Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 4

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.310 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141006

Hallo mischien de domste vraag van afgelopen jaar(sorry daarvooor) maar ik hep laatst eindelijk een datq kabel voor mijjn e 700 gekocht.software geinstaleert maar mijn pc herkent het mobieltje niet wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121716

Hallo, ik heb ook een E700 met bijhorende datakabel. Ik heb al enkele keren geprobeerd mijn telefoonboek te exporteren naar mijn pc via easy studio, maar slaag hier echt niet in. Heeft iemand hiervoor tips of ook problemen. Dank bij voorbaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139620

Bij mij was het wel gelukt (telefoonnummers exporteren) maar helaas is er iets mis gegaan, ben namelijk al mijn nummers kwijt geraakt :( Alleen de nummers in de oproepenlijsten stonden er nog in, en dat waren er niet veel. Dus ik kan je maar beter niet helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Ik heb er elke keer problemen mee.

1) Links eerst telefoon/sim selecteren (zodat je alleen de nummers in je telefoon/sim ziet)
2) Alle nummers selecteren en edit->copy
3) PC selecteren zodat je alleen de nummers op je pc ziet (die zou eigenlijk dus leeg moeten zijn)
4) Paste alle nummers naar je pc
5) Alle nummers die op je pc staan selecteren
6) Export (dus de nummers vanaf je pc) naar bestand

NB: Bij mij werkt het alleen als ik het bestand in mijn documenten opsla vraag me niet waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Is het gelukt met dat adressenboek of heb ik voor niks gepost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damnit! Nu doet mijn telefoon het helemaal niet meer. Vanmorgen was het schermpje zwart en ik dacht, hij staat uit. Probeer ik em aan het zetten, helemaal niks. shitzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een datakabel, maar is het alleen mogelijk om alle gegevens uit mijn telefoon te halen, als de telefoon aan staat? Of kan ik ook op een andere manier mijn smsjes, telefoonlijst en foto's uit mijn telefoon krijgen nu hij dus niet meer aan wil. Ik hoop het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Ik heb geen idee. Het lijkt mij alleen mogelijk met een kabel :(
Sterkte.
(Met de adapter stekker erin gaat het ook niet zeker? of een andere batterij?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, ik deed dus mijn batterijlader eraan (ik dacht de batterijen zijn misschien leeg ofzo) en hij deed het ineens weer! Batterijen waren nog wel vol, want ik had em de dag ervoor nog opgeladen, maar ik kon dus gelukkig alles overzetten! Helaas ging het met de telefoonlijst weer fout, alles weer weg :S
Maar ja, de foto's staan op mijn computer, de smsjes en de actielijst. Alleen.. ik heb alles verplaatst naar computer. Maar waar kan ik dat terugvinden zonder het programma te gebruiken? Waar slaat hij het dus precies op. In de map van Easystudio ofzo?

Ik ben nog aan het twijfelen om mijn telefoon te laten repareren. Ben alleen bang dat het wel meer dan 100 euro zal gaan kosten.. Ik gebruik nu voor de zekerheid weer mijn nokia 8310. (wel weer ff wennen zeg, zo'n andere telefoon) En ik mis de polyfone ringtones :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83008

Mijn Samsung SGH-E700 is van tafel gevallen.
Het spijtige van de zaak is dat het grijze klipje dat de batterij moet vasthouden, hierbij afgebroken is.
Nu valt mijn batterij er dus steeds weer uit.
Weten jullie of deze dingetjes appart bij te bestellen zijn, want nu is het echt extreem lastig en niet doenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
DarMoon -> volgens mij kan je alles wat je op je pc hebt staan wel exporteren met behulp van easy studio. Dat is ook de manier om de adressenlijst te copieren.
PS: -> Als je telefoon werkt kan je ook in easystudio de adressenlijst in je telefoon helemaal selecteren en copieren naar je sim!!

Of die grijze haakjes los te koop zijn weet ik niet maar kijk eens rond en vraag er naar want er gaan zoveel van die dingen kapot dat er vast wel iemand is die z'n batterij best kan missen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142803

Hey Mensen, ik heb niet alles gelezen maar zag dat er al meerdere waren met hetzelfde probleem dat ik heb.

De brightness van mijn telefoon is helemaal naar de klere...en ik krijg wanneer ik een foto wil maken een wit scherm en een deel van het balkje onder en boven in beeld valt weg...

Ik ben terug geweest naar de winkel en daar werd mij verteld dat dit een vaak voorkomend probleem was. Misschien dat we hier iets tegen kunnen doen?

Als we ons nou eens organiseren en naar de consumenten bond gaan of misschien naar kassa...weet niet of er mensen zijn die weten waar ik het over heb.

Duidelijk genoeg is Samsung niet bereid telefoons te maken die 2 jaar normaal gebruik overleven..denk je een degelijke telefoon te kopen moet je elk jaar een nieuwe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@MotorMuis.Kevin: ik heb dus hetzelfde probleem! En hier heb ik nog veel meer mensen gezien, die datzelfde probleem hebben! Ik heb ook al zitten twijfelen om Kassa te mailen ofzo, want dit is toch niet normaal! Net een jaartje oud, altijd voorzichtig meegedaan en toch gaat dat ding naar de kolere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-06 14:32

Flo

Jah misschien kun je wel een nieuw topic openen over alleen dit probleem. Als er dan voldoende reacties zijn kun je samen een brief sturen. Daarin zou je dan ook nog makkelijk kunnen verwijzen naar dat topic. Zo'n brief zou ik dan naar kassa, radar, consumentenbond en samsung zelf sturen.
Of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben het er helemaal mee eens! ik doe zeker mee! nooit weer een samsung voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103136

Anoniem: 139620 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:07:
Ik ben het er helemaal mee eens! ik doe zeker mee! nooit weer een samsung voor mij :(
Het probleem is dat elk merk moeite heeft om een telefoon langer dan een jaar te laten werken.
Mijn Motorola V525 deed het op een dag ineens niet meer, 3 maanden na de garantie. Nu ga ik een Samsung E720 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik heb 2 nokia's en die werken allebij nog perfect! De 3310 is nu 4 jaar oud en werkt nog steeds (nooit problemen mee gehad) en de 8310 (gebruik ik nu weer) werkt ook nog goed en is 2 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Ik heb voorheen ook nog nooit problemen gehad

M'n nokia (5110?) en m'n siemens (C35? postbankphone) werken allebei nog na jaren gebruik. Het enige is dat van de nokia de batterij niet goed meer is en van de siemens er al een nieuwe batterij bij zit (die had m'n vader meegenomen uit azie stukken goedkoper maar werken goed).

Nu heb ik ook nog geen problemen met m'n E700 maar m'n vriendin die hem een paar maanden eerder had gekocht gebruikt nu ook weer haar oude telefoon.

Ik denk niet dat het volgende keer weer een clamshell word voor mij en grote kans dat ik terug ga naar nokia.
Sowieso vind ik samsung niet superhandig als je kijkt naar features die ze inbouwen. -> nieuw model slim genoeg met bluetooth en andere opties -> vergeten ze er een slot in te doen voor geheugenkaarten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kwam er dus zaterdag achter dat mijn garantie nog tot juni loopt!!!!!!!!! Ik dacht dus tot februari, niet dus. Nu heb ik net gebeld naar de klantenservice van t-mobile en ik kan mijn telefoon op laten halen. Ik heb ook nog gevraagd dat, als het blijkt dat het waterschade is (wat dus bijna zeker is) of ik dan de onderzoekskosten moet betalen, en die vrouw zegt van niet. Ik zei dus tegen haar dat ik op internet heb gezien dat sommigen het wel moesten betalen, terwijl ze niet eens wisten dat het waterschade was. Maar ze zei dat dat niet zo was, dat ze, als blijkt dat het waterschade is, ze het niet konden repareren en dat het kostenloos retour word gezonden.

Nu wilde ik nog weten, moesten jullie (degene die de telefoon hebben opgestuurd) wel of geen onderzoekskosten betalen nadat bleek dat het waterschade was (in jullie garantieperiode)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:03

Sport_Life

Solvitur ambulando

Anoniem: 139620 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:41:
@MotorMuis.Kevin: ik heb dus hetzelfde probleem! En hier heb ik nog veel meer mensen gezien, die datzelfde probleem hebben! Ik heb ook al zitten twijfelen om Kassa te mailen ofzo, want dit is toch niet normaal! Net een jaartje oud, altijd voorzichtig meegedaan en toch gaat dat ding naar de kolere.
Dat heb ik dus ook.. 6 maanden geleden 2e hands gekocht (stom). Bij mij hielp het als ik een foto ging maken, zodat je een wit scherm krijgt en vervolgens de telefoon dichtklappen. Dan was het beeld weer goed.

Maar mn telefoon is nu definitief stuk, ik had m dit weekend meegenomen naar Duitsland waar hij veel op een vochtige plaats heeft gelegen :P. NU wilt hij helemaal niets meer doen! :(.

[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 10-05-2005 15:27 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Dat probleem had ik ook! Scherm brightness werd hoog en als ik een foto wilde maken werd het scherm wit.

Gelukkig is hij vorige week gejat en ben ik nu een tevreden bezitter van de D500. Nou hopen dat deze het langer volhoudt.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik ga voor de nieuwe Ericson K750i denk ik :).

Met abo kost die bij gsmhuis.nl € 139 en 22.50 euro abo per maand. (2 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Anoniem: 142803 schreef op maandag 25 april 2005 @ 19:40:
Hey Mensen, ik heb niet alles gelezen maar zag dat er al meerdere waren met hetzelfde probleem dat ik heb.

De brightness van mijn telefoon is helemaal naar de klere...en ik krijg wanneer ik een foto wil maken een wit scherm en een deel van het balkje onder en boven in beeld valt weg...

Ik ben terug geweest naar de winkel en daar werd mij verteld dat dit een vaak voorkomend probleem was. Misschien dat we hier iets tegen kunnen doen?

Als we ons nou eens organiseren en naar de consumenten bond gaan of misschien naar kassa...weet niet of er mensen zijn die weten waar ik het over heb.

Duidelijk genoeg is Samsung niet bereid telefoons te maken die 2 jaar normaal gebruik overleven..denk je een degelijke telefoon te kopen moet je elk jaar een nieuwe kopen.
Hoe is het afgelopen met dit idee? Onder het motto beter laat dan nooit: count me in! _/-\o_

Hier de mail die ik een tijdje geleden al heb gestuurd naar Samsung nalv dit probleem:
Geachte heer, mevrouw,

ik heb een Samsung E700 (welke overigens verder naar tevredenheid voldoet), welke helaas sinds twee dagen een kapot scherm heeft. Vermoedelijk wordt dit veroorzaakt door een defecte flatcable. Enig speurwerk op internet liet blijken dat dit een vaker voorkomend probleem is.

Ik ben bij het punt van aankoop geweest, maar deze verwezen mij door naar u. Dit omdat de officiële fabrieksgarantie nét 3 weken verlopen is: ik heb de E700 gekocht op 27 januari 2004.

Ik ben van mening dat een telefoon zo snel na aankoop niet zulke ernstige gebreken mag vertonen. Ik hoop dan ook dat het mogelijk is dat u mijn telefoon onder garantie kosteloos kunt repareren.

Alvast bedankt voor uw antwoord,

met vriendelijke groet,

Inbox4me
Het antwoord:
Geachte heer Inbox4me,

Zoals wij u eerder schreven wordt door het reparatie centrum
bepaald of de telefoon wel/niet onder garantie kan worden gerepareerd.
Wij sluiten ons aan bij de beslissing van het reparatie centrum.

Met vriendelijke groet,

Naam medewerker
Samsung Electronics Benelux
Zoals wij u eerder schreven? Dit was de 1e mail, stelletje (@$U)_D 8)7

Verder maken ze zich er wel erg makkelijk vanaf op deze manier :r

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Precies! Ten eerste is het verkooppunt niet perse een reparatiepunt en ten tweede :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Dacht dat me telefoon overleden was, bleek alleen de accu leeg te zijn, ja dan doet ie het niet :O. Mn oude telefoon ging altijd flink tekeer als de accu (bijna) leeg was...

Maargoed schermpie blijft kapot en van de zomer ga ik toch de Ericsson K750i scoren met een leuk abo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, mijn telefoon word morgen opgehaald voor reparatie. Ik heb aan verschillende mensen gevraagd of ik onderzoekskosten moet betalen als blijkt dat het vochtschade is. 2 mensen vertelden me dat ik het wel moest betalen en 3 mensen vertelden me dat ik het NIET hoef te betalen :S Ook heb ik een mail gestuurd met deze vraag en ik snapte niks van het mailtje!! Zo'n raar antwoord geven ze. Eerst zeggen ze in het mailtje dat ik in de garantie géén kosten hoef te betalen en daarna zeggen ze dat dat wel moet. pffff.. snap het niet meer. Maar ja.. heb em toch maar opgestuurd, kan er zo toch niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Raar gedoe met die E700's

Mijn vriendin is er ook helemaal klaar mee. Beeldscherm is licht en foto's werken niet. De batterij is ook sneller leeg dan normaal en ze moet regelmatig opnieuw de datum + tijd instellen.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

golem schreef op zondag 22 mei 2005 @ 09:22:
Raar gedoe met die E700's

Mijn vriendin is er ook helemaal klaar mee. Beeldscherm is licht en foto's werken niet. De batterij is ook sneller leeg dan normaal en ze moet regelmatig opnieuw de datum + tijd instellen.. :?
Beeldscherm weer normaal krijgen (totdat je m opnieuw opstart) kun je doen door ff een foto te maken, krijg je wit scherm, dit sluit je af door het toestel dicht te klappen. Nu is het scherm iig weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sport_Life schreef op zondag 22 mei 2005 @ 14:16:
[...]

Beeldscherm weer normaal krijgen (totdat je m opnieuw opstart) kun je doen door ff een foto te maken, krijg je wit scherm, dit sluit je af door het toestel dicht te klappen. Nu is het scherm iig weer goed.
mja, dat werkt maar even. Bij mij werkte dat de eerste tijd ook, maar na een tijdje niet meer en bleef ie overbelicht.

En ze zouden mijn telefoon zaterdag op komen halen, zijn ze niet geweest omdat ze ongeluk hadden gehad ofzo, tegen vangrail aangeknald. Dus voor niks van 9-13uur thuis gebleven :S
Ze hebben em nu gisteren opgehaald, gelukkig was mijn vriend nog thuis, dus hopen dat ze em kunnen repareren! (zonder kosten!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, mijn vriend vertelde net dat er een pakketje is bezorgd, blijkt mijn telefoon te zijn! Das snel zeg! Hij is gerepareerd, weet niet precies wat ze hebben gedaan (kijk vanavond wel ff op reparatiebon), maar iets was gebroken en dat is gerepareerd. Eens zien of hij het weer goed doet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij doet het weer!! Er was iets gebroken en dat hebben ze gerepareerd, nu doet hij het weer perfect!!
Gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Nog binnen de garantie?

Nou ja in ieder geval lekker dat hij het weer doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, gelukkig wel! Tot 15 juni heb ik garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
bij mij was de service ook heel snel

wel raar dat het zo vaak en snel kapot gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136331

Ik heb ook easy studio en een infrarood poort. en me samsung er verbing mee gemaakt.
alleen in easy studio kan ik file manager niet selecteren. het is zegmaar grijs, neit aanklikbaar.
en hij is steeds aan het laden. maar dat blijft doorgaan. wat meot ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59451

Hm.. ik heb een probleempje, m'n schermpje wordt soms heel wazig, en soms helemaal wit, dan kan ik niks meer zien.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111386

De E700 is echt een knorren toestel. Mijn scherm werd ook steeds slechter (de zelfde symptomen als al eerder bescheven in dit forum) en nu doet ie helemaal niks meer. Nu doet me dat niet zoveel omdat ik toch walg van dat ding, maar wat ik niet pik van dat kreng is dat al m'n telefoon nummers er nog op staan en ze die voor geen goud prijs wil geven. Ik heb al in de handleiding naar het menu gezocht en zodoende de telefoon lijst via Infrarood geprobeerd te versturen, maar dat gaat ook al niet.
Wat wel in de handleiding staat is hoe je je nummers van je SIM-kaart naar je telefoon geheugen zet, maar niet hoe je je nummers van telefoon naar SIM-geheugen zet. En laat dat nu eens precies zijn wat ik wil.

Kortom, wie kan mij vertellen hoe je dat doet in het E-700 menu (telefoon geheugen => SIM-kaart)? Alle ander sugesties zijn ook welkom.

Dank,
David

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16379

Anoniem: 111386 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:41:
De E700 is echt een knorren toestel. Mijn scherm werd ook steeds slechter (de zelfde symptomen als al eerder bescheven in dit forum) en nu doet ie helemaal niks meer. Nu doet me dat niet zoveel omdat ik toch walg van dat ding, maar wat ik niet pik van dat kreng is dat al m'n telefoon nummers er nog op staan en ze die voor geen goud prijs wil geven. Ik heb al in de handleiding naar het menu gezocht en zodoende de telefoon lijst via Infrarood geprobeerd te versturen, maar dat gaat ook al niet.
Wat wel in de handleiding staat is hoe je je nummers van je SIM-kaart naar je telefoon geheugen zet, maar niet hoe je je nummers van telefoon naar SIM-geheugen zet. En laat dat nu eens precies zijn wat ik wil.

Kortom, wie kan mij vertellen hoe je dat doet in het E-700 menu (telefoon geheugen => SIM-kaart)? Alle ander sugesties zijn ook welkom.

Dank,
David
Telefoon kan het idd zelf niet. Enig emanier is met Easy studio laten syncen :) kan je alles naar je pc kopieeren. Heb je ze iig.

Ik heb deze telefoon nu bijna 2 jaar en nog geen enkel probleem mee gehad, ja het rubber dopje slijt waardoor ik hem amper uit het gaatje kan krijgen, dat is alles. Misschien allemaal wat zuiniger met je telefoon omgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111386

Da's duidelijk. Ik heb dus net maar even een datakabeltje voor 12.50 besteld. Schade valt dus wel mee. Bedankt voor de reactie iig.

Groeten,
David

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40104

Anoniem: 16379 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 20:08:
[...]

Telefoon kan het idd zelf niet. Enig emanier is met Easy studio laten syncen :) kan je alles naar je pc kopieeren. Heb je ze iig.
Werkt easystudio ook via infrarood? Ik zit met hetzelfde probleem maar omdat ik niet zo heel veel meer om deze telefoon geef en al een nieuwe heb vindt ik het aanschaffen van een datakabel een last resort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40104 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:37:
[...]

Werkt easystudio ook via infrarood? Ik zit met hetzelfde probleem maar omdat ik niet zo heel veel meer om deze telefoon geef en al een nieuwe heb vindt ik het aanschaffen van een datakabel een last resort.
yup. in de topicstart staat hoe je alles moet instellen enz.

Menu optie is 5 - 8 - ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die EasyStudio werkt hier dus mooi net he.. :(

Niet via Infrarood, niet via USB datakabeltje.. :(

M'n fotofunctie van m'n telefoon werkt niet goed meer, als ik een foto wil maken geeft hij aan dat hij een fout heeft bij het maken van het voorbeeld en sluit hij de fotofunctie af. Als ik een foto maak met de knop aan de zijkant met gesloten telefoon wil het wel, maar als ik dan de telefoon los doe is het hele scherm wit. Weer dicht + open doen en naar het fotoalbum gaan en ik kan de foto bekijken. :?

Naar de T for Telecom geweest, laten maken kost zo'n 100 euro.. en die gozer in de winkel wist precies wat ik bedoelde, is dus vast niet de eerste keer dat dit voorkomt.. :(

Iemand nog suggesties hoe het kan komen dat m'n EasyStudio niet werkt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb je wel de goede Esystudio? 1 dus, 2 werkt alleen voor de nieuwere toestellen.

Zie voorderest in de startpost hoe je het moet instaleren en instellen.

Het zal echt aan jezelf liggen aangezien het hier wel werkt en bij nog veel meer mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Vergeet vooral niet bij easystudio je comm op infrarood te zetten, been there done that |:(

Als je toch easystudio open hebt kan je ook alles van je telefoon naar je sim overzetten trouwens! Dat heb ik voor m'n vriendin gedaan want die heeft ook mot met d'r E700
Bij mij gaat alles nog *klopklop* goed maar voor ons geen samsung meer hoor :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
M'n vriendin heeft d'r telefoon naar te telefoon turk gebracht. Het eerste wat die zei toen ze vertelde dat d'r flatcable waarschijnlijk kapot was:

Oh die maken we wel heel makkelijk...

behalve de Samsung E700

8)7
Blijkbaar vond Samsung het voor de E700 nodig om de flatcable te integreren in één unit met luidspreker en beeldscherm!! oftewel zelfs een goedkope reparatie is nog duur omdat die unit gewoon veel kost |:(

Nou ja ze zit nog een jaar vast aan dit abonnement en daarna eens kijken of er bij verlenging een schappelijker toestel aangeschaft kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147797

Ik heb voorheen veel gebruikt gemaakt van Pims & File Manager. Ik heb altijd mijn UsbIrdaConverter daarvoor gebruikt. Dat is nooit een probleem geweest. Maar nu ik mijn computer opnieuw geinstalleerd hebt en de software en Pims & File Manager ook opnieuw heb geinstalleerd maakt mijn UsbIrdaConverter geen verbinding meer met me telefoon. De instellingen bij Pims & File Manager moet je bij setup op IrdA zetten, maar daar kan ik niet uit kiezen. Ik kan enkel uit COM1 en COM2 kiezen bij de porten. En daar staat geen IrdA bij.

Heeft iemand enig idee wat ik nu moet doen? Want nu kan ik dus geen foto's meer uploaden naar mijn computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Is je irda poort goed geïnstalleerd? ziet je pc hem? knippert het lampje?

heb je de goeie (oude) versie van pims?

Anders weet ik het ook zo snel even niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Hoe moet je eigenlijk java games op een e700 gooien? in de startpost staat dat ''filemanager'' alleen JPG, PNG, GIFen WBMP kan uploaden. Moet je hier misschien een ander programma voor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Ik dacht dat het alleen via een kabel kon. Ik weet niet of het dan wel kan met filemanager want ik gebruik alleen de IRDA poort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 17:05

Sayko

Knowledge Is Power

nevermind

[ Voor 111% gewijzigd door Sayko op 23-07-2005 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaerox
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 11:37
en weer 1 met het brightness probleem:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
:(
Balen zeg.
Ik zit er ook een beetje op te wachten want mijne is ondertussen ook al meer dan een jaar oud.

Het enige waar die van mij voorlopig last van heeft is dat hij af en toe uitvalt :/
Ook niet fijn maar nog te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
  • Laatst online: 19-03 16:34
Ik kan niet connecten met e700 via usb-kabeltje.
Alle software geinstalleerd, maar helaas.
Ik zie telefoon wel opladen, dus kabel is niet kapot.
Iemand idee?

(heb usb-serial drivers geinstalleerd, en krijg 3e compoort erbij)
Maar samsungs pimp-manager wil niet connecten...

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Doekoeman schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:01:
Ik kan niet connecten met e700 via usb-kabeltje.
Alle software geinstalleerd, maar helaas.
Ik zie telefoon wel opladen, dus kabel is niet kapot.
Iemand idee?

(heb usb-serial drivers geinstalleerd, en krijg 3e compoort erbij)
Maar samsungs pimp-manager wil niet connecten...
je gebruikt wel pim and file manager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
DaannO schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:51:
[...]

je gebruikt wel pim and file manager?
ja, v1.0

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
en pims ziet je compoort ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
ja, een aangemaakte com3poort door de usbsoftware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
kijk eens naar de volgorde van aansluiten - pims opstarten vs pims opstarten en daarna aansluiten. Bij IRda heb ik daar ook elke keer gezeik mee.

Anoniem: 154338

Ik heb van een vriendin een audiofile gekregen om als ringtone te gebruiken, omdat ik zo ziek word van die standaard melodieen die in deze telefoon staan.

Alleen als ik na ontvangst naar "media verplaatsen" ga en akkoord kies krijg ik een foutmelding met "locatie". Dan krijg ik nog wel de optie om de naam van de file te veranderen, maar dan komt ie niet bij de melodieen terecht. Hoe kan ik nou een MMS instellen als ringtone?

• Doekoeman
golem schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 06:14:
kijk eens naar de volgorde van aansluiten - pims opstarten vs pims opstarten en daarna aansluiten. Bij IRda heb ik daar ook elke keer gezeik mee.
nee, dat is het ook niet. Ik hoor de telefoon wel piepen als ik de datakabel erin doe.
En als ik infrarood dan wil aanzetten zegt ie wel: 'data verbonden'.
Maar Pim&File Manager heeft dus nog nooit gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Ja maar de data verbinding tussen de PC en telefoon is weer iets anders dan tussen Pims en de telefoon.

Maar als je telefoon blokkeerd dan zou er inderdaad een verbinding moeten zijn tussen Pims en je telefoon (dat merk je meteen want pims gaat dan je telefoonboek en sms'jes etc downloaden).

Raar dus -> Ik weet het verder niet sorry :(

Van MMS jes weet ik helemaal niks want dat wil m'n provider niet en dat mis ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik heb al een beetje rondgekeken in het topic van de E700 maar kon zag mijn vraag zo snel neit staan.

Vanmiddag pakte ik me telefoon dus en zag tot mijn grote verbazing dat het beeldscherm opeens ''trilde'' dus dat je het een beetje ziet golven zeg maar, verder doet me beelscherm het nog wel gewoon. Mijn vraag is dus hoe zou dit zo opeens kunnen gebeuren, want ik heb hem niet laten vallen ofzo, hij is wel al meer dan anderhalf jaar oud. Zijn er meer mensen met deze verschijnselen?

ALvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
:o

Die klacht heb ik nog niet gezien.
Ik heb er zelf geen last van en m'n vriendin ook niet (maar die heeft een nieuw scherm omdat haar flatcable kapot was).

Het klinkt niet helemaal normaal -> zit er speling in het scherm ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160236

Ik heb hier een samsung e700 met een gebarsten display. De ouders van een verongelukte vriend van mij willen graag de smsjes en foto's eraf halen, maar dat gaat zo moeilijk zonder display. Ik had in gedachten om "blind" de infra rood aan te zetten en via de laptop alles proberen terug te halen, maar kan iemand mij vertellen welke toetsencombinaties ik moet maken om de infrarood aan te zetten?? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Ik weet niet hoe makkelijk dit gaat "blind"

Maar ->
Rechts boven (3 stipjes) voor menu
3x op het muzieknootje (naar rechts) voor menu 4
8 voor infrarood (of 2x op de kalender knop (omhoor))
Rechtsboven (3 stipjes) voor kies
Rechtsboven (3 stipjes) voor kies (voor Aan) Nu hoor je een toon te krijgen)

Sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-06 15:21

Beugelfles

I love rusty spoons

Ik heb sinds kort ook problemen met mijn Samsung SGH-E700. Hij is inmiddels zo'n 19 maanden oud maar nog geheel onbeschadigd.

Het scherm wordt overbelicht, ik kan geen foto's meer maken en het metalen voorkantje valt er bijna af. Ik vind het belachelijk dat Samsung geen telefoons maken die langer als 2 jaar meegaan. Ik heb ze een e-mailtje gestuurd waarin ik ze gewezen heb op het feit dat dit een ernstige fabricagefout betreft en hij in principe dus wel gratis gerepareerd moet worden

Als ze me geen passend aanbod aanbieden dan ga ik proberen gebruik te maken van mijn rechtsbijstandsverzekering en anders probeer ik contact op te nemen met de consumentenbond.

Heeft er iemand anders ervaringen met het laten repareren na de garantietermijn? of het richten van klachten aan Samsung? ik heb er een aantal gelezen maar ik ga er zeker niet voor betalen en ik ga hem ook niet naar een marktkraampje brengen waar ze hem losschroeven.

Samsung heeft een probleem en ze moeten dit maar netjes oplossen. Als ze dit niet netjes oplossen dan koopt niemand toch meer een mobiel of andere electronica bij ze! Een mobiel hoort bij zeer zorgvuldig gebruik langer mee te gaan dan anderhalf jaar.

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PH-JPS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 13:21
Telefoons , de meeste althans, gaan inderdaad niet langer mee dan 2 á 3 jaar, dan zijn ze echt al verrot, zeker bij intensief gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160236 schreef op maandag 14 november 2005 @ 03:35:
Ik heb hier een samsung e700 met een gebarsten display. De ouders van een verongelukte vriend van mij willen graag de smsjes en foto's eraf halen, maar dat gaat zo moeilijk zonder display. Ik had in gedachten om "blind" de infra rood aan te zetten en via de laptop alles proberen terug te halen, maar kan iemand mij vertellen welke toetsencombinaties ik moet maken om de infrarood aan te zetten?? alvast bedankt
Of:

Knopje linksboven => "5" => "8 => knopje linksboven

Succes ermee

Mijn E700 is nu aan zijn derde abbonement toe, het kan dus wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160236

Anoniem: 16379 schreef op maandag 14 november 2005 @ 19:49:
[...]

Of:

Knopje linksboven => "5" => "8 => knopje linksboven

Succes ermee

Mijn E700 is nu aan zijn derde abbonement toe, het kan dus wel!
Allebij bedankt voor jullie moeite. De bovenstaande manier heeft gewerkt en heb nu connectie met de pc. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beugelfles

Beugelfles

I love rusty spoons

Ben nog steeds van mening dat het op zijn minst raar is dat de meeste telefoons die je bij een 2-jarig mobiel abbo binnen die 2 jaar naar de eeuwige jachtvelden gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Ja en daar heb ik dus ook last van, ben wel naar 1 telefoon winkel geweest maar die zeiden dat ze me niet konden helpen blabla. Maar zouden ze hem dus niet meer reapareren gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beugelfles

Beugelfles

I love rusty spoons

Toen ik bij Belcompany kwam, zei de medewerkster dat reparatie maximaal (dus kon ook minder zijn bijv. 50 of 80) 130 euro ging kosten. Ik hou Belcompany ook niet verantwoordelijk, het toestel is van Samsung en dus is Samsung verantwoordelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PH-JPS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 13:21
grolschbeugel schreef op maandag 14 november 2005 @ 23:04:
Ben nog steeds van mening dat het op zijn minst raar is dat de meeste telefoons die je bij een 2-jarig mobiel abbo binnen die 2 jaar naar de eeuwige jachtvelden gaat.
Klopt inderdaad. Het zijn echt extreem fragiele dingen die mobieltjes, en dat klepje is al helemaal gevaarlijk :9

Mijn E-700 gaat ook het derde abonnement in december, ben alleen bang dat hij het einde niet gaat halen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
menu 5? dat is raar -> T-mobile telefoon ofzo? Maar mooi dat het werkte!

Dat overbelichte scherm had m'n vriendin ook. Foto's konden alleen nog als het toestel half dicht gehouden werd.

Reden -> kapotte flat cable. Die zit weer verbonden aan je beeldscherm en dus moet het beeldscherm ook vervangen worden :(
Mijn vriendin had dat ook. Die heeft hem bij een telefoonturk laten repareren (in Hoog Catherijne) -> maar toen stoorde de camera dus hebben ze die er helemaal uitgetrokken.
Ondertussen heeft ze een andere telefoon maar voor mij is het inderdaad duidelijk -> als deze op is geen samsung meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beugelfles

Beugelfles

I love rusty spoons

Heb bericht terug gehad van een erkende Samsung reparateur in Arnhem. Het vervangen van de flatcable (dus kabel+beeldscherm) kost 167 euro excl. btw. Mij te duur. Bij de belcompany zeiden ze eerder dat het maximaal 130 euro ging kosten via de samsung reparatie afdeling.

Op zich kan ik er nog prima mee bellen en sms'en. Ik hou hem dus voorlopig aan, als hij het echt begeeft dan koop ik wel een nieuwe mobiel. Eentje zonder klepje of schuifgeval, met zo min mogelijk delen die kunnen beschadigen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Bij de mobiel-shop was het dacht ik rond de 60 euro.

Ik ken ook iemand die heeft zo'n schuifding en dat beeld is echt superverrot! Ondersteboven, meerdere schermen door elkaar echt serieus niet goed }:O 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161614

Jawel hoor..... Ook mijn 17 maanden jonge Samsung SGH-E700 is getroffen door het steeds bleker wordende scherm en foto's maken lukt niet meer. ( wit scherm )
Ik zie dit zeker als een fabricagefout van Samsung. Een toestel van 17 maanden en dat zelfs bij zeer matig gebruik mag zulke gebreken toch niet vertonen!
Uiteraard ga ik geen 130 euro betalen voor reparatie en gelukkig loopt mijn abonnement binnenkort af zodat ik een ander toestel aan kan schaffen en dat wordt dus zeker GEEN SAMSUNG meer!!!!
En een bijkomend geluk is dat ik eindelijk ook van m'n Vodafone provider af kan met z'n slechte dekkingsgebied! Terug naar KPN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Je zou bijna een poll gaan doen om te kijken hoeveel mensen er problemen met hun E-700 hebben gehad.
Mijne doet het (voorlopig) nog.. *afkloppen*
Helaas is de batterij wel al minder aan het worden. (1 streepje tijdens het bellen, 2 streepjes na wat uitrusten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

nou heb ik 2 jaar deze foon gehad (gelukkig weinig problemen :)), ga ik vanmiddag een nieuwe halen.. maar was even aan het kijken hoe ik mijn telefoonnummers kan exporteren voor m'n volgende foon...

nu blijkt dat je wel Alles kan kopieeren naar telefoon of via infrarood, maar niet naar sim... :? iemand een oplossing zodat ik niet alles 1 voor 1 naar sim hoef te kopieren, of alles hoef over te kloppen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Via je PC -> pims kan alles copieren van telefoon naar sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

kan het ook zonder datakabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119750

Ik heb sinds kort de E700.
Ik heb een vraag over animatie filmpjes.
Kun je die zelf er ook opzetten? en hoe.
ik heb bv een lijst met samples van de Samsung pagina gedownload en daar zitten ook foto's bij waar je een filmpje van kunt maken.
Ik snap alleen niet hoe je die op je mobiel krijgt zodat ze in het mapje animatie komen.

bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
ja via infrarood :X (sorry)

Fimlpjes doet de E-700 toch niet? Wel geanimeerde .gifs dacht ik :?
Ik heb ook geen hoofstuk animatie in m'n mediabox hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat bedoelde ik ook :) mijn fout.
Animaties, hoe krijg ik die erop zodat ze ook bv in mijn animatiemapje komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Anoniem: 119750 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:59:
Dat bedoelde ik ook :) mijn fout.
Animaties, hoe krijg ik die erop zodat ze ook bv in mijn animatiemapje komen?
Je moet wel een verbinding hebben tussen PC en telefoon. Met pims kan je de .gifs overzetten. Op dezelfde manier zoals je foto's van je foon afhaalt. Zorg wel dat je de goeie directory in je foon hebt, de .gifs hebt geselecteerd en dan de blauwe upload knop (hoort blauw te worden als je de goeie directory hebt).

de .gifs animeren doe je op de PC (bijvoorbeeld van een snelle fotoreeks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik nu Infrarood.

Dus ik kan gewoon een animated gif op de telefoon zetten en die word dan in de map Animaties gezet?
Als ik nu bv die PIMS gebruik en File Manager dan zie ik alleen de mapjes: Fo'to's, Album1, Album2, Melodieen etc maar niet het mapje animaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vreemd genoeg lukt het mij niet meer om plaatjes o.i.d. naar mijn mobiel te sturen via Irda.
Zodra ik PIMS aan zet en hij haalt alle telefoon nummers op komt op een geven moment in het schermpje van mijn mobiel "Niet Toegestaan" te staan.

Wil ik via File Manager bv een foto naar mijn mobiel versturen dan zegt hij (PC) dat er een fout is in PIMS en dat het programma afgesoten moet worden.

Snap het ff niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Dat niet toegestaan klopt. De telefoon blokkeerd als je met pims bezig bent. Dat je pc crashed klopt niet O-)

Als je er wel inkomt -> volgens mij moet het naar het mapje: "mijn afbeeldingen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar hij deed het in het begin wel gewoon goed. En die melding van "niet toegestaan" kreeg ik niet.

Naja pc is toch al toe aan een nieuwe frisse start. Van het weekend maar ff formateren en alles er opnieuw op.
Moest toch nog gebeuren :)

Maar ik snap niet waarom ik in het begin (paar dagen terug) wel foto's kon versturen zonder foutmelding en nu ineens niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik lever hem morgen weer in. In het begin al een paar keer de verbinding weg. Ook een keer dat hij opnieuw opstarte.
Ineens zie ik gisteren dat er in de rechterhoek een paar pixels raar doen.
Breng hem terug en dan wil ik mij geld terug hebben.

Opzich een zeer fijn telefoontje maar ook al die verhalen dat het scherm te snel stuk gaat ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Ja en de batterij los. Ik heb afgelopen maand 4x de batterij opnieuw vast kunnen klikken en m'n telefoon opnieuw aan kunnen doen 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door golem501 op 06-12-2005 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aan de ene kant jammer maar ben nu wel blij dat hij weg is. Geld mooi terug gekregen.
Heb nu een ander besteld via T Mobile (SE K700i) en nu maar hopen dat hij gauw hier bezorgd word :)

Maar al 4x jeutje dat is wel heel vaak zeg. Kun je hem niet meer omruilen voor een ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Nah, ik heb dat ding al anderhalf jaar. De batterij schiet volgens mij los door het hoesje waar de telefoon inzit. Nou ja nog ff door en dan eens gaan kijken naar een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ow ik dacht dat je hem 4 mnd had en nu al dat gedoe met je batterij vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Nee ik had wel behoorlijk snel speling in de scharnier -> daar werd ik wel behoorlijk zenuwachtig van daarom heb ik hem uit m'n broekzak gehaald en in een hoesje gestopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Vraagje heeft iemand al google maps op z'n samsung?

Als ik naar http://www.google.com/gmm ga krijg ik een 404, als ik naar www.googl.com/gmm ga dan krijg ik een server not responding :(

Niet dat ik het echt nodig heb maar het zou leuk zijn als het werkte :s

• jverdeyen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07-2024
Vrij oude topic, i know.
Maar men vriendin heeft men oude e700,
nu kan je deze software updaten ? en hoe ?
Ik heb een usb datacable.

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216795

Ik heb pas een telefoon gehad van een vriend om foto's van de E700 te halen. Hij had een niet originele usb-seriele kabel. Na veel pogingen en leesvoer kwam ik erachter dat de kabel toch goed was. Deze werkte alleen met PCStudio versie 1.0.0.1 en met mobilMaster V6.7.2. Beide programma's werken nu op E700. Deze informatie wilde ik met jullie delen.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste