgevolgd om via een bepaalde site een extra poort te dowloaden (je begrijpt wat ik bedoel hoop ik). Dat heeft ook niet geholpen. Ik heb de drie programma's ook allemaal gedownload. Dat heeft ook niet geholpen.

Help mij! Ik raak erg gefrustreerd.

Alvast bedankt.

P.S. OS=2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Executor16 schreef op 28 februari 2004 @ 20:33:
ik heb deze telefoon nu ook al een paar daagjes, ik ben er zeer tevreden mee.. maar ik snap nog steeds niet dat knopje aan de zijkant.. volgens mij werkt ie bij mij niet..

als iemand belt zou je het met het knopje de oproep of kunnen weigeren of stil door laten bellen.. maar geen van beide werkt bij mij..

iemand al uitgevist?
Heb je al geprobeerd dat knopje wat langer in te houden?
volgens mij werkt dat pas na 2 of 3 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 05:15:
[...]

Heb je al geprobeerd dat knopje wat langer in te houden?
volgens mij werkt dat pas na 2 of 3 sec.
nope heb dat ook al geprobeerd..
blijft vrolijk door bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Executor16 schreef op 29 februari 2004 @ 06:10:
[...]

nope heb dat ook al geprobeerd..
blijft vrolijk door bellen
Oke voor de duidelijkheid, we hebben het wel over de volumetoetsen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 04:04:
Infrarood reageert wel op de telefoon. (samsung E700 is gedetecteerd), maar ik kan bij Easystudie ten eerste niet de goede poort instellen. Ik krijg alleen com poorten. (dus niet Ird) Ik heb ondertussen wel het advies opgevolgd om via een bepaalde site een extra poort te dowloaden (je begrijpt wat ik bedoel hoop ik). Dat heeft ook niet geholpen. Ik heb de drie programma's ook allemaal gedownload. Dat heeft ook niet geholpen.

Help mij! Ik raak erg gefrustreerd.
Hmm der zouder wel meer dingen aan de hand kunnen zijn.

Als je pc je E700 wel detecteerd, heeft het geen zin extra poorten te downloaden.

Is bij het opstarten van EasyStudio je telefoon wel aangesloten? Wanneer je dat niet hebt gedaan vindt EasyStudio het ook niet belangrijk de IRDa keuze er tussen te zetten.

Heb je na het downloaden van de 3 programma's ook deze 3 geinstalleerd? Lijkt me redelijk voor de hand liggend, maar ik heb te weinig informatie om je te kunnen helpen. Wat zijn de foutmeldingen, heb je die uberhaubt wel...

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Nou... dit geloven jullie niet, maar ik heb van Deel 1 tot Deel 3 pag4 gelezen, ik heb toch deze telefoon voor mijn vrouw besteld, met een abo verlenging bij Telfort.
Die kleine min puntjes vinden wij niet zo erg ze gaat van Nokia 8210 naar E700 dus dat is al een hele verbetering.

Ik bel niet zo vaak dus ik heb een crappy prepaid S-E T100 :P

Maar wat ik niet tegen kwam was, hoeveel menu talen heeft deze E700 en welke talen zijn er? (sorry als deze verteld is na pag4 van Deel3 ik vond het zelf al heel irritant om zelfde vragen 100 keer terug te zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 11:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 11:26:
zou iemand misschien voor mij een ringtone van dit nummer kunnen maken?
het wil mij om de 1 of andere reden niet lukken :(
kwilde hem met trillfunctie maar dat lukte ook niet :(
http://home.wanadoo.nl/roeloffs/Sound%201.mp3
daar staat het sampletje :)
Dat gaat je ook niet lukken, tenzij je een MIDI file hebt... het is mij geen 1 keer gelukt om van een WAV/MP3 -> MMF met Vibra en LED te gaan... wel van Midi -> MFF met Vibra en Led en ook lukt het dan om Midi met voice en Vibra en Led te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de startpost vond ik een site waar je mmf ringtones kan downloaden.
Dat was niet zozeer het probleem, het uploaden naar mijn telefoon ook niet.
Maar als ik deze tone selecteer hoor ik niks... :?
Heeft dat te maken met een bepaalde compressie, ofzo?

Het gaat om deze site: http://www.skteletech.ru/melod_mmf/101.html
De site is nou ook niet echt in een taal waar je makkelijk een usermanual vandaan trekt.. 8)7 |:(

Excuus voor het geval deze vraag al eerder gesteld/beantwoord is. Ik kan het me niet herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb dat ook dat sommige ringtones geen geluid geven. Mijn ervaring is dat bij bepaalde MIDI's die omgezet worden naar MMF en een bepaalde stilte aan het begin hebben... ik weet niet waarom maar vaak geven deze Ringtones probs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 29 februari 2004 @ 14:24:
Ik heb dat ook dat sommige ringtones geen geluid geven. Mijn ervaring is dat bij bepaalde MIDI's die omgezet worden naar MMF en een bepaalde stilte aan het begin hebben... ik weet niet waarom maar vaak geven deze Ringtones probs
Oplossing? iemand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
kan ik gedownlaode en geuplaode ringtones ook verwijderen.?

en kan ik een java game verwijderen ?

zie wel een wis knop. maar weet niet of die alles wist of dat het vraagt wat ik wil verwijderen.

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ja natuurlijk kan je dat verwijderen :? Why not... en probeer gewoon eerst voordat dit soort onnodige vragen gesteld worden

sorry maar RTFM eens mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
n00bs schreef op 29 februari 2004 @ 16:48:
Ja natuurlijk kan je dat verwijderen :? Why not... en probeer gewoon eerst voordat dit soort onnodige vragen gesteld worden

sorry maar RTFM eens mensen
jah maar kan ik ze ook via filemanager verwijderen ??? want van me telefoon wil ik ut niet proberen als hij strax al me data wist :( snappie... en dan kan ik ut tog beter eerst ff vragen voordat ik iets verneuk.. jah tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
ik heb nog iets... hoe kan ik in godsnaam kiezen of ik mijn nummer wil meezenden of niet bij een oproep? dit ben ik namelijk nog niet tegen gekomen. en in het menu kan ik niet echt wat vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Executor16 schreef op 29 februari 2004 @ 16:58:
ik heb nog iets... hoe kan ik in godsnaam kiezen of ik mijn nummer wil meezenden of niet bij een oproep? dit ben ik namelijk nog niet tegen gekomen. en in het menu kan ik niet echt wat vinden
staat gewoon in je handleiding...

Netwerkdiensten; nummerweergave

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcoXP schreef op 29 februari 2004 @ 16:55:
[...]

jah maar kan ik ze ook via filemanager verwijderen ??? want van me telefoon wil ik ut niet proberen als hij strax al me data wist :( snappie... en dan kan ik ut tog beter eerst ff vragen voordat ik iets verneuk.. jah tog?
je kan via filemanager niet eens bij je dir met games komen, laat staan verwijderen... aaaaaah die vraag was ook al echt TE VAAK gesteld afgelopen 3 topics :( :( :(
vermoeiend :Z ga dus maar lekker voetbal kijken (neej dat is leuk, ajax die verliest... :'( :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
ik bedoel ook niet de games maar de foto's een ringtones!

en als ik een gif maak voor achtergrond screensaver. hoeveel plaatjes mag die zijn? want bij mijn t100 moest ik dan 7 pics uppen en kon ik er in mijn phone een animatie van maken,
weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 11:08

Quicksilver

Catch these hands

remcoXP schreef op 29 februari 2004 @ 19:14:

en als ik een gif maak voor achtergrond screensaver. hoeveel plaatjes mag die zijn? want bij mijn t100 moest ik dan 7 pics uppen en kon ik er in mijn phone een animatie van maken,
weet iemand dit?
hoelang heb jij je telefoon nu? net een dagje ofzo? wissen doe je met je telefoon heb je file manager niet voor nodig. kies foto/afbeelding/gifje/ringtone/java midlet en kies wissen, sim-pel...

Gif moet je op je pc maken en dan als één file uppen naar je telefoon en dan als achtergrond kiezen, mag volgens mij niet veel groter zijn dan 128K ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcoXP schreef op 29 februari 2004 @ 19:14:
weet iemand dit?
waarom probeer je het niet gewoon zelf, merk je vanzelf dat het niet kan, had weer een discussie gescheeld... :Z :(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
sinds vandaag heb ik een vaag probleem met mijn melodien... (allemaal dus)
als ik bij belvolume 3 streepjes (geel) kies klinkt hij harder dan bij 1 en 2 (LOGISCH)
maar zodra ik bij 4 (oranje) komt voel ik alleen trillen.. en bij 5 (rood) hoor ik wel weer melodie maar is dit ongeveer even hard als bij 2 streepjes..
zeer vaag :/

[ Voor 7% gewijzigd door Executor16 op 29-02-2004 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Heb je zeker met je geluidsvolumes zitten prutsen :)? *#8999*8378 dat bedoel ik dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
n00bs schreef op 29 februari 2004 @ 21:48:
Heb je zeker met je geluidsvolumes zitten prutsen :)? *#8999*8378 dat bedoel ik dus :)
ja maar daar heb ik alleen dat cam geluid uitgezet zoals staat aangegeven in het begin van dit topic

hoe reset ik deze settings weer dan? misschien is dat een mogelijkheid.. of als iemand alle standaards even wil geven..

Mijn settings van 1 naar 9:

44
12
0
Normaal 3
Normaal 3
3
Spraak 0
0
0

[ Voor 28% gewijzigd door Executor16 op 29-02-2004 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Kan niemand mij vertelen hoeveel menu talen deze GSM heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Lars
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

X-Lars

Just GoT it.

Text languages (menu):
[Deutsch, English, Italiano, Francais, Espanol, Nederlands, Portugues, Turkce] = 8

Input modes (T9):
[English, Deutsch, Francais, Italiano, Nederlands] = 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Bedankt!

Ik heb hier een halfbloedje die graag af en toe in haar eigen taal wil lezen als het moeilijk word. :+

offtopic:
Maar ik heb nu alles gelezen, ik lijk wel gek zeg, meer dan 3000 posts lezen, maar ik was blij dat deze vraag niet gesteld was
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Executor16 schreef op 29 februari 2004 @ 21:50:
[...]

ja maar daar heb ik alleen dat cam geluid uitgezet zoals staat aangegeven in het begin van dit topic

hoe reset ik deze settings weer dan? misschien is dat een mogelijkheid.. of als iemand alle standaards even wil geven..

Mijn settings van 1 naar 9:

44
12
0
Normaal 3
Normaal 3
3
Spraak 0
0
0
Mijn settings:
Luidsprekervolume (normaal): 6 - 10 - 19 - 32 - 50

Hoop dat je zo ff genoeg info hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn instellingen staan zoals die van "Executor16" en is bij mij geen probleem.
Ik zou gewoon bij tel. inst. de telefoon gewoon een harde reset geven. Kan nooit kwaad denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
n00bs schreef op 01 maart 2004 @ 09:14:
[...]

Mijn settings:
Luidsprekervolume (normaal): 6 - 10 - 19 - 32 - 50

Hoop dat je zo ff genoeg info hebt :)
ik ben eruit man!!
hardstikke bedankt!

het blijkt dus dat
Versteker Melodie[/u]: 0 - 6 - 14 - 26 - 31
0 = stap 1
6 = stap 2
14 = stap 3
26 = stap 4
31 = stap 5

stap 4 stond op 0 en stap 5 op 6
vandaar bij 0 geen sound en bij 6 wel een beetje :)

_/-\o_ _/-\o_

weer wat geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
http://www.down4free.com/remco/Pictures.zip (voor jullie!)

de gekste wallpapers! ik ga een site opzetten met die (en meer) wallpapers. voor de e700.
maar nu is mijn vraag heb je er nog een paar wil je helpen en mag ik de faq van tweakers over de e700 ook posten?

groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
remcoXP schreef op 01 maart 2004 @ 14:45:

de gekste wallpapers! ik ga een site opzetten met die (en meer) wallpapers. voor de e700.
maar nu is mijn vraag heb je er nog een paar wil je helpen en mag ik de faq van tweakers over de e700 ook posten?

groeten!
hey thanks man zitten wel wat grappige tussen!!

heb meteen nog een vraagje.. als ik mmfjes wil downen die een keer op me phone heb gezet om zo vib toe te voegen zoals in topic deel2 stonds.. krijg ik de melding "The file is DRM-Object so cannot download" wat houd dit precies in? ik heb niks kunnen vinden met de search :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Wat ik ook overal in de specs terug zie komen is dat je ook stemmen kunt opnemen en versturen, je raad het al, ik heb geen idee hoe:

ga ik naar berichten->MMS->stemmen krijg ik de melding leeg (logisch)

ga ik naar java wereld->mediabox->krijg ik ook geen opties om op te nemen, iemand hier uitgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcoXP schreef op 01 maart 2004 @ 14:45:

groeten!
hehe zijn wel oke! als je je mailadres wil geven, heb ik er wel een paar voor je. Ze zijn super makkelijk zelf te maken, dus ik wil je wel regelmatig een update toesturen voor je sijt-je! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Cai schreef op 01 maart 2004 @ 16:35:
Wat ik ook overal in de specs terug zie komen is dat je ook stemmen kunt opnemen en versturen, je raad het al, ik heb geen idee hoe:

ga ik naar java wereld->mediabox->krijg ik ook geen opties om op te nemen, iemand hier uitgekomen
als je een mms gaat bouwen via mms send dan kun je wel opnemen... kwam ik daarnet achter..

ik wou nog ff melden dat ik het wel brak vind dat je maar 25 verjaardagen kwijt kunt.. net of iedereen die samsung koopt weinig vrienden heeft ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Cai schreef op 01 maart 2004 @ 16:35:

Menu > 1. Berichten > 1.2 Multimediaberichten > 2 Niew MMS > Melodie > 1. Opnemen nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 16:50:
[...]

hehe zijn wel oke! als je je mailadres wil geven, heb ik er wel een paar voor je. Ze zijn super makkelijk zelf te maken, dus ik wil je wel regelmatig een update toesturen voor je sijt-je! ;)
dus je wilt me helpen? fantastisch! word great denk ik.
down4free gaat weer herleven. mijn msn is: r_v_geel@hotmail.com

alvast bedankt hey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:
verkopen/ruilen kan in http://www.tweakers.net/aanbod

[ Voor 84% gewijzigd door Korakal op 02-03-2004 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 19:55:
Iemand zijn nokia6600 ruilen voor mijn samsunge700 (t-mobile simlock)
1mnd oud geen beschadigingen!! met garantie!
zal je dat niet es proberen op een nokia6600 forum?
Ik denk niet dat iemand hier een 6600 heeft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 19:58:
[...]

zal je dat niet es proberen op een nokia6600 forum?
Ik denk niet dat iemand hier een 6600 heeft 8)7
maar jullie weten wel wie een nokia6600 hebben,
enja gek van je eigen telefoon, dus wie weet zelfs iemand te overtuigen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 19:55:
Iemand zijn nokia6600 ruilen voor mijn samsunge700 (t-mobile simlock)
1mnd oud geen beschadigingen!! met garantie!
het is geen marktplaats hier hoor :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt er eens een update van die easy studio software? Zitten best nog wat bugs in.

Wie weet er een ander programma waarmee je met je foon via irda vanalles kunt doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 11:56:
wanneer komt er eens een update van die easy studio software? Zitten best nog wat bugs in.

Wie weet er een ander programma waarmee je met je foon via irda vanalles kunt doen??
(Dubbele Post) Leest asje eerst even terug voor je een vraag steld!

Maar: Der is een progje dat EasySync heet. Kan je je telefoon syncronisren met Outlook. Is behandeld in Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 3 + begin het van deel 4.

Download: http://www.samtel.ch/main/d/support/downloads/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat had ik idd gelezen. Maar ik dacht dus dat dat programma alleen met je notities kon corresponderen. ik ga hem thuis even downloaden en bekijken of ik er (zoals jij zeg) nog meer mee kan. tnx G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoe je de opgenomen stemmen bij mms-jes kan wissen? en hoe kan je het lichtje tijdens het opladen als je telefoon uitstaat weghalen.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 12:29:
Wie weet hoe je de opgenomen stemmen bij mms-jes kan wissen? en hoe kan je het lichtje tijdens het opladen als je telefoon uitstaat weghalen.

Bedankt
NR1: misschien de handleiding eens lezen
NR2: wat bedoel je? welk lichtje :?

Topic starter: kan er niet voor eens en voor altijd RTFM bij de inleiding staan ;) dank u... sommige vragen komen nu al 3 topics lang voor en staan gewoon duidelijk in de handleiding... en dan worden ze ook nog tig keer gesteld heel irr. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door n00bs op 02-03-2004 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als mn telefoon uitstaat en ik ben m aan t opladen komt er de heletijd opladen in beeld te staan, heel irritant want geeft te veel licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Draai je je toestel om :? damn zeg kom op deel 3... niveau is behoorlijk aan het dalen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 12:55:
als mn telefoon uitstaat en ik ben m aan t opladen komt er de heletijd opladen in beeld te staan, heel irritant want geeft te veel licht
8)7 8)7 8)7 Dan laat je hem aanstaan geluid uit, dan gaat het display wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 13:11:
[...]

8)7 8)7 8)7 Dan laat je hem aanstaan geluid uit, dan gaat het display wel uit.
maar je kan t scherm dus op geen enkele manier uitzetten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:37

Jentae

Houdt van aglets.

Denk eens na. NIET DUS. Of... je doet het klepje dicht misschien????

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
Weg (check ff!)

wie wil helpen kan me mailen , wie opbouwende kritiek of tips heeft kan replyen of mailen, en wil je helpen kan je je gif's alstijd ergens uppen en me de link senden.

de site is net 5 min up. maar beloofd binnen een week de grootste e700 site opp[ het net te worden :)

elke vorm van hulp is welkom. ik dank u

[ Voor 6% gewijzigd door Xandrios op 02-03-2004 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

gechecked ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcoXP schreef op 02 maart 2004 @ 19:35:
Weg (check ff!)

wie wil helpen kan me mailen , wie opbouwende kritiek of tips heeft kan replyen of mailen, en wil je helpen kan je je gif's alstijd ergens uppen en me de link senden.

de site is net 5 min up. maar beloofd binnen een week de grootste e700 site opp[ het net te worden :)

Dat geloof ik ook wel! :*)
Mensen vinden het wel erg leuk om hun telefoon lekker te configureren (net als je pc). Gratis zooi downloaden en uploaden via IR! Ga lekker door zo :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Xandrios op 02-03-2004 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Ziet er goed uit man! :Y)

offtopic:
Alleen bij deze wallpapers noem je ze allebei Nemo maar dat is Nemo's vader:
plaatje 1 en plaatje 2

Toevallig heeft Nemo kleinere rechter vinnetje zoals hier

Mijn zoontje is gek op Nemo, vandaar dat ik het weet.
Het is niet om af te zeiken hoor, maar ik dacht misschien vind je het leuk om te weten.

[ Voor 15% gewijzigd door Reptile-X op 02-03-2004 22:52 . Reden: Link weggehaald. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Reptile-X schreef op 02 maart 2004 @ 20:24:
[...]

offtopic:
plaatje 1 en plaatje 2

Het is niet om af te zeiken hoor, maar ik dacht misschien vind je het leuk om te weten.
kortom: je bent zelf gewoon fan van nemo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 19:53:
[...]

Dat geloof ik ook wel! :*)
Mensen vinden het wel erg leuk om hun telefoon lekker te configureren (net als je pc). Gratis zooi downloaden en uploaden via IR! Ga lekker door zo :Y)
nog vel werk voor de boeg. maar gaat helemal goedkomen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 10-09 23:04
remcoXP schreef op 02 maart 2004 @ 19:35:
Weg (check ff!)

Hoe kun je in hemelsnaam denken dat dit de grootste E700 site gaat worden? Je site bestaat NET, heeft nu waarschijnlijk een paar 100 hits gehad van deze spampost, maar gaat daarna snel genoeg weer dood. Want hoe lullig het ook mag klinken; wat er op dit moment opstaat is gewoon niets.

Anyway, dit is dus SPAM. Plus dat op de site Firmwares etc werden aangekondigd. Als die daadwerkelijk erop stonden, had het je zelfs een OW gekost. Firmwares zijn dus niet de bedoeling. Niet posten, en niet linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 10-09 23:04
Heerlijk 10 replies getrashed zojuist. Wat een laag niveau weer, mensen...

Laatste waarschuwing: Eenieder die dit topic nog verder naar beneden helpt (Via simpele vragen die in de startpost staan, offtopic geblaat of andere voor de hand liggende zaken), kan per direct een OW verwachten.

Houd het gewoon netjes, lees een beetje voordat je post...dan is er geen probleem. Maar stelselmatig offtopic gaan, of zelfs niet onderzoeken wordt zeker bestraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, duidelijk!
ff vraagje: op de vorige topics stond al dat er een bug zit tijdens het intoetsen van een smsje. Als je de letters ó,ò,é,è enz enz gebruikt gaan er ineens een hoop letters van je 'tegoed' af. Ok, duidelijk, jammer maar helaas zou ik zeggen, maar wat ik gister tegen kwam! Ik ben een kort smsje aan het typen met 1 van die letters erin, owkee, 'tegoed' wordt minder, maar had er aan het einde toch nog 40 over, boeit dus niet, maar toen ik ging versturen: verstuurd gewoon 2 smsjes :| wtf, dat slaat toch nergens op, vet kort smsje, max 80 tekens ofzow, moet ik dubbel voor gaan betalen. ik kan er mee leven als je duidelijk ziet dat er meer afgaat dan normaal, maar dit vind ik wel heel aso... iemand hier ook al ervaring mee en een verklaring of oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
Reptile-X schreef op 02 maart 2004 @ 20:24:

offtopic:
plaatje 1 en plaatje 2

hehehe sgoed. ik zal eerst de site verder afmaken en meer toevoegen daarna ga ik aan ut renamen :) maar bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
Xandrios schreef op 02 maart 2004 @ 20:42:
[...]

Hoe kun je in hemelsnaam denken dat dit de grootste E700 site gaat worden? Je site bestaat NET, heeft nu waarschijnlijk een paar 100 hits gehad van deze spampost, maar gaat daarna snel genoeg weer dood. Want hoe lullig het ook mag klinken; wat er op dit moment opstaat is gewoon niets.

Anyway, dit is dus SPAM. Plus dat op de site Firmwares etc werden aangekondigd. Als die daadwerkelijk erop stonden, had het je zelfs een OW gekost. Firmwares zijn dus niet de bedoeling. Niet posten, en niet linken.
soprry hoor. maar wat ik momenteel op mijn pc heb is zo ontzettend veel. de site is pas 1 uur aan gewerkt. maar let maar op. strax kan je er alles vinden.

en waarom mag ik me 2 firmwares er niet opzetten? t100.org (ook legale site) heeft ook zat firmwares voor t100.

>??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 22:57:
ok, duidelijk!
ff vraagje: op de vorige topics stond al dat er een bug zit tijdens het intoetsen van een smsje. Als je de letters ó,ò,é,è enz enz gebruikt gaan er ineens een hoop letters van je 'tegoed' af. Ok, duidelijk, jammer maar helaas zou ik zeggen, maar wat ik gister tegen kwam! Ik ben een kort smsje aan het typen met 1 van die letters erin, owkee, 'tegoed' wordt minder, maar had er aan het einde toch nog 40 over, boeit dus niet, maar toen ik ging versturen: verstuurd gewoon 2 smsjes :| wtf, dat slaat toch nergens op, vet kort smsje, max 80 tekens ofzow, moet ik dubbel voor gaan betalen. ik kan er mee leven als je duidelijk ziet dat er meer afgaat dan normaal, maar dit vind ik wel heel aso... iemand hier ook al ervaring mee en een verklaring of oplossing???
Dat is zeker dikke nep, ik hoop ook dat Samsung snel met een firmware update komt die ik bij een servicepunt oid erop kan laten zetten.

2) Wat ook een leuke bug is, is het de oproeplijsten... als je kiest "alles wissen" en dan "alle oproepen" dan blijft bij mij dus alles staan en kan ik helemaal niet meer mijn uitgaande oproepenlijst wissen :?

3) Nog een bug, je uigaande oproepenlijst bevat ook ontvangen gesprekken :?

4) Als een ringtone te lang duurt, gaat opeens het display uit en bij een willekeurige toets zit je weer in het hoofdscherm.

5) Alarm -> Wekker -> Alarmtoon... het volumeniveau blijft telkens niet onthouden

----

6) Niet echt een bug, maar volume van Inkomende oproepen en SMS zijn gelijk en niet onafhankelijk in te stellen

7) Ook niet echt een bug, maar ook sommige submenu's kan je niet normaal uit naar bovenliggende menu's, maar moet je weer helemaal vanaf het hoofscherm terug naar de submenu's.

Dit is wat ik tot nu toe heb gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

remcoXP schreef op 03 maart 2004 @ 07:58:
[...]

soprry hoor. maar wat ik momenteel op mijn pc heb is zo ontzettend veel. de site is pas 1 uur aan gewerkt. maar let maar op. strax kan je er alles vinden.

en waarom mag ik me 2 firmwares er niet opzetten? t100.org (ook legale site) heeft ook zat firmwares voor t100.

>??
Voel je niet aangevallen, zal vast allemaal wel mooi worden met ons hulp >:) enne er zijn veel sites met Samsung troep, maar bijna bij alle moet je dokken of krijg je een miljoen pop ups... dus als je deze regels niet overtreedt kan het best wel wat worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
n00bs schreef op 03 maart 2004 @ 08:59:
[...]

Voel je niet aangevallen, zal vast allemaal wel mooi worden met ons hulp >:) enne er zijn veel sites met Samsung troep, maar bijna bij alle moet je dokken of krijg je een miljoen pop ups... dus als je deze regels niet overtreedt kan het best wel wat worden ;)
en daar ga ik voor zorgen. geen popups (haat ik zelf ook) geen moeilijke scripts..

gewoon simpel snel en overzichtelijk... komt wel een formulier in om infrarood oogjes te bestellen bij de computer winkel waar ik werk. (hou ikzelf niets aan over.) is alleen om de bezoekers en die winkel beetje te helpen.
:)

en ik heb het al eerder gezegd. iedereen die plaatjes heeft zip ze en upload ze of stuur ze naar me:) elke vorm van hulp is meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 03 maart 2004 @ 08:57:
[...]
2) Wat ook een leuke bug is, is het de oproeplijsten... als je kiest "alles wissen" en dan "alle oproepen" dan blijft bij mij dus alles staan en kan ik helemaal niet meer mijn uitgaande oproepenlijst wissen :?
In het menu "Oproepenlijst" wist ie ze wel, maar ze blijven onder de groene knop (standby-stand) gewoon staan. Daar zou je ze met opties 1 voor 1 kunnen wissen :Z
Lastig dat die twee lijsten los van elkaar staan.
[...]
7) Ook niet echt een bug, maar ook sommige submenu's kan je niet normaal uit naar bovenliggende menu's, maar moet je weer helemaal vanaf het hoofscherm terug naar de submenu's.
Dat is voornamenlijk op plaatsen waar je iets in moet tikken. Daar hadden ze inderdaad ook wel over na mogen denken! :(
[...]Dit is wat ik tot nu toe heb gevonden
Nog iets:
Je heb echt geweldige opties tijdens het bellen: smssen, nog een keer bellen... maar je kan dus niet en kijkje in je agenda nemen. Aangezien dat mijn agenda is en ik niet in de buurt ben van m'n pc met outlook.

Bij Nokia kon je gewoon de "c" inhouden om een zin te verwijderen uit je smsje (omdat je geen leestekens meer heb wil je de laatste zin anders formuleren) hou je de "c" in ben je je hele sms kwijt :'(

En owja, geen Bluetooth

Maar bovenal absoluut geen spijt van de aankoop, dat zeker na het ontdekken van EasyStudio & EasySync (Geen super software, maar het werkt) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel slecht idd, ben je smsje aan het typen, denkje dat je klaar bent, dus kiest opties verzenden, ga je naam zoeken maar bedenkt dan nog ff iets wat erin moet, kan GVD niet meer terug :( (krijgt me schatje dus dat laatste kusje niet :'( ) erg slecht voor dure telefoon, maar wat verder al is gezegt, op deze paar punten na is het wel een super telefoontje!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Mensen jullie zetten me aan denken...

Eigenlijk zit er teveel bugs in en Samsung doet er niets aan om deze te oplossen. :?

Ik heb een hele slechte ervaring met een telefoon, na jaren gebruik van Motorola was mijn Starttac 85 een ramp ik had het voor 1100 gulden gekocht maar ik had constant problemen met sim kaarten die niet gepakt werden microfoons die niet werken en speakertje die niet werkt al met al is dat ding 5 keer terug geweest naar Motorola ze hebben bijna hele telefoon vervangen, en als nog had ik problemen totdat ik een keer belangrijke gesprek had, toen viel ie ook zomaar uit, dat was de druppel toen heb ik het te pletter gegooid, ik ben niet iemand die agressief is van aard maar ik heb ook grenzen, die telefoon heb ik in die jaar totaal 2 maanden kunnen gebruiken met veel pijn en moeite :|

Dit wil niet zeggen dat Startac 85 slecht was, want een vriend van mij had zelfde ding gekocht en die had helemaal geen problemen mee, ik had een pech gevalletje. :O

Na al die Motorola’s ben ik overgestapt naar Nokia tot heden, daar heb ik nooit problemen mee gehad, maar mijn vrouw vond E700 een mooie toestel, dus keuze was snel gemaakt.

Moraal van deze trieste verhaal is: B)
Wij hebben de Samsung E700 nou eenmaal besteld, paar bugs zijn niet acceptabel, maar als het blijft doen en geen grote problemen geeft als mijn Startac 85 vind ik het allemaal best.
Ik had misschien een andere moeten bestellen terwijl ik wist dat paar bugs waren maar die bugs werden bijna nooit zoals nu achter elkaar genoemd, dus het is geen perfecte telefoon ;( maar het doet waar het voor gemaakt is... en dat is BELLEN 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reptile-X schreef op 03 maart 2004 @ 12:14:
maar het doet waar het voor gemaakt is... en dat is BELLEN 8)7
ik vraag me af of deze telefoon gemaakt is om te bellen, kijk, dat was natuurlijk oorspronkelijk de functie, maar tegenwoordig.... Als je nou echt een telefoon zoekt om alleen mee te bellen, koop dat alsjeblieft een Alcatel ofzow.. stuk goedkoper, en belt evengoed als E700... toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

FF vraagje wie heeft die datakabel van Prijzenstunters al besteld ?

Ik wou die kabel bestellen maar het moest via overschrijving en daar heb ik geen zin in. (rembours kan maar is 12eurie extra)
Dus nu koop ik hem gewoon in de winkel denk ik.

PS: Heeft iemand al die gemodde Firmware geprobeerd ?

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

ceasaro,

Je heb deels gelijk, maar stijl is ook belangrijk ;) en ieder heeft zijn eigen smaak, Alcatel is eigenlijk een hele goeie merk, maar ik vind ze lelijk net zoals dat ik vroeger franse auto's lelijk vond :P

Ik kan weer hele lange verhaal schrijven, maar dan ga ik behoorlijk offtopic...

Bovendien ga ik geen datakabel kopen omdat Samsung een betere firmware uitbrengt, waarom zou ik extra geld betalen omdat hun fouten gemaakt hebben met hun toestel, anders hadden ze maar datakabel bij moeten doen.
IRDA is genoeg voor me, en als er een firmware uitkomt met verbeteringen dan gaat de toestel terug zodat ze zelf kunnen opzetten.
Een IRDA koop je niet alleen voor je toestel maar ook voor meer toepassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Ik heb alle Samsung topics al doorgelezen en ik heb er een keer wat over gelezen en ik vroeg met volgende af: is er al een truuk om op de buitenste display de klok permanent in beeld te houden. Zoals op alle plaatjes wat je van dat ding ziet. Ik vind het wel erg karig zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Tigertje,

Ik heb ook alles gelezen van deel 1 tot nu toe, en tot mijn spijt het is niet mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chi5
  • Laatst online: 06:24
Deacon schreef op 03 maart 2004 @ 14:12:
FF vraagje wie heeft die datakabel van Prijzenstunters al besteld ?

Ik wou die kabel bestellen maar het moest via overschrijving en daar heb ik geen zin in. (rembours kan maar is 12eurie extra)
Dus nu koop ik hem gewoon in de winkel denk ik.

PS: Heeft iemand al die gemodde Firmware geprobeerd ?
Dat vraag ik me ook af, heeft iemand al met de datakabel van prijzenstunter geprobeerd nieuwe firmware te flashen? Heb prijzenstunter zelf ff gemaild, maar ze durven niet met zekerheid te zeggen of het lukt. Wat ze wel zeker weten is dat gewone data functies goed werken (icm easy studio).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
Op mijn site kan je binnenkort (eind deze week)

infrarood usb oogjes bestellen. worden onder rembours verstuurd of vooraf overmaken.

leuke dingen tegen lage prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reptile-X schreef op 03 maart 2004 @ 14:44:
ceasaro,

Je heb deels gelijk, maar stijl is ook belangrijk ;) en ieder heeft zijn eigen smaak, Alcatel is eigenlijk een hele goeie merk, maar ik vind ze lelijk net zoals dat ik vroeger franse auto's lelijk vond :P
jah je hebt helemaal gelijk, het blijft gewoon erg mooie telefoon!!!
BTW: check ff de nieuwe consumentengids, die vonden Alcatel (weet niet meer typenummer) toch niet zo een hele goede tel (16de van de 16 die ze getest hebben, maar daar zaten ook flinke dure (samsung, nokia, enz) tussen, dus telt niet echt). En 'onze' ;) E700 was vijfde, toch best netjes!!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag die volgens mij al de topics nog niet langs is gekomen.

Toen ik met easy studio al mijn smsjes (die ik had ontvangen) van mijn sms kaart naar mijn telefoon kopieerde, kwamen deze allemaal terecht in mijn Postvak uit als onverzende sms. Is er een mogelijkheid om deze berichtjes in m'n postvak in te zetten?
Het heeft iets te maken met die soort, al die smsjes staan nu als 'STO UNSENT' onder de kolom send, dit moet 'REC READ' worden. Volgens mij kan dit niet via de software zelf, iemand enig idee hoe dit wel moet/kan?

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:37

Jentae

Houdt van aglets.

Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 10:59:
[...]

heel slecht idd, ben je smsje aan het typen, denkje dat je klaar bent, dus kiest opties verzenden, ga je naam zoeken maar bedenkt dan nog ff iets wat erin moet, kan GVD niet meer terug :( (krijgt me schatje dus dat laatste kusje niet :'( ) erg slecht voor dure telefoon, maar wat verder al is gezegt, op deze paar punten na is het wel een super telefoontje!!!
C ingedrukt houden -> Tekst weg (of naam weg) -> Nog een keer C ingedrukt houden -> Je bent weer terug in je tekstinvoerscherm!!! Dat verhelpt ook 'bug nummer 7' in het lijstje hierboven.

Graag gedaan ja ;)

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 22:11:
Ik heb een vraag die volgens mij al de topics nog niet langs is gekomen.

Toen ik met easy studio al mijn smsjes (die ik had ontvangen) van mijn sms kaart naar mijn telefoon kopieerde, kwamen deze allemaal terecht in mijn Postvak uit als onverzende sms. Is er een mogelijkheid om deze berichtjes in m'n postvak in te zetten?
Het heeft iets te maken met die soort, al die smsjes staan nu als 'STO UNSENT' onder de kolom send, dit moet 'REC READ' worden. Volgens mij kan dit niet via de software zelf, iemand enig idee hoe dit wel moet/kan?

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ik bedoel natuurlijk sim-kaart ipv sms kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal
ik heb dus ondertussen mijn 3e toestel e 700 in me handen want telkens had ik problemen met het toestel zijn er meer gebruikers die een e 700 met een orange combinatie hebben die telkens singnaal zwakte hebben als ze gewoon op de bank zitten????
ik hoor dat graag want orange geeft het toestel de schuld ik krijg morgen me 4e toestel binnen 3 maanden is het niet wat ver gezocht?????

graag hoor ik jullie mening

groetjes jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jentae schreef op 04 maart 2004 @ 01:40:
[...]

C ingedrukt houden -> Tekst weg (of naam weg) -> Nog een keer C ingedrukt houden -> Je bent weer terug in je tekstinvoerscherm!!! Dat verhelpt ook 'bug nummer 7' in het lijstje hierboven.

Graag gedaan ja ;)
whooo, erg blij mee, thx _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 08:30:
zijn er meer gebruikers die een e 700 met een orange combinatie hebben die telkens singnaal zwakte hebben als ze gewoon op de bank zitten????
ik hoor dat graag want orange geeft het toestel de schuld ik krijg morgen me 4e toestel binnen 3 maanden is het niet wat ver gezocht?????
Hoe boedel je met "op de bank zitten" ?, gewoon op een vaste plaats signaal varieert?

Gebeurt dit ook met een andere toestel? Zo ja, dan zou meneer orange zijn antennes moeten checken bij jou in de beurt, je zou ook met een andere sim kaart kunnen proberen van een andere provider.

Ik vind het inderdaad ver gezocht.

Oh en Jan, we hoeven elkaar niet te groeten hier hoor ;) Kijk maar es in ons "all mighty FAQ" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 08:30:
hallo allemaal
ik heb dus ondertussen mijn 3e toestel e 700 in me handen want telkens had ik problemen met het toestel zijn er meer gebruikers die een e 700 met een orange combinatie hebben die telkens singnaal zwakte hebben als ze gewoon op de bank zitten????

graag hoor ik jullie mening

groetjes jan
Dat is bekent van Orange, ik had ook overal bereik behalve op mijn werkplek en bij mij thuis op de bank :? Ik werd hier gek van dus ben naar T-mobile gegaan. Ik heb nu op de meest rare plekken bereik!(kelders etc.)
Plus wat er ook nog es bij kwam kijken is, is dat ik niet minder ben gaan bellen en dat het 50 euro per maand scheelde in mijn rekening. Kwa gesprekskosten en smsss 8)7 Absoluut de moeite waard om te overwegen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 11:55:
[...]

Dat is bekent van Orange, ik had ook overal bereik behalve op mijn werkplek en bij mij thuis op de bank :?
misschien ligt het gewoon aan die bank... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze foutmelding bij het aanzetten van de EasyStudio Pims and filemanager:

Kan DAO/Jet DB engine niet initialiseren

kan niks uit mijn sammy downloaden dus, behalve de oproepenlijst..

Iemand enig idee???? Ik gebruik een laptop, met windows XP en een Irda dongle van Sigma, werkt wel het apparaat en de sammy wordt ook herkend door de pc zodra ik infrarood aanzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 11:59:
Ik heb deze foutmelding bij het aanzetten van de EasyStudio Pims and filemanager:

Kan DAO/Jet DB engine niet initialiseren

kan niks uit mijn sammy downloaden dus, behalve de oproepenlijst..

Iemand enig idee???? Ik gebruik een laptop, met windows XP en een Irda dongle van Sigma, werkt wel het apparaat en de sammy wordt ook herkend door de pc zodra ik infrarood aanzet
Easystudio heeft nog 2 programma's, die moet je ook installeren. En je probleem is opgelost! :)
"Image Editor" en "Internet acces"
Veel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 12:35:
[...]

Easystudio heeft nog 2 programma's, die moet je ook installeren. En je probleem is opgelost! :)
"Image Editor" en "Internet acces"
Veel plezier
THANKS man, ik ga het meteen proberen :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nog meer software onder de zon. Handsetmanager, samsung staat er ook bij. Heb nog geen kans gezien om zelf te testen.

link: http://www.matweb-01.com/English/dls-ir.htm#Samsung

[later]

Oke getest,

jammer je moet dus een ma-620 hebben :). heb ik niet. maar misschien iemand anders wel.

Jammer, nog steeds niks beters dan dat klote easyStudio :S :(.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ondertussen dus gister weer een nieuwe gehad nummer 4 dus en die doet het gewoon en ik heb dus verteld hoe en wat en hun blijven het toestel de schuld geven heb de consumentbond ingeschakeld en als ik weer problemen blijf houden dan mag ik van hun mijn abbo opzeggen en ja je hebt gelijk wat kosten betreft ik moet erg goed opletten anders zit jer zo erg hoog (450) is mijn laaste rekening maar ik kan als het probleem zich blijft voor doern mijn abbo dus opzeggen en dan ga ik naar t-mobile of vodafone toe dat scheelt wel ja bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
en ja je hebt gelijk wat kosten betreft ik moet erg goed opletten anders zit jer zo erg hoog (450) is mijn laaste rekening
Heb jij een rekening van € 450?!? Dan doe je toch iets verkeerd. Mijn laatste rekening, met voor mij normaal belgedrag, was € 32. Nu heb ik ook een vaste lijn maar dit verschil is wel erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tigertje schreef op 06 maart 2004 @ 10:24:
[...]

Heb jij een rekening van € 450?!? Dan doe je toch iets verkeerd. Mijn laatste rekening, met voor mij normaal belgedrag, was € 32. Nu heb ik ook een vaste lijn maar dit verschil is wel erg groot.
Oke misschien is 450 euro erg veel, maar ik moet zeggen dat mijn rekeningen bij Orange zo rond de 130 euro waren. Nu bij T-Mobile zijn mijn rekeningen dus iets van 50 euro. En ik bel best veel...

edit: Maar laten we het over de E700 hebben :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de samsung s300 gehad en deze had ontzettend veel bugs. Vastlopers in een phone :/ . Dit vond ik het grootste nadeel want voor de rest was ik best tevreden. Nu wil ik iig niet weer een samsung omdat een telefoon noooit maar dan ook noooit hoord vast te lopen. (die van mij deed het regelmatig) Daarom ga ik deze e700 ook niet kopen. (ook omdat ie geen bluetooth heeft. Welke phone van die prijs heeft er nou geen bluetooth :/ Damm samsung).

Ach samsung maakt zeer mooie telefoontjes, maar ze moeten echt wat doen aan hun software. Waarom ze er nou geen bluetooth erbij hebben gedaan snap ik echt totaal niet. Maar ja.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste