Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 19:49:
[...]

Of:

Knopje linksboven => "5" => "8 => knopje linksboven

Succes ermee

Mijn E700 is nu aan zijn derde abbonement toe, het kan dus wel!
Allebij bedankt voor jullie moeite. De bovenstaande manier heeft gewerkt en heb nu connectie met de pc. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:39

Beugelfles

I love rusty spoons

Ben nog steeds van mening dat het op zijn minst raar is dat de meeste telefoons die je bij een 2-jarig mobiel abbo binnen die 2 jaar naar de eeuwige jachtvelden gaat.

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Ja en daar heb ik dus ook last van, ben wel naar 1 telefoon winkel geweest maar die zeiden dat ze me niet konden helpen blabla. Maar zouden ze hem dus niet meer reapareren gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beugelfles

Beugelfles

I love rusty spoons

Toen ik bij Belcompany kwam, zei de medewerkster dat reparatie maximaal (dus kon ook minder zijn bijv. 50 of 80) 130 euro ging kosten. Ik hou Belcompany ook niet verantwoordelijk, het toestel is van Samsung en dus is Samsung verantwoordelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PH-JPS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08 13:42
grolschbeugel schreef op maandag 14 november 2005 @ 23:04:
Ben nog steeds van mening dat het op zijn minst raar is dat de meeste telefoons die je bij een 2-jarig mobiel abbo binnen die 2 jaar naar de eeuwige jachtvelden gaat.
Klopt inderdaad. Het zijn echt extreem fragiele dingen die mobieltjes, en dat klepje is al helemaal gevaarlijk :9

Mijn E-700 gaat ook het derde abonnement in december, ben alleen bang dat hij het einde niet gaat halen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
menu 5? dat is raar -> T-mobile telefoon ofzo? Maar mooi dat het werkte!

Dat overbelichte scherm had m'n vriendin ook. Foto's konden alleen nog als het toestel half dicht gehouden werd.

Reden -> kapotte flat cable. Die zit weer verbonden aan je beeldscherm en dus moet het beeldscherm ook vervangen worden :(
Mijn vriendin had dat ook. Die heeft hem bij een telefoonturk laten repareren (in Hoog Catherijne) -> maar toen stoorde de camera dus hebben ze die er helemaal uitgetrokken.
Ondertussen heeft ze een andere telefoon maar voor mij is het inderdaad duidelijk -> als deze op is geen samsung meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beugelfles

Beugelfles

I love rusty spoons

Heb bericht terug gehad van een erkende Samsung reparateur in Arnhem. Het vervangen van de flatcable (dus kabel+beeldscherm) kost 167 euro excl. btw. Mij te duur. Bij de belcompany zeiden ze eerder dat het maximaal 130 euro ging kosten via de samsung reparatie afdeling.

Op zich kan ik er nog prima mee bellen en sms'en. Ik hou hem dus voorlopig aan, als hij het echt begeeft dan koop ik wel een nieuwe mobiel. Eentje zonder klepje of schuifgeval, met zo min mogelijk delen die kunnen beschadigen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Bij de mobiel-shop was het dacht ik rond de 60 euro.

Ik ken ook iemand die heeft zo'n schuifding en dat beeld is echt superverrot! Ondersteboven, meerdere schermen door elkaar echt serieus niet goed }:O 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel hoor..... Ook mijn 17 maanden jonge Samsung SGH-E700 is getroffen door het steeds bleker wordende scherm en foto's maken lukt niet meer. ( wit scherm )
Ik zie dit zeker als een fabricagefout van Samsung. Een toestel van 17 maanden en dat zelfs bij zeer matig gebruik mag zulke gebreken toch niet vertonen!
Uiteraard ga ik geen 130 euro betalen voor reparatie en gelukkig loopt mijn abonnement binnenkort af zodat ik een ander toestel aan kan schaffen en dat wordt dus zeker GEEN SAMSUNG meer!!!!
En een bijkomend geluk is dat ik eindelijk ook van m'n Vodafone provider af kan met z'n slechte dekkingsgebied! Terug naar KPN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Je zou bijna een poll gaan doen om te kijken hoeveel mensen er problemen met hun E-700 hebben gehad.
Mijne doet het (voorlopig) nog.. *afkloppen*
Helaas is de batterij wel al minder aan het worden. (1 streepje tijdens het bellen, 2 streepjes na wat uitrusten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

nou heb ik 2 jaar deze foon gehad (gelukkig weinig problemen :)), ga ik vanmiddag een nieuwe halen.. maar was even aan het kijken hoe ik mijn telefoonnummers kan exporteren voor m'n volgende foon...

nu blijkt dat je wel Alles kan kopieeren naar telefoon of via infrarood, maar niet naar sim... :? iemand een oplossing zodat ik niet alles 1 voor 1 naar sim hoef te kopieren, of alles hoef over te kloppen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Via je PC -> pims kan alles copieren van telefoon naar sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

kan het ook zonder datakabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort de E700.
Ik heb een vraag over animatie filmpjes.
Kun je die zelf er ook opzetten? en hoe.
ik heb bv een lijst met samples van de Samsung pagina gedownload en daar zitten ook foto's bij waar je een filmpje van kunt maken.
Ik snap alleen niet hoe je die op je mobiel krijgt zodat ze in het mapje animatie komen.

bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
ja via infrarood :X (sorry)

Fimlpjes doet de E-700 toch niet? Wel geanimeerde .gifs dacht ik :?
Ik heb ook geen hoofstuk animatie in m'n mediabox hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bedoelde ik ook :) mijn fout.
Animaties, hoe krijg ik die erop zodat ze ook bv in mijn animatiemapje komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:59:
Dat bedoelde ik ook :) mijn fout.
Animaties, hoe krijg ik die erop zodat ze ook bv in mijn animatiemapje komen?
Je moet wel een verbinding hebben tussen PC en telefoon. Met pims kan je de .gifs overzetten. Op dezelfde manier zoals je foto's van je foon afhaalt. Zorg wel dat je de goeie directory in je foon hebt, de .gifs hebt geselecteerd en dan de blauwe upload knop (hoort blauw te worden als je de goeie directory hebt).

de .gifs animeren doe je op de PC (bijvoorbeeld van een snelle fotoreeks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik nu Infrarood.

Dus ik kan gewoon een animated gif op de telefoon zetten en die word dan in de map Animaties gezet?
Als ik nu bv die PIMS gebruik en File Manager dan zie ik alleen de mapjes: Fo'to's, Album1, Album2, Melodieen etc maar niet het mapje animaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd genoeg lukt het mij niet meer om plaatjes o.i.d. naar mijn mobiel te sturen via Irda.
Zodra ik PIMS aan zet en hij haalt alle telefoon nummers op komt op een geven moment in het schermpje van mijn mobiel "Niet Toegestaan" te staan.

Wil ik via File Manager bv een foto naar mijn mobiel versturen dan zegt hij (PC) dat er een fout is in PIMS en dat het programma afgesoten moet worden.

Snap het ff niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Dat niet toegestaan klopt. De telefoon blokkeerd als je met pims bezig bent. Dat je pc crashed klopt niet O-)

Als je er wel inkomt -> volgens mij moet het naar het mapje: "mijn afbeeldingen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hij deed het in het begin wel gewoon goed. En die melding van "niet toegestaan" kreeg ik niet.

Naja pc is toch al toe aan een nieuwe frisse start. Van het weekend maar ff formateren en alles er opnieuw op.
Moest toch nog gebeuren :)

Maar ik snap niet waarom ik in het begin (paar dagen terug) wel foto's kon versturen zonder foutmelding en nu ineens niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lever hem morgen weer in. In het begin al een paar keer de verbinding weg. Ook een keer dat hij opnieuw opstarte.
Ineens zie ik gisteren dat er in de rechterhoek een paar pixels raar doen.
Breng hem terug en dan wil ik mij geld terug hebben.

Opzich een zeer fijn telefoontje maar ook al die verhalen dat het scherm te snel stuk gaat ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Ja en de batterij los. Ik heb afgelopen maand 4x de batterij opnieuw vast kunnen klikken en m'n telefoon opnieuw aan kunnen doen 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door golem501 op 06-12-2005 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de ene kant jammer maar ben nu wel blij dat hij weg is. Geld mooi terug gekregen.
Heb nu een ander besteld via T Mobile (SE K700i) en nu maar hopen dat hij gauw hier bezorgd word :)

Maar al 4x jeutje dat is wel heel vaak zeg. Kun je hem niet meer omruilen voor een ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Nah, ik heb dat ding al anderhalf jaar. De batterij schiet volgens mij los door het hoesje waar de telefoon inzit. Nou ja nog ff door en dan eens gaan kijken naar een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow ik dacht dat je hem 4 mnd had en nu al dat gedoe met je batterij vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Nee ik had wel behoorlijk snel speling in de scharnier -> daar werd ik wel behoorlijk zenuwachtig van daarom heb ik hem uit m'n broekzak gehaald en in een hoesje gestopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Vraagje heeft iemand al google maps op z'n samsung?

Als ik naar http://www.google.com/gmm ga krijg ik een 404, als ik naar www.googl.com/gmm ga dan krijg ik een server not responding :(

Niet dat ik het echt nodig heb maar het zou leuk zijn als het werkte :s

• jverdeyen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07-2024
Vrij oude topic, i know.
Maar men vriendin heeft men oude e700,
nu kan je deze software updaten ? en hoe ?
Ik heb een usb datacable.

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb pas een telefoon gehad van een vriend om foto's van de E700 te halen. Hij had een niet originele usb-seriele kabel. Na veel pogingen en leesvoer kwam ik erachter dat de kabel toch goed was. Deze werkte alleen met PCStudio versie 1.0.0.1 en met mobilMaster V6.7.2. Beide programma's werken nu op E700. Deze informatie wilde ik met jullie delen.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste